Res me zanima, ali bi kateri koli od uradnikov, kateri se sprenevedajo glede nevarnosti v kateri se naselje nahaja enako tako reagiral če bi za zapornico živeli njegovi starši, otroci, ali celo on sam.
V objavljamo dokaz nedelovanja sistema (številka ni dosegljiva).
https://drive.google.com/file/d/0B3F4RPixCG4RSVpub0FfbGdiaEk/view?usp=sharing
Upornik
Vem, da se večkrat zgodi, da po pritisku tipke ni ustreznega odziva tudi 10, 20 in več sekund, ampak tvoj dokaz s trajanjem ene (1) !!! sekunde, pač ne zdrži resne presoje.
OdgovoriIzbrišiPoizkusi še enkrat saj boš, glede na pretekle izkušnje, hiro našel obdobje, ko bo dežurni na WCju :)
a si ti poslušal posnetek? Številka ni dosegljiva. Lahko kličeš do neskončnosti.
IzbrišiNajprej je bil postavljen napačen posnetek.
IzbrišiJoj katastrofa. Če odmislim, da je posnetek zmontira, kar bi z lahko to prisodil tej skupini je pomembnejše tole:
OdgovoriIzbrišiGlede na to, da je to odziv telefonskega providerja, ne pa SPL-ovega centra pomeni, da telefonska linija ni delovala. In povsem enaka možnost je, da se to zgodi tudi ko bi klical reševalce.
Ob nekaj sekundah, ki jih reševalec porabi pred zapornicami pa tole:
Zelo pomembno je, ali je sam reševalec v KC v tistem trenutku blizu avta, ali pa je celo on slučajno na WC. Morda celo na malici, ki je v drugem traktu. Potem je pomembno kakšen promet je. In na koncu še sama razdalja do mesta intervencije. Vse to skupaj prinese precej večjo spremenljivko, kot pa tistih dodatnih nekaj sekund pred zapornico. Da ne govorim, da je strašen problem, če je človek v 4. nadstropju.
To jamranje v zvezi z reševalci je kolosalna neumnost. Avtorju posnetka svetujem, da se preseli v blok, ki je tik ob KC, pa bo na tak način absolutno varen (če odmislimo, da je samo kak promil možnosti, da nam bo življanje reševal rešilni avtomobil, ko bomo v stanovanju).
Morda pa bi se cela ekipa skupaj preselila v varovana stanovanja. Seveda brez zapornic in tik ob KC.
Nehajte torej s temi nebulozami, pa se osredotočite na protizakonitost zapore javnih cest. Tukaj je pa verjetno res nekaj narobe.
Več stvari hudo narobe - o tem ni dvoma!
Izbrišiposnetek zmontiran? ti si res kreten, a res misliš, da nimamo zabeležen dan in čas in priče? posnetkov je gora. a ti res misliš, da ni prič za zastoje NPM pred zapornicam? monstruozni ste,
Izbriši23:13 Krjavelj, pejd na nova 2 deci
IzbrišiRes je nezakonitosti veliko. Res pa je tudi, da sem doživel da smo stali pred zapornico tudi po 5 minut in več, kar pa ni zanemarljivo. Tako da je tudi ta pripomba okoli reševanja pomembna.
OdgovoriIzbriši07:31 NE SERI!!!
OdgovoriIzbrišima ja. kdo še ima potrebo po reševalcih.
Izbriši12.48, ti serješ! To čakanje pred zapornicami ni tako izjemen dogodek. Kaj porečeš k temu, da je bilo treba čakati celo na Vojkovi za zavijanje v garažo na Puhovi in to zato, ker se nekomu, ki je stal pred rampo, ta ni dvignila (zakaj ne, ne vem), v vrsti za njim pa je že stala kolonica avtov, ki niso mogli ne naprej ne nazaj?
OdgovoriIzbriši12:48 podpiši se pod svoj komentar , res je vreden tvojega popisa. Očitno drugega komentarja nimaš, tega pa lahko mirno zadržiš za sebe.
Izbriši13.38., podpišem se naj pod svoj komentar - a tako, kot si se ti pod svojega? Pa ja ne trdiš, da to o občasnih zastojih na rampah in kolonah, ki se naredijo, ne drži? Kje pa ti živiš - nemara na drugem planetu, da še nikoli nisi opazil takih situacij na rampah, ali vsaj slišal zanje?
OdgovoriIzbriši16:41 a si ti kdaj prvi pri zapornicah pa nagajaš?!
OdgovoriIzbriši06.37, ne nagajam, he, he, drugi živcirajo mene. Zapornice, če že so, ne bi smele stati tam, kjer stojijo. Meni predstavljajo povsem nepotrebno oviro na poti do garažne hiše.
OdgovoriIzbriši... in nisi edini. Takih, ki se jezimo na nepotrebne ovire, nas je veliko.
IzbrišiRazlogi pa so tudi drugi...in številni, kot so dostava:
- otrok do šole, glsabene šole, vrtca,...
- vsakodnevnih nakupov,
- gradbenega materiala pri vzdrževanju stanovanja,
- osnovnih sredstev za delovanje podjetja,
- ...
Razlogov kolikor hočeš, ki bodo imeli za posledico kaznovanje na sodišču za organizatorje zapornic na javni površini. Kršene so, z ustavo zagotovljene, človekove pravice.
Kakšne neumnosti.....
Izbriši- za vrtce so na voljo posebna parkirišča, šole ni v naselju
- nakupi so lažji, saj saradi zapornic lažje parkiramo.(težave imajo le škrtuhi, ki so dobili brezplačne kartice za dostop do garaž, pa bi radi brezplačno čez vse zapornice)
- gradbeni material se lažje dostavi, pretežno gre za dopoldanske dostave, ko so študenti zaparkirali celo naselje pred uvedbo zapornic
- osnovna sredstva za delovanja podjetja pa je sploh modrost v Krjavljevem stilu. Gre za stanovanjsko naselje, Ali ima kdo buldožerje v stanovanju?
Z vsem kar si napisal se popolnoma strinjam. Težava je samo v tem, da vse te prednosti stanejo 10x ceno na trgu oziroma, da smo jih že plačali skozi davek na stavbno zemljišče. Vse ostalo je rop in proti ropu se tukaj upiramo.
IzbrišiAnonimni19. oktober 2015 03:04 res si napisal same neumenosti in predvidevam, da v njih celo verjameš, ker ti tvoj "zamplankan" um ne dopušča pogled preko svojega v sebe zaverovanega ega.
IzbrišiParkirišča, ki jih je MOL predvidel za vrtce so seveda ukradena nam stanovalcem in jih je torej še manj na voljo. Seveda tebi to očitno ni in ti tudi ne bo nikoli jasno. Po tej logiki nam lahko MOL ukrade prav vse parkirne prostore tudi znotraj zapornic in jih rezervira za druge javne službe in podjetja!
Sploh ni bilo govora o nakupih, ampak dostavi!!! Škrtuhi o katerih pišeš, pa ti s svojimi garažami sploh omogočajo parkiranje. Brez njih bi bilo v naselju še dodatnih nekaj 100 avtomobilov več brez parkirnega mesta. In ti jim s svojimi predstavami o življenju kratiš in omejuješ neoviran dostop do njihove privatne lastnine. Upam, da ti je vsaj to jasno, da v normalni pravni državi tako početje, že naslednji dan!!!, nadzorni in represivni organi prepovedo storilce pa ustrezno kaznujejo.
Izkušnje glede dostave gradbenega materiala so praktično nemogoče!!! poizkusi sam pa boš videl. Zapornice se ne bodo dvignile brez velikih naporov in pregovarjanj - kdo ima pravico da drugemu krati pravico nemotene dostave do njegove nepremičnine?!
Dostava osnovnih sredstev za delovanje podjetij znotraj naselja so dejstvo in to vsakodnevno. Seveda tebi to očitno ni mar, ker očitno še vedno verjameš, da denar raste v bankomatu in da ga ni potrebno zaslužiti.
Seveda, če si živel v nekih drugih časih ali živiš v paralelnem svetu, verjamem, da vsega tega ne vidiš. Ampak tisti, ki smo danes še delovno aktivni, imamo otroke, svoje podjetje in kup dnevnih obveznosti, pa močno čutimo vse posledice omejevanja z zapornicami. In sprijazni se niso v naselju samo upokojenci in tudi to ne drži, da bi bilo naselje samo spalno naselje - v njem se dogaja še marsikaj.
Mimogrede si že slišal za OŠ Milan Šuštaršič? V naselju se uradno nahajajo še pošta, dve banki, dve Mercatorjevi trgovini z živili, lekarna, cvetličarna, knjižnica Dr. France Škerl (enota knjižnice Bežigrad), več manjših barov in okrepčevalnic, nekaj frizerskih salonov, balinarsko društvo, tri enote vrtca Ciciban (Mehurčki, Lenka in Žabice), osnovna šola Milana Šuštaršiča ter še marsikaj. Daj napiši še to kje so opredeljena parkirišča za vsa ta podjetja?
Se absolutno strinjam s teboj Anonimni19. oktober 2015 04:19. Vse to in še marsikaj je razlog zakaj bodo zapornice zopet dvignjene in na koncu tudi odstranjene.
IzbrišiAnonimni19. oktober 2015 04:19 pozabil si dodati, da imamo v samih stanovanjih znotraj naselja še več kot deset samostojnih podjetnikov vir: AJPES
Izbriši4:19. Kakšne zabavne neumnosti..... Tisti, ki imajo v stanovanjih registrirane sp in firme so šušmarji. Za izvajanje resniega posla obstajajo za to namenjene nepremičnine. Če pa sprejemate še stranke, pa v stnovanjskem naselju s tem kradete parkirišča stanovalcem.
IzbrišiŠola, ki jo omenjaš ima svoja parkirišča, tudi legendarno zbirališče pijančkov (balinišče). Vrtec ob balinišču pa ravno tako. Vrtec ob Vojkovi ima 6 parkirišč, kjer redarji redno kaznujejo nepravilno parkiranje. Veseli me, da imamo v naselju pošto in 2 banki za katere nisem vedel po 20+ letih življenja tukaj. Verjetno misliš na tiste v WTC, ki pa nimajo nikakršne zveze z našimi parkirišči.
Tista patetična o otrocih, ki jih oče nosi v vrtec po snežnem metežu pa je res ultra smešnica, Verjetno je avtor kak upokojenec, nam, ki smo še ne dolgo nazaj vodili otroke po teh vrtcih taka neumnost ne bi padla na pamet.
Anonimni19. oktober 2015 05:51
IzbrišiPo kakšni logiki pripada tebi katerokoli zunaje parkirišče tebi?
Koliko parkirnih mest pripada posameznemu stanovalcu oziroma stanovalcem?
Kje so ta parkirišča - prosim za točno lokacijo?
Kje je tvoje parkirišče - prosim za točno lokacijo?
Za vrtce v naselju ni nikjer rezerviranih (prosith) parkirišč. To vemo vsi, ki otroke pripeljemo v vrtec in tudi vsi zaposleni v vrtcih. Kdor trdi drugače ne pozna dejanskih vsakodnevnih probelmov in z vrtci v naselju BS3 definitivno ni imel nikoli opravka!
OdgovoriIzbrišiRes je, svoje majhne otroke bom tudi to zimo, večkrat po dežju in snegu, nosil iz avta do vrtca. Včasih pa dodatno prejel še obvestilo mestnega redarstva.
IzbrišiKje so ta rezervirana parkirišča? Prosim za informacije...
Edina zapornica, ki onemogoča neposreden dostop do vrtca je tista pri stolpnici na Vojovi, ki pa nima nobene zveze z ostalimi. Ostala dva vrtca imata prkirišča neposredno pred svojima zgradbama. Ampak komu to pišem, tisti ki dejansko vozi otroke v vrtec to že ve.......
IzbrišiMi lahko razložite, zakaj smo SPL plačali 160000 če je njihova ponudba bila le 50000 za prvo leto ter zakaj smo izbrali SPL če ke ponudba varnosti bila 6 ali 8000?
IzbrišiŽal pa tega ne vem. Škoda, da tisti, ki smo zadovoljni z zapornicami ne moremo najti skupnega jezika s tistimi, ki jih ne marajo. Enim in drugim je namreč skupno, da imamo vsi v jetrih ta prekleti SPL in korupcijo, ki je najverjetneje povezana s tem. Vsekakor so stroški vzdrževanja povsem nerealni. Potrebna ja klicna skužba, vendar to ne pomeni, da je tam nekdo samo zaradi teh treh zapornic, ampak je bila storitev samo dodana njihovemu obstoječemu klicnemu centru. Potem pa lahko dodamo še kako okvaro ali dve, pa tistih nekaj zapornic, ki so jih v jezi polomili nasprotniki. Vse skupaj drobiž. Kar neverjetno je, kako kraja nima meja. Tudi s polovično ceno bi še vedno odlično zaslužili.
IzbrišiHa, ha, ha, ha gradbeni material se lažje dostavi preko zaprtih zapornic, ha, ha, ha,ha
OdgovoriIzbrišiAnonimni19. oktober 2015 03:04 tebi bi pa res svetoval, da malo preučiš knjige in zvezke iz fizike ali pa da se zglašiš pri kateri izmed zdravstvenih ustanov.
HA, HA, HA, res nekateri pa res nimajo mej ha, ha, ha
Hahaha, bravo Krjavelj! To si mu pa dobro povedal. Pejd na dva deci...... aha, si že čez dva litra, pa nič, pa jutri!
Izbriši3:04 obrtnikov, hitre pošte, dostave hrane varnost ne spušča v naselje. Očitno živiš nekje drugje. Tako, da rampe stan in naj Zoki za potrebe stadiona sam financira redarsko službo.
OdgovoriIzbrišiZapornice čim prej stran, ves nakraden denar nazaj, kriminalce pa kaznovat.
OdgovoriIzbrišiZapornice nezakonito zapirajo javne ceste. Vse ostalo je samo posledica tega dejanja: veliko škode in nič koristi; zavajanje in preusmerjanje pozornosti iz kriminalnega dejanja, na druge pereče probleme v naselju.
OdgovoriIzbrišiZa to zapornice čim prej odstraniti, vse "zaslužne" kaznovati, denar, ki so si ga z izsiljevanjem nagrabili, pa z obrestmi vrniti.
Hkrati pa prepovedati vsem "kontaminirancem" z zapornicami, delovanje pri stvareh, ki se tičejo naselja.
Njihovih imen nismo pozabili.
Bravo 05:51 tako je kot praviš ti in to boli določene kateri dobro vedo da bodo rampe ostale
OdgovoriIzbrišiJa v glavah KO, ... Tam za vedno, kot nepremostljiva ovira za njih same.
Izbriši09:28 izgubljaš živce ja moral se boš sprijazniti da je večina za rampe.
OdgovoriIzbrišiŽal bodo vsi, ki so za rampe, ostali po zaslugi kravjih kupčij med "KO" in Jankovićem brez ramp. Mestna uprava je imela možnost, da rampe postavi zakonito, a je v Lukinu in SPL našla način, da jih postavi mimo predpisov oziroma s kršenjem mestnih odlokov. Lukin in njegovi podporniki so se lažno predstavljali za predstavnike vseh stanovalcev naselja, v pogajanja z Jankovićem o polmilijonskem poslu pa so šli brez enega samega odvetnika, popolnoma diletantsko.
IzbrišiAnonimni19. oktober 2015 10:44
OdgovoriIzbrišiZapornice so postavljene nezakonito. Za to bodo slej ko letele, znjimi pa tudi ti kriminalec.
Za kaj je večina (v tem primeru izsiljena), pri tem ne igra nobene vloge, gre za ZAKONITOST, ampak ti te besede ne razumeš, ker poznaš samo tiste ki pomenijo laganje, izsiljevanje, krajo in ponarejanje...
10:44
OdgovoriIzbrišiTudi jaz 09:28 sem za rampe. Ampak ne tako, da nas kradejo. Naj bodo na fer način postavljene. Po možnosti zakonito. Res je, izgubljam živce. Prav imaš. Vidim, da je dokončno Slovenija zafurana. Žal mi je za mladino, ker bo morala živeti v takšni skorumpirani državi, lopovski in brezperspektivni. Zame mi je več ali manj že vseeno. Nisem več mlad, tudi ne pričakujem več veliko od te države. Le za mlade je škoda.
Ali društvo za pravice občanov v BS3 še deluje? Se v skoraj mesecu dni ni nič novega zgodilo?
OdgovoriIzbrišiDruštvo deluje ok.
IzbrišiDruštvo je uspešno včlanlo vse tri pisce tega bloga, eno ženo, ter dva dojenčka.
IzbrišiOrganizirali so sestanek, kjer se pritožujejo nad zaplankanimi stanovalci, ki se jim kljub tisoč pamfletom v nabiralnikih niso pridružili. Sedaj so v fazi sestave sklepa. Komisar Šviki se odloča med dvema razlogoma za malo število članov:.
- stanovalci so preplašeni in se kljub polni podpori društvu ne upajo včlaniti
- stanovalci so vsi podkupljeni od stani KO
Komisar Šviki na koncu odloči, da razlog ni pomemben, gremo sami novim zmagam naproti. (za oslovo senco bomo zapravili še nekaj let življenja, saj nimamo nobene lepše in zanimivejše stvari za početi).
In še Krjavelj se bo do konca zapil če obupamo.
23.35 žal te moram obvestiti, da do sedaj nismo včlanili nobenega dojenčka, glede na tvoje pisanje, pa bi človek težko sklepal, da gre v tvojem primeru za odraslo opravilno sposobno osebo. Društvo normalno deluje na pravni osnovi ne kot je primer KO. V društvu so včlanjeni normalni ljudje, ki jim packarije kova KO otežujejo življenje v naselju.
Izbriši23.35 je navajen diktatorskega delovanja KO, zato mu ni razumljivo, da obstaja društvo, ki deluje zakonito in demokratično.
Izbriši01:45 Opravičujem se za klevete. Vam pa dam nekaj nasvetov, kako povečati število članov (v stilu opravilno nesposobnega otroka seveda). Malo zabave zamorjeni kompaniji, kot je vaša ne bi škodilo.
Izbriši- Danes vladajo družbena omrežja, ne pa blogi Treba je ustvariti Facebook in Instagram profil s temo "Odstranimo zapornice". Tam se potem objavi aktivnosti. Recimo Krjavlja, kako zamaskiran lomi zapornice, pa tisega, ki smeti po nabiralnikih v nočnih urah, da ga ne bi vlekli za ušesa ljudje, ki imajo nalepke na nabiralnikih, ki to prepovedujejo. Sčasoma bi to lahko internacionalizirali, pa na tak način dobili vse nasprotnike zapornic. Recimo tistih, ki so na mejah in so te dni še posebej aktualne. So na javnih cestah, kar predstavlja nedvomno hujšo kršitev človekovih pravic!
- Na blogu je treba še več prostora dati Krjavlu. Sicer škodi nasprotnikom s svojim intelektualnim potencialom, vendar pa je zaradi njega veliko bralcev. Na tak način bi na stran dobili oglaševalce. In to boljše, kot je "mednarodni" J-lab, ki s tujimi strokovnjaki ustvari nekaj 1000 prometa in skoraj toliko izgube (kot je, upam da pravilno, ugotovil razpravljalec pred časom).
- Krjavlju ustvariti Twitter profil. Tako bo lahko direktno od zapornic, ob katerih pogosto stoji v pomanjkanju dela, instantno sporočal stanovalcem, kje sta dva avta v vrsti.
Toliko. Veliko sreče pri odpravi zapornic in lep dan.....
03:56 ali se nisi osmešil še dovolj.
IzbrišiAnonimni 3.56
IzbrišiNi namen društva nabijati števila članstva, ampak je namen, da se med zorganizirajo tisti, ki želijo postati bolj aktivni v boju za človekove pravice.
Facebook in Twitter profil že obstajata, vendar trenutno ni časa, da bi temu posvečali kaj več pozornosti.
Humor glede beguncev iz vojnih območij je v povezavi z zapornicami neokusen. Govori o kvečjemu o brezobzirnosti kompanije, ki aktivno podpira kršenje človekovih pravic.
Pa ni res, da so bili letaki vloženi v nabiralnike v nočnih urah. Bilo je dopoldne in popoldne. Prav tako ni res, da nalepke na nabiralnikih prepovedujejo to vsebino.
IzbrišiRes pa je, da so zagovorniki protizakonitih zapornic zelo agresivni, na sestankih "KO" so drugačemisličem tudi fizično grozili (npr. Lazarjeva, Jarnovič, Čok). Lukinova kompanija je za podpise na pogodbi z SPL več stanovalcev tudi osebno nadlegovala, jim zvonila in grozila.
14:35 Definitovno je res, da ste smetili po nabiralnikih. To, da se borite za dobro stanovalcev, je vaša bolna percepcija, še bolj verjetno je, da se zavedate, da se borite za svoje riti. Po tej analogiji bi nam v nabiralnike lahko smetili vsi, ki živijo v BS3, pa reklamirajo kar koli. Jehove priče, parketarji, keramičarni, prodajalci krompirja, solate ali pa megle, kot to počnete vi.
IzbrišiJe pa vseeno koristno, da ste delili letake. Tako se lahko končno preštejete, koliko vas je proti zapornicam. Vsi, ki so proti so se nedvomno včlanili v društvo. S plačilom 10€ bodo privarčevali 30€ prvo leto, 40€ vsako naslednje, da ne govorim o čudovitem življenju brez zapornic. Ko stalno vreščite o izsiljenih podpisih, vas pozivam, da v naslednjem postu zmagoslavno objavite število članov s plačano članarino. To bo potem odlična podlaga za ukinitev zapornic. Nobena tožba ne bo potrebna, večina se bo odločila.
IzbrišiAnonimni21. oktober 2015 03:01
Izbriši"Večina" se je "odločala" koncem januarja 2014, vendar se volje večine ni dalo spoštovani, ker je mafiji zmanjkalo sredstev za preostanek "projekta".
Zato smo zapornice spet dobili. Bravo
2.56 Tudi SPL in KO sta smetila po nabiralnikih. SPL je to dejansko počel protizakonito, ker je v nabiralnike metal komercialno vsebino.
Izbriši3.01 Društvo ni namenjeno preštevanju podpornikov česarkoli. Namen društva je jasno zapisan v statutu društva.
Tudi ni namen društva nasprotovati vsakršnim zapornicam, ampak protizakonito postavljenemu sistemu, ki ga imamo sedaj v BS 3 in s katerim protizakonito upravlja SPL. Sistem SPL & KO, ki ga imamo sedaj, povzroča kršenje človekovih pravic. To bo podlaga za ukinitev zapornic, ne pa preštevanje članstva.
Glede števila podpornikov imamo sicer na razpolago zgolj anketo "KO" z začetka leta 2014. Rezultat tiste ankete je, da je bilo za zapornice manj kot 50 % etažnih lastnikov, za SPL pa še precej manj. Torej ni res, da zadostuje odločitev večine. Zapornice so bile stanovalcem BS 3 vsiljene proti zakonom in proti večini.
12:49 Ne glede na zanikanje pomena števila članov, je bilo društvo gotovo namenjeno temu, da se ljudje množično včlanijo vanj, saj so po vaše skoraj vsi, z izjem nekaj lopovov proti njim. Glede na prihranek, ki nam ga ponujate, ni razloga, da se vam ljudje ne bi množično pridruževali
IzbrišiŽal pa sem prepričan, da je število članov tako, da se še vedno lahko zberete v bližnjem bifeju in je torej rušenje zapornic zasebni projekt male skupine somišljenikov.
Torej: V naslednjem postu objavite število članov s plačano članarino, glede da je društvo javno, bomo to lahko tudi preverili.
Naj bo že enkrat vsem jasno, da se vas pešcica bori za vaše parcialne interese.
Dapa ne bo dileme: Zaradi tega ni vaš boj proti zapornicam nič manj legitimen, kot če vas b bilo pol naselja. Le ta fiktivna borba za dobro ljudstva se mi gnusi.
Odgovora ne rabim, si ga predstavljam, le nov post z uspehom pri pridobitv članstva prosim.Ignoranca tega bo potrditev postavljene teze.
Vi predvsem nečesa glede društva ne razumete. Včlanitev v društvo ni pogoj za nasprotovanje zapornicam. Tudi ni namen društva nabijati števila članstva. Prav tako za nabiranje podpisov ni potrebno ustanavljati društva. V ta namen bi zadostovala npr. peticija.
IzbrišiV društvo se včlanjujejo tisti, ki želijo tudi sami aktivno sodelovati v boju proti kriminalu, ki smo mu priča s strani zagovornikov protizakonitih zapornic. Tako kot piše v statutu društva.
Včlanitev v društvo je prostovoljna. Gre za popolnoma drugačno dimenzijo delovanja kot npr. KO, ZNO in FNO. Ti "odbori" so izmišljene entitete, ki nimajo zakonite podlage za delovanje. Društvo pa je ustanovljeno in deluje legalno.
Hvala za pojasnilo. Torej je društvo zasnovano mnogo širše, kar mu ogoča še mnogoštevilčnejše in raznovrstnejše članstvo.
IzbrišiSe že veselim podatka o članstvu v naslednjem postu!
Tako je - kot piše tudi v statutu društva.
IzbrišiVerjamem, da to pojasnilo že zadostuje za vaše veselje. :)
Brez veze......
OdgovoriIzbrišiZaporničarski provokatorji se raje vprašajte, kaj v vašem imenu zdaj podpisuje vaš upravnik (ali pa vprašajte vaš nadzorni odbor). Na sodišču se je pričel mega postopek z odvetnikom Rokom Korenom, ki v stilu Lukina govori v imenu vseh stanovalcev BS3.
OdgovoriIzbriši23:35 Res si vreden svoje pisarije. Čakamo, da boš objavil zakonsko osnovo za delovanje svojih zapornic na javnih cestah. Čakamo, da boš obelodanil, kako ste uspeli potrošiti 400.000,00€ za dve leti delovanja zapornic. Res je v tej državi marsikaj gnilega vendar to ni društvo in še manj člani tega društva. Zavedaj se da so to tvoji sosedje, ki jim tvoje lumparije niso všeč.
OdgovoriIzbrišiNisem potrošil vsega. Dobiš za nov klobuk!
IzbrišiČe še nisi potrošil vsega 03.58 računaj še na nas, ki imamo firme znotraj BS3-ja, kajti v klobuk boš moral priložiti še za nas. Ker ste nas spravili ob precej denarja, se bomo pridružili društvu za pravice BS3.
IzbrišiEj dobričine, kateri se borite proti krivici, katera se dogaja v BS3, na mejo pomagati ekonomskim migrantom, saj ste dobri ljudje ali pač ne?, tam se tudi godi krivica, rabijo vašo pomoč, mi je ne in smo zadovoljni z zapornicami.
OdgovoriIzbrišiBorimo se proti takim, ki razmišljajo na kriminalen način kot vi.
IzbrišiAmpak res, prav imaš 6:22. Pa tudi strokovnjaki za zapornice so. Nabrali bodo nove člane, jim nudili pravni pomoč. Če ne bo šlo drugače pa bodo zapornice polomili, kot to vztrajno počnejo pri nas
OdgovoriIzbrišiTak neokusen humor, na račun beguncev, največ pove o brezsrčnosti tistih, ki zaradi svojih egostičnih interesov v BS3 tudi svojim sosedom kratijo človekove pravice.
Izbriši06:22, 09:56
OdgovoriIzbrišiPošljite SMS s ključno besedo BEGUNEC5 na 1919 in poslali vam bomo 5
beguncev.
Hvala, Slovenska filantropija
PS.: Prodate jim lahko še nekaj kartic po 40 €!
12:07. Ni kaj dosti reči. Enoumni protizaporničarji. Ksenofobni, sovražni do vseh drugačnih, mislijo da so v večini, ne slišijo drugih. In brez dvoma sami volilci SDS.
IzbrišiSeveda vsi prieseljenci v Lj, kot Krjavelj, ki s svojo smešno opravo iz sredine prejšnjega stoletja dnevno straži ob osovraženih zapornicah.
Z vsem ste že poskusili oblatiti legitimno pravico tistih, ki se borijo proti vsiljenemu in protizakonitemu sistemu zapornic v BS3. V ta namen vas ni sram zlorabiti niti humanitarne stiske beguncev niti podtikati drugače mislečim določeno politično pripadnost.
IzbrišiHkrati ko se norčujete iz beguncev in blatite drugače misleče, ki se borijo za človekove pravice, vsem tem očitate kesnofobnost in nizek nivo komunikacije!?
Zdaj ko boste izgubili zapornice kot vir zaslužka, očitno mislite, da nimate več česa izgubiti.
Ubožci...... Kako omejeni morate biti podporniki protizaporništva, ki se tukaj oglašate. Z izjemo Švikija, vsi ostali premorete kaki dve možganski celici. Ma kje vam pade na pamet, da se tu oglašajo tisti, ki so jim zapornice prinesle profit. Tale post od 14:05 je samo še en dokaz blaznosti. Nam, ki se tukaj oglašamo enostavno zapornice ustrezajo. In jezi nas, da ta SPL tako na veliko krade. In vsem, ki nam so zapornice ljube, pa se tu oglašamo je skupno tudi to, da se nam svet ne bo podrl, če nam jih ostranijo.
IzbrišiNe glede na to, da se s Švikijem ne strinjam pa se mi včasih kar malce zasmili, ko vidim kaki omejeni modeli ga podpirajo......
S strani zagovornikov protizakonitih zapornic se večinoma oglašata samo dva dežurna pisca, ki na blogu izzivata s provokacijami in žalitvami, in sta že nekajkrat oznanila, da se poslovljata. Poleg njiju se v podporo protizakonitim zapornicam občasno oglasi še starejši možak, ki je zelo prepoznaven po svojevrstni uporabi vejice ... Za provokatorja je glede na njuno vztrajnost, praznost argumentov in brezobzirnost žaljivk razvidno, da mora biti eden resen psihični bolnik in blizu KO, drugi pa blizu SPL.
IzbrišiPa menda je tisti psihič blizu KO dejansko skregan z SPL, Lukin pa se je skregal z Jankovićem ... Čudna so pota MOL, KO in SPL . :)
IzbrišiMorda pa bodo naši zaporničarji šli branit južno mejo, zapornice pa bodo kar s seboj vzeli.
OdgovoriIzbrišiStanovalcem pa vrnite tistih 400.000,00€ z obrestmi vred.
Zaporničarji bodo šli lahko branit kvečjemu svoje novo bivališče na Povšetovi ali na Dobu. S sabo ne morejo vzeti zapornic, ker niso njihove (nikoli niso postale last etažnih lastnikov), kvečjemu lahko s seboj vzamejo svojega zaščitnika Jankovića.
IzbrišiKoliko protizaporničarjev je bilo danes ponoči na meji in branilo okope naše države, tudi tam se godi nespoštovanje zakona.
OdgovoriIzbrišiTi nisi samo nesramen, si tudi lopov. Nisi ti en naključni sosed, ki se od zapornic ni "omastil".
Izbriši01:05
IzbrišiVendar smo doživeli posredno priznanje nezakonitosti naših zapornic!
1.05 = brezsrčnost in nesramnost v stilu KO
IzbrišiBi pojasnil kakšne nezakonitosti se tam dogajajo 1.05. Očitno sploh ne veš kaj je zakonito in kaj nezakonito. Ne veš kaj je poštenost in kaj lopovščina. Ampak kaj čemo tako si pač nevzgojen.
IzbrišiA še nista na meji, kaj pa delata za računalnikom?, tam se godijo NEZAKONITOSTI.
OdgovoriIzbrišiTam policija opravlja svoje delo, medtem ko v BS3 to ne počne.
OdgovoriIzbrišiPa tebe tudi rabijo, kdo bo pa pravico delil?
OdgovoriIzbrišiNe vas zaporničarje rabijo, da boste postavili žico okoli, omejili čas bivanja v Sloveniji, na 40 ur, vsakega posebej oglobili za peš prehod po javnih cestah za 40€. To bo šele dobičkonosen posel za vas. Kdo pa se vam more upreti, vi ste pa alfa in omega mafije.
OdgovoriIzbriši09:42 kaj si zdaj užaljen kot malo dete 01:05 ti je lepo povedal za take kot si ti ni pomoči.
OdgovoriIzbriši14.14 -8:35-2:54-1:05 res je tvoje (ali vaše če vas je več) pisanje vredno tvoje stopnje izobrazbe, tvojega stanja duha in tvoje vzgoje. Ljudje, ki prihajajo na mejo, potrebujejo pomoč, solidarnost, ki pa jo od tebe in ljudi tvojega kova ne bodo dobili. Svoje ste že pokazali.
OdgovoriIzbrišiKo ti nekdo enkrat povem kar ti gre, vedno privlečeš na dan izobrazbo, stanje duha vzgoje, veš človek je lahko izobražen pa mu včasih ni pomoči ali pa naravno inteligenten, kar pa ti zagotovo nisi.
OdgovoriIzbriši23:37 Ne uporabljaj tega bloga za zdravljenje svojih kompleksov. Če nimaš nič pametnega za pisat pač ni potrebe, da smetiš na tem blogu.
OdgovoriIzbrišiLep dan
Anonimni21. oktober 2015 23:00 - član samooklicane kriminalne združbe, morda celo njihov plačani pisun (denarja za to dejavnost je bilo dovolj nakradenega).
OdgovoriIzbrišiBolj kot število članov legalno ustanovljenega društva, bi te moralo zanimati število prisilno podpisanih pogodb, po aktiviranju nezakonito postavljenih zapornic.
Tvoji poizkusi prenesti pozornost iz kriminalnih dejanj osebkov iz KO na člane društva so, milo rečeno, bedni. Število članov društva, nima nobene povezave s kriminalom.
Kriminal je vaša domena. Pa zapravljanje izsiljenega denarja tudi.
Ura obračuna se bliža. Nezakonito nagrabljen denar bo treba vrniti. Tega se očitno bojiš.
01:46 Na tvoj nivo se pač ne bom spuščal Lahko samo prisežem na tem mestu, pred vsem kar mi je sveto, da ne poznam nobenega člana KO, nikogar iz SPL, niti Jankoviča. Sem samo navaden uporabnik zapornic, s katerimi sem zadovoljen. In seveda nimam nimam nič proti, če se bo izkazalo, da so nezakonite in jih bo potrebno odstraniti.
IzbrišiRad bi samo razjasnil, da ni pri vašem trudu nikakršne filantropije in borbe za človekove pravice. Če bi bilo to res, potem bi se s človekovimi pravicami ukvarjal itudi izven zapornic (pa preskočimo zagovornika, ki vas pošilja na mejo. To je res neprimerno, je pa hotel samo ponazoriti mojo tezo). To, da je v društvu zanemarljivo št. članov, je samo ogledalo, v katero se nočete pogledati.
Ti, ki tu psuješ verjetno res nisi zmožen dojeti, da večini zapornice ustrezajo, saj imaš očitno polno težav sam s seboj. Gotovo pa za to ve vaš vodja. Vendar pa njemu s spoštovanjem želim, da bi uspel dokazati spornost zapornic in jih odstraniti.
Kako si bedast pa dokazuje predvsem tvoje stalno vreščanje, da bo treba denar vrniti. Pa kje živiš........
Nazorno si pokazal, kaj najbolj žuli bando, ki je postavila zapornice v BS 3: da bo treba denar vračati!
IzbrišiZaradi tega smo borci za človekove pravice blateni in deležni tudi fizičnih groženj s strani zagovornikov protizakonitih zapornic.
Da nas pošiljate na državne meje in drugam, kjer so kršene človekove pravice, je zgolj izraz brezsrčnosti in brezobzirnosti akterjev v SPL & KO, saj so motivirani s konkretnimi materialnimi interesi.
Najprej ne laži, da si navaden uporabnik.
IzbrišiNato, ne laži, da ne veš, da je na anketi večina rekla NE. Na Puhovi je recimo kar 74% ljudi bilo PROTI tebi in tvojim roparskim idejam. V celem naselju 56% ni hotelo slišati zate kljub temu, da ste sami organizirali anketo v kateri je bilo nemogoče reči "NE" so ljudje enostavno odklonili oddati anketnega obrazca. Lopovi navadni ste.
S časom bo tudi janković moral nekaj z vami narediti. Enostavno ga ščitenje vaših in njegovih interesov preveč stane. Če bo moral izbirati, ugani čigavi interesi mu bodo bolj pomembni?
04:09 in 33, ki si verjetno isti..... Tebi res ni pomoči. Nič čudnega, da ti kdo grozi. Tudi jaz bi ti z veseljem primazal kako okoli ušes. Ampak ni vredno. Ubogi zakompleksani, zamorjeni omejenček........
Izbriši6.03
IzbrišiPopolnoma ustrezno si se podpisal (in opisal) pod svojim nestrpnim prispevkom.
Anonimni22. oktober 2015 06:03 - Tisti ki se borijo, za zakonitost v naselju in za postavitev zapornic na zakonit način so zate "ubogi zakompleksani, zamorjeni omejenčki...."
OdgovoriIzbrišiKaj si pa ti?
Kako pravimo takšnim, ki lažejo, kradejo, ponarejajo in izsiljujejo?
Lopovi, seveda. Pa kriminalci tudi.
Izgubljaš živce?
Ni čudno.
Vsi vemo, da se ti čas izteka.
Ali obstaja način, da se naredi revizija za pobrani denar, kajti spravili so nas ob veliko denarja in ne vemo, kje se le ta nahaja. Upam, da bodo samooklicani kaj odgovarjali. Ker je pogodba neveljavna, bomo vložili tožbe za vrnitev nezakonito pobranega denarja.
OdgovoriIzbrišiDa bo tožba berem že celo leto. Ko bo zares tožba, če sploh kdaj bo, javite, pridem se podpisat in vložit svoj finančni delež.
IzbrišiAli obstaja način, da se naredi revizija za pobrani denar, kajti spravili so nas ob veliko denarja in ne vemo, kje se le ta nahaja. Upam, da bodo samooklicani kaj odgovarjali. Ker je pogodba neveljavna, bomo vložili tožbe za vrnitev nezakonito pobranega denarja.
OdgovoriIzbriši03.37., zanimivo, da si tako navdušen za zapornice. Zakaj pa? Razloži, prosim, kje ti vidiš zase pozitivni doprinos zapornic - kaj konkretno ti zapornice omogočajo in olajšujejo? Naštej vse pluse, ki jih kot take doživljaš!
OdgovoriIzbrišiNizko od tebe, da ko ti zmanjka vsebine, začneš tukaj z žallitvami in omalovaževanjem nekaterih, ki si jih domnevno prepoznal kot "protizaporničarje". Morda s takim načinom še največ poveš o stanju lastnega intelekta, kaj misliš?
Tvoji zapisi na temo novoustanovljenga društva kažejo, da te njegov obstoj zelo žuli. Kako pa ti veš, koliko ljudi se je včlanilo, da tako vehementno govoriš o peščici, pa o tem, da so proti zapornicam samo tisti, ki so se včlanili in kup drugih neumnosti na to temo. Napiši, zakaj te ustanovitev društva tako nervira?
Meni niso zapornice prinesle niti enega plusa. Ovirajo me v vseh pogledih, in za to moram celo plačati SPL. Da ne omenjam tega, da si ob prihodih v naselje v poznejših večernih urah lahko prosto parkirno mesto samo narišem.
Že samo to, da lahko parkiram, ko pridem domov je plus, da ne govorim o prireditvah v hali in stadionu, poleg tega so se pa nekateri zmenili in uredili parkirišča, je to dovolj - TRIJE VELIKI PLUSI, ne rabiš več naštevati, bistvo je to, ne pa tvoje flancanje o nezakonitosti.
OdgovoriIzbriši1. Parkiranje ko prideš domov
IzbrišiTo si imel tudi prej. Ne vem kdaj ti hodiš domov (verjetno bistveno prej kot ostali, vendar so "dnevni migranti" itak zapustili naselje preden smo mi prišli iz služb.
Primer: Jaz štartam iz domžal ob 16:00, nekdo štarta iz WTC ob 16:00. Dokler pridem do stanovanja je on že zdavnaj odšel
A kje se motim?
2. Prireditve v Stožicah
Pred spustitvijo ramp so na vhodih v ulice bili postavljani znaki, ki prepovedujejo promet drugim kot stanovalcem, le da je Jankovič osebno naložil varnostnikom, da promete NE KONTROLIRAJO. Le zakaj.
3. Nekateri so se zmenili za menili za ureditev parkirišča? Kaaaaaj? Govoriš o tistem enem samem parkirišču pred lukinovim blokom katero je bilo NASUTO (niti slučajno ne UREJENO) že pred SPL?
KAM JE ŠEL DENAR BANDA LOPOVSKA? KAM JE ŠEL DENAR?
73% NASPROTNIKOV na Puhovi, 56% v celotnem naselju pa še vedno imamo NEZAKONITE zapornice katere smo plačali VSAJ 420.000 EUR - kdo ve koliko dejansko.
Ta, ki se tukaj oglaša je po mone zaposlen na SPL. Druge logićne razlage ne vidim.
IzbrišiSploh ne! Ta, ki se tukaj oglaša se hrani z vašo jezo in uživa, ker se pustite provocirati. Društvo naj kaj novega objavi!
IzbrišiSi rekel TRI, kaj zdaj še filozofiraš.
OdgovoriIzbrišiKriminalec ostane kriminalec, nobena preobleka mu ne pomaga.
OdgovoriIzbrišiSamooklicani osebki iz KO, bodo vedno samo to: samooklicanci, ki se iz petnih žil trudijo, da bi zapornice ostale nezakonite. Le tako nam lahko kradejo. Če bi jim bilo dejansko v interesu izboljšati parkirno problematiko, bi delali legalno. Ampak, seveda, pri tem ni zaslužka: ne zanje ne za "gospodarja".
Vozila, ki niso na nujni vožnji se ne spuščajo v naselje.
OdgovoriIzbrišiNpr., nepokretna oseba pokliče vozilo, ki ga ne spuščajo v naselje, ker ni urgentno???
Vplašanje: Zakaj g.Lukin parkira v parkirni hiši Stožice, če je tako zadovoljen z ureditvijo?
12:58 zato ker bi bil zaradi........ že zdavnaj brez njega in ne delaj iz sebe bedaka.In tudi ne bi bil prvi.
OdgovoriIzbriši