torek, 25. november 2014

Pogodba ni in ne more biti veljavna

Gospodje iz SPL so "malo zamešali" zadeve.

"Sporočamo vam, da je Pogodba o upravljanju vstopno-izstopno sistema za osebna vozila v soseski BS 3 veljavna, saj jo je podpisalo več kot 75% etažnih lastnikov glede na njihove solastniške deleže, JP LPT d.o.o. pa je s prevzemnim zapisnikom sistem predala upravniku sistema SPL d.d., ki ga je prevzel v imenu lastnikov."


V pogodbi o upravljanju 7. člen navaja kot pogoj za veljavnost pogodbe izpolnitev 2. alineje I. točke. V 2. alineji I. točke piše, da  mestna občina Ljubljana sistem BS3 in sistem nadzora nad njim, ki ga je imela prej v upravljanju JP LPT, s pogodbo (prevzemnim zapisnikom) preda vsakokratnim etažnim lastnikom, kot njihovo skupno premoženje, pri čemer bo le-tega v imenu in za račun lastnikov na osnovi te pogodbe prevzel v upravljanje upravnik SPL d.d.




Kdo je tukaj nor? A je LPT prenesel, a je občina prenesla? In kaj se je sploh preneslo? Glede na to, da je na tak način nemogoče prenašati premoženja (o tem se bomo šele pogovarjali, ker nas močno zanima kdo si je na občini upal podpisati kaj takega) pogodba enostavno ni mogla postati veljavna.





61 komentarjev:

  1. Zakaj na puhovi niso zapornice spuscene???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zgoraj imate izpisan samo 1. odstavek iz letaka, ki smo ga dobili stanovalci od SPL in nosi naslov: Spoštovani etažni lastniki v BS3 in uporabniki vstopno-izstopnega sistema za osebna vozila.

      V drugem odstavku nas seznanjajo o testiranju in napovedujejo: " V kratkem sledi še testiranje sistema zapornic na Puhovi ulici." Omenjajo, da se v fazi testiranja preizkuša tudi delovanje časovnih kvot za obiskovalce.

      V tretjem odstavku nas prosijo, da uporabljamo kartice, za sprejemanje obiskov pa naj se poslužujemo sistema časovnih kvot. Obveščajo nas, da je v času testnega delovanja možen prehod v in iz naselja z uporabo gumba B.

      V četrtem odstavku nas obveščajo, da bo sistem po zaključku testiranja začel delovati v polni funkcionalnosti : s karticami in uporabo časovnih kvot ter v urgentnih situacijah izjemoma s tipko B.

      V petem odstavku pišejo: " Po preteku plačilnega roka in prenehanju testiranja bomo prešli na normalno delovanje sistema, kar pomeni, da bodo vse kartice, za katere ne bomo prejeli plačila za letno uporabo, blokirane."

      V šestem odstavku obveščajo, da bodo v naselju dosegljivi za vse, kar potrebujete in vas zanima na Vojkovi 91 (pritličje). Uradne ure imajo:

      25.11.2014 od 13:00 do 19:00 (za zamenjavo nedelujočih kartic in izgubljenih)
      26.11.2014 od 13:00 do 19:00 (za izdajanje novih kartic in drugo)
      27.11.2014 od 13:00 do 19:00 (za izdajanje novih kartic in drugo)
      28.11.2014 od 13:00 do 19:00 (za izdajanje novih kartic in drugo)

      Če ne bo obiska, se čas ustrezno skrajša. Predvidoma bodo uradne ure vsak teden po 2. uri (verjetno so mislili po 14. uri) do nadaljnjega. Informacija o terminih uradnih ur bo objavljena na vratih prostora.

