četrtek, 14. maj 2015

Vabilo župana

Zadeva: Re: BS3 - VABILO
Datum: Thu, 14 May 2015
Za: Vesna Klement <vesna.klement@ljubljana.si>


Spoštovani,

za prijazno vabilo na sestanek z županom se vam lepo zahvaljujem, vendar
se sestanka ne bom udeležil. Žal nisem glih dober ne govorec, ne
poslušalec, sploh ne v primerjavi s politiki, tako da se bojim, da bi
slišal veliko, razumel pa bolj malo. Sem pa dober bralec, to pa sem, pač
rabim čas.

Menim, da je bil odločevalec (župan) v zadevi zapornic v BS 3 dvojno
zaveden:

PRAVNA PODLAGA
Za postavitev zapornic ni bilo pravne podlage niti leta 2010, niti leta
2011 (21.a člen Odloka o cestnoprometni ureditvi se je nanašal na
drugačne situacije), tudi ne leta 2014. Prav tako ne obstaja pravna
podlaga niti za prenos lastništva zapornic na etažne lastnike niti za
prenos upravljanja z JP LPT d.o.o. na zasebno podjetje.

VOLJA STANOVALCEV
Večina stanovalcev oziroma etažnih lastnikov nikoli ni izrazila
strinjanja s sedanjim režimom zapornic, takoimenovani "Koordinacijski
odbor za parkiranje" pa nikoli ni bil legitimni zastopnik stanovalcev.
Edina anketa med stanovalci BS 3, ki je bila izvedena glede zapornic (v
priponki prilagam poročilo Zoreta Lukina o rezultatu ankete), je
pokazala, da v naselju ni večinske podpore za tak režim zapornic, kaj
šele za izbiro SPL d.d. za upravnika. Podpisovanje pogodbe z SPL d.d. je
prisiljeno in ne izraža prostovoljno izražene volje. Poleg tega je ta
pogodba v celoti protizakonita in torej nična.

Moj predlog je, da MOL v inšpekcijskem postopku takoj deaktivira režim
zapornic ter na to temo organizira srečanje z vsemi zainteresiranimi
stanovalci BS 3. Na tak način boste lahko izvedeli, kakšno je dejansko
stanje v naselju. Ugotovili boste, da v BS 3 vztrajno narašča
nasprotovanje oziroma gnev proti sedanjemu režimu zapornic, saj problema
parkiranja ne rešuje (kar je bilo glede na projekt št. U 09/074-10 tudi
pričakovati), ampak povzroča le množico novih problemov.

Lep pozdrav,

-------- Prvotno sporočilo --------
Spoštovani gospod,

župan, gospod Zoran Janković,vas vljudno vabi na sestanek v Mestno hišo
na Mestnem trgu 1 v Ljubljani in sicer v PONEDELJEK 18.5.2015 ob 13.45 uri.

Tema sestanka je urejanje prometa v naselju BS3 v Ljubljani in s tem
povezane problematike postavljenih zapornic v naselju.

Prosimo vas, da na vašo udeležbo potrdite po telefonu št. 01 306 17 00,
ali po elektronski pošti vesna.klement@ljubljana.si
<mailto:vesna.klement@ljubljana.si>.

Prijazen pozdrav.
David Polutnik

Sekretar - vodja oddelka
//
Mestna občina Ljubljana
Oddelek za gospodarske dejavnosti in promet
Trg MDB 7, 1000 Ljubljana

T: 01 306 1723, F: 01 306 1701www.ljubljana.si
<http://www.ljubljana.si>/////youtube/
<https://www.youtube.com/channel/UCB5IGQKF9vlgf8Pdb4fzPiA>///facebook/
<https://www.facebook.com/MOLjubljana>//

69 komentarjev:

  1. Tema sestanka naj bi bila urejanje prometa v naselju BS3 v Ljubljani in s tem
    povezane problematike postavljenih zapornic v naselju.

    Župan se je očitno odločil podučiti se o dejanskem stanju "v naravi".

