nedelja, 7. december 2014

Dokumenta o prenosu lastništva NI

Črno na belem: zapisnika o prenosu lastništva ni. Pogodba enostavno nikakor ne more biti veljavna.


Za: Glavna Pisarna <glavna.pisarna@ljubljana.si>

Mestna uprava MOL
Adamič - Lundrovo nabrežje 2
1000 Ljubljana

Datum: 28. 11. 2014

Na Mestno upravo MOL naslavljam na podlagi Zakona o dostopu do
informacij javnega značaja naslednjo zahtevo za informacijo javnega
značaja (v nadaljevanju: dokument MOL).

Prosim za kopijo dokumenta MOL, ki je naveden v drugi alinei I. točke
"Pogodbe o upravljanju vstopno-izstopnega sistema za osebna vozila v BS3
(sistem BS3)" (v nadaljevanju: pogodba SPL)

in je opisan z naslednjim dejanjem, citiram: "da je Mestna občina
Ljubljana sistem BS3 in sistem nadzora nad njim, ki jih je imel v
upravljanju JP LPT s pogodbo (prevzemnim zapisnikom) predala
vsakokratnim etažnim lastnikom kot njihovo skupno premoženje (...)"

Gre torej za dokument MOL, ki je sestavljen v obliki pogodbe ali
prevzemnega zapisnika o prenosu lastništva zapornic, ki jih je
upravljalo JP LPT d.o.o., a jih je MOL (z dokumentom MOL) predala v last
etažnim lastnikom vseh večstanovanjskih stavb v soseski BS3. Kopijo
citirane pogodbe SPL prilagam v priponki, dosegljiva pa je tudi na
spletni strani http://www.spl.si/o_spl/novice/251/parkiranje_bs3.html
(http://www.spl.si/uploads/cm_files/BS3/pogodbaUpravljanjeParkiiri%C5%A1%C4%8DaBS3.pdf).
Dokument MOL je sicer eden od dveh pogojev, ki ga citirana pogodba v
VII.točki zahteva za pričetek veljavnosti, SPL d.d. pa je dne 25. 11.
2014 že razglasil, da je pogodba SPL veljavna. Iz tega sledi, da
zahtevani dokument MOL dejansko obstaja.

Informacija javnega značaja naj vsebuje kompleten dokument MOL, kot je
opisan zgoraj, vključno z vsemi prilogami in morebitnimi aneksi,
sklenjenimi do dneva izdaje informacije javnega značaja.

Kopija je lahko papirna (fotokopija) ali elektronska (slikovno
preslikana in v elektronski obliki shranjena na digitalnem nosilcu).
Želim, da mi informacijo pošljete po pošti ali po elektronski pošti, ker ne bom prišel na ogled dokumentacije v
prostore organa.

Zahtevano informacijo javnega značaja želim uporabiti za nepridobitni
namen. Stroške kopij lahko plačam po predračunu, po povzetju ali po računu.


lp








Navajamo dele odgovora MOL.
...
Vlagatelj navaja, da gre za dokument MOL, ki je sestavljen v obliki pogodbe ali prevzemnega zapisnika o prenosu lastništva zapornic, ki jih je upravljalo JP LPT d.o.o., a jih je MOL predala v last etažnim lastnikom vseh večstanovanjskih stavb v soseski BS3.
...
Uradna oseba je vlogo vlagatelja preučil, pregledal priloženo pogodbo, ki je sklenjena med etažnimi lastniki več stanovanjskih stavb v soseski BS3 in SPL d.d. ter ugotovila, da Mestna občina Ljubljana z dokumentom, ki ga vlagatelj zahteva, ne razpolaga.
...






Odgovor MOL: https://drive.google.com/file/d/0B3F4RPixCG4Rc1VKTm4zY0F5bzNYNHdrMVBCeUxCcGxxZGZF/view?usp=sharing

216 komentarjev:

  1. Komu zvoni?
    Zvoni KO in tistim predstavnikom NO, ki so ga s svojimi dejanji aktivno podpirali.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bravo uporniki, tako se dela!

      Će se je SPL lagal o prenosu lastništva zapornic, se laže tudi o % zbranih podpisov!!!!

      Izbriši
    2. Predvsem pa v tem primeru zvoni SPL. Oni so tisti, ki so odgovorni za pogodbo in oni so razglasili veljavnost pogodbe (njihovo obvestilo na oglasni tabli).

      Izbriši
    3. Mislim, da bo SPL sedaj hitro pospravil vse dokumente in objave o veljavnosti pogodbe.

      Izbriši
    4. Pri nas so javno objavljen dokument na oglasni deski že odstranili. Sedaj so izobesili obvestilo/poziv na "govorilne ure" enkrat tedensko, kjer bodo še naprej zbirali dokumente in podpise. Torej si bodo le malo znižali stroške.

      Izbriši
    5. SPL in KO sta pregloboko v Jankovićevi riti, da bi se sama ustavila zaradi takih malenkosti. Ustavijo jih lahko le še:
      - organi nadzora (inšpekcijske službe, vendar ne tiste pod okriljem MOL, ker tam vlada mafija),
      organi pregona (policija se je že usrala, zdaj je na vrsti državno tožilstvo) in
      - pritisk civilne družbe (žal brez glavnih medijev, ker so leni in skorumpirani).

      Izbriši
    6. Kot vse kaže, bomo v zaščito svojih zakonsko varovanih pravic morali iti v civilne tožbe.

      Izbriši
    7. Tudi drugod imajo zaporničarje
      https://www.youtube.com/watch?v=bHg3XiyFSjQ

      Izbriši
  2. Namesto kartic uporabljajte gumbek "B".
    Mogoče bo treba malce počakati (ker nagajajo), ampak ziher je ziher.
    Gumbek "B" ne odčitava vaših podatkov (nimajo pravice, da jih zahtevajo od vas).
    S kartico pa registrirajo, sledijo vašim prihodom, odhodom, vašim obiskom....
    Ne dajajte jim v roke orodja, ki bi ga, glede na njihove potrebe, lahko uporabili proti vam.
    Ne zaupajte nikomur - uporabljajte gumbek "B";

    OdgovoriIzbriši
  3. ODŠKODNINSKA TOŽBA! Tisti, ki bomo oškodovani in ne bomo mogli dostopati do lastnih nepremičnin imamo možnost odškodninske tožbe – vsak, ki ima v lasti avto in ne bo mogel dostopati po javni cesti!
    Se pravi, če ima družina 2 avta se lahko vloži zahtevek za odškodnino 30 EUR za vsak dan na avto, ko so nam preprečevali dostop do nepremičnine! Ker je v letu 365 dni je znesek do 21.900 EUR

    TO JE LEP ZASLUŽEK!!! Toliko lahko mi uporniki zaslužimo!!! Tako da vse tiste, ki se počutite oškodovane se lahko pridružite tožbi, kjer se bomo tudi dogovorili za odškodninsko tožbo!

    Če nas toži 100 oseb za odškodnino je to na letni ravni do 1.095.000 EUR (30 EUR/dan*365dni*100 oseb*1 avto).

    KDO BI RAD ZASLUŽIL NEKAJ DENARJA??? NAJ SE JAVI

    TUDI TISTI, KI STE PODPISALI POGODBE NE PLAČITE RAČUNOV IN PUSTITE SI BLOKIRATI KARTICO IN VLOŽIMO SKUPAJ ODŠKODNINSKO TOŽBO IN ZASLUŽIMO SKUPAJ!


    Ne nisem zoran, in kot očitno berejo ta blog tudi goreči podporniki zapornic. Ali se bojite teh napovedi, glede na to da hočete diskreditirati nas, ker veste da je odškodninska tožba možna? Saj živimo v Sloveniji! Ste pozabili? VSE JE MOŽNO, KAKOR TUDI ODŠKODNINSKA TOŽBA!!! STE POZABILI MILICO MAKOTER, ČLANA UPRAVE KOPER, IN MNOGO DRUGIH KI SO TOŽILI ZA ODŠKODNINE?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To se en zoran norca dela iz samega sebe oziroma iz KO. En tak zoran, ki je spisal pogoje za uporabo parkirnih kartic. :) Kot vemo, so v KO sami šalabajzerji in kriminalci, brez osnovnega pravniškega znanja ...

      Izbriši
  4. Testiranje, ki naj bi trajalo največ 10 dni (glej dopis SPL, ki so nam ga razdelili v nabiralnike) pa še kar traja in traja...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. In očitno bo lahko takšno stanje v naselju kar trajalo. Res živimo v čudni občini, čudnem mestu, čudni državi.

      Zanimivo bi bilo videti pogodbo o zaposlitvi za vratarja/e (tipka B). Predvidevam, da so sedaj dodatno plačani, saj se jim je delo občutno povečalo...

      Izbriši
    2. Zgleda, da imajo hude tehnične težave! Morebiti bo pa treba, zaradi tega, z njimi prekiniti pogodbeno sodelovanje.......

      Izbriši
    3. Huda tehnična težava je v tem, ker je pogodba protizakonita in ker niti za trenutek ne more stopiti v veljavo. Iz obvestila MOL je razvidno, da dokument, ki je v sami pogodbi določen za pogoj veljavnosti, ne obstaja.

      Izbriši
  5. Ti si en velik BEDAK!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To da je vam v interesu, da se zapornice za vsako ceno postavijo, ne pomeni, da smo ostali bedaki.

      Izbriši
    2. Seveda sem bedak, če sem plačala zapornice toliko denarja, da se ti zmeša zda pa niso moje.

      Izbriši
    3. Anonimni08. december 2014 02.05:

      kljub temu da ne maraš Lukina, Jarnovića, Lazarjeve in ostale druščine jih ni potrebno zmerjati z BEDAKI...

      Izbriši
  6. Sem prebral tale scan. Izgleda da bi morali informacijo javnega značaja zahtevati od JP LPT-ja, ker MOL zanika vsako povezavo z njimi. Zanima pa me, na podlagi kakšnega dokumenta je takrat JP LPT sploh postavila zapornice in nam jih računala?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja. Oni zanikajo povezavo, vendar v pogodbi jasno piše, kaj je pogoj za veljavnost. Drugače je na http://bs3parkirisca.blogspot.com/2012/03/za-kaj-se-je-treba-upreti-oz-sah-mat-v.html vse lepo napisano.
      Klasična goljufija. Drugače je trditev inšpektorata itak neveljavna (dokazano na sodišču kasneje).

      Izbriši
    2. Skratka mi ne samo, da smo plačali in PREplačali nekaj kar bi moral plačati MOL, ampak tudi po tem nismo prejeli predmeta "nakupa" in ga tudi ne bomo, ker je to formalno nemogoče.

      Izbriši
    3. Na koncu so nam še na "predmet nakupa" uvedli s pomočjo "javnega naročila" in "glasovanja" z "večino" uvedli "upravnika" kateri je z nami sklenil "pogodbo" katero je podpisalo "75%" sosedov.
      Oni pa kar rinejo naprej. Naj rinejo. Tudi marsikdo drug je rinil...

      Izbriši
    4. Prevzemni zapisnik med JP LPT in SPL je pomemben z vidika kaznivih dejanj oškodovanja javnih sredstev (JP LPT ne more kar s prevzemnim zapisnikom predati upravljanje zapornic na javni cesti; za to je potrebna odločitev MOL) in goljufije velike vrednosti (SPL je razglasil veljavnost pogodbe, čeprav eden od dveh temeljnih pogojev, postavljenih v sami pogodbi, ni realiziran). Za nas pa v tem trenutku razmerje med JP LPT in SPL ni pomembno ... Pomembno je zdaj to, kar izhaja iz obvestila MOL: da opisani dokument o prenosu lastništva ne obstaja, torej pogodba med etažnimi lastniki in SPL že zaradi pogojev v sami pogodbi niti za trenutek ni stopila v veljavo.

      Izbriši
    5. Tudi drugi pogoj o 75% podpisov ni izpolnjen iz preprostega razloga netransparentnosti. Vsak podpisnik pogodbe je po veljavni zakoodaji upravičen do transparentnega vpogleda in preverjanja podatkov, ki so pogoj za izpolnitev predmetne pogodbe. Kakorkoli obračamo so to osnovni poslovni običaji in uzance pravosodja. Več o tem si lahko vsak prebere v Obligacijskem zakoniku (OZ-NPB3);

      Izbriši
    6. Kakor je Pogodba napisana velja tudi obratno: Hipotetično veljavna Pogodba postane zopet hipotetično neveljavna tudi v primeru, če odstotek podpisnikov pade nazaj pod 75%... Že zato bi bila transparentnost podpisovanja v vsakem trenutku nujna. Hipotetično pa zato, ker nič od tega pri tej pogodbi ne zdrži resne pravne presoje. Tudi na tem blogu je bilo že zapisano, da ta dokument - skropucalo zaradi številnih pomanjkljivosti ne more bit veljavna pogodba.

      Izbriši
  7. A je to glas izgubljenega v puščavi?Izgleda že tako,ha,ha.......

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tu so vsaj informacije, medtem ko na drugi strani KO informacije skriva, SPL pa laže.

      Izbriši
  8. Poleg tega so to pogodbo s SPL, podpisali samooklicani osebki, vprašljivih moralnih kvalitet, v našem imenu, brez pravno veljavnih pooblastil.
    Takšna pogodba ni in ne sme biti pravno veljavna.

    OdgovoriIzbriši
  9. Daj se sprijazni,da so ljudje v večini zadovoljni in še enkrat,hvala KO!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne moremo biti zadovoljni, da nam kratijo varovane pravice. Poleg tega zaradi kaznivih dejanj KO in SPL izgubljamo čas, ki ga terjajo ZK postopki, zato nam hkrati ob prepiru na protizakonitih zapornic z obeh strani MOL krade naša zemljišča. Predvsem za slednje se lahko zahvališ kriminalcem iz KO. Te zapornice pa so zelo kratkotrajna stvar.

      Izbriši
    2. Ljudje so morda večinoma zadovoljni, morda pa niso. Vi ta podatek skrivate kot kača noge. Le za kaj?
      Vendar to itak ni pomembno. Še huje bi bilo. če se bi 100% sosedov zaj. in podpisalo pogodbo. Samo še huje bi dejanje bilo.
      Vi dobro veste kaj ste naredili. Država bo z vami počistila ne bomo mi.

      Izbriši
    3. Kateri ljudje? Kateri ljudje so zadovoljni?

      Da ti bo kdo verjel nam pokaži konkreten seznam ljudi, ki naj bi bili zadovoljni!!! Vi štirje v KO ste pač premalo, da bi lahko trdil kaj takega...

      Mi pa vsi dobro vemo koliko ljudi je nezadovljnih, saj se morajo vsak dan, tudi po večkrat, zaradi kaprice posameznikov, ustaviti pred zapornico in čakati, da jo jim odprejo. Ali se ti res zdi, da so ti ljudje kakorkoli lahko zadovoljni z zapornicami???

      Izbriši
    4. Ljudje bi bili zadovoljni tudi, če jim ne bi bilo potrebno recimo .... plačevati davkov...

      Pa jih je zaradi zakonodaje pač potrebno plačevati. Ali vidiš povezavo... spoštovanje zakononodaje, pa to...

      Izbriši
    5. LJudje si morda želijo, da bi bile rampe. Tega v resnici ne moremo trditi, ker ankete o tem nimamo. Lahko pa trdimo, da ljudje niso zadovoljni z SPL d.d. Anketa je to jasno povedala. Lahko tudi napovemo, da bodo ljudje čedalje bolj nezadovoljni z upravljanjem SPL d.d., saj za vplačana sredstva nič ne bodo dobili, niti dodatnih parkirnih mest niti reda.

      Izbriši
  10. Se spet sam hvališ? Ne boš se dolgo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po zanesljivih informacijah na ta blog pišejo (provocirjajo, preverjajo svoje teorije) tudi zaposleni iz SPL. Torej komentarje berimo s potrebno lucidnostjo in bodimo pripravljeni na vse "čudne in presenetljive" komentarje s to informacijo v zavesti. Večini v naselju je jasno "kam pes taco moli". SPLu je sedaj tudi jasno, da kaj veliko plačil ne bo več in da rentabilnost projekta na izhodiščih, ki so jih postavili ni možna.

