sreda, 4. februar 2015

Upor zdaj!

Draga soseda, dragi sosed!

Občina je vzdrževanje tvoje ulico izbrisala iz letnega proračuna in boš vzdrževanje plačal upravniku zapornic. Dobro si prebral, namesto, da ti ulico vzdržuje MOL boš plačal kar sam (dokaz imaš na portalu za pobude občanov MOL, ter nižje v na bs3parkirisca.blogspot.com).

Vzdrževanje ulic (pluženje, asfaltiranje, čiščenje) je skriti strošek katerega ti je "odbor" pozabil omeniti. Kaj je naslednje?

A si si res želel imeti kvoto za obiske in pravila "lepega obnašanja" na tablah zraven zapornic? A bodo čez pol leta bodo uvedli "dodatno varovanje" naselja ali zahtevali, da upravljajo s tvojo stavbo? Ne zveni nemogoče, a ne da?

Danes te mimo vseh zakonov silijo, da plačaš dovoz v naselje. Dokazov o nezakonitem ravnanju je nešteto. A dovoliš, da delajo mimo Zakonov? So te politiki toliko prepričali, da je sprejemljivo krasti? Kaj boš naredil, če bo kartica blokirana razen če ne plačaš vsega kar "odbor" ali SPL misli da potrebuješ?

Zapornice da. Kriminal ne! Spoštujte Zakone ali odjebite! Ne jutri. Ne po jutrišnjem. Zdaj!


Na listkih napiši:


Ogoljufani smo! 
Zapornice da. Kriminal ne! 
BS3PARKIRISCA.BLOGSPOT.COM 

in ga daj svojim sosedom v poštne nabiralnike.
Ko bomo dovolj ljudi obveščenih, gremo v akcijo! Na cesto, pred Občino, na Policijo!

134 komentarjev:

  1. Aja KO se s takimi malenkostmi ne bo ukvarjal nismo dali velik penezov zato. TO SE EXTRA PLAČA.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ko je bumb B nehal delovati, sva s sosedom naročila še telefonsko odpiranje na najinih karticah od 2011, izjave pa nisva podpisala. Trenutno vse dela, položnic pa ne pošljejo. Ste tisti, ki izjave niste podpisali, položnice dobili?
    Če ne bi hotela plačati položnice, bi naju SPL lahko sodno izterjal, če bi dokazali, da je terjatev upravičena. Te situacije, da položnice ne pošljejo, pa ne razumem popolnoma .
    Ali naju lahko zablokirajo, da izsilijo podpis?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, odbor misli, da mi želimo mimobežnost, kvote za obiske, da želimo dodatno plačevati za pluženje, za čiščenje cest, za flikanje asfalta na cestah..... Bomo morali morda odslej tudi dodatno vzdrževati razsvetljavo v naselju - menjavo žarnic? Kaj pa smetnjake, nam bodo še menjali in čistili? So pa res sposobni ti Kekci!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali to pomeni, da bomo postali lastniki parcel, kjer so ceste, če jih moramo vzdrževati? Ali to delamo za gratis?

      Izbriši
  4. No če bomo postali lastniki in bomo vse sami vzdrževali nam bodo pa sigurno povrnili nadomestilo za uporabnega zemljišča -A ne gospodje iz KO

    OdgovoriIzbriši
  5. Ko se je sestavljala pogodba s SPL, so člani KO, ki so pri tem sodelovali, verjetno malo pozabili na te malenkosti, kot je zimsko vzdrževanje zasneženih cest, popravljanje asvalta in take stvari. Kdo bi mislil na vse te"obrobnosti in nepomembnosti", kajne? Verjetno se zdaj članom že kolca.
    Komu naj bi po novem pripadla "čast" poravnavanja teh izdatkov, je jasno.Prebivalstvu vendar!
    Tako se to dela - ljudi je treba molsti,! Saj to ni težko - malo se jih prestraši, nato gre vse z lahkoto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O žabi, ki se ni zavedala, da je skuhana

      Predstavljaj si, da v lonec s hladno vodo damo žabo....

      Vodo zelo počasi segrevamo. Voda postaja mlačna, kar žabi ugaja. Zato še vedno čofota.....

      Temperatura vode še narašča. Voda je topla, temperatura je že višja od tiste, ko je doseženo ugodje. Počuti se malce utrujeno, a se kljub temu še ne boji....

      Voda je že vroča, žabi v vodi je že neprijetno, vendar je že tako slabotna in omamljena, da vročino kljub temu prenaša.....

      Temperatura še narašča, dokler se žaba ne uspava in na koncu skuha in umre.

      Če bi isto žabo vrgli v vodo s temperaturo 50 stopinj, bi že ob dotiku na vodo odskočila in se rešila.

      SE BOMO MI PUSTILI SKUHATI?

      Izbriši
  6. Ja KO v to župo, boš sam padel.

    OdgovoriIzbriši
  7. zdaj bi pa lahko že držal papo.....

    OdgovoriIzbriši
  8. Slovenec se VEDNO skuha.

    OdgovoriIzbriši
  9. Zopet komentarji na nivoju ZORANOV.

    OdgovoriIzbriši
  10. Si bom vzel nekaj časa in bom čakal pred nabiralnikom, da vidim, kateri kreten mi bo dal listek vanj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A nisi sedel, ko so celi soseski metali anonimne dopise brez pečatov in podpisov?
      Upam da se boš toplo oblekel. Alkoholiziran si verjetno že.

      Izbriši
    2. Ja, to je počel KO - nikoli ni opremljal svojih dopisov, ki so viseli na oglasnih deskah, s pečati. Ali pečat sploh ima? Za podpise nisem 100%.

      Izbriši
    3. Mogoče so ga pa iz krompirja izrezali, samo pozabli so tinto kupit.
      Ja tak je naš samonastavljeni KO -

      Izbriši
  11. Anonimni 3.42, 7.47 in 12.36 se dogovarja sam s sabo, je kot troedini Bog.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bo držalo. Komentar 7:47 je moj!

      Izbriši
  12. Kaj se ne upa noben pokomentirat zlomljene zapornice na Puhovi?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kdaj pa "se je zlomila"?

      Izbriši
    2. Vprašajte na SPL in Varnost, ali pa odvetnika Franja Martinca, ki je skrbnik pogodbe za etažne lastnike. Vsi trije so plačani iz zapornic in so zelo "ustrežljivi", kadar jih stanovalci vprašajo za kakšno informacijo. :)

      Izbriši
    3. Sem mislil, da bom dobil informacijo tu. Njih ne bom spraševal.

