torek, 11. november 2014

Trebinjska in novinarji

Kot ste verjetno opazili, se je "testiranje" začelo tudi na Trebinjski ulici. Svetujemo, da se ne spuščate v fizične konflikte in SNEMATE! Srečno vsem.


Drugače so novinarji, danes prejeli spodnje odgovore na vprašanja.
Prosimo za komentarje in pripombe (zelo verjetno bodo brali blog).





- Koliko stanovalcev soseske po vaših informacijah nasprotuje vzpostavitvi sistema zapornic, kot ga napoveduje SPL? Je pogodbo o upravljanju sistema po vaših informacijah podpisalo več kot 75 odstotkov etažnih lastnikov? 

Da bi podpisali pogodbo z upravljalcem, moramo najprej postati lastniki sistema, kar nismo, kljub temu da smo poslane račune plačali. Prenos lastništva z enostransko podpisanim prevzemnim zapisnikom, kot je to zavajajoče zapisano v pogodbi, enostavno ni mogoč.
 

Tudi če bi zapornice bile naše in če bi bilo mogoče z zapornicami upravljati po stanovanjskem zakonu in pogodbi, za soglasje ne bi zadostovalo 75 %, ker bi šlo za omejitev rabe skupnih delov, za kar se zahteva 100 %. Razen tega se je rok za zbiranje podpisov, katerega opredeljuje 35. člen SZ-1, iztekel s 1. oktobrom 2014.

SPL je za upravnika izbran na javnem naročilu samooklicane skupine sosedov, ki se zavajajoče imenujejo koordinacijski odbor. Ta skupina nima veljavnih pooblastil za odločanje v imenu večine etažnih lastnikov naselja. Čeprav gre za javno naročilo velike vrednosti, le-to nikoli ni bilo objavljeno v uradnem listu.

Za SPL je med (nelegalnim) postopkom izbire večinsko glasovalo le 9 od 70 vhodov. Za vnovično postavitev zapornic pa le 44 % etažnih lastnikov. Torej 56% sosedov je nasprotovalo vnovični postavitvi. Kljub očitnem nasprotovanju so člani samooklicane skupine, razglasili SPL za novega upravitelja sistema. Danes, spet zaradi netransparentnosti, kljub večkratnim pisnim zahtevam nimamo podatkov, koliko je etažnih lastnikov podpisalo pogodbo v roku, ki je naveden v stanovanjskem Zakonu


- Zakaj vzpostavitvi sistema, kakršen je napovedan, nasprotujete? Kakšna ureditev bi bila po vašem mnenju ustreznejša?

Razen tega, da ne poznamo ne števila parkirnih mest, ne števila uporabnikov, vzpostavitev posega v naše osebne pravice in je v nasprotju s številnimi Zakoni.

Zapornice je od podjetja JP LPT leta 2010 naročila občina. Namesto da bi naročilo plačala, je občina naročila izvajalcu da račune za postavitev in upravljanje sistema, brez primerne zakonske podlage, pošlje stanovalcem soseske. V primeru, da računov nismo plačali, do stanovanj in parkirišč nismo mogli priti z avtomobilom.

Po zamenjavi vodstva JP LPT je občina samooklicani skupini sosedov predlagala uvedbo upravljalca. Tokrat bo občina le tehnični izvajalec posameznim stanovalcem naselja in zasebnem podjetju kateri bodo po svojih pravilih kontrolirali in zaračunavali javne poti do stanovanj in v čigar korist se je občina brez zakonite podlage odpovedala upravljanju. Scenarij je pa spet enak: najprej zapornice, nato pa položnice.
Ustrezna ureditev torej pomeni vrnitev neupravičeno zaračunanih sredstev in upravljanje sistema s strani občine skladno z zakoni in pravilniki, upoštevajoč, da so zapornice postavljene na javnih cestah. Torej na enak način kot v središču mesta. Zato pač imamo državo in občino. 
 

 - Ali drži, da ste zoper SPL podali prijavo na tržni inšpektorat zaradi agresivne poslovne prakse? Ste v zvezi s tem že prejeli kakšen odgovor?

Če bo po protizakoniti izbiri upravljalca, večkratnih pisnih obvestilih o napovedanih zaporah ulic, ter dejanski spustitvi zapornic na Maroltovi, 75 % stanovalcev podpisalo pogodbo, nam razlika od 44 % iz januarja 2014 in 75 % iz novembra 2014 verjetno veliko pove o pritisku, ki ga stanovalci čutimo ob nereagiranju države.

Imamo informacije, da so stanovalci agresivno poslovno prakso in druga protizakonita dejanja prijavili policiji, NPU in različnim inšpektoratom, med drugim tudi tržnemu inšpektoratu. Tržni inšpektorat zadevo vodi pod številko 0610-11602/2014.

127 komentarjev:

  1. V kratki, strnjeni vsebini je zajeto bistvo, sicer pa blog sam kronološko odraža naša razpoloženja in mnenja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mogoče ne bi bilo slabo nekje zapisati tudi:
      - omejevanje dostopa do garaž (le če podpišeš ti omogočijo dostop - kar lahko teoretično pomeni tudi do 10% obstoječih podpisov),
      - preteklo zmanjševanje/omejevanje obstoječega števila parkirnih prostorov s strani MOL, ki so se dodeljevala organizacijam v naselju (npr. vrtci), problem parkirišča ACH, d.o.o.-ji, s.p.-ji,... v naselju
      - zmanjšanje kakovosti bivanja (dostop do stanovanj, garaž,..., parkiranje) v naselju ob prireditvah v ŠRC Stožice

      Izbriši
    2. - Koliko stanovalcev soseske po vaših informacijah nasprotuje vzpostavitvi sistema zapornic, kot ga napoveduje SPL? Je pogodbo o upravljanju sistema po vaših informacijah podpisalo več kot 75 odstotkov etažnih lastnikov?

      Po mojih informacijah nasprotuje vzpostavitvi sistema zapornic manjša skupinica nepovezanih protizaporničarjev, manj kot 10 in morda manj kot 50 simpatizerjev protizaporničarjev, Po mojih informacijah je pogodbo podpisalo več kot 75 % upravičencev lastnikov stanovanj v BS3.

      - Zakaj vzpostavitvi sistema, kakršen je napovedan, nasprotujete? Kakšna ureditev bi bila po vašem mnenju ustreznejša?

      Sem iz vrst interesentov za zapornice in je po mojem mnenju napovedana ureditev trenutno najustreznejša. Prepričan sem, da se bo tako omilila stiska s parkiranjem. Podpiram idejo, da se odprejo že leta zaprte intervencijske poti med bloki Maroltova in Reboljeva , kjer posamezniki-tamkajšnji stanovalci že vrsto let samovoljno držijo zaprte svoje intervencijske poti, parkirajo pa pri sosedih na njihovih intervencijskih poteh, gre spet za peščico ljudi-iz vrst tamkajšnjih stanovalcev, ki so si to pravico vzeli samovoljno brez soglasij ostalih stanovalcev. Z odprtjem teh samovoljno zaprtih oaz, se pridobi več kot 100 dodatnih mest za parkiranje in ostane še dovolj nujnega prostora za intervencijska vozila, dostavo, taxi, kot po vsej ostali soseski. Otroška igrišča s tem niso nič ogrožena.

      Izbriši
    3. - Koliko stanovalcev soseske po vaših informacijah nasprotuje vzpostavitvi sistema zapornic, kot ga napoveduje SPL? Je pogodbo o upravljanju sistema po vaših informacijah podpisalo več kot 75 odstotkov etažnih lastnikov?

      Zapornice so postavljene s ciljem, da bi si jaz, moji otroci, moji prijatelji in otroci mojih prijateljev zagotovili rento. Nekaj kot tisti fondi, ki jih imajo v Ameriki, le da je pri nas to malo drugače. Realno me sploh ne zanima koliko sosedov nasprotuje postavitvi. Mi smo hodili okoli in drli se na ljudi, da bi podpisali vendar to nič ni zaleglo. Zdaj, ko vidimo, da brez težav lahko zapiramo javne poti bo vse bistveno lažje. Ne vem koliko ljudi je podpisalo pogodbo, pa realno to tudi ni pomembno. Mi bomo položnice poslali vsem. Kdor ne plača bo ostalo izven naselja in pika.

      - Zakaj vzpostavitvi sistema, kakršen je napovedan, nasprotujete? Kakšna ureditev bi bila po vašem mnenju ustreznejša?

      Nasprotujem? Ste vi znoreli? A niste razumeli dela z doživljensko rento? Še bolj ustrezna ureditev skorajda ne obstaja, vendar, če že moram odgovoriti na vaše vprašanje, lahko rečem, da bi bilo lepo, če bi ljudje plačevali po 80 ali 160 eur na mesec, mislim letno, vendar je to trenutno nedosegljivo.
      Imamo čas. SPL odstavimo le jaz in prijatelji, cene za naslednje leto tudi kontroliramo mi. Ne vidim zakaj se bi nam mudilo.

