Ta blog vodi anonimna skupina občanov, katero lahko kontaktirate prek komentarjev, ali nam pišete na bestlandija@gmail.com. MI NIMAMO NIČ PROTI LEGALNI POSTAVITVI ZAPORNIC! Zapornice niso naše čeprav smo jih plačali. Izbira SPL za upravnika SPL je absolutno predraga in je storjena mimo vseh zakonov. Zapornice mora upravljati MOL iz mestnega proračuna in ne mi, ne Varnost Ljubljana in ne SPL. Za vaše reakcije bazirane na obvestilih na tej strani nobeden ne bo prevzel odgovornosti.
SPL: "Vzpostavitev vstopno izstopnega sistema v sosesko ne posega v nikogaršnje pravice, saj lahko vsak lastnik stanovanja, če to želi, skladno s sprejetimi pravili, pridobi parkirno kartico," so pojasnili.
Ha, ha, ha, skladno s sprejetimi pravili, ki pa so protizakonita.
In pogojevanje dostopa z omejujočimi pravili je po definiciji poseganje v pravice. Keri šalabajzerji ta SPL.
Komaj čakam, da SPL razglasi veljavnost pogodbe. Z lahkoto bo sesuta na sodišču. :)
Najprej, zapornice niso naše (zahtevajte potrdilo o lastništvu, pa boste videli), nato pa še niso sestavni del naših stavb. Torej seznam solastnikov sploh ne obstaja. Če pa vse to pozabimo pri zapornicah gre za omejitev rabe skupnih delov (prav zapornic), za kar se zahteva 100 %. Razen tega se je rok za zbiranje podpisov, katerega opredeljuje 35. člen SZ-1, iztekel s 1. oktobrom 2014.
Iz članka: "Zapisali so, da od tržnega inšpektorata niso prejeli vprašanj oziroma bili inšpekcijsko obravnavani,.." Do sedaj še ne. Tržni inšpektorat dela poooooooočaaaaasi, ampak temeljito!!!! Prvi odgovor pričakujte približno mesec po vlogi, vabilo na obravnavo pa po približno pol leta.
1. nočem biti solastnik zapornic 2. nočem, da me v kateri koli zadevi zastopajo ljudje, ki kršijo zakone in delujejo po vzoru mafije 3. nočem v svoji bližini SPL - njihovo "delovanje" je bilo na TV in v različnih časopisnih člankih predstavljeno na nič kaj lep način.
in kaj bomo naredili..a bomo križem sedeli in gledali kako na izsiljujejo s temi rampami. Jaz jih ne maram na tak način in ne more mi nek samooklicani KO onemogočiti dostop do svoje nepremičnine z avtom po javni cesti.
Res ... nimam toliko denarja in časa, da bi se še po sodiščih dajal. Imate vso mojo moralno podporo. Protestiram vsak dan in širim resnico o nezakonitem početju.
Sosedje ne bodo plačevali položnic - enostavno ne verjamejo v dolgoročnost delovanja zapornic.
Agentura je bilo zapisano... ker je boljši izraz kot izpostava.
Agentura kot je KO v BS 3 se razume kot organizirana skupina pripadnikov MOL, infltriranih v naselje, z nalogami popolnega obveščanja v centralo in brezkompromisno izvajanje zahtev centrale.
V soboto je Jankovič na radiu izjavil , da so se zmenili da bo cena za zapornice 60€ po kartici.Torej kdo se je s kom zmenil- če se spominjate je bil prvotni zahtevek KO točno 60€ in ker se vsi iz NO niso strinjali z to ceno so pač zapornice dvignili. To zelo jasno kaže, da KO ni tu zato da dela v dobro stanovalcev ampak je v službi Jankoviča in njegovih satelitov.
"Vzpostavitev vstopno izstopnega sistema v sosesko ne posega v nikogaršnje pravice, saj lahko vsak lastnik stanovanja, če to želi, skladno s sprejetimi pravili, pridobi parkirno kartico," so pojasnili.
Kaj pa ostali zainteresirani (lastniki garaž, podjetij, organizacij,....)? Kje so naše pravice?
"Vzpostavitev vstopno izstopnega sistema v sosesko ne posega v nikogaršnje pravice, saj lahko vsak lastnik stanovanja, če to želi, skladno s sprejetimi pravili, pridobi parkirno kartico," so pojasnili.
...in kaj če se ne strinjaš s "sprejetimi pravili"?
Ali to pomeni, da ti potem lahko neko podjetje (v tem primeru SPL) prepreči dostop do tvoje garaže? Po katerem zakonu? Prosim za pojasnilo... kogarkoli!!!!
