četrtek, 16. oktober 2014

Spet enaka zgodba

Od: Zore Lukin <zore.lukin@gmail.com>
Datum: 16. oktober 2014 14.46
Zadeva:
Za:

Spoštovani predsedniki NO v BS3

prosim, da etažnim lastnikom v vaših vhodih posredujete obvestilo, ki je v priponki.
Lep pozdrav.

Za KO BS3


https://drive.google.com/file/d/0B3F4RPixCG4RWXpTTm54QlNySFMxQjA3dVJxRGM2TXFSU0o0/view?usp=sharing






Spoštovani g. Lukin,


Pišete, da ste na odboru in finančnem odboru prepričani, da bi SPL, katerega ste po nalogi in s pomočjo MOL in LPT izbrali na uprizorjenem "javnem naročilu", moral učinkovitejše opraviti svoje delo, ter upate, da bodo v bodoče bolj tvorno sodelovali z vami tudi na podlagi določil pogodbe.


Naj vas spomnimo, da je plan, da bi mi SPL plačali 40 EUR na kartico (skupaj 104.000 EUR letno) od katerih naj bi SPL plačeval fiktivni dolg (160.000 EUR) do LPT ter, da naj bi finančni nadzorni odbor kontroliral predajo viška sredstev (približno 50.000 EUR letno) na LPT.
Če odmislimo popolno protizakonitost "konstrukcije" katero vam je uspeli sestavuti, nas bega kako si, glede na trenutno "sodelovanje" z SPL lahko verjamete, da boste SPL uspešno kontrolirali?
O pričakovanih dodatnih stroških drugih podizvajalcev SPL, da sploh ne govorimo.


Ogovorni na MOL, Vojko Grunfeld vam je, v upanju, da boste vsaj 50% lahko dosegli dne 11 Oct 2012 napisal
"menim, da je za izbiro pravno-formalnega zastopnika potrebna večina etažnih lastnikov, medtem ko je za izvedbo samega prenosa lastništva zapornic iz JP LPT na etažne lastnike potrebno 100% soglasje etažnih lastnikov"




In kaj ste vi naredili? Izbrali ste SPL na podlagi 780 glasov od 2446 https://drive.google.com/file/d/0B3F4RPixCG4RZ1l0M3dRREtPU3M/edit?usp=sharing.
Pogodbo boste aktivirali kljub temu, da je popolnoma jasno da lastniki zapornic nikoli nismo postali a je to jasno v njej zapisano kot pogoj. A vas ni sram? Kakšni ste vi sploh ljudje?


A vam glede na očitno ignoriranje zakonov in že sedanjo nezmožnost kontrole delovanja SPL vsem skupaj v samooklicanih odborih ni jasno, da aktivno delate na tem, da boste sebi in svojim sosedom, namesto države, zakonov in miru, na vrat pripeljali maksimalno motne posle in s tem povezane absolutno nepredvidljive finančne obveznosti katere se ne boste/ne bomo nikoli znebili?




Upamo, da se lahko pogledate v ogledalo.


Iskreno želimo in čakamo, da boste vsi skupaj kaznovani za svoje postopke.
Uporniki

90 komentarjev:

  1. Danes so na Reboljevi testirali zapornice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi na Maroltovi. Ampak zapornice še vedno visijo postrani kot pijane.

      Izbriši
    2. Kako so lahko testirali zapornice na Reboljevi če jih ni???

      PA KAKO LAHKO REČEJO DA IMAJO VSE PODPISE, ČE JIH DEJANSKO NIMAJO NITI POLOVICE???
      ALI NI ZAVAJANJE KAZNIVO DEJANJE????!?!!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

      ŠE ENKRAT VAS VPRAŠAM, ALI NI ZAVAJANJE KAZNIVO DEJANJE?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!!?!?!?

      Izbriši
    3. V Sloveniji (Ljubljani) očitno ni ... ali pa so nekateri nad zakoni :(

      Izbriši
    4. Za Anonimni16. oktober 2014 22.34

      Zavajaš ti in širiš dezinformacije!
      1. Zapornice na Reboljevi so bile in so jih testirali!
      2. Kje si dobil podatke, da nimajo niti polovice podpisov, če jih še KO baje nima?

      Izbriši
    5. Anonimni17. oktober 2014 01.53

      K DA BI TI Z LUNE PADEL!!!! SJ NA TEMU BLOGU PIŠE DA SO DOBILI INFORMACIJE, DA IMAJO LE 43%....PA ŠE PRED 24IMI URAMI, NI BILO ENE ZAPRNICE NA REBOLJEVI

      PA NIKOLI SI NISO UPALI PREDSTAVITI DOKAZOV - PODPISOV SOGLASIJ... IN ŠE SEDAJ NE UPAJO IN NE PREDSTAVIJO REZULTATOV, KER JIH NISO DOSEGLI!!!!