      V sedmem odstavku nam posredujejo telefonske številke za odpiranje zapornic.
      Maroltova: vhod 041 348 775 izhod 041 348 728 deluje
      Trebinjska: vhod 041 702 848 izhod 041 785 283 deluje
      Reboljeva: vhod 041 792 095 izhod 041 792 064 deluje
      Puhova: vhod 041 793 869 izhod 041 793 712 po aktivaciji

      V osmem odstavku pišejo, da se lahko za dodatne informacije ali "zbiranje dokumentacije" obrnete na njihov klicni center 080 19 05 ali jim pišete po elektronski pošti: info@spl.si

      Na koncu vas lepo pozdravljajo



      Torej: odpirajo zbiranje dokumentacije!!!
      Dobro bi bilo, ko bi tudi že odprto njihovo internetno stran osveževali ali dopolnjevali redno.

      Izbriši
    2. S katerim dnem je torej pogodba veljavna?

      V pogodbi piše, da si bo SPL zavzemal da bo pogodba veljavna z dnem 1.8.2014.

      Izbriši
  2. Ja mafija se poskuša usilit tud na Puhovo !!

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni zdaj to ni čist jasno. Če smo lastniki zapornic mi, ki smo jih drago preplačali, kako jih MOL lahko daje v upravljanje JP LPT, JP LPT prenese upravljanje na SPL d.d.....Če so naše, o njih odločamo mi, ne MOL, ne JP lpt, ne SPL, še najmanj pa goljufivi KO, ki nam še vedno ni predložil potrdil, da so naši zakoniti zastopniki.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pravzaprav.... zakonito... ne more.

      To kar je v pogodbi napisano (mestna občina Ljubljana sistem BS3 in sistem nadzora nad njim, ki ga je imela prej v upravljanju JP LPT, s pogodbo (prevzemnim zapisnikom) preda vsakokratnim etažnim lastnikom, kot njihovo skupno premoženje) nikakor ni bilo izvedeno. Če bi bilo bi moral vsak etažni lastnik to vedeti in podpisati pogodbo.

      Torej po predmetni pogodbi SPL d.d. nikakor ne more prevzeti v upravljanje sistema zapornic kot upravnik. Lahko bi sicer obstajala kakšna druga pogodba med MOL in SPL ampak to je pa že povsem druga zgodba...


      Ampak tega smo pri tej združbi že navajeni. Tistega kar zapišejo se ne držijo, zakonito delovanje pa jim je itak "španska vas".

      Izbriši
  4. Na puhovi je noro ker so povsod drugje zapornice..vsi vozaci tu parkirajo

    OdgovoriIzbriši
  5. Noro je tudi drugod po naselju, kljub zapornicam. Lahko preveriš, da ne boš ponovno zavajal in širil laži.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ponovno zavajal? Prvic se oglasam...

      Izbriši
    2. To so samo tvoje pobožne želje! Parkiral brez težav na Maroltovi on 20:10 in to brez težav. Snemi volnene štumfke, ovun opanke in pojdi pogledat na parking in šele potem komentiraj!

      Izbriši
    3. Blagor tebi. Vsi ostali (nas nekaj 100) nismo imeli te sreče.

      Predvidevam da zato, ker nismo bili člani KO ?!

      Izbriši
  6. Na Puhovi je tako kot vedno polno ampak z zapornicami ne bo nič bolje, zato je tudi plačevanje za zapornice popolnoma nepotreben strošek .Še bolj pa je nepotreben zaporniški režim, ki nam ga KO vsiljuje zato je potrebno čim prej to norost odstraniti in začeti dejansko reševati problem parkiranja z novimi parkirnimi prostori.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "reševati problem parkiranja z novimi parkirnimi prostori." Parkirišč je za spuščenimi zapornicami dovolj! Parking za 3 in 4 avto v družini rešuj na svoje stroške in ne na breme ostalih stanovalcev BS3!

      Izbriši
    2. Točno tako ,imaš prav!!!

      Izbriši
    3. 12.42 Ko trdiš ... "Parkirišč je za spuščenimi zapornicami dovolj!" .... trdiš nekaj na pamet brez, da bi preveril.

      Najprej sebi in nam vsem odgovori:
      Koliko je parkirnih mest v naselju?
      Koliko jih potrebujemo?

