torek, 4. november 2014

Motenje posesti

Danes nekaj po 22:00 smo doživeli motenje posesti parcel za zapornico na Maroltovi (enostavno nismo mogli mimo, noben nam ni izročil ključev). To pomeni, da od danes naprej teče 30 dnevni rok za tožbo za motenje posesti.


Kako bomo reagirali je odvisno od jutrišnjih odgovorov policije.


lp
Uporniki

80 komentarjev:

  1. Torej predvidevam, da tudi vozila na nujni vožnji ne morejo do stanovalcev na Maroltovi ulici. Torej ne se sekirat, da vas nocoj ne bo kap. Reševalec ne bo prišel po vas.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma kake bedarije pišete,da vas ni sram,egoisti

      Izbriši
  2. Zate tudi velja komentar 13.52!!!! Res ne vidim nič egoističnega.

    OdgovoriIzbriši
  3. GNUSIJO SE MI LJUDJE, KI Z IZSILJEVANJEM IN MANIPULACIJO UVELJAVLJAJO SVOJE INTERESE!

    1. Ne priznam KO, ker ni bil izvoljen in nima pooblastil za sklepe, naročila in izvajanja.

    2. Predstavnik NO ni imel pooblastila za sklepe, za katere je glasoval.

    3. Vsi sklepi so torej nični.

    4. Ne priznam upravnika, ker ni bil izbran zakonito.

    5. KO in SPL pogojujeta podpis pogodbe, s katero se ne strinjaš, če želiš kupiti kartico ali jo za garažo dobiš zastonj.

    6. Ker SPL ni zbral zadostnega % podpisov lastnikov etažnih enot, da bi pogodba lahko stopila v veljavo, izsiljuje dodatne podpise z zaporo ceste.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala bogu, za zapornice, vzdrževalci sistema dobijo svojo kartico, saj so jo imeli že prej, zato brez panike, pa čas bi bil, da daste že enkrat mir, saj baje na Puhovi se zapornice ne bojo spustile, ker so ugotovili, da študentje in dnevni emigranti ne bi imeli kje parkirati.

    OdgovoriIzbriši
  5. KAKŠNO PRAVICO IMAJO GOSPODJE, GOSPE PRED ZAPORNICO NA MAROLTOVI ZAHTEVATI TVOJE OSEBNE PODATKE IME IN PRIIMEK, KO ODHAJAŠ IZ NASELJA?? GOSPA SE NI PREDSTAVILA OD MENE PA JE ZAHTEVALA OSEBNE PODATKE..
    MAR SMO PREBIVALCI BS3 ZLOČINCI, DA ZAHTEVAJO PODATKE ČE KARTICA NE DELA???
    SEDAJ TE LAHKO NADZIRA ŽE VSAK NA ZAPORNICI NA MAROLTOVI ULICI
    PA KDO SO TE LJUDJE? IMAJO POOBLASTILA ZA TAKŠNO RAVNANJE??
    NOBEN NIMA PRAVICE ZAHTEVATI PO IMENU IN PRIIMKU..RAZEN URADNE OSEBE, KI IMA POOBLASTILA.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vsi čimveč posnemite jih in slikajte (lahko tudi s pametnimi telefoni). Ne bodo več dolgo tam garantirano (ne SPLovci, ne zaporničarji). In tudi drugi si ne bodo več upali "štango držat" za kaznivo dejanje. Vse pa pošljite na bestlandija@gmail.com, da se bo lahko, kot dokazno gradivo, uporabilo za tožbo.

      Izbriši
  6. Katastrofa,če se ne bojo spustile tudi na Puhovi,tam je grozen kaos.
    Povsod se morajo spustiti

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne nagladaj in ne zavajaj. Maroltova je sinoči, kljub "čudežnim zapornicam", bila zabasana. Zapornice bodo koristile le tistim, ki si od njih obetajo zaslužek, parkirne problematike pa ne bodo rešile. Celo več, še poslabšale jo bodo.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hehe, na policiji so mi rekli, da ker ni fizične ovire in so le zapornice, da oni niso dolžni posredovati. Če bi bila neka fizična ovira in ne zapornice in bi mi preprečevali dostop po privatni poti, bi bili dolžni posredovati.
    Jaz predlagam, da vsem idiotom, ki so podpisali pogodbe postavimo še ene zapornice in jim zaračunavamo provizijo, tako da bodo imeli dvojno plačilo in dvojno zapornico, za ven in noter. Policisti bodo v tem primeru nesposobni in bodo rekli, jaaa mi ne preprečujemo kriminala, najbolje da tožite! HVALA POLICIJA

    OdgovoriIzbriši
  9. Spuščene zapornice in garažna hiša Stožice dokončno pokopljeta želje in upe na gradnjo garažne hiše na spronih zemljiščih.
    le kdo si tega ne želi?

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, vidiš, tudi policija ima pamet, samo tebi manjka en kolešček.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz se ne pustim izsiljevati, tako kot ti očitno, ki boš ovca celo življenje, bee bee beee

      Izbriši
    2. Anonimni04. november 2014 23.56

      Ima prav, vprašanje gre za BITI ALI NE BITI OVCA! Ti (Anonimni04. november 2014 23.55) kot zgleda se boš pustil izsiljevati!

      Izbriši
  11. Tisti ki navijajo za zapornice so navadni bedaki! Parkirišča so popolnoma neurejena, polna lukenj in luž! Jaz bi bil za zapornice in plačilo parkirišča le v primeru, da so vsa asvaltirana in je vsako parkirišče označeno komu pripada. Tako pa zopet ne vem če bom lahko parkiral in kje! Takšno texas stanje kot je sedaj lahko podpirajo le tisti, ki imajo od SPL-a očitno neko korist! Upam da vas SPL na dolgi rok fajn nategne. To kar rabijo slovenceljni, da jim potegne da nekaj ne štima! Upam da bodo sodišča to nezakoniti delovanje KO in SPL-a zopet vrnili na začetek!

    OdgovoriIzbriši
  12. Ja,sodiščeti bo zakrpalo luknje,lahko jih pa ti in teh nekaj upornikov,bravo zapornicam in nehajte z žalovanjem,stvar lepo teče,

    OdgovoriIzbriši
  13. Kako lepo funkcionira, nobenih problemov, približaš kartico in parkiraš kot človek, ne pa da smo se že dopoldne vozili iz enega parkirišča na drugega in iskali prostor.

    OdgovoriIzbriši
  14. Ma jz se strinjam z zapornicami sam ne me jebat s taksno ceno. Ze ko samo malo pomislis koliko denarja bo nekdo pokasiral za skoraj nic dela. Ce smo realni je stroskov ce npr. Zaposlis neke varnostnike maaaaaax 60 000€ za vzdrzevanje maaaaaax 40 000€ kje je potem se 2x toliko denarja ki ga zahtevajo od nas. Cena kartice bi mogla biti max 40€, in mislim da bi bili s tam vsi zadovolni. Pa se SPL bi vseno nekaj zasluzu. Pa mislm, ce bi se resno vrgu v racunanje, da bi se vecji zasluzki prisli. Zakaj ne bi bli samoopravitelji?

    OdgovoriIzbriši
  15. Vsi čimveč posnemite jih in slikajte (lahko tudi s pametnimi telefoni). Ne bodo več dolgo tam garantirano (ne SPLovci, ne zaporničarji). In tudi drugi si ne bodo več upali "štango držat" za kaznivo dejanje. Vse pa pošljite na bestlandija@gmail.com, da se bo lahko, kot dokazno gradivo, uporabilo za tožbo.