      Izbriši
    4. Kako boš komentiral, če pa sploh ne veš, kaj se je zgodilo?
      Sicer pa: vsako namerno poškodovanje obsojam. Če je pa to nesreča, je druga stvar.....

      Izbriši
    5. Jaz namerne poštodbe ne obsojam več.
      Ljudje se enostavno pred tašno umazano igro, ki se jo gre Lukin in SPL enostavno ne znajo braniti na drugačen način. Policija se dela naivne, MOL pa itak ščiti tisto kar so sami zakuhali. Srečni naj bodo, da jih do sedaj nobeden ni zažgal.
      Mislim, pizda vam materina nesramna nekakor še razumem, da ste zaprli Reboljevo, ker je to edina ulica kjer so ljudje bili večinsko za (pa še to pred uvedbo mimobežnosti), vendar iz kje vam pogum da zaprete Puhovo, kjer je za zapornice bilo 27% ljudi?
      Jaz vam bom movedal: DOLŽNI SO BILI KPL IN SO TO MORALI NAREDITI. ENOSTAVNO SO MORALI ZADOVOLJITI SVOJE "LASTNIKE". VREDU JE, ZDAJ BOSTE ŠE KOMU TO MORALI RAZLOŽITI.

      Izbriši
    6. Če kdo vidi doma: A so novo že zmontiral?

      Izbriši
    7. Sedaj je zapornica delujoča. Kdaj so jo pa namontiral nazaj pa ne vem.

      Izbriši
  13. Očitno - tako je videti, tokrat ne gre za snemanje, ampak je odlomljena...

    OdgovoriIzbriši
  14. Upam, da bo kdo zbral pogum in odlomil tudi ostale. Pa če bo potrebno znova in znova. Očitno nekateri razumejo le silo in ravnanje "zob za zob".

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne ščuvaj. Kaj boste imeli od tega? Tudi tistim, ki so podpisali pogodbo prisiljeno, boste nakopali stroške!

      Izbriši
    2. Edini omembe vreden strošek ima Zore Lukin, ampak to je nematerialni strošek zaradi duševnih bolečin, ker ga dvignjena zapornica osebno prizadene.

      Izbriši
    3. Ne strinjam se.
      Lukina bo še marsikaj prizadelo glede na to, da je edini, ki si je dejanso upal podpisovati dokumentov s strani KO.
      G. Lukin, a nam lahko razložite iz kje vam pogum?

      Izbriši
    4. Anonimni09. februar 2015 01.40
      Pojasni kakšne stroške imaš v mislih? Tisti, ki smo proti zapornicam z njimi nimamo stroškov. Torej napiši, če si že začel tudi kdo po tvojem ima stroške in kakšne?

      Očitno si pozabil, kje pišeš! Si na blogu, kjer smo anonimna skupina občanov, proti ZAPORNICAM! Zapornice niso naše čeprav ste (so) jih plačali. Izbira SPL za upravnika je absolutno predraga in je storjena mimo vseh zakonov. Zapornice mora upravljati MOL iz mestnega proračuna in ne mi, ne Varnost Ljubljana in ne SPL. Trenutno ni nobene transparentnosti, informacije se izmenjujejo samo v zelo ozkem in zaprtem krogu oseb, ki delajo škodo neposredno in posredno nam številnim lastnikom nepremičnin, ki je bistveno večja od teh nekaj zapornic pa obračaj kakorkoli hočeš.

      Izbriši
    5. 01:40:
      Kaj bom imel od tega?
      SVOBODO GIBANJA!!!
      SVOBODO PRISTOPA DO ASVOJE NEPREMIČNINE!!!
      NE BOM SE POČUTIL KOT V GETU IN POD STALNIM NADZOROM, KJE SEM!!!
      NIHČE ME NE BO ZASLIŠEVAL OB MOJEM VSTOPU V NASELJE!!!

      Izbriši
    6. Vsako položnico zaradi zapornic si po mojem upravičen zavrniti, saj pogodba ni veljavna. Če si pa naivna "ovca" se pa pusti še naprej stričti. Zapornice pa bodo tako ali drugače kmalu zopet nefunkcionalne in neuporabne.

      Izbriši
    7. Anonimni 09. februar 2015 02.46!

      Stroške za ceno materiala in morda več intervencij kot 50 bodo imeli vsi, ki so podpisali izjavo (prostovoljno ali prisiljeno)



      Izpisujem prvi stavek v zadnjem odstavku lll. člena pogodbe:

      »Cene materiala in nadaljnje intervencije, razen vračunanih 50 intervencijskih posegov, niso vključene v ceni in jih bo upravnik zaračunal po opravljenem posegu skladno s svojim cenikom, cenikom dobavitelja ali serviserja.«

      Izbriši
    8. Anonimni09. februar 2015 03.02!

      Tudi jaz mislim, da pogodba ni veljavna.Preden pa se bo to tudi pravno dokazalo (če se bo), bo preteklo še kar nekaj časa! Če ste vložili tožbo, ne vidim razloga, da se "bojujete" drugače kot pravno.

      Izbriši
    9. Pogodba je itak protizakonita in torej nična, zato obtožbe na račun podpisnikov pogodbe ne zdržijo racionalne presoje.

      Sploh pa, vsi tisti, ki so izjavo za SPL podpisali prisiljeno, so povzročili nepotrebne stroške in težave meni, ki tiste protizakonite izjave nisem podpisal!

      Ko bodo zapornice dokončno padle, si bo celoten BS3 oddahnil, ker zdaj se samo kregamo. Šele takrat bomo lahko pričeli reševati težave naselja, ampak brez SPL in KO.

      Izbriši
    10. Več, ko se nas zbere manj se bodo delali neumne na tožilstvu.
      Tukaj gre za privatizacijo naselja in nič drugega.

      Izbriši
    11. Več, ko se nas zbere manj se bodo delali neumne na tožilstvu.
      Tukaj gre za privatizacijo naselja in nič drugega.

      Izbriši
    12. Tistemu, ki je citiral III. točko pogodbe.

      Če je pogodba protizakonita in torej nična, to pomeni, da nikoli ni veljala. Zato je popolnoma vseeno, kaj glede stroškov piše v pogodbi. Vse, kar piše v pogodbi, za podpisnike ne velja, torej jim tudi stroški po pogodbi ne nastajajo.

      Izbriši
    13. Anonimni09. februar 2015 04.17

      Kdo in s čim jamči, da je pogodba nična? Tako sicer mnogi mislimo, ampak ....

      Izbriši
    14. Mat tvoja mi jamči...

      Izbriši
    15. A te ni sram, da ustrahuješ ljudi?
      Pogodba ni le nična. Ona ja produkt goljufije razglasitev njene veljavnosti je drugo KD. Vi le uživajte. Ves denar boste morali dati nazaj.

      Izbriši
    16. Anonimni09. februar 2015 04.32
      Vračam vprašanje s proti vprašanjem: Kdo in s čim pa ti jamči, da je pogodba veljavna???

      Kako ste lahko nekateri tako naivni? Res ne razumem, kako verjamete pravljicam KO in SPL. Nikakor nočete verjeti očitnega. Kot, da še nikoli nobene pogodbe niste podpisali. Zahtevajte še sami od podpisnikov pogodbe na drugi strani dokaze. Pa valda imate kot podpisnik pogodbe pravico videti "črno na belem" izpolnjene pogoje za veljavnost pogodbe. Preden vam jih ne pokažejo kot podpisnikom pogodbe pa ja ne boste verjeli, da je pogodba veljavna ali pač? Ali podobno ravnate tudi z drugimi pogodbami? Ali npr.: avto tudi kupite ne da bi se prej prepričali o vsem tem kar prodajalec trdi, da ima? Kaj ne ztahtevate fizičnega pregleda in testne vožnje? HALO ZBUDITE SE ŽE , NO.

      Izbriši
    17. Mislim, da tudi vi "cvikate", če je pogodba veljavna, zato se maščujete s poškodovanjem, ne pa pošteno in civilizacijsko s pravnimi sredstvi.

      Izbriši
    18. Na tem portalu ne boš uspel izsiliti vabila k izvajanju kaznivih dejanj vendar jih od sedaj naprej tudi ne bomo obsojali. Če ima kdo kaj za "cvikati" je to tisti ki je kradel. In tukaj se dobro ve kdo je kradel in koliko je ukradel...

      Izbriši
    19. Točno tako, kot piše 05:20!

      Preberite, kdaj ste že objavili tole:

      " torek, 06. januar 2015
      Tožba bo!
      Spoštovani sosedje, tožba bo.
      Te dni pričakujemo dokončen odgovor odvetnika in podrobnosti o načinu pristopa k tožbi."

      Še nobene novice od tedaj !

      Izbriši
    20. Anonimni09. februar 2015 05.27

      Takoj demant tvojim trditvam - kopiram:

      "Anonimni08. februar 2015 22.17
      Upam, da bo kdo zbral pogum in odlomil tudi ostale. Pa če bo potrebno znova in znova. Očitno nekateri razumejo le silo in ravnanje "zob za zob"."

      Izbriši
    21. Dragi moj. To da tukaj ne objavljamo dokumentov na podlagi katerih se bi vi lahko pripravili in si vsaj za milimeter zmanjšali zasluženo kazen tukaj ne boš videl. Sedi lepo doma in čakaj da te povabijo.

      Izbriši
    22. Anonimni 09. februar 2015 05.40

      Mene sigurno ne bodo povabili, predragi moj, ker so do sedaj držal z vami. Sedaj se pa pač ne morem strinjati, da ste ubrali drugačno metodo ("zob za zob" in ne tistega, kar ste obljubljali.

      Izbriši
    23. Dragi moj Uporniška metoda ostaja nespremenjena.
      Poanta je, da se tukaj zadev ne da kontrolirati in bo zadeva eskalirala 200%.

      Izbriši
    24. Anonimni09. februar 2015 05.51
      Ti si bil do sedaj bolj malo z nami, ker ti ni poznana razsežnost dogajanja. Blog je le delček vsega brbotanja pod pokrovko, če se izrazim po kuharsko. Obstajajo še številni drugi komunikacijski načini usklajevanja, načrtovanja, organiziranja, ...

      Če bi bil do sedaj res z nami, potem bi ti moralo biti tudi jasno, da je bilo vse to že zdavnaj predvideno in tudi zapisanotudi na tem blogu.,Ker se iz vsakdanjih pogovorov s sosedi vidi gnev in veliko nestrinjanje z nastalo situacijo v BS3 smo lahko le srečni, da ni prišlo do bolj drastičnih situacij.

      Se pa lahko malo pozanimaš pri članih KO in podpisnikih pogodbe s strani KO, kakšen pekel je sedaj njihovo življenje. Enega izmed njih poznam in mi marsikaj zaupa - zgodbe, ki mi jih pripoveduje nikakor niso nedolžne. Prihajajo tudi hude grožnje. Sicer si pa lahko misliš kako in kaj tudi sam.

      Izbriši
    25. Anonimni09. februar 2015 05.40
      Kaj je v tej izjavi spornega: "Upam, da bo kdo zbral pogum in odlomil tudi ostale. Pa če bo potrebno znova in znova. Očitno nekateri razumejo le silo in ravnanje "zob za zob".

      39. člen
      (svoboda izražanja)

      Zagotovljena je svoboda izražanja misli, govora in javnega nastopanja, tiska in drugih oblik javnega obveščanja in izražanja. Vsakdo lahko svobodno zbira, sprejema in širi vesti in mnenja.

      Vsakdo ima pravico dobiti informacijo javnega značaja, za katero ima v zakonu utemeljen pravni interes, razen v primerih, ki jih določa zakon.

      Če je sporno to, da je nekdo pripravljen odprto pokazati svoje nestrinjanje s tem, da ga nekdo nezakonito omejuje in mu krati osnovne svoboščine, kar dostop in upravljanje s svojimi nepremičninami nedvomno tudi je, potem nekaterih stvari v celotni zgodbi ne poznaš dovolj dobro.

      Izbriši
    26. Nič drugega ti nisem očital, le pokazal sem, da tale tvoja izjava ne drži:
      "Na tem portalu ne boš uspel izsiliti vabila k izvajanju kaznivih dejanj....." Jasno? Pa nehaj manipulirati!
      Še nekaj: Pojma nimaš, komu pišeš, da ni bil z vami.....

      Izbriši
    27. Za ničnost pogodbe jamči tudi sama Mestna občina Ljubljana, sicer nehote, ampak dejansko pa. Izdala je dokument, ki pravi, da prenosa lastništva z MOL na etažne lastnike ni bilo.

      Obstaja sicer prevzemni zapisnik med LPT in SPL, ampak to ni dokument, ki ga pogodba med KO in SPL zahteva za pričetek veljavnosti. Če ne verjamete, ponovno vprašajte MOL.

      Sicer pa mora biti človek res butast ali pa policaj, če potrebuje nevemkakšne dokaze o tem, da stanovalci in zasebno podjetje (SPL) ne moremo zakonito upravljati z občinskimi cestami.

      Izbriši
    28. Ne prepričuj prepričanega, obsodi raje poškodovanje zapornice in nadaljujte po pravni poti, sicer ne boste kmalu nič boljši od KO & company.

      Izbriši
    29. 07:00
      Tebi pa res ni nič jasno. To kar omenjaš v svojem odzivu sploh ni bila moja izjava.
      Manipuliraš pa ti, ker trdiš, da je kaznivo dejanje napisati svoje mnenje na blogu. Lahko si še enkrat prebereš 39. člen ustave.

      Izbriši
    30. Ko bomo z vseh strani zaprli Vojkovo cesto in preko zasebnega podjetja zahtevali od uporabnikov ceste plačilo letne takse, takrat se oglasi in obtoži samovoljneže, da niso nič boljši od SPL & KO. Dokler pa nasprotujemo zgolj protizakonitemu delovanju SPL & KO, so takšni očitki deplasirani.

      Izbriši
    31. 7:34
      Ne ga seri tlele.
      Če te je strah za svoj status pogodbenika naj ti povem, da nisi edini. Bil pa si pravočasno opozorjen, vsekakor pred podpisovanjem, da je pogodba škodljiva za vsakega, ki jo podpiše. Sedaj pa terjaš od tistih, ki niso podpisali, da se obnašajo kot ti želiš. Res si junak! Bravo in hvala lepa za tako podporo.

      Izbriši
    32. Anonimni09. februar 2015 07.49

      Če izjavi : 08. februar 2015 22.17 in 09. februar 2015 05.27 nista tvoji, se ti opravičujem. Sta pa na blogu in sta kontradiktorni!

      Izbriši
    33. Anonimni09. februar 2015 08.07

      Pogodbe nisem podpisal! Še vedno pa se ne strinjam s tem, da poškodujete zapornice, zato mojo podporo izgubljate.

      Izbriši
    34. Kaj je zdaj zoran? Ti ni nič jasno kaj? Res je veliko nas je... Pa vsak dan več nas bo. In ja zapornice bodo padale tako in drugače.

      In ja vsi, ki ste podpisali, ste postali podporniki Zoranom in boste prejeli tudi položnice. Če jih boste plačali ste pa ovce za stiženje. Tako preprosto je to.

      Izbriši
    35. 8:15
      To se boš pač moral sam odločiti koga in koliko boš podpiral. Ljubin ne more kontrolirati vsakega posameznika v naselju. To ti je menda jasno.
      Prav tako je jasno, da bodo v prihodnosti zadeve eskalirale in marsikje ušle nadzoru. Še posebej, če bo policija pasivna, kot je bila do sedaj.

      Izbriši
    36. Razumem, da ne more eden vsega nadzorovati, ne razumem pa, zakaj oškodovanja na blogu ne obsodite! Dokler je šlo le za protest-snemanje zapornic- je bilo sprejemljivo, sedaj to ni več!

      Izbriši
    37. 9:00
      Oškodovanja? Koga?
      Na podlagi česa tvoriš svoje trditve? Bodi vsaj ti transparenten in pokaži, kje se to lahko preveri. Kje je narejena specifikacija škode, kdo jo je ocenil, kdo preveril, kdo potrdil? Mislim... Kar nekaj tvezite brez kakršnekoli osnove! Zaenkrat gre za kriminal KO in SPL, ker je povsem jasno, da pogodba ni veljavna in tako zastavljena niti ne more biti. Cene v njej so pa tako ali tako za lase privlečene. Da pa se v celotni zadeve MOL distancira od tega je pa itak samo po sebi dovolj povedno, kajne.

      Izbriši
    38. Tisti, ki govorijo o oškodovanju podpisnikov pogodbe, naj mi povejo, zakaj ne morem od SPL ali KO ali NO ali MOL dobiti podatka o tem, ali sem ali nisem solastnik sistema zapornice.

      Pogodbe nisem podpisal, kartice od JP LPT nisem prevzel. Sem pa etažni lastnik. Torej, sem solastnik ali nisem?

      Dokler mi na to vprašanje ne odgovori kdo od mestnih oblasti ali teh, ki si lastijo govoriti v imenu stanovalcev, ter to seveda podkrepiti z dokumenti, je za diskusijo o oškodovanju škoda besed.

      Izbriši
    39. Anonimni09. februar 2015 10.14

      Baje je SPL že začel vračati pobran denar za vstopno-izstopni sistem v BS3, ker so na tem blogu prebrali, da pogodba ni veljavna. Popravila zapornic ne bodo računali, ker so hvaležni, da se lahko izognejo sodnim stroškom.

      Izbriši
    40. Počasi dragi moj. To, da si ti želiš, da bi jaz plačeval tebi rento do konca življenja, si se malo zajebal. Terjali te bomo kolikor se bo dalo. Če bo tebi in mafiji uspelo prelisičiti celoten sistem si pa car in bom v tem primeru prodal stanovanje najbolj "sumljivi" družini, ki mi bo prišla stanovanje pogledat. Pol se pa z njimi meni naprej kako jih boš izsiljeval.

      Izbriši
    41. Za tiste, ki ne vedo, kako deluje slovenski sistem. Potem ko bo sodišče ugotovilo, da sta SPL in KO delovala mafijsko, bo tudi uradno znano, da je pogodba nična. Ničnost pomeni, da pogodba nikoli ni veljala in da mora vsaka pogodbena stran vrniti drugi tisto, kar je prejela. To nadalje pomeni, da velika večina stanovalcev svojega denarja ne bo dobila nazaj, ker pač ne bodo poslali SPL zahtevek za vračilo. Večina tistih, ki so položnico plačali, se bodo pod nosom obrisali tako za denar kakor za zapornice. Lahko pa bodo poslali čestitke Lukinu in bandi na Kajmanske otoke, kamor se bodo verjetno preselili kmalu po pravnomočnosti sodbe.

      Izbriši
    42. Sem pozabil: Vračajo tudi pripadajoče zamudne obresti, vsem članom bestlandija.com pa bodo nudili mesec brezplačnega oddiha v enem od naših zdravilišč ali obmorskih hotelov po lastnem izboru.

      Izbriši
    43. Anonimni09. februar 2015 10.14

      Kajmanski otoki! To kar so nekateri plačali, še za kamp Štern ne bi bilo dovolj!

      Izbriši
    44. Ko sešteješ 2.000 vplačil in dobiček iz zapornic razdeliš na majhno skupino sostorilcev v SPL, KO in nekaterih NO, zadostuje za lep dopust na Kajmanjskih otokih. Če se jim pridruži še Janković, pa sploh. Bodo jedli več domačih jedi.

      Izbriši
    45. A bodo prasce s sabo pelal?

      Izbriši
    46. Katere prasce imaš v mislih?

      Izbriši
    47. Tiste iz Jankovičevega izbora domačih jedi. Katere si pa ti mislil?

      Izbriši
  15. Jaz sem tak srečna! Vsi ki ste tak srečni kot jaz mi pišite na email: kretenlandija@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Velika je sreča par mesecev uživati v zapornicah za katere si prisilil sosede, da zberete pol milijona evrov :)

      Izbriši
    2. Matej 5,1-12; Govor na gori

      1 Ko je zagledal množice, se je povzpel na goro. Sédel je in njegovi učenci so prišli k njemu. 2 Odprl je usta in jih učil:

      Blagri

      (Lk 6,20–23)

      3 »Blagor ubogim v duhu, kajti njihovo je nebeško kraljestvo.

      4 Blagor žalostnim, kajti potolaženi bodo.

      5 Blagor krotkim, kajti deželo bodo podedovali.

      6 Blagor lačnim in žejnim pravičnosti, kajti nasičeni bodo.

      7 Blagor usmiljenim, kajti usmiljenje bodo dosegli.

      8 Blagor čistim v srcu, kajti Boga bodo gledali.

      9 Blagor tistim, ki delajo za mir, kajti imenovani bodo Božji sinovi.

      10 Blagor tistim, ki so zaradi pravičnosti preganjani, kajti njihovo je nebeško kraljestvo.

      11 Blagor vam, kadar vas bodo zaradi mene zasramovali, preganjali in vse húdo o vas lažnivo govorili.

      12 Veselite in radujte se, kajti vaše plačilo v nebesih je veliko. Tako so namreč preganjali že preroke, ki so bili pred vami.«

      Izbriši
  16. https://www.youtube.com/watch?v=Nfkc0Uamem4

    OdgovoriIzbriši
  17. 03.05: Če kdo vidi doma: A so novo že zmontiral?

    Nimamo pojma smo vsi v službi :)

    OdgovoriIzbriši
  18. Iz dobro preverjenih krogov bodo Puhovo tako ali tako izvzeli iz sistema,s takimi primitivci se ne bo nobeden več ukvarjal, pol se pa je..te med sabo, pišite in kokodakajte kolikor vas je volja, samo nam v ostalih ulicah dajte mir. Zaradi par neuravnovešenih tipov, spet ne boste imeli kje parkirati, upam, da se bo našel eden, kateri bo pa potem nalomil te tri tipe, kateri ščuvajo narod.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti si navadno ..., ki ustrahuje narod s situacijo katero so že prej imeli.
      Saj ste puhovo zadnjo zaprli in? Kaj se je zgodilo? Nič. Vse je enako kot je bilo.
      Ne boste vi nič ugašali ali kontrolirali. Vi boste kar malo bolj "formalno" začeli funkcionirati. Boste videli kaj se vam pripravlja.

      Izbriši
    2. Največji primitivci ste ravno taki, kot si ti 04:48. Navajate dobro preverjene vire in s tem zavajate in priznavate, da ste del zelo ozkega kroga ljudi, ki ste mnenja, da nas lahko ostalih 10.000 stanovalcev naselja molzete in zajebavate, kakor se vam bo ljubilo. Pa saj nismo slepi, no.

      Tokrat se bodo zadeve obrnile bistveno drugače. Že zato, ker nam je veliki večini že dolgo jasno, da so zapornice proti pravno postavljene in zagnane. Tega se dobro zavedajo tudi na MOL. Vi pa kar hodite še naprej za njih "v žerjavico po kostanj". Boste že spoznali svojo zmoto, najkasneje, ko vas bo fejst opeklo.

      Izbriši
    3. Noben problem bomo pa na Puhovi postavili zapornice v skladu z željami ljudi-po normalni ceni in pa v normalnem režimu, ki ne bodo omejevale stanovalcev Puhove ulice.

      Izbriši
    4. Neuravnovešeni ste vi in to orng. Kje je kakšen frej parkirni prostor na Puhovi, sedaj, ko zapornice delajo?

      Pridite kakšen večer na parkirni prostor, pa se malo prepričajte še sami... Jaz sem imel probleme parkirat sinoči.

      Izbriši
  19. 04.48 Tudi v drugih ulicah komaj čakamo, da pride pravna država na površje. Nič ne govori o neuravnovešenih tipih pa tudi ne upaj, da bo kdo koga nalomil. Če reda ne bo, bo Slovenija, v kolikor še ni, šla hudiču v rit. Povsod je preveč lopovščin in barbarizma, tudi s strani KO, ... Zapornice naj stojijo, vendar LE V SKLADU Z ZAKONOM.

    OdgovoriIzbriši
  20. Nekaterim še vedno ni jasno kaj pomeni 27 % na Puhovi. Naj malo nakažem Anonimni 04:48... to je precej več kot trije tipi...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 27% je bilo za. 73% je bilo PROTI!

      Izbriši
    2. No,...Anonimni 04:48... koliko je 73 % proti... koliko je to?

      Izbriši
  21. SPL je podjetje. Kaj je že cilj vsakega podjetja?
    Aja... saj res DOBIČEK.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Želim živeti v državi, kjer se dobiček ustvarja na pošten način.

      Izbriši
  22. Problem je v tem, kakšno je podjetje SPL. Jaz ga res ne želim za upravnika in nihče mi ga ne bo vsilil za upravnika in nadzornika ulice v kateri živim.

    L.p.

    OdgovoriIzbriši
  23. Verjetno je bolje, da je žrtev drog zapornice, kot pa kakšna glava. In edina pravilna pot je, da se zapornice dvignejo in se celoten postopek zagona spravi v zakonske okvire in pa okvire, ki bodo funkcinalno in pa cenovno sprejemljiva za vse stanovalce naselja.

    L.p.(pa nikar ne žalujte za drogom - žalujte za medčloveškimi odnosi, ki so jih zapornice porušile)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A se ti zdi, da kdo žaluje za drogom? Tlele na blogu eden opleta z neko škodo, ki naj bi bila nekomu povzročena... A utemeljiti in opredeliti pa tega ne zna. Enostavno je zadeva tako zapeljana, da se jo niti upravljati ne da. Vse skupaj je tako nepregledno in zapleteno, da je tudi najbolj presvetljenim z informacijami nejasno, kako se naj bi stvari izvajalo. Saj bi bil bolj optimističen, ampak mi zato ni dal še prav nihče nikakršnega upanja v to. Res mi ni jasno, kako lahko nekdo računa, da bo na tak način lahko imel zadostno zaupanje in bo projekt lahko trajal...

      Izbriši
    2. Po moje se računa, da se bo dalo "ribariti v kalnem", saj v Sloveniji marsikaj ne funkcionira, kot bi moralo. Dejstvo je, da jim je uspelo projekt štartati in to kljub v nebo vpijočim kršitvam na mnogih področjih. Profit trenutno dopušča, da se lomijo zapornice, dodaja kamere, ...

      Izbriši
    3. Mene pa zanima, kako se bodo ljudje, ki so ponovno plačali od 40 do 100 EUR odzvali, ko bo SPL primoran ponovno dvigniti zapornice. Ali bodo tožili?

      Izbriši
    4. Tožili bodo v bifejih, na sodišču pa le redkokdo. Bo pa to vendarle spodbuda izkoriščanim stanovalcem v Sloveniji, da se bolj pogumno uprejo protizakonitemu početju tako agresivnih upravnikov, kakršen je SPL.

      Izbriši
  24. Tole je pa ključno, kar je zapisal Anonimni10. februar 2015 02.08:

    Za tiste, ki ne vedo, kako deluje slovenski sistem. Potem ko bo sodišče ugotovilo, da sta SPL in KO delovala mafijsko, bo tudi uradno znano, da je pogodba nična. Ničnost pomeni, da pogodba nikoli ni veljala in da mora vsaka pogodbena stran vrniti drugi tisto, kar je prejela. To nadalje pomeni, da velika večina stanovalcev svojega denarja ne bo dobila nazaj, ker pač ne bodo poslali SPL zahtevek za vračilo. Večina tistih, ki so položnico plačali, se bodo pod nosom obrisali tako za denar kakor za zapornice. Lahko pa bodo poslali čestitke Lukinu in bandi na Kajmanske otoke, kamor se bodo verjetno preselili kmalu po pravnomočnosti sodbe.

    No sedaj pa kar plačujte položnice, ki jih prejemate od SPL brez dokzail o veljavnosti pogodbe. Za vami se bo pa slišalo BEEEEEEEE, BEEEEEEEEEEEE,....

    OdgovoriIzbriši
  25. Za 40.- Eur me ne bo konec, končno lahko parkiram kot človek, pa čeprav po vaše samo še nekaj dni, sam pa verjamem, da se mi bo teh 40.- EUR povrnilo v času, ko boste vi čakali na "sodišču" , ker če vemo kako delajo naša sodišče, bo meni 40.- EUR zadostovalo za celo leto dostojnega parkiranja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Me zanima kako si parkiral prej(morda kot žival)? Nekateri smo prej parkirali težko in sedaj parkiramo težko. Nismo pa vsi ovce, da bi podpirali mafijske posle, korupcijo,nepotizem. Ti kar plačuj,samo malo se zamisli nad seboj. Nekdo želi prisiliti 2600 imetnikov kartic, da plačajo po 40€ za nekaj kar v resnici stane lahko med 3 ali 4€. Res si bedak. Če pa prebereš pogodbo boš morda tudi plačal vse sodne stroške- in morda 40€ ne bo zadostovalo. SPL po pogodbi namreč ne plača nič. Sprašujem se o inteligenci ljudi, ki so tako pogodbo podpisali.

      Izbriši
    2. To da si dal le 40 eur zato ker si ostale moral prisiliti da plačajo, to te prav preveč ne gane a ne da?
      A ti razumeš, da so tudi ljudje kateri hodijo zvečer domov. Oni so sofinancirali tvoje strinjanje z mafijskim načinom delovanja.

      Izbriši
    3. S tezo, da je sedaj omogočeno dostojno parkiranje, se noben racionalen stanovalec ne bo strinjal.

      Teh 40 EUR (ali celo 100 EUR za tiste, ki še nimajo svoje kartice) bi bilo malo, če bi za to kaj dobil.

      Ampak za te zapornice je vsak evro preveč, jih niti zastonj nočem. Problema parkiranja mi niti za pet minut ne rešujejo, nakopale so mi le dodatne težave.

      Izbriši
    4. 10. februar 2015 09.51 !

      Ugotavljam, da uporniki niste enotni. Ti pišeš, kot da je pogodba veljavna, dopoldan pa npr.: 09. februar 2015 04.17 trdi prav obratno!

      Izbriši
    5. Vsi nasprotniki sedanjega sistema zapornic so si enotni, da so pravila, kot so si jih zamislili Lukin, Lazar in Jarnovič, nesprejemljiva, ker so bedasta. Ta sistem zapornic ničesar ne rešuje, ampak povzroča le nove težave. Zato je treba najprej pregnati bando SPL & KO ven, šele po tem bo sploh mogoče, da pridemo do sistema zapornic, ki bo sprejemljiv za večino stanovalcev v BS3.

      Izbriši
    6. 10. februar 2015 12.03
      Dragi moj. Pogodba ni veljavna ker ti nisi lastnik predmeta upravljanja.
      Ker si navaden pokvarjenec, se delaš da ti nekaj tukaj še ni jasno.
      Po drugi strani, da si podpisniki ne boste mislili, da vas SPL ne bo izsiljeval (popolnoma brez podlage!) je skorajda neizogibno glede na dosedanje izkušnje ostalih s tem upravnikom (poglejte malo po google).

      Izbriši
    7. "ker če vemo kako delajo naša sodišče, bo meni 40.- EUR zadostovalo za celo leto dostojnega parkiranja"

      Tale barabin se zaveda, da so zapornice predmet goljufije in da bodo na sodišču padle, a se vseeno veseli, da se bodo KO, LPT in SPL do odločitve sodišča bogato omastili na račun stanovalcev.

      Izbriši
  26. Glede na to, da je MOL, javno povedal da, od kar so nas "zorani" zaprli v geto, ni več predvidenih sredstev za vzdrževanje soseske, se bo tem 40€ pridružilo še, pa še €....Soseska je stara in marsikaj bo treba postorit, ne samo kidati sneg z javnih cest. To ste lopovi zamolčali stanovalcem, a ne?

    Počasi bo še marsikaj prišlo na svetlo.

    Temu nakladanju, o udobnem parkiranju, pa še sam ne verjameš, razen če živiš na Marsu in ne v BS3 in tudi ne v Ljubljani.

    OdgovoriIzbriši
  27. Tisti,ki govorijo koliko je sedaj prostora za parkiranje(kar ni res)naj si ogledajo parkirane avtomobile pod dvorano Stožice(OGROMNO JIH JE)in vsi iz BS3.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dvojno-trojno vidiš, preštej rajši, manj kot 100 abonentov. Zdaj mi je povsem jasno, da tudi ne vidiš praznih mest za zapornicami. Spet hujskaš in potvarjaš dejstva.

      Na navedena podtikanja in namigovanja odgovarjam z besedami enega najpomembnejših rimskih cesarjev Dioklecijana: »Facta non praesumuntur, sed probantur.« Dejstva se ne domnevajo, temveč dokazujejo.

      Izbriši
    2. Morda je res le 100 abonentov, razliko do OGROMNO pa zapolnjujejo dnevno tisti, ki v večernih urah ne dobijo več prostega mesta za zapornicami, čeprav imajo kartice.

      Izbriši
    3. Spet domnevaš da zapolnjujejo tisti, ki i.td. Zakaj ne govoriš v svojem imenu? Sem ravnokar parkiral na Puhovi brez problema! OGROMNO se kopiči v tvoji butici v naslonjalu za zaveso! Pričaš zgodbice za lahko noč. Pa saj te je zanimivo brati, saj si skoraj edini pisec, le tu in tam se vmeša v tvoj nemir še kak drugi pisec. Baj, baj, sladke sanje, more imaš v budnem stanju.
      Zdaj bodo dobili vsi avtomobili ki bodo parkirani znotraj zapornic in tudi tisti ki bodo parkirali pod dvorano Stožice veliko nalepko BS-3, ravno zaradi takih kot si ti, da bo lažje preveriti, kje kdo parkira in kdaj. Natančno kontrolo bosta imela izključno SPL in LPT, ti jih boš pa lahko kontroliral in jim kontriral. Pa bo problem rešen. Vidiš, kako ti bodo šli na roko, da ne boš imel dnevnih in nočnih mor, bo vse dokumentirano, le redkim pa bodo posredovali podatke.
      To bo namesto tistih dovolilnic iz leta 2011, bo pa gor natisnjena tudi ulica lastnika vozila in reg.št.avtomobila. Počasi se bo vse pošlihtalo. Bodo pa sankcije, kot za tiste, ki že imajo take dovolilnice po nekaterih predelih. Ljubljane. Nepokorščina bo sankcionirana z blokado kartice. Nič zahtevnega za običajne zaporničarje, tiste par protizaporničarjev bo pa spet vrgl v zrak. Bomo imeli kaj brati.

      Izbriši
    4. Bodo v nalepkah čipi, da bo vse pod kontrolo? Kdo bo podizvajalec kontrole - SPL ali LPT?

      Izbriši
    5. Ljudje, če bo šlo tako naprej, bomo morali za potrebe KO, vstaviti še čipe pod kožo!

      Izbriši
    6. A je to nekdo spet pozavil zdravila?
      A vi res mislite, da boste kontrolirali vse okoli sebe, le da boste "dokazali" da se v 1 liter lahko spravita 2 oz. le za to, da boste svojim lastnikom še več in več denarja stračili v žepe.
      Po moje nekaj res ni vredu v glavi osebe, ki kaj takšnega lahko napiše.
      SPL se pa veseli novega "dela" :)
      Stopili vam bomo na rep banda, boste videli!

      Izbriši
    7. Hja, ko enkrat podpišeš tisto pogodbo z SPL, lahko pričakuješ vse mogoče in ne moreš nič kaj dosti proti. KO, ZNO in FNO bodo po Lukinovem diktatu in na zahtevo SPL spreminjali pravila brez iskanja večine etažnih lastnikov. Rahla težava za KO se pojavi spričo dejstva, da ta pogodba v nobenem primeru ne velja za tiste, ki je niso podpisali. Malo večja težava pa bo nastala za SPL ...

      Izbriši
    8. Če v naselju že deluje "Zakon BS3" mimo državnih in občinskih predpisov, z aktivno podporo policije, bi lahko uvedli še posebne legitimacijske izkaznice (ime, priimek, naslov, fotografija in na veliko odtisnjena črka kartice - A, B, G, K, ...) za imetnike kartic oziroma podpornike zapornic. Kdor se ne bi legitimiral s to izkaznico, ne bi imel dostopa v trgovine in na pošto, ne bi mogel otroka dati v vrtec ali šolo v BS3, ne bi mogel uporabljati igrišč v naselju itd.

      Izbriši
    9. Anonimni10. February 2015 18.14 !

      Če je pogodba veljavna, kot trdite, sprašujem, če lastniki etažnih enot, kot lastniki predmeta upravljanja, nimamo nič besede pri vaših »novih rešitvah«? Komu je v interesu vedeti, kje kdo parkira in kdaj? Stanovalcem gotovo ne!

      Pripominjam, da vaš načrt zahteva tudi spremembo sedaj » veljavne« pogodbe in njenih prilog , ki so njen sestavni del in ponovno zbiranje podpisov. Če pa boste pogodbo že popravljali, bi bilo prav, da bi zapisali tudi predvidene letne stroške skrbnika . V pogodbi pogrešam tudi pripombo, da z uvedbo vstopno izstopnega sistema lastniki etažnih enot prevzemamo tudi urejanje naselja (ceste, zelenice,….). To nam je bilo do sedaj zamolčano.

      Grozite s sankcijami, ampak blokade kartic na JAVNIH cestah boste morali uveljaviti in potrditi v pravnih postopkih.

      Izbriši
    10. kvota abonentov v stožicah je 170 vozil in je že polna (čakalna doba cca 2 meseca). toliko!

      Izbriši
  28. Saj to je bil tudi eden od ciljev te zgodbe. Napolniti zgrešen projekt Jankovičevih stožic, drugi pa je seveda lupit stanovalce BS3, da plačujejo za parkiranje na svojih funkcionalnih zemljiščih. Perverzna igra uradnikov na MOLu in pa domačih ritoliznikov iz KO.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimni10. februar 2015 11.44

      Popoln zadetek, se strinjam!

      Izbriši
  29. 18:44
    Res vas ne razumem. S čim mi vi lahko jamčite, da bom kljub vsem mojim stroškom in dodatnim problemom, ki mi jih z zapornico vsakodnevno prinašate, zagotovite, da me bo vedno čakalo zapornico parkirno mesto. Ker... Bodimo pošteni, kakšen smisel imajo delujoče zapornice, če potem niti najbolj "vzorna ovca" vašega sistema ne more normalno parkirati!?

    Dejstva pa so, da v naselju primanjkuje parkirnih mest. Poglejte nazaj po tem blogu kjer med drugim tudi piše, da v naselju na vsakem vhodu manjka nekaj 100 parkirnih mest glede na število stanovanjskih in poslovnih enot v naselju. Narejene so tudi podrobnejše analizo... Za razliko od SPL in KO se lahko črno na belem vsak prepriča o dejstvih. Tudi zato KO in SPL nima podpore med nami lastniki nepremičnin, ker delajo absolutno netransparentno. Na argumente in vprašanja ni mogoče dobiti odgovore in dokumente, ki bi karkoli, kar je sporno pojasnilo. In dejstvo je, da v "liter ne morete spraviti dva litra"!?

    OdgovoriIzbriši
  30. Ja očitno gremo v smeri da bomo za obiske potrebovali vizo

    OdgovoriIzbriši
  31. Najbolj zagrete pristaše zapornic sprašujem:
    - zakaj so lastniki garaž "sankcionirani" z odvzemom avtomatične kvote,
    - zakaj nimajo dovoljenja rabe drugih vhodov,
    - zakaj se, če je parkirnih mest dovolj, dovoli parkirati v igriščih za otroke,
    - kdo bo sankcioniral parkiranje v dovozni poti od rampe do prvih blokov (hud problem Trebinjske in Puhove),
    - kdo bo sankcioniral parkiranje na dovozih za intervencijska vozila (to je urejeno na 2 mestih na Puhovi in Reboljevi, pa nikjer drugje),
    - kdo bo nadziral vhod čez "ekstra" rampe mimo stolpnic (prehod mimo podvoza peteršport), kjer vidimo same lepe in velike avtomobile, ki imajo zagotovljeno parkiranje,
    - kdaj bodo parkirišča UREJENA, ustrezno označena in podobno,
    - ...

    OdgovoriIzbriši
  32. Vsebina pobude : Pozdravljeni, želel sem pripeti fotografije škode (pa mi portal zavrača upload), ki jo je naredil tisti, ki je zadolžen za pluženje poti v BS-3. Izvajalec je s preširokim delovnim strojem preoral na mesto splužil pot, ki gre od enega do drugega vrtca od Puhove do Reboljeve. Posledica tega je uničena zelenica ob poti v širini do 40 cm in blato je po celotni peš poti. Prosim če lahko ukrepate zoper izvajalca da uredi škodo na lastne stroške. Slike lahko pošljem po mailu. LP,….

    Odgovor :
    V označenem območju Mestna občina Ljubljana ne izvaja pluženja, zato tudi ne vemo kdo bi povzročil poškodbe na zelenicah. Predvidevamo, da je pluženje teh ulic v domeni upravnikov bližnjih večstanovanjskih stavb. Enako velja za urejanje zelenic, saj tudi teh Mestna občina Ljubljana na tem območju ne vzdržuje.

    OdgovoriIzbriši
  33. Vsebina pobude : Glede na vaš odgovor, da je za pluženje cest za zapornicami v naselju BS3 zadolžen upravnik zapornic, kdo je zadolžen za vzdrževanje cestišča oz. upravljanje cest.

    Odgovor :
    Območje za zapornicami je Mestna občina Ljubljana (MOL) izvzela iz plana letnega vzdrževanja. To je bilo tudi zapisano v soglasju MOL za postavitev zapornice.

    OdgovoriIzbriši
  34. kdo potem flika luknje na cesti?

    najbrž podpisniki pogodb ali kako? dvomim da spl oni skrbijo le za zapornice :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po moje bodo stroške nosili podpisniki pogodb, čeprav davki za njih niso nič manjši. Vsega tega ljudje, ki so podpisali pogodbe, niso vedeli! Šele sedaj razumem, zakaj KO dela napol v ilegali.

      Izbriši
    2. Cena za kvadratni meter asfalta naj bi bila od 15 do 20 EUR. Podpisniki pogodbe, kar pričnite računati, koliko vas bo stal sistem zapornic.
      http://www.deloindom.si/vecstanovanjske-hise/urejamo-okolico-vse-je-odvisno-od-priprave-podlage

      Izbriši
    3. KO bo verjetno skušala vplivati na upravnike stavb, da pristopijo k sanaciji cest, zelenic, itd. Mislim pa, da iz te moke ne bo kruha, zlasti tam ne, kjer predstavniki NO niso glasovali za zapornice.

      Izbriši
    4. Bo poskušal, seveda, ampak kljub skorumpiranim NO-jem bo KO tukaj naletel na etažne lastnike, ki se lahko zaradi kršenja 44. člena Stanovanjskega zakona obrnejo na stanovanjsko inšpekcijo. Rezervni sklad je namreč mogoče porabljati samo za stvari, ki po Stanovanjskem zakonu pripadajo etažni lastnini. To pa občinske ceste seveda niso. Kazen za upravnika, če krši 44. člen SZ-1, je od 5.000 EUR do 125.000 EUR. Dvomim, da se bo kateri upravnik v BS3 (niti SPL ne) upal pripraviti tak načrt vzdrževanja, ki bo pokril tudi vzdrževanje občinskih cest. Če pa bodo etažni lastniki tak sklep sprejeli mimo načrta vzdrževanja in bo upravnik te stroške zaračunal mimo rezervnega sklada na razdelilnikih stroškov, lahko vsak stanovalec poda upravniku preprosto reklamacijo. Spet bo upravnik v škripcih, ker takega stanovalca nikakor ne bo mogel terjati za ta strošek (ker nima veze z etažno lastnino), drugi stanovalci pa ga bodo morda vseeno plačali. To bi povzročilo razprtije med stanovalci istega bloka oz. stolpnice ... Edina možnost za vzdrževanje cest, če tega ne bo izvajala MOL, je torej prevalitev teh stroškov na tiste stanovalce (ne samo etažne lastnike), ki so podpisali pogodbo z SPL.

      Izbriši
    5. Anonimni11. februar 2015 03.38!

      Tvoj komentar sem pa shranil, da ne pozabim, ko bo aktualno.......

      Izbriši
  35. zanima me kako bomo prišli ven iz geta če bo zapadlo naenkrat 35 cm snega.bo potem akcija lopata po dovoznih cestah,če to ni domena MOL-a

    OdgovoriIzbriši
  36. Razmišljaš pravilno-to se pri KO extra plača torej vsaj še 20€ in kmalu boš plačal še eno vinjeto za svoj avto in sicer vinjeto BS3.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Će ne drugje, nam je v sanjah vse dovoljeno, zato pusti domišljiji svojo pot.

      Izbriši