      Izbriši
  7. tudi na Puhovi se bojo v kratkem spustile, brez panike, kmalu se bo uredilo, ti zdrahar pa kljub temu, da so ti povedali, da imajo več kot 75% podpisov in da so jih dali deponirati na dve različni lokaciji, lahko samo ugibaš kam, pa še naprej zavajaš ljudi, ko boš na sodišču potegnil denarnico in nakazal 800.- EUR za začetek te tvoje famozne tožbe, ti bojo z njimi pomahali, ampak tebi to še ne bo zadosti, ker se s svojimi zdrahavi življensko napajaš in teroriziraš večino v naselju,

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 1. Nihče izmed nas ni zdrahar ampak etažni lastnik s povsem enakimi pravicami kot vsi ostali etažni latnik v naselju. Upam, da se v tem strinjamo!

      2. Če bi se SPL in KO lotili zadeve transparentno bi bili pridobljeni podpisi v vsakem trenutku vsem na voljo. S tem bi bile zadeve jasne in čiste. Tako kot potekajo zadeve sedaj, pa je jasno, da v vseh lastnikih porajate dvome in strah pred goljufijo in prevaro.

      3. Če pride zadeva na sodišče, bodo zapornice odstranjene in udeleženci kaznovani. Tako, da bi bil sam pri izjavah previden - vsaj preberite si KZ, Stanovajski zakon in še kaj kar neposredno opredeljuje, kako naj bi se tovrstne zadeve zakonito reševale. Smiselno je prebrati tudi že opravljene sodbe v podobnih primerih in potegniti iz tega vzporednice.

      Izbriši
  8. Men ni treba ob zapornicah stat in izsiljevat podpisov od stanovalcev- in z vsemi podpisi si lahko obrišete rit saj so zapornice postavljene nezakonito in bodo tudi drugič šle v zrak ampak tokrat dokončno in za zmeraj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zakaj za zmeraj ce pise zgoraj da ste za brezplacne zapornice..res ne razumem koga bi motile brezplacne zapornice

      Izbriši
    2. Ajde da vidim! Pričakovanja so velika! A so vam stare mame že nakazale denar za pravdanje? Sem dobil občutek, da vam vaši prihranki nekako ne gredo iz žepa. Ja nekako je ceneje če se drugi nategnejo namesto tebe!

      Izbriši
  9. No sem mislil da je puhova kaksna izjema..

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja predvsem po pogodbi sodeč bodo vaše pravdanje sponzorirale stare mame. A si mogoče pozabu kaj si na pogodbo napisal. In očitno nimaš tok danarja sirotek, da bi si svoj blog postavil.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "In očitno nimaš tok danarja sirotek, da bi si svoj blog postavil.".
      Bo že držalo! Jaz za razliko od nekoga drugega nisem plačan za svoje prispevke na tem blogu.

      Izbriši
  11. Fuc#%@ zapornicarji, taborisce si postavite drugje! Pejte pogledat parkirisca v naselju danes ob 22h!
    To nismo emigrantje & studentje, to smo STANOVALCI IN LASTNIKI NAPREMICNIN. Ce pa hocete obgateti igrajte loto, na nas racun ne boste!

    OdgovoriIzbriši
  12. Zapornice so zakon,hvala vsem podpornikom, stanovalec iz Maroltove.

    OdgovoriIzbriši
  13. Prišel sem domov in parkiral brez problema ob22.35 na Trebinjski,kar je bilo pred zapornicami znanstvena fantastika.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne laži, sem pol ure čakala, da bo kdo šel, sem morala ob gradbišču parkirat, al pa v jezero- dobra izbira ane?!

      Izbriši
    2. Bi šla pa na oaze na Reboljevo ali pa na Maroltovo, je prostora za vsaj 100 avtomobilov, ti ne bi blo treba ob gradbišču parkirat. Jezera pa na Trebinjski nimamo in zdajle je še kar nekaj prostih mest, Puhova pa je zabasana. Škoda ker si čakala, bi se malce zapeljala do Reboljeve in Maroltove, ti povem razkošje, le upat si je treba med tiste ovce.

