nedelja, 19. oktober 2014

Fantomski odvetnik

Na tem blogu se še nismo dotaknili ene najbolj misterioznih točk tega cirkusa.




VI točka


Pogodbeni stranki, vsaka na svoji strani, dogovorita skrbnika pogodbe.


Za etažne lastnike: Odvetniška družba Martinec o.p. .d.o.o.. odvetnik Franjo Martinec, ul. Komenskega 16, 1000 Ljubljana, ki je tekom izvajanja pogodbe v primeru pomembnih vprašanj (!?) in v imenu etažnih lastnikov soseske BS3 in KO BS3 pooblaščen za komunikacijo s skrbnikom upravnika.




Stroški skrbnika za etažne lastnike se krijejo iz zbranih sredstev v skladu zapornice BS3.




Seveda nikjer niti besede o urni postavki in drugih "podrobnostih".


A kdo ve kaj o tej osebi?



81 komentarjev:

  1. Odvetnik Franjo Martinec dvakrat na mesec pri Frančiškanih v centru Ljubljane nudi brezplačno pravno pomoč.

    Obišči ga, te ne bo nič stalo, izveš iz prve roke!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nam bo pa kar zaračunaval in to nedefinirano vsoto, kar direkt iz sklada.
      Ovce so za striženje.
      A je pozabil preveriti lastništva zapornic ter pooblastil KO in Stanovanjskega zakona kateri jasno omejuje ingerence NO, ko se je spustil v podpisovanje pogodbe?
      Zanimivo je, da skrbnik pogodbe pod le to sploh ni podpisan. Verjetno je nekdo od podpisnikov prijatelj frančiškanov in je hotel malo "pomagati".
      Neverjetno.

      Izbriši
    2. Njegova vloga pri pogodbi z SPL verjetno ni preverjanje pravne ustreznosti in dopustnosti pogodbe, ampak zgolj hramba originala in komunikacija z SPL. Morda pa je prav ta odvetnik pošten garant, da zapornice ne bodo aktivirane, preden ni zbranih 75 % podpisov. V vsakem primeru lahko pričakujemo, da bo odvetnik bolj odziven na zahteve po informacijah (npr. o številu podpisnikov oziroma omogočanja vpogleda v podpise) kot pa KO, MOL, LPT in SPL skupaj.

      Izbriši
    3. Zakaj spet tveziš in širiš nepreverjene stvari. Ja, ja najlažje je tkole pljuvat po vsem in vsakemu, težje se boš izvlekel, če te tale odvetnik prime za jezik.

      Izbriši
    4. Kaj tvezim? Saj je vsota nedefinirana, način izbire odvetnika očitno ni napisan.
      A misliš, da mi grozi verbalni delikt :)
      Te dni dojemam s kakšnimi idijoti okoli sebe živim.

      Izbriši
    5. Ja ja, super bo odziven, si že predstavljam. Tako kot odvetnica LPT, ki je dolga leta pošiljala zahteve za plačilo. Uh.

      Izbriši
  2. In kako je prav g. Martinec bil izbran za mojega zastopnika z neomejeno plačo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Si spal, eden je pač bil izbran, zakaj se nisi javil za zastopnika z neomejeno plačo? Ah ja, nimaš možnosti! Ti si definitivno dežurni nergač, pravzaprav oboje: dežurni in nergač. Kje spiš, da te nobeden ne ukrade?

      Izbriši
    2. Eden je pač bil izbran?? Kar eden, kar naključno?
      Loterija predvidevam, kot Američani z zeleno karto a kaj?
      Seveda se nisem imel možnosti javiti, saj nisem nor, da se bi pridružil.
      A ste že brali o Bandiću? 250 krat prijavljen sum storitve KD in nikoli nič.
      In glej glej, danes so ga zaprli.

      Izbriši
  3. A je kaj v delovanju KO kar je bilo narejeno skladno z zakoni?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prav nič, sploh glede na to, da je KO izmišljen subjekt, ki nima prav nobenih pristojnosti. Tudi če KO izenačimo s katerim od NO v naselju, po zakonu NO ne sme početi nič od tega, kar se je šel KO (pogajanja z MOL, zbiranje irelevantnih pooblasti, javno povabilo podjetjem za svoje ali tuje ime). Da ne govorimo še o fizičnih grožnjah članov KO proti drugače mislečim na njihovih sestankih ...

      Izbriši
  4. Berem in vidim, da je tu samo eden in edini, kateri se vedno oglaša v imenu ostalih stanovalcev proti zapornicam, in zavaja ljudi, več ali manj so ljudje za zapornice, zdaj bi pa lahko že dal mir, zbranih je 75 % podpisov.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nasprotno, zelo očiten je vzorec, da se v imenu neke neobstoječe večine oglašajo samo zagovorniki protizakonito postavljenih zapornic, medtem ko nasprotniki kaznivih dejanj podajajo le svoje mnenje. O zapornicah ali o SPL nikoli ni glasovala večina za, prav tako je jasno, da tudi podpisanih izjav ni niti 50%, kaj šele 75%. Sanje o zapornicah 1. novembra so take mokre sanje kot 15. avgust, pa 1. september in 1. oktober. :)

      Izbriši
    2. čestitam,dobro si mu povedal.

      Izbriši
  5. V treh mesecih očitno ni bilo zbranih 75% podpisov, in ker zbiranje podpisov ne more in ne sme trajati večno so bili organizatorji zbiranja podpisov dolžni objaviti koliko podpisov so zbrali. Ker tega niso storili po treh mesecih je evidentno, da pač niso zbrali dovolj podpisov. Kot prvo pa sploh ni definirano kdo lahko podpiše pogodbo za zapiranje posamezne ulice in pa režim za posamezno ulico. Še manj pa so to overjeni podpisi.

    OdgovoriIzbriši
  6. za Anonimni19. oktober 2014 23.32

    Preprosto, ne verjamem ti. Kdo ti je to povedal? Si preštel podpise? KO je lagal že od vsega začetka (da bomo lastniki) in ne verjamem, da bi prav zdaj spremenil svoje navade, ker je njihov interes po zapornicah prevelik. Kje lahko vidimo teh 75% podpisov? Sicer pa : z nekaj fleksibilnosti se da to kaj hitro preveriti.

    OdgovoriIzbriši
  7. Še enkrat vam povem, anononimni, kateri je toliko proti zapornicam ima svoje interese, oddaja stanovanje petim študentom, vsak od njih ima svoj avto , zato mu ni v interesu, da se zapornice spustijo, ker bi drugače moral najemnino zmanjšati vsaj za 36.- EUR, zato hoče manipulirati z ostalimi stanovalci BS-a, ima smolo, ker mu čedalje manj ljudi verjame, osamljeni jezdec pač.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zlajnano, neprepričljivo, žaljivo siljenje k podpisovanju ...

      Pa ne gre za 36 EUR, ampak za diktat in neživljenjska pravila, ki jih hoče KO uvesti nad stanovalci naselja. Zato stanovalci ne zaupajo KO in SPL.

      Izbriši
    2. Imam svoje parkirno mesto v garaži in nočem zapornic! Če te veseli si gradi zapornice na svoji zemlji in pred svojimi vrati.

      Izbriši
  8. Seveda ne gre za 36.- EUR, amapk za 5x36.- to je pa že 180.- EUR, za tak denar se pa že splača razburjati in zavajati ljudi, korist je korist.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dragi moj pokvarjeni sosed;
      Vsak ki oddaja stanovanje študentom lahko brez težav nabavi kartice od sosedov kateri kartic ne želijo drugače imeti (nimajo avta) ali se sam prijavi na naslov v BS3 in nabavi 1 ali dve kartici.

      Če bi od sosedov nabavil 5 kartic in če bi jih plačal dvojno!, bi ga to, moj neumni sosed, stalo le 5x40 evrov dodatno, študentje bi pa parkirali v avtomobilskem raju katerega obljubljate.

      Vi ste enostavno inteligenčno in moralno omejeni, da bi razumeli, da je to kar delate zelo narobe.
      Uporabljate UDBA trike iz 70 let prejšnjega stoletja ("peščica", "eden", ...).
      Le nehajte krasti, pa bo.

      Izide glasovanja na katerem se jasno vidi, da pa parih mesecih nabiranja glasov niste zbrali niti 32% (780 od 2446) za SPL čeprav so vam na občini jasno napisali, da mora imeti več kot 50%.

      Vsega skupaj sosedov je za zapornice glasovalo 44% (glej, glej, prav enako kot zdaj) in sicer 1102 od 2446, vendar to vas ne zanima.
      Vi "veste", da je to le peščica :)

      Tukaj imate podatke, lepo pregledno po stavbah katere se omenjajo v uvodnem delu pogodbe :)) :
      https://drive.google.com/file/d/0B3F4RPixCG4RZ1l0M3dRREtPU3M/edit

      Mi vemo, da bo SPL (vi lokalni ščurki tukaj itak nimate nobenih besed) hotel spustiti zapornice za vsako ceno.
      Enostavno denarja je preveč, da se bi mu odpovedali, a bodite prepričani, da smo tokrat 5x bolj pripravljeni kot prejšnjič!

      Izbriši
    2. Lahko verjamem, če bi zaporničarji imeli vsaj minimalno večino, da se člani KO ne bi tako razburjali, žalili in fizično grozili stanovalcem v naselju. Če bi bile zapornice na način KO in SPL res rešitev parkiranja, verjemite, bi že zdavnaj zbrali ne 75%, ampak 90%. Ker pa temu ni tako, jih nimate niti 50%. Izgovarjanje na študente pa je tako zlajnano, da vas nihče ne bo jemal resno tudi takrat, če boste kdaj imeli kakšen smiseln argument.

      Izbriši
  9. Zaporničar pišeš neumnosti. Postavi zapornico pred svoja vrata nas ostale pa pusti, da do svojih nepremičnin prosto dostopamo. Če ti kaj ni jasno, kako večina razume zapornice si preberi zgodbo o pručki pred vhodnimi vrati (glej nazaj v julij in avgust).

    OdgovoriIzbriši
  10. Že po vsebini se razbere, da to piše eden in isti protizaporničar, zato me ne skrbi, da se zapornice ne spustijo in to čimprej, nastavile se bojo pa tudi kamere, za vsak slučaj,
    da jih kakšen anonimnež ne poškoduje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kamere že spet protipravno, ker snemajo javno površino, imate nameščene na vhodih v ulice. Snemajo kar 360 24x7 okoli sebe in?
      A jih je do sedaj ko poškodoval? Po moje se je že kdaj zgodilo.

      Mi zapornic ne bomo poškodovali, le onemogočili jih bomo.

      Pa še nekaj me zanima, ste res toliko neumni, da se vam zdi, da bodo sosedje kateri se z vašim izsiljevanjem ne strinjajo mirno stali in gledali kako vas 43% greste not?

      A res ne mislite, da bo to totalni haos z zapolnjeno Vojkovo z avtomobili, ki ne morejo odmov?
      Povzročili boste prometni kaos kakšnega si ne prestavljate. Banda hudičeva izsiljevalska.

      Izbriši
  11. JAZ BI ŽE KAR SEDAJ VLOŽIL TOŽBO PROTI SPL-u IN KO BS3 IN FNO-ju ZARADI ZAVAJANJA, GOLJUFIJ, KI SO V TEKU, SKRIVANJU DOKAZOV O PODPISIH.....

    GREMO TOŽITI JIH ŽE SEDAJ, NE ČAKAJMO!!!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izvoli in toži. To je sizifovo delo. Kdo predstavlja KO? Veš z imeni in priimki?

      Izbriši
  12. Zakaj skrivajo rezultate podpisov? Zakaj Zore lukin enostavno reče....zbrali smo dovolj podpisov in bomo spustili zapornice???

