četrtek, 9. april 2015

Ste se kdaj vprašali

Glede na dejstvo, da je sistem narejen "na črno" ter, da je število uporabnikov sistema neznanka, nas zanima kdo in kako kontrolira izdajo kartic za vstop v naselje?

Izvedeli smo recimo, da naši upravniki imajo plačane kartice za vstop.

Kako bomo vedeli, ali SPL, Janez ali KO ne izdajajo kartice dnevnim migrantom, prav tistim proti katerim so se toliko veliko upirali?

100EUR x 1000 kartic za "dnevno uporabo" (ker nas, ki delamo izven naselja takrat ni, oni pa itak tukaj ne spijo) je 100.000 eur čistega dobička.

Če dvakrat pomislim mi sploh ni jasno zakaj nismo na takšen način financirali celoten projekt če je vse skupaj vredu in bo trajalo dlje časa.




164 komentarjev:

  1. Projekt se financira - samo ne govorimo o istem projektu.

    Dobiček projekta, ki se trenutno financira gre v žepe drugih, namesto v katerega izmed projektov, ki bi bil v interesu nas stanovalcev (npr.: v reševanje problematike parkiranja). Vprašanje je samo kako denarni tok preusmeriti (nazaj) oziroma izločiti škodljivce iz trenutnega projekta.

    OdgovoriIzbriši
  2. A ne moreš piskrčka pristavit to je to.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bo babi povedala pravljico za lahko noč. V deželi za devetimi gorami se je rodil fantič. Po letih šolanja se je odločil da se poda čez devet gora v drugo deželo s trebuhom za kruhom, takrat je že mislil da je najpametnejši na svetu. Bil je priden in voljan delati zato je dobil priložnost sodelovati v projektu digitalizacije poslovanja kluba z največ člani v deželi za devetimi gorami. Delo je opravil uspešno. Glede na uspeh projekta se je zavedanje o tem je prav on najpametnejši v deželi za devetimi gorami okrepila do te mere da s fantičom naročniki niso več mogli sodelovati oziroma so mnogi odklonili sodelovanje. Fantič je neuspešno oddajal ponudbe za velike projekte in počasi je stara slava bledela, jeza na okolico pa naraščala. Fantič je oddal tudi ponudbo za javno naročilo v najlepšem mestu za devetimi gorami. Ponudba ni bila izbrana, najpametnejši fantič pa je vzroke za neuspeh iskal v povezavah župana J. Zankoviča. Potem mine nekaj časa in KO BS3 ob pomoči župana J. Zankoviča pristopi k postavitvi ramp.
    Najpametnejšemu fantiču prekipi in prične obiskovati zbore stanovalcev kjer se konfliktira z vsemi prisotnimi in odsotnimi. Odloči se za komunikacijo z istomislečimi in postavi svoj blog. Blog opazijo lokalni člani mestne opozicije in vidijo v blogu odličen vir materiala za obračun z županom najlepše dežele za devetimi gorami J. Zankovičem.
    Fantič in člani mestne opozicije se sestanejo prvič , drugič, tretjič, na konstruktivnem razgovoru ob ekspreso kavici s smetano. Kmalu se pjsani druščini pridruži še veleposestnik z največ videorekorderji v deželi saj bi ureditev parkiranja z rampami ogrozila njegovo namero da poskrbi za štalo kjer bo prostor za vse konjičke ki sk privezani v BS3.Fantič ne skriva zadovoljstva ko je končno prišel do priložnosti da lahko obračuna z županom najlepše dežele za devetimi gorami povrh vsega mu bo pa tovrstno početje prineslo tudi kak evro. Fantič provocira in podpihuje ter obvešča medije da so v BS3 rampe. Rampe se zaradi odločitve sodišča dvignejo. Fantič odpira šampanjec in skupaj s mestno opozicijo zalijejo uspeh. Čez čas se KO ponovno aktivira in prične z aktivnostmi za spust ramp. Fantič se ponovno poveže z opozicijskimi kofetkarji ki mu na podlagi mnenja pravnikov svetujejo da naj umakne svoje ime iz bloga ter se skrije za uporniško organizacijo. Strici z desne že vedo zakaj.
    Aktivnosti se začnejo vendar pa je tokrat nasprotnik pripravljen na boj in fantiču ni lahko. Kmalu strici svetujejo naj pisno obvešča o krivici državne organe na vseh nivojih ker rabijo nekaj purfla tudi za v "gornji dom". Fantič se trudi dan za dne ampak pristaši počasi dojemajo da njegova kočija pelje v napačno smer in ostaja vedno bolj sam. Zdaj je pa čas za babičin poljub in spanje.

    Pravno opozorilo!
    Podobnost likov z naključnimi ljudmi iz resničnega življenja je zgolj naključna in slučajna!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na žalost Lukavega Zoreta so se člani Kriminalne Organizacije BS3 na boj slabo pripravili. Zanesli so se na mafijske povezave, a premagalo jih bo isto pravo kot J. Zankovića. Ta bo kmalu v zaporu, njegove protizakonite rampe pa v luftu.

      Izbriši
    2. Samo mi prosim te povej, kako bo ureditev z rampami rešila problem lastništva parkirišč. Smo to me zanima, po tem pa lahko grem spat.

      Izbriši
    3. Za Anonimni09. april 2015 11.45: Ja tole je res, res ena pravljica za lahko noč. In nič več kot to :)

      A si malo obremenjen s politko, kajne če že v pravljicah vidiš določene osebe?

      Izbriši
    4. Člani Kriminalne organizacije BS3 vsako noč zaspijo le s pomočjo pravljic. V njih sanjajo, da so rampe v lasti etažnih lastnikov, da je zaradi zapornic več prostih parkirnih mest, da so stanovalci navdušeni nad protizakonitim režimom in da so pripravljeni namesto občine plačevali še redno vzdrževanje občinskih cest. S takimi utvarami hodijo spat zaporničarji v BS3.

      Izbriši
    5. Res lepa pravljica za lahko noč,katera je na žalost tudi resnična, samo protizaporničerji ponoči ne spijo, jih muči nespečnost, zato pa take bedarije pišejo.

      Izbriši
    6. Na žalost gospoda Vejice, ki si domišlja resničnost svoje pravljice, večina stanovalcev BS3 nasprotuje protizakonitim zapornicam, nasprotovanje temu sistemu pa zaradi arogance KO samo še raste. Lahko bi bilo drugače, a zaradi KO bo zapornice kmalu padle.

      Izbriši
    7. A boste razložili kako na črno postavljene zapornice onemogočajo krajo zemljišč? Na žalost je ta država šla v p.m. tako da mafijci lahko mislijo, da jim bodo takšne stvari šle skozi vendar se bo zadeva slej ko prej uredila in takrat boste plačali za to kar delate.
      Če smo že pri biznisu, vidim da se fotona prodaja.