      Izbriši
  11. Država je že zdavnaj dala roke proč,ker se steboj in peščico istomislečih ne mislijo in nočejo ukvarjati,tudi sam se pridružujem oceni,da so za nas zapornice odlična zadeva!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sosed, za vejico gre presledek.
      Drugače, verjamem, da vi mislite, da je BS3 divji zahod in, da zato izvajate to kar izvajate. Vi veste, ali imate prav ali ne. Jaz mislim da, če bi to kar pravite bilo res, ne bi bilo razloga da skrivate kar koli. Kje so podpisi? Za kaj niste uzeli 100 eur ali 500 eur na kartico? Ne vidim za kaj niste prej začeli s tem "projektom". Ne vidim za kaj se vam toliko mudi. Ne vidim za kaj bi MOL sploh odgovarjal na dopise. Vi že veste ali je janković vsemogoč ali ne. Vi veste ali vas bo pustil, da se boste sami znašli, ali vas bo branil.

      Izbriši
    2. Zapornice bi lahko bila odlična zadeva, vendar ne na način KO in SPL, ki je protizakonit in pomeni kaznivo dejanje goljufije.

      Žal bomo zaradi pohlepa peščice "koordinatorjev" in "upravnika" izgubili ne samo te zapornice, ampak tudi dragocen čas za urejanje ZK lastništva, vmes pa nam MOL krade zemljišča.

      Izbriši
    3. A ti ne znaš brati ali kaj?

      Izbriši
  12. Ta dopis iz MOL-a pošlji na SPL! Ali ga lahko obesim na oglasno desko v bloku? Vse letake, ki sem jih dal na oglasne deske v mojem delu so potrgali dol že drugi dan! Očitno nekateri ne želijo da bi ljudje videli kakšna prevara de dogaja v ozadju! Še enkrat jih bom obesil in tokrat dal še v nabiralnike.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni potrebno pošiljati SPL, saj je seznanjen z vsem, kar se piše na tem blogu, in temu prilagaja svoje kriminalne poteze. Za povprečnega stanovalca pa bo skenirani dokument preveč suhoparen. Bolj smiselno jih je le opozoriti na tale blog, ker lahko tukaj pridobijo informacije, ki jih pri SPL in skrbniku pogodbe Franju Martinecu ter pri KO in NO ne morejo.

      Izbriši
    2. Povprečen stanovalec se med vsemi temi komentarji težko znajde, oziroma na hiter način ne pride do tistih, ki so bistveni in argumentirani. Zato ponovno predlagam, da na enem mestu zberete (kopirate) samo tiste komentarje, dopise in odgovore, ki dokazujejo naš prav (kot npr.: šah mat)

      Izbriši
    3. To je dobra ideja ... Le nekdo mora to sestaviti in poslati na mail administatorjev ...

      Sicer je povprečen stanovalec s tematiko seznanjen že 4 leta (od konca leta 2010) in ima možnost se informirati iz različnih virov. Če ga zavajajo tudi člani NO in upravnik v njegovem stanovanjskem vhodu, pa jim verjame in je vplačal kartico SPL, naj jih o njihovem početju povpraša vsaj takrat, ko bo ugotovil, da je plačal za nič.

      Izbriši
    4. Tukaj so moji odgovori na najpogostejša oz. najpomembnejša vprašanja:
      http://jebelaljubljana.wordpress.com/2014/12/16/zapornice-v-bs3/

      Se pa bojim, da je za povprečnega stanovalca preveč besedila ... Sedem tipkanih strani in še priloge zraven ... No, po drugi strani pa, veliko takih povprečnih je podpisalo pogodbo z SPL, ki ima prav tako sedem tipkanih strani in še osem strani pravil v prilogi. :)

      Izbriši
    5. jebelaljubljana,

      HVALA za tvoj čas, prizadevnost in pomoč!

      Zdajle sem samo preletel, takoj, ko utegnem, bom temeljito prebral. Se veselim tega branja.....

      Izbriši
  13. Primer letaka, ki ga lahko razdelite sosedov, da izvedo tudi ozadje!

    ZAPORNICE V BS3







    AKTIVNI DRŽAVLJANI IN PREBIVALCI NASELJA BS3,



    SMO UPRAVIČENO ZASKRBLJENI NAD POSTOPKOM



    IZBIRE UPRAVNIKA ZAPORNIC SPL d.d.







    MISLIMO , DA JE PRIŠLO PRI IZBORU DO KRŠITEV




    ZAKONODAJE IN POŠTENEGA RAVNANJA KO




    (koodinacijskega odbora BS3) IN SPL-a.










    VEČ O TEM SI LAHKO PREBERETE NA SPLETNI STRANI http://bs3parkirisca.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. Seveda tekst malo bolj skupaj! Tukaj mi je raztegnilo do konca!

    OdgovoriIzbriši
  15. Za tiste bolje obveščene imam eno vprašanje:
    Kdo sedaj upravlja z zapornicami (Varnost, SPL, MOL,..)?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po moje: vsi trije pa še KO.

      Izbriši
    2. Dodaj še LPT, ki hrani bazo podatkov iz 2011/2012 in 2013 (eurobasket) in čaka nakazilo od SPL.

      Izbriši
  16. Če dobim letak v nabiralnik, si z njim obrišem RIT.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti ga boš dobil na šmirglu.

      Izbriši
    2. ti si pa res ena papiga ponavljaš za nami - večina je to že naredila z obvestili SPL- a...

      Izbriši
    3. 02.07

      Pišuka! A si montiral kamere?

      Izbriši
  17. Mal razmišljanje zunaj uradne škatle. Jankovič ima "poslovni model", neskončnega postavljanja novih in novih parkirišč, parkomatov, ramp in parkirnih hiš. Namesto da bi skrbel za Ljubljančane, nas odira evro po evro in potem se nam prav po debilno smeji iz razno raznih ekranov.

    Iz svojega stanovanja dan za dnem gledam propad od Stožic, kjer bi si lahko stanovalci za skoraj nič denarja uredili ooogromno parkirišč. Ampak .. jao, Zoki ne bo nič zaslužil. A je Ljubljana za Ljubljančane ali za politično masturbiranje enih malih lokalnih šerifov???

    Še slikca, kje bi lahko bilo par sto brezplačnih parkirišč:
    http://kondenzator.blog.siol.net/files/2014/12/Parkirisca_1.jpg

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam.

      Lepa slika. Si ti obarval "parkirno cono" ali je bil kdaj že potegnjen rdeči tepih?
      Ampak vrtički se tudi vidijo! Da Jankovića slučajno spet ne dreznejo v nos......

      Izbriši
  18. Se 100% strinjam s teboj. Samo ti si izbiral besede, jaz jih ne bi.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne straši ga. Kaj pa je rekel, kar ne bi bilo res?

      Izbriši
  19. Jankovič poleg zaporničarjev potrebuje tudi vrtičkarje (njegova zvesta volilna baza). Zdaj mu vsak prav pride...

    OdgovoriIzbriši
  20. 01.34,vsa čast na odgovoru,to si zasluži!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tisti komentar ni ravno za pohvaliti ... Je le tipična "komunikacija" na nivoju KO-jevih aktivistov ...

      Izbriši
  21. Anonimni09. december 2014 06.34 - se strinjam z vsem, kar si napisal.




    OdgovoriIzbriši
  22. No poglejte kako je v slogi moč - http://spb-1.weebly.com/aktualno.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dopis SPL-a glede SPB je tipično zavajanje v stilu SPL (podobno kot KO BS3). SPL se ni odpovedal upravljanju SPB zaradi složnosti lastnikov SPB, ampak zaradi sodnih odločb (glej http://spb-1.weebly.com/uploads/3/2/1/1/32119931/dopis_splu_08122014.pdf). Enako bo v BS3: tu KO in SPL nikoli ne bosta odnehala zaradi nasprotovanje stanovalcev BS3 ali ker že od začetka vse po vrsti počneta protizakonito, tudi ne zaradi inšpekcijskih ukrepov (še posebej ne zato, saj imata podporo mestne inšpekcije in lokalne policije), ampak bosta odnehala zgolj in samo po tem, ko bo tako odločilo sodišče. Vse tako kaže, da so civilna sodišča, vsaj nekateri sodniki, zaenkrat edini, ki se upajo ustaviti verigo kaznivih dejanj (goljufije, ponarejanje listin, izsiljevanje), ki jih izvaja SPL.

      Izbriši
  23. ......in stroški tožb, so prenešeni na ramena stanovalcev, ki so se s podpisom na pogodbi zavezali, da jih bodo poravnali namesto SPL...

    OdgovoriIzbriši
  24. Meni tale dokument o prenosu lastništva ne da miru.
    Dokument bi moral obstajati, če se je kdaj koli izvedel prenos lastništva. In če prav sklepam, bi se lastništvo (če bi bilo to možno, kar pa ni) moralo prenesti na stanovalce, ki so zapornice plačali, ne pa na kvazi nekega upravljalca (najprej JP LPT, sedaj na SPL). Torej, če občina takega dokumenta nima, se prenos lastništva nikoli ni izvedel.
    Obstaja pa "teorija zarote", da so dejansko pri JP LPT, naši "zaporničarji" v imenu nas vseh izvedli naročilo (brez naše vednosti in soglasja), ki ga je sedaj treba plačati, ker bo drugače plačilo izterjano. Denar pa KO lahko dobi samo od stanovalcev tako, da zapornice ponovno obratujejo, Obratujejo pa lahko le, če obstaja upravljalec. - In smo spet na začetku, pri KO, ki se mora pod nujno rešiti finančne zagate, ki jo je zakuhal pod vodstvom in s pomočjo MOL.
    Ovce pa: € na svetlo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tega pa ne razumem. Kakšno naročilo naj bi KO izvedel pri JP LPT? Misliš prenos lastništva? Koliko pa tak prenos stane? Saj praviš, da smo bili že prej lastniki in da so že prej prenesli namesto na nas, najprej na JP LPT.
      Če je bil prenos lastništva izveden na SPL, mora dokument obstajati tudi pri JP LPT. In ker je to javno podjetje, je možen tudi ogled dokumenta ( javni interes).

      Izbriši
    2. Jaz pa mislim, da se vse lepo zmenijo kar "po domače" in da dokument o prenosu lastništva trenutno sploh ne obstaja.

      Izbriši
    3. Občina ni naročila zapornic, ampak je dala soglasje, da jih v imenu stanovalcev postavi LPT. Zapornice je plačal LPT in so še vedno v lasti LPT, saj na noben način ne morejo preiti na stanovalce. Tudi na računih, ki jih je LPT izstavljal leta 2011, je navedena storitev upravljanja, ne pa odkup zapornic.

      MOL v svojih sporočilih sicer piše enkrat tako, drugič drugače - npr. v zabeležki sestanka 4.10.2012 je Razpotnikova povedala, da so zapornice delno že v lasti stanovalcev, dokončno pa jih bo MOL (ne LPT!) prenesela na stanovalce, ko bodo stanovalci plačali še manjkajoči znesek ...

      Sprva je KO uveljavljal logiko, da se lastništvo zapornic spreminja kar samodejno, eno sekundo si lastnik, naslednjo nisi več, pa spet si (odvisno od tega, ali si trenutni uporabnik sistema, torej če imaš veljavno kartico, ki ni blokirana).

      V pogodbi, ki jo KO in SPL sedaj vsiljujeta v podpis, je logika drugačna: zdaj naj bi bili lastniki zapornic vsi etažni lastniki, ne glede na lastništvo kartic, ne glede na podpis pogodbe, ne glede na dejansko plačilo položnice.

      Kakorkoli, prenos lastništva bi morala po 2. alineji I. točke pogodbe izvesti MOL (torej ne LPT!). Ker MOL tega ni (in ne bo?) storila, je ta pogodba bezvezen papir, s katerim SPL lahko maha pred skorumpiranimi inšpektorji na MOL in nepismenimi lokalnimi policisti, medtem ko se bo na sodišču z njim v najboljšem primeru osmešil, realno pa nagrmadil množične odkodniške tožbe.

      Stanovalci ne moremo postati lastniki zapornic niti po svoji želji (zapornice ne morejo preiti v naše roke, ker so zgrajene na javni cesti, ki je v lasti tretjih) niti na željo MOL/LPT/KO/SPL (če te ceste ne bi bile javne ceste, ampak funkcionalno zemljišče, kategorizirano kot skupni del vseh večstanovanjskih stavb, bi morali etažni lastniki o tem veljavno glasovati v skladu s stanovanjskim zakonom ali po obligacijskem zakoniku - kar pa niso).

      Etažni lastniki torej niti v teoriji ne morejo postati lastniki zapornic. Govorjenje o kakšnem dolgu stanovalcev do LPT, je neumnost, saj ne temelji niti na pogodbi niti na že izstavljenih računih.

      Druga zgodba je, če špekuliramo, da je KO kaj dolžen LPT-ju - ampak tega ne vemo in se nas ne tiče neposredno, kajti dolg med KO in LPT bi bili pravzaprav neporavnani računi znotraj organizirane združbe kiminalcev.

      O čemer lahko govorimo in moramo naglas govoriti, je že izvedena goljufija velike vrednosti, ki so jo KO-jevci izvedli skupaj s predstavniki LPT in MOL, zaključil pa SPL, na račun stanovalcev. Zato boj proti sedanjemu sistemu zapornic v BS3 pomeni boj za pravno državo.

      Izbriši
    4. Popravek prvega odstavka:
      Občina formalno ni naročila zapornic, dejansko pa je storila prav to, in sicer z nekakšnim soglasjem, da jih za račun stanovalcev postavi LPT. Zapornice je sicer plačal LPT, vendar so dejansko v lasti MOL, saj so grajene na javnih cestah (v večjem delu je lastnica teh zemljišč MOL, medtem ko LPT ni lastnik teh zemljišč, prav tako ne etažni lastniki). Zapornice na noben način ne morejo preiti na stanovalce. Tudi na računih, ki jih je LPT izstavljal leta 2011, je navedena storitev upravljanja, ne pa odkup zapornic.

      Izbriši
    5. Po tvoji razlagi razmišljam in sprašujem: Je mogoče, da je JP LPT d.o.o. s prevzemnim zapisnikom sistem predala upravniku sistema SPL d.d. samo v izposojo?

      Izbriši
    6. Pri MOL in LPT je vse mogoče ... Po nobenem sedaj veljavnem predpisu, niti državnem niti občinskem, pa ni možno, da bi bil upravljalec zapornic na javni cesti SPL.

      Izbriši
    7. Ali tudi ne bi mogel biti upravljalec v obliki sedaj modernega javno-zasebnega partnerstva?

      Izbriši
    8. Dragi moji, vi ste nas poskušali prepričati, da plačamo zapornice katere ste kot naročili od najcenejšega in edinega možnega izvajalca. O tem obstaja gora dokazov.
      Nekatere vam je uspelo prepričati, nekaterih ne. V vsakem primeru, mi zapornic na koncu nismo dobili. To je prva goljufija katera se je le nadaljevala v letu 2013 (izbira najugodnejšega upravnika na ponarejenem in absolutno mimo vseh zakonov narejenem javnem naročilu) razglasitev veljavnosti pogodbe, pošiljanje položnic itn.
      S tem ste skupaj z ekipo MOL in LPT sklenili drugi krog vašega početja. Čestitke. Če ste tako močni, da ne boste odgovarjali pred zakonom ste. Čestitke tudi v tem primeru.

      Izbriši
    9. V tem primeru bi se SPL dogovarjal z upravljalcem cest (MOL), ki mora za to sprejeti odlok ali akt (ki pa ga v primeru zapornic v BS3 ni). Ne morejo pa se etažni lastniki dogovarjati z zasebnim podjetjem, da bo upravljalo zapornice na javni cesti.

      Izbriši
    10. Situacija, ki jo imamo je tudi strokovno opredeljena... reče se ji anarhija... Trenutno imamo anarhijo oziroma njeno podzvrst anomijo, kjer gre za družbeni nered/kaos. V pogojih anomije ne obstaja dominantna družbena sila, obenem pa je odsoten tudi vsakršen družbeni red. Nasilje in nadvladovanje posameznikov in posameznih skupinic je pogosto sporadično ter usmerjeno v doseganje trenutnih koristi, zato ne služi ustvarjanju prednosti v socialni hierarhiji. Tipičen primer anomije je ulično nasilje in plenjenje trgovin v času velikih družbenih nemirov ali naravnih nesreč.

