sreda, 25. marec 2015

Čakamo odgovor

Datum: 25. marec 2015 22.14
Zadeva: Prijava.
Za: Janez GEČ <janez.gec@policija.si>


PROSIM ZA POTRDITEV SPREJEMA

Spoštovani,
Danes je skupina 72 državljanov (vključno z menoj) na vaši policijski postaji vložila novo prijavo za kršitev 4. člena Zakona o cestah.
Prosim, da zadevo skupaj s pravniki podrobno preučite in nam, če to ni prevelik problem,  nanjo odgovorite v čim krajšem času. 
 
lp
sosed


Stop kriminalu! Ne jutri. Ne po jutrišnjem. Zdaj!
Na listkih napišite:



Ogoljufani smo! 
Stop kriminalu!
BS3PARKIRISCA.BLOGSPOT.COM 

in ga daj svojim sosedom v poštne nabiralnike.
Ko bomo dovolj ljudi obveščenih, gremo v akcijo! Na cesto, pred Občino, na Policijo!

197 komentarjev:

  1. Klicala je Danaja rekla je da poliži jaja :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovora ne bo, če se ne zgodi v tem času res kaj zelo nepričakovanega, kar bi v temeljih spremenilo potek dogodkov.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bo odgovor, 72 državljanov ne morejo kar ignorirati. Saj niso KO!

      Izbriši
    2. In kakšnega pričakuješ? Kaj naj ti odgovori policijski komandir ene policijske postaje?

      Izbriši
    3. Mnogi državni organi imajo rok za odgvor (npr. 30 dni).
      A se ga držijo?
      Kaj lahko storiš, ko ga prekoračijo?
      Ali kdo razmišlja, da je lahko nad državo? In policija je državni organ.

      Izbriši
    4. Odveč je špekulirati. Bodo že nekaj odgovorili.

      Izbriši
    5. 00.17
      Če želi še opravljati to funkcijo, se bo posvetoval z odvetniki in nadrejenimi. Verjetno bo to dobro premišljen odgovor.

      00.23
      Roka za odgovor ne bodo prekoračili. Če pa že, jih lahko opozorite, da zamujajo.

      Izbriši
    6. 00:40
      Policijskemu komandirju se ne bo zgodilo nič tudi, če vam ne odgovori prav nič. Se je pa v zadnjih mesecih verjetno že nekajkrat posvetoval z vsemi in mu je že vnaprej jasno njihovo trenutno stališče. Tako bo zgolj rutinsko preveril, če je zgodba taka kot je bila pred nekaj meseci in to je tudi vse.

      Res bi se moralo zgoditi nekaj prelomnega in to na vrhu piramide, da bi potem tudi na nivoju policijskega komandirja dobili drugačna navodila za ravnanje/ukrepanje/sporočila javnostim/odgovore na prijave. Trenutno imajo "zvezane roke" mestni redarji, policisti, inšpektorji, strokovni sodelavci, itd.

      Izbriši
    7. Torej po vašem mnenju ni samo Lukin lutka v rokah Jankovića, ampak vsa oblast v Sloveniji? Policija, inšpekcije, vlada, tožilci, sodniki, mediji? :)

      Kako lahko sploh še naprej živite v taki državi, če imate tako predstavo o njej?

      Izbriši
    8. Njegova moč peša, vendar še vedno ima lovke povsod.
      Meni je osebno je postalo težko živeti v takšni državi, ti pa poglej malo okoli sebe. Kje so ti tovarne? A misliš, da bomo vsi delali v državni upravi?
      Dvosobno stanovanje v naselju 89 tisočakov PRVA CENA!
      http://www.nepremicnine.net/nepremicnine.html?id=5905796

      Izbriši
    9. Anonimni26. marec 2015 01.16
      Nikjer nisem zapisal, da je kdorkoli od omenjenih lutka v rokah Jankovića. Napisal sem, da je policijski komandir bolj spodaj v piramidi odločanja in je prisiljen ravnati v skladu z navodili svojih nadrejenih, kar v praksi pomeni, da mu ni potrebno kaj veliko naprezanja v primeru, ki traja že več mesecev oziroma posredno let.

      V tej državi trenutno živim z lahkoto, ker sem doslej brez večjih problemov in neodvisno od MOL in države uresničeval svoje cilje v življenju.

      Skrbi pa me za mlajše in moje potomce, če bi se razmere še naprej slabšale. Ampak to nima neposredne povezave z zapornicami v BS3.

      Izbriši
    10. Napisali ste: "Trenutno imajo "zvezane roke" mestni redarji, policisti, inšpektorji, strokovni sodelavci, itd."

      Torej je vsem naštetim nekdo "zvezal roke". Tako kot "lutkam"?

      Izbriši
    11. Ja. Recimo, če sami, ali njihovi otroci/sorodniki živijo v občinskih blokih jih že "držijo". Če si zaposlen na občini, ali če je kdo od tvojih zaposlen na občini se nimamo o čem pogovarjati.
      Drugo je to, da celo ljubljano protiustavno nadzirajo z 280 kamerami in, da je ustavno sodišče reklo IP, da o tem ne bo odločalo.
      Samo nekdo, ki res nič ne razume ne šteka kaj to pomeni.

      Izbriši
    12. Proti jankoviću so zavrgli že goro sumov storitev KD. Res je. Vendar je treba pogledati kdo jih je vse zavračal. Poglejte malo, pa vam bo jasno.

      Izbriši
    13. Anonimni26. marec 2015 02.37
      Mene so v osnovni šoli učili, da če daš tekst v navednice to nekaj pomeni... :)

      Izbriši
    14. Saj zato pa so v drugem komentarju lutke v navednicah - da ne boste razumeli preveč dobesedno.

      Drugače pa gre za idiome, zato ni treba vedno uporabljati navednic. Ampak se učiš šele v srednji šoli. :)

      Od slovenščine pojdimo raje spet k policiji - ki je ali ni dolžna ukrepati?

      Izbriši
    15. Ukrepati jim zaradi zapornic očitno ni potrebno - razlagajo pa si to očitno tako, da zapornice stojijo na zemljišču, ki je privatno. Pa očitno so tudi zapornice v privatni lastnini istih oseb.

      Problem je ker se še ne ve točno kdo so te osebe, pa tudi tiste osebe ne vedo, da so lastniki in še več tiste osebe, ki naj bi bili lasniki sploh nočejo biti lastniki. Torej, če je tebi sedaj kaj bolj jasno mi lahko ti razložiš kaj se dogaja :)

      Izbriši
    16. Sicer je pa menda sedaj eden glavnih kadrovikov v vladi Cerarja kar frizer Mič Sojer.

      Izbriši
    17. Mislim, da jim je na občini in policiji vse zelo jasno. Etažni lastniki niso lastniki zapornic. Domnevne nejasnosti so zgolj pravljica SPL in KO za ustrahovane in zatirane stanovalce. Kmalu pa bo tudi stanovalcem vse glede zapornic zelo jasno.

      Izbriši
    18. Anonimni26. marec 2015 03.42
      Dokler bodo tvoje trditve brez dokazov je to žal samo tvoje mnenje. Zemljiška knjiga je neurejena in to je dejstvo. V njej ne najdeš informacij, ki bi potrjevale tvoje mnenje in ne najdeš informacije, ki bi potrjevale mnenje KO. Torej posledično ne more biti nič jasno niti nekim referentom na občini ali policiji.

      Stanovalcem kot pravno neukim, v tem primeru tudi ni in ne bo jasno, ker v tem primeru dejansko pravna država ne funkcionira. MOL se je v letu 2007 umaknil s stališča, da Giposs ni lastnik zemljišč pod bremenom dokazov in dejstvi, da dejansko MOL oziroma njihovi predhodniki niso opravili svojega dela.

      Še enkrat: ključne niso zapornice, ampak lastništvo zemljišč v naselju.

      Izbriši
    19. Vaš beg v zemljiško knjigo se seveda konča v slepi ulici. Vendar na občini niso neumni (res pa tega ni mogoče trditi tudi za KO). Zemljiška knjiga v primeru BS3 že dolgo ni pomembna niti za odločanje o pripadajočih zemljiščih k stavbam niti za režim zapornic. Spor glede pripadajočih zemljišč se naslanja na gradbene predpise iz let 1970, status zapornic v naselju pa neodvisno od lastništva zemljišč določajo današnji predpisi. To je vse že jasno. Stanovalcem pa bo zaradi zapornic kmalu postalo jasno še marsikaj drugega v zvezi z Jankovićem in KO.

      Izbriši
    20. Kako je lahko status zapornic neodvisen od lastništva zemljišč na katerem stojijo?
      Očitno v naši Sloveniji ni vse tako jasno. Dejansko stanje in dogajanje v naravi danes odraža neko povsem drugo in od vaših trditev daleč drugačno stanje.

      Izbriši
    21. Dejansko stanje je protipravno. Ni slučajno, da je tako. MOL želi s pomočjo KO iz BS3 narediti molzno kravo.

      Izbriši
    22. 07.01
      Če je stanje protipravno, kako to, da vsi gledajo stran že mesece in leta? A so vsi podkupljeni. Ali so v BS res taki bogataši, da bodo vsi preko nas obogateli?

      Izbriši
    23. To so prava vprašanja.

      Izbriši
    24. Mene bolj zanimajo odgovori.

      Izbriši
    25. Mene bolj zanimajo odgovori

      Izbriši
    26. Ja tudi mene bolj zanimajo odgovori in pojasnila odgovornih.

      Izbriši
    27. Nekaj odgovorov je podala Dragica Kotnik (http://odbor2014.si/novice/910-shod-za-vladavino-prava--4--3--2015/):
      Dejansko pa ta elita obvladuje sodstvo. Pa ne le sodstvo, celotno pravosodje, tudi policijo in sploh državne organe, zlasti KPK, Informacijskega pooblaščenca in insitut Varuha človekovih pravic.

      Izbriši
    28. Sodeč po stališču MOL parkirišča in druga skupna pripadajoča zemljišča k stavbam v BS3 niso zemljišča vseh etažni lastnikov v BS3, ampak se bodo pripisala le k določenim stavbam. Makadamsko parkirišče na Maroltovi bo na primer pripadlo k stolpnici na Vojkovi 85:

      Datum prijave pobude : 1. april 2015
      Četrtna skupnost : BEŽIGRAD
      Naslov pobude : Vojkova 85
      Vsebina pobude : Kakšno je stališče MOL (Službe za pravne zadeve) glede pripadajočega zemljišča k Vojkovi 85, ki je vpisano kot lastnina MOL. Nepravdni postopek se vodi pod številko N 380-2014 oziroma Dn-188303-2014.

      Datum objave pobude : 15. april 2015
      Odgovor pripravil : Odsek za pobude meščanov
      Datum odgovora : 15. april 2015
      Odgovor : Služba za pravne zadeve:
      Mestna občina Ljubljana nastopa v nepravdnem postopku določitve pripadajočega zemljišča k objektu Vojkova cesta 85, Ljubljana kot zemljiškoknjižna lastnica parc.št. 970/2 k.o. 1735 Stožice pa tudi zaradi varovanja javnega dobra oz. javnega interesa v skladu z določbo 3. odstavka 26. člena ZVEtL-A. Lastnik parc.št. 601/2 ( po parcelaciji parc.št. 601/187 in 601/188) ki je tudi predmet tega postopka je družba GIPOSS Gradbena podjetja Ljubljana d.o.o.

      Mestna občina Ljubljana ne nasprotuje ugotovitvi, da del tega zemljišča pripada kot pripadajoče zemljišče k objektu na naslovu Vojkova cesta 85, Ljubljana, se pa ne strinja s predlaganim obsegom pripadajočega zemljišča, ki ga zase zahtevajo predlagatelji, saj le-to, izhajajoč iz skice predloga, predstavlja več kot pa to dopuščajo določbe ZVEtL v smislu določitve pripadajočega zemljišča k objektu oziroma le-to zajema tudi javno površino.

      Izbriši
  3. Očitno so zapornice postavljene zgolj za zameglevanje bolj pomembne zgodbe, ki poteka potiho in to je boj za lastništvo zemljišč v naselju. In tukaj so zraven (imajo podrobnejše informacije) tudi vsi člani vseh NO in upravniki blokov.

    Bodite pozorni na informacije, ki ste jih dobili in jih boste še prejeli preko oglasnih desk in nabiralnikov. Povežite jih s tem, da se MOL izogiba lastništvu velike večine zemljišč naselja vključno s cestami... Preverite kdo vlaga vloge za pridobitev lastništva/vpisovanje v zemljiško knjigo.... in veliko vam bo jasno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prav bi bilo, če bi KO deloval transparentno, pa ne samo glede zapornic, predvsem glede tožbe proti Gipossu in Gjuri.

      Ali lahko kdo pokomentira tele članke na Financah? Se Rok Koren bori za isto stvar kot stanovalci na Puhovi, ali pa morda Puhova ne pristaja na kravje kupčije, v katere Janković sili Korena in Lukina?

      http://www.finance.si/178460/MOL-bi-Gjuri-omogo%C4%8Dil-gradnjo-stanovanj
      http://www.finance.si/178555/Na%C5%A1li-zazidalne-na%C4%8Drte-za-BS-3
      http://www.finance.si/178842/Odmev%20%20Na%C5%A1li%20zazidalne%20na%C4%8Drte%20za%20BS%203.htm
      http://www.finance.si/183348/Tudi-tiso%C4%8D-parkiri%C5%A1%C4%8D-je-premalo
      http://www.finance.si/183421/Odmev%20%20Tudi%20tiso%C4%8D%20parkiri%C5%A1%C4%8D%20je%20premalo.htm

      Izbriši
    2. KO nikoli in nikdar ne more delovati transparentno - samooklicani osebki, ki so se brez našega soglasja oklicali za edine pristojne za odločanje o nas in naših življenjih, ki ves čas delujejo zoper dobrobit stanovalcev, niso ljudje, katerim bi lahko zaupali in verjeli, da bodo od zdaj naprej delali transparentno.
      To so škodljivci, ki jih je treba odstraniti iz odločanja o ureditvi soseske (če si hočemo dobro, seveda).

      Izbriši
    3. Članki v financah so zaklenjeni...

      Izbriši
    4. Opravite brezplačno registracijo in lahko preberete 7 člankov na mesec.

      Izbriši
    5. Sem jih žal že prebral :(

      Izbriši
    6. Prihranite si jih za sredo. :)

      Izbriši
  4. Se strinjam lastništvo zemljišč je v celi zgodbi osnovni problem.
    Vprašanje, ki se takoj zastavi je drugačno - kdaj bodo država, njeni državljani (med drugim tudi mi stanovalci naselja) in mediji spregledali, da ni vse v pravicah, temveč da vsaka pravica nosi tudi svojo obveznost (tudi finančno). Zelo preprosto je govoriti o lastnih pravicah, težje pa je sprejeti odgovornost, ki iz te pravice izhaja.

    Torej ali smo lastniki zemljišč ali nismo? Kaj pa zapornic? Kdo pa je lastnik če ne mi? kako to lastništvo kdorkoli trenutno sploh lahko izkazuje?

    Če vlada tak nered v državi in se že leta in leta dovoljuje, da ostajajo tako ključna vprašanja odprta, potem se lahko kdorkoli trudi, a več kot, da se trudi ne more spremeniti. Giposs, Gjura, SCT, Vegrad,... to so imena preko katerih bo potrebno začeti iskati končne rešitve.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Osnovni problem je od vsega začetka Mestna občina Ljubljana, ker v BS3 dela v prid privatnim interesom, ne pa za javno dobro.

      Izbriši
    2. Se strinjam. Problem vsega sedaj je, da se hoče MOL, kar najhitreje rešiti vseh bremen lastništva znotraj BS3.

      Kmalu bomo dobili obvestila, da smo postali lastniki točno določenih pripadajočih parcel. Seveda bomo od njih še posebej plačevali davke, in stroške vzdrževanja ter obratovanja.

      Izbriši
    3. Če se bo MOL odpovedala lastništvu, se ne bo v korist etažnih lastnikov, ampak katerega od poštnih nabiralnikov (naslov nabiralnika je lahko v Istri, lahko pa na Cipru).

      Izbriši
    4. Preverjeno: Ne mešajte ulic in parcel. Ulice so razglašene za javne in kljub temu, da občina ni kupila zemljišč so pač javne. Konec in pika.
      Zato ne moremo tožiti za motenje posesti ulic. Konec. Pika.
      Zato mora reagirati država in bo tudi reagirala. Če ne na zahtevo varuha imamo drugi način, kateri bo trajal dlje vendar se bo zgodil.
      Lastništvo parcel v naselju s to postavitvijo zapornic res nima absolutno nič.

      Izbriši
    5. Anonimni26. marec 2015 04.28
      Kako so ulice lahko razglašene za javne, če so na njih zapornice, ki jih upravlja zasebno podjetje po narčilu neke karikature samopoimenovane KO?
      Kako so lahko ulice javne, če so v zemljiški knjigi na teh istih ulicah vpisani privatni lastniki?
      Če so ulice brez vseh dvomov javne bi morala reagirati policija nas spustiti čez vsakič ko jo pokličem pa tega "luksuza" nisem deležen.

      Izbriši
    6. ... in še to - če so ulice javne kako to, da jih MOL noče več vzdrževati?

      Izbriši
    7. saj tudi to bo predmet tožbe.
      mol ne navaja nobenih dokumentov, niti zanika ne, da so ulice javne.
      celo sam piše da so (je že bilo tukaj objavljano tisto, kar piše na portalu MOL).
      Le da pač nočejo.
      GRE ZA DENAR IN EDINO ZA DENAR. TO JE VSE. NAMESTO DA BI OBČINA PLAČEVALA PLAČUJEMO MI. NETRANSPARENTNO.

      A sploh kdo lahko reče koliko kartic je razdeljenih? Kako boste ta podatek dobili? Od koga?

      Izbriši
    8. Anonimni26. marec 2015 05.08
      Tole razmišljanje je sicer točno, a naivno. Naivno v toliko, ker se pričakuje, da bo MOL, policija, inšpekcija,... kar tako nekaj naredila ali reagirala. Zakaj že?

      Od zadnje uspele tožbe upornikov, ko so bili na MOL primorani zapornice dvigniti, da danes se je zadeva spremenila. V igri je sedaj SPL privatno podjetje, največji upravnik v Sloveniji. In ja grejo se grd biznis na plečih ostarelih, neukih, ...ljudi.

      Tožba da. Ampak zadeva bo počila prej, preden bo sodišče poklicalo kogarkoli.

      Izbriši
    9. Ali kdo proda garažo na Puhovi ali Trebinjski?

      Izbriši
    10. "Tožba da. Ampak zadeva bo počila prej, preden bo sodišče poklicalo kogarkoli." prosim za razlago?