Podporniki (beri KO) so verjetno na včerajšnji izredni seji ugotovili, da še vedno nimajo niti 50% podpore in podpisov. Nekateri so svoje podpise celo preklicali/umaknili.
Ugotovitev so predali finančnemu sektorju MOL, ki je danes že dobil nalogo, da preračuna zadnje podatke in ugotovi, ali je pri teh podatkih še mogoče računati na rentabilnost projekta, upoštevajoč tudi izplačila vsem rentnikom, ki jih pač ni malo.
Tudi na SPL informacija ni prinesla veselega vzdušja, saj je potrebno pokriti stroške dosedanjega administrativnega suporta, angažmaja Varnosti Ljubljana, testiranja zapornic,…
Tudi jaz se ne strinjam s pravili, ki niso bila NIKJER in NIKOLI sprejeta in na katere NI MOŽNA pritožba/sprememba.
Še več... glede na način in dosedanji potek je zelo verjetno pričakovati še dodatne spremembe pravilnika, absolutno pričakovano na škodo nas lastnikov, .... seveda je brez SOGLASIJ, MNENJ, DIALOGA, ... in na katerega tudi NE BO MOŽNA nikakršna pritožba/sprememba.
Anonimni20. november 2014 01.17 - pa ti res nisi normalen..zaradi samooklicanega KO.ja in nekih samosvojih zadev ki meni posegajo v pravice nemotenega dostopa do svoje nepremičnine, naj se preselim. Ampak res ste zgubili glavo in zdravo pamet. Se vidi, da vam teče voda v grlo, ko na dan prihajate s tako neumnimi izjavami. Imam svojo nepremičnino (garažo), katero sem kupil in sedaj naj se strinjam z nekim pravilnikom in naj na silo podpišem izjavo, da bom lahko neovirano prišel do svoje nepremičnine. Pa vi res več niste normalni. Dajte mi brezplačno kartico G, brez da podpisujem kakršnekoli izjave.
Anonimni20. november 2014 01.51 Preberi zadnji odstavek mojega komentarja, ki ga napadaš. To ni zakon upornikov, ampak podpornikov in KO! Jaz spadam med upornike.
Anonimni20. november 2014 01.51 točno tako, to sem sam prav enako pokomentiral že z nekaj sosedi v garaži. Nas lastnike prav malo brigajo neki PRAVILNIKI samooklicanega KO - mi smo že itak preplačali garaže, ampak zavestno, ker vemo, da MOL ni bil v preteklosti pripravljen pomagati pri reševanju parkirnega problema. Sedaj pa naj bi zopet nastradali še enkrat?
Ja verjetno se bo študent predstavil: JAZ SEM ŠTUDENT EKONOMSKE FAKULTETE, PROSIM SPUSTITE ME NOTER, KER SE MI MUDI NA PREDAVANJE!
Tisti, ki bo želel parkirati bo parkiral še naprej - iznajdljivost študentov in kolegialnost naših sosedov je velika.
Kdor je opazoval ta torek v času pred tekmo naše sosede pri zaporicah se je na lastne oči lahko prepričal. Mnogi obiskovalci tekme so bili skozi zapornice spuščeni s strani naših sosedov....
Pravzaprav je logično, da so sosedje pasivni. V veliki večini imejo kartice, ki jim odpirajo zapornice. Praktično se ni nič spremenilo - razen tega, da pač vsaj nekateri bentijo nad iskanjem kartice po avtomobilu in čakanju v koloni pred zapornico.
Verjetnost, da bi zapornice normalno delovale, se z vsakim dnem zmanjšuje. Nekomu bo prej ali slej prekipelo in bo znorel. Večji kot bo prisitsk s strani SPL, večja bo tudi napetost in stiska latnikov v naselju.
Nočem prognozirati, ampak res me zanima kako bodo ravnali naprej na SPLu. Večinskega soglasja ni ne za njihovo "redno" upravljanje, ne za aktivacijo sistema. V ozadju pa je trenutno največja težava - zakonitost početja.
Točno tako ... res moraš imeti močno podporo in zaslombo (MOL?), da si upaš početi kaj takega.
Tukaj smo že večkrat prebrali, da se podpihuje k uporu proti zapornicam. Ob tem se pa pozablja, da je podpihovanje za zapornice še dosti večje, obsežnejše ter bolj moralno in zakonsko sporno. Mnogo se že ve (še zdaleč ne vse) in tega nihče niti ne zanika.
Transparentnosti delovanja KO in SPL ni posledično smo vsi lastniki zavajani dnevno, ko opazujemo, kako se aktivirajo enkrat ena zapornica drugič druga.