      Izbriši
  14. Jaz sem od SPL zahtevala, da mi pošljejo uradno potrdilo, da so prejeli 75% podpisov, kar so mi telefonsko seveda zatrdili, pa nisem dobila še nobenega odgovora. Minilo bo pa že 14 dni. Me pa čudi, da velja 75%, saj Stvarnopravni zakonik v 5. odstavku 67. člena pravi:
    "(5) Za posle, ki presegajo okvire rednega upravljanja, kot so zlasti razpolaganje s celotno stvarjo, določitev načina rabe in določitev upravitelja stvari, je potrebno soglasje vseh solastnikov."
    Mislim, da postavljalnje zapornic ne sodi v redno upravljanje, torej bi morali zbrati soglasje vseh solastnikov.
    Poleg tega, pa z omejevanjem obiskov - kvota, kršijo osnovne človekove pravice in tole na takšen način ne more zdržat. Saj nismo v zaporu, da nam bodo omejevali obiske. Tudi tole telefonsko odpiranje zapornic je nesmiselno. Kaj pa, če se ne morem javiti, ker sem na sestanku? Starši pa pripeljejo otroke domov, da nas pričakajo doma? Na edinem sestanku, ki sem se ga udeležila ob prvi postavitvi zapornic sem predlagala, da nam dajo PIN kode, da lahko obiski vstopijo. Pa so rekli, da bodo potem zlorabe. Povejte mi prosim, kateri sistem je takšen, da onemogoča kakršnokoli zlorabo. A preko telefona pa zlorab ne bo?
    Bi še bila za zapornice, če mi le ne bi omejevali obiskov in bi starši lahko na nek način prosto dostopali do našega doma, kadar to potrebujem. Takole na silo, se pa ne grem. In vse tole res ne more zdržat, tudi v naši državi ne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hudooooooooooo! Pa kdo ti omejuje obiske? Bo treba pač včasih parkirat drugje, ne le pred vhodom. Ni nič narobe, če sprejemaš vsak dan 24 ur obiske, le vedno ne bo šlo pred vhodom. In glej no glej z omejevanjem obiskov so ti kršene osnovne človeške pravice? Hudooooooooooo! In prosto lahko dostopa vsak do svojega doma, le z avtom ne bo šlo vedno. Več kot 100 lastnikov vozil iz Maroltove in Reboljeve že leta ne more dostopati s svojim vozilom do svojih domov, ker jim nekateri njihovi sosedje že leta in leta onemogočajo dostopanje z ovirami in grožnjami. Bomo pa še mi malce skombinirali in naredili kakšen korak peš. Pa naši domači tudi in obiski prav tako.

      Izbriši
    2. Anonimni25. november 2014 16.57 SAMO TIHO BODI ZAPORNIČAR!!!!
      VI OMEJUJETE!!! IN NE BOSTE NAM GOVORILI KAJ SMEMO IN ČESA NE SMEMO, NISMO OVCE, TAKO KOT TI!!!

      Izbriši
    3. Podpisi so deponirani pri Odvetniški družbi Martinec (VI. točka pogodbe).

      Izbriši
  15. 15.38 a, si mogoče ti tista špeckahla, katera Gjurotu nese vse na ušeša kaj se dogaja v BS-u, kar pa se tvojih obiskov tiče, nihče ti jih ne omejuje, tako kot meni ne, moji so že velikokrat parkirali v parkirni hiši, pa naj še tvoji, tudi v mestu moraš plčati, če želiš komu na obisk, zato ne nakladaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če si doma na Reboljevi ob Vojkovi je parkiranje v parkirni hiši še do neke mere sprejemljivo.

      Če pa si doma recimo na Puhovi ali Trebinjski ob Štembalovi je pa to absolutno predaleč.

