petek, 11. julij 2014

Pošteno

Kot ste verjetno opazili, niti slučajno ne legalno izbrani upravnik zapornic BS3, SPL spet po naselju razobeša dopise na katerih nas "za naše dobro" opozarja na da naj podpišemo, ker bo drugače....
Kot smo že omenili njihovim pomočnikom v naselju ni uspelo zbrati niti 45% podpisov in zdaj so v totalni paniki kako naprej.


Nehajte. Delajte po zakonih pa vas bodo ljudje spoštovali in z vami tudi sodelovali.

56 komentarjev:

  1. Kje strašijo?


    Lp, Onga

    OdgovoriIzbriši
  2. S čim ustrahujejo?

    OdgovoriIzbriši
  3. 080 19 05 je brezplačna tel. št. SPL, kjer jim vsi, ki se ne strinjate z njihovim zavajanjem (laganjem), ustrahovanjem in izsiljevanjem poveste, kar vam leži na duši.

    Kot vsi sodelujoči v tej goljufiji, je bil tudi SPL pravočasno obveščen o nezakonitostih v postopku postavitve zapornic, vendar se je na to požvižgal.

    Bo zdaj SPL nadaljeval z izsiljevanjem vseh drugače mislečih v naselju??

    Krasen upravitelj.
    Še preden se je prigrebel do korita laže, zavaja, grozi in izsiljuje.

    Kaj nas še čaka?
    Verjamem, da je moj strah še kako upravičen (spomnite se TV oddaj o tem podjetju in časopisnih člankov o njihovem delovanju).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uf, koliko pretiravanja zaradi enega ubogega plakata! Sem pa mislila, da vas je kaj več v hlačah!

      Izbriši
    2. Jaz pa pravim vam nazaj uf in še enkrat ufffff .... in se čudim kakšna nerazgledanost, funkcionalna nepismenost in pomanjkanje naravne in čustvene neintelegence ... Kje ste sploh zasledili strah pred plakatom?
      Kje pa živite vi? A ste vi pravkar prispeli z Marsa v BS3? Ali ne spremljate že nekaj letnega teroriziranja kriminalcev naselja? Ali ste že slišali, da je bilo ogoljufanih nekaj 1000 (tisoč) stanovalcev za skupno več sto tisoč EUR.

      Očitno nekaterim še vedno ni jasno kaj se jim dogaja.
      Namig: Dajte poiščite po internetu kaj predstavlja SPL d.d.. za prebivalce naselij, kjer se ugnezdil. Če ne verjamete novinarjem pokličite tamkajšnje prebivalce in se prepričajte o tem na kar ste bili tudi na tem blogu opozorjeni.
      Če ne poznate vseh dejstev raje povprašajte druge.

      Izbriši
    3. uffffff, ufffffffff kakšen strah in trepet nam vzbujajo nasprotniki zapornic....zdaj se bojijo že ljubeznivega plakata, ki vabi zamudnike k podpisu izjave, če seveda želijo aktivno kartico za zapornice. In začudenost nad simpatizerji zapornic.....uffff to pa je razgledanost, da o dojemljivosti ne govorim in............citiram: anonimni 11.julij 2014 10.11 ....uffff...pomanjkanje naravne in čustvene neintelegence ...Ja, TO JE TO! BO TREBA MALCE POGLEDAT V SLOVAR . Uffff pomanjkanje naravne in čustvene neintelegence ...??? Ja, na severu Bs-a je pa res vroče, kaj bo šele v nedeljo. Izjavljam, da nisem bil nič oškodovan, o kakšnih več stotisoč evrih govoriš? Jaz sem plačal sam 1 x 100 in sem vedno našel parkirno mesto, kar je pa sedaj skoraj nemogoče, ko ni zapornic. Dobil sem več kot sem pričakoval. Pa me nič ne skrbi, kdo bo upravljal, še vedno imam možnost najeti garažno mesto, ki pa je malce dražje, pa upravjla LPT, s katerimi tudi nisi bil zadovoljen. Nekateri ste že planili po garažnih mestih, ko se jim je znižala cena, uffff, saj ne morem verjet, to je bilo šele v mesecu februarju letos....Sicer se mi pa zdi, da se vozite v nekih "makinah", s katerimi bi najraje kar v dnevno sobo..........Meni se ni problem 2x ali večkratno dnevno sprehodit par deset metrov do parkirišča. Jaz ne povprašujem druge, ker me drugi povprašujejo kaj je novega okoli delovanja zapornic. In zanimivo ne ogovarjajo me nasprotniki zapornic, ampak simpatizerji in tisti neodločni, kateri pa kar nekaj dajo na moje mnenje. In procent ZA se veča, če ti je prav, ali ne?

      Izbriši
    4. Gliha fkup štriha, tako pravijo....
      In kaj naj rečemo o človeku, ki podpira nezakonita, kriminalno-mafijska dejanja, ali celo sodeluje v njih?

      Izbriši
    5. PROJEKTA ZA ZAPORNICE SPLOH NI. IN GA NI KER NE VESTE NITI KOLIKO JE PARKIRNIH MEST NITI KOLIKO JE KARTIC. TEGA PA NE VESTE KER BI SE TAKOJ VIDELO KOLIKO KRADETE. PRODALI BI MILIJON KARTIC LE ČE BI LAHKO, BANDA POKVARJENA!

      To česar ti nočeš priznati je, da si zadevo PREPLAČAL 100%.
      PREPLAČAL si jo mafiji. In zdaj jo hočeš še PREPLAČEVATI.
      Za začetek je plačilo opreme na javnih poteh OBVEZNOST občine in ne nas.