    V Odvetniškem žargonu to pomeni lahko tudi 10% podpisov.... BESEDA DOVOLJ JE PREVEČ SPLOŠNA BESEDA IN RELATIVNA.

    zakaj ne predstavijo rezultate podpisov, kaj skrivajo? Zakaj skrivajo? Kakšen je njihov namen, tega skrivanja? Ali ni bil njihov namen vzpostavitve zapornic ....sodelovanje in zakaj v tem primeru ne sodelujejo? Zakaj so rezultati podpisov tako tajni?

    Zakaj skrivajo dokaze? ZAKAJ? ZAKAJ?...zakaj? Zakaj se skrivate, za nekimi dokumenti in zakaj izkrivljate zakone? Zakaj zavajate nas prebivalce BS3? Zakaj si tako želite te zapornice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zakajaš brez veze. 5* extra ego KO zaplankarjev ne prenese takega poraza! Za laži pa pri Frančiškanih dobivajo odpustke.

      Izbriši
  13. Zakaj si želimo zpornice? Da vam, ki ste proti nagajamo!!!

    Želimo si jih zato, da bomo parkirali pred bloki, ne pa da gledam kako drugi zastonj parkirajo pred mojim blokom, jaz pa vozim avto na druga parkirišča in iščem prostor.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za Anonimni20. oktober 2014 02.17
      Si tajnik KO? Dobivaš nasvete od njih preko gmaila? Koliko % od pobrane vsote za zapornice boš dobil? Pojdi raje malo ven, sonca kmalu ne bo več! Že v sredo se obeta poslabšanje.

      Izbriši
    2. Lažeš.
      Če bi to želel, pol ne bi delal protizakonito.
      Nehajte nas lagati in krasti, ker od zapornic drugače ne bo nikoli nič.

      Izbriši
    3. O ti nagajivček ti :)
      Ti, ti, ti... pojdi v kot in se jokaj :)

      Res si bogi s svojimi izgovori.

      Izbriši
  14. Tako je anonimni 02.17.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako ni anonimni 02.17 oziroma 02.29.

      no pa sem te :)

      Izbriši
  15. "Protizakonito" gor ali dol, zapornice je treba spustiti, zakaj bi jaz plačeval garažo, dnevni emigranti in študentje najemniki in tisti študentje, kateri se dnevno vozijo v LJ pa lahko neovirano parkirajo v BS-u, me zanima, kako bi bilo če bi vi PROTIZAPORNIČARJI parkirali na dvorišču privat hiše, mislim, da bi se morali takoj odpeljati, ravno tako je tukaj, to so naši parkirni prostori in drugi nimajo tukaj kaj iskati, zato ZAPORNICE ČIMPREJ DOL.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Enostavno ni res nisi lastnik zemljišč, kjer so parkirišča - najprej z dokumenti v ZK dokaži lastništvo na parkiriščih, ki si jih kar prisvajaš!

      Izbriši
    2. tudi ti nisi lastnik intervencijskih poti, ki si jih prisvajaš, s tem, da si zaprl dostop in onemogočil stanovalcem, da parkirajo pod svojim oknom in tudi ti parkiraš na ostalih intervencijskih poteh pri sosedih:

      »««««««««Anonimni04. september 2014 02.15
      Jaz pa sprašujem, zakaj imajo stanovalci

      Maroltova ulica 2 in 4 zahodna stran
      Maroltova ulica 10 in 12 zahodna stran
      Maroltova ulica 14 in 16 vzhodna stran

      Reboljeva ulica 2 in 4 zahodna stran
      Reboljeva ulica 6 in 8 vzhodna stran
      Reboljeva ulica 10 in 12 zahodna stran
      Reboljeva ulica 14 in 16 vzhodna stran
      Reboljeva ulica 9 in 11 zahodna stran
      Reboljeva ulica 13 in 15 vzhodna stran

      pravico zapirati svoje intervencijske poti in kje parkirajo svoje avtomobile. Če je to ekskluzivna pravica, si jo bomo vzeli tudi mi ............


      Kaj ti pomaga javna cesta, če moraš potem mimo ovir, zapor z verigami prenašati svojo prtljago do svojih domov in še avto parkirati pod sosedovim oknom, ker nekateri so si že pred leti ogradili svoje oaze.
      Dajmo aktivirati zapornice in sprostit zaprte intervencijske poti, ki jih držijo zaprte posamezniki že leta in leta in pridobimo še več kot 100 mest za parkiranje.!

      Izbriši
    3. Že spet si se zmotil. To pač nisem jaz, ker ne živim v pritličju.

      Izbriši
    4. si pa v visokem pritličju! ......rečeno hipotetično, pa kaj ti bom razlagal, saj bi moral vedeti za kaj gre tristopetdesetič....nočeš vedeti tristopetdesetič! Glavn, da parkiraš pri sosedu, tudi to bo odklenkalo.

      Izbriši
    5. Zakaj bi plačeval garažo, nekateri pa parkirajo zastonj? Zato ker živiš v naselju, ki nima urejenih parkirnih mest, k temu pa si veliko tudi sam pripomogel, saj podpiraš protizakonite ukrepe KO, MOL in SPL, ki parkiranja prav nič ne rešujejo. Zapornice ne prinesejo dodatnih parkirnih mest in ne zmanjšajo števila avtomobilov (tudi z zapornicami bo naselje ponoči nabito s pločevino). Če ne verjameš tistim, ki so proti KO in SPL, lahko verjameš vsaj temu svojemu KO. KO-jevci so 21. marca 2013 poslali dopis Vojku Grünfeldu, v katerem med drugim navajajo, citiram: "KO BS3 še vedno zastopa stališče, da bo problem parkiranja v BS3 in bližnji okolici rešen le z vzpostavitvijo ZK lastništva etažnih lastnikov v naselju ter izgradnjo dovolj velike garažne hiše (lahko v bližini BS3), kjer bodo zainteresirani lahko po razumni ceni garažni prostor kupili in/ali najeli."

      Izbriši
  16. Imam svoje parkirno mesto v garaži in nočem zapornic! Kogar veselijo ovire naj gre trenirat tek 110m (ženske 100m) z ovirami!!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Če bi "zaporničarji" resnično želeli, da se parkirna situacija v naselju vsaj za silo uredi, je bila potrebna samo ena stvar: DELATI POŠTENO.

    Žal, so bile njihove ambicije, omastiti se na račun sosedov, prevelike.

    OdgovoriIzbriši
  18. Če bomo iz naselja že pregnali študente, pa dajmo iz naselja pregnati tudi stanovalce Vojkove ulice. Tudi oni namreč ne živijo na Puhovi,Trebinjski,Maroltovi ali Reboljevi imeli bomo prostora vrh glave.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimni15. september 2014 14.59
      ...................Po drugi strani, res je super, da lahko ljudje z nenavadnimi idejami imajo kje povedati svoje misli :)

      Izbriši
    2. Res nekateri se ponavljate kot papige in seveda nimate nič povedati. Verjetno imate tudi IQ na nivoju papige.

      Izbriši
    3. Tudi to je super, da se ne ve na koga naslavljaš svoje dovtipe :)

      Izbriši
    4. To je pa tako, če je blog odprtega tipa. Na SPLju pa še kar razmišljajo kako priti do denarja preko zapornic. Neznank v enačbi ja vedno več. Mestni šerif je trenutno rekel STOP nadaljevnaju projekta.

      Izbriši
    5. Ja, odkod pa je prifrčala informacija o STOP-u mestnega šerifa? In zdaj je zato kriv še blog odprtega tipa? Ja, naše karte imamo vedno odprte, vi zaplan karji pa delate vse podmuklo skrito!

      Izbriši
    6. Ja, tole: STOP projektu bi utegnilo biti res. Med vrtičkarji nasproti naselja se je razširila novica, da bodo tam začasno uredili parkirišče.....

      Izbriši
    7. Za Anonimni20. oktober 2014 04.26

      ...................Po drugi strani, res je super, da lahko ljudje brez idej vadijo kopirati:)

      Izbriši
    8. vrtičkarji, vrtičkarji, spet ena velikaaaaaaaa laž! Oni so itak brez avtomobilov, zdaj pa jih skrbi, da bodo še brez vrtičkov. Bodo, pa ne zaradi parkirišč.
      Ve se na katerem zelniku je zrasla ta debela laaaaaž, kajneda ?!

      Izbriši
    9. ... ja pa super je tudi to, da zapornice ne delujejo :)
      ... pa da ima SPL nepremagljivo oviro v zakonodaji.
      ... pa da je tudi MOL ponovno stopil korak ali dva nazaj: začenja se reševanje dosedanje mestne stanovanjske politike, ki nam je prinesla sovražno sosesko z velikim komunalnim primanjkljajem. Vse to zaradi nedokončanega delilnega načrta, ki ga mora dokončati MOL kot naslednica stanovanjske skupnosti in nekdanjih občin. Do sedaj nam je MOL pomagala (npr. proti Gjuri) tudi zato, da se ne bi obrnili na pravi naslov – na njih same, to je MOL. Edini sklep, ki ima smisel, je zahteva, naj MOL pripravi delilni načrt za sosesko po zazidalnem načrtu iz leta 1973.

      Izbriši
    10. Vrtičkarji, ki jih poznam jaz, imajo v poprečju 2 avtomobila v družini.!

      Izbriši
    11. Res bi bilo lepo, če bi se v mestne načrte vrnil tudi študentski kampus na drugi strani Vojkove. Že samo to bi v mnogočem bistveno spremenilo zadeve:
      NASLOV PROSTORSKEGA AKTA: STROKOVNE REŠITVE ZA ŠTUDENTSKI KAMPUS


      LOKACIJA: MESTNA OBČINA LJUBLJANA
      LETO IZDELAVE: 2006
      KATEGORIJA: študije, strokovne podlage in raziskave
      IZDELOVALEC: Ljubljanski urbanistični zavod d.d.
      PRIPRAVLJALEC: Mestna občina Ljubljana

      več:
      http://www.luz.si/studentski-kampus.aspx

      Izbriši
  19. Anonimni 4.14 ti si en velik cepec.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predvidevam, da si iz stolpnice (06.55)zato je tvoj komentar pričakovan. Vendar je dejstvo, da stolpničarji parkirate na parkiriščih, ki so namenjena Puhovi,Trebinjski,Maroltovi in pa Reboljevi ulici. Dejstvo je tudi, da v takoimenovanem KO sedita dva stolpničarja in da Puhova ulica sploh nima predstavnika. Dejstvo je tudi, da se je KO sam predlagal (sistem Bratušek), sam je sestavil famozni finančni nadzor, seveda po lastni želji. Stanovalci smo pa samo plačniki eksperimenta zapornice BS3. Dejstvo je da naj bi stanovalci zopet plačali veliko za nič. Ne pozabimo, da je bila prvotna zahteva KO, da po kartici pobere po 60€. Za ta denar bi lahko stanovalci BS3 zoposlili 17ljudi, se pravi 4 ljudi na vsako ulico in jim dali sicer minimalno bruto plačo. Torej je v matematiki KO nekaj zelo narobe ali pa se nekdo debelo redi na račun
      stanovalcev BS3

      Izbriši
  20. Saj res, Anonimni 4.14 , ideja ni slaba, sploh če vemo, da stolpnic v prvotnem načrtu ni bilo in so jih sprojektirali in umestili v naselje naknadno.

    To, ja. Se strinjam, te podpiram, tudi podpišem.

    Kakšen mir bomo imeli, ko se znebimo vseh nebodigatreba, ki odžirajo naša parkirišča.

    Prostora bo na pretek, še služili bomo lahko z oddajanjem.:)))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. veš kje je zate prostor za parkiranje od 19 do 06 pri zoo,ha,ha

      Izbriši
    2. hahaha, kaj vse ti veš, kar drugi ne vemo:

      ......sploh če vemo, da stolpnic v prvotnem načrtu ni bilo in so jih sprojektirali in umestili v naselje naknadno.

      ti še vedno tičič v peskovniku...kukuc

      Ilija Arnautović

      Stanovanjske stolpnice v Bežigrajski soseski 3 – BS-3

      Gruči stolpnic, ki z ošiljenimi in proti severu rastočimi trikotnimi vrhovi zaokrožujeta značilni obris soseske BS-3, sta najbolj razpoznaven tega severnega ljubljanskega predela.
      Prvotna urbanistična zasnova soseske je namesto stolpnic predvidela dva megabloka velikih dimenzij z visoko gostoto poselitve. Stolpnice so ustrezno zadostile zahtevani gostoti in obenem ustvarile identifikacijsko točko celotnega naselja.

      Gruči stolpnic stojita na vzhodnem robu soseske ob Vojkovi. Posamezno gručo sestavljajo po trije svežnji stolpnic in te po štirje stolpiči. Stolpiči so različno visoki, horizonatlno zamaknjeni in povezani z vertkalnimi komunikacijami in servisnimi balkoni. Razporejeni so po treh stranicah osrednjega trga z atrijem, ki se odpira proti žalski ravnici na vzhodu. Posebnost stolpičev so trikotno zašiljene bele ‘’strešne kape’’, ki so nekoliko ločene od betonskih vertikalnih teles. V njih so stanovanja z velikimi terasami, na katera se odpirata dnevni prostor in jedilnica. Spalni prostori so od dnevnih povsem ločeni.

      Stolpnice so zgradili s sistemom težke montaže z velikimi betonskimi paneli.
      ---------------------
      Prvič slišiš za megabloke? No pa ponovimo: Prvotna urbanistična zasnova soseske je namesto stolpnic predvidela dva megabloka velikih dimenzij z visoko gostoto poselitve, pa še tristopetdesetič: Prvotna urbanistična zasnova soseske je namesto stolpnic predvidela dva megabloka velikih dimenzij z visoko gostoto poselitve. ...itd.

      Izbriši
    3. Med kakšnimi ljudmi pa živimo. Saj človeka postane strah. Polno
      groženj, žaljivk itd. Kam to pelje. In to zaradi parkirišč. Če bi se vsak
      od nas malo potrudil, bi že nekako rešili ta problem. Ne pa, da
      drug drugemu polena pod nogo mečemo.Dajte mehajte eni in
      drugi.Kakor je bilo v enem komentarju napisano, kaj bo s sosesko
      ćez npr. 10 let. Ali se bomo bali eden drugega.
      Zakaj ste eni tako proti zapornicam. Te so v situaciji kakršna je
      nujno potrebne.Le tako se bo vzpostavil približni red. Potem pa je
      potrebno urejati s pomočjo MOL-a parkirišča in to zunaj naselja,
      saj tako, kot so v tem naselju parkirani avtomobili vsepovsod
      niso nikjer . Avtomobile bi bilo potrebno parkirati izven naselja.
      Saj verjetno veste nekateri, da je bilo ob izgradnji te soseske načrtovano, da bodo vožnja in parkiranje v naselju prepovedana,
      vožnja in parkiranje naj bi bilo samo za kratek čas za dostavo,
      dovoljeno pa bi bilo intervencijska vozila. Na ulicah pred naseljem so še vedno prometni znaki, ki zapovedujejo to. Zato ne vem, kaj se govori
      toliko o parkiriščih v samem naselju. Kje so zavedena kot parkirišča,
      verjetno so to divja parkirišča med bloki. Zato me čudi, kaj nekateri
      toliko pišejo o intervencijskih poteh zakaj so nekatere zaprte. Mislim,
      da na situacijo kakršna je, sam blok odloča o tem ali ima zaprto.
      Saj intervenciska pot ni namenjena parkiranje, temveč intervencijskim
      vozilom. Nekatere imajo v neposredni bližini igrišča,klopce itd.
      Nekateri bi pa še to zaparkirali. Poleg tega, če ni zgoraj v komentarjih
      nekaterim jasno, blok si izbira to sam in verjetno, če pogledate,
      imajo nekateri bloki, ki imajo zaprte intervencijske poti, poleg ogromna
      parkirišča mislim, da enih večjih v naselju in stanovalci imajo sigurno
      kje parkirati, kar pa za nekatere druge ne velja. Kako naj naselje
      prenese tako imenovana parkiranja v naselju,ko pa je tričetrt
      v zelenju. Lepo,sem zelo za zalenje, vendar kam ti ljudje parkirajo,
      verjetno pred druge bloke in to direktno pod okni. In verjetno se zdi tem najbolj samoumevno, da bi zaparkirali še kakšno intervencijsko
      pot. . Eni nimajo te sreče, živijo direktno nad imenovanimi "parkirišči",
      med tem, ko gredo prvoimenovani v lepo okolje. Zato misliim, da
      ne glejte po naselju kje bi se lahko še parkiralo, kje je še kakšna
      intervencijska pot zaprta, raje si uredite parkirišča pred svojimi bloki,
      pa tudi če si uredite parkirišča pred atriji. Saj v začetku se je tudi
      tam parkiralo marsikdo je zapeljal na zelenico, ampak se je vse zaprlo.
      Lepo in prav, če bi bilo dovolj parkirišč in ne bi zasedali drugih
      "parkirišč". Želim povedati, da ni prav, da samo eni nosijo
      posledice tega divjega pakiranja po naselju.Zato je potrebno na dolgi
      rok urediti parkirišča izven naselja. Zaenkrat pa bi zapornice rešile
      kar velike problem.Saj, če poslušal okolico, kdo je proti zapornicam,
      kdo, seveda tisti, ki oddajajo stanovanja, pa tisti, ki imajo na stanovanje več avtomobilov, pa nekateri, ki pa ne vem zakaj so proti.
      Nekateri pišete o nekih goljufijah o vračilih denarja, kakor je
      znano o tem odločajo, če se je predalo to naprej, sodišča. In tako je
      tudi prav,ne morete odločati kar sami.
      Zato pustite, da to uredijo pristojno, za zapornice, pa se vseeno
      lahko odločiti, saj bo verjetno tudi za vas to bolje,lažje boste
      parkirali,saj ima skoraj vsa Ljubljana zaprta "parkirišča"okrog
      blokov ,kar jim omogoča boljše parkiranje.

      Lep pozdrav

      vsa Ljubljana ima zapornice.

