sreda, 17. junij 2015

Uprava Republike Slovenije za zaščito in reševanje

Date: 2015-06-17 11:29 GMT+02:00
Subject: Fwd: Subject: reševalna vozila - Ljubljana BS3
To: darko.but@urszr.si

Spoštovani,
živim v soseski BS3 v Ljubljani, v bloku oddaljenem približno 100 metrov od zapornic.
Ker smo zadnjič bili priča zastoju reševalnega vozila pred zapornico me zanima kako imate vi urejen vstop v naselje.
Prilagam tudi fotografije drugega primera, iz katerih je razvidno, da vozila gasilske brigade, niso mogla nemoteno skozi zapornice oz. se so se kar nekaj časa morali čakati na operaterja.
Glede na dejstvo, da gre za zaporo na javni cesti katero z načelnim soglasjem občine (dokaz v prilogi!), protizakonito upravlja zasebno podjetje v dogovoru z določenimi stanovalci me zanima, kdo je prevzel odgovornost v teh primerih ter kakšne so moje pravice in kdo me bo zaščitil.
lp

57 komentarjev:

  1. "kdo je prevzel odgovornost v teh primerih ter kakšne so moje pravice in kdo me bo zaščitil." Pravo vprašanje na pravo mesto! Tudi ta odgovor bo zanimiv, če bo.Tudi če ga ne bo, bo to zanimiv dokaz povezanosti in ne delovanja pristojnih organov.

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. ... blog še dela :)

      Izbriši
    2. Tudi zapornice še delajo, žal še vedno protizakonito, kar je grda svinjarija glede na to, da je poletje in zdaj pa res nikomur ne koristijo (razen SPL in KO).

      Izbriši
    3. Ni prav, da interventna vozila ne morejo pripeljati v naselje. To bi se moralo
      takoj urediti.

      Vendar drugače pa so zapornice zelo koristne, veliko manj avtomobilov
      je v naselju.Ali se protizaporničarji kaj vprašate, da za nekatere pa so
      zapornice v redu.Veliko več je prostih parkirišč. Treba bi bilo samo zunanja
      parkirišča urediti.Ali vi res mislite, da bi SPL in KO delala brez podpore
      ljudi. In te vaše žalitve, kje si jemljete pravico, da tako žalite ljudi, ki
      so nasprotnega mnenja od vašega. Se vidi s kakšnimi ljudmi živimo v
      tem naselju. Pa da vam povem, da jaz nimam nič s temi ljudmi, še vem
      ne kdo so, ali kaj so in me nihčeni prisiljeval v to, da podpišem pogodbo
      za zapornice in sem jo tudi prebral. Jaz mislim,da bi bili za vse stvari
      proti, tudi proti stvarem, ki jih sedaj vi predlagate, pa če bi kdo drug to
      naredil, kar vi predlagate, bi bilo spet vse narobe. Ali imate rajši, da vsi
      vozijo v naselje in parkirajo.Mislim, da tudi za ljudi, ki živijo v naselju,
      pod katerimi okni so tako imenovana "divja parkirišča" ni prav, da jim
      ljudje, kateri sploh ne stanujejo v tem naselju parkirajo pod okna in nimajo nobenega miru. To bi bilo tudi potrebno urediti.

      Če je bilo kaj narobe z denarjem za zapornice, ali kaj drugega bodo uredili pristojni organi, saj ste vložili na policijo ovadbe, pritožbe na inšpekcijo itd.
      In tako je tudi prav.

      Prav pa bi bilo, da že nehate s tem besednim nasiljem preko bloga, zamisliš se, ko vse to bereš,kam vse to pelje,

      Izbriši
    4. Kakšno besedno nasilje?

      Izbriši
    5. Anonimni22. junij 2015 02:05 meni je zelo žal, ker Vam očitno še vedno niso jasne osnovne stvari in problem ali še slabše, če zavestno podpiraš kriminal.