      Izbriši
    2. 25.11.2014, 23:43 Ne, nisem nobena špeckahla in nikomur nič ne nosim na ušesa. Kar se tiče omejevanja obiska, pa v soglasju za zapornice zelo jasno piše, da se s podpisom tega soglasja strinjam tudi s pravilnikom. V pravilniku je za obiske predvidenih 40 ur mesečno. Če temu ne morem reči omejevanje, potem pa ne vem. Če to no omejevanje človekovih pravic? KDO bo meni določal, koliko obiskov mesečno imam lahko. Samo zaradi tega tudi nisem podpisala soglasja. Sprejetje pravilnika bi morali ločiti od podpisa soglasja za zapornice in ne vreči oboje v isti koš. Pa še to, ni problem, da bi morali starši malo peš, problem je, da ne morejo noter.

      Izbriši
  16. Štembalova pa nima kaj parkirati v naselju, tam so samo privatne hiše, par korakov pa nobenemu ne škodi, prej koristi, lahko pa v Smeltu parkiraš, če si iz Štembalove.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preberi še enkrat in si oglej celotno naselje na zemljevidu.

      Ti govoriš o par korakih jaz pa imam do najbljižje parkirne hiše nekaj 100m. Ti morda potrebuješ avto enkrat na teden, sam ga potrebujem 4-5 krat na dan. Če bi dejansko želel poslušati tvoj nasvet mi to dnevno vzame skoraj uro dodatnih sprehodov. Da ne govorim, da s seboj nosim tudi tovor in da se mi zlasti popoldan, ko lovimo dejavnosti za otroke vedno zelo mudi.

      Sedaj pa vse še enkrat razmisli in mi svetuj.

      Izbriši
    2. Saj je vseeno. Zapornice bomo drago preplačali, denar bo SPL prenesel k JP LPT, to je tako rekoč županu. Čez nekaj tednov po aktiviranju bodo zapornice zaradi protizakonitosti dvignjene in kdor bo želel, bo lahko od SPL zahteval denar nazaj. Verjetno bo takih bolj malo (nepismenost, strah, lenoba), tako da bo finančni krog zaključen, stanje pa enako nerešeno kot leta 2010. Vprašanje je samo, ali bo za vse skupaj kdo odgovorjal.

      Izbriši
    3. Tako preprosto pa ni.

      Če želiš, da ti bo kartica delala moraš tudi podpisati škodljivo pogodbo s katero te SPL kasneje lahko drži. Če ne podpišeš tudi položnice ne dobiš in tudi plačati ti nikakor ni potrebno.

      Izbriši
  17. Ne govoriva o tebi osebno, ti čez dan lahko parkiraš sedaj ko so zapornice vedno, je zmeraj prostor, mogoče zvečer malo manj, ampak je bilo govora o OBISKIH, zato ne obračaj besed.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O tem kdo obrača besede bi se dalo razpravljati - preberi si še enkrat kaj si mi napisal:

      ... lahko pa v Smeltu parkiraš, če si iz Štembalove.

      Poslal si ME parkirat v Smelt.

      Izbriši
    2. Pa še tole razčistiva:
      Šola je že na Štembalovi in Trebinjska sega prav do šole. In če morda ne veš... tam se dostikrat starši in to tudi iz naselja (tudi z Reboljeve) in stanovalci kregajo glede parkiranja.

      Izbriši
  18. Nova pobuda tokrat za informacije glede prakiranja v ŠRC Stožice:

    Datum prijave pobude : 25. november 2014

    Četrtna skupnost : BEŽIGRAD

    Naslov pobude : LPT zasedenost pakirišč

    Vsebina pobude : Pozdravljeni, na spletni strani LPT parkirišča objavljate pregled zasedenosti parkirišč, ki ga večkrat dnevno osvežite. Ugotavljam, da pri objavi parkirišča Center Stožice nikoli ni pravilen podatek. Ali lahko to uredite, ali pa izpustite navedeno parkirišče iz svojih objav, saj napačni podatki nikomur ne služijo.