    OdgovoriIzbriši
  16. evo vroče žemlje, pa dober tek

    http://www.dnevnik.si/slovenija/ljubljana/v-bs3-ponovno-vre-zaradi-zapornic

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tale blog bere veliko več ljudi kot si sploh lahko kdo misli. SPL ima kar nekaj zaposlenih, ki se trenutno ukvarjajo z BS 3 zapornicami.
      Med drugim imajo problem tudi s tem kako odgovarjati na vse zapise tega bloga. Le naprej UPORNIKI. ZMAGA JE ŽE NAŠA...

      Izbriši
  17. Od kje inforamcija, da ne bo zapornic na Puhovi? Saj tam so najbolj potrebne zaradi dnevnih migrantov in študentov. Namen zapornic je,da parkirajo, samo stanovalci , zato še nisem slišal za bolj butast razlog proti zapornicam "da bodo tudi drugi lahko parkirali na Puhovi ne bo zapornic!" Če je to res smo mi res ena banana republika. Spustite zapornice tudi na Puhovi, čimprej!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako imate kratek spomin... tudi ko so zapornice delovale parkirnega mesta v naselju ni bilo mogoče poiskati, ker je pač enostavno premalo parkirnih mest

      SPREJMITE ŽE KONČNO ENKRAT DEJSTVO, DA V NASELJU PRIMANJKUJE PARKIRNIH MEST, PA ČETUDI PARKIRAJO SAMO STANOVALCI!

      Tega zapornice pač ne morejo rešiti ne zdaj in tudi ne v prihodnosti.

      Izbriši
  18. Tako je,na Puhovi so najbolj potrebne in zaparkirajo te,da po cel dan ven ne moreš.Potem so pa še nesramni. Da ne govorimo o najemnikih stanovanj,ki jih je tudi po 5 v stanovanjih,kar v vsaki sobi po 2. Ratalo je že kot študentsko naselje

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako imate kratek spomin... tudi ko so zapornice delovale parkirnega mesta v naselju ni bilo mogoče poiskati, ker je pač enostavno premalo parkirnih mest

      SPREJMITE ŽE KONČNO ENKRAT DEJSTVO, DA V NASELJU PRIMANJKUJE PARKIRNIH MEST, PA ČETUDI PARKIRAJO SAMO STANOVALCI!

      Tega zapornice pač ne morejo rešiti ne zdaj in tudi ne v prihodnosti.

      Izbriši
  19. Še 1x, ko so delovale zapornice je bilo na Puhovi normalno parkiranje. Meni osebno se ni zgodilo,da ne bi dobil prostega parkirnega mesta.

    Trenutno je na Puhovi nevzdržno stanje, avtomobili parkirani vsepovsod, prepiri med stanovalci in dnevnimi migranti ipd. Zapornice bodo na Puhovi rešile problem parkiranja. Med svrtovnim prvenstvom v košarki je bilo stanje odlično!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne drži in tudi vi bi morali to dobro vedeti.

      Enostaven izračun vam bo povedal, da je parkirnih mest absolutno premalo, pa četudi preštejete zgolj stanovanja stolpnice ob Vojkovi (recimo samo 71,73n in 77), da ne govorimo še ostalih stanovanjih na Puhovi, vrtcu, d.o.o.jih, s.p.-jih, ki tudi tangirajo na to parkirišče.

      Izbriši
  20. Če so zapornice se onemogočajo tudi kraje, V oktobru je bil iz Puhovega parkirišča ukraden audiA6, strokovno so dvignili in odrezali katalizatorje 3 avtomobilom,na Maroltovi so sezuli dva avta in vse 4 gume okradli,da ne govorim o ukradenih zadnjih brisalcev,pa še kaj bi bilo kar mi ne vemo. Tako da,
    JA MI SMO ZA ZAPORNICE, KER BOJO TAKO TUDI NAŠI AVTI MANJ NA RAZPOLAGO TISTIM,KI SE PROSTO PRIPELJEJO NA PARKIRIŠČE IN SE POČUTIJO KOT V SAMOPOSTREŽNI

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ha, ha, ha, ha, ... pa kaj se boš še spomnil. Te zapornice so pa res vsemogočne :)

      Izbriši
    2. Nič vsemogočne,saj ste skoz na policiji,pa jih vprašajte kaj se vse dogaja tukaj,ampak ne vas boli k... ,ker vi imate itak garaže,ane gospodje
      Se ne bojite za naše avte,ki so parkirani zunaj

      Izbriši
    3. Kaj ti zapornice pomagajo proti kraji gum, bridalcev, katalizatorja?????????? Hahaha mislim da je zapornica najmansa ovira za rop avta hahaha. Ce odpre avto kjer dajo ne vem kok € za kodiranje, ti bo zapornice odprl za salo. Pa ponavadi imas kartico itak v avtu, ce ne ti pa kak drug avto. Tko da mislm da bedarije strelas

      Izbriši
    4. Anonimni05. november 2014 04.56

      Zberite se in pomislite kaj pišete. To kar trdite je velika neumnost. Kaj imajo veze zapornice s krajo brisalcev, katalizatorjev, gum,..?

      Izbriši
    5. Tudi v garažah na Puhovi so vlomi in kraje, pa so zaprte z dvemi mrežastimi vrati, dvakrat pod ključem in vsi vhodi pod video nadzorom!

      Izbriši
  21. Saj bojo tudi na Puhovi, samo protizaporničarji širijo dezinformacije, pokvarjeni ljudje pač, če že ne morejo dobro narediti, naj bojo vsaj tiho.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pokvarjen si samo ti in tebi podobni, ki želite mastno zaslužiti na tuj račun.

      Kako vam ni jasno, da zaradi zapornic nihče ne bo lažje parkiral?! Preštejte še enkrat parkirna mesta, ki so na voljo in stanovanja, ki tangirajo na to parkirišče...

      Izbriši
    2. Mene pa zanima, kdo bo lahko parkiral na Puhovi, če bodo zapornice delovale? Vsi, ki podpišejo pogodbo ali samo določeni (kakšen je ključ)?

      Izbriši
  22. Na Puhovi je res katastrofa,včasih te prime,da bi kar gume rezal vse, po sredini

    OdgovoriIzbriši
  23. Zato pa rabimo , da se zapornice spustijo čimprej na vseh parkiriščih, samo poglejte danes, ko so se zapornice spustile na Maroltovi, vsa ostala parkirišča so zasedena, tako, da lastniki stanovanj že celo dopoldne ne moremo parkirati, uredilo se bo šele po četrti uri, ko bojo dnevni emigranti in študentje odšli domov.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uredilo se bo zgolj za nekaj prvih stanovalcev, ki pridejo prej iz službe. Poizkusite najdi parkirni prostor ob 18:00 ali 23:00 pa boste spremenili mnenje.

      Izbriši
    2. Ko so bile zapornice,je bilo stanje boljše kot je sedaj.Naj čimprej zrihtajo ,mi smo za zapornice

      Izbriši
    3. Uredilo se bo zgolj za nekaj prvih stanovalcev, ki pridejo prej iz službe. Poizkusite najdi parkirni prostor ob 18:00 ali 23:00 pa boste spremenili mnenje.

      Izbriši
    4. Evo zdej grem pa na Maroltovo parkirat. Včeraj ni blo problema. Ura je 22.15

      Izbriši
  24. Zopet lažeš, zaporničar. Na Maroltovi v dnevnem času, je bilo vedno mogoče parkirati. Je pa problem zvečer. In tega zapornice ne rešujejo. Sinoči je bilo tako, kot običajno.....zabasono, kljub zapornicam SPL in "vaškim stražam".

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bo držalo. Sem pripeljal na parkirišče okoli 21h. Je bilo na levem asfaltiranem parkirišču vsaj 5 prostih mest. To seveda ne pomeni, da bo vsak večer tako. Je pa vsekakor bolje kot do sedaj, ko po 19h ni bilo več prostega mesta in si mesto dobil le, če je kdo po sreči ravno v tistem času zapustil parkirišče. Žal imamo nekateri tudi po 16h obveznosti in si ne uspemo pravočasno "prišparat" parkplaca za čez noč.

      Res ste popolnoma nerazumni. Ne zagovarjam tega, da nekdo na naš račun mastno služi. Razumem pa, da vsaka storitev nekaj stane. Žal do današnjega dne nihče (še posebej nihče od vas, domnevnih zagovornikov "svobode gibanja") ni predlagal boljše rešitve te problematike. Do takrat pa podpiram spuščene zapornice, ki bodo vsaj delno normalizirale nevzdržno stanje.

      Izbriši
    2. Za Anonimni05. november 2014 06.38

      " Sem pripeljal na parkirišče okoli 21h. Je bilo na levem asfaltiranem parkirišču vsaj 5 prostih mest. "

      Verjamem ti. Pa veš zakaj so še bila prosta parkirna mesta? Zato, ker so vsi, ki še niso podpisali izjave, parkirali na parkiriščih, ki jih SPL še ni zaprla.

      Izbriši
    3. Anonimni05. november 2014 06.38

      Evo ti dve boljši rešitvi:
      1. Gradnja parkirne hiše na vseh parkiriščih. Tako je predvideno tudi v osnovnem gradbenem dovoljenju in prostorskem planu. Sodišča morajo pa končno poskrbeti in rarešiti sodne postopke glede lastnine zemljišč, ki se vleče že mnogo mnogo preveč (desetletje in več).
      2. MOL je dolžna urediti in financirati parkirno problematiko v naselju - zato ji plačujemo zelo velike (prevelike) davke. Naj bodo parkirne kartice zastonj za stanovalce pa je zadeva urejena.

      Izbriši
  25. Želim plačati kartico za vstop v naselje BS3
    Gospod s sivimi kratkimi lasmi in očali
    mi odgovarja; "MORATE PODPISAT POGODBO" sicer ne smete z avtom v naselje to pomeni, do mojega doma.
    (pogodba,katera vsebuje pravilnik, s katerim se jaz ne morem strinjati zaradi omejitve ur obiskov, svobode..če imaš garažo ne smeš z avtom do stanovanja, kartico za garažo ne moreš dobiti, če ne podpišem pogodbo s tem tudi pravilnika, mi ne dovolijo do moje nepremičnine ..
    NE! TE NEUMNOSTI NE MOREM PODPISATI!
    za vsa MOJA na daljna vprašanja GOSPOD z sivimi kratkimi lasmi in očali,odgovarja:
    citiram:
    SPIZDI nimam se več kaj pogovarjati z vami to je naš "KO", ki dela V DOBRO BIT prebivalcev v naselju BS3
    Gospod z sivimi kratkimi lasmi in očali, ki odgovarja na vprašanje "SPIZD"I je predstavnik KO za finance, tako sem slišala od gospoda, ki je predstavnik KO in pomaga pri kontejnerju.
    ZAKAJ koordinacijski odbir BS3-ja ne skliče sestanek z vsemi prebivalci BS3-ja JIM POGLEDA V OČI in pove vizijo urejanja naselja, tako bi spoznali naše predstavnike KO. Zakaj predstavniki SPL-ja ne skličejo sestanka in se nam prestavijo,tako bi vedeli kdo nam vodi in ureja naselje. TA SESTANEK bi moral narediti naš KO predno bi se lotili zadeve,pa verjetno ne bi bilo toliko "hude krv"!!
    Tako prebivalci BS3-ja , utrujena sem teh neumnosti .
    GOSPODA,ki pa znajo odgovarjati na vprašanja z besedo "SPIZD" pa nam naj le urejajo vstop in izstop v naselje, štejejo obiske, zjutraj pri zapornicah sprašujejo KDO STE itd.
    JA, da se parkiranje uredi se STRINJAM! imejmo zapornice vendar s SVOBODNIM številom obiskov,svobodnim vstopom, tudi tistim, ki imajo garažo, da nemoteno odložijo svoj tovor, da se parkirišča sanirajo,KAKO ne vem, ker do sedaj URADNO ni bilo izvedljivo...
    ŽIVLJENJE teče dalje, mi pa živimo v SVOBODNEM in PRIJAZNEM naselju BS3,
    PA ŽIVELI!!!