    Mogoče se boji priti v naselje in si težave ter celovito problematiko ogledati na licu mesta s svojimi očmi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zanimivo je zelo, da se PRVIČ govori o prometu in ne o parkiranju.
      Saj denar je potegnil, zdaj samo še da popuca ostalo. Pa da vidimo...

      Izbriši
    2. ... ja kakorkoli obračamo, očitno je da MOL in Janković tudi zaradi problematike BS3 zapornic še zdaleč ne spita mirno.

      Takoj na začetku bi mu sam navrgel dejstvo, da nihče ni upošteval korenito poslabšanje razmer za lastnike garaž, še posebej za tiste, ki stanujejo na drugem vhodu, kot je njihova garaža. Oni so tisti, ki svoj avto dejansko parkirajo na svojem in se jih je sedaj brezobzirno kaznovalo. Ko se stoji pred zapornicami, ko ti je onemogočena dostava do doma,... in prav nič se v več mesecih ni zgodilo, da bi to v "Jarnovičevih zakonih" popravili.

      Izbriši
  2. Na žalost janković nikoli ne bo pristal na edino možno rešitev in to je vrnitev neupravičeno zaračunanih 260000 eur iz leta 2011 ter 120000 eur iz leta 2015 in upravljanje zapornic s strani občine.

    Raje nas bo maltretiral dokler bo lahko. Če bi bil na njegovem mestu, bi zeeeeli previdno razmislil kako naprej.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako si prišel do omenjenih zneskov?

      Izbriši
    2. Kdo to pravi, da je to edina možna rešitev?

      Po moje to sploh ni rešitev! Tam kjer stoji zapornice sedaj, pač ne morejo ostati. Stojijo (potencialno) lahko le neposredno pred parkirišči in nikakor ne na cestah, ki so namenjene dovozom do podjetij, srtanovanj, trgovin, garaž,...

      Upam, da je vsaj to jasno?!

      Izbriši
    3. Z preprosto matematiko. 2600 x 100 + 2600 x 40 (plus še malo za poslovne prostore, T2, Upravnike, Picopeke itn).

      Pa tudi na sestankih, ki so jih imeli določeni sosedje iz Puhove z Lukinom in Lazarjevo (takorekoč sestanek z Bogovi) sta onadva to potrdila.

      Izbriši
    4. Torej sedaj verjamemo Lukinu in Lazarjevi?

      Izbriši
    5. Anonimni14. maj 2015 06:15

      Vsekakor pri tem izračunu nekaj stvari ne drži:
      - navedeno je premajhno število izdanih kartic ali
      - mnogi za svoje kartice niso plačali
      - mnogi so plačali v drugi rundi 100 Eur
      - nekateri so v drugi rundi plačali 60 Eur
      - nekateri so plačali 300 Eur

      Dokler ni transparentnosti se zdi, da je vsako operiranje z zneski zavajanje in potenciranje nezadovoljstva. Kje je opredeljeno kdo je kdaj in koliko plačal? Kdaj bo to na objavljeno?

      Zakaj se ti podatki skrivajo????


      Izbriši
    6. Prej bi rekel, da so to želje.
      Takole... na hitro lahko ugotovimo, da lastniki garaž, ki imajo vsak svojo kartico niso plačali. to je takoj nekaj sto plačil manj. Enako je nekaj deset kartic za NO, vrtec, šolo,...

      Izbriši
    7. ... Ja pa celoten KO, pa njihovi prijatelji, pa bivši člani KO, pa člani NO, pa hišni svet, hišniki, pa čistilke,.... pa prijatelji prijateljev,...

      Strinjam se s tistimi, ki terjajo transparentnost. Škoda imeti finančni odbor, če so stvari tako zaprte, nepreverljive in nedostopne.

      Izbriši
    8. 2600 je samo kartic A in B, druge kartice (G, H, K, ŽBLJ ...) niso v tej številki.

      Izbriši
    9. 9:36
      Prosim za konkretne dokaze. Tole je novo gostilniških debat in izguba časa.

      Izbriši
    10. Zelo konkretno: v obdobju 2011/2012 je bilo izdanih 1802 kartic A, 822 kartic B in 353 kartic G.

      Izbriši
    11. 06:24

      Tudi mene zanima, kdaj bo KO oz. FO izdal poročilo. Kdo je zaradi koga? KO zaradi nas stanovalcev ali mi zaradi KO?

      Izbriši
    12. Se strinjam. To je nivo gostilniških debat. Vse kar pišete je neuradno, nikjer preverljivo in vnaša dodatno zmedo. Ve se kaj je transparentno in kakšni so standardi. Kdor tega ne zna ga je potrebno zamenjati.

      Izbriši
    13. Anonimni14. maj 2015 12:30

      To žal niso dokazi, to so le nepreverljive trditve.

      Pa četudi bi bile slučajno te navedbe točne, potem takoj lahko ugotovimo, da navedba za leto 2014/2015 ne drži, ker je SPL zagotovo izdal še kar nekaj dodatnih kartic. Torej se bo potrebno pred navajam pavšal ocen vseeno malo bolje pripravit, kajne?

      Ja pa logično zakaj KO, FO in SPL nočejo transparentno prikazati dejanskega stanja:
      1. Posel bi "padel v vodo". Ljudje bi se zagotovo takoj spuntali, ko bodo ugotovili, kako so jih in jih še naprej nameravajao goljufati.
      2. Ve se namreč že danes, da mnogi, ki imajo kartico nikoli zanjo niso nič plačali.
      3. Pravila niso za vse enaka.

      Izbriši
    14. Lahko trditve pod točkama 2. in 3. dokažeš?

      Izbriši
    15. Ja poznam sosede, ki ustrezajo točkama 2. in 3.. So mi zaupali in dokazano vidim, da njihove kartice odpirajo zapornice.

      Če pa me sprašuješ po tem, če so to sosedje, ki bi se bili pripravljeni tej pravici odreči ali jo ogroziti s svojim izpostavljanjem, pa priznam, da zelo dvomim.Gre za to, da nihče ne ve koliko časa bo takšno stanje v naselju trajalo in pridobljenim privilegijem se po moje niso pripravljeni odreči. Še zlasti zato ne, ker jim privilegije omogočajo sosedje, ki so pri koritu...

      Izbriši
    16. 03:48
      Logično in povsem človeško razmišljanje. Trenutno stanje v BS3 je odraz stanja v Slovenskem pravosodju in delovanja države kot take. Na koncu so kaznovani tisti, ki opozarjajo na kazniva dejanja in ne povzročitelji kaznivih dejanj. Trenutno lahko opazujemo primer Zvonka Fišerja.

      Izbriši
    17. Ali pa Damjana Bremca na primer zemljišča na Vojkovi, ki čaka na povračilo kupnine...

      Izbriši
    18. Torej lahko trdimo, da obstajajo tudi kartice, ki odpirajo zapornice, pa verjetno sploh niso nikjer v evidencah?

      Izbriši
    19. Povsem možno.

      Lahko pa tudi obstajajo kartice v evidencah, ki imajo poseben status. Seveda, ker kršitve obstajajo, ne sme priti do transparentnosti.

      Izbriši
    20. Obstaja pa nedvomno tudi denarni tok, ki absolutno presega vse stroške postavitve, obratovanja in vzdrževanja za nekaj zapornic, ki žal nam nič ne prinašajo... In ta denarni tok, ki žal ozvira prav iz naših žepov, se očitno ne da oziroma ga ne znamo takoj ustaviti.

      Izbriši
    21. 03:48
      Tudi jaz poznam kar nekaj ljudi, ki jim ni bilo potrebno podpisati izjave, pa so dobili položnico in plačali. Nekaterim pa brez podpisa izjave niso hoteli poslati položnice in so nam kartico zablokirali.

      Drugi odstavek je vsebinsko enak tvojemu drugemu, zato ga niti pisala ne bom.

      Izbriši
  3. 06: 17 to je vsota katero priznavata, morda pa je izsiljenega denarja še več, ki pa je zatajen. Sta pa to človeka, ki jim ni moč zaupati nikoli.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jah po mojih predvidevanjih veliko od teh 2600 izdanih kartic nikoli nismo plačali niti 100 niti 40 Eur. Ocenjujem, da jih je bilo dejansko plačanih cca. 1000 in nič več. V obeh rundah pa še manj.

      Izbriši
    2. Morda pa je tega izsiljenega denarja bistveno manj?!

      Toliko ovc v naselju pač ni - to si upam staviti.

      Izbriši
    3. 6.44 stavo si izgubil - boš pač plačal rundo!!

      Izbriši
    4. Zakaj že sem stavo izgubil? S kom sem stavo izgubil? Zaenkrat se še ni pojavil junak, ki bi se upal staviti z menoj.

      Stavo nisem in ne bom izgubil - ker mi nisi ne ti, ne nihče drug dokazal, da je bilo vplačil kar 5200, kar nekdo trdi zgoraj.

      Izbriši
  4. Lepo je prebrati, da se župan končno tudi pri drugi strani zanima kako in kaj. Je pa dolgo je trajalo, kajne :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je zelo naivno razmišljanje.

      Izbriši
  5. Ne mešajte tu Kriminalne Organizacije KO. To je lopovska združba, od katere ne moreš pričakovati transparentnega delovanja.
    Odstranitev zapornic iz javnih cest, je prioriteta.
    Potem pa naprej: s premislekom in v dobro stanovaljcev.....brez raznih prišepetovalcev, ki bi si radi opomogli na naš račun.
    Seveda, zahteva po odgovornosti osebkov, ki so nas pripeljali v to svinjsko situacijo, ostaja.....
    "Kazen mora biti. Kazen je vzgojna", da ne bi še komu, po vzoru sedanje Kriminalne Organizacije, prišlo na pamet, da bi za svoj račun in svoj žep, škodoval naselju.

    Šerif iz magistrata bo pa naredil, kot bo. Verjamem, da poskrbel zase, Za bebote, ki so mu pomagali ropati naselje, pa mu itak ni mar. Pomembni so le toliko, kot se jih je dalo v določenem času izkoristiti (kar je že povedal).






    OdgovoriIzbriši
  6. Naslov te objave bi bil lahko tudi "Vabilo županu", ker je vabljen, da se med stanovalci sam prepriča, kaj menijo o zoprnicah in nevzdrževanju občinskih cest.

    OdgovoriIzbriši
  7. Koliko pljuvaš po županu mislim da ni neumen se z vami pogovarjati,in mislim da mlatiš prazno slamo in zavajaš eno bogo peščico nevednih in vodljivih ljudi,večina misli drugače to je jasno in naš ZOKI je CAR.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda je car, če ti je porinil v žep kar nekaj od 420000 ki ste jih do sedaj izsilili sosedom.

      Izbriši
    2. Ha, ha, ha. Si vse napisal in se nam ponovno lepo predstavil. Komentar sploh ne bi bil potreben, če tvoj car ne bi mrzlično iskal zaveznike za godljo, ki se dogaja. Itak, da ti ne bom pustil, da boš mirno spal.

      Izbriši
    3. 07:31
      "Koliko pljuvaš po županu mislim da ni neumen se z vami pogovarjati.."
      Kaj nisi vsega prebral? Kdo pa je koga povabil na razgovor? Treba je brati tudi uvodno temo in razumeti prebrano! Kdo je torej neveden?

      Izbriši
  8. Ne Jankovič ne Janša nista primerna za katerikoli funkcijo. Pristaši Jankoviča ali Janše nimate nobene morale kaj šele vrednote. V glavnem se delite na tiste ki so za Jankoviča in proti Janši oz. ste za Janšo in ste proti Jankoviču, češ če lahko Janša počne nezakonitosti, jih lahko počne tudi Jankovič in obratno. Pristaši Jankoviča oz. Janše opravičujete njihova nezakonita in moralno sporna dejanja, pri tem pa ni pomembno koliko bo to stalo državljane, važno je edino, da so vaši, ne glede na to, da so vaše denarnice vsak mesec tanjše zaradi vaših sposobnih voditeljev.
    Ni težko s pufi v Ljubljani postavit mostove in ostale objekte, problem je ta denar vrniti, in zaradi Jankoviča in volilne baze tako mislečih, smo tam kjer smo. Naši otroci in najbrž še njihovi potomci bodo drago plačevali podvige Jankoviča, Janše in ostalih, naši otroci zaradi tega nimajo prihodnosti.oz. jim je bila prihodnost že naprej ukradena, pri tem pa ste najbolj krivi zagovorniki Jankoviča, Janše in vseh ostalih.
    Komentarji ki poveličujejo ZJ za vse osebe z zdravim razumom pomenijo norčevanje, najbrž si predstavljate, da smo vsi Ljubljančani zarukani.

    Kakšna je volilna baza Zorana Jankoviča in kdo so pravzaprav osebki, ki ZJ kujejo v oblake?

    Tudi če bi bi v program zapisal, da se bodo npr. vrtci podražili za vsaj 100%, bi volilna baza ZJ to podprla, se zbrala pred magistratom, tulila, da kakšen genij in menedžer je in padala v nezavest. Tukaj se kaže ZARUKANOST slo volilvec in mentalno zdravje.
    Zapufal je Ljubljano za stožice in druge nepotrebne objetke, nategnil podizvajalce in delavce, dobil od bank kredite na lepe oči, za katere sedaj plačujemo in nastradmo vsi državljani, grehe pa bodo plačevali še naši potomci in vnuki. Eden od podizvajalcev si je celo vzel življenje, sploh pa kraj za takšen objekt ni primeren v urbani okolici kot so Stožice.
    Nekateri si predstavljajo, da so napredek v Ljubljani turisti, ki se pozno v noč derejo pijani pod okni naših stanovanj,
    Ja res je lepo živeti v najlepšem mestu na svetu-Ljubljani, zakoličeni, zaplankani po dolgem in počez, kjer se župan s socialnim čutom in sanjska ekipa na MOL trudi za dobro počutje meščanov z zaračunavanjem parkirnine, obiskov mestnega redarstva pod okni naših stanovanj, nameščanje obvestil redarstva in izstavljanje položnic. Mar mesto Ljubljana ni vseh od Ljubljančanov ? Župan mora delovati za dobro meščanov oz. kar meščani pričakujemo od župana
    Na mnenja, da je ZJ najboljši menedžer se še posebej nasmejem, saj se najbrž samo šalite ?
    Kakšen menedžer je ZJ je prisebnemu človeku hitro jasno. Dovolj je, da spremlja medije o njegovih podvigih, pufih in njegovih propadlih firmah. Tudi stari grehi Mercatorja so prišli na dan, saj so se centri in poslovalnice, kjer trgovke za mizerno plačilo delajo po cele dneve odpirale na kredit, sedaj je pa to potrebno vrniti, enako kot ZJ sta razmišljala tudi Kordež in Bavčar.

    Ni težko s pufi v Ljubljani postavit mostove in ostale objekte, problem je ta denar vrniti, in zaradi Jankoviča in drugih tako mislečih, smo tam kjer smo. Naši otroci nimajo nobene prihodnosti. ZJ pošteno skubi Ljubljančane in v moj prid sigurno ne dela oz. do sedaj ni naredil še nič. Za turiste me prav briga, jaz od njih osebno nimam nič, Ljubljančani si želimo le mirno in lepo živeti v naši ukradeni Ljubljani


    OdgovoriIzbriši
  9. GOTOF SIIIIIIIIIIIIIIII OLALA

    OdgovoriIzbriši
  10. 15. maj 2015 10:45 ali se ukvarjaš s telepatijo? Namreč tako natančno si "prebral" moje misli in mnenje o tej problematiki. Zelo se strinjam s teboj. Bi pa kljub temu dodal le še nekaj. CAR je v mestni politiki "pa i šire" ustvaril svoj krog ljudi, ki ga brezrezervno podpirajo, ne glede na to ali so zadeve, ki jih dela primerne, ali ne. Problem je, ker niso neodvisni, nimajo svojega mnenja, ali pa se ga celo bojijo. Takšne službe ne delajo v dobrobit meščanov. Enako velja tudi za Janeza in še koga.
    Skratka 15. maj 2015 10:45 lep, realen opis stanja.

    OdgovoriIzbriši
  11. Anonimni15. maj 2015 10:45 - Hvala, za zapisano. Še je upanje za naše mesto. Nismo vsi ovce, podkupljenci in nagnjenci h kriminalu.
    BS-3 se je zbudil.:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo, anonimni 15.maj 2015 10:45!

      Vse je res, kar si zapisal. Ni kaj dodati. Morebiti le željo, da bi kdaj izvedli referendum, kjer bi lahko Ljubljančani odločali o prioritetah načrtovanih gradenj in lokacije le-teh.
      Kdo bo užival v polepšani Ljubljani? Turisti in slovenski starčki, naši otroci in vnuki morda le med počitnicami, ker morajo s trebuhom za kruhom v tujino.

      Izbriši
    2. Med uživalci polepšane Ljubljane bodo uživali tudi VIP otroci (veze in poznanstva) otroci naših vplivnih, ki so jim zrihtali službe......

      Izbriši
  12. Me zanima, kaj si mislijo o zaprtju Slovenske ceste tisti, ki dnevno stojijo kot bedaki na Tivolski cesti. Lep dosežek ljubljanskih arhitektov????

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. In kaj ima to veze z našimi zapornicami. Ta blog ni namenjen problemom na Slovenski cesti!

      Izbriši
  13. Važno za te ljudi je lepo sprehajalno mesto jebe se jim za vse ostalo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Volite Janeza! On je naš!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morda je tvoj, moj ni, torej ne more biti naš!
      Kakega pravega Janeza bi pa jaz vseeno volila.

      Izbriši
  15. A pol je Slovenska cesta tudi GETO? samo vprašam protizaporničarje, ali se boste tudi za Slovensko cesto borili "kot levi"?, ste že vajeni, pa dajte še malo center Ljubljane poštimati, pokličite na pomoč policaje, inšpektorje, gasilce in ustanovite blog pritizaporničarjev Slovenske ceste.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bednik, kaj se sploh oglašaš. Dobro veš, da ne spadaš na ta blog.
      MI NIMAMO NIČ PROTI LEGALNI POSTAVITVI ZAPORNIC! Problem je, ker:
      1. Zapornice niso naše, čeprav smo jih plačali.
      2. Izbira SPL za upravnika SPL je absolutno predraga in je storjena mimo vseh zakonov.
      3. Zapornice mora upravljati MOL iz mestnega proračuna in ne mi, ne Varnost Ljubljana in ne SPL.

      Izbriši
    2. 02:01

      Zakaj bi se borili Slovensko cesto?
      Mestna oblast je voljena. Stanovalci poleg davkov niso plačali nič za njeno zaporo, podpisovati jim ni bilo potrebno nobene za njih škodljive izjave (pogodbe), nimajo omejenih obiskov, .... Cesto tudi naprej ureja MOL iz proračuna, poslovanje je transparentno,....

      Izbriši
    3. 02:51

      Točno tako.
      Nekaterim še vedno ni jasno v čem je problem postavljenih zapornic v BS 3.

      Izbriši
    4. 02:51

      Nisi napisal, da stanovalcem Slovenske ni nihče lagal, jih zavajal. Imeli so javno razgrnitev načrta, čas za javno obravnavo, vedo, kdaj bodo dela končana.... Pri nas ni bilo znano niti kdaj se začne testiranje posamezne ceste in kdaj je tega testiranja konec. Izločeni smo bili iz vsakega odločanja, itd., itd.

      Izbriši
    5. Ne vemo, ali in kaj so nam na MOL lagali glede Slovenske ceste, vemo pa, kaj MOL skupaj z SPL in KO počne na občinskih cestah v BS 3.

      Izbriši
  16. Bednik, saj nisem pisal o naših zapornicah, samo vprašam te, če si se že aktiviral v protizaporničarja Slovenske ceste, katera je postala GETO.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Poleg tega, da si bednik si še nerazgledana papiga, ki ponavljaš izraze za menoj.

      Očitno ti še vedno res ni čisto nič jasno, v čem je sploh problem zapornic v BS 3. Kako jih lahko sploh primerjaš s Slovensko cesto?

      Izbriši
    2. 02:26

      Aktiviraj se sam, če imaš probleme na Slovenski. Zakaj v to siliš tudi druge, ki tam sploh nimajo interesov?

      Izbriši
  17. star članek od februarja
    https://www.dnevnik.si/1042705396/lokalno/ljubljana/sosedje-se-se-vedno-grdo-gledajo-

    OdgovoriIzbriši
  18. 02.01 saj te ne razume kaj hočeš povedati.

    OdgovoriIzbriši
  19. Važno da je večina zadovoljna z zapornicami,bravo KO.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je izmišljena večina, ki je bila prisiljena podpisati protizakonito pogodbo z SPL, čeprav se s to pogodbo ne strinja in čeprav ta pogodba nikoli ni pričela veljati. Tega se naš dežurni provokator, zvani "Vejica", prav dobro zaveda.

      Izbriši
    2. Ti si permanentni LAŽNIVEC, ki neprestano ponavljaš eno veliko laž.

      Če se motim dokaži, da je večina zadovoljna z zapornicami in to tako, da me usmeriš na lokacijo, kjer lahko transparentno imena in priimke ter datume podpisov sosedov s katerimi se hvališ. Dokler tega ne storiš si zame kronični LAŽNIVEC.

      Izbriši
  20. Katera večina je pa zadovoljna z zapornicami - Stari senilci brez prijateljev in znancev.

    OdgovoriIzbriši
  21. Anonimni18. maj 2015 13:46 - ej, ej, pazi malo. Ogromno starejših je, ki nasprotujejo zapornicam in niti slučajno niso senilni. Z njimi se strinjajo samo tisti z manjkom v glavi ali gensko nagnjeni h kriminalu - to pa ni povezano z leti:)))

    OdgovoriIzbriši
  22. 18. maj 2015 13:26
    Ne navijaj sam zase. 40 eu x 2500 stanovanj v BS3 = 100.000 eu. To je približna cena za 1 leto potem, ko so bili vsi zagonski stroški v predhodnih letih že plačani. Torej najmanj 100.000 uerov za 4 pare zapornic. Dejanski stroški so le nekaj tisoč eu letno. Raje komentiraj kam gre razlika. Je res s tem zadovoljna večina? Večina želi 20-krat preplačati dejanske stroške???? KAM GRE RAZLIKA???? Ima KO namen še povečati ceno??? Jaz mislim da, ker bomo morali vse kar je znotraj zapornic stanovalci še dodatno sami plačevati? Čiščenje kanalov, pluženje snega, asfaltiranje lukenj na naših ulicah, itd. JE RES S TEM VEČINA ZADOVOLJNA??? Še enkrat vprašam:"KAM GRE RAZLIKA???"

    OdgovoriIzbriši
  23. 14.20 zdaj so ti zapornice v napoto to da pa žalite starejše ljudi pa ni okusno je pa res da so pasivni glede zapornic ker se nočejo vmešavati so pa kljub vsemu vredni spoštovanja in bodite kulturni do njih tudi nas čaka starost če jo bomo dočakali.Hvala

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem 14.20 in mi na pamet ne pade, da bi koga žalil. Obrni se raje na pravega.

      Izbriši
  24. Mislim, da bi se tudi starejši malo bolj angažirali in pomagali v borbi proti nasilju KO.

    OdgovoriIzbriši