Da je pogodba za vsakega podpisnika škodljiva in nesprejemljiva je dejstvo - na tem blogu smo lahko prebrali mnenja pravnikov, da so kazenske in finančne posledice podpisa teoretično lahko "pošastne". Kdor se upa igrati s tem mora imeti v ozadju še kakšen poseben, dodaten motiv, o katerem pa lahko trenutno bolj kot ne, le ugibamo.
Da je pravilnik KO (sestavni del podpisovanja) absolutno neživljenjski in neposredno vpliva na bistveno znižanje kakovosti bivanja je bilo tudi jasno opredeljeno. Ve se kako, kdaj in v katerih primerih stanovalci ne morejo sprejeti takih pravil. Pa ni s strani KO in SPL odziva. Ne spremenijo pravilnika.
Da SPL ni bil izbran na sprejemljiv/zakonit način se tudi ve. Pa to očitno nikogar ne moti. Vsekakor ne PP Bežigrad, ki se do sedaj omejila zgolj na zbiranje informacij, predvidoma tudi na občini. Kaj in kako bo reagirala tržna inšpekcija in sodišča bomo očitno šele videli…
Da je predvidena cena za upravljanje zapornic na 4 vhodih absolutno mnogo,... res mnogo previsoka je vsem jasno, pa če bi položnico plačalo zgolj 100 sosedov.
Da je MOL dolžan ustrezno urediti/povečati število parkirnih mest za vse zainteresirane lastnike/najemnike različnih nepremičnin naselja tudi.
Da so zapornice postavljene na zemljiščih, ki sploh niso last stanovalcev, še manj KO in SPL tudi vemo že leta.
Po sms smo dobili cifro, kamor pokličemo, da zbirajo neko kvoto za obiske. Se pravi, ko hoče nekdo k meni, lahko pokličem samo tisto cifro in povem, katero zapornico naj jim dvignejo in jim jo bodo, ali moram dojenčka obleči in skupaj z njim hoditi do zapornice in odpirati s kartico?! Hvala za pomoč!
Mislim, da bo telefon dovolj. Paziti pa moraš, da te patronažna ne obišče pogosto, ker imaš na voljo samo 40 ur za obiske. Če pa sorodniki tvojega otročka še niso videli, pa utegneš biti v zagati zaradi te kvote ur.
Za vse take primere je predvideno, da lepo na kolenih prosiš člane KO za odobritev dodatnega limita, ki ga zelo verjetno tudi dobiš. Če pa kdo izmed KO reče, da nekdo ni priden, mu lahko brez utemeljitve kartico kadarkoli zablokirajo. Lepa beseda lepo mesto najde. Če boš pa spraševal o zakoniti podlagi za zapornice, te bo Jarnovič fizično po nosu. Takle mamo.
Hvala, jim bom kar povedala številko, da bodo sami poklicali in šli noter. Si res ne predstavljam v vsakem vremenu otroka ven vlačiti zato, da bom šla s kartico prijateljem odpirat. Ne rečem tisti, ki so res blizu zapornice. To je res kot v zaporu, najbolje, da se prijateljem kar odpovem. ;)
Tisti, ki so blizu zapornice, so na slabšem. Zaradi slabega delovanja in postopka s telefoni hitro nastane dolga kolona, potem pa vsi trobijo kot na poroki. BS3 bo spet postalo balkansko selo 3.
"Mislim, da bo telefon dovolj. Paziti pa moraš, da te patronažna ne obišče pogosto, ker imaš na voljo samo 40 ur za obiske. Če pa sorodniki tvojega otročka še niso videli, pa utegneš biti v zagati zaradi te kvote u"
KAKŠNE NEUMNOSTI SO PA TO? ČAS KI GA NAMENJAŠ ZAVAJANJU SOSEDOV NA TEM BLOGU PORABI RAJE ZA LEGALIZACIJO ČRNE GRADNJE V SVOJEM ATRIJU. PRIJAVO ŽE OBRAVNAVA GARDBENI INŠPEKTOR!
Sem pozabil pripisati : Če zavajam, lahko, prosim, ti pojasniš Anonimnemu 20. november 2014 01.45 , kako je s kvoto 40 ur mesečno? Hvala, bom z zanimanjem tudi jaz prebral.
"Hvala, jim bom kar povedala številko, da bodo sami poklicali in šli noter."
Nak, odpade! Poklicati boš morala sama, ker ti bo od tega trenutka dalje začela teči tvoja kvota ur. SPL ima tvojo številko telefona in ne obiskovalčevih!
Anonimni20. november 2014 02.49 zopet si se zlagal. SPL nima naših številk. Mu jih nismo posredovali. Še več za to sploh nima pravne osnove ne našega dovoljenja.
Če trdiš nasprotno potem obrazloži še po katerem zakonu je SPLu dovoljeno zbirati podatke o lastnikih nepremičnin v naselju BS 3?!!!!!
