četrtek, 20. november 2014

Zdaj nam poglejte v oči

Kot ste te dni opazili, nas po Maroltovi ulici kontrolira Varnost Ljubljana in ne dejansko SPL.


Zdi se, da s tem ni nič narobe, razen ene podrobnosti:
40 EUR na kartico krat 2600 kartic je 104000 EUR, ki nam jih želijo na silo zaračunati le tekom leta 2014. Kam bo ta denar usmerjen in kakšna bo cena naslednje leto, je seveda v rokah prepoštenih in nezgrešljivih Bogov naselja BS3.

Po drugi strani po neverjetnem naključju :) mi imamo shranjeno ponudbo PRAV Varnosti Ljubljana, ki je Bogovom bila večkrat predstavljena (med drugim tudi na sestanku v Osnovni Šoli) katera pravi, da bi oni ta sistem vzdrževali za 300 EUR (!!!DA, DOBRO STE PREBRALI!!!) na mesec z vključenimi vsemi stroški. Torej 3600 EUR na leto!

Kam bo končala razlika med 3600 in 104000 pa lahko vprašate Bogove.

Ponudba Varnost Ljubljana:
https://drive.google.com/file/d/0B3F4RPixCG4RSFVlTFM3U0w1dTlxUGFUYms4dWFKWHY2ajJn/view?usp=sharing

Eto, zato smo proti.

193 komentarjev:

  1. Bravo paparaci. Tako se dela.

    Kdor ima možnost naj posname tudi kakšnega zaporničarja. Da bomo vedeli kdo so ti kvizlingi, ki nam hočejo izprazniti žepe.

    Slutim, da je vse skupaj še vedno v celoti dirigirano in managirano iz MOLa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pride Japonec v Nemčijo popravit letalo.
      Nemec pravi 100000 EUR za popravilo.
      Gre v Rusijo, pravi rus 2000000 EUR za popravilo.
      Gre v Srbijo, Srb pravi 3000000 EUR za popravilo.
      100 zame, 100 zate in 100 za Nemca, da ga popravi.

      Izbriši
  2. Bravo in hvala tudi za pogum.

    In ja,... bravo tudi za idejo blogerju danes dopoldne in uredniku bloga, da jo je podprl. V slogi je moč. Trud in organiziranost se že vrača :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Torej gospa poštena LAZAR MARJETA mislim, da vam svetniški sij ugaša. A si še vedno upate pogledati sosedom v oči.

    OdgovoriIzbriši
  4. Gospa hodi k maši ob nedeljeh-morda pa nabira denar za mariborsko škofijo.Tam tudi perejo denar kot kaže.

    OdgovoriIzbriši
  5. Bog ji bo morda odpustil-stanovalci pa gotovo ne

    OdgovoriIzbriši
  6. Očitno so zaporničarji vzeli time out, ali pa so odšli na posvet k idejnemu vodji.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zakaj? A zato ker ni nikogar pri zapornicah?

      Izbriši
  7. Bolj, ko bodo zaporničarji poizkušali svoje ambicije realizirati bolj se bodo poglabljali v svoj lastni drek, ki so nam ga vsem skupaj namešali. In več kot bo podpisnikov pogodbe, več se jih bo na koncu v tem dreku kopalo.

    OdgovoriIzbriši
  8. To mi deli!!!

    Dokazi o goljufijah in krajah so začeli prihajati in plavati na površje. YES, bravo uporniki

    OdgovoriIzbriši
  9. Lahko samo potrdim G.Lazar laže stanovalcem in zanimivo tudi policiji. Območnemu policistu je baje povedala, da imajo dovolj podpisov,(dovolj je baje 75%) kar pa se je kasneje seveda izkazalo kot laž.

    OdgovoriIzbriši
  10. To pomeni, da so se Bogovi dogovorili z SPL, da bi skupaj najeli Varnost Ljubljana, da bi dejansko opravljali storitve, Bogovi so le organizirali ta cirkus od izbire upravnika in nas olupili da bi nas olupili do nagega. Upam da boste sedeli.

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozabil si še na DDV. V pogodbi piše, da DDV ni obračunan. V znesku 104000 € je verjetno DDV zajet.

    Ali niso obljubljali tudi sanacijo parkirišč? Morda je razlika namenjena prav temu.


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa LPL-u tudi še nekaj dolgujemo. Tudi to bo plačano verjetno iz razlike.

      Izbriši
    2. Ja ja. Morda je namenjena NASA programu za polet na Jupiter.
      Kje piše da jaz komu kaj dolgujem?
      Če sem dolžan kaj LPT naj mi pošljejo račun.
      Zgodbe za debilne.

      Izbriši
    3. PDV na 3600 te moti? Ne moti te 100000 EUR razlike, katero bomo nakazali na račun SPL?
      Čudežne zapornice bodo omogočile sanacijo parkirišč katera že 12 let zaradi sodnih postopkov ne moremo sanirati.
      Roparji ste vi. Navadni roparji.

      Izbriši
    4. Najprej se bo moralo določiti lastništvo zemljišča, šele potem gremo lahko z zapornicami , sanacijami ipd.

      Izbriši
    5. Sanacija parkirišč je šla na izrecno zahtevo SPL ven iz pogodbe. Iz sklada za zapornice se torej denar ne bo mogel uporabiti v ta namen. Pa če Boljka in Jarnović stokrat rečeta, da bi rada. Prepozno je, pogodba je v podpisovanju.

      Izbriši
    6. kot sem slišal bomo sanacijo parkirišč financirali vsi stanovalci soseske, tisti ki imamo avtomobile in tisti ki imajo le obiske ali pa tudi teh ne. Nekaj bo šlo iz investicijskega vzdrževanja, nekaj pa bo tekoče vzdrževanje.

      Izbriši
    7. Pravilno je, da se plača iz rednega vzdrževanja. Vprašanje je le, kateri vhod plača za katero parkirišče. Zapornice nimajo s tem prav nič.

      Izbriši
    8. Zakaj kateri vhod plača za katero parkirišče? Saj lahko parkiraš ti in tvoji obiski ali serviserji, kjerkoli v soseski. To bi moralo it po kakšnem drugem ključu! Najbrž po kvadraturi nepremičnine!

      Izbriši
    9. Torej vsi stanovalci za vsa parkirišča? Ne verjamem, da boste kdaj to dosegli.

      V naslednjem koraku od KO pričakujem idejo, da se lastnike garaž razlastnini in določi posebne pogoje za pravico uporabe.

      Izbriši
  12. Ali ni znesek 40€ na kartico za enoletno uporabo kartice? Glede na to, da je zdaj november, predvidevam, da bo kartica veljala do decembra 2015. Se motim?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 40€ je obdobje enega leta sicer torej do novembra-vendar če bo motenjska tožba bodo morali dvigniti zapornice, ko bo sodišče to odločilo-torej njim ni važno koliko časa bodo zapornice delovale. Stroške sodb in pa sodne takse boste tako plačali podpisniki pogodb. Preberite si pogodbe. Zato ne podpisujte pogodb in na to opozorite še svoje sosede.

      Izbriši
    2. Motiš se.
      Zapornice bodo zaporničarji kontrolirali le iz Doba, ti boš pa svojo kartico, ki si jo plačal lahko le nekam vtaknil.

      Izbriši
    3. Ja zato pa nisem pripravljen več investirati - se popolnoma strinjam s teboj

      Izbriši
  13. Kaj si pa hotel s tem črnim videom pokazati, spet zavajaš sokrajane, vsi smo neizmerno veseli, da se premika in zapornice so in bojo tudi na ostalih parkiriščih..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kdo ste to vsi????

      Vas 5 članov KO?

      Izbriši
    2. Pošljite položnice pa boste videli koliko stanovalcev je še za!!!

      Živiš v iluziji....

      Izbriši
    3. Če se šalabajzerji in amaterji lotijo organiziranja takega projekta potem je to mission impossible. Lukin obnovi svoje znanje, ki si ga pisal v svoji magisterski nalogi. Manjkajo osnove...

      Zapornice so bile zapisane svojemu propadu takoj, ko projekt ni bil prav zagnan.

      Izbriši
    4. Video je črn le tebi, ker ti je padla tema na oči, ko si videl da smo vas ulovili z direktnimi dokazi o kraji.
      Niste vi le neumni in nesramni vi ste LOPOVI!

      Izbriši
  14. O kakšnih investicijah pa govoriš? SPL si sploh ne upa izdati nikakršnih položnic, ker zadeva pravno ne "stoji". Če bi bilo vse OK, bi morali podpisniki pogodb že pred meseci (glede na terminski plan, ki smo ga vsi prejelil) prejeti položnice. Ste jih?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mož s sivimi lasmi in očali - član finančne KO, je povedal, da bodo položnice poslali drugi teden. Tudi on je zatrdil, da je zbranih 75% podpisov.

      Izbriši
    2. To je Tomaž Boljka.
      Če so zbrali 75% podpisov, lahko pričakujemo, da se "testiranje" lahko predčasno zaključi.
      Če bodo poslane položnice, bo natančneje znana tudi višina protipravne koristi v kaznivem dejanju SPL/KO.

      Izbriši
  15. Še zmeraj ne vidim nobenih dokazov, samo luči in histerično snemanje, ki pa čisto nič ne pove, sama črnina, kar se pa položnic tiče, ko pride jo bom z veseljem plačal, 3.- EUR na mesec, niti za dve kavi ni, ti pa še zmeraj javskaš in delaš zgago.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj pravim, da ti je tema na oči padla.
      Pa verjetno tudi ne slišiš nič več. A slišiš "Varnost Ljubljana" na začetku?
      Če ne slišiš pojdi zdaj gumb pritisnit LOPOV navadni.

      Izbriši
    2. Ja ja. Zame je to 3.- EUR na mesec, ampak zate je to 100000 EUR letno.
      Kakšne lepe počitnice in avte in vikende ste si že namislili, lahko si le predstavljam.
      Bogovske ziher.

      Izbriši
  16. Kaznivo dejanje je in ostane kaznivo dejanje - tudi če je zastonj.

    Očitno so nekaterim tu, takšna dejanja blizu....

    OdgovoriIzbriši
  17. Zakaj bi pa moral šlišati tisto kar je tebi po godu, saj tudi ti nočeš slišati o 3 EUR-ov na mesec in se delaš neumnega, na tem video ni nič, samo božične lučke in tema.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ja. Zame je to 3.- EUR na mesec, ampak zate je to 100000 EUR letno.
      Kakšne lepe počitnice in avte in vikende ste si že namislili, lahko si le predstavljam.
      Bogovske ziher.

      Izbriši
    2. Vstavi si slušni aparat!

      Izbriši
    3. ahahahahah
      Računalnik morate dati na glas.
      Ne gre brez tega.
      ahahahahahahahahhahaahahah

      Izbriši
  18. Za 100.000.- EUR ne moreš imeti cel kup vikendov, počitnic in avtomobilov, kje pa ti živiš, veš, da nas je veliko več in če si razdelimo to vsoto ne pride več kot 40.- EUR na enega.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res. Evo predlagam, da plačamo 80 EUR na kartico
      Vi računate na 100000 EUR vsako leto.
      Avti in Havaji to leto, pol pa vikendi po krožnem sistemu, prvo leto Zevs, drugo Venera, tretje Meduza, ops. Artemida, četrto Apolon in je to to.

      Izbriši
  19. Kaznivo dejanje - ne trije evri in ne zapornice. To je tisto, kar je in bo zame nesprejemljivo.

    A se boš še naprej delal neumnega, ali ti tega ni treba?

    OdgovoriIzbriši
  20. Ko ti nekaj razložim, ti začneš z drugim, pa kakšno kaznivo dejanje? moralni neoporočnež, če bi bil res tako pošten kot se delaš, bi ljudem v soseski želel dobro, ne pa da jih hujskaš in samo zato, ker ti nisi zdraven in te nobeden ne upošteva.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je. Totalno sem debilen. Najbolje je da to kar govoriš, poveš tudi preizkovalcem. Oni bodo zelo veseli, da si jim razložil.

      Izbriši
    2. Zraven v kaznivem dejanju? Neka hvala.

      Izbriši
    3. Poštenost je dolgoročna naložba, kratkoročno daje drugačen videz!

      Izbriši
  21. Res je, se strinjam. Niso marali - tistih, ki so želeli ureditev parkirne problematike v naselju na pošten in pregleden način in s čim manjšimi stroški.

    OdgovoriIzbriši
  22. Pozdravljeni,
    to kar se dogaja je odraz stanja v državi. Najprej se zbere nekaj brezdelnežev in ustanovi t.i. odbore. K sebi privabijo neko maso ljudi, ki so naivni, apatični in brez lastnega mnenja ter jim obljubljajo, da bo bolje, varnejše in ne vem kaj še.
    Očitno je, da je cela zgodba popolnoma brez pravne osnove in v korist posameznikom, o čemer večina ljudi sploh noče razmišljati. Ali je kdo že mogoče razmišljal, da bi se tema raziskala preko kakšne televizijske oddaje - POP TV, Planet TV (danes@planet-tv.si.)?
    Mene v tem konkretnem primeru, ko so postavili kontejner in spustili zapornice, zanima predvsem:
    1. S katerim dovoljenjem so postavili kontejner na Maroltovo ulico?
    2. Kdo je lastnik kontejnerja in kaj počnejo?
    3. Koliko je podpisov izjav? Želim dokazano in ne neke izjave "dovolj"!!!!
    4. Kar opažam, so ljudje zaradi delovanja zapornic prestrašeni in sedaj prinašajo izjave, da bodo lahko prišli v ulico (ne parkirišče!). To je očitno izsiljevanje in pridobivanje podpisov na podlagi strahu! Pridobivanje izjav na takšen način je nizkotno in predvsem protizakonito.
    5. Kdo in zakaj je izbral kot testno Maroltovo ulico?
    6. Ali res pričakujete, da bodo razgledani ljudje plačevali za vstop v ulico in parkirišče, potem pa bodo za ta plačljiv parking potrebovali škornje do avta ob manjšem dežju? Kje živite?
    7. Spustili ste zapornice in niste dali nobenih navodil o ustrezno podaljšanem delovanju kartic, uporabi časovnih kvot, niste se držali rokov, ki ste jih navedli (začelo naj bi se v avgustu).......
    Še bi lahko našteval vprašanja, saj jih je ogromno. Dejstvo pa je, da bo potrebno ponovno sojenje na sodišču, tokrat tudi z osebnimi tožbami vpletenih Bogov, saj brez tega verjetno ne bo šlo.

    OdgovoriIzbriši
  23. Men se zdi pa fino, da so končno rampe in naj bodo čimprej tudi po vsem BSu. Če grem na obisk k frendom v Center moram tut plačat parking al pa grem z busom.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Fino za rampe. Škoda samo, ker ne bodo mogle biti dolgo, saj so protizakonite.

      Ovira za obstoj zapornic je žal v kavbojskih postopkih na MOL in izsiljevanju s strani SPL/KO.

      V prihodnje bo treba do ramp priti drugače. Odgovorni bodo pač morali razmisliti tudi o zakoniti poti.

      Izbriši
    2. Ah, briga nas.
      Mi bomo poslali položnice, vi boste plačali.
      Vsak po avto in smo super

      Najlepša hvala,
      Zevs in ekipa

      Izbriši
    3. Stroške tožb pa itak nesete vi :)

      Izbriši
    4. A vam je zdaj jasna igra?

      Izbriši
    5. OSTANE VAM SAMO ŠE PAPIR,TA VSE PRENESE!!!!!

      Izbriši
  24. daj te tvoje gluposti zadrži zase med štirimi stenami,a ne vidiš,da si se izgubil,sicer pa kdor te pozna,bil si kurjač in to boš ostal!!!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Evo, ne bomo nikomu povedali.
      Ne NPU, ne policiji, ne tožilstvu, ne sosedom

      Izbriši
  25. Če imajo res 75% podpisov, zakaj jih ne pokažejo? Z veseljem jih pridemo preveriti! Čemu skrivalnice? Česa se bojite? Tukaj imate priložnost, povejte uro in pridemo!

    OdgovoriIzbriši
  26. DOKAŽI TI,DAJIH NIMAJO!Poglej,kako lepo se odvija na Maroltovi,brez težav parkiramo in nehaj že težit,ker si brezvezni hujskač!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To spet tisti iz rumenega kontejnerja piše na blog?

      Izbriši
    2. Pokažejo naj jih in bom dokazal! Preprosto! Zakaj skrivalnice?

      Izbriši
  27. Če ti je toliko do ramp potem pa začni navijati, da se postavijo na legalen in transparenten način, pa bomo vsi zadovoljni. Lahko pa tudi sam plačaš SPL-u teh 100 000 za uslugo, katere realna vrednost je 10 000
    Poglej si ponudbo, na vrhu (torej poklikaj modri tekst pod varnost ljubljana) morda boš takrat doživel razsvetljenstvo(blagor revnim na pameti) drugače pa pojdi na tečaj računalništva

    OdgovoriIzbriši
  28. Samo res, zakaj bomo plačali več kot 100 000e? Za štiri rampe, ki so že itak postavljene in delujejo! Če bi sami zalaufali ta sistem bi nas pomoje res prišlo samo max 10 000e!

    OdgovoriIzbriši
  29. Kaj pravzaprav plačujemo SPL-u? Parkirišče in zapornice ali samo zapornice?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Plačujemo svojo neumnost, da smo verjeli Lazarjevi in Lukinu

      Izbriši
    2. Parkirišča so na zahtevo SPL izrecno izvzeta iz sklada za zapornice in z njimi nimajo nobene veze.

      Izbriši
    3. Torej bomo plačali več kot 100 000 e za zapornice, ki že stojijo in smo jih že plačali? To je ROP!

      Izbriši
    4. Nimate prav. Plačali bomo več kot 100 000 e za zapornice, ki že stojijo in smo jih že plačali in jih na koncu nismo dobili!
      E, to je ROP.

      Izbriši
    5. Niti vi nimate prav. Plačali bomo več kot 100 000 e + stroške tožb za zapornice, ki že stojijo in smo jih že plačali in jih nismo dobili ampak so od LPT!
      E, to je ROPP.

      Izbriši
  30. E potem eni ne bi mastno služili.

    OdgovoriIzbriši
  31. Omogočili ste, da bo SPL, za 100.000€, zgolj le uradni upravljalec vstopno izstopnega sistema.
    To bi lahko imeli za 10X manjšo ceno.
    Vas nič ne zanima, kako si bodo prijatelji v igrici "Ostriži ovce" doživljensko razdeljevali naš težko prislužen denar?

    OdgovoriIzbriši
  32. Kdor je proti meni,
    je proti oblasti.
    Kdor je proti oblasti,
    je proti meni.

    Je tako?
    Tako je bee, beee, beeeeeeee

    OdgovoriIzbriši
  33. Upam, da bosta policija in Tržni inšpektorat že danes posredovala prepoved nadaljnjega "testiranja". Zaradi dežja danes in v naslednjih dneh je tole postalo neznosno. Kaj bi šele bilo, če bi bil sneg - zaradi vseh dodatnih objektov bi bila prehodnost in pretočnost še slabša, čiščenje ulic še toliko težje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sigurno bodo prepovedali testiranje zaradi dežja. Joj prejoj kaj bo šele ko pade sneg. Čišenje ulic je onemogočeno! Joj prejoj! Ravno na mesto kjer je nameščen kontejner smo včasih nosili sneg, ki smo ga nakidali na območju celega BS3. Joj prejoj kaj nam je storiti?
      Pa kaj vam je bolniki? Poiščite si strokovno pomoč na Studencu!

      Izbriši
    2. Danes okoli 17:20 sta bili dve patrulji policistov pri rampah. Kdo ve, kaj se je zgodilo? So že komu popustili živci?

      Sicer pa protestniki iz drugih ulic s karticami, vableni na parkiranje na Maroltovo, da ljudje dobijo občutek, kako "prijetno" bo parkirati ob delujočih rampah...

      Izbriši
    3. "Ravno na mesto kjer je nameščen kontejner smo včasih nosili sneg, ki smo ga nakidali na območju celega BS3. Joj prejoj kaj nam je storiti"
      Skoncentrirajmo se na dejstva: zginilo je 260000 EUR, zginilo jih bo še 100000.
      Vi debili mislite, da boste s protizakonitim postavljanjem zapornic brez projekta ali proračunov dejansko kaj dosegli? Dvomim. Verjamem le, da boste nafilali svoje žepe. Noben pametan ne bi pomislil kaj drugega.

      Izbriši
    4. Ne vem na kaj pomisli "pametan" ker ne vem kaj to pomeni. Bolje da začnes pisati misli v angleščini da se bomo bolje razumeli.

      Izbriši
  34. Joj tudi jaz upam da inštitucije v kratkem odigrajo svojo vlogo. Štirje študenti s štirimi avti katerim oddajam stanovanje v BS3 so začeli name vršiti pritisk da bom moral spustiti ceno najema. Zelo nezadovoljna je tudi sodelavka iz Grosuplja, ki zastonj parkira na Reboljevi. Pa to je za znort! Pravi:A zdaj bomo pa mi dnevni migranti parkirali v Stožicah in to plačevali? Ah ne saj smo se malo hecali z rampami. Mi stanovalci BS3 smo malo nagajivi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj postavitev ramp ne pomeni nujno krajo. Tukaj gre za krajo, diktat in protizakonito delovanje. Noben tu, se ne buni proti postavitvi. Mi se bunimo proti nezakoniti postavitvi.

      Izbriši
  35. Zahtevajmo podatek in vpogled koliko podpisov so zbrali! Do 1 novembra seveda, ker izsiljevanje po njem ne štejem kot legitimno! No saj tudi ostali nisi, ker je ves postope očitno nelegalen!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) vi očitno ne razumete s kom mi tukaj imamo opravka.
      100 tisoč evrov je razlike med ceno podizvajalca (torej dejanskega izvajalca) in cene katero bomo plačali.
      S vi res mislite, da bodo kaj pokazali? ahahahahahhah

      Izbriši
    2. Saj morajo! Kaj pa revizija postopka? Inšpektorat'? Naša pravica je, da vemo ali je vse zakonito!

      Izbriši
    3. ahahahaha, saj ste res tukaj "novi".
      pa ti ljudje ponarejajo zapisnike sestankov (pišejo not kar jim pade na pamet), sestankjujejo izključno s svojimi podporniki in mečejo ven tiste, ki govorijo drugače, naglas govorijo, da jih zakoni ne zanimajo. kje ste bili do sedaj? Nič tukaj ni legalno, prav nič. Od prvega sestanka naprej. Niti pikice legalnosti ni in o tem se je na glas govorilo na sestankih. Izzid: 260000 EUR minusa in izsiljevalci na vratu.
      ahahahahah res, lahko se le nasmejem.
      Poglejte kaj piše v ponudbi Varnosti Ljubljana: 450EUR za 6 zapornic. Mi za 4 zapornice plačujemo 8500EUR na mesec. Dvajsetkrat več??? Hej???
      Letno nam bodo uzeli 100000?

      Izbriši
  36. "No saj tudi ostali nisi, ker je ves postope očitno nelegalen!"
    Gospodje a bi raje nadaljevali v angleščini ker je včasih težko razumeti kaj bi nekateri radi povedali.

    OdgovoriIzbriši
  37. Zadeve so danes jasne - na Maroltovi je je večja gužva kot na katerkoli drugem vhodu/izhodu. Zapornice so naredile še večji zamašek, ker se dodatno čaka v koloni da se dvignejo in spustijo. Parkirišče je povsem zaparkirano. Avtomobili so parkirani tudi na obeh straneh takoj za zapornicami. Koloni čakajočih sta v obe smeri, ker več kot za en avto ni prostora, skozi špalir parkiranih.

    KDOR TRDI DRUGAČE LAŽE - OSEBNO SEM PREVERJAL OD 7:00 DO 7:30. Večkrat sem se vozil po Vojkovi gor in dol do vseh vhodov/izhodov.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram vam potrditi.

      Žal, sem bi danes zjutraj eden tistih, ki sem čakal v tej koloni, da bi prišel ven na Vojkovo. Dodatno bi komentiral še, da danes ni bilo videti nikogar pri zapornicah, kar se je verjetno tudi poznalo. Motila so predvsem parkirana vozila na obeh straneh takoj po/pred zapornicami.

      Izbriši
    2. Hm, res je. Potrjujem tudi jaz, da se danes ponoči (zgodaj zjutraj) ni dalo parkirati, ko sem prišel domov (približno ob 2:20 zjutraj). Ker je bilo parkirišče zasedeno so že moji predhodniki zasedli (parkirali) tudi pri vhodu v Maroltovo in tam parkirali po trije na vseki strani, takoj po vhodu za zapornicami. Kar nekaj avtomobilov je bilo parkiranih tudi tako, da so bili drugi povsem zaparkirani.

      Izbriši
  38. Ne nakladajte, nobene gužve ni bi na Maroltovi, je pa bila na ostalih parkiriščih, katera so še odprta, maš pa čas, da se lahko furaš gor in dol, nimaš nobenega dela, razen da drek mešaš, daj že enkrat mir.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najprej "hvala" za prijaznost - očitno ne sprejemate nikakršnih dejstev, ki govorijo proti zapornic. Z vašim odgovorom samo potrjujete že večkrat omenjeno dejstvo, da ko pridemo do dejstev in argumentov začnete sogovornika žaliti in diskvalificirati.

      In še o meni osebno: Ne nimam toliko časa. Zato sem tudi to delo prostovoljno opravil samo v času cca. 30 minut v konici pred službo, ker sem se hotel na svoje latne oči prepričati o dejanskem stanju. Vem da vas to moti ampak to so dejstva. Nimam veliko časa a je to zame tako pomembno, da se si ga rezerviral.
      In še to.... ne,... ne bom vam "dal mir" pa če vas to še tako moti.
      To pa zato ker zavajate, lažete, ste arogantni, nikomur nočete prisluhniti in poizkušate vse, da izpeljali nekaj, kar pa nikakor ne more vzdržati resne presoje. Vsaka analiza dejanskega stanja bi prinesla takšne rezultate kot sem jih ugotovil sam. Vzemite si čas še vi pa se prepričajte na lastne oči.


      Izbriši
    2. O kako zaporničarjem popuščajo živci..

      Izbriši
    3. Boli, kajne... ko ti nekdo natoči čistega vina.

      Izbriši
    4. A bejž no zaporničar... kar takole... na pamet ... si kar iz fotelja vsemogočno spoznal in veš več kot nekdo, ki se je potrudil....
      Kako tipično ... vzvišeno.
      Verjetno se počutiš kot Hitler - več vredna rasa.
      Daj že mir
      Nehaj drek mešati

      Ha, ha, ha verjetno si že čis na konc z živci. Pa samo gor pa dol se je potrebno zapeljati po Vojkovi, pa se ti podrejo vse iluzije o zapornicah, ha, ha, ha HVALA sosed za tvojo jutranje delovanje in opis stanja.

      Izbriši
    5. Tale BS3 je res čuden ... KO in SPL izgubljata čas z aktiviranjem protizakonitih zapornic, stanovalci naselja pa izgubljamo čas, ker moramo zaradi namerne neaktivnosti mestnega inšpektorata v obrambi pred organiziranim kriminalom predložiti materialne dokaze organom pregona.

      Izbriši
    6. BS 3 ni čuden.

      Žal živimo v okolju, kjer organi pregona in nadzora takoj ne odreagirajo kot bi morali in za kar so pristojni. Če se na njihovem področju, za katerega so odgovorni, lahko leta dogajajo nezakonite zapornice potem so stvari jasne.

      ODSTAVITI JE POTREBNO NESPOSOBNEŽE OZIROMA KAZNOVATI MALOPRIDNEŽE.

      In to se po naših informacijah že pripravlja in dogaja. Vodstvo SPLa je bilo že pozvano na policijo za pojasnila kaj se pravzaprav v naselju BS 3 gredo.

      Izbriši
  39. NE želim, da ljudje, ki so jim protizakonita in kriminalna dejanja domača, odločajo namesto mene, o meni, o mojem življenju,.... kar koli si že mislim o zapornicah: NE na tak način in NE s takšnimi ljudmi.
    Naj se jih že enkrat odstrani, ter začne graditi na novih, poštenih temeljih.

    OdgovoriIzbriši
  40. Se pridružujem zgornjemu mnenju in ne le, da NE ŽELIM, preprosto NE DOVOLIM, da KO karkoli odloča o meni in mojem življenju brez mojega soglasja, kot so si to dovolili do sedaj. Imajo gospe in gospodje kompleks nadvrednosti, da drugim s svojimi dejanji protipravno jemljejo opravilno sposobnost?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čeprav tudi sama pogosto iščem prosto parkirno mesto, sem vseskozi čutila grozen odpor do zapiranja cest v naselju. Pa ni bil vzrok denar, ki bi ga morala dati za to! Sedaj vem, kaj me je motilo. Poniževalen in vzvišen odnos KO do nas stanovalcev, kar se je kazalo tako v zapiranju sestankov, prirejanju zapisnikov in pomanjkljivih informacijah, sprejemanje sklepov brez soglasij lastnikov etažnih enot, laži o lastništvu zapornic in zbranih % podpisov, nezakonit izbor upravnika, zatajevanje podizvajalcev....... Tak odnos imajo lahko doma, s svojimi družinskimi člani, če jim to dovolijo, nikakor pa ne s sostanovalci!
      Tudi jaz se strinjam z Anonimnim 06. november 2014 23.44 in kopiram njegov zadnji stavek: "Naj se jih že enkrat odstrani, ter začne graditi na novih, poštenih temeljih."

      Izbriši
    2. In kaj boste ukrenili? A boste tožili? Ste že šli na policijo? Ste pisala inšpektoratu? Kaj čakate?

      Izbriši
    3. Samo tako se je lahko stvar na takih osnovah pripeljala tako daleč. Ko kot buldožer teraš svoje, ne glede na posledice. Žal moramo vsi ugotoviti, da pri nas organi nadzora in sodišča ne delujejo ali pa se vsi bojijo mestnega šerifa. Kje je inšpekcija (mestna, tržna, upravna,..). Iz naših davkov si delijo plače, svojega dela pa ne opravljajo.

      Izbriši
    4. Anonimni07. november 2014 01.44, a se še sploh splača? Kaj ti pomagajo vse prijave, ko pa se ne zgodi nič?

      Izbriši
    5. Vam pišem na bestlandijo.......

      Izbriši
    6. Prejšnjič se je zgodili in zgodilo se bo spet. O še kako se bo zgodilo. Dragi Bogovi ljudje bodo pisali. O še kako bodo pisali. In vi boste morali govoriti pred tistimi v uniformah ker se s sosedi niste hoteli pogovarjati. Še kako se boste pogovarjali.

      Izbriši
    7. Anonimni07. november 2014 02.03 a še kaj ne vemo?

      Izbriši
  41. Seveda, ti imaš svetniški sij na glavi, brezmadežni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 100000,00 e letno! Hej!!!

      Izbriši
    2. Nihče ni brezmadežen. Je pa jasno kdo je tukaj pokvarjen, aroganten, koristoljuben, izkoriščevalec in goljuf.

      Zaporničarji na silo tole pač ne bo šlo.

      Izbriši
  42. Po novem, ko je menda ukrepala lokalna policija, vsaj osebnih podatkov ni več treba sporočati, ko na tipko B pokličeš Varnost, da dvigne zapornico.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, pol pa lohk usak not pride, pa ramp sploh ne rabmo!

      Izbriši
    2. Res je samo v taki obliki lahko rampe v danih pogojih delujejo. Vsako nadaljne in strožje oblike kontrole so obsojene na propad.

      Lahko pa zastonj vsem stanovalcem razdelijo kartice. To bi bilo že nekaj.

      Ni ekonomike, ni dnarja, bi rekla Velepička.

      Izbriši
    3. Zakaj pa se ne testira obljubljeno telefonsko odpiranje?

      Izbriši
    4. Uslužbenci Varnosti še vedno delajo po navodilu, da voznika na zapornici vprašajo in zapišejo ime in priimek, niso pa več tako vztrajni pri tej zahtevi. To je stanovalce zelo moteče in čutijo pritisk. Neverjetno je, da policija zavestno dopušča to izsiljevalsko prakso! Noro je, kakšno podjetje nam hoče KO vsiliti za upravnika! Ali teh ljudi ni nič sram, da se tako nizkotno obnašajo?

      Izbriši
  43. Ne bom prebiral vseh zapisanih demagoških neumnosti, ker za to preprosto nimam časa. Bi pa si namesto "tuljenja v luno" želel slišat kak konstruktiven realen predlog, s katerim bi dosegli želeni cilj. Če se ne motim, je cilj sedanjih zapornic predvsem v tem, da se na obstoječih parkirnih površinah zagotovi parkirni prostor tistim, ki jim je namenjen. To pa so lastniški stanovalci in zakoniti najemniki. Poleg tega seveda tudi občasnim obiskovalcem, serviserjem, nujni pomoči, etc.

    Zato vas vse skupaj (predvsem pa nasprotnike zapornic) pozivam, da si vzamete čas, razmislite in podate konstruktivni predlog, s katerim bi na učinkovitejši, sprejemljivejši in cenejši način rešili sedanjo parkirno problematiko ter odpravili za nekatere stanovalce sporne zapornice.

    Hvala za vašo pozornost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To ni cilj sedanjih zapornic. Resnični cilj je cilj protipravna premoženjska korist (za JP LPT, SPL in KO) in uvedba posebnih predpisov v naselju po modelu Lukin-Jarnović.

      Dokler se ne zedinemo o tem, da mora biti sistem vzpostavljen zakonito in transparentno, se nimamo kaj meniti o zapornicah - škoda časa in denarja, kajti sistem s pogodbo in pravilnikom, ki ga predlaga KO, bo na sodišču zagotovo padel.

      Ne recite čez pol leta, da je bilo izgubljenih 6 mesecev. Kajti že zdaj so izgubljena 4 leta. Od leta 2010 naprej so se člani KO dogovarjali z mestno oblastjo o rešitvi, ki ni niti zakonita niti ne reši problema parkiranja.

      Da zapornice ne rešujejo problema parkiranja, se člani KO danes tudi sami zavedajo, saj so 21. marca 2013 poslali dopis Vojku Grünfeldu, v katerem med drugim navajajo: "KO BS3 še vedno zastopa stališče, da bo problem parkiranja v BS3 in bližnji okolici rešen le z vzpostavitvijo ZK lastništva etažnih lastnikov v naselju ter izgradnjo dovolj velike garažne hiše (lahko v bližini BS3), kjer bodo zainteresirani lahko po razumni ceni garažni prostor kupili in/ali najeli."

      Izbriši
    2. Anonimni07. november 2014 04.46 res lepo napisano. Hvala.

      Dodajam še tole: MOL naj začne končno opravljati svoje naloge in naj naprimer za začetek izdela Investicijsko študijo parkiranja v naselju BS 3, kjer naj bodo zajete vse dejanske potrebe in upoštevajo predvideni razvoj celotnega področja. Na tovrstnem izhodišču bo veliko lažje celovito razumeti problematiko in načrtovati potrebno gradnjo garažne(ih) hiš(e).

      Izbriši
    3. Za 07. november 2014 04.20:

      Osnovni cilj bi moral biti dovolj parkinih mest za vse potrebe naselja BS 3.

      Zadeve je potrebno obravnavati strokovno in celovito. V naselju BS 3 ne parkirajo samo stanovalci, ampak tudi številni zaposleni v podjetjih in organizacijah znotraj naselja. Hkrati je potrebno upoštevati tudi potrebe fakultet v neposredni bližini (študentje, tam zaposleni), kompleksa ŠRC Stožice, prostorskih načrtov MOLa v naslednjem srednjeročnem obdobju,...

      Če res misliš(te), da vse to lahko rešimo(te) z zapornicami, potem pričakujem, da nam to vsem skupaj s konkretnimi poglobljenimi analizami, načrti in ostalimi potrebnimi dokumenti predstavite vi, ki jih zagovarjate.
      Na tem blogu pa si vsi skupaj lahko preko celotnega obdobja uporništva preberemo številna vprašanja in dvome, ki so se nam stanovalcem in ostalim porodila in ostajajo nejasna. Nam odgovorov na naša vprašanja do sedaj ni bil sposoben posredovati nihče. Pravzaprav trenutno nikjer nimamo ustreznih naslovnikov ne na KO, ne na SPL, niti v MOL.

      Izbriši
    4. Se strinjam s teboj zato si poglej ponudbo, za nadzor vstopno iztopnega sistema BS3 pridobljenega mimo KO. Najdeš jo čisto na vrhu.

      Izbriši
  44. Jaz še vedno trdim da je najceneje parkomat, za stanovalce in zakonite najmnike dovolilnice in pa redni redarski obhodi in kazni za kršitelje brez dovolilnic oz. plačane parkirnine...in ne rabimo nobenih KO-jev, zapornic, ovir in vse te nepotrebne šare in ovir na javnih cestah.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S tem nikakor nisi rešil problema, saj se ve, da je v naselju bistveno premalo parkirnih mest (govorimo o številki nekaj stotih parkirnih prostorov na vsakem izmed štirih vhodov)!

      Izbriši
    2. Jaz se bolj nagibam k rešitvi, ki preseli mirujoči promet z javnih površin - to je izgradnja podzemnih garaž. Realna cena garaže v naselju BS 3, v velikosti med 12-15m2 je cca. 10.000. Z anketo o zainteresiranosti glede tega je že začel Vegrad pred svojim propadom. Postopek bi veljalo pripeljati do konca.

      Izbriši
    3. Bodi investitor garaž, kupcev bi bilo po anketi manj kot 50, zato je tudi vse skupaj padlo v vodo skupaj s kampusom. Pa saj garaže imaš čez cesto, kaj ti tle ni jasn! In to prazne za nizko ceno! Ti pa še kar trobiš garaže, garaže, pred vhodi prav gotovo ne! Do centra Stožice se ti pa ne ljubi sprehodit. Pa dajmo zidat garaže, s čigavim dnarjem le. Še 40 € eni ne morte spravt skupaj za celo leto. Boooooooaaaaaaaaaaah!

      Izbriši
    4. Za pravo ceno bi tud garaže šle-tako kot tud zapornice bi delale šle če ne bi bilo laži,arogance,izsiljevanja, kraje,netransparentnosti in korupcije

      Izbriši
  45. Še za čiščenje kanalizacije se ne moremo zmeniti, poglejte kakšna jezera imamo, pa se bomo za garaže, eni bi radi imeli vse zastonj, bolj pametno bi bilo, da bi protizaporničarji ves trud vložili v čiščenje kanalizacijskih jarkov, da ne bi imeli z vsakim dežjem jezero namesto parkirišč, kot za propagando proti zapornicam., tega pa seveda ne bojo storili, ker bi morali seči v žep, znajo samo ščuvati in pobožno upajo, da bo nekdo drug nasedel in namesto njih vložil tožbo ter plačal začetni znesek zanjo 800.- EUR. in še vse ostale sodniške takse.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A bejž no. Kako si pameten. Očitno še ne veš, da se je enkrat eden izmed lastnikov zemljišča, kjer parkiramo že pritožil, ko so mu "zrihtal parkirišče" z nasutjem in je bilo potrebno vse vrnti v prvotno stanje?

      Izbriši
    2. Ahahaha. Ja, ustrašili nas boste. Kdo bi pa tožil res. Ni šanse. Če je znesek tako visok ni teorije. A mislite, da se vas bojimo Bogovi?

      Izbriši
    3. Pozabljaš, da so tožbe in prijave že bile vložene!

      Izbriši
    4. "ko so mu "zrihtal parkirišče" z nasutjem in je bilo potrebno vse vrnti v prvotno stanje?"

      a dej no, so ga zrihtal pa v drugo na Reboljevi , no ja sedaj bi ga bilo treba spet mal popravit, voda dela svoje, ker ni odtokov. Spet nakladaš!

      Izbriši
    5. Tega očitka pa ne razumem. Saj parkirišča je treba sanirati, če so zapornice ali če niso.

      Torej to ni stvar za ali proti zapornicam, ampak je v vsakem primeru treba to narediti.

      Za vse bi bilo torej najbolj pametno, da se ne bi ukvarjali s temi zapornicami, ki so predmet kaznivega dejanja, ampak da bi se ukvarjali z lastništvom zemljišč in sanacijo parkirišč.

      Lastništvo zemljišč in sanacija parkirišč sta zadnja 4 leta na stranskem tiru, ker celoten BS3 izgublja energijo z zapornicami, ki so zaradi protizakonitih dogovorov med KO in MOL nesprejemljive in povzročajo samo dodatne probleme. Pa še MOL nam je vmes ukradel parkirišče pri ACH.

      Izbriši
    6. Ja bomo šli pa na karitas po denar

      Izbriši
    7. Z lastništvom zemljišč se ukvarjajo sodišča, ki pa so v tej državi žal zelo počasna. naj me kdo popravi, če se motim, ampak glede na to kar vem, je v še vedno postopku cela vrsta zemljišč (Gjura, Giposs,...), med drugim tudi tisto kjer se trenutno nahaja kontejner na Maroltovi.

      Izbriši
  46. Ali imate morda tudi prvotni ponudbi SPL-a in SINTAL-a da ju primerjamo z zgoraj objavljeno ponudbo Varnosti in ugotovimo, zakaj se je KO odločil za dražji ponudbi, ki so ju dali na glasovanje stanovalcem?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Raje se vprašajte kako je možno izbrati upravnika zapornic katere niso vaše.
      To mene zanima. A ste kdaj videli kakšno potrdilo o lastništvu? Kolikaršen je vaš delež? Ga lahko prodate? Ali lahko prepoveste določene akcije? Po katerem zakonu se skupna lastnina sploh upravlja?
      E... Ti odgovori malo šepajo.

      Izbriši
    2. Eni so si tudi postavili nadstreške v atrijih ki niso njihova last, bo treba tudi tam začeti delati red. Eni imajo celo vetrolove in so si celo poskušali tiste "drvarnice" ali kot jim nekateri rečejo zimski vrtovi, vpisati v zemljiško knjigo.

      Izbriši
    3. Tudi te ponudbe se da dobit če želiš!!

      Izbriši
    4. Zgrešili ste poanto. Mi sploh ne moremo izbrati upravnika vstopno-izstopnega sistema ker nismo lastniki sistema.

      Izbriši
  47. Policija dela na primeru in zbira podatke. Kar nadaljujte, čimprej pošljite položnice, čimprej čimveč denarja svojih sosedov stračite na račun SPL.
    A ste razmišljali kako ga boste nazaj dobili če slučajno sistem ne bo deloval?

    OdgovoriIzbriši
  48. Anonim 6.41, spet nakladaš, na Reboljevi so lepo uredili parkirišče,samo so ga ponoči, ko tebe ni bilo in si spal, da nisi Gjuratu nesel na nos.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Niste vi uredili parkirišče, ampak stroji javnih podjetij. Za ta namen je šerif bil darežljiv in je naročil svojim direktorjem, da naredijo delavcem, ki jih jaz plačujem skozi davke, da Z MOJIMI STROJI in MOJIM GORIVOM uredijo "tvoje" parkirišče.
      Namesto, da si šel v novo kaznivo dejanje, bi lahko recimo prijavil MOL na policijo takrat ko so naša parkirišča zaradi lažjega vpisa podarili Giposu, ta jih pa ekspresno prodal videoteki.

      Izbriši
    2. Anonimni 07:58 spet budaleštine! Parkirišče so urejali stroji KPL-ja, ki že dolgo ni več jp. Ne živiš v kolhozu! Od danes naprej striktno začenjam s prijavami črnih gradenj in podobnega v BS3 vključno s zimskimi vrtovi, nadstreški, klimami na fasadah,
      ... Začenjam z nadstreškom na Reboljevi!

      Izbriši
    3. Ti kar. A, se opravičujem. Kdo pa je plačal ureditev parkirišča?
      A je ta KPL to kar tako malo, brezplačno počel? Mislim, nisem ziher kako to gre? Če so, lahko jih pokličem da pri meni še kaj naredijo.

      Izbriši
    4. "Parkirišče so urejali stroji KPL-ja, ki že dolgo ni več jp"
      To meče novo luč na celoten projekt. Zdaj so zadeve malo bolj jasne. Torej naših 260000,- e je šlo prek LPT direkt v žepe zasebnikov. In tu je nastal ta problem navideznega "dolga" katerega verjetno Bogovi imate proti KPL in ne proti LPT.

      Izbriši
    5. Zadevo niso uredili stroji katere so plačali vsi ljubljančani, ampak le mi iz naselja. Lepo. In zakaj so pol le uredili parkirišče na katerem parkirata Lukin in Ljubin?

      Izbriši
  49. KO je to ponudbo dobesedno skril- ker je očitno imel drugačne načrte. Lahko pa vprašaš G LUKINA . Verjamem, da odgovora ne boš dobil.

    OdgovoriIzbriši
  50. Vidiš anonimni 7,58, če bi se tako vneto boril za vrnitev parkirišč soseski, kot se danes boriš proti zapornicam, bi bil ti JUNAK, tako si pa osamljeni BEDAK.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A je to ta vaš pogled v oči?
      Mislim, nisem dobil občutek, da ste mi razložili kam bo končal denar in kako ste izbrali prav SPL, kam se je skrila ponudba Varnosti Ljubljana ter kako je možno, da LPT in SPL skupaj staneta manj kot samo LPT?
      Jaz nimam nič proti temu, da se stvari uredijo, le nečedna posla me malo motijo.

      Izbriši
    2. Halo!!!!

      Kdo je tu bedak. Štiri (beri 4) leta že bojujejte nezakoniti boj za nezakonito delovanje ubogih 4 parov zapornic, ki še vedno ne delujejo?!
      V mojih očeh ste vi bedaki, ker se enostavno ne znate lotiti niti postavitve tako enostavnih objektov, kot so zapornice. Rinete z glavo skozi zid in nočete razumeti, da je pristop "buldožerja" napačen pristop. Pristop, ki ste se ga lotili zahteva po zakonu 100% soglasje vseh lastnikov nepremičnin naselja BS 3 - to vam je bilo že mnogokrat pojasnjeno. Ampak očitno tega nočete ali pa ne zmorete razumeti. V vsakem primeru (nočete ali ne zmorete) izpadete zato bedaki vi in ne tisti, ki na to, nezakonito početje, opozarjamo.

      Ali vas je res potrebno finančno, kazensko, obravnavati/sankcionirati, da boste razumeli, da je vaše početje družbeno nesprejemljivo?

      Slabo pri enakosti je to, da se želimo izenačiti samo s tistimi, ki so nad nami. (Henry Becque)

      Izbriši
  51. Res ste banda pobrali ste že 260000 evrov za 8 ušivih ramp,pa še 100 000 bi radi -to je cca 36 garaž ali pa cca 72 parkirišč- razmislite če še verjamete tej bandi. To je skoraj toliko parkirnih mest kot ima parkirišče na Trebinjski ulici

    OdgovoriIzbriši
  52. ne vem uporniki,kdo zgublja živce,samo vi norite in hujskate stanovalce,ne bo vam uspelo,že veliko vaših somišljenikov je prešlo na drugo stran,torej kaj to pomeni za vas drugega kot poraz in ponižanje pred sosesko,bravo zapornice.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vse v enem stavku! Pismenost za 1 razred, tako kot razmišljanje!

      Izbriši
  53. Blagor revnim na umu gospodje zaporničarji. Res koga pa ste še uspeli podkupiti z denarjem stanovalcev. Morda tudi policijo,tožilstvo,sodišča-oni bodo vaši krvniki

    OdgovoriIzbriši
  54. Vsak podpis, ki vam ga je uspelo pridobiti po spustitvi zapornic, je bil zaradi groženj in izsiljevanja z nedostopom do stanovanja.
    Pa ja ne mislite, da je kdo nasedel na "testiranje".

    Izsiljevali ste prvič in zdaj izsiljujete drugič.....

    OdgovoriIzbriši
  55. Morda bo pa g Boljka ukrepal in pojasnil razliko med ceno Varnosti Ljubljana in ceno SPL-baje je v ekipi za finančni nadzor.
    Morda pa je cena zato taka ker ima vsaka rampa vsaj dva funkcionarja KO&FNO ja tud te majo verjetno brezposelne otroke.

    OdgovoriIzbriši
  56. Ko takole prebiram zapise tega bloga mi ni jasno kako toliko zainteresiranih za ureditev parkiranja ni sposobno pristopiti organizirano v reševanje.

    Kaj se res ne da organizirati sestanka na MOL, da se dogovorimo za dodatno zemljišče (recimo na drugi starani Vojkove, kjer je bil predviden kampus), kjer bi se lahko, z relativno majhnim vložkom in dokaj hitro (govorimo o nekaj mesecih), izgradilo dovolj veliko parkirišče, ki bi zadovoljilo vse potrebe vseh? Če sem prav razumel vsem ne ustreza parkiranje v ŠRC Stožice (oddaljenost, cena,...). Dajmo se pogovarjati tudi o dodatnih opcijah. Nekdo je tudi omenil, da je bilo 50 zainteresiranih za garažo. Predvidevam, da jih je celo več... vsaj, ko se kakšna obstoječa prodaja je zanimanje veliko.

    Preprost izračun pove, da so bile že do sedaj vložene ure in ves trud KO in upornikov, znatno večji, kot je vrednost preko 1000 parkirnih mest.

    Dajte, prosim, konstruktivno sodelovati v smeri rešitve problema in ne si medsebojno nagajati, delovati destruktivno. Saj ne rešujemo sveta, rešujemo zgolj naše parkiranje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa saj eni ne dajo 40 evrov za celo leto,pa bi gradili in kupovali itd,katastrofa,ko to berem.

      Izbriši
    2. 40 eur letno namesto 2 eur letno (toliko je cena če umaknemo odbor in SPL).
      Zakaj?

      Izbriši
    3. Kaj pa zakonitost, transparentnost in dolgoročnost Anonimni08. november 2014 09.17)

      Kdo mi lahko jamči, da bodo zapornice delovale pod takimi pogoji do dokončne ureditve razmer (npr. ureditve lastništev zemljišč, izgradnje dodatnih parkirnih mest, garaž)?

      Izbriši
  57. Ali lahko kdo celovito posreduje pregled zemljišč v naselju BS 3, ki so v postopkih določitve lastnikov na sodiščih? Logično vprašanje, ki temu sledi je takoj tudi kako in kdo se s tem ukvarja na MOLu - ali se je kdo z MOLom o tem pogovoril. Glede na zgodovino predvidevam, da je MOL ključna stranka v teh postopkih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da zapornice ne rešujejo problema parkiranja, se člani KO danes tudi sami zavedajo, saj so 21. marca 2013 poslali dopis Vojku Grünfeldu, v katerem med drugim navajajo: "KO BS3 še vedno zastopa stališče, da bo problem parkiranja v BS3 in bližnji okolici rešen le z vzpostavitvijo ZK lastništva etažnih lastnikov v naselju ter izgradnjo dovolj velike garažne hiše (lahko v bližini BS3), kjer bodo zainteresirani lahko po razumni ceni garažni prostor kupili in/ali najeli."

      Izbriši
    2. Predstavniki KO prosim pojasnite zakaj vašega stališča (vzpostavitvev ZK lastništva etažnih lastnikov v naselju ter izgradnjo dovolj velike garažne hiše (lahko v bližini BS3), kjer bodo zainteresirani lahko po razumni ceni garažni prostor kupili in/ali najeli.), z dne 21. marca 2013 ni bilo vse do danes mogoče realizirati?

      Izbriši
  58. Verjetno zato, ker Zokija bolj kot reševanja problemov skrbi kako garaže v Stožicah čim bolj napolniti z stanovalci BS3. KO pa je tukaj trojanski konj, ki dela po njegovih navodilih.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potem Zoki verjetno bere tale blog in si od zadovoljstva mane roke.

      Izbriši
    2. Kdorkoli bere tale blog mu je jasno, da tukaj ne bo kruha.. prošla baka sa kolačima.

      Uprlo se je preveč ljudi - podpisov je bistveno premalo za kakršnokoli nadaljevanje v začeti smeri. Poslane položnice bi bile samo strel v lastno koleno in dodatna potrditev, da ljudje ne sprejemajo delovanja zapornic na tak način.

      Izbriši
  59. Zoki ne obvlada. Ima pa zaposlene, ki ovladajo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sem pozabil. Je pa sprinter te dni delal!

      Izbriši
    2. KO hoče po vsej sili uveljaviti avtorski pravilnik, ki je primeren za kakšno prevzgojno ustanovo in ne upošteva mnenja ljudi. Rine kot buldožer vendar bo padel v luknjo iz katere se ne bo več izkopal.

      Izbriši
    3. Kaki prevzgojno ustanovo, pedagoško osebje tam celo stimulira druženje s svojci in prijatelji! Dovolijo jim bistveno več obiskov kot nam!

      Meni bodoča BS3 sproža asociacijo na kako taborišče. Bunker že imamo, rampe in stražo tudi ..... Namesto kangle z dvojnim dnom, bomo pa mleko prenašali v loncu za kuhanje mleka z dvojnim dnom (tistemu, ki piska)!

      Izbriši
    4. To bi bila lahko depandansa Muzeja novejše zgodovine v Lj.! Fototeko tudi imamo, za ostalo potrebno pa se še zmenimo!

      Izbriši
    5. Anonimni08. november 2014 05.39, tebi je pa buldožer tako všeč, kot Pahorju "luč na koncu tunela".

      Če nismo vzgojeni, pač nismo in hvala bogu, da imamo v KO pedagoga, ki prevzgojo obvlada. Pa še na ekonomijo se spozna, hudič! Za prevzgojo bomo morali plačati sami!

      Izbriši
    6. Jaro rules in BS 3!?

      Samo v mokrih sanjah....

      Izbriši
  60. Kakor sem sam razumel od tistih "delavcev" ki so spustili zapornice na Maroltovi je tako da se v tej "testni" ne komplicira pri spuščanju ljudi v in iz parkirišća, zato je verjetno tudi hitro zasedeno....aktivne so tudi vse kartice ki so bile kadarkoli uporabljene pri tem sistemu 4ih zapornic......ko bodo vklopili mimobežnost in odpiranje z telefonom bo verjetno vzpostavljen večji red...tudi ureditev baze je obsežan, seveda tudi sam čakam novo kartico katera mi bo omogočala vstop....vsekakor pa seveda je potrebna dobra rešitev da se bodo strinjali vsi prebivalci BS3...kajti že pri 20ih ljudeh se bodo našli 4je ki bodo mislili drugače (pa ni mišljeno uporniško)....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V obvestilu o testiranju piše: " Ob aktiviranju testiranja sistema bodo vključene tudi časovne kvote in funkcija nadzora mimobežnosti," Torej?

      Izbriši
    2. Čemu pa potem sploh služi to testiranje? Da bodo zapornice podmazali z VD-jem?

      Bo že držalo, kot jih je ugotavljalo tu že nekaj:
      1.za demonstracijo moči in
      2.za izsiljevanje podpisov

      Izbriši
  61. Reboljeva, Totalni preobrat! Opuščanje ramp na Reboljevi, želja postaja meso! Na veliko srečo stanovalcev te ulice je prišlo včeraj do zgodovinskega dogodka. V Sloveniji se mudi bogati katarski Šejk, ki išče nove poslovne priložnosti. Včeraj je šejk opazil potopljeno parkirišče na Reboljevi. Kot izkušen poslovnež je takoj prepoznal potencial tega neizmernega bogastva. Odločitev je padla! Šejk bo zemljišče odkupil in zgradil Luko Ljubljana in Marino Ljubljana v kateri bodo privez našle take jahte, da nam bodo Monačani neizmerno zavidali. Šejk napoveduje, da bo zaradi Luke Ljubljana v nekaj letih pristaniščema Rijeka in Koper promet upadel do te mere da bo na njuni lokaciji zrastlo kopališče. Po nepreverjenih informacijah so delnice Marine Portorož, Izola in Koper danes doživele 30 odstotni padec kar finančni analitiki pripisujejo objavi novice o projektu Marina Ljubljana

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali na levo pa ni pogledal, da bi opazil še potopljeno parkirišče na Maroltovi? Morda še ni prepozno in še ni zapustil Ljubljane..... Preden pa opazi še to, moram prodati omenjene delnice.

      Izbriši
    2. Kr s Pušnikom se zmen, je že zun!

      Izbriši
    3. On je predober. Potem bodo pa še meni težili, da sem dobil provizije od TEŠ-a!

      Izbriši
    4. Vi, se mi zdi domnevate, da bodo Zevs, Artemida in ekipa lahko iznad sodišč in bodo kar naenkrat lahko počeli tisto kar nismo mogli početi prej. Bravo.
      A ste že slišali, da Dedek Mraz ne obstaja?

      Izbriši
  62. Pa kaj nič ne naredite,kaj pa ste naredili do zdaj,delate samo zgago in to se ve kdo.Znate pa hujskat ljudi,jaz sem tudi nasedel tako kot še kdo,ampak vidim,da ta vaš nivo ne pelje nikamor in vidim,da smo res v tem getu ena čudna združba,red pa bi lahko z malo dobre volje vzpostavili,ni vse v redu,apak mislim,da so zapornice kot take kamenček dobrega za nas stanovalce in pustimo času čas.Bomo videli.....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predstavljajte se, da nekje na vasi imate posest z 4 zapornicami prav velikosti BS3. Ali bi tudi tedaj pristali na ceno 104000 eur za upravljanje 4 zapornic, ali bi se vam morda tudi 4300 eur na leto Varnosti Ljubljana zdelo preveč?
      Tukaj gre za krajo in namerno netransparentno delovanje in nič drugega.

      Izbriši
    2. Naredili smo ogromno le, da se vi tega še ne zavedate.
      Od leta 2011 do sedaj smo sosedom rešili 1.200.000,- e koliko bi približno stalo upravljanje tega nesmislenega sistema v štirih letih.
      Kar se ostalega tiče poglejte malo http://www.siol.net/novice/slovenija/2014/11/igor_luksic_stozice_zaslisanje_npu.aspx pa boste videli, da se stvari premikajo.

      Izbriši
    3. Anonimni08. november 2014 13.29
      "red pa bi lahko z malo dobre volje vzpostavili",

      Ja lahko bi ga vzpostavili, če bi bili sposobni komunicirati med seboj, se slišati, se spoštovati in upoštevati tudi druga mnenja....Če pa ena stran ignorira drugo celo do te mere, da ne dobi odgovorov na vprašanja, je to popolnoma nemogoče. Mislim, da je vprašljiv vaš nivo, ne naš.

      Izbriši
  63. Ta kamenček , bo dober če se ljudem ne bodo teptale človekove pravice, bodo postopki peljani transparentno in bo tudi cena sprejemljiva. Samo za to gre pri celi stvari.

    OdgovoriIzbriši
  64. Brez komentarja, meni je samo važno da ZAPORNICE DELUJEJO in še ogromno takih nas je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ker pa so te zapornice protizakonite in je večina tudi proti SPL, zapornice ne bodo dolgo delovale. Žal.

      Izbriši
    2. Kaj res ne razumete, da so zapornice same sebi namen? Kaj res ne razumete, da ni dovolj parkirnih mest niti za najožji krog lasntnikov stanovanj v naselju, kaj šele za vse ostale (podjetja, šole, vrtci,...), ki jim je tudi dovoljeno delovanje znotraj naselja?

      Enostavno potrebe bistveno presegajo trenutne možnosti!

      Izbriši
    3. Nekateri so tako butasti, da jim moraš vse povedati dvakrat. Nekateri so tako butasti, da jim moraš vse povedati dvakrat

      Izbriši
  65. Ja, kdo vam pa brani zapornice? Zakaj si jih pa ne financirate sami? Dokler jih bomo plačevali tudi mi, zahtevamo transparentnost, racionalizacijo in ne omejevanje svobode.

    OdgovoriIzbriši
  66. Če so te zapornice (23,40)na tvojem privatnem zemljišče in jih ti financiraš ni problem, če pa to stoji v nekem urbanem naselju pa je potrebno nekatere stvari uskladiti z sostanovalci.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če parifriziram Portal Plus:
      Drage inšpekcije, policija in sodstvo: država je točno takšna, kakršno vi dopuščate da je. To je vaša zasluga. Vaši izgovori pa so lahko zgolj plod zavedanja lastne neučinkovitosti. Sicer bi se temu uprli in se zavzeli tudi za kaj drugega kot le za trajen sodniški mandat in višanje plač.

      Izbriši
  67. Anonimni20. november 2014 23.53 je podal dober predlog:

    KO in privrženci zapornic ste že večkrat zapisali, da ni alternativne rešitve in nobene druge pobude. Zato še enkrat ponavljam svojo pobudo:
    1. DAJMO NAJPREJ VSAKEMU STANOVANJU DOLOČITI IN OZNAČITI PARKIRNO MESTO POD BLOKOM.
    2. Zapornice bi lahko pomagale šele, če bi se dogovorili in vsakemu stanovanju točno določili in označili parkirno mesto nekje v bližini pod blokom.
    3. Tako bi tudi hitro videli kje trenutno smo glede potreb in števila parkirnih mest...
    4. V nadaljevanju bi lahko z medsebojnim dogovorom med sosedi, morda celo prišli do optimizacije uporabe parkirnih mest, ki so na voljo (verjetno bi se dalo še kaj dodatno medsebojno dogovarjati, kdaj kdo potrebuje parkirno mesto) .

    Zakaj se tega ne lotimo na ta način? Prosim za argumente.

    OdgovoriIzbriši