torek, 14. oktober 2014

Pisali ste



"Trenutno so rampe edina rešitev s katero se bo omilil problem parkiranja. Lahko zahtevamo do MOL dolgoročno rešitev problema, potrebno je pa nekaj narediti kratkoročno.

Nisem prebral nobenega pametnega argumenta, ki je proti rampam. Med drugim omenjate:
1. Svobodo dostopa do stanovanja
2. Samovolja KO
3. Stroga pravila
4. Lopovščina 

Moji argumenti:
1. Rampe so marsikje po LJ in to z namenom,da na parkiriščih pred bloki parkirajo stanovalci le te-teh, ne pa študentje in ostali obiskovalci. Okrog naselja so plačljiva parkirišča katera so namenjena prav tem osebkom. 5 EUR na mesec je sprejemljiva cena, da imaš vsaj možnost, da dobiš parking.
2.Določene poteze KO so res malo čudne, toda cilj, ki ga hočejo doseči je pa smeri izboljšanja položaja parkiranja v BS3. 
3. Stroga pravila so postavljena, ker je prišlo do izkoriščanja sistema kot je bil prvotno postavljen. Spuščalo se je več avtomobilov na eno kartico, kar je izničilo namen ramp. Mimobežnsot z možnostjo obiskov v kvoti mesečnih ur je fer rešitev. V centru LJ te noben ne spusti na dvorišče ko prideš na obisk, ampak plačaš parkirnino, greš v garažno hišo ali pa greš s trolo.
4. Glede finančnih nepravilnosti je pristojno sodišče in to ni razlog,da so rampe dvignjene. V primeru, da ima kdo dokaze jih naj preda Policiji in potem ta naprej ureja zadeve. 

Če povzamem: problem s parkiranjem je velik in je potrebna kratkoročna rešitev problema. Najmanj slaba rešitev (beri omilitev) problema so rampe. Nikakor pa niso dolgoročna rešitev. Se pa ne strinjam, da je dolgoročna rešitev gradnja garažne hiše, ker je to nerealna zahteva, ki ne bo realizirana še vsaj 30 let. "





Odgovor:
Glede na to, da napisano zelo dobro povzema način razmišljanja ("prejeli smo bika za roge") članov zavajajočega KO se nam je zdelo ustrezno, da bi zadevo pokomentirali.


Mi nimamo (in tudi ne moremo imeti) nič proti legalno postavljenim zapornicam.
Pot do aktivacije sistema je kristalno jasna in enostavna.


Korak 1: Vrnite izsiljeni denar sosedom in sistem upravljajte od občinskega denarja na podlagi strokovno narejenega projekta v katerem bo razvidno število kartic in število parkirnih mest, tako kot to nalagajo Zakoni.


Korak 2: Aktivirajte sistem


Izjemno enostavno a spet neizvedljivo. Zanimivo a ne da? Napišite, prosim, kaj nas ovira:
A: Projekta ni oz. bi takoj dokazal nesmiselnost aktivacije sistema?
B: Denarja ni?
C: Pritiskajo vas, da bi še kdo kaj zaslužil?
D: Tudi vi bi malo imeli kaj od tega?
E: Vse od naštetega?



74 komentarjev:

  1. "Trenutno so rampe edina rešitev s katero se bo omilil problem parkiranja. Lahko zahtevamo do MOL dolgoročno rešitev problema, potrebno je pa nekaj narediti kratkoročno."
    Kratkoročna (in popolnoma neumna!) rešitev, ki stane pola milijona evrov in ne prinese nič razen denarja SPL, LPT in še komu drugemu. Neumnost, da glava peče.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vsaj dvakrat smo zavrnili mimobežnost in kvote in nazadnje tudi SPL. Rampe bi v prvotnem režimu z normalno ceno delovale tudi že dosedaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zdi se vam.
      zapornice so ena popolna predraga neumnost. če bi pustili zapornice delovati, bi jih do sedaj že kdo polomil.

      Izbriši
  3. Se strinjam da je treba vrniti denar vsem, ki smo dali 100€. Rezim sistema zapornic, ki je bil prvotno zamisljen pa menim da ne more delovati, ker potem zapornice izgubijo ves namen, ker pride do izkoriscanja. Menim, da bi bilo potrebno skleniti kompromis in za zacetek povecati kvoto za obiske. Mi ki zivimo na Puhovi od 1-4 vsak dan dozivljamo spopade z nestavolci na parkiriscu, grozimo en drugemu.... Prej ali slej bo prislo do fizicnega nasilja... Nazalost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To o čem vi govorite se imenuje projekt. Ta projekt katerega naredi univerzitetni inženir prometa. V projektu napiše: Predlagam, da naredimo to, to in to. Trajalo bo toliko, stalo bo toliko. Občina sprejme projekt in ga FINANCIRA.
      Pri nas se je zgodilo to, da je LPT inženir, po nalogu MOL napisal projekt za rit obrisat, v kateremu ni nobenih številk. Le piše, da bo vse super.
      Stalo je "kot žafran" in je občina projekt sprejela VENDAR se je odločila, da bomo projekt financirali mi. E to je "malo narobe".

      Izbriši
  4. Štiri leta nas je "druščina" posiljevala z nezakonitimi dejanji. Težko verjamem, da bi v zdajšnji sestavi in z "botri iz ospredja" lahko bilo drugače.

    OdgovoriIzbriši
  5. Po dolgem času je v temi Pisali ste zaslediti dokaj objektivno gledanje s poudarkom na kratkoročni rešitvi problema - ponovna vzpostavitev vstopno-izstopnega sistema.

    Strinjam se, da naj morebitne finančne nepravilnosti (kdo in zakaj mora kaj in koliko plačati) rešujejo pristojni organi, mi pa bi morali najprej prepoznati in odpraviti najbolj moteče vzroke za premajhno odzivnost podpisovanja izjav .