      Izbriši
  4. 11.45, ah, no ja ...

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepa pravljica s srečnim koncem, Zehzeh se mi že spi.

    OdgovoriIzbriši
  6. Za kriminalce iz KO bo pravljica z tragičnim koncem in PRAV JE TAKO!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Jankovičeve cene!!!!
    http://www.delo.si/novice/ljubljana/garazne-hise-vse-bolj-prazne-a-mol-gradi-ze-novo.html

    OdgovoriIzbriši
  8. JE TROJKA ŠKODLJIVCEV iz BS3:
    Lazar
    Lukin
    Boljka
    ŽE PREDLOŽILA LISTINO O LASTNIŠTVU ZAPORNIC?

    Ni še?
    Nekam dolgo traja.
    Pri izsiljevanju stanovalce in ponarejanju podatkov, so bili hitrejši.

    OdgovoriIzbriši
  9. Si pa res nestrpen! Saj ne morejo vsega hkrati! Sestankujejo, pisarijo, dajejo intervjuje, preračunavajo, dežurajo,....... Pa kaj bi še rad od njih!?

    OdgovoriIzbriši
  10. Kaj pa odvetniška pisarna Platovšek?
    Je odvetnica še pri živih?

    Menda se ja ni odpovedala mastnemu honorarju (iz naših žepov), ker ji je pripeljalo, da zastopa lažnjivce in izsiljevalce?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Njeno vitalnost bo lahko toženi ocenil na prvi obravnavi.

      Izbriši
    2. Honorar za odvetnico in sodno takso bodo iz svojih žepov lepo plačali člani KO. Če ne drugače, bodo morali za ta namen porabljati še kredit, ki so ga najeli v švicarskih frankih.

      Izbriši
    3. 04.11
      Kako boš pa to preveril?

      Nikar ne bodi naiven no. Denarja je še za nekaj časa in tožb več kot dovolj. Dnevno na SPL sosedje plačujejo položnice ... sicer s stisnjenimi zobmi, užaljeni, razočarani in jezni, a obupani nad neučinkovitostjo naše pravne države. Če ne verjameš pojdi pogledat na Frankopansko 18a.

      Izbriši
    4. Kaj pa, če so neučinkovite institucije naše pravne države sklenile kak dogovor s pravniki?

      Izbriši
    5. Ne morem preveriti, iz katerega fonda bo dejansko šel denar tožnikov, vendar si SPL ne bi smel privoščiti, da za neumnosti članov KO porablja vplačila stanovalcev iz kartic.

      Izbriši
    6. Če smo že pri tem kaj SPL ne bi smel, potem je bistveno pomembneje to, da SPL sploh ne bi smel biti upravnik zapornic!!!

      Izbriši
    7. 08.06
      SPL dela izključno po navodilih KO !!!!

      Izbriši
    8. Ta KO so take barabe, da glava boli. To bando je treba čim prej zaustaviti!

      Izbriši
    9. Anonimni10. april 2015 09.32
      Ne verjamem. Marsikaj in marsikje je SPL povsem samovoljno in brez KO prevzel pobudo. Pravno formalno tudi denar,ki se steka na račun SPLa in ne KO samostojno upravlja SPL. In ve se... tisiti, ki ima nadzor nad financami in denarnim tokom je glavni.

      Čeprav je res, da so tudi člani KO naredili marsikatero kaznivo dejanje in bodo za to tudi kazensko odgovarjali.

      Izbriši
  11. A kdo prodaja garažo?

    Ali lahko kdo vsaj malo namigne kakšne so cene garaž v naselju?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pred dvema mesecema si lahko na Puhovi najel garažo za 50 EUR na mesec (to je bila posebna ponudba, realna cena pa bi morala biti višja). Kupiš jo lahko za cca. 12 000 EUR.

      Izbriši
    2. Ali kdo koga pozna, ki bi garažo prodal?

      Izbriši
    3. Stopi do vhoda v garažno hišo in poglej, ali je na vratih nalepljen oglas. Pogosto je katera garaža naprodaj.

      Izbriši
    4. 04.50

      http://www.nepremicnine.net/nepremicnine.html?id=5880154

      Izbriši
    5. To je pa verjetno garaža na Trebinjski.

      Izbriši
  12. To da žališ in zmerjaš ljudi(TROJKO)ni v redu.S tem kažeš svojo kulturo.Bodi strpen in če si mišljenja da je kaj narobe rešuj to po pravni poti ker tako opaske beremo tudi drugi in nismo vsi pokvarjenci kot velikokrat navajaš.LP.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 10.44

      Imaš prav! Kritiko se da podajati tudi dostojanstveno, spoštljivo, brez žaljenja, strpno in predvsem na osnovi argumentov. Argumentov, ki jih navajajo uporniki, je v tem blogu sicer veliko, kultura dialoga je pa velikokrat pod nivojem na obeh straneh. Pogrešam pa tudi argumente KO in drugih, ki jih podpirajo.

      Izbriši
    2. 11.26

      KO in njihovi podporniki se ne branijo s proti argumenti, ampak samo hvalijo svoj prav in osebe, ki so jih osrečile z zapornicami, za druge pa postavljajo razne diagnoze brez licenc ali pa se bedasto hihitajo......

      Izbriši
  13. Zakaj raje ne pozoveš "TROJKO", da končno pokaže potrdilo o lastništvu zapornic.
    Povprašaj jih še o tem, kaj žene takšne osebke, da se samookličejo za naše predstavnike (= lažno predstavljajo)
    Povprašaj jih tudi o zavajanju, poneverjanju, izsiljevanju in oboroženih varnostnikih
    Ja, pa tudi o sklepanju kravjih kupčij na našo škodo.
    Ne bi bilo narobe, da ti povedo tudi o dogovoru, zakaj redarji niso smeli "ordinirati", v našem naselju, še posebej ne, ob dogodkih v Stožicah.

    Še in še bi se dalo naštevati, ampak tebe takšne stvari ne zanimajo. Skrbi te le za dobro ime oseb, ki so to svoje ime že zdavnaj sami onečedili in osramotili.
    Po toči zvoniti je prepozno.
    Madeža, se nikoli ne bo dalo izbrisati, pa če se še tako drgneš.

    OdgovoriIzbriši
  14. Kakšen pa je spoštljiv izraz za izsiljevalce?

    V vseh teh letih KO ni, razen groženj, podal niti enega resnega argumenta, da opraviči svoje nezakonito delovanje.

    In sedaj se tudi ve, zakaj nismo dočakali redarjev, ob dogodkih v Stožicah.
    In tudi ve se, komu bi radi naprtili stroške vzdrževanja javnih površin v naselju.

    OdgovoriIzbriši
  15. Dejstvo je da v večernih urah prostora ni in, da je to projekt polnenja žepov posameznikov, kot že tolikokrat videno v Sloveniji - najbolj balkanskerm mestu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vse je res. Dejstvo je da ne živimo v normalnem okolju (mestu, državi). Vprašajte se kako je mogoče, da rampe sploh lahko obstajajo. Ali se rampe lahko postavljajo kar tako, kjerkoli in kadarkoli? In zakaj nekdo ne bi postavil še enih zapornic za temi, že obstoječimi? Ali lahko nekdo, kar začne pobirati cestnino, pristojbino, ... Na tuji zemlji!?

      Izbriši
  16. Sosedje zahtevajte garaže. Garaže rešujejo vse glavne probleme.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ti jo videotekar zgradil pa še enkrat zemljo prodal? Očitno ga res rampe žulijo ker bi on biznisiral.

      Izbriši
    2. Kakšno vezo imajo rampe s sporom proti Gjuri?

      Vem, da so v tem sporu Janković, Gjura in Lukin sklepali kravje kupčije (Janković je Gjuri obljubil, da bo lahko gradil garaže) , ampak resno, zakaj bi bile rampe kakršnakoli ovira pri gradnji garaž???

      Bolj verjetno se mi zdi, da gre pri tezi "garaže vs. rampe" za natolcevanje ali pa za Lukinove namerne dezinformacije.

      Izbriši
    3. Čisto preprosto... Zakaj so že rekli, da morajo postaviti rampe? Aja da boste lažje parkirali. In zakaj rampe sploh lahko obstajajo? Zato, ker se jih plačuje.
      Če ne bi plačevali tudi SPL in ramp ne bi bilo. In zakaj so sosedje sploh začeli plačevati za zapornice? Ker ne morejo drugače v naselje oziroma nikjer drugje brezplačno parkirati. In če bi imeli vsi svojo garažo ne potrebujete ramp. Če je sedaj res vsa zemlja od stanovalcev BS, potem jih lahko začnemo pritiskati tudi na ta način. Seveda se ne bodo strinjali.. Pa vendarle se bo izkazalo, da kljub drugačnim trditvam kriminalcev tudi lastniki nismo in nikoli ne bomo.

      Izbriši
  17. Dokler bo Jankovč na oblasti in mafijski KO upravljal z naseljem garaž ne bo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda jih ne bo, ker niste zainteresirani zanje. Če pa bi to zahtevo začeli izpostavljati pa bi bilo drugače. In garaže bodo prej ali slej, saj avtomobili sodijo vanje in ne na zelenice, igrišča,...

      Izbriši
  18. Dokler bodo rampe nosile denar-garaž ne bo tisti, ki vleče denar od zapornic sedi na MOL in mu mitnina kaplja v žep. Zavedajte se, gliha vkup drži mafijski župan in seveda mafijska SPL vmes pa še lopovski KO. Taka je realnost BS3.

    OdgovoriIzbriši
  19. Saj ni bilo Jankoviča pa tudi ne KO vsa leta nazaj in?Nihče se ni pobrigal da bi bilo kaj drugače daners so te pa polna usta in znaš samo obrekovati in žaliti!Malo pomisli kaj počneš somišlljenikov imaš pa bore malo.LP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Janković je bil zraven še pred začetkom prvega županskega mandata. Stanovalcevm BS3 je pred prvimi županskimi volitvami obljubil, da bo problem naših zemljišč rešil v šestih mesecih. Po tem se je pa z Gjuro pogajal, koliko parkirnih boksov naj ta zgradi v BS3 in kaj za to dobi občina. V kravjih kupčijah je sodeloval tudi Lukin iz KO, ki se je z Jankovićem kar v imenu etažnih lastnikov pogajal o tem, na kakšen način bomo prepustili naša zemljišča nazaj na občino.

      Izbriši
    2. Anonimni12. april 2015 09.43
      Ti si res en butl. Če že pojma nimaš o tematiki vsaj tiho bodi. Tebi še vedno ni nič jasno. Kaj se ima kdo za brigat na dovoznih cestah v naselje do domov, podjetij, šol, vtrcev, garaž,...

      Vaša pravica se neha, ko začnete posegati v moje pravice. In moja pravica je brezplačen dostop do mojih nepremičnin v naselju kadarkoli in brez pogojno. Mislim... nekateri ste res zreli za v osnovno šolo.

      Izbriši
  20. Osebno poznam človeka, ki ima kartico. Kartico je plačal. Človek nima stalnega prebivališča nit blizu BS3. Izhodišče, ki jo daješ v razpravo je na mestu.

    Še eno dobro delo dobro-delnežev KO, SPL, Sintal, Janez,... pomoči potrebnim je pač treba priskočiti na pomoč. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz bi plačal kartico, potereboval bi jo za 4 ure na dan, ob 18h bi se sigurno že odpeljal. Kje jo lahko dobim?

      Izbriši
    2. poišči tiste, ki so na pogodbi s svojimi podpisi garantirali resničnost podatkov ali se obrni na SPL. Res ne vidim zakaj ti ne bi pomagali.

      Izbriši
  21. Zakaj redarji niso smeli obiskovati BS3 med dogodki v Stožicah?
    Vse prihaja na dan.

    OdgovoriIzbriši
  22. So bili samo ti nisi seznanjen.

    OdgovoriIzbriši
  23. Ja res je 11.44 moj kolega je dobil globo 80 eur,tako da ni treba govoriti nekaj napamet.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Osebno sem jih vsakega posamezno spraševal zakaj ne kontrolirajo.
      Odgovor je vedno bil enak: Od zapornic naprej ne kontroliramo ker je zasebno.
      Torej se tega niso sami namislili, ampak jih je nekdo obsestil, da naj ne kontrolirajo javnih poti.
      Če bi kontrolirali, tako kot pišeš zakaj pol sploh potrebujemo zapornice? Imamo dovolilnice in konec.

      Izbriši
    2. Ne samo osebno, mestno redarstvo je tak odgovor podalo tudi na Servisu pobud meščanov:

      Datum prijave pobude : 4. marec 2012
      Četrtna skupnost : BEŽIGRAD
      Naslov pobude : Parkiranje na Puhovi ulici
      Vsebina pobude : Ali ima mestno redarstvo pristojnost in dolžnost ukrepati v zvezi z vozili, ki so parkirana na Puhovi cesti znotraj območja, ki je zaprto z rampo, in ovirajo promet?

      Datum objave pobude : 5. marec 2012
      Odgovor pripravil : Mestno redarstvo
      Datum odgovora : 7. marec 2012
      Odgovor :
      Spoštovani,

      na površinah, ki se ne uporabljajo za javni cestni promet, redarji nimajo zakonskega pooblastila za ukrepanje.

      Zakon o pravilih cestnega prometa določa redarska pooblastila v 15. členu. Navedeni člen določa, da občinski redarji zaradi zagotavljanja varnega in neoviranega cestnega prometa na cestah v naselju in na občinskih cestah zunaj naselja ter varstva cest in okolja na občinskih cestah izvajajo nadzor nad določbami prej navedenega zakona, ki urejajo mirujoči promet.

      Pri tem je potrebno upoštevati pomen izraza »cestni promet«, ki je določen kot promet vozil, pešcev in drugih udeležencev prometa na javnih cestah in nekategoriziranih cestah, ki se uporabljajo za cestni promet. Površine, kjer je preprečen dostop z zapornicami, ni mogoče šteti kot tovrstne javne površine.

      Še naprej vam želimo prijeten dan in vas prisrčno pozdravljamo.

      Izbriši
    3. Očitno je BS3 sprivatiziran -samo mi ne vemo kdo je naš pravi lastnik.
      SPL je samo posrednik pri ropanju.

      Izbriši
    4. Seveda je. Po moje je se je itak začelo že pri televiziji. Mi vsa ta leta financiramo nekaj kar so dejansko "preliminarne" zapornice, la v manj kriminalni obliki.
      Vsi financirali, da oni pobirali dobiček.

      Izbriši
    5. Seveda je odgovor Mestnega redarstva lažniv in jim služi samo kot izgovor.

      Izbriši
  24. Bolj človek koplje po tej BS3 greznici in ozadjih, bolj zadeve smrdijo ...

    OdgovoriIzbriši
  25. Očitno so vsi nehali objavljati, kaj vse so v tej greznici našli, Verjetno, da bi malo manj smrdelo.

    Smo toliko, da se ve: KOPLJE SE ŠE VEDNO IN VEDNO BOLJ GLOBOKO.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Objavljajte, mogoče pri iskanju izvora smradu in sanaciji lahko pomagamo....

      Izbriši
    2. Dejstvo je da vsi opažamo, da v naše naselje prihajajo tujci s karticami. Kaj imamo lastniki od tega, razen zasedenih parkirnih mest in še večje borbe za prosta mesta?

      Izbriši
    3. To je možno zato, ker so pravila napisana s tolikimi luknjami! Kartice bi morali dobiti samo lastniki avtomobilov, ne pa lastniki nepremičnin brez avta! Tako pa lahko obiskom odpirajo s telefonom, kartice pa dajo v začasen ali trajni najem. Sploh ni rečeno, da kdo dodatno prodaja kartice!

      Izbriši
    4. Piše sicer, da kartice niso prenosljive. Ta prava luknja so dejstva, da je vse skupaj protizakonito, pogodba in pravila niso veljavna, etažni lastniki pa nismo lastniki zapornic. Urejanje parkiranja preko SPL in KO je zgolj utvara.

      Izbriši
    5. 07.25
      Ja, saj ne prenašaš, saj samo posodiš svojim, oni pa svojim.....
      Tvoje pisanje se bere tako kot kriminalka- kaj veš ali samo sumiš?

      Izbriši
    6. 7.42
      Vse to vem, vsi sumi so potrjeni.

      Izbriši
  26. Ste pomislili, koliko jih je že prisesanih na zapornice (= naše denarnice)?
    MOL
    JP LPT
    KO & company
    SPL
    Varnost
    Janez
    privatnik iz naselja, ki si je že na ta račun nabavil bager in veselo "obdeluje" naselje (po kateri direktivi že?)
    Pomislite, kaj vse bo še treba postoriti znotraj količkov in kdo vse se bo še priklopil na naše žepe (popravilo ulic, javna razsvetljava, vsa dela, ki jih je moral prej po zakonu za nas opravljati MOL.....)
    Čuda tega bomo še odkrili.
    Zapornice so samo sredstvo, za skubenje ovac v BS3.
    O reševanju problemov s parkiranjem, pa lahko samo sanjamo.
    Bomo res, samo blejali beee, beeee....ali bomo vzeli pravico v svoje roke?

    OdgovoriIzbriši
  27. Jaz na Maroltovi vedno dobim parking ko pridem ob 20.30 domov,meni je to všeč.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja super. Ja krasno. Enkratno. Izjemno.
      Sam jočem od sreče.

      Kmalu pa se tvoje sreče ne bom mogel več veseliti.
      Dvižne prinašalke sreče bodo preteklost.

      Takrat bom s teboj jokal od žalosti.
      Ne, kar zdaj bom zajokal.
      Oh kakšna nesreča.
      Pa tako ljubke so te zapornice.
      Ponoči sploh ne gledam zvezdic na nebu.
      Rajši pogledujem v rdeče lučke na zapornicah.

      Hvala za zapornice.
      Bile so fine dokler so bile, le, le, le,... tako kratkega veka so bile.

      Izbriši
    2. Anonimni14. april 2015 11.11
      Blagor tebi in vsem, ki so/ste pri koritu. Ostala velika večina lastnikov nepremičnin naselja nimamo te sreče :(

      Izbriši
  28. A veš,da si boljši poet kot protestnik,kar tako naprej,še bo nekaj iz tebe...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ha, ha, izvirno novo ime za zapornice: dvižne prinašalke sreče....

      Poet je res boljši, vedeževalec pa ni dober!

      Izbriši
  29. 11.11., hvala za informacijo. Zdaj pa v večernih urah vsi iskalci prostega parkirnega mesta parkirat na Maroltovo, tam se zagotovo najde :)

    Brez dvoma je to zasluga dvižne prinašalke sreče, he, he!

    OdgovoriIzbriši
  30. Tudi ti uporabljaš to srečo,dobro vem in vidim.Toliko v vednost!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Oh. Ko bi vedel kako uporabljam to srečo bi ti ne bilo do smeha ;-)
      Vse trike pa samo še do popolnega dviga v nebo.
      Kmalu.

      Izbriši
    2. 12.41

      Big brother (10.55) te opazuje!!!

      Izbriši
    3. Ti kar uživaj in glej.
      Kot doslej ;-)

      Pa še nekaj. Tudi če vidi mi nič ne more.
      Kot ne more nikomur nič.
      V resnici lahko počnemo kar nam je volja.
      Upam, da si bodoči zaporniki in zdajšnji zaporničarji ne domišljajo, da nam kar koli morejo.
      Če pa si, pa naj še naprej uživajo v utvarah vsemogočnosti.

      Izbriši
  31. Luže so se posušile. Zdaj se lažje parkira.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Že v soboto in nedeljo boste potrebovali škornje.... Sicer pa: ali ni bilo to parkirišče že nasuto in sanirano? Če ni bilo to, katero je bilo?

      Izbriši
  32. Govora je o Maroltovi ulici, ki ni bila nikoli sanirana.

    OdgovoriIzbriši
  33. Danes pri poročilih:
    Poslanske skupine ZaAB-ja, DeSUS-a , SD-ja in ZL-ja predlagajo spremembo ustave - da ima vsakdo pravico do pitne vode in da za oskrbo z vodo skrbijo neprofitne javne službe.


    Jaz nisem za to. Predlagam privatizacijo in upravljalca, ki bo z ustvarjenim profitom skrbel za nas državljane. Glede na dobre izkušnje z zapornicami bi najraje videl, da bi to bilo podjetje SPL, za svetovalca pa tudi ne bi bili slabi člani koordinacijskega odbora. V primeru privatizacije apeliram na sostanovalce BS3, da podprejo omenjeni predlog. Kaj mislite?

    OdgovoriIzbriši
  34. si zvisel pri zapornicah,zdaj pa si začel brskat pri vodi. Dober si se preusmeril,sicer ti je menda že dolgčas.Ti itak imaš vedno samo kontra predloge,idej pa nikoli nobenih.Vedno samo kontriraš,tralalalahopsasa potonka,Ti kar apeliraj na imaginarno množico.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ha, ha, ha res si model. Tolikokrat, si bil že opozorjen, se ti še vedno ni posvetilo, kako se uporablja presledek pred vejico.

      Kar se pa tiče vode: baje je bilo samo v zadnjem desetletju, zaradi vode, že 110 vojn na svetu. In ni nobena skrivnost, da se stanovalci BS3 že leta kregajo zaradi tudi vode. Problem so paraziti, ki vodo trošijo brez da bi bili zanjo pripravljeni kaj plačati (lokali, neprijavljeni stanovalci, pranje avtomobilov, ....).

      Izbriši
    2. 13.18
      Presledek se uporablja za vejico, pa stavki se začno z veliko začetnico,.....

      Ti se pa zanašaš na imaginarno množico zadovoljnih z zapornicami! Realnost bo zate presenečenje - kmalu!

      Izbriši
    3. Ni vredno truda... njemu nič ne pomaga razlaganje slovnice. Je tako zaverovan v malikovanje zapornic, da ga nič ne zmede :)

      Izbriši
  35. Čestitam 13.18 dobro si mu povedal nisem pa prepričan da te je razumel.Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  36. Nivo kompletnega KO je na nivoju 8 letnega razvajenega otroka in pač ne razumejo.Morda bodo razumeli, ko jih bo doletela kazen. Tudi tega ne razumejo in ne vejo, da MOL ne vzdržuje naših ulic. Morda pa bodo oni to počeli iz svojih žepov.

    OdgovoriIzbriši
  37. Jaz sem 16. april 2015 08.22.
    Namerno sem provociral s privatizacijo pitne vode. Seveda sem ostro proti. Zanimalo me je, če bo kdo reagiral, ampak glede na praktično ničen odziv vidim, da bi podobne pogodbe kot za zapornice, ovce zopet nekritično podpisovale. Ja res smo neosveščeni. Slovenija ima mnogo kvalitetne pitne vode. Očitno nam bodo svetovne multinacionalke sčasoma tudi to pobrale. Res smo reveži. Ne optimizem, ampak pesimizem že izgubljam.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 23.36., prispevek pod 08.22 ima sarkastično noto. Zato se je zdelo samo po sebi umevno, da pisec tega o privatizaciji pitne vode ne misli tako, kot opisuje, temveč ravno nasprotno. Meni je všeč tak ironičen pristop k temi.

      Izbriši
    2. tudi meni so všeč ti ironični,sarkastični,provokativni pristopi k temam,nihče vas ne jemlje resno saj imajo teme psihični značaj,nekatere so prav zabavne,le preveč se ponavljajo,morda so krivi panični napadi avtorjev.Nimajo pa avtorji verjetno tesnob ponoči,saj bedijo in gruntajo nove izmišljotine.ajd,jaz grem spat.

      Izbriši
    3. Panika čedalje bolj grabi člane Kriminalne Organizacije, ki čedalje pogosteje sestankujejo, vsaj enkrat tedensko. Ne bodo mogli več dolgo tajiti, kakšno štalo je naredil Lukin celotnemu naselju v nepremičninskem in zaporničarskem sporu.

      Izbriši
    4. 15.22
      "Nimajo pa avtorji verjetno tesnob ponoči,..." Imaš ti tesnobe ponoči? Kmalu se ti bodo začele pojavljati tudi podnevi iz znanih razlogov!

      Izbriši
  38. Se je avtor besed :"Tukaj ne veljajo zakoni RS, ampak zakoni BS3" in pisec intelektualnega presežka "Pravilnik BS3", ZJ, iz strahu, pred "hvaležnimi" stanovalci preselil ali le umaknil v ilegalo, kot stric iz ozadja?

    Njegovi kompanjoni v kriminalu, pa še kar vstrajajo. Nič jim ni nerodno, da lažejo, zavajajo, ponarejajo, izsiljujejo in kradejo svojim sosedom (nekaterim celo iz ust).
    Je finančna korist, res vredna sramote, ki so si jo nakopali (pa ne samo sebi...)?
    Vse se vrača, vse se plača.
    Spomnite se tega, KO @ company, ko bo izstavljen račun.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ZJ se ni ne preselil in tudi ne umaknil v ilegalo. Še vedno trdno zagovarja svoja stališča in nikakor nikjer ni zaslediti sprememb. Ne vem od kje vam informacije, da je kakorkoli spremenil svoja stališča?

      Izbriši
  39. An. 15,22, tebi mora biti tale blog izredno všeč, saj očitno tudi ti stalno "visiš" gor in pozorno bereš vse, kar je napisanega. Pri tem imajo najbolj "psihični" značaj prav tvoji zapisi.

    OdgovoriIzbriši
  40. BRAVO 05.11!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  41. Uporniki vidim da se razmerje med izvedbo/brezvezno lupetanje in prazne grožnje še zmeraj ni nagnilo v korist izvedbe. Saj na jeziku ste izjemno dobri medtem ko ste na izvedbenem delu 0,00. Čista patetika!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi še vedno čakamo na zakonito rešitev, akterji, ki bi morali po svoji funkciji sodelovati, pa po tradiciji zamujajo. Kdor čaka, dočaka! Hvala za kompliment (jezik), izsiljevanje, goljufanje in ostale negativne lastnosti možnega izvedbenega dela pa mi odklanjamo.

      Izbriši
    2. Priporočam pravo za telebane ali brezplačno pravno pomoč. Če nekaj ni zakonito to še ne pomeni da je protizakonito! Če bi bile zapornice protizakonite bi bilo njihovo delovanje že davno blokirano. Svetujem, da se privadite na zapornice in se pričnete ukvarjati s čim bolj prijetnim.

      Izbriši
    3. Tule gre zgolj za provociranje, s katerim želi dotični zaporničar priti do informacij. Vse kaže, da je panika v Kriminalni Organizaciji čedalje večja.

      Izbriši
    4. Anonimni19. april 2015 09.08 - tvoj predlog/nasvet soglasno zavračamo.

      Glede pravne pomoči - se jo boš moral kar sam poslužiti, ker ti očitno marsikaj ni jasno.Zapornice bodo ponovno dvignjene. Vse dokler bodo takšni veseljaki, kot si sam, živeli v prepričanju, da si lahko privoščijo kar hočejo, do takrat bodo ostali lastniki vztrajali in kontrirali vsaki vaši/tvoji samovoljni potezi.

      "Vztrajati pri svoji dolžnosti in molčati - to je najboljši odgovor na vsa obrekovanja." George Washington

      "Vsak velik uspeh je zmaga upornosti." Sigmund Gratt

      Izbriši
  42. Prave male driskice!!!

    OdgovoriIzbriši
  43. 05.27

    Tole tvoje izzivanje bo prilepljeno pod obvestilo o dvigu zapornic.

    OdgovoriIzbriši
  44. Anon. 05.24, zdi se, kot da te že grozno skrbi, ker se ni pravno-formalno še nič očitnega premaknilo v prid odprave (trenutno) še veljavnih pravil pri delovanju ramp. Kaj te pravzaprav tako zelo skrbi in srbi, upoštevajoč, da si tako vnet zagovornik obstoječih pravil?

    OdgovoriIzbriši
  45. 05.24 dobro si mu povedal a misliš da jas štekal?

    OdgovoriIzbriši
  46. "KO" MA VAS RAD.

    (še bolj pa vaš denar)

    OdgovoriIzbriši
  47. Danes sem ob 19.30 kar precej časa iskal prosto parkirno mesto. Razlike od prej, ko ni bilo zapornic, zvečer dejansko ni.

    OdgovoriIzbriši
  48. O, je, je, razlika - zdaj se druščina kriminalcev z izsiljevanjem redi na naš račun.

    OdgovoriIzbriši
  49. Čez tri dni bo mesec odkar smo na policijski postaji Bežigrad vložili prijavo – kršitev 4. člena Zakona o cestah.
    Ne vem točno, zdi se mi, da morajo v enem mesecu odgovoriti…..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 14.19

      pa saj itak nikoli nič ne veš,tebi se vedno samo zdi

      Izbriši
    2. Zakoni in predpisi se hitro spreminjajo. Meni jih ni potrebno spremljati, kadar pa bom dovolj dolgo čakal, se bom vsekakor pozanimal, kako je s tem (po starem in morebiti novem).

      Izbriši
  50. saj veš odgovor?!

    OdgovoriIzbriši
  51. Sposobnost naših sodišč in pa policije se je včeraj lepo, pokazala v zadevi Patrija - mlatenje prazne slame.

    OdgovoriIzbriši
  52. A je zmanjkalo teme, že od 9. aprila ni novega članka, protizaporničerjev ne zanima pozitivni pristop in posledično odmašitev kanalizacije na parkirišču pri stolpnici na Vojkovi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vaših "delovnih zmag" z našim denarjem (brez soglasij za te posege) ne poznamo, ker ste ukinili svojo spletno stran.

      Izbriši
    2. Nisem opazil, da bi bilo kaj očiščeno. Lahko poveste, katero parkirišče je bil odmašeno, ter kdo bo za to plačal?

      Pozitivno bi bilo, če bi bili stanovalci v naselju kaj obveščeni, ne pa da se vse izvede napol v tajnosti preko Kriminalne Organizacije!

      Izbriši
    3. Noben člen pogodbe ne predvideva kakršnihkoli urejanj parkirišč!

      Izbriši
    4. Kakšna pogodba? Imamo samo predlog pogodbe, za katerega SPL in KO samovoljno izjavljata, da je veljavna.

      V resnici pa gre samo za neformalne in protizakonite dogovore med člani in Jankovićem ter kravje kupčije med njimi in Gjuro.

      Izbriši
  53. Stanovalci BS3 smo postali talci Lukinovih-Gjurovih-Jankovićevih kravjih kupčij. Ampak za zagovrnike pravne države še obstaja rešitev. Kdor pa je dušo prodal Luciferju, se iz njegovih krempljev nikoli več ne reši.

    OdgovoriIzbriši
  54. 28. april 2015 09:14
    Brez dvoma lep dosežek. Ni pa se potrebno hvaliti pred nami sostanovalci, ki moramo ta pozitivni pristop plačati sami, do sedaj je to delala mestna občina. Pa še vsaj 10x dražje od realnih stroškov. Čudi me kako se lahko s tem hvališ. To je tako kot, da bi šel v trgovino po kg kruha in zanj namesto npr. 3 eu plačal 30 eu. Ja krasno, hvala. Povej raje kdo bo pobasal razliko. O, potrebno bo še mnogo, mnogo kanalizacije odmašiti. Je polna dreka. Pa raje se ne oglašaj več, jaz namreč uživam pošteno prislužene delovne praznike in imam rad takrat mir pred kriminalci.

    OdgovoriIzbriši
  55. O zdaj bomo pa ostali stanovalci plačevali še vzdrževanje stolpnic - res ste lopovska sodrga. Kazen pride zagotovo. KO & companj ni pozitivnega pristopa za lopove.

    OdgovoriIzbriši
  56. Kako malo rabite, da se razkokodakate, pa še nekaj, mestna občina ni nikoli to delala, zato pa so že 15 let ob vsakem dežju jezera na parkirišču, pa tudi nobeden od vas ni plačal za odmašitev zamašenih kanalov pri stolpnici, nič ni šlo iz vašega žepa. Če je sloga in ni zdraharjev se lahko marsikaj naredi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mi smo že večkrat odmašili kanale, pa tega ne obveščamo tu, kjer je govora samo o zadevah, ki se tičejo vseh v BS3. Kaj torej čivkaš?

      Izbriši
    2. Prav vse, kar počnejo Janković in njegove kokoši iz KO BS3 protizakonito, vsi stanovalci drago plačujemo. Ni zastonj kosila.

      Izbriši
  57. Anon.09.14.pravi: "protizaporničerjev ne zanima pozitivni pristop in posledično odmašitev kanalizacije na parkirišču pri stolpnici na Vojkovi."

    Kakšen pozitivni pristop neki in zakaj bi morala odmašitev kanalizacije zanimati prav protizaporničarje?
    Sploh pa, ne se hvaliti s takimi stvarmi, zveni preveč bedasto.

    OdgovoriIzbriši
  58. Vsem protizaporničarjem vesele praznike in pa čimprejšnji dvig zapornic z naših ulic.

    geto bs3

    OdgovoriIzbriši
  59. Proti zapornicam smo tudi lastniki garaž!, ki nas kanalizacijski jaški na parkiriščih ne tangirajo. Vsak dan nas zapornice ovirajo pri vstopanju In izstopanju v naselje. Stojimo v v kolonah in izgubljamo dragocen čas in denar. Kdo nam bo to poplačal?

    OdgovoriIzbriši
  60. Ojoj si nakladač si pa res provokator imam garažo na Trebinjski,brez problema in ne laži!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda, gospod Vejica nima z zapornicami nobenih težav. Jih pa zagrizeno povzroča svojim sosedom.

      Izbriši
    2. Provokator? Koga in kako provociram? Zapornica mi onemogoča neposreden dostop do garaže in to mi ne more nihče nikakor reči, da ni res. Vedno se moram pred njo ustaviti. Poiskati kartico. Prišlo iti kartico na čitalec. In počakati, da se ovira odpre - tako ali drugače to ponavljam, večkrat na dan dan za dnem, včasih tudi s silnimi problemi, še posebej ko hitim. Sicer ne poznam ravno vseh lastnikov garaž, a večina nas z zapornicami nikakor nismo zadovoljni.

      Kdor trdi drugače naj prosim argumentira neposredne pozitivne učinke zapornice na lastnike garaž?!

      Izbriši
  61. Se strinjam z 10.53 ti 12.20 pa kar cvili.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Janković čedalje bolj tanko piska. Kriminalna Organizacija v BS3 kmalu ne bo več imela zaščite.

      Izbriši
    2. Cviliš ti, ki ne razumeš argumentiranega pisanja. Tvoje pisanje ostaja brez vsebine in konkretnih predlogov reševanja posledic, ki jih prinašajo v naše življenje zapornice. Druge obkladaš s slabšalnimi pridevniki, sam pa nisi sposoben treznega razmisleka o tem, kaj nam dodatne ovire v življenju prinašajo. Kdo si v življenju na svoji poti postavlja dodatne nepotrebne prepreke do svojih ciljev? Normalni ljudje zagotovo ne.

      Izbriši
  62. Velika večina je zadovoljna z zapornicami to ti vse pove in ima tudi prav.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti se kar tolaži. S svojo veliko večino ne moreš nikogar več prepričati. Vaših laži nihče ne jemlje več resno. Na osnovna vprašanja sosedom niste nikoli odgovorili. Tega niti niste sposobni. Ko je potrebno gostilniške debate podkrepiti z argumenti in dokazi se pri vas vse konča. Transparentnost je za vas velika znanost. Povejte že enkrat koliko je to sosedov, ki zagovarjajo to rešitev! Kje so dokazi? Ali jih lahko končno naši odvetniki vidijo? Zakaj ste mnenja, da ste nad zakoni? Vsi namreč dobro vemo, da bodo zapornice odstranjene takoj, ko bodo prišle na vrsto na sodišču. In potem? Kaj boste pa potem?

      Izbriši
  63. Sporočilo za 00:14 in enako misleče:
    Go get yourself a life!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaporničarji so peščica psihopatov, ki uživajo v izsiljevanju celotne soseske. Ne boste več dolgo.

      Izbriši
    2. 00:27 kaj je ... te boli, ker si zopet dobil malo "soli" na svojo rano?

      Izbriši
  64. Saj bi radi. Pa ne moremo iz geta BS3. Z zapornicami nam preprečujejo, da bi se odpravili na izlet. Obiski pa tudi ne morejo več v naselje.

    OdgovoriIzbriši
  65. 00.14 imaš slabega odvetnika ha,ha!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V končni fazi število podpisov ni pomembno, ker so itak izsiljeni, pogodba pa bi bila tudi v primeru 100 % tako nična, torej nikoli veljavna.

      Kriminalno Organizacijo BS3 bi sicer moralo biti močno sram ne samo zaradi svojega izsiljevalskega odnosa do več tisoč stanovalcev soseske, ampak tudi glede odnosa do pajdašev do nadzornov odborov, ki so naklonjeni KO! Šele ko je zapisnik med LPT in SPL zahteval eden od stanovalcev, ga je bil Lukin pripravljen posredovati tudi NO-jem ...

      http://bs3parkirisca.blogspot.com/2015/02/in-po-treh-mesecih-dame-in-gospodje.html

      "Javno podjetje JP LPT nas je obvestilo, da so od enega stanovalca BS3,
      ki se sklicuje na Zakon o dostopu do informacij javnega značaja, prejeli
      zahtevo za dostavo primopredajnega zapisnika sistema BS3.

      V priponki pošiljamo kopijo navedenega zapisnika. Kopijo lahko dostavite
      etažnim lastnikom, ki želijo vpogled."

      Izbriši
  66. Odgovori
    1. Kako nič? Stvari so pravno formalno že pred sojenjem na sodišču jasne. Stanovalci smo lahko mirni, saj je razsodba že vnaprej jasna.Zapornice boso zopet dvignjene, veliko sosedov pa ponovno "nategnjenih" za več deset evrov.

      Izbriši
  67. Ha Ha Ha.......................

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pregovor pravi : Kdor se zadnji smeje, se najslajše smeje!

      Izbriši
  68. Da gre za veselo druščino nepridipravov po imenu KO, SPL,... npr. tudi naslednje poenostavljeno zapisano dejstvo...

    Če bi šlo za pravilnost ravnanj druščine bi prav vsi... ponavljam prav vsi morali prejeti kartice in plačevati upravljanje sistema... pa ga ne... tisti, ki ne podpišejo ne prejemajo računov in ne kartic... tako imamo stanje, ko se v naselje peljejo podpisniki in sluge nepridipravov ostali pa ne glede na to, da so etažni lastniki v BS do svoje lastnine ne morejo...če bi bilo vse kot mora biti bi morali vsi... ponavljam prav vsi etažni lastniki prejeti kartice in za upravljanje sistema poravnavati račune (ne glede na podpis, če bi bila v skladu s katerimi koli pravili dosežena potrebna večina za zagon sistema)...

    Iz tega sledi še par logičnih sklepanj, ki bodo predstavljena na sodišču, ko pridemo z zadevo na vrsto... še malo...

    Skupno vsem razmislekom okoli te iztočnice pa je... skrajno sprevrženo je ločevanje etažnih lastnikov BS med podpisnike in ne-podpisnike in s tem povezanim dostopom do etažne lastnine!!!

    Očitno je torej dejstvo, da zagon sistema tudi po tem vprašanju "ne štima"... po domače povedano je "zakonitost" ravnanj... meni sicer neznanih posameznikov smešnih imen in priimkov... skregana z... bodo posamezniki slišali s čim kar na sodišču...

    Gospe in gospodje, ki se trenutno še "ha ha" in "hi hi" bodo v svojem kratkem miselnem dometu še naprej jahali na "podpiši in se pripelji k hiši"... a zgolj za ovinkom navedenega miselnega dometa se odpira niz vprašanj, ki jih lopovsko pajdaška logika ne zmore razumeti! Zato bo sodna učna ura za njih prav zabavna in poučna;-)

    Iz zapornic pa potem predlagam ustvariti večni monument na sredi naselja, ki bo stal v spomin blaznosti lopovsko pajdaški kratkoumnosti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uporniki stvari se bodo obrnile na bolje! Takoj ko vam bo zdravnik predpisal ustrezne tablete se bodo simptomi pričeli umirjati. Po 14 dneh jemanja tablet boste odšli na JP LPT in podpisali pogodbo in potem boste srečno parkirali do konca življenja. Po podpisu pogodbe se boste spotoma ustavili še na Magistratu kjer boste želeli poljubiti župana Zokija. Težave se utegnejo ponoviti v kolikor boste prekinili z terapijo kar pa bsolutno odsvetujemo.

      Izbriši
    2. Zokija poljubljajo samo zvesti člani Kriminalne Organizacije in ga bodo še naprej, tudi ko bodo skupaj na Dobu.

      Izbriši
    3. Anonimni02. maj 2015 16:30!

      »... tisti, ki ne podpišejo ne prejemajo računov in ne kartic... tako imamo stanje, ko se v naselje peljejo podpisniki in sluge nepridipravov ostali pa ne glede na to, da so etažni lastniki v BS do svoje lastnine ne morejo...«

      Tole pa ne drži! S polno mero odgovornosti izjavljam, da se v naselje vozijo tudi nepodpisniki izjave, ki so dobili račun in ga poravnali. Samo jaz, ki nimam veliko znanstev v naselju, poznam tri take. Predvidevam, da je številka mnogo višja. Le tisti, ki smo se kdajkoli javno izpostavljali s svojim ne strinjanjem, smo obravnavani drugače!

      To je tudi ena od kršitev pogodbenih obveznosti upravnika, ki je opredeljena v lX. točki pogodbe!

      Izbriši
    4. 03. maj 2015 00:18!

      Vidim, da imaš izkušnje, ker veš, po kolikem času se simptomi začno umirjati. Sem pa vesel, da bo treba podpisati pogodbo na JPLPT in ne več na SPL-u!

      Izbriši
    5. Anonimni03. maj 2015 00:18 - ti si živi dokaz, da si jemljete popolni nevedneži pravico razlagati pravo in obligacijska razmerja v soseski kakor vam paše. Bimbo "soli pamet" komu drugemu v kakšni gostilni, če te je pripravljen poslušat. Tukaj pa bo potrebno pisati dejstva podprta z argumenti, ki bodo vzdržala tudi na sodišču.

      Izbriši
  69. Anonimni 21.34. trdiš, da je velika večina stanovalcev zadovoljnih z zapornicami. Je bila nemara izvedena kakšna anketa med stanovalci, iz katere bi bilo to razvidno? Mislim, da ni bila, razen če je mene preskočila.
    BI si KO in SPL sploh upala izvesti tako anketo? Dvomim, saj si ne želijo slišati, kaj ljudje o zapornicah zares mislijo. Raje se tolažijo s sanjarskimi razmišljanji kot je floskula o domnevni večini zadovoljnih z zapornicami, ki jo je lansiral anon..21.34 (morda pa je to storil le iz dolgčasa, da bi spodbudil razpravo na blogu).

    In popolnoma drži, da smo lastniki garaž z zapornicami pridobili le nepotrebno oviro na poti do/iz garaže, z zastoji zlasti ob dnevnih prometnih konicah. Zakaj bi naj bil katerikoli lastnik garaže pristaš zapornic? Še zlasti, če imaš garažo v drugi ulici kot stanovanje - v takem primeru so zapornice še večja ovira (saj imaš onemogočeno dostavo do doma).

    OdgovoriIzbriši
  70. Zanimivo bi bilo izvedeti, ali so partnerji in potomci KO&company ponosni na kriminalne dosežke njihovih najbližjih: zavajanje, laganje, ponarejanje in celo izsiljevanje sosedov. Ali res materialna korist, katere so na ta račun deležni, odtehta vse človeške vrednote in jim nakopane sramote, ni mar?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da je KO zavajal, lagal, izsiljeval, morda tudi ponarejal, se strinjam. Ne verjamem pa , da ima od tega materialne koristi. Upam, da bo letni obračun prihodkov in izdatkov to potrdil. Motiv jim je zgolj potrjevanje lastnega jaza in uveljavljanje oblasti nad ostalimi etažnimi lastniki.

      Izbriši
    2. 11.53
      Materialna korist je prvi in zadnji motiv zaradi katerega so šli v zapiranje ljudi. Realnega letnega obračuna pa nikoli ne bomo videli, saj KO namesto nas misli in deluje in ve kaj je za nas stanovalce najbolje. Saj tako tudi piše v pogodbi, namreč da namesto nas odloča o vsem.

      Izbriši
    3. 12:12


      "Materialna korist je prvi in zadnji motiv zaradi katerega so šli v zapiranje ljudi. " Zaprto je naselje, ljudje za enkrat še ne.

      Izbriši
  71. 00.18 podpiram te prav si mu povedao.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 13:33 komu je prav povedao? A svojemu pivskemu drugaru iz gostione? S takim pisanjem si povedal vse o svoji razgledanosti in IQ.

      Kdor misli, da tovrstno pisanje lahko obradi sadove se pač ni pripravljen soočiti z dejstvi. Nam povprečno razgledanim sosedom pač ne more več nihče prodajati "bučke". Ti časi so v teh letih ribanja z zapornicami minili.

      Izbriši
  72. Pa nisi ni ti baš bistar 01.51

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se mora večkrat spuščati na tvoj nivo, da ga razumeš!

      Izbriši
  73. A sledeča vprašanja še vedno po nekaj mesecih) ostajajo brez odgovora:
    - Glede na dejstvo, da je sistem narejen "na črno" ter, da je število uporabnikov sistema neznanka, nas zanima kdo in kako kontrolira izdajo kartic za vstop v naselje?

    - Izvedeli smo recimo, da naši upravniki imajo plačane kartice za vstop. Kako bomo vedeli, ali SPL, Janez ali KO ne izdajajo kartice dnevnim migrantom, prav tistim proti katerim so se toliko veliko upirali?

    - 100EUR x 1000 kartic za "dnevno uporabo" (ker nas, ki delamo izven naselja takrat ni, oni pa itak tukaj ne spijo) je 100.000 eur čistega dobička?!

    - Če dvakrat pomislim mi sploh ni jasno zakaj nismo na takšen način financirali celoten projekt če je vse skupaj vredu in bo trajalo dlje časa?!

    OdgovoriIzbriši