      Za NAMEČEK občina za 4 jebene zahteva 420 tisoč evrov.
      Če bi ti res bil dobronameren sosed bo do zdaj že lahko dojel, da 4 zapornice stanejo maksimalno 40 tisočakov Z VGRADNJO plus še max 10 tisočakov za kartice, Skupaj 50. Pa naj ti bo 100 tisoč.
      Iz kje 420 tisoč?

      Pa ne pozabi, da ste na začetku hoteli zaračunavati 100 EUR letno! Imam shranjeno izjavo tiste razpandrkače razpotnikove iz žurnala. To je 260 tisočakov letno.

      Cena je zdaj 40, vmes je bila 60. Banda ste vi ena navadna.

      Izbriši
    6. Da se resnica prav spozna, treba je čuti vsaj dva zvona.

      A je tole oseba, ki jo omenjaš, ker "RAZPANDRKAČE" ne najdem v slovarju:

      raspandrkača:

      http://www.mojnet.com/korisnik/nasmejana/blog/raspandrkaca/71833

      Izbriši
    7. Prav ta. Zadetek v polno.

      Izbriši
    8. Odgovor za Anonimni11. julij 2014 12.00:
      Če nisi član KO potem te res nima biti za kaj strah. Ker pa si se oglasil na tako čuden način bi pričakoval, da tudi pojasniš, kako prenašaš goljufijo, ki si jo doživel. Namreč, če plačaš za nekaj 100 Eur, kar potem ne deluje, imaš pravico do povračila teh 100 Eur. Kolikor pa vem JPL oziroma MOL tega nočeta vrniti. Še več za to, da bi zapornice vključili nazaj zahtevajo še nadaljnje plačilo?!

      Pa saj nismo nori no! Ta zemljišča so bila že od nekdaj v uporabi stanovalcev in točno se ve s katerimi posegi in kdaj je MOL začel parkirišča postavljati pod vprašaj. Če je tebi prav ti kar prispevaj za ZOKIJA vsak mesec 36 Eur za garažo v Stožicah. Tega ti upam nobeden ni očital. Pomisli pa na ostale in jim dopusti to svobodo, da odločajo o zapornicah in parkiriščih v naselju s svojo glavo.

      Izbriši
    9. Odgovor za Anonimni12. julij 2014 08.17
      Ne nisem član KO in ni me strah zapornic, strah me je nestrpnežev, ki tu ustvarjajo strah in trepet pred zapornicami. Pa saj nisem bil oškodovan, izkoristil sem svojih 100 evrčkov za največkrat neproblematično parkiranje. Redko sem porabil za parkiranje kakšno minuto, ali par metrov dlje od predvidenega časa in prostora. Kaj ni delovalo? Na jugu bp. Na severu pa še zdaj tiščite korita in verige pred praznimi nezasedenimi "parkirnimi" prostori, ki ste si jih prisvojili! In tako zapirate pot tudi intervencijskim vozilom. Do kdaj še? Meni JPL ali MOL, kakor jih že ti imenuješ, ni ničesar dolžan.
      In ne vem od kod tebi, da ima kdo od MOL-a koristi od garaž v Stožicah. Če kdo? Le tisti, ki tam parkirajo, saj jih vedno čaka prosto mesto v tistem hipu, ko gredo tja parkirat. In vse je klapalo tudi med košarkaškim prvenstvom lani. takrat sem šel še jaz redno parkirat v Stožice. Niti me ne čudi tvoja slepota in povsem različna merila za isto stvar......ah, imej svobodo v razmišljanju, za odločanje pa je treba imeti še kaj več v glavi, kot le svobodo in ni treba biti nor, kakor ti razmišljaš o nas simpatizerjih zapornic. . Pa lep preostanek večera ti želim.

      Izbriši
    10. Ni samo plakat ... Zagovorniki zapornic imajo podatke, kdo je že podpisal pogodbo in zdaj hodijo po naselju in zvonijo po stanovanjih tistih, ki nočejo podpisati. Meni sicer SPL daje vtis, da bi se iz tega kaznivega dejanja najraje umaknil, pa ga KO-jevci in Jankovićeva obljuba silijo, da še malo vztraja. Dejansko bi bilo za vse najbolje, da zaporničarji ne zberejo 75 %. V nasprotnem primeru bodo posledice kar hude, tako zaradi kazenskih ovadb, kakor tudi zaradi nedvomne razveljavitve pogodbe in vračanja neupravičeno pobranega denarja.

      Izbriši
    11. Pozdravljen ovadba,

      Pravzaprav se z Vami strinjam. Razmišljam pa nekoliko širše in tole s 75%, kakorkoli že, pravzaprav deluje le kot "pesek v oči" - pristaši zapornic se bodo odločili kadarkoli le na podlagi dobičkonosnosti posla. S to odločitvijo je povezanih in ostaja več neznank pa kakorkoli se že odločijo:
      1. ali ne gredo dalje, ker ugotovijo (na primer) več novih dejstev morda tudi to, da so zadeve preveč vroče in nevarne ter s tem hkrati neizvedljive v obsegu, kot je bilo to mišljeno ter da posel s tem postaja ne rentabilen, kar jih v osnovi sploh in edino zanima!!
      2. ali gredo ne glede na dosežene % dalje, kar je kot je nekdo na tem blogu že ugotovil in napisal, tudi najbolj verjeten scenarij že od samega začetka;

