Pogodba med stanovalci naselja BS3 in podjetjem SPL d.d. nikoli ne more biti veljavna (VII. člen pogodbe), saj lastništva
zapornic sploh ni mogoče prenesti na etažne lastnike v naselju BS3, in sicer iz dveh razlogov:
– ceste, na katerih so zapornice postavljene, so kategorizirane kot javne poti (glej Odlok o kategorizaciji občinskih
cest, Uradni list RS, št. 70/05) in niso v lasti etažnih lastnikov; prenos lastništva na javni poti ni mogoč, ne glede
na lastništvo poti, saj je dolžnost občine, da v primeru nerazrešenega lastništva občinskih cest dejansko stanje
uredi tako, da sama v celoti postane lastnica občinskih javnih cest (glej odločbi ustavnega sodišča U-I-42/06 in UI-
195/08);
– ker so zapornice s svojimi temelji vzidane v asfaltna tla, so neločljivo povezane z zemljiščem, zato po načelu
superficies solo cedit, na katerega se v drugih zadevah sklicuje tudi MOL (glej
http://www.ljubljana.si/file/48171/pravno-mnenje-25-06-061.pdf), zapornice ne morejo postati lastnina etažnih
lastnikov, saj le-ti lastniki navedenih javnih poti v naselju BS3.
Pogodba torej nikakor ne more biti veljavna, kljub temu da v pogodbi piše, da smo lastniki postali s prevzemnim zapisnikom, kar sigurno ne predstavlja sklenitev pravnega posla med nami in občino. O tem, da zapisnika še noben ni videl, da ne govorimo.
S tem smo v naselju razen fantomskega odvetnika dobili tudi fantomski zapisnik.
A ima kdo občutek, da pri nas veljajo zakoni in deluje pravna država? Že 12-ti obratujejo zapornice in omejujejo dostopanje v naselje.... Halo .. policija... na javni poti je ovira...
OdgovoriIzbrišiZapornice za policijo niso ovira. Je že pisalo v tem blogu.
IzbrišiZapornice na Maroltovi so začele delovati 4.11.2014, torej delujejo že 13 dni.
Zapornice na Trebinjski so aktivirali 11.11.2014, delujejo 6 dni in so morebiti še v fazi testiranja. Sicer pa kdo bi vedel, sestavljalci obvestil na SPL so pol pismeni ali pa ne poznajo koledarja : http://www.spl.si/uploads/cm_files/BS3/ObvestiloTestiranjeZapornic.pdf
Sicer pa se SPL izgovarja na naš KO in pravijo, da delujejo tako, kot se dogovorijo z njimi.
Ups, pomota! Zapornice na Maroltovi delujejo že 14 dni, na Trebinjski pa 7 dni.
IzbrišiPolicija se dela, da za njih zapornice niso ovira.
IzbrišiBomo videli, do kdaj si bodo dovolili takšno pasivnost.
Zadeve so zdaj že zelo resne.
Živimo v družbi, kjer pica prispe do vaših vrat v krajšem času kot policija.
IzbrišiStvari so resne, zlasti odgovorne mestne (pa tudi državne) inštitucije pa so neresne in gledajo stran.
IzbrišiZakonodaja je jasna primeri sodne prakse tudi. Primer in razsodba sodišča v septembru je MOLu dokončno dala jasno vedeti, da se v tovrstnih primerih najprej izpeljejo do konca postopki po ZVTEL. Do takrat pa mora obstajati "status quo".
Pri nas pa bi nekateri (najverjetneje usmerjani preko MOL) radi prejudicirali rešitev - seveda s ciljem služiti (z davki, pristojbinami, storitvami,..) v naslednjih letih na naš račun.
Dragi sosedi - sedaj je čas da poskrbimo, da rentniki ne bodo živeči na naš račun v prigodnjih letih. SEDAJ SE REŠUJE PROBLEMATIKA FINANCIRANJA UREDITVE PARKIRANJA.
Jaz se pa že malček bojim da bodo zapornice kljub vsem prizadevanjem ostale dol...bomo kot nekakšen geto :( Pa kako lahko podležemo samooklicanemu KO-ju, da bo on odločal o upravniku, o parkiriščih, skratka o mojem življenju v naselju. Pa dajmo a smo res kot navadne ovčke, ki samo kimamo...čist navadni čredni nagon.
OdgovoriIzbrišiDa bi se to na tak neprofesionalni način zgodilo v kaki resni države niti pomisliti nočem. Edino tu lahko samooklicani KO dela kar želi, ovčke mu pa brezpogojno sledijo.
Pridruži se nam, ki bomo tožili. Piši na bestlandija@gmail.com .
IzbrišiKOBS3 in plenice imajo eno skupno lastnost.
IzbrišiOboje je treba menjati in to iz istega razloga.
13:47!
IzbrišiDa, sicer te pošlje k vragu na takšen način, da se že veseliš potovanja!
..........Anonimni17. november 2014 09.00
IzbrišiJaz se pa že malček bojim da bodo zapornice kljub vsem prizadevanjem ostale dol...bomo.............
nč bat, vse bo še v redu, dihaj, dihaj..........
9.00 pripravi 800.- EUR za začetek tožbe, veš rabijo enga norca, da jim bo lahko založil denar.
OdgovoriIzbriši9.00 ! Ne boj se, zagonska sredstva za tožbo so zagotovljena!
IzbrišiRajš dam evre so tožbo in odvetnika kot za samooklicani KO .
IzbrišiBodi, kar si, ostalih je tako že preveč!
IzbrišiDenar si sposodi od pesimista. Ne bo pričakoval, da mu ga vrneš.
IzbrišiNe skrbi denar bomo brez težav našli in tudi stanovalcev, ki bodo vložili tožbe bo dovolj.
OdgovoriIzbrišiDovolj nam je vaših izsiljevanj in pa nategovanj.
Pravkar sem izvedel, da so bile zapornice na Maroltovi danes zjutraj okrog 08:00 dvignjene. Kdo kaj ve o tem? Kako je sedaj?
OdgovoriIzbrišiSedaj se spušča in dviga.....
IzbrišiZakonodaja je jasna primeri sodne prakse tudi. Primer v Trnovem in razsodba sodišča v septembru je MOLu dokončno dala jasno vedeti, da se v tovrstnih primerih najprej izpeljejo do konca postopki po ZVTEL. Do takrat pa mora obstajati "status quo".
IzbrišiPri nas pa bi nekateri (najverjetneje usmerjani preko MOL) radi prejudicirali rešitev - seveda s ciljem služiti (z davki, pristojbinami, storitvami,..) v naslednjih letih na naš račun.
Dragi sosedi - sedaj je čas da poskrbimo, da rentniki ne bodo živeči na naš račun v prigodnjih letih. SEDAJ SE REŠUJE PROBLEMATIKA FINANCIRANJA UREDITVE PARKIRANJA. MOL je po pravilnikih in PUPu, ki ga je sama sprejela dolžna urediti parkiranje v naselju. Zato njihovo pasivnost in protizakonito delovanje v preteklosti ni opravičila...
Hudo je tudi to, ker se nam bo, pa kakorkoli že obrnemo, (ne)zakonitost postavitve in morebitno (ne)obratovanje, vračalo kot strošek in neprestana težava nazaj.
IzbrišiKer so ulice JAVNE, zapornice niso naše in tudi ne morejo biti. In to lahko še traja, dokler (naša (počasna) sodišča ne opredelijo vseh funkcionalnih zemljišč okoli blokov in stolpnic. Itak pa vsi vemo, da dokler bodo mestne inšpekcije pod Jankovićem, inšpektorat ne bo (upal) reagiral(ti). In ja to je Ljubljana, to je Slovenija. Zakoni in pravilniki ne veljajo (za vse enako). Očitno nima veze niti, da imamo policijo in sodišča - saj zatečeno stanje dejansko obstaja že več kot 30!!!!! let.
Ja 30 let že obstaja naselje, v katerem je investitor zapustil gradbišče nedokončano in nadzorne (odgovorne) inštitucije pa ne ukrepajo (uredijo) razmer.
"Pravkar sem izvedel, da so bile zapornice na Maroltovi danes zjutraj okrog 08:00 dvignjene. Kdo kaj ve o tem? Kako je sedaj?"
IzbrišiJe bilo kar pestro! Problematika povezana z Zapornicami v BS3 dobiva svetovne razsežnosti. Ko sta odložila koali sta se o zadevi pogovorila tu Putin in Obama. Odločila sta se za posredovanje. Pripadniki elitnih specialnih enot ameriške in ruske vojske so s kupnimi močmi ponoči sabotirali sistem zapornic na Maroltovi ulici. Pripadniki vaške straže so sabotažo takoj odkrili in odstranili kos lepilnega traku, ki so ga specialci prilimali na fotocelico in tako omogočili delovanje sistema. Pričakujemo nove akcije. V primeru visokih voda lahko uletijo tudi pripardniki elitne enote "navy seals" z namenom sabotiranja sistema. Sam, da pancerko ne skurijo!
Kaj misliš, zakaj pa pripadniki elitnih specialnih enot ameriške in ruske vojske niso sabotirali sistem zapornic tudi na Trebinjski ulici?. Je tam dežurala Vaška straža?
IzbrišiFul si pametan.
IzbrišiTo kar počnete je dokazovanje moči bande čigava moč k sreči peča.
Si v zmoti, ker šteješ samo mnenja somišljenikov ali takih, ki ti nekam lezejo.
IzbrišiSedaj čakamo še fantomske položnice...
