nedelja, 21. september 2014

43%

Ker nam po uradnih kanalih to seveda ni uspelo, smo na "črnem trgu" dobili informacijo o izidu zbiranja podpisanih pogodb.


43% oz. približno 1120 od 2600 Zmanjkalo je približno 830 do zamišljene meje 1950.

219 komentarjev:

  1. hahahah, ZMAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    OdgovoriIzbriši
  2. zablojenost, kaj kmalu postane resničnost :D
    SPL: Zbrali smo komaj 43% soglasij, dragi zore.
    Zore Lukin: odlično, če jih prištejemo še 1000 podpisnikov imamo odličnih 82%
    SPL: ???, ne razumem zore? kaj bomo pa sedaj naredil po tem katastrofalnem porazu?
    reče zore lukin: TO VIDIM KOT USPEH, saj vidite da jih je več kot tisoč podpisnikov še vedno odsotnih in pripravljenih podpisat!
    SPL: kako pa to predvidevate?
    ZORE: saj jih je večina še vedno na dopustu, vendar še vedno za zapornice, zato predlagam da kar spustimo zapornice in ko pridejo z dopusta, jim bomo še vedno omogočali naknadno pridobitev kartice in nato po podpisu pogodbe aktiviramo kartice.
    SPL: odlična ideja, bomo kar spustili zapornice in pričeli obirati nevedneže, hahaha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zanimiv scenarij! Zdaj vemo, zakaj si lastniki nepremičnin v tem naselju ne morejo privoščiti lastne garaže ali najema le-te (izvedene ankete). Preveč zapravljajo za dopust!

      Izbriši
  3. Kdaj odpremo šampanjec? :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Prostora za "proslavo" ni. Spustitev zapornic ali ne, je tu nepomembna. Itak verjamem, da jih bodo spustili neglede na vse.
    V tem postopku še nismo doživeli niti D od Države in niti Z od Zakonov.
    Ko bodo odgovorni obsojeni ali oproščeni in, ko bodo šli iz javnih funkcij, šele takrat se lahko pogovarjamo o zmagi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Všeč mi je izraz "do zamišljene meje 1950" - kajti predlog pogodbe je v nasprotju z vrsto zakoni in nima pravne podlage. Mejo za veljavnost pogodbe so si preprosto izmislili, pa še tukaj so se pri ciljni številki hudo ušteli. Po tem se vidi, da so totalno izgubili stik z realnostjo. Svojo akcijo zapiranja poti za lastnike nepremičnin bi lahko do konca izpeljali samo z diktaturo (po Jarnoviču: "zakon BS3") in v odsotnosti institucij pravne države. Ob tem se poraja še vprašanje, kaj so počeli drugi upravniki blokov in stolpnic v naselju (razen SPL d.d.), saj jih v vsej zgodbi sploh ni bilo zaznati. Kot da se jih ta problem ne tiče; glej: http://bs3parkirisca.blogspot.com/2014/07/rok-za-oddajo-podpisov.html?showComment=1404373547233#c4639176406712308207.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Misliš tole ?: ovadba03. julij 2014 00.45
      "Še nekaj glede izbire upravnika. Predpostavimo, da zapornice stojijo legalno, na skupnih funkcionalnih zemljiščih, katerih status je ustrezno urejen v skladu s 23. členom stanovanjskega zakona (prvi, drugi in tretji odstavek). Odmislimo, da gre za posebne pogoje uporabe po 29(2). členu stanovanjskega zakona ... V tem primeru se uporabi 23(4). člen: " S takšnim skupnim delom v imenu in za račun skupnih lastnikov upravljajo upravniki vseh večstanovanjskih stavb, ki jim takšen del služi." Upravniki teh delov in naprav so torej upravniki vseh večstanovanjskih stavb. Ni dovolj, da se stanovalci naselja s 50 % ali 75 % odločijo, da je upravnik samo en, ampak bi moral skupni upravnik v prav vsakem vhodu doseči vsaj 50 % podporo. Tudi na to je bil SPL d.d. že pred začetkom pogajanj opozorjen "

      KO je vabil na sestanke le predstavnike NO, le-ti pa verjetno upravnike blokov sploh niso seznanjali z dogodki in problematiko predvidene zapore cest.

      Izbriši
    2. Naš upravnik je bil, poleg kompletnega NO-ja, zelo "zagret" za postavitev zapornic.Na kakšno korist je računal, da mu ni bilo mar za zakonitost, niti za Stanovanjski zakon, ki naj bi ga poznal v nulo?

      Izbriši
    3. Upravniki so bili dobro seznanjeni z dogajanjem, nekateri so tudi pomagali zbirati podpise.

      Izbriši
    4. Prav zanimivo bi bilo izvedeti, kateri upravniki so bili sploh seznanjeni s to problematiko in kako so v okviru svojih pristojnosti reagirali.

      Izbriši
    5. Bodite resni! Kateri upravnik v naselju pa ni bil seznanjen s to problematiko?

      Izbriši
    6. Vedeli so vendar niso mogli ukrepati. Razlog pa je enostaven. CESTE NIMAJO Z NAMI NIČ. TO SO JAVNE OBČINSKE POTI in z našimi bloki, katere upravljajo naši upravniki, te ulice nimajo prav nič.
      Te ulice upravlja en sam upravnik in to je MOL. To da se MOL dela norca in dovoli, da bi nekdo postavil zapornice na javni cesti pa še, da bi jih SPL upravljal je KRIMINAL in nič drugega. Navaden KRIMINAL najnižje vrste.

      Izbriši
    7. KRIMINAL kot se od Jankovića in teh nepismenih idijotov po naselju lahko pričakuje.

      Izbriši
  6. Enostavneje je poklicati SPL. Če verjameš, kar pove SPL ...

    OdgovoriIzbriši
  7. Uporniki, pa napišite vsaj to, kar vam pove SPL !

    OdgovoriIzbriši
  8. Elektronski odgovori SPL vsebujejo naslednje opozorilo: To elektronsko sporočilo in vse morebitne priloge so poslovna skrivnost in namenjene izključno naslovniku. Če ste sporočilo prejeli pomotoma, Vas prosimo, da obvestite pošiljatelja, sporočilo pa takoj uničite. Kakršnokoli razkritje, distribucija ali kopiranje vsebine sporočila je izrecno prepovedano.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, in bliža se dan, ko bomo o delovanju kriminalne združbe brali in poslušali v javnih občilih.
    Rubrika: Črna kronika

    OdgovoriIzbriši
  10. Ali telefonsko obvestilo vsebuje tudi vse te "varnostne zaklopke"?
    In končno: zakaj pa naš KO, ki je bil "kao izvoljen" že toliko časa svoje "volilce" pušča brez informacij?

    OdgovoriIzbriši
  11. Ravno zato, ker je bil "samoizvoljen", ker nikoli ni bil "naš" KO in ker mu nikoli in nikdar ni šlo "za narodov blagor".

    OdgovoriIzbriši
  12. Ali je teh 43% podpisov iz zgoraj pridobljenih podatkov na "črnem trgu" mišljeno glede na lastniški delež ali zgolj na število podpisnikov?

    OdgovoriIzbriši
  13. "Ali je teh 43% podpisov iz zgoraj pridobljenih podatkov na "črnem trgu" mišljeno glede na lastniški delež ali zgolj na število podpisnikov?"

    Mi se tu pogovarjamo o upravljanju Zapornic in ne stanovanjskih stavb, stanovanj ali naselja ali ne vem česa. Torej tu naj bi šlo za solastnike zapornic, vendar... Mi smo zapornice plačali nismo jih pa naročili. Po naročilu mol jih je postavil LPT (kateri jih sigurni še vedno ima v svojih knjigah), na zemlji MOL in drugih zasebnikov. MOL in zasebniki so formalno edini pravi lastniki, ker tako piše v zakonih R SLO (zapornice so sestavni del nepremičnine).

    Če bi bilo vse narejeno pozakonih, bi naše ulice bile od MOL, MOL (in nikakor ne stanovalci naselja, ker s tem res nimajo nič) bi plačal LPT tisto kar je Razpotnikova decembra 2010 naročila (postavitev zapornic na javnih poteh) in bi vse bilo cool.

    Glede na to, da je ves čas plan bil vpeljati SPL za upravnika tega naselja (NE SAMO RAMP) zdaj mamo kar mamo. Čakamo pač, da bo policija to zadevo razčistila.
    Če mi rabimo toliko časa da razčistimo to res absolutno očitno krajo, ne razumem kaj mi sploh lahko še kontroliramo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Torej odgovor na vaše vprašanje je: Noben ne ve in tudi ni pomembno. Gre za LAŽ oz. GOLJUFIJO. Oni imajo nek "po domače" sestavljen seznam na podlagi ZK (pa vsi dobro vemo kakšna je tam situacija) in nekih dokumentov, ki so jih dobili od ŠE VEDNO sodelojočih predsednikov NO ter drugih prostovoljnih lopovov po naselju. Od tega seznama so oni zbrali 43 procentov.

    Danes smo dobili informacijo, da se je tudi SPL "usral" in da vidi, da od tega zbiranja ne bo nič. Z drugimi besedami, tisto "na izrecno željo stanovalcev" kar je bilo napisano v dodatnem vabilu na zbiranje je bilo mišljeno "na izrecno željo DOLOČENIH stanovalcev", seveda.

    OdgovoriIzbriši
  15. Čedalje več dosedanjih simpatizerjev KO spoznava njihovo resnično vrednost v smislu sposobnosti, predvsem pa odnos do njih, ko jih toliko časa pušča brez želenih informacij......

    OdgovoriIzbriši
  16. Razumeti je treba, da ne gre za simpatizerje ampak podpornike. Razlika je v tem, da podpornikom ni mar za člane odbora. Ljubezni tukaj ni. Pomembno je le, da ti nastavljajo r*t namesto svojih podpornikov. In tokrat so jo kar nastavili.

    OdgovoriIzbriši
  17. za bajsi22. september 2014 14.41
    "... Mi smo zapornice plačali nismo jih pa naročili...."

    Mislim, da so jih, vsi, ki so podpisali soglasje in pooblastilo KO za njihovo početje, tudi naročili (pravno gledano). Popravite me, če nimam prav.

    OdgovoriIzbriši
  18. Tudi slučajno ne. To "soglasje" je le način zastraševanja sosedov in nič drugega. Enostavno vi NE MORETE nekomu dati pooblastilo da bi v vašem imenu imel tako široka pooblastila. Enostavno to tako ne gre ker bi drugače takšnih goljufov bilo ogromno.
    Za določene stvari se lahko koga pooblasti vendar izključno pri notarju z overitvijo podpisa.
    Zanimivo pa je, da tudi koordinacijski odbor ni naročil del od MOL, čeprav nas prepričujejo da so (po moje so toliko neumni, da verjamejo temu kar jim LPT trosi). Oni so le poslali prošnjo za ureditev in to je vse.
    DELA JE NAROČILA RAZPOTNIKOVA, plačali smo jih pa mi.

