torek, 2. december 2014

Čas teče


Nevarna županova igra
Županova trma bi lahko Ljubljančane stala 10, ne le 2,5 milijona evrov.
Nedavno nadaljevanje pravde na gospodarskem oddelku ljubljanskega okrožnega sodišča med Tritonisom kot tožečo in MOL kot toženo stranko zaradi vračila kupnine, zamudnih obresti, odškodnin in stroškov, povezanih s pravnomočno razveljavljeno pogodbo o prodaji milijon evrov vrednega parkirišča ob Vojkovi, je pokazalo, da župan Zoran Janković ni pripravljen priznati poraza.

Politik, ki se ima za najuspešnejšega ljubljanskega župana po Ivanu Hribarju, najbrž težko prizna, da je tujo nepremičnino prodajal kot svojo in da bo treba vplačano kupnino vrniti z obrestmi vred. A kljub temu ne bi smel pozabiti, da je kot župan tudi po funkciji varuh zakonitosti in da se mora tega zavedati v vsakem trenutku. Ali drugače, če ne prej, bi moral že 21. januarja letos spoštovati pravnomočno sodbo višjega sodišča, ki je omenjeno pogodbo razglasilo za nično. In nato vrniti kupnino ter plačati zamudne obresti in druge priznane stroške. Da se temu ne bo mogel izogniti, bi mu moralo biti jasno najkasneje 30. julija letos, ko je na višjem sodišču postala pravnomočna (spet ne v občinsko korist) še ena sodba v isti zadevi.

Toda ne, raje se je odločil za zavlačevanje. Po vsem sodeč noče razumeti, da pojem pravnomočno na drugi stopnji pomeni, da je treba sodbo spoštovati, iz nje izhajajoče obveze pa takoj izpolniti. Nanjo namreč ni več možna pritožba po redni pravni poti, vložitev izrednih pravnih sredstev, to je zahtevkov za reviziji obeh sodb višjega sodišča, pa ne zadrži izvršbe.

Da župan igra nevarno igro, kaže tudi to, da še ni odgovoril na predlog poravnave. Aprila letos mu je Tritonis predlagal, da bi pravdo končal, če mu plača 2,5 milijona evrov (kupnina, zamudne obresti od leta 2009 in »diskontno« znižana odškodnina za poslovno škodo). In to čeprav je 7. maja dobil še predlog za razširitev tožbe. Z njim je Tritonis dal vedeti, da bo ob nepodpisu sporazuma uveljavljal vso škodo. Po njegovih izračunih je bilo te že takrat za 6,6 milijona evrov.

Direktor Tritonisa je povedal, da poravnalna ponudba velja le do konca leta. Zaveda se, da davkoplačevalci niso krivi, da se spor vleče zaradi županove trme in užaljenosti, ker si ga je drznil kazensko ovaditi tudi zaradi suma poslovne goljufije. Če tega ne bo storil, bi ob nadaljnjem zavlačevanju lahko dolg narasel celo na 10 milijonov evrov. Četudi bi se gospodarski spor na okrožnem sodišču vlekel še nekaj let in je vprašanje, kako visoka bo dosojena odškodnina, se župan ne bi smel tako igrati z davkoplačevalskim denarjem. Pričakovati, da bo vrhovno sodišče razveljavilo enaki sodbi višjega sodišča, ni realno. Še manj pa, da okrožna sodnica v gospodarskem sporu ne bo sledila pravnomočnima sodbama.

Upati je le, da župan ne špekulira, da bo spor trajal tako dolgo, da se mu izteče mandat, da bo prej odšel v pokoj, in ga bo reševal njegov naslednik. Tako razmišljanje namreč ni vredno župana Hribarjevega kova.

147 komentarjev:

  1. Ja, ja. Boste prišli na vrsto

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. http://www.ljubljana.si/si/mol/novice/93053/detail.html

      Izbriši
  2. Ni več zaščite.
    Pravna država je začela "brcati".

    OdgovoriIzbriši
  3. Primerjati na tak način Hribarja in Jankovića je skrajno nespoštljivo do tistih, ki imamo Ljubljano radi navkljub Jankoviću in njegovim ljubljankovićem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Prispevek je napisan korektno, pošteno in odseva dejansko stanje.
    Predlagam vam, da napisano še enkrat preberete. Morda vam bo uspeli zadeti bistvo (če niste zaporničar).

    OdgovoriIzbriši
  5. GOTOF SI!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Stanovalci Fondovih blokov se uspešno upirajo nasilju mestne oblasti, kadar jim hoče zagreniti miren spanec (http://www.dnevnik.si/slovenija/ljubljana/pececniku-ze-drugic-kosarica). Povsem nasprotno je v BS3 - tukaj imamo neki KO, ki skupaj z Jankovićem dela vse za to, da bi kakovost življenja v naselju čim bolj padla (gradnja ŠRC Stožice 22 ur na dan, kaotičen promet po Vojkovi, kraja funkcionalnih zemljišč).

    Razlika med stanovalci Fondovih blokov in BS3 je v načinu razmišljanju:
    stanovalci Fondovih blokov stavijo na pravno državo (skupaj vlagajo pritožbe na nadzorne organe),
    stanovalci BS3 pa smo se razdelili na egoste (nasprotujejo protizakonitim zapornicam) in kriminalce (jih ne briga za predpise, samo da zapornice upravlja SPL).

    OdgovoriIzbriši
  7. Požvižgajo se na lastne dokumente .
    Namesto da bi Frankopansko ulico urejali v skladu z veljavnim prostorskim načrtom, so se pri mestni občini odločili, da jo bodo za 100.000 evrov do božiča spremenili po lastni meri.
    (Dnevnik, 3.12.2014)

    OdgovoriIzbriši
  8. Spopad za OKS - brutalno. O Jankoviću uradniki pišejo, kot da je Tito




    Bojan Požar, Ljubljana, 03.12.2014 06:00

    Člani vodstva Športne zveze Ljubljana spremenili svojo odločitev, koga oni podpirajo za novega predsednika Olimpijskega komiteja Slovenije. Po novem niso več za Gabrovca, ampak za Jankovića


    Hud zakulisni spopad za stolček novega predsednika Olimpijskega komiteja Slovenije, ki ga "prazni" Janez Kocijančič, postaja vedno boj brutalen.

    Tako je ljubljanski župan in podpredsednik Pozitivne Slovenije Zoran Janković (mimogrede, čeprav je župan in tudi predsednik politične stranke, nekateri mediji, ki podpirajo njegovo kandidaturo, med njimi časnik Delo, sprenevedavo pišejo, da je Janković "nekdanji politik"?!) dosegel, da je izvršni odbor Športne zveze Slovenije - na sinočnji seji - celo spremenil svojo odločitev ter podprl Jankovićevo kandidaturo. Do včeraj je namreč Športna zveza Ljubljana podpirala kandidaturo Bogdana Gabrovca, predsednik ljubljanske športne zveze Janez Sodržnik pa je tudi eden od glavnih podpornikov in članov volilnega štaba Bogdana Gabrovca.

    PRITISKI IN IZSILJEVANJA. PRI SODRŽNIKU NAJ BI TUDI VLOMILI

    Po navedbah enega od članov izvršnega odbora so vodilni na Športni zvezi Ljubljana priče "hudim pritiskom in celo izsiljevanjem", Janezu Sodržniku, ki bo zdaj, po spremembi odločitve, koga "Ljubljana" podpira pri kandidaturi za novega predsednika OKS, Gabrovca ali Jankovića, izpadel, kot pravijo, "p....", pa naj bi minulo sredo ponoči celo vlomili v družinsko hišo. Isti viri pri tem dodajajo, da, kot vemo, pri nas "naključij ni". Poleg tega naj bi mu grozili s "propadom" športne dvorane Triglav za Bežigradom, ki naj bi bila zavarovana s hipoteko na Sodržnikovo osebno premoženje.

    Janez Sodržnik in člani izvšnega odbora so v ponedeljek, dan pred sejo, prejeli tudi tako imenovano "odprto pismo", ki župana Zorana Jankovića domala opisuje kot - Tita. Celotno pismo objavljamo v nadaljevanju.


    Odprto (anonimno) pismo predsedniku in članom izvršnega odbora Športne zveze Ljubljana naj bi napisal Marko Kolenc, naokoli pa pošiljal Dragan Banović. Za povečavo klik na pismo.
    Odprto (anonimno) pismo predsedniku in članom izvršnega odbora Športne zveze Ljubljana naj bi napisal Marko Kolenc, naokoli pa pošiljal Dragan Banović. Za povečavo klik na pismo.

    Pismo, ki je sicer nepodpisano, torej anonimka, naj bi napisal vodja Oddelka za šport na ljubljanski mestni občini Marko Kolenc, po elektronski pošti pa ga je pošiljal Dragan Banović, pomočnik direktorice Zavoda šport Ljubljana Tatjane Polajnar. Skratka, sami Jankoviću podrejeni uradniki.

    Pismo med drugim zahteva odgovornost Janeza Sodržnika, ker je - pred časom - javno podprl kandidaturo Bogdana Gabrovca.

    PODPRLI JANKOVIĆA, AMPAK ZARADI LJUBEGA MIRU

    Po navedbah naših virov so člani izvršnega odbora na včerajšnji seji Jankovićevo kandidaturo podprli zaradi "ljubega miru" in "v dobro ljubljanskega športa", poleg tega se sami pri sebi opravičujejo, da ima Športna zveza Ljubljana znotraj olimpijskega komiteja samo dva glasova. Zoran Janković pa naj bi šel celo tako daleč, da Janezu Sodržniku ne pusti, da se umakne, ampak zahteva, da se mora izjasniti in podpreti njegovo kandidaturo ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Je to kaj drugega, kot mafijsko delovanje?

    OdgovoriIzbriši
  10. Kaj nimaš drugega dela,kot klevetanje,daj že nehaj in nas ne muči z svojimi bedarijami,letaš sem in tja,brez veze!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mučiš se sam. Zapri stran in basta!

      Izbriši
  11. Neznanci uničili tri parkomate na območju Rožne doline

    OdgovoriIzbriši
  12. Ah,so mislili,da so bankomati........

    OdgovoriIzbriši
  13. Maribor - Ljubljana
    radarji - parkomati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Maribor - Ljubljana
      Kangler - Jankovič

      Izbriši
    2. V Slovenskih novicah berite:

      Bodo za Jankovića usodni parkomati kot za Kanglerja semaforji?

      http://www.slovenskenovice.si/novice/slovenija/bodo-za-jankovica-usodni-parkomati-kot-za-kanglerja-semaforji

      Izbriši
  14. Sodržniku, ki ni podprl Jankovića, ampak Gabrovca, vlomili tudi v avto

    Bojan Požar, Ljubljana, 04.12.2014 06:00

    Volilna kampanja za predsednika Olimpijskega komiteja Slovenije zdaj dobiva ne samo politično, ampak celo kriminalno dimenzijo

    Že včeraj smo poročali, kako je izvršni odbor Športne zveze Ljubljana na torkovi nočni seji spremenil svojo - že sprejeto - odločitev, da za predsednika Olimpijskega komiteja Slovenije podprejo Bogdana Gabrovca, in se odločil, da Gabrovca ne podpirajo več, ampak po novem(?!) podpirajo predsedniško kandidaturo Zorana Jankovića. Posamezni člani izvršnega odbora odkrito pripovedujejo "o pritiskih in izsiljevanju", nekaj ur pred sejo pa so prejeli tudi anonimno pismo, ki med drugim zahteva odgovornost predsednika ljubljanske športne zveze Janeza Sodržnika, ker se je odločil za Gabrovca.
    Spomnimo, pismo naj bi napisal Marko Kolenc, vodja oddelka za šport na ljubljanski mestni občini, članom izvršnega odbora pa ga je po elektronski pošti pošiljal Dragan Banović, pomočnik direktorice javnega Zavoda Šport Ljubljana Tatjane Polajnar. Banović je pri tem uporabil svoj službeni elektronski naslov @sport-ljubljana.si.
    Za Marka Kolenca pa naši viri pravijo, da naj bi bil zadnje dni čisto iz sebe ter na robu "živčnega zloma".
    DVA VLOMA PRI SODRŽNIKU
    Medtem pa Janezu Sodržniku niso vlomili samo v stanovanjsko hišo (prejšnjo sredo), ampak tudi v njegov osebno avtomobil.
    Sodržnik nam je včeraj sicer zagotovil, da se glede vlomov slišimo po telefonu, vendar je bil pozneje nedosegljiv, pa tudi klica ni več vrnil. Vloma pri Sodržniku, ki po navedbah naših virov nista naključje, samo dokazujeta, kako brutalna (in celo kriminalna) postaja volilna kampanja za novega predsednika OKS.
    VOLITVE NOVEGA KOCIJANČIČA POSTAJAJO POLITIKA
    Po navedbah naših virov se je volilna kampanja začela zapletati potem, ko se je razvedelo, da odhajajoči predsednik OKS Janez Kocijančič dejansko podpira Jankovićevo kandidaturo. Še več, Kocijančič naj bi celo "pripravljal" Jankovićev program. Vse skupaj pa žal dobiva tudi izrazit politični prizvok, saj naj bi strici iz ozadja, ki podpirajo Zorana Jankovića (med njimi je tudi Janez Zemljarič, podpredsednik Akademske športne zveze Ljubljana), hitro ugotovili, da morajo volitve za predsednika OKS "spolitizirati", sicer Janković ne more zmagati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali bomo potem imeli še enkrat županske volitve? Ali ni to malo drago igranje?

      Izbriši
    2. Se to dogaja v Sloveniji ali je to Bolgarija?

      Izbriši
    3. Predsedstvo v OK nima veze z županovanjem. Nove županske volitve bomo morali imeti, ker bo Janković kmalu v zaporu.

      Izbriši
    4. S precejšnjo verjetnostjo lahko ugotovimo, da Janković ne bo uspel v OK. Gre pa odličen vpogled v način delovanja - njega in njegovih podpornikov alias stricev iz ozadja.

      KO deluje na podeoben naćin in s podporo istega človeka. Torej previdno in ostanimo anonimni tudi nas tem blogu, če ne nam grozijo (podobno kot Sodržniku) kriminalna dejanja in neposredn grožnje.

      Izbriši
    5. Pa še pretiravaš ne. Grožnje so baje že bile. Je pisalo že tu, na tem blogu.

      Izbriši
    6. Zagovorniki protizakonitega KO in njegovih zapornic postajajo čedalje bolj nervozni. S fizičnimi grožnjami grozijo že kar nekaj časa grozijo, konkretno npr. Zoran Jarnovič kar pred vsemi na sestanku 12.6.2014. Danes pa mi je zagovornik zapornic (Tramte), ki je tudi lastnik garaže, grozil, da bo poklical policijo. No, sem jo kar jaz namesto njega. :)

      Izbriši
    7. Razmišljam naprej ... En lastnik garaže grozi drugemu lastniku, ker ta drugi noče uporabljati kartice za rampe ... Kakšen kreten moraš biti, da kot lastnik garaže groziš drugim lastnikom garaž zato, ker ne uporabljajo protizakonitih kartic, ampak se hočejo do svoje garaže pripeljati na zakonit način. Ta model ni navaden idiot, ki gre pač podpisat pogodbo z SPL - ta lastnik garaže je ekstrem med kreteni, cerficiran in klinično preizkušen.

      Izbriši
  15. No, na Puhovi je končno možno normalno parkiranje. Ob 16:50 je bilo zasedeno ca. 60% parirnih mest, ob 20.00 pa ca. 90%. Situacija se je z rampami občutno popravila in uredila!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dokler je možen prost prehod se tudi stanovalci nimamo kaj veliko za pritoževat. Uredijo naj še brezplačne kartice tistim, ki jih še nimajo in to je to.

      Izbriši
    2. Ja. Načeloma je tako. S tem, da se gospod od zgoraj očitno ne sprašuje, ali je normalno, da stanovalci plačamo 100000 EUR za vzdrževanje 4 zapornic, ter da SPL namesto države zapira javne poti. Njegovi predniki, so očitno to državo dobili po napaki, moji niso, so si jo morali prigarati. Jaz takšne države ne dam tajkunski bandi.

      Izbriši
    3. Brezplačne kartice....!

      Nikomur ni potrebno nič plačati.

      Izbriši
  16. Če nam bo sreča mila, ne bo treba čakati "karte za Dob". Je javno zatrjeval (na TV), da on pa že ne bo kot JJ. Odstopil bo tisti trenutek, ko bo obtožnica postala pravnomočna.
    Bomo kmalu videli. Dvomim, da bo držal besedo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če je v tej državi še kaj oblasti, bodo ti banditi vsi skupaj obsojeni za to kar so naredili. Za denar bo potrebno tožiti itak.

      Izbriši
    2. http://www.ljubljana.si/si/mol/novice/93053/detail.html

      Izbriši
    3. Ja, ampak okrog te zadeve je napovedanih še nekaj sodb! In če bo sodba v zvezi z zapornicami v BS3, se bo tudi za Jankovića obravnavala njegova odgovornost.

      Izbriši
  17. Kam je zašel ta blogspot, zame je važno samo to, da lahko normalno parkiramo, ko pridem domov, tisti, kateri si še niso uredili kartic, naj to čimprej storijo, ker tipka B ne delovala več dolgo. Sem pa vesel, da so tudi na Puhovi dočakali rampe, po dveh letih spet vidimo kaj je normalno parkirišče.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blogspot že 4 leta govori enako in bo govoril dokler ne boste tisto česar si zaslužite. A zaslužite si, zelo si zaslužite.

      Izbriši
    2. Izjave nočem podpisati. Ali dobim kartico, če jo zaprosim?

      Izbriši
    3. Jaz in zakonodaja Republike Slovenije praviva DA.

      Če si lastnik nepremičnine v naselju in če so zapornice spuščene, ti vsekakor pripada in to brezplačno.

      Izbriši
    4. A stare kartice še delajo? Niti probal nisem, odkar so rampe, parkiram v garažah ŠRC .

      Izbriši
    5. Nisem še poizkusil...

      Predvidevam pa da (preko klica na objavljene telefonske številke) dela. Vprašanje je le koliko časa bo sedaj obstoječe stanje?

      Izbriši
    6. 05.35

      No vidiš, kako lepo je parkirati v garažah ŠRC, tukaj pa kokodakaš, si pohitel, da te ne preseneti sneg, pa da te sosed ne vidi, da si aktiviral kartico! Vse stare kartice delajo, le še položnico bo treba plačati, takoj ko boš prvič aktiviral kartico, sicer bo le-ta umolknila in ne bo odpirala niti tvojim ali sosedovim obiskom.. Pa ne delaj se nevednega, le kako si našel pot do LPT in kako si zmogel podpisati vlogo in oddati svoje podatke za najem parkirnega mesta, celo davčno in EMŠO si moral navesti. Le zakaj? Glej ga glej tička, ki ima fička, pa se dela junaka! In tudi v ŠRC te bodo opazili sosedje, če si res tam. Težko boš ostal neopažen!

      Izbriši
    7. 08.26

      Zgleda, da si funkcionalno nepismen, skrajno površen ali pa v najboljšem primeru pol pismen, da ne omenim še kaj hujšega. Še enkrat poooočaaaasiiii preberi kaj sem napisal, potem pa preberi svoj odgovor. Se sploh zavedaš, kako spreobračaš in kakšne neumnosti pišeš?

      Vprašal sem, če stare kartice še delajo in (v drugem vprašanju), če (le-te) tudi odpirajo obiskom. Imam namreč še STARO kartico, za NOVO nisem in ne bom zaprosil, če moram podpisati izjavo, s katero se ne strinjam. Saj nisem nor, da bom plačeval vse, za kar se je SPL lepo zaščitil! Položnico mi za staro kartico še niso poslali. Staro kartico sem pa naročil KO-ju, ker so grozili z zaporo ceste in jo dvignil leta gospodovega, ko so jih delili. Poti do LPT torej nisem iskal.

      V ŠRC pa jaz parkiram verjetno dlje kot ti, zagotovo pa manjkrat kot ti, ker sem veliko odsoten. Še to, firbec, nimam fička, pa tudi če bi ga imel, se ga ne bi sramoval. Vse kar imam, sem si zaslužil na pošten način. Zato pa sem toliko bolj alergičen na tebi podobne, ki lezete županu v rit in se "pogajate" brez pravne podlage v škodo stanovalcev in verjetno sebi v korist. Sposobni pogajalci bi morali priboriti vsaj eno brezplačno parkirno mesto vsakemu lastniku etažne enote, še zlasti zato, ker nam je Janković s svojim spomenikom precej otežil bivanje v tem naselju in znižal vrednost nepremičnine! Take " šerife" je treba ustavit in tudi jaz bom med tistimi, ki vas bomo!

      Izbriši
    8. 08.26

      No vidiš, saj gre, in ti govoriš o funkcionalni nepismenosti. Ti namignem, kje dobiš pravi odgovor, čemu služijo stare kartice ......samo beri počasi, sicer ne boš razumel:

      http://www.spl.si/uploads/cm_files/BS3/Vloga%20%28BS3%29.pdf

      Torej, kako, si razumel? Če ne stopi na govorilne ure in se ti bodo osebno posvetili, kot vsakemu tvojega kova, ki misli, da je pismen, pa ne razume, kar prebere:

      http://www.spl.si/uploads/cm_files/bs3-Obvestilo%20uradne%20ure%2003122014.pdf

      In ti nisi zaprosil za novo kartico, zakaj že? Verjetno tudi avta ne kupuješ, če imaš pa starega v garaži?

      Izbriši
    9. Meni SPL besedila ne pade na pamet, da bi sploh prebral.
      Zame je to eno navadno izsiljevalsko sranje katerega si lahko nekam zataknete. Jaz že ne bom bral pravilnikov nepismenih ljudi.
      Kot vrhunski dokaz idiotizma delovanja KO lahko navedem 9. člen zakona o avtorskih in sorodnih pravicaj, ki pravi
      Nevarovane stvaritve
      9. člen
      (1) Avtorskopravno niso varovane:
      1. ideje, načela, odkritja;
      2. uradna besedila z zakonodajnega, upravnega in sodnega področja;

      Vi niste niti smešni. Vi niste niti žalostni. Vi ste obupno žalostni.

      Na sodišču bodo te zapornice hitro šle v luft, vi pa boste še malo počakali na procesuiranje, vendar boste že prišli na vrsto.

      Izbriši
    10. 16:11

      1. V prvem stavku Vloge za kartice, ki sem jo dobil v nabiralnik, piše, da boste kartice, za katere ne boste dobili povratne informacije, izključili iz sistema. Moje povratne informacije niste dobili in pričakoval sem, da je to že storjeno. Kaj je torej narobe z vprašanjem, če stare kartice še delujejo? Ha, ha, ste morali pa dobiti res "veliko" vlog, da tako podaljšujete zbiranje!

      2. Obvestil SPL ne berem več, ker niso ažurna in ker so bila že nekajkrat lažna in netočna (datumi testiranja,.....) Več zanesljivih informacij dobim na tem blogu.

      3. Na tvoje vprašanje:"In ti nisi zaprosil za novo kartico, zakaj že?", bom kar prilepil svoj odgovor, ki je že v komentarju, pa si ga ti spregledal. Kopiram: ".., za NOVO nisem in ne bom zaprosil, če moram podpisati izjavo, s katero se ne strinjam. Saj nisem nor, da bom plačeval vse, za kar se je SPL lepo zaščitil!" Spet nov dokaz o tvoji funkcionalni nepismenosti!

      4. Sklepaš napačno: "Verjetno tudi avta ne kupuješ, če imaš pa starega v garaži? " Vedno kupim nov avto prej, starega prodam kasneje. Še to: moj stari avto ni več v garaži. Čez pol ure bom vžgal novega in odhajam na pot!
      Ti verjetno še spiš, ker ob cca 01:00 strešaš še svoje neumnosti na blogu.

      Izbriši
    11. ANDRO. Stare kartice še delujejo in B tipka še vedno deluje! IN TUDI BO DELOVALA V NEDOGLED! Zaradi tega ker se SPL boji tožb! In če bodo tožbe, potem ne bodo mogli obirati vseh ovc, ki so podpisale!!!

      Tudi za obiske velja, da spuščajo IN JE PREVERJENO!

      Če te vpraša ob vhodu za ime, TI SVETUJEM DA SE PREDSTAVIŠ KOT XY IN NE POVEŠ SVOJEGA IMENA

      Kdaj boš lahko preizkusil zapornice? Ko boš imel veliko vrečk iz trgovine in se ti ne bo dalo nositi vse iz ŠRC-ja :)

      Izbriši
    12. Ne izmušljuj si imena in priimka. Ko te z Varnosti vprašajo o identiteti ali namenu vožnje, vljudno odgovoriš, da so to osebni podatki, ki se Varnosti in SPL prav nič ne tičejo. Če jim pa glede tega kaj ni jasno, naj pokličejo na policijsko postajo Bežigrad (01-589-6000). Tvojo identiteto lahko preverja samo uradna oseba, ne pa neki ulični (KO) ali upravniški (SPL) kriminalec.

      Sam že ves čas pritiskam tipko B. Opažam, da se reakcija na drugi strani razlikuje glede na uro: ob prometnih konicah te nalašč malo dlje sprašujejo (npr. tudi to, v katero smer greš - ven ali noter), zvečer malo dlje časa traja, da se sploh vzpostavi zveza, v preostalih delih dneva pa ti zapornico dvignejo takoj po pritisku tipke B, brez da bi se sploh kdo oglasil.

      Ko se bo KO/SPL odločil, da prehod onemogočijo komurkoli, ki se ne identificira, v tistem trenutku bo prišla policija in gremo v tožbo.

      Izbriši
    13. 21.58

      Lastna hvala, cena mala!

      Izbriši
    14. 21.58
      Ti verjetno še spiš, ker ob cca 01:00 strešaš še svoje neumnosti na blogu.

      Si se naspal? Pozno vstajaš? No za konjička sprehajat je osma ura ravno pravšnja, pa po zeljček, pa kakšno repco, pa še mamco na tržnico peljat, pol pa v ŠRC in pot je končana. Potem pa pred računalnik itd. Pa jutri spet in spet.

      Izbriši
    15. 10.46

      Ga ti živiš? Mu daješ za zeljček, repco, bencin?

      Izbriši
    16. 10.46

      Andro je službeno več v tujini kot doma. Predlagam, da se zamisliš nad svojim primitivizmom.

      Izbriši
  18. Popolnoma se strinjam s teboj 05.19,odlično je!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Spet tisti, ki za vejico pozabi presledek, ha, ha!

      Izbriši
    2. Saj se ve... to je naš Zoran..., Zoran Jarnovič :)

      Izbriši
    3. Popolnoma se strinjam s teboj 05.24,tako se govori!

      Izbriši
    4. Popolnoma se strinjam z menoj 05.50,super sem!

      Izbriši
    5. Sam s seboj se strinjaš. Spet si naredil isto napako.

      Izbriši
    6. Se strinjam.Jaz sem najboljši.Jaz vem.Jaz,mene,zmorem,bom.Vem,da bom ker bom,da zmorem jaz se strinjam,se,sebe,zmorem,najboljši.05.51.Govorim,najbolje,bom,jaz,bolje,parkiram,ne štajerci,ne ljubimci,ne študentje,jaz,mene,z menoj,najboljši05.24,vedno,da se,z menoj,blogspot!

      Izbriši
    7. Zoooooooooraaaaaaaaaaan, pojdi spat! Ti prinesem kavo?

      Izbriši
    8. Zoran problem je le, ker te nihče več ne mara. In ti to dobro veš. Skozi naselje se skoraj en upaš več. Ko pa že greš, imaš glavo sklonjeno, tvoj pogled pa je uperjen v tla.

      Ali je vredno?

      Izbriši
    9. Saj res, nič več se ne dere in petelini!

      Izbriši
    10. Zdaj kokodakate in se derete le še protizaporničarji!

      Izbriši
    11. Zakaj pa zagovorniki protizakonitih zapornic na blogu in na ulici izražajo toliko nervoze, če pa jih bo SPL domnevno vsak trenutek zaklenil za plačnike? :)

      Izbriši
    12. Hahaha, o čigavi nervozi spet kokodakaš? Na ulici se nervozno prestopajo nervozni protizaporničarji in občudujejo nemoteno vstopanje in izstopanje avtomobilov skozi zapornice in še vedno upajo da jih bo uslišal eden od dobrih treh mož, ki jih morda obišče še letos.

      Izbriši
    13. Govorim o nervozi zaporničarjev, kadar dežurajo ob zapornicah ali pa čakajo za menoj, da mi Varnost sprosti prehod - in postanejo kar nasilni. Govorim tudi o nervozi zaporničarjev na SPL, ki čakajo vplačila, ki jih je bolj malo; na drugi strani pa gnev tiste peščice zaporničarjev, ki so SPL nakazali izgolufan denar, vendar za to niso še nič dobili (ostali se vozimo brez plačila). Govorim še o nervozi zaporničarjev, ki na tem blogu žalijo (s kokodanjem) vsevprek vsakogar, ki izrazi svoje mnenje, da tudi sedaj ni nič lažje parkirati ponoči kot pred akcijo SPL. O teh nervozah zaporničarjev govorim.

      Izbriši
    14. Nervoze, ki jih naštevaš prizadevajo samo tiste, ki so izven koordinacijskega odvora. Hard core ima bistveno bolj nerodne stvari na glavi.

      Izbriši
    15. 11.31

      Kmalu težav ne boš imel več, saj ti Varnost ne bo več sprostila prehoda, zato boš uporabil veljavno kartico ali pa boš šel parkirat drugam. takrat boš pa spet polno nasilen zdaj si polovičarsko, ker izsiljuješ brezplačen prehod. O drugi nervozi, ki je v tvoji glavi nebi načenjal in enkratno je parkirati tudi ponoči odkar so spuščene zapornice.

      Izbriši
    16. Pozabljaš nepismeni sosed, da je prejšnjič šla tožba za deblokado kartic in to brez začasne aktivacije do končnega odloka sodišča.
      Tokrat ne bo tako. Tokrat bo zahtevan umik zapornic in začasna deaktivacija do končnega odloka. Kako se bo končalo, lahko greste pogledat na Palmejevo. "Izven naselja" bomo zelo kratko pa še to bomo šli not s pomočjo sosedov. Ne boste nas izsiljevali. No-go!

      Izbriši
    17. Vse skupaj bo ena draga predstava, v režiji Z&Z, na vaš račun, a v korist...

      Izbriši
    18. 11:58

      "Kmalu težav ne boš imel več, saj ti Varnost ne bo več sprostila prehoda, zato boš uporabil veljavno kartico ali pa boš šel parkirat drugam."

      Takrat se bodo težave začele vam, ker bo vložena tožba.

      Izbriši
    19. Nimaš prav. Njim se težave že dogajajo. Janković odhaja. Pravna država procesuira. Minimum 100 tisočakov so s prevaro spravili v žepe SPL. To ne bo šlo kar tako.

      Izbriši
    20. Čakam in veselim se, da pride dan, ko Varnost ne bo več noter spuščala vseh tistih, ki ne plačamo kartice.

      Ko bo SPL zablokiral prehod tistim brez kartic, bo soočen s tožbo, ki jo že zdaj pričakuje in ki jo bo SPL plačal z denarjem plačnikov kartic. Tožbo bo SPL po hitrem postopku izgubil.

      Tožba zaradi zapornic bo pomenila konec norije KO, in SPL se bo pobral ven iz naselja.

      Zapornice pa bodo nekoč lahko stale, ampak samo na zakonit način - torej verjetno ne prej, dokler Janković ne pristane v zaporu.

      Izbriši
    21. hm. osebno dvomim, da bo to zadnja položnica, ki jo bodo podpisniki dobili. Šele po tem se bo začelo z odškodninskimi tožbami ipd. Ne pozabite, da so oni podpisali! da so lastniki zapornic in s tem "zavedli" SPL. Zadeva bo zelo, zelo nerodna. Ne bomo se jih znebili kmalu. Vi sploh ne veste s kom tukaj imamo opravka.

      Izbriši
    22. 10.56

      Zdaj se mi je posvetilo! Saj se res večkrat vidiva! Sem se že spraševal, kaj se ta starejša gospa tako pogosto vrti ob zapornicah.

      Izbriši
    23. 12:58

      Če kaj vem, so uporniki SPL pisno opozorili na solo nezakonite akcije KO !

      Izbriši
    24. Seveda so, venda to ne pomeni nič.
      Mi smo pisali A sosedje so podpisovali B.
      Z logiko SPL je hitro priti do velikih komplikacij...

      Izbriši
    25. 13.05

      Imaš pa dolgo lajtngo!

      Izbriši
    26. O, gospa, če ste to res Vi, se pa z Vami ne bom več kregal. Spoštujem starejše in razumem vse vaše težave pri razumevanju zakonov in spremljajočih drugih predpisov. Še mi jim včasih nismo kos in potrebujemo permanentno izobraževanje.

      Kako zdravje? Večkrat vas vidim malo postati, da si oddahnete.....

      Ste pa super babi, da ste se naučili uporabljati računalnik! Moji starši ga ne marajo, se je pa dedek začel malo zanimati. Za razgibanje sivih celic je kar koristen, kajne?

      Lep in uspešen dan vam želim!

      Izbriši
    27. Stare gospe, ki stojijo ob rampah, so uboge ženice, ki še ne vedo, da se SPL norčuje s testiranjem zapornic. Ubogi ljudje mislijo, da morajo obiske čakati na zapornicah namesto da bi obiski sami uporabili tipko B. Pa hvala bogu, da nihče ne uporablja telefonskega odpiranja - potem bi bili zastoji še daljši in trobljenje ob rampah še glasnejše.

      Izbriši
  19. Hecno se mi zdi, da se na blogu, ki že štiri leta opozarja na nepravilnosti v zvezi s postavitvijo zapornic, ljudje, ki so zakrivili te nepravilnosti, zdaj tu reklamirajo in hvalijo:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V bistvu se ne reklamirajo, ampak sami sebe prepričujejo, da so na pravi strani. Težko je namreč človeku, ki ima toliko nasprotnikov in vsa dejstva govorijo proti temu, za kar se zavzema. Iz dneva v dan je v hujših škripcih, saj dogodki vsak dan sproti sami po sebi dovolj prepričljivo govorijo, da se zavzema za nezakonita dejanja, goljufijo in netenje sporov s sosedi.

      Postavi se v njegovo kožo in bolje ga boš razumel - je v silnih težavah, saj se zaveda, da je to kar zagovarja misija nemogoče.

      Izbriši
    2. Iščejo potrditve in navdušenja za svoja početja; so željni hvale in slavospevov.

      Izbriši
    3. Mislim, da niti ne. Ker smo na tem blogu vsi razen dveh članov KO poenoteni - smo proti nezakonitostim.

      Izbriši
  20. Sicer je pa sedaj znano, kaj si o nas misli MOL - KO in SPL sta nas pahnila v posebni režim (karkoli to že pomeni)....

    Odgovor pripravil : Oddelek za gospodarske dejavnosti in promet


    Datum odgovora : 2. december 2014


    Odgovor :
    BS3 je pod posebnim režimom (imajo zapornice, stanovalci so dobili daljince), z zapornicami pa upravlja SPL. Parkomati tam niso predvideni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nič novega, saj so posebej za BS3 dopolnili tudi Odlok o cestnoprometni ureditvi (junija 2011 so zaradi nas dodali 21.a člen). Kar mene čudi, je hkratno šalabajzerstvo in pišmeuhovstvo na MOL: čeprav je Mestni svet zaradi nas spremenili mestni odlok, še vedno znajo in ne morejo zakonito postaviti zapornice na cestah, ki peljejo v BS3. Sicer pa prebivalcev Ljubljane, mainstream medijev in ljubljanskih policistov takšno početje mestnih oblasti menda sploh ne zanima ... Tudi o mafijski bitki za predsednika OK je edini pisal le Požareport ... To je Slovenija danes.

      Izbriši
    2. Prav zanima me, kako bi MOL reagiral, če bi se zbralo 5 mandeljcev in postavilo rampo na Vojkovi pred Puhovo, da bi si stanovalci BS3 izboljšali parkirne pogoje. Kakšnih sankcij verjetno ne bi moglo biti, saj bi delali natančno to, kar so storili KO! Pred zakonom, pa pravijo, da smo vsi enaki. Morda bi MOL še enkrat dopolnil Odlok o cestnoprometni ureditvi s členom 21.b in to bi bilo vse. In tem petim mandeljcem predlagam za upravitelja zapore na Vojkovi kar SPL, ki ima tako že prakso najemati Varnost!

      Izbriši
    3. Na tak kavbojski način bo kmalu lahko postalo najlepše mesto še lepše, saj bomo prebivalci, poleg davkov, prostovoljno tudi urejali (obnavljali, snažili, plužili, zasajali zelenice,.....) še ceste v Ljubljani!

      Izbriši
    4. Drugo rampo bi pa morali postaviti za Reboljevo! Saj cilj posvečuje sredstva, kajne? Mi bi si levo in desno ob Vojkovi lepo zarisali rumeno črto in tam lepo parkirali. In vsi bi živeli v slogu in miru do konca svojih dni.

      Izbriši
    5. ANDRO. Stare kartice še delujejo in B tipka še vedno deluje! IN TUDI BO DELOVALA V NEDOGLED! Zaradi tega ker se SPL boji tožb! In če bodo tožbe, potem ne bodo mogli obirati vseh ovc, ki so podpisale!!!

      Tudi za obiske velja, da spuščajo IN JE PREVERJENO!

      Če te vpraša ob vhodu za ime, TI SVETUJEM DA SE PREDSTAVIŠ KOT XY IN NE POVEŠ SVOJEGA IMENA

      Kdaj boš lahko preizkusil zapornice? Ko boš imel veliko vrečk iz trgovine in se ti ne bo dalo nositi vse iz ŠRC-ja :)

      Izbriši
  21. Je SPL odstranil rumeni kontejner z Marolotove danes ali včeraj?

    OdgovoriIzbriši
  22. ODŠKODNINSKA TOŽBA! Tisti, ki bomo oškodovani in ne bomo mogli dostopati do lastnih nepremičnin imamo možnost odškodninske tožbe – vsak, ki ima v lasti avto in ne bo mogel dostopati po javni cesti!
    Se pravi, če ima družina 2 avta se lahko vloži zahtevek za odškodnino 30 EUR za vsak dan na avto, ko so nam preprečevali dostop do nepremičnine! Ker je v letu 365 dni je znesek do 21.900 EUR

    TO JE LEP ZASLUŽEK!!! Toliko lahko mi uporniki zaslužimo!!! Tako da vse tiste, ki se počutite oškodovane se lahko pridružite tožbi, kjer se bomo tudi dogovorili za odškodninsko tožbo!

    Če nas toži 100 oseb za odškodnino je to na letni ravni do 1.095.000 EUR (30 EUR/dan*365dni*100 oseb*1 avto).

    KDO BI RAD ZASLUŽIL NEKAJ DENARJA??? NAJ SE JAVI

    TUDI TISTI, KI STE PODPISALI POGODBE NE PLAČITE RAČUNOV IN PUSTITE SI BLOKIRATI KARTICO IN VLOŽIMO SKUPAJ ODŠKODNINSKO TOŽBO IN ZASLUŽIMO SKUPAJ!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To se en Zoran norca dela iz samega sebe oziroma iz KO. Isti Zoran, ki je spisal pogoje za uporabo parkirnih kartic. :) Kot vemo, so v KO sami šalabajzerji in kriminalci, brez osnovnega pravniškega znanja ...

      Izbriši
    2. Bi rekel, da ima Zoran kar tajnico. Vem kje je bil v času te objave.

      Izbriši
    3. Zoran je v času te objave denar služil s pisanjem avtorskega pravilnika in prometnega režima za neko drugo stanovanjsko sosesko ...

      Izbriši
  23. Kako se sklepajo pogodbe v Sloveniji? BALKAN STYLE :D

    https://www.youtube.com/watch?v=YoPngDPnge4

    OdgovoriIzbriši
  24. Sem nov v naselju BS3 in nov na tem blogu. Lastnik stanovanja, v katerem bivam, je oddal soglasje za delovanje ramp v dobri veri, da bo stanje na področju parkiranja v naselju boljše. Po "testnem" obdobju (ki v bistvu še traja) je dejstvo, da je stanje enako kaotično in niti slučajno ni boljše. Zaradi tega dejstva (ter zaradi številnih nepravilnostih ob postavitvi ramp) želi lastnik soglasje umakniti. Zanima me, kakšen je postopek. Pisanje na SPL seveda ni rodilo nobenih odgovorov.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vprašaj skrbnika pogodbe: http://odvetnik-martinec.si/

      Če ne bo želel povedati, ga spomni na kodeks odvetniške etike.

      Izbriši
  25. Jah. Plačevati bo treba. Kaj pa mislite? A se oni z vami zajebavajo brezplačno?

    OdgovoriIzbriši
  26. Za postopke bo bolj pristojen nekdo, ki se na pravo bolj spozna. Jaz ti svetujem:
    - Delajta zaznamke pogovorov (kdaj, s kom, na kakšen način, vsebina), da ne bosta obremenjena za plačilo kakšne sodbe ali česa drugega.
    - Lastnik naj pisno umakne soglasje in odda pošiljko priporočeno s povratnico.
    - Če že imata položnico, je ne plačajta.

    OdgovoriIzbriši
  27. Nov si praviš, pa že delaš probleme skupnosti, če si se na novo preselil se moraš ti prilagoditi večini, ne večina tebi, zmeraj je tako bilo in tudi v bodoče bo tako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dragi moj. Vas je 44% bilo, pred uvedbo pravilnika. Po uvedbi vas je verjetno le še 5%. 3 mesece ste maksimalno agresivno (na glasovnicah nisi mogel reči ne) zbirali podpise, pa vam ni uspelo priti niti na 50%. Vse ostale podpise ste pridobili z ustrahovanjem, ker ljudje nimajo denarja za odvetnike. Banda ste vi navadna lažljiva in lopovska in vi to dobro veste. Dokler Janković umetno blokira delovanje inšpektorata boste še nekaj časa smetili po soseski, po tem bodo zapornice (če ne prej zaradi tožb) šle v luft. Vas pa čakajo druge stvari. Le "delajte" naprej, le "delajte". Banda lopovska.

      Izbriši
    2. Pa da se razumemo, fašist navadni, katerega ne zanimajo Zakoni. Tudi mi, ki smo večina, ne bi smeli proti vami, ki ste ogromna manjšina uvajati svojih pravil in jih tudi ne uvajamo. Mi samo želimo, da bi imeli stvari postavljene skladno z ZAKONI in nič drugega. Vam in vašim mafijskim prijateljem, ta zadeva očitno nekakor ne sede.

      Izbriši
  28. To se pravi samo nakladaš, da si nov in si izmišljuješ vedno nove zgodbice, potem pa desetkrat odgovoriš na post, da bi drugi mislili koliko vas je, v resnici pa samo ti edini smetiš po tem blogu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V bistvu si na tem blogu samo ti. Vsi ostali smo samo stvar tvoje imaginacije. Jaz. Pravilnik. Moje. Zakoni. Samo jaz vem. Moje in jaz. Zapornice. Janković. Smetnjaki. Kartice. Blokate. Jaz. Zabojnik. Rumeno. Jaz veliki avtor, umetnik. Moje. Jaz. Upravnik. SPL. Izbira.
      Tvoje so in ulice na katerih ne stanuješ in parkirišča katera nisi kupil in pravilnik in intervencijske poti katere ne uporabljaš in ne veš kje se nahajajo in otroška igrišča na katerih se ne igrajo tvoji otroci. Vse je to tvoj svet. Tudi ta komentar je tvoj. Nobenega drugega okoli tebe ni. Ok, morda tisti trije.

      Izbriši
    2. Izzid glasovanja je bil objavljen na blogu in ti dobro veš kakšen je. Ljudje so dojeli, da ste goljufi. Čas dela za nas in to je jasno. SPL bo pobral svoj del. Kako bo kaj z Državo, bomo šele videli.

      Izbriši
  29. Priznam, da te malo kurim, ampak z veseljem, za danes bo tole zadosti, adijo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svako fašistično pisanje ne bo ostalo brez odgovorov.

      Izbriši
  30. MOL - KO - SPL = iste vrste ptiči skupaj letajo.

    OdgovoriIzbriši
  31. Ajde antizaporničarji, ste veliki poraženci in nimate se več kaj odločati,ker je že odločeno in tako je prav veliki večini stanovalcem v bs3.Bravo Zoki in zapornice!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čakamo, da SPL prične izvajati odločitev zaporničarjev. Boj se nadaljuje na višjih inštancah - in zato bo za zaporničarje toliko bolj bolelo spoznanje, da na koncu dobro zmaga nad zlom.

      Izbriši
    2. 12.32

      G. Presledek - prvič. Kdor se zadnji smeje, se najslajše smeje!

      Izbriši
  32. Imaš prav,dobro je že zmagovalec in?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To, kar počnejo skupaj KO, MOL in SPL, je kriminal, ni dobro.

      Izbriši
    2. G. Presledek - drugič.

      Izbriši
  33. Sobota, 6. 12. 2014
    Na naši oglasni deski se je ponovno pojavilo obvestilo s katerim se poziva na podpisovanje pogodb.

    Čudno, saj naj bi že zdavnaj presegli, v njihovih glavah namišljene procente.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Morda dosežejo 99 %.
      75 % je že zdavnaj preseženo.

      Izbriši
    2. 02.18

      Čigavo obvestilo pa to je (kdo je podpisan)? Pri nas ga ni.

      Izbriši
    3. Sanjajo svinje iz KO in SPL o koruzi ... Ne verjamem, da so sploh dosegli 75 %. Za KO itak vemo, da laže, imamo tudi materialne dokaze. SPL se obnaša ignorantsko, odvetnik Martinec pa ne odgovarja na vprašanja. Naj dokažejo, da so dosegli 75 %: naj napišejo vsaj to, koliko m2 (bruto ali neto) sploh predstavlja 100 %, in nam predstavijo pregled po stanovanjskih blokih. Seveda tega ne bomo dočakali pred pričetkom tožbe. In samo tako se bomo rešili teh kriminalcev iz KO in SPL - s tožbo.

      Izbriši
    4. Podpisan je SPL d.d.

      "Spoštovane" stanovalce obvešča, da se za podpis pogodbe in vse informacije zglasijo vsak četrtek, na Vojkovi 91. Tu jih bodo pričakali "osebki", ki jim bodo razjasnili, vse nerazjasnjeno in sprejemali pristopnice.
      O tem, kdaj bo konec preizkusnega obratovanja pa nič.
      Tudi o tem, da je, do začetka blokade, možen vstop v naselje, s pritiskom na gumbek G, nič.

      Izbriši
    5. To je verjetno kopija linka, ki ga je včeraj objavil 16:11 :

      http://www.spl.si/uploads/cm_files/bs3
      Obvestilo%20uradne%20ure%2003122014.pdf

      Danes je to stran že nemogoče dobiti. Andro ima prav, ko trdi, da je na tem blogu informacija zanesljivejša.

      Izbriši
    6. Parkiranje BS3 - SPL dd

      Izbriši
    7. 10.30
      Danes je stran dosegljiva in ažurirana.

      Izbriši
    8. Stran ni ažurirana, ampak samo ponovno vpostavljena. Še vedno ne piše nič o tem, koliko podpisov je zbranih, nobene statistike po stanovanjskih vhodih. Tudi dokument o prenosu lastništva, ki je eden od dveh notranjih pogojev za veljavnost pogodbe, ni objavljen. Podpisniki pogodbe ne vedo praktično ničesar: kdaj bo sistem pričel delovati, za katero obdobje delovanja so prejeli položnie (kdaj se izteče prvo leto), kdaj prejmejo kartice. Nič od nič.

      To je SPL in Jarnovičev "zakon BS3".

      Izbriši
    9. Boš pa menda že verjel na besedo! Tako renomirano podjetje, ki se stranke zanj tepejo, nima časa za malenkosti, ki zanimajo tebe. To so za njih poslovne skrivnosti, ki jih baje še naš KO ne izve . Važno, da plačaš položnico, za vse ostalo poskrbijo oni.

      Izbriši
    10. Ista logika je imanentna tudi sami pogodbi med KO in SPL oziroma Jarnovičevemu pravilniku (po njegovem: "Zakon BS3"): vi nam predajte pooblastila, torej podpišite izjavo, ki ste jo prejeli s pogodbo, da nam popolnoma zaupate, mi (ZNO in FNO) pa bomo v prihodnje v vašem imenu samostojno odločali ne samo o višini položnic, ampak bomo po naši presoji določali tudi nove pogoje, pod katerimi boste lahko uporabljali parkirišča in druge površine, ki so ali niso formalno v vaši lasti.

      Izbriši
    11. Točno tako, kot ugotavljaš! Ampak ljudje pa kar podpisujejo ..... Po moje sploh ne berejo ali pa ne razumejo....... Če bi jim v drobnem tisku napisali, da so dolžni SPL-u XY znesek za to in to, bi tudi podpisali.......

      Izbriši
  34. Misliš, pridobljenih nezakonito, z izsiljevanjem?

    OdgovoriIzbriši
  35. Kolk ste nadležni s temi zapornicami - izguba časa(ob rampi) in denarja. Vse je isto kot je bilo prej..., sam da je luža vedno večja, s tem pa tudi manj parkirnih prostorov.
    Nikoli ne bom pristal na pogoje KO, kaj šele na plačilo.
    Izsiljujte in zavajajte pa kje drugje, ker ljudje v naselju niso neumni in ne nasedajo več!!!

