petek, 11. julij 2014

ISKRENE ČESTITKE!

OD VSEGA SRCA ČESTITAMO VSEM SOSEDAM IN SOSEDOM, KI SE NISTE USTRAŠILI.
POKAZALI, STE DA ZNAMO DRŽATI SKUPAJ.

NAJLEPŠA HVALA VSEM!
VAŠI UPORNIKI

79 komentarjev:

  1. Tudi moje čestitke!

    Terra Nulius

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čestitke tudi z moje strani :) Kar še tako naprej :)

      Izbriši
    2. Uporniki, vi ste zorali brazde! Mi smo le seme, ki kali in raste. Upam, da bomo z žetvijo zadovoljni!!

      Izbriši
    3. Če ne bi uporniki reagirali že oeta 2010 in potem še 2011 s tožbo, bi bil boj proti protizakonito postavljenim zapornicam veliko težji. Sedaj so stvari že zelo jasni, pridobljena je listinska dokumentacija, pojasnjene so povezave, za namen zapornic je pripravljena celo prav pogodba (prav to veliko olajša nadaljnji boj za vzpostavitev zakonitega stanja; pred tem še sodiščem ni bilo popolnoma jasno, kaj se dogaja). Po drugi strani so se močno okrepili zagovorniki protizakonitih zapornic, ki z ustrahovanjem in šikaniranjem veliko stanovalcev zares prestrašijo. Stanovalci, ki se teroriziranja KO-jevcev, Jankovića in SPL-a niso ustrašili, si resnično zaslužijo pohvalo in zahvalo.

      Izbriši
    4. Če bi bilo vse to res bi uporniki zlagali šampanjec v hladilnik in se nasmihali prihajajoci zmagi ter se ukvarjali s pripravo kanapejčkov. Ker pa vse ni tako kot je predstavljeno na tem blogu poteka propaganda o protizakonitosti ramp in kriminalnih dejanjih. Vsaka pogodba ki ni v skladu z veljavno zakonodajo je neveljavna! Torej v kolikor so rampe res protizakonite tudi podpisana pogodba s SPL ni veljavna. Če bi bile rampe protizakonite bi uporniki podpisali podpisali pogodbo s SPL in jo v naslednjem trenutku po pravni poti izpodbijali. Ker pa temu ni tako želijo s prepričevanjem ustaviti podpisovanje. V primeru nezakonitosti je dovolj samo ena tožba in rampe padejo.

      Izbriši
    5. Anonimni13. julij 2014 03.35 ravno to se je že zgodilo in če bo potrebno se bo še enkrat. Tega kar pa ti nisi omenil pa je da so vmes ostalo stanovalci brez cca. 300.000 Eur in zajetna vsota se aktivacijo zahteva ponovno. To pa gre.. v čigave žepe?

      Pri denarju se pa vse neha. Zakaj pa misliš, da SPL še vztraja pri podpisovanju? Zato, da vidi, če se mu vse sploh splača?

      Izbriši
    6. "V primeru nezakonitosti je dovolj samo ena tožba in rampe padejo."

      Točno tako, zadostuje en sam tožnik, da se ugotovi ničnost pogodbe. Tožnik je lahko katerikoli etažni lastnik v naselju, ni nujno, da je pogodbo podpisal. Tožnik je lahko tudi oseba, katere interesi so prizadeti zaradi nedopustne pogodbe. Najprej pa je treba počakati, ali bo SPL sploh razglasil, da je pogodba veljavna. SPL je sam v pogodbo vnesel dva pogoja (VII. člen): prenos lastništva zapornc in 75 % soglasje. Za prenos lastništva je potrebno 100 % soglasje, za strinjanje s posebnimi pogoji dostopa do nepremičnine pa prav tako 75 %. Pogodba gladko pade zaradi razloga nedopustnosti. Zagovorniki zapornic računajo na to, da bo postopek pred sodiščem dolgotrajen in bo zaradi katere napake tožnikov padel. Ampak to je seveda račun brez krčmaarja. Ko bo ugotovljena ničnost pogodbe, bo moral vsak pogodbenik drugemu vrniti prejeta sredstva. To bo pa za SPL lahko kar boleče, poleg kazenskih ovadb, kajneda.

      Izbriši
    7. Popravljam: Za prenos lastništva je potrebno 100 % soglasje, za strinjanje s posebnimi pogoji dostopa do nepremičnine pa prav tako 100 %.

      Izbriši
    8. Po trinajstih dneh mi je SPL odgovoril na vprašanja: Kaj se bo zgodilo, če ne zberejo dovolj podpisov (ta pogoj 75% je na drobceno bilo možno prebrati v pogodbi)? Odgovarjajo, da predvidevajo, da bo zbranih dovolj podpisov. Glede na agilnost članov odbora, ki hodijo za nami kot nekakšne Jehove priče, računajo, da bodo s podaljševanjem terminov za podpis uspeli. Jaz pa upam, da bo uspela zdrava človeška pamet.
      Glede na stike s tistimi, ki zagovarjajo zapornice, pa vidim, da gre za skupek ljudi, ki jih ni sram žaliti, podcenjevati, ignorirati tistih, ki se ne strinjajo z njihovimi idejami. Znano iz politične scene v Sloveniji ...

      Izbriši
  2. 2.,96%
    a vas je kaj strah, ekipa iz KO?
    se vam še vedno zdi pametno zavajati sosede?
    ste še vedno vsemogoči?

    OdgovoriIzbriši
  3. Kaj pomenita - kopiram: " 2.,96% " in " Nzk:) " ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. NZK - NI ZA KAJ

      Izbriši
    2. Hvala, tega jezika pa res še ne obvladam. Prosim, napiši še kakšno kratico, da presenetim sina.

      Izbriši
  4. 2,96% je zoki dobil na volitvah.
    za nzk uporabite google če drugače ne gre.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zaradi pogodb za zapornice je na policijski postaji Bežigrad že vloženo več ovadb stanovalcev. Če tudi vi smatrate, da vas k podpisu pogodbe izsiljujejo s tem , da ne boste mogli vstopati v naselje, če pogodbe ne podpišete-potem je prava pot, da se tudi vi pridružite in podate ovadbo na policijsko postajo.

