ponedeljek, 17. november 2014

Novi upravnik

Do reakcije policije ali kasneje tožilstva in sodišč, ali pa do konca naših let imamo v naselju BS3 novega upravnika zapornic.


SPL je sicer znan po "komplicirani" komunikaciji s stanovalci vendar so tokrat presegli sami sebe. Stanovalci namreč nimamo pojma, kdo je pogodbo podpisal in ali je veljavna, čigav je predmet upravljanja, kako so lahko zaprli javne poti, zakaj je cena prav 40 eur in ne recimo 50 ali 30, kdaj se bo končalo testno obdobje itn.


Skratka srečno BS3



62 komentarjev:

  1. BLA, BLA, BLA, BLA, pa nisem Zoran, lahko bi pa bila......

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ooo, Marjetka... Marjetka Lazarjeva

      Izbriši
    2. Anonimni17. november 2014 04.41

      Saj je dobro, da ohranjaš otroka v sebi. Si pa na stopnji 3-letnega, škoda!

      Izbriši
    3. 04.41!

      Svetloba potuje hitreje kot zvok.
      Zato nekateri izgledajo pametno, dokler ne spregovorijo

      Izbriši
  2. Vemo, da pogodba ni veljavna. Niti ni bil izpolnjen njihov pogoj (75%) še manj pa ostali zakoniti pogoji za tovrstno upravljanje.

    Če bi bila potem:
    1. ne bi dobili obvestila o testiranju
    2. podpisniki bi dobili položnice
    3. zastavljene aktivnosti, predvidene v pogodbi bi se nadaljevale
    4. po telefonu bi lahko dobili kaj več informacij, kot pa samo izgovarjanje na SPLovo pravno službo

    Vprašajmo se raje, kako se bomo SPL v bližnji prihodnjosti rešili?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prodam dvosobno stanovanje s pogledom v prihodnost. ŠIFRA: Nasproti rampe

      Izbriši
  3. Sicer ne poznam kako drugače deluje SPL, ampak me pa res zanima kako si bodo pokril izgubo, ki nastaja z vsakim dnem delovanja zapornic.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S pošiljanjem položnic...?

      Izbriši
    2. S čim si pa ti delaš skrbi?

      Anonimni17. november 2014 04.43

      Sicer ne poznam kako drugače deluje SPL, ampak me pa res zanima kako si bodo pokril izgubo, ki nastaja z vsakim dnem delovanja zapornic.

      Izbriši
  4. Bla, bla,bla, tudi Marjetka ne, samo občanka, katera je vesela, da se je parkiranje uredilo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. In kaj se je uredilo???????????

      Izbriši
    2. Je tale tvoj "bla, bla, bla" že uglasbljen? Lahko bi postala himna KO!

      Izbriši
    3. V resnici nikoli ne odrastemo, nekateri se samo naučimo, kako se obnašati v javnosti.

      Izbriši
    4. Anonimni17. november 2014 13.41

      V resnici nikoli ne odrastemo, nekateri se samo naučimo, kako se obnašati v javnosti.


      Ja to je pa res, nekateri ste ostali v peskovnikih, kjer vas ne ogrožajo parkirani avtomobili. In niti v sanjah niste pomislili, da bo treba zlesti ven. Ja to je pa zdaj boleče! In treba se bo naučiti, kako se obnašati v javnosti. Te veščine na osvojiš v peskovniku.

      Izbriši
    5. Ne pričakuj, da bodo drugi poslušali tvoj nasvet, ne da bi se ozirali na tvoj zgled.

      Izbriši
    6. ...Anonimni18. november 2014 16.14...........ne da bi se ozirali na tvoj zgled.

      Ah ja, sebe poglej! Je kaj videti!

      Izbriši
    7. Hm, ali ne ločiš : zgledovati se (po nekom) in tvoj izgled (mi ugaja)?

      Izbriši
  5. .....samo občanka, ki podpira nezakonita dejanja in kriminal - pa še finančno ga bo podprla. Bljak.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kdor je podpisal pogodbo mu bo še zelo žal. Pogodba je eno veliko skropucalo in odrešuje SPL in MOL vseh resnih posledic. Vse se prevali na tiste, ki ste se s pogodbo in izjavo strinjali. Takole na hitro ugibam, da zna priti celo položnica za testiranje zapornic...

      Izbriši
    2. ... vse v smislu cilj posvečuje sredstvo. In cilj je zaslužiti na račun stanovalcev BS 3.

      Izbriši
    3. Anonimni17. november 2014 06.04
      ..........Takole na hitro ugibam, da zna priti celo položnica za testiranje zapornic...

