Danes so stanovalci Ljubljanskega naselja BS3 s strani Oddelka za Goljufijske Dejavnosti v Prometu MOL v svoje poštne nabiralnike prejeli nova, a zdaj že tradicionalna, anonimna pisma brez štampiljk in podpisov.
Ljubljana, 7.9.2013
Danes so stanovalci Ljubljanskega naselja BS3 s strani Oddelka za Goljufijske Dejavnosti v Prometu MOL, ki v tem, z avti nabitem, naselju že vrsto let uspešno organizira nasilno pobiranje denarja s preprečevanjem dovoza do stanovanjskih blokov, v svoje poštne nabiralnike prejeli nova, a zdaj že tradicionalna, anonimna pisma brez štampiljk in podpisov.
Na črno beli fotokopiji OGDP MOL, bolj znan kot "reketaši", napovedujejo namreč, da bodo z 10.9.2013 nadaljevali svoje delovanje. Na začetku bodo stanovalce naselja na javno zasebnih ulicah varovali brezplačno, torej le z občinsko opremo in denarjem od davkov, kasneje, ko bodo izbrali zasebnega upravljalca, bodo za svoje storitve zahtevali ustrezno nadomestilo.
Po zakonu R SLO je kazen za vožnjo brez dovolilnice mimo prometnih znakov na začetku javno zasebnih ulic v naselju 160 oz. ("polovička") 80 EUR. Na vprašanje zakaj enostavno prometne ureditve v naselju ne kontrolirajo z občinskimi redarji so na Oddelku za Goljufijske Dejavnosti v Prometu odgovorili, da med drugim gre za to, da redarjev še uradno niso uspeli privatizirati.
"Model, ki ga imamo v naselju BS3 je dejansko bistveno boljši. Ulice so malo javne, malo zasebne, odvisno od tega kakor nam v določenem momentu paše. Z lastniki parcel smo se uspeli dogovoriti, da ne bodo delali večjih p...., in je zadeva več ali manj rešena. Lahko se tudi pohvalim, da nam je celo uspelo prepričati stanovalce da sami plačajo zapornice! Največji problem je tukaj seveda, oprostite na izrazu, butasti Kangler. Če ta ne bi bil toliko požrešen in dvignil toliko prahu s tistimi radarji, bi mi že zdavnaj uspešno reketirali večino slovenskih mest. Brez pravih zasebnih "reket redarjev", kako jih bomo imenovali, je vse bistveno bolj komplicirano. Konstantno se moramo posluževati različnih fantomski odborov, pošiljati anonimna pisma, groziti prek časopisov, izmišljevati pooblastila in še marsi kaj. Vsak od nas želi, da se to že enkrat reši, vendar se moramo zavedati, da je za vse to le potreben čas. Zaenkrat bomo zadevo poskušali urejati prek tako imenovanih zasebnih upravljalcev reket zapornic oz. "reket zaporničarjev" kako jim radi rečemo, ki jih bo seveda izbral naš fantomski koordinacijski odbor. Reket zaporničarji so v bistvu odlična rešitev, ker jih ljudje sploh nikoli ne bodo srečali. Veste kako se reče "daleko od očiju, daleko od pesnice!" se je na koncu našalil naš sogovornik g. Jebiveter Kradunc vodilni strokovnjak za grožnje, motne posle in zaposlovanje sorodnikov na oddelku OGDP MOL.
Kanglerjevi radarji
Ljubljana, 7.9.2013
Danes so stanovalci Ljubljanskega naselja BS3 s strani Oddelka za Goljufijske Dejavnosti v Prometu MOL, ki v tem, z avti nabitem, naselju že vrsto let uspešno organizira nasilno pobiranje denarja s preprečevanjem dovoza do stanovanjskih blokov, v svoje poštne nabiralnike prejeli nova, a zdaj že tradicionalna, anonimna pisma brez štampiljk in podpisov.
Na črno beli fotokopiji OGDP MOL, bolj znan kot "reketaši", napovedujejo namreč, da bodo z 10.9.2013 nadaljevali svoje delovanje. Na začetku bodo stanovalce naselja na javno zasebnih ulicah varovali brezplačno, torej le z občinsko opremo in denarjem od davkov, kasneje, ko bodo izbrali zasebnega upravljalca, bodo za svoje storitve zahtevali ustrezno nadomestilo.
Po zakonu R SLO je kazen za vožnjo brez dovolilnice mimo prometnih znakov na začetku javno zasebnih ulic v naselju 160 oz. ("polovička") 80 EUR. Na vprašanje zakaj enostavno prometne ureditve v naselju ne kontrolirajo z občinskimi redarji so na Oddelku za Goljufijske Dejavnosti v Prometu odgovorili, da med drugim gre za to, da redarjev še uradno niso uspeli privatizirati.