Takole pravi pa Zakonodaja (ZVOP-1): Osebni podatek je katerikoli podatek, ki se nanaša na določeno ali določljivo fizično osebo, torej posameznika, na glede na obliko, v kateri je izražen. Določljiva fizična oseba pa je tista, ki se jo lahko neposredno ali posredno identificira s pomočjo njenih identifikacijskih številk (npr. EMŠO, davčna številka, številka zdravstvenega zavarovanja, telefonska številka, registrska številka vozila), ali s sklicevanjem na dejavnike, ki so značilni za njeno fizično, fiziološko, duševno, ekonomsko, kulturno ali družbeno identiteto (npr. zaposlitev, naslov, funkcijo, položaj ali status v določenem subjektu, ipd.).
Obdelava osebnih podatkov pomeni kakršnokoli delovanje ali niz delovanj, ki se izvaja v zvezi z osebnimi podatki, ki so avtomatizirano obdelani ali ki so pri ročni obdelavi del zbirke osebnih podatkov ali so namenjeni vključitvi v zbirko osebnih podatkov, zlasti zbiranje, pridobivanje, vpis, urejanje, shranjevanje, prilagajanje ali spreminjanje, priklicanje, vpogled, uporaba, razkritje s prenosom, sporočanje, širjenje ali drugo dajanje na razpolago, razvrstitev ali povezovanje, blokiranje, anonimiziranje, izbris ali uničenje; obdelava je lahko ročna ali avtomatizirana.
ZVOP-1 torej za obdelavo osebnih podatkov določa zelo širok krog ravnanja oz. delovanj upravljavcev osebnh podatkov, zato je potrebno biti pri ravnanju z osebnimi podatki zelo previden.
Osebni podatki se lahko obdelujejo le, če tako določa zakon, ali če je podana osebna privolitev posameznika, čigar podatek se obdeluje. Tudi namen obdelave mora biti določen v zakonu, v primeru obdelave na podlagi osebne privolitve posameznika pa mora ta biti predhodno seznanjen z njenim namenom.
Jaz nisem hotel podpisati izjave, izvedel pa sem, da so ljudje dajali svoje telefonske številke (pa tudi sorodnikov, ki jih pogosto obiskujejo). Kako pa potem lahko kontrolirajo kvoto obiskov? Ne provociram, res razloži, ker se na tehniko kontrole ne spoznam.
"Če trdiš nasprotno potem obrazloži še po katerem zakonu je SPLu dovoljeno zbirati podatke o lastnikih nepremičnin v naselju BS 3?!!!!!"
SPL-ju je, po moje, dovoljeno zbirati podatke prav po tem zakonu, ki si ga objavil. Pozorno preberi zadnji odstavek. Gre za osebno privolitev posameznika (podpiše izjavo in da svojo telefonsko številko za določanje kvot)
Ob podpisu izjave si zapisal tudi svojo številko telefona, ali stacionarnega ali mobilnega. In prav ta številka bo moje tista s katero boš odpiral/klical določeno zapornico in ti bo na tej številki tekla kvota za obiske. Z druge številke ne boš mogel odpreti zapornice. Tako jaz razumel
Anonimni20. november 2014 03.20 Pozorno preberi zakon: "Tudi namen obdelave mora biti določen v zakonu, v primeru obdelave na podlagi osebne privolitve posameznika pa mora ta biti predhodno seznanjen z njenim namenom".
Če si že slučajno podpisal (manjšina), pa gotovo predhodno nisi bil nikjer seznanjen z uporabo telefonske številke.
Po anologiji dosedanje prakse delovanja SPL sicer to ni nikaršnje presenečenje (nespoštovanje slovenske zakonodaje je bila obravnavana tudi že v medijih), ampak na to ne smemo nikakor pristati. Sicer se bodo Vaši podatki nekontrolirano uporabljali še naprej tudi za kakšne druge namene.
"Če si že slučajno podpisal (manjšina), pa gotovo predhodno nisi bil nikjer seznanjen z uporabo telefonske številke."
Predno kdor karkoli podpiše in da osebne podatke, mora tudi prebrati, kar piše, sicer lahko podpiše npr.: prostovoljno odpoved delovnega razmerja. Predvidevam, da je vsak izvedel, zakaj mora dati svojo telefonsko številko, ne vem pa, kako je to potekalo. Kot sem že omenil, nisem podpisal izjave.
Andro ne razumem te najbolje - napisal si, da nisi podpisal izjave in da ne veš kako je potekalo. Predvidevaš pa, da so soedje ravnali tako kot bi ravnal ti?! Žal v realnem svetu ni tako ljudje so zavedeni, naivni, lahkoverni,... in potem... Oni pač lahko podpišejo karkoli, ne da bi prebral kaj tam piše. in nič ne boli, ne boš verjel. Vsaj njih ne. Janković za take vse zrihta.
