torek, 17. februar 2015

Samovolja občine


Vsebina pobude : Ali lahko natančno navedete, v katerem dokumentu ai prilogi k dokumentu je zapisano, da bodo ceste v BS3 izvzete iz plana letnega vzdrževanja, in citrate tisti stavek? Kajti v dokumentih št. 371-955_2010-1TP, št. 371-955_2010-6-TP, št. 371-995_2010-13 in št. U 09_074-10 popolnoma nič ne piše o tem.

Odgovor pripravil : Oddelek za gospodarske dejavnosti in promet

Datum odgovora : 17. februar 2015

Odgovor :
Mestna občina Ljubljana površin znotraj zapornic ne vzdržuje. V kolikor se etažni lastniki odločijo za postavitev zapornice, se zimska služba in letno vzdrževanje prenese na njih.

128 komentarjev:

  1. Če prav razumem, odgovor MOL, v BS3, ne samo da ne bodo več vzdrževali javnih cest, ampak hočejo tudi vse, kar je spadalo pod njihovo pristojnost vzdrževanja, obesiti na naša pleča.
    Denar, ki ga dobi občina na naš naš račun od države, pa bodo pohopskali.

    In kdo jim je to omogočil? Se ve. Slavna lopovska združba KOBS3 in njihovi pristaši.
    Bomo res kot ovce mirno pustili, da nas strižejo in ob tem, za plačilo, še diktirajo način življenja?
    Se ne moremo dogovoriti, vzeti stvari v svoje roke in sosesko ponovno vrniti stanovalcem?
    Bodo šerif in njegova hobotnica dosmrtno prisesani na naše denarnice in naša življenja?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Komentar vreden banja!

      Zanima me pa, kaj vse spada v vzdrževanje za zapornicami - po novem. Kaj bo npr.: z javno razsvetljavo in še s čim?

      Izbriši
    2. Zanimivo bi bilo izvedeti po katerem zakonu lahko občina vzdrževanje brez soglasja oziroma kakršnekoli informacije prenese na občane?!

      Prepričan sem, da takšno delovanje in predvsem pa način, ne zdrži resne presoje sodišča.

      Izbriši
    3. Seveda. Le da oni vedo, da vi ne boste reagirali. Denar v roke, poiščite odvetnika pa naprej.

      Izbriši
    4. Protizaporničarji, priložnost za vas, da pridete do korita::

      http://www.ljubljana.si/si/mol/mestna-uprava/sluzbe/sekretariat-mestne-uprave/zaposlitve/93983/detail.html

      Izbriši
    5. Kvečjemu priložnost za zaporničarje. Kdor se zavzema za pravno državo, mu gre na bruhanje že samo ob misli, da bi bil v službi obkrožen s sodelavci, ki padajo na kolena pred Jankovića.

      Izbriši
  2. Če vzamemo še v zakup, da mam je Jankovič ukradel še parkirišče pri avtokomercu in ga del poklonil Rigelniku (verjetno za kak avto za Jurčka), potem vemo, da takega BALKANA kot je v Ljubljani ni nikjer v Evropi.(krade se neomejeno v najlepšem mestu na svetu)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je, Ljubljani gospoduje en balkanski šerif.
      http://www.delo.si/novice/ljubljana/sprenevedanje-ob-tegobah-mescanov-stare-ljubljane.html

      Izbriši
    2. Ja, sedaj MOL uvaja še davek na dež:

      http://www.delo.si/novice/ljubljana/odloga-ni-bilo-zato-mol-uvaja-davek-na-dez.html

      Ne bo dolgo, ko bomo plačevali še davek na sonce, zrak in veter, če bo po Jankovićevo.....

      Izbriši
    3. i17. februar 2015 12.04

      Tale novinar si očitno upa napisati tudi kaj proti Jankoviću. Uporniki, pokličite ga in ga opremite s podatki..... Naj se izve!

      Izbriši
    4. Klobčič se še kar naprej odvija. Ko se bo odvil pride račun. Za koga?

      Izbriši
    5. Se smejim, ko gledam neodgovorjene pobude meščanov. Nekdo spretno zastavlja točno ciljana vprašanja in ob njegovi vztrajnosti se ne morejo izogniti odgovorom. Po moje jim je že jasno, da bodo zapornice padle, sedaj je le vprašanje, v kolikem času se bo sodišče tega lotilo. So pač poizkusili, če bo šlo, saj bo izgubljena tožba itak bremenila davkoplačevalce! Če bi osebno odgovarjali, se ne bi tako igrali!

      Izbriši
    6. To se vam le zdi.
      Pritiskajo jih ze 4 leta. Korupcija na inspektoratu, MNZ in sodstvu je naredila svoje. Osebno dvomim, da bodo zapornice "padle". Oni so svoje dosegli. Stozice se polnijo, SPL je dobil denar, KPL in LPT tudi. Morali bodo se malo "pocistiti" za sabo vendar dvomim, da bodo kaj dejansko "sedeli". Odvetniki se tudi bojijo Jankovica. Osebno si niti v sanjah nisem predstavljal koliko globoko je ta drzava v korupciji.

      Izbriši
    7. Zapornice bodo "padle", ker bodo slej ko prej trčile ob dejstvo, da pogodba nikoli ni bila veljavna. Ne gre pa pričakovati, da bo kdo odgovarjal, in tudi SPL ne bo kaj dosti denarja vrnil. MOL bo dvignil tace stran od BS3, stanovalci pa bomo takrat med seboj preveč skregani, da bi se kaj dogovorili. Za BS3 in Ljubljano bo kaj upanja šele, ko Jankovića kdo odstrani - to ne bodo ne volivci ne sodišče, ampak bo prej cela familija bankrotirala.

      Izbriši
    8. Za sanacijo teh 4-ih cest ne dam ficka, ker že plačujem davke. Naj jih na svoje stroške kar plužijo, spirajo, asfaltirajo, itd. tisti, ki so podpisali tako neumnost!

      Izbriši
    9. Tudi jaz ne bom plačeval vzdrževanja cest.
      Navidezno je skupini z avtom omogočeno lažje parkiranje, če se ne vrnejo pozno zvečer. V resnici pa bo ta luksus stal njih, zaradi vzdrževanja javnih cest znotraj zapornic, mnogo več kot doslej. Druga skupina stanovalcev, lastniki ali najemniki garaž in tisti brez avta, pa bomo brez veze, za solidarnost sosedom z avtom, plačevali nekaj, kar nam doslej ni bilo treba. To nam je preskrbel butalski, samooklicani KO, mi pa smo Butalci, če to dopustimo!

      Izbriši
    10. Poleg tega se družini s tremi avtomobili protizakonito preprečuje parkiranje znotraj naselja, za kar ne obstaja nobena zakonita ali veljavno pogodbena podlaga.

      Izbriši
  3. Odgovori
    1. Dam že prižgi !!!

      Izbriši
    2. Daljinca zase imaš v rokah ti! Kako si? Zadnje dni se nisi oglašal.....

      Izbriši
    3. Sem kar dobro. Oglasim se le, če se pojavi na blogu kakšen zoran s svojimi nebulozami in prevarantskimi idejami - na njih sem se odločil biti pozoren, saj so mi v zadnjem obdobju korenito zmanjšali kakovost mojega življenja. Že tako komaj lovim "konec s konecm" vsakega dneva in sedaj pa so mi zapornice še dodatno otežile dnevno skakanje iz lokacije na lokacijo.

      Izbriši
    4. 01.50

      Veš, da si me zmedel! Sem mislil, da si eden od company! Po vsebini se včasih ne loči, kdo piše!

      Izbriši
  4. A misliš, da bo zdravega Jankoviča tud kaka bolezen na hitro napadla , da revež ne bo mogel v AREST.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. On ni zdrav. Je tako kužen, da se ga še obravnavati bojijo!

      Izbriši
  5. Včeraj je bil pustni torek ste imeli god, vse najboljše vsem norcem na tem blogu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zakaj pa ne napišeš, smo imeli god. Tudi ti si na tem blogu! Aja, saj res, ti si godoval na debeli četrtek, kajne?

      Izbriši
    2. Najbolj nora stvar v BS3 se je zgodila 11. novembra 2014 ob 11.11. uri, "dem Elften im Elften" (http://de.wikipedia.org/wiki/Karnevalssession#Ablauf), ko je Zore Lukin skupaj s predstavnikoma LPT in SPL podpisal tisti nori prevzemni zapisnik. In čeprav je že pepelnica, imajo SPL & KO še vedno svoj karneval. Nekdo bi jim moral povedati, da je konec pusta. :)

      Izbriši
  6. Bolje debel, kot pa nor.

    OdgovoriIzbriši
  7. Aaaaaaa riki tiki zmaji! Aaaaaaa riki tiki zmaji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaporničar, se ti je malo zameglilo, ko si prebral resnico?

      Izbriši
  8. Sem še pod stresom, ko tole pišem. Za svojo 92-letno mamo sem poklicala taksi Metro. Odgovor operaterke: »Ne spuščajo nas več v naselje.« Šokirana pokličem ponovno in dam svojo telefonsko številko, da me šofer pokliče, ko bo pred rampo. »Bomo uredili.« In so uredili. Taksist je pripeljal pred vhod bloka, ne da bi mu jaz odprla zapornico preko telefona.

    Sprašujem: so to nova pravila KO, ne da bi stanovalce o tem obvestili? Moramo dajati res vsakemu taksistu svoje tel. št.? Ni to skregano z varstvom osebnih podatkov?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tožite nas. Zaradi ene mame ne bomo spreminjali pravil.

      Izbriši
  9. Žal pričakovan odgovor.

    OdgovoriIzbriši
  10. Povejte taksistom, da naj snamejo rampo pa bo rabijo ključ 19 in imbus 5, če ne pa povejte kdaj rabite vam rade volje ustrežem in snamem rampo!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz bi to uslugo potreboval jutri ob 8:00. Bi šlo?

      Izbriši
  11. Kok je fino k so komentarji anonimni pa se lahko anonimni 05:00 odziva kot da je član KO. Taksije se spušča notr in to je dejstvo zato je pa lahko pripreljal do vas. Smešno in hkrati žalostno pa je da se ena oseba pretvarja za t.i. zaporničarja in z žaljivimi lažnimi komentarji podžiga ljudi kot odgovor na objave upornikov ki jih sam objavi. Žalostni in bogi fantek brez življenja :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 05.56!

      Tudi jaz sem mislila, da taksiste spuščajo. Po novem baje ne več. Kako je pripeljal notri, ne da bi mu jaz odprla zapornico, se tudi sama sprašujem. Šofer je verjetno povedal mojo telefonsko številko.

      Tole je št. taxi Metroja : 041 240 200
      Pokliči in se prepričaj, če jih v naselje BS3 še spuščajo.

      Izbriši
    2. Plačaj kartico pa bo!

      Izbriši
    3. Aktivirali so mi telefonsko odpiranje, položnico še čakam.

      Izbriši
    4. Preverjeno 2 minuti nazaj taxiji imajo dostop preko tipke B tako je tudi do tebe lahko brez klica prišel. Metroju je pa najbrž kkšn "upornik" laži natrosu tko k jih tuki trosjo!

      Izbriši
    5. Anonimni19. februar 2015 05.56

      Eto, poklical sem nekaj taxi služb:

      Laguna - 080 11 17,
      Taxi društvo Lj. - 041 970 000
      Taxi Rondo -070 900 900
      Gea taxi - 030 333 444
      Metro - 080 11 90

      Na vprašanje: " Ali pripeljete po stranko v naselje BS3 mimo zapornic?" Vsi so odgovorili nekako takole: "Da, če odprejo zapornice, sicer ne. Navadno ljudje naročajo taxi pred rampami."

      Torej smo odvisni od dobre volje varnostnika ali njegove prisotnosti ?

      Izbriši
    6. Sveda smo kreteni. Saj smo odvisni od Lukinove volje glede lastništva parkirišč, ne samo glede dostopa to le teh. Dragi moji butalci, a ste mislili, da vas bo v kapitalizmu gdo ahtal vi boste pa uživali in pivo in kavice pili?
      Jebi te se. Imeli boste stanovanja brez parkirišč. Od slej naprej se bo to moralo plačevati in konec.

      Izbriši
    7. 06:37
      Nisem pripravljen financirati kriminala. Raje se malo potrudim in potrpim, ker vem, da ne bo dolgo tako.
      Še bolj pa mi je v veselje to, ker je veliko meni podobno mislečih sosedov.

      Izbriši
    8. Anonimni19. februar 2015 07.32
      Kaj pa če bi poklical samo Varnost Ljubljana na vhodu, ki je neposredno odgovorna za odpiranje pa njih vprašal kakšna navodila majo ne pa operaterje v taxi službah k še nikol niso teh ramp vidl. Al pa si naroč taxi pred vrata pa reč nej pozvonjo d vidš če jih spustijo naprej in bo rezutat tko kot so že napisal d pride taxi pred vhod bloka.

      Izbriši
    9. Najbolje bi bilo če bi popušil Lukinu ali Jarnoviču.
      Lahko pa kdo, če se mu res meša gre "sodelovati" z Lazarjevo ali bog-ne-daj Požarjevo.
      To bi hitro rešilo problem

      Izbriši
    10. Anonimni19. februar 2015 11.38

      Hvala za nasvete. Operaterji taxi služb imajo dnevno povratno informacijo šoferjev, medtem ko odgovori varnostnika odgovarjajo samo njegovi trenutni volji oziroma uživanju ob njihovi "moči" in naši "nemoči", zato jih ne bom klicala.
      Kot sem povedala že dopoldne, je prihod taksija odvisen samo od osebe, ki dežura na video centru, sicer moraš dati vozniku taksija svojo telefonsko številko, da te pokliče za odpiranje. Bom vprašala informacijsko pooblaščenko, če je to dopustno, glede na varnost osebnih podatkov.

      Izbriši
  12. To, kar berem tukaj, namreč da se je MOL uradno odrekel letnemu in zimskemu vzdrževanju cest za zapornicami, je noro! Ali je to sploh javno znano? In tudi, ali stanovalci BS 3 to vedo, jih je kdo s tem uradno seznanil? Domnevam, da jih večina tega ne ve. Tudi v pogodbi, ki zadevajo zapornice, ni o tem, kolikor vem, niti besede.
    Kdo bo zdaj skrbel za redno in ažurno vzdrževanje cest v naselju? Je komu znano, kdo konkretno je po takem sklepu MOL zadolžen in odgovoren za opravljanje teh nalog? Kaj sploh pomeni navedba, da se vzdrževanje cest za zapornicami prenese na stanovalce? Mar to, da bo vsak stanovalec moral poskrbeti za kak decimeter ceste?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa kaj če bomo morali skrbeti.Meni je pomembno,da mi pod oknom ne parkirajo tisti štajerci in študentje in ostala nesnaga.Plačam tistih 40 in imam ljubi mir!!!Ne zanimajo me vaša ščuvanja in podtikanja,SPL odvetniki vas bodo vse pojebali,tako kot je treba.

      Izbriši
    2. Anonimni19. februar 2015 06.00

      Anonimni19. februar 2015 06.00!

      Spodaj imaš link odgovorov na pobude meščanov MOL-a. Ugotovil boš, da so vse pobude in odgovori v tem blogu kopirani od njih.

      http://gis1.ljubljana.si/Pobude/PregledOdgovorjenihPobud_Template.aspx

      Izbriši
    3. Ja nesnaga si samo ti,(06,12) zakomleksan in zafrustriran zaporničar-mislim, da si povedal vse o sebi.

      Izbriši
    4. Ja pa vam je na Puhovi spet rampa dol padla - pa tud ostale bodo padle!!!

      Izbriši
    5. Anonimni19. februar 2015 06.00

      Ne, večina stanovalcev ne ve, da bodo morali sedaj upravniki blokov skrbeti še za ceste, seveda posredno preko njih pa lastniki etažnih enot s prispevki za njihovo vzdrževanje.

      Izbriši
  13. Dvomim, da upravniki blokov to vedo. Poleg tega imajo bloki različne upravnike - le kako se bodo med sabo usklajevali? Dobro bi jih bilo čimprej povprašati o tem na sestankih.

    Ali se res moramo stanovalci naselja kar strinjati z vsem tem? Kako se lahko temu upremo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni osebno je vzbudilo veliko nezaupanje v delo KO že njihovo tajno in zaprto sestankovanje, da o njihovih pomanjkljivih zapisnikih ne govorim. Vse prevečkrat je iz njih govorila beseda večina in velika večina, kar se po številu prisotnih ni ujemalo. Mandatov niso preverjali, za opozorila so bili gluhi, na vprašanja niso odgovarjali. Kdo dela tako? Tisti, ki nekaj skriva in se boji, da bo razkrito pred realizacijo. Ko sem prebral še pogodbo, sem dobil samo potrditev svojih razmišljanj in zato pogodbe nisem podpisal.

      Uporniki smo vas opozarjali, pa nam niste verjeli. Sedaj je, kar je, ampak nič ni dokončno (samo smrt). Bo pa precej teže, zaradi podpisanih pogodb....

      Če se bo podpisnikom pogodbe zdelo prav, da sami skrbijo za javne ceste in nespremenjeno plačujejo še davke, potem pač nimamo kaj..... Vsakdo živi po svojih prepričanjih

      Izbriši
  14. Problem je v tem, da za vzdrževanje ne bodo plačevali le podpisniki pogodb ampak vsi stanovalci , torej tudi tisti, ki avtov sploh nimajo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj že z davki za ceste skrbimo vsi. Naj nam pokažejo akt, da javne ceste znotraj zapornic niso več javne!

      Izbriši
  15. Naslov pobude : Odstranitev znakov

    Vsebina pobude : Glede na to, da podlage za izključitev cest v BS3 iz plana letnega vzdrževanja ne očitno najdete izrecno zapisanih v dokumentih katere ste prej omenjali (št. 371-955_2010-1TP, št. 371-955_2010-6-TP, št. 371-995_2010-13 in št. U 09_074-10) prosim, da mi napišete v katerih dokumentih (navajajte dele dokumentov prosim) ste našli podlago za "izključitev".

    Za prikaz pobude na karti pritisnite na globus.
    Datum objave pobude : 18. februar 2015

    Odgovor pripravil : Oddelek za gospodarske dejavnosti in promet

    Datum odgovora : 19. februar 2015

    Odgovor :
    Tako kot smo napisali v zadnjem odgovoru: kar je za zapornico, Oddelek za gospodarske dejavnosti in promet ne vzdržuje, pač pa morajo površine vzdrževati uporabniki sami oziroma etažni lastniki ali v njihovem imenu upravniki. To je zadnji odgovor na to problematiko.


    Ha, ha, poglejte, kako prepričljivi so! A zdaj si bo pa kar vsaka občina po svoje zmišljevala svoja pravila? Res bi rad videl, kje to piše in kdaj je bilo sprejeto. Nepravniku se je presneto težko spoznati na cca 808 veljavnih zakonov in 18.110 podzakonskih aktov, kolikor jih je trenutno v Sloveniji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Občinski slepilni manever v primeru Tritonis pet minut pred dvanajsto ni uspel:
      http://www.delo.si/novice/ljubljana/bo-sodnica-tritonisu-priznala-tudi-odskodnino.html

      Izbriši
    2. Ah, saj tako vse zgubljene tožbe plačamo davkoplačevalci, osebne odgovornosti ni! Bo pa MOL še na kakšno javno cesto nastavil zapornice in obremenil za njeno vzdrževanje stanovalce, tako, kot je nas! Preprosto, kajne?

      Izbriši
  16. Kaj pa če zapornice postavimo, kar na Vojkovo in sicer na obe strani, potem ne rabijo Vojkove ulice plužit , bodo še malo privarčevali.

    OdgovoriIzbriši
  17. Naslov pobude : Upravnik občinskih cest v BS3

    Vsebina pobude : Tri vprašanja za pravno službo MOL. Ali na občinskih cestah v Ljubljani velja načelo anonimne uporabe javnih cest v skladu z ZCes-1? Ali so ceste v BS3 sploh še občinske, ali pa se je Mestna občina Ljubljana odpovedala temu javnemu dobru? Ali se torej pripravlja sprememba odloka o kategorizaciji občinskih cest?


    Datum objave pobude : 13. februar 2015

    Odgovor pripravil : Oddelek za gospodarske dejavnosti in promet

    Datum odgovora : 19. februar 2015

    Odgovor :
    V prilogi je predlog grajenega javnega dobra na območju Maroltove ulice, ki je bil pripravljen v okviru delovne skupine za evidenco nepremičnega premoženja Mestne občine Ljubljana in na podlagi koncesijske pogodbe z LUZ d.d.
    Iz predloga izhaja, da je predmetna cesta (označeno z rumeno in modro barvo) v skladu z Odlokom o kategorizaciji občinskih cest kategorizirana kot javna pot (JP1), odsek št. 711263 (Maroltova ulica).
    To je zgolj predlog, ker predmetne cestne še ne moremo razglasiti za grajeno javno dobro, ker Mestna občina Ljubljana ni lastnik zemljišč (trenutni lastnik je GIPOSS).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gre samo za formalni vpis grajenega javnega dobra. Ne glede na vpis pa so vse ceste že avtomatično javno dobro. To nedvoumno določa zakon o cestah, ki nasploh poleg zakona o varstvu okolja najbolje ureja vprašanje javnega dobra. Na OGDP se spet sprenevedajo ... Na portal sem jim poslal še dve vprašanji glede tega, a so jih cenzurirali.

      Preberite še tole glede sprenevedanja:
      http://www.delo.si/novice/ljubljana/obracunavanje-z-delom-na-spletni-strani-mol.html

      Izbriši
    2. Vem, tudi meni so cenzurirali njim neljubo vprašanje. Odgovor bi pridobili edino z zahtevkom za informacijo javnega značaja. Saj lepo piše v spodnjem linku, kdo blokira odgovore javnih uslužbencev.

      Izbriši
    3. Če si vztrajen, uspeš premagati tudi cenzuro na portalu Mestne občine Ljubljana. Zdaj so so se med neodgovorjenimi pobudami na portalu hkrati pojavila tri enaka vprašanja, postavljena v četrtek, petek in danes. :)

      Izbriši
    4. Kako cenzura premaga vztrajne:

      "Napaka v aplikaciji
      The remote server returned an error: (498)"

      Izbriši
    5. Je že popravljeno. Madonca, ste se pa poglobili! Iz vseh treh vprašanj je razvidno, da sodelujete in raziskujete. Srečno!

      Izbriši
    6. Vsa tri vprašanja je oddala ista oseba.

      Izbriši
  18. Kaj pa, če bi se jim takšno vprašanje postavilo na bolj pompozen način, recimo v kakem dnevnem časopisu (vsaj v rubriki "pisma bralcev")?

    Od KO pa na to temo ne bev ne mev.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ahahahaa! Kaj pa vi mislite? KO je POBRAL DENAR IN NAM DOVLEKEL SPL NA GLAVO. Oni so s tem opravili svojo misijo. A vi res mislite, da se boste s pisanjem na blogu temu uprli?

      Izbriši
    2. Aha, ne bo šlo tako! Nosijo odgovornost! Pa ne le oni, tudi predstavniki FNO, NO! Če jim je bilo kaj prikrito, naj raziščejo sami! Saj so tudi sestankovati želeli sami!

      Izbriši
  19. 12.07
    KO se zaveda, da bo v naselju završalo, brž, ko se razve, da moramo odslej vzdrževati tudi ceste sami. Vprašanje pa je, če je to vse (vsa napeljava pod cestami, javna razsvetljava,....) . Izgubili bodo kar veliko podpornikov.....

    Jaz bi pisal predstavnikom NO in jih vprašal, če so bili seznanjeni s tem dejstvom pred glasovanji. Prilepil bi kopije pobud in odgovorov MOL-a.

    OdgovoriIzbriši
  20. En hribček bom kupil bom trte sadil, prijatle povabil še sam ga bom piv, sladko vince piti to me veseli dobre volje biti svoje žive dni. To bi mogu bit življenski cilj ne pa pene na usta dobivat zrd zapornic k je očitno da bo ostal tko kot je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prav tako ni treba pene na usta dobivat, če zapornice pač padejo. Itak nbenmu niso všeč, razen par pijančkom in falotom, ki so se na račun stanovalcev okoristil.

      Izbriši
  21. Samo čim prej naj ta nesnaga na naših ulicah pade in njihovi botri skupaj z njimi !!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  22. Ali lahko, prosim, strnete te točke v en krajši PDF, pa ga razpošljemo stanovalcem. Če vsak posreduje to le tistim, ki jih ima iz naselja med stiki, bo mreža kmalu več kot 75 %.
    Tisti spis, ki je obešen na tabli na Puhovi, ima težave z vremenom. Elektronska pošta ga nima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz se strinjam.

      Izbriši
    2. Anonimni 14.12 vsi so zadovoljni, da so zapornice, razen vas par komentatorjev na tem blogu, ne piši, kar ni res, druge obtožuješ, sam pa lažeš, da sam sebi verjameš.

      Izbriši
    3. Pa še bolj bodo "zadovoljni", ko bodo seznanjeni z dejstvom, da bodo morali plačevati vzdrževanje vseh javnih površin v naselju, katerih vzdrževanje je bilo do sedaj v pristojnosti občine.
      Žal, večina tistih, ki so glasovali ZA ni bila s tem seznanjena, saj je bilo dejstvo, da se ROP stanovalcev s postavitvijo zapornic ne bo nehal, ampak se bo samo stopnjeval, strogo varovana skrivnost, aktivnih udeležencev ilegalnih sestankov ( KO in nekaterih predsednikov NO).

      Izbriši
    4. Proti zapornicam je sedaj tudi večina tistih, ki so konec leta glasovali za enega od dveh ponujenih upravnikov. Takrat jih je bilo približno 43 %. Danes jih je bistveno manj. Zato si SPL še vedno ne upa izvajati protizakonite pogodbe, ker med stanovalci nima niti 50 % podpore. In še pada.

      Izbriši
  23. Bla, bla, bla, sama laž in zavajanje, s kom se a ti pogovarjaš, če skoz doma čepiš pri računalniku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pravkar z mojim računalnikom srebava kavico v enem od termalnih kopališč. Otroci plavajo, žena je na masaži. Ko tole odpišem, grem v savno.....

      Izbriši
  24. Včeraj popoldne so krepki fantje nosili sestavne dele novega pohištva od kombija parkiranega na postaji 20-tice na Maroltovi, do Maroltove 12. Staro pohištvo pa v obratni smeri. Kombija očitno niso spustili v naselje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pred tem je nekaj minut čakal pred zapornico in v trenutku se je nabrala kolona petih vozil, ki so nestrpno trobila, naj se umakne. Balkan.

      Izbriši
    2. In kaj hočete s tem povedati? Zame je to odsev človečnosti z obeh strani (Varnosti in vas, ki mu niste odprli).

      Izbriši
    3. Jaz mu nisem odprl, ker sicer sam ne bi mogel domov.

      Izbriši
    4. Nekdo bi mu lahko odprl s telefonom (kot svojemu obiskovalcu). Pogovoril naj bi se z njimi, da čim prej zapustijo parkirišče, ko raztovorijo.

      Izbriši
  25. S komurkol sm se pogovarju so zadovolnji al pa vsaj pravjo d je bolš k prej. Kr se pa tuki govori so pa itak laži k pa večina ljudi ve tko d ne nasedajo razn par objestnežov k so že v pa že v principu proti celemu svetu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po tvojih napakah sodeč ne bereš preveč. Če bi bral Pobude meščanov na MOL, bi spoznal, da je čista resnica, da bomo odslej sami skrbeli za vse, kar je znotraj zapornic (tudi za ceste). To je do sedaj delal MOL, sedaj bomo morali sami odpirati denarnice za pluženje, izpiranje, asfaltiranje,.....Vse to nam je KO prikril!

      Izbriši
    2. "S komurkol si se pogovarju ..."

      Glede na to, kako agresivno se obnašajo ko-jevci, se jih normalni ljudje itak izogibajo. Tako da je vprašanje, s kom si se ti pogovarju ...

      Pa odkje ta ideja, da označujete zavzemanje za pravno državo objestnost?

      Izbriši
    3. Boljš ni. Doma imamo delavce, ki nam renovirajo stanovanje. Delajo od 8 zjutraj do 20. , Jutri mi bo zmanjkal kvote. In kaj zdaj?

      Izbriši
    4. Zdaj moraš na lov za hišno kartico. Vprašaj v bloku, kdo jo hrani. Če boš imel srečo, da bo doma in če jo nima že kdo drug, jo boš dobil. Sicer poizkusi srečo v sosednjem bloku. Sicer bi pri adaptaciji naredil bolje, da bi si že takoj izposodil hišno kartico, da ne bi porabil vse tvoje kvote.

      Pa veliko užitka ob izpolnjevanju teh super pravil!

      Izbriši
    5. Prosim za nasvet. Sina sem spustila v naselje s telefonskim odpiranjem, po cca pol ure, pa sva se odpeljala iz naselja in ob izhodu uporabila kartico. Sedaj se sprašujem, če bo ta famozni sistem zaznal, da je moj obiskovalec zapustil naselje (ob izhodu nisem uporabila telefona ampak kartico) ali se še sedaj vodi, kot da je v naselju. Mi bodo zablokirali kartico in bom morala KO razlagati situacijo in jih ponižno prositi, da me odblokirajo?

      Izbriši
    6. Ja bo treba kar razlagat,saj če prekoračiš limit v banki moraš tudi razlagat, kajneda,pa če si zamudila službo si mogla tud razlagat,al pač ne? Al pa bo treba poiskat pomoč še kje drugje,da ti to ne pride v navado. Pa zakaj ne prosiš nasveta kar pri SPLu in sprašuješ takole po ovinkih? Pa pri zapornici je tudi neka telefonska številka,če je pač nimaš v glavi, kamor lahko 24 ur pokličeš. No ja,saj vemo zakaj tukaj sprašuješ, da je bolj zanimiv blog. Tudi prav,pa še jaz sem koristno izrabil svoj dolgčas za pisno komunkacijo.

      Izbriši
    7. Nič ne bom razlagala, saj nisem naredila nobenega prekrška, obakrat je moj obisk prestopil zapornico povsem v skladu s pravili. Če vaš sistem ne omogoča tovrstne kontrole in če ni v pravilih napisanega natančnega navodila (da vstopaš in izstopaš na enak način), je to vaš problem, ne moj.

      Kje sprašujem za nasvet je zgolj moja odločitev. Če pa že želiš vedeti, zakaj sem izbrala blog, je to zato, ker tu dobim odgovore na svoja vprašanja, ki jih KO ne daje in tudi nima svoje internetne strani, SPL pa mi še ni odgovoril na dvakrat zastavljeno vprašanje na govorilnih urah. Na Varnost se morda lahko obrnem le informativno, saj so oni le izvajalci.

      Kakšno korist pa vidiš v svojem odgovoru meni? Jaz ne vidim prav nobene.

      Izbriši
    8. 08.58 a te je dobro zabila kaj, ha, ha, ha. Kaj pa če boš ti, ko pride čas, kaj moral razlagat?

      Izbriši
    9. Hahahaha, še dva zabiteža! Veselje je popolno,hahahaha

      Izbriši
    10. Brihta, te spet meče? Sem mislil, da si bolj zahtevna, hohoho.....

      Izbriši
  26. Razen, da nas šopajo s podatkom, da je visok odstotek stanovalcev (preko 75%) za zapornice pod pogoji KO+SPL in da je tudi podpisal pogodbo, me zanima, kje bi bilo te odstotke mogoče objektivno preveriti? Gre za vprašanje transparentnosti.

    Menim, da je pogodba, ki ne vključuje dejstva, da so po sklepu MOL stanovalci sami zadolženi za vzdrževanje cest za zapornicami, in je bil ta podatek ljudem zatajen, že zaradi tega nepopolna in s tem neveljavna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vprašanje transparentnosti vseskozi izpostavlja marsikdo, a odgovora ne dobimo. KO molči, SPL, po mojem vedenju, še nikomur ni omogočil vpogleda, čeprav je to zahteval.

      S tvojim mnenjem v drugem odstavku se popolnoma strinjam.

      Izbriši
  27. 05.27 V nselju in tudi v Sloveniji je precej ponižnih. S ponižnostjo se daleč pride ... v suženjstvo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Še kako se strinjam s teboj. Ampak saj vidiš, njihovo samovoljo premagaš lahko morda samo s tožbo. Dolgost postopkov poznaš, cene tudi. Kako naj se jih loti ostarela oseba z nizko penzijo?

      Izbriši
  28. Predlagam , da zapornice snameš in spustiš delavce, da ti bodo lahko adaptirali stanovanje. Policija definitivno ne bo odreagirala.

    OdgovoriIzbriši
  29. Ta blog ni pravilno poimenovan. Imenovati bi se moral "Bolan v glavo? Ja prišel si na pravo mesto, tukaj je naš meeting point!".

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. In razlog za ta napad? Ker vas moti zavzemanje za pravno državo, nestrinjanje s kavbojsko politiko MOL, upiranje protizakonitemu upravniku SPL? Ali pa imate v resnici problem le s svojo lastno pozicijo, saj v zagovoru protizakonitih zapornic premorete realnih argumentov?

      Izbriši
    2. Jasno, da ne premorejo realnih argumentov. Če bi jih premogli, bi z njimi tudi že zdavnaj postregli. Tako pa le potuhnjeno molčijo in ničesar ne pojasnjujejo.

      Izbriši
    3. sam ta bog je res bolan ej...

      Izbriši
    4. 21.34

      Vsak vidi tisto, kar pride skozi filter njegove psihe.......

      Izbriši
  30. so komu že blokirali kartico, ker je ni plačal?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predno ti jo blokirajo, bi ti morali poslati opomin.

      Meni pa sploh položnice ne pošljejo!

      Izbriši
    2. blagor..meni so poslali opomin ja

      Izbriši
    3. SPL je razposlal opomine.

      Izbriši
  31. 5. marca bo minilo 4 let, ko so bile zapornice v BS3 prvič aktivirane (na Reboljevi pa en teden kasneje). Takrat je bilo rečeno, da začasno za eno leto. Delovale so še skoraj 4 mesece več. Potem so bile aktivirane še septembra 2013 za tri tedne. Ne verjamem, da bodo tele od SPL zdržale do konca 2015.

    OdgovoriIzbriši
  32. opomine so plačali tisti,ki so podpisali pristop in doboli položnice.baje že pošiljajo položnice za leto 2015 po 60 evrov.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A kar za 50% več?

      Izbriši
    2. ja taka je pogodba, ceno določi spl enostransko...ne vem kdo pri zdravi pameti to podpiše

      Izbriši
    3. ja itak,baje,baje,baje

      Izbriši
    4. Pogodbo so prvi podpisali sebičneži in kriminalci, podpisujejo pa jo tudi nemočni in boječni zaradi izisiljevanja.

      Izbriši
    5. 06.43, 00.11!

      Je marsikaj zelo narobe, narobe pa je tudi, da na tem blogu zavajaš in lažeš! Beri lll. in lV. točko pogodbe, sploh pa obračunskega obdobja še ni konec. Pričakujem objektivno kritiko, ne pa tendencioznih laži, če ni svežih novic. Poštenost se obrestuje na dolgi rok!

      Izbriši
    6. Anonimni26. februar 2015 06.43!

      Saj bo šele 1.marec in ne 1. april!

      Izbriši
    7. https://www.youtube.com/watch?v=vVuZq471xQc

      Izbriši
  33. Ko se bodo dobro ustoličili bo 100 na mesec.

    OdgovoriIzbriši
  34. Polna usta obljub o tožbah in laži o nepravilnostih, rampe pa še vedno stojijo. Vsi govorijo kako policija naj nebi ukrepala v primeru odstranitve ramp, a odstraniti si jih ne upate. A vam povem zakaj kot sem tudi sam spoznal so rampe postavljene zakonito kot je zakonito tudi vse ostalo. Rampe so in rampe bodo dokler nas bo večina za tako kot nas je vedno bila. No sedaj pa nadaljujte z lažmi in zavajanjem ljudi pa pluvajte po meni ker sem povedal dejstva in resnico. Če rampe nebi bile legalne jih nebi bilo več!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimni27. februar 2015 10.10

      Tvoja dejstva in resnica so samo tvoja in mene ne prepričajo. S čim lahko dokažeš svoj prav? Baje si spoznal, da je vse zakonito. So ti pokazali podpise izjav in datume pod njimi? Si jih preštel? Še vedno nisi prerasel pravljic za lahko noč? Tudi prve rampe so »legalno« kar dolgo stale, dokler niso doživele sodne odločbe. Zakaj jih pa MOL ni upal postaviti ponovno, če je vse legalno, kaj praviš? Naši trdonje iz KO so pač herojsko ponovno preizkusili naše potrpljenje in naivnost. Pa so se malce opekli. Ob poteku dogodkov bo tebi in njim postalo vse jasno. Vozili bomo po pravilih, brez prehitevanja in vragolij, tako, kot prvič.
      Želim ti, da kar v največji meri užiješ svoj mir za zapornicami, dokler so še!

      Izbriši
  35. 10,10 pa res verjameš v to kar si napisal??

    OdgovoriIzbriši
  36. "Če rampe nebi bile legalne jih nebi bilo več!"

    LOL

    S takimi floskulami lahko uspete samo pri petletnih otrocih. Že šestletniki pa bi se vašemu naivnemu poskusu zavajanja (da ne rečem česa hujšega) pošteno nasmejali.

    OdgovoriIzbriši
  37. 10.10., koga prepričuješ in tolažiš s tem - morda sebe?

    OdgovoriIzbriši
  38. 10. 10. - Ne NEBI, ampak NE BI, če že pametuješ.

    OdgovoriIzbriši