    Lep pozdrav; sosed

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A se da dobiti kaksen "mušter" teh ovadb? Text :) Da nam bo ostalim, ki bomo/bodo hoteli tudi to narediti, lazje :)

      Izbriši
  6. Pozor - če pozorno preberete Izjavo boste v njej našli kar nekja razlogov zakaj vsega skupaj ne morem podpisati:
    - Kateri so člani KO, ki so pogodbo parafirali ??? (nikjer ni navedeno) in s kakšnimi pooblastili, preferencami in referencami se v mojem (in tudi vašem imenu) lahko sploh izkazujejo za overovitelje Pogodbe?
    - S podpisom Izjave avtomatsko pristiopate k Pogodbi,
    - Podajate tudi izrecno soglasje pogojem in pravilom za pridobitev in uporabo kartic,
    - Se zavezujete k plačilu prispelih računov za letni prispevek za uporabo, v roku zapadlosti.
    - Nikjer ni zaveze upravnika, da bo to po plačilu tudi dejansko v uporabi oziroma
    - Da v Vam v primeru izgubljene tožbe vrnejo denar

    Kakorkoli tole berem mi ne gre v račun kako je kdo sploh pomislil, da bo tole šlo čez brez ene same tožbe? Tole si ponovno in še enkrat zasluži Vaše komentarje...

    OdgovoriIzbriši
  7. Takole mimogre... da se vidi kakšne lokalne šerife smo imeli in jih očitno še imamo v naselju. Tovrstni poizkusi prej ali slej propadejo. V naselju BS, se je že marsikaj dogajalo in imeli smo že kar nekaj težav - večkrat smo bili tudi v medijih. NPR: Tudi tole tožbo spodaj smo stanovalci dobili:

    [P] Giposs prodal skupne prostore stanovalcev na Vojkovi
    Vesna Vuković
    vesna.vukovic@finance-on.net

    objavljeno 8.3.04 22:00

    ETAŽNI LASTNIKI IMAJO DOKAZE, DA SO PROSTORE PLAČALI V CENI STANOVANJ, UPRAVNA ENOTA PA JE KLJUB TEMU NOVEMU "LASTNIKU" DALA GRADBENO DOVOLJENJE



    Stanovalci treh stolpnic v BS 3 so presenečeni ugotovili, da je Giposs zasebniku prodal njihove skupne prostore pod bloki, kjer je ta s pravnomočnim gradbenim dovoljenjem uredil restavracijo. Gradbeno dovoljenje je bilo preklicano, vendar je zasebnik spet zaprosil zanj pod drugim imenom. Stanovalci zdaj čakajo na rešitev pritožbe.

    Potem ko smo pisali o zemljiščih v ljubljanskem naselju BS 3 ob Puhovi ulici, ki jih je družba Giposs prodala dvakrat, so se nam oglasili tudi stanovalci z Vojkove ulice v istem naselju. Podjetje Giposs, gradbena podjetja Ljubljana je zasebniku prodalo skupne prostore pod pohodno teraso večstanovanjskih blokov na Vojkovi 71, 73 in 77, ki so jih lastniki plačali ob nakupu stanovanj. V teh prostorih je zasebnik zgradil restavracijo.
    Stanovalci v treh stolpnicah znanega ljubljanskega naselja BS 3 so pred časom presenečeni ugotovili, da je zasebni vlagatelj pod ploščadjo med stolpnicami, v njihovih skupnih prostorih, začel graditi restavracijo. Ugotovili so, da je upravna enota vlagatelju Gipossu, ki je za projekt pooblastil zasebnika Živojina Vladoviča, za gradnjo izdala gradbeno dovoljenje. Lastniki stanovanj so zahtevali obnovo postopka dodelitve gradbenega dovoljenja. Stanovalci so dokazali, da vlagatelj nima listin, ki bi dokazovale njegovo lastninsko pravico, zato je bilo gradbeno dovoljenje odpravljeno.
    Novo gradbeno dovoljenje
    Giposs je nato parcelo prodal podjetju Gastro Plus (v lasti Živojina Vladoviča), ki pa je zaprosilo za izdajo novega gradbenega dovoljenja in ga tudi dobilo. Stanovalci so se še pravočasno pritožili in zdaj čakajo na rešitev pritožbe. Kot pojasnjuje njihova odvetnica Bogdana Žigon, jih o novem gradbenem dovoljenju upravna enota ni obvestila, kar je po njenem mnenju nezakonito, saj je že iz prvega postopka vedela, kdo so stanovalci in njihova odvetnica. Rok za pritožbo so tako ujeli zgolj naključno.

    Skupne prostore plačali
    Stanovalci omenjenih blokov imajo dokaze, iz katerih je razvidno, da so v ceni stanovanja (v vrednosti enega odstotka kupnine) plačali tudi skupne prostore pod ploščadjo, kjer bi moral takratni vlagatelj Združena gradbena podjetja Giposs Ljubljana, o. sol. o., urediti prostore za rekreacijo. Poleg tega dokazujejo, da današnji Giposs ni pravni naslednik nekdanjega Gipossa, podjetja, ki je gradilo sosesko BS 3 in je na nekaterih parcelah še vedno zemljiškoknjižni lastnik.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. za Anonimni15. julij 2014 03.55

      bla,bla,bla, spet eden ki več ve, kot tisti ki stanujejo tam, stanovalci nimajo nobenih dokazov, da so kaj od tistega kar omenjaš plačali v ceni stanovanja. Si pa nasedel nekomu, ki ti je to prodal. .Da se ti da spravit taka skropucala na papir! Ja, treba je čimbolj osrat levo in desno. Morda še ne veš, prostori ki jih omenjaš so skupna last vseh stanovalcev v Bs-3 namenjeni za rekreativne prostore za vse prebivalce BS-3, le da se s primerom ukvarjajo le tri omenjene stolpnice. Morda pa so oni zainteresirani, da se polastijo predmetnih prostorov? Kaj meniš? Se upaš ugrizniti v to jabolko? Bla,bla to je pa druga zgodba, a ne?

      Izbriši
    2. Anonimni21. julij 2014 14.43: Žal mi je ker se oglašaš preden malo bolj natančno ne prebereš kaj je Vesna Vuković, novinarka Dnevnika napisala. Preberi še enkrat in videl boš, da je vse to kar ti navajaš opredeljeno tudi v njenem članku.