      Tole pač ni uganka, ampak zanka.

      Izbriši
  6. Vse kar znate delati,je samo zdraha. Obtožujete takoj marjetka pa zoran pa še kaj bi se našlo.
    Tudi drugi lahko pišemo v ta vaš blog,če ne ga pa zaprite,itak brišete komentarje,ki vam niso všeč.
    Meni ste že kar nekaj postov zbrisali in isto ste me zmerjali z imeni zoran
    Tako,da niste nedolžni.
    In ja MI SMO ZA ZAPORNICE

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zakaj že? Zakaj ste za zapornice?

      Izbriši
    2. Plačajte si jih in imejte nam pa ne kratite svoboščin pa bo-ne strinjam se z kvotami in mimobežnostjo in Jarnovičevim pravilnikom in dokler je tako bom pač proti in uporabil bom vsa pravna in ostala sredstva.

      Izbriši
    3. Vi kar bodite za zapornice in imejte jih. Mene pa (brez podpisa) spustite do garaže in parkirnega mesta, ki mi pripada, pa zmano ne bo problemov.

      Izbriši
    4. To niso obtožbe to je resnica.

      Izbriši
    5. 04.56 zakaj bi ti bilo treba brisati poste?

      Ali je bolj verjetno problem zgolj in samo vaša računalniška pismenost?!

      Izbriši
    6. Ja verjetno bo beseda Zoran -žaljivka. Lahko seveda pišete na ta blog saj svojega tako nimate.

      Izbriši
    7. Obsojena si. Za kazen naj ti bo ime ....Marjetka Lazarjeva.

      Izbriši
    8. ........Anonimni17. november 2014 05.53

      Plačajte si jih in imejte nam pa ne kratite svoboščin pa bo-ne strinjam se z kvotami in mimobežnostjo in Jarnovičevim pravilnikom in dokler je tako bom pač proti in uporabil bom vsa pravna in ostala sredstva...........

      Ti kar uporabi vsa sredstva, ti si sam omejuješ svojo svobodo. Kaj čmo, važn da si zadovoljen, še vreme ti je naklonjeno, da lažje razmišljaš. Ja zima zna bit dolga, pa dnevi so kratki, pa bo treba še kakšen Zakon privleč iz naftalina, da nam boš požugal. Dober da so naši zakoni tako ohlapni, da si jih vsak lahko po svoje razlagamo. Odvetniki pa mastno služijo na račun takih interpretatorjev zakonov. Ja če enkrat govoriš tako, drugič drugače, pa delaš enkrat tako, drugič drugače, je težko opredelit kaj je po zakonu in kaj ni.

      Izbriši
    9. Ja, nekateri naši zakoni so res ohlapni, se strinjam. Moralno- etične norme ali, če hočeš, 10 božjih zapovedi, pa ni tako ohlapnih!

      Izbriši
  7. Se popolnoma strinjam z ugotovitvijo. Očutek zmede je popoln. Ko človek že misli, da delujejo vsaj po tisti časovnici, ki si jo sami zadajo, se zopet obrnejo v drugo smer.

    Hkrati in istočasno pa še MOL po svoje ureja prometno ureditev:
    četrtek, 13. 11. 2014

    Zaradi koncerta v dvorani Stožice ter nogometne tekme na stadionu Stožice bo v nedeljo, 16., in v torek, 18. novembra 2014, na Vojkovi cesti veljala posebna prometna ureditev. Obiskovalcem omogočamo brezplačen prevoz z avtobusi ter brezplačno parkiranje na parkiriščih v lasti MOL.


    V nedeljo, 16. novembra 2014, bo od 18. ure do predvidoma polnoči na Vojkovi cesti, na odseku od križišča z Baragovo ulico do južne servisne ceste (ob Severni obvoznici) promet urejen enosmerno v smeri proti Severni obvoznici.
    V torek, 18. novembra 2014, pa bo omenjena ureditev prometa veljala od 16. do predvidoma 21. ure.

    Avtobusi mestnega potniškega prometa

    - avtobusi na liniji 20 bodo vozili po spremenjeni trasi: Vojkova cesta, obračališče, Štukljeva (severna servisna cesta), Dunajska cesta, Baragova ulica, Vojkova cesta (redna trasa),
    - avtobusi na liniji 13 bodo vozili nespremenjeno,

    20 minut po koncu prireditve bodo odpeljali zadnji avtobusi do vseh končnih postaj,
    Med urejenimi parkirišči v okolici ŠRC Stožice bo urejena krožna linija : Vojkova-servisna cesta-del krožišča Tomačevo, mali rondo pri ŠRC, Štajerska cesta, Kranjčeva ulica, Tomačevska cesta, parkirišče Nove Žale (obračališče).

    Obiskovalce koncerta vabimo, da se do Stožic pripeljejo z mestnimi avtobusi. Vožnja z njimi je ob predložitvi vstopnice tri ure pred in tri ure po prireditvi brezplačna.

    Parkiranje

    Parkiranje za obiskovalce bo možno na naslednjih parkiriščih: Parkirna hiša ŠRC, Kranjčeva, Pop TV, Žale, Nove Žale, Ekonomska fakulteta, FDV in parkirnih hišah WTC in Modri kvadrat.
    Parkiranje na parkiriščih v lasti MOL bo 2 uri pred prireditvijo in 1 uro po njej brezplačno.
    ___________________________________________________

    No včeraj so bila parkirišča v naselju polna obiskovalcev pa zapornice gor ali dol...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ko ti življenje deli limone, prosi še za tequilo in sol in me povabi na žur!!!

      Izbriši
    2. 5:41 !
      Kakšna je razlika med novicami na RTV in obvestili SPL?

      Nobena!

      Novice se začnejo z »Dober dan! », nato sledi razlaga, zakaj to ne drži.

      SPL napiše: testiranje bo 10 dni, nato sledi izvedba, kjer spoznaš, zakaj to ne drži.

      Izbriši
  8. Daj že nehaj a vidiš,da si osamljeni revček.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hudo se motiš-lahko farbate stare mame ostali pa vas imamo poln kufer

      Izbriši
    2. Če bi se strinjal s tabo, bi se oba motila.

      Izbriši
  9. Tukaj tako ali tako pišejo sami upokojenci,ker jim je dolgčas in drugega dela nimajo, verjetno so bili v službi povprečneži, danes bi pa radi nekomu pamet solili.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sklepaš po sebi?

      Izbriši
    2. Nas nihče ne more opisati, nas je treba doživeti!

      Izbriši
    3. Anonimna 08,46 in 08.49 !
      Ne kregajta se z budalo, drugi morda ne bodo opazili razlike!

      Izbriši
    4. 8:39 !

      Vsak dan, ko vstanem, pogledam seznam 50 najbogatejših ljudi v Sloveniji.
      Če me ni na seznamu, grem na šiht. . . . in tako je bilo tudi danes...

      Izbriši
  10. Pogodbe (še) nisem podpisala.
    Zaenkrat so (na Puhovi) zapornice dvignjene (no, včeraj so še bile).

    Zanima me, ali je res, da ob prevzemu kartice za zapornico hkrati podpišeš soglasje, da se z zapornicami strinjaš? Kajti jaz se ne strinjam, sem absolutno proti. Če to drži, je to soglasje izsiljeno in s tem pravno neveljavno.

    Po drugi strani, kako bom brez podpisa in s tem brez kartice (če bodo zapornice na Puhovi spustili) dostopala v svojo garažo na Puhovi oziroma na parkirišče?



    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S tožbo soseda. S tožno za motenje posesti onemogočanjem dostopa do lastnine.

      Izbriši
    2. To zanima tudi mene in mnoge druge lastnike garaž.Po telefonu SPL, na policiji in tudi na tem blogu smo že večkrat izpostavili tudi to vprašanje. Zaenkrat se na SPL in tudi v KO delajo neumne. Policija pa pravi, da jih pokličimo, če pride do tega.

      Prosim, pokličite še vi na SPL in jih vprašajte natanko tako, kot ste zapisali. Mogoče bodo Vam, danes povedali kaj več.

      V nadaljevanju Vas prosim, da nam sporočite/posredujete, kaj so vam povedali - vsaka informacija nam mnogim, ki smo v istih težavah kot Vi prav pride. Skupaj smo in bomo močnejši.

      Hvala že vnaprej.

      Izbriši
    3. Anonimni18. november 2014 05.05

      Vzemi si čas. Predno podležeš skušnjavi, da bi podpisala nekaj s čimer se ne strinjaš (da bi lažje parkirala), še enkrat preberi vse, kar si dobila v podpis. Ugotovila boš, da je še kar nekaj stvari, ki se z njimi ne strinjaš.

      Na Trebinjski nas mimo zapornic še spuščajo s pritiskom na gumb. Takoj,ko tega ne bodo več počeli, bom ,namesto v svoji, začela parkirati v garažni hiši WTC ali ŠRC, s tožbo pa bom zahtevala povrnitev stroškov.

      Kdo mi more omejevati dostop do garaže z izsiljevanjem podpisa nečesa, s čimer se ne strinjam!?

      Izbriši
    4. 05.41 Se popolnoma strinjam z napisanim. Žal pa je med sosedi - lastniki garaž mnogo takih, ki so, v izogib težavam pri dostopanju do garaže, pogodbo že podpisali. Sedaj, ko se z njimi pogovarjam pa jim je že žal za premalo premišljeno odločitev. Kot sem slišal se tudi na Puhovi že organizirajo za skupno nasprotovanje zapornicam. Stopite do svojih NO in se pozanimajte...

      Izbriši
    5. Beseda brezplačna (kartica G) je v preteklosti delala čudeže.

      Danes, potem, ko so sosedje obrnili na odvetnike in malo preučili pogodbo, so razmišljanja povsem drugačna. Dejstvo je namreč, da ponam predloženi pogodbi kartica še zdaleč ne predstavlja edinega stroška za zapornice!!!!

      Grdo so nas hoteli prevarati res grdo.

      Izbriši
    6. Vsi lahko še vedno umaknejo svoj podpis.

      Izbriši
    7. Ne vem,kaj bluziš,ti imaš dostop v garažo brezplačen,tako kot jaz in nehaj že jokat.

      Izbriši
    8. Da, vsi imamo brezplačen dostop do garaže, imaš prav!

      Razlika med prvimi in drugimi, ki nismo hoteli podpisati izjav, pa je v našem ponosu, ki ne dopušča izsiljevanja, goljufanja, terorja in kratenja lastniških pravic. KO in SPL namreč s podpisom izjave pogojujeta dostop do garaž. Izjave pa ne moremo podpisati, ker smo predvsem proti terorističnemu pravilniku in še čem. In : ne le da KO in SPL izsiljujeta podpis, z vsakim podpisom, ki jih moramo lastniki podpisati v sili razmer, tudi goljufata s % zbranih podpisov!

      Izbriši
  11. Seveda, saj smo zraven izjave dobili tudi cenik glede vzdrževanja in servisiranja zapornic. Ovčke so lepo nasedle lepi pravljici za lahko noč in podpisovali kar jim je bilo naročeno.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ne širi laži glede dostopa v garažo,a ti je jasno,ne bo ti jih veliko nasedlo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Katere laži že Anonimni18. november 2014 12.56?

      Daj pokliči na SPL in vprašaj kako priti do kartice G. Ti bo takoj jasno.

      Izbriši
    2. Za pridobitev kartice G se moraš strinjati s pravilnikom, ki si ga je izmislil KO ... Zakaj bi se kdorkoli strinjal s tako bedastim in protizakonitim pravilnikom?

      Izbriši
  13. Odgovori
    1. Kdo zdaj laže?

      Spet en zaporničar, ki mu je zmanjkalo argumentov.

      Izbriši
  14. Ti nimaš tri čiste,samo ščuvaš peščico ljudi,vedi ne bo ti uspelo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Argumenti, ki bodo vzdržali na sodišču, da zapornice lahko delujejo so...:
      1. ....?
      2. ....?
      3. ....?
      ...

      Glej no glej... samo prazni prostorčki in vprašaji.

      Kaj res nihče ne zna argumentirati zakonitosti zapornic?

      Kaj res kdo misli, da bom plačal za nekaj kar bo s sodno odločbo že v naslednjem trenutku na sodišču prepovedano?

      Res ... nimam toliko denarja, da bi ga stran metal.

      Izbriši
  15. Joj, kdaj bodo že aktivirali te zapornice! Komaj čakam, da srečam Propsa in Pašanovičevo na sodišču. :)

    OdgovoriIzbriši
  16. Glej,da te ne zadržijo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali si že odgovoril Anonimnemu 20. november 2014 00.13? Poizkusi sedaj..., če ne boš..., potem se strinjaš kdo bo na sodišči izgubil.

      Argumenti, ki bodo vzdržali na sodišču, da zapornice lahko delujejo so...:
      1. ....?
      2. ....?
      3. ....?
      ...

      Glej no glej... samo prazni prostorčki in vprašaji.

      Kaj res nihče ne zna argumentirati zakonitosti zapornic?

      Kaj res kdo misli, da bom plačal za nekaj kar bo s sodno odločbo že v naslednjem trenutku na sodišču prepovedano?

      Res ... nimam toliko denarja, da bi ga stran metal.

      Izbriši