      Izbriši
    4. Soseda,

      A vi mislite da smo
      1. Mi slepi?
      2. Da vidimo malo dlje kot vi?

      Če bi zapornice reševale to o čem vi govorite in če bi bile postavljene po zakonih in po predpisih se noben ne bi razburjal.
      Če pa nam zapornice upravlja zasebna družba namesto občine in jih astronomsko plačujemo je to kaznivo dejanje.

      Zgodba o študentih kateri zasedajo naša parkirna mesta je enostavno 100x prenapihnjena in to se je videlo, ko so zapornice bile postavljene. Enako tako velja, da si stanovalci Puhove, katera je najbližja univerzi najbolj želijo zapornice.
      Mi smo se zato uprli in silimo občino, da naredi rešitev, ki dejansko povečuje število parkirišč.

      Po najnovejših novicah (baje, da se je pojavil investitor v stožice, ki zahteva povečanje števila parkirnih mest) se bo to tudi dejansko zgodilo.

      Izbriši
    5. Draga soseda z zapornicami, problem je v tem, kaj z zapornicami še zraven dobimo. Če bi za zapornice polno odgovornost nosila MOL, imamo na voljo pravno varstvo, pritožbe se rešujejo po uradni poti. Ker pa se projekt vodi po kavbojsko, tako kot ŠRC Stožice, in se z LPT seli k SPL, ni težko ugotoviti, da z zapornicami dobimo total sranje in sami sebe zašijemo še za nekaj desetletij, problem parkiranja pa ostane. Da lahko problem sploh pričnemo reševati, je treba najprej pozabiti ideje o KO in njegovih pogajanjih z MOL, izsiljevanje SPL. Sanirati bo treba škodo, ki jo je KO povzročil naselju, predvsem kar se tiče protizakonitih obligacijskih razmerij in izgube zaupanja. Apeliranje na nujnost rešitve, kakor ste ga predstavili vi, pa ne sme pripomoči k temu, da se nadaljuje s kaznivimi dejanji. Če za zgotovitev, da je pri početju KO vse protizakonito, potrebujete mnenje sodišča, toliko slabše za vse nas. Večini stanovalcev je to očitno že jasno, zato jih je čedalje težje prelisičiti z raznimi triki KO in SPL. Dokler boste poenostavljali razloge tistih, ki so proti zapornicam na način KO, tudi sami nič ne pripomorete k reševanju problema, zato tudi vaš apel, naj pustimo aktivistom proste roke, izzveni neresno.

      Izbriši
    6. Verjetno se zavedate, da bi verjetno zapornice v neki obliki delovale, če bi takoimenovani KO, poslušal pripombe, zahteve in želje stanovalcev. Tako pa je z svojo netransparentjostjo, aroganco pripeljal do trenutnega stanja. Iz tega stanja pa nas ta KO ne bo spravil zato je prvi korak, da se iz zgodbe umakne in da situacijo prevzame MOL in da se začne zadeva reševati tako kot je treba. Res je da bomo morali vsi skupaj potrpeti in še nekaj časa parkirati v naselju in bo treba oaze tudi poparkirati. Ko pa bo problem zemljišč rešen pa postaviti parkirišča v več etažah in zgraditi garaže. Torej edina rešitev so dodatna parkirišča in pa garažne hiše ne pa neznansko drage zapornice. Še enkrat za delovanje zapornic želi KO od stanovalcev letos pobrati 100 000€. V tej zgodbi se nekdo norčuje iz stanovalcev BS3.

      Izbriši
    7. Niti slučajno se ne strinjam z idejo, da bo problem parkirišč reševali na račun otrok.
      Z zaparkiravanjem igrišč otrokom odvzemamo možnost za ustrezen psihomotorični razvoj ker jih zaradi varnosti ne moremo imeti od zunaj.
      Pa tudi policija se ne strinja s to idejo (klical!)

      Izbriši
    8. Anonimni21. oktober 2014 03.36

      Niti slučajno se ne strinjam z idejo, da bo problem parkirišč reševali na račun otrok.
      Z zaparkiravanjem igrišč otrokom odvzemamo možnost za ustrezen psihomotorični razvoj ker jih zaradi varnosti ne moremo imeti od zunaj.
      Pa tudi policija se ne strinja s to idejo (klical!)

      Pejt povedat še na policijo, da imate to idejo o zaprtju intervencijskih poti samo tukajle:
      Maroltova ulica 2 in 4 zahodna stran
      Maroltova ulica 10 in 12 zahodna stran
      Maroltova ulica 14 in 16 vzhodna stran

      Reboljeva ulica 2 in 4 zahodna stran
      Reboljeva ulica 6 in 8 vzhodna stran
      Reboljeva ulica 10 in 12 zahodna stran
      Reboljeva ulica 14 in 16 vzhodna stran
      Reboljeva ulica 9 in 11 zahodna stran.

      Pa ne govor na policiji, da so zaparkirana otroška igrišča (ta so zaparkirana samo na Puhovi 13-15) vsa ostala so igrišča. Zaparkirane so intervencijske poti in ne igrišča. Povej na policiji, da ste vi samovoljno zaprli intervencijske poti že pred leti.....Kaj ti pomaga javna cesta, če moraš potem mimo ovir, zapor z verigami prenašati svojo prtljago do svojih domov in še avto parkirati pod sosedovim oknom, ker nekateri so si že pred leti ogradili svoje oaze.
      Pa saj si smešen zamenjuješ intervencijske poti z igrišči.
      Sicer pa na policiji so vsi pogovori snemani, tko da imajo dokaz da si klical in tudi kaj si povedal!

      Izbriši
    9. Tole agitiranje za parkiranje na intervencijskih poteh (čeprav manjka še Reboljeva 1 in 3) je odlična antireklama zapornicam. :)

      Izbriši
    10. Ti imaš dokaz kaj sem jaz povedal?
      Najprej, kaj boš s tem posnetkom (dokazom) kateri sprašuje policijo,ali so normalni, da dovolijo, da idijoti vsak dan 200x vozijo 1m stran od otrok ki se igrajo?
      a. Civilna tožba, b. sum storitve kaznivega dejanja, c. zatakniti nekam drugam?
      Pokliči na policijo pa vprašaj, če si toliko neumen, da ne razumeš, da otroško igranje, rast in razvoj, ter na koncu na žalost tudi življenje ni bolj pomembno kot tvoj avto ter 36 eur ki jih nimaš za dati za parkiranje v stožicah, ali 25 eur za parkiranje pri ACH.
      Garantirano ne moreš imeti otrok, in si zato tako zagrenjen.

