Danes sta bili umaknjeni dve zapornici. Nehajte nas izsiljevati. Spoštujte zakone Republike Slovenije. Nehajte krasti pa boste imeli zapornice.
Puhova (na zalost je objektiv bil umazan):
Reboljeva:
Ta blog vodi anonimna skupina občanov, katero lahko kontaktirate prek komentarjev, ali nam pišete na bestlandija@gmail.com. MI NIMAMO NIČ PROTI LEGALNI POSTAVITVI ZAPORNIC! Zapornice niso naše čeprav smo jih plačali. Izbira SPL za upravnika SPL je absolutno predraga in je storjena mimo vseh zakonov. Zapornice mora upravljati MOL iz mestnega proračuna in ne mi, ne Varnost Ljubljana in ne SPL. Za vaše reakcije bazirane na obvestilih na tej strani nobeden ne bo prevzel odgovornosti.
Očitno se stanovalci hitro učimo-Vrnite za začetek tipko B v vse ulice, kajti to bo odslej očitno vsakodnevna praksa v vseh ulicah.
OdgovoriIzbrišiPa ja se to ni zgodilo tud LUKINU a je tud njegova rampa padla- Najbolje da spi pod njo!!
OdgovoriIzbrišiFotograf isti storilca različna, policija obveščena, dolgo ne bosta mirno spala. Če bi želel delovali protizakonito kot storilca bi v tem trenutku objavil kdo sta in pozval naj jim naprimer ponoči odstranijo gume iz vozil če se že danes šravfa :) Seveda pa nekateri spoštujemo zakone in takih primitivnih reči ne počnemo.
OdgovoriIzbrišiSeveda, vi ste najsvetlejši zgled morale in etike.
IzbrišiTi kar grozi naprej, govno izsiljevalsko.
IzbrišiKamere imate. Uporbite jih, če si upate. Objavi kar češ govno lopovsko.
Mi vemo da nismo lopovi in kriminalci. Mi smo le zadevo postavili v originalno stanje.
Za čez 300000 eur ste okradli sosesko. Tožite če ste frajerji. Komaj čakamo.
MI nismo nič ukradli. Mi smo le razmontirali.
IzbrišiNaslednjič bomo nesli lasrtniku, ker se očitno kdo neprimerno igra z njegovo lastnino.
15:58 vi ste dejansko pomešali vsemi pojme in ne razumete osnov prava. Kot je bilo že napisano na tem blogu delujete po principu buldožerja. Vsi vemo, da to ne bo dolgo trajalo in tiste, ki ste uspeli prepričati v svoj prav, boste jutri imeli za svoje sovražnike in dolg do njih... Ostali smo vaši sovražniki že danes. Preostalo vam bo le iskanje novega bivališča.
IzbrišiKaj je Zoki, slabo spiš? Vroča linija direkt z Varnost Ljubljana in SPL?
OdgovoriIzbrišiVsaj upam da je plačilo temu primerno.
Zoki bo jutri masiral. Mora bit spočit! Kaj bi rad?
IzbrišiBojda bo danes ob 20h orginizirano šolanje za demontažo droga zapornic.
OdgovoriIzbrišiTečaj vodijo Lukin, Jarnovič asistirata pa Požar in pa Lazar
Vabljeni vsi :
Kje? Ali orodje dobiš tam, ali ga moraš prinesti s seboj?
IzbrišiKljuč prineseš s seboj. Na amazonu je cena samo 0,79 EUR. V iskalnik vpiši "Dreikantschlüssel DS 1".
IzbrišiŽenske bi pa rabile en tečajček! Bo kakšna ponovitev ali premiera?
IzbrišiCONRAD
IzbrišiČAS ZA DELOVNO AKCIJO
TOOLTIME
8-delni komplet obročasto-viličastih ključev TOOLCRAFT
Pri roki vedno pravi ključ!
8-delni komplet obročasto-viličastih ključev
• Zev ključa 8/9/10/11/13/14/17/19 mm.
• Material: Krom-vanadijevo jeklo, mat kromirano
Stara cena: 33,95, akcijska: 28,95 €
Naročite sedaj »
Bravo sosedje. Tako se dela. Imate mojo podporo. Včeraj je gospa, ki se je oglasila po pritisku tipke B, izgubila živce, ko sem zahteval pojasnila, ko ni hotela dvigniti zapornice. Sam se ne mislim predati in jim bom težil "do nezavesti". Več, ko nas bo vztrajalo, lažje in hitreje bomo dosegli odpravo trenutnega stanja. Zoran nam ne bo odrejal kaj smemo in kaj ne.
OdgovoriIzbrišiA se je policija že odločila na čigavi strani bo?
OdgovoriIzbrišiZanimivo, na ostalih treh ulicah ni nobenega problema, nobenega vandalizma, vse teče kot je treba, imamo kartice in nemoteno vstopamo noter in ven.
OdgovoriIzbrišiTreh ulicah? A ste tudi brati pozabili banda izsiljevalska?
IzbrišiDobili boste vse kar ste naredili Z OBRESTMI.
Ne bom prenašal da me norci in psihopati maltretirate. NE BO ŠLO!
Na nobeni ulici ni VANDALIZMA drogovi so odmontirani, ker stanovalcem ni omogočen dostop do njihovih bivališč. Ko bodo varnostniki spuščali stanovalce domov po pritisku na tipko B tudi ne bo potrebe, da se drogovi zapornic demontirajo. Drugače pa tisti, ki ste podpisali pogodbe še enkrat preglejte, kaj ste podpisali.
Izbriši9.41 Na preostalih ulicah ni brez problemov. Ne drži kar govoriš. Frustracije so velike. Močno narašča želja po kljubovanju. Zaenkrat le v glavah. Ne bomo se pomirili dokler ne boste odšli. Vi nam na lopovski način ne boste krojili življenja. Kaj naredi človek, ko je stisnjen v kot? Jaz si ne želim tega. Želimo si le pravno državo, red, poštenost, iskrenost, preglednost poslovanja, neizsiljevanje, resnico. Vi pa taki nikakor niste. Ste veliki pokvarjenci. Ali imate svoje otroke? Pomagate ustvarjati svet, ki bo do malega človeka še bolj neprijazen kot je sedanji. Bi si to želeli tudi za svoje bližnje?
IzbrišiSnetje zapornic (ob upoštevanju vseh problematičnih okoliščin, povezanih z njimi) ni vandalizem, temveč po mojem mnenju povsem legitimni protest proti načinu, kako so bile postavljene.
IzbrišiTako je! Se strinjam.
IzbrišiOpala, še borci za pravno državo smo dobili svoje strinjače :)
IzbrišiBrez zamere, malo pogrešamo gospoda vejico :)
Še ena, ki se strinja z 14.42 .
IzbrišiDemontažo zapornic vrednotim moralno višje kot montažo istih. Oboje je potekalo in poteka brez soglasij, le da se demonterji
• lažno ne predstavljajo za predstavnike stanovalcev,
• za svoj ščit ne izrabljajo predstavnike NO,
• sproti poročajo o svojem delu,
• upoštevajo tudi mnenja drugih,
javno zagovarjajo svoja stališča in
se ne skrivajo na tajnih lokacijah itd., itd.
Gospod vejica pa, predvidevam, čaka v zasedi.
MI ne jemljemo nobenih pravic katere nam ne pripadaja pa tudi pravic za katere mislimo, da nam pripadajo.
IzbrišiTa akcija je javni protest, s katerim želimo povabiti bloke, da se organizirajo in uprejo.
Umik zapornic je predvsem BREZPLAČEN in tako kot to dobro opažate, narejen brez soglasij vendar prav v tem je poanta. Čigavih soglasij? Naša akcija ima za cilj, da se vprašate koliko smo dejansko nemočni pred samovoljo organizatorjev.
Kaj pa če n bodo namontirali zapornic nazaj? A si kdo od sosedov upa namontirati zapornico in zapreti cesto? Kaj oa če bodo jutri zahtevali dodatnih 200000 ali kar prekinili pogodbo?
Akcija!
Cilj, ki si ga zastavljate v tej akciji, mi ugaja. Vsi, (tudi KO& njihovi) moramo spoznati, da smo brez pravne države nemočni pred samovoljo raznih skupin!
IzbrišiSoseda, ki je odmontiral rampe, mimogrede mu čestitam, bi prosil, da napiše priročnik za demontažo ramp in seznam orodja (vrsta in dimenzije), ki se potrebuje pri demontaži.
OdgovoriIzbrišiV kompletu orodja v avtomobilu sigurno ni vsega orodja za demontažo ramp.
Smiselno bi bilo, da se za stanovalce BS3, tak komplet predpiše kot obvezna oprema za vstop v BS3
Potrebuješ natični ključ 19 in pa imbus ključ 5 vse to se dobi v Merkurju in seveda malo časa.
IzbrišiSnameš plastiko pod njo je vijak, ki ga odviješ, s strani droga pa je imbus vijak, ki ga samo sprostiš in potem lahko drog snameš iz prirobnice .
Torej če vam varnostnik ne dvigne rampe ga obvestite, da boste kot stanovalec ki mu onemogoča dostop do vašega doma prisiljeni drog zapornice demontirati.
Lep pozdrav vsem-ki se ne strinjate z načinom in delom KO, SPL in FNO
Ne rabite nobenega klicati. Enostavno odmontirajte zadevo. Tukaj gre za protest. Kartice nam na koncu koncev še vedno delajo. Mi protestiramo mi ne izvajamo samovolje!
IzbrišiOprosti, zame je vsako dejanje posameznika ( ali skupine), ki spreminja življenjske pogoje drugega brez njegovega konsenza, samovoljno dejanje.
IzbrišiIzgovor na protest je lahko morebiti le olajševalna okoliščina.
Preberi sodno prakso, pa ti bo jasno o čem govorim. Preberi, pa ti bo jasno kdo je tukaj komu in kdaj spremenil pogoje in koliko to "stane".
IzbrišiTule je zaznati velik napredek pri zaporničarjih, in sicer en tak skrajno minimalni premik v smer racionalne diskusije. Kar je OGROMNO! :) V potrditev, da gre res za premik, prosim zaporničarje za premislek o naslednjem vprašanju; kdaj kasneje si upam naivno pričakovati od zaporničarjev tudi nadaljnje premike v racionalnost, z njimi pa tudi odgovor na naslednje vprašanje:
IzbrišiPo kateri logiki mi peščica sosedov omejuje dostop po javni cesti do moje garaže in drugih nepremičnin v moji lasti? Namig: poskusite s stanovanjsko zakonodajo, vendar poiščite konkreten člen (v pomoč: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO2008 in http://pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=ZAKO1263 in http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV8674).
Hvala! :)
Aha... Vi ste tukaj novi?
IzbrišiNjim niti policija ne zaleže. Bodo pa...
Delate tudi med vikendi ali samo med delovniki?
OdgovoriIzbrišiDanes zjutraj Puhova. Čakamo fotografije sosedov.
IzbrišiNeverjetno efektni ste :v treh dneh 4, ne v štirih letih 4!
IzbrišiAbsolutno. Ti kar delaj naprej. Naj te nič ne skrbi.
IzbrišiSaj imaš vse "naštudirano" a ne da?
Nisem tisti, ki misliš, da je. Jaz ne grizem, spremljam vas s simpatijo.
IzbrišiNIso efektni, so defektni vandali.
OdgovoriIzbrišiTo je tvoje mnenje, ki te jezi njihovo početje, kakor je njih vaše. Dosegli so svoj namen. Počnejo natančno to, kar ste vi: brez soglasij, mimo vseh zakonov in predpisov si krojijo svoje trenutne življenjske potrebe. Zakaj pa se vam njihovo početje zdi defektno, vaše pa ne?
IzbrišiAnonimni25. januar 2015 00.51!
IzbrišiOsebe, ki se s protestno demontažo zapornic odzivajo na nezakonitost vzpostavitve vstopno- izstopnega sistema v BS3 in nedelovanje pravne države, si označil/a NAPAČNO IN ŽALJIVO!
Oblike vandalizma se med seboj razlikujejo, vsa pa imajo nekaj skupnega - POŠKODOVANJE ALI UNIČENJE STVARI (uničevanje spomenikov, klopi, igral na otroških igriščih, dreves in parkov, telefonskih govorilnic, skrunitev grobov, razbijanje veliko okrasnih plošč na zidovih, šip in uličnih svetilk, pisanje po zidovih, prevračanje smetnjakov, uničevanje prometnih in drugih znakov, parkiranih avtomobilov, nogometni huliganizem, metanje kamnov na mimo vozeča vozila, v okna vlakov, nastavljanje skal na železniške proge ipd.)!
Kazenski zakonik Republike Slovenije kaznivega dejanja "vandalizem" ne definira kot posebno kaznivo dejanje, ampak se ga lahko obravnava kot prekršek ali kaznivo dejanje glede na NAMEN izvršitve dejanja ter posledice tega dejanja.
NAMEN JE DOBER, POSLEDICE SO LAHKO KVEČJEMU ODPRAVA NEZAKONITOSTI V VZPOSTAVITVI VSTOPNO-IZSTOPNEGA SISTEMA BS3.
Trenotni izidi:
OdgovoriIzbrišiPuhova 3
Trebinjska 0
Maroltova0
Reboljeva 1
Mi smo Puhova
Uporniki niso zapravili stanovalcem 260 000€ za montažo( 60 000€ baje še znaša dolg do LPT) in trenutno želijo stanovalcem izpuliti dodatnih 100 000€ .
OdgovoriIzbrišiČe te številke seštejete dobite 420 000€. Kaj mislite kaj se da za to ceno zgraditi?
Žal v BS3 štiri zapornice, ki zaradi zaporniškega režima ne bodo obstale dolgo.
Bravo LUKIN bravo Lazar bravo Požar in najbojši si Jarnovič
00.51, ah dajte, no! Vaša trditev je verjetno le vzdih nemoči. Gotovo se zavedate, na kako trhlih, predvsem pa pravno spornih temeljih sloni ta "projekt" postavitve zapornic, s katerim grobo kršite pravice stanovalcev glede dostopa do svojih bivališč.
OdgovoriIzbrišiBravo, ne dajte še sosedje... Skupaj bomo pregnali zaporničarje v Brezizhoden položaj, ker nas je veliko preveč, da bi nas lahko premagali.
OdgovoriIzbrišiPojem ves KO in ostale kriminalce z rampami vred!
OdgovoriIzbrišiA je na Reboljevi zapornica še vedno dol?
OdgovoriIzbrišiNa reboljevi je vse tako kot mora biti.
OdgovoriIzbrišiNa Reboljevi nič ni tako, kot mora biti - po zaslugi Jankovića in SPL & KO.
IzbrišiNa reboljevi je vse tako kot mora biti.
OdgovoriIzbrišiTo pomeni, da so zapornice dvignjene, KO in SPL pa sedijo.
SLIKE...objektiv umazan???
OdgovoriIzbrišiali so se ob slikanju nekomu močno tresle roke :D
Iskreno ne vem. Obe zadevi so slikani z enakim telefonom in z enakimi rokami.
IzbrišiPa kar se tresenja tiče počakajte, da boste videli tožbo. Takrat se vam bodo tresle...
OdgovoriIzbrišiRampe???
OdgovoriIzbrišiDa. Zapornice se vam bodo tresle.
IzbrišiSaj to se pa ja že sedaj.
Izbriši"Anonimni26. januar 2015 03.21
OdgovoriIzbrišiPa kar se tresenja tiče počakajte, da boste videli tožbo. Takrat se vam bodo tresle..."
Močni ful ampak samo na jeziku! Troblezlanje!
predno bo tožba,če sploh bo !?
OdgovoriIzbrišibodo že te zapornice strohnele od starosti !
In problem parkiranja še vedno ostaja enak, kljub intelektualni mojstovini kriminalcev zoranov iz KO ...
IzbrišiZapornice bodo zgnile od sramu, ne od starosti.
IzbrišiEtažni lastniki niti prej niti sedaj ne morejo z gotovostjo računati na to, da bodo v naselju našli prosto prosto parkirno mesto. Z zapornicami pa je njihov položaj še slabši, če so v ta namen plačali kartico, pa prostega parkirnega mesta prav tako ne dobijo, ko ga potrebujejo. Prisiljeni so bili plačati za golo upanje, ki je bilo doslej vsaj brezplačno.
Se strinjam z zgornjim komentatorjem.
IzbrišiStarejši pa morajo sedaj dostavo hrane in obiske terapevtov in drugih zdravstvenih delavcev plačevati, čeprav dopoldne ni bilo in tudi sedaj ni problem dobiti prostega parkirnega mesta. Tako izrabijo vso kvoto ur, za sorodnike ne ostane nič, kaj šele za kakega prijatelja, ki še vozi v poznih letih!
Pa smo pisno oddali predlog KO-ju, da naj se kvote začnejo obračunavati šele po 13:00 ali 14:00 uri, pa ni bilo upoštevano!
Dopolnjujem: ...naj se kvote začnejo obračunavati šele po 13:00 ali 14:00 uri do 8:00 ali 9:00 zjutraj,.....
IzbrišiKO je gluh za pripombe in predloge. Obrniti se morate na predstavnika v svojem NO; torej ne na svojega upravnika, ne na SPL, ne na MOL ali JP LPT, ampak na svoj NO.
IzbrišiSaj smo prav njim dali pisne predloge! Glede na to, da se naš predstavnik z marsičem ni strinjal, pa so bili vsi njegovi predlogi -ustni in pisni- ignorirani.
IzbrišiAnonimni27. januar 2015 01.50
IzbrišiAli še vedno ne veš, da naši NO nimajo mandata odločati o zapornicah?Posreduj link zakona ali drugega akta, ki jim to dovoljuje! Oni lahko le nadzorujejo svojega upravnika zgradbe! O tem je bilo v tem blogu že veliko napisanega.
Tako je, nekateri NO so zraven pri KO kot navadne glasovalne ovce, druge NO se ignorira, kot da ne štejejo. In ker je celoten sistem protizakonit, so vaše možnosti predlogov in pritožb izčrpane, dokler se ponovno ne vzpostavi zakonito stanje. Ne preostane nam nič drugega kot to, da se po pravni poti rešimo SPL & KO, s tem pa tudi njihovega bedastega in protizakinitega sistema zapornic. Žal bo tudi tožba zaradi nedelovanja več pristojnih uradnih organov precej kompleksna.
IzbrišiAnonimni27. januar 2015 00.50
Izbriši"Prisiljeni so bili plačati za golo upanje, ki je bilo doslej vsaj brezplačno."
Enkratno si tole povedal : v enem samem kratkem stavku se odraža beda današnjega stanja v BS3!
To je približno tako, kot da bi kupec že pri vhodu v trgovino moral plačati za obleko, ki mu je ugajala v izložbi, nikjer pa ni rečeno, da imajo na oddelku še njegovo številko.
Ta stavek je prekopiran iz tožbe proti MOL zaradi parkomatov v Trnovem. V tožbi na strani stanovalcev kot eden od upravnikov nastopa tudi SPL. V BS3 pa SPL počne točno to, čemur nasprotuje v Trnovem. Tako dela ta upravnik.
IzbrišiDons bomo spet lomili zaporničarje. Kje ste kriminalci? Čas zaporničarjev se izteka. Ovire na javnih cestah bodo padle! Kaj tlele to komu še ni jasno?
OdgovoriIzbrišiProtizaporničarjem se je skisalo, ko vidijo, da ne morejo nič, se poslužujejo vandalizma, ko bojo pa škodo žačeli plačevati, takrat bojo pa pristali v Polju.
OdgovoriIzbrišiČigavo škodo? Nobene škode in vandalizma ni bilo, če seveda ne govorimo o izsiljevanju in ustrahovanju s strani SPL & KO.
IzbrišiA res... 10:09 a se je res že komu skisalo? Daj pojasni no malo kako zgleda en skisan protizaporničar? Kolikor je videti je v naselju le kopica nezadovljnih sosedov... Člani KO pa se predvsem skrivajo in nas niti v oči več ne upajo pogledati. Čas je definitivno na strani pravice in zapornice so obsojene na odstranitev... in to zaradi takih amaterskih pristopov uvedbe, kot smo mu pravkar priča.
IzbrišiKako se kisajo protizaporničarji (kot kislo zelje ali kisle kumarice)? Prosim za recept, ker imam veliko potencialnih kandidatov, ki bi jih rad skisal.
Izbrišio, boste videli kaj vas šele čaka.
Izbrišičakali smo da ste naredili svoje. zdaj ne bo več miru dokler ne boste poplačali narejeno.
Celotno naselje je čedalje bolj kislo zaradi teh zapornic.
IzbrišiRecept: MOL + SPL + KO (v enakih deležih po 1/3).
No, kaj pravi odvetnik? Bo tožba ali ne bo? Me kot stanovalca zanima, ker ne nameravam podpisati pogodbe.
OdgovoriIzbrišiPravilno. To pomeni, da niste ovca. Tožba bo.
IzbrišiV kolikem času pa pričakujete razsodbo (glede na to, da se tožbe med seboj tudi razlikujejo po pričakovanem času obravnave)?
IzbrišiTo je še prezdodaj napovedati. Vsekako bo odločba za stanovalce prepozno (ker celotno naselje že predolgo trpi), za SPL & KO prezgodaj (ker si obetajo mastne rente).
IzbrišiJa zaporničarji nekateri boste verjetno pristali na realnih tleh -tam pa boli.
OdgovoriIzbrišiEdini, ki v naselju dela škodo ste vi. Uspeli ste skregati stanovalce in za to boste tudi kaznovani.
pa dajte že enkrat snet te zapornice pa si jih nesite pod posteljo,da bo že končno mir.
OdgovoriIzbrišikako pravijo.PES,KI laja ne grize !
Tudi mačke, ki mijavkajo, ne praskajo vse!
IzbrišiMisliš pod Jankovićevo posteljo - ker zapornice so še vedno last MOL/LPT, ne pa od etažnih lastnikov.
OdgovoriIzbrišiZakaj mediji molčijo? Jih nihče ne pokliče ali gre za zapovedan informacijski molk?
OdgovoriIzbrišiBojijo se Jankovića in mafije.
IzbrišiV Mariboru bi rampe že gorele!!!!
OdgovoriIzbrišivhodna zapornica na Trebinjski je Odprta. Očitno spet nekaj ne "štima"
OdgovoriIzbrišiHekerski vdor brez zaščite
Izbriši07.41
IzbrišiSi toliko srečen, da si Odprta kar z veliko pisal?
Tale dežurni pisec hodi od ulice do ulice in čekira stanje, da lahko potem piše, ima pač 25 ur časa na dan in si s tem krajša čas.
IzbrišiHa, ha, ha SPL bo imel očitno hude probleme z vzdrževanjem. Diverzanti so bili zopet na delu . Bravo sosedje. Ne jim dat dihat...
IzbrišiAnonimni 9.31 imaš prav, je hudič če imajo upokojeci preveč časa, potem pa neumnosti počnejo.
OdgovoriIzbrišiBolje tako, kakor pa da bi kradel delo mladim!
IzbrišiPoserjem se na takšne "mlade" ali pa to "delo" katega vam upokojenci lahko ukradejo.
IzbrišiKaj je Zoran, a zdej ti gredo pa že penzionisti na živce?
OdgovoriIzbrišiSi mi odgovoril, kar s 3 maili zapored, pa Niti enkrat nisi zadel. Naj ti pomagam. Pripeljal sem se iz službe in končno brez problemov zapeljal do svoje garaže. Ja... Veš tudi taki smo, ki imamo svoje garaže in si nam z zapornicami na dnevni ravni zagrenil življenje.
a je zapornica še vedno "pokonci"? Za kakšen hack je pa šlo?
IzbrišiTudi TREBINJSKA ja ratala PUHOVA!!
IzbrišiKaj ZORAN vrag je uzel šalo.
Tud Trebinjsko bo treba tožit al kaj?
ŽIVELA PUHOVA
IzbrišiŽIVELA REBOLJEVA
ŽIVELA TREBINJSKA
ŽIVELA
Zdaj pa čakamo še na MAROLTOVO kdaj bo padla zapornica tam.
OdgovoriIzbrišiKljuče v roke pa bo.
IzbrišiAnonimni 11.40 zdaj si pokazal kakšen EGOIST si, imaš GARAŽO, zato ne privoščiš dugim normalno parkirati, veš vsi nismo imeli takšne sreče kot ti, da bi kupili garažo, pa tudi premalo jih je tako kot parkirnih mest, poleg tega pa tisti, kateri imate garažo vam ni treba plačati kartice, brez problema ste jo dobili za vstop v garažo.
OdgovoriIzbrišiAnonimni 23.52 ves čas kažeš, kakšen KRIMINALEC si. Ni res, kar pišeš. Če hočeš dobiti kartico za garažo, moraš podpisati izjavo, da se strinjaš s protizakonitimi pravili dostopa do svoje nepremičnine in da ti lahko kartico SPL ali KO kadarkoli in brez obrazložitve zablokira.
IzbrišiAnonimni 23.52 Kakšne NEUMNOSTI pišeš?! V čem te pa lastnik garaže ovira pri parkiranju? On tebi omogoča lažje parkiranje, ti bi ga pa še kaznoval, ker želi garažo normalno uporabljati.
IzbrišiZa tvoje težave s parkiranjem niso krivi lastniki garaž. Tvojih težav s parkiranjem ne rešujejo zapornice. Ali res ne razumeš tega? Zapornice ti nič ne pomagajo pri iskanju parkirnega mesta zvečer. Parkirišče je v vsakem primeru polno. Zapornice povzročajo stanovalcem le še dodatne probleme.
Poleg parkiranja so veliki problemi naselja še upravnik, kot je SPL, in kriminalci zorani, ki si jemljejo pravico, da drugim protizakonito diktirajo način življenja.
SRAM VAS BODI, tebe, Lukina, Lazarjevo, Jarnoviča, Boljko in kar je vas je še zraven, ki ste SPL omogočili protizakonite rente!
Starejši stanovalec, ki je brez avta, mi je povedal, da mu je član/ica KO "svetovala" kartico A, da naj bi bila "boljša". Plačal je položnico, pa mu telefonsko odpiranje ne deluje in hodi iskat hčerko k zapornici. Kar poslušal me je, ko sem mu povedal, kaj mora ukreniti in kako in kaj je s temi zapornicami.
IzbrišiNi res. NI RES. Imam garažo na Puhovi, stanujem pa na drugi ulici. Če želim imeti dostop do garaže MORAM podpisati zame škodljivo pogodbo. Če pa hočem na dopust in spakirati prtljago ali če s svojim avtom kaj pripeljem, kar ne morem nositi iz garaže- manša dostava ali malo večji nakup hrane, NE SMEM to pripeljati v ulico svojega bivališča, če ne podpišem pogodbe in PLAČAM. Tudi dostava za nekaj minut mi ni omogočena.
OdgovoriIzbrišiPa še nekaj. Tisti, ki imamo garaže NISMO EGOISTI. Na zadevo lahko pogledamo tudi takole: Da smo v naselju sprostili nekaj parkirnih mest in s tem OMOGOČILI drugim lažje parkiranje, smo vložili znatna sredstva za nakup garaže. Drugi ste pa to vložili raje v nakup npr. boljšega avta. Poudarjam, gre za drugačen pogled na zadevo, zato da ne bomo mi z garažami vedno egoisti.
Vse je res, kar pišeš. Ne razumem pa, zakaj se niste takim pravilom uprli. Zakaj molče prenašate to svinjarijo in podpisujete izjave ter plačujete dodatne kartice? Saj je iz veliko primerov jasno razvidno, da je članom KO samo do čim večjega zaslužka. Kaj pravite, zakaj?
IzbrišiDajmo za kriminalce zorane nekaj razčistiti, ker se stalno pojavlja očitek, kako poceni, da so bile garaže.
IzbrišiSam imam garažo na Puhovi, in sicer ta cenejšo (obstajata dve širini: ožja in širša). Pred seboj imam originalno pogodbo. Plačati je bilo treba v treh obrokih:
32.929 DIN do 30.6.1980,
82.323 DIN do 30.9.1980,
49.393 DIN do 15.12.1980.
Če te znesek revaloriziramo na današnji dan (https://www.stat.si/indikatorji_preracun_reval.asp), dobimo končno ceno ta cenejše garaže na Puhovi v višini 16.756 EUR. Pa vsako leto stanejo stroški vzdrževanja še dobrih 100 EUR.
Garažo sem torej drago plačal. Danes so iste garaže naprodaj za 10 do 12 tisoč EUR. So naprodaj! In ves čas so lepo vzdrževane. Naknadno so bila montirana še železna drsna vrata, ki se odpirajo z daljincem.
Nihče mi ne more očitati, da sem do česa prišel prepoceni. Še najmanj kriminalci zorani, ki so si izmislili protizakonite zapornice, ki popolnoma ničesar ne rešujejo, ampak stanovalcem povzročajo le nove težave, podjetju SPL pa nezaslužene mastne rente!
Zoran Janković je ob nastopu svojega prvega županskega mandata ponujal ljubljanskim soseskam sofinanciranje izgradnje novih garažnih hiš do 1/2 vrednosti. Kolikor vem, se je za to možnost odločilo samo eno naselje. V BS3 smo imeli še leta 2009 možnost izgradnje novih garaž po 10.000 EUR za posamično garažno mesto. Stanovalci tudi za to možnost niso pokazali skoraj nobenega interesa.
Zato zavračam take etikete s strani zaporničarjev, teh kriminalcev zoranov, kakšen srečnež sem, da imam garažo! Hvaležni bi mi morali biti, da nas je bilo takrat toliko zglednih stanovalcev, ki smo garažo kupili, čeprav nas nihče ni silil.
Prav lastniki garaž smo največ od vseh pripomogli k temu, da lahko vi danes parkirate pred svojim stanovanjem. Kljub temu pa mi odrekate pravico, da tudi sam pripeljem avto do parkirišča, kadar želim kaj večjega odnesti noter ali ven. Izmislili ste si protizakonit sistem, po katerem mi lahko dostop do garaže oziroma magnetno kartico kadarkoli in brez obrazložitve onemogočite.
Počasi vas imam res že preko glave dosti. Zaslužite si zapor. Če ste lahko zaradi česar srečni, je samo to, da po zaslugi te skorumpirane in mafijske države sploh še lahko tacate na svobodi. SRAM VAS BODI
Saj jaz 01.09 nisem podpisal pogodbe. In jo tudi ne bom.
IzbrišiSte EGOISTI In ste imeli hudičevo srečo, da ste lahko KUPILI garaže, danes pa nam nagajate, kateri nismo imeli te sreče. Kako je že: sit lačnemu ne verjame.
OdgovoriIzbrišiKakšno srečo, neki! Bili smo neumni, DRAGO PLAČALI za garaže, ko ni bilo treba, zdaj nas pa zaradi tega kriminalci zorani iz KO podjebavajo, ker pravna država ne deluje.
IzbrišiAnonimni 00.17 zablokira jo edino v primeru, da z njo spuščaš druge avtomobile noter, ker velja isto kot za mene: en avto - VSTOP - IZTOP.
OdgovoriIzbrišiVi res ne razumete, ne morete ven iz svojega kriminalne logike. Vi, SPL, KO in kar vas je še takih, mi ne morete zakonito preprečiti dostopa do moje garaže, do katere je dostop neposredno z javne ceste. Glejte, če jaz kršim neka pravila, čeprav so protizakonita, bi vi lahko poskusili izterjati odškodnino, če vam je s tem nastala. Ne morete pa mi zaradi uporabe ali zlorabe neke magnetne kartice preprečiti uporabljati moje lastnine. Lastninska pravica je med ustavno varovanimi kategorijami zelo visoko. Če res ne razumete tega, ste miselno ostali daleč zadaj v komunizmu. Ali pa ste preprosto KRIMINALEC. Verjetno ste kar oboje.
Izbriši…«če jaz kršim neka pravila, čeprav so protizakonita, bi vi lahko poskusili izterjati odškodnino, če vam je s tem nastala. Ne morete pa mi zaradi uporabe ali zlorabe neke magnetne kartice preprečiti uporabljati moje lastnine.«
IzbrišiTale tvojo trditev je potrdilo tudi Okrajno sodišče v Ljubljani v Sklepu z dne 8.5.2012 zoper toženo stranko zaradi motenja posesti (13. stran, konec prvega odstavka)
Prodaj garažo, interesentov kolikor hočeš, pa boš lahko parkiral tako kot mi ostali, in izkusil vso bedo parkiranja na prepolnem parkirišču že zgodaj zjutraj, takrat ko boš dosege, da ne bo zapornic, imej jajca prodaj.
OdgovoriIzbrišiInteresentov ni, kolikor hočeš. Na vhodnih vratih garažne hiše pogosto visijo oglasi o prodaji garaže. Bedo parkiranja pa izkusim kljub garaži, saj avto uporabljam tudi za dostop do parkirišča, kadar pridem iz šopinga, grem na izlet/morje ali kadar pridejo obrtniki. Zdaj je s temi zapornicami samo še slabše, saj ne rešujejo ničesar, z njimi pa izgubljamo dragocen čas, namesto da bi se ukvarjali s sanacijo parkirišč in urejanjem ZK stanja zemljišč. Ne mi tukaj buče kriminalcev zoranov iz KO prodajat še vi!
IzbrišiŠe enkrat prodaj, da ne boš tako velike bede doživljal, ko prideš iz šopinga, prodaj.
OdgovoriIzbrišiHvala za nasvet. Če se bo kriminal SPL & KO nadaljeval, bom prodal tudi stanovanje.
IzbrišiMa mamu li ti ja jebem govnetovu. Ti boš meni, da bom prodal.
IzbrišiJaz ga bom prodal takrat ko bo to meni ustrezalo tebi bom pa pustil Cigane, pa da vidim po kakšni ceni boš pol ti prodal svoje. Boš videl. Sosed od zgoraj me je jebal da sem proti zapornicam ker imam veliko obiskov. E boste videli banda pokvarjena bedna in jadna kurčeva.
Nimate dveh obiskov letno in nimate, da bi plačali normalnega parkirišča zato verjamete v "kitajsko" varijanto za 40 evrov bo vsaj nekaj.
IzbrišiBedniki navadni brez evra v žepu, to ste vi. Pa vas še lupijo Bogovi tega naselja. Naj vas. Dokler jim država ne bo stopila na prste.
Še enkrat prodaj, da boš okusil čar parkiranja, in boš potem še bolj vnet "prozizaporničar", pa stanovanje tudi, zakaj pa ne,en drekač manj.
OdgovoriIzbrišihahaha,res ja.Ta sam dreka in se baha.Nej se že spoka enkrat
IzbrišiDiskusija na nivoju SPL & KO, kaj č'mo: nič vsebine, relevantnih argumentov ali vsaj minimalnega poskusa za lastno racionalnost. S strani zaporničarjev zgolj in samo etiketiranje, laganje, izsiljevanje, zavajanje in goljufanje. Zato pa je toliko dreka v BS3 ... Ampak vaše veselje ob nedelovanju pravne države je groteskno. Ko bodo namreč odšli taki, kot sem jaz, se boste še utopili v lastnem dreku.
IzbrišiJa zaporničarji. Samo za denar vam gre. Ki pa ni vaš. Pohlepneži. Okrog prinašate ljudi.
OdgovoriIzbrišiTa diskusija o lastništvu garaž je nesmiselna: nekdo pač poseduje stanovanje, drugi še garažo, tretji celo več stanovanj ... Lastništvo (česarkoli) se tiče le lastnika in nikogar drugega. Si predstavljate, da še teh garažnih hiš (na Trebinjski in Puhovi) ne bi bilo, kakšna bitka za parkirni prostor bi bila šele takrat!
OdgovoriIzbrišiHkrati ostaja dejstvo, da zapornice lastnike garaž omejujejo oz. jim ovirajo mobilnost v naselju (npr. dostavo do doma, kot je bilo že zgoraj omenjeno). Kot tudi ostaja dejstvo, da je parkirišč v naselju za vse stanovalce z avtomobili premalo in zapornice k rešitvi tega osnovnega problema ne prispevajo ničesar .
Po svoje je kar smešno, da si peščica stanovalcev v sodelovanju s SPL skuša vzeti pravico, da ljudem omejuje dostop do njihovih nepremičnin, jim kroji režim obiskov, itd, oziroma skuša prek stiske s parkirnimi prostori v naselju sebi krojiti finančni dobiček. Gonilo vsega je torej samo KORISTOLJUBJE glavnih akterjev in nič drugega! "Argumenti", da se bo z zapornicami olajšalo oz.uredilo parkiranje v naselju, pa je navadno mešanje megle.
Ti se kar delaj pametnjakoviča,ja. Dejstvo je,da sedaj ni to parkirišče za študente sosednjih fakultet in ostale dnevne delavce,ki so se tu zastojnkarsko parkirali. Prav je da je en red.Red pa seveda ni vsakomur povšeči,to je jasno vsem. Zato se lahko kar naprej nekaj obkladamo,ampak sedaj je definitivno boljše,to sedaj vsak vidi. Upam,da bojo zapornice ostale,ker to sedaj vidimo kako nam je malo lažje.Če pa se bo red vzpostavil tako,da nam bo vsem pogodu pa toliko bolje.
OdgovoriIzbrišiAli bodo zapornice ostale ali ne, bodo rekla sodišča in ostali uradni organi.
IzbrišiEnako velja tudi za določene sosede in določene zaposlene na SPL, LPT in MOL.
Bomo pač videli kaj bo prinesel čas.
Eno in edino vem: za vse sosedje, ki jih ne moti nasilno jemanje ostalim in financiranje mafije, le da bi njim osebno bilo malo bolje je dobro da vem kdo so. Ne zanima me, da se mi javljate na ulici. Ne zanima me, da se pogovarjate z mano. Hvala vam, da ste mi povedali kdo ste.
Zapornice gor ali dol, padel bo ta sistem, ki sta nam ga vsilila SPL & KO, ker to ni noben red, ampak kriminal, ki je povšeči samo kriminalcem zoranom. Prav pa bi bilo, da bi bil red - zato bomo SPL & KO rekli adijo! Stanovalci so večinsko povedali, da nočejo SPL, ker jim zapornice pod njihovo komando niso povšeči.
IzbrišiDa sedaj ni nič boljše, lahko vidi vsak, ki mu kriminalci zorani niso zameglili uma.
Izgovarjanje na študente pa je larifari, ki je bil na tem blogu že večkrat zavrnjen.
hahaha
Izbrišina blogu zavrnjen
študenti
izgovarjanje
<človek kje ti živiš
v svojem sanjskem svetu
Verjamem, da bi bilo stanovalcem po godu, da bi naredili sledeče:
OdgovoriIzbriši- dvignili zapornice
- nagnali KO, SPL, ... iz naselja in pred sodišče
- izbrali NOVEGA upravljalca zapornic, ki mu pravna država ni tuja
- znižali ceno za 20 x
- uvedli pravičen sistem
- spustili zapornice
- ne vem zakaj bi dvignl zapornice in jih potem spustil
OdgovoriIzbriši- zakaj se ni že v štartu izbral druzga upravnika najbrš ni bil ponudnik samo edn
- predvidevam da delaš v ali si celo lastnik kakšne družbe za upravljanje ki ni bila izbrana
- kdor misli da se bi ceno lahko znižal za 20x nima pojma kaj govori in ne ve kakšni so vse stroški za takšen projekt že samo za delo administrativno zbrati podatke, programirati kartice in kupiti cca 3000 kartic, vzdrževanje ramp in sistema....
- predlagajte pravičen sistem (z nobenim sistemom ne bodo vsi zadovolnji)
Kartica stane 3 EUR (model IB 968. Če jih kupiš 3000, dobiš zelo dober popust. :)
IzbrišiČe bi izhajali iz tega, da mora biti sistem zakonit, bi hitro prišli do pravičnega: ne uvajati posebnih pogojev za upravičenost do kartic, ampak so upravičeni vsi stanovalci, ukiniti mimobežnost, plačilo iz obstoječih rezervnih skladov, upravniki obstoječi. Karkoli od naštetega zaostrite, dobite nekaj, kar je protizakonito.
Obstoječi sistem pa je slab in protizakonit zato, ker je želel rešiti problem, ki se ga z zapornicami ne da rešiti: problem parkiranja je seveda mogoče rešiti samo z dodatnimi parkirnimi mesti.
Jasno je, da bodo zaradi napačnih izhodišč pri snovanju sistema zelo kmalu sledili popravki v napačno smer, to je omejitev "ena kartica na stanovanje". Do takrat bo ta sistem služil zgolj SPL in nadzornikom, da se bogato omastijo z vplačili stanovalcev.
28. januar 2015 12.06 ne boj se, ne delam v in tudi lastnik kakšne družbe za upravljanje nisem. Nimam nikakršnih slabih namer. Hočem le pravico in fer odnos. Nočem biti pa stanovalec iz katerega se KO in SPL delata norca in mu kradeta denar.
IzbrišiAnonimni28. januar 2015 12.06
Izbriši"- predlagajte pravičen sistem (z nobenim sistemom ne bodo vsi zadovolnji)"
Komu naj ga predlagamo? Samooklicani KO je vse predloge ignoriral in forsiral le svojega brez javne obravnave!
Naslednjic ko bom imel spet avto zaparkiran cel teden zaradi studentov ali dnevnih migrantov, ki so parkirali v bs3 in odsli na delo v center pa mi pol pridite uporniki odstranit avto. Pa ko vam bo kasen student olupu blatnik ker ga briga za tujo lastnino in se ti zaletava v avto ker nezna obrnit avta potem zacnite uporniki kar zbirat evrcke ko vam bom izstavu racun za popravilo.
OdgovoriIzbrišiTle ocitno jamrate sam tisti ki ne veste kaj bi sami s sabo pa da sam kontrirate.
sedaj je bistveno bolje ko je zadevo prevzel spl kot prej ko je upravljal jplpt ceprav se se vedno zmuzne notri kdo ki mu ni mesta
Za tvoje težave niso krivi študenti, ampak ignoranca MOL in policije. Sedaj je slabše kot prej, ker nam je KO proti večinski volji stanovalcev poslabšal kvaliteto življenja, hkrati pa reševanje problemov praktično onemogočil, ker je v BS3 protizakonito pripeljal SPL. Dokler bo z zapornicami protizakonito upravljal SPL, imamo še manj možnosti za reševanje problemov kot prej.
Izbriši02. februar 2015 13.03
IzbrišiZoran, nehaj nam prodajati zgodb. Raje napiši, kako to, da tvojega podpisa ni na pogodbi?