In ja ne boš verjel nikjer ni pojasnila, da telefonsko številko potrebujejo za kvoto ur po t.i. pravilniku.
"In ja ne boš verjel nikjer ni pojasnila, da telefonsko številko potrebujejo za kvoto ur po t.i. pravilniku."
Sem opazil, ja. Morda je razumeti le posredno, kjer omenjajo telefonsko odpiranje. Morda pa se bo oglasil kdo, ki ve, kaj mu je bilo pojasnjeno ali ponujeno v podpis ob oddaji svoje tel. št.
Zaporničarji skoraj z vsako svojo nadaljno potezo kršijo nov zakon. Njihov glavni problem postaja, kako sploh lahko še kaj naredijo ne, da bi prihajali v nadaljnje kršitve slovenske zakonodaje.
Na MOLu so že pred leti obupali. Na SPLu obupava pravna služba sedaj, ko se pri njih oglašajo sosedje z vprašanji.
Četudi postavite zapornice ene ali več, se do dovolj parkirnih prostorov ne bo dalo priti, ker enostavno ni dovolj parkirnih mest!!!!
Razlika je nekaj 100 na na vsakem vhodu med številom lastnikov stanovanj in številom parkirnih mest v naselju, ki so na voljo. Kdor ne verjame, naj gre še sam prešteti.
Ja... logično. Saj vemo, da za stolpnice parkirna mesta nikoli niso bila realizirana/dokončana. Gippos je prenehal z gradnjo še preden je sploh začel z gradnjo predvidenih podzemnih garaž, ki so bile predvidene v investicijskih planih.
Uporniki lajajo stanovalci pa končno parkirajo pod bloki! Zakaj iščete nekoga ki bo financiral tožbo? A nisem nekje na tem blogu prebral da je tožba praktično dobljena kljub temu da še ni vložena.
Trenutno "testiranje zapornic" pravzaprav ni v ničemer spremnilo same končne prepustnosti. Če se začne omejevati dostop nepodpisnikom pa bo to "druga pesem". To pa se lahko zgodi na več načinov... vse pa peljejo v eni smeri in to je pot na sodišče in prepoved omejevanja dostopa lastnikom do nepremičnin.
Vas je izpostava MOL v BS3, že obvestila, o povišani ceni delovanja zapornic? Ni še? Iz 40€ na 60€. Je Jankovič sam obelodanil na radiu. Ja, tisti Jankovič, ki zatrjuje, da MOL z zapornicami nima nič.
Ti, a govoriš o tistem Jankoviću, ki je rekel, da je najboljši manager al tisti, ki je rekel, da je na projektu ŠRC Stožice "čist kot solza"?
PS: Baje ga imajo njegovi sodelavci že "poln kufer" - mi je zadnjič pripovedovala ena da non stop "čistijo" za njim razne neumnosti, ki jih dela in obljublja naokoli.
Seveda, zanj so zapornice idealne: potem bo lahko rekel, da je naredil to, kar je obljubil, nas pa prepustil še naprej v dreku z nerešenim problemom, in še denar nam bo pobral za to.
Če imate Jankoviču kaj za povedati je pravi naslov mestni trg. Spet politično obračunavanje na hrbtih stanovalcev BS3. Boste imeli priložnost na naslednjih volitvah ampak saj nimate nič pametnega za povedat in pokazat tako da se morate 4 ramp oklepati. Slava vam!
Zoran Janković ima z MOL vse možnosti, da zakonito postavi zapornice na cestah v BS3. To je že poskusil leta 2011, vendar mu ni uspelo, ker: - najprej so v JP LPT po ukazu OGDP/MOL marca 2011 zapornice postavili, vendar le na podlagi županove obljube članom samooklicanega KO; - šele nakadno, junija 2011, je Mestni svet (na predlog OGDP) prav v ta namen in še posebej za BS3 dopolnil Odlok o cestnoprometni ureditvi z 21.a členom, ki pa je napisan v zmoti in zato ni bil ustrezna podlaga za aktiviranje zapornic; - sedanji poskus, da bi z zapornicami v BS3 upravljalo zasebno podjetje, je absolutno skregan z 21.a členom mestnega odloka.
Če želi Zoran Janković izpolniti obljubo mikro skupinici stanovalcev, združenih pod imenom KO BS3, to lahko še vedno stori, vendar le na zakonit način: najprej naj predlaga Mestnemu svetu spremembo Odloka o cestoprometni ureditvi, tako da pridobi pravno podlago za aktiviranje zapornic na javni cesti, potem pa samo še izpelje upravni postopek do konca. Brez tega se v BS3 ni smiselno zavzemati za zapornice, saj so predstavniki "KO BS3" in SPL izgubili zaupanje, zato bodo protizakonite zapornice preko sodišča hitro ukinjene.