      Izbriši
    11. "Pa ne govor na policiji, da so zaparkirana otroška igrišča (ta so zaparkirana samo na Puhovi 13-15) vsa ostala so igrišča."

      To da se nekdo z avtom parkira pod tobogan je pa absolutna uber svinjarija.

      Otrok ni mačka, pes, ali hrček ali kakšna druga domača žival. To je živo magično bitje, katere bo ostalo tu ko boš ti crknil in bo nosilo ta svet naprej. Njega se ne sme dati v na povodec v peskovnik in se mimo njega, medtem ko se igra peljati 1500kg teško jekleno govno polno vrečk iz BTC le zato ker nočeš plačati parkiranja.

      Izbriši
    12. "Otrok ni mačka, pes, ali hrček ali kakšna druga domača žival. To je živo magično bitje, katere bo ostalo tu ko boš ti crknil in bo nosilo ta svet naprej. Njega se ne sme dati v na povodec v peskovnik in se mimo njega, medtem ko se igra peljati 1500kg teško jekleno govno polno vrečk iz BTC le zato ker nočeš plačati parkiranja."

      Tukaj nisem mislil na parkiranje pod toboganom, katerega bi "nagrail" z instantnim šusom vglavo, ampak na parkiranja na potkah ob toboganu, za katere ti trosiš neumnosti, da so intervencijske in se ti jebe da so kot takšne zaparkirane oz. dejansko imajo prostega toliko prostora, da ne gasilec ne rešilec niti slučajno ne morejo mimo.

      Izbriši
    13. O tem, da nimaš blage veze koliko parkirnih mest potrebujemo in koliko parkirnih mest bi s tvojo genijalno rešitvijo s katero bi okončno naglali to nagnusno otroško golazen iz naselja sploh pomislil nisi.
      Le da se boš ti znebil golazni a ne da?
      A pa guess what, eni imamo vsaj minimum morale, poznamo Zakone in nam policija drži stran.

      Če bi jaz živel v bloku z zaparkiranim otroškim igriščem (oz. z avti parkiranimi ob igrišču) bi prav vsak dan klical policijo.

      Izbriši
    14. Na Puhovi se marsikje igrajo avtomobili na igrišču namesto otrok, na Trebinjski pa so avti parkirani ob igriščih. Glede na to, da je v naselju prepovedan promet za vsa vozila razen intervencijskih, bi morala to urejati policija ali pa mestno redarstvo!

      Izbriši
    15. Odličen izgovor -to z otroci-,da potem hodiš parkirat k sosedom.

      Izbriši
    16. V tem naselju je zraslo že veliko otrok,ki jim avtomobili niso pokvarili psihomotoričnih lastnosti. Poglej malo okoli sebe. Vsi bi si želeli, da bi lahko avtomobile umaknili iz naselja, vendar če imaš malo v glavi potem veš, da to v tem trenutku ni mogoče in da nas KO in MOL že dolgo nategujeta in nista ukrenila prav ničesar. Če se spominjam je Jankovič obljubljal garaže po 8000€. Če bi svojo obljubo držal bi se del avtomobilov umaknil iz naselja. Res pa je Jankovič naselju odvzel parkirišča pri ACH in stanovalcem podtaknil gnilo jajce KO.Toliko o reševnju parkiranja v BS3.

      Izbriši
    17. "V tem naselju je zraslo že veliko otrok,ki jim avtomobili niso pokvarili psihomotoričnih lastnosti."

      Ja, ker so se brez skbi igrali povsod.

      "Odličen izgovor -to z otroci-,da potem hodiš parkirat k sosedom."
      Meni ne pade na pamet, da bi šel parkirat na otroško igrišče. Enostavno bi prej avto prodal. Ti pa toliko pojma nimaš kaj govoriš. da si spregledal dejstvo, da je V CELI TVOJI ULICI prepovedan promet za vsa vozila razen intervence in snage (le v Reboljevi je dovoljeno za stanovalce).

      Izbriši
    18. Morda pa imajo zato ker so se igrali med avtomobili celo boljše psihomotorične lastnosti.

      Izbriši
  21. BS3. Soseska, zgrajena z izostrenim posluhom za humano bivalno okolje (arhitekta I. Arnautovič, M. Jernejec), s kompozicijsko skladno dopolnitvijo treh višinsko raznolikih stolpnic s subtilno oblikovanimi strešinami, ki so postale ikone naselja, še danes nima urejenega parkirišča. Župana čaka naloga premestiti parkiranje v subteren, ploščad pa s parkovno ureditvijo in dopolnilnim programom prepustiti stanovalcem.

    OdgovoriIzbriši
  22. Očitno vam večini, kljub vsem informacijam, ki so na voljo še vedno ni jasno, da Janković in MOL ne želita rešitve pri kateri stanovalci ne bi dodatno plačevali za parkiranje - tako ali drugače.

    Rešitev je sicer na voljo zelo hitro - kot je bilo že zgoraj nakazano - zemljišča, namenjena za študentski kampus in pa zemljišča vse do kompleksa Stožice so v mnogih strokovnih podlagah (študijah, analizah) že bile predvidene za dodatna parkirišča stanovalcev BS 3.

    Kaj vi mislite, da se odgovorni na MOL (urbanizem, promet, ...) ne zavedajo prblema?
    Kaj res mislite, da če bi živeli v normalni pravni državi, da bi ti osebki še vedno sedeli na svojih položajih?
    Kaj vam ni jasno, da je nesposobnost, lenoba, kriminal in tudi neznanje v preteklosti vzrok vsem težavam ?
    Kako je lahko nekdo zaključil gradno brez ustrezne osnovne komunalne ureditve in nato zemljišča namenjena parkiranju še enkrat prodajal?
    Stanovalci, ki imate voljo in energijo - usmerite jo na pravi naslov!

    OdgovoriIzbriši
  23. Dodatno mnenje stroke - zakonodaja, težave, nedoslednosti (vir internet):
    Med izvirne pristojnosti občine sodi tudi načrtovanje prostorskega razvoja, opravljanje nalog na področju posegov v prostor in graditve objektov. V tej zvezi je bil v Sloveniji v letu 2002 sprejet prvi sistemski zakon, Zakon o urejanju prostora /ZUreP-1/ (Uradni list RS, št. 110/2002), ki je urejal prostorsko načrtovanje in uveljavljanje prostorskih ukrepov za izvajanje načrtovanih prostorskih ureditev, zagotavljanje opremljanja zemljišč za gradnjo ter vodenje sistema zbirk prostorskih podatkov. Ta zakon v praksi ni zaživel, saj se je takoj po njegovem sprejemu začel pripravljati nov zakon. Tako je bil v letu 2007 sprejet Zakon o prostorskem načrtovanju /ZPNačrt/ (Uradni list RS, št. 33/2007, 70/2008-ZVO-1B, 108/09, 80/2010-ZUPUDPP (06/2010 popr.), 43/2011-ZKZ-C). ZPNačrt ureja prostorsko načrtovanje kot del urejanja prostora, določa vrste prostorskih aktov, njihovo vsebino in medsebojna razmerja ter postopke za njihovo pripravo in sprejem. Zakon ureja tudi opremljanje stavbnih zemljišč ter vzpostavitev in delovanje prostorskega informacijskega sistema. To so izredno pomembne pristojnosti občin, saj občine z načrtovanjem prostora in opremljanjem stavbnih zemljišč usmerjajo gospodarski in družbeni razvoj. Navkljub novi pravni ureditvi se je skozi čas v praksi pokazala problematika pravne ureditve opremljanja stavbnih zemljišč in komunalnega prispevka. ZPNačrt na področju opremljanja stavbnih zemljišč opredeljuje dva ključna instituta in sicer program opremljanja stavbnih zemljišč in komunalni prispevek. Oba instituta se vsebinsko povezuje in kot celota integrira v sistem urejanja prostora in prostorskega načrtovanja ter vodenja prostorske politike v občini. ZPNačrt jasno določa, da lahko občina zaračuna komunalni prispevek le za občinsko gospodarsko javno infrastrukturo na katero je priključitev obvezna. Med te sodi javno vodovodno omrežje, javno kanalizacijsko omrežje s čistilno napravo in javno cestno omrežje. Druga javna gospodarska infrastruktura pa se lahko zaračuna v obliki komunalnega prispevka le, če je z občinskim predpisom določeno, da je priključevanje na to komunalno infrastrukturo obvezno. V to kategorijo ne sodi državna gospodarska javna infrastruktura. Z vidika vsebine so pomembne določila, ki se nanašajo na pristojnosti in obveze občine, ki se nanašajo na opremljanje stavbnih zemljišč. Opremljanje stavbnih zemljišč je z ZPNačrt opredeljeno kot projektiranje in gradnja komunalne opreme ter objektov in omrežij druge gospodarske javne infrastrukture, ki so potrebni, da se lahko prostorske ureditve oz. objekti, načrtovani z občinskim prostorskim načrtom (OPN) ali občinskim podrobnim prostorskim načrtom( OPPN), izvedejo in služijo svojemu namenu. To pa pomeni, da je gradnja objektov dovoljena le na območjih, ki so komunalno urejena s komunalno infrastrukturo, ki jo določajo občinski prostorski akti. Nadalje ZPNačrt določa, da lahko občina zaračuna komunalni prispevek le na podlagi sprejetega programa opremljanja z obstoječo komunalno opremo na celotnem območju občine. Komunalni prispevek je plačilo dela stroškov gradnje komunalne opreme, ki ga zavezanec za plačilo plača občini. V komunalni prispevek niso vključeni stroški vzdrževanja komunalne opreme. Komunalni prispevek za posamezno vrsto komunalne opreme se lahko odmeri, če se stavbno zemljišče nahaja v obračunskem območju te vrste komunalne opreme. S plačilom komunalnega prispevka občina zagotavlja zavezancu priključitev na že zgrajeno komunalno opremo ali da bo lahko v določenem roku in obsegu, kot to določa program opremljanja, zgrajena in bo zavezanec nanjo lahko priključil svoj objekt. Šteje se, da so s plačilom komunalnega prispevka poravnani vsi stroški priključevanja objekta na komunalno opremo, razen gradnje tistih delov priključkov, ki so v zasebni lasti.

    OdgovoriIzbriši
  24. Pa saj nam je večini jasno:
    S kompleksom ŠRC Stožice in študentskim kampusom se je v naselju, po dolgih letih (županovanje Vike in Danice), začelo reševanje med drugim tudi komunalne, prometne, prostorske ureditve in pomanjkljivosti v nedokončani gradnji stolpnic. Žal pa so se gradenje lotili kriminalci, ki sedaj drug za drugim odhajajo v zapor.
    Se pa ve kje je odgovornost za razvoj in urejanje prostora - glej Zakon o prostorskem načrtovanju /ZPNačrt/ (Uradni list RS, št. 33/2007, 70/2008-ZVO-1B, 108/09, 80/2010-ZUPUDPP (06/2010 popr.), 43/2011-ZKZ-C).

    Zadeve so povsem jasne, plani so bili že narejeni - šepa zgolj realizacija (le zakaj :( ), po mnenju MOLa ker ni denarja - po mnenju večine stanovalcev v naselju pa postaja jasno, da se želi dodatno in neupravičeno zaslužiti na naš račun, čeprav nam prostorska ureditev in potreben nadaljnji razvoj pripada že v osnovi (saj plačujemo ogromne davke in prispevke občini in državi).

    OdgovoriIzbriši
  25. A ni naslov tega članka "Fantomski odvetnik?"....Kdo, kako, na kak način....?

    OdgovoriIzbriši