    Žal mi je, ampak jaz vidim največ teh motečih vzrokov prav v delovanju KO-ja:

    • trmasto vztrajanje pri svojem pravilniku (kvote,mimobežnost,)
    • nezakonito štetje glasov za upravnika,
    • ignorantski odnos do predlogov za izboljšave,
    • slabo obveščanje (ukinitev e-strani, zapisniki le na nekaterih oglasnih deskah)
    • zapiranje sestankov pred zainteresiranimi lastniki etažnih enot

    Prvotno postavljeni sistem bi lahko z nekaj izboljšavami (telefonsko odpiranje) deloval še danes, če bi KO od video nadzornikov iz LPT dobil popis kršiteljev. Če bi po opozorilu s takim početjem nadaljevali, bi jim lahko, na podlagi dokazov, blokirali kartico. Video nadzor smo plačali, svoje funkcije pa ni opravičil!
    Učinkovit video nadzor in blokada kartice posameznim kršiteljem lahko torej nadomesti rigorozen pravilnik !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. K mojemu zgornjemu komentarju pridajam:

      Vsi bi morali odpreti svoje sedaj zaprte "intervencijske poti", ker res ni fer, da imajo pred svojim atrijem oazo miru, svoj avto pa parkirajo pod sosedovim oknom!

      Izbriši
    2. A še vedno ne razumete, da ignorantski odnos, slabo obveščanje in zapiranje sestankov izhajajo iz protizakonitosti oziroma finančnih nepravilnosti, katere je bilo nujno potrebno skriti?

      Pot do postavitve zapornic je izjemno enostavna, a spet neizvedljiva. A vam to nič ne pove? Ali ste zelo naivni, ali se le delate naivnega.

      Če bi ljudje imeli občutek zakaj imamo zakone in zakaj jih je potrebno spoštovati, ne bi pisali stvari kot jih vi pišete. Vi ne razumete, da zapornic ne bi bilo tudi če bi 90% sosedov glasovalo za. Zapornice so protizakonito postavljene in ne bodo stale dokler se ne legalizirajo.
      Kako jih lahko legaliziramo, glej korak 1.

      Izbriši
    3. "Če bi po opozorilu s takim početjem nadaljevali, bi jim lahko, na podlagi dokazov, blokirali kartico."

      Ne glede na pogodbo, blokada kartice lastniku stanovanja je v vsakem primeru protizakonita.

      Izbriši
    4. K mojemu zgornjemu komentarju pridajam:

      Želite imeti zapornice? Morate narediti korak 1. Za pospešitev izvebe koraka 1 je potrebno nehati poslušati pravrljice KO, MOL, SPL in LPT in čimprej sprožiti množično tožbo zoper LPT in zahtevati vračilo sredstev ter zadevo prijaviti na policijo.

      Izbriši
    5. Vi, ki ste dovolili parkiranje na otroških igriščih zame niste ljudje.
      "Vsi odrasli so nekoč bili otroci, le da se malo njih tega spomni"

      Izbriši
  6. Anonymous14. oktober 2014 04.51 (pod naslovom 43%)... pišete, da niste prebrali nobenega pametnega argumenta, ki je proti rampam?!

    Očitno ne sprejemate dejstev, da:
    - večina prebivalcev-lasnikov ni podpisala pogodbe.
    - so sodišča enkrat že ugotovila nezakonitost postavitve/delovanja ramp
    - je cena za rampe mnogo previsoka
    - vrsta vprašanj prebivalcev naselja ostaja neodgovorjenih (število kartic, število parkirnih mest, lastništvo parkinih mest, cena obratovanja,...)
    - ni ustreznega projekta, ki bi opredeljeval potrebna izhodišča in usmeritve delovanja
    - ni ustrezne finančne vzdržnosti projekta
    - se MOL distancira od svoje neizpodbitne odgovornosti za obstoječe stanje
    - ...

    Takole.. kaj pravite na le nekaj navedenih argumentov?

    OdgovoriIzbriši
  7. Pišete:
    " 5 EUR na mesec je sprejemljiva cena, da imaš vsaj možnost, da dobiš parking."

    Odgovarjam:
    Tudi 5 EUR na mesec je NEsprejemljiva cena za mnoge, ki prihajajo v naselje (sami ali njihovi obiski) ob uri, ko ostali stanovalci že zasedejo prosta parkirna mesta. Dejstvo je namreč (in s tem se moramo končno soočiti in to začeti reševati), da je prevelik razkorak med parkirnimi mesti, ki so v naselju trenutno na voljo, številom avtomobilov nas lastnikov/prebivalcev naselja, prevsem pa različnimi še nikjer opredeljenimi in neobravnavanimi interesi, dejavnostmi, organizacijami, podjetji,...

    Sreča je sicer, da:
    1. nekaj sto lastnikov/stanovalcev parkira v garažah,
    2. da nekaj sto lastnikov/stanovalcev nima avta,
    3. veliko lastnikov sploh ne živi v naselju in ima stanovanja prazna
    ..kajti drugače bi bil problem še večji.

    Je pa dejstvo, da (seveda z vso pravico, da slučajno ne bom napačno razumljen):
    1. imajo tudi prebivalci z garažami, pa tisti brez avtomobilov in seveda tudi številne organizacije ter podjetja znotraj naselja obiske, ki bi radi nekje parkirali,
    2. imajo mnogi tudi dva ali celo več avtomobilov,
    3. da imajo nekateri tudi večje avtomobile in kombije, ki zasedejo po dve parkirni mesti,
    4. imajo nekateri v naselju podjetja, ki posledično zahtevajo več parkirnih mest,
    5. imamo znotraj naselja osnovno šolo, ki posledično zahtevajo več parkirnih mest,
    6. imamo znotraj naselja več vrtcev, ki posledično zahtevajo več parkirnih mest,
    7. invalidsko organizacijo, ki posledično zahtevajo več parkirnih mest,
    8. glasbeno šolo, ki posledično zahtevajo več parkirnih mest,
    9. so zgrajene v naselju stolpnice, za katere investitor sploh ni dokončal pripadajoče invratrukture (beri tudi parkirnih mest), kar je že samo po sebi dovolj zgovorno glede obravnavane problematike,
    10. ima več lastnikov v svojih stanovanjih večje število najemnikov, ki ima vsak svoje vozilo,
    11. obstaja v naselju še vrsta drugih specifičnih interesov, ki posledično zahtevajo več parkirnih mest,...

    Glede na vse to, kar sem naštel si zastavljam logično vprašanje: Zakaj nam zagovorniki zapornic ali morda SPL kot bodoči upravnik ali KO kot začetni pobudnik zapornic hkrati z izjavo in pogodbo niso predložili tudi dokumenta (projektne dokumentacije) kjer bi bilo vse to opredeljeno in predstavljena končna rešitev za vse različne interese, dejavnosti,...