OdgovoriIzbrišiNova pobuda:
OdgovoriIzbrišiDatum prijave pobude : 17. november 2014
Četrtna skupnost : BEŽIGRAD
Naslov pobude : Parkiranje Vojkova enosmerna
Vsebina pobude : V BS3 je SPL aktiviral zapornice v nasprotju s predpisi in namerava še dolgo preprečevati parkiranje stanovalcem, ki se ne strinjajo z neživljenjskimi pogoji za uporabo parkirišča in cestnimi pravili, ki sta si jih SPL in KO kar izmislila. Ali je možno Vojkovo cesto spremeniti tako, da bo ves čas enosmerna in bi lahko zatirani stanovalci BS3 parkirali na Vojkovi, še posebej v času prireditev na ŠRC, ki za stanovalce v spalnem naselju pomenijo še dodatno breme?
Za prikaz pobude na karti pritisnite na globus.
Datum objave pobude : 18. november 2014
Odgovor v pripravi : Služba za lokalno samoupravo, Služba za lokalno samoupravo
Tudi prejšnja pobuda še vedno ostaja neodgovorjena:
OdgovoriIzbrišiDatum prijave pobude : 9. november 2014
Četrtna skupnost : BEŽIGRAD
Naslov pobude : Zapora na cesti
Vsebina pobude : Od torka 4.11.2014 je na Maroltovi Ulici s strani stanovalcev naselja postavljena zapora ceste. Zanima me kdo je izdal dovoljenje za zaporo in do kdaj bo trajala.
Datum objave pobude : 10. november 2014
Odgovor v pripravi : Oddelek za gospodarske dejavnosti in promet
In to že več kot teden dni.
IzbrišiOčitno so vprašanja za pravnike na oddeleku za gospodarske dejavnosti in promet pa verjetno tudi širše zelo trd oreh. Zadeve so vse bolj resne ... manevrski prostor se je zelo zožal, čas pa nerusmiljeno teče. Kdo bo kril stroške? Bodo pošiljali položnice le manjšini - svojim zagovornikom ostalim pa ne? Očitno se posel na ta način ne bo izšel, kajne SPLovci...?
Mi smo obvestili vse, ki smo jih imeli namen obvestiti. Zdaj je le treba dati času čas.
IzbrišiČe bo ta posel šel skozi smo pol v tej dravi res ugasnili luč.
Policijska uprava bežigrad za zdaj nima manema reagirati.
IzbrišiBomo videli, kaj bodo dobili "iz vrha".
Mi imamo namen to zadevo terjati to Bruslja.
IzbrišiPP Bežigrad ima namen in bo reagirala takoj, ko ali če bi šlo za ogrožanje osebe ali premoženja. To tudi SPL ve in naslednji korak pri omejevanju mora biti dobro utemljen.
IzbrišiMe res zanima:
Izbriši- Kako bodo utemeljevali 75% lastniškega deleža - na kateri zakon se bodo sklicevali?
- Kaj bo predstavljalo 75% kvadraturo in/ali lastništvo?
- Kam bodo šteli številne garaže, organizacije in podjetja znotraj naselja BS 3 in zakaj?!
Zaenkrat na ta vprašanja ne morejo (nočejo?) odgovoriti. Tako kot pri vseh ostalih stvareh, so tudi tukaj skrivnostni oziroma netransparentni.
tudi tale pobuda ostaja nerealizirana:
Izbrišisobota, 15. november 2014
Akcija 2
Sosedom v poštne nabiralnike, na kosu papirja napišite:
"Berite o zapornicah na bs3parkirisca.blogspot.com"
Da ne bomo preveč smetili prosimo, da se najprej javite na bestlandija@gmail.com in napišete katere vhode boste "obdelali".
lp
Uporniki
Originalna ideja: sosed
Saj je preprosto!
Sestavi naj se letak, se ga objavi na http://bs3parkirisca.blogspot.com/ in ga vsak, ki je proti tej zgodbi natiska ter razdeli v nabiralnike in oglasne deske v svojem bloku.
Dne 15. november 2014 14.47 je Bestlandija Bestlandija napisal/-a:
a bi bili pripravljeni sodelovati?
lp
Avtor Upor ob 16.52 Ni komentarjev:
Tudi v drugih predelih Ljubljane podobna problematika ostaja brez odgovorov:
OdgovoriIzbrišiDatum prijave pobude : 30. oktober 2014
Četrtna skupnost : BEŽIGRAD
Naslov pobude : Razmejitev med voziščem in parkiriščem
Vsebina pobude : Na eno od nedavnih pobud iz naše ulice ste odgovorili, da MOL nima namena urejati problematike parkiranja na Šarhovi ulici. Zanima me, ali namerava MOL vsaj označiti, katere površine dejansko predstavljajo cesto (ulico) in jo s prometnimi znaki ustrezno označiti (enosmerni promet, prednost, dovoljeno ustavljanje, parkiranje) oz. katere površine lahko pripišemo blokom kot funkcionalna zemljišča in katere ne? Za cesto to najbrž ne velja.
Za prikaz pobude na karti pritisnite na globus.
Datum objave pobude : 30. oktober 2014
Odgovor v pripravi : Oddelek za gospodarske dejavnosti in promet
Tukaj še ne vedo, da se MOL tudi na upoštevanje prometnih znakov požvižga...
IzbrišiVsaj zapornic nimajo....
OdgovoriIzbrišiUra je 18.45, na stadionu 12.000 ljudi iz cele Slovenije in še sosednjih držav, grem mimo parkirišč, ker danes so še Reboljevi spustili zapornice, ljudje ura 18.45, poln stadion, na parkiriščih še vedno prostor za parkiranje, kaj šele bo, ko jih spustijo še na Puhovi, HVALA ZA ZAPORNICE in posledično za normalno parkiranje tudi ob prireditvah.
OdgovoriIzbrišiNi kaj za dodati
IzbrišiSamo v tem primeru, ko se na ŠRC Stožice zvalijo trume ljudi, so te zapornice koristne. Ampak to je le nekajkrat na leto, manj kot 10x. Zaradi tega ni treba stanovalcem postavljati posebnih pogojev dostopa in si izmišljati posebnega zakona BS3, izvajati teroraja nad stanovalci vse leto in izvajati vrste verige kaznivih dejanj. V ta namen bi zadostovalo razdeliti parkirne kartice.
IzbrišiZapornice sicer, razen ob takih tekmah, prav nič ne rešujejo problema parkiranja. Žal pa je tako, da bodo zaradi forsiranja napačne poti, ki nam je za povrhu na vrat pripeljala SPL in Jankovićevo bando, tudi zapornice v tej obliki ukinjene.
Zahvalite se KO in svoji lastni podpori kaznivim dejanjem.
Ni za dodati, je pa za odvzeti.
IzbrišiOdvzeti je treba samooklicani mandat in 100000 EUR katere smo priseljeni preplačati.
Pozabili ste povedati, da bi zapornice morala upravljati občina in mestnega proračuna in ne da jih mi moramo PEKLENSKO PREDRAGO preplačati SPL.
Nima veze, vas bodo že... Če se vam bo uspelo s tem zvleči ste pa res mojstri.
Odvzeti bo treba še malo prostosti določenim osebam katera takšna dejanja organizirajo.
Izbrišino vidiš, počasi se daleč pride, rabiš pač malček več časa, saj boooo:
IzbrišiAnonimni18. november 2014 09.58
Samo v tem primeru, ko se na ŠRC Stožice zvalijo trume ljudi, so te zapornice koristne. Ampak to je le nekajkrat na leto,
Anonimnemu 10.38
IzbrišiTo zagovarjam že od leta 2010 naprej. Vendar mora za zapornice na zakonit način poskrbeti MOL, ki je za to plačana, ne pa loleki iz KO, ki so iz tega projekta naredili goljufijo in dolgoročno škodo celonemu naselju. To je razlog, da bodo te zapornice padle. Malo še razmislite, pa boste morda tudi vi nekoč dojeli - če le ne razmišljate kot kriminalec.
Anonimni18. november 2014 09.58 !
IzbrišiŠe kako se strinjam s tvojimi mislimi : »Samo v tem primeru, ko se na ŠRC Stožice zvalijo trume ljudi, so te zapornice koristne. Ampak to je le nekajkrat na leto, manj kot 10x. Zaradi tega ni treba stanovalcem postavljati posebnih pogojev dostopa in si izmišljati posebnega zakona BS3, izvajati teroraja nad stanovalci vse leto …..«
Dodajam:
1. Zato tudi ni treba s testiranjem izsiljevati stanovalce, da podpišejo izjavo, s katero se ne strinjajo!
2. Zato tudi ni treba zahtevati podpis izjave, da lastniki garaž pripeljejo do njih in na podlagi prisile povečevati % podpisanih izjav!
3. Zato tudi ni treba v neskončnost zbirati podpise izjav!
4. Zato tudi ni treba prikrivati % podpisanih izjav, ki ste jih zbrali v zakonitem roku treh mesecev!
5. Zato tudi ne bi bilo treba zavajati o lastništvu zapornic in organizirati izbor upravnika, saj ste vedeli, da upravnika izbira lastnik zapornic.
6. Glede prometnih zagat ob prireditvah v ŠRC, bi se morali v pogovorih z MOL-om dogovoriti o bistveno boljših pogojih parkiranja za stanovalce BS3!
Nisem pravnik, zagotovo pa vem, da kršite s svojimi dejanji osnovne človekove pravice in temeljne svoboščine.