      Izbriši
    6. Ali ti verjameš vsem informacijam, ki jih slišiš, bereš? Jaz 100% verjamem le tisto, kar vidim, doživim, izkusim...... Če utegneš, se sprehodi do Reboljeve in si oglej zapornice. Svež zrak ti bo koristil.

      Izbriši
    7. saj si ne upa ven

      Izbriši
    8. To da izsiljevalci postavljajo zapornice brez kakšne koli podlage in le v smislu groženj je že znan scenarij. Mene čudi kako si Lukin upa ven.

      Izbriši
    9. Tudi strupeno-zeleno korito, saj veš, kje je, zna biti nevarno!

      Izbriši
  2. "Po naših podatkih je upravnik sistema SPL zbral potrebno število izjav ..." - prazna izjava, ki nič ne obeta in k ničemur ne zavezuje, še za laž ni mogoče obdolžiti Lukina (še vedno lahko reče, da ni imel prave informacije). Namen izjave je zgolj ta, da bi se manjkajočih 30 % lastnikov odločilo za podpis. Zavajanje, s katerim nas KO posiljuje že vse od začetka.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je bil dogovorjen manever med SPL in KO s psihološkim pritiskom (istočasno obvestilo in testiranje ramp).

      Izbriši
  3. končno zapornice hvala bogu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ob tožbi bo treba na sodišču pokazati tudi podpise........

      Izbriši
    2. Anonimni15. september 2014 05.51

      Iz zgoraj napisanega (zapora intervencijskih vozil na Maroltovi in Reboljevi) je jasno razvidno, da so nekateri stanovalci (kar precej jih je) skupaj z svojimi predsedniki in NO skupnosti stanovalcev samovoljno že precej let nazaj (in tako je še danes) protipravno in v nasprotju z zakonom (kršili zakonodajo) zaprli svoje intervencijske poti. Upam, da bo KO skupaj s SPL zahteval dokaze za to njihovo početje. Ja tudi tu mora veljati zakon, ki ga je treba spoštovati. In seveda potrebno je tudi soglaje večine stanovalcev v BS3, saj taisti zasedajo ostale intervencijske poti pri ostalih stanovalcih.

      Izbriši
    3. Te zapornice še naprej ostajajo samo kulisa.

      Izbriši
    4. Za Anonimni16. oktober 2014 13.32

      Preverjalo se bo podpise in datume podpisov.......

      Izbriši
  4. NALIJMO SI ČISTEGA VINA....Če bi "KO" in SPL že lahko vzpostavila sistem zapornic, bi ga že zdavnaj!!!!!!! IN TO ŽE V SEPTEMBRU!!!!!! Če ne, pa najkasneje s 1. OKTOBROM!!!!!! I
    Tako pa se samo šopirijo in zavajajo in poskušajo prikazati sliko, ki je napačna in zavajajoča!!!!.....kar lahko vodi v POSLOVNO GOLJUFIJO!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Men pa zanima kako bo uspel SPL od LPT prevzeti sistem (zapornic) in kako bo uspel vzpostaviti tehnične pogoje za njihovo obratovanje.

    Predvsem me zanima kdo je kdo pri tem prevzemu (pravno formalno gledano). Namreč iz napisanega izhaja, da je LPT 100% lastnik in SPL (?)...
    Vsi, ki so enkrat že plačali zapornice (kartice) pa so ... kaj?

    Pred začetkom delovanja je še en ključni mejnik: pošiljanje položnic, kjer se bo pa itak vse še bolj zakompliciralo...

    OdgovoriIzbriši
  6. ... tudi ta pojasnila bo pred kakršnimkoli nadaljevanjem moral nekdo podati, saj drugače ljudje ne bodo odprli svojih "tošnlov". Zaupanje v sistem zapornic se je popolnoma podrlo. To potrjujejo praktično vsi s katerimi sem govoril.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ubogi KO, že tako zgodaj ima težave z »izbranim« upravnikom! Kaj šele bo! Sporoča, da je bil ves september v vsakodnevnih kontaktih in sestankih s SPL! Aha, zato niso utegnili napisati niti mini obvestila (zakaj zamujajo) predstavnikom NO, ki so jih sicer vedno izrabljali za svoj ščit. Po njihovih podatkih je SPL zbral potrebno število podpisanih izjav. Predstavniki NO, se boste zadovoljili s to informacijo, glede na določila pogodbe, ki točno opredeljuje število podpisnikov?

    Ali morda veste, če ima SPL že kje v Ljubljani kaj izkušenj z vstopno-izstopnim sistemom?

    OdgovoriIzbriši
  8. Spoštovani predsedniki NO v BS3

    prosim, da etažnim lastnikom v vaših vhodih posredujete obvestilo, da bomo sprožili sodne postopke, če boste poskusili uvesti mimobežnost in pa kvote za obiske. SPL ni bil nikoli izbran za upravnika . Nikoli ni zbral potrebno število glasov 75% lastniški delež. Trenutno zbiranje podpisov z izsiljevanjem in grožnjami je nezakonito in upam da bo policija ustrezno ukrepala.

    Lep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. upam,da se bo oglasila pri tebi ha,ha,ha

      Izbriši
  9. Ne bo potrebe sem se že jaz pri njih ha,ha, ha

    OdgovoriIzbriši
  10. Vi dobro veste, kaj je razlog "zamude".
    1. Niste zbrali glasov do procenta katerega ste sami opredelili (drugače bi mi tukaj že zdavnaj imeli razpredelnico)
    2. Ne SPL in ne LPT po zakonih ne morejo prenesti lastništva zapornic na nas a prav prenos lastništva je v pogodbi napisan kot pogoj za začetek pogodbe
    Jasno je, da je iprotizakonito tudi zbiranje podpisov bodočih lastnikov na katere boste kasneje z neko čarovnijo prepisali predbet upravljanja, vendar tudi to vas ne zanima preveč.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zadnjega stavka ne razumem. Bi bil tako prijazen in nekoliko pojasnil, kaj si s tem mislil?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. MOL je najprej izkorišča svoj položaj, da se bi znabil stroškov z nami (ker smo mi v BS3 tazanji dreki) zdaj so se pa odločili da bodo še malo zlorabili položaj naš denar direktno kanalizirali na SPL. To se nam je zgodilo vi se pa delate, da vam nič ni jasno.

      Izbriši
    2. Če bi občina prenesla lastništvo kot oni pravijo, da so bi to bilo kaznivo dejanje zlorabe položaja za pridobitev protipravne premženjske koristi za SPL glede na to, da so nas z zapiranjem ulic prisilili da bi kupili zapornice od njih.
      Ja, delali so se, da ne vedo kdo so nepismeni ... v koordinacijskem odboru vendar so dobro vedeli kaj počno.
      Glede na to, da lastništva niso prenesli a so nas očitno poskušali zavesti, da smo jih kupili so na občini storili poskus goljufije (tistim, ki niso plačali) oz. so ogoljufali tiste, ki so plačali.
      Kar je za vas najhuje je to, da je jasno, da tega ne bi mogli narediti brez vaše pomoči (KO, sodelujoči NO, FNO) kar pomeni, da ste očitno sodelovali.
      Komaj čakamo...

      Izbriši
    3. Torej, karkoli so naredili bo "jeba". Vi pa kar sodelujte, podpisujte, imejte občutek da ste pomembni itn.

      Izbriši
    4. Pišeš, da so zapornice last občine:
      »TEGA ZLASTI NE SME POČETI OBČINA, GLEDE NA TO DA SO TE ZAPORNICE LAST OBČINE IN NE NEKEGA D.O.O. (kot bi si to župan zelo želel).«

      Odsek za pobude meščanov MOL-a ti je jasno napisal, da smo postali lastniki prebivalci BS3 s plačilom plačilnega naloga, ki ga je takrat izdal LPT.
      Zakaj občina ne sme prodati zapornic prebivalcem nekega naselja? Saj tudi država prodaja svoje premoženje!
      Res bi rad to izvedel, ne provociram.
      Hvala za odgovor že vnaprej.

      Izbriši
    5. Ja, se strinjam, da nikoli nismo bili v nobenem pogodbenem odnosu z LPT, ker:

      • KO, ki se je v našem imenu dogovarjal, ni bil naš legitimni predstavnik, se je samooklical
      • NO po zakonu kontrolira le upravnike stavb……
      • Zapornic nikomur nismo naročili….
      .
      Nekateri smo se dolgo upirali dokazovali, svoj prav in na koncu zaradi izsiljevanja z zaporo ceste plačali plačilni nalog, da smo pridobili dostop do svoje nepremičnine. Še vedno pa mislim, da smo s plačilom postali tudi lastniki zapornic.(Vsak, ki v trgovini plača vhodna vrata .stanovanja, postane lastnik le-teh.) Popravi me, če nimam prav.

      Izbriši
    6. Mi nikoli nismo bili "v trgovini". Mi smo na silo plačali plačilni nalog za prejete kartice in to je to. Če ste na podlagi papirjev KO, MOL in LPT verjeli, da ste postali lastnik so vas ogoljufali. Če niste verjeli so vas poskušali ogoljufati.
      V vsakem primeru že zdaj imate pravico zahtevati vračilo denarja ker so vas ali ogoljufali, ali vas prisilili, da plačate, ali oboje. Čas se izteka in vse te igre z SPL ipd. v bistvu peljejo v zastarelost.

      Izbriši
    7. Ni treba odgovarjati, sem prebra in mi je vse jasnol:

      "Je pa po stvarnopravnem zakoniku (Uradni list RS, št. 87/02) za prenos zapornic iz JP LPT na etažne lastnike potrebno 100% soglasje etažnih lastnikov, ker gre pri tem za nakup premoženja in ne za posle povezane z rednim vzdrževanjem (oz. upravljanjem).

      Če povzamem: menim, da je za izbiro pravno-formalnega zastopnika potrebna večina etažnih lastnikov, medtem ko je za izvedbo samega prenosa lastništva zapornic iz JP LPT na etažne lastnike potrebno 100% soglasje etažnih lastnikov. Predlagam, da si strokovno mnenje pridobite tudi od upravnika vašega bloka, ki je zagotovo dober poznavalec določil Stanovanjskega zakona.
      Lep pozdrav!

      Vojko Grünfeld, vodja službe
      Mestna uprava
      Služba za lokalno samoupravo
      Ambrožev trg 7, 1000 Ljubljana"

      Nismo lastniki in ker 100% soglasje ne bo, tudi nikoli ne bomo. Komu smo torej plačali zapornice?

      Izbriši
    8. Če želi stanovanjska skupnost nekaj kupiti, mora o tem sprejeti sklep. Tega v primeru zapornic ni bilo, tako da naselje ni postalo lastnik. Če bi bil plačilni nalog pogoj za lastništvo zapornic, bi bili lastniki samo tisti, ki so dejansko plačali nalog. Posameznik, ki misli, da je na tak način postal lastnik zapornic, naj se vpraša, kje lahko prejme potrdilo o tem. In če bi takrat res postal lastnik, naj se zamisli, kako so zdaj solastniki njegovega premoženja naenkrat postali vsi stanovalci naselja, ne pa samo plačniki plačilnih nalogov. Že z osnovno logiko, brez pravnega znanja, lahko vsakdo ugotovi, da je govorjenje o lastništvu pravljica, s tem pa pogodba z SPL neveljavna.

      Izbriši
    9. Plačali ste jih LPT oni vam jih niso izročili.
      Za nameček, sklano temeljnim načelom stvarnega prava (8. člen SPZ) superficies solo cedit je namreč vse, kar je po namenu trajno spojeno ali je trajno na nepremičnini, nad ali pod njo, sestavina nepremičnine, razen če zakon določa drugače (etažna lastnina in stavbna pravica).
      Ker pri zapornicah ne gre za etažno lastnino in ni obstajala nobena stavbna pravica :) oz.vsaj ta v našo korist ni vpisana v ZK pomeni to, da je dejanski lastnik zapornic lastnik parcel kar naprej pomeni, da so dejanski lastniki parcel eni zasebniki in občina (v primeru Puhove) kljub temu, da zapornic niso plačali.
      Kot vidite jasno je, da bi občina morala biti lastnica vseh parcel po katerih potekajo ceste, vendar to se "ureja" (beri: nočejo plačati) in bi občina, ko bi plačali LPT tisto kar je naročila postala lastnik zapornic in bi vse bilo lepo in prav. Ampak, there is a sheiff in this town in tega je prav briga za zakone mi mu pa verjamemo.
      Zato smo mi zapornice "plačali" LPT a one so dejansko v lasti lastnikov parcel. LPT in MOL bi to seveda morali vedeti in je zato ta naš primer jasen primer poskusa goljufije in/ali goljufije velike vrednosti in čakamo...

      Zanimivo je, da superficies solo cedit pravniki MOL zelo dobro poznajo v nekih drugih primerih (http://www.ljubljana.si/file/48171/pravno-mnenje-25-06-061.pdf).

      Izbriši
    10. Za Anonimni18. oktober 2014 15.56

      Hvala za tole razlago.

      Vedno pa sem se spraševal, zakaj tolikokrat omenjate goljufijo. Sedaj razumem molk in ignoranco pristojnih na moje dopise. Vrtel sem se okrog zame sicer pomembnih stvari, bistva, ki obremenjuje njih, pa nisem zajel.

      Izbriši
    11. Hm, če nismo lastniki in če tudi ne moremo biti, je bilo potem popolnoma nepotrebno ustanavljati FNO! Letno premijo za zapornice bodo potem določali lastniki parcel, kjer so zapornice, ne pa FNO.

      Izbriši
    12. Dobesedno tako.

      FNO je enako kot KO in ta blesava pogodba absolutno nesmiseln.

      Dokaz: Pokličite jutri ali pišite in zahtevajte potrdilo o lastništvu.
      Le en problem obstaja: Na kateri telefon boste klicali, oziroma na kateri naslov boste pisali? Kdo je ogovorna oseba, ki vam to potrilo lahko izda? Koordinacijskega odbora niti v enem registru ni, FNO enako tako. Uradnega naslova in telefonske torej ne morejo imeti. Boste pisali Lukinu? Morda LPT, saj ste njim plačali?
      Zadeva hitro postaja jasna, le ko človek malo pomisli.

      MOL zatrjuje, da smo lastniki postali s njihovo izjavo :) LPT pa ne ogovarja na dopise že 4 leta. Duhovito, a ne da?

      Izbriši
  12. Nima smisla, odgovarjati pokvarjenim "zaporničarjem" ki, očitno v sili" in v skladu s svojimi umazanimi dejanji, smetijo ta blog.

