sobota, 12. december 2015

Društvo za pravice občanov v BS3 potrebje vašo pomoč

Spoštovani sosedje, rabimo vašo pomoč.


Ker gre za javno dobro (ulice), smo se ves ta čas borili pridobiti ustrezen status s katerim lahko gremo na instanco katere (vsaj formalno) ne kontrolira janković.
Danes so se končno izpolnili vsi pogoji (trenutni župan je dokončno zavrnil našo zahtevo za vstop v inšpekcijski postopek), da bomo lahko v zoper MOL stopili pred upravno sodišče.



Tožbe zoper informacijskega pooblaščenca kateri meni, da je zasebnemu kapitalu dovoljeno nadzorovati, snemati in evidentirati uporabnike javnih cest so že bile sprožene.

Podrobnosti so na voljo članom društva bs-3.

Podatki za prostovoljne prispevke so:
Polno ime: Društvo za pravice občanov v BS 3
Skrajšano ime: Društvo BS 3
Naslov: Puhova 7, 1000 Ljubljana
Davčna številka: 38431629
Matična številka: 4079345000
Zavezanec za DDV: NE
SKD: S94.999 - Dejavnost drugje nerazvrščenih članskih organizacij
Datum vpisa: 8.7.2015
TRR: IBAN SI56 6100 0001 1699 808 (DELAVSKA HRANILNICA d.d. LJUBLJANA)

Včlanitev v društvo ni obvezna. Če se odločite za včlanitev, postopek je na voljo na: http://www.bs-3.si/pristopna-izjava



Brez lepih pozdravov za tiste ki zavedno kršijo zakone R Slovenije in lep pozdrav za vse ostale.

101 komentar:

  1. Društvo za pravice občanov v BS3 potrebuje predvsem politično pomoč kogarkoli na ključni poziciji v državi. Brez pravih oseb na sodiščih in na MOLu, se zadeve ne bodo premaknile v pravo smer.

    Zgodovina problematike zapornic jasno nakazuje, da je bil vsakršni poizkus spremembe doslej uspešno politično zminiran (korupcija) s ciljem nadaljevanja neupravičenega zaslužka posameznikov. Dokler bodo ti posamezniki z zapornicami služili obstaja pri njih tudi interes za ohranjanje obstoječega stanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se popolnoma strinjam. Edina res učinkovita palica za rušenje sistema zapornic je neplačevanje položnic.

      Geslo: Hitro in učinkovito

      Izbriši
  2. Društvo se bori proti kršenju človekovih pravic bori z legitimnimi sredstvi. Med temi ni korupcija.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za premik v smeri izboljšanja (to je ustavitev kršenja človekovih pravic) so dosedanje izkušnje več kot jasno pokazale, da uradna in legitimna sredstva nikakor ne zadostujejo.

      Želim vam veliko sreče v vaši borbi; se pa tudi sam strinjam z nasvetom zgoraj: poiščite si tudi politične zaveznike na ključnih položajih države.

      Kdor misli, da so naša sodišča, inšpekcije in pravzaprav javna uprava pravična - delujejo po načelih pravne države in da se jih lahko loti (samo) z legalnimi sredstvi je naiven.

      Izbriši
    2. Kdor koli se upre na korupcijo je kriminalec.

      Izbriši
    3. Legitimna sredstva bodo morala zadostovati. Morda bomo zaradi tega odpravo krivic dosegli kasneje, bo pa zato pravica toliko močnejša in trdnejša.

      Če ste tako prepričani v svoje nasvete, razmislite raje, kako lahko sami bolj aktivno pripomorete v boju za človekove pravice - ne samo z nasveti, ampak z dejanji.

      Kdor je namreč obupal nad pravno državo v Sloveniji, je obupal tudi nad samo državo Slovenijo. Sporočilo zapornic po mojem mnenju vendarle ni tako drastično.

      Izbriši
    4. Če rabimo politično moč, da odpravimo zapore iz javnih cest pol res živimo v absolutnem totalitarizmu.

      Izbriši
    5. Anonimni14. december 2015 02:25

      Pa saj je jasno, da imamo opraviti s kriminalci. Problem, ki ga imamo v BS3 in širše v Sloveniji je ker te kriminalce nadzirajo in jim tudi sodijo kriminalci.

      Izbriši
    6. 02:26
      Ok, stvar lastne odločitve je kako in kaj bo kdo ravnal v dani situaciji. Seveda pa ni nikakršnega zagotovila, da bo:
      1. krivica odpravljena
      2. zato pravica toliko močnejša in trdnejša.

      Moja dejanja so ravno v tem, da vas prepričam, da je vaše početje sizifovo delo, če se borite s koriptivnimi inštitucijami.

      Zapornice lahko odpravijo zgolj ravnaja, ki bodo pri sosedih prinesla prepričanje, da prenehajo plačevati položnice in s tem ugasne vir delovanja za KO, SPL in MOL v primeru zapornic.

      Kdor je namreč obupal nad pravno državo v Sloveniji, je obupal tudi nad samo državo Slovenijo. Sporočilo zapornic po mojem mnenju vendarle ni tako drastično.