.....Nisem pravnik, zagotovo pa vem, da kršite s svojimi dejanji osnovne človekove pravice in temeljne svoboščine.
IzbrišiPa kaj pol, če nisi pravnik, zato da mahaš stalno s svojimi grožnjami ni treba biti pravnik, za kaj več, pa je dober imeti pravno podlago ali vsaj znati prebrati in razumeti kaj prebereš.
Mi lahko , prosim, našteješ moje grožnje iz prejšnjega komentarja (iz katerega si izpisal/a citat brez narekovajev)?
IzbrišiTo pa nihče ne napiše, da sedaj še vedno gre zgolj in samo za TESTIRANJE. Zaenkrat še vsi uporniki lahko pridemo mimo zapornic. To je več kot pol vseh lastnikov nepremičnin v naselju.
IzbrišiČe pa bi se slučajno SPL odločil poslati položnice in potem skladno s plačanimi položnicami na novo programiral kartice, pa bi to pomenilo, da bi velika večina ne imela več prehoda čez zapornice.
To pa bi v temlju spremenilo vse skupaj, pa četudi bi bila parkirišča popolnoma prazna, kajne Anonimni18. november 2014 09.50?!
Številka 12.ooo s katero zaporničarji tako radi mahajo, je 12.ooo prodanih kart (če verjameš) in ne 12.ooo avtomobilskih navdušencev, katerih edina želja je, da parkirajo v BS3.
OdgovoriIzbrišiNi vse samo belo in črno. Obstajajo različne kategorije obiskovalcev različnih prireditev in s tem tudi različni načini prihodov.
O tem pa ne bi, a ne? Samo tisto, kar vam odgovarja, za zastraševanje.
Pa vi niste normalni, lahko noč.
OdgovoriIzbrišiEj, pun kufer te že imam,a ne vidiš,da si GOTOF!!!!
OdgovoriIzbrišiDanes sem ze 2. Preje kazen zaradi "nepravilnega" parkiranja za zapornicami. Katastrofa od katastrofe kaj se gre tale nasa Obcina Ljubljana.
OdgovoriIzbrišiOsebno si zelim, da se spustijo zapornice in pika. Studentarije imam cez glavo, ki nam stanovalcem onemogocajo normalno zivljenje. Ravno tako v casu koncertov, tekem in ostalih prireditev nepismeni redarji z osnovno solo kar cakajo tovrstne dogodke, da bodo na najlazji mozni nacin napolnili obcinsko blagajno.
SPUSTITE ZE TE ZAPORNICE, DA BOM LAHKO NORMALNO ZIVEL NAPREJ!
Predvidevam, da si iz Puhove, kjer zapornice še niso spuščene. Zakaj pa nisi parkiral v enem območju naselja, kjer zapornice že delujejo? Saj nekateri trdijo, da je tam sedaj dovolj parkirnih mest...
IzbrišiVi ste zaradi BS3 in kraje s strani MOL/Gipossa pozabili, kaj je normalno življenje. Če ste sploh kdaj vedeli.
IzbrišiNormalno življenje ni, da ti zasebno podjetje pred stanovanje protizakonito postavi zapornice, vsili svoje cestno prometne predpise in te sili v podpis izjave, s katero privoliš, da ti lahko to podjetje ali majhna skupinica sosedov kadarkoli in samovoljno odvzame kartico za dvig zapornic.
Zapornice na Maroltovi so padle 4.11.2014,
Izbrišina Trebinjski 11.11.2014,
na Reboljevi 18.11.14,
Sklep po analogiji : na Puhovi bodo padle 25.11.2014
o sveta preproščina... "kazen za napačno parkiranje sem dobil ker ne delajo zapornice" ha, ha, ha, ha. Eni ga pa res biksate.
IzbrišiVideti tujo pamet, je privilegij "pametnih".
IzbrišiAnonimni19. november 2014 00.28, bolje bi opisal zadevo. "Za zapornicami" je relativna označba, odvisno od katere strani gledaš. Šele spodaj sem prebral, da so redarji dejansko delali red tudi na parcelah BS3, kar se dogaja zelo redko.
IzbrišiTako se govori 14.13, vsi smo za.
OdgovoriIzbrišiZa hudim vedno pride dobro, bojmo se dobrega.
IzbrišiAnti-zaporničarji !
OdgovoriIzbrišiMislim, da se z vašim ravnanjem sploh ne zavedate svoje omejenosti dejanj. A se vi zavedate, da je stanje (konkretno za Reboljeva ul.) absurdno in se za ceno ušivih 40€ na leto - to je vsak mesec 1x pivo v lokalu - delate frajerja in zganjate neko nepokorščino sistemu, hkrati pa ko "beboti" plačujete vse dajatve državi ob registraciji vozila, višji DDV, dohodnino,....). A pred registracijo vozila tudi korakate pred okenčkom gor pa dol ?
Vsak predlog, ki vodi v rešitev problema na Reboljevi (zapornica je zaenkrat kot edina možna opcija) podpiram/-o. Razlog: Po moji oceni je na parkirišču med bloki (tam kjer parkira tudi čuveni Ljubin) 20% vozil študentov, ostalih 10% obiskovalcev, ostalih pa vrtec, WTC obiskovalci, da o obiskovalcev prireditev v Stožicah sploh ne omenjam. Jaz sem dostikrat prisiljen (sploh če prideš po 21h zvečer) avto preprosto dati v plačljivo garažno hišo (kjer plačam 6 € - za par ur), zato da se umaknem tem in podobnim gospodom oz. krožim naokoli. Grozljivo nelogično. Namesto da bi energijo usmerjali v rešitev lastniškega razmerja "naših parkirišč" pred bloki, je posledica vaših ravnanj še večji parkirni kaos.
Torej - stalni prebivalci parkiram/-o v garažnih hišah oz. se umikamo (ker ni prostora za parkiranje) občasnim uporabnikom oz. študentom.
Imam občutek vam je za ureditev normalnega parkiranja vseeno in se greste neke meni nerazumljive vzgibe. Razlog najverjetneje tiči še kje drugje: da se protivijo lastniki dveh in več avtomobilov, najemodajalci stanovanj (kjer imajo po več kot 4 študente - ki so najverjetneje še nelegalno notri in drugi zdraharji). Naj jih oni dajajo v plačljive garaže, ki so na voljo prav blizu nas.
In to je za vas normalno življenje - da je po 20h parkiranje pred svojim blokom NEMOGOČE?!??? To je za vas kvaliteta življenja? Na zgornji komentar, da so zapornice koristne samo 10x na leto - prosim pridi na Reboljevo - vsak dan KAOS . LP! Samo
Preberi še enkrat natančno pogodbo - ne gre samo za 40Eur. Pogodba prelaga vsa bremena (pravna, finanćna, kazenska) samo in zgolj na vsakega podpisnika. SPL in MOL sta vse prevalila na vsakega posameznika. Teoretično gredo torej lahko finančna bremena vsakega posameznika, ki podpiše tako pogodbo v sedaj sploh nepredstavljive zneske!!!!
IzbrišiSvojo jezo, gnev in preostalo energijo pa raje usmeri na MOL in razmišljaj kako lenuhe in Jankovičeve ritoliznike prisiliti k delu in reševanju tvojega in našega skupnega VSAKODNEVNEGA NEVZDRŽNEGA problema!!!!
Anonimnemu 0.09
IzbrišiŽal se zagovorniki kaznivih dejanj, s katerimi je KO v naselje pripeljal SPL, ne zavedate škodljivosti te rešitve. Anti-zaporničarji, kot jih imenuješ, niso vsi proti zapornicam, ampak proti terorju, ki ga MOL, KO in SPL izvajajo nad stanovalci BS3. Uporniki, za razliko od tebe, razmišljajo dolgoročno, zato ne pristajajo na kavbojsko izumljanje ne-rešitev. Uporniki se za razliko od tebe zavzemajo za učinkovito rešitev, lahko tudi z zapornicami. Uporničarji, za razliko od tebe, še verjamejo v pravno državo.
Kakšno učinkovito rešitev?!? Čakamo že leta neke učinkovite rešitve in očitno niste (anti-zaporničarji) do sedaj v nobenem pogledu uspeli zadeve pripeljati do končne rešitve. Pravna država???? A to je pravna država, da je lastnik naših (pripadajočih) zemljišč Bojan Gjura, ki se nam že leta smeje - in našemu čakanju pravne države ter prometnemu kaosu? V vsaki normalni pravni državi se že v štartu to ne bi moglo zgoditi, da pripadajoča zemljišča k etažnim lastninam, v lastništvo pridobi nek s.p.?!!!, zdaj pa vso odplako zlivate na Jankovića. Podoben problem imajo sedaj v Šiški, ko je navedeni Gjura, iz parkirišča naredil vrtičke, ki jih oddaja za 1€ - mogoče se bo tudi tukaj to spomnil, pa bomo imeli med bloki vrtičke (ha,ha...) - jaz sem takoj ZA. Pa me zanima kako boste potem uporniki - vse mamce v naselju bodo bile za vrtičke, vam garantiram.
IzbrišiPotrebno bi bilo prvo kazensko ovaditi (mislim) da županjo Potočnik - kako lahko nekdo kupi (pod mizo) parcele, ki so dejansko last etažnih lastnikov Lahko pa se gre še dlje - se ta zemljišča odkupijo-vsak pri svojem bloku, pa bomo samo potem urejali zadeve s lastnimi idejami - toda to je misija nemogoče, ker v nobenem bloku, sploh spričo gospodarskih in ostalih razmer ne bo doseženo soglasje, da bi zadevo odkupili...
Torej ostane nam samo ....MOL in rampe....zaenkrat. Pa samo upamo lahko da ne bodo vrtički. Pa vsi pravno podkovani strokovnjaki-dajte razmišljajte v tej smeri-ne pa da nam še bolj otežujete nastalo situacijo
LP! S.
Bravo anonimni 00.09
IzbrišiPodpišem vse kar si zapisal
Tako pravilno,da bolj ne more biti
Anonimnemu 01.35
IzbrišiStrinjam se s teboj.
Če bi tej antizaporničarji kaj naredili,bi tudi mi takoj prestopili k njim.
Ampak oni samo gobezdajo in grozijo, Ne naredijo nič,samo govorijo o denarju in to je vse.
Imajo nas za talce,naj bojo zapornice dol,oni pa naj urejajo.
Odkar so zapornice,se da vsaj normalno parkirati
Zopet in ponovno:
IzbrišiZa problem parkiranja v naselju BS 3 je pristojna in odgovorna MOL!!!!
Samo in samo preko MOL se lahko po zakoniti poti najde trajna rešitev!!!
Ne KO ne nihče drug si teh pristojnosti ne more prilastiti!!!
Vse kar se trenutno dogaja, zgodi,.. preko SPL je obsojeno na propad, ker ne more dolgoročno trajati/vzdržati zaradi veljavne slovenske zakonodaje!!!
V naselju lahko postavljamo zapornice, a še vedno ne bo dovolj parkirnih mest niti za nas stanovalce!!!
Anonimni19. november 2014 02.23 se strinja sam s seboj :)
IzbrišiTi kar piši neumnosti 02,54
IzbrišiAnonimni19. november 2014 00.09 - Spet zavajate s ceno...cena parkiranja v PH Stožice po 19 uri pa do 7.00 zjutraj je 1,80 € za celo noč.
IzbrišiAnonimnemu 01.35
IzbrišiUčinkovito in zakonito rešitev mora poiskati in urediti MOL. Tako da lahko tudi tako: ostanejo nam MOL in rampe, ampak brez KO in SPL.
Anti-zaporničarji v resnici nismo anti-zaporničarji, ampak anti-KO. Lahko imamo zapornice, ne moremo pa imeti kriminalnega KO.
Glede na to, da nismo organizirani v skupino, za razliko od KO, ne morete prestopiti k nam, lahko kvečjemu prestopiti k pravni državi, k spoštovanju predpisov.
Bojan Gjura si lasti, ne more pa razpolagati z njimi, le parcele tik ob Vojkovi, ki v naravi predstavljajo le del parkirišč. Parcele bolj noter od ceste, tudi večji del parkirišč, niso obremenjene z Gjuro, ampak so preprosto ZK neurejene. Etažni lastniki v naselju so tako nemarni, da po ZVEtL niso pričeli niti do konca leta 2013, ko je še veljalo prehodno obdobje za prednostno obravnavo.
Če želite vrtičkati, to lahko še vedno počnete na drugi strani Vojkove ceste. Ni legalno, a tisti, ki se požvižgajo na predpise, to še vedno počnejo.
Ne glede na vse, Janković je baraba. Vsaj o tem se verjetno strinjamo.
Janković je baraba.
Če imaš Jankoviču in klapi kaj za povedat oziroma z njim kako staro zamero za poglihat tega ne počni na hrbtih stanovalecv BS3 ampak to naredi tam kjer se to počne. Problematika zapornic in parkiranja v BS3 je priročno sredstvo, ki ga mestni opozitorji zlorabljajo v politične namene. Nikomur iz skupine anonimnih pravičnikov ni do konstruktivne rešitve problema. Kot je razvidno iz nekaterih komentarjev gre za neprikrit gnev do aktualnega župana. Po mojem prepričanju bi bila katerakoli rešitev predlagana s strani trenutne oblasti v MOL za to anonimno skupino nesprejemljiva, tudi takšna da MOL uredii brezplačno zapornice, parkirišča in vsakemu uporabniku letno podari 500 EUR. Gre za politično prepucavanje na hrbtih stanovalcev BS3. Včasih se sprehodim skozi mesto in včasih vidim, da za isto mizo sedijo in skupaj srebajo topli napitek ljudje, ki jim česa takšnega nebi pripisal. Interes združuje!
OdgovoriIzbrišiJankoviću in klapi KO smo že konkretno podali veliko predlogov, ki bi omogočili zakonito aktiviranje zapornic in dologoročno rešitev problema parkiranja v BS3, vendar se kriminalci obnašajo ingorantsko, ker njihov namen sploh ni rešitev naših problemov, ampak le zamegljevanje in iskanje materialnih koristi zase.
IzbrišiJaz sem MOLu in Jankoviću svoje že povedal, se z nimi pogovoril in ja celo strinjali so se - tako, da očitno nimaš vseh potrebnih informacij. Gre za celotno zgodovino Gippos, politiko, v zadnjem času pa še za stadion + dvorano. Na MOLu se je še leta 2008 - 2011 predvidevalo, da bo na novo zgarajena infrastruktura na bolje spremenila tudi zadeve glede parkiranja v BS 3. A infrastruktura, ki je bila predvidena ni bila dokončana. Zgodba je poznana. Oškodovani pa smo med drugim (ne)posredno tudi mi lastniki v naselju BS 3. Odgovarjal za vse skupaj ni še nihče, ti je pa lahko jasno (glede na postopke na sodiščih), da je bilo marsikaj narobe.
IzbrišiGlede SPL:
Če si podpisnik pogodbe in se ne strinjaš z navedbami, ki jih je podal Anonimni19. november 2014 00.25, potem ti predlagam, da se posvetuješ z drugim pravnim strokovnjakom (odvetnikom), ki ti bo lahko podrobno pojasnil in celovito razložil vse škodljive posledice za vsakega posamezniega podpisnika.
Glede sprejemljivosti ureditve parkiranja:
Vprašaj se zakaj se na MOLu ne odločijo za zakonit način reševanja problematike parkiranja v naselju BS 3 ?! V tem primeru jih noben upornik niti slučajno ne more ustaviti.
IzbrišiAnonimni19. november 2014 00.50
Predno sodiš druge (napisal si skupina anonimnih pravičnikov) vedi, da te delitve med nami ni. Veliko je pasivnih lastnikov, ki se ne vpletajo v te zgodbe, ker jih že vsakodnevno življenje dovolj bremeni.
Na drugi strani pa gre zgolj za peščico samoorganiziranih sosedov (KO), ki aktivnejši in poizkušajo najti rešitev; No podrobnejše spremljanje dogajanja pa hitro prinese spoznanje, da nekaj ni OK, saj so v preteklosti mnogi že "dvignili roke" od teh, ker se z njihovimi pogledi in načinom reševanja enostavno niso in ne morejo strinjati. Gre za hudo sporna (kazniva) dejanja. Če ne verjameš, se obrni na bolje obveščene v NO posameznih blokov, ki so že dalj časa zraven. Pridobi si kakšen dokument, zapisnik,... Ker se reševanja lotevajo tako kot se njihove rešitve nimajo niti najmanjšega možnega konsenza med nami lastniki. Žal.
Točno tako! Podpis
IzbrišiDragi zaporničarji!
OdgovoriIzbrišiNa včerajšnji kaos sem vas na tem blogu opozoril in to večkrat v zadnjem tednu. Tisti, ki so opozorilo vzeli resno, so temu primerno tudi ravnali.
Da pa bo jasno in zabeleženo:
1. Mestno redarstvo je včeraj največ kazni za napačno parkiranje razdelilo ravno na parkiriščih za zapornicami Trebinjske in Maroltove. Iz tega sledi, da zapornice niso glede tega spremenile ničesar.
2. Ponovno se je pokazalo, da je v primeru takšne prireditve prometni kaos v okolici ŠRC Stožice popolen. Prometna ureditev okolice in nedokončanega objekta je zelo pomanjkljiva - pravzaprav je to še vedno gradbišče. To je opazil tudi reporter Andrej Stare, ki je prišel precej pred tekmo na samo prizorišče in je kot VIP oseba lahko koristil vse možne privilegije dostopa do stadiona. To je tudi povedal celo med samim prenosom tekme - upam, da to niste preslišali. Če povzamem - četudi imamo zapornice, to ne bi rešilo prav nič, ker do zapornic niti ne prideš normalno!!!
3. Četudi kdorkoli zapiše karkoli glede zapornic, le te same po sebi ne prinesejo spremembe števila parkirnih mest - vsi pa vemo, da je parkirnih mest absolutno premalo in to na vsakemu vhodu vsaj nekaj 100 premalo!!! in to zgolj za nas stanovalce.
Torej smo zopet pri izhodišču problema. ŠRC Stožice kot objekt je bil in je še vedno daleč največji problem kakovosti prometne ureditve in parkiranja v naselju BS 3.
Prosim premislite vsi in podajte kakšno pobudo tudi na MOL glede tega. Več nas je prej bodo razumeli in se morda tudi kaj spremeni... na boljše, saj je slabše že težko.
Objektivno, argumentirano in korektno! Podpišem.
IzbrišiHvala :)
IzbrišiSem vesel, da ste prebrali in upam, da sem še koga več prepričal - usmeril na prave probleme. Čakam na nadaljnje pozitivne predloge reševanja.
Lepo napisano, vendar, žal, naivno.
IzbrišiMOL zanima samo materialna korist in promocija župana.
