četrtek, 29. januar 2015

Policija ne bo reagirala

Če bomo protipravno postavljene zapornice na vhodih v naše ulice umikali PROTESTNO tako kot do sedaj odpade tudi možnost osebne tožbe za samovoljnost po 310 členu.
Torej ne če ne bomo umikali zapornic zato, da bi si SAMOVOLJNO vzeli pravico vožnje po neki ulici ampak jih umikali PROTESTNO kot občani ki verjamemo v pravno državo (recimo na kakšni drugi ulici po kateri nismo imeli namen iti ali na ulici na kateri vsekakor imamo pravico iti skozi zapornico) si nismo vzeli nobeno pravico ampak le protestirali.

DODATNO: Enkrat ko umaknemo zapornico bomo snemali! To bo dokazno gradivo za samovoljo tistega kateri si je vzel pravice omejevati promet na javni cesti.

lp
Uporniki





Pošiljatelj: CN=Matjaž Caserman/OU=PULJ/O=POLICIJA
Datum: 29.01.2015 11:20:08


MINISTRSTVO ZA NOTRANJE ZADEVE
P O L I C I J A
POLICIJSKA UPRAVA LJUBLJANA
POLICIJSKA POSTAJA LJUBLJANA BEŽIGRAD
Posavskega ulica 3, 1000 Ljubljana
Telefon: 01 589 60 00, telefax: 01 589 60 15
E-pošta: pp_bezigrad.pulj@policija.si

Podpis: Matjaž CASERMAN
Datum: 29.01.2015   11:20
Številka: 2210-2895/2014-24  (3E691-04)
Šifra sporočila: N20150129-580974-_1


Zadeva: zapornice BS-3 - odgovor
Zveza: vaše pisanje 22.01.2015

Glede na podatke, ki ste jih navedli  v vašem dopisu z dne 22.1.2015 o
odstranitvi zapornice niso izpolnjeni znaki kaznivega dejanja. Prav tako
niso izpolnjeni znaki kršitve javnega reda in miru, tako da policija nima
zakonskih pooblastil zoper ukrepanje osebe, ki je na navedeni način
odstranila drog zapornice.

V zvezi izvajanja vstopa in izstopa  na območju BS-3, smo vam že
posredovali obrazložitev glede pristojnosti policije.

S spoštovanjem

Matjaž Caserman
policijski inšpektor III


                                Podpisnik:

                              Rado Jože Kerč
                        komandir policijske postaje
                       višji policijski inšpektor II

34 komentarjev:

  1. V uvodu govorite o 310. členu KZ-1-UPB2, kajne?

    OdgovoriIzbriši
  2. Počakajte da odvetnik oškodovanca poda predlog za kazenski pregon pa potem uprašite policijo če še naprej ne bo ukrepala. Kar snemajte bo še prav prišlo za dokazno gradivo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. E super. Prav zanima me kdo je oškodovanec?

      Izbriši
    2. Pogodba sigurno ni veljavna (razen, da je protiuzakonita).
      Razen tega, si z demontažo zapornic na ulici po kateri itak imam pravico da se peljem (veljavna mi je kartica) s snemanjem zapornice ne pridobim nobene pravice.
      Torej banda, lahko me "kušnete v rit".

      Izbriši
    3. Govno izsiljevalsko grozeče: po 310 členu se lahko vloži le osebna tožba (Pregon za dejanje iz prvega odstavka tega člena tt se začne na zasebno tožbo, za dejanji iz drugega in tretjega odstavka pa na predlog.)
      Mi ne jemljemo nobenih pravic. Mi le dokazujemo da sve vi eni navadni lopovi in izsiljevalci.
      Raje razmislite, ali ste vi slučajno pozabili kaj narediti, ko ste se počeli stvari ki ste jih počeli.
      Pa samovoljnost je tista manjša zadeva, ki vas bo doletela!
      Grozni ste!

      Izbriši
    4. 310 člen se uprablja prav za to kar ste vi počeli. Uzeli si pravico zapreti ulico z namenom, da bi obogateli.
      Najebali boste 100%.

      Izbriši
    5. Oškodovanec je lahko samo SPL, ker bo izgubil zelo obetaven mafijski posel s KO. Bo pa lahko svobodno gospodarsko pobudo nadaljeval v zaporu, samo malo manj svobodna bo.

      Izbriši
  3. A to pomeni da jih lahko odstranimo in za to ne odgovarjamo?

    OdgovoriIzbriši
  4. VSEENO PREDLAGAM, DA SI NADANETE KAPUCE IN SE NE POSNAMETE PRI TEM....KER BI LAHKO SPL MORDA ZASEBNO PREGANJAL :)


    AAAAAAAAAAALO, A STE PREBRALI?!?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. SPL vas ne more tožiti za škodo ker pogodba ni veljavna.
      Kar se osebne tožbe po 310 KZ1 tiče je zadeva takšna:

      KZ 310, tč. 1 Kdor si samovoljno vzame svojo pravico ali pravico, za katero misli, da mu pripada, se kaznuje z denarno kaznijo ali zaporom do šestih mesecev.

      Če si z demontažo ne boste uzeli nobene pravice (ne boste nič ukradli, ali odnesli, ali SI omogočili dovoz po cesti ali ste pravico vožnje po cesti že imeli) si niste uzeli nobene pravice. Ne tiste, ki vam pripada in ne tiste za katero ste le mislili, da vam pripada. Pač gre za protestno odmontiranje zapornic na občinski cesti in to ni kaznivo dejanje. Če bi pogodba bila veljavna bi vas lahko tožili za izpad dobička pa tudi to ne vem kako, glede na to, da smo jim že plačali. Pogodba pač ni veljavna in pika. To so jasno napisali iz Občine. Vaša pridobitev pri tem dejanju je torej 0, nobene pravice niste s tem dobili, nobenemu niste povzročili škodo, nič poškodovali ali odtujili in ne morete biti kaznovani.

      Pri SPL in "ekipi" je malo drugače. Oni so si recimo uzeli pravico zapreti cesto in s tem pridobili pravico do kontrole prometa in zaslužka.

      Izbriši
    2. ..." in s tem pridobili pravico do kontrole prometa in zaslužka."...
      Pridobili so tudi naše osebne podatke, telefone, nadzor nad obiski (celo urami obiskov)...

      Izbriši
  5. Anonimni: 10,29, 11.00, 23.52 nismo si jo "UZELI" ampak vzeli, tale beseda se ponavlja v vsakem drugem postu, to se pravi, da sam s sabo komentiraš, prav je vzeli ne "uzeli".

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. raje preberi zakon, pa ti bo jasno kaj te bo uzelo in kdaj...

      Izbriši
    2. Napiši kako si na "pošten način" izbral SPL za izvajalca.
      Kam je zginil preostali denar med ceno Varnosti Ljubljana in SPL?
      Zakaj pravi občina, da dokument kateri je pogoj za veljavnost pogodbe ne obstaja?
      Zakaj zbiramo po 40 EUR oz. 100000 EUR če je cena SPL za prvo leto le 50KEUR?
      Zakaj ste niste izbrali Varnosti Ljubljana za izvajalca ampak ste na "razpisu" izbrali SPL, varnost Ljubljana vzeli za podizvajalca?

      Izbriši
    3. Če mi nismo lasniki zapornic pomeni to, da ste nekaterim pomagali prepričati sosesko plačati 4000000 eur za eno veliko laž. Kaj bomo s tem? In kar ne odnehate?

      Izbriši
  6. "Uzeli smo 4.000.000 EUR" pa ta vaš znesek se množi kot zajci, iz sto tisoč ste prišli na ŠTIRIMILJONE, kje pa dajo tako velike obresti? , bi človek kaj vložil.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ti kar 400.000 EUR poskušaj razložiti. Da te vidim.
      Kako razlagaš dejstva, da dokumenta o prenosu lastništva ni ti pa kar rineš naprej?
      Kdo nam bo vrnil denar?

      Izbriši
  7. Ta cifra vam je verjetno cilj pa se vam ne bo izšlo -večkrat so bile številke napisane, prave, pa jih niste komentirali lahko bi bili tiho tudi tokrat.


    OdgovoriIzbriši
  8. V treh mesecih ste prišli iz 100.000.- Eur da 4.000.000.- (štirih miljonov) Vsak dan nove številke, verjetno se vam že malo kisa od izmišljenih laži.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 2600 kartic x 100 eur iz leta 2011 je 260000 eur
      2600 kartic x 40 eur iz leta 2011 je 104000 eur
      to je 364000 eur BREZ VSEH POSLOVNIH LOKALOV kateri placujejo po 300 EUR letno

      Kako razlagaš dejstva, da dokumenta o prenosu lastništva ni ti pa kar rineš naprej?
      Kdo nam bo vrnil denar?

      Izbriši
  9. Ne spomnim se, da sem leta 2011 plačal dvakrat, potenciranje pri matematiki, ti gre odlično in zavajanje tudi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa saj se ve, da je 40€ letošnje plačilo in da je letnica 2011 poleg tega zneska pomota. Potenciranja pa tu ni, saj so nekateri plačevali celo po dve kartici, ki jih ni upošteval-a.

      Izbriši
    2. Imaš prav. Res nobenemu ni jasno kaj je napisano.
      Razloži ti nam, kdo nas je nategnil in kdo nam bo nadomestil škodo. To ti malo težje gre..

      Izbriši
    3. Res je, nobenemu idijotu ni jasno kaj je napisano.

      Tvoja propaganda pa je popolnoma pravilno usmerjena, ker le še idijot lahko verjame, da je to kar delate pošteno

      Izbriši
    4. Kaj je matematik? Zmanjkalo črk na tipkovnici.
      Lopovi!

      Izbriši
  10. 1.Stanovalce so nategnili prvič pri izgradnji sistema -stanovalci smo plačali sistem in nismo postali lastniki, cena je bila absolutno previsoka in ni bilo javnega razpisa.
    2.Stanovalce so nategnili drugič Jarnovič, Lukin, Lazar, Požar, pri izbiri upravnika, pri pravilniku, pri ceni, pri pogodbi in še marsičem

    OdgovoriIzbriši
  11. A,ti je dolgčas, bi se rad z mano pregovarjal, veš ne da se mi, več tvojih miljonov brat, adijo.

    OdgovoriIzbriši
  12. 14:32
    Očitno je da si bolj "kratke pameti", ker ti ni očitno nič jasno... S tabo se pogovarjati ni nikomur v interesu, ker je nivo pogovora s tvoje strani na tako nizkem nivoju, da bi se ti še osnovnošolci smejali. Poizkusi v enem izmed treh vrtcev v naselju... Mogoče ti bo pa tam le kdo prisluhnil ... verjel pa ti tudi tam verjetno ne bo nihče.

    OdgovoriIzbriši
  13. Išče se:
    • okulist, da popravi pogled na stvari
    • električar, da priključi stik med nami
    • slikar, da nariše nasmeh na obraze
    • zidar, ki bi znal zgraditi naselje miru
    • vrtnar, da bi posadil lepe misli in razpoloženja
    • profesor matematike, da nas nauči računati drug na drugega

    OdgovoriIzbriši
  14. Rešitev je čisto enostavna SPL, KO, FNO adijo!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Odgovori
    1. Govorite o 4 zaornicah kot če bi šlo za viadukt Črni Kal.
      A, saj imate prav. Približno toliko so stale...
      Prav zanima me, kaj se bi vse dalo nabaviti za osnovno šolo MŠ, da smo njim dali teh 400.000

      Izbriši
    2. Lopovi. Za prejšnjiš so odgovornost prevzela Lozej in Razpornikova. Tokrat ste vi podpisovali. Vi dobro veste zakaj.

      Izbriši