Nalijmo si čistega vina. Ideja originalni ni bila, da bi mi postali lastniki zapornic. Ideja je bila, pobirati 100 eur na kartico naivnim stanovalcem. Šele kasneje smo se začeli pogovarjati o nesmislenem "začasnem" lastništvu itn. Da se bi sploh pogovarjali o postavitvi zapornic s strani stanovalcev naselja, najprej se moramo pogovoriti o lastništvu. Tu pa pridemo do srca problema. Procedura nabave zapornic nikoli ni bila speljana. Torej lastniki zapornic enostavno ne moremo postati. Edino kar Zoran lahko za Zorana naredi je, da sosedom vrne denar in zapornice ali umakne ali jih spusti na podlagi uradnega postopka. V vsakem primeru mora "pozabiti" na 360 tisočakov, ki jih nima. Seveda, to je le košček problema.
Na kratko: 21.a člen govori o postavljanju zapornic na funkcionalnih zemljiščih, ampak v BS3 zapornice stojijo na zemljišču, ki ni last etažnih lastnikov, poleg tega ga je občina kategorizirala kot javno cesto. Dokler gre za javno cesto, ta parcela na noben način ne more postati funkcionalno zemljišče (o tem je svoje povedalo že tudi ustavno sodišče in to na MOL vedo). Torej se 21.a člen nanaša na popolnoma drugačne situacije, kot pa je v BS3, pred mestne svetnike pa je bil predložen z utemeljitvijo, da rešuje problem v BS3. :)
On je povedal, kar bi vam morali povedati zaporničarji....samo to. Nič ni dodano in nič izmišljeno. Tako je bilo. Ni vsako obvestilo o tem, kar vam ne paše, politično obračunavanje. Tu govorimo o zapornicah. O proti zakonito postavljenih zapornicah.
Če sodiš po sebi: mi ne obračunavamo, tako kot ti, z drugače mislečimi (ne zavajamo in ne lažemo...)
Kaj res ne razumete, da so zapornice same sebi namen? Kaj res ne razumete, da ni dovolj parkirnih mest niti za najožji krog lastnikov stanovanj v naselju, kaj šele za vse ostale (podjetja, šole, vrtci,...), ki jim je tudi dovoljeno delovanje znotraj naselja?
Enostavno potrebe bistveno presegajo trenutne možnosti!
KO in privrženci zapornic ste že večkrat zapisali, da ni alternativne rešitve in nobene druge pobude. Zato še enkrat ponavljam svojo pobudo: 1. DAJMO NAJPREJ VSAKEMU STANOVANJU DOLOČITI IN OZNAČITI PARKIRNO MESTO POD BLOKOM. 2. Zapornice bi lahko pomagale šele, če bi se dogovorili in vsakemu stanovanju točno določili in označili parkirno mesto nekje v bližini pod blokom. 3. Tako bi tudi hitro videli kje trenutno smo glede potreb in števila parkirnih mest... 4. V nadaljevanju bi lahko z medsebojnim dogovorom med sosedi, morda celo prišli do optimizacije uporabe parkirnih mest, ki so na voljo (verjetno bi se dalo še kaj dodatno medsebojno dogovarjati, kdaj kdo potrebuje parkirno mesto) .
Zakaj se tega ne lotimo na ta način? Prosim za argumente.
Moj predlog bi za začetek bil naslednji: Naj velja enako, kot za vse ostale. Če ima podjetje sedež v stanovanju 1, če ni 0.
Obrazložitev: Naselje je v osnovi opredeljeno (še vedno) kot bivalno naselje in ne industrijska cona. Podjetja, ki delujejo v naselju naj bi bila in delovala v korist tukajšnjih stanovalcev in ne širše.
Za ostala podjetja in organizacije, ki padejo iz teh okvirjev naj njihova parkirna mesta posebej poskrbi/organizira MOL/država, ki sta jim dovolila delovanje v našem naselju, seveda pa ne na račun parkirnih mest znotraj naselja - primer brezplačno parkiranje v ŠRC Stožice, izgradnja novih parkirnih mest,...
Anonimni21. november 2014 00.50 Zakaj ne? Gre za medsebojni dogovor in ne lastniška razmerja. Ne govorimo, da si lastnik parkirnega prostora - gre za pravico/dovoljenje za parkiranje na točno določenem mestu. Potrebno se je samo odločiti in zadeve izpeljati... vse od Reboljeve do Puhove in od Vojkove do Štebalove. V praksi bi se zadeva lahko izvedla kot dogovor, med posameznimi NO v naselju. Oni so predstavniki etažnih lastnikov stanovanj.
Dragi moj, NO je nadzorni odbor, ki nadzira delovanje upravnika in nič drugega. To kar so delali z Jarnovičem in ekipo je čisti kriminal. Nariši, postavi obrni okreni, začeti je treba iz osnovnega: 1. Koliko parknih mest imamo 2. Koliko parkirnih mest potrebujemo Če je 2-1 > 0 smo cool in se lahko ukvarjamo s tvojim projektom Če je 2-1 < 0 imamo problem in bo treba nabaviti parkirna mesta
Kako naj se lastniki dogovorijo, kdo bo dobil boljše in kdo slabše, bolj oddaljeno parkirno mesto? Z žrebanjem? To je naivno pričakovati.
Če ne gre za lastniško razmerje, nimaš možnosti sankcij. Nekdo bo parkiral na "tvojem" parkirnem mestu in kaj boš naredil? Karkoli konkretnega boš naredil, bo to omejevanje lastninske pravice, saj sta v resnici solastnika tega parkirnega mesta oba.
Te sanje o odrešenikih v NO so že smešne ... Nadzorni odbori niso predstavniki etažnih lastnikov stanovanj! To fikcijo prodajajo člani KO nevednim sogovornikom. Nadzorni odbori lahko samo nadzirajo delo upravnika in podajajo predloge. Vse drugo je protizakonita prekoračitve pristojnosti.
Nekaj več maneverskega prostora je... primer glej SZ-1, 39. člen (nadzorni odbor) (2) Če etažni lastniki ne sklenejo drugače, ima nadzorni odbor tri člane in nadzoruje delo upravnika, ki izhaja iz pogodbe o opravljanju upravniških storitev, predlaga predloge sklepov, o katerih se glasuje s podpisovanjem listine, ter daje pobude upravniku.
Kot vidiš lahko NO predlaga tudi sklepe predlogov, o katerih se glasuje s podpisovanjem listine, ter daje pobude upravniku.
Načeloma se strinjam z Anonimnim 20. november 2014 23.53. Namreč korak naprej je nekje potrebno storiti. Že zato, da ugotovi koliko parkirnih mest je dejansko navoljo, kajne Anonimni 21. november 2014 01.30.
To kar ti prideš pišeš Anonimni 21. november 2014 01.32 je potem lahko (če bo potrebno) nadaljevanje zgodbe. V tem trenutku pa si s temi vprašanji prehitel saj niti ne veš: 1. Koliko je parkirnih mest na voljo in 2. Koliko je dejasnko potrebnih parkirnih mest?
Nisem jaz prehitel, jaz sem le ustavil nesmiselno razpravo. Mi nimamo dovolj parkirnih mest in pika. Zapornice so tu le, da se pokrije minus, ki ga je mafija "prenapihnila" tekom prejšnjega projekta. Če je v tej državi še kaj zakonov plačali boste podpisniki, sedeli bodo tisti, ki so pogodbo parafirali.
Iz razpredelnice g. Šeliha je razvidno, da imamo v naselju 2466 enot(po Gursu). Torej potrebujemo le, da nam nekdo v merilu, najprej na zemljevid naselja, vnese parkirne prostore. Ko jih preštejemo, vidimo, kje smo in kako se dogovarjamo dalje......
NO lahko podaja tudi predloge sklepov. NO opravlja zgolj točno določene naloge, ki pa niso predstavljanje etažnih lastnikov. Predloge sklepov, o katerih se glasuje s podpisovajem listine, sicer lahko poda katerikoli etažni lastnik, ne samo NO. Glej 12. člen Pravilnika o upravljanju večstanovanjskih stavb: "Postopek odločanja s podpisovanjem listine lahko vodi upravnik, nadzorni odbor, eden ali več lastnikov."
Anonimnemu 2.17
Za to, da ugotoviš, koliko parkirnih mest je na voljo, ni niti potrebno niti ustrezno, da parkirna mesta označiš. V ta na namen lahko uporabiš aplikacijo Google, ki ti za razpoložljivi prostor sama vrne zelo dobro oceno, koliko parkirnih mest je na razpolago. Lahko se tudi sprehodiš po parkirišču in prešteješ avtomobile. Če pa je tvoj namen urediti parkiranje na intervencijskih poteh in igriščih, je trud zaman. To ti z nobenim dogovorom ne bo uspelo; po izkušnji s KO in SPL pa tudi s prisilo ne.