      Kakorkoli hočeš opravičiti obstoj zapornic nikakor ne moreš mimo nekaterih osnovnih dejstev, ki so bila tudi na tem blogu že večkrat pojasnjena:
      1. Zapornice so postavljene na javni cesti.
      2. Niti slučajno ni bilo nikoli dovolj podpisov za postavitev kakršnihkoli zapornic, sploh pa to velja za javno cesto, kjer kaj takega tudi nikakor ne more biti zakonito.
      3. KO pravno-formalno nima nikakršnih pooblastil za svoje delovanje in odločanje o čemerkoli.
      4. SPL niti slučajno ne more biti upravitelj teh zapornic.
      5. V Sloveniiji meljejo sodni mlini in javna uprava zelo počasi. Podobno je bilo že pred leti, ko so sosedje že plačevali po 100 Eur in so na koncu takratni upravljalci zapornice dvignili, sosedje pa vse do danes denarja niso dobili nazaj.
      6. Z zapornicami je oškodovano mnogo ljudi, tako prebivalcev BS3, kot tudi zunanjih obiskovalcev naselja, ki imajo vso pravico uporabljati javne površine in ceste za katere plačujejo davke v RS in/oziroma MOL.
      7. In ja točno tako: KO in SPL vse to delata zaradi dobička in ne zato, ker jih podpirate sosedje. Vi in vam podobni so le priročen izgovor za dober biznis. Prej, ko boste to spoznali, manj boste ogoljufani.

      Izbriši
    6. 02:52 Sedi pet :)

      Izbriši
    7. Anonimni22. junij 2015 02:05!

      Na nekatera vprašanja odgovarjam z vprašanji, na trditve s proti trditvami in obratno.

      »Ali se protizaporničarji kaj vprašate, da za nekatere pa so
      zapornice v redu?«
      Ali se zaporničarji kaj vprašajo, da za nekatere ljudi, ki že plačujejo davke, dodatno vzdrževanje cest in ostalega v naselju ni v redu? Zakaj so nam to prikrili?

      »Ali vi res mislite, da bi SPL in KO delala brez podpore ljudi?«
      Da. Pri prvi postavitvi zapornic sploh, sedaj pa se veliko ljudi vozi s karticami, pa nimajo podpisane pogodbe. Od večine ljudi so podpis pogodbe izsili. Da, prav ste prebrali. Nekateri smo zaprosili za kartice in jih bili pripravljeni tudi plačati, pa nam niso hoteli izstaviti računa brez podpisa pogodbe, stare kartice so nam blokirali.

      »…., kje si jemljete pravico, da tako žalite ljudi, ki so nasprotnega mnenja od vašega?«
      Žalitve so obojestranske!
      Kje pa si zaporničaji jemljejo pravico, da nam kot samooklicani »predstavniki« zapirajo naselje, nam omejujejo naše svoboščine, nam lažejo o lastnini zapornic, nam prikrivajo dejstva o vzdrževanju naselja,……?

      »so in me nihčeni prisiljeval v to, da podpišem pogodbo za zapornice in sem jo tudi prebral.«
      Lepo, pa si pogodbo tudi razumel? Si razumel, koliko stroškov ti bo prinesla ( tistih omenjenih in drugih neomenjenih)?

      »Prav pa bi bilo, da že nehate s tem besednim nasiljem preko bloga, zamisliš se, ko vse to bereš,kam vse to pelje.«
      Temu besednemu nasilju se da izogniti tako, da ne bereš tega bloga. Jasno?

      Izbriši
    8. gospod vejica 2.05

      Točno to je res: SPL in KO delata protizakonito, v nasprotju z večino stanovalcev v BS 3 in v škodo naselja.

      Ko bo vzpostavljena zakonita podlaga za zapornice in pridobljena ustrezna podpora, bodo zapornice lahko koristne.

      Ker pa SPL in KO te aktivnosti izvajata na protizakonit in izsiljevalski način, ni druge možnosti, ampak je treba ta režim zapornic ukiniti. Za to se zahvalite predstavnikom izmišljenega KO, ki so se z Jankovićem pogajali nepooblaščeno in v škodo naselja.

      Izbriši
    9. Anonimni22. junij 2015 02:52

      Dober povzetek!

      Izbriši
  3. Anonimni22. junij 2015 02:05

    Glede na neumnosti, ki jih pišeš, verjamem, da si funkcionalno nepismen, ali pa eden od pokvarjenih osebkov iz KO.

    Če si pa le neveden revež, verjamem, da boš slej, ko prej, spregledal. Če ne drugače pa, ko boš poleg plačevanja zapornic s svojo mizerno penzijo vzdrževal še vse javne površine v naselju. In, seveda, tudi "poštenjake" iz KO in njihove družinske člane.

    Kdo te pa sili, da prihajaš na to internetno stran, če te moti pisanje o kriminalu in kriminalcih.
    Že s tem, da jih podpiraš si vsem na ogled postavil svoj pravi obraz.
    Kriminal in kriminalce podpirajo samo osebki s podobnimi nagnjenji.




    OdgovoriIzbriši
  4. 2.05 se popolnoma strinjam z vami, 98% ljudi je zadovoljnih, da smo se rešili dnevnih emigrantov in študentov, samo nekaj senilnih starćkov se razburja, ampak samo zato, da nekaj počnejo, ker celi dan visijo na računalniku, ker ne morejo po stopnicah. Namesto, da bi se ta peščica ljudi angažirala za dvigala v blokih, katera so nujno potrebna, ne samo nam, predvsem njim, da bi lahko kdaj pa kdaj zapustili stanovanje. Protizaporničarji angažirajte se za dvigala, vsaj polovico tako kot za zapornice, da boste uspeli, narod vam bo hvaležen. AKCIJA ZA DVIGALA, pa da vidimo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Koliko žalitev na kupu zato, da nekdo izrazi strinjanje s kriminalno aktivnostjo ...

      Izbriši
    2. 03:29 Zopet hvališ samega sebe,.... res si bogi in osamljen - če še nisi dojel si edini, ki se tukaj repenčiš z zagovarjanjem kriminalcev.

      Predno nadaljuješ z razpravo, si na vrhu preberi čemu je namenjen tale blog. Za svoje probleme odpri svoj blog, nas pa tukaj ne obremenjuj s tem.
      Sicer pa je moje mnenje, da se boš očitno moral zadovoljiti z diktiranjem doma... svoji ženi... kaj naj dela (če ti še ni ušla in če te sploh še hoče poslušati) - saj dvomim, da bi/bo tvoj blog imel kaj obiskovalcev...

      Izbriši
    3. Anonimni22. junij 2015 03:29

      Meni je zelo žal, ker Vam očitno še vedno niso jasne osnovne stvari in problem ali še slabše, če zavestno podpiraš kriminal.

      Kakorkoli hočeš opravičiti obstoj zapornic nikakor ne moreš mimo nekaterih osnovnih dejstev, ki so bila tudi na tem blogu že večkrat pojasnjena:
      1. Zapornice so postavljene na javni cesti.
      2. Niti slučajno ni bilo nikoli dovolj podpisov za postavitev kakršnihkoli zapornic, sploh pa to velja za javno cesto, kjer kaj takega tudi nikakor ne more biti zakonito.
      3. KO pravno-formalno nima nikakršnih pooblastil za svoje delovanje in odločanje o čemerkoli.
      4. SPL niti slučajno ne more biti upravitelj teh zapornic.
      5. V Sloveniiji meljejo sodni mlini in javna uprava zelo počasi. Podobno je bilo že pred leti, ko so sosedje že plačevali po 100 Eur in so na koncu takratni upravljalci zapornice dvignili, sosedje pa vse do danes denarja niso dobili nazaj.
      6. Z zapornicami je oškodovano mnogo ljudi, tako prebivalcev BS3, kot tudi zunanjih obiskovalcev naselja, ki imajo vso pravico uporabljati javne površine in ceste za katere plačujejo davke v RS in/oziroma MOL.
      7. In ja točno tako: KO in SPL vse to delata zaradi dobička in ne zato, ker jih podpirate sosedje. Vi in vam podobni so le priročen izgovor za dober biznis. Prej, ko boste to spoznali, manj boste ogoljufani.

      Izbriši
  5. Vi trije junaki: AKCIJA ZA DVIGALA, narod vam bo hvaležen, tako kot smo mi KO, da lahko nemoteno parkiramo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za Anonimni22. junij 2015 04:16:

      Meni je zelo žal, ker Vam očitno še vedno niso jasne osnovne stvari in problem ali še slabše, če zavestno podpiraš kriminal.

      Kakorkoli hočeš opravičiti obstoj zapornic nikakor ne moreš mimo nekaterih osnovnih dejstev, ki so bila tudi na tem blogu že večkrat pojasnjena:
      1. Zapornice so postavljene na javni cesti.
      2. Niti slučajno ni bilo nikoli dovolj podpisov za postavitev kakršnihkoli zapornic, sploh pa to velja za javno cesto, kjer kaj takega tudi nikakor ne more biti zakonito.
      3. KO pravno-formalno nima nikakršnih pooblastil za svoje delovanje in odločanje o čemerkoli.
      4. SPL niti slučajno ne more biti upravitelj teh zapornic.
      5. V Sloveniiji meljejo sodni mlini in javna uprava zelo počasi. Podobno je bilo že pred leti, ko so sosedje že plačevali po 100 Eur in so na koncu takratni upravljalci zapornice dvignili, sosedje pa vse do danes denarja niso dobili nazaj.
      6. Z zapornicami je oškodovano mnogo ljudi, tako prebivalcev BS3, kot tudi zunanjih obiskovalcev naselja, ki imajo vso pravico uporabljati javne površine in ceste za katere plačujejo davke v RS in/oziroma MOL.
      7. In ja točno tako: KO in SPL vse to delata zaradi dobička in ne zato, ker jih podpirate sosedje. Vi in vam podobni so le priročen izgovor za dober biznis. Prej, ko boste to spoznali, manj boste ogoljufani.

      Izbriši
    2. Kdorkoli se bo lotil AKCIJE ZA DVIGALA, mora najprej pridobiti POOBLASTILA stanovalcev, da se lahko v imenu njih in za njih oz. nas sploh začne pogovarjati o dvigalih, sicer to lahko dela le v svojem imenu!

      Izbriši
    3. 04:16
      Predno nadaljuješ z razpravo, si na vrhu preberi čemu je namenjen tale blog. Za svoje probleme odprite svoj blog, nas pa tukaj ne obremenjujte z dvigali.

      Sicer pa je moje mnenje, da se boste očitno moral zadovoljiti z diktiranjem doma... svoji ženi... kaj naj dela (če ti še ni ušla in če te sploh še hoče poslušati) - saj dvomim, da bi/bo tvoj blog o dvigalih imel kaj obiskovalcev...

      Izbriši
  6. Spoštovani blogerji,

    Predno se spustite v dialog z Anonimnim (npr.: 22. junij 2015 03:29) se zavedajte, da vas provocira zgoraj in že v prejšnjih postih zgolj in samo on, eden (1) in edini, dežurni pripadnik KO in s tem poizkuša ustvariti lažno sliko številnih zagovornikov zapornic.

    Kot boste hitro lahko ugotovili sam sebi odgovarja, preusmerja pozornost (tokrat a na dvigala) in smeši najbolj samega sebe, saj ima težave z vsebino pisanja, s svojim slogom in slovnico.
    ico

    OdgovoriIzbriši
  7. 4.37 "profesor" slovenščine, AKCIJA ZA DVIGALA, pa boš v centru pozornosti in ne boš imel časa iskati slovnične napake., sicer pa tudi tvoje izražanje ni na nevem kakšnen akademskem nivoju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ha, ha, ha,

      Ko mački stopiš na rep zacvili.

      Odziv je več kot pričakovan, IQ pa tudi ha, ha, ha

      Izbriši
    2. Akcija za dvigala se že izvaja po blokih. Zato imamo upravnike in sestanke stanovalcev. Tako se to pač dela v urejeni državi.
      To kar vi zganjate je hojla dri, lumpen proletarijat vse meni v žep dokler noben ne vidi kaj se dogaja.
      A vi štekate, da ste podpisali, da garantirate, da je vse zapisano v pogodbi res? A štekate, da ste s tem poskušali zavesti tidoče ljudi v podpis škodljive pogodbe? A vi veste da je to goljufija velike vrednosti?

      Izbriši
    3. Samo počakajte, da vas mlini zmeljejo. Zoki vas bo samo gledal iz visine. V bistvu oba zokija vas bosta gledala (naš lokalni je bil pametan, da ni nič podpisoval).

      Izbriši
    4. Zakaj ne rečete kakšno Zokiju? Mogoče vam bo pa še pri dvigalih pomagal, saj sami itak nič niste sposobni narest. Pa še za finaciranje bo nabral širšo množico ovc primernih za "šišanje".

      Enako je naredil s stadionom, pa dvorano, zapornicami, mostovi,... pa bo verjetno lahko še z vašimi dvigali al kako?!

      Izbriši
    5. Tale zaporničarski provokator pravzaprav izvaja akcijo proti dvigalom (napisal je "z vašimi dvigali" - torej aktivnosti za dvigala pripisuje nasprotnikom protizakonitih zapornic).

      Največji problem tega provokatorčka je, da je zmožen o stvareh razmišljati samo na kriminalen način. Zato se obrača k Jankoviću.

      Na tak način, s protizakonitimi dejanji KO, smo proti volji večine stanovalcev dobili protizakonite zapornice z nesprejemljivim režimom delovanja. Zato bodo zapornice žal morale biti ukinjene.

      Izbriši
  8. 4.54 zgleda, da si ti tista mačka, katera cvili, ha,ha,ha,......

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 05:21 Saj sem ti že vnaprej zapisal, ker sem vedel, da ne boš dojel... glej zgoraj za 4:45.... sedaj pa lahko le ponovim ....še v navednicah, da boš morda sporočilo le dojel: "IQ pa tudi"

      Ha, ha, ha ti sploh ne veš kako se zabavamo, ko prebiramo tvoje zapise. Ti kar nadaljuj. samo danes imaš več kot 10 odgovor na tem blogu. Škoda zate le, ker so vsi proti tebi... negativno nastrojeni. Ampak za blog je to zelo dobro. Branost se s tem samo povečuje, informacije pa se tudi bolje prenašajo.

      Izbriši
    2. https://www.google.si/search?newwindow=1&site=&source=hp&q=adi+smolar+jaz+sem+nor&oq=Adi+smop&gs_l=hp.1.1.0i13l10.1313.4696.0.7053.15.9.3.3.3.0.157.1077.0j9.9.0....0...1c.1.64.hp..1.14.980.0._R0Wch3IpB4

      Izbriši
  9. Odgovorov pa še kar ni...
    Zanimivo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Če bi bile zapornice postavljene zakonito, bi tudi to bilo urejeno in bi odgovor že zdavnaj prejeli, tako pa.......
    Naša življenja očitno niso nič vredna.

    OdgovoriIzbriši
  11. Pa kaj se toliko sekirate za te zapornice? Glede na to da ste obvestili vse pristojne inštitucije na področju se uležite na kavč in počakajte na razplet. V kolikor bo ugotovljeno da so zapornice postavljene protizakonito oziroma v neskladju z veljavno zakonodajo bodo tudi pogodbe nične. Glefe na vašo interpretacijo zakonodaje ne vidim problema. Vse kar je potrebno storiti je malo počakati da dobi zgodba epilog na sodišču. Denarna sredstva ki ste jih namenili plačilu nezakonite storitve bodo z lahkoto povrnjena z obrestmi ko nezakonitost ugotovi sodišče. Ali je tožba že vložena?
    Glede na pomp ki se zganja okoli zapornic sem mnenja da so očitno v ozadju neki drugi meni neznani motivi. Druge nepravilnosti ki se dogajajo v BS3 vas pa nič ne zanimajo. Ekskluziva Amisa pri Fabčič komercu je za vas OK? A to pa ne smrdi? Pomoč starejšim stanovalcem pri projektu dvigala za vas ni zanimiva? Seveda da Ne! Tega se ne da fakturirat tako kot protizaporniško delivanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ekskluziva amisa pri fabčič komercu me res sploh ne zanima. Kupil sem stanovanje po tistem fabčič nategu (dobesedno enaka varijanta kot v primeru zapornic) in sem že zdavnaj na T2. Dvigala me zanimajo. Aktivno se z njimi ukvarjamo v bloku vendar je za sedaj problem legalno nerešljiv. Ko bo rešljiv se bomo odločali o tem kaj bi s tem naredili.
      Vem, da je težko razumeti, da ni pametno delati protizakonito vendar...

      Kar se pogodbe tiče, ona sigurno ni veljavna ker podpisniki niso lastniki objakta upravljanja oz. dokument o prenosu lastništva iz MOL ali LPT na nas enostavno ne obstaja, kar je nedvomno napisala tudi občina. Po domače sestavljeni prevzemni zapisnik opreme vredne stotine tisoč evrov, ki ga je "podpisom potrdil" Lukin je že poslano na ustrezno lokacijo.

      Izbriši
    2. Postopki tečejo, vendar bi se hitro ustavili, če bi oškodovanci sedeli križem rok. Uradniki se tega vprašanja izogibajo, ali zaradi prisile nadrejenih ali zaradi skorumpiranosti, zato jih je pač treba siliti k temu, da naredijo kaj od tega, za kar so plačani. O tem, da je pogodba z SPL nična, torej da nikoli ni bila veljavna, sploh ni dvoma. Drugi problemi v naselju so lažje rešljivi, ker se tičejo etažne lastnine, zato so lahko predmet večinskega odločanja in civilnopravnih postopkov. Slednje pa ne velja za zapornice, saj zapornice na noben način niso povezane z etažno lastnino. Nasprotnike protizakonitih zapornic nedvomno zanimajo tudi druga vprašanja, ki se tičejo normalnega življenja v naselju, prav gotovo pa nimajo o vseh problemih enotnega mnenja. Zato drugih problemov ne gre mešati z zapornicami. Zapornice so dejansko problem, ki povzroča kršenje temeljnih človekovih pravic, zato se glede tega ni težko poenotiti. Kriminalci so v delovanje zapornic vložili veliko korupcije, zato boj proti njim poteka počasneje. Bodo pa na koncu posledice za aktivno vpletene v protizakonitosti toliko bolj boleče.

      Izbriši
    3. Jaz se sploh ne sekiram glede zapornic. Se pa sekiram, ker skozi te zapornice vidim vsesplošno korupcijo v državi oz. kontrolo s strani jankovića in njegove ekipe. Varuh človekovih pravic se ne upa odgovoriti že 5 mesecev!! Ne bu ne mu. Kje mi živimo...

      Izbriši
  12. 12.14 Kar se Amisa tiče, imamo stanovalci na razpolago tudi druge ponudnike. Kar pa se tiče zapornic pa je očitno naša edina možnost in izbira SPL. Ta je splošno znan po aferah, izsiljevanjih in ostalih nečednostih. Starejšim občanom so člani KO&company podtaknili vzdrževanje javnih površin brez njihovega soglasja. Ko bodo zapornice odstranjene, bodo odstranjeni tudi razlogi za ta plačila starejših občanov to bo prispevek v pomoč starejšim občanom.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kolikor jaz vem sta optika in ant kabel rezervirana za Amis.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne seri. Tukaj lahko preveriš, ali imaš lahko optiko na T-2: http://t-2.net/internet/ftth

      Izbriši
    2. Ne seri ti Anonimni24. junij 2015 11:39.

      T-2 - ju se ne dovoli pripeljati njihove optike do naših stanovanj. Preveri in vprašaj na T-2 zakaj ne moreš dobiti njihovih storitev preko njihove optike, če meni ne verjameš. Lobiji znotraj naselja vestno skrbijo, da vsak poizkus čimprej preprečijo.

      Izbriši
    3. 14.10 Neumnost.
      Za vsak naslov, ki ga T-2 napiše kot razpoložljivega, lahko v resnici dobiš optiko preko T-2 tudi v BS 3.

      Izbriši
    4. To je pa nekaj novega. Jaz imam optiko T2 in stacionarni telefon že od leta 2006 in prav včeraj so me poklicali in mi ponujali njihov paket četverčka (še mobilni telefon in TV). Stanujem na Trebinjski.

      Izbriši
    5. Ni nobena neumnost. Sem zelo pri koritu in poznam situacijo.
      Bil sem dolga leta T-2 naročnik, ampak samo preko VDSL. Na optiko pa me niso mogli preklopiti, ker je obstoječe razvodno optično omrežje že obstojalo (AMIS), še enega optičnega omrežja pa lobiji niso dovolili. Stanujem v stolpnici ob Vojkovi.

      Izbriši
    6. T-2 je moral plačati 100 EUR za kartico, da lahko opravlja storitve pri svojih naročnikih.

      Izbriši
    7. Ne bom trdil za Vojkovo 73 ali 91, kjer stanujeta Lazarjeva in Boh, načeloma pa v BS 3 ni težav z optiko T-2.

      Izbriši
    8. Anonimni25. junij 2015 15:08
      ne rabiš še enega optičnega omrežja!!! AMIS mora dovoliti T2ju dostop do svoje infrastrukture in ti omogočiti T2-jev internet!!!

      Jaz imam T2jev internet na optiki že od samega začetka (več let).

      Izbriši
    9. 22:22
      In s čim lahko prisiliš AMIS, da bo delil svojo infrastrukturo z drugimi operaterji?

      Izbriši
    10. Z Zakoni. To je tisto kar vi mislite, da je čisto nesmisleno imeti.
      Drugače se strinjam, da je tudi projekt "BS3 televizije" tipičen "zapornice" projekt. Ovce so vedno bile za striženje.

      Izbriši
    11. Pa res, kako da je v BS 3 striženje ovc nekaj normalnega, v Fužinah pa so se takoj uprli parkomatom in jih baje sploh ne bodo dobili?

      Izbriši
    12. Problem je ker so pri optiki zakoni na strani Amisa. Amisova infrastruktura po bloku je samo njegova - narejena je kot 100% Amisova investicija. Potrebuješ zadostno število stanovalcev, ki bi potprli alternativno optično infrastrukturo. Te pa, zaradi lobijev, do sedaj ni bilo.

      Izbriši
    13. Super je, da opozarjaš na te stvari.
      Meni iskreno sploh ni jasno kdaj je optika prišla do našega bloka.
      V bistvu celo mislim, da T-2 imam prek telefonskega priključka, kako pa oni to zadevo peljejo naprej mi res ni jasno.

      Izbriši
    14. Močno dvomim, da smo kdajkoli imeli pogovore na temo amisa. Verjamem pa, da smo pred mojim prihodom v naselje imeli pogovore na temo BS3 televizije, originalnega "zaporničarskega" projekta.

      Izbriši
    15. Mimo naselja je T-2 zgradil svoje lastno optično omrežje (Vojkova, Štembalova), kar si lahko vsak ogleda (jaški z T-2 oznako). Od tu naprej pa gre za t.i. "last mile" razvodno omrežje. To je tisti del omrežja, ki ga od glavnega voda operater zgradi s soglasjem stanovalcev. Tega pa zaradi lobijev ni....

      Izbriši
  14. Pa to mi je bolj všeč, da se ljudje pogovarjajo tudi o drugih srvareh.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pogovarjamo se tudi o vzdrževanju občinskih cest v BS 3, za kar je sicer zadolžena MOL in za ta namen pobira davščine, po zaslugi KO pa bomo morali stanovalci občinske ceste namesto MOL vzdrževati sami in še dodatno plačevati.

      Izbriši
  15. Ali obstaja kak konkretni vsebinski odziv od SPL, KO ali koga drugega na odločitev MOL, da ne bo vzdrževal cest za zapornicami? Zlasti še, kako si sploh zamišljajo nadaljnjo vzdrževanje cest v naselju, sanacijo številnih lukenj na cestah, zimsko pluženje snega, itd? Kdo konkretno je prevzel odgovornost za reševanje teh stvari? Se to že ve?

    OdgovoriIzbriši
  16. Ve se, vse na koncu plača raja. V Mariboru je župan hotel lupiti občane z radarji - v Ljubljani pa to počne z parkirišči.

    OdgovoriIzbriši