      Izbriši
    7. 02:37
      Sprijazni se - v javni upravi potrebujemo za spremembe prave osebe na pravih pozicijah, če želimo karkoli spremeniti.

      Javna uprava funkcionira samo in zgolj politično. To vedo in izjavljajo tudi najbolj izpostavljeni pravniki te države. Trenutna oblast je tako prišla na te pozicije in se tudi tako tudi vnaprej vzdržuje, da na vse ključne pozicije kadruje politično zveste osebe. Večina zaposlenih v JU pač sprejema in izvršuje politična navodila nadrejenih vse svoje delovne dni. Kdor se upre je odstavljen ali/in premeščen na svetovalno pozicijo v osamljeno pisarno, daleč od dogajanja.

      Kdor tega slučajno ne verjame naj vpraša tam zaposlene.

      Izbriši
    8. Prepričevati aktiviste, da je boj za človekove pravice Sizifovo delo celo pri tako banalnem vprašanju, kot je splošna raba javnih cest, je po mojem mnenju provokacija, ki nima dobrega namena.

      Ne vem, o kakšnem zagotovilu glede odprave pravic imate sploh v mislih. Take vrste zagotovila, kot ga je Janković dal Lazarjevi in Lukinu, si ni pametno želeti, ker potem postaneš dolžnik osebi, ki ti je dala zagotovilo. S tem se vnaprej odpoveš močni in trdni pravici.

      Zato takih nasvetov ni smotrno upoštevati, ampak se za človekove pravice boriti s čisto vestjo. Tudi to je veliko vredno. Kdor želi pomagati s sredstvi in z dejanji, je dobrodošel.

      Izbriši
    9. Anonimni14. december 2015 04:33
      V mislih sem imel odprave pravic, ki jih je omenjal v svojem postu Anonimni14. december 2015 02:26.

      Kakšna dolžnika Jankoviću sta Lazarjeva in Lukin? Kaj sta mu dolžna in kaj morata izpolnjevati? Kaj bi se zgodilo, če prenehata z izpolnjevanjem svojih obvez?

      Večina nas ima povsem čisto vest. Smo pa zelo nezaupljivi tudi do raznih Društev. Pretekle izkušnje so bile dovolj nazorne. Vsi potrebujejo za svoja dejanja in delovanje denar in naš čas?!

      Izbriši
    10. Vi ste provokator. "Raznih društev" tukaj ni. Je eno samo društvo, ki se je zbralo, da bo delalo pošteno, transparentno in do konca.
      Zdaj že vemo, da obstaja dopis občine od konca oktobra 2015 in celo odgovor nanj s strani vašega odvetnika. Oba dokumenta ste poskušali skriti od nas. Dočakala vas bo roka pravice!

      Izbriši
    11. Če sem jaz za Vas provokator potem ste vi tisti, ki nič ne razume. Mi je žal, ker vidite vse le in zgolj "črno in belo" nikoli pa ne pomislite, da je možna tudi "siva". Razmišljate zgolj "enostransko in na prvo žogo".

      Mnogim zapornice ne predstavljajo edinega problema v življenju. Ne vem kako je z Vami. In v mojem življenju bi vsi radi od mene donacije, prispevke, moj čas in pomoč. Tudi drštva so med njimi... več njih.

      Izbriši
    12. Gospod Igor Ljubin... lahko tudi neham komentirati, če vam je tako ljubše.

      Izbriši
    13. Ne laži. A tudi ostalim društvom na blogih jamraš, da ti društvo za pravice občanov v BS3 jemlje čas. Lažeš koliko si dolg. Tisti, ki razumejo kaj društvo počne, ga bodo tudi podprli. Nekaj tožb je že financiranih s tem denarjem. Pa bodite sigurni, da bo tudi nekaj usmerjenih na glavne organizatorje.

      Izbriši
    14. Vsi vemo zakaj se zbralo to dotično društvo.

      In tudi preberemo lahko, da je boj argumentiran in strokoven. Vidimo in preberemo pa lahko še nekaj. Da ni rezultatov!!! oziroma so takšni, kot če to društvo sploh ne bi obstajalo. Zapornice namreč tudi po več mesecih obstoja društva še vedno delujejo brez sprememb.

      In še hipotetično (tokrat res provokativno) vprašanje: Ali bi bilo kaj drugače, če bi donirali recimo 500k Eur Društvu?

      Izbriši
    15. Anonimni14. december 2015 06:01
      Kakšne neumnosti pišete no? Vaš problem je med drugim tudi slovenščina - ni se zbralo društvo, ampak posamezniki, ki so ustanovili Društvo.

      Izbriši
    16. "In še hipotetično (tokrat res provokativno) vprašanje: Ali bi bilo kaj drugače, če bi donirali recimo 500k Eur Društvu?"

      Vprašanje ni provokativno. Okoli 200 eur je strošek vsake tožbe na upravnemu sodišču. Ostalo lahko zračunaš tudi sam.

      Enostavno, če bi ti doniral 500 eur (kar jih lahko, glede na to, da se je v "fondu" "nabralo" dovolj denarja) bo društvo ta denar uporabilo za tožbe na upravnem sodišču. Če jih ne boš doniral bomo pač sami založili.

      Izbriši
    17. "In tudi preberemo lahko, da je boj argumentiran in strokoven. Vidimo in preberemo pa lahko še nekaj. Da ni rezultatov!!! oziroma so takšni, kot če to društvo sploh ne bi obstajalo. Zapornice namreč tudi po več mesecih obstoja društva še vedno delujejo brez sprememb."

      Rezultati dragi moj, če kako so. Si pozabil na dopis občine od septembra? A veš, da je nastal še en oktobra 2015? A boš priznal sosedom, da ste zdaj (spet) o njihovem strošku angažirali odvetnika, tokrat zoper Občini?
      Zmanjkalo podpore vsemogočega?

      Razen tega društvo je vložilo dve tožbi zoper IP na upravno sodišče. Pa še kar nekaj dela nas čaka.

      V "fondu" je ostalo še 30.000, protipravno porabljenih je 90.000. Kdo bo to vrnil?

      Izbriši
    18. "Gospod Igor Ljubin... lahko tudi neham komentirati, če vam je tako ljubše."
      Lahko greste komentirati na spletno stran navideznega koordinacijskega odbora za zapornice, parkirišča, upravljanje fondov, financiranje odvetnikov, vzdrževanje ulic na naslovi www.bs-3.si.
      Ops. Se mi zdi, da je tam zdaj eno novo združenje, ki dela transparentrno in storkovno.

      No, nič hudega. Kmalu jim boste lahko pisali na en drug naslov.

      Izbriši
    19. Anonimni14. december 2015 06:43
      Pozabil sem napisati, da je društvo s prijavo na inšpekcijo doseglo, da se bo problem financiranja vzdrževanja cest v naselju obravnaval na proračunskem sodišču.

      Izbriši
    20. 06:39
      Sam gledam na to nekoliko drugače: Vi vsi si tukaj pridobivate izkušnje za vaše kasnejše kariere v življnju. To, da se izobražujete in študirate pravosodni sistem v Sloveniji je vse lepo in prav samo ne delajte to v neskončnost in na moj račun (davki).

      Enostavno je potrebno doseči, da se neha plačevati položnice in bo vsega hitro konec.

      Izbriši
    21. 06:43
      Ponovno Vaša slovenščina ni na nivoju. Mi je žal ampak dejstvo je, da Vas težko razumem. Verjamem, da se trudite.

      Namreč rezultat bi bil, če bi se pri zapornicah, kaj spremenilo. To koliko dopisov je kdo komu poslal pa je trošenje davkoplačevalskega denarja - tisti s katerimi si dopisujete, so namreč vsak dan v službi na moj račun, da Vam odpisujejo. S tem pa tudi opravičujejo svoje nekoristne službe.

      Izbriši
    22. 06:30
      Sam ne jamram - to ste napisali vi. Mi je žal, da me morate žaliti, ker vam je zmanjkalo argumentov.

      Izbriši
    23. Super. Evo in jaz sem za. In? Kaj zdaj? Kako prepričati ljudi, da bodo nehali plačevati, če jim po drugi strani Bolka s podporo policije grozi da bodo imeli probleme če ne podpišejo pogodbe?
      Ste pozabili koliko so nam grozili iz LPT? Koliko krat sem čakal pred zapornico ker nisem hotel plačati? Kaj pa vi? Ste tudi vi čakali, ali ste se udobno vozili in čakali, da nekdo reši vaš problem? Zapornice bodo šle, vprašanje je samo koliko banditov bo šlo skupaj z njimi.

      Izbriši
    24. 06:39 O kakšenm fondu je tu govora?

      Pa še tole ni govora o 500 Eur. Zgoraj je bilo napisano 500k = 500.000 Eur)

      Izbriši
    25. 07:00 Torej je kriva ena oseba (neki Boljka), da se plačujejo položnice? Ha, ha, ha,...

      Zgodba sploh ni odvisna zgolj in samo od ene osebe in Vi to dobro veste. Govorimo o celi organizaciji in številu oseb, ki je bistveno večje.

      Rušenje take (kriminalne) organizacije se vrši na nivoju, ki jo drži na površju. To pa je v tem primeru Janković in politika.

      Se strinjam, da se ljudi da ustrahovati. Ne morem pa se strinjati, da to počne neki Boljka. Če bi bilo to tako enostavno bi nekdo drug gtozil s Kučanom (ki ima vnuka v naselju) nekdo tretji z Janšo (ki ima prijatelja v naselj), nekdo tretji pa z Maslešo (ki ima tudi sorodnika v naselju).

      Torej kaj ti ni jasno? Se še vedno ne zavedaš kdo so nasprotniki?

      Izbriši
    26. Glej, sem ti že napisal. Na sonce s predlogi.
      Jaz mislim, da smo dosegli veliko. Občina se že PISNO sklicuje, da ona ni imela s tem poslom nič in, da so tukaj nastopali le kot eden od etažnih lastnikov.
      Ta sistem bo spakiran na smetišče zelo kmalu. Vprašanje je samo koliko organizatorjev ga bo spremljalo.

      Izbriši
    27. Kaj sta Lukin in Lazarjeva dolžna Jankoviću, morate vprašati njiju. Janković verjetno ni zastonj talal tistih obljub oktobra 2010, da bo na občinskih cestah postavil protizakonite zapornice in omogočil temu krogu, da v nadaljevanju prične upravljati s celotnim BS3.

      Izbriši
    28. Ni res, da zapornice še po več mesecih obstoja društva delujejo brez sprememb. Upravno sodišče je v začasni odredbi, ki je že pravnomočna in izvršljiva, odločilo, da SPL ne sme z video kamerami (12 video kamer ob zapornicah in nad zapornicami) zbirati osebnih podatkov. Lahko sicer gleda skozi video kamere, ne sme pa izvajati snemanja - ne sme tudi izvajati snemanja z avtomatskim brisanjem (npr. da se posnetki hranijo 24 ur, potem pa avtomatično prepišejo z novimi). Sploh ne sme snemati!

      Izbriši
    29. Anonimni14. december 2015 09:54
      Sprenevedanje?
      V postu 4:33 ste jasno zapisali da sta Lukin in Lazarjeva dolžika Jankoviću, sedaj pa ...

      Izbriši
    30. Kaj je? Bojiš se? Kako si kaj spal? Pol milijona evrov bo treba vrniti stanovalcem. Kako boste to sčarali me prav zanima. Verjetno imate idejo, da boste preostali denar iz "funda" porabili za naslednjih 12 let fiktivne odvetniške vojne s katero boste mazali oči sosedom. Kako je le bilo donosno to leto 2015.
      A vi res mislite, da vam kdorkoli verjame, da ste se za res skregali z Jankovićem?

      Izbriši
    31. Zopet si me zamenjal, ampak ti ne zamerim, ker smo vsi anonimni :)

      Ostajam pa pri svojem - Sprenevedanje? V postu 4:33 ste jasno zapisali da sta Lukin in Lazarjeva dolžnika Jankoviću, sedaj pa ...

      Izbriši
    32. Tukaj 4:33.
      Kaj sta Lukin in Lazarjeva dolžna Jankoviću, morate vprašati njiju.

      Izbriši
    33. 12:57
      Me ne zanima, kaj sta dolžna. Pa tudi poznam ju ne, da bi ju spraševal?

      Takole po občutku bi bil zelo začuden, da bi mu bila kaj dolžna, prej obratno. Janković in njegova družina so dolžni vse naokrog.

      Izbriši
    34. Kar jima je Janković dolžen, lahko kar pozabita. Kdo je pa še tako neumen, da gre v posel z Jankovićem brez dobrega odvetnika? Samo tale KO!

      Izbriši
  3. Najhuje je ker se vse plačuje z mojim denarjem - od davkov, ki mi jih pobirajo na vse možne načine.

    Banda lopovska. V osnovi živi na račun našega znoja in nam na vsakem koraku še bolj omejuje življenje. Živimo življenje dveh kast, kjer velja praksa: toliko veljaš, kolikor ljudi poznaš, še bolje pa, če si naš!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Gospod Igor Ljubin... lahko tudi neham komentirati, če vam je tako ljubše.

      Izbriši
  4. Igor ju je počil film, ko je videl da obstajajo tudi druge poti do rešitve zapornic :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Katera druga rešitev še obstaja?

      Izbriši
    2. Obstaja še tista zaradi katere se nič ne premakne že mesece in leta - politična.

      Vse skupaj stoji zaradi politično nastavljenih kriminalcev v javni upravi.

      Izbriši
    3. To ne bi bila rešitev, ampak korupcija.

      Izbriši
  5. Ja kaj bo pa potem počel, če se bodo zapornice zopet dvignile?

    OdgovoriIzbriši
  6. Elektrotehnik Ljubin in njegova pravica...

    OdgovoriIzbriši
  7. Pričakovano je bilo, da bodo slabiči, ki podpirajo protizakonite aktivnosti KO, na to objavo reagirali s provokacijami in žalitvami.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ste lahko kaj bolj konkretni?

      Izbriši
    2. Pojdi na blog od koordinacijskega odbora in tam bodi pametan. Si kaj pogledal dokument v katerem fiktivni skrbnik pogodbe katera nikoli ni pričela valjati, porablja tvoj in moj denar, za mazanje oči sosedom.

      Izbriši
    3. Pošlji link za predlagani blog, da preverim, če tam tudi takole ravnajo z blogerji.

      Sem prebral tudi omenjeni dokument - dopis. Najprej naj ti bo jasno, da se omenjeni odvetnik zaenkrat še ni okoristil z mojim denarjem, ker v omenjeni fond še nisem nič vplačal.

      Se pa z njim v marsičem celo strinjam. Namreč brez neposredne in jasne podpore Jankovića nič od teh zapornic nikoli niti ne bi bilo postavljeno. In brez uslužbencev MOLa tudi pod razno ne bi bilo nizi Z od zapornic.

      Se pa strinjam tudi z uporniki - absolutno. Brez sodelovanja "prodanih duš" iz BS3 tudi Janković in njegovi politično kadrovani sodelavci ne bi bili sposobni tega izvesti.

      Ključno pa je, da so enostavno po prvostopenjskih sedaj tudi drugostopenjski organi in sodišča povzela povsem ista stališča in ravnanja kot celotna kriminalna združba, ki nam je postavila zapornice. To sem pa tudi že napovedal pred leti, na tem istem blogu, pa mi nisi verjel g. Igor Ljubin. In mi očitno ne verjameš niti danes. Vsa čast za vztrajnost in borbo, a velja razmisliti tudi o tem, kje bi se dalo na MOLu, ministrstvih in sodiščih kaj spremeniti...

      Izbriši
    4. Pojdi na sodišča in ministstva in podkupuj (ali karkoli si že "imel v mislih" - pišem pod narokovaji, ker je jasno da lažeš).
      Če jaz pravilno razumem, in mislim, da pravilno razumem, je celotna "akcija" z uporništvom le demonstracija kakšno sranje je ta država cela. Sploh ni pomembno, ali se bomo znebili zapornic ali ne. Tudi ni pomembno kdo bo na koncu sedel (a bo sedel, boš videl da bo!). Pomembno je samo to, da je veliko ljudi na zelo različnih koncih dojelo koliko močno imamo vsajeno korupcijo v celotni državi.

      Človek, a ti razumeš, da je nekdo zaradi teh zapornic UMRL? Umrl je ker ste protizakonito zaprli intervencijske poti.

      Varuh človekovih pravic po 100 ročno napisanih dopisih še vedno vleče ta primer do neskončnosti, kljub temu da smo mu eksplicitno napisali, da je nekdo umrl zaradi njih. Reševanje življenj in hkrati nazorno dokazovanje globine korupcije je bila poanta celotna te akcije.

      Izbriši
    5. "kje bi se dalo na MOLu, ministrstvih in sodiščih kaj spremeniti"
      Ne zanima nas vaše igrišče. Mi imamo svojo državo in v tej državi bodo sodišča oddelala svoje. Vi se kar naprej dogovarjajte v kalnem.

      Izbriši
    6. Me veseli, da se vsaj o Vas nisem zmotil. Dejansko niti pod razno ne vidite gozda, ampak ste "zaljubljeni v svoje drevo".

      Vsakdo, ki vidi še kaj drugega, kot samo sovraštvo do nekaterih sosedov mu je jasno, da vaša pot na dolgi rok ne more biti uspešna (no na kratki rok pa tudi ni bila). To pa zato, ker bodo itak nove županske volitve in bo Janković šel v penzijo. Takrat se bo tudi zamenjala celotna garnitura političnih nastavljencev tisti pa, ki bodo ostali, bodo pač podložno blejali novi oblasti.

      Zapornice pa bodo smiselno ali ne integirane na tak ali drugačen način (verjetno ne neposredno na račun stanovalcev ampak proračun MOLa).

      O sedenju pa ... dvomim.

      Izbriši
    7. Anonimni15. december 2015 03:16 lahko se celo strinjava, da je v državi marsikaj narobe. Samo tega niste odktili Vi... o tem "čivkajo že vrabci na strehah" in so "čivkali" leta pred postavitvijo zapornic v BS3. Glede tega se do danes ni nič spremenilo - po večini so še vedno osebe na ključnih položajih kot so bile že 10 in več let nazaj.

      Dvomim, da boste katerega od teh spravili v zapor. Močno dvomim, ...

      Izbriši
    8. "Ključno pa je, da so enostavno po prvostopenjskih sedaj tudi drugostopenjski organi in sodišča povzela povsem ista stališča in ravnanja kot celotna kriminalna združba, ki nam je postavila zapornice."

      Kolikor vem, sodišče v tej zadevi še ni zavzelo stališča, razen v začasni odredbi, s katero je upornikom ugodilo. Če pa mislite sodbo iz leta 2013, je bila pravilna.

      Izbriši
    9. 12:55
      Saj vem, da ne veste in to vam tudi poizkušam razložiti. Zadeva je poznana tudi na sodiščih.. že nekaj časa. Stališča so tudi izoblikovana.

      Vaše stališče (03:18): "Mi imamo svojo državo in v tej državi bodo sodišča oddelala svoje. Vi se kar naprej dogovarjajte v kalnem".

      Naivno,... zelo naivno prepričanje, ki ga vztrajno zagovarjate, da se po redni poti lahko rešijo zadeve pozitivno je žal zmotno. Samo toliko, da ste opozorjeni, kaj vam pripravljajo.

      Izbriši
  8. Z zapornicami so se pričeli na drugačen način ukvarjati tudi javni uslužbenci, ki so plačani iz davkoplačevalskega denarja. Do sedaj so javni uslužbenci, vključno s policisti, samo kimali in molčali, poslej pa si morajo izmišljati dodatne razloge, zakaj bi radi še naprej stran gledali oziroma nevestno delali. Na primer, javni uslužbenci, plačani iz davkoplačevalskega denarja, že pojasnjujejo svoj prav na upravnem sodišču. SPL in KO v ta namen porabljata kar denar iz vplačil stanovalcev za uporabo zapornic. Skratka, veliko denarja se porablja za zadevo, ki več tisoč stanovalcem naselja BS 3 vsakodnevno in 24 ur na dan krši človekove pravice, javni uslužbenci pa se izogibajo odgovornosti. Dlje časa bo to trajalo, večja bo na koncu škoda, ki jo celotnemu naselju povzročajo KO, ZNO in SPL.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako je. Nastaja večja škoda učinkov (realnih sprememb) pa ni. Še vedno se moramo vsi ustavljati pred zapornicami, vsi iz KO, SPL in MOL pa še vedno držijo vajeti trdno v svojih rokah.

      Izbriši
    2. To pa je napredek 14. december 2015 10:33, sedaj si morajo izmišljati drugačne razloge. VAU VAU

      Ni kaj dodati. Nekaterim pač nikakor ne moreš pojasniti, da se proti vetru ne da lulat ... Moraš najprej poiskati rešitev za ta veter, če hočeš lulat v to izbrano smer, ki je kontra od vetra.

      No upam, da se bil dovolj jasen.

      Izbriši
    3. He, he, dobra 04:12 he, he dobra

      Izbriši
    4. 04:12
      Točno tako. Ampak Pri Igorju je problem, ker mu je že velikokrat, ob iskanju prave smeri za lulanje, v hlače ušlo.

      Izbriši
    5. 04:14
      Ne vem, če je Igor, ampak nekdo na tem blogu ima probleme z zaznavanjem vetra. Očitno ga nič ne moti, četudi mu "nese na njegova oblačila".

      Izbriši
    6. Žalostno je samo to, da smo z Igorjem in ostalimi iz DPO BS3 na isti strani, pa se med seboj ne moremo sporazumeti o enoviti strategiji.

      Izbriši
    7. Kako pa bi se lahko, ko pa je vsak poizkus dialoga takoj označen z lažjo. Niti prebere ali posluša se ne do konca.

      Izbriši
    8. Ampak v Društvu naj bi bili bolj razumni sosedje?!

      Izbriši
    9. Saj so. Samo ti imajo nekoliko širše poglede in interese kot omenjeni. V BS3 je še marsikaj zanimivega (nedorečenega) pa se nam, navadnim smrtnikom, niti ne sanja o tem.

      Izbriši
    10. Tako je. Enih stvari lahko samo Bogovi lahko razumejo. E, banda lopovska.

      Izbriši
    11. O naš stari znanec, z južnjaškim narečjem, pa z zanimivimo sestavljeno žalitvijo "banda lopovska".

      No tudi o t.i. Bogovih je bilo na tem blogu že večkrat kaj zapisano, kajne Igor :)

      Izbriši
    12. 04:25
      Kdorkoli že si poizkusi pred napadom jeze in hitrim pošiljanjem odgovorov vsaj še enkrat prebrati svoj tekst. Boš bolje razumljen in upoštevan.

      Izbriši
    13. Anonimni15. december 2015 04:25
      Kdo so bogovi, ki jih omenjaš?
      Kdo je banda lopovska?

      Izbriši
    14. Anonimni15. december 2015 04:23 zadel si "žebljico na glavico".

      Tukaj so trčili interesi različnih skupin naselja.

      Izbriši
    15. 04:52
      Preberi malo nazaj,... včasih se marsikateri odgovor skriva tudi v preteklih postih.

      Izbriši
    16. 05:07
      Saj ravno to me bega. Namreč našel in prebral sem že kar nekaj preteklih besedil na tem blogu in mnoge skupine so bile že označene z "banda lopovska" ali pa z "bogovi": JPLPT, MOL, KO, NO, FNO,...

      Pa sem zaradi konsistentnosti raje vprašal našega poučenega blogerja, ki je zopet uporabil ta dva izraza tokrat očitno kar zame?!, ki nisem v nobeni izmed omenjenih skupin. Vsaj nič ne vem o tem, razen, če te lahko včlanijo/zaposlijo brez tvoje vednosti?

      Izbriši
    17. 05:12
      Ne se sekirat. Ti kar naprej blogaj. Si prava poživitev doslej mrtvega bloga.

      Izbriši
    18. Kaj pa jaz? Jaz se tudi trudim :)

      Izbriši
    19. OK, tudi ti 05:17 si fejst :)

      Izbriši
    20. E moji študentje... a nimate nič izpitov?

      Izbriši
    21. 04:14 - Igor se danes bolj težko oglaša, ker imajo na sedežu stranke SDS preiskavo kriminalistov :)

      Izbriši
    22. Matej Avbelj, dekan Fakultete za državne in evropske študije:"Odredba za preiskavo prostorov SDS, v kateri naj bi imel poslovne prostore poslanec Šircelj, ki jo je izdala preiskovalna sodnica Deša Cener, je očitno protiustavna, v nasprotju z ustavnim kazenskim procesnim pravom, ker odreja poseg v vse elektronske podatke politične stranke. Gre za eklatantno nesorazmeren ukrep, klasični fishing expedition, ki ga naša ustava prepoveduje. V odredbi, razen zadnjega pavšalnega stavka, sploh ni nikjer obrazloženo, kako je zadoščeno ustavnemu načelu sorazmernosti. Taka sodna odredba je škandal."


      In nadaljuje: "Izvršilna in zakonodajna oblast sta po ustavi ločeni. Izvršilna veja oblasti je najnevarnejša veja oblasti, ker ima v rokah represivne instrumente države. Vsak poseg uniformirane policije zgolj v prostore parlamenta, kaj šele v osebe poslancev, sploh pa opozicijskih, mora biti nadvse izjemen in skrbno utemeljen. Drugačno ravnanje predstavlja veliko grožnjo demokraciji. Ta skrb je še posebej utemeljena, ko gre za policijsko posredovanje v parlamentu zoper opozicijskega poslanca. Že Ustavno sodišče je jasno povedalo, da je dobro delujoča opozicija eden od temeljev demokracije. Od policije zato pričakujem jasno in prepričljivo utemeljitev razlogov za opravljeni poseg. Če te ni, pomeni, da gre za neustavno ravnanje, ki posega v bistvo slovenske ustavne ureditve."

      Izbriši
    23. Ne bi se rad hvalil ampak tole sem napovedal zgoraj - najvplivnejši v pravniki so začeli povzdigovati glas proti slovenskim sodiščem in sodnikom:

      Dr. Matej Avbelj, najvplivnejši slovenski pravnik leta, Finance, 15. decembra 2015
      Odredba za preiskavo prostorov SDS, v kateri naj bi imel poslovne prostore poslanec Šircelj, ki jo je izdala preiskovalna sodnica Deša Cener, je očitno protiustavna, v nasprotju z ustavnim kazenskim procesnim pravom... Taka sodna odredba je škandal.

      Takole je potrebno in očitno se bodo edino takole reševale zadeve v prihodnje.

      Izbriši
    24. "vsi iz KO, SPL in MOL pa še vedno držijo vajeti trdno v svojih rokah"

      To ne drži. Janković ščije tudi po njih, oni pa mu zaradi zapornic grozijo z odškodninsko tožbo. :)

      Izbriši
    25. "Takole je potrebno in očitno se bodo edino takole reševale zadeve v prihodnje."

      Ta pot vodi na ustavno sodišče in na evropsko sodišče. Nasvet pa tak! LOL

      Izbriši
    26. 13:07
      Zapornice še vedno nemoteno obratujejo, kajne?

      Izbriši
    27. 13:09
      Kako pa mislite, da se bo spremenilo naše krivosodje. Najbrž ne s tožbo DPO BS3?

      Ha, eni še vedno živite v paralelnem svetu idealov. Eno je teorija, drugo je pa praksa in realnost. Stopite malo ven iz svojih plank in poglejte kaj vse se dogaja na naših sodiščih in javni upravi nasploh.

      Izbriši
    28. Motiš se frajer, če misliš, da nas boš prepričal, da odnehamo.
      Na sodiščih je sosedom iz Palmejeve še kako uspelo rešiti zapornico. Z našimi zapornicami je le zadeva malo drugačna ker stojijo na javnih poteh in zato je zadeva na višjem sodišču padla (kljub temu, da smo delali po izrecnih navodilih lopopov in občinskega inšpektorata).
      Prva tožba na upravnem sodišču je že obrodila sadove: snemati nas več ne smejo. Mlinčki bodo svoje oddelali. Premalo denarja imate v žaklju, da vse skorumpirate in, da se vam še vedno splača. Sledite malo na bs-3.si pa boste videli katere tožbe so vse aktivne, da boste znali kam iti in podkupovati.

      Izbriši
    29. 23:38
      Morda sem frajer, morda ne, ampak to ni pomembno.
      Mimogrede (ker omenjate), še vedno vas snemajo in posnetke obdelujejo. Sosedje so še vedno ustrahovani, zaradi uničevanja zapornic.

      Mlinčki, kot jih imenujete, res meljejo (sicer zelo počasi in tako kot jim ustreza, ampak vendarle), ničesar pa še niso zmleli, vseakor pa ne tako kot vi pompozno napovedujete tudi na tem blogu, že leta. Nihče še ni bil kaznovan ne tako ne drugače. In ovire na cesti še naprej obratujejo.

      Kar se tiče pa finančnih sredstev - vaši nasprotniki se financirajo iz proračuna RS Slovenije in ne iz tam kot vi mislite. V tistem žaklju ni dovolj sredstev niti za pokritje stroškov nenasitnega SPLa. Poglejte malo poslovno bilanco SPL za lani. Letošnja je še slabša.

      Pa še enkrat - nič nimam ne s SPL in ne s KO. Ne bom pa se razkril, ker sam tako želim, zaradi svojih lastnih razlogov.

      Izbriši
    30. Ja ja. In? Kaj predlagaš?

      Izbriši
    31. 15. december 2015 23:55
      Pozabljaš, da so zapornice dejansko aktivirane šele marca to leto. Zdaj smo decembra in prišli smo do upravnega sodišča. Če se tebi to zdi premalo, ti kar delaj po svoje. Kar se tiče financiranja iz proračuna, govoriš neumnosti. Oni se bi financirali iz proračuna z ali brez zapornic.

      Izbriši
    32. 23:55
      To je metanje vsega v isti koš, ker se hočete slepiti ali druge zaslepiti. Mlinčki meljejo, vendar zaradi korupcije zaporničarske strani pač meljejo počasi. Če bi imeli borci za človekove pravice na razpolago več sredstev, bi lahko s pravnimi pritiski (zahteve po nadzoru in podobno) to pohitrili.

      Izbriši
    33. Še dobro, da je nekaterim vse jasno in vidijo v prihodnost, kajne 00:28, 00:30, 01:57.

      Po sveje razumem ostale sosede, da se nočejo preveč vpletati, saj bi lahko še njih tožil, če ne razmišljajo točno tako, kot ti razmišljaš.

      Izbriši
    34. Če ne bo SPL spremenil svoje poslovne strategije, tako da bo več pozornosti namenil zakonitosti svojega poslovanja in manj nepoštenemu vsiljevanju samega sebe etažnim lastnikov, bo njegova bilanca v prihodnje še slabša.

      Izbriši
    35. Ahahaha. Bilanca so prihodki - odhodki. Odjodki so lahko tudi v davcne oaze.

      Izbriši
    36. 09:04
      Odjodki?????

      Izbriši
    37. O kako si samo pazljiv in pikolovski, ko gdo pritisne j namesto h na tipkovnici mobilnega telefona.
      Zanimivo je, da nisi opazil da v finančnem poročilu plačujete 25000 evrov SPL-u kar tako, vse stroške intervencij pa plačujete mimo tega, čeprav je v pogodbi zapisanih 50 intervencij na račun SPL letno.
      Zanimivo je tudi to, da si nisi opazil, da je prejšnji račun (40 evrov) bil izdan popolnoma mimo pogodbe oziroma za znesek kateri daleč presega vrtoglavih 55000 evrov katere je SPL zahteval za prvo leto "delovanja".
      Tudi dejstvo, da 30000 evrov katere sedaj imate v skladu po pogodbi absolutno zadostuje za naslednje leto delovanja zapornic, vendar ste se vi odločili poslati nove račune (in jih prisilno izterjati seveda) kateri bodo v višini ki ste se je sami namislili na sestanku s svojimi (tinu-ninu) prijatelji.
      Nisi bil pikolovski, ko nam je občina prenehala vzdrževati ceste? Kaj je to zate? Drobiž!
      Sedi in čakaj...

      Izbriši
    38. Še enkrat - ne plačujemo vsi!!!!

      Izbriši
    39. Seveda plačujemo. Vsi plačujemo davke. Eni pa še dodatno plačajo SPL in Jankoviću ker so prisiljeni da to naredijo ali so dovolj glupi oziroma se ne znajo boriti s pravnimi sredstvi.

      Izbriši
    40. 23:46 Pomešal si nas vse skupaj.

      Vsi smo isti, vsi smo ali črni ali beli, kajne?

      V naselju ni drugačnih so samo tisti, ki so v KO in z njimi ali pa so v DPO BS3 in so proti.

      E moj Igor... toliko, da ne veš in ne pozabiš.. smo tudi ostali (in upam, se trditi, da v veliki večini), ki nas zapornice dnevno motijo, ki teh položnic ne bi plačevali, ampak vam s svojim znanjem, sredstvi,... pri tem boju nismo zmožni pomagati.

      Mnogi nismo niti podpisali pogodbe, niti se s čimerkoli obvezali...

      Izbriši
    41. 00:32 pozabljaš na nas brezposelne, študente, penzioniste,...

      Kar veliko nas je. Nekaj 100.000.

      Izbriši
    42. Pod davki sem mislil na prispevek za stavbno zemljišče. Tam 100% plačujemo za asfaltirani dovoz do doma.
      Kar se črnih in belih tiče nismo se razumeli, ampak je skorajda tako. Torej eni se borijo (tudi samo z obveščanjem iz sestankov), drugi tiho podpirajo, tretje ne zanima, četrti so veseli, da zapornice so, peti se veselijo dobička. Put your money (or effort) where your mouth is, pravijo Američani.
      Če bi se 200 ljudi dalo po 10 evrov za odvetnike bi bilo veliko lažje živeti vsem, ki pišejo in morijo državno upravo.
      Po drugi strani, mislim da je ta borba rodila fenomenalnega borca za naslednje borbe!

      Izbriši
    43. Pri tem nisem mislil na tistega, ki ga po navadi tu omenjate.

      Izbriši