      Trenutno stanje je odraz odsotnosti potrebne hierarhije, ki bi jo moral neposredno uveljavljati MOL, posredno pa država. Ker pa imamo na obeh nivojih nesposobneže je to tako kot je...

      Izbriši
    11. O anarhiji in anomiji tukaj še ne moremo govoriti. Ljudje še vedno verjamejo, da nas policija ščiti (čeprav slabo) in da sodstvo deluje (čeprav slabo). Gre pa v primeru zapornic za organizirano kriminalno združbo, ki ima niti razpredene vse od MOL do policije in tožilstva, aktivno sta vanjo vpletena tudi KO in SPL. Stanovalci BS3 ne podpirajo protizakonitih dejanj, ampak so bili zavedeni, s strani KO in SPL, tudi izsiljevani in nadlegovani (vključno z obiski na stanovanjih), tako da jih veliko ni zdržalo pritiska in so podpisali protizakonite izjave oziroma pogodbe. Če pa bi bila anomija, se uporniki ne bi obrnili na policijo in tožilstvo, ampak bi uničevali zapornice tako kot v Rožni dolini parkomate. Kot je videti, še vedno verjamemo, da je država (predvsem sodna veja oblasti) močnejša od Jankovića, torej na višji stopnji, izven izvršne veje oblasti in nesposobnih ali skorumpiranih politikov vendarle verjamemo v avtoriteto pravne države.

      Izbriši
  25. ...naročilo za postavitev zapornic. Res je Razpotnikova uradno naročila zapornice, prav tako, kot je uradno naročila, da se račun zanje izstavi stanovalcem naselja (po naročilu Gargamela). Jasno nam je, da so vsi želeli pristaviti svoj lonček kuhaj, ampak, kaj vse so v resnici počeli, kar se sedaj skriva, če vemo, da združba ni imela soglasja, da nas zastopa in da je bil Gargamel o tem dobro seznanjen?.....Stvar je bilo treba izpeljati tako, da je vsaj na videz delovala zakonito.
    Dokument o lastništvu , po moje, obstaja pri dejanskem naročniku zapornic. Kdo je to? MOL se jih otepa, JP LPT ni hotel imeti z njimi več opravka....naše niso, saj jih nismo naročili, niti dobili potrdila, da smo lastniki (kljub zahtevi). Tako ostajajo samo še oni, samooklicani, ki morajo poravnati račun gospodarju.
    No, samo premišljujem in čakam, da jih požgečka organ in bodo ptički zažvrgoleli.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali veš, koliko še znaša dolg KO do JP LPT?

      Izbriši
  26. Hvala, ovadba. Bilo je izčrpno in razumljivo. Zdaj gre v printanje in v nabiralnike mojih sosedov: enim v veselje, drugim v jezo, tretjim pa v premislek, da ne bodo slepo verjeli, kar se jim servira.:))

    OdgovoriIzbriši
  27. Koliko si nam že zmetal v nabiralnike?In efekt?Raven ničli!!In sprijazni se z dejstvom,da nas je večina zadovoljnih z zapornicami.Hvala KO:

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Večina je zelo relativen pojem dokler se ne začne šteti.

      Izbriši
    2. misliš... vprašaj SPL, koliko so dobili plačanih položnic... res je efekt "raven ničli", to je ničli na računu SPL. Nekdo je naredil v zadnjih mesecih orng minus na tem projektu...

      Izbriši
  28. Anonimni10. december 2014 13.05 , ja seveda zapornice, vendar ne na tak način in s tem KO-jem. Ko bo zadeva transparentna sem pa tako ja ZA. In nehajte že z zavajanjem. Dajte KO karte na mizo, pa da vidimo...

    OdgovoriIzbriši
  29. Kogarkoli vprašam (starejše ali mlajše), vsi so proti zapornicam na tak nečloveški način.
    Ne vem kje je ta večina???
    Še tisti ki ste jih dobesedno prisilili z izsiljevanjem in grožnjami, sedaj vlagajo odstopne izjave in ignorirajo plačilo položnic.
    Denarja ne bo, tako da kar sami preplačajte svoje sranje.

    OdgovoriIzbriši
  30. Zgleda, da se pogovarjaš sam s sabo, jaz vem, da so vsi prezadovoljni, da lahko normalno parkirajo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda, da so zadovljni, če lahko parkirajo. Problem je da tudi sedaj, ko se zapornice spuščajo in dvigajo še vedno iščejo parkir place po naselju.... Še bolj pa bi bili zadovoljni, če bi se na rampah ne čakalo na odpiranje po pritisku na tipko B.

      Izbriši
    2. Če povzamem, je stanje naslednje: pripelješ se do zapornice, pritisneš tipko B, malo počakaš na dvig rampe, potem pa normalno parkiraraš.

      Mislim, da v tem opisu nekaj ne drži. :)

      Izbriši
    3. Ne drži to, da normalno parkiraš. Itak ni to namen zapornic ...

      Izbriši
  31. Hočeš rečti, da so v naselju sami zadovoljni kriminalci, ki verjamejo, da so izvzeti iz zakonodaje RS?. Ne seri klamf. Raje pridi s kakšnim argumentom, ki ni kriminalno dejanje, na plan. Ga ni, ne? Za to pa kot lajna ponavljaš vedno eno in isto - da si prezadovoljen in poten se še zahvališ sam sebi. Povej raje, kaj ste v vseh teh letih storili poštenega, v skladu z zakonodajo in v korist prebivajočih v naselju? Nič, ker niste sposobni storiti ničesar, razen slepo ubogati "gospodarja" v upanju, da se vam bo to izplačalo in bo poplačano.

    OdgovoriIzbriši
  32. Tipko B si boste kmalu nekam vtaknili in tisti, kateri ne bo imel plačano, bo lahko iskal parking drugje, potem bo pa v naselju še malo več prostora, pa bomo mi še bolj zadovolni, tukaj se boste pa še naprej repenčili in pisarili.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlična enačba Al-Kavarzimija (očeta algebre)!

      Vprašali so očeta algebre, kaj je človek, slednji pa je skromno odgovoril:
      - Če je človek pošten in moralen, torej = 1.
      - Če je šarmanten, mu dodamo eno ničlo, torej = 10.
      - Če je bogat, mu dodamo še eno ničlo, torej = 100.
      - Če je plemenitega rodu, mu dodamo še eno ničlo, torej = 1000.
      Če vrednost morale (število 1) pri tem človeku izgine, so ostale samo ničle, ki so brezvredne.

      Izbriši
  33. Tvoje pisanje na tem blogu, samo kaže kakšen bednik, pokvarjen si. Le zastraševanje, izsiljevanje.....
    Zakaj je bilo delovanje gumba B tako strogo varovana skrivnost? Jasno, da bi ljudje v strahu, pred nedostopom do lastnih domov, plačevali tisto, kar bi lahko imeli zastonj. Ste jim to povedali?

    OdgovoriIzbriši
  34. Zato ker se KO zaveda da je kao 75% premalo in želijo na silo doseči 100%...Ampak zavedajte se da tega ne boste doseglji in da bodo rampe padle par dni po tem ko bo konec testnega obdobja....in takrat se bomo mi smejali :)

    OdgovoriIzbriši
  35. Ohoho, hahaha danes so se drenjali na govorilnih urah stari in mladi, le čemu? A je gumb B onemel?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako za kaj? Zato ker ste jih, govna navadna izsiljevalska, prisilili, da plačajo mitnico. Eto tako. Ker ste roparji. Ti ljudje do danes niso podpisali. Le za kaj? Morda zato ker jim je super to kar počnete? Govna ste ena navadna in tako boste tudi končali. Če vas ne bo država vas bomo že mi sosedje. Boste videli..

      Izbriši
    2. Se opravičujem vsem, berete in komentirate na tem blogu zaradi izrazov mojega majmuna (govno,roparji in podobno) . Danes sem pozabil zakleniti kletko po pucanju njegovega dreka pa je prišel do računalnika. Sprejmite moje iskreno opravičilo. Včasih majmunu rata pobegniti iz kletke.

      Izbriši
    3. Sploh se ne nervirat. Majmune, ter ostale pobegle živali si izmenjujemo enkrat tedensko na Vojkovi 91. Tam se lahko oglasiš, da ga boš dobil nazaj ali si pa ker izbereš kakšnega drugega kompatibilnega primata na podobnem intelektualnem nivoju.
      Raje pokomentiraj kako je možno, da na teh "govorilnih urah" ne obveščate sosedov, da pogodba niti slučajno ne more biti veljavna.

      Izbriši
    4. S tako svojo dejavnostjo, bi vam odžirali posel!

      Izbriši
  36. Imajo na psihiatriji frej dneve?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 11.28

      Ne, psihiatrija dela! Ta, na kogar leti tvoja pripomba v komentarju, se ne zaveda svojih motenj in, po moje, še nima diagnoze.

      Izbriši
  37. Pa tudi prostor za 12.2o

    OdgovoriIzbriši
  38. Vsak četrtek se drenjajo, zmeraj več, krajani vejo kaj je dobro za njih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ker do zdaj niso dojeli kaj je dobro za njih, pa ste jih morali malo "prepričati".
      Govno eno navadno rekel sem ti že. Če vas ne bodo uporniki vas bomo mi.

      Izbriši
    2. Še bolj kot krajani, pa vejo KO, kaj je dobro za uboge stanovalce, ki jih skupaj s KO maltetira še SPL.

      Izbriši
    3. 00.48

      Sami sebe demantirate! Saj ste že septembra ustno razglašali,da ste zbrali 75% podpisov, teh 25% pa naj bi se "drenjalo" vsak četrtek! Ha, ha!

      Izbriši
  39. Seveda 99.99% podpisov, ostal si samo še ti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdaj le meni, ki nisem podpisal in nisem plačal in tudi nikoli ne bom, zablokirajte črko B in bo vse šlo v luft.

      Izbriši
    2. Kaj pa to, da ste nas nategnili za nakup zapornic?
      To ni pomembno?

      Izbriši
    3. 02.44

      Bo treba k spovedi. Lažeš, da sebi verjameš. Pa še kakšno mašo pri Fran čiškanih ali pa v Stolnici bo treba naročiti ....

      Izbriši
    4. 02.44

      Procente bo treba popraviti. Tu smo še jaz, ki nisem podpisal, 2 moja sorodnika, 3 moji prijatelji, 1 moj kolega, 4 moji sosedi. Drugih ne sprašujem, verjetno pa jih je še veliko.

      Izbriši
  40. 03.12,tebi seje čisto odtrgalo,GOTOFsi!!!

    OdgovoriIzbriši
  41. Ja,ostal je osamljeni upornik,nima več podpore,si mu pa o5.02 dobro povedal,bravo OK,super delate.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. G. Presledek, spet sam sebi pritrjujete in se navdušujete nad lastnimi, intelektualno izredno "kvalitetnimi" komentarji (05.02, 05.05)?

      Izbriši
  42. Kar koli rečete, ali storite, nič ne more spremeniti dejstva, da ste lažnjivci, izsiljevalci, kriminalci...

    OdgovoriIzbriši
  43. a tipka B več ne dela???

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Včeraj ob 16:00 je še!

      Izbriši
    2. Samo klikerji v glavi zaporničarjev ne delajo. Ostalo b.p.

      Izbriši
  44. Aktivni uporniki smo dali Oddelku za gospodarske dejavnosti in promet in Službi za pravne zadeve pri MOL kar nekaj dela s pobudami, ki so nekatere neodgovorjene že od 5.12.2014! Verjetno sestankujejo za zaprtimi vrati in pripravljajo diplomatske odgovore…..

    OdgovoriIzbriši
  45. Pobudniki proti zapornicam bravo. Od vsega začetka vas že spremljam, podpisala za zapornice nisem.V bloku vedo, da vas spremljam in imam vprašanje, kako naj se vam pridružimo.(tudi veliko sosedov, ki so že podpisali" za" bi se pridružilo. Hvala in lep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljeni! Veseli nas, da nas spremljate. Sodelujte s svojimi komentarji. Več glav več ve! Če bi se radi pridružili morebitni tožbi, pa pišite na bestlandija@gmail.com. Dokler gumb B dela, motenjska tožba še ne pride v poštev.

      Izbriši
    2. 06.18

      Slabo spremljaš:

      nam pišete na bestlandija@gmail.com

      Izbriši
    3. Dodatek k prejšnjemu komentarju : nismo proti zapornicam, smo pa proti nezakonito postavljenim zapornicam. Argumentov, zakaj sodimo, da so zapornice postavljene nezakonito, najdete v tem blogu kar veliko.

      Izbriši
  46. ...in proti vsem, ki so pri nezakonitem (beri kriminalnem) početju sodelovali.

    OdgovoriIzbriši
  47. Danes je lep dan, Janez je na prostosti , Tina je zmagala, protizaporničeji pa še kar žolčno razpravljajo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kdo pa so to "protizaporničeji" ? Tu smo samo tisti, ki se borimo proti nezakonitostim tistih, ki so pri postavljanju zapornic sodelovali.

      Izbriši
    2. Zakaj moramo pred objavo komentarjev spet dokazovati, da nismo "roboti"? Ali ni bilo to enkrat že domenjeno, da ukinete? Zakaj ste torej to spet uvedli?

      Izbriši
  48. Še zmeraj je bil danes lep dan, tebi pa tudi vsaka dlaka "smeta", oprosti PROTIZAPORNIČAR, je zdaj v redu?,.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tvoj odgovor je samo delno pravilen, drugega stavka sploh nisi prebral ali pa ga ne razumeš.

      Izbriši
  49. Moti nas kriminal, ki ste ga pripeljali v naselje in nasprotujemo vašim kriminalnim dejanjem, KRIMINALCI.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za vsako rit se palica najde, tudi lopovi iz KO in SPL bodo naleteli nanjo.

      Izbriši
  50. Pomesti moraš najprej pred svojim pragom,seveda če ga imaš,palica zate je pa,da imamo po zaslugi KO sedaj lepo red za parkiranje,kar tudi tebi prav pride.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. G. Presledek, kaj vam pomeni red v parkiranju, če pa ga zaradi nezakonite pogodbe kmalu ne bo več ?

      Izbriši
    2. Kje je kakšen red pri parkiranju??? Parkira se še vedno na intervencijskih poteh, okoli otroških igrišč in pod okni. Zvečer pa je enako težko najti parkirni prostor kot pred aktivacijo zapornic.

      Izbriši
    3. Imaš prav, za nas reda še vedno ni. Samooklicani KO nam v štirih letih ni bil sposoben v pogajanjih pridobiti nobenega novega parkirnega mesta, zardi njihovega "mečkanja" smo jih precej celo izgubili. O nezakonitosti razpisa za upravitelja in njegovega izbora, o nezakonitosti parafiranja pogodbe, o nezakonitem podaljševanju podpisovanja izjave, itd. pa sploh ni vredno izgubljati besed.

      Izbriši
  51. Revež, tebi očitno nekje nekaj manjka. Keri pri zdravi pameti pa si želi plačevati, kar bi lahko imel zastonj, živeti v getu, kjer režim določa sodrga kratke lajtunge in biti hvaležen ter presrečen, da jim lahko omogoči dobro življenje na svoj račun?

    OdgovoriIzbriši


  52. Še rad boš plačal,če boš seveda hotel biti z nami v getu,ha,ha,.ha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če boš še hotel obdržati svoj geto, bo moral delovati gumb B, ker imamo pravico dostopa do svoje nepremičnine. Kakor hitro nam bo to onemogočeno, boste imeli priliko v sodnem postopku dokazati, da ste delali zakonito in od nas sodno zahtevati plačilo. Kaj praviš, kdo se bo zadnji smejal?

      Izbriši
    2. Pa še nekaj državnih inštitucij jim bo treba prepričati, da je vredu zapreti javno pot. Z MOL se seveda lahko hitro zmenijo, ker ih Z podpira. Videli bomo, kako plavajo drugod. Pravica je počasna...

      Izbriši
  53. Pa kdo si ti, da boš govoril kdo bo kje, kdaj, kako!
    Bs3 ni bil in tudi ne bo nikoli geto. Take k si ti bi v ghettu že zdavnaj na klin obesl.