    OdgovoriIzbriši
  36. Saj ni bilo ramp,pa te luže niso motile,nehaj že jokat!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. So motile, so! Sedaj, pa motijo neprimerno bolj! Varnost sprašuje kdo bo po njih plul, pa za to nima pristojnosti. Legitimira te lahko samo policija! Kdor je podpisal vašo izjavo, bo za to plovbo in morebitno urejanje nivoja vode plačeval. Kontrolirali in beležili mu boste vsak privez, pa ne le njemu, tudi vsem, ki ga bodo obiskali z avtom.

      Izbriši
  37. Pravkar sem oddal tole pobudo na Pobude meščanov MOL:

    Glede na vaš odgovor z dne 2.12.2014 na pobudo Parkomati v Bs-3, cona III vas sprašujem, če smo potem stanovalci soseske BS3 še zaščiteni z Občinskim programom Varnosti Mestne občine Ljubljana (http://www.uradni-list.si/1/content?id=89674)

    Pobuda je bila sprejeta, glede delikatnosti možnega odgovora, pa dvomim, da bodo sploh odgovorili.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pobuda je danes objavljena in odgovor pripravlja Oddelek za gospodarske aktivnosti in promet.

      Izbriši
    2. Poglejte, kako se izogibajo odgovoru. Kopiram:


      "Odgovor pripravil : Oddelek za gospodarske dejavnosti in promet

      Datum odgovora : 9. december 2014

      Odgovor :
      Mestni svet Mestne občine Ljubljana je na podlagi določil 6. člena Zakona o občinskem redarstvu (Uradni list RS, št. 139/06) sprejel Občinski program Varnosti Mestne občine Ljubljana.

      Tako je Mestni svet Mestne občine Ljubljana na predlog župana in na podlagi usklajevanja z Ministrstvom za notranje zadeve sprejel Občinski program Varnosti (OPV) Mestne občine Ljubljana, s katerim sta v Mestni občini Ljubljana na podlagi ocene varnostnih razmer podrobneje določena vrsta in obseg nalog Mestnega redarstva Mestne uprave MOL (v nadaljevanju: MR MOL), te naloge pa usklajene s predpisi, programskimi dokumenti Ministrstva za notranje zadeve in policije na področju javne varnosti ter z drugimi potrebami varnosti v MOL. Pri tem so za Občinski program varnosti MOL in za delovanje MR MOL ključnega pomena predvsem Zakon o občinskem redarstvu, Zakon o varstvu javnega reda in miru (Uradni list RS, št. 70/06), Zakon o pravilih cestnega prometa, Zakon o prekrških, Zakon o lokalni samoupravi in odloki MOL.

      Sam program ne zagotavlja varnosti, ampak so v njem določene vrste in obseg nalog, ki jih opravlja MOL) na podlagi ocene varnostnih razmer podrobneje določena vrsta in obseg nalog Mestno redarstvo Mestne uprave MOL. Pravila ravnanja, zapovedi in prepovedi, ki so namenjena zagotavljanju varnosti in spoštovanju predpisov so pa določena v področnih predpisih, ki so našteti.

      Občinski program Varnosti Mestne občine Ljubljana obsega cilje, ki celovito urejajo oziroma zagotavljajo ustrezno stopnjo in kvaliteto varnosti v MOL. Ta bo dosežena z ustrezno varnostno politiko ter sistemskimi, pravnimi in organizacijskimi predpisi ter ukrepi organov MOL in Mestne uprave MOL (v nadaljevanju: organi MOL) ter konkretnimi ukrepi MR MOL, ki bodo usmerjeni v zagotavljanje javne in druge varnosti v občini.

      Glavni namen OPV MOL je dvigniti tudi varnostno kulturo vseh tistih, ki se tako ali drugače v MOL srečujejo z varnostnimi težavami in vprašanji in so v okviru svojih pristojnosti odgovorni za varnost. Obenem je cilj OPV MOL, da spodbudi vse druge, ki jim je MOL dom, poslovno ali drugačno središče, k samozaščitnemu varnostnemu ravnanju."


      Izbriši
    3. Oddal sem novo pobudo, bila je sprejeta. Kopiram: "Vaša pobuda je bila sprejeta. Objavljena bo v najkrajšem možnem roku.
      Hvala"

      Vsebina pobude:

      Hvala za odgovor, vendar mi niste odgovorili na vprašanje. Sprašujem drugače: Ali bomo tudi stanovalci BS3 (znotraj zapornic, ki jih upravlja SPL d.d.) deležni konkretnih ukrepov MR MOL?

      Izbriši
    4. Pobuda je že med čakajočimi - neodgovorjenimi.

      Izbriši
    5. Kopiram odgovor pobude:

      Datum objave pobude : 9. december 2014
      Odgovor pripravil : Oddelek za gospodarske dejavnosti in promet
      Datum odgovora : 15. december 2014
      Odgovor :
      Mestno redarstvo:
      Spoštovani,

      kot navajate v vprašanju gre za območje znotraj zapornic in je zato za vzdrževanje reda odgovoren upravitelj.


      No, smo v posebnem, specifičnem varnostnem območju, ki ga zagotavlja SPL!!!!!!!!??????

      Izbriši
    6. Kdo je v našem imenu odliočil, da je znotraj naselja, za vzdrževanje reda, odgovoren SPL?
      SPL, je KOI, z goljufanjem in izsiljevanjem, postavil za upravljalca zapornic. Pa še to delo,ne opravljajo sami. Za njih ga opravlja Varnost.
      A bodo zdaj privatne, kriminalne združbe upravljale z naselji v "najlepšem mestu na svetu"

      Izbriši
  38. Mam pun kufr teh ramp!!!

    OdgovoriIzbriši
  39. Namesto kartic uporabljajte gumbek "B".
    Mogoče bo treba malce počakati (ker nagajajo), ampak ziher je ziher.
    Gumbek "B" ne odčitava vaših podatkov (nimajo pravice, da jih zahtevajo od vas).
    S kartico pa registrirajo, sledijo vašim prihodom, odhodom, vašim obiskom....
    Ne dajajte jim v roke orodja, ki bi ga, glede na njihove potrebe, lahko uporabili proti vam.
    Ne zaupajte nikomur - uporabljajte gumbek "B";

    OdgovoriIzbriši
  40. Testiranje, ki naj bi trajalo največ 10 dni (glej dopis SPL, ki so nam ga razdelili v nabiralnike) pa še kar traja in traja...

    OdgovoriIzbriši
  41. Po navedbi PP Bežigrad, naj bi bilo, zaradi zapornic, za red v naselju, pristojno jankovičevo mestno redarstvo. A ima to redarstvo zdaj tudi pristojnosti, da delo, ki naj bi ga, namesto policije, upravljali v Ljubljani oni, meni nič, tebi nič, prenese na privatno družbo, izbrano na javnem razpisu, samooklicanega KO, pod sumljivimi pogoji?

    OdgovoriIzbriši
  42. http://jebelaljubljana.wordpress.com/2014/12/16/zapornice-v-bs3/#more-40

    OdgovoriIzbriši
  43. Ne morete proti vetru scat!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Življenje ni čakanje, da bo dež ponehal, ampak je učenje, kako plesati v dežju.

      Izbriši