"Model, ki ga imamo v naselju BS3 je dejansko bistveno boljši. Ulice so malo javne, malo zasebne, odvisno od tega kakor nam v določenem momentu paše. Z lastniki parcel smo se uspeli dogovoriti, da ne bodo delali večjih p...., in je zadeva več ali manj rešena. Lahko se tudi pohvalim, da nam je celo uspelo prepričati stanovalce da sami plačajo zapornice! Največji problem je tukaj seveda, oprostite na izrazu, butasti Kangler. Če ta ne bi bil toliko požrešen in dvignil toliko prahu s tistimi radarji, bi mi že zdavnaj uspešno reketirali večino slovenskih mest. Brez pravih zasebnih "reket redarjev", kako jih bomo imenovali, je vse bistveno bolj komplicirano. Konstantno se moramo posluževati različnih fantomski odborov, pošiljati anonimna pisma, groziti prek časopisov, izmišljevati pooblastila in še marsi kaj. Vsak od nas želi, da se to že enkrat reši, vendar se moramo zavedati, da je za vse to le potreben čas. Zaenkrat bomo zadevo poskušali urejati prek tako imenovanih zasebnih upravljalcev reket zapornic oz. "reket zaporničarjev" kako jim radi rečemo, ki jih bo seveda izbral naš fantomski koordinacijski odbor. Reket zaporničarji so v bistvu odlična rešitev, ker jih ljudje sploh nikoli ne bodo srečali. Veste kako se reče "daleko od očiju, daleko od pesnice!" se je na koncu našalil naš sogovornik g. Jebiveter Kradunc vodilni strokovnjak za grožnje, motne posle in zaposlovanje sorodnikov na oddelku OGDP MOL.
Primer uporabe radarja upravljanega s strani zasebnega upravljalca Mariboru:
Znak na javno zasebnih ulicah v naselju:
Najnovejši anonimni dopis
Anonimni dopis iz leta 2011
pred rampami je že spet gužva. a je stanje kaj boljše? seveda da ne...
OdgovoriIzbrišiMladina glasilo levice, Uvodnik na temo Jankovića
IzbrišiČlani KO, upam da berete:
Ne zdi se, da se danes zaveda, da so stvari tako resne. A ko bodo tožilci začeli postopke zoper njega, vlagati obtožnice za vsa obravnavana dejanja, bo okoli njega začela zevati praznina. S procesom zoper Janeza Janšo so bili v Sloveniji postavljeni standardi, ki se jim ne bo izognil. Še več: levica bo na njem dokazovala svojo nepristranskost, zato bo do njega trdo in neizprosno tudi njegovo politično zaledje. A odstopil verjetno ne bo.
Oz. upam, da ne berete. Ko vas j. Uvaljajte se v g. do konca.
IzbrišiDopoldan se morda, če imaš srečo, še da dobiti kako prosto mesto, po 17.uri pa je to skoraj nemogoče..... Slikajmo in objavljajmo z datumi in urami.....
OdgovoriIzbrišiTo kar počnete na MOL in LPT je kriminal vendar je predvsem OGABNO.
OdgovoriIzbrišiDa organizirate in/ali podpirate fantomske koordinacijske odbore za katere dobro veste, da sploh niso pravna oseba kaj pa, da bi imeli kakršna koli pooblastila in se za njimi skrivate je OGABNO.
Da že dve leti ljudjem po oćitni centralni komandi ne odgovarjate na pritožbe in dopise je OGABNO.
Da po soseski pošiljate anonimne dopise je OGABNO.
Da 2 leti OGDP ne odgovarja inšpektorjem je OGABNO.
Da nas inšpektorat MOL pošilja na sodišče, ker ceste niso javne, na sodišču pa LPT zatrjuje da so, je OGABNO,
Da ste celo sosesko prisilili, da vam dodatno plačuje za zadeve, ki bi jih morati financirati iz proračuna je OGABNO.
Da že vrsto let lažete ljudi, glede lastništva zapornic je OGABNO.
Da zdaj stari sosedje hodijo iz 4 nadstropja po dežju odpirati rampe je OGABNO.
Da imate namen 4 zapornice na silo zaračunati 420.000 EUR je ogabno.
Da zdaj imate namen preseliti upravljanje zapornic na cestah, ki naj bi bile javne, na zasebnega upravnika je OGABNO.
Da vam ljudje verjamejo, da boste uredili parkirišča ob Vojkovi, ki ste jih prav vi podarili mafiji je OGABNO.
Samo toliko sem vam imel za napisati.
Vem, da imate občutek, da ste nedotakljivi. Razmislite dvakrat.
To kar počnete na MOL in LPT je kriminal vendar je predvsem OGABNO.
OdgovoriIzbrišiDa organizirate in/ali podpirate fantomske koordinacijske odbore za katere dobro veste, da sploh niso pravna oseba kaj pa, da bi imeli kakršna koli pooblastila in se za njimi skrivate je OGABNO.
Da že dve leti ljudjem po oćitni centralni komandi ne odgovarjate na pritožbe in dopise je OGABNO.
Da po soseski pošiljate anonimne dopise je OGABNO.
Da 2 leti OGDP ne odgovarja inšpektorjem je OGABNO.
Da nas inšpektorat MOL pošilja na sodišče, ker ceste niso javne, na sodišču pa LPT zatrjuje da so, je OGABNO,
Da ste celo sosesko prisilili, da vam dodatno plačuje za zadeve, ki bi jih morati financirati iz proračuna je OGABNO.
Da že vrsto let lažete ljudi, glede lastništva zapornic je OGABNO.
Da zdaj stari sosedje hodijo iz 4 nadstropja po dežju odpirati rampe je OGABNO.
Da imate namen 4 zapornice na silo zaračunati 420.000 EUR je ogabno.