      Izbriši
    11. Jo bo moral dati kar SPL in sicer na več različnih vprašanj kot so:
      1. Zakaj blokirajo kartice tudi tistim, ki so pripravljeni plačati (brez podpisa škodljive pogodbe in izjave)? Tisti, ki smo se pozanimali nam je jasno, da s podpisom postanemo stranka v postopku.
      2. Do kdaj velja aktivna kartica?
      3. ...

      Se mi ne da pisati, a vem, da se ljudem v glavah kopičijo.

      Izbriši
    12. Poči lahko le z objavo vseh akterjev kakega dobrega raziskovalnega novinarja, ki ga bodo potem povzemali vsi mediji......

      Izbriši
    13. A kdo misli, da bodo ljudje kar plačevali nekaj v nedogled?

      Izbriši
    14. "Poči lahko le z objavo vseh akterjev kakega dobrega raziskovalnega novinarja, ki ga bodo potem povzemali vsi mediji......"

      se strinjam. baje da nismo sploh daleč od tod...

      Izbriši
    15. Smo kar daleč. Dolečeni ključni akterji se sploh nočejo o tem pogovarjati z novinarji.

      Pa tudi dobrega raziskovalnega novinarja v Sloveniji ne poznam, žal.

      Izbriši
    16. Morda se bo tak novinar "rodil" prav s to temo. Če nočejo odgovarjati, že vedo zakaj (slaba vest, ne smejo zaradi "višjih ciljev", raznih stricev iz ozadja...) Novinar bi lahko pojasnil, kdo vse ni želel odgovarjati in objavil samo podatke, ki bi jih ali bo dobil od upornikov. Važno je, da se mediji začno zanimati za primer in tekmovati med seboj.
      Med drugim: kako so v Štepanjskem naselju na Jakčevi ulici lahko dosegli, da so novinarji RTV snemali prav v trenutku, ko so stanovalci s telesi branili nadaljevanje del pri obnovitvi fasade? Smo mi premalo glasni in aktivni?

      Izbriši
    17. Se vedno obstaja Evropsko sodisce, ce tukaj na nasem zaradi korupcije ne bo uspelo.

      Izbriši
  5. Gradbena podjetja Giposs Ljubljana, direktor Davorin Faganel, v juniju 2007, pravi:
    Začasni odredbi o prepovedi razpolaganja z zemljišči sta vpisani v zemljiško knjigo Okrajnega sodišča v Ljubljani, nista pa pravnomočni, etažni lastniki pa bodo tudi za nasprotovanje prihodnjim urbanističnim aktom morali najprej izkazati pravni interes in nasprotovanje strokovno utemeljiti. Tukaj pa smo spet pri nedoslednem in strokovno pomanjkljivem poslovanju MO Ljubljana, ki je v pogodbah o prodaji etažne lastnine nezakonito razpolagala s pravico, ki je ni nikoli prejela; na svoje kupce pa ni prenesla obveznosti iz osnovnih pogodb, da se soseska gradi po potrjenem zazidalnem načrtu za soseski BS 3, s katerim je kupec seznanjen in se z njim strinja.

    OdgovoriIzbriši
  6. Policisti iz PU Celje opravljajo danes za Bežigradom hišne preiskave (http://www.siol.net/novice/crna_kronika/2015/03/preiskave.aspx). Je to normalno, da to počnejo policisti iz druge PU?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja na območju Glinškove ploščadi. Stanovalci tega naselja opisujejo, da naj bi se odvila prava policijska akcija.

      Izbriši
  7. Samoorganizirano v boj proti upravnikom in zakonu

    Etažni lastniki ustanavljajo društvo: »Sedanji stanovanjski zakon daje pravice zgolj upravnikom«.

    Mojca Zabukovec, Ljubljana
    Delo

    čet, 26.03.2015, 10:00

    Ljubljana – Predvsem zato, da bi si izborili prostor v razpravi in pri soodločanju, so se trije predstavniki nadzornih odborov v večstanovanjskih stavbah odločili povezati v društvo. Poimenovali ga bodo Združenje etažnih lastnikov Slovenije in bo v Ljubljani registrirano v prihodnjih dneh.

    Čeprav je upravnik večstanovanjske stavbe, kot piše v stanovanjskem zakonu, pooblaščenec etažnih lastnikov in njihov zastopnik, se v praksi pogosto dogaja nasprotno. Da v stanovanjskem upravljanju ni vse, kot mora biti, kažejo pogoste objave v medijih, ko se stanovalci večstanovanjskih blokov pritožujejo nad delom upravnikov. Opozarjajo na po njihovem nepravično razdeljevanje obratovalnih stroškov, previsoke cene, sporno porabo denarja iz rezervnega sklada in težave pri zamenjavi upravnika. Pogodba o opravljanju upravniških storitev je veljavno odpovedana, če etažni lastniki zberejo večinsko soglasje po solastniških deležih.

    Takšen sklep lahko sprejmejo s podpisovanjem listine ali na sestanku zbora lastnikov, ki mora biti sklepčen. Pravilna odpoved pa je v večjih soseskah težavna predvsem zato, ker morajo biti podpisi zbrani v treh mesecih. Stanovalcem stavbe Metuljček v Kamniku je denimo šele ob pomoči ministrstva po enem letu uspelo zamenjati upravnika, medtem ko so stanovalci v Mostah za to potrebovali celo dve leti.

    Ni sankcij

    Težave z upravniki se pogosto znajdejo med primeri, ki jih obravnavajo v svetovalni pisarni Zveze potrošnikov Slovenije. Med njimi je največ vprašanj o stanovanjskem upravljanju in zlasti o razrešitvi upravnika v večstanovanjski stavbi. Da je to »sploh težko«, ugotavlja tudi Iko Mayr, predstavnik nadzornega odbora etažnih lastnikov večstanovanjske stavbe na Mesarski cesti. Po njegovem bo sicer tako ostalo, vse dokler bo stanovanjski zakon »spisan za upravnike«, medtem ko so, kot meni Mayr, lastniki stanovanj zdaj podnajemniki svoje lastnine.

    Da povrhu tega za upravnika, ki »naredi kaj narobe«, ni predvidenih nobenih sankcij, opozarja Kristina Kulonja, predstavnica nadzornega odbora stanovalcev v objektu SPB 1 v Domžalah, kjer so na začetku meseca objavili razpis za novega upravnika stavbe, ker s sedanjim niso zadovoljni. Predstavnica nadzornega odbora etažnih lastnikov v soseski Mostec Nataša Kušar je prav tako prepričana, da veljavni stanovanjski zakon daje pravice zgolj upravnikom, ne pa tudi lastnikom stanovanj.

    Nadzorni odbor etažnih lastnikov sicer po zakonu nadzoruje delo upravnika, predlaga sklepe in daje pobude, toda v praksi, kot pravi Kušarjeva, pravzaprav nima nobenih pravic. »Niti izvajalca za nekatera dela ne moremo izbrati brez upravnika. In če ta ne upošteva želja lastnikov stanovanj, ne moremo nič,« Kušarjeva opiše razmere. Po njenem je zato nujno povezovanje etažnih lastnikov.

    Tudi zato so se trije predsedniki nadzornih odborov v večstanovanjskih stavbah na različnih lokacijah sklenili povezati. »Ugotovili smo, da čeprav imamo različne upravnike stavb, se srečujemo s podobnimi problemi,« pravi Kušarjeva. »Etažni lastniki moramo kot končni potrošniki začeti sodelovati in se povezati ter na glas govoriti o problemih in predlagati rešitve.«

    Najprej, kot menijo vsi trije sogovorniki, ki se bodo v prihodnjih dneh tudi uradno povezali v društvo, bo treba spremeniti stanovanjski zakon ter v njem zagotoviti pravice stanovalcem v večstanovanjskih stavbah. Zato bo, kot sporočajo, njihov prvi sestanek na pristojnem ministrstvu. Zatem bodo kot društvo začeli ozaveščati etažne lastnike po vsej Sloveniji, kako organizirati zbore v blokih, kako pisati sklepe in kako med drugim izbrati izvajalce za posamezna dela. Povezali se bodo še z Društvom etažnih lastnikov Velenje, ki v šaleški prestolnici deluje že dobro leto. »Pod okriljem društva bomo postali legitimni deležniki v vseh teh procesih, kar doslej nismo bili,« je prepričana Kušarjeva.

    OdgovoriIzbriši
  8. Smešno, amatersko, a vztrajno.

    Korak za korakom, dokaz za dokazom.

    Minevajo dnevi, tedni, meseci, leta, .... pravzaprav že desetletja.

    Meljemo mi, meljejo oni, meljemo vsi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predstavljate si ne, kako je težko dobiti odvetnika, ki se upa zoperstaviti jankoviću.

      "Tistega dne, ko je policija opravljala preiskave v državnem zboru in na vladi, sem se v neki balkanski krčmi pogovarjal s človekom, ki se je pred 25 leti ukvarjal s politiko, od takrat pa počel marsikaj po različnih koncih nekdanje skupne države. Spomnil me je na zgodbo o Aleksandru Rankoviću, politiku, ki je kot jugoslovanski notranji minister in šef obveščevalne službe sebi zveste policiste, tajne agente, obveščevalce in podobne simpatične like vrinil v vse pomembne ustanove in tako postajal najmočnejši človek v državi.

      Sogovornikova teza je bila, da se danes v Sloveniji dogaja nekaj podobnega. Da se je policistom, obveščevalcem in že pred njimi starim udbovcem uspelo preriniti v številne pomembne ustanove, tožilstvo, sodišča, državne organe, med tiste, ki odločajo o javnih naročilih, in med tiste, ki pomagajo organizirati nove stranke – tudi to, ki je trenutno na oblasti. Ti ljudje so postali eno najmočnejših omrežij v državi in počasi prevzemajo oblast.

      Rankovićeva zgodba se je končala, ko je vrhovni komandant ugotovil, da je postal premočen in je našel izgovor za čistko proti njemu in njegovemu omrežju. Danes imamo seveda demokracijo in v njej ni vrhovnega komandanta z močjo, kot jo je imel nekdanji jugoslovanski predsednik. Imamo pa tudi mi predsednika vlade in predsednika države.

      Eden od njiju piše proste spise o etiki in pridobiva neodvisna pravna mnenja o očitni zlorabi obveščevalnih služb, drugi pa modro molči in zaljubljeno zre v koledar s svojimi slikami."

      vir: http://www.siol.net/priloge/kolumne/janez_sustersic/2015/03/policijska_drzava.aspx

      To vam je naše stanje.

      Izbriši
    2. Vprašajte Damjana Bremca.

      In ni problem dobiti odvetnika. Ta se najde. Ne najde pa se sodnik, ki bi Jankovića obtožil in strpal za rešetke.

      Izbriši
    3. Jankovičeva samovolja:

      http://www.demokracija.si/slovenija/samovolja-zupana-jankovica-povzrocila-da-mol-se-vedno-nima-proracuna-za-leti-2015-in-2016

      Izbriši
  9. No, KO in simpatizerji. Koliko ljudi piše na ta blog? Dva ali trije?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pravzaprav je to ta trenutek še najmanj pomembno. Veliko pomembneje je širiti ključne informacije med sosedi. Važno je, da blog bere veliko ljudi.

      Izbriši
  10. 6.36 DVA (2), ampak ne na kvadrat, na kubik.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A bejž no. Ena, dva, pol je pa kr konec. Ha, ha, ha.

      Izbriši
    2. Dokaz na policiji pravi, da jih je najmanj 70+

      Izbriši
    3. Dokazi na sodišču (v tožbi) pa še nekajkrat več.

      Izbriši
    4. Me veseli, da si tak detektiv. Zaporničarji mi že tako ali tako ne delujete ravno inteligentno s svojimi zapisi tukaj to samo potrjujete. Kot tak si povsem neškodljiv :)

      Izbriši
    5. Trije! Tudi jaz jih ocenjujem tako.

      Izbriši
  11. Ja dveh 70+ v letih, kateri že malo dišijo po cipresah.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bolje po cipresah, kot smrdet po _____ kot smrdiš ti.

      Izbriši
    2. 07.29
      Ti pa deluješ tako, kot bi ti stalni zobje šele rasli!

      Izbriši
    3. A Dej no, a res, pa kar po cipres, da dišiva, ah zdej si naju pa ful prizadel.

      Izbriši
    4. Jaz pa si želim, da bi bilo za zakonitost rešitev glede parkiranja in zemljišč vpletenih čimveč takih izkušenih ljudi. Modrost starejših je v takih primerih še kako dobrodošla.

      Izbriši
  12. Pozdravljeni,

    običajno se ne vtikam v take zadeve, ampak zdaj ste pa nasprotniki zapornic stopili na žulj tudi meni. Stalno govorite o kršenju zakonov pri zapornicah, nato pa jih z listki v nabiralnikih kršite vi (ZPSto-2, 45. člen). O sami vsebini le teh pa ne bom zgubljal besed.
    Če ste tako prepričani v svoj prav, se podpišite in nosite odgovornost (ki jo zahtevate od drugih).

    Lep pozdrav, MP

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pri vstavljanju obvestil ne gre za kršenje ZPSto-2, 45. člen, ker to niso oglaševalska, marketinška ali druga reklamna sporočila.

      Če imate nalepko APEK proti reklamam, boste v nabiralnik še vedno prejemali časopise, revije, uradna glasila občin in lokalnih skupnosti, vabila ustanov, politično propagandna sporočila med volilno kampanjo, nenaslovljene pošiljke z informativno, izobraževalno ali humanitarno vsebino ter druge tiskane oblike uredniško oblikovanih vsebin.

      Uporniki se ne podpišejo ravno zaradi takih nestrpnežev, kot ste vi.

      Izbriši
    2. Anonimni 27. marec 2015 01.11 MP
      Komu ti to pišeš?
      Sebi?
      Poizkus je razumljiv in pričakovan,
      vendar strel v prazno.
      Tisti, ki bi ti morda nasedli, žal, ne znajo uporabljati računalnika:)))

      Izbriši
    3. Zadnjič, ampak res zadnjič.

      Ti listki ne spadajo v rubriko: časopisi, revije, uradna glasila občin in lokalnih skupnosti, vabila ustanov, politično propagandna sporočila med volilno kampanjo, nenaslovljene pošiljke z informativno, izobraževalno ali humanitarno vsebino ter druge tiskane oblike uredniško oblikovanih vsebin.

      In še enkrat vas pozivam, če mislite da imate prav, se predstavite z imenom in priimkom. Dokler tega ne storite, ste zame pač vandali in hujskači. O nestrpnosti pa ne bom izgubljal besed, ker vaše besede in dejanja povedo vse.

      Lep pozdrav
      MP

      Izbriši
    4. Manj alkohola, pa bo.
      Ni priblema, evo pristanemo, da nas kaznujejo za vse vandalizme in vso "hujskanje" ki ga izvajamo.
      Mi nismo tisti kateri pošiljamo položnice in blokiramo kartice če ne plačate MP (ZJ).
      Prav zanima me, kakšna bi nas kazen doletela, za deljenje letakov z resnico v poštne nabiralnike? Kako ti to ocenjuješ?

      Izbriši
    5. Ali torej ti misliš, da nimaš prav, ker se nisi predstavil? Dve črki zame nista ime in priimek. Dokler tega ne storiš, si zame samo oseba, ki bi rada druge učila, česar sama ne zna.
      Lepo pozdravljen
      JA

      Izbriši
    6. Ti listki so z vidika APEK popolnoma neproblematični.

      Izsiljevalce v SPL in KO, ki jih zagrizeno podpirajo nestrpneži, kakršen ste tudi sam, bi moralo začeti skrbeti zaradi naraščajočega gneva stanovalcev, sploh ko bodo osveščeni, da so plačali SPL za uporabo ceste na podlagi nične pogodbe.

      Izbriši
    7. Kakšni listki? Jaz nisem nič dobil!

      Izbriši
    8. 2:26
      Ti listki spadajo pod "nenaslovljene pošiljke z informativno vsebino". Tako nas to večina razume.

      Hkrati pa ti vračam dvojni poziv:
      - Če meniš, da so ti kršene pravice se obrni na pristojno sodišče ali pa svoje pravice varuj z varuhom človekovih pravic;
      - S predstavitvijo sebe lahko začneš najprej sam - lahko predstavljaš vsakemu mimoidočemu. Nas pa ne boste kar tako prepričali v vašo dobronamernost;

      Izbriši
    9. 27. marec 2015 01.11

      pejt spat, paranoik

      Izbriši
    10. Če greš tudi ti.....

      Izbriši
  13. Kaj se da storiti, če te sistem (zapornice) ne ubogajo in ne moreš do svoje garaže?

    Na tipki B ti oseba pojasni, da ima striktna navodila upravnika, na SPL ti pojasnijo kdaj so uradne ure... Po teh navodilih pa moram sedaj nekaj dni čakati na uradne ure do naslednjega četrtka?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na govorilnih urah te največkrat obvestijo, da kliči SPL. Na SPL-ju izveš, da so oni le upravniki, ki striktno izpolnjujejo sklepe KO.....

      Izbriši
    2. Kaj torej predlagaš, da se obrnem na KO? Kako pa to lahko naredim?

      Izbriši
    3. Poglej, če imajo še nabiralnik v stolpnici, kjer je "Mladinc" . Če boš imel srečo, bodo opazili tvoje pismo in morebiti odgovorili nanj prej, kot bodo govorilne ure. Napiši jim svoje kontaktne podatke in številko svoje kartice. Morda bodo oni kontaktirali SPL, če jih boš lepo prosil.

      Izbriši
    4. Pozvoni na Vojkovi 73, -stanovanje Lazar, ali na Reboljevi 2 - stanovanje Lukin Bušinović (ali nekaj podobnega romskega).

      Izbriši
  14. Anonimni 2.26 te popolnoma podpiram, če pa koga vidim od teh dveh 72+, da mi tlačita svoje smeti v moj nabiralnik, ga bom z lajšto po pukli.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Z aviona se vidi, da moraš tlele na blogu, kar sam sebe podpirati. :)
      Res si bogi, zato ti predlagam, da s tisto lajšto raje sam sebe še fizično podpreš, ker ti očitno manjka prave (pozitivne) energije.

      Izbriši
    2. Če želite prejeti prave smeti, zaupajte tukaj svoj priimek in naslov. Vam ekspresno prinesemo en par zapornic pred nabiralnik skupaj z grožnjami KO, ki ste jih delili stanovalcem v nabiralnike.

      Izbriši
    3. Evo Zoran Jarnović,

      Pa da vas vidim junake!!!!

      Izbriši
  15. 4 deljeno z 2 je dva 72+.

    OdgovoriIzbriši
  16. Anonimni 2.26 in 6.24, sta vidva dve polovici iste osebe? Pa predpostavimo, da sta dve osebi - po vajinih izjavah bi bilo sklepati, da sta člana KO in vaju vse te aktivnosti, ki jih najbrž vestno spremljata na blogu, hudo jezijo in mečejo iz tirnic.

    OdgovoriIzbriši
  17. Vse se vrača, vse se plača.

    Nam se ni treba nikogar bati.
    Nam ni treba najemati oboroženih varnostnikov.
    Nam se ni treba v strahu ozirati naokoli, ko gremo po naselju.
    Mi ne kršimo zakonov.
    Ne lažemo.
    Ne zavajamo.
    Ne krademo.
    Ne izsiljujemo
    Ne izvajamo kriminalnih dejanj zoper sosede.

    Še malo: Lukin, Jarnović, Lazar, Požar, Bolka & com.
    Vse je dokumentirano.

    Vse se vrača, vse se plača.





    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 14.13
      Dej govor v svojem imenu!


      Se mi ni treba nikogar bati
      Mi ni treba najemati.....
      Se mi ni treba v strahu ......
      Ne kršim ......
      Ne lažem....
      Ne zavajam....
      Ne kradem....
      Ne izsiljujem
      Ne izvajam.....

      Spremeni, pa bo berljivo. Ne pa da se skrivaš za neko imaginarno množico.

      Izbriši
    2. Tale "imaginarna množica" ni nič namišljena, ampak je dejstvo. Zelo žalostno bi bilo, če bi lahko našteval te reči v ednini!

      Izbriši
    3. Nč bi bilo (če bi čebula ČE ne imela,bi čebula BULA bla),JE žalostno da se v ednini skrivaš za imaginarno množico in pika.

      Izbriši
    4. Aha, smatraš, da je avtor kot unikaten posameznik preskromen v poudarjanju svoje poštenosti! Možno, ker ga ne poznam.

      Izbriši
  18. Si pa tapravi balkanc!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi mnogim Slovencem so te vrednote še vodilo v življenju!

      Izbriši
    2. Kriminalci. Vse je bolje kot pa zagovarjati kriminal. In vsi, ki zagovarjate zapornice zagovarjate in se strinjate s kriminalom. Tisti, ki berete in pišete na tem blogu to zanesljivo veste. Zato kakršnokoli izgovarjanje in etikiranje upornikov samo kaže vašo stisko v iskanju opravičil kriminalnega početja. Da bi našli zakonito pot do postavitve zapornic pa nočete niti pomisliti.

      Izbriši
  19. Po zakoniti poti KO & company, ne bi mogli polniti svojih žepov. Stanje okoli parkiranja pa ni nič boljše.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upam si trditi, da si svojih žepov ne polnijo. Na vsak način pa polnijo malho MOL, ker davki za nas ne bodo nižji, kljub temu, da bomo vzdrževali vse, kar je znotraj zapornic. Poleg tega se urejajo iz pobranega denarja tudi parkirišča na zasebnih lastniških parcelah. S tega stališča je bil "projekt zapornice" zgrešen in vsekakor premalo premišljen. Pa še stanje ni nič boljše, za mnoge celo slabše.

      Izbriši
    2. Zakaj bi se opravilno sposobni ljudje šli kriminala, počeli vse te stvari kar počne KO & company, če hkrati ne polnijo svoje malhe?

      Se le malo hecajo, ali v glavi niso čist diht?

      Škoda, ki so jo že do sedaj naredili, je prevelika, da bi jih lahko še naprej mirno gledali in prenašali.

      Ljudje s čisto vestjo in poštenimi nameni, ne sestankujejo na ilegalnih, nesklepčnih sestankih in ne sprejemajo sklepov v škodo svojih sosedov.

      Kaj jih žene v takšno početje?
      Ali res le iz neizmerna ljubezen do Al Caponeja?

      Izbriši
    3. »Kaj jih žene v takšno početje?«

      Žene jih prepričanje v njihov superioren, vzvišen in večvreden položaj, vsemogočnost, izjemne sposobnosti, znanje, moč, itd. Stremijo po časti, ugledu in priznanju, veljavi in občudovanju okolice.

      Žal pa niso kritični do svoje samopoveličevalnosti, bahavosti, nečimrnosti, ošabnosti, nadutosti, brezobzirnosti in domišljavosti.

      Izbriši
    4. Žene jih denar. Ne glumite. Že prejšnjič sem srečal Lazarjevo na cesti ko je javno govorila, da bo "zrihtala" kartice.
      Plačanih je 2600 izdanih 2920. To je 30.000 razlike samo tu. Osebno poznam ljudi kateri so samo zagrozili in dobili kartice brezplačno. Tukaj gre za ogromno denarja in ne slepite se, da oni nimajo nič od tega.
      Evo sami povejte, koliko je sploh izdanih kartic? Kdo vam lahko da ta podatek? Edino SPL.
      Koliko denarja je zbranega na računu? Edino SPL ve, ker je njihov račun. Vse ostalo so laži.
      Kako so upravniki dobili kartice, če je pogodba sklenjena le med etažnimi nastniki in SPL? Kaj so tu upravniki (naš jih je dobil in plačal). Koliko je takšnih "dodatnih kartic" za katere ne vemo da obstajajo?

      Izbriši
    5. Kontradiktoren si sam sebi! ko praviš, da edino SPL lahko da določene podatke. Od kod pa tebi podatki o številu plačanih in izdanih kartic?

      Upravniki so izjeme po funkciji, ki jim ni bilo treba podpisovati izjav. Poznam pa še nekaj takih izjem, ki so kartice dobili brez podpisa.

      Izbriši
    6. Iz prevzemnega zapisnika in iz dokumentov katere ste vsa ta leta objavlajli.

      "Upravniki so izjeme po funkciji, ki jim ni bilo treba podpisovati izjav. Poznam pa še nekaj takih izjem, ki so kartice dobili brez podpisa."

      Pogodba je med etažnimi lastniki in SPL. Kakšne veze imajo tvoje "izjeme" katere uvajaš kadar koli tebi pade kaj na pamet s to pogodbo.

      Imam fotografije, ko gasilci ne morejo skozi zapornico. A ste vi sploh normalni? Ta zadeva bo počila in to še kako bo počila. Banda lopovska izsiljevalska. Boste vi delali državo v državi. Vi kar verjemite Jankoviću. Z njim držijo le še tisti kateri so skupaj z njim delali kriminal in vi ste dejansko eni od teh. Država bo morala reagirati. V primeru izbrisanih smo čakali bruselj, v tem primeru pa bo tudi kaj prej.

      Izbriši
    7. Iz projekta Gjura si se navadil razpolagati s tujim. Do sedaj smo naivno (ne morem verjeti kakšni smo bili kreteni) verjeli tvojim soorganizatorjem, da ti sploh veš kaj počneš. Tudi ta projekt bomo pregledali, bodi brez skrbi.

      Izbriši
    8. Če pa niste nič dobili v žep ste še vedno postavili stvari tako da vam pašejo, plačilo za uresničitev vašij želja ste z lažmi izsilili od vseh. Malo vam je sicer spodletelo kar se lastništva tiče in teh drobnarij vendar se vam zdi da vam gre kar dobro.
      260.000 se podarili jankoviću in še 100000 SPL. Čestitke. Če niste nič od tega uzeli zase ne vem kaj bi vam rekel...

      Izbriši
  20. Pošten človek ne potrebuje oboroženih varnostnikov.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi pošten človek potrebuje varnostnike, če ima opravka z ljudmi, ki mu grozijo, namesto da bi mu z argumenti in pravno dokazovali svoje očitke glede nepravilnosti.

      Izbriši
  21. Te že grabi paranoja?
    Prav je tako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blodnje ali paranoidne ideje so zgrešene miselne konstrukcije, sklepi ali ocene realnosti, ki se jih bolnik trdno oklepa in verjame vanje, ne glede na očitne dokaze o nasprotnem.

      Tu torej ne gre za tako diagnozo, saj dokazov o nasprotnem ni, čeprav ste bili večkrat pozvani, da jih pokažete !

      Izbriši
  22. Tehniko, ki jo že štiri leta pilijo "samooklicani liderji" naselja BS3 lahko na kratko povzamemo iz časopisa Dnevnik:
    pripiši drugemu, kar delaš sam, in prikaži sebe kot njegovo žrtev.


    OdgovoriIzbriši
  23. 04.48, 04.50, 05.05 !

    Hej, pišeš uporniku, ki pa je kritičen tudi do tebe !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne glumi. Če bi bil kritičen bi vprašal za pojasnilo.

      Izbriši
    2. Od kdaj se postavljanje vprašanj razume kot kritičnost?

      Izbriši
  24. Ali ste dostavili zapornice Jarnoviču? Naslov je Vojkova 71.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zapornice niso od Jarnoviča ampak od LPT.

      Izbriši
    2. On osebno mora to napisati na blogu, da to želi in da je to njegov naslov, ne pa kdo drug v njegovem imenu.

      Tukaj je majhen hakeljc njegove pajdaše zaporničarje: če se kdo tretji predstavil v njegovem imenu (imem priimek in naslov), gre za kaznivo dejanje kraje identitete. Zato se mora prav on javiti in izraziti jasno željo, ali naj mu prinesemo zaporničarske smeti pred njegova vrata. :)

      Izbriši
    3. Anonimni29. marec 2015 08.56
      To kar si napisal je pa čista neumnost.
      Od kdaj lahko kdorkoli komurkoli naroči naj odmontira zapornice, ki niso ne od enega ne od drugega? Pogovarjate se o lastnini tretjega!!!!

      Izbriši
    4. Kaj je zvami ekipa iz KO?
      Pa to je Javno. To je od podjetja katere je javno. JP pomeni javno podjetje.
      Ker je nekdo s ciljem, da bi služil ukradel celoten sistem iz JP (glej prevzemni zapisnik) bo moral za to zadevo tudi odgovarjati.

      Izbriši
    5. Anonimni29. marec 2015 23.16
      Še ena neumnost. Če je bilo kaj ukradeno je to denar od naših sosedov, ki se je trošil neracionalno, netransparentno in nepooblaščeno.

      Vse ostalo je stvar gostilniških debat, saj je vse nekje v zraku kot megla v Ljubljani.

      Izbriši
    6. Denar IN sistem. Saj o tem tukaj ves čas govorimo.
      Ne samo da smo prisilno plačali, ampak je še sistem zdaj v rokah zasebnega podjetja in ne nas.
      Pa poglejte kartico, ki jo imate v roki. A piše SPL na njej?
      A se vam zdi normalno, da občina nima nič s temi karticami?

      Izbriši
    7. Anonimni30. marec 2015 00.26
      Navedel si nekaj trditev za katere te prosim, da pojasniš:
      1. Prislno plačali? Sam nisem nič plačal pa se mi do danes še ni nič zgodilo. Vsak, ki je plačal se je odločil sam da plača. Tako bo tudi na sodišču.
      2. Sistem je zdaj v rokah zasebnega podjetja in ne nas? Kje imaš dokaze o lastništvu? Lastništvo je sporno, saj pravno formalno stoji na nikogaršnji zemlji. O tem bo tudi še odločala država, sodišče,...
      3. Kakšno vezo ima kaj piše na kartici?
      4. A se vam zdi normalno, da občina nima nič s temi karticami - od kje ta sklep? Tudi o tem bo tudi še odločala država, sodišče,...

      Predlagam, da smo okoli takih izjav rezervirani. Ker trenutno marsikaj pravno formalno ni odločeno. KO in SPl trenutno vsiljujeta svoje prepričanje, ki pa seveda ni edino in zveličavno.

      Izbriši
    8. Pravno formalno je vse določeno.
      Edino policija noče reagirati.
      Lastništvo ulic je nepomembno ker so razglašene za javno dobro. Samim tim so zapornice javno dobro.
      Jaz jih poznam vsaj 50 ki so morali plačati ker bi jim drugače izklopili kartice. A res misliš da boš s to svojo demagogijo kaj dosegel? Po celi soseski ste obešali oglase, zapornice ste spustili. Na vsaki zapornici ste imeli po človeka da je grozil.
      Ne ti meni ni določeno. Zelo dobro se ve česa se ne sme početi.
      Nedoločeno lastništvo, majke ti. Pa če bi kupil bajto od mene in bi jaz rekel, evo malo je nedoločeno lastništvo, a bi me na gobec, ali bi pohlevno plačal še najemnino za uporabo? Kraja se je tukaj zgodila in to takšna da bo kmalu pokalo.

      Izbriši
    9. Zakaj je policija tiho in do kdaj bo bomo videli.
      Če bodo tiho imamo že priravljene naslednje korake.
      S to pizdarijo se ne boste zvlekli.

      Izbriši
    10. 4. A se vam zdi normalno, da občina nima nič s temi karticami - od kje ta sklep? Tudi o tem bo tudi še odločala država, sodišče,...

      Iz kje ta sklep? Pa iz pisnih odgovorov občine, ki pravijo, da nimajo nič z upravljanjem in, da nimajo nič s prenosom lastništva.
      Pizda li ti materina nesramna.

      Izbriši
    11. 30. marec 2015 01.30
      Poglej si ustavo - zato ker nismo policijska država, policija (še) ne reagira.

      Ti se lahko repenčiš kolikor hočeš, brez tožbe in odločitve sodišča se pristojne inštitucije ne bodo več zganile. To pa zato, ker se je v zadnjih desetletjih nakopičilo toliko različnih pogledov na stanje v BS3, da lahko praktično vsak, ki ima 5 minut časa, opravičuje svoj kriminal! Preverjeno na policiji, inšpekciji, MOLu, varuhu človekovih pravic,... Sem osebno klical vse naokoli. In ključno: do danes še vedno nisem nič plačal! In jih zajebavam vsakodnevno - še vedno vsak dan parkiran v naselju. Se borim in včasih imam občutek, da sem sam proti vsem.

      To kar praviš glede plačila za kartic - ja res bi jim izklopili kartice, če ne bi plačali. In kaj potem? Eto vidiš kaj smo mi slovenceljni - ene ovce brez hrbtenice. Če bi bili načelni bi se vsi skupaj uprli in ne bi plačali in zapornic enostavno ne bi bilo več tudi brez sodišča.

      Poglej malo blog nazaj kakšno leto ali dve - tukaj na blogu je bilo večkrat to jasno zapisano.

      Izbriši
    12. Anonimni30. marec 2015 01.33
      Si zelo aroganten in prostaški!!!!
      In me niti ne čudi, če v življenju doživljaš travme, ker se ne znaš kulturno izražati - toliko za začetek.

      MOL se ne more, kljub svojim javnim izjavam, kar odločiti, da naselje ni več pod njihovimi pristojnostmi. Tako pač ne gre, ker je v ustavi v 7 členih (od 138 do 144) to drugače opredeljeno. Lahko pa me podučiš in me seznaniš s kakšnim konkretnim dokumentom, kjer je bilo odločeno, da BS3 ne spada več pod MOL.

      Izbriši
    13. Z nobenim dokumentom. Preprosto nočejo.
      To da si vi tiščite glavo v pesek je druga stvar.

      Dokaz:
      From: Četrna skupnost Bežigrad [mailto:mol.bezigrad@ljubljana.si]
      Sent: Wednesday, March 18, 2015 3:19 PM
      To: Roman Hafner
      Subject: RE: podhod Puhova 1-4



      LN št. 092-57/2015-23



      Spoštovani g. Hafner,



      v zvezi z vašim opozorilom na potrebno sanacijo udarnih jam in zamenjavo prometnih znakov na Puhovi ulici v BS3, vas obveščamo, da smo od pristojnega Oddelka za gospodarske javne službe in promet MU MOL prejeli odgovor, da MOL ne vzdržuje ulic v BS3, ki so znotraj območja zapornic.



      S spoštovanjem





      mag. Tadeja Vengar, predsednica

      Sveta Četrtne skupnosti Bežigrad

      Vojkova cesta 1, Ljubljana



      T: 01 236 25 37, F: 01 236 25 38, www.ljubljana.si





      Logotip%20MOL_epodpis_slo









      From: Roman Hafner [mailto:Roman.Hafner@metalkaupravljanje.si]
      Sent: Monday, March 16, 2015 1:16 PM
      To: Četrna skupnost Bežigrad; kpl@kpl.si
      Subject: podhod Puhova 1-4



      Spoštovani!

      Kot upravniki blokov Puhova ulica 1-4 se na vas obračamo zaradi tega, ker so etažni lastniki izrazili željo po saniranju nevarne luknje na javni cesti, ki vodi v naselje. Prosimo, da pri ustreznih službah uredite sanacijo cestišča, da ne bo prišlo do nepredvidenih poškodb. Prav tako je potrebno poskrbeti za zamenjavo dotrajanih znakov na javnih površinah.

      V primeru dodatnih vprašanj nas seveda lahko pokličete.

      Lep pozdrav.





      ROMAN HAFNER
      Operativni upravnik

      Izbriši
    14. To ni dokument, kjer je bilo odločeno, da BS3 ne spada več pod MOL!

      To kar si dopisujeta ROMAN HAFNER in Tadeja Vengar ni nič več kot samo elektronska pošta.

      Izbriši
    15. @02.03
      Če ti nekdo zapre ulico (recimo če bi jaz danes zaprl katero koli ulico v Ljubljani) bi me policaji pobrali v roku dveh ur.
      In tu ne bi šlo za nobeno policijsko državo ampak za kršitev 4(2). člena ZCes-1 za katerega je policija določena kot prekrškovni organ v 106. členu istega zakona.
      Tukaj gre za namerno nereagiranje s strani policije bežigrad za kar bomo šele videli do kdaj bo trajala.

      4(2). člen ZCes-1 pravi: Uporaba javne ceste, s katero se zasede cestišče z namenom oviranja ali preprečevanja prometa na njej, je prepovedano.

      106. člen ZCes-1 pravi: Nadzor nad določbami 4., 5., 6., 30., 31., 32., 34., 36. in 37. člena tega zakona izvajajo na javnih cestah policisti, na občinskih cestah, nekategoriziranih cestah, ki se uporabljajo za javni cestni promet, in državnih cestah v naseljih pa tudi občinski redarji.

      Izbriši
    16. 02.37
      saj vam povem, da tega dokumenta ni.
      Samovoljno so se odločili, da ne bodo in pika.
      Prebrskajte po portalu MOL pa boste videli, da so najprej poskušali zavajati z nekimi dokumenti. Ko smo jih vprašali da navedejo konkretne dele dokumentov so rekli da "kdor postavi zapornice, sam upravlja ceste".



      Datum prijave pobude : 17. februar 2015

      Četrtna skupnost : BEŽIGRAD

      Naslov pobude : Odstranitev znakov

      Vsebina pobude : Glede na to, da podlage za izključitev cest v BS3 iz plana letnega vzdrževanja ne očitno najdete izrecno zapisanih v dokumentih katere ste prej omenjali (št. 371-955_2010-1TP, št. 371-955_2010-6-TP, št. 371-995_2010-13 in št. U 09_074-10) prosim, da mi napišete v katerih dokumentih (navajajte dele dokumentov prosim) ste našli podlago za "izključitev".
      Za prikaz pobude na karti pritisnite na globus.

      Datum objave pobude : 18. februar 2015

      Odgovor pripravil : Oddelek za gospodarske dejavnosti in promet

      Datum odgovora : 19. februar 2015
      Odgovor :

      Tako kot smo napisali v zadnjem odgovoru: kar je za zapornico, Oddelek za gospodarske dejavnosti in promet ne vzdržuje, pač pa morajo površine vzdrževati uporabniki sami oziroma etažni lastniki ali v njihovem imenu upravniki. To je zadnji odgovor na to problematiko.


      TOREJ GRE ZA SAMOVOLJNO ODSTRANITEV IZ PRORAČUNA. NOBENE PODLAGE V NOBENEM DOKUMENTU NI. PAČ NOČEJO IN PIKA. TOŽITI JIH BO PAČ TREBA.

      Izbriši
    17. To, da pa vi poizkušate prejudicirati nekaj, kar ni res je pa OK, kajne.
      Sam menim, da nisem noj z glavo v pesku, ampak poizkušam presojati po celovitem dejanskem stanju. Če ne veste kaj se dogaja v ozadju, vsaj ne mlatite prazne slame in ne delite z drugimi svoje nebuloze in izmišljotine, ki so konstrukt vaših abstraktnih želja po vaši pomembnosti.

      Pravno formalno je tako kot sem napisal zgoraj. Če nekdo ne opravlja svojega dela tako, kot je to dolžan je to kršitev predpisov in zakonodaje. In zato obstajajo načini, da se ga v izvajanje pač prisili. Razumeš?

      Izbriši
    18. Pravno formalno ni tako kot si napisal zgoraj.

      "Če nekdo ne opravlja svojega dela tako, kot je to dolžan je to kršitev predpisov in zakonodaje. In zato obstajajo načini, da se ga v izvajanje pač prisili. Razumeš?"

      Razumem. Zelo dobro razumem.

      Izbriši
    19. Anonimni30. marec 2015 02.38
      Še vedno nočeš razumeti bistva:
      Za ulice v BS3, kot še za katero v Ljubljani znotraj naselij, ni urejeno lastništvo. Tukaj bi se vprašal, kaj so počeli NO v preteklosti. Glavni razlog trenutnega stanja je po moje (ne)delo NO in njihove ambicije po lastništvu določenih parcel.

      MOL seveda sedaj to izkorišča, ampak krivi smo si pa v največjem delu sami. In najhujše pri vsem tem je da se večina ljudi za to sploh ne zmeni in veselo plačuje položnice ali je celo za to, da lastništvo preide k nam!

      Izbriši
    20. Abosultna neumnost.
      Mešaš lastništvo parkirisc in ostalih parcel v nasleju ter lastnistvo ulic.
      Ulice so razglasene za javno dobro odlokom MOL in tu se zadeva konča.
      Tukaj mi, ali naši nadzorni odbori (kateri itak imajo zeeeelo ozka pooblastila in vse to kar so do sedaj "šuštrali" na temo zapornic je itak protizakonito) nimamo absolutno nobenih pravic.
      Jaz živim na Trebinjski in ta ulica obstaja in je javna (objavljeno v uradnem listu). To da nes ekipa iz stoplnic (Jarnovič, Lazar, Boh) prepričujejo v nekaj čisto drugega je pač to kar je.
      Dodatno je Puhova itak v lasti občine in pravilno reparcelirana.
      Torej, da so ulice javne priča odlok sodišča iz 2012 in številni odloki višjih in vrhovnega sodišča ter celo občina (poišči na portalu MOL) to zatrjuje.
      Na koncu koncev, če ulice ne bi bile javne, samo za to ker so razglašene v uradnem listu, bi tožba za aktivacijo kartic dveh tožnikov iz leta 2012 bila uspešna.
      Skratka, nimaš pojma kaj govoriš.

      Izbriši
    21. 02.38
      Pogovori se (še enkrat) s policaji. Meni so povedali, da ne reagirajo, ker za reagiranje na privatnem zemljišču pač nimajo pristojnosti. Ko/če bo drugače odločeno in bodo to javne ceste, bodo reagirali.

      Če povzamem - tisti ki trdi, da ceste niso privatne ceste naselja, bo moral to dokazati tako, da bo MOL to prisiljen priznati kot javne (občinske) ceste.

      Dokler pa se bomo medsebojno "zajebavali in nadmudrivali" pa bo stanje samo še slabše.

      Ko trdiš, da bi te policija v roku 2 ur pobrala naredi test. Dodatno s svojo zaporo zapri eno izmed cest v naselju. Prepričan sem, da ti policija ne bi naredila nič.

      Izbriši
    22. Da ti še malo pomagam (beri zadnji odstavek): ...da občina sprejme odlok o občinskih cestah, v katerem tudi kategorizira občinske ceste, s čimer te ceste pridobijo status javnega dobra (Sodba Upravnega sodišča U 420/2006). V nekaterih primerih pa dejansko stanje obstoja javnega dobra še ni usklajeno z vpisom v zemljiški knjigi, kar je predmet urejanja.



      Datum prijave pobude : 23. februar 2015

      Četrtna skupnost : BEŽIGRAD

      Naslov pobude : Javno dobro v BS3 in cenzura

      Vsebina pobude : Ali je mnenje pravne službe MOL, da cesta postane javno dobro že s kategorizacijo kot občinska cesta ali šele z vpisom grajenega javnega dobra?

      Datum objave pobude : 23. februar 2015

      Odgovor pripravil : Odsek za pobude meščanov

      Datum odgovora : 3. marec 2015
      http://gis1.ljubljana.si/Pobude/PregledOdgovorjenihPobud.aspx

      Izbriši
    23. Ja očitno s tvojo razlago nekaj ne štima. Pravne službe vseh pristojnih inštitucij očitno vedo še nekaj več kot ti.

      Jaz pravim takole: v naravi imamo neko stanje, ki si ga je uzurpirala skupina sosedov. Na nas je da se temu upremo. Ker pa se ljudje očitno kar strinjajo in plačujejo je potrebno razmišljati o kakšnih drastičnih ukrepih.

      Izbriši
    24. S tabo se res da argumentirano pogovarjati.
      Ko ti prinesem vse argumente na mizo, in dokažem direktno namerno ignoranco oz. namerno izogibanje delovanju skladno z zakoni, rečeš da sigurno obstaja še nekaj česar ne vem.
      Pa kaj morajo napisati, da bi ti bilo jasno, da gre za korupcijo?
      Kaj? A morajo napisati, zaradi velike dobičkonostnosti posla smo se odločili ne ukrepati? A bi ti to bilo dovolj?
      Imaš vse črno na belem. Če ne bodo ukrepali jih bomo prisilili prek sodišč. Pač, sami so se tako odločili. Če nas naša sodišča ne bodo podprla (kar ne bi bilo nepričakovano glede na mafijsko situacijo), bomo šli v Evropo. Trajalo bo, vendar se bo vedelo kdo je tukaj mafijec in kaj se sme.

      Izbriši
    25. Sem pa itak butec, da pišem ker si verjetno ali Bolka ali Lukin. Jarnovič je zadevo že zdavnaj razumel in "izginil".

      Izbriši
    26. Nisem ne Bolka ne Lukin in jih sploh ne poznam. Glede Jarnovića pa bi bil na tvojem mestu raje previden.

      In nisi noben butec saj ... če si ti ... potem sem tudi jaz. Namreč... se strinjam s teboj, da so zakoni napisani tako, da bi se dalo ukrepati takoj in zdaj. Ampak, ko se neposredno pogovarjaš s pravniki inštitucij, ki bi morale ukrepati, pa se izkaže, da je stanje v naselju tako, da se lahko razlaga vse skupaj tudi drugače. Ko ti reče izkušen pravnik, da je situacija tako zapletena, da se ne more odločiti kaj je prav in kaj ni, potem ti ostanejo za hitre premike zgolj še drastična sredstva. In KO se jih je poslužil. In upam, da bodo čimprej zato primerno kaznovani.

      Izbriši
    27. Ali se je nekdo lažno predstavil za Jarnoviča ali pa je Jarnovič stisnil rep med noge.

      Izbriši
    28. Za ZJ imam dokaj zanimive zadeve za pokazati. Baje, da so se na internetu znašli posnetki kar nekaj sestankov odbora. Hecno bo to.

      Izbriši
    29. 09.33

      Spet baje,imaš spet preganjavico?Hecno je že,da bolj ne more bit.

      Izbriši
    30. A tebi nikakor ne uspe pritisniti tistega velikega gumba na tipkovnici?

      Izbriši
  25. Se je "trojka" Lukin, Lazar, Boljka, že "izprsila "s potrdilom o lastništvu zapornic?
    Nekam dolgo traja.
    Pa ne, da je lagala in takšen dokument sploh ne obstaja?



    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Samo po sebi umevno, da je lastništvo zapornic imaginarna stvar.
      Saj res, kako pa "napreduje" ta njihov projekt, spočet preko njihove odvetnice P...? Predvidevam, da je zadeva že ad acta.

      Izbriši
    2. Nič ni. Zahtevali so da plačamo brez kakršnih koli dokazil, direkt na račun SPL.

      Izbriši
    3. Pa si plačal kar brez dokazil?

      Izbriši
    4. Brez dokazil na račun SPL??? A si kar� pod tepo pod SPL -ovim predpražnikom pustil?

      Izbriši
  26. Pa dobro si popušio brate smiri se..

    OdgovoriIzbriši
  27. Ja mafija se je naselila v najlepšem mestu na svetu -grozi se stanovalcem na vseh koncih.
    Gospod Geč pa se dela kot da to z njim nima nič opraviti.

    OdgovoriIzbriši
  28. Pa kdo ti grozi ti si sebi največji problem smiri se..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kdo mi grozi? Bolka mi je na Maroltovi grozil, da ne bom mogel do stanovanja če ti ne plačam. Enako tako ste razobesili napise po celem naselju. Kar je nekdaj bilo normalno naselje se je prelevilo v bojišče. Ljudje se ne pozdravljajo več med sabo. Vi pa samo še v krta lahko greste.

      Izbriši
    2. Pa dobro ideš ti autom do stana?

      Izbriši
    3. In slovenian language, please...

      Izbriši
  29. Pozdravljeni!

    Na tem formu se oglašam redko - kadar pa se, pa vsekakor proti "pajdaški kriminalboljševistični veri nadvelikih duhovnikov vsakodnevnega klanjanja njihovi visokosti gor dol rampi".

    Ne razumem povsem razprave pred tem, a vsekakor upam, da kljub grožnjam velikega zbora rasodnikov o gor dol rampah nisi in ne boš vplačal prispevka za rast "rampa gor dol svetišč".

    Ne daj se!

    ByeBye rampe... SOON!!!

    Po vnebohodu vseh ramp pa komaj čakam "zabava"... ta bo divja!!!

    https://www.youtube.com/watch?v=PHRIvssIfHo

    OdgovoriIzbriši
  30. Hk hk hk na zdravlje

    OdgovoriIzbriši
  31. KDO NAM JE UKRADEL NASELJE?
    Lukin, Jarnović, Lazar, Požar, Boljka & company.

    KDO NAS IZSILJUJE?
    Lukin, Jarnović, Lazar, Požar, Boljka & company.

    KDO NAM JE ZAKUHAL SAMOVZDRŽEVANJE NASELJA?
    Lukin, Jarnović, Lazar, Požar, Boljka & compamy.

    KDO SKUBE, MALTRETIRA IN IZSILJUJE STANOVALCE?
    Lukin, Jarnović, Lazar, Požar, Boljka & compamy.


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Je uglasbena?

      Izbriši
    2. Ne strinjam se s tem. Oni so samo olajšali delo Jankoviću in SPL.

      Izbriši
    3. NIHČE,KONČNO LAŽJE PARKIRAMO
      UPORNIKI IZSILJUJEJO ŽE VEČ KOT ŠTIRI LETA
      UPORNIKI SO ZAKUHALI PRVIČ,DRUGIČ IN NAM ZAKUHALI ŠE VEČ STROŠKOV....
      UPORNIKI Z IMAGINARNO MNOŽICO

      Izbriši
    4. Kot dobro veš, tožnika sta zahtevala deblokado kartic, ne umik zapornic.
      Kako to, da je pol MOL dvignil zapornice in jih niso spustili, dokler niste na sestanku, sami izbrali SPL za upravnika? A? Nekaj se tukaj ne ujema.

      Izbriši
    5. Anonimni31. marec 2015 01.12
      Kdo lažje parkira?
      Kje lažje parkira?
      Kdaj se lažje parkira?

      Kdo koga izsiljuje in zahteva plačilo za vstop v naselje?
      Kdo ne dovoli normalen prehod, brez zapornic, do stanovanja, garaže, šole, vrtca, podjetja,...?

      Kdo že pet, šest let vsiljuje stanovalcem zapornice?
      Kdo ne dopusti gradnje velike garažne hiše in ureditev parkiranja?

      Kdo so to uporniki? Naštej poimensko, če jih je zgolj peščica!!!!

      Zgoraj si dobil serviran poimenski seznam Lukin, Jarnović, Lazar, Požar, Boljka in nič več ni zagovorniko. Ali ti morda poznaš še koga?

      Izbriši
    6. 01.20
      To so dejstva, ki se dajo kadarkoli preveriti!

      04.36
      Za najbolj izpostavljenimi zagovorniki zapornic se jih skriva še veliko. Se ne izpostavljajo, nekateri se oglašajo v tem blogu.
      Prav tako pa za najbolj znanimi uporniki stojimo tudi ljudje, ki jih podpiramo v njihovem iskanju resnice in pravni rešitvi . Nič več nas ni malo, čedalje več nas je.

      Izbriši
  32. 01.20 vsaka ti čast da si mu tako odgovoril in to je dejstvo in te podpiram tako jaz osebno kot večina prijaznih ljudi.

    OdgovoriIzbriši
  33. Pošteni voditelji imajo željo po izražanju moči in usmerjanju drugih, vendar se pri tem tudi sami nenehno spreminjajo, učijo in razvijajo osebnostne lastnosti, ki pripomorejo k boljšemu delu in življenju vseh ljudi.

    Psihopatski voditelji pa vse podrejajo svojim interesom ali interesom svoje skupine, napačno presojajo socialno realnost, se na napakah ne učijo in zatirajo tiste, ki jih na njih opozarjajo.

    Presodite sami kam spadajo člani KO.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 04.57

      Zadetek v polno! Se pridružujem!

      Izbriši
  34. V KO imamo opraviti z osebami, ki jih v psihiatriji označimo kot psihopatske, disocialne, sociopatske ali antisocialne.

    Kdo bi rad kaj več zvedel o tem naj si pogleda raziskave, ki so jih v zadnjem desetletju izvedli vodilni raziskovalci psihiatrije, kot so Hare, Babiak, Board, Fritzen, Boddy in drugi.

    Na kratko: Psihopatske voditelje »odlikuje« nizka raven moralne, čustvene in socialne inteligence. Do oblasti se dokopljejo z zavajanjem, lažmi, brezobzirnostjo, prevarami in manipuliranjem. Nekateri so celo ponosni na te svoje sposobnosti, za katere verjamejo, da jim omogočajo, da z njimi dosežejo vse, kar si želijo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 05.14
      " Nekateri so celo ponosni na te svoje sposobnosti, za katere verjamejo, da jim omogočajo, da z njimi dosežejo vse, kar si želijo."

      Vse kar si želijo, ne dosegajo zaradi "svojih sposobnosti", ampak zaradi naše apatije . Apatičnost ne spreminjamo (ali je nismo sposobni spreminjati) v ustvarjalnost, motivacijo, jezo, strast….

      Izbriši
  35. Mogoče še nekaj zadnjih raziskavah in o proučevanju možganskih povezav in kemije, za katere moramo vedeti, da so pri psihopatih drugačne;

    Poiščite kaj več o "dopaminski abnormalnosti". Gre za patološke spremembe v možganskem sistemu nagrajevanja, kjer se občutek pijanosti od moči in denarja kaže v izločanju obilice dopamina. To moti normalne kognicije in čustva, kar lahko vodi do velikih napak presoje in neobčutljivosti za tveganja, da ne omenjamo egocentričnosti in pomanjkanje sočutja in empatije do drugih. V tem opisu sam opazim kar nekaj zgoraj omenjenih oseb.

    OdgovoriIzbriši
  36. Zelo dober opis "škodljivcev", ki s svojim delovanjem ogrožajo živelj v naselju.
    Zdaj samo, da dorečemo še, na kakšen način izvesti "deratizacijo".
    Vsaka pomoč je dobrodošla.:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potrebujemo samo zdravilo, proti izločanju obilice dopamina.

      Izbriši
  37. A veš da te je škoda ko si tako razledane glave da živiš z nami,take rabi NASA.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kdo pa pravi, da živim z vami?

      Moja želja je da vsi spoznate diagnozo, ki sem jo kot psihiater pripravljen brezplačno deliti z vami. Upam, da ne zamerite. Podal sem zgolj dejstva in tudi nekatere vire, kjer si to lahko tudi sami preberete. Če vam kaj pomaga sem zelo vesel :)

      Izbriši
    2. Ali lahko svetuješ, kako pripraviti bolnika, ki se ima za zdravega sposobneža, da se gre zdravit?

      Izbriši
  38. Kako se se MARIBORČANI znebili tistih radarjev??

    OdgovoriIzbriši
  39. Pojdi se Štajerca če upaš,ne hujskaj druge ha ha ha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj se greš ti Štajerca, ki že zdaj dvojno vidi!

      Izbriši
  40. A ti bom še stokrat ponovil da si samo velik provokator in hujskač saj to večina ve.

    OdgovoriIzbriši
  41. 12.37 vsi , ki govorjmo resnico in razkrivamo lopovščine KO & companje nismo nikakršni hujskači. Nobene potrebe ni, da se na tem blogu pojavljaš. Lahko mirno odpreš svoj blog in na njem hvališ dosežke vašega ljubljenega vodje. Mi se tam prav gotovo ne bomo pojaljali. Ta blog pa je namenjen ljudem, ki vam in vam podobnim že dolgo ne verjamemo in ne zaupamo več.

    OdgovoriIzbriši
  42. Hvala bogu ne sodi pa druge po sebi.

    OdgovoriIzbriši