      V obeh primerih se zastavljajo nova vprašanja:
      1. Kljub temu četudi se zadeve ustavijo, so se že zgodile določene stvari in rešiti bo treba prevaro dosedanjega pobiranja denarja preteklih let. Hkrati se je z začetkom novega pobiranja zgodilo še novo "draženje" stanovalcev in ne bi me čudilo, če so se že zgodile ovadbe in tožbe.
      2. Ta varianta z nadaljevanjem ne glede na dosežene % je v tem trenutku kljub vsemu verjetnejša ne glede na vse - SPL je podjetje in za vstop v katerikoli posel podjetje prej preveri ta tveganja, v to sem prepričana. Za njih je to eden izmed projektov in tako ga tudi obravnavajo. Ključen bo trenutek, ko se bodo odločili, da je predvidena kvota podpisov dosežena in zrela za pošiljanje položnic. To bo pomenilo, da se je podpisov nabralo dovolj in da so glede na informacije, ki jih bodo takrat imeli prepričani, da bo tudi % plačil dovolj visok, da se posel izide. To je hkrati tudi mejnik za ta projekt, takrat njihov posel po kalkulacijah preživi ali pa od njega odstopijo. Število parkirišč in kartice, ki so bile v enem od odzivov na tem blogu omenjene, v tem projektu ne igrajo vloge, ni potrebe, da so sploh v kakršnikoli kalkulacijah. Njih stroški so zanemarljivi. Namreč: Nihče ni obljubil nobenega dodatnega parkirišča in tudi kartice (baje 2600) so bile že razdeljene, evidence obstajajo komu in koliko. Če jo je kdo izgubil se zaračuna posebej. Kalkulacije/Izračuni denarnega toka so bili narejeni v to sem prepričana. Predvideni stroški za zagon in obratovanje so predvideni. Plan je potrebno le izpeljati. V najslabšem primeru je to za njih lahko zgolj kot posojilo v primeru, da bi morali po odločitvi sodišč ta denar vračati, četudi z glavnico in obrestmi (v kar pa je težko verjeti). Očitno pa je verjetnost kazni v njihovih kalkulacijah zanemarljivo majhna.


      lp
      Soseda

      Izbriši
    12. Po mojem mnenju v zagnanosti zaporničarjev niso zgolj materialni interesi, ampak načrt, kako z nekimi vzporednimi pravili mimo obstoječih predpisov izvajati v naselju diktat nad 10.000 stanovalci, ki se premalo brigajo za svojo lastnino. Problem z diktati in diktatorji je, da postanejo gluhi za kritiko in so prepričani, da sami že bolje vedo, kaj je dobro za vsakega podložnika, in to bolje do podložnika samega. Podložniki v tem primeru postanemo etažni lastniki v BS3. Problem v Sloveniji, in še posebej v Ljubljani, pa je kavbojska oblast in nedelovanje pravne države. Zato je mogoče, da mestna inšpekcija ne reagira, ker se inšpektorice bojijo Jankovića. Nočem razmišljati v smeri, da se ga bojijo tudi na policijskih upravah in da zato ne ukrepajo. Bolj verjetno se mi zdi, da so v policiji preprosto podhranjeni. Drugačna situacija je na tožilstvu - tam niso podhranjeni, so pa politično razdeljeni; potek primera je odvisen od tega, kateremu tožilcu je dodeljen ... Povsem možno je, da bodo nekatera kazniva dejanja iz leta 2010 in 2011 zastarala. Bomo videli. Če pa bo SPL zapornice letos aktiviral, bomo o vseh možnostih pravnega varstva še razmislili. Tudi volitve niso nepomembne, današnje in jesenske. :)

      Izbriši
    13. Pozdravljen ovadba,

      Res je, se strinjam, če bi mestna in državna oblast vsaj približno delovali bi teh problemov ne bi bilo. A oba veva da to ni tako in, žal, tudi volitve tega ne bodo spremenile. Ne današnje in ne jesenske. Ker se stvari za primer »rešitev problema zapornic« ne bodo dovolj hitro spremenile bomo/smo srednjeročno obsojeni na samopomoč .

      Če imate v mislih KO kot diktatorje je to premajhna sila za morebitne spremembe. Lahko sicer "brenčijo kot nadležne muhe" ampak glede na njihovo moč neposredno naselju niso škodljivi.

      Projekt aktivacije zapornic je sedaj v rokah podjetja SPL d.d.. Zakonodaja in javni uslužbenci pri aktivaciji sedaj niso v prvem planu. Podjetje se je glede na podatke, ki jih imam, lotilo tega projekta izključno poslovno – brez upoštevanja mnogih zainteresiranih deležnikov, ki bi bili za samo izvedljivost projekta zelo moteči. SPL pa je sila, ki aktivacijo zapornic lahko doseže. In tudi pravno formalno lahko, preko odvetnikov, kar nekaj časa vzdržujejo stanje, kar bo v njihovem interesu vse dokler bodo stanovalci pripravljeni plačevati obratovanje in vzdrževanje sistem v zamišljenem obsegu.

      Rešitev: Če se želi preprečiti aktivacijo (kar bi bilo tudi najlažje), potem je glede na pretekle izkušnje (radarji v Mariboru, bazne postaje pri Mobitelu, Simobilu, Tušmobilu,..) daljnovodi ELES,..) potreben tudi nek uraden odpor prebivalcev. Ko bodo zapornice aktivirane bo, glede na pasivnost stanovalcev naselja, ponovna povrnitev v prvotno stanje trajalo kar nekaj časa.

      Razmišljanje: Poleg stanovalcev je eden izmed zainteresiranih, da ni zapornic, tudi šola. Kako se da šolo vključiti v dialog. S šolo so neposredno povezani tudi mnogi stanovalci – starši otrok. Če sem prav zasledila, je bil eden od sestankov glede zapornic že izveden na šoli in ta je naredil preboj pri končanju aktivnosti originalnega KO. Velja poizkusiti znova…

      Takšno je vsaj moje mnenje...

      lp
      Soseda

      Izbriši
    14. Kolikor mi je poznano, je bil v šoli samo zbor stanovalcev (najeli so prostor), vodstvu in osebju šole je verjetno vseeno, kako se bodo stanovalci odločili.

      Izbriši
    15. KO je vabil na sestanke samo predsednike NO, ki so se sestankov udeleževali ali tudi ne in ki so nas ali pa niso obveščali. V šoli se je prvič zbralo veliko ljudi iz naselja. Med njimi je bilo precej takih, ki razmišljajo s svojo glavo. Postregli so z raznimi informacijami in mnenji, ki se je razlikovalo od KO-jevskih. Ljudje so jim prisluhnili in se začeli nagibati na njihovo stran. KO je zato odstopil.
      Tudi tokrat bi morali sklicati vse, ki jih problematika zanima (so za ali proti).Ko bi bili ljudje soočeni z več mnenji, bi se laže odločali in ne bi samo enega sprejemali kot edino zveličavnega.

      Izbriši
    16. Osebju in vodstvu šole ni povsem vseeno, konec koncev starši predstavljajo močno silo. Če starši ne morejo mimo zapornic bodo pač prisiljeni ustavljati pred zapornicami. Med njimi pa so tudi taki, ki pripeljejo v šolo učence prve triade, ki jih morajo spremljati vse do razreda. Kako bodo ob zapornicah to izvajali je vprašanje tudi za vodstvo in osebje šole. Na roditeljskih sestankih so se ta vprašanja v preteklosti že odpirala...

      Izbriši
    17. Šola ima tudi poseben dovoz za zaposlene. Opremljen je z zapornicami. Morda imajo starši, ki pripeljejo otroka iz kakega drugega konca Ljubljane, tam dovoljenje za krajši postanek. Iz naselja spremljajo mlajše otroke starejši peš(starši, bratje, stari starši).

      Izbriši
    18. Anonimni13. julij 2014 08.52 ne drži ne eno ne drugo:
      1. Starši nimajo dovoljenja za krajši postanek oziroma sploh vstop mimo zapornic
      2. Pred zapornico ni dovolj prostora
      3. Z zapisom včeraj sem mislil predvsem na otroke, ki se vozijo od drugje
      4. Obstaja kar nekaj otrok prve triade, ki nimajo starejših bratov in sester (ali so najstarejši orok, prevelika starostna razlika,...)

      Če zjutraj opazuješ prihode otrok, ki jih dostavijo z avtomobili, ti hitro postane jasno, da število avtomobilov v katerih pripeljejo otroke sploh ni zanemarljivo.

      Izbriši
  4. "Krasen upravitelj.
    Še preden se je prigrebel do korita laže, zavaja, grozi in izsiljuje." Kje se vse to dogaja?

    OdgovoriIzbriši
  5. Tukaj naj bi si lahko kaj več prebrali o potezah, ki jih namerava izvajati SPL d.d..
    Zaenkrat meni nič ne odpre. Ali je pri vas kaj drugače?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://www.spl.si/o_spl/novice/251/parkiranje_bs3.html

      Izbriši
  6. Živimo v prostoru kjer nam je omogočena svoboda govora, izražanja in razmišljanja. Ko je meja prestopljena nastopijo pravni strokovnjaki. Nisem pravni strokovnjak ampak javno naslavljanje nekaterih ljudi s"kriminalci", "izsiljevalci", blatenje družbe SPL v javnosti, ... je dovolj velik razlog za kako malo tožbico. Ne pozabite z dnem ko je zadevo v roke vzel SPL so vstopili v igro profiči, ki imajo znanje, izkušnje in denar da zadevo pripeljejo do konca. Da ne bo komu žal kake besede.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oprostite, ampak če kdo počne, to kar so oni počeli je to kriminal in je to izsiljevanje plačil. Način, kako se o teh ljudjeh tukaj piše je takšen ker se tako
      želi opozoriti ostale sosede na to, da ne bi spet nasedli in plačali.

      Izbriši
    2. Hvala za konstruktivno opozorilo.

      Izbriši
    3. Anonimni12. julij 2014 05.42!

      Kritika se lahko podaja tudi strpno in kulturno. Osebno zelo cenim zlasti komentarje Ovadbe. Na vprašanja in zmote somišljenikov ali nasprotnikov odgovarja spoštljivo in argumentirano. Izraža moč osebnosti, ki mu je verjeti na besedo in mu zanesljivo tudi je (kadarkoli sem preverjala njegove izjave, so bile točne).

      Vsak komentar zrcali nivo osebe, ki jo podaja. Kdor izgublja živce s primitivizmom, ta izdaja pravzaprav svojo nemoč!

      Je pa pošteno, da se je Upor zahvalil za opozorilo.

      Lp, Onga

      Izbriši
    4. Podjetje SPL d.d. je bilo v preteklosti že večkrat v časopisih in tudi drugih javnih medijih. To zlahkoto preveri vsak na intrernetu. Menim, da bi se lahko SPL vsaj oglasil in poiskušal oprati svoje ime hudih obtožb, ki prihajajo na njihov račun, če že ni sprožil kako malo tožbico, kot navajaš. Do sedaj tega še nisem zasledil. Imaš ti drugačne podatke?

      Za KO pa je težko najti druge izraze, saj je dejstvo, da je način postavitve zapornic kot je sedaj nezakonit - to je konec koncev ža potrdilo tudi sodišče. In ker se ni spremenilo nič bistvenega bo to naredilo še enkrat. Tokrat pa verjamem, da bo preverilo tudi organizatorje tega početja vključno s KO, SPL in MOL. Imaš ti drugačne podatke?

      Izbriši
    5. Ojoj, jaz razumem zahvalo Upor-a takole:

      Anonimni12. julij 2014 05.42
      Oprostite, ampak če kdo počne, to kar so oni počeli je to kriminal in je to izsiljevanje plačil. Način, kako se o teh ljudjeh tukaj piše je takšen ker se tako
      želi opozoriti ostale sosede na to, da ne bi spet nasedli in plačali.
      --------------------------------------
      Upor12. julij 2014 06.05

      Hvala za konstruktivno opozorilo.

      Lp/trot

      Izbriši
    6. KO-jevci so majhna skupina stanovalcev, ki se zaveda protizakonitosti svojega početja, saj so bili nanj v zadnjih štirih letih že velikokrat opozorjeni in jih sploh ni sram izrekati, da zapornice postavljajo na protizakonit način, ker drugače ne znajo. Seveda so prepričani, da so zapornice dobra ideja ... Nočejo pa sprejeti dejstva, da je večina v naselju proti postavljanju protizakonitih zapornic. Tudi če jim uspe nabrati čez 50 %, bo to samo zaradi ustrahovanja in šikaniranja sostanovalcev ter postavljanja lastnikov pred izvršena dejstva. Glede na izvedene postopke, pri katerih so s KO-jevci po Jankovićevem diktatu (javno dani obljubi) sodelovali tudi uradniki MOL, pa predstavniki JP LPT in SPL, lahko jasno govorimo o goljufiji, in ker je vrednost protizakonitega posla velika, tukaj ni dvoma o kaznivem dejanju. Glavni motor tega kaznivega dejanja so prav KO-jevci, ki so v izvajanju kaznivega dejanja neverjetno pogumni, in glede na to, da se v teroriziranju stanovalcev BS3 opirajo tudi na protizakonito pomoč lokalnih oblastnikov, lahko upravičeno sumimo, da so glavni sostorilci teh kaznivih dejanj kriminalci.

      Izbriši
    7. Ah, ovadba 12. julij 2014 12.36, zdaj pa še ti?

      Večina bo znana, ko bodo delovale spet zapornice!

      Kaj res ne uvidiš večine? In vedno znova trobiš, da je večina proti zapornicam....ah ja neverjetno vztrajen si pri ponavljanju svojega videnja, ki pa ima žal zeloooooooo malo podpore, si kot pokvarjena plošča.

      Zdaj se bom pridružil večini in grem gledat fuzbal. Ti pa še kaj napiš, al pa vsaj "copy paste"

      Lp/trot

      Izbriši
    8. Resnično ne uvidim večine, ki bi glasovala za protizakonito postavljene zapornice. Večina stanovalcev BS3 jim nasprotuje - to je bilo že ugotovljeno z anketo, ki so jo izvedli sami KO-jevci. Dopuščam seveda možnost, da bo podpisov protizakonite pogodbe več kot 50 % - ampak pridobljeni bodo z ustrahovanjem in šikaniranjem sostanovalcev ter postavljanjem pred izvršena dejstva, ne pa s svobodno izraženo voljo.

      Izbriši
    9. Ah, ko sem jaz podpisoval ni blo tam nobenga zadetga, nobenga uklenjenga , nobenga ni nihče silil, ustrahoval, šikaniral ....vsi so se povsem normalno vedli, malce pokramljali med seboj, saj je bila vrsta kar velika. Očitno so imeli vsaj tri razrede OŠ in so prebrali in razumeli, kar so podpisovali. Tema je bila največ, kdaj bodo končno zapornice. Pa so bili v vrsti interesenti za različne kartice, nekateri so celo izrazili željo, da jim je dovolj ena kartica, čeprav so imeli sprva dve, eno za obiske, zdaj bo pa kvota čisto dovolj.....ali pa bodo šli obiskovalci v center Stožice. Pa navdušeni so bili nad mimobežnostjo, za izjemne priložnosti, se bo pa marsikateri poslužil hišne kartice.
      Kje pa so še prestrašeni, zbegani, obupani nasprotniki zapornic, razen se ve na tem blogu. Tukaj dva ali trije podpihujete nestrpnost iz udobnega stola.

      Lp/trot

      Izbriši
    10. O ustrahovanju in šikaniranju proti nasprotnikom zapornic obstajajo tudi materialni dokazi (zapisniki) - seveda tudi priče. Verjamem, seveda, da se v posameznem bloku v vrsti za podpis v nekem trenutku znajdejo samo taki, ki zapornice na vso moč hvalijo, drugi pa pritrjujejo oziroma so tiho ...

      Ampak naj še malo ugibam ... Ko ste tako željno pričakovali čimprejšnjo spustitev zapornic, ste vsi, ki imate vsaj tri razred OŠ, izražali tudi močno prepričanje, da bo v primeru spuščenih zapornic naenkrat več parkirnih mest v naselju in bo zvečer lažje najti prosto parkirno mesto? :)

      Izbriši
    11. Ja, ovadba12. julij 2014 13.43

      TAKO JE! ....bo v primeru spuščenih zapornic naenkrat več parkirnih mest v naselju in bo zvečer lažje najti prosto parkirno mesto, PA ŠE NA Reboljevi in Maroltovi se bodo sprostile ovire, ki preprečujejo že vrsto leto parkiranje.