    Raje, kot o zapornicah, ki stvari ne bodo rešile, začnimo premišljevati, kako in na kakšen nači, vsaj za silo omiliti problematiko parkiranja.
    Seveda, brez prišepetovanja kontaminirancev.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A zdaj sem pa naenkrat pokvarjeni "zaporničar", če rosim za pojasnilo. Hvala za prijaznost!

      Izbriši
  13. Koncno premik pri zapornicah. Vsaj nekaj upanja, da bodo koncno spet spuscene in da bomo normalno parkirali.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Razočarani boste ...
      Nekateri so popolnoma pozabili leto 2011, ko so zapornice že bile ...
      Da ne govorimo o tem, kako se zapornice že 2 leti vsakič obljublja za naslednji mesec, kar se potem izkaže za laž ...

      Izbriši
  14. Očitno nekateri ne znate parkirati in tudi zapornice vam ne bodo dolgo pomagale-kajti ne bodo dolgo delovale. In upam da boste nekateri tudi kazensko odgovarjali.

    OdgovoriIzbriši
  15. Glavno da ti znas parkirati. Pridi v ponedeljek ob 17.00 na Puhovo pa parkiraj avto. Parkiral bos edino ce bos drugemu na streho parkiral!!! Glede na to da nisi podpisal pogodbe, bos ti parkiral v Stozicah ko bodo rampe spuscene in bos prosil za kartico.... Haha...

    OdgovoriIzbriši
  16. dobro si mu povedal vsaka čast,kaj pa ,če nima avta,pa samo prazno slamo mlati....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti nisi neumen. Ti si en navaden lopov, ki se dela, da mu ni jasno, da zapornic ne bo dokler so protizakonite. Na žalost ti misliš, da se ti bo kraja splačala. Komaj čakamo.

      Izbriši
    2. Pa tožbe bodo, le da bomo pred tem v prisotnosti notarja in policije z jeklenimi škatlami katere bomo zapečatili, blokirali delovanje zapornic.
      Ne boste nas več zajebavali. Takoj boste v vseh časopisih. In vi in SPL in Janković.

      Izbriši
    3. Vi se pa kar peljite čez zapornice brez čitalcev, da vas vidimo. Če pa boste slučajno poskušali ponovno aktivirati sistem, bomo spet v prisotnosti policije in notarja odmontirali vse (ker nam zdaj zakon naslednjič daje širša pooblastila).

      Izbriši
  17. papir vse prenese,ha,ha,ha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi seveda ne smemo poškodovati tuje lastnine.
      Ti razmisli, kako bodo delovali čitalci kartic, ko jih bomo oblekli v jeklene škatle in zapečatili v prisotnosti notarja in policije. Ta škatla bo takoj postala del sodnega postopka in bog-ne-daj, da bi je kdo odpiral. A si slišal kdaj za Faradejevo kletko? Daj si mobitel v kakšno jekleno škatlo in se pokliči, če mi ne verjameš.

      Izbriši
    2. Vi se pa kar peljite čez zapornice brez čitalcev, da vas vidimo. Če pa boste slučajno poskušali ponovno aktivirati sistem, bomo spet v prisotnosti policije in notarja odmontirali vse (ker nam zdaj zakon naslednjič daje širša pooblastila).
      Odgovori

      Izbriši
  18. Zapornice bodo, vi kar tozite. Boste zelo, zelo dolgo parkirali v Stozicah. Lahko imate kar tam sestanke proti zapornicam in obiske tam sprejemate, ker ne boste mogli rampe odpreti. A se vedno ne boste podpisali pogodbe? Tudi prav. Bo vec mesta v naselju za nas. V bistvu bo eno parkirisce na en avto. Vedno bo prostor, vi boste pa tudi v miru parkirali v parkirni hisi Stozice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi seveda ne smemo poškodovati tuje lastnine.
      Ti razmisli, kako bodo delovali čitalci kartic, ko jih bomo oblekli v jeklene škatle in zapečatili v prisotnosti notarja in policije. Ta škatla bo takoj postala del sodnega postopka in bog-ne-daj, da bi je kdo odpiral. A si slišal kdaj za Faradejevo kletko? Daj si mobitel v kakšno jekleno škatlo in se pokliči, če mi ne verjameš.

      Izbriši
    2. Ti pa razmisli, koliko boš sedel ker si okradel sosede za pol milijona evrov.

      Izbriši
    3. Pa breberite kaj vam je pisala občina, mafijci eni navadni
      Datum: Thu, 11 Oct 2012 11:31:53 +0000
      Od: Vojko Grunfeld
      Za:
      Kp: Samo Lozej Lpt , Irena Razpotnik , Zlata Gavrilovič , Anton Golob , Četrna skupnost Bežigrad , Pavlica Potrebuješ


      Spoštovani!

      Name ste se obrnili z vprašanjem, ali je za dogovor etažnih lastnikov o pravno-formalnem zastopniku kot bodočem lastniku in upravljavcu sistema zapornic potrebno 100 % soglasje etažnih lastnikov?

      Naj najprej poudarim, da boste po plačilu preostalega zneska v višini 60 EUR, lastniki zapornic postali etažni lastniki in ne pravno-formalni zastopnik. Ta vas bo le zastopal pri prenosu zapornic iz JP LPT na vas, etažne lastnike in (verjetno) s sistemom zapornic upravljal. Menim, da je glede izbire pravno-formalnega zastopnika, ki bo etažne lastnike zastopal v tem pravnem poslu, potreben enak odstotek glasov, kot je potreben za imenovanje upravnika bloka. Po mojih informacijah so za to potrebni glasovi večine etažnih lastnikov glede na njihove solastniške deleže.

      Je pa po stvarnopravnem zakoniku (Uradni list RS, št. 87/02) za prenos zapornic iz JP LPT na etažne lastnike potrebno 100% soglasje etažnih lastnikov, ker gre pri tem za nakup premoženja in ne za posle povezane z rednim vzdrževanjem (oz. upravljanjem).

      Če povzamem: menim, da je za izbiro pravno-formalnega zastopnika potrebna večina etažnih lastnikov, medtem ko je za izvedbo samega prenosa lastništva zapornic iz JP LPT na etažne lastnike potrebno 100% soglasje etažnih lastnikov. Predlagam, da si strokovno mnenje pridobite tudi od upravnika vašega bloka, ki je zagotovo dober poznavalec določil Stanovanjskega zakona.
      Lep pozdrav!

      Vojko Grünfeld, vodja službe
      Mestna uprava
      Služba za lokalno samoupravo
      Ambrožev trg 7, 1000 Ljubljana

      Izbriši
    4. Vi ste za izbiro SPL imeli 9 od 70 vhodov, za prenos lastništva (čeprav je tajasno popolnoma nesmislen) pa ciljate na 75% katerih ne morete zbrati.
      Edini argunent vam je, mi bomo zapornice spustili vi se pa jebite po sodiščih. Malo ste se zaračunali.

      Izbriši
    5. Pri tem pa tudi sam g. Grunfeld pozablja, da so zapornice v lasti LPT in ne MOL, ter da mi najprej moramo postati lastniki in šele potem lahko izberemo upravnika itn. Pa glej glej, najprej moramo plačati še preostalo vsoto. Vašim idiotizmom ni konca.

      Izbriši
  19. Vi se pa kar peljite čez zapornice brez čitalcev, da vas vidimo. Če pa boste slučajno poskušali ponovno aktivirati sistem, bomo spet v prisotnosti policije in notarja odmontirali vse (ker nam zdaj zakon naslednjič daje širša pooblastila).

    OdgovoriIzbriši
  20. Ti bos odmontiral? Policaj, notar??? Ti se kar tolazi! Ko bodo zapornice spuscene jih noben ne bo odmontiral ali blokiral. Zapornice bodo delovale. Vi pa kar tozite in cakajte odlocitev sodisc. Se boste nacakali. Mi bomo ta cas v miru parkirali in z nasmehom gledali kdo vozi avte v stozice parkirat. A ves da v Stozicah ni zastonj parkiranje? A bos tudi tam rampe odmontiral? Placal bos in to dosti vec kot 40€ na leto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nehaj strašiti sosede.
      Mi imamo odvetnike in imamo izkušnje, vi pa imate le svojo pokvarjenost.
      Jeklene škatle okoli čitalcev kartice so prvi korak, ki ga bomo naredili.
      Temu se u pravu reče dovoljena samopomoč. Ko bodo z notarskim zapisom zapečateni boste svoje izsiljevalske zapornice kar sami dvignili.
      Istega dne, ko bomo naredili samopomoč bomo poslali tožbo z zahtevo za zaščito posesti stanovanj in vseh parcel v naselju (razen ulic, katere so po oddloku sodišča javne) v smislu umika te krame iz začetkov ulic.

      Vrnite denar sosedom in nehajte krasti in izsiljevati, pa boste imeli zapornice.
      Nemogoče, a ne da? Do takrat boste le imeli opravke sodišči. Od slej napraj bo malo drugače.

      Izbriši
    2. Veste to je prav tista tožba katere se SPL zaveda in je omenja v pogodbi! Zanimivo a ne da?
      Malo so se morda zaračunali, ker so pomislili, da ne bomo reagirali s samopomočjo ampak vsak dela napake.

      Izbriši
    3. "Mi bomo ta cas v miru parkirali in z nasmehom gledali kdo vozi avte v stozice parkirat. A ves da v Stozicah ni zastonj parkiranje?"

      Gnoj.

      Izbriši
  21. Samopomoc? Haha... Ti si lahko doma samopomagas. Kje dobis take ideje? Jekleno skatlo si avto montiraj, ko bos parkiral v stozicah, da ti ga kdo ne ukrade! Haha...

    Gnoj? Gnoj bo parkiral pred blokom, ti pa... No, pred blokom ne bos!!! Lahko pa vsak dan pred sodiscem protestiras in se drses kako se ti godi nepravica, skupaj z Jansovci oz. Ladislavom Troho. Sta lih za skupaj!

    OdgovoriIzbriši
  22. Grozljivo.

    Pusti, ni vredno.....

    Drugega od lopovov, ki so jim besede zakonitost in poštenje španska vas, ni za pričakovati.


    OdgovoriIzbriši
  23. Hvala bogu, zapornice bojo.

    OdgovoriIzbriši
  24. Lopov, gnoj.... Hude besede padajo po drugace mislecih. Vidim, da mislite, da imate samo vi prav. Ne vem zakaj morate zaliti in zanicevati!!!

    Ja hvala nekomu, zapornice bojo. Upajmo da ze 1.11.2014. To bo dan za praznovanje. Sploh zdaj ko vidim kaksni ljudje ste vi, ki ste proti zapornicam. Ceprav vas je teh zaljivih manjsina in sem krivicen do normalnih ljudi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako lahko upate na zapornice 1.11.2014, če pa gre že pd vsega začetka za vrsto kaznivih dejanj?

      Zakaj sploh upate na zapornice - parkirnih mest ne bo potem nič več, avtomobilov nič manj (mimobežnost ni resna ovira za več avtomobilov)?

      Kaj vi v resnici upate - da boste izvedli še katero dodatno goljufijo, zato da bo SPL lahko nakazal od KO izgoljufan denar na JPLPT?

      Izbriši
    2. bravo,zdaj si mu pa dal mislit,ha,ha

      Izbriši
  25. čestitam,lepo si povedal,te podpira večina.

    OdgovoriIzbriši
  26. Bo, bo parkirnih mest bo sigurno dovolj. Studentje nebo mogli parkirat, kar je na puhovi vsaj 30% avtomobilov. Pa ce vas malo pohecam, tudi vi ki niste podpisali pogodbe ne boste mogli v naselje za avtomobili �� S tem bo dovolj placa.

    Ce je kdo kaj goljufal, pa bo Sodisce o tem odlocalo, to ni ovira za zapornice. Ce so krivi naj odgovarjajo in vrnejo denar. Zaenkrat se nic dokazano. Zapornice pa naj so spuscene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če ne bi bilo študentov, bi bili pa lastniki. Če je stanovanje večje (več študentov), imajo tudi lastniki več avtomobilov. Nekateri lastniki (nekateri upokojenci) pa že sedaj nimajo avtomobilov in ne zasedajo prostora med bloki - ti bodo svojo "pravico do kartice" prodali tistim sosedom, ki potrebujejo več kartic.

      Omejitev dve kartici na stanovanje in mimobežnost sta spričo zgornjih argumentov neučinkoviti omejitvi. Izgovarjanje na študente je torej ves čas samo trik KO, na katerega padajo naivni stanovalci, ki ne razumejo, da zapornice ne povečujejo parkirnih mest.

      Sploh pa se že pretiranio za lase vleče kot argument problem parkiranja na Puhovi, saj je ravno v tej ulici podpora zapornicam najnižja. Da je na Puhovi najnižja podpora zapornicam, je razumljivo, saj je tam zaradi garaže najmanjši problem s parkiranjem. Večji problem ima Trebinjska, kljub garažam, ker se tja zgrinjajo stanovalci stolpnice - pa naj so to študentje ali ne.

      Goljufija je samo eno od kaznivih dejanj. Osnovni problem je, da so zapornice postavljene brez pravne podlage (brez odloka, brez razpisa, brez koncesije, brez pogodbe). Potem imamo KO, ki je izmišljen subjekt. Potem imamo SPL, ki še zdaleč nima 50 % podpore v naselju, kaj šele v posameznem stanovanjskem vhodu. Potem imamo pogodbo z SPL, ki bo razvevljena zaradi nedopustnosti, poleg tega pa že sama vsebuje dva izključitvena pogoja (delež podpisov in prenos lastništva), zaradi katerih ne more niti začeti veljati (glej komentarje višje). Ne nazadnje, četudi odpovejo mestna inšpekcija in organi pregona, obstaja še pravno varstvo zaradi motenja posesti. V primeru novega aktiviranja zapornic ne bo treba čakati eno leto na sodni epilog, ampak se lahko poslužimo instrumenta samopomoči. Nekaj smo se do sedaj naučili tudi zagovorniki pravne države in trajnostnega reševanja problemov.

      Pa vi, še vedno upate, da bodo zapornice 1. novembra aktivne? :)

      Izbriši
    2. seveda,kot pribito...

      Izbriši
    3. Kot pribit ...

      Izbriši
  27. Zakaj po štirih letih truda pobudnikov zapornic, le te niso v funkciji delovanja?

    Čudno ne?

    Res verjamete, da jih, če bi bilo vse zakonito, ne bi že zdavnaj dali v obratovanje?

    Ali pa vam je vseeno, kaj ta druščina počne, samo, da pade z njihove mize še kakšna drobtinica za vas (nikoli dovolj preplačana).?

    OdgovoriIzbriši
  28. še imaš čas,da se strezniš,kajti v nasprotnem boš ostal prikovan na eni ali drugi strani zapornic,daj,zberi se.....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gnoj ste navaden.
      Noben ne bo ostal "prikovan".
      Zakoni Republike Slovenije, na katere se vi požvižgate pravijo:
      Posestnik ima pravico do samopomoči proti tistemu, ki neupravičeno moti njegovo posest ali mu jo odvzame. Pogoj pa je, da je nevarnost neposredna, da je samopomoč takojšnja in nujna ter da način samopomoči ustreza okoliščinam, v katerih obstaja nevarnost.

      Zapornice bomo v prisotnosti notarja in policije onemogočili takoj ko jih bo SPL, kateremu tako intenzivno ližete rit, spustil. Zoki bo končal kot Banić in vi skupaj z njim.
      Če bi vedel skakšnimi gnoji delim sosesko nikoli ne bi tu kupil stanovanja.

      Izbriši
    2. Niti z izsiljevanjem ne morete zbrati namišljene meje števila glasov. Ljudje vam ne bodo tega podpisovali neglede na to koliko boste grozili. Gravžate nam se, banda.

      Izbriši
    3. Na koncu ste v nulo zamočili z neumnim pravilnikom. Nimate več osnovnih pogojev, da zberete dovolj podpisov ...

      Izbriši
  29. Podpisov je dovolj, zapornice bojo, ta , kateri pa vodi kampanijo proti zapornicam, ima pa svoj interes, oddaja stanovanje petim študentom, vsak ima svoj avto, dobil jih je pa na ta način, da jim je zagotovil parkirno mesto, kar je sigurno plus, saj v LJ, ne moreš nikjer več parkirati zastonj, tako kot pri nas v BS3, s tem ko se mu potavijo zapornice, mora znižati najemnino, vsaj za 36.- EUR po glavi, da bojo lahko njegovi najemniki najeli garažo, posledični mu bo manj kapnilo v žep, zato pa zganja tako evforijo proti zapornicam, ljudje ne nasedajte človeku, kateri ima samo korist in vas izrablja za svojo namene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kampanja zaporničarjev z zavajanjem in lažmi se nadaljuje ...

      Izbriši
    2. JAZ IMAM SVOJO GARAŽO IN ŽIVIM V SVOJEM STANOVANJU PA NOČEM ZAPORNIC (ZGODBA O PRUČKI...)

      Izbriši
  30. Če mački na rep stopiš zamijavka.

    OdgovoriIzbriši
  31. Bravo, tudi jaz sem za zapornice. Verjetno res tu gor samo en napeljuje proti zapornicam in ima svoj finančni interes, verjetno oddaja stanovanje študentom. Upam, da se bodo zapornice čimprej spustile. Če ne zaradi drugega, pa zato, da vidim to opevano samopomoč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Četudi bi bila dva (pa nista) za zapornice je to premalo. Proti vama je nekaj 1000 (beri tisoč) prebivalcev soseske BS 3. Dovolj bi bil pa samo eden in edini pa po pravni poti ne moreta do zapornic na ta način kot je zamišljeno.

      Izbriši
  32. S kompleksom ŠRC Stožice in študentskim kampusom se je v naselju, po dolgih letih (županovanje Vike in Danice), začelo reševanje med drugim tudi komunalne, prometne, prostorske ureditve in pomanjkljivosti v nedokončani gradnji stolpnic. Žal pa so se gradenje lotili kriminalci, ki sedaj drug za drugim odhajajo v zapor.
    Se pa ve kje je odgovornost za razvoj in urejanje prostora - glej Zakon o prostorskem načrtovanju /ZPNačrt/ (Uradni list RS, št. 33/2007, 70/2008-ZVO-1B, 108/09, 80/2010-ZUPUDPP (06/2010 popr.), 43/2011-ZKZ-C).

    Zadeve so povsem jasne, plani so bili že narejeni - šepa zgolj realizacija (le zakaj :( ), po mnenju MOLa ker ni denarja - po mnenju večine stanovalcev v naselju pa postaja jasno, da se želi dodatno in neupravičeno zaslužiti na naš račun, čeprav nam prostorska ureditev in potreben nadaljnji razvoj pripada že v osnovi (saj plačujemo ogromne davke in prispevke občini in državi).

    OdgovoriIzbriši
  33. Nam je pa podpisal kar podnajemnik, pa se z zapornicami ne strinjamo. Ali to uredimo pri upravniku ali pri komu, da ne bodo šteli našega podpisa?

    OdgovoriIzbriši