      Ne vem sicer kakšno pogodbo (seveda, če sploh živiš v teg blokih?) imaš ti - v moji je to natačno opredeljeno.

      In še to: Giposs sedaj na teh dotičnih parcelah ni več zemljiškoknjižni lastnik.

      Izbriši
  8. Hvala bogu za tale blog saj sem ze mislila da sem edina proti zapornicam ker na zalost zivim v bloku kjer nihce ne razmislja s svojo glavo. Sama vedno dobim parkirno mesto in se mi zdi absurdno da bo nasi druzini nekdo omejeval obiske. Njihov izracun kvote za obiske je 40 ur za celo druzino,med tem ko ima vsak zapornik na dobu pravico do 64 ur obiskov na mesec...kje je tu logika???? Poleg tega bi seveda v takem tipu zaprtega naselja padla tudi cena stanovanj saj mladi ne maramo taksnih represivnih posegov v naso zasebnost...upam da ljudje obdrzijo pamet in ne klonijo ob vnovicnem zbiranju podpisov...lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "Njihov izracun kvote za obiske je 40 ur za celo druzino,med tem ko ima vsak zapornik na dobu pravico do 64 ur obiskov na mesec...kje je tu logika????"

      :)

      Izbriši
    2. Ovadba, nekdo je hvalil verodostojnost tvojih informacij. Kaj pa pomeni tole:

      http://www.mp.gov.si/fileadmin/mp.gov.si/pageuploads/UIKS/Vsebina_strani/ZPKZ_LJ_obiski.pdf ?

      Izbriši
    3. Predlagam, da 4 ali veččlanska družina naredi letni plan obiskov, da ne bo prihajalo do nepotrebnih trenj in prerekanj. Lahko pa se dogovorite, da imajo kvoto pravico izrabiti samo nezaposleni..... Variant je malo morje.....

      Izbriši
    4. Ovadba se je nasmejal tujemu komentarju.

      Izbriši
    5. Ovadba, smeh je pol zdravja! Bomo še poskrbeli, da boš lahko ohranil mirne živce!

      Meni je vse jasno, pa SPL nisem še nič vprašala. Slišala pa sem, da SPL ne odgovarja na vprašanja zastavljena po e-pošti. Kaj veste o tem?

      Izbriši
    6. SPL seveda ne odgovarja. Saj niso nori, da bi karkoli pisnega dodatno dali od sebe. Mislijo, da jim bo to kaj pomagalo, kar zelo dvomim. Vključili so se v zelo nerodno igro. Policija je obveščena in kot bi rekli v RKC: "Molimo..."

      Izbriši
    7. se pa bojim, da bodo s tem agresivnim pristopom, ko vsak torek v juliju pobirajo podpise (izjave in pogodbe), da bodo stanovalci podlegli skušnjavi in podpisali in tako bo lahko kaj hitro dosežena kvota 75% :(.

      Izbriši
    8. Tale je pol resničen:

      Članica KO-ja, ki ji notranja lepota štrli že ven, sreča znanko-upornico:
      "Si že zaprosila za kartico?"
      "Ne."
      "Pohiti, če boš umrla, ne bo mogel nihče pote!"
      "Ko bo prismrdelo do tebe, bo KO zrihtal odvoz."

      Izbriši
    9. Nisem vedel, da tukaj kdo preži na pravilnost informacij v mojih komentarjih. Pripombo torej lahko razumem kot potrditev moje verodostojnosti. :)

      Črni humor je v šokantnih situacijah občasno potreben za ohranitev zdravja in razsodnosti. Tto še posebej dobro vedo poklicni gasilci. Že izpeljana kazniva dejanja glede zapornic v BS3 so nedvomno šokantna, glede na to, da imamo opravka s kriminalno združbo v povezavi z lokalnimi oblastmi. Ampak ni panike, zadeve so že dovolj pojasnjene, čakajo le še akcijo preiskovalnih organov. :)

      Sicer pa utegne tole o KP Dobu KO-jevcem še prav priti: :)
      http://www.mp.gov.si/si/o_ministrstvu/ursiks_organ_v_sestavi/zavodi_za_prestajanje_kazni_zapora_in_prevzgojni_dom/zpkz_dob/

      Izbriši
    10. Počasi se zapori polnijo in se še verjetno bodo. Lahko bi dobili kar vlado narodne enotnosti:

      Predsednik vlade: Janez Janša
      Podpredsednik vlade in minister za gospodarstvo: Zoran Janković
      Minister za notranje zadeve: Igor Bavčar
      Minister za zunanje zadeve: Zoran Thaler
      Minister za obrambo: Tone Krkovič
      Minister za finance: Boško Šrot
      Minister za trgovino: Bine Kordež
      Ministrica za gradbeništvo: Hilda Tovšak
      Minister za logistiko: Andrej Lovšin
      Minister za promet in zveze: Ivan Zidar
      Minister za pomorstvo: Robert Časar
      Minister za kulturo: Jure Cekuta
      Minister za izseljence: Walter Wolf
      Minister za informiranje: Vladimir Vodušek
      Minister za enake možnosti: Pavel Rupar
      Minister za lokalno samoupravo: Franc Kangler
      Minister brez listnice: Srečko Prijatelj

      Izbriši
  9. Neverjetno je kako ljudje ne maramo brati pogodb, pa tudi tujega pisanja ne.
    Na tem blogu je že bilo miljonkrat napisano, da naj preberete pogodbo.
    Zbiranje podpisov je nepomembno. Zapiranje ulic je represivni mehanizem, da se bi zbral denar za ultra predrago zaračunane zapornice in njihovo upravljanje. Poanta je da denar gre v žepe in ne da se kaj zapre ali ne.
    Zapiranje je le posledica priložnosti, da nas okradejo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Če želite podati prijavo na policijsko postajo ni potrebno, da prijavo napišete-prijavo lahko podate tudi ustno in priložite dokaz-kopijo pogodbe iz katere je razvidno, da vas u podpis pogodbe silijo s tem da ne boste mogli dostopati če pogodbe ne podpišete.