    Torej koordinacijski odbor razen, da je ljudi metal iz sestankov, pisal nesmiselne zapisnike in pravilnike, postavljal lažne poštne nabiralnike itn. (dejansko nas zavajal in pomagal MOL prenesti strošek na nas) ni naredil praktično nič.

    Torej dolg, katerega omenja pogodba z SPL SPLOH NE OBSTAJA. Ga ni. Mi nismo nič naročili, pa tudi člani KO niso naročali. Naročala je Občina, vendar noče plačati.

    Celotna zmešnjava ima en edini smisel in to je postaviti SPL za upravnika naselja.

    OdgovoriIzbriši
  19. Po tej razlagi smo vsi plačniki praktično financirali MOL. Zakaj pa sodišče tega ni ugotovilo?

    OdgovoriIzbriši
  20. ehehe, policaji so že na Reboljevi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi pred stolpnico - mladinc - jih je bilo nekaj ob 18:15.

      Izbriši
    2. ....a pri Lukinu?

      Izbriši
    3. Kako to mislite? a jih je kdo prijavil? ....če so jih, je bil že skrajni čas, sj drgač je bilo pa prijav k dreka.....na inšpekcije in celo policijo ko je postavljal zapornice celo sam LPT :)

      Izbriši
  21. ?? O čem govorite? A res mislite, da obiskovali v zvezi z zapornicam, ali kar t'ko malo?
    Drugače je na Reboljevi IZGINILA na popravljena zapornica. Kar cela in to v parih urah.
    Ob 17:40 je še bila tam, ob 19:30 je že ni bilo.
    Nekdo je tudi z lepilnim trakom "popravil" polomljeni čitalec kartic.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tista obvestila o testiranjih zapornic so bila popolnoma lažniva. Nobenega testiranja ni bilo, ampak samo postavljanje kulis. Na Maroltovi je zapornica še vedno v poševnem, pijanem stanju. Komaj 40 % podpisov so zbrali, potem pa so mislili, da bodo s takmi bednimi forami nahecali še dodatnih 45 % lahkovernežev. Keri šalabejzerji. :)

      Izbriši
    2. Če je res, da je kar tako izginila zapornica, bo vzdrževanje tega sistema hudičevo drago!
      Morda pa so jo samo sneli, da jo popravijo....

      Izbriši
    3. nisem ravno navdušen nad takim dialogom,tudi meni ni kaj prav,sem pa odločno proti vandalizmu,ki ga nekateri še podpihujete....

      Izbriši
    4. Tukaj noben ni nič napisal v smislu podpiranja vandalizma. Le upali smo, da so zapornico odpeljali sami upravniki zapora.
      Kar se pa zapornic tiče, že leta mi ni jasno kako si sploh upate tako odkrito krasti svojim sosedom, banda ena navadna lopovska.

      Izbriši
    5. Po štirih letih maltretiranja in teroriziranja druščine, ki si je vzela pravico, da odloča o tem, kaj je za nas prav in kaj ni (kot, da smo vsi umsko zaostali in nesposobni samostojnega odločanja), je še čudež, da se ni zgodilo kaj več.
      Ne, da vspodbujam takšna dejanja, ga pa razumem, se ne čudim in se ne zgražam nad njim.
      Nasilje, rodi nasilje, tako pač je, žal.

      Izbriši
    6. Kaj štiri leta??? Deset let in več maltretirajo in terorizirajo stanovalce na Reboljevi in Maroltovi, in to druščina ki ima največ za povedat okoli ramp, ki si je vzela pravico, da odloča o tem, kaj je za nas prav in kaj ni, in je res čudež, da se ni zgodilo že kaj več. Ni daleč dan, ko bodo razkrinkani, čeprav se že zdaj ve KDO SO! Druščina si je vzela pravico da parkira povsod po soseski, samo pred svojim pragom ne. In stanovalcem onemogočila dostavo in tudi zaprla svoje intervencijske poti vsem tam stanujočim.

      Izbriši
    7. A so ti droge pamet zmešale? 43% ste zbrali in to z grožnjami in pritiski. Realno niti 10% ljudi ne podpira to vašo lopovsko dejanje. Na sestankih na katerih bi najraje tepli tiste, ki vas vprašajo "nerodne reči", Enostavno kradete iz zavajate in zdaj so ti krivi tisti, ki zapirajo intervencijske poti v tvoji glavi in imajo urejena otroška igrišča?
      Samo naredite zadevo po zakonih, to je vse kar od vas ljudje zahtevajo, vendar je to za vas očitno preveč.

      Tisti nabiti mali plešasti iz začetka Reboljeve in Majerjeva sta že enkrat delila sezname anarhistov na katerih se je med drugimi znašla tudi upokojena učiteljica katera je pol soseske učila pisati. Čestitke!

      Izbriši
    8. Ljudje tukaj nimajo nič proti rampam, le da si ti toliko zloben, da se delaš, da ti to ni jasno. Mi ne podpiramo kraje. Uzeli ste nam po 200 evrov. Za ta denar se lahko pošlje otroka na morje.

      Izbriši
  22. http://gis1.ljubljana.si/Pobude/PregledOdgovorjenihPobud_Template.aspx

    OdgovoriIzbriši
  23. Danes sem izvedel, da nekateri lastniki garaže niso dobili kartice do nje, ker niso hoteli podpisati izjave. Podpis izjave se jim je zdel izsiljevalski, da se strinjaš z nečem, s čimer se v bistvu ne. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  24. Marsikaj smo doživeli od teh samooklicanih bogov.

    OdgovoriIzbriši
  25. No, poglejte, koliko % podpisov je SPL dobil samo od lastnikov garaže zaradi izsiljevalske pogodbe in izjave!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kakšen zločinski um sploh pride na idejo, da bi lahko etažni lastniki omejili dostop lastnikom garaž, ki do svoje garaže dostopajo po javni cesti?

      Izbriši
    2. Kako komu pade na pamet ponujati pogodbe v obliki kot so jih?
      Komu lahko pade na pamet, da bi za vsako ceno lagal in obšel zakone?
      Nimam besed. Če ne bo policija tu naredila tisto kar je treba, bomo vedeli pri čem smo.

      Izbriši
    3. Pa enako velja tudi za parkirišča oziroma dostavo do stanovanj. Pri garažah se le ve, katera je od katerega lastnika, parkirišča so skupna last.

      Izbriši
    4. Marsikdo bo rekel, da je kartica G zastonj. S podpisom pogodbe in izjave se pa vsak lastnik garaže obveže, da bo plačeval tudi dodatne stroške (za zapornice, upravljanje,...)poleg tega pa SPL in KO dobita dodatne % za izpeljavo svojih načrtov.

      Izbriši
    5. Kartica G ne prinese s sabo stroškov za sklad ali upravnika. Problem kartice G je v omejitve na eno vozilo ter v izjavi, s katero se mora lastnik garaže strinjati, da mu jo lahko KO ali SPL kadarkoli samovoljno blokirata.

      Izbriši
    6. Zakaj pa je problem omejitve na eno vozilo? Saj gre le eno vozilo v eno garažo!

      Izbriši
    7. Ali npr. dva težka motorja.

      Izbriši
    8. Zelo preprosto: če imaš dva avtomobila potem moraš skrbeti, da je kartica v tvojem (pravem) avtomobilu. To zahteva takoj več kooordinacije lahko pa je tudi večji problem še posebej, če gre za več voznikov (mož-žena, oče-sin,...), ki delajo izmensko (nočne, dežurstva,...), terensko delo. Pri sosedovih pa je to še bolj zapleteno - garaža je vseskozi (24 ur na dan)polna, v njej pa se izmenjujejo celo 3 vozila.

      Sicer pa o tem je bilo že pisano glej nazaj o "klopci pred vhodom" :)

      Izbriši
  26. Komu pa lahko pade na pamet, da bo kar on presojal o odvzemu kartic, kontroliral dokumente, presojal o posameznem primeru?
    Si predstavljate koliko kartic je tukaj bilo planirano prodati "na črno"?

    OdgovoriIzbriši
  27. Mimogrede - na Trebinjski pred zapornicami še vedno manjka dober kvadratni meter asfalta in to kar na sredini cestišča, ki je bil odstranjen ob postavitvi zapornic. Seveda povrnitev v prvotno stanje za MOL ni prioriteta.

    OdgovoriIzbriši
  28. No pametni stanovalci BS3:

    Študenti fakultet na ploščadi so ostali brez zadnjih brezplačnih parkirnih prostorov, problem s parkiranjem pa se bo vsaj začasno verjetno preselil v naselje BS3.

    http://www.dnevnik.si/slovenija/ljubljana/konec-brezplacnega-parkiranja-za-studente

    Hvala vam...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najprej, Janković ni pojedel parkirišče ampak ga "zarampal". Torej študentje bodo še naprej tam parkirali, le da bodo morali plačati.
      Drugače se lahko zahvališ svojim samooklicanim predstavnikom, kateri se požvižgajo na zakone. Če bi delali po zakonih bi že zdavnaj imeli zapornice.
      Ampak ni poanta v zapornicah, poanta je v nekontrolirani delitvi kartic in "presežkih".

      Izbriši
    2. Pametni stanovalci BS3 niso nasedli KO in MOL, ki so hoteli z izsiljevanjem pripraviti stanovalce, da bi za upravnika zapornic sprejeli SPL d.d. Zapornice po Jankovićevo bi bile večje zlo od razgrajaških študentov. Do zapornic bo treba priti po zakoniti poti.

      Izbriši
    3. danes popoldne tudi slučajno nisem mogel parkirati,ne na trebinjski,ne na puhovi,tako,da vas res ne razumem,da ste tako podli in samo hujskate tisto svojo peščico ljudi,sram vas bodi,sebičneži.

      Izbriši
    4. ....gotovo so bili tvoji sosedje pred tabo iz službe. Tako pač je - z zapornicami, ali brez. Dopoldne teh problemov ni bilo (kljub študentariji, ki jo je tako priročno okriviti in z njo zastraševati).

      Izbriši
    5. Dragi moj
      1. 57% (pa bilo bi jih 90% če ne bi bili ustrahovani) ni peščica
      2. Parkirišče ob domovih je končano in bo vsak dan odprto

      Vse kar je bilo potrebno narediti je bilo to, da se bi odpovedali enormnem zaslužku od neevidentirane delitve kartic. Če bi to naredili in zadevo uredili po Zakonih bi zapornice že zdavnaj stale. Pojdite lepo do KO in jih vprašajte, zakaj podatki MOL pravijo enkrat 2920 enkrat 2600 izdanih kartic. Kje je 32000 EUR? Kdo sploh ima evidenco?