      - Ali drži, da ste zoper SPL podali prijavo na tržni inšpektorat zaradi agresivne poslovne prakse? Ste v zvezi s tem že prejeli kakšen odgovor?

      Jaz, da bi prijavil SPL? A ste vi znoreli? Saj oni so tudi na seznamu, saj vese, prijateljev in to. Prosim zresnite se, da ne bomo še vam ulico zaprli.

      Izbriši
  2. Morda bodo novinarji raziskali tudi tole in poiskali odgovore:

    Anonimni21. oktober 2014 04.31

    Anonimni21. oktober 2014 03.36

    Niti slučajno se ne strinjam z idejo, da bo problem parkirišč reševali na račun otrok.
    Z zaparkiravanjem igrišč otrokom odvzemamo možnost za ustrezen psihomotorični razvoj ker jih zaradi varnosti ne moremo imeti od zunaj.
    Pa tudi policija se ne strinja s to idejo (klical!)

    Pejt povedat še na policijo, da imate to idejo o zaprtju intervencijskih poti samo tukajle:
    Maroltova ulica 2 in 4 zahodna stran
    Maroltova ulica 10 in 12 zahodna stran
    Maroltova ulica 14 in 16 vzhodna stran

    Reboljeva ulica 2 in 4 zahodna stran
    Reboljeva ulica 6 in 8 vzhodna stran
    Reboljeva ulica 10 in 12 zahodna stran
    Reboljeva ulica 14 in 16 vzhodna stran
    Reboljeva ulica 9 in 11 zahodna stran.

    Pa ne govor na policiji, da so zaparkirana otroška igrišča (ta so zaparkirana samo na Puhovi 13-15) vsa ostala so igrišča. Zaparkirane so intervencijske poti in ne igrišča. Povej na policiji, da ste vi samovoljno zaprli intervencijske poti že pred leti.....Kaj ti pomaga javna cesta, če moraš potem mimo ovir, zapor z verigami prenašati svojo prtljago do svojih domov in še avto parkirati pod sosedovim oknom, ker nekateri so si že pred leti ogradili svoje oaze.
    Pa saj si smešen zamenjuješ intervencijske poti z igrišči.
    Sicer pa na policiji so vsi pogovori snemani, tko da imajo dokaz da si klical in tudi kaj si povedal!.

    Anonimni20. oktober 2014 04.24

    tudi ti nisi lastnik intervencijskih poti, ki si jih prisvajaš, s tem, da si zaprl dostop in onemogočil stanovalcem, da parkirajo pod svojim oknom in tudi ti parkiraš na ostalih intervencijskih poteh pri sosedih.
    ---------------Dajmo aktivirati zapornice in sprostit zaprte intervencijske poti, ki jih držijo zaprte posamezniki že leta in leta in pridobimo še več kot 100 mest za parkiranje.!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kot vemo, je alkoholizem je velik problem v BS3

      Izbriši
    2. Res, sosed, a vas ni sram da nam pogledate v oči? Preberite napisano in se poglejte v ogledalo.

      Izbriši
    3. Res, tudi mene je sram, da živim med takimi dvoličneži.

      Izbriši
    4. Ali še nisi ugotovil , da KO ne rešuje problem parkiranja v naselju ampak ga zanimajo samo zapornice-kdo ve zakaj????????????

      Izbriši
    5. Radi gledajo lučke!

      Izbriši
  3. Anonimni12. november 2014 00.26 :Kaj je z mitnico?Kje je mitnica? Kdo stoji ob mitnici? Zakaj ti ugaja mitnica?...... Če ne razviješ misli v celoti, drugič napiši raje samo 1. črko, boš enako razumljen.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mitnica= zapornica= plačilo za prehod.
    Kaj je tu nerazumljivega?

    OdgovoriIzbriši
  5. Še enkrat, prostora za parkiranje je bistveno več kot pred dvema letoma, ker veliko naših sokrajanov ima najeto parkirno mesto v Stožicah za 36.- EUR mesečno, pozimi ga bo pa še več, ker nekateri zakupijo parkirno mesto v garaži samo pozimi, poleti pa vemo kako je, so dopusti, počitnice in spet ni takšen problem za parkiranje, zato sokrajani ne nasedajte pravokatorjem, če bi se oni res radi borili za pravico, naj se zato, da dobimo nazaj naša funkcionalna zemljišča za katere teče sodba, pa bojo ti ljudje junaki, danes so pa bedaki.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Haha, šala dneva

      "...prostora za parkiranje je bistveno več kot pred dvema letoma, ker veliko naših sokrajanov ima najeto parkirno mesto v Stožicah za 36.- EUR mesečno...

      Ti povem, nič več kot leta 2010, manj kot 100, isti kot prej za 60 € mesečno. Ja treba je naredit par korakov do šteng, pa 60 dol, pa spet 60 gor.........ker pa je veliko "invalidov", se komaj privlečejo z avtomobili do vhodov, no , ne vsi, enim so sosedje že zdavnaj zaprli dostop do njihovih nepremičnin, pa ne z rampami , ampak z ovirami (zanemarjenimi cvetličnimi koriti in celo verigami
      (Maroltova, Reboljeva) in parkirajo na prvem prostem mestu na intervencijski poti pri sosedu.. Na zaprtih conah na Reboljevi in Maroltovi, pa bi lahko na prostih intervencijskih poteh parkiralo še več kot 100 vozil, pa še za intervencijo in dostavo bi ostal prostor, brez, da bi kdo ogrožal otroška igrišča.
      Dajte odstranite že ovire iz tistih zaprtih con in parkirajte pod svojimi okni!
      Parkirišč bo kar na lepem dovolj. Kaj ti tukaj ni jasno?

      Ah ja, zdaj si spet pri tožbah in funkcionalnih zemljiščih? In svet se vrti naprej.



      Izbriši
    2. Če je pa toliko parkirnih mest, kot pišeš, zakaj pa potem aktivirate zapornice? Aha, gre vam res samo za denar!

      Izbriši
    3. Površine pod bloki in okoli igrišč so dejansko funkcionalna zemljišča, prav tako parkirišča. S tem lahko upravlja lastnik, to so bližnje večstanovanjske stavbe. S kakšno pravico pa želite vi iz druge stavbe določati lastnikom sosednje stavbe, kako naj ravnajo s svojimi zemljišči? In s kakšno pravico si jemljete pravico upravljati z javno cesto in jo celo zapirati?

      Izbriši
    4. Najeto parkirno mesto v Stožicah za 36.- EUR mesečno je potencialno mogoče najeti zgolj 200 stanovalcem (toliko je Jankovič omenil na TV sooočenju pre letošnjimi lokalnimi volitvami), a je iz dosedanjega razpleta jasno, da je neživljensko in nefunkcionalno za veliko večino stanovalcev, saj je predaleč (nekaterim se bi bilo potrebno sprehoditi skoraj 1000 m v eno smer in to nekajkrat dnevno). Nismo vsi maratonci in nismo vsi brezposelni in nismo vsi brez otrok in nismo vsi brez prtljage in,...

      Za resno debato je v ŠRC Stožice nekaj tisoč parkirnih mest premalo, kar se jasno vidi ob tudi ob vsaki prireditvi. Spremljaj kaos naslednji teden, ko se bo v Stožicah odigrala nogometna tekma Slovenija : Kolumbija...

      Rešitev je bila tudi že predlagana: garažna hiša ali nova dodatna parkirna mesta nižje ob Vojkovi (tam kjer je bil mišljen študentski kampus). S tem bi bilo doseženo tudi razbremenjevanje parkiranja študentov.

      Izbriši
    5. 36e na mesec? In zakaj zaporničarji ne najamejo parkirišče v Stožicah in prenehajo z teroriziranjem?

      Izbriši
    6. Anonimni12. november 2014 10.48

      36e na mesec? In zakaj zaporničarji ne najamejo parkirišče v Stožicah in prenehajo z teroriziranjem?

      Ker ni pred vhodom parkiran avto, oddaljenost in štenge, pa 400 € dražje od zapornic.
      Stožice so kot nalašč za protizaporničarje!

      Izbriši
    7. Anonimni12. november 2014 05.34
      ............Rešitev je bila tudi že predlagana: garažna hiša ali nova dodatna parkirna mesta nižje ob Vojkovi (tam kjer je bil mišljen študentski kampus). S tem bi bilo doseženo tudi razbremenjevanje parkiranja študentov.

