Ta blog vodi anonimna skupina občanov, katero lahko kontaktirate prek komentarjev, ali nam pišete na bestlandija@gmail.com. MI NIMAMO NIČ PROTI LEGALNI POSTAVITVI ZAPORNIC! Zapornice niso naše čeprav smo jih plačali. Izbira SPL za upravnika SPL je absolutno predraga in je storjena mimo vseh zakonov. Zapornice mora upravljati MOL iz mestnega proračuna in ne mi, ne Varnost Ljubljana in ne SPL. Za vaše reakcije bazirane na obvestilih na tej strani nobeden ne bo prevzel odgovornosti.
torek, 6. januar 2015
Tožba bo!
Spoštovani sosedje, tožba bo.
Te dni pričakujemo dokončen odgovor odvetnika in podrobnosti o načinu pristopa k tožbi.
Čestitam! Pravilno. Slovenija bo morala postati pravna država, ali pa je ne bo več. Treba se je upreti izsiljevanju, kraji, vzvišenosti, netransparentnosti, ...
Manj govorite pa več tožite! Se mi zdi na ste bolj močni na jeziku oziroma peresu. Pameten in resen tožnik bi tožil v tišini ne pa na tak način! Vse kaže, da vas nekaj še zmeraj upa na dosego "balkan way" dogovora z upravnikom v stilu " daj mi đabe dve karitce pa bom tiho v nasprotnem primeru pa ti bom naredil galamo na blogu". Podpiram upravnika, da ni popustil cigosom!
Samo še to smo potrebovali, da nam SPL-ov zaporničar soli pamet o tem, kaj je pameten in resen tožnik, zraven pa še etiketira s cigosi in balkanci. Že videno, način delovanja KO.
Pička ti materina bedna. Ti dobro veš zakaj delaš to kar delaš. Govno eno navadno. Bodi brez skrbi. Vse, ampak prav vse bomo naredili, da boš šel sedet.
Kakšna utemeljitev! Zdi se, da se pisec sam poslužuje takih prijemov ("balkan way"), pa zna zato tak pristop tako nazorno opisati. Glede samega nivoja njegovega izražanja pa: v žargonu se temu pravi "podn".
Zoran, ne seri. Če ne boš pred državnih organov najebal zaradi tega kar si naredil je čas, da se uzamemo pravico v svoje roke. Bolje je zate, da se bodo uporniki odločili za tožbo, kot da te mi dobimo.
ha ha ha ha ha in kaj...res ne razumete,saj ne more vsak kar oddpirat s temi št. !!!! Kajti te številke so vezane na lastnike (registrirane) na številke uporabnika :) spet en pametnjakovič.
Danes je bila avla Vojkove spet polna tistih,kateri niso hoteli aktivarati stare kartice ali ali bi morali naročiti nove, pa do danes niso hoteli podpisati pogodbe, so ugotovili, da je vrag odnesel šalo, tipka "B" se je poslovila, zato so danes čakali lepo v vrsti, da so si uredili status,počasi se bo stanje normaliziralo.
Res je,... po tožbi bo zadeva hitro zopet taka kot je bila pred nekaj meseci. Normalna pa itak ne bo vse dokler nam MOL ne izgradi dovolj parkirnih mest.
Da, danes je bila Vojkova polna. Pa ne le zamudnikov, mnogi so prišli zato, ker kaj ne deluje, kot bi moralo. Enim ne odpirajo kartice, drugi ne morejo uporabljati telefona, tretji so prišli vprašat kaj storiti, če je nekdo odpeljal naprej na račun njegovih kvot.
Med ljudmi je bilo čutiti veliko nestrpnosti in nezadovoljstvo, saj so glasno kritizirali to in ono. Večini se zdijo kvote za obiske premajhne. Nekateri bi radi plačali celo več, samo, da imajo mir in da bi jih lahko obiskali vsaj otroci. Enako število ur za vse, ne glede na število članov družine, se jim zdi krivično. Saj bi obiski koristili tudi garaže v ŠRC Stožice, če bi imele dvigalo. Starejši ne zmorejo tolikih stopnic. In zanimivo: starejše osebe nočejo podpisati izjave in bodo raje brez obiskov, kot bi podpisale kaj takega. Neka gospa bo zaradi tega obiskala varuhinjo človekovih pravic. Da, stari se zavedajo posledic svojega podpisa! SPL-ovo razdeljevanje kartic so primerjali z bančnim načinom razpošiljanja kartic. Kritike so letele tudi na neprimerne ure govorilnih ur, ker morajo nekateri tja tudi večkrat med svojim delovnim časom. Dva od treh fantov, ki so tam delali, so se izgovarjali, da niso iz SPL in da naj ljudje telefonirajo na SPL, če želijo, da jim pošljejo položnice brez podpisa izjave. Eden od treh je bil vodja projekta g. Starič Miha. V vrsti čakajočih je bila tudi ga. Lazar in občasno z nekom komunicirala po telefonu. Moralo bi ji biti kar nerodno, saj ji glasne kritike niso mogle uiti.
Neka starejša gospa mi je povedala, da je pri gumbu B čakala zdravnica in prosila, naj ji odpro, češ, da jo čakajo pacienti. Od dežurne dispečerke je bila grobo zavrnjena. Kako, raje ne bom napisala, ker dobesednega odgovora ne bi znala tako primitivno in točno ponoviti.
Škoda, da sem danes zamudil "SPL četrtkov šov". Upam, da bodo naslednji teden prisotni vsi KO-jevci, pa še Hamberger in Pašanovićeva zraven. Fino bi bilo, če bi prišel še kateri kriminalec (aktivni podpornik KO) iz mojega NO tja.
Aha, še to sem zgoraj pozabila zapisati: večina prisotnih na Vojkovi 91 se je čudila, kako so zbrali 75% podpisov, če pa je toliko ljudi nezadovoljnih. To so tudi glasno spraševali fante, ki so delali.
Res je neverjetno, da bi zbrali toliko podpisov. Morda so šteli samo vloge, ne pa pogodb, in to na način, da so šteli za isto stanovanje dvakrat ali celo trikrat (trikrat v primeru, če imaj kartice A, B in G), vendar ne po lastniških deležih, ampak po številu vlog. Če pogledate položnico oz. razdelilnik, so v poljih s podatki o deležu lastništva vpisane ničle. Vse tako kaže, da sploh niso računali deleža lastništva podpisnikov. SPL in KO torej kljub vsem možnim trikom najbolj verjetno še vedno nista nabrala 75 % podpisov izjav/pogodb!
Vll. točka pogodbe pravi, da stopi v veljavo, ko jo podpiše 75% etažnih lastnikov glede na njihove solastniške deleže. Če niso računali deleža lastništva podpisnikov, pogodba ni veljavna!
Anonimni08. januar 2015 11.46 definiraj "nesramni" ? Nesramni so stanovalci,sam sem bil prisoten pri kar nekaj pogovorih,slišiš res marsikaj iz strani stanovalcev naše soseske! tudi zmerjanje in žaljenje,grožnje! Če varnostnik dobi neko navodilo se pač mora tega držati!? Prav nihče od nas se pa ne vpraša !? kako je njim,ko jim vsakodnevno težimo s to tipko " B" in nas poslušajo,kako bentimo,ker nam ne smejo odpreti zapornice. Lepo vas prosim sokrajani,vsi smo krvavi pod kožo!
Se popolnoma strinjam z vami.Tudi jaz sem bila priča,koko se je neki XX moški (na srečo ga ne poznam)znašal nad dispejčerko,ona mu je v mirnem tonu pač pojasnjevala,da mora o svojem obisku poklicatiin mu nato oni odpro rampo.Ni in ni želel dojeti,stopila sem bližje in mu tudi jaz poskušala obrazložiti za zahvalo dobim ! dej kdo je pa tebe kaj prašu,pober se v svoj pleh pa ti odpti,če si tako brihtna!!!!!!! tolko o temu,kako zelo so "nesramni" ti naši dispečerji! nasprotno,vsa pohvala njim,da lahko prenašajo take nekulturne osebke.
Anonimni08. januar 2015 11.46 definiraj "nesramni" ? Nesramni so stanovalci,sam sem bil prisoten pri kar nekaj pogovorih,slišiš res marsikaj iz strani stanovalcev naše soseske! tudi zmerjanje in žaljenje,grožnje! Če varnostnik dobi neko navodilo se pač mora tega držati!? Prav nihče od nas se pa ne vpraša !? kako je njim,ko jim vsakodnevno težimo s to tipko " B" in nas poslušajo,kako bentimo,ker nam ne smejo odpreti zapornice. Lepo vas prosim sokrajani,vsi smo krvavi pod kožo!
Se popolnoma strinjam z vami.Tudi jaz sem bila priča,koko se je neki XX moški (na srečo ga ne poznam)znašal nad dispejčerko,ona mu je v mirnem tonu pač pojasnjevala,da mora o svojem obisku poklicatiin mu nato oni odpro rampo.Ni in ni želel dojeti,stopila sem bližje in mu tudi jaz poskušala obrazložiti za zahvalo dobim ! dej kdo je pa tebe kaj prašu,pober se v svoj pleh pa ti odpti,če si tako brihtna!!!!!!! tolko o temu,kako zelo so "nesramni" ti naši dispečerji! nasprotno,vsa pohvala njim,da lahko prenašajo take nekulturne osebke.
Res je v BS3 živimo očitno bedaki in nekulturni ljudje, ki naj se pustimo nategovati s strani KO, SPL, MOL, in še koga. Tu živim 35 let in sedaj mi bo nek samopostavljeni KO in SPL diktiral pogoje življenja. Res nekulturno..
Dispečerka je pač na udaru jeznih stanovalcev zaradi goljufivega in izsiljevalskega načina poskusa upravljanja zapornic v naselju. Izvirni greh je v nepravnih aktivnostih KO-ja SPL-la itd. Seveda pa to ne opravičuje primitivnih izpadov posameznikov. Če bi bili že v začetku nameni postavljanja zapornic pošteni in iskreni, to je na uslugo stanovalcem in ne le za lastno pridobitništvo, do tega ne bi prihajalo. Žal je civilizacijski nivo naše družbe še na nizkem nivoju.
Pa še kako je na udaru,samo še vedno ne vemo zakaj je potem "nesramna" ??? ker nekatari nimajo kartic? Ker ima prepoved odpiranja nekartičarjem,ker obiskovalcem ne odpira ramp ? stanovalci pa šparamo tistih 40 minut kvote? Ma dajte no.Sam sem se kar nekaj časa vozil s pomočjo tipke B in nikdar nisem naletel na nesramnost s strani dispečerke.Vedno prijazno in korektno,pač zahtevan je bil nek protokol.Zdaj kartico imam,tako da konec mučenja tipke B.
Da, med nami je vse več verbalnega nasilja, tudi na tem blogu. Verbalno nasilna oseba za dosego svojega cilja brez trohice sočutja uporablja žalitve, grožnje in posmehovanje ter druge besedne napade.
Najboljša obramba je miren odziv. Taki osebi moramo dati vedeti, da znamo nadzirati svoja čustva. Ne odzivajmo se z žaljivimi odgovori, s tem bi ji dali vedeti, da vpliva na naša čustva. Tak odziv na zlorabo bi bil le svež veter v jadra. Pustimo, da prečisti svoje ventile, slej ali prej bo taka oseba dojela, da v tem ne želimo sodelovati.
Ali pa pač stanovalcem že popuščajo živci! Saj šele zdaj vidijo kako zapleteno je, ko kdo pride na obisk(vklopi štoparico...), da ne govorimo o telefonskem odpiranju in omejevanju normalnega družabnega življenja in oskrbe. Mislim pa, da smo tukaj še zelo tolerantni do kaznivih dejanj in podrejanju nekemu KO-ju in njegovemu pravilniku, ki nikakor ni prilagojen za dobrobit stanovalcev.
Ti moram kar pritrditi. Da nam popuščajo živci, je bilo včeraj tudi čutiti na Vojkovi 91. Vzdušje je bilo naelektreno, samo iskrica je še manjkala do požara!
Ali je res, da lastniki garaž s kartico niso pridobili kvote? Na "lastno pest" so si uredili problem parkiranja, pa so zato kaznovani? Razmišljam o najemu garaže na Puhovi, pa to očitno pomeni, da bom moral kupiti še eno kartico, če bom želel obisk? Ali ni to malo skregano z logiko in zelo, zelo diskriminatorno? Ali je to zajeto v tožbi?
Kvote omogačata samo kartica A in K. Tudi na B ni kvot. V tožbi mora biti zajet celoten sistem zapornic, ker je v celoti protizakonit. Odkje zaporničarjem sploh ideja, da etažni lastniki z zasebno pogodbo odločajo o prometnem režimu na javni cesti?
Točno tako, kot ugotavljaš. KO je razporedil tri vrste lastnikov:
1.lastniki stanovanj z avtom lahko zaprosijo za brezplačne kvote obiskov, 2.lastniki stanovanj brez avta morajo za kvoto obiskov plačati, 3.lastniki garaž nimajo pravice ne do brezplačne, ne do plačane kvote za obiske.
Poleg tega se lastniki etažne lastnine brez avta ločijo še po vstopnih stroških v sistem. V prvo skupino spadajo tisti, ki so za vstop v sistem plačali 100€, v drugo pa tisti, ki danes za vstop v sistem plačujejo 50€.
So pa še druge anomalije. Kartice praviloma niso prenosljive in ob izselitvi plačniku ne vračajo vplačanih sredstev. Nov lastnik stanovanja mora plačati za prvi vstop v sistem. Tako se nabere ob selitvah kar znaten kupček €! In v tako velikem naselju je brez pretiravanja letno vsaj 20 selitev. Zdaj pa računaj: Če ima vsaka izseljena družina 2 kartici in vsaka nova 2 kartici je: 20 družin*2 kartici* 40€ in 20 družin*2 kartici*100€ = 1600€+4000€=5600€ (pri tem ni vračunanih sredstev za prvi vstop v sistem izseljenih družin)
Tudi mene zanima, zakaj se lastniku, ki proda stanovanje ne povrne sorazmerni delež letne neizrabljene cene in prav tako ne vstopnih sredstev, če ni več zainteresiran, da je "lastnik" zapornic v naselju.
Če bi KO dal svojo "intelektualno lastnino" dal v javno obravnavo in sprejem, bi se te zadeve že lahko razčistile in uredile, tako pa jih ugotavljamo sedaj, ko so pogodbe večina že podpisane.......
Imam garažo na Puhovi in stanujem na Maroltovi. Imam kartico G in kartico A. Hči pa ima kartico B. Kolega stanuje na Šarhovi in ima garažo na Trebinjski. Ima samo kartico G, saj obiske sprejema na Šarhovi.
In, če je hotel tvoj kolega dobiti kartico G, je moral podpisati izjavo, kajne? Je to pravično, da ga brez podpisa izjave ne spustijo do svoje garaže? Kaj pa so mu šteli v solastniški delež, če stanuje drugod?
Konkreten primer: Lastnik garaže na Puhovi stanuje na eni od drugih ulic. Brezplačno sicer dobi kartico G, vendar, če želi npr. tisto kar občasno pripelje iz trgovine (oskrba, manjše dostave, pakiranje za dopust, ...), pripeljat v bližino svojega stanovanjskega vhoda, pa čeprav le za nekaj minut, kupiti kartico A ali B in podpisati pogodbo. Ko to kot problematično omeniš članu NO, g. Boljki, te ta po nekaj stavkih začne nadirati s: SPIZDI, SPIZDI, itd. ne bom zapisal vsega.
G. Boljka je človek z diagnozo, zdravljen na Polju. Morate razumeti, da tukaj mafija uporavlja lokalne tinu-ninu frajerje za ustvarjanje svojih ciljev. Ravno nagravžno...
Varstvo osebnih podatkov ... Lahko bi sestavili seznam predpisov, ki se v BS3 uporabljajo, in seznam predpisov, ki jih je zaradi Jankovića in KO prepovedano uporabljati.
Pa še seznam oseb, za katere se eni zakoni uporabljajo, in še seznam oseb, za katere se teh zakonov ne uporablja ...
Aja, ta zadnji seznam je verjetno prepovedan zaradi varstva osebnih osebnih podatkov ...
Če torej nisem podpisal pogodbe in uporabim kartico G, ki mi je SPL sicer izrecno ne dovoli uporabljati, potem lahko le kličem policijo???? Komaj čakam naslednji teden. Takrat bo na podpisovanje prišel en res zelo siten in zelo nesramen.
Jaz vam lahko garantiram, da s policijo ne boste naredili nič. Mafija ima plačano policijo in se policija dela, da je to stvar nas in KO. Tema. Države tukaj več ni.
Kar klči policijo, ta ne bo prišla. Dejali ti bodo, da se o teh problemih pogovoriš z SPL-om. Pridejo le v primeru, javnega nereda ali fizičnega nasilja. Glede na naivna vprašanja, ki jih postavljaš, sklepam, da si tujec in si šele pred kratkim prišel živet v Slovenijo. Povej mi, kje si dosedaj živel?
imel sem poplavo v stanovanju in sem klical serviserja,ki pa je prišel s svojim avtom, pritisnil tipko "B"in povedal da je serviser.niso ga spustili noter,zato sem klical policijo,ki so rekli prijazno,da niso pristojni.kaj bo če bo kdo hudo bolan,verjetno bodo zaradi geta zdravstvene posledice.
Obiski, svobodno druženje, ... (kdaj, kje, s kom, koliko časa) so elementarne človekove pravice. ELEMENTARNE! Zato se jih ne omejuje. V imenu koga? Velikega ljubljenega "vodje"? Tudi, če bi se namesto 40 ur limitirale na 1000 ur, kar je več kot ima mesec ur, se to ne bi smelo zapisati v pogodbo. Od takih omejitev ni korak daleč stran do ...
07.39 Kaj pa če je to najemnik in ima kot stalno prijavljeni pravico samo do kartice B, ki nima kvote za obiske? Vodovodarja bi morali pustiti k njemu, saj je bil urgentni klic! Pa tudi sicer ni prav, da so najemniki diskriminirani glede obiskov!
Še rad boš podpisal pogodbo, ker ti drugega ne bo ostalo, najemniku pa lahko lastnik zrihta kartico, poznam stanodajalko, katera je svojemu podnajemniku brez problema nabavila kartico, samo pogodbo je podpisala.
Imaš ti navado vsem krojiti življenje po svojem kroju? Kaj pa, če je pri njem situacija nekoliko drugačna?
Če ne bo podpisal pogodbe, se verjetno res ne bo nekaj časa vozil v naselje, ostalo pa mu bo samospoštovanje do samega sebe, da ni podpisal nečesa, s čemer se ni strinjal in kar ne more biti veljavno. In ko bo tožba dobljena, se bo temu občutku pridružilo še zadoščenje, da je bil tudi on kamenček v mozaiku, ki je premagal samovoljo in nezakonito početje samooklicanih brez pooblastil.
Še rad boš podpisal pogodbo, ker ti drugega ne bo ostalo, naj
V zgornjem tekstu se lepo vidi način razmišljanja. Samo egoizem, privoščljivost in podreditev drugih, da imam sam materialno korist. Prav nič človeške topline, razumevanja, plemenitosti iz besedila in razmišljanja ni čutiti. V kaj (ne koga) se spreminjajo. To ni osebnostna rast še manj evolucija človeka.
naj bi bili pravi za Reboljevo. Drugače pa se isti moment ,ko vspostaviš stik,zapornica dvigne. pa sta ti dve številki vezani na vašo ŠT.? mislim,če ste to plačali potem bi moralo delovati
Mislim, da prihaja do nesporazuma. Če si obiskovalec, se postavi pred zapornico in pokliči svojega gostitelja. Ta ti bo preko svojega telefona (ki je registriran na SPL-u) lahko odprl zapornico. Enako v obratni smeri.
Če imaš kartico, odpiraj s kartico in ne telefonom, da ti ne teče kvota ur!
Najlepsa hvala za dobro sosedsko pomoc! Koncno eden ki zna pomagati in ne le nergati. Mi lahko se samo to pomagate. Kako naj si razlagam dejstvo, da je ponudba dejanskega izvajalca Varnosti Ljubljana kar 100.000 EUR cenejsa od tega kar bomo nabrali v letu 2015 in zakaj zbiramo cez 100.000 EUR ce je ponudba SPL bila le 50?
Verjetno se ti bo, kot se je nam, ob tem prebiranju porajalo kup vprašanj. Za tolmačenje teh pravil upravičencem, lastnikom, uporabnikom ltd. je zadolžen upravnik. V kolikor je upravnik v dvomu ali ne more pravil tolmačiti nedvoumno, pridobi dodatne informacije od KO BS3 ali ZNO.
Želim ti veliko sreče pri pridobivanju odgovorov!
Veliko razmišljanj upornikov boš našel na tem blogu, za začetek pa preberi povzetek naših ugotovitev na : http://jebelaljubljana.wordpress.com
Gospod, ki ste napisali: "12. januar 2015 06.55 pred zapornico,da drugemu ne odprete. če vam ne deluje se pa obrnite na upravnika.srečno!" zdi se mi, da nisem dobil vasega odgovora kako naj si razlagam dejstvo, da je ponudba dejanskega izvajalca Varnosti Ljubljana kar 100.000 EUR cenejsa od tega kar bomo nabrali v letu 2015 in zakaj zbiramo cez 100.000 EUR ce je ponudba SPL bila le 50?
Gospod ne odgovori? Kako značilno in pričakovano se je potuhnil, ko je treba odgovoriti na neprijetno vprašanje! Če bi bil prisiljen napisati odgovor, bi pa napisal, da je bila "večina" ZA. Demant ne pomaga, ker on vztraja.
Stanovalci dajejo tel.št svojim obiskovalcem....pa kar mislijo,da si bodo obiskovalci lahko sami dvigovali zapornico,NAPAKA!...ja pol bi si lah vsi povprek dvigovali ...haloooo SVAŠTA!
06.00 Vse to se dogaja, ker nihče ni dal točnih navodil o odpiranju zapornic s telefonom. 06.52 Povsod vidiš goljufanje, samo vašega ne! Ne uspeva jim dvigniti zapornice (ne ne ratuje!), ker niste napisali navodil!
Izvorni problem delovanja sistema zapornic je na strani KO, ki bi moral zastopati interese lastnikov nepremičnin v BS3. Prav bi bilo, da bi KO po preteku "prvega" delovanja zapornic (MOL oziroma JP LPT d.o.o.) potegnil črto in ugotovil ter javno objavil koliko denarja je bilo zbrano na eni strani, in kakšni so upravičeni stroški izvajalcev na drugi strani. Razliko zbranih sredstev pa bi bilo treba prenesti na skupen račun stanovalcev BS3. KO tega ni storil in lahko ugotovimo da je bilo njegovo zastopanje interesov lastnikov neustrezno in škodljivo za lastnike nepremičnin. KO verjetno ni bil izvoljen za vse večne čase in prav bi bilo, da bi pred nadaljevanjem dela na novem projektu zapiranja BS3 najprej preveril med lastniki, če ima njihovo zaupanje. To ni bilo izvedeno!! Podpisi izjav v katerih se zahteva strinjanje z vsem kar je storil KO so bili pridobljeni pod grožnjo onemogočanja dostopa lastnikom do nepremičnine in so že zaradi tega dejstva nezakoniti in nedemokratični. Takega ravnanje v demokratični družbi ne bi smeli dopuščati. Spoštovani stanovalci BS 3, treba je po legalni poti razpustiti in zamenjati KO in ugotoviti eventualno oškodovanje lastnikov nepremičnin, postopek priprave pogojev in pravil vstopno-izstopnega sistema in izbora upravljalca je treba ponoviti. Prepričan sem, da bo strošek na kartico po pošteni ceni znatno nižji, kot je sedaj.
"KO verjetno ni bil izvoljen za vse večne čase.... "
Verjetno si nov na tem blogu in te je zadeva šele sedaj začela zanimati.
KO BS3 sploh ni bil izvoljen, je samooklican! Med delom so že odstopili, se znova aktivirali, itd.... Beri blog, za začetek pa vsaj : http://jebelaljubljana.wordpress.com
v odstavku : Kaj pridobiš s tožbo proti SPL d.d. in koliko to stane?
Črtan je celotni odstavek.
Kopiram popravek:
"Update:
Tožba na okrajnem sodišču ne bo sprožena zaradi motenja posesti, ampak bo vložen zahtevek za vračilo kupnine (sodna taksa pride 54 EUR in jo tožnik dobi nazaj), ničnost pogodbe pa bo sodišče ugotavljalo po uradni dolžnosti. "
Dva člana samooklicanih sta se v poznih večernih urah (vsak zase) vračala domov in nista našla prostega parkirnega mesta v bližini njunega vhoda. Malo sta se morala voziti okoli, da jima je uspelo parkirati. Pa ni bilo krivo premalo parkirnih mest, ampak stanovalci, ki baje spet na vse načine goljufajo.
Res je. Zapornice se bodo vsak vecer spremenile v 500 parkirnih mest, zjutraj pa spet nazaj v zapornice. Le se programske opreme niso uredili oz. bo treba dodatno placati za to magicno dejanje se 999.999 eur BDDV. Mater vam...
Seveda se 13. januar 22.25 ne bo več smejal, ko bo moral podpisati zase škodljivo pogodbo. Kaj to pomeni, da se tudi ti, ki si jo očitni že podpisal, ne smeješ več? Ali si s tem priznal, da je za stanovalce škodljiva?
Jaz zase škodljivih zadev ne podpisujem in enako svetujem ostalim. Naročil sem aktivacijo kartice, ker so me v to prisilili z zaporo ceste, sedaj pa že več kot pol meseca čakam, da mi pošljejo položnico.
Tko me mika, da bi enkrat lahko zapeljal kar skozi zapro zapornico, jo odlomil ... da bi odletela tja po cesti. To bi bil dogodek, vsi bi govorili o meni,.. postal bi junak naselja :)
pomisli kaj bi še bilo ko bi obe naenkrat privezal za avto pa zapeljal pa bi obe hkrati naredili resk pa direkt v faco Lukinu, ki bi bil določen s strani SPL ravno tisti hip za stražo na zapornicah ha, ha, ha
Tale dva anonimneža me spominjata na tistega zorana iz KO, ki je tukaj nekaj časa šuntal, da bi tožili SPL za 30 EUR na dan. Nedvomno provokator s strani zaporničarjev ...
Komedijo pa bi na osnovi tega bloga dobro napisal Tone Parkljič, vidva bi se lahko lotila scenarija za film, režiral bi Branko Đurić, ki bi angažiral tudi glavne igralce, statisti bi pa bili kar mi stanovalci! Snemalo bi se v naselju, zato večjih stroškov s filmom ne bi bilo.......Spomnite se le dober naslov za film!
za mnoge, pravzaprav za večino je tole vse bolj tragedija. Postajajo ujetniki svojega stalnega bivališča in soedov, ki mislijo, da so nekaj več in da imajo pravico samovoljno zapirati celotno naselje po njihovih merilih in potrebah.
Če kdo, potem Tone Partljič, ne Branko Đurić. Njemu ni za zaupat je preverjeno zvest Zokijev kader. Nikomur, ki ga podpira, ali celo kandidira na njegovi listi, ni za zaupat. Ptiči iste sorte fkup letajo.
Čedalje manj ljudi je ob četrtkih na Vojkovi, kaj ti to pove, da imajo že vsi aktivirane kartice, ker so ugotovili, da drugače ne bo šlo, stanje se normalizira, pa tudi parkirišča se bojo počasi sanirala.
Beri opis 08. januar 2015 10.29. Dvomim, da se je stanje v enem tednu izboljšalo. Sprašujem: kateremu lastniku bomo sanirali parkirišča in s čigavim denarjem?
Kakšne kartice? Naj MOL raje odgovori, kaj je s prometnimi znaki.
Datum prijave pobude : 17. december 2014 Četrtna skupnost : BEŽIGRAD Naslov pobude : Parkirne dovolilnice v BS3 Vsebina pobude : Na štirih občinskih cestah, ki vodijo v naselje BS3, so na vhodih postavljeni prometni znaki, ki promet dovoljujejo imetnikom dovolilnic (postavljeni so bili leta 2011). Edine dovolilnice, ki jih je MOL za stanovalce BS3 kadarkoli izdala, so imele veljavnost od 1.3.2011 do 1.3.2012. Glede na to, da dovolilnice za BS3 ne obstajajo, me zanima, ali so ti prometni znaki danes sploh veljavni?
Borci za proti nezakonitosti zapornic so sestavljali tožbo.... Zakaj pa vi, zaporničarji, več ne odgovarjate na vprašanja (zgoraj čakata dva neodgovorjena)? Ste se spet potuhnili?
Pobude s tem naslovom ni tudi med neodgovorjenimi, torej so jo enostavno odstranili. Morda bi tole zgoraj lahko prekopiral in jih vprašal, zakaj nanjo niso odgovorili in zakaj je ni niti med neodgovorjenimi.
Tudi na Maroltovi je enako. Sneg se je stopil, v dežju so jezera, zvečer med tednom ni mogoče najti parkirnega prostora, dopoldne in med vikendi pa nikoli ni bil problem.
Tudi na Trebinjski je stanje nespremenjeno. Med vikendi in dopoldan najdeš parkirno mesto, tako kot prej, med delovniki zvečer pa ga ne najdeš! Zapornice so prinesle spremembe le v denarnicah, na parkirišč ne!
"Zapornice so prinesle spremembe le v denarnicah, na parkirišč ne!" Kar se tiče denarnice bo držalo! Odkar zapornice spet delujejo ne plačujem več 36 eur mesečno za parkiranje v Stožicah ampak parkiram pod blokom za 40 letno. Kje parkirate tretji in četrti družinski avto in kje parkirajo vaši obiski me prav malo briga! Parkirajte na svoj strošek in ne na moj!
Tako kot prej sam še vedno plačujem 80 EUR na mesec za garažo na Puhovi. Za razliko od prej pa se zdaj ne morem več pripeljati s svojim avtom na parkirišče pred stanovanjem na Maroltovi.
Takih, kot si ti, ni malo. In tudi zato sedaj tisti, ki smo plačali kartice, zvečer ne moremo parkirati v naselju! Ne bom napisala, da tudi ti parkiraš na moj strošek. Dejstva potrjujejo, da je parkirišč premalo in da zapornice ne prinašajo rešitve, temveč le dodatne težave, finančne izdatke in spore med stanovalci.
"Kje parkirate tretji in četrti družinski avto in kje parkirajo vaši obiski me prav malo briga! Parkirajte na svoj strošek in ne na moj!"
Zelo egoistično si tole zapisal! Moj oče ni več voznik in nikoli do sedaj ni plačeval za dostavo hrane in večkratne obiske fizioterapevta. Sedaj to mora, čeprav ima te obiske dopoldan, ko ni problema s parkirnimi mesti (tudi prej ga v tem času ni bilo). Poleg tega pa samo za te namene porabi kvoto in še trepeta, če bo zadosti ur do konca meseca. Za družinske obiske iz te kvote ne ostane nič! Mi moramo parkirati pod ŠRC in nositi včasih težko prtljago do njega.
O, bo drugače, bo! Kdaj, pa je odvisno od termina tožbe. Morda pa se bodo junaki iz KO BS3 in SPL le vprašali, kam to vodi in kaj spremenili. Med drugim ima njihova "intelektualna lastnina" grozno vrzel, ki omogoča v našem naselju parkirati lepemu številu voznikov!
"Med drugim ima njihova "intelektualna lastnina" grozno vrzel, ki omogoča v našem naselju parkirati lepemu številu voznikov!" Bi ti tole malo širše napisal in pojasnil?
Ja, lahko. Med drugim ima njihova "intelektualna lastnina" grozno vrzel, ki omogoča v našem naselju parkirati lepemu številu voznikov, k nimajo stalnega prebivališča v tem naselju ali pa so tu le stalno prijavljeni, začasno pa so prijavljeni drugod.
No, bomo videli. Občina tukaj očitno ne opravlja svojega dela. Jga bomo videli če bodo začeli "delati" enkrat ko jim bo to sodišče naročilo. Če pa ne bodo pol smo pa itak butalska ekipa 100%.
Ta vaša "butalska ekipa" ima čedalje več moralnih podpornikov. Res pa je, da so marsikaterega vašega podpornika življenjske razmere prisilile, da je izsiljevalce zaprosil za kartico. Upam, da vas to ne bo demotiviralo v boju za zakonitost.
jaz s kartico B, nimam nobenih kvot..kako naj do mene pride dostava s pohištvom??
nisem si mislil, da mi bojo v sloveniji kršene osnovne človekove pravice
itak je pogodba kristalno jasno nična..tako da jaz jim ničesar ne bom plačal..kvečjemu so vsi zreli za odškodninko ampak se mi ne da s tem ukvarjat..škoda živcev
... se mi ne da s tem ukvarjat..škoda živcev. To je tipična izjava, ki jo premore vsak Slovenec, potem pa jamra kako je v državi slabo. Če je kot praviš pogodba kristalno jasno nična, jo lahko gladko ovržeš na sodišču. Problem boš imel rešen in nabavil si boš lahko novo pohištvo. Tukaj imaš možnost, da bo pravici zadoščeno-imaš možnost vpliva, drugje ga skoraj nimaš. Ne jamraj, raje kaj naredi. In ne me sedaj spraševat, kaj bom jaz naredil.
Ni. To so pičkice. Tisti ki se ne upre temu da mu mafija zapre ulico je navadna pičkica in nič drugega. Ne ti meni "ne da se mi". Priznaj: "Pičkica sem, pustil bom, da mi postavijo zaporo na cesto, da ne bom do doma mogel ker sem navadna pičkica in je to to".
Tudi hišna kartica menda ni zastojn, tudi ti jo boš plačal ne glede na to ali jo boš koristil ali ne- to prištej začetni ceni 100€ in trenutni 40€. Potem pa še vsako leto napej. Če pa imaš dva avta potem pa si do sedaj ivestiral vsaj 280€. Če pa si pravna oseba pa te je zabava z zapornicami za en avto stala do sedaj vsaj 800€. Razmisli do kdaj te bo ta mafija strigla!!
Na puhovi pritisneš B in ti javi "telefonska trenutno ni dosegljiva"..in lahko stojiš pred rampo in ne moreš do svojega stanovanja..se zgodilo danes ob 12.30..
poznam pa veliko "Puhovcev", ki so glasni da so proti rampam, da takoj kaj podpišejo če kakšna proti iniciativa itd...a imajo vsi kartice.. zgleda nam je hlapčevstvo in dvoličnost v genih..
in če nimaš kartice te gledajo kot enega reveža ali čudaka pred (nezakonito) rampo, kao kje ti kartica, umakn se jest mam kartico itd.. tako da mi ni jasno kako da nimajo 75% ker osebno še nisem videl nobenega (z LJ tablico) da ne bi imel kartice..
Pravnik se lahko še kar poglablja v zadevo in pripravlja tožbo kolikor hoče, grem po kartico, da ne bi slučajno naslednjič kakega s kartico okol ušeč ko se rampa ne bo odprla z B tipko..
Ne gre za dvoličnost. Velika večina stanovalcev odpira rampe s starimi karticami, pogodb pa niso podpisali. Zato tudi sam dvomim, da bi imel SPL zbranih 75 %.
Če bo kdo kaj fizično grozil na rampah, se pokliče policijo. Vsaj v enem primeru je že prišla in nestrpnemu zaporničarju dala vedeti, naj se v prihodnje vzdrži groženj in sile.
če pa delujejo vse stare kartice, je pa še bolj čudno da so sploh zbrali 35-40% kolikor naj bi jih neuradno imeli..bi moralo biti par %..razen če se je na Puhovo, od prvih plačil kartic ko se šel MOL to igro, priselilo toliko novih stanovalcev al pa da so toliko kartic pozgubili al nekaj takega..kdo pri zdravi pameti bi šel plačat 1 eur kaj šele 40 ali več če mu deluje stara kartica katero je že takrat zasoljeno preplačal MOLu.
Vedno se najde nekaj procentov neracionalnih in zavedenih. Večino podpisov od tistih, ki so jih zbrali, pa so pridobili z izsiljevanjem in ustrahovanjem.
Predlagam pa vsem, tudi če ste bili prisiljeni podpisati pogodbe in imate delujoče kartice, da v znak nestrinjanja, z režimom in načinom zagona zapornic v naselje vstopate z pritiskom na tipko B,
Anonimni18. januar 2015 04.16 samo ti "ščivaj" kaj misliš,da so tvoji cucki,da bodo delali kot ti misliš, stali bodo pred zapornico pa čakali ,da jim vržež kost hahahahahahahahahah
Tebi pa predlagam, da si greš na Golnik zdravit svojo astmo "hahahahahahahahahah", namesto da vse dneve dežuraš tule na blogu. Pa razloži, kaj je to "ščivaj". V slovarju ne najdem, tudi googel tega nima.
Tipka B na Reboljevi ne deluje več! Se pravi, da bodo danes uporniki z Reboljeve pokazali zobe. Napovedovali so namestitev kovinskih škatel na vstopni terminal oziroma "samopomoč". Pa da vidimo
Brigaj se zase,pa boš imel/a sam/a s seboj dovolj dela!!!!!! jaz sem samo napisala,da sem mogla pač sama stranko spustit notri,kolk energije.mi je pa to vzelo pa tebe naj ne zanima. pa lep dan.tudi tebi!
Barabe, za parkiranje v (praznih) stožicah pa plačaš 36€ (samo če si rezident BS3!), toliko kot vozači ki koristija P&R in se kahko še 3h zozijo z LPP! Pa še fizičnega varovanja ni ponoči!
Saj prav zato, ker so Stožice prazne, plačaš višjo ceno! Samo poglej, kakšen luksus imaš, lahko izbiraš parkirno mesto (bliže izhodu, L, D, na sredini....) Pa še na fitnes ti ni treba, če vsak dan prepešačiš tiste stopnice v ali iz garaže!
Od nepedagoškega delavca do asistenta "eksperta" za boomerang, nato masažo, nato informatiko... Kaj bo sledilo? Komu bi ta boomerang moral prileteti nazaj v glavo?
moč komentarja: -7 +29
Groza, popolna nestrokovnost vsaj kar se tiče informatike v športu...
Vsi, ki tako pljuvate čez Zorana, niste kos njegovi nestrokovnosti in ne morete/ne znate dvigniti zapornic, ki jih je on kot velik ekspert spustil. Boomerang vas je očitno zadel in ne pridete k sebi. Pometite raje pred svojim pragom. Protizaporničar
Tvoj način razmišljanja je kriminalen, zato ne razumeš. Uporniki nismo izprijeni kot zorani iz KO, zato da bi se za nečedne namene povezali z Jankovićem in na način SPL d.d. ustrahovali in izsiljevali več tisoč stanovalcev v naselju. Legalen boj proti mafiji pa zahteva več časa in potrpežljivosti, zato je stanje v naselju takšno, kot je.
Bravo! Kapo dol vsem vam, ki ste našli voljo, pogum in seveda sredstva za ta korak!
OdgovoriIzbrišiČestitam! Pravilno. Slovenija bo morala postati pravna država, ali pa je ne bo več. Treba se je upreti izsiljevanju, kraji, vzvišenosti, netransparentnosti, ...
Izbriši13.50
IzbrišiNi kaj dodati, čestitke!
Če ni skrivnost - gre za tožbo o motenju posesti ali kako drugo?
IzbrišiČakamo odgovor odvetnika. Imate kakšno mnenje?
IzbrišiTo, da si odvetnik vzame čas za odgovor, je znak, da k zadevi pristopa premišljeno in odgovorno!
IzbrišiBla, bla, bla,......................
OdgovoriIzbrišiTo je pa razstava intelektualnih sposobnosti zaporničarjev, oziroma njihovega dežurnega dopisnika oz. dopisnice!
IzbrišiManj govorite pa več tožite! Se mi zdi na ste bolj močni na jeziku oziroma peresu.
OdgovoriIzbrišiPameten in resen tožnik bi tožil v tišini ne pa na tak način!
Vse kaže, da vas nekaj še zmeraj upa na dosego "balkan way" dogovora z upravnikom v stilu " daj mi đabe dve karitce pa bom tiho v nasprotnem primeru pa ti bom naredil galamo na blogu". Podpiram upravnika, da ni popustil cigosom!
Samo še to smo potrebovali, da nam SPL-ov zaporničar soli pamet o tem, kaj je pameten in resen tožnik, zraven pa še etiketira s cigosi in balkanci. Že videno, način delovanja KO.
IzbrišiPička ti materina bedna. Ti dobro veš zakaj delaš to kar delaš. Govno eno navadno. Bodi brez skrbi. Vse, ampak prav vse bomo naredili, da boš šel sedet.
Izbriši04.29
IzbrišiMi nimamo kaj skrivati. Javno smo opozarjali, javno smo napovedovali svojo namero. Izbrali ste sami. Sedaj imate, kar ste želeli.
Kakšna utemeljitev! Zdi se, da se pisec sam poslužuje takih prijemov ("balkan way"), pa zna zato tak pristop tako nazorno opisati. Glede samega nivoja njegovega izražanja pa: v žargonu se temu pravi "podn".
IzbrišiNe mislim se spuščati v debato z lopovi in kriminalci; ampak, ja, bilo je že ponujeno in zavrnjeno....samo to, da se ve...
OdgovoriIzbriši05.45
OdgovoriIzbrišiKer drug drugega zmerjate, ne vem, kdo to piše. Si zaporničar, upravitelj ali upornik?
Zoran, ne seri. Če ne boš pred državnih organov najebal zaradi tega kar si naredil je čas, da se uzamemo pravico v svoje roke. Bolje je zate, da se bodo uporniki odločili za tožbo, kot da te mi dobimo.
IzbrišiVsi ste enako krivi, tisti, ki ste v vrečo basali in tisti, ki ste jo držali!
IzbrišiA mi lahko, lepo prosim, kdo napiše katere so telefonske številke za odpiranje zapornic (na not in na ven).
OdgovoriIzbrišilp!
Številke za telefonsko odpiranje zapornic v sistemu časovnih kvot;
IzbrišiMaroltova: vhod v naselje 041 348 775 , izhod iz naselja 041 348 728
Trebinjska: vhod v naselje 041 702 848 , izhod iz naselja 041 785 283
Reboljeva: vhod v naselje 041 792 095 , izhod iz naselja 041 792 064
Puhova: vhod v naselje 041 793 869, izhod iz naselja 041 793 712
ha ha ha ha ha in kaj...res ne razumete,saj ne more vsak kar oddpirat s temi št. !!!! Kajti te številke so vezane na lastnike (registrirane) na številke uporabnika :) spet en pametnjakovič.
Izbrišinobene,če niste plačali..
Izbrišilp!
Itak,da NOBENE.
IzbrišiTisti,ki je plačal je tako moral dati svojo številko,da so mu aktivirali-registrirali določeno zapornico,katero bo lahko odpiral.
LP!
@08. januar 2015 03.46
IzbrišiPriden kuža, priden... Lastniki ti bodo dali kar veliko kost za glodat, a ne da?
Anonimni08. januar 2015 05.48
Izbrišija bo dobil,uno govejo z veliko mozga :D :D
Hvala za informacijo za telefonske.
OdgovoriIzbrišiZa prihod se obiskovalec postavi pred rampo pokliče mene in jaz pokličem tja.
Za izhod enako?
DA !
IzbrišiDanes je bila avla Vojkove spet polna tistih,kateri niso hoteli aktivarati stare kartice ali ali bi morali naročiti nove, pa do danes niso hoteli podpisati pogodbe, so ugotovili, da je vrag odnesel šalo, tipka "B" se je poslovila, zato so danes čakali lepo v vrsti, da so si uredili status,počasi se bo stanje normaliziralo.
OdgovoriIzbrišiRes je,... po tožbi bo zadeva hitro zopet taka kot je bila pred nekaj meseci.
IzbrišiNormalna pa itak ne bo vse dokler nam MOL ne izgradi dovolj parkirnih mest.
Definiraj polna?!
IzbrišiTistih par od cca. 10.000 stanovalcev v naselju ni ravno veliko ali kako?
Kolikor vem tipka B še vedno deluje...
Veliko problemov je s temi karticami. Lukin pa je ob 19.00 odbrzel na sestanek ...
IzbrišiDa, danes je bila Vojkova polna. Pa ne le zamudnikov, mnogi so prišli zato, ker kaj ne deluje, kot bi moralo. Enim ne odpirajo kartice, drugi ne morejo uporabljati telefona, tretji so prišli vprašat kaj storiti, če je nekdo odpeljal naprej na račun njegovih kvot.
IzbrišiMed ljudmi je bilo čutiti veliko nestrpnosti in nezadovoljstvo, saj so glasno kritizirali to in ono. Večini se zdijo kvote za obiske premajhne. Nekateri bi radi plačali celo več, samo, da imajo mir in da bi jih lahko obiskali vsaj otroci. Enako število ur za vse, ne glede na število članov družine, se jim zdi krivično. Saj bi obiski koristili tudi garaže v ŠRC Stožice, če bi imele dvigalo. Starejši ne zmorejo tolikih stopnic. In zanimivo: starejše osebe nočejo podpisati izjave in bodo raje brez obiskov, kot bi podpisale kaj takega. Neka gospa bo zaradi tega obiskala varuhinjo človekovih pravic. Da, stari se zavedajo posledic svojega podpisa!
SPL-ovo razdeljevanje kartic so primerjali z bančnim načinom razpošiljanja kartic. Kritike so letele tudi na neprimerne ure govorilnih ur, ker morajo nekateri tja tudi večkrat med svojim delovnim časom. Dva od treh fantov, ki so tam delali, so se izgovarjali, da niso iz SPL in da naj ljudje telefonirajo na SPL, če želijo, da jim pošljejo položnice brez podpisa izjave. Eden od treh je bil vodja projekta g. Starič Miha. V vrsti čakajočih je bila tudi ga. Lazar in občasno z nekom komunicirala po telefonu. Moralo bi ji biti kar nerodno, saj ji glasne kritike niso mogle uiti.
Neka starejša gospa mi je povedala, da je pri gumbu B čakala zdravnica in prosila, naj ji odpro, češ, da jo čakajo pacienti. Od dežurne dispečerke je bila grobo zavrnjena. Kako, raje ne bom napisala, ker dobesednega odgovora ne bi znala tako primitivno in točno ponoviti.
Res so varnostniki, ki odpirajo zapornice, zadnje tedne postali zelo nesramni. Kot da smo stanovalci krivi, da njihovi šefi poslujejo s kriminalci.
IzbrišiŠkoda, da sem danes zamudil "SPL četrtkov šov". Upam, da bodo naslednji teden prisotni vsi KO-jevci, pa še Hamberger in Pašanovićeva zraven. Fino bi bilo, če bi prišel še kateri kriminalec (aktivni podpornik KO) iz mojega NO tja.
IzbrišiVodje projekta, g. Stariča, naslednji teden ne bo, je povedal že danes.
IzbrišiAha, še to sem zgoraj pozabila zapisati: večina prisotnih na Vojkovi 91 se je čudila, kako so zbrali 75% podpisov, če pa je toliko ljudi nezadovoljnih. To so tudi glasno spraševali fante, ki so delali.
IzbrišiRes je neverjetno, da bi zbrali toliko podpisov. Morda so šteli samo vloge, ne pa pogodb, in to na način, da so šteli za isto stanovanje dvakrat ali celo trikrat (trikrat v primeru, če imaj kartice A, B in G), vendar ne po lastniških deležih, ampak po številu vlog. Če pogledate položnico oz. razdelilnik, so v poljih s podatki o deležu lastništva vpisane ničle. Vse tako kaže, da sploh niso računali deleža lastništva podpisnikov. SPL in KO torej kljub vsem možnim trikom najbolj verjetno še vedno nista nabrala 75 % podpisov izjav/pogodb!
IzbrišiVll. točka pogodbe pravi, da stopi v veljavo, ko jo podpiše 75% etažnih lastnikov glede na njihove solastniške deleže. Če niso računali deleža lastništva podpisnikov, pogodba ni veljavna!
IzbrišiAnonimni08. januar 2015 11.46
Izbrišidefiniraj "nesramni" ? Nesramni so stanovalci,sam sem bil prisoten pri kar nekaj pogovorih,slišiš res marsikaj iz strani stanovalcev naše soseske! tudi zmerjanje in žaljenje,grožnje! Če varnostnik dobi neko navodilo se pač mora tega držati!? Prav nihče od nas se pa ne vpraša !? kako je njim,ko jim vsakodnevno težimo s to tipko " B" in nas poslušajo,kako bentimo,ker nam ne smejo odpreti zapornice.
Lepo vas prosim sokrajani,vsi smo krvavi pod kožo!
Anonimni08. januar 2015 22.20
IzbrišiSe popolnoma strinjam z vami.Tudi jaz sem bila priča,koko se je neki XX moški (na srečo ga ne poznam)znašal nad dispejčerko,ona mu je v mirnem tonu pač pojasnjevala,da mora o svojem obisku poklicatiin mu nato oni odpro rampo.Ni in ni želel dojeti,stopila sem bližje in mu tudi jaz poskušala obrazložiti za zahvalo dobim ! dej kdo je pa tebe kaj prašu,pober se v svoj pleh pa ti odpti,če si tako brihtna!!!!!!!
tolko o temu,kako zelo so "nesramni" ti naši dispečerji! nasprotno,vsa pohvala njim,da lahko prenašajo take nekulturne osebke.
ALi gumb B samo na Maroltovi ne deluje več?
OdgovoriIzbrišiGumb B deluje za interven.vozila.Kolkor je men znano.
IzbrišiAnonimni08. januar 2015 11.46
OdgovoriIzbrišidefiniraj "nesramni" ? Nesramni so stanovalci,sam sem bil prisoten pri kar nekaj pogovorih,slišiš res marsikaj iz strani stanovalcev naše soseske! tudi zmerjanje in žaljenje,grožnje! Če varnostnik dobi neko navodilo se pač mora tega držati!? Prav nihče od nas se pa ne vpraša !? kako je njim,ko jim vsakodnevno težimo s to tipko " B" in nas poslušajo,kako bentimo,ker nam ne smejo odpreti zapornice.
Lepo vas prosim sokrajani,vsi smo krvavi pod kožo!
Anonimni08. januar 2015 22.20
OdgovoriIzbrišiSe popolnoma strinjam z vami.Tudi jaz sem bila priča,koko se je neki XX moški (na srečo ga ne poznam)znašal nad dispejčerko,ona mu je v mirnem tonu pač pojasnjevala,da mora o svojem obisku poklicatiin mu nato oni odpro rampo.Ni in ni želel dojeti,stopila sem bližje in mu tudi jaz poskušala obrazložiti za zahvalo dobim ! dej kdo je pa tebe kaj prašu,pober se v svoj pleh pa ti odpti,če si tako brihtna!!!!!!!
tolko o temu,kako zelo so "nesramni" ti naši dispečerji! nasprotno,vsa pohvala njim,da lahko prenašajo take nekulturne osebke.
Res je v BS3 živimo očitno bedaki in nekulturni ljudje, ki naj se pustimo nategovati s strani KO, SPL, MOL, in še koga. Tu živim 35 let in sedaj mi bo nek samopostavljeni KO in SPL diktiral pogoje življenja. Res nekulturno..
OdgovoriIzbrišiDispečerka je pač na udaru jeznih stanovalcev zaradi goljufivega in izsiljevalskega načina poskusa upravljanja zapornic v naselju. Izvirni greh je v nepravnih aktivnostih KO-ja SPL-la itd. Seveda pa to ne opravičuje primitivnih izpadov posameznikov. Če bi bili že v začetku nameni postavljanja zapornic pošteni in iskreni, to je na uslugo stanovalcem in ne le za lastno pridobitništvo, do tega ne bi prihajalo. Žal je civilizacijski nivo naše družbe še na nizkem nivoju.
OdgovoriIzbrišiPa še kako je na udaru,samo še vedno ne vemo zakaj je potem "nesramna" ??? ker nekatari nimajo kartic? Ker ima prepoved odpiranja nekartičarjem,ker obiskovalcem ne odpira ramp ? stanovalci pa šparamo tistih 40 minut kvote? Ma dajte no.Sam sem se kar nekaj časa vozil s pomočjo tipke B in nikdar nisem naletel na nesramnost s strani dispečerke.Vedno prijazno in korektno,pač zahtevan je bil nek protokol.Zdaj kartico imam,tako da konec mučenja tipke B.
OdgovoriIzbrišiprijeten dan vsem
Da, med nami je vse več verbalnega nasilja, tudi na tem blogu. Verbalno nasilna oseba za dosego svojega cilja brez trohice sočutja uporablja žalitve, grožnje in posmehovanje ter druge besedne napade.
OdgovoriIzbrišiNajboljša obramba je miren odziv. Taki osebi moramo dati vedeti, da znamo nadzirati svoja čustva. Ne odzivajmo se z žaljivimi odgovori, s tem bi ji dali vedeti, da vpliva na naša čustva. Tak odziv na zlorabo bi bil le svež veter v jadra. Pustimo, da prečisti svoje ventile, slej ali prej bo taka oseba dojela, da v tem ne želimo sodelovati.
Ali pa pač stanovalcem že popuščajo živci! Saj šele zdaj vidijo kako zapleteno je, ko kdo pride na obisk(vklopi štoparico...), da ne govorimo o telefonskem odpiranju in omejevanju normalnega družabnega življenja in oskrbe.
OdgovoriIzbrišiMislim pa, da smo tukaj še zelo tolerantni do kaznivih dejanj in podrejanju nekemu KO-ju in njegovemu pravilniku, ki nikakor ni prilagojen za dobrobit stanovalcev.
Ti moram kar pritrditi. Da nam popuščajo živci, je bilo včeraj tudi čutiti na Vojkovi 91. Vzdušje je bilo naelektreno, samo iskrica je še manjkala do požara!
IzbrišiAli je res, da lastniki garaž s kartico niso pridobili kvote? Na "lastno pest" so si uredili problem parkiranja, pa so zato kaznovani? Razmišljam o najemu garaže na Puhovi, pa to očitno pomeni, da bom moral kupiti še eno kartico, če bom želel obisk? Ali ni to malo skregano z logiko in zelo, zelo diskriminatorno? Ali je to zajeto v tožbi?
OdgovoriIzbrišiKvote omogačata samo kartica A in K. Tudi na B ni kvot. V tožbi mora biti zajet celoten sistem zapornic, ker je v celoti protizakonit. Odkje zaporničarjem sploh ideja, da etažni lastniki z zasebno pogodbo odločajo o prometnem režimu na javni cesti?
IzbrišiTočno tako, kot ugotavljaš. KO je razporedil tri vrste lastnikov:
Izbriši1.lastniki stanovanj z avtom lahko zaprosijo za brezplačne kvote obiskov,
2.lastniki stanovanj brez avta morajo za kvoto obiskov plačati,
3.lastniki garaž nimajo pravice ne do brezplačne, ne do plačane kvote za obiske.
Poleg tega se lastniki etažne lastnine brez avta ločijo še po vstopnih stroških v sistem.
V prvo skupino spadajo tisti, ki so za vstop v sistem plačali 100€,
v drugo pa tisti, ki danes za vstop v sistem plačujejo 50€.
So pa še druge anomalije. Kartice praviloma niso prenosljive in ob izselitvi plačniku ne vračajo vplačanih sredstev. Nov lastnik stanovanja mora plačati za prvi vstop v sistem. Tako se nabere ob selitvah kar znaten kupček €! In v tako velikem naselju je brez pretiravanja letno vsaj 20 selitev. Zdaj pa računaj: Če ima vsaka izseljena družina 2 kartici in vsaka nova 2 kartici je: 20 družin*2 kartici* 40€ in 20 družin*2 kartici*100€ = 1600€+4000€=5600€ (pri tem ni vračunanih sredstev za prvi vstop v sistem izseljenih družin)
Tudi mene zanima, zakaj se lastniku, ki proda stanovanje ne povrne sorazmerni delež letne neizrabljene cene in prav tako ne vstopnih sredstev, če ni več zainteresiran, da je "lastnik" zapornic v naselju.
Če bi KO dal svojo "intelektualno lastnino" dal v javno obravnavo in sprejem, bi se te zadeve že lahko razčistile in uredile, tako pa jih ugotavljamo sedaj, ko so pogodbe večina že podpisane.......
Kdo plača za vstop v sistem 50 EUR? Na moji položnici je za kartico A zaračunan znesek 100 EUR.
Izbrišihttp://www.spl.si/uploads/cm_files/BS3/pogodbaUpravljanjeParkiiri%C5%A1%C4%8DaBS3.pdf
IzbrišiGlej razpredelnico na 5. strani spodaj!
Imam garažo na Puhovi in stanujem na Maroltovi. Imam kartico G in kartico A. Hči pa ima kartico B.
IzbrišiKolega stanuje na Šarhovi in ima garažo na Trebinjski. Ima samo kartico G, saj obiske sprejema na Šarhovi.
In, če je hotel tvoj kolega dobiti kartico G, je moral podpisati izjavo, kajne? Je to pravično, da ga brez podpisa izjave ne spustijo do svoje garaže? Kaj pa so mu šteli v solastniški delež, če stanuje drugod?
IzbrišiKonkreten primer:
OdgovoriIzbrišiLastnik garaže na Puhovi stanuje na eni od drugih ulic. Brezplačno sicer dobi kartico G, vendar, če želi npr. tisto kar občasno pripelje iz trgovine (oskrba, manjše dostave, pakiranje za dopust, ...), pripeljat v bližino svojega stanovanjskega vhoda, pa čeprav le za nekaj minut, kupiti kartico A ali B in podpisati pogodbo. Ko to kot problematično omeniš članu NO, g. Boljki, te ta po nekaj stavkih začne nadirati s: SPIZDI, SPIZDI, itd. ne bom zapisal vsega.
G. Boljka je človek z diagnozo, zdravljen na Polju. Morate razumeti, da tukaj mafija uporavlja lokalne tinu-ninu frajerje za ustvarjanje svojih ciljev.
IzbrišiRavno nagravžno...
Opozarjam, da tudi na tem blogu ščiti posameznika
IzbrišiZ A K O N O VARSTVU OSEBNIH PODATKOV
uradno prečiščeno besedilo (ZVOP-1-UPB1)
Sicer pa nas je verjetno mnogo nezdravljenih, ki se ne zavedamo svojega stanja.
Varstvo osebnih podatkov ... Lahko bi sestavili seznam predpisov, ki se v BS3 uporabljajo, in seznam predpisov, ki jih je zaradi Jankovića in KO prepovedano uporabljati.
IzbrišiPa še seznam oseb, za katere se eni zakoni uporabljajo, in še seznam oseb, za katere se teh zakonov ne uporablja ...
Aja, ta zadnji seznam je verjetno prepovedan zaradi varstva osebnih osebnih podatkov ...
Prednost pametnih je što oni uvek mogu glumiti idiota, a obrnuto je to mnogo teže postići.
IzbrišiČakaj, čakaj, čakaj ... Ali to pomeni, da če ne podpišeš pogodbe in izjave ne dobiš avtomatsko niti kartice G?
OdgovoriIzbrišiTako je.
IzbrišiČe torej nisem podpisal pogodbe in uporabim kartico G, ki mi je SPL sicer izrecno ne dovoli uporabljati, potem lahko le kličem policijo???? Komaj čakam naslednji teden. Takrat bo na podpisovanje prišel en res zelo siten in zelo nesramen.
IzbrišiJaz vam lahko garantiram, da s policijo ne boste naredili nič. Mafija ima plačano policijo in se policija dela, da je to stvar nas in KO. Tema. Države tukaj več ni.
IzbrišiKar klči policijo, ta ne bo prišla. Dejali ti bodo, da se o teh problemih pogovoriš z SPL-om. Pridejo le v primeru, javnega nereda ali fizičnega nasilja. Glede na naivna vprašanja, ki jih postavljaš, sklepam, da si tujec in si šele pred kratkim prišel živet v Slovenijo. Povej mi, kje si dosedaj živel?
OdgovoriIzbrišiimel sem poplavo v stanovanju in sem klical serviserja,ki pa je prišel s svojim avtom, pritisnil tipko "B"in povedal da je serviser.niso ga spustili noter,zato sem klical policijo,ki so rekli prijazno,da niso pristojni.kaj bo če bo kdo hudo bolan,verjetno bodo zaradi geta zdravstvene posledice.
OdgovoriIzbrišikriminalna banda BS3 in SPL,saj so hujši kot italjanska mafija.in v taki državi moram živet-FUJ
OdgovoriIzbrišiAnonimni 7.33 koristil bi kvoto za obiske, tako ali tako ti ure ostajajo, ne nekladaj.
OdgovoriIzbrišiObiski, svobodno druženje, ... (kdaj, kje, s kom, koliko časa) so elementarne človekove pravice. ELEMENTARNE! Zato se jih ne omejuje. V imenu koga? Velikega ljubljenega "vodje"? Tudi, če bi se namesto 40 ur limitirale na 1000 ur, kar je več kot ima mesec ur, se to ne bi smelo zapisati v pogodbo. Od takih omejitev ni korak daleč stran do ...
IzbrišiAnonimni 7.39 bodi resen in ne nakladaj v stilu KO!
IzbrišiKakšno kvoto za obiske lahko koristiš, če ne podpišeš protizakonite pogodbe in nimaš kartice?
07.39
IzbrišiKaj pa če je to najemnik in ima kot stalno prijavljeni pravico samo do kartice B, ki nima kvote za obiske? Vodovodarja bi morali pustiti k njemu, saj je bil urgentni klic! Pa tudi sicer ni prav, da so najemniki diskriminirani glede obiskov!
Še rad boš podpisal pogodbo, ker ti drugega ne bo ostalo, najemniku pa lahko lastnik zrihta kartico, poznam stanodajalko, katera je svojemu podnajemniku brez problema nabavila kartico, samo pogodbo je podpisala.
OdgovoriIzbrišiImaš ti navado vsem krojiti življenje po svojem kroju? Kaj pa, če je pri njem situacija nekoliko drugačna?
IzbrišiČe ne bo podpisal pogodbe, se verjetno res ne bo nekaj časa vozil v naselje, ostalo pa mu bo samospoštovanje do samega sebe, da ni podpisal nečesa, s čemer se ni strinjal in kar ne more biti veljavno. In ko bo tožba dobljena, se bo temu občutku pridružilo še zadoščenje, da je bil tudi on kamenček v mozaiku, ki je premagal samovoljo in nezakonito početje samooklicanih brez pooblastil.
Aha, zato ker mi drugega ne bo ostalo?! Glede tega se motite. Ustrahovanje s strani KO in SPL bo slej ko prej kaznovano!
IzbrišiVedno je izbira. Upanje v pravno državo še ni umrlo. Jaz kriminalu, torej KO in SPL, rečem ne! Tudi Jankoviću ne!
Je suis Charlie!
Še rad boš podpisal pogodbo, ker ti drugega ne bo ostalo, naj
IzbrišiV zgornjem tekstu se lepo vidi način razmišljanja. Samo egoizem, privoščljivost in podreditev drugih, da imam sam materialno korist. Prav nič človeške topline, razumevanja, plemenitosti iz besedila in razmišljanja ni čutiti. V kaj (ne koga) se spreminjajo. To ni osebnostna rast še manj evolucija človeka.
Se strinjam. Žalostno da danes, zaradi pohlepa po denarju, dom, šola in cerkev ne morejo vzgojiti nič človeškega v nekaterih ljudeh!
Izbrišihttp://www.primorske.si/Plus/Sobota/Kako-otrok-vzbudi-pozornost--Tako,-da-postane-deli
IzbrišiA deluje telefonsko odpiranje zapornic na Reboljevi?
OdgovoriIzbrišiŽe nekaj časa! samo treba je znat to tud uporabljat!
IzbrišiA mi lahko razlozite kako.
IzbrišiReboljeva: vhod v naselje 041 792 095 , izhod iz naselja 041 792 064,
vendar ko se postavim pred zapornico in poklicem se ne zgodi nic. Noben se ne javi in je to to. A kaj delam narobe?
06.01
IzbrišiTreba je tudi napisati razumljiva navodila uporabnikom!
Kje pa so sploh napisana?
Ko poklišeš(če je številka sevede kodirana na vašo št) potem bi se morala rampa dvignit avtomatsko,brez,da se kdo prej javi.
IzbrišiA so to sploh prave stevilke ( 041 792 095 in 041 792 064 )? Cez koliko casa se pa javijo?
Izbrišinaj bi bili pravi za Reboljevo. Drugače pa se isti moment ,ko vspostaviš stik,zapornica dvigne. pa sta ti dve številki vezani na vašo ŠT.? mislim,če ste to plačali potem bi moralo delovati
IzbrišiJa, placal podpisal in zadeva ne deluje. Predvidevam, da moram biti pred zapornico ali ob citalcu ko poklicem?
Izbrišipred zapornico,da drugemu ne odprete. če vam ne deluje se pa obrnite na upravnika.srečno!
IzbrišiMislim, da prihaja do nesporazuma. Če si obiskovalec, se postavi pred zapornico in pokliči svojega gostitelja. Ta ti bo preko svojega telefona (ki je registriran na SPL-u) lahko odprl zapornico. Enako v obratni smeri.
IzbrišiČe imaš kartico, odpiraj s kartico in ne telefonom, da ti ne teče kvota ur!
Najlepsa hvala za dobro sosedsko pomoc! Koncno eden ki zna pomagati in ne le nergati. Mi lahko se samo to pomagate. Kako naj si razlagam dejstvo, da je ponudba dejanskega izvajalca Varnosti Ljubljana kar 100.000 EUR cenejsa od tega kar bomo nabrali v letu 2015 in zakaj zbiramo cez 100.000 EUR ce je ponudba SPL bila le 50?
IzbrišiJa kaj ne veste, da se v naši državi povsod krade. 100 000 bomo preplačali, kaj mislite zakaj? Sami s podpisom pogodbe to še podpirate.
Izbriši07.17
IzbrišiPreberi:
http://www.spl.si/uploads/cm_files/BS3/pogodbaUpravljanjeParkiiri%C5%A1%C4%8DaBS3.pdf
http://www.spl.si/uploads/cm_files/BS3/pravila_sistem%20BS3_16_6_2014-final.pdf
http://www.spl.si/uploads/cm_files/BS3/Vloga%20(BS3).pdf
http://www.spl.si/uploads/cm_files/BS3/izjava.pdf
Verjetno se ti bo, kot se je nam, ob tem prebiranju porajalo kup vprašanj.
Za tolmačenje teh pravil upravičencem, lastnikom, uporabnikom ltd. je zadolžen upravnik.
V kolikor je upravnik v dvomu ali ne more pravil tolmačiti nedvoumno, pridobi dodatne informacije od KO BS3 ali ZNO.
Želim ti veliko sreče pri pridobivanju odgovorov!
Veliko razmišljanj upornikov boš našel na tem blogu, za začetek pa preberi povzetek naših ugotovitev na : http://jebelaljubljana.wordpress.com
Gospod, ki ste napisali: "12. januar 2015 06.55 pred zapornico,da drugemu ne odprete. če vam ne deluje se pa obrnite na upravnika.srečno!" zdi se mi, da nisem dobil vasega odgovora kako naj si razlagam dejstvo, da je ponudba dejanskega izvajalca Varnosti Ljubljana kar 100.000 EUR cenejsa od tega kar bomo nabrali v letu 2015 in zakaj zbiramo cez 100.000 EUR ce je ponudba SPL bila le 50?
IzbrišiGospod ne odgovori? Kako značilno in pričakovano se je potuhnil, ko je treba odgovoriti na neprijetno vprašanje! Če bi bil prisiljen napisati odgovor, bi pa napisal, da je bila "večina" ZA. Demant ne pomaga, ker on vztraja.
IzbrišiStanovalci dajejo tel.št svojim obiskovalcem....pa kar mislijo,da si bodo obiskovalci lahko sami dvigovali zapornico,NAPAKA!...ja pol bi si lah vsi povprek dvigovali ...haloooo SVAŠTA!
OdgovoriIzbrišiJa eni probavajo z goljufanjem na vse možne načine !!
IzbrišiNikakor jim ne ratuje.
06.00
IzbrišiVse to se dogaja, ker nihče ni dal točnih navodil o odpiranju zapornic s telefonom.
06.52
Povsod vidiš goljufanje, samo vašega ne! Ne uspeva jim dvigniti zapornice (ne ne ratuje!), ker niste napisali navodil!
Izvorni problem delovanja sistema zapornic je na strani KO, ki bi moral zastopati interese lastnikov nepremičnin v BS3. Prav bi bilo, da bi KO po preteku "prvega" delovanja zapornic (MOL oziroma JP LPT d.o.o.) potegnil črto in ugotovil ter javno objavil koliko denarja je bilo zbrano na eni strani, in kakšni so upravičeni stroški izvajalcev na drugi strani. Razliko zbranih sredstev pa bi bilo treba prenesti na skupen račun stanovalcev BS3. KO tega ni storil in lahko ugotovimo da je bilo njegovo zastopanje interesov lastnikov neustrezno in škodljivo za lastnike nepremičnin.
OdgovoriIzbrišiKO verjetno ni bil izvoljen za vse večne čase in prav bi bilo, da bi pred nadaljevanjem dela na novem projektu zapiranja BS3 najprej preveril med lastniki, če ima njihovo zaupanje. To ni bilo izvedeno!!
Podpisi izjav v katerih se zahteva strinjanje z vsem kar je storil KO so bili pridobljeni pod grožnjo onemogočanja dostopa lastnikom do nepremičnine in so že zaradi tega dejstva nezakoniti in nedemokratični. Takega ravnanje v demokratični družbi ne bi smeli dopuščati.
Spoštovani stanovalci BS 3, treba je po legalni poti razpustiti in zamenjati KO in ugotoviti eventualno oškodovanje lastnikov nepremičnin, postopek priprave pogojev in pravil vstopno-izstopnega sistema in izbora upravljalca je treba ponoviti. Prepričan sem, da bo strošek na kartico po pošteni ceni znatno nižji, kot je sedaj.
"KO verjetno ni bil izvoljen za vse večne čase.... "
OdgovoriIzbrišiVerjetno si nov na tem blogu in te je zadeva šele sedaj začela zanimati.
KO BS3 sploh ni bil izvoljen, je samooklican! Med delom so že odstopili, se znova aktivirali, itd.... Beri blog, za začetek pa vsaj : http://jebelaljubljana.wordpress.com
Ste opazili popravek v
OdgovoriIzbrišihttps://jebelaljubljana.wordpress.com/2014/12/16/zapornice-v-bs3/#more-40 ?
v odstavku : Kaj pridobiš s tožbo proti SPL d.d. in koliko to stane?
Črtan je celotni odstavek.
Kopiram popravek:
"Update:
Tožba na okrajnem sodišču ne bo sprožena zaradi motenja posesti, ampak bo vložen zahtevek za vračilo kupnine (sodna taksa pride 54 EUR in jo tožnik dobi nazaj), ničnost pogodbe pa bo sodišče ugotavljalo po uradni dolžnosti. "
Dokončen odgovor odvetnika še ni znan. A tudi za posestno tožbo rok 30 dni še ni potekel.
IzbrišiNa Puhovi še vedno spuščajo s tipko B. Ali za tamkajšnje stanovalce rok še ni začel teči?
OdgovoriIzbrišiPuhova je bila zadnja, ki so jo začeli "testirati", nihče pa ne ve za rok, ker SPL po navodilih KO BS3 eno piše, drugo pa izvaja.
IzbrišiPOZOR!
OdgovoriIzbrišiZgoraj Anonimni13. januar 2015 06.10 išče gospoda ali gospo 12. januar 2015 06.55 !!
Odgovor želi izključno od njega ali nje!
Ej po vsem tem stran vrženem denarju ni nobene razlike okoli parkiranja. Slovenčki zopet hranimo mafijo!!! Kajne dragi ZORANI
OdgovoriIzbrišiTo sta na lastni koži občutila že dva člana samooklicanih! Spet je krivo goljufanje stanovalcev.....
IzbrišiNe razumem? A lahko malo razlozite?
IzbrišiDva člana samooklicanih sta se v poznih večernih urah (vsak zase) vračala domov in nista našla prostega parkirnega mesta v bližini njunega vhoda. Malo sta se morala voziti okoli, da jima je uspelo parkirati. Pa ni bilo krivo premalo parkirnih mest, ampak stanovalci, ki baje spet na vse načine goljufajo.
IzbrišiKoliko nas je pa tistih, ki nimamo veze s KO in SPL pa smo v non stop težavah zaradi za njih. Zapornice gor ali dol parkirnih placov ni!!!!
IzbrišiKAJ JE NAJBOLJ SMEŠEN? :D
OdgovoriIzbrišiTo da so ovce podpisale nove pogodbe in plačale za kartice, medtem ko nasprotniki nismo IN SMO PRIŠPARALI 80 EUR IN NAM ŠE VEDNO DELAJO KARTICE!!!
BRAVO OVCE, SPL IMA PRAVNO PODLAGO DA VAS TERJA ŠE V PRIHODNOSTI :D :D :D :D :D
Smeh je pol zdravja, kajne? Se pa bojim, da se ne boš dolgo smejal in še kar nekaj časa ne.
IzbrišiRes je. Zapornice se bodo vsak vecer spremenile v 500 parkirnih mest, zjutraj pa spet nazaj v zapornice. Le se programske opreme niso uredili oz. bo treba dodatno placati za to magicno dejanje se 999.999 eur BDDV. Mater vam...
IzbrišiImamo sodobnega Julesa Verneja v naselju? Napiši znanstveno fantastiko na temo zapornic. Saj pogodbi samo dodaš kakšen čip.....
IzbrišiRazmišljam... Koliko gorja so nam že povzročili tile iz KO...
IzbrišiVerjetno bo mafija z avtomati, preprečevala vstop stanovalcem, ki take pogodbe ne bomo podpisali -a ne Zoran
OdgovoriIzbrišiSeveda se 13. januar 22.25 ne bo več smejal, ko bo moral podpisati zase škodljivo pogodbo. Kaj to pomeni, da se tudi ti, ki si jo očitni že podpisal, ne smeješ več? Ali si s tem priznal, da je za stanovalce škodljiva?
OdgovoriIzbrišiJaz zase škodljivih zadev ne podpisujem in enako svetujem ostalim. Naročil sem aktivacijo kartice, ker so me v to prisilili z zaporo ceste, sedaj pa že več kot pol meseca čakam, da mi pošljejo položnico.
IzbrišiTko me mika, da bi enkrat lahko zapeljal kar skozi zapro zapornico, jo odlomil ... da bi odletela tja po cesti. To bi bil dogodek, vsi bi govorili o meni,.. postal bi junak naselja :)
OdgovoriIzbrišipomisli kaj bi še bilo ko bi obe naenkrat privezal za avto pa zapeljal pa bi obe hkrati naredili resk pa direkt v faco Lukinu, ki bi bil določen s strani SPL ravno tisti hip za stražo na zapornicah ha, ha, ha
Izbrišidobr nam gre.
Tale dva anonimneža me spominjata na tistega zorana iz KO, ki je tukaj nekaj časa šuntal, da bi tožili SPL za 30 EUR na dan. Nedvomno provokator s strani zaporničarjev ...
Izbriši04,42, 04.52
IzbrišiKomedijo pa bi na osnovi tega bloga dobro napisal Tone Parkljič, vidva bi se lahko lotila scenarija za film, režiral bi Branko Đurić, ki bi angažiral tudi glavne igralce, statisti bi pa bili kar mi stanovalci! Snemalo bi se v naselju, zato večjih stroškov s filmom ne bi bilo.......Spomnite se le dober naslov za film!
đuro snema/režira komedije, tole je pa bolj tragedija
IzbrišiPravzaprav bi pa lahko bila tudi tragikomedija.
IzbrišiSe opravičujem, napačno sem napisal priimek : ne Parkljič, Tone Partljič!
za mnoge, pravzaprav za večino je tole vse bolj tragedija. Postajajo ujetniki svojega stalnega bivališča in soedov, ki mislijo, da so nekaj več in da imajo pravico samovoljno zapirati celotno naselje po njihovih merilih in potrebah.
IzbrišiTisti, ki čuti, tako pač naj naredi tako.
IzbrišiČe kdo, potem Tone Partljič, ne Branko Đurić. Njemu ni za zaupat je preverjeno zvest Zokijev kader. Nikomur, ki ga podpira, ali celo kandidira na njegovi listi, ni za zaupat.
IzbrišiPtiči iste sorte fkup letajo.
Kaj pa Vinci Vogue Anžlovar (Babica gre na jug, Poker) ali Miha Hočevar (Jebiga, Na planincah, Distorzija, Gremo mi po svoje) ?
IzbrišiJa aroganca KO je brezmejna-upam da jih bo doletela zaslužena kazen
OdgovoriIzbrišiVzrok za brezmejno aroganco je šelest bankovcev.
IzbrišiJe bila danes Vojkova 91 tudi polna?
OdgovoriIzbrišitudi mene zelo zanima kako je bilo danes na Vojkovi 91 ?
IzbrišiČedalje manj ljudi je ob četrtkih na Vojkovi, kaj ti to pove, da imajo že vsi aktivirane kartice, ker so ugotovili, da drugače ne bo šlo, stanje se normalizira, pa tudi parkirišča se bojo počasi sanirala.
IzbrišiBeri opis 08. januar 2015 10.29. Dvomim, da se je stanje v enem tednu izboljšalo.
IzbrišiSprašujem: kateremu lastniku bomo sanirali parkirišča in s čigavim denarjem?
Krasno.Kam so pa protizaporničarji poniknili?? So dojeli,da brez kartic ne bo šlo?
OdgovoriIzbrišiKakšne kartice? Naj MOL raje odgovori, kaj je s prometnimi znaki.
IzbrišiDatum prijave pobude : 17. december 2014
Četrtna skupnost : BEŽIGRAD
Naslov pobude : Parkirne dovolilnice v BS3
Vsebina pobude : Na štirih občinskih cestah, ki vodijo v naselje BS3, so na vhodih postavljeni prometni znaki, ki promet dovoljujejo imetnikom dovolilnic (postavljeni so bili leta 2011). Edine dovolilnice, ki jih je MOL za stanovalce BS3 kadarkoli izdala, so imele veljavnost od 1.3.2011 do 1.3.2012. Glede na to, da dovolilnice za BS3 ne obstajajo, me zanima, ali so ti prometni znaki danes sploh veljavni?
16. januar 2015 03.34
IzbrišiBorci za proti nezakonitosti zapornic so sestavljali tožbo.... Zakaj pa vi, zaporničarji, več ne odgovarjate na vprašanja (zgoraj čakata dva neodgovorjena)? Ste se spet potuhnili?
16. januar 2015 03.48
IzbrišiPobude s tem naslovom ni tudi med neodgovorjenimi, torej so jo enostavno odstranili. Morda bi tole zgoraj lahko prekopiral in jih vprašal, zakaj nanjo niso odgovorili in zakaj je ni niti med neodgovorjenimi.
Še vedno je med neodgovorjenimi, samo v meniju moraš obkljukati "vse" namesto "zadnji teden".
IzbrišiImaš prav, res je med neodgovorjenimi. Jutri bo točno mesec dni, pa še niso utegnili odgovoriti!? Zanimivo!
Izbrišikakšno je stanje na ostalih parkiriščih?
OdgovoriIzbrišina puhovi je enako kot prej, amapak tu še vedno deluje tipka B..
Tudi na Maroltovi je enako. Sneg se je stopil, v dežju so jezera, zvečer med tednom ni mogoče najti parkirnega prostora, dopoldne in med vikendi pa nikoli ni bil problem.
IzbrišiTudi na Trebinjski je stanje nespremenjeno. Med vikendi in dopoldan najdeš parkirno mesto, tako kot prej, med delovniki zvečer pa ga ne najdeš! Zapornice so prinesle spremembe le v denarnicah, na parkirišč ne!
Izbriši"Zapornice so prinesle spremembe le v denarnicah, na parkirišč ne!"
IzbrišiKar se tiče denarnice bo držalo! Odkar zapornice spet delujejo ne plačujem več 36 eur mesečno za parkiranje v Stožicah ampak parkiram pod blokom za 40 letno.
Kje parkirate tretji in četrti družinski avto in kje parkirajo vaši obiski me prav malo briga!
Parkirajte na svoj strošek in ne na moj!
Anonimni 6.48, ti parkiraš na moj strošek!
IzbrišiTako kot prej sam še vedno plačujem 80 EUR na mesec za garažo na Puhovi. Za razliko od prej pa se zdaj ne morem več pripeljati s svojim avtom na parkirišče pred stanovanjem na Maroltovi.
16. januar 2015 06.48
IzbrišiTakih, kot si ti, ni malo. In tudi zato sedaj tisti, ki smo plačali kartice, zvečer ne moremo parkirati v naselju! Ne bom napisala, da tudi ti parkiraš na moj strošek. Dejstva potrjujejo, da je parkirišč premalo in da zapornice ne prinašajo rešitve, temveč le dodatne težave, finančne izdatke in spore med stanovalci.
Anonimni16. januar 2015 06.48
Izbriši"Kje parkirate tretji in četrti družinski avto in kje parkirajo vaši obiski me prav malo briga!
Parkirajte na svoj strošek in ne na moj!"
Zelo egoistično si tole zapisal! Moj oče ni več voznik in nikoli do sedaj ni plačeval za dostavo hrane in večkratne obiske fizioterapevta. Sedaj to mora, čeprav ima te obiske dopoldan, ko ni problema s parkirnimi mesti (tudi prej ga v tem času ni bilo). Poleg tega pa samo za te namene porabi kvoto in še trepeta, če bo zadosti ur do konca meseca. Za družinske obiske iz te kvote ne ostane nič! Mi moramo parkirati pod ŠRC in nositi včasih težko prtljago do njega.
Anonimni16. januar 2015 06.48
OdgovoriIzbrišitukaj te podpiram,sva nekako na istem !
Če ga pa podpiraš in si na istem, potem pa preberi še vse komentarje, ki so namenjeni njemu in sedaj tudi tebi.
IzbrišiPrebral. in glatko mi se fučka,čist tako, ne vem kaj se še kar jajcate okol tega.
Izbrišisej nav nič drugač.
O, bo drugače, bo! Kdaj, pa je odvisno od termina tožbe. Morda pa se bodo junaki iz KO BS3 in SPL le vprašali, kam to vodi in kaj spremenili. Med drugim ima njihova "intelektualna lastnina" grozno vrzel, ki omogoča v našem naselju parkirati lepemu številu voznikov!
IzbrišiAnonimni16. januar 2015 08.22
Izbriši"Med drugim ima njihova "intelektualna lastnina" grozno vrzel, ki omogoča v našem naselju parkirati lepemu številu voznikov!" Bi ti tole malo širše napisal in pojasnil?
Ja, lahko. Med drugim ima njihova "intelektualna lastnina" grozno vrzel, ki omogoča v našem naselju parkirati lepemu številu voznikov, k nimajo stalnega prebivališča v tem naselju ali pa so tu le stalno prijavljeni, začasno pa so prijavljeni drugod.
IzbrišiPrebral. in glatko mi se fučka,čist tako, ne vem kaj se še kar jajcate okol tega.
OdgovoriIzbrišisej nav nič drugač.
No, bomo videli. Občina tukaj očitno ne opravlja svojega dela. Jga bomo videli če bodo začeli "delati" enkrat ko jim bo to sodišče naročilo. Če pa ne bodo pol smo pa itak butalska ekipa 100%.
IzbrišiTa vaša "butalska ekipa" ima čedalje več moralnih podpornikov. Res pa je, da so marsikaterega vašega podpornika življenjske razmere prisilile, da je izsiljevalce zaprosil za kartico. Upam, da vas to ne bo demotiviralo v boju za zakonitost.
Izbrišijaz s kartico B, nimam nobenih kvot..kako naj do mene pride dostava s pohištvom??
OdgovoriIzbrišinisem si mislil, da mi bojo v sloveniji kršene osnovne človekove pravice
itak je pogodba kristalno jasno nična..tako da jaz jim ničesar ne bom plačal..kvečjemu so vsi zreli za odškodninko ampak se mi ne da s tem ukvarjat..škoda živcev
Za dostavo s pohištvom zaprosi za hišno kartico svojega upravitelja. Ti lastnik ne more dati A kartice?
Izbriši... se mi ne da s tem ukvarjat..škoda živcev.
OdgovoriIzbrišiTo je tipična izjava, ki jo premore vsak Slovenec, potem pa jamra kako je v državi slabo. Če je kot praviš pogodba kristalno jasno nična, jo lahko gladko ovržeš na sodišču. Problem boš imel rešen in nabavil si boš lahko novo pohištvo. Tukaj imaš možnost, da bo pravici zadoščeno-imaš možnost vpliva, drugje ga skoraj nimaš. Ne jamraj, raje kaj naredi. In ne me sedaj spraševat, kaj bom jaz naredil.
Ne to je samo racionalnost, ko das na tehnico cas in zivce ki jih zgubis in na drugi strani potencialna korist..
IzbrišiNi. To so pičkice. Tisti ki se ne upre temu da mu mafija zapre ulico je navadna pičkica in nič drugega. Ne ti meni "ne da se mi". Priznaj: "Pičkica sem, pustil bom, da mi postavijo zaporo na cesto, da ne bom do doma mogel ker sem navadna pičkica in je to to".
Izbrišije.
IzbrišiTudi hišna kartica menda ni zastojn, tudi ti jo boš plačal ne glede na to ali jo boš koristil ali ne- to prištej začetni ceni 100€ in trenutni 40€. Potem pa še vsako leto napej. Če pa imaš dva avta potem pa si do sedaj ivestiral vsaj 280€. Če pa si pravna oseba pa te je zabava z zapornicami za en avto stala do sedaj vsaj 800€. Razmisli do kdaj te bo ta mafija strigla!!
OdgovoriIzbrišiNa puhovi pritisneš B in ti javi "telefonska trenutno ni dosegljiva"..in lahko stojiš pred rampo in ne moreš do svojega stanovanja..se zgodilo danes ob 12.30..
OdgovoriIzbrišipoznam pa veliko "Puhovcev", ki so glasni da so proti rampam, da takoj kaj podpišejo če kakšna proti iniciativa itd...a imajo vsi kartice.. zgleda nam je hlapčevstvo in dvoličnost v genih..
in če nimaš kartice te gledajo kot enega reveža ali čudaka pred (nezakonito) rampo, kao kje ti kartica, umakn se jest mam kartico itd.. tako da mi ni jasno kako da nimajo 75% ker osebno še nisem videl nobenega (z LJ tablico) da ne bi imel kartice..
Pravnik se lahko še kar poglablja v zadevo in pripravlja tožbo kolikor hoče, grem po kartico, da ne bi slučajno naslednjič kakega s kartico okol ušeč ko se rampa ne bo odprla z B tipko..
Ne gre za dvoličnost. Velika večina stanovalcev odpira rampe s starimi karticami, pogodb pa niso podpisali. Zato tudi sam dvomim, da bi imel SPL zbranih 75 %.
IzbrišiČe bo kdo kaj fizično grozil na rampah, se pokliče policijo. Vsaj v enem primeru je že prišla in nestrpnemu zaporničarju dala vedeti, naj se v prihodnje vzdrži groženj in sile.
če pa delujejo vse stare kartice, je pa še bolj čudno da so sploh zbrali 35-40% kolikor naj bi jih neuradno imeli..bi moralo biti par %..razen če se je na Puhovo, od prvih plačil kartic ko se šel MOL to igro, priselilo toliko novih stanovalcev al pa da so toliko kartic pozgubili al nekaj takega..kdo pri zdravi pameti bi šel plačat 1 eur kaj šele 40 ali več če mu deluje stara kartica katero je že takrat zasoljeno preplačal MOLu.
OdgovoriIzbrišiVedno se najde nekaj procentov neracionalnih in zavedenih. Večino podpisov od tistih, ki so jih zbrali, pa so pridobili z izsiljevanjem in ustrahovanjem.
IzbrišiPopoldne je tipka B normalno delala. Verjetno nagajajo namenoma, vse z namenom zastraševanja ljudi.
OdgovoriIzbrišiPredlagam pa vsem, tudi če ste bili prisiljeni podpisati pogodbe in imate delujoče kartice, da v znak nestrinjanja, z režimom in načinom zagona zapornic v naselje vstopate z pritiskom na tipko B,
OdgovoriIzbrišiLep dan
Gumb B na nekaterih ulicah ne deluje več.
IzbrišiDanes preneha delovati tipka "B" na Reboljevi ulici.
IzbrišiB dela sam še na Puhovi še to ne bo dolgo,ta teden se use ukine.
IzbrišiAnonimni18. januar 2015 04.16 samo ti "ščivaj" kaj misliš,da so tvoji cucki,da bodo delali kot ti misliš, stali bodo pred zapornico pa čakali ,da jim vržež kost hahahahahahahahahah
Izbriši18. januar 2015 23.04
IzbrišiTebi pa predlagam, da si greš na Golnik zdravit svojo astmo "hahahahahahahahahah", namesto da vse dneve dežuraš tule na blogu. Pa razloži, kaj je to "ščivaj". V slovarju ne najdem, tudi googel tega nima.
Menim,da sta si kar podobna oba !!!!!!!
Izbrišista kaj plačana za to ???
Menim,da sta si na istem!!!!!
Izbrišipa sta kaj plačana za to,da dežurata tukaj??
Prvi vrže kost
IzbrišiDrugi pa zagrize in gloda .
19. januar 2015 02.44, 19. januar 2015 02.45 !
IzbrišiVidva pa delujeta kot Pat in Patason!
Združena v eno
Izbrišihttp://profesorji.net/profesor/fsp/uni/zoran-jarnovic
OdgovoriIzbrišiBoomerang bo priletel nazaj tudi v KO !
IzbrišiEkspert za masažo sestavlja Pravila v stopno-izstopnega sistema v BS3 in jih označi kot intelektualno lastnino! Ha,ha, ha, ha!
Izbrišija!
IzbrišiZato pa je "zmasirano" toliko labilnih!
IzbrišiMočnih osebnosti pa tale masažni ekspert vendarle ne more obdelati!
IzbrišiRES SO UKINILI TIPKO B tudi na Reboljevi,danes sem morala obiskovalki sama odpreti zapornico.
OdgovoriIzbrišiKdaj pa ukinejo tudi na Puhovi?
Mislim,da kmalu za Reboljevo ulico
Izbrišivsaj tako je bilo na sosednjih Maroltovi in Trebinjski
LP
Na Trebinjski je tipka B danes še vedno delala!!! Meni so lepo odprli zapornico.
IzbrišiTipka B na Reboljevi ne deluje več!
OdgovoriIzbrišiSe pravi, da bodo danes uporniki z Reboljeve pokazali zobe.
Napovedovali so namestitev kovinskih škatel na vstopni terminal oziroma "samopomoč".
Pa da vidimo
Ni treba verjeti prav vsemu kar preberete na tem blogu.
IzbrišiVi kar delajte naprej :)
Boga anonimka 4.12, sama si ji morala odpreti, koliko energije ti je pa to vzelo, pa ne piši neumnosti.
OdgovoriIzbrišiBrigaj se zase,pa boš imel/a sam/a s seboj dovolj dela!!!!!!
Izbrišijaz sem samo napisala,da sem mogla pač sama stranko spustit notri,kolk energije.mi je pa to vzelo pa tebe naj ne zanima.
pa lep dan.tudi tebi!
http://www.ljubljana.si/si/mol/razpisi-razgrnitve-objave/93529/detail.html
OdgovoriIzbrišiBarabe, za parkiranje v (praznih) stožicah pa plačaš 36€ (samo če si rezident BS3!), toliko kot vozači ki koristija P&R in se kahko še 3h zozijo z LPP!
IzbrišiPa še fizičnega varovanja ni ponoči!
Saj prav zato, ker so Stožice prazne, plačaš višjo ceno! Samo poglej, kakšen luksus imaš, lahko izbiraš parkirno mesto (bliže izhodu, L, D, na sredini....) Pa še na fitnes ti ni treba, če vsak dan prepešačiš tiste stopnice v ali iz garaže!
IzbrišiZoranee......oooj......Zooraaaneeeeeeeeeeeeeeee.....bumerang se vrača...
OdgovoriIzbrišiAli je v našo ceno kartice DDV tudi vračunan?
IzbrišiSigurno pa tud mastne provizije ....
OdgovoriIzbrišiOooj Zooraneeeeeee, oooj..
OdgovoriIzbrišiprofesorji net.
moč komentarja: -5 +44
Od nepedagoškega delavca do asistenta "eksperta" za boomerang, nato masažo, nato informatiko... Kaj bo sledilo? Komu bi ta boomerang moral prileteti nazaj v glavo?
moč komentarja: -7 +29
Groza, popolna nestrokovnost vsaj kar se tiče informatike v športu...
Vsi, ki tako pljuvate čez Zorana, niste kos njegovi nestrokovnosti in ne morete/ne znate dvigniti zapornic, ki jih je on kot velik ekspert spustil. Boomerang vas je očitno zadel in ne pridete k sebi. Pometite raje pred svojim pragom.
IzbrišiProtizaporničar
Anonimni 8.36
IzbrišiTvoj način razmišljanja je kriminalen, zato ne razumeš. Uporniki nismo izprijeni kot zorani iz KO, zato da bi se za nečedne namene povezali z Jankovićem in na način SPL d.d. ustrahovali in izsiljevali več tisoč stanovalcev v naselju. Legalen boj proti mafiji pa zahteva več časa in potrpežljivosti, zato je stanje v naselju takšno, kot je.
Je odvetnik že spustil kak dimni signal?
OdgovoriIzbriši