      Izbriši
    6. Večina sosedov sploh ne bere tega bloga.
      Enostavno vidijo, da kradete in lažete. To je vse.

      Izbriši
    7. Največ ljudi se ni strinjalo kvoto ur, mimobežnostjo in ostalim špehom.

      Izbriši
    8. Za Anonimni01. oktober 2014 12.33
      "danes popoldne tudi slučajno nisem mogel parkirati,ne na trebinjski,ne na puhovi,tako,da vas res ne razumem,da ste tako podli in samo hujskate tisto svojo peščico ljudi,sram vas bodi,sebičneži."


      Ali hočeš reči, da zaradi peščice, ki si izmenjujemo mnenja v tem blogu zapornice še ne delujejo? Povprašaj raje svoje prijatelje, znance in sosede zakaj niso podpisali izjave! Prepričan sem, da večina sploh ne ve za ta blog.

      Izbriši
    9. Kvota ur, mimobežnost, samovoljnost KO ... Poleg tega veliko lastnikov nepremičnin noče imeti nobenega opravka z SPL.

      Izbriši
  29. "Kdo sploh ima evidenco?"

    Na MOL so stanovalce za taka vprašanja nekaj časa napotovali na KO, sedaj pa mirno zatrjujejo, da je upravnik SPL d.d. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj, prav v tem je poanta.
      Število izdanih kartic je neomejeno. V tem je cela poanta.
      Realno ta sistem z omejenim številom kartic je nesmiseln,, z neomejenim tudi. Enako tako je za organizatorje nesmiseln sistem z zaračunavanjem po Zakonih, ker se tam bistveno težje krade.
      Da bi upravičili izdajo neomejenega števila kartic so uvedli (avtorsko zaščiten :)) "pravilnik".
      Pravim, poznam ljudi, ki na LPT niso dobili računov za kartice. Objavljene številke se razlikujejo za kar 3200 kartic. Koliko je evrov "razlike" pa noben ne ve, ker se ne ve kaj je šlo "na črno" in kaj ne.
      To je razlog zakaj nam na silo hočejo postaviti ta protizakoniti sistem. Vi jim kar polnite žepe...

      Izbriši
    2. Cenzurirana pobuda iz prejšnjega tedna, ki je javnost ni smela prebrati na mestnem portalu:

      Službi za lokalno samoupravo sporočam, da izbira upravnika za karkoli v naselju BS3 ni v pristojnosti izmišljenega KO BS3, prav tako etažni lastniki v BS3 niso izbrali nobenega upravnika zapornic, še posebej pa ne podjetja SPL d.d. Informacija, ki so vam jo 28.1.2014 posredovali člani izmišljenega KO BS3, je lažniva. Če jih vprašate, vam bodo to povedali tudi v večini NO naselja, čeprav stanovalcem prav vi svetujete, naj se za glede upraljavljanja zapornic na javni poti obrnejo na svoj NO.

      Izbriši
  30. Študentje in zapornice gor ali dol zadeve ne spremenijo! Dejstvo je, da je za tako veliko naselje absolutno PREMALO GARAŽ IN PARKIRNIH MEST!!!!

    Posledično to pomeni: lahko prepovemo vstop vsem študentom v naselje in dodamo še 100 ali 1000 zapornic še vedno ne bomo mogli vsi parkirati svojih avtomobilov. Kdor tega ne razume potem si ne zasluži, da bi pozitivno izdelal 4 razreda osnovne šole, kjer se učijo tovrstnega seštevanja in odštevanja. Na omejeno število parkirišč in garaž pač gre zgolj in samo omejeno število avtomobilov!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pssssst! Tiho! A si nor a kaj? Ko ljudje začno seštevati 2+2 ne moreš polniti žepov!
      Osnovnega projekta v katerem bi prešteli parkirna mesta in kartice ni. Razlog: da se bi lahko prodalo neomejeno število kartic za omejeno (in vsekakor premalo) število parkirnih mesti. Žepi polni in ovčke zadovoljne.

      Izbriši
    2. To dobro vedo tudi KO-jevci, saj so 21. marca 2013 poslali dopis Vojku Grünfeldu (le-ta je od Irene Razpotnik prevzel izvedbo kaznivega dejanja na strani MOL), v katerem prosijo uradnike MOL za pomoč pri ponovnem aktiviranju zapornic. Med drugim so zapisali: "KO BS3 še vedno zastopa stališče, da bo problem parkiranja v BS3 in bližnji okolici rešen le z vzpostavitvijo ZK lastništva etažnih lastnikov v naselju ter izgradnjo dovolj velike garažne hiše (lahko v bližini BS3), kjer bodo zainteresirani lahko po razumni ceni garažni prostor kupili in/ali najeli." Postavljanje zapornic torej sploh nima namena reševati problem parkiranja.

      Izbriši
    3. Prav nasprotno. Če poslušate Jankoviča v predvolilnih nastopih ste lahko slišali, da on osebno pričakuje popolno zapolnitev P/R Stožice. Se pa tudi rad pohvali, da je že 200 prebivalcev BS3 srečnih, ker imajo tam stalna parkirna mesta.

      Kot je razumeti iz njegovih nastopov "sam sebi ne bo v skledo pljuval" z izgradnjo dodatne večje parkirne hiše ali z izgradnjo novih parkirnih mest v bližini.

      Izbriši
    4. Postavitev zapornic bo po Jankovičevem mnenju še kako vplivala na v njegovi glavi zamišljeno ureditev mirujočega prometa to je prebivalci BS3, študenti in vsi ostali, ki ob spuščenih zapornicah ne bi mogli več parkirati v naselju, se bodo primorani odločiti za parkiranje pod dvorano Stožice in s tem dodatno financirati propadli projekt velikega trgovskega centra.

      Zadeva ima svojo logiko.

      Izbriši
    5. Vi ne štekate. Parcela bo naša (ali od Gjure) in nikakor ne občinska.
      Enako velja tudi za parkirno hišo na tej parceli. Torej parkirne hiše v naselju ne bodo imele nič z občino.

      Izbriši
    6. Ne vi ne štekate. Parcela še dolgo ne bo naša niti od Gjure, če sploh kdaj ... kar bi bila tako ali drugače slaba rešitev. Si predstavljate kako bi zgledalo lastništvo nekaj tisočih lastnikov? Jankovič je pa že župan in kot kaže bo še naprej župan.

      Mimogrede... kdo bo po vaše financiral parkirne hiše v naselju in kdo jim bo dal ustrezne papirje za gradnjo (npr: umestitev v podrobni prostorski načrt, gradbeno dovoljenje,...)?

      Izbriši
    7. Janković ve, da bodo vsi, ki jim bodo pravilniki KO onemogočili parkiranje v soseski , morali zapolniti prazne garaže pod ŠRC Stožice. Prav tako bo z vsemi, ki bodo zaman v poznih urah iskali prosto mesto v naselju, čeprav bodo plačali letno premijo za zapornice.

      Izbriši
  31. Pa naj jih že postavijo, to je nevzdržno, če bi prepovedali med bloki parkirati, potem, bi tudi tisti, kateri nasprotujete moledovali, da se parkirišče uredijo in zaprejo, tako pa tukaj eni in isti komentirate, ampak samo za svojo korist, briga vas za skupnost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odvisno, kaj razumete pod "skupnost". Najbrž tistih 43 % stanovalcev, ki so bili zavedeni v podpis protizakonite izjave, ki so nam jo v škodo celotnega naselja vsiljevali KO in SPL. Ampak tako ne bo šlo. Probleme naselja bo treba rešiti po zakoniti poti, kajti v nasprotnem primeru izgubimo še več.

      Izbriši
    2. Ura je 12:00. Na Trebinjski je trenutno veliko prostih mest za parkiranje, pod mojim oknom ta trenutek 7. Slikam (kam pošljem posnetke?). Je trditev, da študentje zasedajo parkirna mesta torej upravičena?

      Izbriši
    3. Pošljite na bestlandija@gmail.com

      Izbriši
    4. "Pa naj jih že postavijo, to je....." - ja, protizakonito, ampak to te ne moti.
      Tudi prebereš ne, ali pa ne kaperaš, kaj tukaj ljudje pišejo.
      PROSTORA ZA PARKIRANJE VSEH, JE PAČ PREMALO.
      Da pa je precej stanovalcev, ki imajo lastne ali najete garaže, na račun katerih tudi ti lažje najdeš parkirno mesto, ti je pa samoumevno, ali kaj.

      Izbriši
    5. res smo pravi geto....

      Izbriši
    6. geto so vsi okrog nas, le bs3 velikodušno sprejme vsakogar, ki želi parkirati.

      Izbriši
  32. .....ne bi nam bilo treba.

    OdgovoriIzbriši
  33. "Ker nam po uradnih kanalih to seveda ni uspelo, smo na "črnem trgu" dobili informacijo o izidu zbiranja podpisanih pogodb. 43% oz. približno 1120 od 2600 Zmanjkalo je približno 830 do zamišljene meje 1950. "
    Podatek ne drži (preverjeno v petek 03.10).
    Karavana gre dalje in tako je tudi prav! Nezakonitost je težko dokazljiva če se nezakonito dejanje še ni zgodilo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Povsem jasno je, da gre karavana dalje. Povsem jasno je tudi, da se vpleteni KO in SPL zavedajo svojih kaznivih dejanj. Mislijo pač, da so na mestnem in državnem nivoju zaščiteni. Bomo videli, ali so res ... Pustimo se presenetiti, tako s strani kriminalcev kot s strani organov pregona.

      Izbriši
    2. Dejanski izid glasovanja (od nabora "solastnikov" zapornic do dejanskih podpisov) hranijo člani koordinacijskih odborov pod svojimi vzglavniki :)

      Jasno je tudi to, da se bomo uporniki še naprej uprli ter, da smo zdaj v bistveno boljši poziciji, ker je zadeva prestavljena iz Občine (katera načeloma ima nekaj za delati na teh cestah) na SPL, ki dejansko nima nič s temi cestami.

      Delovanje sistema bo v prisotnosti notarja in policije onemogočeno istega dne ko bodo postavljene, ter da bo takoj sprožena tožba za varstvo posesti stanovanj ter parcel v naselju.

      Izbriši
    3. 3. Poskus kaznivega dejanja

      Poskus

      34. člen

      (1) Kdor je naklepno kaznivo dejanje začel, pa ga ni dokončal, se kaznuje za poskus, če je to kaznivo dejanje, za katero se smejo po zakonu izreči tri leta zapora ali hujša kazen; za poskus drugih kaznivih dejanj pa samo, če zakon izrecno predpisuje, da je kazniv tudi poskus.

      4. Udeležba pri kaznivem dejanju

      Pomoč

      38. člen

      (1) Kdor naklepoma pomaga storilcu pri naklepnem kaznivem dejanju, se kaznuje, kakor da bi ga sam storil, sme pa se kaznovati tudi mileje.

      (2) Kot pomoč pri storitvi kaznivega dejanja se šteje zlasti: če da kdo storilcu nasvet ali navodila, kako naj stori kaznivo dejanje, če mu da na razpolago sredstva ali odstrani ovire za storitev, če vnaprej obljubi, da bo prikril kaznivo dejanje, storilca, sredstva, s katerimi bo kaznivo dejanje storjeno, sledi kaznivega dejanja, predmete, nastale s kaznivim dejanjem ali premoženjsko korist, pridobljeno s kaznivim dejanjem.

      Kaznovanje napeljevalca in pomagača za poskus

      39. člen

      Če ostane kaznivo dejanje pri poskusu, se napeljevalka oziroma napeljevalec (v nadaljnjem besedilu: napeljevalec) in pomagačka oziroma pomagač (v nadaljnjem besedilu: pomagač) kaznujeta kakor za poskus.

      Goljufija

      211. člen

      (1) Kdor, zato da bi sebi ali komu drugemu pridobil protipravno premoženjsko korist, spravi koga z lažnivim prikazovanjem ali prikrivanjem dejanskih okoliščin v zmoto ali ga pusti v zmoti in ga s tem zapelje, da ta v škodo svojega ali tujega premoženja kaj stori ali opusti, se kaznuje z zaporom do treh let.

      (2) Kdor z namenom iz prejšnjega odstavka tega člena v zavarovalništvu ob sklenitvi pogodbe navede lažne podatke ali zamolči pomembne podatke, sklene prepovedano dvojno zavarovanje ali sklene zavarovalno pogodbo potem, ko je zavarovalni ali škodni primer že nastopil, ali lažno prikaže škodni dogodek, se kaznuje z zaporom do enega leta.

      (3) Če sta goljufijo storili dve ali več oseb, ki so se združile zato, da bi goljufale, ali če je storilec z dejanjem iz prvega odstavka tega člena povzročil veliko premoženjsko škodo, se storilec kaznuje z zaporom od enega do osmih let.

      (4) Če je bilo dejanje iz prvega ali tretjega odstavka tega člena storjeno v hudodelski združbi, se storilec kaznuje z zaporom od enega do desetih let.

      (5) Če je z dejanjem iz prvega odstavka tega člena povzročena majhna premoženjska škoda in je storilec hotel pridobiti majhno premoženjsko korist, se kaznuje z denarno kaznijo ali zaporom do enega leta.

      (6) Kdor, zato da bi drugega oškodoval, spravi koga z lažnim prikazovanjem ali prikrivanjem dejanskih okoliščin v zmoto ali ga pusti v zmoti in ga s tem zapelje, da ta v škodo svojega ali tujega premoženja kaj stori ali opusti, se kaznuje z denarno kaznijo ali zaporom do enega leta.

      (7) Pregon za dejanje iz petega in šestega odstavka tega člena se začne na predlog.

      dokazov je pa kolikor hočete, le vprašanje je ali policija upa preganjati SPL in jankoviča

      Izbriši
  34. Za Anonimni04. oktober 2014 01.00:
    Kakšen pa je torej pravi podatek, če 43% ne drži. Če ga ne navedeš, te vsi smatramo zgolj za provokatorja.

    Za SPL:
    S prikrivanjem oziroma netransparentnim zbiranjem in prikrivanjem aktualnega stanja zbranih podpisov je verjetnost, da bodo prebivalci kdaj sprejeli sistem zapornic praktnično nemogoč.

    Za KO:
    Takoj prenehajte s svojim nezakonitim početjem, saj nimate nikakršnega mandata za svoje delovanje.

    Za stanovalce BS3, študente, dnevne migrante,... :
    Ideja MOL je med drugim tudi reševati nasedli projekt ŠRC Stožice z vašim denarjem
    in vas prisiliti v parkiranje pod dvorano (vas, vaših obiskov, študentov in ostalih dnevnih migrantov). Janković je to v teh dneh nekajkrat ponovil na svojih predstavitvah P/R sistema v Ljubljani... Če bo potrebno bo v prihodnje s tem šel tako daleč, da bo parkiriščem MOL spremenil namembnost.

    Še dejstva:
    1. SPL je že nekajkrat podaljšal podpisovanje in spremenil datum delovanja sistema zapornice ob Vojkovi.
    2. Med podpisniki so tudi lastniki garaž, ki so bili zavedeni oziroma niso bili seznanjeni z vsemi posledicami delovanja zapornic. Kljub dodelitvi brezplačne kartice (G) bodo v nadaljevanju zelo verjetne korenite spremembe pravil delovanja sistema zapornic, ki bodo precej poslabšale tudi status lastnikov garaž.

    Logični sklep: Podpisov ni bilo zbranih dovolj niti za znižani limit (75%). Koliko to je je itak brezpredmetno in čas je da se s tem vsi strinjamo in začnemo dialog, ki bo prinesel trajno rešitev. Kot je bilo že nekajkrat tudi na tem blogu omenjeno je rešitev v zakoniti izgradnji novih parkirišč/garaž.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ko bereš te komentarje, ne moreš verjeti da to pišejo ljudje, ki živijo
      v tem naselju. Ali res želite, da se to naselje popolnoma uniči. Verjetno čez 10 let ali malo več ne bo podobno naselju, kjer bi si želel živeti. Vsak bi se pripeljal do vrat stanovanja, lahko, vendar moraš imeti hišo s parkiriščem. Ne razumem vseh teh komentarjev, groženj, žaljivk. Komu so namenjene, ali je s človekom, ki stanuje v tem naselju in je za zapornice, kaj narobe. Iz komentarjev je že tako razvidno. Nihče pa se ne vpraša, da smo eno redkih naselij, kjer imamo probleme s parkiranjem, brez zapornic, Nekateri sprašujejo, da imajo nekateri bloki zaprte intervencijske poti Če ste si ogledali, ste tudi videli, da se pod bloki, kjer so intervencijske poti nahajajo ogromna parkirišča, ki verjetno čisto zadostujejo za parkiranje stanovalcev teh blokov. Zmanjka pa verjetno za stanovalce tega naselje, ki stanujejo v oazah, v popolnem zelenju,
      brez avtomobilov, atrije so si razširii,tako, da imajo nekateri ogromne vrtove, parkirajo pa drugje pod drugimi okni. In potem naj isti še parkirajo na intervencijski poti, da bodo drugim stanovalcem tega naselje vozili mimo oken . V takem stanovanju ne moreš več živeti, drugam ne moreš, ker se stanovanja tudi zaradi teh razlogov ne morejo več prodati.Mislim, da bi morali stanovalci parkirati vsak pod svojim blokom, ne da pa se parkira vsepovsod. saj je tako urejeno povsod samo v tem naselju ni. Verjetno boste rekli, saj ni toliko parkirišč, ja tukaj je problem, saj je večino stanovanj dano v najem, stanovalci teh stanovanj imajo po več avtomobilov. To ni moja stvar, vendar da hodijo parkirat pod mojo okno, je pa že moja stvar, če ne iz drugega razloga, pa zaradi razloga, da mi uničujejo zdravje. /hrup, izpuščni plini/.

      V naselju, kakršen je naš, ki ima velik problem s parkiranjem, ne more biti
      3/4 zelenih površin, narediti bi bilo potrebno tudi parkirišča.



      Mislim, da bi morali stopiti skupaj, ter MOL zaprositi , da oddajo v najem parkirišča v garažni hiši za minimalno ceno, ali da uredijo parkirišča za plankami na nasportni strani BS, saj je tam ravnina. To kreganje in gledanje k sosedu, če ima še kakšno parkirišče ne bo vodilo nikamor. . Gledati moramo tudi, kaj bo čez 10 let če bo šlo tako naprej. Gledati bi morali na to, da bi bila soseska čim lepše urejena in da bi imel možnost parkirati vsak.

      Izbriši
    2. Strinjam se s teboj, vendar pa pozabljaš, da smo za zapornice že plačali enormih 260 000,00 € in da zahtevajo nadaljnih 100 000,00 € za njihovo delovanje, ter da stanovalcem vsiljujejo nekakšne zaporniške pravilnike. Vsiljujejo upravnika, ki je udeležen v več aferah in ki ga nekateri stanovalci ne želijo za upravnika.Za ta denar bi se dalo postaviti vse kaj več kot 8 zapornic .Če KO, ko je dvignil zapornice ne bi izsiljeval za njihovo delovanje 170 000,00€ bi te zapornice verjetno delovale še danes. Tako pa se je izkazalo, da ta KO nima namena reševati problem parkiranja pač pa polniti nekatere prazne žaklje. Če bi ta blog spremljal bi tudi zasledil, da se na tem blogu zelo dobro zavedamo, da je problem mogoče rešiti samo z postavitvijo dodatnih garaž in pa z izgradnjo dodatnih parkirišč. S tem, da bi se dalo dodatne garaže postaviti za del naselja tudi v zgrešenem projektu Stožic. Tudi tu smo že zapisali, da je potrebno, da vsaka ulica za sebe rešuje problem parkiranja. Se pa lahko posamezne ulice združijo pri izvedbi kakega večjega projekta in to ravno iz razloga, ker so nekateri stanovalci zaprli prostor za parkiranje pod svojim blokom in hodijo parkirat k sosedom.

      Lep pozdrav:

      Izbriši
    3. Verjetno ima vsak svoj prav v teh komentarjih. Vendar res je, kakor
      pravijo nekateri zgoraj, treba je z dobro voljo in mero strpnosti urediti
      parkirišča v tem naselju. Ko hodim po tem naselju, vidim da nosijo težave
      parkiranja samo eni in to tisti, ki imajo parkirišča pred bloki. Njim ni dan
      mir, kot nekaterim v naselju, saj morajo prenašati hrup, itd... Zato tudi
      menim, da bi morali parkirišča urediti pred vsakim blokom posebej, če pa so tam zelenice, pa poseči v njih in narediti parkirišče. Ljudje bi bolj spoštovali, kako se parkira, bolj bi bil vzpostavljen red. Saj pred bloki, kjer se zdaj parkira opazim večkrat, da se vrže večkrat kaj na tla, zamašene so kanalizacije in je dvorišče polno vode. Kdo skrbi zato, stanovalci tistih blokov, pod katerim je npr. to" parkirišče ". Čistijo
      oskrbovalci teh blokov, kateri so plačani iz denarja stanovalcev blokov, enako je z odmašitvijo odtočnih kanalov. Parkirajo pa vsi, stroške nosijo pa eni. Zato mislim, da bi bilo tudi zaradi takih stvari, potrebno parkirati vsak pred svoj blok.