      Boš financiral? Še 200 mest ne zasedejo stanovalci iz BS3 v Centru Stožice. In od namišljenega kampusa do Centra Stožic je malce več kot od Reboljeve do Puhove. Saj se oglašajo tukaj, da jim je to predaleč, kdo misliš bi zasedel oz. kupil nove garažne prostore? Ti, ki se tako vehementno prizadevajo za gradnjo, prav gotovo ne, saj ne spravijo skupaj niti 40 € letno. In kdo se bi vozil na oddaljena parkirišča, ti ki sedaj parkirajo med bloki in ob Vojkovi prav gotovo ne (no vsaj 95 % ne), se pa že zdaj lahko sprehodiš in parkiraš avto na Novih Žalah, je vedno dovolj prostora, pa tudi ni preveč daleč če si iz Trebinjske, no iz Reboljeve je pa že preveč, da ne govorimo o Puhovi. Pa še nobenih ramp ni in nič ne stane.

      Ni ga junaka med temi akterji proti zapornicam, ki bi bil sposoben kakršnegakoli projekta, četudi le izvedbo kvazi ankete o interesentih za nakup garažnih mest. Spet je tisočx1000 nejasnosti, ma ne, sami cincarji, zlovoljneži itd.

      Izbriši
    8. Ma ja. Predlagam, da vam kar izročimo vsak po 40 eur, vsako leto, do nadaljnjega. Zapornic sploh ne rabite spuščati. Čakajte malo...

      Izbriši
    9. Zakaj tak gnev nad tistimi, ki so proti sedanjemu predlogu zapornic? Zakaj očitki, da niso pripravili projekta? Saj tudi v KO, na MOL in SPL niso pripravili nobenega projekta! Sedanji predlog zapornic ne rešuje problema parkiranja v BS3, ampak rešuje zgolj proračuna SPL in LPT. Za stanovalce BS3 so te zapornice stran metanje časa, denarja in živcev. Če hočete projekt, ga zahtevajte od MOL. Tudi na KO se tega zavedajo in so prav to že prosili tudi MOL. Problem s KO je, da je nelegitimno in v imenu stanovalcev v pogajanjih z Jankovićem pristal na sistem zapornic, ki za stanovalce BS3 ne predstavljajo rešitve, ampak so le izgovor za Jankovića, da je nekaj naredil (zraven pa pomagal okoristiti LPT in SPL). Da zapornice niso rešitev problema, so še leto in pol nazaj povsem nedvoumno zapisali kar bogovi sami: "KO BS3 še vedno zastopa stališče, da bo problem parkiranja v BS3 in bližnji okolici rešen le z vzpostavitvijo ZK lastništva etažnih lastnikov v naselju ter izgradnjo dovolj velike garažne hiše (lahko v bližini BS3), kjer bodo zainteresirani lahko po razumni ceni garažni prostor kupili in/ali najeli."

      Izbriši
    10. Gospod/a 12. november 2014 13.12:
      Ne razumem vašega vprašanja in stališča. Res ne. Izražate samo strah in popolno zavedenost. To da vam je bila odvzeta osnovna pravica do parkirnega prostora, če ste lastnik stanovanja, pa vas očitno sploh ne moti.

      P R A V I L N I K
      o minimalnih tehničnih zahtevah za graditev stanovanjskih stavb in stanovanj

      3. člen


      (parkirna mesta)


      Za vsako stanovanje je na parceli namenjeni gradnji zagotovljeno najmanj eno parkirno mesto, če veljavni prostorski akt ne določa drugače. Kadar ni tehničnih in prostorskih možnosti za zagotovitev zadostnega števila parkirnih mest, investitor manjkajoča parkirna mesta zagotovi na drugih ustreznih površinah, ki so od stavbe oddaljene največ 200 metrov in je etažnim lastnikom omogočena njihova trajna uporaba.


      Neurejeno pripadajoče zemljišče večstanovanjskim stavbam, ki so nastale v času nekdanje družbene lastnine je splošen problem. Danes so problemi predvsem s parkirnimi prostori, ki so na zemljiščih, ki bi glede na gradbeno in prostorsko dokumentacijo morali pripadati večstanovanjskim stavbam. Seveda določeno pripadajoče zemljišče (parkirišča) lahko pripada eni ali pa več stavbam. Če je v zemljiški knjigi vpisan na teh parcelah MOL ali pa investitor iz časa gradnje ali celo bivši razlaščenci, še ne pomeni, da si etažni lastniki ne smejo lastiti vsaj pravice uporabe tega zemljišča. Stanovanjski zakon je v 190. členu jasno dal etažnim lastnikom veliko pravic na teh zemljiščih. Problem pa še zmeraj ostaja, ker zadeve niso urejene tudi v zemljiški knjigi. Za ureditev teh razmerji smo leta 2008 dobili poseben zakon ZVEtL (ki je letos doživel novelo). Ta ZVEtL omogoča, da posamezni etažni lastnik ali nekateri drugi interesenti lahko vložijo na sodišče predlog za vzpostavitev (nedokončane) etažne lastnine in pripadajočega zemljišča k stavbi. Sodišča so letos začela te predloge obravnavati in nastajajo prvi rezultati. Gre se za nepravdni postopek. Smiselno je, da so k predlogu priloženi dokumenti, ki jih sodišče potrebuje za odločanje. Prav tako pa je praksa, da se najprej vzpostavi etažna lastnina (v nekaterih primerih je to pogoj) v kolikor še ni.


      Osnovno vprašanje je: Ali je v naselju dovolj parkirnih mesta za 2466 stanovanjskih enot + za vse organizacije, šolo, vrtce,...

      Nato sledijo naslednja vprašanja:
      Kdo je pristojen za reševanje problematike parkiranja?
      Kdo pobira davke od vsake stanovanjske enote (tudi za prometno infrastrukture v naselju - preberite si na položnici, ki ste jo dobili pred nekaj dnevi od MOL)?
      Kdo je pristojen za upravljanje javnih poti v naselju?

      Vprašanj je veliko in odgovor je zmeraj v isti smeri...

      http://www.ljubljana.si/si/zivljenje-v-ljubljani/promet-infrastruktura/

      Izbriši
    11. Ljubitelja in zagovornika pojma legalno na tem mestu sprašujem ali je tudi ureditev atrija legalna in v skladu z veljavno zakonodajo.
      Človek zaprisežen legalnemu delovanju mora namreč predvsem pred svojim pragom poskrbeti za to da ostaja zvest načelom.

      Izbriši
    12. Več nas je takšnih, morate konkretizirati

      Izbriši
    13. Dvomim, da je ureditev atrija v lasti giposa ali ne, legalna, sigurno pa ni kaznivo dejanje. In sigurno ni združevanje zaradi izvajanje kaznivega dejanja in sigurno ni kaznivo dejanje velike vrednosti.
      Več informacij o prihodnosti na to temo lahko dobite na: http://www.siol.net/novice/slovenija/2014/11/stozice_tozilstvo_preiskava.aspx


      Izbriši
    14. -----------Anonimni13. november 2014 05.46

      Dvomim, da je ureditev atrija v lasti giposa ali ne, legalna, sigurno pa ni kaznivo dejanje. In sigurno ni združevanje zaradi izvajanje kaznivega dejanja in sigurno ni kaznivo dejanje velike vrednosti.

      Cela soseska ima po kavbojsko urejene atrije, nekateri vetrolove, nekateri celo zidane objekte, kolesarnice, nadstreške take in drugačne in ja gre za veliko prekrškov in posledično za veliko vrednost. Bodi dosleden:
      ...........Človek zaprisežen legalnemu delovanju mora namreč predvsem pred svojim pragom poskrbeti za to da ostaja zvest načelom.

      Izbriši
  6. Kaj pa je z nami ki ne rabimo parkirni prostor, ampak rabimo dostop do stanovanja? Po nakupih, preden greš na dopust, ko prides z dopusta? Kako mi nekdo prepreci dostop do moje lastnine me prav zanima?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa kdo ti preprečuje dostop do stanovanja? Mal si preber čtivo, ki si ga dobil v nabiralnik. Pobrskaj med vrstami kartic. Če hočeš imeti celo leto dostop z avtom do vhoda, da kaj naložiš, preložiš, odložiš bo pač treba nabaviti eno izmed kartic. Če pa rabiš le parkrat letno, se pa poslužiš hišne kartice, ki jo dobiš za čas, ko jo rabiš. Ma, saj ti ni pomoči, iščeš dlako v jajcu! Še dobr da ne rabiš parkplaca, to bi ga sekal.

      Izbriši
    2. Ti pa si normalen al kaj? Vidim po tvojem odgovoru da si zelo kulturen, na moje čisto normalno zastavljeno vprašanje podaš takšen agresiven odgovor.
      Kaj, naj plačam dostop do svojega stanovanja? Pa kje to še imajo? V Nigeriji? Kje mi živimo? A je to nova oblika mostnine kot je obstajala v preteklosti?? To je čista kršitev mojih pravic in če bo tako bo končalo na Evropskem sodišču!

      Izbriši
    3. In zakaj bi moral po 40-tih letih za dostop do svoje nepremičnine plačevati? Poudarjam, ne gre za parkiranje, gre le za minutni postanek. Kje je logika, da ena skupina stanovalcev izboljšuje svoje pogoje bivanja v tem naselju na račun druge skupine (pa tudi, če samo nekajkrat letno lovim tistega, ki hrani hišno kartico)? Pa ne govori, da je povsod po Ljubljani tako, ker ni! Nam zaporo na cesti postavljajo sosedi, ki niso lastniki parcel!

      Izbriši
    4. Morebiti bi bilo treba pojasniti tem ne lastnikom parcel, ki samovoljno zapirajo dovozne poti svojim sosedom, kaj so to pogajanja!Če želiš privolitev v slabše pogoje bivanja ene skupine, jim moraš nekaj ponuditi.......

      Izbriši
    5. Še zdaj mi je žal, da sem kot lastnik stanovanja brez avta vložil v zapornice prav toliko, kot tisti, ki dneve in noči parkirajo pod mojimi okni, loputajo z vrati, zasmrajajo s prižganimi motorji.....Če ne bi bil zaveden od KO, da bomo lastniki zapornic, se to ne bi zgodilo .

      Izbriši
    6. Ja parkirišča v starejših soseskah niso samoumevna. V novejših moraš kupiti še garažo ali zunanje parkirišče, če to seveda je.

      ...........in zakaj bi moral po 40-tih letih za dostop do svoje nepremičnine plačevati? ...........

      Saj si dovolj dolgo zastonj dostopal do svoje nepremičnine! Saj se hecam!
      Saj nisi za dostop do svoje nepremičnine nič plačal! Saj se hecam!

      Zdaj pa zares: ker je stiska s prostori za avtomobile in je potrebno vzdrževati zapornice in vse kar sodi zraven, da se prepreči naval dnevnih migrantov in vsaj deloma poskrbi za stanovalce BS3.
      Najbrž ni problem denar, sicer bi hodil peš ampak gre za tvoje vztrajanje in pika!

      Izbriši
    7. S kakšno pravico se nekomu prepreči dostop do stanovanja? Lahko, ampak na podlagi soglasja lastnika stanovanja ali pa na podlagi državnega/občinskega predpisa. Ničesar od tega ni bilo v primeru javnih cest v BS3! V tem naselju se je to zgodilo popolnoma protizakonito in s pomočjo cele verige kaznivih dejanj, s protizakonitim delovanjem uradnikov MOL ter s protizakonitim izsiljevanjem s strani KO in SPL. Ni potrebno imeti veliko soli v glavi za spoznanje, da tako vzpostavljen sistem ne bo mogel dolgo zdržati. Na koncu pa bomo zaradi kriminalnih aktivnost KO, MOL in SPL vsi na slabšem in že sedaj gor plačujemo (izgubljamo funkcionalna zemljišča, trpimo nepravilno urejanje problema s strani MOL itn.).

      Izbriši
    8. Točno tako. Se podpišem!

      Izbriši
    9. Anonimni12. november 2014 04.41

      Dobro ugotavljaš. Ni problem denar. Vztrajam, da se morajo v pravni državi neke predpise urejati zakonito in ne po kavbojsko, ko sosed sosedu zaplenja čredo govedi.

      Izbriši
    10. Anonimni12. november 2014 04.41

      Z dnevnimi migranti ni težav. Ko pridemo mi iz službe (kjer smo bili tudi dnevni migranti in tam parkirali), gredo tudi oni iz službe in sprostijo parkirna mesta. Če pa po šesti uri ni več prosih parkirnih mest, to ni zaradi dnevnih migrantov, ampak zaradi tega, ker je avtomobilov več kot je parkirnih mest.

      Izbriši
  7. .....z ljudmi, ki jim je zakonito delovanje tuje, ki bi zavajali, lagali, kradli in izsiljevali, samo da bi dosegli svoj cilj, se nima smisla bosti.

    Problem so nezakonito postavljene zapornice in omejevanje normalnega bivanja, ter ljudje, ki so pri tem delovali v mafijskem stilu in ljudje, ki takšno delovanje in takšne ljudi podpirajo

    OdgovoriIzbriši
  8. Lej anonimni 3.10 zato so jih aktivirali, da imamo prostor, ko pridemo domov, dopoldne ali popoldne in lahko parkiramo, kot ljudje, ne pa de se že zjutraj vozimo iz enega parkirišča do drugega. In še gospodu, kateri že 40 let živi v BS-u, tudi če bi imel ta gospod svojo hišo, bi si moral urediti ali dvorišče ali garažo, to pa stane precej več kot 40.- EUR letno, zato pa g.anonimni 3.26 nima svoje hiše in mu ni bilo trebe dati denarja za garažo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razumem te, da pričakuješ, da bo gospod prispeval nekaj za dvig tvojih bivalnih pogojev v tem naselju, ker "g.anonimni 3.26 nima svoje hiše in mu ni bilo treba dati denarja za garažo". Iz nesebične ljubezni do sosedov? Veš, ta gospod je bil že enkrat zaveden, da bo solastnik garažnega sistema, pa je spoznal, da je KO zavajala. In osel gre samo enkrat na led!

      Izbriši
    2. Anonimni12. november 2014 04.26

      čez dan se na vhodih v BS3 iz Vojkove vedno najde prosto parkirno mesto. Mogoče res Puhovo zapolnijo študentje... Drugod ni panike. Parkirišče na štembalovi je res polno, ampak itak se da priti v naselje iz Vojkove...

      Izbriši
    3. 05.23 Se strinjam s teboj. Katerikoli proti argument takoj pade, ko si ogledaš dejansko stanje na terenu. Dejanski problem predstavljajo prav zapornice, ki ob konicah povzročajo prometne zamaške v eno in drugo smer. To se lepo vidi tako na Maroltovi kot tudi danes na Trebinjski. Prosta parkirna mesta pa ostajajo/bodo ostala približno v enakem število kot brez zapornic.

      Izbriši
  9. Anonimni 2.25,bravo, lepo si napisal, prav imaš, prostora je res bistveno več, kar veliko ljudi ima najeto parkirno mesto v Stožicah, z spustitvijo vseh štirih zapornic bomo pa tudi ostali sokrajani lahko bolj normalno parkirali, komaj čakam, da se še ostale spustijo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dober dan Zoran.. Zoran Jarnović. Kako si kaj danes?

      Izbriši
  10. A se zagovorniki nezakonito postavljenih zapornic in podpiranje " samooklicanih predstavnikov ljudstva" delajo neumne, ali jim tega ni treba?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, ni se jim treba delati, to je žal pri njih realnost!

      Izbriši
    2. Na tem blogu je trenutno zgolj en zagovornik zapornic, ki vztrajno pipše in provocira. To se lahko razbere iz mnogih podrobnosti. Ne nasedajte tovrstnim provokacijam.

      Izbriši
    3. To je njihov dežurni. Navodila dobiva telefonsko od šefov iz ozadja.

      Izbriši
  11. Odgovori
    1. A se še nisi naveličal... samo danes si tukaj napisal že več kot 10 komentarjev in na vsakega dobiš zajetno število odgovorov, ki ti dopovedujejo, da ne bo šlo na tak način. Edino kar boš dosegel je dodaten strah pri naivnejših in starejših sosedih. Večino pač s tem ne moreš več prepričati. Naših podpisov pač ne boste dobili, ker smo se tako zavestno odločili že pred leti.

      Izbriši
    2. Vsak, ki bere njihove "intelektualne" pripombe, si lahko ustvari svoje mišljenje o teh ljudeh, saj je vsak komentar odraz njih samih.

      Izbriši
    3. Izgleda, da se še od včeraj niso streznili.

      Izbriši
  12. Odgovori
    1. Evo ga Zoran Jarnović :)

      Izbriši
    2. Ne boš si mislil,ampak,takih Z.Jarnovičov je veliko

      Na tvojo žalost sem jaz ženska,ki tudi podpiram zapornice

      Izbriši
    3. Evo Marjeta Lazar.

      Izbriši
    4. A si mogoče žena Zoran Jarnovića?

      Izbriši
    5. Bravo, zapornice

      žena,ki parkira na Trebinjski

      Izbriši
    6. Dej no dej, a veliko da vas je. Pa vsi ste tako slabo pismeni in uporabljate isti slog pisanja?

      Ne me farbat no. Lagajte komu drugemu, ki ni študiral psihologije. Zadeva je slogovno in oblikovno preveč podobna, da bi vas bilo lahko veliko.

      Izbriši
    7. No psiholog,slaba je tvoja psiha,izgubljaš živce.

      Izbriši
    8. Kdo z vami lopovi ne bi izgubil živcev.
      Štiri leta nas maltretirate, nas kradete in nam lažete.
      Štiri leta nas inate za norce. Štiri leta poslušamo vaše razlage zakaj ne rabimo vedeti števila parkirnih mest in števila kartic, da bi vi lahko mirne duše "funkcionirali".
      Štiri leta na glavo obračate vse Slovenske zakone le zato ker imate podporo, vi dobro veste kje.
      Štiri leta dobivamo anonimne dopise, šitri leta nas lovite na vhodnih vratih in parkiriščih in nas na silo prepričujete, da se udamo.
      Ne bo šlo. Ne bomo se udali. Država bo morala jasno in glasno povedati, da vam nič ne more. Dokler se to ne bo zgodilo boste vsak dan čakali na zvonec na vratih.

      Izbriši
    9. 07.41 Prav nasprotno ... prav nič ne izgubljam živce. Za moje parkirno mesto je namreč poskrbljeno zapornice gor ali dol. Je pa dejstvo, da vam zagovornikom ne kaže dobro. Kljub posamičnim poizkusom in trudu (tega vam ne morem oporekati). A kaj, ko vas je tudi tokrat (še enkrat več) večina preglasovala.

      Mimogrede, za vaš primer sem uporabil t.i. forenzično psihologijo, ki se ukvarja s psihologijo udeležencev pri kriminalu, predvsem storilcev kaznivih dejanj, pa tudi prič in žrtev kaznivih dejanj.
      Uporabljal sem poznavanje psihopatologije in psihologije travm, saj je jasno, da gre pri vas, v danem primeru za tovrstno problematiko. Iz obravnave sem prišel do jasnih rezultatov, ki vam, kot sem že navedel niso v prid.

      Izbriši
  13. Končno lahko parkiramo

    Zapornice,bravo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da ponovimo:
      Izraz maltretiranje je bolj primeren za izsiljevanje s "testiranjem zapornic", ki na javni cesti v nasprotju s predpisi traja že skoraj 10 dni non-stop 24 ur na dan, z varnostniki, ki od tebe zahtevajo osebne podatke, čeprav sami niso uradne osebe in se tudi nočejo ustrezno predstaviti, z razvpitim upravnikom, ki deluje izjemno netransparentno, in z vsiljevanjem zapornic, ki so že od leta 2010 predmet več kaznivih dejanj tako s strani kavbojske mestne oblasti kakor tudi peščice posameznikov v BS3, ki se neligitimno predstavlja za koordinacijski odbor.

      Na drugi strani imamo ogromno množico stanovalcev, ki ne sprejemajo posebnih pogojev, ki jim jih hočeta vsiliti KO in SPL, ter peščico pogumnih, ki še verjamejo v pravno državo in so v tej smeri pripravljeni tudi kaj narediti.

      Izbriši
    2. O Zoran... Zoran Jarnovič spet ti, a si že malice?

      Izbriši
  14. Odgovori
    1. haahhaha
      Bejž v Maribor

      Nas pa pusti pri miru,da lahko parkiramo

      Izbriši
  15. Prišli domov in se parkirali v trenutku,pa saj to ne moreš verjeti.

    Hvala temu KO odboru al kaj že je,da se za to bori,če bi jih poznali,bi se jim zahvalili za njihov trud,ker to kar smo zdaj doživeli,je res vse hvale vredno.

    In kaj vse jim napletate,zaradi mene,lahko vse poberejo,samo,da mi z otroci ne lutamo,kje se bomo sparkirali.

    Tako da ja,mi smo tudi za zapornice

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prišel domov in se parkiral v trenutku,pa saj to ne morem verjeti.

      Hvala meni al kaj že sem,da se za to borim,če bi me poznali,bi se mi zahvalili za moj trud,ker to kar ste zdaj doživeli,je res vse hvale vredno.

      In kaj vse mi napletate,zaradi mene,lahko vse poberem,samo,da jaz z otroci ne lutam,kje se bom sparkiral.

      Tako da ja,jaz sem za zapornice

      Izbriši
    2. Ker očitno še sam sebe več ne poznaš, se boš komurkoli težko zahvalil... naj ti pomagam Zoran.. Zoran Jarnovič ti je ime.

      Izbriši
  16. Ha, ha, vsak slavist lahko po tipičnih napakah takoj ugotovi, da gre istega pisca, ki se trudi prikazati moštvo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno tako. In ime mu je Zoran... Zoran Jarnović

      Izbriši
    2. hahahaha,ko je toliko slavistov med vami

      Izbriši
  17. Prav zabavno vas je brati,hahahahaha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potem pa objavi še v medijih, da bo humor (za nas je to bolj črni humor) dosegel širšo ljubljansko in slovensko javnost.

      Izbriši
    2. Ti si bolan in to v glavo

      Izbriši
  18. Sapopropaganda in zavajanje....tekom dneva tako ni bil nikoli problem najti prostora za parkiranje, tudi med vikendom, prazniki in počitnicah ne.
    Problem pa je, z zapornicami, ali brez, ko se ljudje vrnejo domov.

    Čudežev ni, tudi "čudežne" zapornice ne rešujejo problema,
    Tudi samooklicani "rešitelji" v podobi KO, tega ne morejo storiti na način, kot so se ga lotili - na nepošten način in z zaprtjem stanovalcev v geto, pod strožjimi pogoji, kot jih imajo kaznjenci na Dobu. Kje na svetu je še soseska, kjer skupina "samoizbrancev" določa ostalim mesečno kvoto ur za obiske?

    40 ur. In poleg vsega, kar so slabega počeli in še počnejo, naj bi se sprijaznili še s tem?
    Jaz ne. Nikoli.


    OdgovoriIzbriši
  19. Nobeden vam ne prepoveduje več kot 40 ur obiska, obiskovalci lahko nemoteno parkirajo v Stožicah, tako moji kot vaši,tudi v v centru Ljubljane, če greš na obisk moraš v garažno hjišo,nimaš kje parkirati, sicer pa otroci tako ali tako nimajo časa med tednom, čez vikend pa pridejo za par ur, zato ne jokati nad kvoto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimni12. november 2014 05.14 je napisal mekaj, kar je potrebno ponavljati:

      Pa vsi, ki se vam zapornice zdijo super, razumete, da so vse štiri ceste, ki vodijo v naselje, kategorizirane kot občinske javne poti. To pomeni, da ne moremo stanovalci sami sprejeti odločitve o tem, ali bodo ceste zaprte z zapornicami in kakšen prometni režim bo veljal na njih. To lahko skladno s predpisi stori edino Mestna občina Ljubljana. Za to plačujemo davke in prispevke, zato moramo od mestnih uradnikov zahtevati, naj problem rešijo skladno s prometno politiko, ki mora biti skladna predpisi. Če pristanemo na to, da MOL ta problem rešuje protizakonito, pristanemo na neodgovornost pri sprejemanju prometne politike, zraven izgubimo še možnost učinkovitih pravnih sredstev in postanemo odvisni od samovolje ljudi, ki o tem nimajo pojma (KO BS3, ZNO, FNO) oziroma jih vodijo drugi interesi (SPL). Lahko imamo zapornice, ampak zahtevati jih moramo od MOL, zato da bodo funkcionalne. Če bo SPL vztrajal pri izsiljevanju, bo na koncu za vse slabše.

      Izbriši
  20. Proti vetru ne moreš.......

    OdgovoriIzbriši
  21. POIZKUŠAM RAZUMETI TISTE, KI SO PROTI, ŽAL PA NE NAJDEM NA NJIHOVI STRANI NOBENE DRUGE ALI BOLJŠE REŠITVE!?! Zapornice so nujne in upam, da bodo začele obratovati in to čim prej.

    Bo pa potrebno "doreči" stvari glede cen in tako imenovanih "obiskov". Tu pa se žal z "bogovi", kot jih imenuje nekdo na tej strani tudi sam ne strinjam. In tudi verjamem, da najbrž ni vse "čisto in pošteno" opravljeno, kot bi moralo biti. In najbrž tudi nasprotniki tega ne bi storili nič kaj bolje in predvsem pošteno. Drugače očitno v naši deželi ne gre...
    Glede na komentar 06.57 pa se strinjam z nekaterimi, kvota za obiske je definitivno premajhna, pri meni osebno to pomeni OBVEZNO najmanj dva vikenda, od petka zvečer do nedelje zvečer, pa kakšne štiri urice med tednom, pa računaj. In proti tej kvoti se bom boril z vsemi sredstvi, ne mislim niti doplačevati in kupovati nekih kartic. NI ŠANS!!!. Zato upam, da imajo nasprotniki boljšo rešitev, sem takoj na njihovi strani :) Zato "bogove" pozivam, da naredijo kaj pozitivnega v tej smeri, drugače bodo izgubili mojo podporo in podpis!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam za vas eno presenečenje: Zapornice niso vaše in vi tukaj nimate koga podpirati ali ne.
      Zapornice so od občine in tako je edino prav.
      Zdaj samo še denar na sonce, projekt kateri bo pokazal, da jih ni bolj pametno pospraviti iz ulic kot vzdrževati in upravljanje iz mestnega proračuna.
      Vse ostalo je nesmiselno.

      Izbriši
    2. Anonimni12. november 2014 07.52

      Neposredno nad tvojim komentarjem je komentar Anonimni12. november 2014 08.05, ki izraža boljšo odločitev, pa tudi pod tvojim komentarjem je nonimni12. november 2014 07.58 skoraj enakega mnenja, ki se jima pridružujem tudi jaz.

      Izbriši
    3. "In najbrž tudi nasprotniki tega ne bi storili nič kaj bolje in predvsem pošteno."

      Nehaj, lopov navadni.

      Izbriši
  22. 07.58 presenečenje? zakaj? sem trdil, da so zapornice "naše"? Kdo je sploh "naš", "vaš", ipd.? Si iz kakšnih partijskih vrst, kjer se delite na naše, vaše ipd. ? V dobro vseh je, da zapornice so!!! Za to sem bil že od vsega začetka, potem, ko so mi med prireditvama v najlepšem gradbišču na svetu, beri Stožicah, razsuli dvakrat avto za več 1000 eur škode in pobegnili, pa sploh.
    08.58 imaš kakšen predlog ali samo smetiš in drekaš in zmerjaš?

    V NAŠI DRUŽBI JE TREBA REČI STOP NESTRPNOSTI!!! IN POLITIKI, KI SE PONAVADI SKRIVA ZA TEMI PROJEKTI, ŽAL!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A si ti malo "dal na jezik"? Naše-Vaše? Kmalu boš rekel, da je moje stanovanje tvoje. Takšnih se že malo bojim.
      A ti misliš, da je stvar lastništva zapornic politične narave?
      PLAČALI SMO 260 tisočakov, dobili nismo nič. Za nameček, v pogodbi, katero se toliko močno trudite vturiti jasno piše da so naše pa niso. In zdaj je to politično vprašanje?
      Verjetno tudi pravimo problem okoli 104 namesto 4 ker smo janšisti, ali anarhisti ali levičarji, ali RKC ali muslimani. Ne stari, gre za navadno matematiko. Nakdo tukaj krade!
      Ćesar še vse ne bom prebral na tem blogu.

      Izbriši
    2. aha, očitno se oglaša samo eden, se mi je kar zdelo, nekaj podobnega kot dežurni kometatorji ob političnih temah... :):):) vidim, da si kratkih živcev, kar pa za tole dopisovanje ni dobro. In malo površen? Če bi bolj pozorno bral moje prvo pisanje bi lahko razbral, da se v njem skriva velik dvom o poštenosti teh poslov, tudi samega KO, pa tudi nasprotnikov...
      in to je moje zadnje pisanje, ker opžam, da je nivo zelo podoben tistemu v reviji Reporter. NAJNDANKE! AJDZIG

      Izbriši
    3. 09.40 srečno tudi tebi pa Zokija pozdravi, če ga kaj vidiš. Lahko mu sporočiš, da trenutno ni ravno zaželen v tem naselju - namerava namreč priti v BS 3 v soboto 15.11. na šolsko proslavo.

      Izbriši
  23. zapornice su naše, saj smo jih (pre)plačal, al? dokler bo sveta vladar denar in gospon Zoki pa občina za male pare ne bo urejala sistema zapornic, to je enkrat ena. Ali pa mokre sanje, kakor hočeš :):):)
    status ceste pa tu nima nobene veze, ker so "omejene" na naselje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zapornice smo preplačali, ampak jih nismo dobili. In jih ne moremo dobiti, ker je to pozakonu nemogoče. Enostavno ne moreš ti mene prepričati, da jaz postanem lastnik nečesa, česa ne želim biti lastnik. Prisilil si me, da plačam vendar pravnega posla ni bilo.
      Kje piše, da status ceste različen, če so slepe ulice ali ne? A to pomeni, da jaz in moji prijatelji lahko zapremo vsako slepo ulico v Ljubljani?

      Izbriši
    2. seveda, če imaš opravičljive razloge. in najdi si neko drugo zaposlitev, drugače boš še zbolel od te tvoje negativne enrgije. Iskreno in dobro namerno!

      Izbriši
    3. E super. Daj mi, prosim te zakonsko razlago za zgoraj napisano. Mislim če je tako, dejmo ukiniti občino. Bogovi in ekipa bodo zelo hitro zavladali v celi Ljubljani.

      Izbriši
    4. se mi zdi, da gre v tvojem primeru za nekakšno neizživeto ambicijo, skratka za "boga" odrinjenega nekam na rob? če imaš toliko idej in rešitev, in najbrž tudi privržencev, da ne rečem vernikov, pa spacaj skupaj svoje "božje kraljestvo" in reši ta problem. Očitno to res ni neka velika težava? Še enkrat pa bi raje videl, poleg zapornic v BS seveda, da si najdeš nekaj manj stresnega in bolj pozitivnega za preživljanje prostega časa. Iskreno! Takih "šank intelektualcev", ki vse vedo in imajo na vse odgovore je itak na kupe...

      Izbriši
    5. Kljub podrobni analizi mi napisanem ni uspelo najti odgovora na zgornje vprašanje. Da ponovimo: lepo prosim, če lahko navedete zakonsko podlago za omejitev uporabe javne poti iz "opravičljivih razlogov".
      Domnevam, da gre za "prakso" v kateri stanovalcem "nekdo" na občini izda potrdilo, da so ti razlogi opravičeni in potem lahko delaš mimo zakonov o cestah. Predvidevam tudi, da to v BS ni edini tak primer, kjer jim je takšna "super ideja" padla na pamet. K sreči je trenutni direktor OGDP malo težji "na podpisu" kot je to bila prejšnja direktorica.

      Izbriši
    6. Deanar je sveta vladar - nekaterim ga ni nikoli dovolj ampak za ta denar so naše zapornice zlate znotraj in zunaj-ne boste me več nategnili. Sploh pa Jarnovič in Lazarjeva nimat kaj početi v naših ulicah. Lahko pa začneta Vojkovo zapirat

      Izbriši
    7. Da vam malo pomagam: Evo OGDP MOL že tretji dan pripravlja odgovor na naše vprašanje. Prepričan sem, da se bodo česa domišljavega sponmili :)

      Datum prijave pobude : 9. november 2014

      Četrtna skupnost : BEŽIGRAD

      Naslov pobude : Zapora na cesti

      Vsebina pobude : Od torka 4.11.2014 je na Maroltovi Ulici s strani stanovalcev naselja postavljena zapora ceste. Zanima me kdo je izdal dovoljenje za zaporo in do kdaj bo trajala.
      Za prikaz pobude na karti pritisnite na globus.

      Datum objave pobude : 10. november 2014

      Odgovor v pripravi : Oddelek za gospodarske dejavnosti in promet

      Izbriši
    8. če bi imel čas, bi pobrskal po predpisih in zakonih, vem pa, da smo podoben primer obravnavali na faxu... kakor koli, se lepo poslavljam od tebe in tega foruma, ker razen pametovanja itak ni konkretnih rešitev. še tisti, ki naj bi jih imeli, pa gre najbrž res samo za eno in isto osebo, tu gori samo pametujete in mislite, da ste odkrili toplo vodo. če menite, da so vaše rešitve pravilne jih predstavite javno, verjamem, da če bodo boljše boste dobili več podpisov, kot so jih dobili sedanji "bogovi". nenazadnje sem prepričan, da jih je velika večina podpisala tudi v strahu, da bodo za določen čas ostali zunaj/notri, pa imajo preveč obveznosti in premalo časa, da bi se zajebavali še s tem. torej, ker si tako neumoren rešitelj naših težav, takoj v akcijo, moj podpis že skoraj imaš. Vse dobro:)

      Izbriši
    9. A ja, se opravičujem. Če vam je zmanjkalo časa je to, skupaj z obiskovanjem predavanj na fakulteti sigurno zadosten razlog za zaporo ulice. Dej naredi enkrat nekaj zase. Uzemi si 2 uri časa in nam pomagaj. Če si hodil na faks ti bo še toliko lažje.

      Drugače moraš razumeti, da PROJEKTA tukaj sploh ni. Torej izračun (to je tisto kar prometni inžinirji izdelujejo) NE OBSTAJA. Obstaja le finančna konstrukcija (torej tisto kar delajo ekonomisti). Manjka še vedno zakonska podlaga (to je tisto kar bi moral delati ti). Z drugimi besedami MI NIMAMO POJMA kaj bo prinesla MIMOBEŽNOST, koliko parkirnih mest potrebujemo in koliko jih je dejansko in ali bo dejansko kaj boljše ker IZRAČUNA NI.

      SKRATKA NIMAMO POJMA KAM BOMO VRGLI 100000 EUR! E jebem mu mater, pa dejmo jih raje revnim otrokom kot SPL.

      Občina nikoli ne bi šla v ta posel brez pravega projekta. Ker so računali, da bodo strošle pokrili (tinu-ninu) iz naših žepov, so šli kar z glavo skozi zid.
      Osebno se mi zdi, da bi redarji kateri stojijo na začetku vsake od ulic med časom dogodkov v stožicah itak naredili svoje, vendar je le-tem prepovedana kontrola prometne signalizacije (le zakaj?).

      Kar se parkirnih kapacitet tiče imam za napisati naslednje
      1. Problem je kristalno jasno vidljiv po noči
      2. Bodimo realni fužinčani ne puščajo avte ponoči pri nas. Na enak način kot jih mi ne puščamo pri njih.
      3. Občina je že ogromno naredila z nizko ceno parkiranja v Stoživah (hvala jim!)

      Razen tega pa cena SPL in Varnosti Ljubljana strižeta za preveč denarja.

      Vedno obstaja opcija, da dejansko živimo v državi v kateri te lahko vsak j. kakor hoče in, da bo Bogovom plan uspel. Mi vsaj upamo, da (še) nismo prišli do te faze.

      Vse dobro.

      Izbriši
  24. Pa kaj pričakuješ od njega?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. od koga? Gospona Zokija, KO ali nasporotnikov? Samo pošteno igro in nič drugega! ja, vem, NEMOGOČE!

      Izbriši
  25. Odgovori
    1. Ares? Ne razumem vašega stališča. Res ne. Izražate samo strah in popolno zavedenost. To da vam je bila odvzeta osnovna pravica do parkirnega prostora, če ste lastnik stanovanja, pa vas očitno sploh ne moti.

      P R A V I L N I K
      o minimalnih tehničnih zahtevah za graditev stanovanjskih stavb in stanovanj

      3. člen


      (parkirna mesta)


      Za vsako stanovanje je na parceli namenjeni gradnji zagotovljeno najmanj eno parkirno mesto, če veljavni prostorski akt ne določa drugače. Kadar ni tehničnih in prostorskih možnosti za zagotovitev zadostnega števila parkirnih mest, investitor manjkajoča parkirna mesta zagotovi na drugih ustreznih površinah, ki so od stavbe oddaljene največ 200 metrov in je etažnim lastnikom omogočena njihova trajna uporaba.


      Neurejeno pripadajoče zemljišče večstanovanjskim stavbam, ki so nastale v času nekdanje družbene lastnine je splošen problem. Danes so problemi predvsem s parkirnimi prostori, ki so na zemljiščih, ki bi glede na gradbeno in prostorsko dokumentacijo morali pripadati večstanovanjskim stavbam. Seveda določeno pripadajoče zemljišče (parkirišča) lahko pripada eni ali pa več stavbam. Če je v zemljiški knjigi vpisan na teh parcelah MOL ali pa investitor iz časa gradnje ali celo bivši razlaščenci, še ne pomeni, da si etažni lastniki ne smejo lastiti vsaj pravice uporabe tega zemljišča. Stanovanjski zakon je v 190. členu jasno dal etažnim lastnikom veliko pravic na teh zemljiščih. Problem pa še zmeraj ostaja, ker zadeve niso urejene tudi v zemljiški knjigi. Za ureditev teh razmerji smo leta 2008 dobili poseben zakon ZVEtL (ki je letos doživel novelo). Ta ZVEtL omogoča, da posamezni etažni lastnik ali nekateri drugi interesenti lahko vložijo na sodišče predlog za vzpostavitev (nedokončane) etažne lastnine in pripadajočega zemljišča k stavbi. Sodišča so letos začela te predloge obravnavati in nastajajo prvi rezultati. Gre se za nepravdni postopek. Smiselno je, da so k predlogu priloženi dokumenti, ki jih sodišče potrebuje za odločanje. Prav tako pa je praksa, da se najprej vzpostavi etažna lastnina (v nekaterih primerih je to pogoj) v kolikor še ni.


      Osnovno vprašanje je: Ali je v naselju dovolj parkirnih mesta za 2466 stanovanjskih enot + za vse organizacije, šolo, vrtce,...

      Nato sledijo naslednja vprašanja:
      Kdo je pristojen za reševanje problematike parkiranja?
      Kdo pobira davke od vsake stanovanjske enote (tudi za prometno infrastrukture v naselju - preberite si na položnici, ki ste jo dobili pred nekaj dnevi od MOL)?
      Kdo je pristojen za upravljanje javnih poti v naselju?

      Vprašanj je veliko in odgovor je zmeraj v isti smeri...

      http://www.ljubljana.si/si/zivljenje-v-ljubljani/promet-infrastruktura/

      Se vam še zdi, da je car?

      Izbriši
    2. Šala dneva:

      pišeš o pravilniku, ki velja za novejše soseske:

      http://www.uradni-list.si/1/content?id=101837

      živiš pa v skoraj 40 let stari soseski, za katero se veljala pravila 1976-1978, 1981:

      http://sl.wikipedia.org/wiki/BS3

      Izbriši
    3. Šaljivec 13. november 2014 08.40:
      - preberi še ostale člene tega P R A V I L N I K - a
      - zakone zaradi katerih je ta pravilnik sploh nastal.
      - Stanovanjski zakon
      - preberi si tudi odlok/e MOLa, ki se nanašajo konkretno na naše naselje.
      - ZVEtL
      - poiskusi odgovoriti na moja vprašanja (da jih ne ponavljam glej zgoraj)

      Potem se pa vprašaj ali je to res šala dneva ali gre bolj za tvoje nepoznavanje celovite zgodbe.


      o minimalnih tehničnih zahtevah za graditev stanovanjskih stavb in stanovanj

      1. člen

      (področje urejanja)


      (1) Ta pravilnik določa minimalne tehnične zahteve za graditev stanovanj in stanovanjskih stavb, razen stavb in stanovanj, namenjenih začasnemu reševanju stanovanjskih potreb socialno ogroženih oseb.

      (2) Graditev po tem pravilniku obsega projektiranje in gradnjo v skladu s predpisi, ki urejajo graditev objektov.

      (3) Določbe tega pravilnika se uporabljajo tudi pri rekonstrukcijah stanovanjskih stavb in pri spremembah namembnosti v stanovanjske stavbe, če so dane tehnične možnosti za njihovo izvedbo. Pri rekonstrukcijah stavb, zaščitenih po predpisih, ki urejajo varstvo kulturne dediščine, se ta pravilnik uporablja le, če ni z njimi v nasprotju.

      2. člen

      (izpolnjevanje zahtev)


      Stanovanjska stavba ter stanovanje sta zgrajena ali rekonstruirana tako, da ob normalnem vzdrževanju ves čas svoje uporabe izpolnjujeta vse zahteve in pogoje po tem pravilniku.

      Izbriši
    4. Ma nehaj brat ta pravilnik, najprej poglej datum Pravilnika pa ti bo vse jasno. In še enkrat preber, kar si napisal:

      .........Stanovanjska stavba ter stanovanje sta zgrajena ali rekonstruirana tako, da ob normalnem vzdrževanju ves čas svoje uporabe izpolnjujeta vse zahteve in pogoje po tem pravilniku.

      Izbriši
    5. Vprašanje za brihto 14. november 2014 00.41:
      .. če te prav razumem zagovarjaš tezo, da lahko MOL glede na zakonodajo iz leta 1976-1978, 1981, brez problema v naslednjih letih še naprej zmanjšuje število parkirnih mest v soseski BS 3 (obstoječa zakonodaja pri tem nima veze) v teoriji celo do 0?

      Izbriši
    6. Ne, ne, ti tako razumeš! Govorim, da parkirna mesta v BS3 niso samoumevna! Naša soseska je bila že ob gradnji prikrajšana za več parkirnih mest. Definitivno se bo s tem morala ukvarjati tudi še MOL.

      Izbriši
    7. 00.41 preberi še enkrat... "da ob normalnem vzdrževanju ves čas svoje uporabe izpolnjujeta vse zahteve in pogoje po tem pravilniku." ... In pravilnik predvideva "za vsako stanovanje zagotovljeno najmanj eno parkirno mesto, če veljavni prostorski akt ne določa drugače. Kadar ni tehničnih in prostorskih možnosti za zagotovitev zadostnega števila parkirnih mest, investitor manjkajoča parkirna mesta zagotovi na drugih ustreznih površinah, ki so od stavbe oddaljene največ 200 metrov in je etažnim lastnikom omogočena njihova trajna uporaba".


      Tudi veljavna zakonodaja iz let, ko je nastajal BS 3 je predvidevala gradnjo garažnih hiš in parkirnih prostorov. Predvsem za stolpnice ob Vojkovi investitor svojega dela (glede parkiranja) nikakor ni ustrezno dokončal, inšpekcije, nadzorne inštitucije in občina (takrat občina Bežigrad) pa mu je pri tem dolga leta šla na roko.

      Skozi leta pa se je stanje samo poslabševalo, saj so v naselju dodatno svoje mesto dobile še številne organizacije in podjetja, katerih dejavnosti zahtevajo še več parkirnih mest. Največje poslabšanje razmer za naselje pa gotovo pomeni nedokončani kompleks ŠRC Stožice, ki ob vsaki prireditvi povzroči prometni infarkt.