    Lep pozdrav: sosed

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čeprav največ na svoji koži čutimo neprijetnost glede zapiranja ulic je glavno kaznivo dejanje tu, protipravno bogatenje.
      Torej nas združba zavaja,
      1. da smo sploh kupili zapornice, plus da smo jih kupili od edinega možnega dobavitelja (JP LPT)
      2. da z zapornicami zdaj upravljamo,
      3. da smo dejansko izvedli javno naročilo in povabili vsa podjetja v sloveniji da pošteno tekmujejo,
      4. da smo na tem javnem norčilu legalno izbrali SPL za upravnika
      5. da je zdaj legalno da SPL zapre ulice

      Torej če ne bi bilo izjemno visokega protipravnega bogatenja ne bi bilo niti zapiranja ulic. Zapiranje ulic je le "orodje" s katerim se doseže boljši izkupiček.

      Z drugimi besedami, če nas bi lahko prelisičili, da plačamo v naprej je sploh vprašanje, če bi zapornice sploh kadar koli bile postavljene. Če bi pa bile postavljene bi to bilo izključno zaradi novih zaslužkov.

      To je poanta čeprav vas 100EUR ali novih 40EUR ne boli preveč je to v vsoti ogromno denarja, katerega je nekdo ukradel, ker zapornice niso naše in tudi ne bodo. Ker mi posledično ne moremo upravljati z zapornicami. Ker ne moremo izbirati izvajalca pa tudi če bi ga izbirali ga sigurno ne bi transparentno izbirali na takšen način. Ker za 4 zapornice ne bi plačali 400 tisoč evrov. Ker sigurno za upravnika 4 zapornic v naselju ne bi plačevali 30 do 50 tisoč evrov letno.

      To je poanta.

      Izbriši
  11. Pa še z drugimi besedami povedano, "skupina" tukaj zavaja celo svoje podpornike ker jim prodaja zgodbo katera je v bistvu ena izjemno draga laž oz. kup izjemno dragih laži.

    Od dejstva, da projekta sploh ni oz., da se sploh ne ve koliko je parkirnih mest naprej.

    Nas ki jim ne verjamejo in, ki smo se goljufijo prebrali in smo se goljufiji uprli, so le poskušali ogoljufati. Nam so lagali, da je vse kar je zgoraj napisano res. Da za svoja početja imajo podlago, da je LPT edini možni izvajalec, da je cena edina prava, da nam dejansko lahko prodajo zapornice na tujih parcelah oz. javnih poteh, da je SPL dejansko izbrani izvajalec in tako naprej in tako naprej.

    Osebno iskreno ne razumem, kako jim je padlo na pamet, da kaj takega naredijo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V bistvu se mi zdi, da so vse skupaj naredili zaradi slepote in občutka moči, ki so jim ga dajale vodjine obljube in lepe besede ter upanja v kakšen dodatni cekin.

      Izbriši
    2. Upam, bomo skupaj vedno močnejši in ne bomo pustili peščici lokalnih šerifov, da bo v imenu večine se nakj odločala in postavljala neka pravila, ki niso niti za v 19.stoletje. Pa ni šans, da podpišem tako pogodbo oz. izjavo.

      Izbriši
    3. Ni pomembna večina, pomembni so zakoni, le da nas tega (kolektivno) očitno niso naučili.
      Tudi če se bi nas 99% odločilo nekaj narediti, to še vedno ne bi bilo izvedljivo, če bi bilo protizakonito narejeno.

      Izbriši
    4. Se strinjam z Anonimni15. julij 2014 13.43, čudi me pa, da pravniki SPL te nezakonitosti ne vidijo.

      Izbriši
    5. Tale dva dopisa kar temeljito opozarjata. Pa so na njiju sploh odgovorili ?

      Izbriši
    6. Drugi dopis se nanaša na odgovor SPL-a na prvi dopis ...

      Izbriši
    7. Glede na to, da so bili KO-jevci, člani NO, uradniki MOL ter odgovone osebe JP LPT in SPL posvarjeni o protizakonitosti svojega početja, je to dodaten dokaz, da so bila opisana kazniva dejanja hudodelske združbe izvedena z naklepom.

      Izbriši
    8. Točno tako! Huje kot golobi nam že 4 leta serjejo na glavo in še kam, pa še razmnožujejo se! Ustavimo jih lahko edino tako, če ne bomo le statisti v teatru velikih interesnih iger.

      Izbriši
  12. Ali IMA kdo informacijo koliko ljudi je oddalo soglasij za kartice v teh dveh dneh? oziroma je bilo obiska?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj so pobirali samo v torek, 15.t.m. od 17:00 do 19:00.

      Izbriši
  13. V eni od oglasnih desk na Trebinjski ulici visi dopis anonimnega avtorja z naslovom Drugačen pogled (obešen je pred zapisnikom zbora predstavnikov NO stanovanjskih objektov v BS3 in KO BS3, dne 12.06.2014). Prepisala in ga sedaj objavljam v tem blogu:

    »Drugačen pogled – parkirišča v BS3

    Spoštovani!

    Res ne razumem, da si lahko nekdo s takimi ponudbami dovoli posegati v naše pravice prostega dostopa do nepremičnin.

    Bistvo težave je, da je bila soseska načrtovana v povprečju za manj kot en avto – torej imamo premalo parkirnih mest. Rampe smo enkrat že imeli in plačali investicijo, pričakovanega učinka pa ni bilo. Vsako stanovanje ima enako pravico do parkirnega mesta in vsak lastnik ima pravico dostopa do svoje nepremičnine. Kakršenkoli sistem , ki ovira dostop do nepremičnine, je motenje posesti in kršenje osnovnih pravic lastnika.

    Za odločanje o takih stvareh predstavniki NO nimajo pooblastil nas lastnikov nepremičnin. Sklic sestanka, na katerem naj bi kar potrdili pogodbo za upravljanje nekega sistema v tako kratkem roku, brez 100% soglasja vseh lastnikov nepremičnin na tem območju, je navadno, nezakonito izsiljevanje.