Da zdaj imate namen preseliti upravljanje zapornic na cestah, ki naj bi bile javne, na zasebnega upravnika je OGABNO.
Da vam ljudje verjamejo, da boste uredili parkirišča ob Vojkovi, ki ste jih prav vi podarili mafiji je OGABNO.
Samo toliko sem vam imel za napisati.
Vem, da imate občutek, da ste nedotakljivi. Razmislite dvakrat.
Živijo, sem anonimni sosed in sem proti vsemu, kar kdor koli reče ali naredi. In bom komisijsko uničil karkoli najdem.
OdgovoriIzbrišiŽivjo, sem anonimna soseda, ki ločuje zrno od plev in uničuje le pleva.
OdgovoriIzbrišiŽivjo, sem anonimni sosed, ki ne maram da me lažejo, kradejo in imajo za norca
OdgovoriIzbrišiSem anonimni sosed, ki zna šteti parkirna mesta, kartice in evre
OdgovoriIzbrišiProsim,prihrani mi čas in povej koliko maksimalno parkirnih mest si naštel v BS3.
IzbrišiIzjemno je teško prešteti parkirna mesta, ki v resnici ne obstajajo vendar atelitski posnetek (maps.google.com) pravi:
Izbriši1. okoli 80 na najbolj severnem parkirišcu ob Vojkovi.
2. okoli 100 na parkirišcu ob Vojkovi 91
3. okoli 100 + 120 na vsakem ob parkirišc ob Maroltovi
4. ce štejemo parkirišca na krovu parkirne hiše ob Trebinjski + parkirišce v lasti MOL, a ob stolpnici gospe Lazar in gospoda Jarnovica (glavni razlog celotne zajebancije) je tam še 220
5. okoli 120 mest na parkirišcu ob Puhovi
Skupaj: 640 parkirnih mest
Otroška igrišla in trgce ne bi rad štel KER ME JE SRAM, vendar lahko sprobamo. Torej:
Gremo spet po "vertikali":
1. Med prvim in drugim nizom stavb
1a. Reboljeva uporablja le en trgec in eno parkirišce. Sramota! 40 na trgcu in 20 na otroškem igrišcu (groba ocena) = 60
1.b. Maroltova uporblja 2 trgca in 1 otroško igrišce, spet 40 + 40 + 20 = 100
1.c. Trebinjska: podaljšano otroško igrišce, trgec in še eno otroško igrišce!! Tako se dela 100% zasedenost: 40 + 40 + 20 = 100
1.d Puhova, enako kot trebinjska = 100
Torej prva vrsta trgcev in igrišc: 360 Waw, vsaka cast!
Ce recemo, da je med 3. in 4. vrsto situacija podobna je to še 360 parkirišc (še vedno me je sram)
Total: 640 + 2 x 360 = 1360!!!
Pa dodajmo še 20% smo še vedno na 1800 max.
KJE ZA BOGA SE BOMO PARKIRALI NAS 2600 UPRAVICENIH IMETNIKOV DOVOLILNIC, OZ STANOVALCI 2460 STANOVANJSKIH ENOT (BREZ POSLOVNIH PROSTOROV) V NASELJU.
KJE?
Z drugimi besedami odgovorni vodja projekta, g. Peter Dernič, ter projektanta Helena Dovč in Andrej Stješič so se (predvidevam pod pritiskom) debelo zlagali, ko so napisali "S predlagano zasnovo stanovalcem področja Puhove, Trebinjske, Maroltove in Reboljeve ulice zagotovimo urejene parkirne površine, ki zadoščajo njihovim potrebam".
IzbrišiDodatno nam je MOL zgoraj omenjenih 640 parkirnih mest ob Vojkovi podaril Giposu, ter nam kasneje še vsilili plačilo za rampe.
V enačbi manjkajo (vsaj) parkirišče ACH, parkirišče na koncu Štembalove, parkirišča na zaključku vseh 4 ulic za zadnjim nizom stavb.
IzbrišiPoleg tega dvomim v navedene številke. Recimo parkirišči pred Maroltovo zagotovo nimata zgolj enake kapacitete (nevedeno je vsaka 100), kot pa "trgci" med nizi. Asfaltirano ima gotovo kapaciteto bližje vsaj 150 po spominu.
V enačbi je potrebno upoštevati, da parkirišča nikoli niso uporabljena od vseh uporabnikov, tako da ni potrebna 100% ujemanje s številom upravičencev.
Sicer se pa itak vidi takoj ko so rampe dol. Včeraj ob 23h na dan tekme, ko je bila dvorana razprodana, sem našel prostor na prvem parkirišču.
Pa še to.. vsi stanovalci nimajo avtomobilov. V našem bloku recimo osebno vem za vsaj 2 stanovanji od 60-ih, torej cca 4%. Pri 2500, je to sto mest potrebnih manj.
IzbrišiSaj vem, da je ta blog bolj namenjen pljuvanju, kot konstruktivni izmenjavi mnenj, pa vseeno podam te informacije, če jih kdo želi uporabiti za razmišljanje.
Pa otroška igrišča mirno odštejte, ker teh 5 mest nič ne doprinese v enačbo. Kvečjemu so lahko spomenik nekulturnosti tam, kjer tega še niso/niste uredili in omejili. Na Maroltovi ni takega niti enega.
Izbriši1. Grozno je, da štejete parkirna mesta pod gugalnicami, v peskovnikih, na prostorih na katerih naj se bi otroci vozili s kolesi ostali sosedje pa sprehajali itn.
Izbriši3. Parkirišče ACH ima zdaj max 90 parkirnih mest (v bistvu 83). Parkirišča na koncu vseh štirih ulic niso parkirišča ampak obračališča. Ta obračališča lahko sprejmejo na divje parkiranih 9 do 10 avtov vsako.
4. Za parkirišče na maroltovi imate prav. Gre za cca 150 parkirnih mest.
Torej če prištejemo parkirišče na ACH + 4 x 10 za parkirišča na koncu ulice pridemo na 1800 + 90 + 40 = 1930. E super. Manjka nam še 510.
5. Pravite, da ne rabimo 100% izkoristka. Ok. 5% nas nekam gre čez teden vendar lahko vedno rečemo, da enak tak procent obiskovalcev tudi pride v naselje in se zadeva izniči (razen med počitnicami seveda).
IN VSE TO JE V PRIMERU, DA SPREJMEMO, DA IMAMO LE ENO KARTICO NA STANOVANJE IN ČE ZAPARKIRAMO VSE TRGCE PESKOVNIKE IN GUGALNICE ŠE VEDNO NIMAMO DOVOLJ PROSTORA.
6. A ste kdaj pomislili, zakaj imamo rampe spuščene tudi do 13:30 in po 21:30 (ko so že vsi v dvorani) ali zakaj redarji ne delajo svoje delo in mi moramo plačevati svoj sistem, namesto, da oni občasno kontrolirajo promet?
Torej tudi če rečemo, da nam je ok, da imamo 2600 kartic za bistveno manjše število parkirnih mest še vedno ne razumem ZA KAJ BI TO PLAČEVALI??? ZA KAJ ČE GRE ZA OBČINSKE CESTE???
7. To, da ste vi včeraj zadeli na BS3 loteriji je zelo verjetno posledica tega, da je nekdo spustil ven svojega obiskovalca, ki je prišel k nam parkirati med tekmo. Vem iz lastnih izkušenj ker, pogosto hodim domov pozno. Enaka situacija se bi vam zgodila tudi brez ramp.
Pozabil prišteti 50 mest na Maroltovi. 1930 + 50 je 1980.
IzbrišiPa pozabila sva tudi prišteti poslovne prostore, ki so se zadnje čase po celem naselju kar na lepem prelevili v stanovanja ter dejstvo, da tukaj operiramo s številom 2460 enot, ki ga je navedel eden od komentatorjev. Podatek MOL je cca 3000.
Da ne pozabim napisati, da je problem s štetjem mest ob vojkovi nastal, ker so na satelitskem posnetku luže takšne, da se delu parkirišč ni dalo parkirati ter, da je omenjeno parkirišče ob maroltovi daleč največje od vseh (to pomeni, da so ostale ocene realne).
Torej -40 kartic za poslovne prostore in smo na 1940. Manjka še 520 do 2460 oz 1060 do 3000. O dveh kartic na stanovanje sploh ne smemo govoriti. Kaj zdaj?
Če mislite, da je ta blog namenjen pljuvanju povejte mi kje lahko izmenjujemo svoja mnenja in kdo je do zdaj upal prešteti parkirna mesta? Za kaj ni konstruktivne izmenjave mnenj na bs-3.si recimo? Oni so uradna spletna stran neuradnega odbora. Evo če konstruktivno odštejemo 4% je to 2360. Še vedno manjka 420 oz 920 in o dveh karticah na stanovanje še vedno niti približno ne moremo govoriti.
IzbrišiPa nobeden mi ni odgovoril kako to, da je potrebno plačevati rampe na javnih cestah in to za ceno ki se "zdilamo" z MOL? Če tukaj ne bi kritizirali, bi plačevali 100EUR letno in hodili not in ven po pravilnikih KO (52 strani če niste pozabili)
Anonimnemu, ki pravi: "V enačbi je potrebno upoštevati, da parkirišča nikoli niso uporabljena od vseh uporabnikov, tako da ni potrebna 100% ujemanje s številom upravičencev."
IzbrišiSeveda ne, ampak 100% stroškov pa ste delili z vsemi, tudi tistimi brez avtov, da so za obisk nekajkrat mesečno po uro ali dve plačali polno ceno, če niso hoteli vsakič milostno prositi hišne kartice.
Pa recimo, da bi sistem 1 kartica na stanovanje vendarle izboljšal situacijo v naselju - za razliko od sedanjih kartic, ki ničesar ne rešujejo. Ne razumem, kako lahko kdo pristane na to, da mu lahko MOL ali KO kadarkoli odvzame kartico BREZ OBRAZLOŽITVE? In se nikomur ne moreš pritožiti, ker so kartice izdali brez upravnega postopka, brez pogodbe, brez nič? In kako lahko kdo verjame v dobre namene nekega KO, ki nima nobenega veljavnega pooblastila, vsiliti pa hoče nek svoj pravilnik, pri katerem ni sodeloval noben pravnik in so ga lahko takšnega napisali res totalni brezvezniki? To mi res ni jasno. Od kje toliko ovc v tem naselju?
IzbrišiKaj pa to, da ta isti KO lahko v interesu celega naselja dejansko rešuje situacijo s podarjenimi parkirišči. Meni je to res neverjetno. Na eni strani člani KO, MOL in g. odvetnik, na drugi pa Gjura in ekipa. Na žalost, res ne razumem kako mi lahko zmagamo.
IzbrišiZa boj proti Gjuri KO ne potrebuje nobenih pooblastil, vsak lastnik nepremičnine je upravičena stranka in sodeluje v tako imenovanem "nepravdnem postopku", lahko sam, lahko v skupini, lahko več oseb v več nepravdnih postopkih o vsebinsko isti zadevi, lahko ena oseba v več nepravdnih postopkih - kakor se pač odločijo. Dejansko v naselju o istem problemu "Gjura" poteka več nepravdnih postopkov, v katerem sodelujejo različni pobudniki. Najprej se je leta 2004 oblikovala skupina na Puhovi, potem na Trebinjski, slednji se je pridružilo še več stanovanjskih vhodov, kasneje pa so nepravdni postopek samostojno in ločeno pričeli še drugi stanovanjski vhodi. Če povem strnjeno še enkrat: tožbo proti Gjuri lahko prične katerikoli lastnik nepremičnine v naselju in se tudi po želji priglasi kot stranka v postopku h katerikoli tožbi drugega. Postopek je jasen, pooblastil sploh ni potrebno zbirati. Popolnoma drugačna situacija je obligacijski odnos, v katerega je poskusilo nekaj članov fantomskega KO spraviti vse stanovalce naselja nasproti MOL in JP LPT. Za to bi potrebovali upravni postopek na MOL in sklenitev pogodbe ali pa občinski predpis. Ničesar od tega ni bilo, zato v tem primeru nastopajo člani KO skupaj s soudeleženimi člani NO kot sostorilci pri kaznivih dejanjih goljufije.
IzbrišiČe zgoraj opisano drži, zakaj se še vedno čaka na razsodbo, kjer je tožnik zahteval povrnitev sredstev za plačilo zapornic?
IzbrišiKer postopek ni prednostni in traja (prvostopenjsko, višje, spet prvostopenjsko, kasneje spet višje itn.). Obligacijskega odnosa ni, ker nikoli ni nastal. Vse kar so čani KO v smislu upravnega postopka naredili je to, da so poslali prošnjo za izboljšanje parkiranja. Ta prošnja bi morala biti obravnavana in sprejeta kot upravičena ali zavržena. Če bi jo MOL sprejel, bi moral vse narediti iz proračuna. Vse ostalo je "plus".
IzbrišiGlede boja proti Gjuri, a mi lahko lepo prosim napišete kontakte vsaj ene skupine v katero se lahko vključim. Seveda ne bi rad videl, da so člani KO za parkiranje tudi vodilni člani te skupine.
Izbrišilp in najlepša hvala!
Če se nihče ne javi, pokliči odvetnika Korena, ki zastopa BS3 v teh tožbah. Menim pa, da so v tej skupini še vedno nekateri člani samooklicanega KO (bili so). Lahko pa tudi povprašaš svojega predsednika zbora stanovalcev, če prispevate sredstva za te tožbe, poglej račune, itd.....
IzbrišiRes je žalostno, da smo tako slabo obveščeni!
Če kaj vem, MOL prošnje KO za izboljšane parkiranja sploh ni obravnaval (ne najdem v arhivu sej) in je bilo vse zmenjeno "po domače".
IzbrišiUpravni postopek - po 21.a členu mestnega odloka o cestnoprometni ureditvi lahko vlogo oddajo lastniki ali upravnik, ne pa nadzorni odbor (koordinacijski odbor itaki ni nič). Stroške ureditve krijejo stanovalci sami, občina pa izda parkirne dovolilnice. Parkirno dovolilnico lahko občina izda šele na podlagi odločbe v upravnem postopku (glej 2. člen). Upravnega postopka pa v primeru zapornic dejansko ni bilo. Ni bilo torej niti vloge stanovalcev ali upravnika, ni bilo upravnega postopka, ni bilo odločb, ni bilo parkirnih dovolilnic. Bil pa je niz kaznivih dejanj goljufije, pri kateri so člani KO in NO aktivno sodelovali in povzročili oškodovanje večje vrednosti.
IzbrišiPa še ta čl. 21a je "nastal" junija 2011 (torej daleč za novembrom 2010).
IzbrišiČe ćlena 21a mestnega odloka o cestnoprometni ureditvi pred novembrom 2010 ni bilo, ga torej ni mogel nihče kršiti in torej ni kaznivih dejanj goljufije in oškodovanje večje vrednosti!
Izbriši"Malo" narobe sklepate. Verjetno se vam gate malo tresejo, pa vam možgani iščejo vsako možno pot, da najdete nek formalizem na podlagi katerega ne boste krivi za krajo. Denar je pobran nasilno in protipravno, pa še rampe sploh niso naše. Torej ne samo, da ste izvajalca izbrali popolnoma protipravno in, da smo rampe blazno preplačali ampak one sploh niso naše! To vaj je do zdaj verjetno že zelo jasno.
IzbrišiObstoj člen 21a zame le predstavlja dokaz, da so se na MOL zelo dobro zavedali, da so delali narobe. Enako velja tudi za grožnje po časopisih, anonimne dopise itn.
Pravne podlage za izdajo računa oz. prisilno pobiranje 260000EUR enostavno ni. Veste, to ni malo denarja.
Stotič: MOL bi verjetno lahko uvedel rampe vendar IZ PRORAČUNA in ne na podlagi frendovskih sestankov in dogovora z določenimi sosedi.
Tudi če bi vsi sosedje pristali na plačilo in dali pisno, notarsko overjeno soglasje MOL še vedno ne bi imel pravne podlage, da kaj takšnega naredi na javni poti, ker je to očitno v nasprotju s poslanstvom občine oz. bi to bi praktično pomenilo, da javne poti zdaj lahko upravljajo zasebniki).
Torej po mojem mnenju, kaznivo dejanje goljufije (rampe očitno niso naše, ker niso mogle postati moje le z lepimi besedami ekipe MOL, ampak bi tudi jaz recimo morala kaj podpisati) in še marsikatera druga "dejanja" a so enostavno tu in čakajo.
Vi pa računajte kdo je kaj naredil in koliko pomagal, pa razmislite ali se je splačalo.
Zakaj pa potem zgubljate na sodiščih?
IzbrišiAli je Ljubin dal komisijsko odstraniti rampe ali so ugodili njegovi zahtevi? (sporočilo je zbrisano, ampak jaz sem si vsebino zapomnil....)
1. Najprej, nobeden ne zgublja na sodiščih. Gašper bo dobil denar nazaj in vsi smo upravičeni, da ga dobimo nazaj (višje sodišče je zadevo vrnilo) na prvostopenjsko.
Izbriši2. Na sodišču se vodi razprava le o tem, ali MOL sploh ima kaj početi na teh parcelah ali ne. Zakon o Zemljiški knjigi pravi, da ceste niso javne in pika. Podzakonski akt, ki ga je napisal nek uradnik na MOL ne more veljati prej kot Zakon. Sodnica je nakazala, da zna biti, da bo potrebno hoditi na višje sodišče vendar je to tukaj popolnoma nepomembno. Zakon je pač Zakon.
3. Z ponovno ponovno postavitvijo ramp je nastalo novo motenje posesti tako, da zdaj lahko pričakujete nove tožbe.
In najbolj pomembno: MOL je denar neupravičeno pobral, če so ulice javne ali ne (sploh ni pomembno), vi pa računajte kdo je kaj naredil in koliko pomagal, pa razmislite ali se je splačalo.
Ne zgubljamo mi na sodiščih ampak tudi ti. Zapornic ni bilo potrebno plačati še enkrat, to je bila obveznost občine.
Izbriši"Če ćlena 21a ni bilo, ga torej ni mogel nihče kršiti in torej ni kaznivih dejanj goljufije in oškodovanje večje vrednosti!"
IzbrišiČlen 21.a predpisuje upravni postopek, goljufijo pa sankcionira Kazenski zakonik. MOL ni izvedla upravnega postopka, ampak so uradniki skupaj s člani KO izvedli veliko goljufijo.
Morda lahko vašo zmoto v sklepanju ponazorim z naslednjim enako napačnim sklepanjem: "Vozniku, ki je na Slovenčevi do smrti povoznik, niso zaplenili avtomobila, ker zakon o cestnem prometu tega ni omogočal, zato ni kazensko odgovoren za smrt dveh mladih deklet!"
Zdaj morda razumete, v čem je zmota vašega sklepanja.
Hvala, zelo dobra razlaga. Je pa res, da bi se človek v življenju moral spoznati tudi na vso zakonodajo, zlasti, če ga tisti, ki bi jo po službeni dolžnosti morali poznati zavajajo z lažnimi obljubami in nezakonskimi rešitvami (MOL, JP LPT, in njihova pravnica z grožnjami o izterjatvi). Prepričan sem, da je marsikateri član KO nasedel in slepo verjel pravljicam za lahko noč. Seveda smo posredno nasedli tudi vsi plačniki.
IzbrišiTudi člani KO so dolžni poznati zakonodajo, vsekakor bolj kot pa navadni smrtniki (povprečni stanovalci). Prva naloga je članov NO je nadzorovati delo upravnikov. Člani NO so torej od stanovalcev izbrani zato, da se spoznajo na predpise in uživajo zaupanje stanovalcev. Nenazadnje so bili člani KO že od začetka soočeni z opozorili, da njihova pot ni prava, za vse predloge stanovalcev, ki niso prišli od članov NO, so bili gluhi. Zavestno so sodelovali pri goljufiji, ker so od uradnikov MOL prejeli obljubo, da jih bo župan zaščitil. Marsikateri član NO je nasedel, to je res, ampak člani KO pa so aktivno sodelovali v goljufiji - še celo pogajali so se z uradniki na MOL.
IzbrišiHvala za odlično razlago. Upam, da bodo sosedje prebrali in razumeli o čem govorite.
IzbrišiPrebral sem KZ1.
IzbrišiČl. 211 - Goljufija pravi:
(1) Kdor, zato da bi sebi ali komu drugemu pridobil protipravno premoženjsko korist, spravi koga z lažnivim prikazovanjem ali prikrivanjem dejanskih okoliščin v zmoto ali ga pusti v zmoti in ga s tem zapelje, da ta v škodo svojega ali tujega premoženja kaj stori ali opusti, se kaznuje z zaporom do treh let.
(3) Če sta goljufijo storili dve ali več oseb, ki so se združile zato, da bi goljufale, ali če je storilec z dejanjem iz prvega odstavka tega člena povzročil veliko premoženjsko škodo, se storilec kaznuje z zaporom od enega do osmih let.
(6) Kdor, zato da bi drugega oškodoval, spravi koga z lažnim prikazovanjem ali prikrivanjem dejanskih okoliščin v zmoto ali ga pusti v zmoti in ga s tem zapelje, da ta v škodo svojega ali tujega premoženja kaj stori ali opusti, se kaznuje z denarno kaznijo ali zaporom do enega leta.
(7) Pregon za dejanje iz petega in šestega odstavka tega člena se začne na predlog.
Z drugimi besedami, čimprej se zmenite z občino, da povrne denar in molite, da vas ne bo kdo prijavil.
"Z drugimi besedami, čimprej se zmenite z občino, da povrne denar in molite, da vas ne bo kdo prijavil."
IzbrišiSe strinjam!
Jaz to vidim tako:
IzbrišiMOL je ta prijekt naredili na podlagi očitno nesmislene študije v kateri se dejanskih parkirnih kapacitet (število parkirnih mest) sploh ne omenja kaj pa šele, da bi dejansko kaj logičnega pisalo. Takšnega projekta nikoli nebi šli delati iz proračuna.
Ker so imeli "pomoč" sosedov ko so izvrševali "določene operativne naloge" so pa neglede na vse šli v projekt na besedo Župana in zdaj je kar je.
".... in zdaj je kar je."
IzbrišiJok, brate, odpade! Danes ti dovolim sanje, po 22.9. bo nov dan!
Citat iz Mladine:
IzbrišiOb enakih dvomih, tokrat so bili namesto nadzornega sveta volivci, je bil prvič (in še dvakrat) izvoljen za župana Ljubljane. In spet mu je uspelo iz mesta, ki so ga prejšnje uprave zavozile, kjer se je zdelo, da je že vse zamujeno, narediti prestolnico – iz spačka je naredil urbano, moderno mesto. Mar ni neverjetno, da je človek, ki osebno družbenim trendom ne sledi, hkrati popolnoma razumel, kaj dela mesto v tem tisočletju? Da je vedel, da najprej potrebuješ kulturo, da se začne vrteti denar? Da potrebuješ urbanista? Da potrebuješ alternativce, če hočeš ohraniti prihodnost v mestu? In tudi tokrat je bila cena jasna, enako kot v Mercatorju. A če mu je pri Mercatorju odvezo lahko dal nadzorni svet, mu pri porabi javnega denarja odveze niso mogli dati niti volivci (ti bi mu jo, če ne bi imel resnega nasprotnika, dali še danes, kažejo javnomnenjske ankete). Janković je zaradi mešanja zasebnega in javnega obravnavan kot storilec hudih kaznivih dejanj. Prvo ceno je že plačal: moral se je umakniti iz državne politike. Resnična cena šele prihaja in glede na vrsto obtožb se verjetno ne bo mogel izogniti zaporu. Ne takoj, v nekaj letih pa bo najbrž končal tam.
Ne zdi se, da se danes zaveda, da so stvari tako resne. A ko bodo tožilci začeli postopke zoper njega, vlagati obtožnice za vsa obravnavana dejanja, bo okoli njega začela zevati praznina. S procesom zoper Janeza Janšo so bili v Sloveniji postavljeni standardi, ki se jim ne bo izognil. Še več: levica bo na njem dokazovala svojo nepristranskost, zato bo do njega trdo in neizprosno tudi njegovo politično zaledje. A odstopil verjetno ne bo.
Torej tudi če sprejmemo ta totalno neživljenski pravilnik še vedno ne moremo imeti niti en avto na stanovanje.
OdgovoriIzbrišiOcena 1360 se mi zdi zelo realna. Prišteti pa je treba še garažni hiši na Trebinjski (?) in Puhovi (180 boksov).
OdgovoriIzbrišiOcena 640 tudi ni realna, ker ne gre za urejena parkirna mesta na vzdrževanih parkiriščih ampak za parkiranje po lužah tako da kar dober del teh mest takoj lahko odštejete.
IzbrišiLuž se ne da odpraviti ker je MOL parkirišča prepisal Giposu oni pa prodali Gjuri. Zanimivo je, da isti ljudje, ki so zdaj v KO koordinirajo tudi ta proces. Zanimivo je tudi, da tam niso oddali niti enega suma storitve kaznivega dejanja. Zanimivo je tudi, da niti eden od njih ni pravnik, kaj pa, da bi bil izkušen odvetnik.
Zanimivo je tudi to, da je občina uredila (asfaltirala) parkirišča ACH-ju, ki nikoli niso bila zagrajena za njih, da jih je ta po tem kar zagradil.
Zanimivo je tudi to, da je prav te dni mali Janković od ACH kupil tisti avto, ki so mu ga pol zasačili.
V vsakem primeru očitno je, da tudi če prištejemo parkirna mesta v obeh parkirnih hišah ne pridemo šez 1800. Manjka še 640, da bi imeli limit 1 kartico na stanovanje. Če se bi pa zmenili, da bi imeli prekrasno sosesko brez avtomobilov na trgcih, pod gugalnicami in pod okni bi jih imeli 1000.
Zakaj pa se vi ne lotite ničesar razen anonimne kritike? To je tudi zanimivo. Pa vse veste.
IzbrišiLastniki parkirne hiše na Trebinjski se jezijo zaradi parkinja na njihovi strehi - na krovu. Bi bili vsi, ki zdaj tam parkirajo, pripravljeni sofinancirati morebiti potrebno sanacijo strehe?
OdgovoriIzbrišiDočim vas parkiranje pod tobogani očitno ne moti.
IzbrišiVsi odrasli so bili nekoč otroci, toda le redki se tega spominjajo.
Napačno sklepate, parkiranje na otroških igriščih je zame nedopustno! Je pa bilo v teh sporočilih že večkrat kritizirano, zato sem izpostavil le še problem parkiranja na strehi garaž.
IzbrišiKdo smo mi, da razpravljamo o postavitvi ramp na javne ceste?
OdgovoriIzbrišiSem občan, ki se ne pustim več izkoriščati ! Če so ceste javne, ki jih upravlja in vzdržuje MOL z našimi davki, se ve, da smo plačali preveč v primerjavi z ostalimi občani Ljubljane.
OdgovoriIzbrišiŠe tole: za izboljšavo svojih parkirnih pogojev lahko NAROČITE in PLAČATE karkoli, ČE PRI TEM NE POSLABŠUJETE POGOJEV DOSTOPA DO STANOVANJ NENAROČNIKOM!
Anonimni14. september 2013 03:02
OdgovoriIzbriši"Zakaj pa se vi ne lotite ničesar razen anonimne kritike? To je tudi zanimivo. Pa vse veste."
Vprašajte naš samooklicani KO, zakaj tudi eden naš predlog ni bil upoštevan in zakaj ne odgovarjajo na vprašanja.
Ne, vprašal sem vas. Zakaj vi NE LOTITE ničesar razen anonimne kritike. Anonimna kritika ni predlog. Predlog pa tudi ni nič konkretnega. Predlagamo lahko vsi še nadaljnjih 15 let.
IzbrišiDa izsiljeval sosede z anomimnimi dopisi zato, da bi meni bilo bolje?
IzbrišiDrugače sem se lotil, tožili smo Gjuro in čakamo na rešitev. Ko se to reši gremo naprej. Do takrat mi pa ne pade na pamet, da bi pomagal MOL, da bi kradla od mojih sosedov oz. zaračunavala nekaj, kar bi moralo biti brezplačno. Če nočejo delati tisto kar je njihova obveznost se jih toži, ne pa nagradi s pomočjo.
Anonimni17. september 2013 14:10
Izbriši»Ne, vprašal sem vas. Zakaj vi NE LOTITE ničesar razen anonimne kritike. Anonimna kritika ni predlog. Predlog pa tudi ni nič konkretnega. Predlagamo lahko vsi še nadaljnjih 15 let.«
Kritike sem se lotil zato, ker so se mi z vašo rešitvijo poslabšali moji pogoji bivanja, ne da bi imel možnost kakorkoli vplivati na spremembo, ker ste me postavili pred dejstvo: vzemi ali pusti. V plačljivih zapornicah pa tudi sicer ne vidim bistvenih izboljšav parkirnih pogojev. Ker nisem egocentričen in rešitev vidim v zbiranju najboljših predlogov, strpnem dogovarjanju in sprejemanju kompromisov ob upoštevanju veljavnih zakonov, bom vedno kritiziral samo poveličevanje določenih posameznikov ali skupin in izsiljevanje izključno njihovih zamisli brez zakonske podlage.
Še zmeraj tupite v prazno, jaz pa končno parkiram pod blokom.
OdgovoriIzbrišiJa. Za moj ukraden denar in za moje sprehode do rampe.
Izbriši... in za ukradene pravice, zaradi česar smo ostali brez pravne varnosti. Prodali ste dušo hudiču za utvaro o lažjem parkiranju. Malce spominja na Fausta ...
IzbrišiNismo, razen na parkirišču od ACH. Nove zapornice delujejo le od 10.9. naprej.
IzbrišiRok za oddajo tožbe za motenje posesti je torej 9.10.2013. Če ne želite zgubiti pravico brezplačne vožnje po svoji ulici morate reagirati!
Lukin danes, v ponedeljek, 23. 9. 2013, ob 15. uri sestankuje z direktorico JP LPT, Duhovnikovo. Prepričati jo mora, da ima, kot legitimni predstavnik naselja, vsa soglasja stanovalcev , da ostanejo zapornice zaprte in da so izpolnjene tudi vse zahteve MOL o upravljanju z njimi.
OdgovoriIzbrišiMu bo uspelo? Glede na zavajujoče in lažnivo obvestilo pred košarkaškim prvenstvom, je vse možno.
Legitimni predstavnik naselja ima vsa soglasja stanovalcev? Samo v našem bloku nas še 50 in več ni podpisalo soglasij! Prejšnji pravilnik smo zavrnili, novega pa še ni.
IzbrišiDenar nazaj!!!
OdgovoriIzbriši