    OdgovoriIzbriši
  54. Adijo pamet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  55. Pa kaj se greste,zapornice delajo svoj red in basta.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne, zapornice prav gotovo niso pisale pravilnika in z izsiljevanjem (testiranjem) pridobivale podpise lastnikov etažnih enot, ki je trajalo več kot 3 mesece, kar je zakonsko določeno. To si je privoščilo nekaj osebkov, ki niti niso bili izvoljeni, niti niso imeli naših pooblastil. Ti osebki tudi niso registrirani kot pravna oseba in so se ves čas lažno predstavljali kot naši predstavniki (tudi v medijih). Ti osebki so za svoj ščit uporabljali predstavnike NO-ov , ki za glasovanje tudi niso imeli naših pooblastil. Vsi skupaj so se lagali, da bodo zapornice naše, nezakonito izvedli razpis za upravnika in njegov izbor. Samooklicana skupina osebkov, ki je sebe imenovala KO, pa si je drznila celo parafirati pogodbo z nezakonito izbranim upravnikom. Ta ista skupina osebkov
      in nezakonito izvoljen upravnik tudi skrivata podatke o številu podpisnikov izjav in številu vplačanih kartic ter prenosu lastništva zapornic, kar je pogoj, da pogodba stopi v veljavo.

      Torej 21.05!, svojega reda ne delajo zapornice, ampak so si to dovolili osebki, ki za svoje delovanje niso imeli in nimajo pravno-formalnih pooblastil! Zapornice me ne motijo, zelo pa me moti njihova predrznost (lažno predstavljanje,...) in način vsiljevanja njihovih zamisli brez javne obravnave pravilnika in brez upoštevanja drugih predlogov. Tu sploh ni vprašljiva cena prispevka za parkiranje! Gre za veliko več, gre za zaščito pravne države pred posameznimi interesnimi skupinami, ki mimo vseh zakonov izsiljujejo svoje zamisli. Če takih ne bomo ustavili, nam bodo naša življenja začeli krojiti po svojih interesih, merah in navadah. Zato ne bom pasiven in se bom uprl taki samovolji.

      Izbriši
  56. Ajde Kalimero,daj se že sprijazni,da je tako in koristi ugodnost tako kot večina nas v naselju,hvala Zokiju in KO.

    OdgovoriIzbriši
  57. A tega, da bi z argumenti zavrnil pisanje, ki ga je objavil Anonimni12. december 2014 23.50, pa ne zmoreš? Je tvoj miselni domet enak nuli, ali pa preprosto nimaš proti argumentov, ker je vse napisano res?
    Očitno drugega ne zmoreš, kot da skušaš z lastno hvalo, zavajati.
    Še provokciranje ti ne uspeva, Si kar si. Revež, ki bi rad bil nekaj več, pa si samo navaden, majhen lopov, ki še tega ne kapera, da ga večje ribe izkoriščajo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj je priznal, da je vse res, poziva ga, naj se s tem sprijazni.
      Kopiram: "...., daj se že sprijazni,da je tako......"

      Še nekaj: sedaj SPL pošilja položnice tudi tistim, ki niso hoteli podpisati izjave in so oddali le vlogo za kartico. Preverjeno!

      Izbriši
  58. Nisem bogat,ampak 40 Eur.pa imam,da plačain da imam mesto za parkiranje na Reboljevi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi Anonimni12. december 2014 23.50 ima 40€! Nisi razumel, kaj je hotel povedati. Še enkrat preberi samo del njegovega komentarja: "....Tu sploh ni vprašljiva cena prispevka za parkiranje! Gre za veliko več, gre za zaščito pravne države pred posameznimi interesnimi skupinami, ki mimo vseh zakonov izsiljujejo svoje zamisli. Če takih ne bomo ustavili, nam bodo naša življenja začeli krojiti po svojih interesih, merah in navadah...... "

      Izbriši
  59. Ni dovolj, da si se naučil črke. Je treba tudi razumeti napisano....tebi to očitno ne uspeva.

    OdgovoriIzbriši
  60. Moja soseda je, po njenih besedah, iz strahu plačala položnico. Pogodbe pa, baje, ni podpisala. Kako je to možno, da dobiš položnico, kljub temu, da pogodbe nisi podpisal?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slovenski pregovor pravi: Hudič v sili muhe žre.

      Sprašuješ, kako je to možno? Mislijo, da se ne bo razvedelo, da se kartica dobi tudi brez podpisa izjave. Zdaj na ta način rešujejo svoj "projekt".

      Izbriši
  61. No, ker je gospa zelo besna, verjetno ne bo problema, da to ponovi, ko bo treba in tam, kjer bo treba.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tega pa res ne razumem. Gospa ni besna, je prestrašena.

      Izbriši
  62. Bala se je, da ne bo mogla do doma, če ne bo plačala kartice in besna je na osebke, ki so ji zaprli ulico, po kateri dostopa do svoje nepremičnine... O tipki "B", se ji niti sanjalo ni, tako, kot mnogim v naselju ne in so iz enakega razloga, kot ona, podpisovali.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Menim, da še marsikdo jezen, ko bo prebral, da nekaterim ni treba podpisovati izjav in da so prehitro podlegli pritiskom. Sicer pa, kdor ne bere tega bloga, ne more biti dovolj informiran .

      Izbriši
  63. Še enkrat bom povedal,najbolj ste užaljeni tisti,ki vam ni za red parkiranja v naselju in mislite samo na svoj prag,VEČINA pa je zadovoljna z zapornicami in še enkrat hvala KO!Samo prazno slamo mlatiš iz obupa.Sprejmi poraz in to je to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dobro veš, da nas moti le nezakonitost in kraja.
      Nehajte krasti pa bo. Do takrat boste vsakih par let oropali sosede za novih 100 tisočakov in dvignili zapornice, takoj ko se zganejo oblasti.
      Saj vam sploh ni slab poslovni model. Le zanima me, kako boste s tožilstvom...

      Izbriši
    2. Kaj pomeni, da nam ni do reda v parkiranju v naselju?
      Daj mi malo to razloži? Ti misliš, da jaz želim, da uživam v tem, da nimam kje parkirati, a kaj? In kaj pomeni, da mislim, samo na svoj prag? Ne razumem? Dej mi razloži?

      Izbriši
    3. 05.53
      Saj ni nihče tekmoval s teboj. Mi ne iščemo zmag ali porazov, mi iščemo zakonitost in verjamem, da jo bomo našli. Nismo opupani, ker imamo vsak dan več dokazov o vaših "podvigih".

      Ne, nam pa res ni bistvo ustvarjati red parkiranja v naselju. Število obiskov tvojih sosedov zanima tebe, mi pa res pometamo le pred svojim pragom in tako je tudi prav.

      No, zdaj se pa začni spet klanjati in zahvaljevati KO kot Japonček! Oni bi bili bolj veseli kakega viskija.

      Izbriši
  64. A tebi ni jasno, ali se delaš še bolj neumnega, kot si?

    OdgovoriIzbriši
  65. Imel si nekaj let,da bi kaj naredil zakonito,samo zgago delaš in hujskaš peščico ljudi,sedaj pa vidiš,da ti ni uspelo,ha,ha,ha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To je tisti brez diagnoze (ha, ha, ha), ki še ve ne, koga ogovarja....

      Izbriši
    2. 07.55 Vi spravljate rampe v horizontalo, on pa v vertikalo. V katerem položaju so bile dlje?

      Izbriši
  66. Ta osebek, ki tu poje sebi samohvalo in verjame, da mu nihče nič ne more, je le en ubog bednik, potreben zdravljenja.
    Nima smisla, da mu odgovarjamo na njegove psihične blodnje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj bo kmalu, in vsak dan je to bližje temu, da bo moral komu drugemu odgovarjati za svoje podvige :) Doakazi za nečedne posle se kar kopičijo...in samo še tipko B onemogočijo in bo balonček počil :)

      Izbriši
  67. Ste pa res vsi skupaj otročji,na kakšen nivo ste pa šli?Saj se ne ve,kdo pije in kdo plača.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, saj sem že predlagal, da bi se morali obarvati. Težko nas je ločiti, kajne?

      Izbriši
  68. Glede na to,da nas je večina dosegla svoj cilj(rampe) s pomočjo KO in Zokija z veseljem zapuščam vašo družbo,hura,hura,hura!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vedi: ni pomembno, kje si ta trenutek.
      Pomembno je, da greš v pravo smer!

      Izbriši
    2. 10.29

      Če ne najdeš miru v sebi, ga zaman iščeš drugje.

      Izbriši
  69. Ja hura zato, da ste sosede nategnili za 260 000.00€ in sedaj ponovno za naslednjih 100 000,00€ in verjetno tako naprej v nedogled .Vendar reda pri 650 parkirnih mestih žal ne more biti. In za tako stanje so seveda krivi uradniki na MOL in pa samooklicani KO.

    OdgovoriIzbriši
  70. No pa se je včeraj zopet pokazalo kakšen nesmisel so te rampe!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali lahko poveš kaj več o tem?

      Izbriši
    2. in kaj je bilo včeraj? poveš kaj več?

      Izbriši
    3. Bom pa jaz povedal. Ob 20.30 ni bilo prostega parkinga nikjer v naselju. Smo se s sosedi vozili drug za drugim v krogih...
      Ljudje ki so prisli na koncert so en za drugim vozili mimo ramp, saj rampe ne padejo! Pa tudi lepo jim pise da pozvoni na tipko B. Mislim da bi rabili stanovalci neko skrito stevilko za dvig ramp v naselju. Pa tudi to da se placuje varnost za odpiranje, je malo cudno. Se slisi da jim gre zelo na zivce, ker skoraj vsak tretji zvoni.
      Z rampami ali brez je isto sranje, saj je premalo prostora za stanovalce. Tukaj ni nobenega reda, sploh z pogoji nezakonitega KO-ja.

      Izbriši
  71. Pa kaj vam je.eni pa res sebi v skledo pluvate,pa saj je za nas boljše,da so postavili te rampe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kdo smo to mi? Govori raje v ednini, če to ustreza tebi in se očitno hkrati niti ne zavedaš koliko lastnikov nepremičnin v naselju rampe vsakodnevno ovirajo pri njihovih aktivnostih. Nismo vsi v preteklosti dobili kartic...

      Izbriši
  72. Vsaj nekaj dobrega v zvezi z tipko " B " je lep in nežen ženski glas,kateri nam odpira rampe.Upam,da se stvar reši čim prej,kajti tole je že prava norišnica.

    OdgovoriIzbriši
  73. Po navedbi PP Bežigrad, naj bi bilo, zaradi zapornic, za red v naselju, pristojno jankovičevo mestno redarstvo. A ima to redarstvo zdaj tudi pristojnosti, da delo, ki naj bi ga, namesto policije, upravljali v Ljubljani oni, meni nič, tebi nič, prenese na privatno družbo, izbrano na javnem razpisu, samooklicanega KO, pod sumljivimi pogoji?
    (komentar na odgovor na pobudo, o tem, kdo je pristojen za vzdrževanje reda v naselju).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori




    1. Datum prijave pobude : 9. december 2014

      Četrtna skupnost : BEŽIGRAD

      Naslov pobude : Parkomati v Bs-3, cona III- tretjič

      Vsebina pobude : Hvala za odgovor, vendar mi niste odgovorili na vprašanje. Sprašujem drugače: Ali bomo tudi stanovalci BS3 (znotraj zapornic, ki jih upravlja SPL d.d.) deležni konkretnih ukrepov MR MOL?

      Datum objave pobude : 9. december 2014

      Odgovor pripravil : Oddelek za gospodarske dejavnosti in promet

      Datum odgovora : 15. december 2014

      Odgovor :
      Mestno redarstvo:

      Spoštovani,

      kot navajate v vprašanju gre za območje znotraj zapornic in je zato za vzdrževanje reda odgovoren upravitelj.

      Izbriši
  74. Tipka "B" bo kmalu ukinjena in prav je tako, za nas še nekaj parkirnih mest več.

    OdgovoriIzbriši
  75. In takrat bodo padle tožbe zaradi motenje posesti. Pa bodo šle rampe spet gor in začeli bomo zopet na začetku.

    OdgovoriIzbriši
  76. V Ljubljani se itak ne ve več kdo pije in kdo plača:

    http://www.zurnal24.si/jplpt-parkiranje-parkirisce-kontrolor-redar-ljubljana-mol-odvetnik-teja-verbic-clanek-241697

    OdgovoriIzbriši
  77. Odloki se spreminjajo po potrebah in vetru:

    Datum prijave pobude : 11. december 2014

    Četrtna skupnost : BEŽIGRAD

    Naslov pobude : Območje s posebno prometno ureditvijo

    Vsebina pobude : 3 vprašanja glede BS3. 1. Ali mora MOL za vzpostavitev prometne ureditve po 21.a členu objaviti odlok o določitvi v uradnem listu, ali pa je predpisu zadoščeno, če OGDP sprejme le notranji akt? 2. Kateri uradni akt je zadostil predpisom za vzpostavitev prometne ureditve na štirih javnih cestah v naselju BS3, kjer je promet dovoljen le za imetnike prometnih dovolilnic (le-te od 2. marca 2012 naprej niso več veljavne)? 3. Ali in kako je mogoča pritožba na ta akt?

    Datum objave pobude : 11. december 2014

    Odgovor pripravil : Oddelek za gospodarske dejavnosti in promet

    Datum odgovora : 15. december 2014

    Odgovor :
    1. Mestna občina Ljubljana je sprejela nov Odlok o občinskih cestah, ki je bil objavljen v Uradnem listu RS št. 63/2013, v katerem je v 33. členu določeno, da je Odlok o občinskih cestah (Uradni list RS, št. 78/00, 66/05, 94/08 in 37/10), ki je urejal parkiranje osebnih vozil na zemljiščih večstanovanjskih objektov in drugih zemljiščih fizičnih in pravnih oseb (21.a člen Odloka) prenehal veljati. Odlok o občinskih cestah te materije ne ureja več.

    2. Glede postavitve zapornic poti v naselju BS3 vas seznanjamo, da lahko Mestna občina Ljubljana na vlogo etažnih lastnikov izda soglasje za postavitev zapornice, če je postavitev zapornic v skladu s prometnimi predpisi. Mestna občina Ljubljana z zapornicami ne upravlja, ampak stanovalci soseske BS 3 v Ljubljani po SPL d.d. Pravila med etažnimi lastniki in solastniki urejata Stvarnopravni zakonik in Stanovanjski zakon, urejana pa so lahko tudi v Pogodbi o medsebojnih razmerjih med etažnimi lastniki, ki jo morajo sprejeti etažni lastniki na podlagi določil Stanovanjskega zakona.

    3. Ne gre za upravno zadevo, ki je v pristojnosti Mestna občina Ljubljana. Oseba, ki je prizadeta v svojih pravicah lahko vloži civilno tožbo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta odgovor MOL je velika sramota za OGDP in pravno službo. V odgovoru pojasnjujejo, da od lani velja nov Odlok o občinskih cestah, zato naj 21. a člen starega odloka ne bi več veljal. Vendar prejšnji Odlok o občinskih cestah sploh ni imel člena 21. a. Vprašanje se je namreč nanašalo na 21. a člen Odloka o cestnoprometni ureditvi. Prav odgovor MOL na drugo vprašanje potrjuje, da vedo, za kateri odlok gre, saj se v njem vsebinsko sklicujejo na besedilo pravega 21. a člena. Svoj odgovor bodo vsekakor morali dopolniti. :)

      Izbriši
  78. Tule se mi zanimata najmanj dva vprašanja:
    1. Ali je MOL že izdal soglasje za postavitev zapornic v BS3?
    2. Kdo je v imenu etažnih lastnikov dal vlogo za tako soglasje? (KO ali SPL - na podlagi kolikih soglasij etažnih lastnikov)

    OdgovoriIzbriši
  79. A bo že enkrat konc tega kriminala?

    OdgovoriIzbriši
  80. Ejga,smrdi,nehaj že!

    OdgovoriIzbriši
  81. Ja iz stolpnice zaudarja!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  82. Sem hotel oddati novo pobudo, pa sta 2 boljši že oddani. Na jasno zastavljena vprašanja zahtevata avtorja (ali avtor ) konkretne odgovore. Tako se dela!

    OdgovoriIzbriši
  83. Strjeno in temeljito:

    http://jebelaljubljana.wordpress.com/2014/12/16/zapornice-v-bs3/

    OdgovoriIzbriši
  84. Zaudarja iz atrija!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši