Spoštovani sosedje glede na to, da se je danes iztekel rok za oddajo odgovorov na dopis občine nas zanima, ali so vaši nadzorni odbori slučajno kaj odgovorili občini in za katero od opcij so se določili.
Informacije lahko posredujete v komentarjih.
lp
Uporniki
Ta blog vodi anonimna skupina občanov, katero lahko kontaktirate prek komentarjev, ali nam pišete na bestlandija@gmail.com. MI NIMAMO NIČ PROTI LEGALNI POSTAVITVI ZAPORNIC! Zapornice niso naše čeprav smo jih plačali. Izbira SPL za upravnika SPL je absolutno predraga in je storjena mimo vseh zakonov. Zapornice mora upravljati MOL iz mestnega proračuna in ne mi, ne Varnost Ljubljana in ne SPL. Za vaše reakcije bazirane na obvestilih na tej strani nobeden ne bo prevzel odgovornosti.
Dopis občine je bil brez podpisa, žiga in kot tak brezpredmeten. Zato se večina NO na to sploh ne bo odzvala
OdgovoriIzbrišiAnonimni30. september 2015 12:51!
IzbrišiDOPIS OBČINE IMA ŽIG , kar dobro si ga oglej!
Dopis občine je prilepljen v temi Zelo duhovito. Res je, ima žig.
IzbrišiGlede na izjemen uspeh novega BS društva, ki preverjeno beleži že 12.538 članov s plačano članarino, se baje večina nadzornih odborov odloča, da bo svoje pristojnosti v povezavi z zapornicami prenesla na novoustanovljeno društvo, ki bo preko svojih organov sporočilo odločitev MO.
OdgovoriIzbrišiDruštvo za razliko od "KO" in nevestnih NO ne izraža mnenja v imenu vseh stanovalcev naselja, ampak samo v svojem imenu. Nadzorni odbori tako kot tudi društvo ne morejo svojih pristojnosti glede zapornic preneseti na nikogar, saj glede zapornic nimajo nobenih pristojnosti.
IzbrišiNo, to sem želel slišati. Torej je današnja tema povsem brez kakršnega koli smisla. Zakaj bi vas sploh zanimalo mnenje nadzornih odborov, ki nimajo nobene pristojnosti?
IzbrišiTorej dvojni nesmisel. Najprej dopis brez podpisa in žiga, potem pa naj bi na to neumnost podajali odgovore organi, ki nimajo nobene pristojnosti, da bi se sploh oglašali.
Sedaj pa počakajmo, da se oglasi vedno aktivni Kerjavelj, ki bo rešil debato s psovanjem vseh zagovornikov zapornic. Najbolje da ga prehitim, pa mu prihranim delo:
IzbrišiKdor je za zapornice je lopov, baraba, bedak, izrodek, tepec. Kazen za to bo kruta. Javno jih bomo obesili na dvignjene zapornice. Najprej Lukina, potem pa vse ostale.
Anonimni 14.14
IzbrišiUkvarjaš se z vprašanji, ki so pretežka zate, zato v njih vidiš same nesmisle.
Nadzorni odbor ima lahko svoje mnenje in ga poda komurkoli, ne sme pa si domišljati, da lahko v imenu stanovalcev upravlja z nečim, kar je javno dobro.
Anonimni30. september 2015 14:14
IzbrišiDOPIS OBČINE IMA ŽIG:
https://drive.google.com/file/d/0B3F4RPixCG4RX0NZOXp5cUlyZDg/view?pli=1
13.06 Vidim, da te DRUŠTVO BS3 močno žuli. Društvo je svoje stališče zavzelo in ga v obliki dopisa tudi dostavila na Četrtno skupnost. Društvo je pri svojem stališču upoštevalo veljavno zakonodajo. Kaj pa NO??
IzbrišiPodpiram idejo... Naj društvo z Vikijem Švikartom na čelu zastopa nadaljnje dogajanje in odločitve glede zapornic. Njegovo dosedanje delo, odzivi in mnenja me navdajajo z optimizmom in občutkom, da se bodo končno začele stvari odvijati v pravi smeri.
IzbrišiZakonito in brez prisile... brez raznih prisklednikov in lopovov, ki so nam v preteklosti kradli denar,... naredili pa kaos. Le tako se bo na koncu našla kompromisna rešitev, ki bo imela daljši rok trajanja.
IzbrišiZ geslom GARAŽE ZA VSE!
Anonimni30. september 2015 14:22
IzbrišiSe opravičujem, da zamujam.
Kdor je za zapornice je lopov, baraba, bedak, izrodek, tepec.
Ostalo pa ni moja stvar. je stvar države oziroma policije in tožilstva.
Je pa res, da vsak, ki izsili pol milijona evrov za dve leti delovanja zapornic po moji iskreni oceni zasluži, da bi vsaj malo bil kaznovan.
Bodimo pošteni 14:22 nekateri niso bili seznanjeni z početjem KO in so ali šele bodo spregledali.
OdgovoriIzbrišiMa ja. Res je. Ni enostavno razumeti, da je nekaj narobe z oboroženim varnostnikom ob "podpisovanju pogodbe" na "govorilnih urah".
Izbriši22:58 kje pa boš dobil denar za garažo ko imaš problem plačati borih 40 Eurov.Dopis brez podpisa in datuma ter prirejenim žigom pa res ne šteje.HALO!!!!!!!!!!!!
OdgovoriIzbrišiA ti res misliš, da so se predsedniki NO kar izmislili tisti dopis in ga obesili na oglasne deske? Do sedaj sem imel občutek da imam opravka z ljudmi, ki ne znajo šteti do deset, zdaj sem pa absolutno prepričan.
IzbrišiIn zakaj si pomislil, da že nimam garaže?
IzbrišiImam garažo in imel sem jo že dolgo pred tem, ko so se postavile zapornice.
In kupil bi tudi še kašno, če bi bile le na voljo .... seveda po normalni ceni cca.: 9000 Eur.
In še ključno!!! razkritje: Podobno razmišlja še nekaj sto stanovalcev naselja BS3. In tudi to je že dolgo znano...
11:56 res imaš težave z dojemanjem, če nisi opazil je v naselju premalo garaž in po normalni ceni bi verjetno ljudje kupili tudi garažo. Verjetno si jo vsi ne morejo privoščiti vendar to ni tvoj problem.
OdgovoriIzbriši11:56 naj te obvestim, da so na četrtni skupnosti sprejemali odgovore NO. Torej jih ni popolnoma nič motilo, da na dopisu ni bilo dopisa. HALO!!!!!!!
OdgovoriIzbrišiDenar za garažo za večino ne bi bil problem. Običajno velja, da če imaš za avto, imaš tudi za garažo. Oziroma, če obrnemo kaj ti bo avto, če ga ne moreš nikjer pustiti/parkirati?
OdgovoriIzbrišiVečletne izkušnje prodajanja garaž v naselju to samo potrjujejo. Prodajalci zaradi premajhnega števila garaž svoje cene navijajo v višav,e pa še vedno prodajo.
Na Trebinjski je cena danes blizu 20k na Puhovi pa se tudi približa 15k. Nekaj je seveda odvisno tudi od njene velikosti, ohranjenosti.
To, da če imaš za avto imaš tudi za garažo ne drži. Danes lahko za nekaj 100 eur kupiš čisto soliden avto, veliko je ljudi, ki komaj zberejo nekaj 100 eur, kar je neprimerljivo s ceno garaže.
IzbrišiBoogi s tem se le delno strinjam.
IzbrišiTrdim, da je v naselju nekaj 100 potencialnih kupcev garaž. O teh sem pisal.
O avtih za nekaj 100 Eur, ki so pred razpadom pa imam svoje mnenje: Ključno je da zasedajo tudi te kripe parkirne prostore in to tako, da so več tednov/mesecev parkirane na enem in istem mestu, ker niso več primerne/zmožne za vožnjo.
In še to: nekaj 100 Eurov potrebuješ tudi za obratovanje avtomobila /registracija, vinjeta, gume, servisi, vandalizem,...)
Nikjer ne piše, da bodo vsi kupili garaže, vendar pa tisti , ki bodo garažo kupili bodo pripomogli , k zmanjšanju parkirne problematike. Poleg tega pa je potrebno povečati število parkirnih mest, kar se lahko izvede z postavitvijo parkirišč v več etažah.
OdgovoriIzbrišiTočno to. In to sem tudi sam že večkrat v teh letih zapisal na tem blogu. Ampak potem ne bi bilo mitnice za MOL, SPL in KO. To pa ne gre in to je srž problema.
IzbrišiDajmo si naliti ćistega vina že enkrat. Lepo bi bilo, da bi se tistih nekaj nasprotnikov zapornic počasi identificiralo. Stavim, da jih večina spada v eno ali več od petih podskupin:
OdgovoriIzbriši- stanovalci brez avta
- tisti, ki ne živijo tukaj, pa oddajajo stanovanja študentom.
- lastniki garaž
- lastniki podjetij, ki se gredo bisnis v svojih stanovanjih.
- brezposelni in upokojenci, ki avto uporabljajo redko in se pretežno ne vračajo domov po 17 uri.
Te skupine pa predstavljajo najverjetneje manj kot 10% celotne populacije. Za svoje dobro so pripravljeni zagreniti življenje vsem ostalim z ukinitvijo zapornic.
Seveda pa je početje te skupine povsem legitimno. Če bodo uspeli zakonsko odstraniti zapornice, bo to pač potrebno sprejeti.
Skrivati pa se za nekim splošnim interesom, pa je popolna demagogija. Najlažje se je skrivati za tem, kako nas vse skupaj kradejo. Seveda je vzdrževanje predrago. Vendar nas še bolj lupijo upravniki vsak mesec, pa se s tem ne ukvarjate.
Nalil si nam precej motno vino, ki je že pošteno kislo.
IzbrišiČe ti še sedaj ni jasno, da je bistveno ampak res bistveno bistveno več nas, ki obstoječemu sistemu nasprotujemo potem ti ni pomoči.
Večina se nas sicer strinja z nekim omejevalnim sistemom/morda tudi z zapornicami, ampak na zakonit način in ne na javnih cestah.
Kar se pa tiče skupin, ki si jih zgoraj opredelil pa ocenjujem, da o tem ne moremo soditi, ker je to zgolj in samo ugibanje.
Še to: četudi bi bil samo eden proti bo obstoječi sistem na sodišču padel.
02. oktober 2015 03:21
IzbrišiRes si smešen - spuščaš nam kvečjemu gosto meglo in ne čisto vino. Želiš nam zamegliti dejansko stanje, preusmeriti pozornost na navidezne skupine in preusmeriti pozornost na upravnike. Res prozorno.
Dejstva so pa naslednja:
Nihče nas ne krade toliko, kot nikoli potrjen upravnik zapornic (SPL).
Trenutni sistem zapornic je absolutno nezakonit.
Cena, ki jo plačujete je včekratno previsoka (vsaj 20x).
Brez podpore MOLa, ki s tem ščiti svoje ozke interese, nikoli ne bi prišlo do
postavitve trenutnega sistema.
Postopki na sodiščih in ostalih državnih organih so tako počasni, da traja to nezakonito stanje že nekaj let. Če bi bilo to normalno, pa žal ni, bi bila vsaka misel na postavitev tovrstnega sistema v štartu zavržena.
Samo upamo lahko, da bo z obsodbo krivcev tudi konec nadaljnim tovrstnim poskusom goljufanja, izsiljevanja in ropanja v prihodnje.
No "vinar", kaj praviš? Nekam si izginil...
IzbrišiIdentificiranje "nekaj nasprotnikov" zelo enostavno narediš tudi sam. Dokumentov, ki so javni je milijon. Pojdi jih poizkati če sploh veš kako.
Glede na to da verjetno ne veš kako dobiti te dokumente je seveda za tiste, ki so se odločili formalno nasprotovati bolje da ne veš kdo so, ker je jasno da informacija o njihovi identiteti sigurno ne bo uporabljena v pravno-formalne namene.
03:21 Bom še jaz malo svojega vina nalil, ampak samo za pokušino. Imam garažo, toda ne v ulici kjer živim in jo ne oddajam. Ko sem članu KO ustno izrazil svoj problem, da bi moral imeti brezplačen dostop do svojega stanovanja vsaj za čas, ko si pripeljem gajbo jabolk ali vrečo krompirja iz trgovine, mi je zabrusil, da bi vseeno moral plačati kartico. Ob mojem nestrinjanju, mi je dobesedno zabrusil: "Spizdi, spizdi". No še kasneje pa je na tem blogu nekdo vse tiste, ki nasprotujemo takšnemu stanju odganjal z besedami: "Če niste za zaporniški režim pa odjebite iz naselja". In to kar 5x zapovrstjo.
IzbrišiIz druge ulice ne morem nositi do doma težjih bremen. 03:21 sem zato demagog? Zakaj bi za dostavo plačeval celoletno kartico, ko pa imam garažo? 03:21 kdo komu greni življenje?
Pa še nekaj. Kadar se vračamo domov po 17 uri je parkirišče polno ne glede ali so zapornice postavljene ali pa ne. Zapornice ne rešujejo problema.
03.21, to, kar si napisal, so le tvoje pobožne želje!
IzbrišiDragi moj.
OdgovoriIzbrišiEvo, nalil ti bom čistega vina.
Imam avto. Imam službo. Žena enako.
Greva zjutraj, prideva popoldan. Sploh ne vem da mi je kdor koli parkiran na parkirišču ko mene ni.
Imam pa tudi nekaj znanja iz matematike. Zapornice niso predrage ampak nesramno ultra predrage.
Ampak vse to skupaj ni glavni problem. Vi ne dojemate, da je ključna zadeva protizakonitost, katera se sama po sebi ne zdi problematična vendar (razen kraje) povzroča drugo zalo hudo posledico in sicer NAZMOŽNOST DOSTOPA REŠEVALCEV V NASELJE (imamo črno na belem dopus iz KC).
Edini razlog zaradi katerega sistem ne upravlja in plačuje občina je KRAJA. Drugega razloga ni. Če bi bilo vse po zakonih bi zapornice stale ali bi redarji kontrolirali promet v naših ulicah v času dogodkov v stožicah. Ker je janković želel privatizirati ulice se je zgodilo kar se je zgodilo.
Kar se matematike tiče, če nebi šlo za krajo in če problem reševalcev ne bi obstajal bi vas 44% ki ste za, komot plačali celoten strošek postavitve in delovanja sistema, ostali bi vas enostavno pustili pri miru. Će bi imeli poštene dobavitelje sistem sigurno ne bi stal 420.000 evrov za dve leti obratovanja, ampak max 42.000 skupaj s postavitvijo.
Sam si zračunaj koliko bi vas "podpornike" to stalo.
Na žalost gre za krajo in to hudo krajo podprto s strani mestne oblasti in drugih državnih organov. Če bi v odboru bila ena sama oseba katera je poštena in hkrati inteligentna se bi zadeve peljale v čisto drugačno smer.
Ne pozabi, da "problema" vzdrževanja ulic za katerega so člani KO vedeli že pred spustitvijo zapornic oktobra 2014 sploh nisem vzel v račun.
To ti je čisto vino. To kar govori Lukin so gole laži. Če ne verjameš zahtevaj potrdilo o lastništvu sistema pa ti bo vse zelo hitro jasno.
Kar se tiče dejstva, da nas upravnik "lupi" vsak mesec, se s tem še kako ukvarjam!
člani ko, nikoli niso OMENILI dejansko število parkirnih mest oziroma ocenili dejansko kapaciteto naselja v smislu parkiranja.
Izbrišimeni je to osnovni dokaz, da jih je zanimal le denar in nič drugega.
Če bi kdorkoli kadarkoli število parkirnih mest ocenil "kapaciteto naselja", bi bilo takoj kristalno jasno, da se zadeve nikakor ne ujemajo s številom kartic oziroma je celoten sistem absolutno nesmislen.
IzbrišiEdini zorni kot v katerem ta sistem ima neki smisel je finančni zorni kot in to je seveda edini zorni kot v katerem ga je treba gledati.
Eni so pač tu u ogromnem plusu, eni pa v ogromnem minusu. A vi sploh razumete, da ste moji družini izsilili 280 evrov?
Smo pa to naredili sami in ugotovili, da na vsaki izmed ulic v naselje manjka samo za avtomobile obstoječih stanovalcev (brez študentov, obiskov, dnevnih migrantov, podjetij, šol, vrtcev,....) več sto parkirnih mest.
IzbrišiIn ugotovili smo tudi, da MOL še vedno dovoljuje odpiranje novih in novih javnih podjetij in ustanov znotraj naselja za dodatna parkirišča pa ne poskrbi. Če že, to naredi tako, kot je to naredil z vrtcem (enota Žabice), ko je za potrebe novo nastale enote stanovalcem dodatno odvzel 6 parkirnih mest.
Trdim, da je še vedno ključni problem nedokončani objekti v ŠRC Stožice z dvorano, stadionom in betonskim preostankom.
OdgovoriIzbrišiČe in ko se bo dokončevalo se bo dalo marsikaj razrešiti, seveda, če bo volja in želja tudi na strani MOL.
Glede na to, kako nas je občina oropala bi morali zahtevali oprostitev komunalnega prispevka za naslednje leto.
Izbriši03:21 točno tako je kot si zapisal in se s teboj strinjam.Zadel si v jedro problema ki ga ustvarja eden ali dva pametnjakoviča ki samo nagajata.
OdgovoriIzbrišiJedro problema je, da ste ena navadna banda lopovska kradljiva in lažljiva.
IzbrišiDa imate oborožene varnostnike na podpisovanju pogodb. Da ljudjem organizirano roko v roki z Občino in drugimi podkupljenimi organi ter zasebnimi zdrućbami onemogočate tisto kar jim občina mora zagotavljati - nemoten dovoz do stanovanja.
Srž problema je, da hočete zaračunavati svojo cestnino. Če bi v tej državi bilo le kanček pravice bi že zdavnaj vsi sedeli.
7:37 jedro problema je, da zapornice stojijo na javni cesti in onemočajo normalen promet.
OdgovoriIzbrišiZakaj ne postaviš zapornice na Dunajski cesti (tudi Dunajska je javna cesta). Ker je to javna cesta naj bi bila odprta za ves promet. Upam, da boš to razumel, ker drugače ti pač ni pomoči.
o8:53 pa kaj živiš tukaj z nami pojdi če ti bo drugje boljše nas pa ne zmerjaj in nas ne sodi po SEBI!!!
OdgovoriIzbriši11:49 Če želiš imeti tak režim , življenja se oglasi na Povšetovi. Tam boš imel omejene
OdgovoriIzbrišiomejene obiske, 24 ur na dan boš kontroliran, ne boš imel družabnega življenja. Sicer pa saj res ti prijateljev nimaš!!
Ne vem, ali ni nihče opazil, da je na tem blogu stalno isto, ne glede na post, ki ga objavi administrator. Zagovorniki zapornic govorijo kako je to super, nasprotniki pa kako je to povsem narobe. Razlika je le v tem, da je med nasprotniki en polpismen primitivec, ki psuje vse po vrsti in verjetno v alkoholni omami klati jeumnosti. Škoda za nasprotnike. Takole izgubijo pol kredibilnosti in težko je pridobiti pametne ljudi, ki bi se takemu priključili.
OdgovoriIzbrišiMorda bi vsaj eden napisal kaj v zvezi z zastavljeno temo?
No, dajmo, vsi se vzdržimo prerekanja in naj se oglasijo tisti, ki imajo kaj povedati v zvezi s postom admina!
Seveda smo opazili, da je ves čas eno in isto - to je pa zato, ker zagovorniki protizakonitih zapornic nimajo nobenih argumentov v zagovor tega sistema.
IzbrišiZato se zagovorniki protizakonitih zapornic pod vsako objavo oglasijo s provokacijami, da bi uničili debato, pri tem pa tudi izdatno žalijo. Tisti, ki smo proti temu sistemu zapornic (temu, s katerim protizakonito upravljata KO in SPL), smo za zagovornike tega sistema vse slabo, samo stanovalci s pravico do svojega mnenja in človekovih pravic ne: študenti, oddajalci sob študentom, mularija, penzionisti, lenuhi, skopuhi in škodoželjneži, lastniki garaž, tisti brez avtomobilov.
Seveda pa vi žalitev s strani zaporničarjev ne vidite, ker gledate pristransko oziroma se z njimi strinjate.
Sam sem sicer za zapornice, saj so mi olajšale življenje. Vendar pa spoštujem drugače misleče in razumem, da so tudi komu življenje otežile. Mislim tudi, da definicija nekaj skupin, ki so pretežno proti zapornicam ni žalitev v stilu vašega dežurnega zlivalca gnojnice, ki vse pošilja nekam, ter jim razlaga, da jim ni pomoči. Gortovo se strinjava vsaj v tem, da vam taki osebki delajo samo škodo. Kar bi me moralo veseliti, pa me ne, saj bolj cenim "normalen" pogovor.
IzbrišiSi pa težko predstavljam življenje brez zapornic. Včeraj je bil v Stožicah dogodek z 8000 obiskovalci. Brez zapornic bi bilo naše naselje okupirano. Redarji, ki jih omenjate žal ne bi mogli pomagati, saj gre za javne ceste. S kaznimi pa bi obremenili enako tudi nas, ki ne bi mogli domov.
Gotovo pa je problem reševalnih vozil. Vendar pa ne razumem, zakaj se to ne reši centralno na nivoju mesta. Morala bi obstajati kartica, ki bi omogočila neoviran dostop reševalcem povsod.
Se pa strinjam, da je ureditev, ki je trenutno v veljavi zakonsko sporna. Premalo poznam problematiko, vendar pa se sprašujem zakaj tega ne bi mogli urediti kot je recimo v stari Ljubljani. Ceste so javne, vendar imajo stanovalci dostop do stanovanj, sicer samo v določenem času. Vendar pa bi se dalo tudi tu morda za stanovalce z odlokom urediti enako (seveda ne samo v omejenih urah)..
"Redarji, ki jih omenjate žal ne bi mogli pomagati, saj gre za javne ceste. S kaznimi pa bi obremenili enako tudi nas, ki ne bi mogli domov."
IzbrišiOmejitev prometa "dovoljeno le imetnikom dovolilnic" katera je do februarja tudi stala na vhodu vsake od ulic + redar, ki dejansko kontrolira dovolilnice med časom dogodkov v stoživah absolutno rešije ta problem.
"Gotovo pa je problem reševalnih vozil. Vendar pa ne razumem, zakaj se to ne reši centralno na nivoju mesta. Morala bi obstajati kartica, ki bi omogočila neoviran dostop reševalcem povsod."
Seveda obstajajo, ampak je pri nas situacija ta, da namesto LPT na račun MOL z zapornicami upravlja SPL na naš račun. Posledično centralna kartica katero seveda imajo na KC enostavno pri nas ne deluje.
"Se pa strinjam, da je ureditev, ki je trenutno v veljavi zakonsko sporna. Premalo poznam problematiko, vendar pa se sprašujem zakaj tega ne bi mogli urediti kot je recimo v stari Ljubljani. Ceste so javne, vendar imajo stanovalci dostop do stanovanj, sicer samo v določenem času. Vendar pa bi se dalo tudi tu morda za stanovalce z odlokom urediti enako (seveda ne samo v omejenih urah).."
Absolutno se strinjam z vami. Ker "problematiko" zelo dobro poznam lahko rečem samo eno: edini razlog = kraja, oz. privatizacija javnih poti!
Vi nas dejansko ves čas nočete poslušati, ker ste ste toliko "veseli" da so zapornice, da se sploh ne želite pogovarjati. MI NIMAMO NIČ PROTI ZAPORNICAM, NAS MOTI KRAJA!
IzbrišiAnonimni03. 00:39
IzbrišiLarifari! Če bi vi spoštovali drugačemisleče, bi vas motilo tako obkladanje z etiketami lenuhi, skopuhi, škodoželjneži ipd. kakor tudi predalčkanje v skupine študentov, upokojencev, lastnikov garaž, najemniških stanovanj ipd. Oboje uničuje debato, in prav to vztrajno počnejo zagovorniki protizakonitega sistema v BS 3 ob vsaki novici na tem blogu.
Če že vprašujete, ali se strinjamo glede tega, kaj je bolj škodljivo, lahko ugotoviva, da sem sam bolj toleranten do zlivanja gnojnice na zagovornike kriminala, vas pa očitno ne moti žaljivo klasificiranje nasprotnikov v različne izmišljene skupine. Ostaja dejstvo, da so več tisoč uporabnikom zaradi protizakonitega sistema zapornic kršene človekove pravice.
Mimogrede, ne razumem pa te trditve: "Redarji, ki jih omenjate žal ne bi mogli pomagati, saj gre za javne ceste." Ravno zato, ker gre za javne ceste, imajo redarji pristojnost in dolžnost ukrepati. Hkrati je pa res, da imajo redarji in policija protizakonito navodilo, da za zapornicami ne ukrepajo, javne službe pa ne vzdržujejo cest, in to celo v primeru, če so zapornice dvignjene.
Žal je tako, če enkrat pristanete na protizakonito ureditev, znotraj tega ne morete več po redni poti uveljavljati svojih pravic. Zato nasprotniki tega kriminalnega sistema nimamo druge možnosti, kot da zahtevamo vzpostavitev zakonitega stanja. Zapornice da, vendar brez kršenja človekovih pravic!
12:38 imaš izkušnje?!
OdgovoriIzbriši00:39 Se strinjam, da so Stožice problem. Vendar je to problem MOL-a on je dolžan poskrbeti za parkirišča za dvorano. Če pa uporablja zapornice za prometno ureditev, potem pa naj jih tudi financira. 160.000,00€ za leto delovanja zapornic, je pač absolutno preveč. Sprehodi se v večernih urah skozi naselje pa boš ugotovil, da pač prostora za parkiranje ni. Torej je problem potrebno reševati drugje, ne pa stanovalcem pobirati denar za zapornice, za katere si tudi sam pravilno ugotovil, da so tu zaradi Stožic in smo stanovalci samo molzne krave , ki to vse skupaj plačujemo,
OdgovoriIzbrišiVprašanje za zagovornike zapornic.
OdgovoriIzbrišiZapornice naj bi reševale problem parkiranja stanovalcev - pa ga ne.
Zapornice so postavljene nezakonito, kar končno priznava tudi MOL - pa vas to ne moti.
Zakaj, za vraga, si ne prizadevate za zakonitro rešitev parkirne problematike? Zakaj so zapornice, ki problema parkiranja definitivno ne rešujejo (vnašajo pa obilo nezadovoljtva med ljudi: enih in drugih) tako pomembne, da zaradi njih podpirate nezakonita dejanja in kriminal? Vam je res vseeno, da vas, za povrh, še finančno lupijo? Ste res za življenje v getu, za plačevanje storitev, ki jih je po zakonu dolžna financirati ( in vzdrževati) občina seči v svoj žep?
Zakaj, v imenu koga nasprotujete zakonitemu reševanju parkirne stiske v naselju? Koga se bojite? Koga podpirate, da vam ni mar za zakonitost in ste pozabili na sosede, ki jim s svojim pristankom nezakonitim zapornicam, kratite osnovne človekove pravice? Kdaj se boste zbudili? Ko bo vaš sosed pristal na Žalah, ali ko se bo to zgodilo komu od vam bližnjih?
Ko se bo vam, bo to za vas prepozno.
Kdaj boste dojeli, da zapornice niso samo nezakonite, ampak tudi nevarne?
Kot sem že v prejšnjem postu povedal, se menim z razumnimi, kot je gospod 1:32 npr. Za tak ton in bedarije tipa "Koga se bojite?" "Ste ža življenje v getu?" pa boš pač rabil kakega sebi primernega sogovornika na drugi strani.
IzbrišiBom poskusil biti nevtralen in prosim ne blatite reševalce ker k meni domov so 3x prišli brez problemov to je eno drugo nasprotniki zapornic pravite da KO krade ali veste kam se morate obrniti?Kar se pa reda tiče pa nam ne bo nikoli prav.Brez zapornic bo še večji kaos prišleki se nam bodo smejali in celodnevno parkirali pred atrijem za ulice bomo pa tako ali tako sami investitorji to pa pomeni da denarja tako ali tako ne bo.še enkrat pravim da so morda zapornice dobrodošle kraje pa nikakor ne.
OdgovoriIzbrišiNa to bi morali misliti, ko se je KO v imenu vseh stanovalcev pogajal z Jankovićem o tem, kako postaviti v naselju protizakonit sistem in opehariti stanovalce. Takrat bi morali vztrajati pri zakoniti rešitvi ravno zato, ker v nasprotnem primeru ne morete pričakovati, da se bo obdržala. Zaradi ozkih in protizakonitih interesov KO, SPL in MOL smo v naselju izgubili 5 let, rešitve pa še vedno nimamo. Protizakonitemu sistemu, ki osnovnega problema ne rešuje, povzroča pa še nove probleme in poleg tega krši človekove pravice, pač ni mogoče reči rešitev. Čas je, da se zamislite nad svojim škodljivim početjem, ne pa za svinjarije v naselju obtoževati tistih, ki si prizadevamo za demokratičnost in zakonitost.
IzbrišiCitiram dopis g. Kramarja iz KC
Izbriši"2015-07-01 8:54 GMT+02:00 Janez Kramar :
Spoštovani!
Problem semo že obravnavali vendar je za neoviran dostop obvezna prilagoditev parkirne kartice z obstoječimi parkirnimi karticami Mestne občine Ljubljana. Rešitev, da nam bi upravljalci dajali parkirne kartice za vsako parkirišče za nas ni sprejemljiva.
Lep pozdrav."
Kdo tukaj laže, bralci lahko ocenijo sami.
Anonimni03. oktober 2015 06:15
IzbrišiZapisali ste :"za ulice bomo pa tako ali tako sami investitorji to pa pomeni da denarja tako ali tako ne bo."
Ali lahko, prosim, pojasnite, zakaj bomo sami investitorji ulic? Saj so to javne ulice in za vzdrževanje le-teh že plačujemo davke.
Zapisal je ker je lažljivec in lopov, kateri je kar lep kos od teh 420.000 pobasal v svoj žep. Zato je to napisal.
IzbrišiNoben ne blati reševalcev. Mi se le poskušamo pravočasno rešiti pred golaznijo samooklicanih norih sosedov in njihovih mafijskih nalogodajalcev. Reševalci pridejo, ko je varnostnik na zapornici prisoten in številka ni nedosegljiva. V tem primeru imajo dodatnih 30 sekund zamude med tem ko ti na tleh umiraš. v primeru, da varnostnika ni se pa začne tek z defibrilatorjem kateri se seveda pogosto mora končati usodno.
IzbrišiBorba proti vam je borba za življenja. Vi si dejansko zaslužite zelo resno kazen za to kar ste počeli...
Anonimni03. oktober 2015 08:54
IzbrišiLjudje, ki tu objavljajo svoje komentarje, so iz znanih razlogov anonimni. In kot anonimnega človeka, ki ga ne poznaš, ne moreš zmerjati z neprimernimi izrazi . Iz njegovih komentarjev je čutiti, da ve nekaj več, čeprav, kot pravi sam, problematike v celoti ne pozna. Zakaj ga žališ in ustavljaš, da ne bi odgovoril na vprašanje, ki mu ga je zastavil Anonimni03. oktober 2015 08:50 (če želi, seveda). Tudi mene zanima odgovor na to vprašanje.
Nič ta ne ve več kot ostali. Le lopov je, kateri je sem prišel zavajati. Lopov, kateri si je žepe napolnil z našim denarjem. Dokaz: Ni šanse, da bo svojo trditev podprl z argumenti, ampak le z lažmi in nadaljnjim zavajanjem, kar je lopovska praksa že 5 let. Ljudje pridite k sebi gre za KRAJO vse ostalo je le "megla".
IzbrišiŠe vedno ga ni. Kam je šel? Da ni slučajno užaljen ker sem rekel da krade. Krade ker je lopov. Ukradel mi je 280 evrov. Lastnikom lokalov jih je ukradel čez 500. Lopov je in pika. Nam bo vrnil denar? Ne bo. Kam je denar šel? Le on ve.
IzbrišiRes ste eni žaljivi ampak to je vaš moto izgubljena bitka.
OdgovoriIzbrišiPokvarjenost zaporničarjev nima meja.
OdgovoriIzbrišiSedaj pa gre tale 9:46 in njegovi prejšnji posti že čez mejo. Ali je človek bolan ali pa alkoholik v zadnji fazi. Glede na to, da se nasprotniki zapornic morda poznate med seboj, prosim administratorja oz. kogarkokoli ki ga pozna, da ga umiri. Prav ubogo je njegovo kričanje in zmerjanje z lopovi itd.
OdgovoriIzbrišiKo takole prebiram ostale poste zagovornikov in nasprotnikov se mi zdi, da si nekako oboji želimo najti rešitev za to naše nesrečno naselje. In gotovo bi z neko sinergijo idej lažje našli rešitev mimo obstoječega KO.
Vendar pa se bojim, da bo kaj takega nemogoče dokler bodo med nami taki "pacienti". Tule grem tudi jaz čez mejo, vendar imam tega škodljivca obeh strani že preko glave.
Glede na to, da se zagovorniki protizakonitih zapornic verjetno poznate med seboj, dajte vi raje umiriti "paciente" iz KO in njihove tesne pajdaše v goljufiji, ki jo v škodo stanovalcev naselja počnejo skupaj z MOL in SPL.
IzbrišiAnonimni03. oktober 2015 15:18
IzbrišiSe strinjam. Predlagam, da neprimerne komentarje ignoriramo, saj gre verjetno za provokacijo, da bi strpne pregnali iz tega bloga in ga razvrednotili.
O bogi lopov. Bogi ti, ki ti na internetu pisejo, da si kradel. Vsak posten bi ze zdavnaj dostopil od tega pocetja, vi pa kar pritiskate naprej. Kam boste nalozilu 150 tisicakov iz racuna spl? Bo to fno razporejal?
IzbrišiHa, kje si našel FNO? :) FNO je podobno kot KO in ZNO izmišljen subjekt, na roke delan v okviru Lukinove paradržave in Jarnovićevega "Zakona BS 3".
IzbrišiMenda je jasno, da bo treba protizakonito pobrana vplačila iztožiti. Kdo pa še pričakuje, da bodo poštenjaki v MOL in SPL sami vrnili pokradeni denar?
Pritiski na lopove pa se nadaljujejo. O tem ni treba dvomiti.
15:18 lepo si povedal ampak temu"človečku"ni rešitve.On vozi BARKO in provocira.
OdgovoriIzbrišiOsebno zagovarjam prispevke na kulturnem nivoju. Razna zmerjanja me vselej zmotijo, ne glede, s katere strani prihajajo. Mislim, da se da isto stvar povsem dobro povedati na spodobnejši način.
OdgovoriIzbrišiKulturno se zmenis, najames oborozenega varnostnika in civilizirano prisilis sosede, da ti podpisejo to kar si ti nasral. Pizda vam materina vsem "kulturnim"
Izbriši15:11 vidiš takim kot si ti ni mesta pri nas ker si utrganec in sodiš na psihiatrijo.Sam pa se umikam s tega bloga ti pa seri naprej kje drugje .
OdgovoriIzbrišiUmaknil se boš iz bloga? O moj Bog, samo to ne!
IzbrišiKaj pa če se bi umaknil iz denarnice tvojih sosedov LOPOV?
Če ste od nas imeli pooblastila za delovanje, razložite mi kako boste vrnili sredstva za nakup opreme katere dejansko niste kupili sigurno pa ne po najnižji ceni na trgu? Gre za kar nekaj cekinov...
"ti pa seri naprej kje drugje"
Izbrišia je to tisto, dobro znano, visoko civilizirano komuniciranje na nivoju?
lopovi in pika. vse ostalo je megla in vi to dobro veste.
zato ni niti enega pametnega odgovora. jankoviću ste bili od koristi, dokler ste mu bili od koristi. zdaj pa lepo, roko v vrečo z denarjem, pa vsakemu sosedu tisto kar ste pokradli.
Drugače, na sonce z dokazi, da so zapornice naše in kupljene po najnižji ceni na trgu. Če niso, vrniti bo treba razliko v ceni.
"vidiš takim kot si ti ni mesta pri nas"
Izbriši"utrganec, sodiš na psihijatrijo"
a ste to vi, gospod "spizdi", "spizdi"? Saj to je ta, dobro znana retorika ljudi, ki se poslužujejo oboroženih varnostnikov, 24 urnega snemanja, odvetnikov financiranih s pokradenim denarjem itn.
okupacija ljubljane v kateri so ljudje doživljali bistveno hujše, vendar v svoji dejanski osnovi zelo podobne "metode" je trajala manj, kot okupacija bs3. na žalost cela ta država je danes okupirana s strani različnih podobno mislečih lopovov.
IzbrišiZapis pod 04.04. je moj. Kot rečeno, sem za kulturni dialog, vedno in povsod. Ob tem dodajam, da izrazito nasprotujem obstoječi ureditvi delovanja zapornic pod pokriljem SPL, komandi samooklicanega KO, navajanju lažnih podatkov o 84% zagovornikov zapornic, kjer gre za izsiljene podpise, in vsemu drugemu, kar so naselju podtaknili MOL z Jankovičem na čelu, KO in SPL.. Hočem le povedati, da se to dvoje (da si proti zapornicam na eni strani in da te moti nepotrebno zmerjanje v komuniciranju na drugi strani) ne izključuje.
OdgovoriIzbriši23:55 se popolnoma strinjam z 21:20 tudi sam se umikam ker je brez veze komuniciranje z bolniki psihopati!!!
OdgovoriIzbrišiTudi ti se umikaš iz moje denarnica lopov?
IzbrišiNe, ne, v tvoji denarnici ostajajo, nanjo so se prisesali. In hoćejo več, še več...njihov načrt je dolgoročen....najprej zapornice in količki, za ceste so tudi že zmenjeni...kaj je naslednje?
OdgovoriIzbrišiStalno izčrpavanje naselja....
Njihov moto: "Daj, ali spizdi.
Volk dlako menja, narave/čudi pa nikoli.
OdgovoriIzbrišiEnkrat zaporničar, vedno zaporničar. Preobleka iz tebe ne bo naredila poštenega človeka.