petek, 28. november 2014

Kratko in jasno - komentar bralcev

Zaporničarji in njihovi zvesti oprode, ves čas zavajajo.
Ne govorimo o ZA in PROTI zapornicam.

Govorimo o NEZAKONITO POSTAVLJENIH ZAPORNICAH.
O postavitvi BREZ PRAVNE PODLAGE
In o KRIMINALNEM POČETJU osebkov, ki bi si radi na naš račun polnili žepe.

Vse ostalo je nakladanje z namenom zavajanja in skrivanja, lastnih kriminalnih početij.

41 komentarjev:

  1. Imam predlog začasne rešitve parkiranja v naselju.

    Najprej se spomnimo, da nam je občina Ljubljana veliko dolžna, ker: ob gradnji naselja ni zagotovila tedanjih obveznih 0,5 avtomobila na stanovanje, kaj šele danšanjega standarda; nam je leta 2002 ukradla funkcionalna zemljišča, jih podarila nekemu Gipossu (ni pravni naslednik investitorja naselja), ta jih je prodal Gjuri; nam je pod našimi okni zgradila največji stadion v Sloveniji in največjo areno v Sloveniji; nam še naprej krade funkcionalna zemljišča (na Štembalovi pri Puhovi in Reboljevi).

    Zato zahtevajmo, da MOL postavi zapornice na vhode v BS3 na svoje stroške in jih tudi upravlja iz mestnega proračuna. S tem ne pridobimo nič parkirnih mest, ampak samo nekaj reda ob dogodkih v ŠRC Stožice. Za izboljšanje parkiranja pa naj MOL na Vojkovi cesti uvede enosmerni režim in rumeno cono na obeh straneh ceste za stanovalce; na rumeni coni ni parkomatov, ampak stanovalci parkirajo proti plačilu letne takse.

    Predlog je izvedljiv, vendar je treba povedati, da KO ni legitimni predstavnik stanovalcev BS3, zato so njegovi dogovori in kupčije z MOL nični.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A si ti nov na blogu?

      Izbriši
    2. Anonimni28. november 2014 06.30

      Ali bi po tvojem predlogu tisti znotraj plačevali letno takso?

      Izbriši
    3. Se strinjam samo problem je v tem, da je KO v službi pri Jankoviču in ne stanovalcih. Zato pa lahko po BALKANSKO izsiljujejo podpise od stanovalcev in policija ne ukrepa.

      Izbriši
    4. za Anonimni28. november 2014 06.30!

      Tvoj predlog začasne rešitve parkiranja v naselju pozdravljam, še zlasti, ker nizaš vzroke naših upravičenih zahtev. Če bi KO, SPL & MOL temu predlogu nasprotovali, pa predlagam še dopolnitev :

      Vsem, ki nismo hoteli podpisati izjave, ker se z njo ne strinjamo v celoti ali delno, naj še naprej omogočajo dostop do naših nepremičnin (aktivirajo kartice, razdelijo nove,…) Če menijo, da so zapornice postavljene zakonito in s pravno podlago, naj nas potem tožijo za plačilo letne takse z zamudnimi obrestmi. Če dokažejo zakonitost svojih dejanj, bomo seveda poravnali tudi sodne stroške.

      Izbriši
    5. Seveda znotraj zapornic ne bi bilo letne takse. Saj sem napisal: MOL postavi zapornice na vhode v BS3 na svoje stroške in jih tudi upravlja iz mestnega proračuna. Taksa bi bila samo za parkiranje v rumeni coni, torej na zemljišču MOL.

      Izbriši
    6. Znotraj zapornic morajo imeti vsi stanovalci prost dostop, brez omejitve števila kartic na stanovanje - razen če bi parkirna mesta zarisali in označili za vsako stanovanje posebej, a tega seveda nikoli ne bo. Na drugačen način nam ne more dostopa do parkirišč omejevati ni MOL, kaj šele nek izmišljeni KO ali skrajno osovraženi SPL.

      Izbriši
    7. za Anonimni28. november 2014 06.30!

      "na rumeni coni ni parkomatov, ampak stanovalci parkirajo proti plačilu letne takse. "
      Ja, potem bi se pa zopet kregali, kdo naj plačuje letno takso na rumeni coni. Kaj predlagaš?

      "Zato zahtevajmo, da MOL postavi zapornice na vhode v BS3 na svoje stroške in jih tudi upravlja iz mestnega proračuna. "
      Zapornice so že postavljene, plačali smo jih mi. Ali to po tvoje pomeni, da bi nam MOL moral vrniti začetno investicijo zanje?

      Izbriši
    8. Itak. Investicije sploh ni bilo. To je laž jankovičeve ekipe in KO. Na računih je pisalo "uporaba sistema". Jaz s temi zapornicami nimam nič. Od danes sem začel razmišljati, da bi tožil za vračilo tistih 200EUR.

      Izbriši
    9. Takso za rumeno cono plača tisti, ki želi na njej parkirati. Tako kot imamo danes nekateri garaže, nekateri pa ne. Odločitev posameznika. Tudi na Grudnovem nabrežju oziroma v Prulah je tako.

      Mi sploh nismo plačali zapornic, ampak uporabo zapornic. Za uporabo zapornic smo plačali, ker nas je JP LPT protizakonito izsiljeval. Ko se je vodstvo na JP LPT zamenjalo, so s tem prenehali. Kdor želi tisti denar nazaj, mora pohiteti s tožbenim zahtevkom.

      Izbriši
    10. za Anonimni28. november 2014 13.52
      "Na računih je pisalo "uporaba sistema". "Od danes sem začel razmišljati, da bi tožil za vračilo tistih 200EUR."

      Če je na računih pisalo "uporaba sistema", ne moreš tožiti ! Če pa nismo plačali zapornic in smo samo uporabo sistema (moram pogledati), so pa tisti, brez avtov, drago plačali nekaj obiskov, ker je bila cena enaka!

      Izbriši
    11. Seveda lahko tožiš za vračilo denarja, saj JP LPT ni imel pravice zaračunavati česarkoli, tudi uporabe sistema ne. Vse je bilo narejeno protizakonito.

      Izbriši
    12. Kako se MOL-u jebe za stanovalce BS3 (pa tudi sotale davkoplačevalce v mestni proračun) najbolj kaže režim parkiranja v GH Stožice:
      - za "nočitev" (bi prišlo večkrat prav kadar prideš pozno domov, pa ne najdeš parkirišča KLJUB spuščenim zapornicam)od 19 do 7. plačaš 1,80€ + 1,2€ za vsako dodatno uro
      - lahko vzameš "pavšal" po "subvencionirani" ceni za 36€ mesečno za 24/7 ampak za isto ceno lahko parkirajo tudi vozači iz drugih občin (Ok 37,20€ v mesecih ki imajo 31 dni), amapak on se lahko še 3 ure brezplačno vozijo z mestim avtobusom....
      - če prideš po polnoči in vzameš P+R si deležen šikaniranja uslužbencev ki dvigujejo rampe, ker ne morejo zjutraj v miru brat sportskih novost...

      pošteno bi bilo (glede na tekst zgoraj, da ne ponavljam), da se odpre GH stožice za brezplačno nočenje (saj kdo drugi bi pa parkiral v GH razen stanovalcev BS3) in sicer v bolj "normalnem" časovnem razponu (recimo od 18. do 9.) in pavšal v vrednosti parkirnih dovolilnic (100€ letno).

      Lahko bi tudi izgradili in prodajali garažne bokse v nezgrajenem trgovskem delu (kdo pa še upa, da bo trgovski del zaživel, v ostalih prostorih pa lahko ministrstvo za pravosodje zgradi zapor za zokija in ostalo bando in KO....

      Izbriši
    13. Dober predlog 01.05.

      Enako bi lahko zgradili parkirne prostore ali garažno hišo tam kjer je Vegrad želel zgraditi kampus za stanovalce Puhove, študente,... Tarife za parkiranje so stvar dogovora.

      Izbriši
    14. Daj no, to bi bilo pa absolutno predaleč, kdo pa misliš, da se bo sprehajal do tako odaljenega parkirišča. Poskusi zdaj s parkiranjem v centru Stožice, je najbolj oddaljenim bližje kot prostor, ki je bil prvotno namenjen Kampusu.

      Izbriši
    15. Ni res. Stolpnice 71, 73 in 77 imajo parkirišča Stozice dalj

      Izbriši
    16. Ti imaš prav, jaz imam pa mir!

      Izbriši
  2. Ni novi,ampak preoblečeni......

    OdgovoriIzbriši
  3. ODŠKODNINSKA TOŽBA! Tisti, ki bomo oškodovani in ne bomo mogli dostopati do nepremičnine imamo možnost odškodninske tožbe na oseba, ki ima v lasti avto.
    Se pravi če ima družina 2 avta, lahko vložimo za vsak dan ko so nam preprečevali dostop za 30 EUR na dan na avto! Ker je v letu 365 dni je znesek 21.900 EUR

    TO JE LEP ZASLUŽEK!!! Toliko lahko mi uporniki zaslužimo!!! Tako da vse tiste, ki se počutite oškodovane pridružite se tožbi, kjer se bomo tudi dogovorili za odškodninsko tožbo!

    Če nas toži 100 oseb za odškodnino je to na letni ravni 1.095.000 EUR.

    KDO BI RAD ZASLUŽIL NEKAJ DENARJA??? NAJ SE JAVI

    TUDI TISTI KI STE PODPISALI POGODBE, NE PLAČITE RAČUNOV IN PUSTITE SI BLOKIRATI KARTICO IN VLOŽIMO SKUPAJ ODŠKODNINSKO TOŽBO IN ZASLUŽIMO SKUPAJ!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tej tožbi se bom jaz sigurno odrekel. Pa veš zakaj? Žal mi je vseh prisiljeno zavedenih, ki so morali na ta način podpisati izjave, če hočejo npr. priti samo do svoje garaže!

      Izbriši
    2. Spet novačiš?

      Izbriši
    3. 00.44ni ravno tako kot trdiš . Do danes se da dostopati v naselje brez problemov s staro kartico. Do danes ni bil še nihče prisiljen nič podpisati.

      Izbriši
    4. Imaš prav! Do danes in morda še celo nekaj dni je tako, ker baje še "testirajo" vstopno - izstopni sistem in s tem izsiljujejo podpise tistih, ki jih še niso oddali.Kaj pa potem? Kdor ni in ne bo podpisal izjave, ne bo imel vstopa v naselje.

      Izbriši
    5. Potem pa mirno počakaj in če ti bodo kartico blokirali toži za motenje posesti.!!!

      Izbriši
    6. Počakaj nekaj dni, tudi če ne tožiš, prehod bo hitro spet odblokiran.

      Izbriši
    7. Kdo pa pričakuješ, da bo odblokiral prehode? Odblokirani bo šele po tožbi, ne verjamem, da prej. Glede na to, da so tožbe za motenje posesti kar hitre in da so nezakonitosti zelo transparentne, bodo prehodi morda odbokirani konec decembra ali januarja.....

      Izbriši
    8. Sodišče z začasno odredbo, če pa to slučajno ne bo šlo dovolj hitro, bo del ljudi oškodovancev naredil samopomoč.

      Izbriši
    9. Samopomoč odsvetujem!

      Izbriši
    10. In zakaj odsvetuješ-lahko argumentiraš, Al nas bo KO za ušesa

      Izbriši
    11. Praviš. da se borimo za zakonitost, torej se borimo zakonito!

      Izbriši
    12. 10:52 !

      Začni s tistim,
      kar je potrebno;
      Nadaljuj s tistim,
      kar je mogoče;
      In naenkrat boš dosegel
      nemogoče.

      Izbriši
  4. Zakaj ne zapremo kar celo Vojkovo! Saj je očitno dovoljeno vse, kot sedaj vidimo! Oni so sedaj zaprli kar štiri ceste.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako bi pa to izvedel? Po moje Vojkova niti 10 min. ne bi bila zaprta, takoj bi dobil obisk policije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem za. Predlagam, da napišemo, da imamo namen to storiti z zapornicam (pošljemo fotografijo "originalnih" zapornic, pa da jih vidimo, kaj bodo naredili.

      Izbriši
  6. Daj še zapornico pred svoj atrij.......

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne pred stolpnico jo bomo dali Zoran bo imel pa daljinca

    OdgovoriIzbriši
  8. Daj mu svojega saj ti ga ne rabiš!

    OdgovoriIzbriši
  9. Pred stolpnico je že več kot 5 let, brez veze še eno postavljati, ta ki je dobro deluje.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako pa bi se stanovalci stolpnic odzvali, če bi jim zaprli dostop do kletnih prostorov?

    OdgovoriIzbriši
  11. Anopnimni ti si cepec, v klet se pride iz stolpnice.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ojoj,to je pa za brisačo!?

    OdgovoriIzbriši