      Lp/trot

      Izbriši
    12. Bravo trot. Ko se bodo spustile zapornice bo več parkirnih mest. Ker je zapornica naprava za ustvarjanje parkirnih mest. Predvidevam, da tako nekako sklepaš. Dragi moj trot, k sreči takšnim zavajalcem, kot si ti je mesto za zapahami. In to boste tudi doživeli. Vsi, ki ste sodelovali (novi in stari KO) boste dobili vsaj denarne kazni za to kar ste naredili. Komaj čakam, da vas debelo ocurijo.

      Izbriši
    13. To prepričanje ima sicer eno napako, ki jo lahko ugotovi vsak z osnovnim znanjem matematike ...

      Morda bi bilo dobro z novico glede odstranitve ovir razveseliti tudi podpisnike pogodb, ki o tem nič ne vedo in katerih otroci se še veselo gugajo na igriščih ...

      V pravljico za lahko noč bi lahko vključili še zgodbice, da bodo naenkrat postala urejena tudi poplavljena parkirišča, pa etažni lastniki ne bodo več parkirali kombi vozil znotraj naselja, pa lastniki garaž bodo na ukaz KO-jevcev prazne garaže zastonj odstopili sostanovalcem, študentje najemniki ne bodo več parkirali svojih vozil znotraj naselja, pa MOL se bo odpovedal funkcionalnim zemljiščem, ki nam jih je ukradel, pa huligani ne bodo več imeli vstopa v naselje, ... S spuščenimi zapornicami bo vse mogoče urediti. :)

      Izbriši
    14. Bo, bo .....veliko več bo prostora, ja mimobežnost je čudežna. In mimobežnost bo ustvarila več in več prostih mest. In otroci se bodo še naprej veselo gugali na igriščih, le na intervencijskih poteh bodo avtomobili tudi na Reboljevi in Maroltovi.

      S spuščenimi zapornicami bo vse urejeno!

      Lp/trot

      Lp/trot

      In s spuščenimi zapornicami bo vse urejeno

      Izbriši
    15. Tudi mimobežnost ne poveča števila razpoložljivih parkirnih mest. Mimobežnost ima pozitivni učinek samo v času večjih dogodkov na ŠRC Stožice (večji koncerti in reprezentančne tekme, ne pa ob klubskih tekmah), kar se zgodi nekje petkrat na leto (letos še niti enkrat), in še ta ukrep ima učinek le dve uri pred dogodkom. Pa mimobežnost sploh ni najboljša rešitev za ta namen ...

      Kar se pa tiče običajnega parkiranja čez noč, mimmobežnost ne bo imela prav nobenega učinka. Ponoči v naselju parkirajo samo stanovalci, ne pa obiskovalci. Kdor sedaj parkira čez noč, bo tudi z mimobežnostjo parkiral isto. Kdor ima sedaj dva avtomobila v naselju, bo tudi ob spuščenih zapornicah parkiral oba znotraj naselja. Kdor ima tri avtomobile znotraj naselja, bo pa tretjo parkirno kartico pridobil (kupil) pri sosedi, ki nima avtomobila.

      Z mimobežnostjo kot rešitvijo parkiranja ponoči laho zavajate samo tiste, ki ne znajo uporabljati niti osnovne matematike. Dejansko so vsi argumenti KO-jevci poceni zavajanje.

      Izbriši
  7. Kako rečemo osebkom, ki delujejo protizakonito, zavajajo, lažejo, grozijo in izsiljujejo svoje sosede?

    Kako poimenovati podjetje ki, čeprav je seznanjeno s protizakonitim delovanjem, veselo nadaljuje, po enakem vzorcu? (še dopisi so jim skoraj do pičice enaki).

    Če te ne daje demenca, se spomniš časopisnih člankov, TV oddaj o "delovanju" tega podjetja, o težavah stanovalcev, ki so se v stiski obrnili na medije po pomoč.

    Kdo nas je pahnil v brezno, katerega globino bomo spoznali, ko/če bomo zaprti v getu, brez možnosti odločanja in in vplivanja na naše življenje v naselju?

    Že do sedaj se je vse odvihjalo v ilegali, na skrivnih sestankih, na katerih so se dogovorili, da vse, kar počnejo ostane strogo varovana skrivnost. Odločali so se v našem imenu, kot da smo nesposobni buteljni, oni pa od boga dani rešitelji naselja.

    Kdor je, čeprav le na hitro preletel pogodbo, ki jo še ljudje z odličnim vidom, komaj preberejo (namerno?), ki ni spregledal stroškovnika za razna popravila, ki ima rad svoje otroke in vnuke, se veseli njihovih obiskov in ni član samooklicane združbe zaporničarjerv, nikoli ne bo podpisal, tega, kar nam z zavajajočim leporečjem, zdaj že drugič tlačijo pod nos.
    Kdo pri zdravi pameti, verjame, da so bili zaprošeni za dodatno zbiranje podpisov?

    Tisti, ki ne podpiše, se ne prepusti na milost in nemilost "zelo zagretim" za ponovno aktivizacijo zapornic, bo imel težave z dostopom v naselje. Bemo, a ni to izsiljevanje? Smo res tako neumni da se bomo pustili stričti, kot ovce?

    Se oproščam, ampak za osebke, ki so nam (zaradi očitno lastne koristi) zakuhali to godljo, ne najdem nobene lepe besede, Oni so zame vse najslabše in najgrše in čudim se, kako jih ni sram.
    Je korist res tako velika?






    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če nekomu ni mogoče svetovati, mu ni mogoče pomagati!

      Terra Nullius

      Izbriši
    2. Da, na njihove sestanke je KO vabil le predsednike NO-jev ali njihove pooblaščence, vsi drugi , četudi nas je problematika zanimala , smo bili nezaželeni. Zame najbolj šokantna je bila fizična odstranitev iz sestanka enega od tožnikov, ki je želel povedati svoje mnenje.

      Mnogi smo tudi pisno oddali pripombe na prvi pravilnik in podali svoje predloge, pa niso upoštevali niti enega samega. Ne le to, na naše dopise niso odgovarjali niti uslužbenci MOL-a, ki bi to po svoji funkciji morali.

      Po sestanku v šoli je postalo jasno, da se veliko stanovalcev ne strinja z njihovim neživljenjskim pravilnikom. KO je užaljeno odstopil in se čez nekaj časa spet aktiviral, ne da bi vedeli, kdo jih je ponovno izbral v našem imenu. In s ponovno samooklicanim KO smo dobili spet njihov nemogoč pravilnik in upravnika, ki ni bil izbran z anketo, ki so jo izvedli. Sedaj ta upravnik pogojuje dovoz do naše lastnine s podpisom pristopne izjave, da se z vsem strinjaš. HAAAAALO?!

      O pomanjkljivi obveščenosti stanovalcev ne bom razpletal. KO zato krivi NO-je, čeprav to ni njihova naloga po stanovanjskem zakonu. Ukinili so tudi svojo interno stran. Glede na njihov srednjeveški pravilnik, se niti ne čudim, da niso kos sodobnemu obveščanju. Končno pa, kaj bi s prirejenimi zapisniki! O tem je v tem blogu že nekdo pisal.

      Tudi jaz se sprašujem, kakšni interesi so v ozadju….

      Izbriši
    3. Ja provokatorji naj ostanejo zunaj in naj si pišejo svoje zakone. Že napisani zakoni so za njih "španska vas"

      Izbriši
    4. Samooklicani in nato samorazpuščeni KO je se je ponovno aktiviral s pomočjo MOL-a, ki je sklical sestanek vseh predsednikov NO v naselju.
      Na njem so se čudežno znašli še "samorazpuščeni".

      Cilj tega sestanka je bil en sam: nadaljevanje prekinjenega projekta postavitve zapornic in zaradi videza legalnosti vanj vključiti še predsednike NO.

      Kaj je sledilo, je vsem znano. Sestanki, strogo zaupni. Tokrat nič ni smelo pricurljati med rajo v naselju (čeprav je). Dogovori brez nas in pod budnim patronatom MOL-a, ter delovanje po njihovem načrtu in njihovih navodilih (da nesposobneži ponovno ne zavozijo).

      Pa še resnična "cvetka" najboljšega župana: "Meni ni mar za te ljudi. Imajo soglasje stanovalcev ali ne, ker sem se JAZ odločil, da bodo zapornice. Če mi boste preprečili, jih bom pa snel in postavil drugje. Mala stvar.
      Ali res?

      Izbriši
    5. Kdo je po tvoje provokator?

      Izbriši
    6. Govorimo o sestankih, ki jih je vodil Vojko Grünfeld na Službi za lokalno samoupravo MOL, prvi se je zgodil 5. julija 2012. Pred tem je bila na MOL za zapornice zadolžena Irena Razpotnik z Oddelka za gospodarske dejavnosti in promet. Tudi ideja, da zadeva postane legalna s 75 % soglasjem, izhaja prav iz mnenja Službe za lokalno samoupravo, tako se lahko SPL sklicuje na mnenje MOL, uradniki pa se sklicujejo, da je pravilna interpretacija odgovornost upravnika. No, za tistega, ki zna brati, bi bilo vse to smešno, če ne bi bilo pri tem toliko ustrahovanja in skorumpiranosti ...

      Izbriši
    7. za :Anonimni12. julij 2014 14.13

      Da, Janković je zelo podobno izjavo dal na nekem intervjuju na Tv 3. Menim pa, da se njegove male stvari počasi, a zanesljivo seštevajo.

      Izbriši
    8. Odgovor za Anonimni12. julij 2014 14.37

      Provokator priliznjeno pristopi z nekim vprašanjem. Ni očarljiv in simpatičen, Zaveda se, daje vsiljiv in se trudi, da ne bi bil videti takšen kadarkoli je to mogoče.

      Takšen človek v trenutku in ne da bi preveč razmišljal, neposredno napade svojo žrtev in jo poskuša spraviti iz ravnotežja.
      Njegov glavni cilj je, da sogovornik izgubi živce. Na kakšen način bo provocirani človek reagiral, ga ne zanima pretirano, vsaka reakcija je dovolj dobra, naj gre za grobo povratno reakcijo, vznemirjenje, užaljenost, ali karkoli podobnega,

      Izbriši
    9. Odgovor za Anonimni12. julij 2014 15.19
      Kaj pomeni beseda provokator vem. Zanimalo me je, kdo je za Anonimnega 12. julij 2014 13.42 provokator (tisti za zapornice ali uporniki)? Iz konteksta njegovega komentarja, tega ni bilo razbrati. Kdo naj torej ostane zunaj (zapornic)?

      Izbriši
    10. citiram: "......Anonimni12. julij 2014 12.55......Zame najbolj šokantna je bila fizična odstranitev iz sestanka enega od tožnikov, ki je želel povedati svoje mnenje.

      Anonimni12. julij 2014 13.42

      Ja provokatorji naj ostanejo zunaj in naj si pišejo svoje zakone. Že napisani zakoni so za njih "španska vas"

      Ha...zunaj zapornic naj ostane tisti, ki nima aktivne kartice za odpiranje zapornic....najbrž bo to upornik, lahko seveda tudi tako zastopiš. Ampak provokator se nanaša na gornji komentar.

      Izbriši
    11. Prav nič ni provociral. Še celo takrat ne, ko so ga izrinili in mu pred nosom zaklenili vrata. Z dvignjeno glavo je mirno odšel domov, saj so si KO-jevci in njihovi pristaši pred mnogimi pričami nadeli etiketo nedemokratičnosti v predstavitvi (vsiljevanju) svojega "projekta".

      Izbriši
    12. Odgovor za: Anonimni12. julij 2014 16.03

      Pišeš: "Ja provokatorji naj ostanejo zunaj in naj si pišejo svoje zakone. Že napisani zakoni so za njih "španska vas"".

      Prav ta, ki je po tvoje provokator, spoštuje že napisane zakone, le KO-jevcem & their company so "španska vas"!

      Izbriši
  8. Tole je vredno razmisleka in morda tudi kakšnega tehtnega komentarja. Soseda hvala:

    Anonimni13. julij 2014 02.56

    Pozdravljen ovadba,

    Pravzaprav se z Vami strinjam. Razmišljam pa nekoliko širše in tole s 75%, kakorkoli že, pravzaprav deluje le kot "pesek v oči" - pristaši zapornic se bodo odločili kadarkoli le na podlagi dobičkonosnosti posla. S to odločitvijo je povezanih in ostaja več neznank pa kakorkoli se že odločijo:
    1. ali ne gredo dalje, ker ugotovijo (na primer) več novih dejstev morda tudi to, da so zadeve preveč vroče in nevarne ter s tem hkrati neizvedljive v obsegu, kot je bilo to mišljeno ter da posel s tem postaja ne rentabilen, kar jih v osnovi sploh in edino zanima!!
    2. ali gredo ne glede na dosežene % dalje, kar je kot je nekdo na tem blogu že ugotovil in napisal, tudi najbolj verjeten scenarij že od samega začetka;

    V obeh primerih se zastavljajo nova vprašanja:
    1. Kljub temu četudi se zadeve ustavijo, so se že zgodile določene stvari in rešiti bo treba prevaro dosedanjega pobiranja denarja preteklih let. Hkrati se je z začetkom novega pobiranja zgodilo še novo "draženje" stanovalcev in ne bi me čudilo, če so se že zgodile ovadbe in tožbe.
    2. Ta varianta z nadaljevanjem ne glede na dosežene % je v tem trenutku kljub vsemu verjetnejša ne glede na vse - SPL je podjetje in za vstop v katerikoli posel podjetje prej preveri ta tveganja, v to sem prepričana. Za njih je to eden izmed projektov in tako ga tudi obravnavajo. Ključen bo trenutek, ko se bodo odločili, da je predvidena kvota podpisov dosežena in zrela za pošiljanje položnic. To bo pomenilo, da se je podpisov nabralo dovolj in da so glede na informacije, ki jih bodo takrat imeli prepričani, da bo tudi % plačil dovolj visok, da se posel izide. To je hkrati tudi mejnik za ta projekt, takrat njihov posel po kalkulacijah preživi ali pa od njega odstopijo. Število parkirišč in kartice, ki so bile v enem od odzivov na tem blogu omenjene, v tem projektu ne igrajo vloge, ni potrebe, da so sploh v kakršnikoli kalkulacijah. Njih stroški so zanemarljivi. Namreč: Nihče ni obljubil nobenega dodatnega parkirišča in tudi kartice (baje 2600) so bile že razdeljene, evidence obstajajo komu in koliko. Če jo je kdo izgubil se zaračuna posebej. Kalkulacije/Izračuni denarnega toka so bili narejeni v to sem prepričana. Predvideni stroški za zagon in obratovanje so predvideni. Plan je potrebno le izpeljati. V najslabšem primeru je to za njih lahko zgolj kot posojilo v primeru, da bi morali po odločitvi sodišč ta denar vračati, četudi z glavnico in obrestmi (v kar pa je težko verjeti). Očitno pa je verjetnost kazni v njihovih kalkulacijah zanemarljivo majhna.


    lp
    Soseda

    OdgovoriIzbriši
  9. Pa še z drugimi besedami povedano, "skupina" tukaj zavaja celo svoje podpornike ker jim prodaja zgodbo katera je v bistvu ena izjemno draga laž oz. kup izjemno dragih laži.

    Od dejstva, da projekta sploh ni oz., da se sploh ne ve koliko je parkirnih mest naprej.

    OdgovoriIzbriši
  10. Nas ki jim ne verjamejo in, ki smo se goljufijo prebrali in smo se goljufiji uprli, strani le poskušajo ogoljufati. Torej nam so lagali, da je vse kar je zgoraj napisano res. Da za svoja početja imajo podlago, da je LPT edini možni izvajalec, da je cena edina prava, da nam dejansko lahko prodajo zapornice na tujih parcelah oz. javnih poteh, da je SPL dejansko izbrani izvajalec in tako naprej in tako naprej.
    Osebno iskreno ne razumem, kako jim je padlo na pamet, da kaj takega naredijo.

    OdgovoriIzbriši