      Že ob izgradnji naselje je bil namen, da se ne parkira v tem naselju, zato
      so bili postavljeni na začetku naselje parkirni znaki, da ni dovoljeno
      parkiranje niti vožnja po naselju oz. v naselje, razen za intervencijska
      vozila.

      To ne drži, vendar zaradi tega, naj nosijo breme parkiranja vsi
      stanovalci naselja, ne samo eni.

      Izbriši
    4. Spoštovani,

      to da bi vi kar sekali drevesa, zato da imate kje parkirati ni prav preveč pohvalno.
      To kar se najprej mora zgoditi je, da se uredi lastništvo parcel v naselju. To je osnova. Ko bomo to imeli, bomo lahko počeli karkoli.
      Velik problem je, da g. Koren trenutno ureja, da bodo vse parcele od vseh kar posledično pomeni, da pravega dogovora nikoli ne bo.
      Parcele bi morale biti v lasti etažnih lastnikov ULICE in ne etažnih lastnikov NASELJA. Glede na to, da ta proces spet vodi g. Jarnovič, ki živi v stoplnici, bo zadeva spet "speljana" po njegovo.

      V našem naselju je problem parkiranja REŠEN. Mi imamo 36 eur na mesec parkiranja v Stožicah. To je čisto ok. Po moje bi morali vse avte nagnati iz naselja (tako kot smo mi to že naredili) in bi imeli bistveno lepše bivalno okolje in avte pod streho.

      Enkrat, ko bo rešeno lastništvo, bomo itak morali vse avte spraviti ven, ker tako pravi urbanistični načrt.

      lp
      Sosed

      Izbriši
    5. Zanima me kateri genijalni urbanist si je zamislil na 4 stanovanja eno parkirno mesto.

      Izbriši
    6. Kateri genijalni urbanist pa si je zamislil, stolpnice, brez parkirišč.

      Izbriši
    7. Vi ste avte nagnali, da hodijo parkirat k sosedom in ste si naredili svojo oazo na račun sosedov. Morate se zavedati,da to naselje ni dom nepokretnih upokojencev, ki svojih avtov ne morejo več sami upravljati in jih sploh ne potrebujejo več-pač pa tu živijo aktivni ljudje, ki potrebujejo svoja prevozna sredstva za svoje življenje.

      Lep dan

      Izbriši
    8. Če ste aktivni imate Stožice za 36 evrov na mesec.
      Avto vam bo bistveno bolje zaščiten, brez snega in ledu. Pozimi ste in finančno in časovno v plusu poleti le finančno.
      Jaz in drugih 200 sosedov in sosed smo že tam.

      Izbriši
    9. Vi pa se morate zavedati, da aktivni ljudje želijo bivati v prijetnem okolju, ki vsebuje tudi kaj zelenja, ne pa samo beton in pločevino. Vaša ideja o polnjenju naselja s pločevino pa je v nasprotju s predpisi, zato rešitve pač ne moremo iskati v tej smeri.

      Izbriši
    10. Res ne razumem zakaj bi s Stožicami korenito znižal kvaliteto svojega življenja sebi in celi svoji družini in:
      1. dodatno plačeval 36 Eur na mesec za nekaj kar mi pripada brezplačno
      2. bi vsakič, ko potrebujem avto moral za to narediti dodaten kilometer sprehoda in pri tem izgubil dodatnih 20 minut (to bi pomenilo v mojem primeru tudi do 2-3 krat (sprehod tja in nazaj) na eno popoldne, kar bi bilo še posebej težko v slabem vremenu (dežju in snegu)
      3. trpel ob vsaki prireditvi v ŠRC Stožicah sedeč v avto v koloni navijačev, čakajoč na dostop do svojega parkirnega mesta, prebijajoč se med vozili obiskovalci, čakajoč izpade navijaških zagrizencev,...
      4. finaciral zavožen projekt MOLa, Jankoviča in Grepa
      5. vsakič nosil in vozil tja in nazaj vso prtljago, otroški voziček, nosil otroka v naročju, ...
      6. ...

      Če se že ne moremo dogovoriti za nek normalen sistem je bolje, da ostane tako kot je.

      Izbriši
    11. Za Anonimni08. oktober 2014 00.31:
      Na parkirišču v ŠRC Stožice avto pred vandalizmom ni zavarovan. Izpostavljenost pa je velika še zlasti ob prireditvah.

      Izbriši
    12. za
      Anonimni08. oktober 2014 00.31
      Jaz in drugih 200 sosedov in sosed smo že tam.

      Kaj spet lažeš, v Stožicah nas je za 36 € kakih 60 abonentov. Ja, ja Jankovič je dal na razpolago celooo 200 mest pa je za večino par korakov predaleč.

      za
      Anonimni08. oktober 2014 06.09

      Mi iz Puhove nimamo km, Ja iz Reboljeve po štengah pa zna bit km in več....ha.ha......kakšni cepci
      In nobenga trpljenja ob prireditvah, parkirišče nas vedno čaka, tudi koj e bilo evropsko prvenstvo v košarki.
      Ja prej pa odložim prtljago in otroka doma, al pa gre otrok z menoj v garažo. Ja za invalide pa res niso garaže ampak imajo zato par mest na parkiriščih.
      Kaj vse ti veš? Veliko več kot mi, ki tam že parkiramo od vsega začetka.

      za
      Anonimni08. oktober 2014 06.13
      :
      Na parkirišču v ŠRC Stožice avto pred vandalizmom ni zavarovan. Izpostavljenost pa je velika še zlasti ob prireditvah.

      Ah dej no, jaz parkiram tam od vsega začetka, pa je vse ok. Ja, ja, takim kot si ti še sonce škodi, da o dežju ne govorimo. Več vandalizma kot ga je na odprtem že ne more bit. Ja nekateri še ponoči hodte gledat svoj avto, če je še na kolesih......mala šala ....tralala.

      Izbriši
    13. Res je težko razumeti, če si bil 30 let pač navajen parkirati na dvorišču, kjer ni dovoljeno parkirati. Sicer pa, nekateri imamo garažo, kar pomeni, da:
      1. imamo vsak mesec oportunitetni strošek vsaj 80 EUR (če bi garažo oddali, bi toliko dobili na mesec), čeprav nam parkirna mesta ob Vojkovi pripadajo brezplačno;

      2. vsakič, ko potrebujemo avto, moramo za to narediti dodaten kilometer sprehoda (kdor stanuje na drugem koncu naselja od Puhove oz. Trebinjske) in pri tem izgubimo dodatnih 20 minut (to pomeni v mojem primeru tudi do 2-3 krat sprehod tja in nazaj na eno popoldne, kar je še posebej težko v slabem vremenu;

      3. trpeti ob vsaki prireditvi v ŠRC Stožicah, zato se takrat raje ne odpravimo ven iz garaže ali noter,

      4. financiramo zavožene projekt MOLa, Jankoviča in Grepa (tako kot vsi Ljubljančani in zaradi prenosa na DUTB že tudi vsi državljani) ter se ukvarjamo še z nasiljem KO in SPL, ki nam grozita s protizakonito zaporo dostopa do garaže po javni cesti;

      5. vsakič nositi in voziti tja in nazaj vso prtljago, otroški voziček, nositi otroka v naročju, ...

      6. debatirari o protizakonitih sklepih izmišljenega KO ...

      Izbriši
    14. Če prav razumem imaš garažo v naselju in garažiraš tudi pod ŠRC Stožice. Imaš dva avta ali samo na potenco pomiluješ samega sebe?

      Izbriši
    15. Narobe si razumel. Eden se smili samemu sebi, ker ima do ŠRC Stožice daleč peš, drugi pa mu odgovarja, da ima lastno garažo, kar je prav tako daleč in ga stane veliko več kot bi prvega uboščka stalo parkiranje v ŠRC Stožice.

      Izbriši
  35. ALi se motim ali je to retorika zaposlenih v javnem sektorju-ki tako ne vejo kam z časom. In imajo čas med službo opraviti vse privatne stvari. Jaz si težko privoščem 2 uri sprehajanja med stanovanjem in garažo. Poleg tega mora biti parkirišče v krogu 200m od stanovanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najdi.si je takole zračunal razdalje in čas peš hoje :

      Od Puhova 15 do ŠRC Stožice : 810m, 10 min. peš
      Od Trebinjska 15 do ŠRC Stožice : 608m, 7 min. peš
      Od Maroltova 15 do ŠRC Stožice : 494 m, 5 min. peš
      Od Reboljeva 15 do ŠRC Sožice: 364 m, 4 min. peš

      Se ti ne zdi, da malo pretiravaš? Za dve uri sprehajanja med stanovanjem in garažo, bi moral avto uporabiti kar 12* v enem delovnem dnevu, če bi stanoval npr. na Puhovi 15.

      Izbriši
    2. ehehe, narobe si vzel podatke, ti si vzel št. 15, kaj će bi vzel št. 13, ki je še kakšen kilometer dlje. Pa če greš v garažo ni treba it okoli dvorane pa okoli stadiona. Jo mahneš po bližnici. In za to porabiš kar več kot eno uro manj.
      Aja pa zvečer ni treba na fitnes, opraviš to mimogrede podnevi.

      Izbriši
    3. Kako pa s hojo do garaže skrbiš enakovredno za vse mišice?

      Če poznaš bližnjico, jo, prosim, označi s smerokazom ali markacijo!

      Izbriši
  36. 36*12 =432€ -kaj misliš koliko malic je to. Raje dam ta denar za malice za otroke -moj avto pa naj gnije pod vedrim nebom, ne bom financiral gradbeno jamo. Meni ni avto sveta krava, da mora biti v garaži. Če pa te avto pod blokom moti se preseli na deželo.

    OdgovoriIzbriši
  37. Lepo, da skrbiš za otroke, ampak samo za svoje! Ogradil si si svojo "intervencijsko pot", svoj avto pa parkiraš pod okni sosedovih otrok.

    OdgovoriIzbriši
  38. Pa to ne moreš verjeti kakšne traparije tule pišete. Vsepovsod postavljajo rampe, zdaj so še pri faksih postavili dodatne rampe tako, da se bo oz. se je že dodatno preselil pritisk na Puhovo. In namesto, da bi se še mi zaprli z rampami in vsaj noramlno parkirali, smo mi proti rampam in imamo kaos. Ne trdim, da bi bilo z rampami vse idealno, bi bilo pa vsaj znosno, ker zdaj ni in zgleda nikoli nebo zaradi vas, ki ste proti rampam!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa kaj tebi ni jasno: RAMPE NE BODO SPREMENILE NIČESAR!!!

      1. V naselju je premalo parkirišč in/ali garaž za število avtomobilov, ki jih imamo stanovalci... samo stanovalci. Če ne verjameš pojdi preštet parkirna mesta ali samo opazuj zasedenost le-teh zvečer, ko smo vsi v naselju. Takrat ni predavanj za študente in večina ljudi tudi ni na delovnih mestih ampak doma. Konec koncev.. tudi v času, ko so rampe delovale sem sam velikokrat iskal parkirno mesto znotraj naselja.
      2. Jankovič noče, da bi stanovalci parkirali v naselju ampak v ŠRC Stožice - da bi s tem rešil propadajoč napol izdelan objekt. Stanovalci pa za parkiranje večinoma nočemo plačevati, ker mislimo, da nam to priprada že z lastništvom stanovanja.
      3. Vse skupaj z rampami se je začelo in se nadaljuje zgolj in samo zato, da bi nekateri zaslužili. Da bi z rampami reševali problem parkiranja "ni šans" - to priznavajo tako v KO in na MOL!
      4. Potegavščina SPL je zgolj dokaz, da se problema ne želi rešiti in da rampe ne bodo rešile ničesar.

      Izbriši
    2. To niso traparije Anonimni09. oktober 2014 22.43. To so izkušnje. Sprijazni se s tem, da nismo vsi "ovce" in da za nas ne velja t.i. "čredni nagon". V osnovi ne razumeš problema parkiranja v naselju.

      Mi prebivalci naselja plačujemo visoke davke tako v proračun MOL, kot tudi v državni proračun... tudi za to, da se naše bivalno okolje uredi v skladu z dejanskimi potrebami. Denar pa ostaja v plačah lenih MOLovih uslužbencev, ki so svoje delo v preteklih desetletjih povsem zanemarili. Svoje lene riti niso premaknili iz svojih foteljev in niso bili seznanjeni z dejanskim stanjem na terenu (prepisi in vpisi zemljišč, vpisi v ZK, afere z Gjuro,...) .

      Namesto, da bi stopili skupaj, zahtevali od MOL ureditev problema in izgradnjo dodatnih (nekaj sto) parkirnih mest se medsebojno obtožujemo in si krademo čas do končne rešitve. Med tem pa nam mestno redarstvo pridno lepi kazni na spornih zemljiščih!

      Izbriši
  39. Rampe niso idealna rešitev je pa vsekakor bolje kakor je zdaj. Ko so bile rampe sem jaz na Puhovi brez problema vedno dobil prostor za parkirat. Seveda so eni začeli iskoriščat sistem in spuščati na eno kartico po pet avtomobilov not in tako je spet nastal kaos. Ampak sedaj, s tem sistemom, ki je bil predlagan, pa bi bilo parkiranje zopet normalno, vsaj na Puhovi.

    In kaj vidva predlagata? Da ostane tako kot je? Tako kot je, je nesprejemljivo, ker je naval študentov prevelik, vse je zaparkirano od 7.00 do 7.00!!! In nič ne bo bolje, ker je samo še pri nas v LJ na dvorišču zastonj parkiranje. Bo pa samo še slabše pozimi, ko bo sneg.

    Zahtevati izgradnjo dodatnih parkirnih prostorov pa je kot prvo iluzija, ker nimajo kje zgraditi le-teh, kot drugo, pa tudi če jih zgradijo, bo prišlo novih sto študentov parkirat na naša dvorišča.

    Rampe so edina rešitev in s tem so sprijaznili po vsej Ljubljani, samo v BS3 smo "zmagovalci" in nam drugi zastonj parkirajo na dvorišču. Dajmo se enkrat sprijazniti, da je danes potrebno plačati parkiranje, pa če tudi na lastnem dvorišču. Plačujemo za marsikaj kar 10-15 let nazaj nismo plačevali. Saj MOL se ne sekira za našo situacijo, dali so na ednino možno rešitev, mi smo jo zavrnili in zdaj....? Briga njih ali smo mi za rampe ali ne, ali imamo kje parkirat!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ljudje bi v veliko večjem številu pristali na zapornice, če ne bi KO vsiljeval svojih pravil. Najbolj moteče so za mnoge kvote obiskov, sledi mimobežnost, SPL, sankcije ......
      Pišeš, da so se po vse Ljubljani sprijaznili z zapornicami. Pa imajo še kje tudi tako rigorozna pravila in predvidene sankcije? Prosim, napiši, če veš kje in kakšna so.

      Izbriši
    2. Seveda ti ne bo napisal nobenega primera, ker ga ni. Tako velikega in komleksnega primera kot je v naselju BS 3 v Ljubljani ni.

      Enostavno je rampo postavit, če veš, da je parkirnih mest 20 avtomobilov pa 10.

      Izbriši
    3. ti si pa odkril toplo vodo,prav imajo zagovorniki zapornic,oglej si po novem okoli fakultet,pa pol mlati prazno slamo.zate je ena in ena tri,pojdi zjutraj ob sedmi uri na vhod katere koli ulice v bs3,ne boš mogel prešteti pribežnikov,sicer pa ti ni cilj,da se stvari uredijo za nas dobro,ampak si iz prioncipa in hudobije proti zapornicam.

      Izbriši
  40. Anonimni10. oktober 2014 04.07: :
    - prosim preberi nazaj po blogu zakaj rampe NISO rešitev in zakaj nič ne bodo rešile glede parkiranja, ker je bilo to že velikokrat podrobno razloženo. Tudi na Puhovi ne!!! Kaj predlagam in kaj tudi mnogi drugi predlajo si lahko prav tako prebereš (npr. Ovadba je veliko svojih zapisov na tem blogu, namenil prav temu, kako bi zakonito prišli do rešitve)
    - od 19:00 do 7:00 v naselju ne parkirajo študentje oziroma drugi (gostje?), ampak zgolj in samo tisti, ki v naselju prespijo. Teh se tudi z rampami ne boš rešil. In ja se strinjam, ko je sneg in dež so razmere še slabše.
    - dodatna parkirna mesta in garažne hiše je možno zgraditi; mimogrede načrte o tem obstajajo že iz 70 let ko se je naselje gradilo, kasneje je prostorske načrte z MOL glede tega uskladil Vegrad,... Je pa res, da na MOL zato ni interesa, ker bi bilo potrebno zato začeti DELATI in pa seveda tudi ker sedaj rešujejo ŠRC Stožice. Kdor pravi, da to ni mogoče je nesposoben in bi moral takoj zapustiti delavno mesto na MOL. Govorimo namreč o velik problemu, ki vsaj občasno zadeva cca. 10% prebivalcev Ljubljane. MOL pa gradi mostove in brvi čez Ljubljanico in ostale bistveno manj pomembne objekte tudi za naš davkoplačevalski denar!!!
    - tvoje izhodišče, da so parkirišča "naša" v velikem delu ni točna - postopki za mnoga zemljišča še potekajo
    - motiš se MOL ni ponudil nikakršne rešitve - stoji v ozadju in podpihuje KO, SPL. Bi pa moral in bo moral to urediti. Postopki tečejo...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se opravičujem za slovnične napake sem hitel...

      Izbriši
    2. Niso samo slovnične ampak tudi vsebinske napake.
      Garaže so, le kandidatov, ki bi se sprehodili do jih je premalo. Zakaj že, naj bi se gradile nove garaže in kdo bodo kupci le-teh. Parkirna mesta na intervencijskih poteh so si nekateri protizakonito samovoljno zaprli (Maroltova in Reboljeva ulica) pred svojimi bloki in parkirajo vsepovsod, tudi pri sosedih na njihovih intervencijskih poteh.
      Ma eni ponavljajo eno in isto.
      Še 200 mest, kolikor nam jih je dal MOL na razpolago v Stožicah ne napolnimo, pa nekateri sanjajo o novih garažah. In nekateri tukaj govorite, da želi MOL napolniti Stožice z avtomobili. Ja prav gotovo, to je zraslo na vaših zeljnikih. 200 mest nam je namenjenih, parkira nas pa kakih 60 abonentov. Klasične garaže se nikjer več ne gradijo, le še parkirni prostori po 10.000 evrčkov in več. In kdo po to kupil. Več garaž na Puhovi in Trebinjski je praznih, lastniki nimajo več avtomobilov, za 50 evrov je ne dajo v najem in jo imajo raje prazno.

      Ja v tej soseski ni samo po sebi umevno tudi parkirno mesto. Zadnjih 10-15 let je potrebno v Ljubljani kupiti tudi parkirno mesto, ali pokrito ali odkrito, pa za zapornico. To je večini staroselcev jasno, novinci pa sanjajo o parkirišču pred vhodom, svojim ali tujim in podzemno garažo. Ja izbrali so si napačno sosesko. Marsikateri nimajo niti domofonov, da o dvigalih v blokih niti ne govorimo, pa na pol odprto stopnišče, pa smeti par metrov ali deset metrov stran.
      Ja ja, postopki enim in drugim že tečejo .

      Izbriši
  41. Zapornice v naselju, na zapirajo dostopa do parkirišč in s tem, do parkirnega prostora. Zapirajo edine dovozne poti (ulice), ki vodijo do naših stanovanj.

    Kaj torej tu ni jasno? Naj plačujemo dostop do naših lastnih domov?

    Vse ostalo nakladanje je pa laž in zavajanje s točno določenim namenov in v škodo stanovalcev.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Točno tako Anonimni10. oktober 2014 05.14 :)

      Izbriši
    2. Za Anonimni10. oktober 2014 05.14

      Se strinjam!

      Izbriši
    3. Za Anonimni10. oktober 2014 05.14

      To je bistvo in razlika od ostale Ljubljane, če ne upoštevamo še našega unikatnega KO in njegovih "avtorskih" pogojevanj in zasraševanj.

      Izbriši
    4. Ja. Pa razlika je MORDA še tistih 500.000 eur katere ostalim plača občina iz svojega proračuna. Po pravilnikih bi oni MORALI financirati zapornice iz svojega proračuna. Vse ostalo je brez veze.

      Izbriši
    5. Ali ostali v Lj., ki imajo zapornice za njih niso nič plačali?

      Izbriši
    6. Zapornice ne delujejo izključno zaradi tega ker KO ne uskljajuje načina in cene zapornic z stanovalci , ampak izsiljuje cene, način delovanja, sestavo KO , upravnika. Naselje želi spremeniti v GETO ali zapor. Stanovalci smo na večih anketah to zavrnili in bomo še naprej zavračali vsako kršenje osnovnih življenskih pogojev.

      Izbriši
    7. za
      Anonimni10. oktober 2014 05.14

      Zapornice v naselju, na zapirajo dostopa do parkirišč in s tem, do parkirnega prostora. Zapirajo edine dovozne poti (ulice), ki vodijo do naših stanovanj.

      Kaj torej tu ni jasno?

      Ehehe, nekateri na Maroltovi in Reboljevi, že leta in leta zapirajo dovoze do teh nepremični:

      Anonimni20. september 2014 10.51

      ##########
      Anonimni20. september 2014 10.31

      Vsak stanovalec BS3 ima pravico do prostega prehoda do svojega doma, pa najsi je lastnik avtomobila ali ne.
      ###############

      »««««««««Anonimni04. september 2014 02.15
      Jaz pa sprašujem, zakaj imajo stanovalci

      Maroltova ulica 2 in 4 zahodna stran
      Maroltova ulica 10 in 12 zahodna stran
      Maroltova ulica 14 in 16 vzhodna stran

      Reboljeva ulica 2 in 4 zahodna stran
      Reboljeva ulica 6 in 8 vzhodna stran
      Reboljeva ulica 10 in 12 zahodna stran
      Reboljeva ulica 14 in 16 vzhodna stran
      Reboljeva ulica 9 in 11 zahodna stran
      Reboljeva ulica 13 in 15 vzhodna stran

      pravico zapirati svoje intervencijske poti in kje parkirajo svoje avtomobile. Če je to ekskluzivna pravica, si jo bomo vzeli tudi mi ............


      Kaj ti pomaga javna cesta, če moraš potem mimo ovir, zapor z verigami prenašati svojo prtljago do svojih domov in še avto parkirati pod sosedovim oknom, ker nekateri so si že pred leti ogradili svoje oaze.
      Dajmo aktivirati zapornice in sprostit zaprte intervencijske poti, ki jih držijo zaprte posamezniki že leta in leta in pridobimo še več kot 100 mest za parkiranje.!

      Izbriši
  42. Haha... Vi pa imate ideje. Garazna hisa, dodatna parkirisca, KO je kriv da ne delujejo zapornice, svoboda, GETO.... Koncno enkrat priznajte da nocete zapornic ker ste skrt in vam je tesko dati 5EUR na mesec za zapornice!? Zivite se vednov letu 1990, ko je bilo marsikaj zastonj, zdaj pa pac ni. Kdo pa se parkira zastonj pred svojim blokom? Nihce. Ce hoces parkirat, placas. Pac tako je. Samo v BS3 so posamezniki, ki tega nocejo in zdaj noben nima kje parkirat, razen studentov! Studenti so razen vas srecni ker ni zapornic.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to si pa lepo povedal,študenti in škrti uporniki.

      Izbriši
  43. Odgovori
    1. "Kdo pa se parkira zastonj pred svojim blokom Nihce. Ce hoces parkirat, placas. Pac tako je. Samo v BS3 so posamezniki, ki tega nocejo?" Cela Bratovševa ploščad, recimo, cele Fužine, cela Šiška (razen tam kjer jih mafija izsiljuje)., celo Velenje, celo Celje, celi Novi Zagreb, celi Celovec itn.
      Nehajte lagati. Hoteli ste krasti in končalo se je tako kot se je. Hoteli ste na "pod mizo" prodajati kartice in zdaj imate kar imate.

      Izbriši
  44. Ne, vsi imamo kar imamo, samo prostora za parkirat nimamo. Ce mislite, da je kdo kradel ga dajte na sodisce, ne pa blokirat rampe. Ce nekdo krade v podjetju, potem se kar zapre to podjetje? To je sedaj isto. Ker naj bi nekdo kradel so pa rampe dvignjene!? Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  45. Noben denar ti ne more zagotoviti parkirnega prostora v naselju.

    In nehaj nakladati o petih evriv, ki bi reševali tvoj problem s parkiranjem.

    Če ti ga kdo, ti ga rešujejo lastniki in najemniki garaž. Zaradi njih, ti lažje parkiraš.

    O tem pa ne boš pisal, kajne?

    Preden znova začneš jokati za zapornicami, se spomni, kaj vse ste počeli, česa vsega ste se posluževali....lahko pa prebereš blog za nazaj, da si osvežiš spomin. Je vse natančno zabeleženo.
    Tu, pa še kje.

    Mogoče boš med branjem celo spoznal, da obstaja razlika med ulico in parkiriščem.






    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Problem parkiranja rešujejo tudi vsi, ki avta nimajo, plačati pa so morali isto ceno kot vsi, ki ga imajo!

      Izbriši
  46. Lastniki in najemniki garaz meni resujejo parkiranje? Pa kaj ti nakladas? Jaz nisem nic pocel, placal sem 100 eur in bil zadovoljen ker lahko normalno parkiram. Meni so rampe omogocile normalno parkiranje, zato sem za rampe. Kaj imas pa ti problem kje so rampe postavljene? So pac na ulici. In? Ce bi bile pa na parkiriscu, bi se pa ti vozil naprej in nazaj po ulici z avtom in se pocutil svoboden???? Upam da parkirisca dobi MOL, postavi rampe, zaracuna letno parkirnino in zakljuci to stvar. Bom vsaj normalno parkiral. Vi si pa v stanovanje nosite avte.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo, vendar še eden ki komaj čaka zapornice. Jaz tudi!

      Izbriši
    2. V moji pogodbi piše, da bi morale začeti delovati predvidoma 1.8.2014. Si ne zaslužimo vsaj obvestila, zakaj se zatika? Je to nova poslovna etika SPL in KO?

      Izbriši
  47. Če si ti diht, potem sem jaz bicikel:)))
    Saj, res, še z biciklom se ne da mimo spuščenih, nezakonito postavljenih zapornic:))))

    OdgovoriIzbriši
  48. Ali lahko kdo vidi število ogledov tega bloga (poprečno dnevno)? Zdaj namreč izgleda tako, kot da vsi ne podpisniki izjave za SPL upoštevajo naša mnenja. Postali smo dežurni krivci za kasnitev delovanja "zapornega" sistema, čeprav svojega mnenja nikomur ne vsiljujemo, niti mu ne preprečujemo obiskati SPL in podpisati izjavo.

    OdgovoriIzbriši
  49. Ti jaz povem, ogledujemo si eni isti in pišemo eni in isti, nekaj je novincev, sicer pa je to blog na katerem si izmenjuje mnenje kakih 10 ljudi. Nekateri dajejo tudi sami sebi replike, čeprav je največkrat ponavljanje že stokrat prežvečenih tem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To sem hotel brati! Ali potem ni zapornic samo zaradi 10 ljudi? Verjetno še kdo v naselju razmišlja dlje, kot ima kura dolg kljun!

      Izbriši
    2. za
      Anonimni10. oktober 2014 14.36

      To sem hotel brati! Ali potem ni zapornic samo zaradi 10 ljudi? Verjetno še kdo v naselju razmišlja dlje, kot ima kura dolg kljun!

      S svojim kljunom repliciraj na vprašanje!, saj vem, da se z menoj ne strinjaš in preganjaš dolgčas z repliko na mojo repliko.
      Ja 10 nas čivka, večina je ZA zapornice, kaj ti ni jasn? Tukaj jih kakih 5 čivka ZA, nekateri so malo za- malo proti, kaki trije pa ste za svojo oazo in proti.
      Komaj čakam, da bo treba imet za vetrobranskim steklom papir z naslovom lastnika, četudi brez imena, tako kot je v centru Ljubljane.
      Marsikateri problem spet odpade in marsikatero mesto se bo izpraznilo.
      Pa malce gruntaj, kako?

      Izbriši
    3. Ti pošljem prvo pomoč? Tako se razburjaš, da te bo še infarkt! Umiri se, umiri !

      Ampak veliko pa veš! Sigurno si Iz KO ! Ste se zbudili kot medvedki iz zimskega gruntanja?

      Izbriši
    4. Mene samo zanima zakaj MOL ni postavil zapornic zakonito. Ko bom imel ta ogovor bo vsem vse jasno.

      Izbriši
    5. Zakaj pa bi zakonito, če je lahko svojemu prijatelju Lozarju zrihtal kšeft, ker je naš KO (kodajs) pristal. Roka roko umije!

      Izbriši
    6. Bi ti svojemu najemniku zamenjal preluknjan radiator, če bi te njegova žena obvestila (beri KO), da si ga bosta zrihtala kar sama!?

      Izbriši
    7. @"Zakaj pa bi zakonito, če je lahko svojemu prijatelju Lozarju zrihtal kšeft, ker je naš KO (kodajs) pristal. Roka roko umije!"
      Verjetno misliš na Lozeja iz LPT kateri je takrat podpisal pošiljanje računov.
      Strinjam se. Po moje je prav to kar si napisal pravi razlog. Jarnovič je vprašal Jankovića, ta je rekel "lahko, vendar morate malo donirati za občino" in se je vrtiljak začel. Bravo.

      Izbriši
    8. Jqa, Sama Lozeja esm mislil!

      Izbriši
  50. Ko bodo zapornice spuscene, bom organiziral piknik od veselja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Menim, da ti tega ne boš dočakal, zato napiši v oporoki svojim naslednikom natančna navodila.

      Izbriši
    2. Ja, česa pa se boš veselil? Imel boš manj kot 1% možnosti, da zvečer najdeš prosto parkirno mesto!

      Izbriši
    3. Ko bodo zapornice spuščene jih bomo onemogočili v prisotnosti notarja in policije, ter podali tožbo na sodišče ter dopolnili ovadbo na tožilstvo.

      Izbriši
    4. Vsaj toliko počakajte, da bodo tisti, ki se veselijo zapornic, prej zakurili žar in dali peči meso!

      Izbriši
    5. In na podlagi česa naj bi jih spustili? Navadne ignorance? Izključne želje po denarju? Želje, da bi pomagali članom KO odbiti nekaj "za stare dani"?

      Izbriši
    6. za
      Anonimni11. oktober 2014 02.11

      Vsaj toliko počakajte, da bodo tisti, ki se veselijo zapornic, prej zakurili žar in dali peči meso!

      Nč čakat, mi vsak dan praznujemo. Meso je že pečeno, vince ohlajeno, to tebe skrbi, ajajaj.........? Pa nč ne špegaš, sicer bi nas videl?

      Izbriši
    7. čimprej jaz in moji prijatelji smo tudi zato.

      Izbriši
  51. Mene pa zanima, zakaj je "KO zaporničarevi" zamrznil svojo internertno stran.

    Je lažje na tem blogu anonimno pisariti pizdarije, lagati, zavajati...kot pa pošteno odgovarjati na zastavljena vprašanja svojih sosedov na lastni internetni strani, s katero so se hvalili?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predvidevam, da jih je edini, ki se je malo spoznal na računalništvo zapustil.

      Izbriši
    2. Pošteno bi bilo pojasniti ali odstopiti, če ne morejo narediti tega, kar so obljubili.

      Izbriši
    3. za
      Anonimni11. oktober 2014 02.37

      Mene pa zanima, zakaj je "KO zaporničarevi" zamrznil svojo internertno stran.
      .............
      najbrž zato, da se tebi ni možno tam oglašati .
      mi zaporničarji smo v stikih z gmaili, pa prebiramo komentarje na tem blogu, enih in istih piscev, da smo na tekočem, pa res ni nič novega, vedno ene in iste teme-replike na replike!

      Nezaporničarji pač ne komunicirate med sabo prek gmaila, ste radi tudi v anonimi.

      Izbriši
  52. Pošteno ne morejo narediti, so že zajebali. Za nepošteno pa čakajo direktivo "ljubljenega vodje".

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj res, ljubljeni voditelj v predvolilnem obdobju, ni utegnil ali ni hotel dajati navodil, ki bi mu zmanjšali volilne glasove !

      Izbriši
  53. Boste videli da nam bo uspelo in bomo spustilo zapornice. In ko bodo enkrat dol bodo ostale dol. In potem lahko vi odprete se 10 strani in si dopisujete in se spodbujate ter jokate nad nepravico. Ta dan se bliza :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. saj, vse kar je treba narediti je
      1. vrniti 260 tisoč evrov
      2. aktivirati sistem

      Izbriši
    2. za Anonimni11. oktober 2014 11.11

      Saj vam "uspeva" že več kot dve leti! In župan ima zdaj čas, to pa je tudi potrebno za dvig samozavesti, kajne?
      Še to: zarečenega kruha se največ poje! In: funkcionalno branje ti dela težave, ker mi ne jokamo !

      Izbriši
    3. Mi se pogovarjamo v blogu, vi pa novačite lastnike etažnih enot po vseh vogalih naselja!

      Izbriši
    4. https://www.youtube.com/watch?v=atd3y8a8APM

      Izbriši
    5. za
      Anonimni11. oktober 2014 12.23

      Mi se pogovarjamo v blogu, vi pa novačite lastnike etažnih enot po vseh vogalih naselja!

      Vi ste v anonimi na blogu, koordinatorji pa na oglasnih deskah, rekla-kazala pa je na vseh vogalih naselja. Novačijo pa nasprotniki zapornic, pa jim nikakor ne uspeva, saj so podpisi že oddani.

      Izbriši
    6. Nikogar ne prisiljujemo, da bere ta blog, torej z njim ne novačimo! Če pa bralec na podlagi naših mnenj spremeni tudi svoje, je to popolnoma njegova presoja in če svojemu spremenjenemu mnenju prilagodi tudi svoja dejanja, je to absolutno njegova odločitev.

      Zakaj smo anonimni? Kdorkoli se je podpisal pod svoje mnenje, ste ga v anonimnem dopisu etiketirali kot anarhista in dodali celo njegov naslov. Dopis ste raznosili v nabiralnike in na oglasne deske. V taki sredini, ki ne prenese drugega mnenja in demokratičnosti, se je nevarno izpostavljati!

      Na podpisana mnenja, opozorila in predloge naslovljene na MOL in KO, so naslovniki odgovarjali z molkom in absolutno ignoranco.

      Kritičnost je pogum, ki je osnova zdrave družbe in gibalo napredka. Odsotnost poguma in kritičnosti je drug izraz za gnitje in zastoj.

      Izbriši
    7. Vaša mnenja so marsikaterega odvrnila od vašega navdušenja proti zapornicam, saj kdor se ne strinja z vami-je proti vam, kajneda?

      In kdo koga zmerja? Kdo etiketira, kdo piše imena in priimke? Saj se ve kdo?

      Tralala....

      Izbriši
    8. 1.Če kdo meni, da nimamo prav, je to njegova pravica, ki jo z ničemer ne omejujemo! Pravzaprav je to voda na vaš mlin.

      2.Tudi sam sem proti nekulturnemu dialogu na obeh straneh! Ob zadnjem podpisovanju sem se zgrozil. kako je na Trebinjski , pred blokom, kjer se je podpisovalo, član KO, g. J., kričal na sivolaso invalidko z berglami, ki očitno ni hotela podpisati izjave in mu je oporekala.

      3. Zame je ignoranca, ki jo izvaja KO bolj ponižujoča do človeka kot zmerjanje. In sedaj ignorirajo celo vas, ki ste izjave podpisovali in jim zaupali, da bodo poskrbeli za delovanje zapornic.. Ne informiranje je tudi ignoranca! Kako si to po samooklicevanju sploh dovolijo? Se imajo za nadljudi?.Dobivajo v nedeljah odpustke? Jim po takem obnašanju sploh še lahko zaupate? Če niso zbrali dovolj podpisov, bi morali to priznati in odstopiti, da bi lahko drug odbor nadaljeval začeto delo brez njihovih rigoroznih pogojev . Njihovo "intelektualno lastnino" naj kar pospravijo!

      Izbriši
  54. Kaj bo tebi uspelo? Ponoviti kaznivo dejanje? Izsiljevati sosede?

    A pošteno pa ne obvladaš?

    OdgovoriIzbriši
  55. Glede na to, da v zakonsko določenem roku niste objavili in predložili dovolj zbranih glasov, si lahko z pridobljenimi in podpisanimi obrišete rit. Noben zakon ne predvideva zbiranja podpisov v nedogled. Če pa bo potrebno bomo pa zapornice tudi demontirali in ljudjem omogočili normaleno bivanje v naselju.

    Lep dan

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimni15. september 2014 14.59
      ...................Po drugi strani, res je super, da lahko ljudje z nenavadnimi idejami imajo kje povedati svoje misli :)

      Izbriši
    2. Na žalost živimo v banana državi v kateri potrebujemo veliko časa, da se postavimo zase, ampak tokrat smo se postavili in zdaj se lahko jebete.
      Govna navadna, SPL nam hočete vsiliti. Pička vam materina banditska. Bodite srečni, da še vedno imate cele glave.

      Izbriši
  56. Normalno bivanje? Kako je lahko normalno ce ne mores parkitati ob 11.00, ob 13.00, ob 17.00 ali ob 1.00. Nikoli ne mores normalno parkirati. Ko so bile zapornice spuscene si lahko normalno parkiral, razen mogoce ob 1.00 zjutraj je bilo zasedeno. Spustite zapornice, cimprej!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Očitno si javni uslužbenec morda kar eden iz KO. Mi ki imamo normalen delavnik nimamo kaj počet dama ob11h

      Izbriši
  57. čaki čaki in vi zaporničarji boste meni oteževali dostop do moje lastnine (stanovanje) in mi omejevali obiske ipd....Za parkirišče pa kot vemo še ni določeno lastništvo in vi bi kar nekaj zapirali. Ne vem kdo se je to zamislil in odločil, vsekakor mu jaz kot stanovalec naselja nisem dal tega mandata, da se odloča v mojem imenu. Tu je bilo tudi polno zavajanja glede parkirišč. Ne vem kako bodo zapornice povečalo število parkingov. kot že pred mano omenili je edina rešitev gradnja garažne hiše. Tudi ko se bodo zapornice spustile, me zanima kdo bo plačeval za njihovo vzdrževanje, saj po vsem tu sodeč znajo biti kar velikrat tarča, kdo bo saniral parkirišče, saj se ve, da je ob vsakem dežju v vodi ipd...veliko nedorečenag je še tu.

    OdgovoriIzbriši
  58. Anonimni 12. oktober 2014 07.o2 !
    Zopet lažeš in zavajaš.
    Od takrat, ko gredo stanovalci v službo in do takrat, ko se vrnejo domov, je v naselju dovolj prostora za parkiranje, Dovolj ga je med počitnicami, zaradi dopustov staršev in med vikendi (krajša odsotnost stanovalcev).

    Ni ga pa dovolj, tako kot v celi Ljubljani ne. ob večerih in nočeh.

    Žal, imam možnost, da si naša parkirišča in dvorišča lahko ogledujem 24 ur na dan.
    Za to vem, da vsak, ki trdi drugače, na debelo laže in zavaja.

    Tisti pa, ki imate preveč pod palcem, da lahko plačujete nekaj od česar nimate koristi in je še nezakonito pa kar: financirajte MOL, JP LPT , SPL, in doživljensko finančno podpirajte "zaporničarje.
    Jaz jih gotovo ne bom.


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori

    1. Anonimni15. september 2014 14.59
      ...................Po drugi strani, res je super, da lahko ljudje z nenavadnimi idejami imajo kje povedati svoje misli :)

      Izbriši
  59. "Zaporničarji" obremenjeni s kriminalnimi dejanji, so začeli na tem blogu prepričevati in novačiti sosede.

    Izhod v sili? Zadnja bilka, ki se je oklepate?

    Problem je v vas, v vašem nezakonitem početju. A vam to še ni pripeljalo, ali pa ste pripravljeni na vse, samo da se "omastite" na naš račun?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori

    1. Anonimni15. september 2014 14.59
      ...................Po drugi strani, res je super, da lahko ljudje z nenavadnimi idejami imajo kje povedati svoje misli :)

      Izbriši
    2. Glede na to, da ne moreš parkirati v naselju, predvidevam da ne znaš voziti avta ali pa da imaš prevelik avto.
      Torej ti predlagam
      1. Avto prodaj, da ne boš ogrožal drugih!
      2. Kupi manjši avto!
      3. Ali če nisi sposoben parkirati -pojdi parkirat v stožice!

      Izbriši
    3. čimprej zapornice

      Izbriši
    4. Res si spamer. Pošiljaš po 5 komentarjev naenkrat. A misliš, da bo to kaj pomagalo na sodišču in pred policijo?
      Zapornice lahko dobiš takoj, le vrniti je treba ukradeni denar in aktivirati sistem. Vse bo zakonito in ne policija, ne sodišče, ne uporniki ne bodo mogli nič.

      Izbriši
    5. Dobro jutro, ljudje! Še kar na barikadah, nasprotniki pa ped pred vami?
      Ko sem se peljal po daljši odsotnosti domov, sem mislil, da so že rampice. Domači mi niso vedeli nič povedati v zvezi z njimi. Imate vi kakšno uporabno informacijo?

      Izbriši
    6. No, Anonimni10. oktober 2014 23.46, kdaj bo piknik? Povej Andru.

      Izbriši
  60. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  61. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši