Enako tako velja za dejstvo, da zapornice s Stanovanjskim Zakonom nimajo nobene veze, ker niso del stavb oz. niso postavljene na funkcionalnem zemljišču ampak na cesti..
Torej 9 od 70 vhodov je čisto ok kar se tiče KO in SPL. Enako tako velja za 75% namesto 100%.
Datum: Thu, 11 Oct 2012 11:31:53 +0000
Od: Vojko Grunfeld <vojko.grunfeld@ljubljana.si>
Za:
Kp: Samo Lozej Lpt <samo.lozej@lpt.si>, Irena Razpotnik <irena.razpotnik@ljubljana.si>
Spoštovani!
Name ste se obrnili z vprašanjem, ali je za dogovor etažnih lastnikov o pravno-formalnem zastopniku kot bodočem lastniku in upravljavcu sistema zapornic potrebno 100 % soglasje etažnih lastnikov?
Naj najprej poudarim, da boste po plačilu preostalega zneska v višini 60 EUR, lastniki zapornic postali etažni lastniki in ne pravno-formalni zastopnik. Ta vas bo le zastopal pri prenosu zapornic iz JP LPT na vas, etažne lastnike in (verjetno) s sistemom zapornic upravljal. Menim, da je glede izbire pravno-formalnega zastopnika, ki bo etažne lastnike zastopal v tem pravnem poslu, potreben enak odstotek glasov, kot je potreben za imenovanje upravnika bloka. Po mojih informacijah so za to potrebni glasovi večine etažnih lastnikov glede na njihove solastniške deleže.
Je pa po stvarnopravnem zakoniku (Uradni list RS, št. 87/02) za prenos zapornic iz JP LPT na etažne lastnike potrebno 100% soglasje etažnih lastnikov, ker gre pri tem za nakup premoženja in ne za posle povezane z rednim vzdrževanjem (oz. upravljanjem).
Če povzamem: menim, da je za izbiro pravno-formalnega zastopnika potrebna večina etažnih lastnikov, medtem ko je za izvedbo samega prenosa lastništva zapornic iz JP LPT na etažne lastnike potrebno 100% soglasje etažnih lastnikov. Predlagam, da si strokovno mnenje pridobite tudi od upravnika vašega bloka, ki je zagotovo dober poznavalec določil Stanovanjskega zakona.
Lep pozdrav!
Vojko Grünfeld, vodja službe
Mestna uprava
Služba za lokalno samoupravo
Ambrožev trg 7, 1000 Ljubljana
Še posebej smešen je bil 4. člen predloga tistega Pravilnika z junija 2012, po katerem naj bi bili lastniki sistema samo uporabniki z aktivnimi plačljivimi parkirnimi karticami, in ne vsi etažni lastniki v naselju. V primeru, ko bi KO BS3 ugotovil kršitev uporabe kartice, pa uporabnik v trenutku ne bi bil več lastnik. Ko bi mu KO/LPT kartico spet aktiviral, bi uporabnik v tistem trenutku ponovno postal lastnik. :) :) :)
OdgovoriIzbrišiNe dosti manj smešen je predlog pogodbe, ki je menda še vedno v podpisovanju. V prvi alinei I. točke je zapisano, da je MOL zgradila zapornice na račun imetnikov kartic A in B, v drugi alinei iste točke pa piše, da MOL prenaša zapornice na vse etažne lastnike v BS3. Ja, kako MOL zdaj prenaša zapornice na vse lastnike, če pa so lastniki že postali nekdanji imetniki kartic A in B? :) :) :)
V resnici seveda ni prišlo in na tak način ne more priti do spremembe lastništva zapornic na javni poti. Obligacijski zakon česa takega tega ne omogoča. V SPL to zelo dobro vedo, ampak skupaj s kriminalci v KO, JP LPT in MOL se na to enostavno poživžgajo. Delajo po svojem zakonu ...
Se pravi imamo priznanje, da vse kar so v preteklosti delal in so izvajal, je BILO NEZAKONITO IN ČISTO ZAVAJANJE????
OdgovoriIzbrišiJa. In zato je zdaj treba obvestiti sosede, ki jih imate radi, da naj niti slučajno ne plačajo novih položnic. Gre izključno za zavajanje in nič drugega.
Izbrišiče so se oni zavezali, da bodo plačali ima SPL pravno podlago da jih v primeru neplačila da v izvršbo in nato do rubežnika!!!! :D :D :D :D :D
IzbrišiNe, če zahtevajo, da se dejansko izpolnijo pogoji iz pogodbe. "Povedal sem tvojemu sosedu, katerega sem postavil za tvojega predstavnika" še vedno v R Slo ni veljavni pravni posel in konec.
IzbrišiOb prejemu računa oziroma zahtevka za plačilo napiše prejemnik v 8-ih dneh preprosto reklamacijo, v kateri navede, da zahtevek prereka v celoti, iz razloga, ker je pogodba protizakonita. Ni treba odvetnika za to, je zelo preprosto.
IzbrišiDogajanje na tem blogu je že davno preraslo okvire "boja proti rampam v BS3". Poteka boj med nesposobnimi kvazi levimi /desnimi mestnimi politiki na hrbtih in na strošek stanovalcev BS3, ki opravičujejo svoj obstoj z vzajemnim miniranjem projektov. Ne mislit da JJ ni ali ne bo postavljal zapornic.
OdgovoriIzbrišiBoj je samo na blogu, bs3 ovčke lepo čakajo kdaj bodo dobli položnice da slučajno ne ostanejo zunaj z avtom, kaj bo čez 5 - 20 let jih ne gane
IzbrišiPolitičnih bojev tukaj ni. Če je kdo lopov, ga tukaj ne imenujeno, ne levi, ne desni lopov ampak preprosto lopov in pika.
IzbrišiKar se tiče bojev na blogu ali v naselju pozabljate, da razen ovčk, ta država ima tudi sodišča, policijo in tožilstvo kljub temu, da se članom KO to nikako ne dopade (Jarnovič je na sestanku junija glasno povedal, da ga ne zanimajo zakoni R Slo).
Ja a kdo ve, kdaj bodo zdaj zapornice se dol spustile? Koliko časa prej nas bodo o tem obvestili?
OdgovoriIzbrišiPodpisov (niti 100% niti 75% niti 50%) enostavno ni.
IzbrišiBanda skriva svoje namene kolikor se le da.
Čimprej tem bolje, da se spustijo.
OdgovoriIzbrišiTorej, neglede na to koliko bodo stale? Vi ste skorajda sigurno lastnik SPL.
IzbrišiNapišite koliko imamo parkirnih mest in koliko kartic, da se lahko sploh začnemo pogovarjati.
Zapornice naj bodo, ampak ne protizakonito na način KO in SPL.
Izbrišitudi jaz in večina je tega mnenja,nergači ne bodo nikoli zadovoljni......
IzbrišiTi presneti nergači, moti jih celo to, da jim hoče neka skupinica koordinatorjev vsiliti izmišljena pravila o dostopu do svoje nepremičnine, pa še to jim ni všeč, da SPL od njih izsiljuje izjavo, s katero se strinjajo, da se problemi v naselju rešujejo s kaznivimi dejanji. Zakaj niso nergači raje tiho in svoj nestrinjanje izrazijo v enem od lokalov pod stolpnicami?! Pa eno kavo manj bi na mesec spili in bi si potem lahko privoščili plačilo za to, da parkirajo na igriščih za otroke. Ampak ne, nergači niti pogodbe nočejo podpisati, čeprav so brez avtomobilov ali pa jih imajo v družini vsaj pet. Prekleti lenuhi, vsi ti nergači, ki me obkrožajo in zaradi katerih 3000 ljudi ne more parkirati tam, kjer je prostor samo za 800 avtomobilov!
Izbrišivsaka čast,lepo si povedal in se popolnoma strinjam s teboj.
Izbrišitako je.
IzbrišiNe sanjaj. Zapornice so lahko samo na način, ki si ga je zamislil MOL, izvajata pa ga samooklicani KO in SPL s podporo "izdajalcev" iz vrst NO.
OdgovoriIzbrišiMenda ne verjameš, da se v teh 4 letih ni našel nekdo, ki jih je opozarjal in se neuspešno trudil, za upoštevanje zakonitosti?
A vi berete časopise? Jankoviću so dnevi na prostosti odšteti.
IzbrišiKo se bo ta zadeva uredila bodo z njim spakirali še tisti, ki so mu pomagali pri različnih poslih. MOL se že zdavnaj "ne vpleta" v ta posel, ker se je zamenjal direktor OGDP, LPT pa ima luknjo v financah in to jih matra toliko, da bodo vse naredili, da jo zapolnejo. KO in SPL pa le hočejo malo profita.
Skratka, ko no zj odpeketal in, ko se bo policija resno začela ukvarjati s to stvarjo se bo z zapornicam nekaj zgodilo. Bomo videli kaj.
"A vi berete časopise? Jankoviću so dnevi na prostosti odšteti.
IzbrišiKo se bo ta zadeva uredila bodo z njim spakirali še tisti, ki so mu pomagali pri različnih poslih. MOL se že zdavnaj "ne vpleta" v ta posel, ker se je zamenjal direktor OGDP, LPT pa ima luknjo v financah in to jih matra toliko, da bodo vse naredili, da jo zapolnejo. KO in SPL pa le hočejo malo profita.
Skratka, ko no zj odpeketal in, ko se bo policija resno začela ukvarjati s to stvarjo se bo z zapornicam nekaj zgodilo. Bomo videli kaj."
Potem se pa stanovalci nimamo več česa bati. Zapornice naj čimprej spustijo, da jih bodo lahko čimprej pohopsali. Najprej se mora kriminalno dejanje zgoditi, šele potem lahko kriminalce obsodiš da so ga izvršili.
Niti ne. Organizirano zavajali o načinu izbire izvajalca, prenosu lastništva, izbiri upravljalca itn. s ciljem pridobitve protipravne premoženjske koristi so že. Hočem reči, je že bilo storjeno. Vse kaj se naprej dogaja je le "pribitek".
IzbrišiOK, berem in berem in berem......... . Vse to obmetavanje z besedami nikomur ne koristi.
OdgovoriIzbrišiIz prebranega (vseh zapisov na tem blogu) je mogoče razbrati, da tisti ki nasprotujejo zapornicam bodo to zelo verjetno večno počeli še naprej. Pred kratkim sem bil v veliko večjem mestu kot je Ljubljana (Munchen) in glej ga zlomka tudi tam imajo zapornice pri vstopu v naselje, seveda tam kjer je to smiselno.
Dejstvo je:
- da je parkiranje v BS3 prava morija tako kot marsikje v Ljubljani,
- da je potrebno nekaj ukreniti glede parkiranja,
- da so zapornice zelo učinkovito sredstvo za ureditev parkiranja,
- ko se zjutraj odpeljem v službo nekateri dnevni migranti oz. študenti že čakajo da bodo lahko parkirali,
- da je parkirnih mest premalo tudi z zapornicam. V naselju živi nekje 8000 prebivalcev projektiranih parkirnih mest pa je malo manj kot 800,
- da v naselju ne bomo nikoli 100% sklepčni, ker v naselju živijo tudi posebneži, ki na tak način pridobivajo svojo dozo pozornosti,
- da v današnjem svetu ni nič zastonj in ne glede na vse bo za kakršno koli rešitev potrebno nekaj plačati,
ZATO PREDLAGAM NASLEDNJE
Predlogi:
- če kdo misli oziroma ima neizpodbitne dokaze, da je prišlo do storitve kaznivega dejanja naj poda ustrezno ovadbo, po Kazenskem Zakoniku je kaznivo dejanje tudi poskus storitve kaznivega dejanja,
- prenehajte z besednim dvobojem in raje delujte povezovalno ali pa vsi skupaj odstopite,
- pristopiti je potrebno k postopkom za začetek projekta izgradnje parkirnih garaž ter na ta način dolgoročno poskrbeti za problem parkiranja v BS3,
- v vmesnem obdobju vzpostaviti sistem zapornic, na način da bodo vsi lastniki imeli ENAKE pogoje ne glede na to ali ima vozilo ali ne.
Tako, zdaj pa staknite glave skupaj, vsak naj stopi korak nazaj in poiščite ustrezno rešitev.
Psi lajajo in karavana gre naprej.
Pa lep pozdrav vsem skupaj
"- v vmesnem obdobju vzpostaviti sistem zapornic, na način da bodo vsi lastniki imeli ENAKE pogoje ne glede na to ali ima vozilo ali ne."
IzbrišiPredlog pogodbe, ki je sedaj v podpisovanju, je v nasprotju s tem načelom, ker vključuje posebne pogoje, za to pa se po stanovanjskem zakonu zahteva 100 % soglasje. Če bi sledili načelu prostega dostopa do lastne nepremičnine, bi pa res zadostovalo 75 %.
Ustrezne rešitve so že bile predlagane. Predlagam, da si preberete še naslednje pripombe:
http://bs3parkirisca.blogspot.com/2014/07/sveze-novice.html?showComment=1404831071728#c5650247135546456654
http://bs3parkirisca.blogspot.com/2014/07/rok-za-oddajo-podpisov.html?showComment=1404373547233#c4639176406712308207
O vsem tem so bili KO-jevci in v SPL večkrat posvarjeni, vendar so za gluhi pripombe stanovalcev, ampak se protizakonito opirajo na majhno skupinico sostorilcev v nadzornih odborih.
Torej, najprej naj se poišče zakonsko ustrezna rešitev za aktiviranje zapornic, potem pa se gre v izvedbo.
Psi zavajajo, kradejo in se požvižgajo na zakone, kazenske in tožbe gredo naprej.
IzbrišiKako si vi predstavljate, da bo cel državni aparat (sodišča, policija, tožilstvo) podpiral to vašo krajo mi res ni jasno.
"- če kdo misli oziroma ima neizpodbitne dokaze, da je prišlo do storitve kaznivega dejanja naj poda ustrezno ovadbo, po Kazenskem Zakoniku je kaznivo dejanje tudi poskus storitve kaznivega dejanja,"
Izbrišiže narejeno, zdaj le čakamo na razplet.
Ustrezna rešitev je enostavna LE DA JO VI NAMEMONA NOČETE SLIŠATI.
IzbrišiDelajte po Zakonih R Slo. Zapornice mora upravljati občina in jih imeti v lasti in ona mora plačati (ona je tudi naročnik in ne mi). Denar morate vrniti, narediti novi projekt kateri vsebuje REALEN IZRAČUN z navedbo števila parkirnih mest in števila kartic.
KO BOSTE TO NAREDILI, VAM NOBEN UPORNIK NE BO MOGEL NIČ KER BOSTE DELALI PO ZAKONIH.
Dokler vas Zakoni ne zanimajo (PA RES NE RAZUMEM KAKO STE LAHKO TAKŠNI IDIJOTI, DA NA TO PRISTAJATE) od zapornic ne bo nič. Imamo in denar in voljo in čas, da se vam zoperstavimo. Zdaj ko ste zgubili politično podporo pa sploh.
A mislite, da bo jankoviću na tožilstvu in sodiščih pomagalo to, da je župan (če bo slučajno zmagal jeseni)?
