torek, 14. julij 2015

Pritožba županu


Inšpektorat MU MOL
Proletarska 1
1000 Ljubljana


Zadeva: Pritožba na sklep Inšpektorata MU MOL št. 061-581/2015-28
Datum: 9. 7. 2015


Podajamo pritožbo na sklep prvostopenjskega organa, to je Inšpektorata MU MOL, v zadevi inšpekcijskega postopka proti SPL d.d. zaradi kršenja 4. člena Zakona o cestah, začetega po uradni dolžnosti na podlagi prijave več občanov policiji, ki jo je Policijska postaja Ljubljana-Bežigrad dne 24. 4. 2015 pod številko 2210-2895/2014 odstopila v reševanje Inšpektoratu MU MOL.
Inšpektorat MU MOL (prvostopenjski organ) je dne 29. 5. 2015 nekatere prijavitelje obvestil, da ne bo inšpekcijsko ukrepa. Na to obvestilo smo pritožniki dne 12. 6. 2015 na podlagi 43. člena Zakona o splošnem upravnem postopku (v nadaljevanju: ZUP) podali vlogo za vstop v postopek kot stranski udeleženci in pritožbo, s katero smo v povezavi z 235. členom ZUP zahtevali obnovo inšpekcijskega postopka, saj je ravnanje inšpekcijskega organa v zadevi občinskih cest v naselju BS 3 nepravilno in nevestno, s tem pa v škodo naših pravic, ki so varovane z zakoni in ustavo. Prvostopenjski organ je na našo vlogo in pritožbo odgovoril s sklepom št. 061-581/2015-28 z dne 19. 6. 2015.
Pritožbo podajamo zato, ker je prvostopenjski organ v sklepu št. 061-581/2015-28 z dne 19. 6. 2015 napačno ugotovil dejansko stanje, napačno uporabil materialni predpis in določbe procesnega predpisa ter tudi kršil pravila postopka.
Prvostopenjski organ je v odgovoru na našo vlogo navedel:
  • da je inšpektorica Inšpektorata MU MOL v inšpekcijskem postopku ugotovila, da je bilo za postavitev zapornic na občinskih cestah v naselju BS 3 izdano soglasje OGDP št. 371-955/2010-6-TP k projektu št. U 09/074-10;
  • da so vse štiri ceste v naselju BS 3 kategorizirane kot javne ceste na podlagi Odloka o kategorizaciji občinskih cest (Uradni list RS, št. 70/05 in 33/08), vendar niso v lasti MOL in v Zemljiški knjigi nimajo zaznambe javnega dobra;
  • da zato navedene štiri ceste nimajo pogojev občinske ceste v skladu z ZCes-1;
  • da v naselju BS 3 potekajo spori glede lastništva pripadajočih zemljišč k stavbam;
  • da je inšpektorica na podlagi zapisnika z dne 21. 5. 2015 zaključila inšpekcijski postopek;
  • da vlagatelji ne moremo imeti lastnosti stranke v smislu 42(2). člena ZUP, ker je postopek zaključen.


Obrazložitev pritožbe:


Inšpektorat MU MOL je napačno ugotovil dejansko stanje in kršil temeljno načelo materialne resnice.
Inšpektorat MU MOL je v obvestilu dne 29. 5. 2015 o tem, da ne bo inšpekcijsko ukrepal, za to navedel samo en razlog, in sicer podatek, da je OGDP izdal soglasje št. 371-955/2010-6-TP z dne 14. 12. 2010 k projektu U 09/074-10 z dne 25. 10. 2010. V sklepu št. 061-581/2015-28 z dne 19. 6. 2015 je Inšpektorat MU MOL zgolj ponovil to navedbo, pri čemer pa na pritožbene razloge vlagateljev sploh ni odgovoril.
Pri dokumentu št. U 09/074-10 gre za opis in tehnični predlog prometne ureditve. Investitor oziroma naročnik tega predloga je OGDP, prosilec za soglasje pa Javno podjetje LPT d.o.o. Dokument OGDP št. 371-955/2010-6-TP predstavlja naročilo za JP LPT d.o.o., ki je s tem postal izvajalec projekta. Niti to soglasje niti kateri drug dokument MOL pa ne omogoča, da zasebno podjetje kot upravnik, niti etažni lastniki kot njegovi naročniki, ovirajo oziroma preprečujejo anonimno uporabo javnih cest in uporabnikom javnih cest kršijo temeljne človekove pravice.
V zadevi zapornic na občinskih cestah v naselju BS 3 so bila doslej izdana naslednja naročila oziroma nalogi MOL:
  • OGDP je z dokumentom št. 371-955/2010-1TP dne 15. 10. 2010 naročil JP LPT d.o.o. ureditev parkirišč,
  • OGDP je z dokumentom št. 371-955/2010-6-TP dne 14. 12. 2010 naročil JP LPT d.o.o. ureditev dovozov,
  • župan MOL je z dokumentom št. 371-955/2010-12 dne 14. 12. 2010 naročil JP LPT d.o.o. upravljanje sistema zapornic v imenu MOL, do izteka poskusnega delovanja sistema zapornic,
  • OGDP je z dokumentom št. 371-955/2010-13-TP dne 17. 12. 2010 naročil JP LPT d.o.o. izvedbo del po »projektu U 09/074-10«, pri čemer bo OGDP izdajal uporabnikom sistema dovoljenja in pametne brezkontaktne kartice za uporabo sistema, JP LPT d.o.o. pa v svojem imenu in za svoj račun izstavi stanovalcem naselja BS 3 plačilo za izvedbo del za obdobje od 1. 3. 2011 do 1. 3. 2012,
  • OGDP je z dokumentom št. 371-410/2012 dne 27. 6. 2012 naložil JP LPT d.o.o., da preneha upravljati z zapornicami, in sicer jih odstrani ali pusti v dvignjenem položaju.

Soglasje k projektu št. U 09/074-10 sploh ne more za izvajalca določiti nobenega drugega podjetja kot le JP LPT d.o.o., saj je to podjetje tudi v mestnih odlokih določeno kot edini možni izvajalec tovrstne javne službe (kot upravljavec pa edino OGDP). Kdo je izvajalec projekta, je poleg zgornjih dokumentov, razvidno tudi iz »Vloge za izdajo soglasja k izdelani projektni dokumentaciji«, ki jo je OGDP prejel od JP LPT d.o.o. dne 27. 10. 2010 (pri MOL zavedena pod številko 371-995/2010-2). S to vlogo je JP LPT d.o.o. zaprosil OGDP za soglasje k projektni dokumentaciji (U 09/074-10 Varianta 2). Župan MOL je potem v imenu MOL dne 14. 12. 2010 izdal pooblastilo za podjetje JP LPT d.o.o., da v imenu MOL izvede prometno ureditev s sistemom zapornic na občinskih cestah v naselju BS 3.
Z vprašanjem zakonitosti sistema zapornic na občinskih cestah v naselju BS 3 se je že takoj na začetku leta 2011 ukvarjal tudi Inšpektorat MU MOL. Inšpektorice so skupaj z OGDP (s Petrom Skuškom, tedanjim vodjo Odseka za promet, in z Ireno Razpotnik, tedanjo načelnico OGDP) dne 18. 2. 2011 na skupnem sestanku predlagali, da OGDP na občinskih cestah v naselju BS 3 postavi prometne znake II-3 in dopolnilno tablo IV-5.
Iz zgornjega je razvidno, da župan MOL, OGDP in Inšpektorat MU MOL nedvomno obravnavajo občinske ceste v naselju BS 3 kot javne ceste in so tudi aktivno sodelovali pri vzpostavitvi režima zapornic na njih. Zato je nesprejemljivo sedanje sprenevedanje Inšpektorata MU MOL glede vprašanja, ali predpisi in dokumenti MOL omogočajo, da z njimi upravlja podjetje SPL d.d., ki s tem krši tako mestne odloke kot tudi Zakon o cestah.
Inšpektorat MU MOL je napačno uporabil materialni predpis.
Inšpektorat MU MOL napačno uporablja Zakon o cestah, saj si ga navkljub sodni praksi in odločbam ustavnega sodišča interpretira v zmoto, kot da so v 3. členu in 39. členu ZCes-1 našteti potrebni pogoji, da je neka cesta javna. Inšpektorat MU MOL napačno uporabi ZCes-1 vsakič, ko bi moral po uradni dolžnosti ukrepati v skladu s svojimi pristojnostmi in dolžnostmi, čeprav so bile inšpektorice že večkrat seznanjene z ustavno skladno interpretacijo teh določb, tudi v prijavi občanov z dne 25. 3. 2015, ki jo je Inšpektoratu MU MOL v reševanje odstopila Policijska postaja Ljubljana Bežigrad.
Ustavno sodišče je v več odločbah jasno povedalo, da trenutno lastništvo cest in zapornic za veljavnost kategorizacije ceste ni pomembno. V odločbi Up-267/11-16 in U-I-45/11-10 z dne 3. 4. 2014 je ustavno sodišče zapisalo (v opombi 7): »Javna cesta pridobi status javnega dobra na podlagi kategorizacije (M. Krisper Kramberger, Javno dobro v novi pravni ureditvi, Pravna praksa, št. 395 (1998), str. 17). Okoliščina, da to pravno dejstvo ni vpisano v zemljiško knjigo, ni pomembna. Pravni režim, ki velja za javno dobro, nastane že z objavo predpisa o določitvi nepremičnine za javno dobro in obstaja neodvisno od dejstva, ali je to vpisano v zemljiško knjigo. Vpis tega dejstva v zemljiško knjigo ne povzroči nobenih učinkov (povzeto po M. Tratnik, R. Venčur, Javno dobro, Pravna praksa, št. 38 (2010), str. 22).«
Sklepanje Inšpektorata MU MOL o pogojih za status javnega dobra je torej popolnoma napačno. Prav tako je napačno stališče Inšpektorata MU MOL o njegovih inšpekcijskih pristojnostih in dolžnostih. Dejstvo, da MOL ni uredila lastniškega stanja občinskih cest v naselju BS 3 in da je to stanje neustavno, namreč ne vpliva na dolžnosti iste občine, da kategorizirane občinske ceste vzdržuje in izvaja prometno politiko, inšpekcijski organi pa seveda morajo izvajati nadzor. Kljub ugotovljeni neustavnosti namreč ustavno sodišče ne razveljavi kategorizacije občinskih cest. To pomeni, da so take ceste še naprej veljavno kategorizirane kot občinske, čeprav lastništvo ni urejeno. V odločbi št. U-I-195/08-8 z dne 9. 7. 2009 je v 8. točki zapisano: »Ustavno sodišče je v odločbi št. U-I-387/02 z dne 20. 5. 2004 (Uradni list RS, št. 62/04 in OdlUS XIII, 36) tudi presodilo, da občina po ugotovitvi, da je posamezna javna cesta grajena na zemljišču, ki je v zasebni lasti, zgolj zaradi tega ne sme opustiti njene kategorizacije, ker je dolžna spoštovati predpisana merila za kategorizacijo javnih cest. V primeru, da cesta izpolnjuje ta merila, je občina dolžna cesto ustrezno kategorizirati in s pravnim poslom ali po navedenem razlastitvenem postopku pridobiti zemljišče, na katerem je cesta zgrajena.«
Župana MOL je o pomenu kategorizacije občinskih cest v naselju BS 3 podrobno seznanila že Irena Razpotnik. V elektronskem sporočilu 14. 2. 2011 je tedanja vodja OGDP zapisala: »Če so ulice kategorizirane, so skrb občine. Občina jih upravlja, na njih določa prometno ureditev, izvaja nadzor in jih vzdržuje. Hkrati je kategorizacija predpogoj za preprečitev privatizacije cest. Priposestvovanje javnih cest namreč ni mogoče, prav tako na njih ni mogoče pridobiti drugih stvarnih pravic. Občina ima v rokah prav vse vzvode, da z javnimi cestami upravlja tako, da je zagotovljena splošna korist in da je poskrbljeno za tiste, katerim je cesta prvenstveno namenjena.«


Inšpektorat MU MOL je napačno uporabil določbe procesnega predpisa in bistveno kršil pravila postopka.
Inšpektorat MU MOL je svoj sklep oprl na 42. člen ZUP (v uvodu oziroma glavi sklepa ter v zadnjem odstavku obrazložitve), kar je napačno, saj vlagatelji zahtevka nismo zahtevali, da se nam dodeli status stranke, ampak smo vlogo podali skladno z 235. členom ZUP in zahtevali na podlagi 43. člena ZUP, da se nam prizna pravica udeležiti se inšpekcijskega postopka kot stranski udeleženci. Ker je Inšpektorat MU MOL svojo odločitev oprl na napačno določbo procesnega predpisa, je neuporabna tudi obrazložitev sklepa, ker izhaja iz uporabe napačne določbe (v zadnjem odstavku obrazložitve je zapisano, da vlagatelji ne moremo imeti lastnosti stranke). Zato njegove odločitve ni mogoče preizkusiti.
Inšpektorat MU MOL je bistveno kršil pravila postopka tudi s tem, ker na pravno relevantne argumente pritožnikov glede njegovega obvestila, da ne bo inšpekcijsko ukrepal, ni vsebinsko smiselno odgovoril, ampak je zgolj ponovil navedbo iz svojega obvestila. Zahtevek pritožnikov po obnovi inšpekcijskega postopka pa je zavrnil z navedbo, da je inšpekcijski postopek zaključen. To pomeni, da je obrazložitev sklepa prvostopenjskega organa bistveno pomanjkljiva in je iz tega razloga ni mogoče preizkusiti, kar pomeni kršitev 7. točke 237(2). člena ZUP.
Prvostopenjski organ poleg tega sploh ni presojal o pravnih koristih vlagateljev za vstop v postopek. Pravne koristi vlagateljev so, da občinske ceste v naselju BS 3 uporabljamo v skladu z načelom anonimnosti, kot ga zagotavlja 3. člen Zakona o cestah. Te ceste uporabljamo vsakodnevno, saj v tem naselju stanujemo. Zato uporabniki javnih cest v naselju BS 3 izkazujemo pristno in dosledno potrebo po doslednem spoštovanju zakonskih pogojev za posege v splošno rabo javnih cest oziroma pri njenem omejevanju. Protipravna dejanja SPL d.d. pa imajo za posledico posege, zaradi katerih se je bistveno spremenilo naše bivalno okolje in so nam kršene temeljne človekove pravice, varovane z 32. (svoboda gibanja), 35. (pravica zasebnosti) in 38. členom ustave (varstvo osebnih podatkov).
Sistem zapornic v naselju BS 3 v protizakonitem upravljanju podjetja SPL d.d. je bistveno poslabšal življenjske razmere stanovalcev. Poslabšanje življenjskih razmer je kulminiralo v občutno zmanjšanje življenjske varnosti, saj imajo dostop protizakonito oviran oziroma preprečen tudi ekipe Reševalne postaje UKC LJ. Za uporabo občinskih cest v naselju BS 3 morajo reševalci pred zapornicami vsakič čakati, da se vzpostavi telefonska povezava z operaterjem, ki jim ali pa jim ne omogoči uporabe občinskih cest, oziroma jih tam počaka kdo, ki je reševalni prevoz naročil (glej prilogo 4). Zaradi tega se pri reševanju življenjsko ogroženih bolnikov po nepotrebnem izgublja dragocene minute. Zmanjšanje življenjske varnosti je neposredna posledica protizakonitega sistema zapornic. S tem nam je kršena temeljna človekova pravica do varnosti, ki je varovana s 34. členom ustave.
Če bo o naši pritožbi odločil drugostopenjski organ, na župana MOL s to pritožbo naslavljamo tudi apel, da kot odločevalec, ki je bil pri vzpostavitvi sistema zapornic aktivno udeležen že vse od začetka, dopolni postopek prvostopenjskega organa skladno s prvim in drugim odstavkom 251. člena ZUP in odpravi pomanjkljivosti ter na tej podlagi s svojim sklepom sam reši zadevo v zaščito zakonitosti.


Upravna. taksa 18,12 EUR je bila plačana 9. 7. 2015, na račun 01261-4610309121, sklic 11 75604-7111002-61581015.


Priloge:
  1. Vloga JP LPT d.o.o. (zavedena pri MOL pod št. 371-995/2010-2 dne 27. 10. 2010)
  2. Poročilo prometna ureditev v soseski BS 3 z dne 18. 2. 2011
  3. Elektronsko sporočilo Irene Razpotnik z dne 14. 2. 2011
  4. Elektronsko sporočilo Janeza Kramarja z dne 2. 7. 2015


Vlagatelji:

212 komentarjev:

  1. Ob vsem tem nerganju me najbolj zanima kdo hudiča nima v življenju početi nič pametnejšega kot se ukvarjati s tako nepomembno stvarjo kot so zapornice. In to v imenu manjšine, večina nas je z njimi več kot zadovoljna. Dragi gospod (sodim da ženska pač ne bi mogla biti za tem), pojdite na kopanje v tem čudovitem vremenu bo precej bolj terapevtsko delovalo kot pa pisanje 1001 pritožbe na oslovo senco. In tudi vsi, ki so naslovniki teh pritožb imajo gotovo pametnejše delo........

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To kar vi podgane ne razuete je, da svoboda nima cene.
      Enako tako vi podgane mislite, da so eni ljudje (v tem primeru) ženske vedno manj vredni kot ostali. V časih so to študentje, v časih Štajerci, v časih čefurji, v časih komunisti, v časih Židi, v časih Romi, starejši, mlajši karkoli.

      Skratka vse bi naredili, le da bi lahko kradli naprej. Nehajte krasti pa vam noben nič ne bo mogel. Vi ste eni navadni lopovi in tako boste tudi končali.

      Kreatorju tega besedila vsa čast!

      Izbriši
    2. Odgovor "podgane": To, da ženska ne bi izgubljala več let s tem je mišljeno kot kompliment in dokaz njihove superiornosti, ne pa manjvrednosti. Kreatorju besedila, ki je v mojem prejšnjem postu našel elemente kraje, šovinizma in rasizma pa medalja. Avtorju bloga pa sožalje, saj očitno intelektualno večkrat presega svoje sledilce. Vedno, ne pa V ČASIH.......

      Izbriši
    3. Kraja je tisto kar ti podpiraš, oz. si organiziral.
      Sigurno noben, ki ni masno zaslužil s tem ne bi niti v najbolj norih sanjah šel podpirati takšne kraje.
      Pa nam v naselje ne morejo reševalci podgana navadna! Tiho ste bili, ko so nam iz občine prevalili vzdrževanje cest. Počakajte, dobili boste svoje.

      Izbriši
    4. Podgana, raje napiši kako ste izbrali izvajalca. Koliko % ljudi je bilo za SPL in kdo je tisti, ki je SPL sploh izbral?
      Napiši raje podgana navadna, kam je šel denar.
      Napiši kaj je razlog, da občina ne plačuje naše zapornice iz proračuna tako kot je to po zakonu.
      Nič vas ne zanima, samo da je denar v žepih. Lopovi!

      Izbriši
    5. "Podgana" : Nič nimam z izborom izvajalca, nič nisem zaslužil, nobenega od organizatorjev postavitve zapornic ne poznam. Do sedaj sem zapornice le plačeval. SPL-u mnogo manj kot mestu. In celo užaljen nisem, da se me zmerja in žali. @džontra: izmeri si pritisk, da ne bi res rabil reševalca, ki bo stal pred zapornico. Pojdi raje na sprehod ali v najbližji bife za sprostitev.

      Izbriši
    6. Ja, ja. Nič nisi zaslužil. Le sediš in bereš blog vsak dan in razlagaš sosedom, da je super da se plačuje SPL bistveno manj kot v mestu.
      Će nisi lopov napiši koliko se to v mestu plačuje SPL če so iz občine napisali, da je to EDINI primer, da imajo zapornice na javnih poteh.
      Odgovori na zgoraj zastavljena vprašanja če nisi lopov. Dej, da te vidim. Malo ste se zajebali. Ne bomo vas pustili pri miru niti slučajno.

      Izbriši
    7. To da nimaš nič z izbiro izvajalca ne pomeni, da je izvajalec bil izbran pravilno, oz. da kraje ni bilo, oz. da se zoper kraji ni treba boriti. Tebi je očitno super, da plačuješ pa plačuj. Meni je problem, da izsiljujete denar. Do sedaj sem vam moral plačati 280 evrov (za otroka in zame)! Hej! Lopovi navadni banditski.

      Izbriši
    8. 14. julij 2015 08:07
      ... kdo hudiča nima v življenju početi nič pametnejšega kot se ukvarjati s tako nepomembno stvarjo kot so zapornice.

      Tisti, ki mislimo, da mora pravica in pravo premagati izsiljevanje in krajo stanovalcev BS3. To pa je najsvetlejše kar lahko ponudimo zanamcem-otrokom, ki rastejo v tej slovenski greznici.
      Ali je res to tako nepomembno?

      Izbriši
    9. Anonimni 8.07

      Ni res, da so zapornice nepomembne, in ni res, da je večina z zapornicami zadovoljna.

      Verjamem, da imajo vsi, ki se morajo službeno ukvarjati s temi pritožbami, tudi pomembnejše delo. Problem je, da svojega dela ne opravljajo v skladu s predpisi, ampak ga opravljajo nevestno in proti pravu. Zaradi protizakonitih zapornic v naselju BS 3 so več tisoč stanovalcem kršene temeljne človekove pravice. Zato občanom ne preostane drugega, ampak bo treba občino prisiliti, da vzpostavi zakonito stanje.

      V branje priporočam Andraža Terška:
      https://www.dnevnik.si/1042716143/slovenija/andraz-tersek-drzava-vse-bolj-deluje-kot-da-bi-bili-ljudje-njeni-sovrazniki

      Izbriši
    10. "Podgana:": za Anon. 09:50.
      Vsekakor mislim, da lahko otrokom ponudimo precej več in boljšega, kot je "Bitka za zapornice v BS3" v tej "greznici", kot jo imenuješ. Pri tej "bitki" pa gre, se bojim, za Don Kihotov sindrom. V naselju vas je nekaj, ki vidijo sovražnika, ki ga v resnici ni, ostali pa vidimo pač mline na veter (podobnost z zapornicami je očitna). Celo oproda je v igri. Le da džontra, ki je občasno tudi anonimni precej bolj kot na Sančo Panso spominja na Baldricka iz Black Adderja.
      @21:16: Uporabljanje pojma "večina" s strani nasprotnikov zapornic je zelo sporno. O tem ni nikakršnih dokazov. Pristaši na drugi strani, pa imajo vsaj primerno število podpisov (pa ne mi prosim sedaj o izsiljenosti, itd.). Če bi bilo v resnici toliko ljudi proti, potem bi zapornice že zdavnaj padle. Iz svojih izkušenj, poznam samo dve gospe, ki se z zapornicami ne strinjata.
      Vsekakor pa mi je v veselje malo polemizirati z razumnimi ljudmi, kot sta avtorja zadnjih dveh postov.
      Lep dan vama želim.

      Izbriši
    11. Za 01:21:
      Absolutno se motiš - ni je večje vrednoste kot je osebna svoboda gibanja in govora. In ti vrednosti nam poizkušaš prikazati kot nepomemni?

      Glede vsebina pa prosim čimprej pojasni zakaj bi si nekdo, ki ima garažo v naselju želel zapornice? Sam ne najdem nobenega razloga, zakaj bi si vsi ti ljudje (nekaj 100 garaž je v naselju) bili pripravljeni ustaviti najprej ob vstopu v naselje in nato še ob izstopu iz njega.

      Enako se sprašujem tudi za vse tiste, ki imajo podjetje ali pa karkoli drugega, kar bi kogarkoli lahko zanimalo v naselju BS3.

      Govorimo namreč o JAVNIH cestah in ne o parkirnih prostorih. Z zapornicami so najprej in predvsem zaprte javne ceste in ne dostopanje do parkirnih prostorov!!! Parkirni prostori so zgolj in samo preusmerjanje in zavajanje kriminalnih sosedov, saj parkiranje kljub zapornicam ni in ne more biti omogočeno - ker je parkirnih mest v naselju enostavno premalo.

      Izbriši
    12. Dragi moj. kljub temu, da je večina tukaj absplutno nepomembna ti bom odgovoril na tvoje pisanje.
      9 od 70 vhodov je glasovalo za SPL.
      44% za zapornice sploh.
      Vse to Januarja 2014.
      Več informacij na to temo: http://bs3parkirisca.blogspot.com/2014/01/reakcije-na-zbrane-glasovnice.html

      Izbriši
    13. A ja, pozabil sem zapisati, da je celotno anketo itak izvedel Lukin tako da, o verodostojnosti zbranih podatkov raje ne bi debatiral...

      Izbriši
    14. Anonimni 1.21

      Samo ena anketa je bila izvedena (konec 2013) in ta je pokazala, da KO in SPL nimata večine.

      Zbiranje podpisov za pogodbo pa je in še vedno poteka na silo, zato je delež podpisov na tej protizakoniti pogodbi (ki sploh nikoli ni pričela veljati!) irelevanten za argumente o tem, kaj podpira večina. Stanovalce se je in se jih še vedno k podpisu pogodbe sili z grožnjo fizične preprečive uporabe javnih cest in naših parkirišč. Zato mi ne govori, da ti podpisi kaj štejejo.

      Danes že lahko rečemo, da je početje SPL in KO brutalno, saj je dostop po javnih cestah oviran oziroma tudi reševalcem na nujni vožnji.

      Izbriši
    15. @1:42
      Očitno se ne bova mogla sporazumeti. Mogoče bi vseeno malo razmislil o mojem prejšnjem postu.
      Iz vljudnosti ti ZADNJIČ odgovorim na tvoja vprašanja, saj je sedaj že mene groza koliko časa sem zapravil za tole.....
      Svoboda gibanja: S temi zapornicami ti vsekakor ni omejena. Temeljna pravica seveda ni mišljena kot možnost dostopa vsakomur povsod z avtomobilom..
      O svobodi govora, pa tu ne vidim potrebe izgubljati besed. Te ti nihče ne krati. Dokaz je že ta blog, tvoja identiteta je vendar znana, pa ti nihče nič noče. Spodobilo pa bi se, da bi moderator tu poskerbel za neko drugo kršitev povezano z govorom. Gre namreč za sovražni govor, katerega elementi so dobro vidni v postih džontre in njegovih aliasov.
      Ljudje z garažo: Problem teh ljudi, ki imajo garažo tudi ni tako enoznačen, kot ga poskušaš prikazati. Res je, da morajo sedaj brez potrebe čakati pred zapornico. Res pa je tudi nekaj drugega. Večina teh ljudi pogosto pušča avtomobile zunaj, saj se jim ne da čakati na naslednja vrata in potem še odpirati zadnja in hoditi po garaži. Z uveljavitvijo zapornic jim tako pogosto ni treba v garažo, saj dobijo prostor zunaj. Še posebej to velja za lastnike podzemnih garaž. Kartice pa so dobili tako ali tako zastonj.
      Lastniki podjetij: BS3 je v prvi vrsti stanovanjsko naselje. V njem je nekaj trgovinic, ki jih lahko verjetno preštejemo na prste ene roke, pa še te so prvenstveno namenjene stanovalcem in se tudi pred uvedbo zapornic stranke niso vozile od drugod. Storitvena podjetja, ki so jih nekateri v pomanjkanju poslovne etike registrirali kar v svojih stanovanjih, pa si ne zaslužijo obravnave.
      O Javnih cestah: Zapora javnih cest ni neka posebnost BS3. Cela stara Ljubljana je zaprta za promet, da ne govorim, da je tam množica podjetij, trgovin, stanovalcev,......
      Edina stvar, ki se mi zdi problematična je vzdrževanje teh cest v naselju, ki bi moralo biti še naprej v domeni MOL.

      Izbriši
    16. Anonimni 2.49

      1. Vsekakor gre za kršenje svobode gibanja. Ta je zagovotovljena na javnih cestah, razen v primeru zakonsko določenih omejitev. Ceste v BS 3 so kategorizirane kot javne z določenim namenom, ta pa je, da jih lahko uporabljamo vsi stanovalci. S protizakonitimi zapornicami nam je to preprečeno, ker se moramo pri zasebnem podjetju vsakič registrirati za uporabo, kar pa je protizakonito (protiustavno).

      2. Samo v BS 3 so javne ceste zaprte z zapornicami! Povsod drugod po Ljubljani so zapornice/ovire na peš conah. Dejansko MOL nima pravne podlage za postavljanje zapornic na občinskih cestah.

      Izbriši
    17. 15. julij 2015 02:49
      Res je. Vzdrževanje cest v naselju mora ostati še naprej v domeni MOLa.
      Imam pa še nekatere pomisleke:
      - Kaj pa tisti, ki imamo garažo v drugi ulici kot stanovanje pa ne moremo imeti niti možnosti dostave (nakupi v trgovini, ipd), ampak moramo kupiti kartico za dostop do doma. Starejši ne moremo nositi bremen prav daleč.
      -Kaj ni sporno tudi to, da je cena glede na stroške nekajkrat previsoka (npr. vsaj 10 krat.) Zakaj moramo plačevati bistveno več kot so dejanski stroški? Kot, če bi šel v trgovino in bi za 1 kg kruha namesto 3 eu plačal 30 eu. Ali to ni sporno? Zakaj bi se nekdo okoriščal s tem? Zame je to nesprejemljivo, čeprav mi ni težko plačati npr. 100 eu. To je zame kraja.
      - Kaj pa način uveljavljanja zapornic z izsiljevanjem, nesramnostjo, grdimi besedami, ki sem jih bil tudi sam deležen. Ali smo ljudje ali ne?
      - itd.
      Jaz podpiram zapornice, čeprav ne rešujejo parkiranja v naselju, ga le nekoliko olajšajo preko dneva. Moti me protizakonitost in izsiljevanje, ...
      pa lp.

      Izbriši
    18. Kaj pa odgovori na vprašanja glede izbire SPL za upravnika in denarjem na sploh? Kaj pa reševalci? Koga briga. Ti se delaš, da ne štekaš da ste zaprli javne poti in to z direktnim namenom, da bi prek jankovića onemogočili sodno varstvo.
      Pozabil si tudi na dejstvo, da zapornice niso v naši lasti kljub temu, da smo jih itak 10x predrago plačali, kar za posledico ima absolutno oblast SPL in KO katero le nekdo ki ali ne ve kaj piše, ali ne želi vedeti lahko zanika.
      Ljudje tu nimajo nič proti legalno postavljenim in upravljanim zapornicam. Problem je v kraji katera za posledico ima nove in nove in nove probleme. To se ti delaš da ne štekaš ali res ne štekaš, kar močno dvomim.

      Izbriši
    19. kar je najbolj idiotsko, na koncu ne bomo imeli ne zapornic ne denarja, ker smo zabiti kreteni. če se bi organizirano uprli jankovićevemu "miznisu" bi že zdavnaj imeli te zapornice postavljene na račun občine.
      tožiti jih bo treba in fertik

      Izbriši
    20. kadar koli se člane KO in njihove zveste podpornike vpraša za argumente, jih kar naenkran ni

      Izbriši
  2. 08:28 lahko te je sram ko tako komuniciraš res si odštekan.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Raje odgovori na zastavljena vprasanhs podgana lopovska

      Izbriši
    2. Popolnoma zavedno ste stlačili ste v žepe 380000 evrov tujega denarja. Milijonkrat so vas poskušali ustaviti. Od marca veste, da so ljudje zaradi vas brez ustrezne nujne medicinske pomoči in ste tiho. In mene naj bo sram?

      Izbriši
  3. Eden hujših problemov trenutne postavitve zapornic je tudi popolna netransparentnost. Niti slučajno vsem nam, ki smo "kobajagi" lastniki zapornic niso dostopne niti osnovne informacije o tem, kakšno je trenutno stanje izdanih kartic, podatki o tipih izdanih kartic, denarnem toku, finančni uspešnosti projekta,...

    Tako niti pod razno ne moremo govoriti o tem, o čemer si nekateri delajo utvare. Zavedajte se:
    1. Zapornice nisi naše.
    2. Z delovanjem zapornic nekateri dobro služijo.
    3. Pravila obratovanja in vzdrževanja niso fiksna in bodo v prihodnosti spremenjena na škodo stanovalcev.
    4. KO ima neposredne koristi od zapornic.
    5. SPL je delniška družba v zasebni lasti in kot taka mora skrbeti za dobičke na projektih pri katerih sodeluje.
    6. MOL in Janković kršita s temi zapornicami številne predpise in zakone.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa še nekaj. Mi plačujemo in o ničemer ne (so)odločamo.

      Izbriši
  4. Res je veliko smo plačali in dobili taborišče.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam avtorju in pomagačem pri tej pritožbi in podobnih aktivostih.
    Vedno znova pozitivno presenečate.
    Good job!
    Le tako naprej!
    Do bridkega konca zaporničarstva!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je. Se pridružujem čestitkam. Po moje imajo to anonimno skupino občanov že vsi mestni in državni organi označeno kot "z njii ni šale".

      Zapornice bodo padle. To je dejstvo v katerega ne gre dvomiti.
      Se pa bojim, da vseeno vračilo denarja ne bodo uspeli izboriti. 380.000 Eur je po mojem izgubljenih. Jeseni pa sledi zaračunavanje nove porcije :(
      Tukaj bi se lahko v primeru neplačila velike večine voz tudi ustavil... vprašanje je kako to doseči !?

      Izbriši
    2. V SPL in KO se seveda najbolj bojite prav tega - da boste morali vračati pokradeni denar. :)

      Izbriši
    3. pa tudi na MOlu. Ne pozabimo... del denarja je definitivno pristal tudi na MOLu.

      Izbriši
    4. Dobre novice: Denar od MOL in SPL lahko zahtevamo neglede na delovanje zapornic. Te dni se je ustanovilo združenje občanov, ki se bo ravno s tem ukvarjalo.

      Izbriši
    5. Super, če bo ratalo...

      Izbriši
    6. Bomo videli kako se bo občina odzvala. Trenutno imajo pritisk s strani upornikov in s strani varuha. O tožilstvu ne vem kaj bi napisal. V vsakem primeru mislim, da je osnovni cilj, in sicer tankanje ogromne količine denarja, dokončan. Na nas je, da zahtevamo denar nazaj.

      Izbriši
    7. Tatove je potrebno tudi poimensko ožigosati, da vemo KDO nas krade in izsiljuje.

      Izbriši
    8. Vprašanje za administratorja (e), zakaj briše (jo), že večkrat napisana imena, ki si delijo "zasluge" za ustanovitev edinega geta v Sloveniji in delitev dobička na račun "taboriščnikov"

      Izbriši
    9. Oh, saj jih znamo že na pamet, pa tudi poznamo jih.
      Meni bolj ugaja konstruktivna in argumentirana kritika brez žaljivk. Pridružujem se čestitki avtorju Pritožba županu in drugih strokovnih prispevkov in se mu zahvaljujem za požrtvovalnost in vztrajnost v boju za naše osnovne pravice.

      Izbriši
  6. Danes, zjutraj, 17. 7. 2015, je na Trebinjski, ženska, pred rampe, "pritovorila" invalida z vozičkom. Tam so ga potem iz vozička prestavljali v taksi.
    Kako bi takšna pot pred zapornice izgledala ob slabem vremenu OK@company, seveda, ni mar.

    Toliko o lažeh, da taksisti neovirano vozijo čez zapornice v naselje.

    OdgovoriIzbriši
  7. 02:52 toliko v vednost da uporabljam redno taksi in nikoli ni bilo težav in ne klati laži.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lažem? Saj nisem iz skupine KO@company, pa mi tega ni treba.

    Izgleda, da imajo invalidi v BS3 torej diskriminatorno obravnavo?
    Prividov še nimam.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vsak taksist noče klicati stranke pred zapornico, da mu le-ta odpre s kartico. Nimajo službenih telefonov, na svoje stroške pa tega nočejo delati. Bi vi?

    Meni je taksi že odpeljal, ko sem ga s prtljago čakal, da mi pozvoni. Rešitev bi bila, da mu stranka plača še za njegov telefon....

    OdgovoriIzbriši
  10. ....rešitev bo, ko se znebimo samooklicanih dobrotnikov naselja...

    OdgovoriIzbriši
  11. Ali naj jih pozovemo tako kot so oni nas, ko smo se upirali njihovemu kriminalu? Z besedami SPIZDITE IZ NASELJA? Ali naj tako sedaj mi vračamo? Ne, tako že ne. Ne na njihov način.
    Samo toliko, da osvežimo spomin.

    OdgovoriIzbriši
  12. 01:53 ne zavajaj ljudi.Taxi ima prost vstop in izhod ker redno uporabljam njihove storitve in nehaj že enkrat.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Katerega taxista pa kličeš? Ali mu ti odpreš, ali mu odpre operater ali ima morda celo kartico? Jaz kličem Metro in Metro ne vozi v naselje.

      Izbriši
  13. 23:13 ja lahko ti rečem da lažeš!

    OdgovoriIzbriši
  14. Anonimni18. julij 2015 14:42

    Če mački stopiš na rep, zacvili.
    100x ponovljena laž, pa še vedno ne postane resnica.
    Resnica je, da niti reševalna vozila, niti taksiji, nimajo neoviran dostop skozi zapornice.

    Meni ni treba zavajati, lagati in izsiljevati. To počnejo tisti, ki imajo od tega koristi.

    OdgovoriIzbriši
  15. Zapornice so postavljene z namenom ropanja ljudi, zato se mora tak način končati. Delujejo lahko le na pošten način. In to je bistvo.

    OdgovoriIzbriši
  16. 14:42 lažeš in ti ni pomoči.

    OdgovoriIzbriši
  17. 01:09 pa kje ti živiš a ne vidiš da je celo mesto zaprto ne moreš ti biti izjema.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 19. julij 2015 11:44
      Nisem proti zapornicam, čeprav te ne rešujejo bistva problema. Sem proti temu, da je cena 20x previsoka in zato nekateri kradejo naš denar. To me moti, predvsem.

      Izbriši
  18. Edini, ki tukaj lažejo so KO@company.

    OdgovoriIzbriši
  19. Bravo ZOKI in KO tako se dela za dobrobit velike večine prebivalcev v Bs3.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa ravno zaradi tega zoki-načina smo stanovalci izgubili veliko denarja in predvsem časa, problem s parkiranjem (in s "prometno varnostjo") pa ostaja isti.

      Če bi se KO in MOL že na začetku odpovedala nelegalnosti, bi lahko našli rešitev. Zaradi zoki-načina je naselje BS 3 dobilo le dodatne probleme.

      Izbriši
    2. Ko ste vlažili zgoraj omenjene pritožbe, bi se morali tudi podpisati,
      oziroma navesti, koliko jih vlaga te pritožbe, ker mislim, da je večina
      v naselju zadovoljnih z zapornicam, seveda pa je tudi nekaj takih, ki niso.
      Se strinjam z vami glede tega, da je treba biti pri rešilcih, ali nujnih vozilih,
      ki vstopajo v naselje hitrejši pri odpiranju zapornic, oziroma se jim
      morajo zapornice odpreti takoj.

      Glede ostalega pa mislim, da so ceste v naselju drugačne, kot ceste
      ki povezujejo Ljubljano Tukaj so ceste speljanen pod bloki, v katerih
      stanujejo ljudje, speljane so samo skozi naselje, ob gradnji naselja,
      so bile te ceste namenjene samo za intervencijska vozila ali dostave,
      še sedaj so postavljeni prometni znaki, saj je bilo naselje tudi zgrajeno
      v tej smeri.V v naselju tudi nikjer niso opredeljena parkirišča, parkirati se je
      začelo ob pomanjkanju zunanjih parkirišč. Mislim, da so kršene pravice,
      tudi ljudem, ki stanujejo v naselju in imajo "parkirišče" pod blokom in
      mu v tej vročini prižgani avtomobili stojijo pod oknom in se hladijo, ne
      vprašajo pa se, kako ljudje sploh lahko dihajo v teh stanovanjih, ker jim
      iz vseh strani pritiska vročina, pa še avtomobili jo oddajajo. To je v današnjem času tudi kršenje človekovih pravic. Vi pa itak mislite, da so
      samo vam kršene pravice,ker imate zapornice, da se počutite kot v getu itd. Ali kaj premislite, ko pišete take stvari. Ozrite se malo okrog sebe, pa
      boste videli kaj je biti zaprt, oz. kaj je omejevanje pravic, to nikakor ne
      morejo biti te zapornice. Veliko bolje je od kar so zapornce, veliko več je
      parkirišč. Če bi delali vsi na tem, bi tudi okrog parkirišč in parkiranja lahko
      uredili, da bi bilo bolje. Ne vem, zakaj ljudje mirno plačujejo parkiranja
      in to celo mesečno na Štembalovi. Nobenih pritožb, tukaj pa iz muhe
      delate slona.


      Izbriši
    3. Vse kar je razlike med tem, kar je zdaj in tem kar bi moralo biti je to, da bi zapornice upravljala občina iz svojega proračuna, plus vrnitev vseh pokradenih sredstev, tako kot to piše v Zakonih.
      Dokler boste kradli ne bo miru.

      Izbriši
    4. Anonimni19. julij 2015 15:07
      Najprej bi sam raje pozval tiste, ki so za zapornice, da se nekam podpišejo. Teh je namreč bistveno manj in bi hitreje prišli do odgovora, ki ga ti očitno še vedno iščeš, ostali pa že dolgo vemo, da ste zagovorniki zapornic v veliki manjšini...

      Ceste v naselju so po veljavni slovenski zakonodaji natančno opredeljene - tu dvomov ni in jih ne more biti.

      Problem parkirišč je problem mestne občine Ljubljana in osnovne investicije, ko se je naselje gradilo ter vseh kolobocij do danes. Res je nesramno in kriminalno, da se to sedaj poizkuša na tak način prevaliti na nas lastnike v naselju. Vsi, ki zagovarjate zapornice, posredno pristajate na to, da boste pokrili stroške zavoženih in malomarno opravljenih del MOLa. Mnogi členi zakonodaje so kršeni... pravilno to ugotavljate. Ampak kršilce pa niste navedli... jih bodo pa in to poimensko, v prihodnje sodišča!

      In tudi ugotovitev glede Štembalove ne drži. Poznam soseda, ki je tam plačnik in je s trenutno ureditvijo nezadovoljen.... tako, da so pritožbe tudi tam in vaše navedbe tudi v tem delu ne držijo.

      In za konec še eno dejstvo, ki je bilo tukaj, na tem blogu že velikokrat napisano: Vsak uvoz v naselje danes potrebuje dodatno okvirno 100 parkirnih mest. Izračun temelji na dejstvu, da je lastniških enot cca. 2600 in da je prebivalcev cca. 10.000.

      Izbriši
    5. Anonimni 15.07
      Te ceste so drugačne od preostalih samo v tem, da je MOL nadzor nad njimi predala mafiji. Kot mi je znano, je to edini primer cest v Ljubljani, na katerih se dogaja kaj takega.

      Zaradi prometa znotraj naselja je kršenih ogromno pravic, vključno s pravico do varnosti (avtomobili se vozijo po peš poteh okoli otroških igrišč). Z zapornicami se je stanje še poslabšalo, ker inšpekcije proti kršiteljem ne ukrepajo, ampak je sankcioniranje prepuščeno na milost in nemilost profitarskemu upravniku in peščici stanovalcev (KO), ki se protizakonito predstavlja za predstavnike vseh stanovalcev in nam vsiljuje svoja brutalna pravila.

      Vaš način razmišljanja (s podpiranjem kriminala) je v naselju BS 3 pripeljal do tega, da smo zaradi vsiljenih protizakonitih "rešitev", ki ničesar ne rešujejo, izgubili čas in denar. Ljudje, ki razmišljajo tako kot vi, naj sami sebi pripišejo odgovornost za to, da smo v BS 3 nekaj let ostali brez učinkovite pravne varnosti.

      Izbriši
  20. Dejstvo je, da se ob izgradnji stolpnic na Vojkovi ni zgradilo niti eno dodatno parkirišče. Stanovalci stolpnic so tako dodatno napolnili parkirišča Puhove, Trebinjske, Maroltove in pa Reboljeve ulice. Dejstvo je tudi da so tudi takrat obstojali normativi, koliko parkirnih mest bi morali zgraditi skupaj z stolpnicami. Rešitev seveda niso zapornice ampak za začetek parkirišča, kamor bodo lahko parkirali stanovalci stolpnic in pa seveda izgradnja garaž, ki bi jih lahko stanovalci kupili. Seveda pa je Jankoviču bolj kot reševanje parkirne problematike pomembno polnenje prazne mestne malhe, zato bo parkomate postavil znotraj kompletnega obroča okoli Ljubljane.

    OdgovoriIzbriši
  21. 20. julij 2015 00:41
    Zelo se strinjam.

    OdgovoriIzbriši
  22. 23:42 da pridi malo k sebi.

    OdgovoriIzbriši
  23. 00:35 a je bilo prej kaj bolje?Zdaj je pa res v redu in večina je izgleda zadovoljna se boš pač sprijaznil.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sprijazniti s krajo in izsiljevanjem? Se stirnjam. Takoj po sodni obravnavi katera bo dokazala, da nimam prav.

      Izbriši
    2. Malo pozabljaš, da tukaj nekdo uporablja javna sredstva velike vrednosti v zasebne namene, oz. da Zoki trenutno omogoča nelegalno koncesijo zasebniku. Zoki je očitno še vedno bistveno bolj močan, kot smo mislili, da bo, vendar bo tukaj moral nekaj narediti. Če ne bo naložil inšpektoratu, da odpravi nezakonitosti, bo to veselo...

      Izbriši
    3. Absolutno je bilo prej bolje. Sedaj se moram vedno ustaviti pred zapornico, večkrat tudi stojim v koloni. Pa samo v svojo garažo bi rad zapeljal svoj avto!!!!!

      Izbriši
    4. Absolutno je bilo prej bolje. Obiski so lahko normalno parkirali. Sedaj to ni več mogoče!!!

      Izbriši
    5. Absolutno je bilo prej bolje. Nihče ni zahteval od mene plačila za prevoz po javni cesti!!!

      Izbriši
    6. Absolutno je bilo prej bolje. Nisem verjel, da je v Sloveniji možno, da peščica kriminalcev lahko ustrahuje in terorizira večino povsem nekaznovano mesece in mesece.

      Izbriši
    7. Absolutno je bilo prej bolje. Strah pred novimi nebulozami, glede pravil obratovanja zapornic, plačevanja in višine novih računov je realnost in pračakovano dejstvo naslednjih mesecev!!!

      Izbriši
    8. Absolutno je bilo prej bolje. Nisem več med najmlajšimi, a sem sedaj primoran prav vsakič, ko pridem iz večjih nakupov tovoriti prtljago iz garaže pa vse do svojega stanovanja - kako se počutim pozimi ali pa sedaj v tej peklenski vročini vam je lahko jasno...

      Izbriši
    9. Absolutno je bilo prej bolje. Dejstvo je, da nam danes nihče ne vzdržuje cest znotraj naselja. Kaj bo ko se bo kaj zgodilo na javni površini in bo potreben poseg (investicija) pa niti vemo ne, ker to očitno ni nihče predvidel...

      Izbriši
    10. Absolutno je bilo prej bolje. Kako bo pozimi ob večjih količinah snega? Verjetno bomo primorani vsi uporabljati javni prevoz... kajti naša prevozna sredstva ne bodo mogla do Vojkove.

      Izbriši
    11. Absolutno je bilo prej bolje. Sedaj je čakalni čas na reševalno vozilo odvisen od prebavnih motenj operaterje Varnosti.

      Izbriši
    12. Absolutno je bilo prej bolje. Prej sem živel svobodno, sedaj vsak moj prihod ali odhod beležijo kamere. Ne vem, kje se podatki hranijo in kdo vse ima dostop do njih. Prej so bili moji obiskovalci anonimni, sedaj jih razkrivajo njihove registrske tablice.

      Izbriši
    13. Absolutno je bilo prej bolje.Sedaj moram svoje socialne navade prilagajati strogo omejenemu času, ki ni bil nikoli sprejet!

      Izbriši
    14. Absolutno je bilo prej bolje. Sedaj svojo prtljago v taxi nalagam in raztovarjam pred rampami.

      Izbriši
    15. Absolutno je bilo prej bolje. Sedaj se stanovalci delimo na tiste za in tiste proti zapornicam.

      Izbriši
    16. Absolutno je bilo prej bolje. Prej smo bili prijatelji v nesreči (premalo parkirnih mest), sedaj smo zaradi iste nesreče sovražniki.

      Izbriši
    17. "Absolutno" , nadaljevanka je bila absolutno - odlična:)))

      Izbriši
  24. Ste opazili, da nobeden od samooklicancev in njihovih zvestih oprod, ki se pod krinko zadovoljnih stanovaljcev tukaj izživljavajo, nikoli in nikdar ni pisal o NEZAKONITO ZAPRTIH JAVNIH CESTAH? O tem striktno molčijo. Vedno pa, ko beseda nanese nanje, začnejo lapatariti, kako srečni so, ker imajo končno dooooovolj prostora za parkiranje.

    OdgovoriIzbriši
  25. So tudi vedno tiho o tem kam gre velika razlika med pobranim denarjem in dejanskimi stroški. Raje nič ne komentirajo, ker ne morejo opravičiti prevelike količine pobranega denarja. Mislijo si, bo že šlo mimo. Poleg tega tudi nočejo, da se ta problematika sploh odpira. Pač ni njim v korist.
    Če postavim vprašanje: "Kam gre razlika denarja?", bom ostal brez odgovora.
    Hvala za takšne "zastopnike, koordinatorje" stanovalcev BS3. Sla po grabežljivosti je brezmejna.

    OdgovoriIzbriši
  26. 03:50 najmanj 2x na dan grem v garažo na Trebinjski in nikoli težav tako da ne nakladaj!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a tudi živiš na trebinjski ali si moral mafiji plačati dovoz do svojega doma?

      Izbriši
    2. Povej recept kako greš mimo zapornic ne, da se ustaviš?!

      Izbriši
    3. 05:58: Definiraj ni težav?! Razloži nam vsem recept kako ravnaš, ko je pred teboj kolona? Ali vključiš krila in kolono preletiš?

      Po moje čakaš, kot čakamo vsi mi v koloni kot "smrklj pod nosom otroka", ki nima robčka. Taki kot si ti so najbolj naivni veseljaki. Po moje bi se veselil tudi, če bi moral še skozi dve zapornici, pa še čez ene tri pručke pred svojimi lastnimi vrati.

      Torej... kdo naklada...?

      Izbriši
  27. "Srečnež" je še pozabil povedati, kako ga veseli financiranje mafije in vzdrževanje naselja namesto MOL.
    Blagor ubogim na duhu.

    OdgovoriIzbriši
  28. 06:06 žal delim bivanje v okolju kot ti in peščica ubogih ampak večina ljudi je zadovoljnih in živel ZOKI da si imel jajca in naredil red.

    OdgovoriIzbriši
  29. 11.47 strinjam se z vami, jaz tudi mislim, da je kar veliko število ljudi v naselju
    zadovoljnih z zapornicami, vendar tudi jaz mislim, da bi bilo potrebno še veliko
    urediti. Sedaj mislim, da je čas zato. Predvsem pa mislim, da ljudje, ki skozi
    pišejo, kaj vse je narobe in kako smo vsi lopovi, ker se ne strinjamo z njimi bi lahko svojo energijo usmerili v kakšno dobro stvar za naselje, tudi če se na koncu odpravijo zapornice, vendar je potrebno prej urediti, da ne bo vsak lahko parkiral na parkiriščih katera so namenjena za stanovalce BS 3.Pa ne da nebi privoščil ljudem parkiranje na teh parkiriščih, vendar je tukaj naš dom in imamo vsaj to prednost, da lahko kje parkiramo.Zato zgoraj imenovani protizaporničarji nekaj naredite za to naselje, če ste že tako glasni, ne da samo govorite kakšna škoda vam je narejena. Mislim, da je sedaj bolje. Več je parkirišč, več je miru, ljudje se ne kregajo okrog parkirišč, kot je bilo to pred zapornicami.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. saj delamo na tem. št. 1, je da mafiji odrežemo dotok denarja. po tem se lahko pogovarjamo o odgovornosti in vračilu pokradenega. po tem bomo tožili občino ker nam zadevo namenoma noče urediti kljub temu, da ima projekt kateri to dokazuje. to je vrstni red. ljudje kateri so pretentali celotno sosesko, da smo v primeru gjure tožili poštni nabiralnik namesto občine in kateri so organizirali to zadevo, bodo moralo morali biti vprašani,,,

      Izbriši
    2. torej, mi nimamo nič proti legalno postavljenim in upravljanim zapornicam. tudi jaz bi bil zadovoljen z zapornicami katere se financirajo in upravljajo skladno z zakoni R Slovenije. Imamo pa veliko za povedati proti kraji.

      Izbriši
  30. Pokvarjenost KO@company nima meja. Pričakujem, da bodo iz lastnih žepov plačali, kar so z izsiljevanjem pokradli.

    OdgovoriIzbriši
  31. Tudi jaz nimam nič proti zapornicam, če so postavljene v skladu z zakonom in po ceni, ki nobenemu ne omogoča bogatenje.
    Pa saj so te stvari že vseskozi jasne.

    OdgovoriIzbriši
  32. Družba danes ni nič zastonj nihče nam ne bo nič podaril tako pač je in to povsod.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Urejanje občinskih cest v BS 3 plačujemo stanovalci že z davščinami občini! Nasprotniki sistema zapornic v rokah SPL & KO torej ne zahtevamo ničesar zastonj.

      Kar se nam zdaj dogaja, je, da MOL noče opravljati svojih nalog, za katere njihove uradnike plačujemo z davščinami. Namesto tega je Janković nadzor nad javnim dobrim protizakonito predal v roke zasebnikom.

      Imamo podobno situacijo kot na jugu Italije, kjer je delovanje celotnih mest in vasi prepuščeno na milost in nemilost mafije oziroma mafijskih botrov. Če ima v BS 3 kdo težavo z magnetno kartico, se ne obrne z zahtevkom na MOL ali na LPT, ampak mora na kolena pred SPL in KO.

      Izbriši
    2. A bi še meni malo nakazal? Mislim..., ker si že tak dobrotnik in/ali bogataš...

      Izbriši
    3. Ne bo šlo. Nimaš primernih kvalifikacij.
      Ne zavajaš.
      Ne lažeš.
      Ne izsiljuješ.
      Nisi član mafijske združbe.

      Izbriši
    4. Aha, ti nakazuješ le
      tistim s primerno kvalifikacijo,
      tistim, ki zavajajo,
      tistim, ki izsiljujejo,
      in tistim, ki so člani mafijske združbe.
      Z veseljem se odpovedujem tvojemu "dobrotništvu" in ohranim svoj ponos in svojo poštenost.

      Izbriši
    5. Pravi si. Takšne potrebujemo:)))

      Izbriši
  33. Javne ceste pač ne moreš zapreti, za prehod po njej pobirati plačilo in še verjeti, da bo stvar vzdržala.

    Prav tako ne moreš hkrati zakoličkati naselja in pričakovati, da bodo ljudje podpirali tvojo željo po zaslužku in ti plačevali "urejanje".

    Lopov ostane lopov in lopove podpirajo tisti, katerih težnje po lahkem zaslužku na račun drugih, so podobne njihovim.

    Zakaj še vedno podpirate kriminal?
    Zakaj ne zahtevate, da se lopovi odstranijo iz naselja?
    Zakaj ne zahtevate, da se vzpostavi, zakonitost?
    Ja, zakaj? Ker v nezakonitih dejanjih sami ne vidite problema.



    OdgovoriIzbriši
  34. Pa kaj še čakaš,pojdi drugam kjer ti bo lepše 23:28.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bi ti pasalo, kaj?

      Eeee... ne bo šlo. Svojo "demokracijo" izvozi kam drugam, kjer jo bodo (če jo bodo?) bolj veseli. Tukaj v BS3 pa na tvoj žalost, ni in ne bo nikoli zaželjen takšen "buldožer" način uveljavljanja. To je sedaj že vsakomur, ki ima IQ večji od svoje številke čevlja, že jasno.

      Izbriši
  35. 22. julij 2015 11:55
    Ne, kar ti pojdi svoj RAJ izvažat kam drugam, nas pa pusti pri miru. Če je to kar hvališ tako dobro, te bodo drugod z veseljem sprejeli. Preizkusi ta sistem še kje.

    OdgovoriIzbriši
  36. 12:47 tako kot je zdaj nam v veliki večini odgovarja in te boli ker si osamljeni jezdec.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ha, ha, ti si res en veseljak... v večini ha, ha, ha, ... res imaš nekatere pojme močno pomešane.

      Še zdaleč ni osamljen jezdec in ti to dobro veš. Če koga res boli resnica si to ti, ker se dobro zavedaš, da zapornice v taki oblika ne bodo obstale!

      NE BODO OBSTALE!!!

      PONOVNO BODO STALNO DVIGNJENE!

      PONOVNO SO VAS NATEGNILI!

      Izbriši
    2. Za 13:44

      "Osamljeni jezdec"? Nekateri v omamljenem stanju vidijo večkratno, ti pa enojno! Nisem vedel, da obstajajo taki medicinski fenomeni!

      Izbriši
  37. 22. julij 2015 13:44
    Res je, boli me, ko vidim kako Slovenija propada.

    OdgovoriIzbriši
  38. Samo nasvet pametni večini, ki je zadovoljna z zapornicami: pustite teh par zamorjencev, naj masturbirajo (večina jih sodeč po pisanju tega tako ali tako ne zmore več) na tem blogu v miru. Kaj drugega tako ali tako nimajo za početi. Polemika s tovrstno populacijo je povsem neproduktivna. Z izjemo enega ali dveh pismenih, je v skupini še nekaj militantnih sledilcev. Hm, na katero stranko bi to lahko spominjalo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ccccc.... da si ne boš kaj izpahnu.

      Tvoj poizkus preusmerjanja pozornosti in kanaliziranja zadev v politične vode je propadel še prej preden si poslal svoj post.Vem, da se je težko sprijazniti, a vendar se boš moral:

      BORIŠ SE NA NAPAČNI STRANI!

      SI NA STRANI OKUPATORJA, SI KVIZLING - IZDAJALEC SKUPNOSTI V KATERI ŽIVIŠ.

      Izbriši
  39. Samooklicani osebki iz drušćine KO, so postali nekam pretirano aktivni.
    Se česa bojijo?
    Se njihov čas morda izteka?
    Prihaja čas plačila?






    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čas bi že bil,... res že dolgo časa trpimo okupacijo z osmimi zapornicami.

      Izbriši
  40. Še nismo pozabili, kdo so bili izsiljevalci, ki so najemali OBOROŽENE VARNOSTNIKE, da jih ščitijo pred "zadovoljnimi" in "hvaležnimi" stanovalci naselja.

    OdgovoriIzbriši
  41. Kar zadeva SPL: morda bi pa bilo možno dobiti upogled v profit, ki si ga ustvarja SPL z upravljanjem zapornic, preko tako imenovanega Supervizorja? Seveda kdaj kasneje, zdaj to itak ni mogoče.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. OK, to bo šlo. Kje pa je možno dobiti vpogled v profit, ki si ga ustvarja KO?

      Izbriši
  42. KO in njegov profit? To ugotoviti je pa bolj znanstvena fantastika. Sicer profit v tej ali oni obliki zagotovo imajo, saj bi še tak naivnež težko verjel, da so aktivni le z namenom (domnevnega) dobrobita BS3 naselja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko profita se je ostvarilo s projektom (malo sutra) naše kabelske televizije, oz. s projektom 15 let borbe proti poštnemu nabiralniku namesto proti občini?

      Izbriši
  43. 01:38 lepo si povedal temu bolniku 02:35 ampak kaj ko zdravila zanj ni.

    OdgovoriIzbriši
  44. A to ne boš napisu da je INŠPEKTORAT REPUBLIKE SLOVENIJE ZA VARSTVO PRED NARAVNIMI IN DRUGIMI NESREČAMI pri izrednem inšpekcijskem nadzoru ugotovil da "Pri inšpekcijskem nadzoru ni bilo ugotovljenih kršitev ZVPOZ in na njegovi podlagi izdanih predpisov, zato se postopek nadzora s tem zapisnikom zaključi" v zapisniku še piše da Reševalna služba Kliničnega centra Ljubljana in Gasilska brigada zanikata da bi imela kakršnekoli težave in da uporabljata obstoječi sistem za vstop v sosesko. Torej je vsaj pol tvojih dokumentov ponarejenih da o lažeh ne govorim. Pa objav zapisnik od tega če maš jajca.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dragi moj, najprej raje reci hvala, ker smo morda življenje rešili tebi ali članom tvoje družine.

      Zaradi te prijave je SPL verjetno dejansko pritisnil na varnostnike da ne spijo tako kot so do sedaj spali ampak ne vem če bo to dovolj.

      Inšpektorat je namreč ugotovil, da gasilci lahko gredo not. Kar je normalno da lahko. Težava je pri rešilcih in ta težava je empiročno (empirično pomeni na terenu :)) večkrat dokazana.
      Torej tako kot je to napisal namestnik direktorja reševalne postaje, rešilec lahko pride v naselje vendar pod naslednjimi pogoji:
      1. da ga nekdo čaka na zapornici
      2. da ga na črko b spusti varnostnik
      3. da pokliče gasilsko enoto, da podrejo zapornico

      Kje je problem: Problem je v tem, da je to, da kartice katere imajo v avtih intervencijska vozila niso v sistemu SPL oz. vsaj po besedah namestnika direktorja reševalne službe KBC niso bila.

      Inšpektorica je toliko bila zmedena fotografijam gasilcev ki na javnih cestah stojijo in čakajo da se jim odpre, da ni razumela prijave. Počasi, da dobimo dokončni odgovor.

      Mi nimamo nič proti legalno postavljenim zapornicam. Imamo veliko proti vaši kraji in samovolji.

      Izbriši
    2. Ka je bilo Anonimni24. julij 2015 01:08 Muca popapala jezik? A bo kakšno hvala iz tvojih lopovskih ust (tipkovnice)?

      Izbriši
  45. Pozabil si dopisati, da je naročnik, nenapovedanega izrednega nadzora SPL (+ stric iz ozadja).
    Površna inšpektorica, katere ime je nedostopno zainteresirani javnosti, je svoje "ugotovitve" posredovala le SPL in ne prijavljitelju, na katerega se sklicuje (preberi njen dopis).

    Nič čudnega in novega. Že večkrat videno zavajanje pravno neukih.


    OdgovoriIzbriši
  46. Popravek.:..."pravno neukih in naivnih".....

    OdgovoriIzbriši
  47. A še zmeraj serjete, taxi, reševalno vozilo, gasilci, vzdrževalci nemoteno pridejo v BS3, zadnjič sem jih opazoval, samo tipko B pritisne in mu operater odpre vrata, saj vidi kdo je na rampi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kateri vzdrževalci? Moj ne!

      Sicer se je pa Lukin odzval samo na reševalna in gasilska vozila. Na očitke o vzdrževanju cest in predrago financiranje zapornic in netransparentnost se ne odzove.....

      Izbriši
    2. za 01:57

      Ja, vsi nemoteno vozijo v naselje, če operater Varnosti nima driske in je na delovnem mestu. ob njegovi odsotnosti lahko čaaaakaaajooooooo......

      Izbriši
  48. Gospod 02:55 saj cest že prej niso vzdrževala mislim pred zapornicami. To bi bilo
    potrebno urediti. Vsi tisti, ki toliko pišete proti zapornicami, daj uredite to, da bodo
    začeli urejati in obnavljati ceste v naselju, ter da se vzpostavi neki red v BS.
    Pa še o poštenosti, večina nas nima nič v s tako imenovano KO, niti ne vem kdo
    so, kaj so, jih pa po eni strani podpiram, saj so se oni edini upali nekaj narediti
    v zvezi s parkiranjem, pa da prenašajo toliko žalitev z vaše strani. Dobri so.
    Dajte enkrat že nehat, kaj vse kdo je pokradel in kdo se okorišča z zapornicami.
    Jaz sem za zapornicice, vendar nimam nič od tega. Tako, da tudi mene žalite.
    Dajte nekaj naredite, da bo bolje, da se bodo uredila parkirišča, da bodo ceste
    asfaltirane, da se ne bo več parkiralo po igriščih, zelenicah, pod balkoni itd.
    Imate ogromno energije, usmerite jo v kaj dobrega.

    Tako imenovano KO pa pozivam, da naj enkrat objavijo na eni internetni strani,
    koliko denarja je bilo porabljenega za zapornice, kdo bo urejal parkirišča.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A si res toliko nepismen, da ne veš, da je obveznost občine, da vzdržuje ceste?
      A si res toliko nepismen, da ti ni jasno da mi tukaj enako tako nimamo nič proti temu, da zapornice so, vendar da se ne sme krasti, oz. da se mora delati transparentno in skladno z zakoni ker drugače izgineva denar in izginevajo življenja. Samo nor človek lahko sprejme, da ga mafija izsiljuje za plačilo (ne delaj se naivnega, da ne veš kako so izbrali SPL za izvajalca!).

      Izbriši
    2. Ti kar pozivaj Anonimni27. julij 2015 04:17.Mi samo upamo, da boš kaj bolj uspešen in se te bo kdo usmilil.

      Sicer pa tvoja trditev glede vzdrževanja tudi ne drži povsem - preden so bile postavljene zapornice je plug splužil ceste tudi znotraj naselja. Sicer res ne idealno ampak vendarle. Pa če boš pozoren boš našel tudi nekaj asfaltnih flik za katere je šel denar iz proračuna MOL...

      Izbriši
    3. Občina je direktno zavrnila vzdrževanje, ker smo mi rekli, da so ulice zdaj "naše" oz. ker si jih je pod zaščito občine prilastil SPL skupaj s KO.
      Posledično sta SPL in KO prilastili tudi naš denar. Lepo, lepo. Ni kaj.

      Izbriši
  49. 06:13 le kaklo je lahko plužil pred vašimi atriji?Saj boš pregorel in 04:17 je vsem lepo povedal ampak ti boš zmeraj pizdakal.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Našimi atriji?
      Nimam atrija. Pisal sem o 4 (štirih) cestnih povezavah skozi naselje in okoli garaž.

      Pregoreli pa zlepa ne bomo - ker nas je bistveno, bistveno več kot vas z lahkoto odgovarjamo na vse vaše neumnosti, ki jih proizvajate. Opažam pa da vam zaporničarjem pojenjujejo moči. In pa seveda večajo se vaše skrbi kako naprej. SPL cvenka za "upravljanje" zmanjkuje, čas ko bo potrebno na sodišče se pa nezadržno približuje.

      Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak,Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak,Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak,Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak, Tik, tak,

      Izbriši
  50. 04:03 ti si gotof!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 10:47

      Od kod ti pa zdaj to? Sem zelo dobro, pravzaprav vsak dan bolje .

      Izbriši
  51. Odgovori
    1. Hi,hi,hi, ho,ho,ho, hu,hu,hu, he,he,he!

      Izbriši
  52. Ljubčki moji, popušili ste na celi črti, nobeden vas ne šmiglja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imate popolno pravico do takega mnenja. Mi mislimo seveda drugače.

      Izbriši
    2. Vprašanje je naslednje: Ali je tak netransparenten in skorumpiran način dela sprejemljiv za stanovalce tega naselja oz. Slovenije? Kje so obračuni zbranih sredstev in stroškov?

      Izbriši
    3. Ne, ni sprejemljiv! Zadnje vprašanje zanima tudi mene ali vsaj odgovor, kdaj bomo uporabniki vstopno-izstopnega sistema v BS3 s tem seznanjeni?

      Izbriši
  53. 05.09, kreatorji vstopno-izstopnega sistema najbrž upajo, da ti obračuni ne bodo nikoli obelodanjeni. A se motijo - prej ko slej se bo zgodilo tudi to.

    OdgovoriIzbriši
  54. Res je. Papirje na mizo.

    OdgovoriIzbriši
  55. 07:56 res so popušili in prav je tako!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prehitro se veseliš. Počasi, a zanesljivo se bo izvedelo, kdo ima prav.

      Izbriši
  56. Ne razumem tega "popušili". Kaj naj bi to pomenilo?

    OdgovoriIzbriši
  57. 15:40 vedno ima prav večina in 13:24 ima prav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako misliš ti, jaz ne.

      Izbriši
    2. O večini v BS 3 lahko predvsem povemo, da je bila prislijena k podpisu k pogodbe, s katero pa se ne strinja.

      Ampak izsiljevalska praksa SPL & KO na račun stanovalcev BS 3 dolgoročno ne bo zdržala.

      Abraham Lincoln: You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.

      Izbriši
    3. Mene ni nihče prisili, koga so prisilili?

      Izbriši
  58. Daj nakladač koga so prisilili v podpis to pa je LAŽ!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Večino so prisilili, banda SPL & KO, saj sicer stanovalci ne bi več mogli do svojih domov!

      Še do začetka novembra, torej cele štiri mesece 2014, SPL ni imel 75 % podpisov. Tega so dosegli šele po tem, ko je SPL ulice protizakonito zaprl.

      Izbriši
    2. 13:31!

      Mene so prisilili. Staro kartico so mi blokirali. Zaprosila sem za novo , hotela sem jo plačati brez podpisa pogodbe. Pa je KO naročil SPL, da mi ne smejo izdati računa brez podpisa pogodbe. Ko sem podpisala pogodbo, so mi omogočili odpiranje zapornic z novo še isti dan.
      Velikokrat je pri meni na negi težko pokreten ožji sorodnik. če ne bi podpisala pogodbe, ga ne bi mogla pripeljati do vhoda stanovanja.

      Še vedno ne verjameš? Lahko se dogovoriva za srečanje in greva skupaj na SPL, da se prepričaš, da govorim resnico. Moja pogodba je podpisana med zadnjimi.

      Izbriši
    3. Bi bila bolj vesela, če bi te posilili.

      Izbriši
  59. Stanovalci so bili prisiljeni podpisati pogodbo, če so želeli dostopati z vozili do lastnih parkirišč. Pogodbo so bili prisiljeni podpisati pod pogoji, ki jih je v škodo stanovalcev spisal KO. Torej gospod 13.31 ne kvasi neumnosti . Če pa si sam podpisal prostovoljno to škodljivo pogodbo ti pač ne moremo pomagati.

    OdgovoriIzbriši
  60. Pa vi ste kaplja v morje,večina je zmagala in to ne prenesete.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Provociraš. Ne bom ti več odgovarjal. Lep dan!

      Izbriši
    2. Večina je izgubila: dostop po javnih cestah, ki so javno dobro. Poleg tega se nam je zmanjšala zdravstvena varnost. Za dolgo časa je večina izgubila tudi upranje, da bi v razmere v naselju uredili demokratično. Namesto tega smo dobili diktat protizakonitega KO in teror SPL.

      Kar je najhuje - za skoraj eno leto smo izgubili pravno državo.

      Ampak boj ni izgubljen, bitke za pravno državo se nadaljujejo.

      Izbriši
    3. Jaz ne prenesem, da slovenska politika in miselnost drugih vplivnih sloni, na podobnih kriminalnih osnovah kot je način postavljanja zapornic v BS3. Zaradi takšnega razmišljanja na vseh nivojih, nam propada Slovenija in vsak domoljub bi se moral upreti takšnim mahinacijam. Mi bogi slovenci (namenoma pišem z malo) pa zaradi drobnih egoističnih interesov nismo niti sposobni zaznati lopovščin, ki se dogajajo okrog nas. Namesto, da bi vsaj manjšemu kriminalu rekli odlločni NE, ker vsaj tu se lahko upremo. Ampak mi ne. Ne zaslužimo si svoje države. Dolgoročno bo šla po gobe. Reve smo. Nesposobni, nekritični, usranci, ... Pa oprostite tem besedam. Takšen narod si sodbe ne bo pisal sam. Napisali mu jo bodo drugi, jo že pišejo.

      Ah, saj meni je tako ŠE dobro, kaj bi se upiral?. Nočem se izpostavljati. Mogoče bo kdo drug kaj naredil. Jaz se raje zase brigam, se bolj splača.

      To večkrat slišim ob kakšnih problemih (ne samo v BS3). Do kdaj ti bo ŠE dobro?
      Mnogo pa jih je, ki problemov sploh ne zaznajo. Eni pa raje trpijo in so tiho. Tudi tisti, ki imajo neposredne materialne koristi (kraja), se nimajo česa veseliti.
      ADIJO SLOVENIJA.

      Izbriši
  61. 2.17 Jebeš (oprostite izrazu) državo , kjer zmaguje mafija, klientelizem, korupcija.

    Boj za pravno državo, pa bomo peljali maprej!

    OdgovoriIzbriši
  62. Pet let po prvi tekmi na stadionu Stožice, velikem projektu Zorana Jankovića
    Gradbena jama, ki simbolizira več kot stomilijonsko luknjo v bankah, na eni strani in športna objekta na drugi. To je slika ljubljanskih Stožic pet let po prvi tekmi. Ne le da je propadla gradnja novega nakupovalnega središča, uresničujejo se tudi opozorila tistih, ki so trdili, da Ljubljana tako velikih in razkošnih objektov ne potrebuje. Za ponazoritev: stadion, ki sicer sprejme okoli 16 tisoč ljudi, je v vsem prejšnjem letu obiskalo 33.250 gledalcev. S celoletnim obiskom bi ga torej zapolnili le dvakrat.

    stadion-stozice-xx-1.1439228759.jpg.o.600px.jpg

    OdgovoriIzbriši
  63. Pred natanko petimi leti je bil avgust enako vroč kot letos. Stožice so tik pred otvoritvenimi tekmami dobile uporabno dovoljenje. A na dan prve tekme v dvorani je počilo: neplačani podizvajalci, ki so gradili dvorano in stadion, so pred dvorano pripeljali več tovornjakov in grozili, da bodo blokirali dostop gledalcev. Denar se je našel, dvorana je bila polna, slovenska košarkarska reprezentanca pa je izgubila proti Španiji. Naslednji dan je bila še premierna tekma na nogometnem stadionu. Tudi ta je bil poln. In danes, pet let pozneje?

    V prostem padu

    dvorana.png.o.240px.png
    Prejšnje leto je bilo tako za stadion kot športno dvorano Stožice najslabše doslej. Na stadionu se je v vsem letu zvrstilo 33.250 gledalcev (20 tekem) oziroma skoraj petino manj kot predlanskim. Dogodke v športni dvorani je na drugi strani obiskalo 164 tisoč obiskovalcev (pol manj kot leto prej, ko je v Stožicah potekalo evropsko prvenstvo v košarki). Stožice kot celota so lani ustvarile 1,2 milijona evrov prihodkov in sto tisoč evrov dobička. Najboljše leto je bilo tako za stadion kot za športno dvorano 2011, takrat se je na dogodkih zvrstilo prek pol milijona gledalcev.

    OdgovoriIzbriši
  64. Po podatkih javnega zavoda Šport Ljubljana, ki upravlja Stožice, si je vsako domačo tekmo na stadionu lani v povprečju ogledalo 1.092 obiskovalcev. Dodajmo, da je v Stožicah lani gostoval londonski Chelsea, kar je precej dvignilo povprečje - po podatkih portala prve nogometne lige Olimpija namreč na tekmah v Stožicah v povprečju našteje 741 gledalcev - število pa že več let upada.

    Dvorana, ki na drugi strani sprejme 12.480 gledalcev, je lani v povprečju imela 875 gledalcev na domačih športnih dogodkih in 1.728 na tujih. Si je pa vsak stožiški kulturni dogodek v povprečju lani ogledalo 7.138 obiskovalcev.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izgubljeni milijoni

      »Arhitekt« športnega parka Stožice je ljubljanski župan Zoran Janković, občina je investicijo izpeljala v javno-zasebnem partnerstvu z družbo Grep. Prav prek Grepa in nekaterih drugih družb naj bi z računa mestne občine leta 2010 potoval denar do Jankovićevih KLM Naložb.

      Pod okriljem Grepa je gradnja stadiona, športne dvorane in luknje, kjer naj bi stal trgovski center, tudi potekala. Grep je danes tako rekoč mrtvo podjetje, glede na bilance, ki jih je družba objavila na AJPES, je imel lani za skoraj 200 milijonov evrov dolgov. Na DUTB je bilo iz državnih bank prenesenih za 84 milijonov evrov terjatev do Grepa. To je račun, ki so ga plačali davkoplačevalci. DUTB to terjatev zdaj prodaja, pred časom je Požareport poročal, da se za nakup zanima Izet Rastoder. Ta je za Finance povedal: »Požar je nekaj zamešal, če mene vprašate.« A hkrati dodal: »Nikoli ne reci nikoli.«

      Janković: Stožice bi zgradil še enkrat

      Izbriši
    2. In kaj o vse manjšem obisku v Stožicah pravi ljubljanski župan Zoran Janković, ki je pred gradnjo trdil, da Ljubljana stadion potrebuje? »Tudi v športu poznamo vzpone in padce. Za projekt bi se odločil še enkrat v enakem obsegu. Zdaj se lahko pohvalimo z nogometnim stadionom, ki je po oceni UEFA med tremi najlepšimi v Evropi v svoji kategoriji. Obiskanost objekta je odvisna tudi od kakovosti predstav, kar velja tako za kulturne, družabne kot tudi športne prireditve.«

      Glede nedokončanega dela, kjer naj bi stal trgovski center, pa pravi: »Verjamem, da se bo prej ali slej našel kupec, prepričan sem, da je to zelo dobra naložba.«

      Janković pa ne vztraja več pri tem, da bi bili v Stožicah poplačani vsi podizvajalci. V pogovoru za Mladino je novembra 2011 dejal: »Ne vem niti za enega, ki bi opravil delo, pa mu Grep ni plačal.« Zdaj pravi: »MOL je opravljena dela v Stožicah v celoti plačal, o tem, ali je Grep poplačal vse podizvajalce v Stožicah, pa se morate obrniti nanj.«

      Izbriši
  65. Pet let Stožic: vse manj gledalcev, najbolj zasedena ogrevalna dvorana, finance rešuje MOL.

    Postajajo Stožice jama brez dna za občinski denar?

    ......... v stožiški dvorani, ki sprejme dobrih 12 .000 obiskovalcev, letos še ni bilo razprodanegab dogodka.....

    Delo, 11. 8. 2015

    Toliko o opevani nujnosti postavitve nezakonitih zapornic in laži kriminalne združbe, ki si je na ta račun omislila finančno nišo na škodo stanovalcev BS-3.


    OdgovoriIzbriši
  66. Kaj ti je"POGORELIČ" 22:23

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kaj ti je? Nič mi ni. Srce me boli.

      Izbriši
  67. Kaj je tebi mali lopovčič 7.15 a še nisi nakradel dovolj za svoj blog. Ne sekiraj se prideš na vrsto.

    OdgovoriIzbriši
  68. Tu je moj dom druže 07:27

    OdgovoriIzbriši
  69. Včerajšnji (11.8.) prizor pred rampo na Puhovi okrog 11.45:
    pred spuščeno rampo stoji taksi, za njim še dva osebna avtomobila, na Vojkovi stojita (in ovirata promet po glavni cesti) še dva avtomobila, ki z žmigavcem kažeta, da bosta zavila v Puhovo.
    Voznik v taksiju vneto pritiska na gumb na zapornici, a najbrž ne uspe priklicati nikogar, saj se rampa ne dvigne.
    Kako (in kdaj) se je prometna zagata razvozlala, ne vem, ker je prej prispel moj avtobus.
    Pa naj še kdo reče, da taksiji na rampah nimajo problemov z dviganjem rampe!

    OdgovoriIzbriši
  70. To si si izmislil in je velika LAŽ!Sam se vozim na dializo in nikoli težav.Toliko v vednost vsem in ljudje nikar ne nasedajte nemočnim provokatorjem.Lep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tisti, ki si prizadevamo za POŠTENO postavitev zapornic, čeprav te niso rešitev parkiranja v BS3, NISMO PROVOKATORJI.
      Ali je borba za pravico v tej skorumpirani Sloveniji danes res že tako redka, ali pa smo postali povsem neobčutljivi za lumparije?

      Izbriši
  71. Veliko sreče s tvojo dializo, upam da ne boš kdaj obvisel na rampi in zamudil svoje dialize. Res pa je, da večinoma taksisti ne vstopajo v naselje, ker se jim ne da zajebavati z zapornicami, ker nikoli ne vedo kako bodo vstopili še manj pa kako bodo izstopili.
    In res je, rampe ne služijo ničemur, razen za pobiranje denarja stanovalcem

    OdgovoriIzbriši
  72. Kar norčuj se iz bolezni veš ni prijetno in še enkrat ti povem da taksi me je do zdaj vedno pobral,je pa res da je Maroltova ulica na višjem nivoju kot tista v kateri ti živiš.Pa nebi rad bil žaljiv tako pač je in ti si GOTOF!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mojega prijatelja navadno na dializo vozi isti taksist. Ta si je s potrdilom preskrbel kartice, kjer mu je bil dostop oviran. Ne vem pa, koga kličeš ti.
      Želim ti vse dobro.

      Izbriši
    2. Glede na tvoje zdravstveno stanje 12:37 si verjetno ti bolj GOTOF.
      Me pa zanima po čem je Maroltova na višjem nivoju od ostalih ulic.

      Izbriši
  73. Že stem ko ni tebe tukaj 09:47 .Pa kar norčuj se iz bolezni hitro te lahko kaj doleti ampak tebe je že in ti ni več pomoči pa naj mi drugi oprostijo direktnost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S svojo direktnostjo daješ drugim možnost spoznavati tudi tvoj značaj in intelekt. Nič lepega in obetajočega ni v njiju.

      Izbriši
    2. Žal nimaš te sreče, tu boš verjetno večkrat naletel name zato ti predlagam da, ne zahajaš na ta blog, ker se ti v nasprotnem lahko zdravstveno stanje poslabša še kje.

      Izbriši
  74. Slabšega stanja kot je tvoje ne more imeti nihče in ti ni pomoči.GOTOF SI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  75. 12.40 če je to vse kar znaš in zmoreš napisati na temo zapornic, potem nas z svojimi nebulozami, lepo prosim ne nadleguj. Iz napisanega je razvidno stanje tvojega duha in pa IQ.

    OdgovoriIzbriši
  76. Da ne govorim o tvojem IQ.Katastrofa hujkaška!

    OdgovoriIzbriši
  77. Res bi bilo primerno 7.03 da se nehaš smešiti in prebereš dobronamerne nasvete iz predhodnih komentarjev.

    Pa lep dan še naprej:

    OdgovoriIzbriši
  78. Enako tebi lep dan.

    OdgovoriIzbriši
  79. Brez denarnih injekcij MOL bi bil Center Stožice najbrž globoko v rdečih številkah
    Prihodki-Stozic.1439751216.png.o.240px.png.o.240px.png
    Center Stožice je lani ob 1,27 milijona evrov prihodkov ustvaril dobrih sto tisoč evrov dobička. A pozor: kar milijon evrov v prihodkih pomenijo nakazila iz proračuna mestne občine Ljubljana. Tudi sicer so prihodki daleč pod projekcijami, ki jih je občina nanizala v prijavi na razpis za evropska sredstva.

    Stožice, kot smo pisali prejšnji teden ((hiti tedna) Jankovićeve Stožice se spreminjajo v stadion duhov), so imele lani najslabše leto doslej - tako po prihodkih kot po obisku. Stadion, ki sicer sprejme okoli 16 tisoč ljudi, je v vsem prejšnjem letu obiskalo 33.250 gledalcev, s celoletnim obiskom bi ga torej zapolnili le dvakrat. Najslabši obisk doslej je lani imela tudi športna dvorana, ki je v vsem minulem letu zbrala 164 tisoč obiskovalcev.

    OdgovoriIzbriši
  80. Kako poteka financiranje Stožic

    Pogled v letno poročilo javnega zavoda Šport Ljubljana, ki upravlja Center Stožice, pa razkriva še eno podrobnost: od 1,27 milijona evrov lanskih prihodkov je mestna občina Ljubljana (MOL) Stožicam dala kar milijon evrov, dobrih 200 tisoč evrov pa so jim prinesli »tržni prihodki«. Pri tem gre za prihodke iz oglasov, seminarjev, koncertov v dvorani in na stadionu, najema VIP-lož... Na javnem zavodu Šport Ljubljana pojasnjujejo, da je do lani MOL denar za izvedbo dejavnosti klubov nakazoval neposredno tem, od lani pa ga nakazuje zavodu. Klubi so potem upravičeni do uporabe stadiona do določenega zneska. »Pred tem je javni zavod Šport Ljubljana klubom in društvom izstavljal račune za opravljene dejavnosti in s tem ustvarjal prihodke na trgu,« pravijo.

    OdgovoriIzbriši
  81. Daleč so Jankovićeve napovedi

    Celoten kompleks Stožice, torej dvorana in stadion, je stal skoraj 130 milijonov evrov, cena stadiona je bila 59,1 milijona evrov (brez DDV). Od tega je stadionu prek razpisa za sofinanciranje športne infrastrukture 9,4 milijona državnih in evropskih evrov leta 2010 primaknilo ministrstvo za šolstvo in šport, ki ga je takrat vodil Igor Lukšič, pozneje predsednik stranke SD.

    Na MOL, kot je razvidno iz njihove prijave na razpis za sredstva EU, ki smo jo pridobili, so poslovanje Stožic slikali precej drugače: samo s stadionom naj bi že v prvem letu delovanja ustvarili 1,8 milijona evrov prihodkov, lani tri, letos pa že 3,5 milijona evrov. Center Stožice doslej v petih letih obratovanja na letni ravni ni še nikoli imel več kot 2,1 milijona evrov prihodkov (leta 2011), v zadnjih treh letih pa se prihodki gibljejo okoli 1,3 milijona evrov na leto.

    Na MOL so omenjena neskladja že lani pojasnili takole: »Finančna in ekonomska analiza projekta večnamenski nogometni stadion Stožice je bila izdelana leta 2010 za obdobje do leta 2025. Zato bo treba pri presoji uspešnosti upoštevati celotno obdobje in predvsem več dejavnikov, ne majhen del analize.«

    OdgovoriIzbriši
  82. Zavod Šport Ljubljana vse bolj naslonjen na MOL
    Zavod Šport Ljubljana vse bolj naslonjen na MOL

    Zavod Šport Ljubljana, ki upravlja mestne športne objekte, je lani imel 8,2 milijona evrov prihodkov (leto prej 8,4 milijona). Od tega je 3,9 milijona evrov prišlo iz proračuna MOL (1,2 milijona evrov več kot v letu 2013). Skoraj tretjina sredstev, ki jih je zavodu namenil MOL, je šla za Center Stožice. Zavod Šport Ljubljana je imel konec prejšnjega leta 108 zaposlenih, stroški dela so skupaj znašali 2,2 milijona evrov.

    OdgovoriIzbriši
  83. Mestna občina Ljubljana je za odvetnike plačala 5,6 milijona evrov od začetka vladavine župana Zorana Jankovića do konca marca letos. To je dva milijona več, kot je stala prenova Slovenske ceste.
    Na dolgem seznamu odvetnikov, ki so dobili denar od občine, niso le zastopniki občine, ampak tudi zmagovalci v sporih z občino. Direktorica mestne uprave Jožka Hegler je v odgovoru na vprašanja opozicije v mestnem svetu razkrila vsa nakazila odvetnikom v mandatu župana Zorana Jankovića, torej od jeseni 2006 do konca marca letos. Evidence stroškov postopkov zaradi izjav v medijih MOL ne vodi. Spore v županovem imenu pa je ta plačal sam, trdi Heglerjeva.

    OdgovoriIzbriši
  84. Mnogim malo, redkim veliko

    Odvetniške storitve, MOL (5583 KB)
    »Za odvetniške stroške je mestna oblast pod Jankovićem dala več kot za vse mostove skupaj in seveda več kot za prenovo Slovenske ceste. Človek se vpraša, kako obveščeni smo svetniki o vseh sodnih sporih, ki jih bije občina,« pravi opozicijski mestni svetnik Anže Logar. Dejstvo, da je na seznamu več kot 250 odvetnikov, Logarja ne preseneča. »Dobri mož z magistrata da vsakomur malo, nekaterim pa veliko. Tako so vsi zadovoljni,« pravi Logar.

    OdgovoriIzbriši
  85. Senica med zmagovalci

    Odvetnik Miro Senica, partner nekdanje notranje ministrice in politične sopotnice Zorana Jankovića Katarine Kresal, je v vseh letih Jankovićeve vladavine na svoj oziroma račun svoje odvetniške pisarne skupaj dobil okoli 30 tisoč evrov. Iz odvetniške pisarne Senica so pojasnili, da niso nikoli delali za občino, omenjeni znesek pa jim je občina nakazala v sporih, ki jih je izgubila proti Senici.

    OdgovoriIzbriši
  86. Jankovićev dvorni odvetnik, odvetniška družba Čeferin, je od mesta dobila »zgolj« 336 tisoč evrov. Aleksander Čeferin včeraj ni bil dosegljiv za komentar poslov za MOL. Biserka Avsec je pobrala slabih 371 tisoč evrov. Dolgoletna življenjska sopotnica Jankovićevega podpornika Lojzeta Udeta je odvetniško licenco po 20 letih dela v odvetništvu vrnila in je zdaj na zavodu za zaposlovanje. Večinoma je zastopala mestni stanovanjski sklad, zastopala pa je tudi občino. Ko je sklad začel svoje pravne posle opravljati sam, je odvetnica sklenila zapreti pisarno.

    OdgovoriIzbriši
  87. Kozinc je na vrhu

    Največ je za odvetniške storitve za Ljubljano v zadnjih letih zaračunala odvetniška družba Miha Kozinc in partnerji, in sicer 1,3 milijona evrov. Odvetnik Bojan Drobež je po zneskih, zaračunanih mestni blagajni, na drugem mestu, tudi ta je presegel milijon evrov. Drobež je bil za komentar nedosegljiv, Kozinc pa je pojasnil, da že dolga leta dela za mestno oblast. »Glede na to, da za MOL dela pet naših ljudi poln delovni čas, se mi ta znesek za obdobje skoraj devetih let sploh ne zdi velik,« pravi Kozinc. Ob tem dodaja, da vseh računov še niso dobili plačanih in da kdaj tudi zmagajo, zato njihovo delo občini koristi.

    OdgovoriIzbriši
  88. Še so odvetniki, ki bi delali za vas, in ne za Jankovića

    Seznam odvetnikov in zneskov, ki jim jih je izplačala mestna blagajna, je lahko zavajajoč, svari odvetnik Janez Starman. Starman je od občine dobil 270 tisoč evrov, a nikoli ni delal zanjo. »Ta znesek je MOL plačal kot odškodnino moji stranki. Nemogoče je, da bi Janković najel toliko odvetnikov, kot jih je na seznamu,« pravi Starman in dodaja, da je vedno na voljo strankam v sporu z Jankovićem oziroma mestno oblastjo. Stojan Zdolšek, ki se je z Jankovićem sprl takoj ob začetku njegovega županskega mandata zaradi njegove vloge pri razkrivanju Jankovićevih spornih poslov v Mercatorju, ni od občine dobil niti centa. »Povsem jasno je, da za občino ne delam zaradi konflikta z Jankovićem in za njo niti ne bi želel delati, dokler je Janković župan,« pravi Zdolšek. Seznam odvetnikov si lahko pogledate v članku Janković za odvetnike dal več kot za prenovo Slovenske.

    OdgovoriIzbriši
  89. BS3 = mafijska podružnica magistrata

    OdgovoriIzbriši
  90. Pa tale anonimni od 22,29 pa do 00.09 se spozna na vse, iz protizaporničarja se je prelevil v kritika MOL-a in prepisuje članke iz slov. časnikov, ker mu je inšpektorica zaprla gofljo in že od 14.7. 2015 ni objavil nobenega novega članka na temo proti zapornicam in domnevnim "kriminalcev" iz BS-a.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kmalu bo objavljeno nekaj, kar bo tebi in tvojim pristašem zaprlo gofljo !

      Izbriši
    2. Čitaj, čitaj - Jankovič je boter zapornic v BS3. In lepo je če so ljudje obveščeni o njegovih podvigih.

      Izbriši
    3. 6.24 tvoj slog in tvoje pisanje je vredno tvojih dejanj. Mali pokvarjen lopovček .

      Izbriši