    Vsem članom NO sporočam:
    • Izrecno nasprotujem postavitvi kakršnihkoli ovir, preprek ali ramp, ki bodo ovirale dostop do mojih nepremičnin tudi v ne odplačljivem obdobju.
    • Nobenega člana NO nisem pooblastil, da me zastopa pri urejanju dostopa do mojih nepremičnin.
    • Naj se ta odbor ukvarja s pridobitvijo več parkirnih mest na območju BS3 (na obeh straneh Vojkove) v dobrobit občanov in soteske)
    • Predlagam, da sklicatelja sestanka obvestite, da nimate pravice ali pooblastila o odločanju o dostopu do nepremičnin lastnikov.

    PS.: Ogledal sem si tudi izračune cene in pogodbo: razviden je drug namen in ne urejanje mirujočega prometa v bivalnem naselju. »

    Z vsebino tega dopisa se v celoti strinjam.

    Izjave SPL ne bom podpisala, ker bi s tem podpisom pristopila k zame neveljavni pogodbi in dala izrecno soglasje k pogojem in pravilom za pridobitev in uporabo kartic v vstopno-izstopnem sistemu za vozila v BS3, ki so zame tudi neveljavna.
    Zakaj je po moje vse neveljavno?
    Vsa SPL-ova poslana vsebina v podpis etažnim lastnikom je bila pridobljena s sodelovanjem NO-jev in njihovimi izbranimi predstavniki ( KO BS3), ki pa za tako sodelovanje niso imeli naših pooblastil!

    In zdaj sprašujem: Kako lahko SPL in vsi njihovi pravni strokovnjaki zapirajo dovozne poti do nepremičnin njihovih lastnikov na osnovi neveljavne pogodbe in neveljavnih pogojev in pravil za pridobitev in uporabo kartic v vstopno-izstopni sistem za vozila v BS3?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odgovor na zadnje vprašanje dobimo, če ga postavimo skupaj z vprašanjema, kako si lahko člani KO in NO drznejo odločati o pravicah etažnih lastnikov ter kako lahko pri postavitvi protizakonitih zapornic s KO-jevci sodelujejo in se pogajajo uradniki MOL, pri tem pa si mestna inšpekcija ob prijavah zatiska oči. To je možno samo zato, ker so se vsi našteti združili v protizakonitih aktivnostih, ki se zaradi skupne velike vrednosti oškodovanja etažnih lastnikov kvalificirajo za kazniva dejanja. Govorimo torej o kriminalni združbi, ki jo sestavljajo tudi odgovorne osebe v SPL.

      Izbriši
    2. Zgoraj prepisano pismo je ga. Silva Radanović, na željo podpisnika Petra Stavanje, 11.06.2014 poslala vsem članom NO v naselju.

      Izbriši
  14. ...in pismo je ostalo strogo varovana skrivnost....izsiljevanje se nadaljuje....celo s podporo članov NO, ki pisma niso posredovali tistim, ki so jih izvolili in v čigar dobro bi morali delovati....

    Moj predsednik, NO, ki se udeležuje ilegalnih sestankov, na njih glasuje (tudi, ko niso sklepčni) v korist kriminalne združbe, je dobil še en črni madež.....

    Hvala za objavljeno.











    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Avtor je odstranil ta komentar.

      Izbriši
    2. Pisem s podobno vsebino različnih avtorjev je še kar nekaj. Ste mislili, da se upirajo samo tožniki? Dolžnost članov NO je posredovati celovite informacije, če so taka pisma skrivali, je to nepopolna in zavajajoča informacija. Želite, da objavim še kakšno pismo?

      Izbriši
  15. Pravkar sem v poštnem nabiralniku prejela pismo podjetja SPL d.d. V njem me opozarjajo, da uredim vse potrebne formalnosti s predajo vloge in podpisane izjave, če si želim zagotoviti nemoten dostop do lastnega doma.

    Izsiljevanje se nadaljuje...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz prejel ta dopis...vendar vseeno ne bom podpisal.

      Izbriši
    2. Tudi jaz sem še v njihovi ciljni skupini morebitnih podpisnikov. Očitno še nimajo zbranih dovolj % za vzpostavitev sistema, ker nas tudi pozivajo, da s podpisano izjavo le podpremo delovanje sistema, če v začetku ne potrebujemo aktivnega statusa vstopa in izstopa v naselje. Obljubljajo tudi sanacijo in čiščenje parkirišč in večjo varnost parkiranih vozil in stanovanjskih objektov v BS3. Stroške za sanacijo in čiščenje bodo seveda računali podpisnikom, zanima pa me, kako bodo zagotovili večjo varnost vozil in celo objektov.... Ha, ha, ha !

      Izbriši
    3. "Obljubljajo tudi sanacijo in čiščenje parkirišč in večjo varnost parkiranih vozil in stanovanjskih objektov v BS3."

      Do zdaj je SPL nasprotoval, da bi bilo urejanje parkirišč povezano s sistemom zapornic oziroma vplačili za dostop. Zato tega v pogodbi ni. Kdo pa danes še verjame obljubam SPL?

      Izbriši
    4. "Obljubljajo tudi sanacijo in čiščenje parkirišč in večjo varnost parkiranih vozil in stanovanjskih objektov v BS3."

      V resnici sploh ne obljubljajo sanacije in čiščenja parkirišč. V novem obvestilu so zapisali samo to, da bo z aktiviranjem zapornic sanacija/čiščenje omogočeno.

      To še zdaleč ne pomeni, da bo sanacija plačana iz naslova vplačil za kartic oziroma iz tozadevnega "rezervnega sklada".

      Pri SPL d.d. je treba njihove pogodbe brati tako, da pri vsakem stavku in pri vsaki v besedi pomisliš na takšno "kreativno interpretacijo", ki je v prid SPL in v škodo drugi pogodbeni stranki. Koliko je mogoče, bo SPL iz pogodbe iztržil čim več, za izpolnitev pa porabil čim manj ... Sanacije/čiščenja in varovanja v predlagani pogodbi ni, tako da ne vem, kaj tukaj ni jasno. Če ni v pogodbi, potem za SPL tega ni. Prav tako morebitne obljube SPL nič ne pomenijo, če niso jasno zapisane v zavezujočem aktu oziroma pogodbi ...

      Izbriši
  16. Ha, ta je pa dobra - še dopise tistih, ki se ne strinjajo, skrivajo.

    Saj nimam besed...






    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je razumljivo in inteligentno, saj imajo tisti, ki se ne strinjajo, prav! Vsako drugo mnenje od njihovih (KO BS3 and thair company) je treba skrivati in ustne izjave že preventivno onemogočati...

      Izbriši
    2. Se strinjam z zgornjim komentatorjem. Manj kot je informacij, laže lahko manipuliraš z ljudmi, zavajaš in predstavljaš svoje rešitve kot najboljše. In ljudje, ki drugih informacij ne iščejo, zapadejo pod vpliv prvih, ki jim ponudijo rešitve po njihovi meri in interesu.

      Izbriši
  17. Hišni svet
    Puhova 5-7
    1000 Ljubljana


    Hišni svet Puhove 5-7 je na sestanku dne 17.06.2012 sprejel naslednja stališča: Zapornice so bile postavljene, da bi prebivalcem olajšale težave okoli parkiranja v naselju. Predvsem zaradi postavitve stadiona in pa večjega števila šol je prihajalo do večjega števila voznikov, ki so parkirali na območju naselja. Z zapornicami smo te voznike tudi pregnali iz naselja.
    Zapornice nikakor niso bile mišljene, da bodo to naselje spremenile v geto, kamor bodo dostop
    prebivalcev in pa njihovih obiskov omejevali birokratski pravilniki.

    1.Ne strinjamo se z predlagano ceno 60€ za kartice kajti cena je previsoka
    2.Predlagamo za letošnje leto ceno 40€ ;s to ceno imamo namreč pokrit dolg za nazaj in pa plačan nadzorni center in vzdrževanje.
    3.Zahtevamo da se poišče cenejšega izvajalca za nadzor.
    4.Ne strinjamo se, da bi bila za podjetnike, ki na območju BS3 še delujejo cena kartic višja od ostalih kartic.
    5.Nikakor ne dovolimo nikakršen poseg v obstoječi sistem zapornic v smeri, ki si ga je zamislil koordinacijski odbor.
    6.Zahtevamo do se izhod poenostavi z enostavnim odpiranjem na zanko, ki je že v tleh pred zapornico.
    7.Popolnoma zavračamo predlog pravilnika, ker je ne-življenski birokratski in nesorazmerno omejuje človekove pravice.
    8.Ker se zaradi ločevanja odpadkov pojavlja v naselju vedno večje število kontejnerjev predlagamo da se le te prestavi pod bloke, tako da se sprosti še nekaj prostih parkirnih mest.
    10.Predlagamo, da se z lastniki garaž poskuša doseči dogovor, da se recimo lastniki garaž, ki imajo po več vozil lahko preko noči parkirajo tudi na območju perišča.
    11.Zahtevamo, da so sestanki KO z predstavniki hišnih svetov odprti za vse stanovalce BS3, pa naj si bodo to lastniki kartic ali ne, kajti te zapornice zadevajo tako ali drugače vse prebivalce BS3 brez izjeme.

    Prosimo, da se ta zapisnik v celoti priloži zapisniku KO.

    Ljubljana 19.06.2012

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "2.Predlagamo za letošnje leto ceno 40€ ;s to ceno imamo namreč pokrit dolg za nazaj in pa plačan nadzorni center in vzdrževanje."

      Kdo pa je komu kaj dolžan? Ali obstaja kak zakoniti dokument o obstoju dolga?

      Sploh pa, na kakšni podlagi si zagovorniki zapornic drznete druge stanovalce brez njihovega soglasja in zakonite podlage spravljati v lastniško oziroma dolžniško razmerje?!

      Izbriši
    2. Anonimni 21. julij 2014 11.42 !

      Če je link zapisnika odgovor na vprašanje iz zadnjega odstavka Ovadbe 21. julij 2014 10.57, te moram ponovno opozoriti, da nima noben član NO v našem bloku (pa tudi v večini ostalih ne) naših soglasij za zastopanje pri urejanju dostopa do naših nepremičnin. Torej tudi jaz želim odgovor na vprašanje Ovadbe: "Na kakšni podlagi si zagovorniki zapornic drznete druge stanovalce brez njihovega soglasja in zakonite podlage spravljati v lastniško oziroma dolžniško razmerje?!"

      Izbriši
    3. Točo tako. Člani NO in KO BS3 so brez naših soglasij lahko delovali in še delujejo le v svojem imenu!

      Izbriši
    4. Ta odgovor boste morali poiskati pri ljudeh, ki trdijo da zastopajo vaše interese v vašem bloku. In z vašo trditvijo se popolnoma strinjam-KO v navezi z SPL izsiljuje stanovalce v podpis pogodbe, ki je za stanovalce škodljiva.

      Lep pozdrav

      Lep pozdrav

      Izbriši
    5. Članom NO je treba povedati, naj se glede pooblastil prenehajo sprenevedati in naj ne zavajajo, da so pooblastila veljavna. Tista pooblastila, ki so jih člani NO zbirali od etažnih lastnikov, so neveljavna, ker:
      1. etažni lastnik članom NO po zakonu ne more dajati pooblastil, saj lahko NO opravlja izključno naloge, določene v zakonu, zakoni pa tovrstnih pooblastil ne predvidevajo (drugače povedano: predpisi članom NO izrecno prepovedujejo, da bi počeli vse, kar ni prepovedano, ampak jim dovoljuje samo tisto, kar je izrecno dovoljeno);
      2. morebitno pooblastilo je lahko izdano samo na ime in priimek, ne pa na funkcijo, in se lahko nanaša samo na glasovanje o posameznih sklepih na točno določenem zboru etažnih lastnikov ali za podpisovanje točno določenega sklepa pri podpisovanju listine (za več zborov ali listin pa bi moralo biti overjeno), ne more pa se nanašati na interno sestankovanje NO;
      3. o prenosu lastništva ali dolžniškem razmerju v primeru zapornic, kakor so se ga lotili KO-jevci, bi morali zbrati 100 % soglasje vseh etažnih lastnikov, in to ne samo v svojem bloku, ampak v celotnem naselju.

      Člani NO so v blokih izvoljeni zato, da take stvari vedo! Glavna naloga članov NO je namreč nadzor nad delom upravnika, ki izhaja iz pogodbe o opravljanju upravniških storitev. Za vse ostale pristojnosti, ki si jih člani NO prilaščajo, bi morali v skladu s 6. členom Pravilnika o upravljanju večstanovanjskih stavb poiskati izrecno podlago v stanovanjskem ali obligacijskem zakonu. Zato so člani NO, ki so od etažnih lastnikov zbirali protizakonita pooblastila za NO in se na sestankih pod vodstvom KO udeleževali glasovanja o zapornicah, sostorilci pri kaznivem dejanju goljufije z namenom oškodovanja etažnih lastnikov v BS3 v vrednosti več sto tisoč evrov.

      Izbriši
  18. Kot vidite niso ravno vsi nadzorni odbori in njihovi predstavniki slepi sledilci KO vendar je res, da tudi ta dopis nikoli ni bil priložen uradnim zapisnikom sestankov. Torej resnica je da KO v sestavi Marjeta Lazar, Zoran Jarnovič, Zoran Llukin, Mitja Skitek in g. Požar zavajajo in pa manipulirajo s stanovalci BS3.
    Ta dopis je nastal še v času ko so želeli za delovanje sistema pobirati po 60€.
    Obrazložitev je bila ta dolgujemo LPT za izgradnjo in pa prvo leto delovanja še 60.000,00€ letno pa nas delovanje stane 40.000,00€. Torej 8 zapornic v BS3 stane reci in piši 320.000,00€. Verjetno so iz čistega zlata.
    Lep pozdrav stanovalcem BS3 in res ne podpišite pogodbe -ker zapornice res ne bodo dolgo delovale.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi posamezniki so kritično odsevali v medijih:

      http://www.dnevnik.si/mnenja/kolumne/1042558069

      Izbriši
    2. http://www.dnevnik.si/mnenja/kolumne/1042558069
      ..........
      .............
      "Vsak sistem mora imeti svoja pravila za delovanje. Obvezno morajo biti zagotovljene kontrola in sankcije.V tem primeru niti pravil nimamo. Tudi proti kršilcem, ki so z eno kartico omogočali vstop svojim znancem in prijateljem ali tistim z garažno kartico, ki bi smeli zapeljati le v svojo garažo, a so parkirali in to omogočali tudi drugim, ni bilo sankcij.
      Pa še nekaj o morali. Ali ste kdaj pomislili, dragi sosedje, ki imate po dva ali celo več avtomobilov (ubogi reveži), da bi bilo pošteno, če bi vsaj za kakšnega zagotovili plačljivo parkirno mesto v garažni hiši? Več kot enega gotovo ne potrebujete prav pod svojim oknom. Mogoče pa študenti in migranti niso največji problem, saj se tudi zvečer, ko jih ni, težko najde parkirni prostor."

      Evo, zdaj so pravila in sankcije, pa vam spet ni prav!!!!

      Izbriši
    3. Zapisana so samo neživljenjska pravila, sankcij še ne more biti, dokler ta niso kršena. Pa ne verjamem, da bo do njih prišlo, ker kontrole tudi tokrat ne bo.
      Kopiral si samo tisto, kar ti trenutno ugaja.

      Kaj pa praviš na tole: "Samozvani koordinacijski odbor ni bil nikoli legalno izvoljen, ker vsi lastniki stanovanj v BS 3 nikoli niso imeli možnosti izraziti svojega mnenja v zvezi z zapornicami. Predsedniki nadzornih odborov ne morejo enakopravno glasovati in njihovi glasovi ne morejo imeti enake teže, če nekdo od njih predstavlja 15 ali 150 lastnikov (stolpnice). Pa vendar so se vse zadeve sprejemale in potrjevale na tak način.

      Samozvani koordinacijski odbor ni bil nikoli legalno izvoljen, ker vsi lastniki stanovanj v BS 3 nikoli niso imeli možnosti izraziti svojega mnenja v zvezi z zapornicami. Predsedniki nadzornih odborov ne morejo enakopravno glasovati in njihovi glasovi ne morejo imeti enake teže, če nekdo od njih predstavlja 15 ali 150 lastnikov (stolpnice). Pa vendar so se vse zadeve sprejemale in potrjevale na tak način.

      MOL je ugotovil, da gre za vroči krompir, ki bi ga na vsak način rad prepustil nekomu drugemu. Odstopljeni KO je pripravljen nadaljevati pod pogojem, da se sprejme pravilnik, ki je podoben hišnemu redu popravnega zavoda in za katerega trdijo, da imajo podporo večine etažnih lastnikov, čeprav nikoli ni bil niti v javni obravnavi in KO ni bil pripravljen sprejeti nikakršnih pripomb. JP LPT bi rad pobral od vsakega lastnika kartic po 60 evrov, čeprav smo že nekaj mesecev brez zapornic. Sicer pa tako dragih zapornic ni v vsej Sloveniji. "Investitorji" na izbiro izvajalca nismo imeli nobenega vpliva. Pri tem so nam "prodali" kartice po gromozanski ceni čez 20 evrov. Urbana pa stane 2 evra in je prav tako "pametna".

      In kako komentiraš tole: "Zdaj pa gremo na začetek. Vsa zadeva se je začela, ko je MOL ponudil stanovalcem Trebinjske 1-4 najem parkirišča za 100 evrov na leto. Takrat se je iznenada formiral koordinacijski odbor na pobudo stanovalcev iz stolpnic, ki so ugotovili, da ne bodo mogli več parkirati, kjer so bili navajeni. Pozabili so, da so bila njihova stanovanja prodana brez parkirnih prostorov, ki si jih zdaj lastijo."

      Imaš kakšno pripombo na tole: "Še ena pripomba: na vsakem prvem bloku v ulici je prometni znak, ki prepoveduje ves promet (tudi mirujoči), razen za komunalna in intervencijska vozila. Lastnikom parkiranih avtomobilov znotraj naselja se do danes ni zgodilo nič, saj se MOL zaveda, da s parkirnimi karticami pobira denar za parkirne prostore, ki jih uradno ni."

      Izbriši
    4. "Evo, zdaj so pravila in sankcije, pa vam spet ni prav!!!!"

      Seveda ni prav. Sankcija za kršitev ali zlorabo bi lahko bila odškodninska, v nobenem primeru pa ne moreš etažnega lastnika kaznovati tako, da mu preprečiš dostop do njegove lastnine.

      Če KO-jevcem in SPL-u to še vedno ni jasno, so vsi njihovi napori zapravljanje našega časa in oškodovanje lastnine. Če bodo zapornice spustili na podlagi pogodbe, ki je sedaj v podpisovanju, jo bo pač treba razveljaviti.

      Na nesprejemljivost svojega početja so bili sostorilci kaznivih dejanj dovolj zgodaj jasno opozorjeni s strani množice stanovalcev.

      Izbriši
    5. streljate z praznimi naboji in nič in nikoli vam ne bo prav,jaz pa trud ljudi ki nam hočejo dobro podpiram in takih je še večina v bs3,slabšega stanja,kot je sedaj ne more biti...

      Izbriši
    6. Pravijo sicer, da je pot v pekel tlakovana z dobrimi nameni. Ampak zaporničarji so bili v štirih letih že velikokrat opozorjeni, da so njihova dejanja protizakonita in da z velikim oškodovanjem sodelujejo v kaznivem dejanju. Pa še vedno rinejo s protizakonitim načinom naprej ... Torej ne more biti dvoma o tem, da gre za zavestno sodelovanje v protizakonitih aktivnostih, tako da tudi o dobrih namenih v tej povezavi ni mogoče govoriti.

      Če bi še imel kdo od zaporničarjev dober namen, bi si prizadeval za spoštovanje večinske volje, in seveda brez tega, da se šikanira nasprotnike protizakonitih zapornic, ponareja zapisnike in izključuje kritično mnenje.

      Zadeva pa je v resnici veliko hujša od naivnosti ali zavedenosti posameznega zaporničarja. KO-jevci so v protizakonitih pogajanjih z mestnimi oblastmi dosegli, da uradniki MOL niso več pripravljen iskati zakonite rešitve, ampak nam vsiljujejo protizakonite zapornice. S tem so KO-jevci stanovalcem naselja ukradli čas in voljo za reševanje problema parkiranja.

      Zdaj ni druge možnosti, ampak je treba preprečiti kaznivo dejanje, ki so ga zakrivili KO-jevci, uradniki MOL ter predstavniki LPT in SPL. Potem bo možno nastalo škodo sanirati in pričeti problem BS3 zares reševati.

      Izbriši
  19. Samo majhna izkušnja: ena od dam, "agitatork" za zapornice, me je do podpisovanja vedno sladko pozdravljala, ogovarjala ... Takoj po zaključku podpisovanja pogodb jo srečam najprej na pešpoti in pozdravim. Nič - pogled vstran od nje. OK, ni me opazila, čeprav vem, da me je. Srečanje čez par minut v trgovini - pozdrav - nič. OK - očitno se s podpisi ni izšlo, sem najprej pomislila.
    Potem od daleč spremljam, kako je taista gospa ogovorila eno sključeno ženičko: Dober dan, soseda. Ste že šla podpisat za rampe?" Ne še, kaj pa to jaz rabim?" "Pa rabite, pa rabite. Le pojdite, da ne bo prepozno!" "Pa saj nimam avta, kaj pa jaz to rabim?" "Boste umrla - kako vas bodo pa prišli iskat???" Saj noter ne bojo mogli ..." Nisem več slišala, ker sta se oddaljili - ženička se je pomaknila ob policah, agitatorka pa za njo.
    Pri sebi sem si pa mislila: "Pa prav brigalo bi me, kdaj me najdejo po smrti. Bo enkrat že dovolj zaudarjalo, da se bodo zaporničarke zganile in naročile odvoz mojih organskih odpadkov :=)."
    Vedno bolj očitno je, da gre tu čedalje bolj in samo za igrice močnega in nekultiviranega ega posameznikov, ki so se nevemkako znašli v samooklicanem odboru, da bi uveljavljali svoje potrebe po vladanju. Saj ne pravijo zastoj: Daj človeku oblast, pa boš videl, kakšen je v resnici. Zgodba se ponavlja od mikro klime našega naselja, do mestnega nivoja, pa naprej do državnega in še čez. Taki močni egoti delajo neizmerno škodo na vseh nivojih, kjer se pojavijo. Ker jih ni ničesar sram, so po potrebi priliznjeni, agresivni, spletkarski, prevarantski, "ubogi jaz" ... Nobena igrica jim ni neznana in ni odveč ...

    OdgovoriIzbriši
  20. Vsi tukaj, kateri vam je težko dati 40.- EUR za celo leto, da bi zapornice obratovale, si lahko vrtate luknjo v koleno, hvala bogu, velika večina nas je za zapornice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Strošek 40 EUR je majhen, če za to dobiš kaj vrednega. Mi pa bi za ta denar dobili zapornice, ki problema parkiranja ne rešujejo, ampak povzročajo le dodatne probleme. Še zdaleč ni res, da je večina stanovalcev za zapornice na predlagan način. Veliko stanovalcev, morda celo čez 50 %, se je odločilo, da se bodo protizakonitim pritiskom s strani KO-jevcev in SPL-jevcev uklonili. Če pa bi vedeli, da so si s tem nakopali ne samo oviranje glede dostopa do svoje nepremičnine, ampak tudi samovoljen diktat glede premikanja znotraj naselja, bi bil odstotek podreditve bistveno manjši.

      Izbriši
  21. tako je,strinjam se s tistim,ki pravi da nas je večina za zapornice,vas peščica kontrašev pa pohitite,da ne bo prepozno......

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. o kakšni večini ti trosiš? 9 od 70 vhodov je bilo za SPL?
      Če bi pa ljudje vedeli da jih lažete glede lastništva bi dobili 5% max.

      Izbriši
    2. Pa dej mi prosim te napisat, če v pogodbi jasno piše, da nismo še lastniki zapornic,
      1. kako mi sploh lahko odločamo o tem kdo jih bo upravljal
      2. kako si perdstavljaš, da bo MOL prepisal zapornico name če mu to do zdaj ni uspelo
      3. zakaj sploh imamo SPL razen, da bi nas še oni lupili
      Dej, da te vidim.

      Izbriši