Never ending story
OdgovoriIzbrišiKakšna gradnja parkirne hiše, saj so stožice, prazne samevajo.Rajši naj spravijo vodo z obstoječih parkirišč
OdgovoriIzbrišiKomentarje za zapornice pišejo le vpleteni v to dejanje.
IzbrišiNjih ne zanima dejanska postavitev, ne zanima jih število kartic, avtov in parkirnih mest. Zanima jih le, da bi VSEM pobrali denar in ga prinesli vodji, tako kot so obljubili.
Briga jih, da gredo mimo Zakonov ker upajo da se ovce ne bodo uprle, tako kot se nismo uprli, ko so nam ukradli parkirišča (podarili jih poštnem nabiralniku).
Tokrat nimajo prav.
Ja res je parkirišča so polna vode, pa vendar pride v poštev parkirna hiša v stožicah tistim, ki živijo v neposredni bližini. Torej bo potrebna še kakšna parkirna hiša
IzbrišiMenim, da si lahko realen bralec na tem blogu ob vsem napisanem ustvari jasno sliko kako realno je pričakovati, da bi sistem zapornic deloval/obstajal.
OdgovoriIzbrišiTudi časovni zamik pošiljanja položnic in začetek delovanja zapornic je več kot jasen odgovor na vprašanje kakšno je/je bilo mnenje prebivalcev BS3 pri podpisovanju Izjave in Pogodbe.
Tudi meni se zdi, da je edina realna in dolgoročno sprejemljiva rešitev gradnja dodatnih novih garaž, za katere je bilo v naselju pred leti tudi že narejeno anketiranje med nami prebivalci (takrat je bil predviden izvajalec Vegrad). Takrat je bilo eno izmed vprašanj tudi: Ali bi kupili garažo za ceno 10.000 Eur?
Ali kdo bolj natančno ve kako daleč je prišla takrat ideja o gradnji parkirne hiše/garaž?
Prepričan sem, da bi se za zapornice izreklo veliko več ljudi, če ne bi bilo vsiljenih Pravil, ki so jim ljudje na zboru v šoli (takrat je prvič odstopil KO), jasno izrekli svoj NE. Bistvo problema je torej KO, ki se ni sposoben prilagoditi mnenju večine in kot edino možno rešitev vsiljuje svojo srednjeveško verzijo.
IzbrišiDrži. Problema sta tukaj dva.
Izbriši1. da bi po tem takem priznali, da kljub temu, da je TUDI EMPIRIČNO jasno, da sistem nima smisla na KO in MOL nadaljujejo s projektom
2. Tudi 101% etažnih lastnikov ne more zapreti javno pot z zasebnimi zapornicami, razen če to naredi V NASPROTJU Z ZAKONI. Delovanje v nasprotju z Zakoni pa dokazano prinaša gromozanske cene (420.000EUR za 4 zapornice) in upor sodelujočih,
Torej bistvena težava je v tem, da je janković rekel, da se lahko požvižga na zakone in so mu člani KO in njihovi podporniki sledili.
Pa prosim vas lepo, a je to normalno, da vas na cesti lovijo in vas prepričujejo, da podpišete, ker drugače ne boste mogli do doma. A je to država? Pa kje ste to še videli?
Anonimni04. julij 2014 14.08
IzbrišiHa,ha, odkril sem tiste stanovalce, ki ne morejo do svojih domov, saj so si zaprli dovoz do svojih nepremičnin, ali s koriti v katerih se zbira nesnaga namesto rastlinja, ali pa celo…..ohoho, kar z verigo in napisom intervencijska pot. To so predeli naslednjih ulic, kjer je prostora za vsaj 100 in več avtomobilov in če bi odstranili ovire, bi bilo kljub okupaciji s parkiranimi avtomobili »dovolj minimalnega« prostora tudi za intervencijska vozila, tako pa te ovire zaparkirajo s svojimi avtomobili, pred svojimi domovi pa imajo oazo miru, do katere najlažje dostopajo peš po poteh, ki vodijo na vhode teh delov blokov. In ti stanovalci zasedajo ostale intervencijske površine s svojimi avtomobili, z avtomobili njihovih obiskovalcev itd. S kakšno pravico se gredo to politiko. Zakaj si ne upajo parkirati pod svojim oknom ali atrijem na teh ulicah:
Maroltova ulica 2 in 4 zahodna stran
Maroltova ulica 10 in 12 zahodna stran
Maroltova ulica 14 in 16 vzhodna stran
Reboljeva ulica 2 in 4 zahodna stran
Reboljeva ulica 6 in 8 vzhodna stran
Reboljeva ulica 10 in 12 zahodna stran
Reboljeva ulica 14 in 16 vzhodna stran
Reboljeva ulica 9 in 11 zahodna stran
Reboljeva ulica 13 in 15 vzhodna stran
In potem so tudi stanovalci teh oaz najbolj glasni, da se jim zapira intervencijska pot do nepremičnine. Ajajaj, narobe svet! Sprostijo naj svoje prazne intervencijske površine in naj parkirajo pred svojim pragom, pa bodo do njihovih vhodov pripeljali ne le oni sami, tudi njihov sosed in obiskovalec in po potrebi intervencijsko vozilo. Tako pa mi je prišlo na uho, da so že prenašali pokojnika po zgoraj omenjenih praznih »intervencijskih poteh« in se s težavo prebili skozi zaparkirano pot do ceste, kjer so imeli pogrebci vozilo. Enako se dogaja z reševalci in ostalimi. Avtomobili so na vhodih v te prazne oaze (zgoraj navedene ulice s hišnimi številkami) večkrat dnevno, zlasti pa proti večeru in čez noč na tesno parkirani eden poleg drugega, tako, da se med njimi prav težko splaziš brez prtljage, da o otroškem vozičku, invalidskem vozičku ali kolesu sploh ne govorim.
Po temeljitem pogledu v lastništvo v zemljiški knjigi so tudi zgoraj navedene površine še vedno v sodnem postopku ….zaznamba spora o določitvi pripadajoče nepremičnine. V manjši meri, predvsem na Trebinjski ulici ima MOL vknjiženo nepravo stvarno služnost.
Si kdo upa parkirati na zgoraj omenjenih prostih površinah?
..
Trebinjska in Puhova ulica sta zaparkirani na polno, pa se najde prosta pot tudi za intervencijsko vozilo. Prihajajoče rampe in sprostitev gornjih neobleganih površin, bodo vsekakor omilili stisko s parkiranjem.
Zapornicam so se največ veselili prav stanovalci Reboljeve.
IzbrišiPrav zanima me, ali so imeli enake ideje kot vi :)
Enako tako me zanima, na kakšen način ste mislili vsiliti svoje ideje na parcelah, ki so v sodnih postopkih? Ko se bodo postopki končali bodo te parcele v skupni lasti in bo njihova funkcija igrišče in ne parkirišče, kar pomeni, da bodo lahko sosedje, ki ne želijo imeti zaparkiranih parkirišč sosede, ki parkirajo prek sodišč nagnati iz naselja. To kar vi pišete je tinu-ninu...
Popravek: "sosedje, ki ne bodo želeli imeti zaparkiranih IGRIŠČ" in ne "parkirišč"
IzbrišiSpet pozabljate Reboljevo 1 in 3, zahodno stran. Hmmm ...
IzbrišiPrvo anketo smo prejeli leta 2008. Predlagana je bila lokacija južno od ŠRC Stožic, v Kampusu, ki bi ga gradil Vegrad. Za prodajo stanovalcem so predvideli en nivo z 800 parkirnih mest. Naslednje leto smo prejeli novo anketo, in sicer za (dodatno) lokacijo pod parkom med Palmejevo in Reboljevo. Kakšen je bil rezultat ankete, povprašajte pri Vojku Grünfeldu (vojko.grunfeld@ljubljana.si), ki je bil odgovoren za izvedbo tega programa, ali pri predsedniku sveta četrtne skupnosti Bežigrad (mol.bezigrad@ljubljana.si). To so javni uslužbenci, ki so odgovorni za to, da se problematiko rešuje zakonito in na sprejemljiv način.
Izbrišiže nekaj časa se govori na okoli, da bodo se zapornice spustile 15.9.
OdgovoriIzbrišiŽe poleti 2013 se je govorilo, da bodo zapornice spustili septembra.
IzbrišiNe, že poleti 2012, ko so jih dvignili, se je govorilo, da jih bodo septembra istega leta spet aktivirali! Praktično so delovale le dobro leto (od spomladi 2011, do poletja 2012), KO pa sedaj že dve leti pripravlja njihovo ponovno delovanje. "Efektno delo" zasluži spomenik!
IzbrišiRes je in takrat so zapornice zahtevali 60€ po kartici in ker se nekateri predstavniki NO niso strinjali z ceno so jih dvignili. Da zapornice ne delajo in verjetno še dolgo ne bodo je kriv KO z svojimi izsiljevanji pa naj si bo to okoli cene, bolanega pravilnika ali upravnika.
IzbrišiLep dan vsem
Ne bi bilo slabo če se bi malo začelo govoriti o tem
Izbriši1. kako bom postal (čeprav sem že pred izbiro upravnika moral biti) lastnik zapornic brez enega samega dokumenta razen (citiam iz sprejemnega dopisa) "plačilnega naloga za plačilo prejete partice za uporabe automatskih zapornic za pristopno kontrolo, ter urejeno prometno ureditvijo na območju BS3" ki velja za obdobje od 1.3.2012 do 1.4.2012.
Podpisana Samo Lozej in Irena Razpotnik.
Duhovito, ni kaj.
Govori se marsikaj, ampak to so namenoma sprožene govorice. Podobno kot trik o testiranju zapornic - ki ga v resnici ni bilo, saj na Maroltovi še vedno manjka magnetni čitalnik za izhod. KO in SPL sta polna umazanih trikov, kako zavesti in ogoljufati preplašene stanovalce.
IzbrišiDanes so bili delavci iz Maribora na Maroltovi ulici. Montirali so stebriček s čitalnikom kartic pri zapornicah na izstopu.
IzbrišiKomaj čakam 15.9.2014, da se zapornice spustijo, to parkiranje v BS-u je nemogoče, samo, da pridejo študenti v Ljubljano, že zjutraj ne bomo mogli nikjer parkirati, kaj šele zvečer, zato čimprej jih spustite dol.
OdgovoriIzbrišiIn ko z aktivnimi zapornicami stanje ne bo niti 1 % boljše, boste ugotovili, da niso bili študentje problem, ampak boste krivca ugledali v zaprtih intervencijskih poteh. Pa izračunali boste, da mimobežnost vendarle ni čudežna, ampak bo treba ukiniti kartico B oziroma postaviti omejitev eno kartico na stanovanje. Počasi boste prišli do tega, da je vendarle treba sanirati parkirišča in zgraditi garaže. Zapornice se bodo pokazale kot povzročitelj novih problemov, ne pa reševanje obstoječih, vse dokler se bo prakticiralo parkiranje na dvoriščih med bloki. Pokazalo se bo, da so zapornice zgolj sredstvo za uvajanje diktata manjšine nad večino. Seveda zapornice na predlagan način ne bodo obstale ... Vam pa želim, da se oktobra v to kar sami prepričate, ko boste ob morebiti aktivnih zapornicah še vedno v globokih lužah iskali luknjo med parkiranimi avtomobili študentov in kombiji, da bi zraven zarinili še svojo plehnato škatlo.
IzbrišiJaz pa sprašujem, zakaj imajo stanovalci
IzbrišiMaroltova ulica 2 in 4 zahodna stran
Maroltova ulica 10 in 12 zahodna stran
Maroltova ulica 14 in 16 vzhodna stran
Reboljeva ulica 2 in 4 zahodna stran
Reboljeva ulica 6 in 8 vzhodna stran
Reboljeva ulica 10 in 12 zahodna stran
Reboljeva ulica 14 in 16 vzhodna stran
Reboljeva ulica 9 in 11 zahodna stran
Reboljeva ulica 13 in 15 vzhodna stran
pravico zapirati svoje intervencijske poti in kje parkirajo svoje avtomobile. Če je to ekskluzivna pravica, si jo bomo vzeli tudi mi .
Jaz pa sprašujem isto še za Reboljevo 1 in 3, zahodna stran, ker zgoraj Anonimni to vsakič pozabi.
Izbriši1. PRAV LUKIN KI JE NAJBOLJ ZAGREZ ZA ZAPORNICE ŽIVI NA REBOLJEVI 3.
Izbriši2. Res si kreten. Že 100x so ti napisali, da gre za otroška igrišča in, da so parcele v postopku in, da bodo vse parcele spet postale otroška igrišča enkrat, ko se bo jebeni postopek končal. Ne znaš brati ali kaj? Si postal slep od hudobije?
"pravico zapirati svoje intervencijske poti in kje parkirajo svoje avtomobile. Če je to ekskluzivna pravica, si jo bomo vzeli tudi mi ."
IzbrišiPlačaj odvetnika, da ti pove kako je kaj s tem. Predvidevam, da nimaš fičkota v žepu in zato slepariš tukaj po blogu.
Lepo stopiš do odvetnika, "Dober dan, tukaj imate evrčke. Prosim, če mi lahko poveste..."
Za Anonimni 04. september 2014 03.05
Izbriši"Že 100x so ti napisali, da gre za otroška igrišča in, da so parcele v postopku in, da bodo vse parcele spet postale otroška igrišča enkrat, ko se bo jebeni postopek končal."
Otroška igrišča so opremljena z igrali in jih za enkrat še ločim od ostalih vaših zagrajenih "intervencijskih" poti! Vam pa kar paše, da se postopki tako vlečejo, kajne? Svoj avtomobilček prisloniš sosedom pod okno, oziroma na njihovo intervencijsko pot, ti pa uživaš svoj mir ob svoji zagrajeni "intervencijski poti." Odvetnika Korena plačujemo tudi mi in bi bilo prav, da pove, kdo zahteva, da so te poti zaprte.
Še to: vsi bi morali imeti prost dostop za intervencijska vozila!
Mene pa zanima: kdo in kdaj (zakaj se ve) je spremenil namembnost naših funkcionalnih zemljišč v parkirišča?
IzbrišiNe matrajo tebe intervencijske poti (katere bodo narisane in spoštovane ko bo zadeva na sodišču rešena) ampak parkiranje. Ti bi rad videl, da se parkira povsod tako kot ste to nekateri dovolili. Kdo vam je kriv. Naženite nezaželjene avte ven iz svojih igrišč (tako kot smo mi to naredili, ko so začeli parkirati) in se bodo ljudje lepo počasi preselili v Stožice.
IzbrišiDrugače je zadeva je zelo preprosta. Sodišča so, odvetniki so. Kar stopi do odvetnika in zahtevaj svoj prav. Jaz verjamem, da ti bo uspelo.
"Mene pa zanima: kdo in kdaj (zakaj se ve) je spremenil namembnost naših funkcionalnih zemljišč v parkirišča?"
IzbrišiNoben tega ni naredil. Vi ste zadevo narobe dojeli. Funkcionalna zemljišča niso naša, ampak od novega Giposa - poštnega nabiralnika. Leta 2002 jim jih je podarila Občina in noben ni za to odgovarjal, ker noben ni poslal suma storitve KD.
Mi zdaj na sodiščih že 12 let poskušamo doseči ničnost te pogodbe, namesto, da bi tožili občino za odškodnino. Odvetniki se mastijo, mi se pa kregamo ker je vse V POSTOPKIH.
In normalno je, da je v postopkih, če je mafija hotela graditi stolpnice ob Vojkovi in med bloki (na igriščih za košarko, tenis in fuzbal).
Zato tudi parkirišč ne moremo sanirati.
Kar je najhuje, če bomo dobili funkcionalna zemljišča bo šeče p*zdarija, ker bomo prav vsi solastniki le teh. Spremeniti se ne bo dalo prav nič.
Torej, po domače povedano, sosedje parkirajo na Giposovi zemlji, gipos jih pa ne toži, ker jih to ne zanima. Policija in mestni redarji nimajo ingerenc, ker gre za zasebno last.
IzbrišiVse skupaj sranje, ki so nam ga skuhali že leta 1992.
Za Anonimni 04. september 2014 06.46
Izbriši"Ne matrajo tebe intervencijske poti (katere bodo narisane in spoštovane ko bo zadeva na sodišču rešena) ampak parkiranje. Ti bi rad videl, da se parkira povsod tako kot ste to nekateri dovolili. Kdo vam je kriv. Naženite nezaželjene avte ven iz svojih igrišč (tako kot smo mi to naredili, ko so začeli parkirati) in se bodo ljudje lepo počasi preselili v Stožice."
To sem hotel izvedeti! Je potem sploh potreben ves ceremonial z zapornicami, če je pravzaprav dolgoročna težnja le po zapolnitvi parkirišča pod ŠRC Stožice?
Še nekaj: ste vi nagnali le nezaželene avte ven iz svojih "igrišč"? So vaši tudi med neželenimi? Imate vi svoje parkirane v parkiriščih WTC, morda pod ŠRC Stožice ali na igriščih tistih, ki vas še niso nagnali kot nezaželene?
Res imam občutek, da se dopisujem z osebo katera ne more dojeti osnovne logike. Parkiranje znotraj naselja je trenutno NEREGULIRANO. Torej novomafijski-Gipos je edini, ki vas lahko prisili, da se greste parkirati kam drugam. Vse ostalo je divji zahod.
IzbrišiIn ne, ne parkiram ne pod vašim, ne pod nobenim oknom. Bruha se mi od tega.
Če ste pa frajer, pojdite lepo ven in postavite verigo. Gipos vas ne bo tožil to je sigurno. Kaj vam bodo pa VAŠI sosedje naredili, to sami veste.
Ker seveda niste frajer je lažje grajati čez ostale, ki so, da otrokom odvzamejo preostala igrišča.
P. ste navadna. To ste.
Super, bomo pripeljali otroke kar k vam, na vaša igrišča! je bolj varno, ker tam okoli njih ne vozijo avtomobili!
IzbrišiAbsolutno! Dobrodošli. Pri nas se pogosto organizirajo rojstnodnevne zabave, sosedje smo sami (ker vidimo, da je to edina opcija), prenovili igrala, da so varna. Vsak dan je vsaj 5-10 otrok na igrišču spodaj z ali brez staršev.
IzbrišiHvala za dobrodošlico. Ko bo kaka nova akcija prenove pa kar obvestite, se pridružimo! Če bo JP LPT dala nazaj denar, lahko z njim kupimo še kakšno igralo!
Izbriši""""Anonimni04. september 2014 02.57
IzbrišiJaz pa sprašujem isto še za Reboljevo 1 in 3, zahodna stran, ker zgoraj Anonimni to vsakič pozabi. """"
Ej ti, vsed se v avto pa se zapelji na Reboljevo 1 in 3, zahodna stran.....ne boš našel prostega parkirnega mesta. Ja iz fotelja tega pač ne moreš videti, tvoj sosed pa tu nekje parkira.
Seveda ni prostih parkirnih mest, saj tam sploh ni parkirnih mest.
IzbrišiSituacija na Reboljevi 1 in 3 zahodna stran je podobna kot na Maroltovi 2 in 4 zahodna stran.
Ampak nekdo pa se trudi, da bi pot okoli igrišč povsod odprli za parkiranje pločevine.
Kdor to zagovarja, naj pove, da je tudi Reboljeva 1 in 3 zahodna stran taka!
So pa proste intervencijske poti, kljub parkiranim avtomobilom na Reboljevi 1,3, za razliko od tistih že navedenih ulic in številk, kjer posamezni stanovalci ustrahujejo svoje sosede in so tako njihove oaze povsem zaprte za intervencijska vozila in tudi dostavo...itd., da o stiski s parkiranjem niti ne govorim. In igrišča imajo zanemarjena in kdo je videl, da se tam igra vsak dan 8-10 otrok.....ha....ha.....ma kaki.....vsa ostala igrišča, ki so kao oblegana s pločevino, so dosti bolj obiskana, dosti bolj vzdrževana in zanesljivo bolj čista. In v njih se igra že druga generacija. In ni res, da so stanovalci sami postavili igrala.....ha.ha.....to nekateri pač vemo, še klopc si ne znajo popravit:
IzbrišiDatum prijave pobude : 18. avgust 2014
Četrtna skupnost : BEŽIGRAD
Naslov pobude : Dodatne klopi - drugič
Vsebina pobude : Spoštovani! 6. junija letos smo po pobudi na tej strani prejeli odgovor, da ste Snagi naročili čim prejšnjo montažo dodatnih klopi na južno stran otroškega igrišča Med Maroltovo 14 in 10. Do danes teh klopi še ni, zato vas prosim za bolj natančen rok, ko bodo klopi nameščene. V tem času se je na igrišču tudi odmontirala ena od prekucnih gugalnic (sedaj je nevarna za otroke), zato prosimo hkrati tudi za popravilo (novi lesni vijaki z ekstra močnimi vložki, sedanji niso bili zadosti močni). Hvala.
Za prikaz pobude na karti pritisnite na globus.
Datum objave pobude : 18. avgust 2014
Odgovor pripravil : Oddelek za gospodarske dejavnosti in promet
Datum odgovora : 3. september 2014
Odgovor :
Spoštovani,
previsno gugalnico smo popravili, klopi pa bodo nameščene predvidoma ta teden.
Informacija Oddelka za gospodarske dejavnosti in promet, 3.9.2014:
Klopi so nameščene.
Ni res, intervencijska pot na Reboljevi 1 in 3 ni prosta, ampak je zaprta/zaparkirana, enako kot na Maroltovi 2 in 4. Tudi pot okoli peskovnika je na Reboljevi zaprta podobno kot na Maroltovi.
IzbrišiČe glede intervencijske poti sprašujete stanovalce na Maroltovi 2 in 4 zahodna stran, postavite isto vprašanje tudi stanovalcem na Reboljevi 1 in 3 zahodna stran.
Vi sosed, ki trdite, da se otroci lahko varno igrajo na igralih okoli katerih se vozijo avti absolutno 1000% nimate otrok oz. jih ne prenašate.
IzbrišiVi enostavno mrzite in otroke, če se vam zdi normalno to kar pišete.
Seveda se lahko varno igrajo. Varujejo jih starši!
IzbrišiZaradi takih, ki pljuckate kavico v atrijih in balkončkih, medtem, ko se vaši otroci sami igrajo na igrišču, ki ga obkroža "interventna pot" (odkoder ste pregnali vse avtomobile), bomo vsi imeli mimobežnost, manjšo kvoto ur in še kaj! Tole "razkošje v travi" bomo imeli odslej vsi ali pa nihče! Da ne vidim niti enega vašega avta na našem "igrišču" ali "iterventni poti"! Boš moral poklicati AMZS!
Izbriši"Zaradi takih, ki pljuckate kavico v atrijih in balkončkih, medtem, ko se vaši otroci sami igrajo na igrišču, ki ga obkroža "interventna pot" (odkoder ste pregnali vse avtomobile), bomo vsi imeli mimobežnost, manjšo kvoto ur in še kaj!"
IzbrišiEnostavno nimaš otrok in nimaš blage veze o čem govoriš.
Dokaz je to, da ste in mimobežnost in kvote takšni kot si ti poskušali na silo uvesti brez proračuna. Vi delate brez ene same številke (parkirnih mest, ali kartic) RAZEN FINANC. Vas zanimajo samo finance. Nimate pojma kaj bo prinesel kateri ukrep vendar vas to tudi ne zanima ker planirate delati z mojim denarjem.
E malo ste se zaj. To kar delate je protizakonito in predstavlja krajo. Za to krajo smo vas prijavili policiji in boste šli sedet.
A si ti kdaj videl otroke, ko se igrajo? 100% si nek mulo brez otrok kateremu starši niso nikoli dovolili, da se bi od zunaj igral. Enostavno je nemogoče, da si pozabil kaj to pomeni igrati se.
IzbrišiPredlagam, da greste kar na občino in zahtevate svoje prav. Res je, če bi bil red v BS bi vsa igrišča morala biti zaparkirana. Na koncu koncev kaj otroke moti, če se avti vozijo okoli njih.
IzbrišiNe, avti motijo starše, ker ne morejo dremat, ko se otroci igrajo na igrišču!
Izbriši"Tole "razkošje v travi" bomo imeli odslej vsi ali pa nihče!"
Izbrišiahahahhahahahaha prav zanima me kako boš dosegel to spremembo? a boš prepovedal tistim, ki parkirajo, da parkirajo ali boš osebno umaknil verige tistim, ki so jih postavili? ahahahahaha res imaš dobre ideje. zagotovo je tudi ta mimobežnost na tvojem zeljniku zrasla.
Takšne debate, kaj bi, kaj ne bi in kako naj......bi bile smiselne pred 4 leti, ko se je samooklicana združba, pod patronatom MOL, pripravljala na prevzem naselja.
IzbrišiKje ste bili takrat?
Zakaj niste povzročitelje kriminalnih dejanj potegnili za kraveteljc, ne pa, da ste mirno pustili, da so se razbohotili v prepričanju, da jim nihče nič ne more, da za njih zakoni ne veljajo in da lahko počnejo kar jim je volja, ter se s tem še hvalijo?
Njihovo delovanje je od vsega začetka bilo diletantsko in ni pilo vode.
Bilo je eno samo kršenje zakonov v skupno korist njih samih in "prijateljev" z magistrata.
Namesto, da tukaj sedaj mlatite prazno slamo, staknite glave, kako čim prej preprečite tej golazni, da nas še naprej izsiljuje, zavaja, nam laže in krade...
Pa ne samo to. Njihova krivda je še dosti večja.
Kaj so naredili s še včeraj miroljubnimi stanovalci, sosedi? Ščuvali, so ljudi in vspodbujali sovraštvo, do vseh drugače mislečih v naselju.
Že samo zaradi tega bi morali odgovarjati.
Pa en lep pozdrav vsem poštenim stanovalcem naselja.
Za Anonimni06. september 2014 08.17
Izbriši"ahahahahaha res imaš dobre ideje. zagotovo je tudi ta mimobežnost na tvojem zeljniku zrasla."
Ne, mimobežnost je pa intelektualna lastnina KO-ja in je zaščitena!
Za Anonimni06. september 2014 08.52
Izbriši"Kje ste bili takrat? " Takrat sem lohk še za babam letu! Zdej bom pa za tabo, č novš avta z moje parcele odmaknu!
....."že zjutraj ne bomo mogli nikjer parkirati"....
OdgovoriIzbrišiPo napisanem, ne stanuješ v naselju....ali pač?
Zjutraj se vrne z "nočne".....
OdgovoriIzbrišiZato pa je potrebno, da vsaka ulica za sebe reši problem parkiranja in ne da si nekateri svoje- kao intervencijske poti zaklenejo z verigami in potem hodijo parkirat v sosednjo ulico. Ali stolpnice prisilijo ostale stanovalce, da parkirajo med bloki oni pa si jemljejo ekskluzivo parkirati na legalnih parkiriščih posameznih ulic in seveda odločati o režimu uvoza v posamezno ulico.
OdgovoriIzbrišiLep dan vsem
Danes sem zvedel od sosede: je šla podpisat pogodbo na Malgajevo. Povedali so ji, da še ne bo zapornic, ker ni dovolj podpisov.
OdgovoriIzbrišihahahah :D lepa.... men so pa na mail odgovorili prejšni teden, da bodo 15.9. se spustile
Izbrišiče ne bodo pol pa super :D :D :D
na SPL mislim seveda!
Izbrišikoliko časa pa mislijo še zbirati tele podpise? ali ni kakšen rok trajanja?
Izbriši"""""Andro05. september 2014 03.09
IzbrišiDanes sem zvedel od sosede: je šla podpisat pogodbo na Malgajevo. Povedali so ji, da še ne bo zapornic, ker ni dovolj podpisov.""""""
rekla-kazala
Po stanovanjskem zakonu bi moral biti za podpisovanje listine vnaprej določen rok, ki ne sme biti daljši od treh mesecev (25. člen SZ-1) ... Ampak nič v zvezi s temi zapornicami ni v skladu s stanovanjskim zakonom in drugimi predpisi - če seveda zraven ne štejemo protizakonitih pravil, ki so si jih izmislili KO-jevci in SPL. Glede na to, da sta sama izjava in pogodba protizakoniti, tudi omejitev po stanovanjskem zakonu ni neka ovira, ki bi skrbela te naše kriminalce.
IzbrišiZa Anonimni05. september 2014 12.09
Izbriši"rekla-kazala"
Na žalost smo za KO važni le za plačevanje, za informiranje pa ne. Potem se pač poslužujemo "rekla-kazala" informacij.
Ok, dejte podatke na vpogled. A ja, pozavil sem. KO je skrivnostna organizacija katera za svoje delovanje potrebuje absolutni mir. Marija pomagaj.
IzbrišiMir s teboj, ameeeeen!
IzbrišiAndro05. september 2014 14.10
IzbrišiZa Anonimni05. september 2014 12.09
"rekla-kazala"
Na žalost smo za KO važni le za plačevanje, za informiranje pa ne. Potem se pač poslužujemo "rekla-kazala" informacij.
............................................
Nimaš jajc, da sam zavrtiš telefon SPL in povprašaš, kako daleč so s podpisovanjem ali pač, vprašaš, kar te zanima? Veš rekla-kazala ima največkrat negativen učinek.
Mene SPL sploh ne zanima, še najmanj pa zapornice. Kadar bodo, če bodo, bodo prezgodaj in kolikor časa bodo, če bodo, bodo predolgo!
IzbrišiŠe to:"Veš rekla-kazala ima največkrat negativen učinek." Ni nujno! Če pa že tako misliš, pa ti pobaraj svoj KO, za verodostojne informacije. Če ni informacij, se širijo dezinformacije! Če tebe dezinformacije tako motijo, pa poprašaj za informacije ti .
In za koga ali kaj naj bi informacija, da rampic še ne bo, imela negativen učinek? Samo za KO, SPL! Za podpisnike je ta informacija pozitivna, ker jim ne bo treba plačevat, upornikom pa daje dodaten impuls!
Ja nekateri so si svoje vrtičke ogradili,hodijo parkirat kar k sosedom !!!!!!!!!
OdgovoriIzbrišiEni pa rabijo čoln da pridejo do avta.... vsakega nekaj moti, složni nismo in to enim pride prav.
OdgovoriIzbrišizanimivo da nikogar ne motijo avti ki so na istem mestu parkirani že več kot leto dni, no eni so z tablicami ampak vsaj na tehničnega bi morali iti vmes
OdgovoriIzbrišiJa, muzej novejše zgodovine odprimo ali pa Bistro 2! Mogoče je pa katerega Janša k nam zaparkiral!
IzbrišiTo so realni problemi, ki pa jih ne moremo jih reševati na način, da povprek vsem stanovalcem protizakonito oviramo dostop do stanovanj. Kdor zagovarja takšen način, celotnemu naselju povzroča škodo.
Izbrišizakaj na tehničnega, če avto stoji na istem mestu?
IzbrišiČe stoji več kot leto dni bi moral enkat vmes iti na tehnilčnega, fizično bi se moral premakniti s parkirišča.
Izbriši.....med tem pa člani tajnega društva PGC, ponosni na svoje kriminalno početje, v ilegali vstrajno tiskajo nove in nove prijavnice....
OdgovoriIzbrišiKako dolgo še?
Dokler bodo verjeli, da se jim izplača in da za svoja nečedna, kriminalna dejanja ne bodo odgovarjali.
Hja, do zdaj bi lahko ugotovili, da se je mnogim takšno razmišljanje zareklo.
Ni več nedotakljivih ".
Napočil je čas, da za svoja nečedna, kriminalna dejanja odgovarjajo (uporabljam žargon upornikov) tisti, ki so samovoljno ogradili svoje intervencijske poti že zdavnaj
OdgovoriIzbrišiMaroltova ulica 2 in 4 zahodna stran
Maroltova ulica 10 in 12 zahodna stran
Maroltova ulica 14 in 16 vzhodna stran
Reboljeva ulica 2 in 4 zahodna stran
Reboljeva ulica 6 in 8 vzhodna stran
Reboljeva ulica 10 in 12 zahodna stran
Reboljeva ulica 14 in 16 vzhodna stran
Reboljeva ulica 9 in 11 zahodna stran
Reboljeva ulica 13 in 15 vzhodna stran
ki povprek stanovalcem ovirajo dostop že vrsto let do nepremičnin.
Ja,ja, to so realni problemi že vrsto let:
"""""""""""Anonimni06. september 2014 13.57
To so realni problemi, ki pa jih ne moremo jih reševati na način, da povprek vsem stanovalcem protizakonito oviramo dostop do stanovanj. Kdor zagovarja takšen način, celotnemu naselju povzroča škodo. """"""""""""
Ja nekaterim je dovolj, da imajo svojo oazo, pred svojimi stanovanji, drugje pa naj bo prost dostop-brez zapornic.....ah,ja, čas je da se sprostijo te dolgoletno zaprte cone in se razkrinka to "kriminalno združbo" posameznikov, ki terorizirajo svoje sosede in vehementno zatrjujejo, kakšna krivica se jim dela s postavitvijo zapornic.
Upam, da združita moči KO in SPL in naredita temu konec! Ja bo še vroče na gornjih teritorijih.
Nekaj časa so bile nekatere od gornjih oaz označene s privatnim zemljiščem (pa ne v ZK, ampak na tablah na verigah), kar pa je bilo ovrženo, saj so bile prodaje nezakonite in ovržene in je bilo vse vrnjeno nazaj na Giposs in so vsa zemljišča med bloki še vedno v prerekanju za namembnost funkcionalnih zemljišč vseh stanovalcev v BS3. In potem "prišlek" več ve od "domačinov".
S prostitvijo dolgoletno zaprtih con se bo utišalo tudi marsikatero negodovanje in bo rešen marsikateri problem stanovalcev, ki že leta in leta prenašajo samovoljo posameznikov in ne morejo tako ali drugače dostopati do svojih nepremičnin. Pač, ne upajo si parkirati pod svojim oknom, do njihovih vhodov ne more priti intervencijsko vozilo, taxi, obiskovalci z avtomobilom. Njihove oaze so zaprte ali z verigo, ali z zanemarjenim svetličnim koritom, potem pa točno do teh ovir parkirajo ostali "junaki", da pa le nebi komu prišlo na misel, da umakne oviro.....in to naj bi bilo pošteno? Od tu naprej imajo nekateri le par korakov do svojega atrija, drugi malo več, nekateri pa kar precej. Me čudi, da ga ni junaka, ki bi naredil že zdaj red na gornjih ulicah in umaknil ovire in s parkiranjem pred svojim blokom omogočil tudi minimalen prostor za intervencijska vozila, taxi itd. Očitno gre tam za tihi podtalen boj med stanovalci.
Ni pa daleč dan, ko se bo ta združba razkrinkala na tak ali drugačen način z odprtjem teh zaprtih con.
Ko v zvezi za zapornicami govorimo o kriminalni združbi, jo mislimo brez narekovajev, kajti KO, JP LPT, SPL in uradniki MOL so kršili konkretne zakone in so zaradi tega v preiskavi tožilstva.
IzbrišiKo pa govorimo o prepovedi parkiranja na intervencijskih poteh, gre za odločitev posamezne stanovanjske skupnosti. Če vas moti zaprta pot na Maroltovi 2 in 4, vas mora iz istega razloga in na isti način motiti tudi zaprta pot na Reboljevi 1 in 3.
Junakov je v tem naselju bolj malo. Nekaj jih je v KO, ker imajo podporo v MOL in SPL, zato si privoščijo izsiljevanje, fizične grožnje in šikaniranje (vključno z ženskimi predstavnicami KO), nekaj junakov pa se tej kriminalni združbi aktivno upira, ker še verjamejo v pravno državo.
ahaha
Izbriši"Ko pa govorimo o prepovedi parkiranja na intervencijskih poteh, gre za odločitev posamezne stanovanjske skupnosti."
.....tole bo pa treba dokumentirati s 100 % strinjanjem neke stanovanjske skupnosti in soglasjem večine v BS3, saj posledično ti posamezniki parkirajo pri ostalih in zasedajo njihove intervencijske površine.
.
In ja Maroltova 2-4 zahodna stran se že počasi polni. In dovolj je minimalnega prostora tudi za intervencijska vozila. In nihče ne ovira otrok v otroškem igrišču, le malce bo treba peskovnik počistiti, ker je precej zanemarjen. Ja otroke v peskovniku je pa treba tudi varovati in teh pač ne ovira parkirana pločevina, večji , ki pa več ne potrebujejo toliko nadzora pa se ne zadržujejo več v peskovniku in na majhnih igralih gredo na igrišča z žogo ali se podijo s kolesi in rolkami. In tem pač tudi niso namenjene intervencijske poti, kjer je nekaj prostora tudi za parkiranje.
Ja tvoja miselnost je kontradiktorna, saj želiš diktirati, kako naj bi bilo v BS3, pri tebi pa je drugače!
Pa le pobrskaj med papirji, da boš izvlekel ta pravega, kjer ste sklenili tole
"Ko pa govorimo o prepovedi parkiranja na intervencijskih poteh, gre za odločitev posamezne stanovanjske skupnosti." in preveri, če je izraženo 100 % strinjanje posamezne stanovanjske skupnosti in seveda ne pozabi na soglasje večine v BS3, da se strinjamo z vašo odločitvijo.
Sicer veš, kaj temu sledi?!
Jaz za razliko od KO nikomur nič ne diktiram. Zgolj opozoril sem, da je na Reboljevi 1 in 3 podobna slika kot na Maroltovi 2 in 4. Zato ne vem, zakaj tisti z vprašanji napada samo nekatere stanovanjske vhode, ne pa tudi Reboljeve in 3.
IzbrišiGlede 100 % strinjanja pa je treba utemeljiti, za kateri namen se ga zahteva po stanovanjskem zakonu. Za akcijo, kot so si jo zamislili KO in SPL, je potrebno 100 %. Če bi se odločili za drugačno pot, bi menda zadostoval nižji odstotek. Če zapornic še dolgo ne bo, se 100 % lahko zahvalite predvsem ignorantskemu in kriminalnemu KO.
Za :Anonimni07. september 2014 02.54
IzbrišiBravo, dobro napisano!
Vsaka posamezna stanovanjska skupnost bi se lahko odločila o prepovedi parkiranja na intervencijski poti, pravzaprav bi se morala za to zakonsko pobrigati občina! Ker pa smo zaradi pomanjkanja parkirnih prostorov prisiljeni v začasno rešitev (parkiranje na intervencijskih poteh), so sklepi posameznih stanovanjskih skupnosti (da na svojih intervencijskih poteh parkiranja ne dovolijo) popolnoma egoistični. Zlasti egoistični, ker svoje jeklene konjičke puščajo na sosednjih intervencijskih poteh. Sprašujem tudi: kako lahko odločajo o namembnosti zemljišča, ki ni njihovo?
Odlična ideja, prepovejte zapiranje poti za promet okoli igrišč in povejte to stanovalcem v teh blokih, še preden podpišejo pogodbo z SPL. :)
IzbrišiVeliko pogodb je že podpisanih, pa tudi pristojnosti za tako delovanje nimam. Zakonske pristojnosti za urejanje tega področja imata Četrtna skupnost in MOL.
IzbrišiMOL in Četrtna skupnost nimata te pristojnosti, še manj pa nek izmišljeni KO.
IzbrišiČe te pravilno razumem, tebi je v interesu, da odpreš intervencijske poti, da se bi lahko na teh lahko parkiralo?
IzbrišiKO so včasih nekaj govorili o reševanju kaosa v naselju ... Kot vidimo tukaj, ga v resnici nameravajo še povečati, saj bi radi s pločevino napolnili še intervencijske poti okoli igrišč!
IzbrišiIntervencijske poti okoli igrišč imamo vsi! Razlika med nami je samo ta, da jih eni zapirate, drugi pa ne . Pa jih bomo začeli še mi! Potem bomo lahko vsi pod ŠRC Stožice, umotvori KO odpadejo, adijo SPL!
IzbrišiTako se govori, adijo SPL !!!
IzbrišiTako je. In ko jih bomo zaprli, bo BS3 spet postal najlepše naselje v Ljubljani.
Izbriši"Anonimni08. september 2014 04.25
IzbrišiTako je. In ko jih bomo zaprli, bo BS3 spet postal najlepše naselje v Ljubljani" njee!
Ko bodo zapornice spuščene, bo možno vse živo izvesti, pod grožnjo individualne blokade kartic.
IzbrišiZapornice ne rešujejo problem parkiranja v naselju. Prav tako kot problema ne rešujejo stanovalci z lastnimi, ali najetimi garažami, na račun katerih je več prostora za preostale stanovalce.
OdgovoriIzbrišiŠe manj bodo problem parkiranja rešili avtomobili, parkirani, po otroških igriščih.
Resnica je ena sama, preprosta, jasna vsem normalno mislečim: preveč nas je, razmnožili smo se, standard se je v 30. letih dvignil....
In kaj zdaj?
Likvidirati "prišleke", študente, podnajemnike v vroči želji, da ostanejo samo "domačini", ljubljančani s pedigrejem....
In potem?
Nadaljevati s pregonom vseh, ki si bodo upali razmišljati drugače od "domačinov"?
Na kaj že to spominja?
Zakaj problema ne bi rešile garaže?
IzbrišiMotijo jih vsi, me pa čudi da tiste ki ste podpisali ne moti mesečna kvota obiskov.. To da bo nekdo meni rekel koliko časa imam lahko obiske, oz. da bom obiske pošiljal parkirat v stožice je pa višek.
IzbrišiParkirišč je premalo,so neurejena( ni odvajanja vode), na večini celo leto ni niti enkrat pokošena trava.
en kup zapuščenih vozil
kdo kasira s tistimi reklamnimi panoji če je to naša zemlja.
"Zakaj problema ne bi rešile garaže?"
OdgovoriIzbrišiZa to, ker samooklicani KO, MOL, JP LPT in SPL, nasprotujejo vsaki drugi rešitvi, razen njihovi, saj jim edino ta zagotavlja dolgoročno financiranje na račun ovc iz naselja.
Res, ja, panoji....bo treba še to preverit.
OdgovoriIzbrišiPanoji so na privatnih zemljiščih, ki niso niti od stanovalcev niti od MOL.
IzbrišiKdo pa kasira? Lastniki teh zemljišč sigurno ne.
OdgovoriIzbrišiMenda kasirajo prav lastniki teh zemljišč.
IzbrišiDvomim. Zakaj jih pa ne zanima zaslužek od zapornic?
OdgovoriIzbrišiMOL menda ne kasira. Če ne kasirajo niti pravi lastniki, so panoji tam brezplačno in gre ves dobiček agenciji.
IzbrišiSte že slišali? .....
OdgovoriIzbrišiSem, ampak ne vem, če misliva isto. Upam, da je res.
OdgovoriIzbrišiNo ne bit tko skrivnostni. Če že pišete nekaj, napišite da vsi razumemo.
OdgovoriIzbrišiSlišali smo, da so bile govorice lažne .....
OdgovoriIzbrišiTudi zame so bile tako ne-tipične za dosedanje delovanje KO, da se jih nisem upal objaviti.
IzbrišiDanes je 1. oktober 2014 ...
IzbrišiIn treba je prebrati tudi pristojnosti stanovalcev, v primeru da zapirajo svoje intervencijske poti, hodijo pa parkirat k sosedom na njihove intervencijske poti:
OdgovoriIzbriši»««««««««Anonimni04. september 2014 02.15
Jaz pa sprašujem, zakaj imajo stanovalci
Maroltova ulica 2 in 4 zahodna stran
Maroltova ulica 10 in 12 zahodna stran
Maroltova ulica 14 in 16 vzhodna stran
Reboljeva ulica 2 in 4 zahodna stran
Reboljeva ulica 6 in 8 vzhodna stran
Reboljeva ulica 10 in 12 zahodna stran
Reboljeva ulica 14 in 16 vzhodna stran
Reboljeva ulica 9 in 11 zahodna stran
Reboljeva ulica 13 in 15 vzhodna stran
pravico zapirati svoje intervencijske poti in kje parkirajo svoje avtomobile. Če je to ekskluzivna pravica, si jo bomo vzeli tudi mi .
Anonimni07. september 2014 02.27
………Ko pa govorimo o prepovedi parkiranja na intervencijskih poteh, gre za odločitev posamezne stanovanjske skupnosti.««««««««««««««
Stanovanjski zakon:
35. člen
(podpisovanje listine)
(1) Pisno se glasuje tako, da se podpiše listina, na kateri se odloča za ali proti predlaganemu sklepu. Na listini mora biti naveden predlog sklepov, obrazložitev sklepov, ime lastnika in datum podpisa listine ter navedena večina, potrebna za njihov sprejem.
(2) Kadar se odloča s podpisovanjem listine, je predlog sprejet, če ga v roku, ki ne sme biti daljši od treh mesecev od dne, ko ga podpiše prvi etažni lastnik, podpiše potrebno število etažnih lastnikov glede na njihove solastniške deleže.
(3) Če s pisnim glasovanjem odločitev ni bila sprejeta, ker ni glasovalo zadostno število etažnih lastnikov, lahko upravnik skliče zbor lastnikov. Za sklic in odločanje zbora lastnikov se uporabljajo določbe četrtega in petega odstavka 37. člena tega zakona
In kje je še soglasje ostalih stanovalcev v Bs3, da lahko zaprejo svoje intervencijske poti in hodijo parkirat k ostalim stanovalcem na njihove intervencijske poti?