    Za prikaz pobude na karti pritisnite na globus.

    Datum objave pobude : 26. november 2014

    Odgovor v pripravi : JP Ljubljanska parkirišča in tržnice

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kot je bilo na tem blogu že zapisano: Vedno se bomo vračali na jedro problema in to je ŠRC Stožice. Ker infrastruktura ni bila dokončana niti za stolpnice v naselju BS 3 niti v ŠRC Stožice, moramo zahtevati vedno in ponovno, da se nam zgradijo predvidena in potrebna parkirna mesta in garaže.

      Izbriši
  19. 1.03 za AC-jem je dovolj velik parking, če pa nisi iz naselja imaš pa na voljo pri vrtcu parkirna mesta za 15 minut, dovolj, da pobereš otroka in se odpelješ domov.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je. To je tisti, katerega je AC polovično zaprl v momentu, ko je Jurček dobil Mercedesa. Zanimivo a ne da?

      Izbriši
    2. Sem iz naselja a moja kartica tam ne odpira zapornic.

      Parkirišča so namenjena vrtcu in ne šoli. Za šolo bo po aktivaciji zapornic MOL dodatno odbril cca. 10 parkirišč, seveda na škodo in iz nabora parkirnih mest stanovalcev naselja.

      V 15 minutah ne pridem iz Vojkove do šole in nazaj.

      Izbriši
  20. Še danes in jutri so na Vojkovi 91 uradne ure od 13:00 do 19:00, pa se pogovori z njimi,da ti vnesejo v računalnik tudi vstop na parkirišče za AC-jem, če seveda imaš kartico in si podpisal pogodbo, ne se samo pritoževati , je treba kaj narediti, lej lepa beseda lepo mesto najde.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako naj podpišem pogodbo, ki mi teoretično lahko prinese tudi do 100.000 Eur in več škode?

      A se ti še vedno ne zavedaš da to piše v tej pogodbi?

      Izbriši
    2. Lepa beseda? Jebem li ti mater!

      Izbriši
  21. Ne nakladaj, brez veze, da se s tabo pogovarjam, tako ali tako si se izdal s tem tvojim nakladanjem o 100.000.- Eur , če bi res potreboval dostop do šole in vrtca, bi se že potrudil, si upokojenec in samo zavajaš ljudi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Do šole in vrtca nas dostop potrebuje relativno zelo veliko število etažnih lastnikov znotraj naselja, kakor tudi ostalih. S tem problemom se bo potrebno prej ali slej soočiti, še zlasti, če bi se s posamično kartico omejevalo dostope v vse ulice naselja.

      Ker gre za sistemski problem je vsak trud precej jalovo početje.

      Izbriši
    2. Se je treba vozit od vrat do vrat! Bo treba kakšen korak naredit tudi peš. Čudno kako zmorete po štengah? Da vam še ni prišlo na pamet, da si montirate kakšen vitelj al pa škripec, da vas potegne direkt na kavč v stanovanje.

      Izbriši
    3. 06.38 se vidi da nisi več aktiven ... očitno imaš dovolj časa... si brez otrok... ne hodiš v službo oziroma imaš lagodno življenje.

      No večina nas ni takih kot si ti in vsak dan hitimo iz enega konca do drugega, da bi vendarle uspeli opraviti vse obveznosti, ki jih dnevno imamo. Do zdaj smo jih lahko. Kako pa bo bomo pa še videli. Zapornice in omejevanje dostopov sigurno ne bodo pozitivno vplivali na kakovost našega življenja.

      Izbriši
  22. Za Anonimni26. november 2014 03.49
    Kar ti razumeš kot čisto nakladanje moji pravniki razumejo kot obveznosti, ki izhajajo iz predmetne pogodbe. In ker jo podpisuje(te) vsak posebej (večinoma kar brez pregleda in nasveta pravnika), boste nosili, kot individualne pogodbene stranke, tudi individualno odgovornost, ki izhaja iz te pogodbe. Prav vsak posameznik, ki pogodbo podpiše posamično sprejema vse obveznosti, ki iz nje izhajajo.
    Kar se pa tiče cene pa boš našel odgovor v III. in IV. točki predmetne pogodbe. S pomočjo strokovnjakov s tega področja, ki so mi pri izračunu vseh stroškov priskočili na pomoč (servisiranja, intervencijska popravila, intervencijski posegi, zavarovanja, stroški pravdanja (vemo, da se že pripravljajo tožbe, ki smo jih s podpisom dolžni v celoti kriti tudi za SPL - ker se on s to pogodbo odreši teh obveznosti), drugi materialni stroški,…) cena naraste preko 100.000 Eur in kot sem napisal (teoretično) vsak posameznik s podpisom pogodbe prevzame odgovornost za plačilo celotnega pogodbenega zneska. Torej... kje nakladam?

    Se pa strinjamo vsi, da je pogodba nezakonita (8 navedenih podpisnikov KOBS 3 in članov projektne skupine za pripravo pogodbe nima zakonite podlage za tovrstne aktivnosti), zelo pomanjkljiva, zelo škodljiva za podpisnike in prav taka je tudi določba o ceni in delitvi stroškov. Transparentnosti ni. Vse je zavito v meglo in na škodo etažnih lastnikov.

    In še to: Podatek o tem ali sem upokojenec ali ne je povsem irelevanten. Dejstva o tem, kar pišem, ostajajo. Mnenje o tem ali zavajam ljudi ali ne pa naj si vsak bralec bloga odgovori kar sam.

    OdgovoriIzbriši
  23. A tako praviš,upokojeni zavaja nepoučene ljudi,lahko ga je sram!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumi kdor more?!

      Izbriši
    2. 12.22: Prav nasprotno: poučeni in pravno educiran sosed deli svoje znanje in vedenje v dotičnem primeru, ki prinaša teoretično lahko zelo velike odškodnine, nepoučenim sosedom.

      Razumljivo, da to ne ustreza vsem, ki si s strani nepučenih sosedov obetajo lahek zaslužek. Ali si tudi ti med njimi?

      Izbriši
  24. Si pa zares odštekan!

    OdgovoriIzbriši
  25. Po pogovorih z mnogimi, ki jih je dokaj oholi mladenič v uradovanju na Vojkovi 91 prepričal, da MORAJO podpisati izjavo, drugače bodo ostali brez aktiviranja kartic, slišim, da so ljudje res naivni in so podpisovali v prepričanju, da si zagotovijo aktivno kartico, niso pa vedeli, da je IZJAVA zanka, v kateri nekje vmes v besedilu podpisujejo tudi SOGLASJE k vsemu temu vsiljenemu režimu. Tako je SPL-u seveda uspelo "naklepati" 75 % soglasij, ki so jih od cca 30 % ljudi izsilili z grožnjo, da če ne podpišejo vsega, kar piše na listu, bodo "drugi" lahko dostopali s karticami v naselje, oni pa ne. Grdo, zavajajoče. Zato predlagam nov zapis za tiste, ki ne soglašate, jemati pravico do dostopa do doma vam pa ne smejo:

    IZJAVA


    XXX, EMŠO XXX, kot lastnik posameznega dela stavbe v sklopu soseske BS3 na naslovu XXX, Ljubljana, potrjujem, da sem v nabiralnik prejel »Pogodbo o upravljanju vstopno-izstopnega sistema za osebna vozila v BS3«, z dne 17. 6. 2014.
    Izjavljam, da pogodbo poznam. V uporabo aktiviranja in delovanja vstopno-izstopnega sistema sem prisiljen, zato svojega soglasja h dokumentaciji ne morem dati, kakor tudi SPL ne more/ne sme izsiljevati podpisa soglasja k pristopu v ta vstopno-izstopni režim v Izjavi kot pogojem za pridobitev možnosti za dostop do doma. (Kot oseba s statusom invalida tudi ne morem biti prisiljen v kakšno drugo rešitev dostopanja do doma, kakor mi je bila omogočena do sedaj.)
    Izjavljam tudi, da sem prejel »Pogoje in pravila za pridobitev in uporabo kartic v vstopno-izstopnem sistemu za vozila v BS-3«. Kljub temu, da ne soglašam z nelegalno in nelegitimno postavljenim sistemom, imam pravico in bom uporabljal kartice za aktivacijo zapornic, ki mi omogočajo dostop z javne ulice do mojega doma, na enak način kot vsi ostali stanovalci. Ta pravica ne more sovpadati z izsiljevanjem podpisa Soglasja. Po prejemu računa za plačilo letnega prispevka za uporabo vstopno-izstopnega sistema za osebna vozila v BS3, bom le-tega v roku zapadlosti plačal.
    Za potrebe identifikacije na projektu »Vstopno-izstopnega sistema za osebna vozila v BS 3« prilagam fotokopijo osebne izkaznice.


    Ljubljana, dne 28. 11. 2014

    Podpis:

    OdgovoriIzbriši
  26. Očitno podoben način kot zgoraj deluje, saj vem že za par primerov te dni, da je osebek SPL-a sprejel papirje za kartico, tudi če ni bilo soglašanja. Torej - gre res za umazano igro zavajanja in izsiljevanja podpisa Izjav oz. soglasij kot prisile, ki da omogoča uporabo kartic. Pa še v tistih 75 % ne verjamem, sicer ne bi tako "prijazno" podaljšali uradovanja na Vojkovi 91, če bi imeli dovolj vlog.

    Predlagam revizijo postopka, kjer se bo LOČENO zbiralo vloge za kartice in ločeno zbiranje Soglasij. Šele tedaj bi videli, da je bilo tistih razglašenih 75 % soglasij laž, zavajanje.

    OK - razumem SPL-ovce z vso pravniško in ostalo garnituro, da je biznis pač biznis in keš jim nikoli ni smrdel in zanj so pripravljeni narediti vse. Briga jih morala, humanost, pravice ...

    NE RAZUMEM PA KONKRETNIH OSEB, SOSEDOV, SOSTANOVALCEV, AGITATORJEV ZA ZAPORNICE, KI SO NAMENOMA ZAVAJALI, LAGALI, IZSILJEVALI OD SOSEDOV (NAJRAJE NEMOČNIH, NEUKIH, NEVEDNIH, PRESTRAŠENIH, ZASKRBLJENIH ..., KI DA BODO, ČE NE PODPIŠEJO SOGLASJA, Z NAKUPOVALNIMI VREČAMI IN VOZIČKI, Z DARILI, Z DOJENČKI, VREČAMI KROMPIRJA, INVALIDSKIMI VOZIČKI, PO BERGLAH ... DRAJSALI ČEZ CELO NASELJE DO DOMA, PA NIHČE NE BO MOGEL DO NJIH NA OBISK, PA KAKO BODO PRIŠLI DO NJIH, ČE BODO BOLNI OBLEŽALI, pa kje bodo potem pustili avto ...- NEKAJ OD AGITATORSKIH IZJAV OSEBKOV M, M, Z ...). KAKO MI BODO PO VSEM TEM LAHKO POGLEDALI V OČI? POZDRAVILI? ODZDRAVILI?
    SLEJ KO PREJ SE ŠE BOLJ ZAKRKNJEMIM OSEBKOM OGLASI VEST IN SRCE - TUDI TI SOSEDJE JO IMAJO, MORDA NEKJE POTLAČENO, ZATAJEVANO - AMPAK - PRIDE ČAS, KO SE OGLASI IN PEČE!
    NAJ SE MI SMILIJO V SVOJEM NAPUHU, EGOIZMU, OMEJENOSTI?

    OdgovoriIzbriši