      Izbriši
    8. 14. november 2014 01.35
      No me veseli, da sva zbližala svoji mnenji. Bi pa vseeno rad razumel tvoj dvom glede "samoumevnosti parkirnih mest"? glede na veljavno zakonodajo (tudi omenjeni pravilnik) se mora stanovajskemu objektu zagotovljati ves čas uporabe tudi vsaj eno parkirno mesto.

      Ali je mogoče zakonodajo razumeti tudi drugače?

      Izbriši
    9. Anonimni12. november 2014 04.41

      Ja parkirišča v starejših soseskah niso samoumevna. V novejših moraš kupiti še garažo ali zunanje parkirišče, če to seveda je.

      Mi v bs3 nismo kupili nobenih parkirnih mest, si le "lastimo" naša funkcionalna zemljišča in površine ob Vojkovi, ki jih uporabljamo. Novejše soseske imajo vse za rampo in vse so morali ob nakupu stanovanja stanovalci plačati. In osebno gredo odpirati rampe za obiske, če je slučajno prostor na njihovih površinah, torej če soseda ni doma (Atrium, Viška sončava itd....) v garažah pa seveda ni možno sprejemati obiskov, ker je mimobežnost, razen če ti svojega konjička nimaš garažiranega. Če se pa sprehodiš malce dlje do neurejenega divjega makadamskega prostora, pa lahko parkiraš zaenkrat zastonj. No tako je v novodobnih soseskah......

      Sicer pa veš kako je z našo Zakonodajo, pri nas je vse dovoljeno, če ni izrecno prepovedano, pa še tam so izjeme.

      Izbriši
    10. Pa poglejmo novejše soseske: Nova Grbina in Pilon imata garaže, imata pa tudi parkirna mesta, ki so dostopna za vse, brez zapornic.

      Sicer pa zapornice načeloma niso problematične. Problematično je to, da se jih v BS3 poskuša aktivirati protizakonito v kaznivem dejanju z SPL.

      Izbriši
    11. Ahaha, ko bi imelo pri nas vsako stanovanje vsaj eno garažo, večja dve kot je to v omenjenih soseskah oz.1 ali dva garažna prostora, bi bilo dovolj zunanjih parkirnih mest za obiskovalce stanovalcev, tudi brez ramp .

      http://www.novagrbina.com/ososeski.htm

      in ne moreš verjet, več garažnih mest je naprodaj ali za oddajo kot v naši soseski:

      http://www.novagrbina.com/oglasi.aspx

      ..............................

      in PILON, 1 garsonjera ima eno parkirno mesto, večja stanovanja dva in več, če ne verjameš pa poglej In tudi sama soseska je izredno majhna-2 blokca, nikakor primerljiva z BS3 in 10 zunanjih parkirnih mest. Nima še vseljenih vseh enot, kaj šele da bi se tam pojavljali obiskovalci:

      http://www.mreza.com/Novice/Ljubljana_SISKA_PODUTIK_stanovanjska_soseska_PILON_17_garsonjer_s_parkirnimi_prostori_1


      http://www.podsvojostreho.net/forum/viewtopic.php?f=1&t=51822&start=45

      Si me zelo razočaral s to primerjavo, pa vsaj 50 % dlje sta obe soseski od centra Ljubljane, recimo Prešernovega trga. Nimata dnevnih migrantov, kot so študentje in občasni obiskovalci centra Stožice, nobenih večjih podjetij. Okoli nas pa so šole, fakultete, banke, servisi, lokali...itd...firme takšne in drugačne, pa vsepovsod okoli nas so že rampe ali plačljiva parkirna mesta.

      Dvomim v protizakonitost postavljanja zapornic, sicer pa bodo o tem odločali drugi, bodo že staknili skupaj glave pravniki, tako eni kot drugi. Kaj se bo zgodilo niti ugibati ne morem, vsekakor pa ne pričakujem umika zapornic.

      Izbriši
    12. dvomiš v protizakonitost?? te ni sram? pa iz kje ti pravica, da nas zastopaš?
      iz kje ti pravica, da izbiraš upravnika? iz kje ti pravica, da zapiraš javno cesto? iz kje ti pravica, da omejuješ dostop do parkirišč (posledično) in stanovanj? napiši ljudjem odgovore na ta vprašanja, da te vidim.
      motenjska tožba, pred tem pa začasna uredba sodišča bodo te zapornice in tvoj denar poslale v zgodovino, če jih pred tem ne bo umaknila policija, kar mislim, da bo morala,

      Izbriši
    13. o tem kako bo Klemenčič ukrepal s kazenskimi prijavami si lahko le predstavljaš.

      Izbriši
    14. Anonimni14. november 2014 16.28

      Šavra, pejd spat!

      Izbriši
    15. ..........Anonimni14. november 2014 16.27

      dvomiš v protizakonitost?? te ni sram? pa iz kje ti pravica, da nas zastopaš?
      iz kje ti pravica, da izbiraš upravnika?..............

      Moj pogled je moja pravica, tvoj pogled je tvoja pravica! In ne ni me sram in neeeeeee zastopam te, kot ti trdiš!

      Jaz se zavzemam za delovanje zapornic, in računam na ugoden razplet.

      Izbriši
    16. Še zmeraj kolovratiš pokonci? Saj ni čudno, da tako zmedeno razmišljaš, premalo spiš!

      Izbriši
    17. Vse je tvoja pravica, dokler ne škoduješ moji pravici!

      Izbriši
    18. "Novejše soseske imajo vse za rampo"

      Tole očitno ni res. Bodite bolj natančni, v nasprotnem primeru vaši argumenti niso uporabni.

      Izbriši
  26. Žal se motiš zoki je še eden tistih, ki sodi za rešetke

    OdgovoriIzbriši
  27. Predstavniki KO prosim pojasnite zakaj vašega stališča (vzpostavitvev ZK lastništva etažnih lastnikov v naselju ter izgradnjo dovolj velike garažne hiše (lahko v bližini BS3), kjer bodo zainteresirani lahko po razumni ceni garažni prostor kupili in/ali najeli.), z dne 21. marca 2013 ni bilo vse do danes mogoče realizirati?

    OdgovoriIzbriši
  28. tako si brihten,da ti kar škodi!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ko pridemo do argumentov potem zaporničarji obmolčijo. Spoznanje, da je argumentiranje veščina, ki krepi um in širitev obzorja je včasih zelo boleče, kajne. Skozi argumentiranje na tem blogu vse bolj in vsi skupaj odkrivamo razsežnosti zablod KO in zagovornikov zapornic. Predvsem vstopamo v drugačen konstrukt razmišljanja, kot so ga zaporničarji vajeni (buldožer varianta). Grobo rečeno, zaporničarji so vajeni suhoparno odgovarjati na posplošena vprašanja in niso vajeni zagovarjati svojih idej v polnosti in večinoma ne znajo opredeliti - argumentirati kaj nekaj pomeni, zakaj za nečim sploh stojijo. To se je pokazalo tako, da so bili stanovalci enostavno izločeni iz dialoga, priprav, informiranja in celo nezaželeni na sestankih. Ob podpisovanju pogodb pa se ravno od stanovalcev posameznikov pričakuje, da bodo podpisovali pogodbe. In hkrati s podpisom nase prevzemali breme nikjer definiraih stroškov za obratovanje, vzdrževanje zapornic in odškodninske tožbe. Ni dovolj reči, da na primer zapornice morajo biti, ker jih imajo tudi drugi. Ta trditev še ni argument. Da bi trditev postala argument, jo je potrebno pobliže vsem predstaviti, dati v realne okvirje in ji pristopiti iz čim več zornih kotov. In v naselju je mnogo zornih kotov, to vsi vemo.

      Zaporničarji pa ste ubrali drugačno pot - pot brez argumentiranja - pot izvršenih dejstev brez možnosti sprememb, pripomb, kontra argumentov in na tem blogu tudi argumentiranje z žaljenjem: ko ne veš, kako potolči človeka, ki bi ga rad diskreditiral, začnete žaliti ... in to anonimneže, ki jih osebno še niste srečali oziroma ne veste kdo sploh so. Zato je na mestu vprašanje od kod ti/vam takšna vehementna (psihološka) znanja, na katerih utemeljuje svoje uvide? In ja ... Od kod ti/vam ideja in pooblastila, da me/nas lahko zastopate kot član KO? Zakj bi moralo ustrezati nekaj kar ustreza vam (manjšini), vsem ostalim (večini)?


      Zame ste agentura MOL - zastopate in delujete v smeri interesov drugih in na škodo nas stanovalcev.

      Izbriši
    2. Super komentar!!!!!

      Izbriši
    3. Ali so novinarji že kje objavili odgovore?

      Izbriši