    Če kdo ne ve, kaj naj vsebuje natančna vsebina projektne dokumentacije si le to lahko ogleda v Pravilniku o podrobnejši vsebini projektne dokumentacije. Sicer pa so lahko obvezna vsebina projekta tudi posamezni drugi elaborati ali študije, ki so zahtevani po drugih veljavnih zakonih (npr. Zakon o graditvi objektov). Potrebnost posameznih dokumentov strokovnjaki-projektanti opredelijo/ocenijo posebej, glede na individualne zahteve projekta.

    Za konec še to: Kratkoročne in hitre rešitve ni in je ne bo, zaradi nejasnosti glede lastništev zemljišč, veljavne (zapletene) zakonodaje, nedokončane infrastrukture v naselju in nezainteresiranosti (neodgovornosti) pristojnih oseb na MOLu! Nakazal sem vam smer im pot kako do rešitve na vas pa je, da se odločite ali me boste upoštevali ali pa rinite še naprej "z glavo skozi zid".

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. SPL ni in tudi ne bo bodoči upravnik zapornic tega "zapora".
      Preberite pozorno pogodbo, pa boste videli, da, ()kljub temu da smo plačali) mi nismo prav lastniki le teh, prenos lastništva pa je nemogoč.
      O goljufiji v smislu načina izbire upravnika (navidezno javno naročilo na domači naslov Lazarjeve) da sploh ne pišem.

      Izbriši
    2. Hočem reči, če mi nismo lastniki posledično tudi ne moramo izbrati upravnika nečesa kar ni naše.

      Izbriši
    3. Hm... To je dobro pravno in politično vprašanje. Načeloma se strinjam, glede lastništva zapornic, glede SPL pa je zadeva že bolj dvoumna;
      Trenutno še ni mogoče vedeti ali bo SPL res tudi dejansko bodoči upravnik. Ima pa to vsekakor namen tudi uradno postati. In ima podporo. Ne smemo pozabiti na mnenje odgovornih na MOLu glede lastništva zapornic (odgovor na vprašanja in pobude meščanov). Naselje pa se nahaja v Ljubljani in Sloveniji, kar pomeni, da tudi njihovo mnenje še kako šteje...

      Izbriši
    4. Njihovo "mnenje" ni "mnenje" ampak "zavajanje".
      In to zelo drago zavajanje za katerega so prijavljeni na policijo.
      Torej mi smo zadevo plačali, oni nam zadeve niso izročili in so ves čas morali vedeti da je ne bodo izročili (torej, da delajo protizakonito).
      Kljub prekrasnemu nasmehu našega Župana v tej državi še vedno obstaja sodstvo in tožilstvo, katera sta nad "mnenji" jankovićevih marionet.

      Izbriši
    5. To vprašanje nema veze s politiko. Politika je, ali si za bolj ali manj socialno državo, kakšen je tvoj odnos do različnosti ipd.
      To tukaj je kraja in s politiko nima nobene veze.

      Izbriši
    6. ČE bi bilo res tako potem mi problema z zapornicami sploh ne bi imeli. Prosim za dokaze:
      1. Kje, kdaj, kdo in zaradi česa je MOL, SPL ali KO prijavil na policijo zaradi "zavajanja" ? Marsikje je marsikdo kaj napisal, a z ničemer ni tega podrepil z dokazi.
      2. S katero veljavno pogodbo se je MOL kakorkoli zavezal glede zapornic v naselju BS3?
      3. Kateri postopki trenutno potekajo kjerkoli na tožilstvu ali sodstvu glede predmetnih zapornic?

      Vsi vemo kako sodstvo pri nas deluje... žal. Mi se načeloma med seboj lahko strinjamo, da je prišlo do goljufije ali/in kraje. Ni pa mi poznano, da bi se s tem strinjalo tudi naše sodstvo ali mestne oblasti.

      Še glede politike: Po definiciji velja, da je politika usmerjanje človekove dejavnosti katere koli vrste v določeni smeri, t.j. za uresničevanje določenega cilja. In da... zaenkrat se MOL, SPL in nenazadnje tudi KO gredo politiko (v širšem pomenu te besede). Če in ko bo policija/tožilstvo/sodstvo ukrepalo, pa bo to tudi kaj drugega.

      Ja... žal tako preprosto izpadejo na koncu stvari.

      Izbriši
    7. Mimogrede (preverjeno) pristojne inšpekcije se na prijave glede zapornic/parkiranja niso odzvale.

      Izbriši
    8. Se je pa odzvalo mestno redarstvo prejšnji teden ... na vse avtomobile, parkirane pred garažo na Trebijnski, je nalepilo kazni.

      Enako se promptno odziva tudi na prijave napačnega parkiranja, na rezervirana parkirna mesta, za vrtec Ciciban, ob Vojkovi...

      Enako se proptno odzivajo tudi ob vsaki prireditvi v ŠRC Stožice. Takrat je vedno dovolj ljudi za urejanje prometa in parkiranja.

      In ja se strinjam s tistimi, ki pravite, če bi bil interes na MOL glede parkiranja v naselju, bi lahko zadeve hitro uredili. Seveda pa obstajajo nasprtona navodila "z višjih inštanc"...

      Izbriši
    9. O prijavah se lahko sami pozanimate na policiji.

      MOL se z nobeno pogodbo ni zavezal k čemurkoli - rqavno v tem je problem. MOL je neposredno dajal interna navodila JP LPT d.o.o., ta pa je deloval brez pogodbe, brez razpisa, brez mestnega odloka. Pri tem pa MOL jemlje KO za legitimnega predstavnika naselja, čeprav je KO izmišljen subjekt, ki med lastniki naselja sploh nima podpore. Vse to na MOL vedo, vendar se delajo Francoze, vključno z mestno inšpekcijo, ker mislijo, da je Janković močnejši od policije in tožilstva.

      Izbriši
    10. Pazi, da ti ne napišem kod je oddal sum storitve KD na policijo. Res si duhovit.
      Kar se tiče inšpekcij imaš prav. Edina merodajna inšpekcija je inšpekcija MOL katera je direktno podrejena Županu. In glej, glej niso hoteli ukrepati.
      Saj so drugače tudi oni prijavljeni kot sostorilci.
      Kar se mene tiče, vi kar delajte naprej dlje ko boste šli v globlji drek boste stopili.

      Izbriši
    11. Za Anonimni15. oktober 2014 04.04 - zgolj ponavljaš kar je bilo že n-krat napisano:
      1. Tvoj odgovor je tipičen odgovor nekoga, ki je zgolj trosi meglo in je brez potrebnih izkušenj in znanja. Če bi bil kaj več kot to bi vedel, da policija tovrstnih podrobnosti prijav ne deli z javnostjo.

      2. Glede pogodb, politik in delovanja MOL: Mestna oblast vodi takšno politiko kot jo vodi in to so dejstva ne problem. S tem pravno formalno ni nič narobe. MOL lahko daje navodila svojim službam, tudi JP LPT. Tudi SPL in KO lahko upoštevata navodila MOL in "jim lezeta v rit" če hočeta. Tudi to je del politike obeh in ja oba si obetata posrednih in neposrednih koristi. In ja prav ugotavljate doslej se je Janković pokazal za močnejšega kot policija, tožilstvo in sodstvo. Pravkar je bil ponovno izvoljen za nadaljevanje te politike. Ja...takle imamo... Kaj konkretno pa ti predlagaš, da bi to spremenili? Če se le da bi mi radi nekaj takoj spremenili?

      Izbriši
    12. To, da si izbran na politično pozicijo ne pomeni da si iznad zakonov.
      Seveda svet ni idealen in ti, na žalost, mafijski sodelavci lahko kakšno zadevo skrijejo, zamudijo ipd. vendar je Janković tukaj popolnoma brez veze zaj. zadevo.
      V vsakem primeru, a ste pomislili na scenarij, a se bi on zvlekel pustil pa sedeti soorganizatorje? Meni se to zdi bistveno ceneje.

      Izbriši
    13. Kolikor mi je poznano zaradi zapornic v BS ni nikjer nihče kakorkoli prekrškovno ali kazensko obravnavan. Ali se motim?

      Dokler je tako, da se nikomur ne "skrivi niti las", do takrat bodo razni KOji in SPLji lahko mirno delovali po navodilih in politikah mestnih oblasti in tudi malo po svoji lastni politiki. Še toliko bolje za njih, če srečajo naivne ljudi, ki so jim pripravljeni plačati 100 Eur za vsako kartico, če pa to ne pa 60 Eur ali pa vsaj 40 Eur.

      In mimogrede nihče ne trdi, da so iznad zakonov... samo izkoriščajo nevednost, naivnost in tudi lenobo ostalih... izkoriščajo "ovce", ki se pustijo stiriči.. pa čredni nagon velja,... pa še kaj bi se našlo. O kakršnihkoli scenarijih glede sedenja pa sploh ne more biti govora... do tam smo še leta in leta daleč.

      Izbriši
    14. O tem, kakšne podatke policija deli z javnostjo, se lahko prepričate sami: stopite na PP Bežigrad in jim vprašajte, če že imajo kakšno prijavo glede zapornic. Ni treba tukaj po francosko pametovati. Pot pod noge! :)

      MOL ne sme dajati svojim službam kar tako nekih navodil. Zaposleni na MOL so javni uslužbenci, ki so pri svojem delu po državnih predpisih neodvisni. Če se pa pred županom userjejo in izvršujejo protizakonita navodila, so tudi sami sostorilci. Pri tem pa JP LPT d.o.o. ni služba MOL, ampak v njegovi lasti in koncesionar. Ne more javno podjetje početi stvari o domače, čeprav mu tako ukaže sam Janković. KO nima upoštevati nobenih navodil, kajti KO je izmišljen subjekt, ki v pogodbi z SPL ali stanovalci ne more nastopati v nobeni vlogi, torej ga tudi pooblastiti (kot subjekt) ne moremo za prav nič. Janković se je pokazal za močnega, vendar na sodišču že izgublja. Sodba v primeru Tritonis vs. MOL je pravnomočna.

      Izbriši
    15. Za Anonimni15. oktober 2014 05.11:
      Ne trosite megle in ne vnašajte zmedo med bralce bloga, če vam osnove niso jasne. Prijave na policijo niso informacije javnega značaja, ki bi jih na policiji kar vsepovprek delili z vsakim, ki ima 5 minut časa. Več o tem si lahko preberete v Zakonu o kazenskem postopku (ZKP). Kazniva dejanja so določena in opredeljena v Kazenskem zakoniku Republike Slovenije (KZ-UPB1) (Ur.l. RS, št. 95/2004). Nisem sicer specialist za tovrstno pravo, a vam zagotavljam, da glede na politično stanje v mestu in argumente, ki jih tukaj navajate, vaši argumenti stoji na zelo "trhlih nogah". Ne nazadnje to odraža tudi trenutno stanje v naselju in sodiščih.

      Glede vašega opisovanja kaj se sme in kaj se ne sme delati na mestni občini pa verjetno izhajate iz kakšnega dokumenta? Prosim navedite ga. Sploh me zanima tisti del, ki govori o navodilih, kako ravnati v primeru zapornic v naselju BS3 :)

      Res ste naivni, če verjamete v to kar ste napisali.

      Izbriši
    16. Niso, vendar jih policija deli. Greste tja, naredite prijavo in vam povedo, da je teh prijav že veliko. Jga, tako je.
      Drugače dokumente o kraji imate na: http://bs3parkirisca.blogspot.com/2012/03/za-kaj-se-je-treba-upreti-oz-sah-mat-v.html

      Preskočite točko 1, katera se je izkazala za zavajanje inšpektorata MOL.
      Iz preostalih točk je razvidno, da smo plačali nekaj kar nam res ni bilo treba.

      Če vam ni jasno, da so nas okradli vam nikoli ne bo. V bistvu ste verjetno eden od vpletenih.

      Izbriši
    17. Anonimni15. oktober 2014 05.45, stopite na PP Bežigrad in jim postavite preprosto vprašanje, na katerega so tamkajšnji policisti na to temo že podali precej informacij drugim zainteresiranim stanovalcem.

      Nekonsistentna je tudi vaša izjava, da so moji argumenti trhli, hkrati pa priznavate, da nimate kaj dosti pojma o predpisih, ki urejajo delovanje javne uprave.

      Izbriši
    18. Ja. Imate prav. Zapornice so naše, SPL je izbran legalno.Predlagam, da vam kar izročimo toliko denarja kot ga zahtevate in ne sprašujemo preveč :)

      Izbriši
    19. Vi se postavljate v vlogo, da vam moramo mi dokazovati, da niste kradli sami pa nimate niti enega samega dokumenta urejenaga??
      Že 4 leta nam ne odgovarjate na dopise ker veste da kradete banda pokvarjeva.

      Izbriši
    20. In zdaj bi kradli še in še. Kradite, le kradite. Ali vas bodo spravili za zapahe ali ne. Bomo videli. Prijavljeni ste. Če ste delali po zakonih bo vse prav. Če ste pretentali sosede, da plačajo nekaj česar jim pol niste izročili, bo malo nerodno. Ali pa tudi ne. Kot sem že napisal mene vsak vaš nadaljnji korak zelo veseli. Komaj čakam, da pošljete nove položnice.

      Izbriši
    21. Anonimni15. oktober 2014 06.26 Komu ti odgovarjaš ?

      Izbriši
    22. Anonimni15. oktober 2014 06.24: Komu ti odgovarjaš?

      Izbriši
    23. Anonimni15. oktober 2014 06.18
      Ali ste nepismeni ali pa namerno nočete prebrati zapisanega.
      Dokler boste govorili na splošno in navajali floskule se ne bomo premaknili iz mrtve točke.
      Še enkrat lahko ponovim vprašanje:
      Kolikor mi je poznano zaradi zapornic v BS ni nikjer nihče kakorkoli prekrškovno ali kazensko obravnavan. Ali se motim?

      Kaj je kdo govoril s policaji na PP Bežigrad ali kje drugje, ali je anonimno kaj prijavil ali kako drugače "reševal svet" je zgolj uradno vodenje postopka, uradni zaznamek, birokratsko administriranje. Navedi posledice tega silnega angažiranja in konkretne korake, ki so temu sledili. Kateri tožilec je prevzel zadevo, kje je bil kdo obravnavan za "zavajanje" SPL in KO.

      In še mimogrede nimam nobene zveze ne z SPL in ne z KO. Sploh nisem neposredno vpleten v karkoli tako, da bi lahko malo bolj izbirali svoje besede preden me vržete v napačen "koš"...

      Izbriši
    24. Vseh informacij na tem blogu pač ne boste dobili. Za to se boste morali samo malo bolj potruditi, in ne samo po francosko pametovati in ugibati o predpisih.

      Z mrtve točke se ne bomo premaknili, vse do tedaj, dokler organi pregona ne zaustavijo nadaljevanega kaznivega dejanja. Kajti KO je očitno prepričan v Jankovićevo moč in se za kršenje zakonov sploh ne zmeni.

      KO in SPL očitno ne bosta sama prenehala z nasiljem nad lastniki nepremičnin v BS3, čeprav za svoje protizakonite akcije nimata ne ustrezne podlage ne minimalne podpore. Ker je KO popolnoma izgubil zaupanje stanovalcev, bo za začetek reševanja težav v naselju potrebno najprej sankcionirati škodo, ki nam jo je KO povzročil.

      Izbriši
    25. Tako je. Torej, do sedaj ni nihče odgovarjal so pa prijavljeni. Kot vam je jasno, ta država in EU imata bistveno večje probleme z to isto ekipo (Lozej, Janković, Stožice) in se zadeve rešujejo.

      V vsakem primeru, kar koli boste delali naprej greste le globlje v drek. Če se znate spraviti ven iz vsakega dreka pol pa gasa naprej. Predlagam da pridete k meni domov in mi odvzamete računalnik, ženo, otroke... Saj ste vsemogoči.

      Izbriši
  8. SPL ima podporo le na MOL (jasno zakaj) in na KO (ker je tako naročil MOL).
    Podpora v naselju je z grožnjami pridobljenih 43%

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ... in kaj konkretno si hotel povedati.

      Izbriši
    2. Hotel sem povedati, da je Janković edini ki, zaradi njemu znanih razlogov, podpira SPL. Na tem blogu je že pred začetkom razpisa bila objavljena informacija, da bo SPL zmagal (procurljalo iz MOL).
      KO je naredil tako kot je MOL naročil in z grožnjami zbral 43%.
      SPL je drugače na te javnem norčillu imel večinsko podporo pri 9 od 70 vhodov.

      Izbriši
    3. Po moje je bilo malo drugače...
      MOL je od reševanja parkiranja v BS že davno dvignil roke, kar seveda nikakor ni v skladu z veljavno zakonodajo, a se na to ne očitno ne ozirajo preveč.
      V nadaljevanju pa je bilo podjetje SPL sploh edino podjetje, ki se je javilo za reševanje nastalega gordijskega vozla v BS. Vse ostalo je bila pa farsa.

      Vprašanje, ki se zastavi je ali bi si želelo katero drugo podjetje s tem sploh "mazati roke". Saj se "iz aviona vidi", da v tem projektu ni primerne dodane vrednosti, ki bi podjetja spodbudilo k temu.

      In zakaj bi se nekdo sploh ukvarjal z nečim, kar je itak sedaj v popolni domeni mestne oblasti in države??? Dokler ne bodo razrešene osnove (zemljišča, pripadajoča infrastruktura, umestitev vsega v podrobne prostorske plane,...) je vse skupaj nerešljivo.

      Izbriši
    4. Ni bilo drugače, poglejte zgodivino bloga (konec oktobra 2013) pa boste videli.
      Drugače so SPL (in ostali) bili pisno vabljeni k oddaji ponudbe, javnega naročila sploh ni bilo. Seveda javil se je le SPL, Sintal je zaradi žellje svojih delavcev ki živijo v naselju oddal ponudbo, vendar je odpovedal sodelovanje ker jim je bilo jasno kam pas taco moli.

      Izbriši
    5. "Dajte no.. tole pač ne bo držalo, ni konsistentno in "ne drži vode". Pravite so bili pisno vabljeni... kdo konkretno? So bila vabljena podjetja vsaj približno konkurenčna SPL in sposobna izpeljati tak projekt (reference, št. zaposlenih, osnovna sredstva s katerimi razpolagajo,...). Kdo jih je vabil in na kakšnih osnovah? Kaj so bila izhodišča? "

      Člani KO so jih v imenu predsednikov NO :) pisno vabili, da bi poslali ponudbe na naslov predsednice KO Marjete Lazar.


      Zapisnik o opiranju ponudb :)))) pravi (oprostite za napake pri kopiranju, PDF sken se teško kopira):

      ZAPISNIK O JAVNEM ODPIRANJU PONUDB ZA UPRAVLJANJE SISTEMA ZAPORNIC V BS3

      1. Predmet povabila k oddaji ponudb je izvajanje storitev upravijanja, obratovanja in vzdr±evanja vstopno/izstopnega sistema zapornic v BS3, ki vsebuje aktivnosti potrebne za pripravo sistema (v povabilu definirane kot Skiop A) in aktivnosti v fazi upravijanja sistema (v povabilu definirane kot Skiop B).
      2. Postopek javnega odpiranja je vodil öian KO BS3 g. Zore Lukin. Pri postopku so kot ölani komisije sodelovali predsednica KO BS3 ga. Marjeta Lazar in ölana KO BS3 ga. Majda Po±ar in g. Zoran Jarnoviö.
      3. Postopek javnega odpiranja ponudb je potekal dne 26.9.2013 ob 19.00 na naslovu: Vojkova 73, 1000 Ljubljana.
      4. Naroãnik je pravoöasno prejel:
      ~t. ponudbe ponudnik
      Sintal-Eko d.o.o., Litostrojska cesta 38, Ljubijana
      1
      (ponudba ~t. 27/2013)
      SPL Ljubijana d.d., poslovanje z nepremiöninami in in±eniring
      2 Frankopanska UI. 18a, 1519 Ljubljana
      (Ponudba za izvajanje storitev upravljanja, obratovanja in vzdr±evanja
      ~stopno/izstopnega sistema zapornic v BS3)

      Seznama vabljenih trenutno ne najem vendar ga imam nekje shranjenega in ga bom postavil. Bila so to različna podjetja po sloveniji (skupaj 10-20).

      Izbriši
    6. Drugače ste o vsem tem bili pisno obveščeni v poštni nabiralnik. Samo prebrati je bilo treba. Tam vse piše.

      Izbriši
    7. Glede vabljenja k oddaji ponudbe si preberite "Gradivo za sestanek predsednikov NO v BS3" za 22.10.2013, pod katerim je podpisana l.r. Marjeta Lazar. V njem piše naslednje, citiram: "Na podlagi dogovorov na sestankih predstavnikov NO v BS3, ki so bili spomladi 2013 sklicani in vodeni s strani predstavnikov MOL, ter ponudbe JP LPT, ki je definiralo aktivnosti, katere je pripravljeno še naprej izvajati, je KO BS3 21.8.2013 podjetjem (na več kot dvajset naslovov), ki jih je identificiral kot možne upravnike, poslal poziv za izkazovanje interesa za upravljanje sistema. Poziv je vseboval vse bistvene informacije o aktivnostih, ki jih bo izvajal upravnik. Interes za upravljanje sistema so pokazala naslednja podjetja: SPL Ljubljana d.d., VTZ d.o.o., Sintal-Eko d.o.o., Callida računalništvo d.o.o. in Mastra d.o.o."

      Izbriši
    8. ... prosim napišite še katero izmed vabljenih podjetij je vsaj približno sposobno opravljati upravljanje na tako obsežnem projektu in zakaj...

      Upam, da so bili kje navedeni tudi kriteriji izbora (cena, reference, usposobljenost, strokovnost, certifikati,..)

      Tole je res farsa :)

      Izbriši
    9. Za upravljanje farse na tako obsežnem projektu, ki se je začel in se nadaljuje popolnoma protizakonito in vsebuje več kaznivih dejanj, je sposobno le podjetje SPL d.d., a tudi to podjetje le pogojno in kratkoročno, dokler organi pregona pač ne bodo prekinili očitno protizakonitega nasilja nad lastniki nepremičnin v BS3.

      Izbriši
    10. Moje mnenje:
      Dokler se vsaj osnovni parametri ne uredijo (lastništvo zemljišč, dovolj parkirnih mest, urejena osnovna infrastruktura, PPP,..) ne SPL in ne katerikoli druga pravna ali fizična oseba ne more urediti problema parkiranja v BS. Žal.

      Za ureditev razmer je neposredno odgovorna in pristojna MOL. Posredno pa država preko ministrstev (pravosodno, notranje, infrastruktura) in parlamenta (zakonodaja).

      Lahko iščemo kratkoročne rešitve in bližnjice, a se bo vedno našel kdo med nami, ki z njimi ne bo zadovoljen in bo tudi našel način, da bo katerikoli dogovor kršil.

      Izbriši
    11. Ja, približno tako.
      Le dve potencialni POPOLNOMA LEGALNI izboljšavi:
      1. Sistem zapornic z daljinskim odpiranjem v LASTI in UPRAVLJANJU MOL kateri rešuje problem obiskovalcev stožic
      2. Kontrola s strani MOL obstoječe prometne signalizacije (dovoljeno za imetnike dovolilnic) na vhodih v naselje MED DOGODKI v stožicah

      In zakaj se to ni že zgodlo? Glej ponujene odgovore A-E.
      Kako doseči, da se zgodi:
      1. Policija
      2. Sodšča

      Izbriši
  9. Kako je sploh lahko "samooklicana " združba KO, "izvedla razpis" in "izbirala" ?
    Kdo jim je dal pravico?
    So nas sploh vprašali, če jih želimo za svoje predstavnike? - Za tiste, ki bodo odločali v našem imenu, ker smo mi le trop retardiranih ovc.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To pravico so si v KO samoiniciativno vzeli sami… tudi ti si jo lahko, ker pri nas pravna država (še?) ne deluje. Tako ima lahko vsak svoj »vrtiček« za izživljanje nad svojimi sosedi.

      Izbriši
  10. MOL se z našimi rampami ne bo kaj dolgo ukvarjal. Toliko cajta boste drkali da bo "po slovensko" sveže ustanovljeno podjetje s sedežem na deviških otokih prodalo zemljišča kjer parkiramo podjetju v lasti družbe s sedežem na kajmanskih otokih, ki bo rade volje kupilo tudi rampe od JP LPT. Ker bodo edini interesent za nakup ramp bo cena res ugodna. Novi upravnik bo takoj pristopil k urejanju parkirišč ter jih za mesec ali dva zaprl zaradi nujnih vzdrževalnih del. Ko bodo parkirišča sveže asfaltirana pa bo ponudil vsem interesentom kartice po ceni 50 eur/mesec. Uporniki se bodo uprli in kajmancem zagrozili s sodiščem, kajmanci bodo odgovorili s cvetom slovenske pravne znanosti in začela se bo 20 letna sodna vojna uporniki in stanovalci pa bodo parkirali za 50 eur/mesec za rampami ali pa v Stožicah kjer se bo parkirnina nenadoma podražila na 50 eur/mesec.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če se bo to zgodilo, se bo pač zgodilo. Mislim, MOL je že naša parkirišča podaril poštnemu nabiralniku (Gipos) mi pa nobenega že 12 let nismo ovadili, ampak smo se skupaj z občino ogovorili, da bi skupaj stopili ?!
      Zdaj namesto, da smo tožili občino katera ne more propasti, tožimo poštni nabiralnik.

      Pa če smo se uprli, pomeni to le, da smo rešili že tri letne uporavnine sistema (cca 800000EUR).

      Izbriši
    2. Anonimni15. oktober 2014 10.34
      Pa saj je jasno, da ni nič jasno… Ko pišeš o “naših” rampah, parkiriščih in zemljiščih me zanima kdo smo to MI. Kdo je lastnik česa in kje se to lastništvo lahko pravno formalno tudi potrdi.

      In naprej… me res zanima za npr.: stanovalce stolpnic (ob Vojkovi):
      • kje imajo pripadajoča funkcionalna zemljišča namenjena parkiranju? in
      • koliko parkirnih mest je v prostorskih načrtih občine namenjeno/bilo namenjeno/dejansko obstaja v naravi za več sto stanovanj?

      To so prava vprašanja in nanje mestna oblast nima odgovora.

      Izbriši
    3. Kot vidimo, je v Sloveniji res vse mogoče - tudi to, da Jankovičevi otroci s Cipra ali Kajmanskih otokov kupijo parkirišča in na njih zgradijo Disneyev zabaviščni park ... Ampak ali je to res argument v prid temu, da podpišemo izjavo, s katero se odpovemo reševanju problema parkiranja in privolimo v protizakonito motenje svoje lastnine?

      Izbriši
    4. Še najhujše pa je to, da tudi v naši četrtni skupnosti Bežigrad, kljub temu Jankovič še vedno dobi tolikšno podporo:
      Rezultati volitev v četrtno skupnost - Četrtna skupnost Bežigrad - VOLILNA ENOTA 01
      Mesto Ime liste/predlagatelja Št. glasov Odstotek glasov Št. mandatov
      1. Slovenska demokratska stranka - SDS 1.248 13,19 % 4
      2. SMC - STRANKA MIRA CERARJA 1.206 12,75 % 4
      3. LISTA ZORANA JANKOVIĆA 4.099 43,33 % 2
      4. NOVA SLOVENIJA - KRŠČANSKI DEMOKRATI 624 6,60 % 2
      5. SOCIALNI DEMOKRATI - SD 556 5,88 % 2
      6. ZDRUŽENA LEVICA (DSD, IDS, TRS) 867 9,17 % 1
      7. DeSUS - Demokratična stranka upokojencev Slovenije 364 3,85 % 1
      8. ZELENA KOALICIJA 350 3,70 % 1
      9. Solidarnost 145 1,53 % 0

      Več:
      http://volitve.gov.si/lv2014/rezultati/obcina_ljubljana_ckvs.html

      Izbriši
  11. Parkiranje v MOL nikdar več ne bo zastonj. Poglej si malo naokoli. Glavarjeva, zupančičeva jama, Herbesteinova, Livarska, ...
    Dovolilnica ali parkoma pod nadzorom mestnega redarstva.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj tudi pri nas je na MOL zemljišču (glej ACH) treba plačati.
      Problem je, da bi mi morali protipravno plačevati štiri zapornice 230000EUR (30000EUR je letni najem parkirišča pri ACH)

      Izbriši
    2. Anonimni15. oktober 2014 10.53
      Parkiranje v MOL je še vedno marsikje zastonj. Zastonj se najdejo parkirišča celo v strogem centru, da ne govorimo o parkiriščih večjih trgovskih centrov. Torej VAŠA trditev ne drži.
      Tako je zaenkrat tudi v celotnem naselju BS3, v katerem nas ima stalno prebivališče skoraj 10.000. Seveda to mnogim ne ustreza, ker bi radi tudi na naš račun zaslužili. Hkrati pa smo tudi trn v peti na MOLu, ker so si zaradi svoje nesposobnosti »polomili svoje pohlepne kremplje«.

      Izbriši
    3. "Zastonj se najdejo parkirišča celo v strogem centru, da ne govorimo o parkiriščih večjih trgovskih centrov. Torej VAŠA trditev ne drži."
      Kaj pomeni strogi center?
      Kje v strogem centru je parkiranje zastonj razen za stanovalce ki imajo privat parkirišča na dvorišču hiš? Čisto mimogrede imajo stanovalci centra plačljive dovolilnice. Prosim za konkretno navedbo ulic ker sem bil tudi jaz konkreten pri navajanju ulic.

      Izbriši
    4. V centru lahko ponoči zastonj parkiraš v vseh ulicah, kjer je modra ali bela cona.

      Izbriši
    5. ................Anonimni16. oktober 2014 11.30

      V centru lahko ponoči zastonj parkiraš v vseh ulicah, kjer je modra ali bela cona.




      pa pejt v center parkirat ponoč, je zastonj! To je zate! Tamkajšnji stanovalci imamo dovolilnice ali garažna mesta, ali pa nimajo avtomobilov. Obiskovalci pa navalijo spet zjutraj. Kaj misliš da tam parkiramo stanovalci......ja to ti misliš? Nimajo vsi služb od 6 - 20 kot ti! Eni gremo v službe za ob 9 uro in smo doma po 17, ko je še vse plačljivo.

      ......................Anonimni15. september 2014 14.59
      ...................Po drugi strani, res je super, da lahko ljudje z nenavadnimi idejami imajo kje povedati svoje misli :)





      Izbriši
    6. Torej je res, da niti v centru parkiranje ni povsod plačljivo.

      Izbriši
    7. Absolutno je res. Modre bele, rumene, taxi in ne vem kakšne še cone so si izmislili birokrati MOLa, da bi kao naredili red. Imamo pa en kup enosmernih cest, Slovensko pa so celo zaprli. Ob vsakem dogodku pa še malo spremenijo režim, da še koga lahko "ocuzajo" za napačno parkiranje.

      Tko to je ob našem šerifu ...omejevanje, zapiranje, kaznovanje, zaračunavanje,... Počakajmo na zadnji vikend oktobra, ko bo Ljubljanski maraton. Takrat bo šerif s svojo vojsko zaprl za promet celo Ljubljano. "Nema izlaza, nema ulaza".. vojaki že trenirajo :)
      Pa se slikaj s plačljivimi dovolilnicami.

      Izbriši
  12. kaj bi hodil okoli,mora čuvati svojo oazo,lepo si to povedal.

    OdgovoriIzbriši
  13. ... bolje napisano: kaj bi hodil okoli, če lahko parkiram v BS3, kjer se vedno najde zastonj parkirno mesto. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja res je. In kaj je razlog, da se še vedno ni naredil koraka 1 in 2 (Vrnitev izsiljenega denarja sosedom in upravljanje od občinskega denarja na podlagi strokovno narejenega projekta v katerem bo razvidno število kartic in število parkirnih mest, tako kot to nalagajo Zakoni in akticacija sistema).

      Če bi to naredili bi že zdavnaj imeli problem rešen.

      Izjemno enostavno a spet neizvedljivo. Zanimivo a ne da? Napišite, prosim, kaj nas ovira:
      A: Projekta ni oz. bi takoj dokazal nesmiselnost aktivacije sistema?
      B: Denarja ni?
      C: Pritiskajo vas, da bi še kdo kaj zaslužil?
      D: Tudi vi bi malo imeli kaj od tega?
      E: Vse od naštetega?

      Izbriši
    2. Za Anonimni16. oktober 2014 03.44

      Da bo jasno vnaprej nisem ne v KO, niti v SPL, niti v MOL.

      Najprej vprašanje: Kdo še vedno ni naredil koraka 1 in 2? Na koga misliš, da bi to moral narediti? Ali je to JP LPT – kolikor razumem je bil njim nakazan denar in naj bi bili lastniki ramp? Morda SPL ali celo KO?
      Nadalje pa me zanima o kakšnem projektu sploh govorite? Verjetno imate v mislih projektno dokumentacijo, ki bi dokazala (ne)smiselnost obratovanja zapornic.
      In kdo je investitor? Verjetno mislite MOL.
      Se držimo veljavne (zapletene) zakonodaje? DA
      Spregledamo nejasnosti glede lastništev zemljišč, nedokončano infrastrukturo v naselju in nezainteresiranost velike večine lastnikov? DA
      Če je vse to tako kot sem predpostavil potem Vas moram razočarati, da smo še daleč od tega (verjetno leta) pa če začnemo takoj. Zakaj? Namreč vsak investicijski proces ima številne (pred)faze. Najprej nastanejo analize nekega stanja in analize pričakovanj – torej trendi. Iz takih analiz običajno naredimo neke osnovne plane (strategije). Dobrodošla bi bila tudi predhodna dela za investicijo (študije, raziskave, elaborati, intervjuji), ki bi zajela vse lastnike in zainteresirane javnosti (podjetja, organizacije, stanovalce, MOL,…). Z njimi nakažemo možne alternative za reševanje določene problematike. No to bila šele izhodišča za predinvesticijsko študijo in investicijski program (ali še bolje Predinvesticijska zasnova z obdelanimi variantami). V nadaljevanju sledi Idejni projekt in investicijski program, ki bi bil nujen. Od tu naprej pa sledijo Prostorski redi, Lokacijski načrti, Lokacijske informacije,…
      Tako bi se tega lotil resen projektant. Seveda pa bi se v tem postopku kljub temu ali pa prav zato marsikaj zapletlo, kajne. To je tudi razlog zakaj se ne zgodi, seveda poleg zavedanja odgovornih, da za kaj takega ni financ.

      Izbriši
    3. Ker pa se problema nihče (MOL, LPT, KO, SPL) ne loti tako, kakor se je treba lotiti projektov, je nastalo nekaj na horuk, kar problema ne rešuje, ampak ga zapleta, vse skupaj še podraži (denar mečemo stran), povzroča dodatno škodo (vmes spet bo kdo v povezavi z MOL kaj olastninil) in nam krade čas.

      To je tako, kadar se stvari lotijo diletanti, ki poleg tega zase ali za povezane osebe iščejo še privatne koristi.

      Izbriši
  14. To niso nobene mantre, zapornice so realnost in nujnost, kako bi zgledalo, da bi vi parkirali na dvorišču hiše nekoga drugega, mislim, da bi se morali hitro odpeljati, zato tudi jaz ne bom plačeval 36.- EUR za garažo, da bojo lahko imeli dnevni emigranti in študentje najemniki prostor za parkiranje, jaz naj se pa vozim po celem BS-u in iščem prostor, na koncu moram pa v garažo na nočno parkiranje, zapornice je potrebno čimprej spustiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda so mantre. Zjutraj se v BS3 zbudiš in greš v Dravlje v službo. Tam se tudi nekdo zbudi in pride v službo za Bežigrad. Ti parkiraš pri njem, on pri tebi.Nikogar nič ne stane. V dopoldanskem času v BS ni težko najti prostora. Povsod ga je. OK ni ga na zgornjem parkirišču ob Dunajski. Ob Vojkovi se pa najde.

      Zvečer je pač vse zabasano, ker je v naselju veliko preveč avtomobilov oz. je parkirnih mest v štartu krepko premalo. Tudi v času ramp smo se vozili po naselju pol ure in iskali prostor.. Tako da rampe ne rešujejo ničesar. Ampak so za stanovalce (zaradi obiskov, dostav itd. samo dodatna muka) in strošek.

      Problem so seveda še tekme in prireditve v Stožicah in seveda redarska služba, ki povsod piše kazni, ko točno vedo da ljudje nimajo izbora. To je mrhovinarstvo in tega ne bi smeli dopustiti....

      In kaj narediti. Enostavno, ta jezera vode je potrebno sanirati. Nekaj tovornjakov peska, bi že pomagalo, da izkoristimo kar imamo.... Če bodo povsod zategovali bo na srednji rok v BS3 pritisk dnevnih migrantov in študentov še večji. To lahko popusti samo in zgolj, če se uredi mestni promet v celoti (P+R), parkirišča na robu mesta, pretočni javni promet.... ali pa z graditvijo garažnih hiš in lepo kupimo parkirne prostore. Na gradbeniško mafijo pri nas v ta scenarij ne bi polagal preveč upov.

      Izbriši
  15. Imam svoje parkirno mesto v garaži in nočem zapornic! Kogar veselijo ovire naj gre trenirat tek 110m (ženske 100m) z ovirami!!!

    OdgovoriIzbriši