Tale s kaznimi je res malo smešna! Če je cesta javna in so ljudje narobe parkirali, potem redarstvo lahko da kazni!
IzbrišiVendar, če policija trdi da so te ulice zaprte za javni promet tako kot se je KO in SPL nelegalno dogovorila od samega začetka, potem nimajo podlage za napačno parkiranje za zapornicami!
Tako kot je bilo v času vladanja LPT, redarji nismo smeli za zapornice, ker je zasebna- privat zemlja!
To so anomalije v zemljiški knjigi oziroma nestrokovnost in zanikrnost služb na MOL.
IzbrišiV naselju imamo stanovalci že leta zaradi tega hude težave, ker so naši vrli uradniki, pristojni za prostorsko urejanje očitno nesposobni.
...........Anonimni19. november 2014 03.02
IzbrišiTo so anomalije v zemljiški knjigi oziroma nestrokovnost in zanikrnost služb na MOL..................
kakšni šalabajzerji so vsi okrog nas, v Bs3 pa taki strokovnjaki med anti-zaporničarji. Le kako, da jih kje ne uporabijo, da bi naredili red. Se jih čuti samo na tem blogu in občasno nahecajo kakšnega naivneža, da malce ropota pri zapornicah. Ja in antizaporničarji že leta in leta tu smetijo in hujskajo, črnijo vse merodajne službe ki se ukvarjajo z našo problematiko, črnijo posameznike, ki se ukvarjajo z reševanjem problematike parkiranja in zlivajo gnev zdaj po enem zdaj po drugem. Največ škode pa delajo sebi. Vsak trenutek spreminjajo temo, enkrat je problem 40€, potem kvote, potem funkcionalna zemljišča, pa dovozne ceste, pa intervencijske poti, pa gradnja garaž, da pa samovoljno držijo nekateri posamezniki že leta in leta zaprte svoje intervencijske poti na Maroltovi in Reboljevi, ja bo treba te poti odpreti in pridobili bomo več kot 100 dodatnih mest za parkiranje in s tem ne bomo ogrozili otroških igrišč in ostalo bo še dovolj prostora za dostavo in nujno intervencijsko pot.
očitno so antizaporničarji tako sposobni, da že od leta 1980 nimamo urejenih parkirišč ha, ha, ha pa kaj boš še natvezil?
IzbrišiVse .... ampak res prav vse, kar si napisal in še kaj zraven bi morala rešiti in to že davno nazal Mestna občina Ljubljana (MOL), ki je edna pristojna za urejanje parkiranja v naselju BS 3!!!!
Povej en sam argument, ki bo ovrgel to neizpodbitno dejstvo!
Anonimni19. november 2014 03.19 ali po tvojem MOL dela dobro?
Izbriši03.19 Dokler ne argumentiraš, zakaj v BS3 še vedno niso urejena funkcionalna zemljišča boš težko trdil, da niso šalabajzerji.
IzbrišiNaselje, samo da te spomnim, obstaja že preko 30 let. 30 let v naselju nekaj tako osnovnega, kot so zemljiško-pravna razmerja niso urejena. Halo... 30 let, halo 30 let.
.............Anonimni19. november 2014 03.32
Izbriši..............Vse .... ampak res prav vse, kar si napisal in še kaj zraven bi morala rešiti in to že davno nazal Mestna občina Ljubljana (MOL), ki je edna pristojna za urejanje parkiranja v naselju BS 3!!!!
Ja IN!
Kakšen je pa tvoj prispevek, razen zmerjanja, oseravanja vseh po vrsti, ki so vpleteni v reševanje naše problematike?
Ga NI!
..........Anonimni19. november 2014 03.39
Izbriši...........Naselje, samo da te spomnim, obstaja že preko 30 let. 30 let v naselju nekaj tako osnovnega, kot so zemljiško-pravna razmerja niso urejena
Sto let ni bilo zemljiške knjige.......ha.ha.......in ja cela SLO je neurejena, ne samo BS3, kaj ti tle ni jasn? Počasi, ampak res po polžje se premika, tako je pravzaprav z vsem v naši lepi SLO. Vse stvari so načeloma od vsega začetka neurejene.
Saj bo, le da se spreminja in to na boljše. Brez sprememb ni izboljšav. Pa ne oviraj, sodeluj! Pa ne z mahanjem in negiranjem stalno proti! Sicer pa delaj in pametuj, za vse je prostor in se najdejo tudi taki, ki imajo samo veliko uho, pa jim tvezi!
Še vedno je moj prispevek Bistveno večji predvsem pa plemenitejši in bolj pošten kot tvoj, ki zagovarjaš nezakonita dejanja KO, SPL in MOL ter nagovarjaš sosede v podpis škodljivih jim pogodb!!!
IzbrišiAnonimni19. november 2014 03.55 zopet zavajaš:
Izbriši1871 je bil prvi zakon o zemljiški knjigi na našem ozemlju. Leta 2002 je bila ponovno opravljena alaliza evidence nepremičnin, pri tem pa so to začeli urejati Uredba, pravilniki in zakoni.
Pravne podlage so naslednje:
a) Uredba o naložitvi in vodenju zemljiške knjige z uporabo računalniške tehnologije, ter o uskladitvi podatkov zemljiške knjige s podatki zemljiškega katastra, Ur. l. RS, št. 42-2419/2001,
b) Zakon o zemljiški knjigi, sprejet je bil 29. maja 2003,
c) Pravilnik o elektronskem dostopu do informatizirane glavne knjige, Ur. l. RS, št. 16-637/2004,
d) Pravilnik o obrazcih zemljiškoknjižnih predlogov, Ur. l. RS, št. 109-4799/2003.
Dne 20. 5. 2004 začel veljati tudi Pravilnik o elektronskem dostopu do informatizirane glavne knjige. Pravilnik ureja elektronski dostop, nadomestilo za informatizirano glavno knjigo, tehnične pogoje, pomoč znotraj uporabe sistema, nadzor.
Katerih 100 let ni bilo zemljiške knjige?
Anonimni19. november 2014 03.55 ali po tvojem MOL dela dobro?
Izbriši........Anonimni19. november 2014 03.57
Izbrišičestitke za tvojo plemenitost! In ne , ne nagovarjam sosede, tako kot ti z anti-propagando proti zapornicam, pustim, da razmišljajo s svojo glavo, moji komentarji tu pa so predvsem podpora tistim, ki se trudijo z reševanjem problematike parkiranja v Bs3 in so s tvoje strani očrnjeni na vse mogoče načine.
.........Anonimni19. november 2014 04.05
Izbrišino vidiš, več kot 100 let je minilo od prve zemljiške knjige:
.....1871 je bil prvi zakon o zemljiški knjigi na našem ozemlju. Leta 2002 je bila ponovno opravljena alaliza evidence nepremičnin, pri tem pa so to .........
kaj ti tle ni jasn, vmes je bila ena bela knjiga v katero so se vpisovale ves čas nepremičnine in nobene zemljiške knjige ni bilo v prejšnjem stoletju..........????? Vse kupoprodaje so se vršile brez zemljiške knjige, ja bo trajalo verjeten še kakšnih sto let, da se bo vse pošlihtalo.......
Anonimnemu 3.19
IzbrišiProblemi se zaradi zapornic ne spreminjajo, ampak se kopičijo. Zapornice dodajajo nove probleme, osnovnega problema parkiranja pa ne rešujejo. Da to vidiš, ni potrebno biti velik strokovnjak. Razlika med zagovorniki in nasprotniki KO/SPL ni v zagovarjanju in nasprotovanju zapornicam, ampak v pogledu: gledaš kratkoročno in ti ni mar za kazniva dejanja pri postavljanju protizakonitih zapornic, ali pa gledaš dolgoročno in od MOL zahtevaš rešitev problema na zakonit način.
04.11 to si sicer lahko ti predstavljaš ampak dejansko pa nagovarjaš in prepričuješ tudi druge k nezakonitemu početju in podpisovanju škodljive pogodbe za njih same. Ker z njo boste/ste sprejeli bianco plačevanje vseh stroškov, ki jih bo SPL v prihodnje kreativno pripravljal samo za Vas.
IzbrišiPreberite dobro pogodbo, pa še priloženi cenik ne spustite. Potem mi pa odgovorite:
a) Kakšna je cena zapornic?
b) Kakšna je cena obratovanja in vzdrževanja?
c) Kdo in kako bo poravnaval stroške okvar, vandalizma, rednih in izrednih menjav istoršenih (pokvarjenih) delov?
Mimogrede, da se nikoli ne pozabi: SPL je podjetje in ne dobrodelna ustanova. Podjetje pa dela in obstaja zato, da ustvarja dobiček.
04.20 ker si površen, imaš težave. Tako je pri razumevanje ZK in očitno tudi pogodbe.
IzbrišiNavajaš neresnico za neresnico. Težko ti sledim, ker je toliko tega, da mi za pojasnjevanje enostavno vzame preveč časa.
Zato ti predlagam, da se malo zbereš in si sam kaj prebereš o stvareh o katerih bi rad vedel več in debatiral s kom, ki je to v svojem življenju že storil.
04.11 Ali po tvoje MOL dela dobro?
Izbriši..............Anonimni19. november 2014 04.37
Izbrišiverjamem, da me težko dohajaš. Sem zmotil tvoj mir v kakšni knjižnici. Ni potrebna tvoja razlaga, vse kar me zanima najdem sam. Hvala ti za tvoje predloge, težko dojemaš pa se vzdrži komentarjev na moje komentarje in svoje predloge uporabi sam.
Pobudniki in zagovorniki zapornic izrabljajo prostor na tem blogu za preusmeritev pozornosti iz dejstva:
OdgovoriIzbriši- da so zapornice postavljene nezakonito,
- da so le "samooklicana združba", brez pooblastil in soglasij, za sklepanje
nezakonitih poslov v našem imenu
- pri čemer se poslužujete zavajanja, laganja, ponarejanja, izsiljevanja...
Ne 40, evrov, ne nagajanje sosedom, ampak le nestrinjanje z vašim nezakonitim početjem.
Je to tako težko razumeti?
Le kakšen je razlog, da si z nezakonitim početjem mažete čast in dobro ime.
..........Anonimni19. november 2014 01.35
IzbrišiPobudniki in zagovorniki zapornic izrabljajo prostor na tem blogu za preusmeritev pozornosti iz dejstva:...........
Napačno si razlagaš našo prisotnost na tem blogu. Protizaporničarji drekate in oseravate vse po vrsti. Vse ki so za zapornice in vse ki se trudijo ublažiti stisko s parkiranjem stalno opisuješ z lažnivci, ponarejevalci, izsiljevalci in ne vem še čim. Pozabljaš, da imaš malo somišljenikov, zanimiva je tudi neodzivnost na vaš apel:
....sobota, 15. november 2014
Akcija 2
Sosedom v poštne nabiralnike, na kosu papirja napišite:
"Berite o zapornicah na bs3parkirisca.blogspot.com"
Da ne bomo preveč smetili prosimo, da se najprej javite na bestlandija@gmail.com in napišete katere vhode boste "obdelali".
lp
Uporniki
Originalna ideja: sosed
Saj je preprosto!
Sestavi naj se letak, se ga objavi na http://bs3parkirisca.blogspot.com/ in ga vsak, ki je proti tej zgodbi natiska ter razdeli v nabiralnike in oglasne deske v svojem bloku.
Dne 15. november 2014 14.47 je Bestlandija Bestlandija napisal/-a:
a bi bili pripravljeni sodelovati?
lp
Avtor Upor ob 16.52 Ni komentarjev:
Točno tako,samo nekaj hujskajo in se petelinijo,rešitev pa nobenih od njih,antizaporničarjev.
IzbrišiVeseli nas,da spuščajo počasi vse rampe,da bomo končno imeli vsaj malo reda
ooo Zoran a si že spet tle?
IzbrišiMarjetka te je pa tko branila zadnjič kolk imaš dela...
hahahaha
Izbrišihahahaha
res ste smešni antizaporničaji
Se ne bi dalo zapornic lahko dol samo v času prireditev, ven pa bi se spuščalo avtomatično, brez kartic in klicev? Tako bi se marsikaj rešilo.
OdgovoriIzbrišiDanes moram zaliti rože v sestrinem stanovanju, ker je za pol leta v tujini. Me bodo spustili noter, če povem naslov, ker kartice nimam? Ali moram parkirati za tistih par minut na plačljivem parkirišču? Hvala.
Dej zabriš rože stran, te pride cenej, da ji čez pol leta nabavš nove še lepše rože. Provociraš?
IzbrišiAl pa vstopaj s sestrino kartico, saj jo bo rabla čez pol leta, da bo vstopila v stanovanje. Cena pa je tako kot za vinjete, za celoletno obdobje od začetka funkcioniranja, je ne moreš plačat za pol leta. Plačaš za celoletno obdobje, koristiš pa lahko tudi samo en dan, al pa še ta ne! Če ti še kaj ni jasn, kar vprašaj! Lahko pa tudi pokličeš na 080 19 05 izveš iz prve roke.
Anonimni19. november 2014 03.00 To kar si napisal in kar izveš. če pokličeš na 080 19 05 je zavajanje.
IzbrišiKer očitno TI to veš te za začetek vprašam ponovno:
a) Kdo bo plačal s cenikom v pogodbi opredeljene cene storitev????
b) Kakšna je skupna cena za posameznika, podpisnika pogodbe, ki jo bo plačal (uporaba, obratovanje, vzdrževanje)?
c) Kje in kdaj lahko dobi kartico tisti, ki je nima?
Če mi odgovoriš na ta vprašanja transparentno in razumljivo... potem se lahko pogovarjamo naprej.
Do takrat pa ne piši laži in ne zavajaj z neresnicami.
.....Anonimni19. november 2014 03.09............
Izbrišiodgovor na tč. 1 in 2 in 3 se skriva tule:
http://www.spl.si/o_spl/novice/251/parkiranje_bs3.html
Če rabiš tolmača pokličeš navedeno številko 080 19 05!
Sem poklical... že pred meseci sem poklical številko 080 19 05... a veš kaj so rekli?
IzbrišiDa se marajo posvetovati s svojo pravno službo in da pokličejo nazaj.
Pa misliš, da so poklicali? Ja uganil si. Niso.
Pa misliš, da sem presenečen? Ne nisem.
Pa veš kaj sem potem storil? Ne veš.
Lahko te pa tudi drugače vprašam:
a) Ali je cena kartice enaka, če plača položnico 500 lastnikov ali 2466?
b) Kdo pokrije razliko če jih plača 500?
c) Kdo pobere dobiček, če jih plača 2466?
d) Zakaj ne dobim kartice, če sem podpisal pogodbo?
e) Zakaj bi bil za zapornice, če sem lastnik dveh garaž?
... ja, ja 03.36 podobno kot je vse jasno glede testiranja zapornic. Vsi stanovalci točno vemo kako in kaj, kajneda.
IzbrišiVsaj neumnosti ne piši, če že moraš zapravljati svoj čas na tem blogu.
..........Anonimni19. november 2014 03.52
Izbrišine vsi stanovalci pa ne morete točno vedeti kako in kaj. Veliko je nepismenih!
Jaz ne zapravljam ampak podarjam svoj čas na tem blogu. Vidiš v tem kakšno razliko? Vse gre v rok službe.
..........Anonimni19. november 2014 03.49
IzbrišiSi že slišal za odvetnike? Jih najdeš na vsakem vogalu, pa te bodo poslušali in ti priskrbeli kakšno dodatno pojasnilo.
04.04 res ti hvala za skrb... meni očitno ne bodo potrebni.
IzbrišiK odvetnikom usmeri raje svoje sosede, ki so pogodbe podpisali.
04.01 To je razumljivo le če si zaposlen na SPL.
IzbrišiVse ostalo pa je na dolgi rok laž.
Anonimni19. november 2014 04.01
IzbrišiJa res je v Sloveniji je približno 80% funkcionalno nepismenih.
Kdor je podpisal pogodbo je eden izmed teh 80%.
Anonimni19. november 2014 04.01
IzbrišiNeumnosti ti pa kljub temu ni potrebno pisti. Izgubljaš namreč kredibilnost, pa tudi povprečje kulturnega dialoga tega bloga.
Anonimnemu 1.43
IzbrišiDokler SPL ne razglasi, da je pogodba veljavna, te mora Varnost spustiti noter in ven brez vprašanj, brez zahteve po osebnih podatkih ali namenu vožnje po javni cesti.
Takoj ko bodo prehod skozi zapornice pogojevali z navedbo osebnih podatkov, bo prišla policija in naredila zapisnik, proti SPL pa bomo vložili tožbo zaradi motenja posesti.
.........Anonimni19. november 2014 04.17,,,,,povprečje kulturnega dialoga tega bloga.
Izbrišihahaha, povprečje tega dialoga je ............?????
100x ponovljena laž, je še vedno laž, zaporničarji.
OdgovoriIzbriši4 leta tu pišemo in govorimo o vaših nezakonitih dejanjih in nezakonitih dejanjih tistih, ki bi morali ukrepati, pa vas podpirajo in usmerjajo..
Povejte, kaj o tem.
Povejte nam, kdo vas je pooblastil, da v našem imenu in za naš račun izvajate nezakonita dejanja.
Pokažite nam pooblastila.
Dokažite, da delate pošteno v skladu z zakonom.
In povejte nam tudi, zakaj ste soglasno sklenili, da teme iz vaših sestankov ne smejo pricurljati v javnost.
Dajte, storite to!
Razsvetlite nas že enkrat.
Dragi anti-zaporničar!
IzbrišiNe vem o čem govoriš? Jaz sem npr. izvedel da imate neke težke akcije proti zapornicam od sosede iz bloka, ki je v nekem NO za postavitev ramp (2 leti nazaj). Vseskozi sem se čudil tej anti-logiki, kako nekdo blokira neko začasno ureditev z zapornicami, postavljeno za smešno nizko ceno in se potem sklicuje na nezakonitost. DA, smešno nizko ceno 40€ na leto.
Daj prosim potem mi vi zrihtajte - zakonito (po vaših merilih) in v relativno kratkem času, da bom lahko normalno parkiral pod svojim blokom (tako kot študentje+razne damice iz frizerskih salonov+WTC in vsi ostali) vsak večer pa vam plačam vsako leto - ne 40€, ampak 100€.
Vse ostalo je nepotrebno izgubljanje energije
Stožice SRC so še najmanjši problem (in prav je da so-bolje žoga kot droga), tam spodaj je parkirišč dovolj, prometna ureditev med tekmo je za silo urejena in niso vsak dan tekme in koncerti - toda prav vsak dan in petek in svetek je na Reboljevi pod mojim blokom katastrofa.
Vsak ki mi zagotovi normalno parkiranje (pa če postavi 100x ramp - jih bom odprl) ker ne bom več plačeval oderuške garažne hiše v znesku 90€ na mesec- zaradi nestanovalcev oz. osebkov, ki niso stalni stanovalci (najemniki) oz. stanovalcev s po 3 avtomobili.
Opažam da so očitno antizaporničarji prav iz Maroltove, kjer imajo po moji oceni najmanj problemov s parkiranjem. Si se sprehodil kdaj ob 21h npr. po Reboljevi - sadaj ko je rampa smo vsaj malo zadihali. Upam samo, da imajo v nadzornem centru navodilo, da ne bodo prav vsakega osebka spuščali mimo, ker če ne, so pa te rampe povsem brez veze (in v tem primeru imate antizaporničarji prav). Da se bo nekdo postavu, pa bo šel v WTC na kavo, pa bo preko tipke nakladu da more zalivati rože, pa da gre k ljubici, pa da mu je pes zbolel......Imaš garažno hišo, parkiraj, plači pa zrihtaj - to je cona za stanovalce. LP! S
Za 40 EUR na leto tega ne boš dobil, tudi zapornice po sistemu KO/SPL ti nič od tega bodo dale. S temi zapornicami dobiš samo nove probleme, pa še plačaš za to. Bravo!
IzbrišiTisti pa, ki gre v WTC, ne rabi nič razlagati, kam gre, to SPL in Varnost nič ne sme brigati, saj niso uradne osebe (policisti). Varnost/SPL morata zapornice brezpogojno dvigniti vsakomur.
Ko bo prehod mimo zapornic onemogočen, bo zaradi protizakonitosti vložena tožba in bo ves sistem po hitrem postopku ukinjen. Za to se lahko vnaprej zahvalite MOL, KO in SPL, ker se požvižgajo na zakone.
Ravno zato, ker obstajajo takšni kot ste vi, ki gledate samo na sebe, za druge vam je pa malo mar, še dolgo ne bomo imeli urejenih parkirnih prostorov pod blokom.
IzbrišiTudi vsi ostali (osebki kot jih zaničevalno imenujete) imajo svojo lastnino in interes v naselju... tudi na Reboljevi. Pritožite se na MOL in ministrstva, ki dovoljujejo delovanje raznoraznim organizacijam in podjetjem znotraj naselja. Kupili/najeli so prostore in znotraj naselja obratujejo. Pripradajo jim parkirni prostori in na MOL so jim jih odobrili (celo več na m2 kot nam, ki smo "samo" lastniki stanovanj). S temi posegi so na MOLu npr. na Vojkovi za enoto vrtca Želve stanovalcem enostavno zaplenili 6 parkirnih mest za potrebe vrtca, dali številne karice za nove lokale, frizerje, s.p.je, d.o.o.-je,...
Ne zagovarjajte pa nezakonitega omejevanje dostopa do lastnine in ne zagovarjajte nezakonitega delovanja KO oziroma nezakonitega upravljanja SPL oziroma podpisovanje pogodbe, ki prinaša teoretično velike odškodninske zahtevke za podpisnike.
Prireditve in pa sama nedokončana infrastruktura v ŠRC Stožice pa je, prav nasprotno kot trdite vi, zagotovo največji problem prometne ureditve celotnega območja in seveda neposredno tudi naselja BS3. To vedo celo na MOL. Berite malo pobude in odgovore na njihovi strani.
Še to in mimogrede: To kar na kar pozivate v svojem komentarju je med drugim netenje sovražnosti in poziv k anarhiji in nespoštovanju veljavne zakonodaje.
Da ne bo nesporazumov... moj komentar iz 05:18 je namenjen 04.50.
IzbrišiVidim, da je čedalje več ljudi za zapornice, tisti par trdobučnežev pa trobi eno in isto, nobenih argumentov, če že 4 leta pišeš eno in isto verjamem, da ne moreš normalno razmišljati, od take hudobije rado ljudi pobere, potem boš pa na Žalah razmišljal, življenje je prelepo, da bi ga grenili eden drugemu.
OdgovoriIzbrišiVidiš na SPL pa sočist drugačnega mnenja. Nikakor ne morejo zbrati niti 50 % somišljenikov. Pa še vsak dan slabše je, ker sosedi preklicujejo svoje podpise preko svojih odvetnikov.
Izbriši04.14 očitno bolj slabo že vidiš. Pejd k okulistu in povprašaj za ustrezna očala.
IzbrišiKje se vidi koliko je katerih? Daj razsvetli me?
IzbrišiZnano je le, da SPL nima dovolj podpisov. To sporočilo je odgovorni predstavnik SPL na pogovoru na policijski postaji Bežigrad jasno posredoval odgovornim na policijski postaji. Še več... iz doslej znanih podatkov teh podpisov niti ni za pričakovati (jih manjka preveč) hkrati pa se nestrpnost in odpor do zapornic povečuje - mnogi sosedje želijo preklicati svoje podpise in položnic ne mislijo plačevati.
........Anonimni19. november 2014 04.27
Izbrišimnogi sosedje želijo preklicati svoje podpise in položnic ne mislijo plačevati.
Pa izgleda, da imamo enega špiclja , ki prenaša nepreverjene informacije sem in tja
........ne bo nobenga problema, ne bo treba nič preklicat, če pač ne bodo sedaj aktivirali svoje že obstoječe kartice, je pač ne bodo....ne bo treba nič preklicevat, le če jo bodo hoteli kasneje, bo postopek malce drugačen, kot zdaj...........treba bo pač ponovno podpisati izjavo.....ampak tole bi-nebi, ne bo trajalo v nedogled.
No anonimni19. november 2014 04.14 bo kaj?
IzbrišiKje se vidi koliko je katerih?
ja seveda... Anonimni19. november 2014 04.40 seveda.
IzbrišiSPL in MOL bosta zadovljna, ker bo plačnikov samo peščica.
Stanovalci, ki se ne strinjajo s pogodbo in pravilnikom KO pa bodo zadovoljni, ker ne morejo več parkirati ne v garaži in ne znotraj naselja.
Res bravo za briljanten vpogled v prihodnost.
04.40 tole bi-ne-bi, že traja v nedogled.
IzbrišiPs se še zmeraj sploh ni začelo....
Uporniki imajo lahko čisto vest. Kako spijo kriminalci, člani KO in uslužbenci SPL, si pa ne predstavljam.
Izbrišiza 04:14
IzbrišiČe pa v 4-ih letih nisi videl/a nobenega argumenta proti zaporničarjev, potem ti res ni več pomoči!
Prazne glave prej ko slej splavajo na površje.
Se ponavljaš.
OdgovoriIzbrišiSamo dokaži, da si delal/a v skladu z zakoni, da imaš za svoje početje veljavno pooblastilo.
A, ne moreš?
Žališ pa lahko, seveda, pa groziš in izsiljuješ tudi...
Objavi pooblastilo za svoje delovanje, pa bo.
Nič drugega me ne zanima.
Saj veste kako gre:
IzbrišiPonavljam odličen komentar od Anonimnega z dne 14. november 2014 00.15
Ko pridemo do argumentov potem zaporničarji obmolčijo. Spoznanje, da je argumentiranje veščina, ki krepi um in širitev obzorja je včasih zelo boleče, kajne. Skozi argumentiranje na tem blogu vse bolj in vsi skupaj odkrivamo razsežnosti zablod KO in zagovornikov zapornic. Predvsem vstopamo v drugačen konstrukt razmišljanja, kot so ga zaporničarji vajeni (buldožer varianta). Grobo rečeno, zaporničarji so vajeni suhoparno odgovarjati na posplošena vprašanja in niso vajeni zagovarjati svojih idej v polnosti in večinoma ne znajo opredeliti - argumentirati kaj nekaj pomeni, zakaj za nečim sploh stojijo. To se je pokazalo tako, da so bili stanovalci enostavno izločeni iz dialoga, priprav, informiranja in celo nezaželeni na sestankih. Ob podpisovanju pogodb pa se ravno od stanovalcev posameznikov pričakuje, da bodo podpisovali pogodbe. In hkrati s podpisom nase prevzemali breme nikjer definiraih stroškov za obratovanje, vzdrževanje zapornic in odškodninske tožbe. Ni dovolj reči, da na primer zapornice morajo biti, ker jih imajo tudi drugi. Ta trditev še ni argument. Da bi trditev postala argument, jo je potrebno pobliže vsem predstaviti, dati v realne okvirje in ji pristopiti iz čim več zornih kotov. In v naselju je mnogo zornih kotov, to vsi vemo.
Zaporničarji pa ste ubrali drugačno pot - pot brez argumentiranja - pot izvršenih dejstev brez možnosti sprememb, pripomb, kontra argumentov in na tem blogu tudi argumentiranje z žaljenjem: ko ne veš, kako potolči človeka, ki bi ga rad diskreditiral, začnete žaliti ... in to anonimneže, ki jih osebno še niste srečali oziroma ne veste kdo sploh so. Zato je na mestu vprašanje od kod ti/vam takšna vehementna (psihološka) znanja, na katerih utemeljuje svoje uvide? In ja ... Od kod ti/vam ideja in pooblastila, da me/nas lahko zastopate kot član KO? Zakj bi moralo ustrezati nekaj kar ustreza vam (manjšini), vsem ostalim (večini)?
Zame ste agentura MOL - zastopate in delujete v smeri interesov drugih in na škodo nas stanovalcev.
Mi smo pa veseli,da se eni upajo kot KO izpostavljati in delati v korist naselja.
IzbrišiVi jih pa samo napadate in žalite.
KO bo vsaj kaj naredil,vi pa samo trobezljate in nič od vas.
Dobro,da se sploh kdo upa tako izpostaviti in delati za zapornice.
Že sedaj se vidi koliko več parkirnega prostora imamo in to samo za eno pivo na mesec,kot je pisal še eden
Vidiš, ni se jim bilo treba izpostavljati.
IzbrišiLahko bi le pritiskali na občino in bi zapornice po legalno poti dobili financirane iz proračuna.
Ker so ubrali drugo pot, bodo za svoje izpostavljanje dobili nagrado.
Kaj ... a vi ste že plačali?
IzbrišiAli so testiranje že prekinili, da je več prostora? Če smo prav informirani lahko pšride v naselje vsak, tudi tisti brez kartice.
Vsaka budala laho naredi posel če sostanovalce s pomočjo mafije izsiljuje, da plačajo pol milijona evrov.
IzbrišiUbogi člani KO, toliko časa so potratili sebi in nam, vsemu naselju, za sistem, ki ničesar ne rešuje, je protizakonit in bo zato po hitrem postopku ukinjen.
IzbrišiAnonimni19. november 2014 05.22:
IzbrišiKO ne dela in nikoli sploh ni delalo za korist naselja. Že do sedaj so naselju zelo škodovali, v nadaljevanju pa bo čas dodatno razkril vse razsežnosti in zablode, ki so nam jih prinelsle njihove zgrešene poteze in zamisli.
Samo upamo lahko, da se ne bodo, poleg vsega, začele še odškodniske tožbe, kjer se bomo tožili sosedje med seboj SPL in MOL pa se bosta s tem še dodatno okoriščala.
Še na Puhovi rampe in smo zmagali!
OdgovoriIzbrišiZakaj že?
IzbrišiTočno,še na Puhovo in bo življenje v naši soseski normalno
IzbrišiKomaj čakamo,da se znebimo teh študentov in dnevnih zastojnkarjev
S temi zapornicami se jih ne boste znebili, tako kot se jih tudi leta 2011 in 2012 nismo. Isti problemi bodo ostali, prišli bodo le še novi zraven (v skladu s pravilnikom, ki je priloga k pogodbi).
Izbriši... pa še SPL se ne bo odstrail brez odškodnine...
Izbriši04.51 a si ti iz MOLa?
IzbrišiMi stanovalci z zapornicami ne moremo zmagati pod nobenim pogojem. Enostavno je premalo parkirnih mest znotraj naselja.
Življenje v BS3 ne more biti normalno, dokler nam osnovne pravice kratita KO in SPL.
IzbrišiHvala, za ponovljen odličen komentar.
OdgovoriIzbrišiPosebej hvala piscu za izbrano podan in realen opis stanja.
Poooblastilaaaaaaaa na sonce.......čakam, zaporničarji.
OdgovoriIzbrišiZakaj že?Sprehodi se malo naokoli,da boš videl kako vse lepo poteka,da ne boš tvezil bedarije.
OdgovoriIzbrišiKaj potekaj tako lepo?
IzbrišiParkirišča so popolnoma zasedena, kar je tudi logično saj je premalo parkirnih mest v naselju - niti za nas stanovalce jih ni dovolj.
Postavi si ti ene tri dodatne klopce pred svoja vhodna vrata stanovaja, če uživaš v ovirah. Ali pa pojdi na stadion in začni trenirati tek...110m z ovirami se imenuje displina ali pa če si bolj vzdržljiv pojdi na tek 3000 m z zaprekami - steeplechase [stíplčeis] (ali pogovorno [stíplčez]).
Kaj poteka lepo...smo kot v zaporu. Brez podpisovanje nekih izjav pravite da ne bom mogel do svoje lastnine...in to naj ne bi bilo omejevanje svobode...malo ste se ušteli..ga ni KOja in upravnika, ki mi bo na javni cesti prepovedal dostop do svoje lastnine brez pospisa neke izjave. Pa kdo je ta KO, pa kdo ga je izvolil, kje je dobil mandat za vse te zadeve?
OdgovoriIzbrišiSvoboda je kot voda, če je ne osvežujemo izhlapi.
IzbrišiNaj KO lepo predstavi dokaze, listine, da ima dovolj podpisov (se pravi več kot 50%) vseh lastnikov BS3, da so ga pooblastili za izbor upravnika, dokazila, da so se lastniki v večini, se pravi več kot 50% vseh lastnikov BS3, da so se lastniki odločili za SPL.
OdgovoriIzbrišiKo KO to pokaže javno, bom mogoče spremenil mnenje,
Če hočeš uresničiti svoje sanje, se moraš najprej zbuditi
IzbrišiKO ne more biti pooblaščen za izbor upravnika. To je fikcija samega KO.
IzbrišiDa pa so stanovalci večinsko proti SPL, so povedali v anketi ob koncu leta 2013.
Kako bo lahko nek KO zastopal 2466+ lastnikov različnih nepremičnin v BS3:
Izbriši1. Del naselja sestavljajo nizki štirinadstropni bloki, grajeni v letih 1976 - 1978
2. Dva kompleksa visokih dvajsetnadstropnih stanovanjskih stolpnic, zgrajenih leta 1981.
3. V naselju se nahajajo še: pošta, dve banki, dve Mercatorjevi trgovini z živili, lekarna, cvetličarna, knjižnica Dr. France Škerl (enota knjižnice Bežigrad), več manjših barov in okrepčevalnic, nekaj frizerskih salonov, balinarsko društvo, tri enote vrtca Ciciban (Mehurčki, Lenka in Žabice) ter osnovna šola Milana Šuštaršiča.
4. V neposredni bližini ob Dunajski cesti stoji ena najvišjih ljubljanskih poslovnih stolpnic WTC, poslovna stavba podjetja Smelt, hotel, bencinska črpalka, stavba AMZS ...
5. V neposredni bližini se nahajata dva športna objekta, in sicer preko severne obvoznice stoji hipodrom Stožice, preko Vojkove ceste pa Športni park Stožice.
Ja takle mamo in mnenja in želje vseh teh naj bi zajel in skordinaral naš KO?!
Pozabil sem omeniti še cerkev...
IzbrišiMislim, da si zaobjel prevelik obseg delovanja KO. Sicer pa že poznajo svoje sposobnosti, saj so se samooklicali!
IzbrišiWTC sicer upravlja prav SPL ...
Izbrišinisem, nisem to je uradni podatek o obsegu naselja BS 3.
IzbrišiNeuradno pa menim, da bi se našlo še marsikaj, kar neposredno vpliva na zmanjšanje števila parkirnih mest, ki so na voljo nam stanovalcem. Seveda bi morala za to poskrbeti MOL ob asistenci četrtne skupnosti Bežigrad, ki ima med drugim tudi naloge:
- spremljanje problematik urejanja prometa na območju četrtne skupnosti;
- obravnavanje in sprejemanje predlogov občanov ter posredovanje pristojnim organom v reševanje;
- sodelovanje z mestno upravo pri pripravi, izvajanju programov in aktivnosti na območju četrtne skupnosti;
- sodelovanje četrtne skupnosti pri ureditvi in vzdrževanju javnih površin v četrtni skupnosti;
-....
več:
http://www.ljubljana.si/si/mol/cetrtne-skupnosti/bezigrad/
... V okviru Sveta Četrtne skupnosti Bežigrad MOL delujejo tudi naslednje komisije in strokovni odbor:
Izbriši- Komisija za urbanizem in urejanje prostora
- Komisija za gospodarske javne službe in promet
Je pa res, da je večina članov Sveta Četrtne skupnosti Bežigrad sestavljenih iz liste Zorana Jankovića.
Še enkrat bom ponovil večinsko mnenje,zapornice so dobra rešitev.
OdgovoriIzbrišiRojen si kot original, ne umri kot kopija
IzbrišiZapornice ja, ampak ne na način KO/SPL, to je pa zanič in večina je proti.
IzbrišiŠE n-tič ponavljam. Četudi postavite zapornice ene ali več, se do dovolj parkirnih prostorov ne bo dalo priti, ker enostavno ni dovolj parkirnih mest!!!!
IzbrišiRazlika je nekaj 100 na vsakem vhodu med številom lastnikov stanovanj in številom parkirnih mest v naselju, ki so na voljo. Kdor ne verjame naj gre še sam prešteti.
Najprej je treba transparentno izbrati KO celotne soseska, z večino lastnikov podeliti KOju mandat za izbro nabora upravnikov, se lastniki večinsko in transparentno odločijo za upravnika, šele nato se lahko pogovarjamo o zapornicah. Upam, da je to dovolj jasna in osnove poslovanja v normalnih okoliščinah.
OdgovoriIzbrišiUh, to smo nekateri uporniki vseskozi trdili!
IzbrišiVsak vhod ima izbranega upravnika, ki bi lahko pobiral denar za zapornice, Ponudba Varnosti Ljubljana je bila krepko pod 10 000,00€ torej če smo pošteni bi bila cena za celoletno obratovanje lahko cca 10€ po kartici. Če pa si kdo tako želi za upravnika SPL pa si ga lahko tudi izbere in naj ga ima za upravnika za svoje stanovanje.
IzbrišiLep dan vsem
Bi vključeval kakšna pravila in sankcije?
IzbrišiPozabite te kombinacije!
IzbrišiDokler so ceste v BS3 občinske, mora vse to izvesti MOL.
Ampak samo do vaših atrijev.
OdgovoriIzbriši