    OdgovoriIzbriši
  26. Vsi čimveč posnemite jih in slikajte (lahko tudi s pametnimi telefoni). Ne bodo več dolgo tam garantirano (ne SPLovci, ne zaporničarji). In tudi drugi si ne bodo več upali "štango držat" za kaznivo dejanje. Vse pa pošljite na bestlandija@gmail.com, da se bo lahko, kot dokazno gradivo, uporabilo za tožbo.

    OdgovoriIzbriši
  27. 05. november 2014 05.03 kako ti supe naplesti tako zgodbico???? Da ti je nekdo rekel da SPIZDI???? Malo preveč filme gledaš in zgodbice napletaš. Če z dve uri boš že pisal, da te je hotel udariti, ker nisi hotel pogodbe podpisat. Ejejej kaj vse ste vi protizaporničarji zmožni počet. Saj ni čudno, da vas Policija ne jemlje resno haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lep pozdrav gospod anonimni, vprašajte gospoda stoji pred kontejnerjem ima kratke sive lase in nosi očala, ta gospod ima takšen odgovor. Veste, jaz sem za, da se parkirišče uredi!Ampak NOBEDEN mi NE SME odrejati...saj veste da ne ponavljam...Gre samo za način, kako delajo Naj stopijo pred ljudi BS3-ja naj se predstavijo, da jih spoznamo in razložijo situacijo,SAJ SO "NAŠI" PREDSTAVNIKI da bomo vedeli kdo nam piše pravila..Veste jaz nisem nobenega pooblastila dala, da me zastopajo..Naj se zadeve uredijo v prid vseh. Jaz imam 3 kartice ni mi problem priti v naselje.Gospod pred kontejnerjem mi je celo predlagal , da naj eno prodam....je to prav?
      Gospod anonimni, ne gledam televizije, ker poneumlja ljudi.. lep dan vam želim , upam da le uredijo parkirišča in bomo vsi zadovoljni. Gospod s sivimi lasmi, ki nosi očala pa bo mogoče izboljšal svoje izrazoslovje pa bo besedo SPIZDI in da smo v PIZDI zamenjal z lepšimi .....
      pa tudi VI bi se morali naučiti vikanja...

      Izbriši
  28. HAHAHAHA že brišete naše komentarje,gospoda z garažami,a ne

    OdgovoriIzbriši
  29. SPL (g. Hamberger) se izgovarja na KO - delajo tako, kot so se z njimi dogovorili. Kdo so sploh ti osebki? Kdo jih je imenoval? Kakšna pooblastila imajo, da lahko v imenu ca 2400 lastnikov stanovanj odločajo, kakšen bo režim na parkiriščih? Na telefonske klice se ne javljajo! Jih morda kdo pozna? Verjetno se skrivajo v svojih brlogih (Drago Kijevčanin, Lazar Marjeta, Zore Lukin, Boljka Tomaž,Požar Majda, Skitek Mitja, Janez Čebulj, Andrej Boh) - podpisniki pogodbe s SPL

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, ne skrivajo se. Verjetno imajo dogovorjeno dežurstvo pred rumeno hišico. Opis Anonimnega 05. november 2014 05.03, popolnoma odgovarja enemu zgoraj naštetih, ki sem ga tudi jaz videl peteliniti na omenjenem kraju.

      Izbriši
    2. Predvidevam, da bodo podpisane osebe KO (Drago Kijevčanin, Lazar Marjeta, Zore Lukin, Boljka Tomaž,Požar Majda, Skitek Mitja, Janez Čebulj, Andrej Boh) poravnale stroške tožbe, ki jo bom vložil ker bom imel onemogočen dostop do lastnega stanovanja. Se bojim, da se osebe, ki so podpisale kakršenkoli dogovor ne zavedajo razsežnosti problema, ki jih bo doletel.

      Izbriši
  30. Jaz sem že prvi, ki je dal pooblastilo KO, da zrihta zapornice pod pogoji, ki so določeni v pravilniku. KO vztrajate zapornicami do konca.

    OdgovoriIzbriši
  31. Mi jih podpiramo,a niste hodili na sestanke,samo sprenevadati se znate in bahati kako ste lastniki garaž.
    Mi smo jim dali pooblastila,kateri smo podpisali, vi bi nas pa radi držali vse skupaj v šahu,ker zamislimo naj se, vi ste lastniki garaž

    OdgovoriIzbriši
  32. Bravo Anonimni05. november 2014 05.31, verjetno so res najbolj glasni in proti zapornicam tisti, ki imajo garaže in jih boli briga za parkiranje na parkiriščih.

    OdgovoriIzbriši
  33. To tu zdaj me spominja na plačane pisune z raznih portalov....Koliko bosta KO in SPL, primaknila v vaše žepe?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, malo so se organizirali. Vsaj dolg čas ni!

      Izbriši
    2. Imam vprašanje za vse, ki ste tu gor povedali, da ste dali pooblastila KO :

      Kje ste jih dobili, kdo vam jih je dal v podpis ali ste to naredili morda samoinciativno?
      Tudi jaz sem stanovalka v BS3, pa takega pooblastila nisem dobila!

      Izbriši
  34. Ja,ja ti se kar tolaži s takimi,kot pišeš.
    Mi smo samo normalni stanovalci,ki pa nimamo garaž in se moramo boriti vsak dan za parking

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potem pa najemi ali kupi garažo! Oglasov je dovolj.

      Izbriši
  35. Normalni in pošteni stanovalci ne bo podpiral protizakonitih dejanj, kriminalne združbe, ki zavaja, laže, krade ponareja in izsiljuje.

    Tudi jaz nimam lastne garaže, pa ne podpiram mafijskih dejanj zaradi dvomljive, nikoli dokazane koristi.

    In če bi bil malce odprte glave, bi ti morda še pripeljalo, da je na račun lastnikov in najemnikov garaž več parkirnega prostora zate.

    Če samo odpreš usta ne bo pomagalo. Vse ostalo pa je, kot je opaziti, za te preveč.

    OdgovoriIzbriši
  36. Piši,briši kolikor hočeš,ne pomaga ti.
    Sanjaš samo o nekemu denarju in to je vse.
    Vse kar smo plačali smo leta 2011
    V Centru tudi plačajo 100 evrov pa nimajo nič zagarantiranega
    Če ti ni jasno,vsak bi plačal tudi 100 evrov na leto,če bi imeli zapornice
    Tako da se ne delaj preveč pametnega,ko skoz eno in isto trobiš o denarju in kako so in bojo zaslužili
    Mene zanima samo parking in četudi se plača za to nekaj na leto
    Tako da svojo odprto glavo še naprej nosi naokoli in trobi ene in iste stvari

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potem si pa kupi ali najemi garažo!

      Izbriši
  37. Teh 40 EUR na leto je drobiž za parkiranje. Sam bi plačal tudi več, samo da so rampe spuščene. Če slučajno pride do dviga ramp, uapm da to zemljišče,kjer so parkirišča dobi MOL in postavi svoja pravila parkiranja, pa da se 1x zaključi ta zadeva z rampami. Pa bomo pač plačali 100 EUR za dovolilnice, če vam je pač 40 EUR preveč.

    OdgovoriIzbriši
  38. Blagor ubogim na duhu.
    Ovca ostane ovca.
    Kosilo volčji čredi.
    Kaj od tega si, veš sam.

    OdgovoriIzbriši
  39. Jaz tudi upam,da če ne bo zapornic,da to dobi MOL in naj izda dovolilnice na stanovanje in mir,Plačamo in bo

    OdgovoriIzbriši
  40. A še nisi bil pri maši danes Anonimni05. november 2014 06.36

    da tukaj toliko moliš

    OdgovoriIzbriši
  41. Zaporničarji kar tekmujejo med seboj, kdo bo bolj zagovarjal lopovsko dejanje, na škodo stanovalcev, ki se jim obeta geto.

    Ste razložili ljudem, kaj pomeni kvota 40 ur?
    Niste, ne, ker večina revežev, ki vas podpira tega ne ve, pa še po netu takšni ne skačejo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaporničarji vemo, kaj pomeni kvota 40 ur. Reveži protizaporničarji tega ne razumejo, zato je kakršnakoli razlaga na razlago nepotrebna!

      Izbriši
  42. 40 ur je čisto dovolj za obiske, saj otroci in vnuki NIMAJO ČASA da bi nas vsak dan obiskovali, pridejo že pridejo ampak v soboto ali nedeljo za par ur, zato ne zavajaj spet ljudi, kot si jih s plačilom 40.- EUR, danes ko si ugotovil, da je večina za zapornice, si se pa na kvoto obrnil, nič ne bo.

    OdgovoriIzbriši
  43. Anonimni 05. november 2014 08.25 niti pod razno ni dovolj..kaj pa kaki servisi, nege, obiski...vsak zapornik ima več svobode kot jo bomo imeli mi v BS3. Nisem proti zapornicam, sem proti kvoti in naj se zadeva naredi na transparenten način, naj se zbere upravnika tako kot se spodobi, ne pa da to dela nek samooklican KO ipd. Skratka veliko je tu zadev za debatirat. Najbolje bi bilo, da bi zadevo prevzel MOL, razdelil dovolilnice, uvedel parkomate tako kot drugod po LJ. Pa ne bi rabilo nobenega KO-ja, zapornic, kvot, upravnika ipd. Ampak vse to ne prinaša dobička, ampak pregledno poslovanje.Ne bo meni nek KO določal neke kvote, zapornic ipd.

    Ne vem zakaj se MOL ne zgane in naredi tako kot drugod po LJ - dovolilnice, parkomati...

    OdgovoriIzbriši
  44. Anonim 9.04 ne serji, serviser ti pride dvakrat na leto po eno uro če?, ali pa še manj, nehaj nakladati, kvota je zadosti velika, ko so obiski prišli k meni in niso imeli kje parkirati, so se odpeljali v parkirno hišo pa do danes ni še nobeden bankrotiral, tudi tvoji jo lahko kdaj koristijo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Enim pa živci popuščajo :) so se zaporničarji že spustili na nizek nivo komuniciranja. Folk vas je spregledal, ne želijo/želimo živeti v zaprtem getu. Naj končno v roke zadevo vzame MOL, parkomati in dovolilnice..redarji naj pogosto čekirajo in bodo vsi zadovoljni.

      Izbriši
  45. Če so zapornice se onemogočajo tudi kraje, V oktobru je bil iz Puhovega parkirišča ukraden audiA6, strokovno so dvignili in odrezali katalizatorje 3 avtomobilom,na Maroltovi so sezuli 2 avta in vse 4 gume okradli,da ne govorim o ukradenih zadnjih brisalcev,pa še kaj bi bilo kar mi ne vemo. Tako da,
    JA MI SMO ZA ZAPORNICE, KER BOJO TAKO TUDI NAŠI AVTI MANJ NA RAZPOLAGO TISTIM,KI SE PROSTO PRIPELJEJO NA PARKIRIŠČE IN SE POČUTIJO KOT V SAMOPOSTREŽNI

    OdgovoriIzbriši
  46. Ja v KO so sami zafustriranci sploh nimajo prijateljev in lahko svoje kvote podarijo drugim

    OdgovoriIzbriši