"Če pa je tvoj namen urediti parkiranje na intervencijskih poteh in igriščih, je trud zaman. To ti z nobenim dogovorom ne bo uspelo; po izkušnji s KO in SPL pa tudi s prisilo ne. "
Potem imamo pa kar naenkrat vsaj še 100 ali več parkirnih mest premalo (če zapremo še interventne poti ob igriščih na Trebinjski in Puhovi)!
Lahko te samo dopolnim: NO je nadzorni odbor, ki nadzira delovanje upravnika posamezne večstanovanjske zgradbe. In koliko imamo: 1. NO (70?) 2. Upravnikov večstanovanjskih zgradb (3?) Predlagam, da zapeljemo zgodbo takole: Etažni lastniki zahtevamo od NO, da že obstoječi upravniki posameznih večstanovanjskih zgradb v naselju uredijo in izvedejo vse potrebne (posamezne) korake in odgovorijo tudi na vse nerazčiščena vprašanja. KO pa se s tem takoj in dokončno razpusti in ukine.
Ker je jasno, da s posameznimi pogodbami, ki so nam jih poslali v podpisovanje, ne bomo nikamor prišli in ker je tveganje za posameznega lastnika preveliko, naj se to preloži na posamezne obstoječe upravnike (ki jih prav zato tudi imamo) in ob ustreznih pooblastilih etažnih lastnikov in v sodelovanju s posameznimi NO, naj oni prevzamejo vlogo nosilcev in z MOL dogovorijo za ureditev in kasnejše obratovanje/vzdrževanje.
Za začetek je potrebno priti do odgovorov: 1. Koliko parkirnih mest imamo na voljo 2. Koliko parkirnih mest potrebujemo
Še enkrat Anonimni21. november 2014 02.22 prehitevaš...
Trdiš, da nimamo dovolj parkirnih mest in pika. Načeloma je berjetno res tako. Ako te nekdo vpraša: 1. Koliko točno pa je parkirnih mest na voljo? 2. Koliko bi jih pa potrebovali stanovalci?
.... takrat pa vsi ostanemo brez odgovorov. No tukaj je potrebno narediti korak naprej pa kakorkoli že. Začeti je potrebno projekt v katerem bi se razrešile tudi vse anomalije obstoječega stanja (intervencijske poti, črne gradnje, ..)
V celoti se strinjam tudi z mnenjem komentarja 02.48. Daleč najbolj učinkovita pot (predlog) do sedaj do dejanske končne rešitve- naj se z MOL začnejo pogovarjati tisti, ki jim je to vsakodnevna dejavnost (upravljanje).
Anonimni21. november 2014 02.40 zopet si zapisal trditve, ki ne vzdržijo resne presoje. Namreč celovita ureditev po zakoniti poti prinese marsikaj v temeljih drugače kot je to trenutno početje KO in SPL.
V tem primeru ima tudi policija in inšpekcija povsem drugačne "karte v rokah" kot sedaj.
Tole o 100 parkiriščih pa bo potrebno še potrditi z ustreznim projektom....
KO ni treba ukinjati, saj v resnici ne obstaja, ampak je fikcija nekaterih stanovalcev, ki se predstavljajo za njegove člane.
Za prihodnje bi bilo higienično, da predstavniki NO, ki so podpirali KO, sami odstopijo, saj so nas pripeljali do tega, da smo s protizakonitimi zapornicami izgubili 4 leta časa in zaradi napačno usmerjene energije vmes izgubljali še funkcionalna zemljišča.
So bila pa parkirna mesta predvidena v novih podzemnih garažnih hišah in asfaltiranih prakirnih mestih poleg stolpnic v obeh sklopih stolpnic... pa jih Gippos z mižanjem občine "na obe očesi" vse do danes ni zgradil.
Parkirna mesta so bila narejena tudi za stanovalce tudi : - pri ACH pa nam jih je MOL cca 20 že vzel. - ob Vojkovi pa nam jih je MOL 6 za vrtec že vzel -....
Ali videte model... kako se nam število parkirnih mest le zmanjšuje!!!
Avtor, ki je dal idejo, ima popolnoma drugačen pristop do nas. Pozval nas je k razmišljanju in dajanju pripomb v smislu: več glav, več ve. Ko je pa forsirala samo svoje glave!
Da ne boste preveč brskali, če vse seštejemo (tudi otroška igrišča, kar se mi gravža!) enot imamo 2460, "parkirnih mest" 1940. Torej, če vse zaparkiramo in če imamo le eno kartico na stanovanje manjka še 520. In, kaj zdaj? Zapornice bodo zadevo rešile. Ja itak. Planirano je 2600 kartic (plus par sostakov "pod mizo") in to je daleč pod 2 kartici na stanovanje. In, kaj bo prinesla mimobežnost? Glej ga zlomka, ne bo prinesla nič. Neverjetno. Ops. Nimam prav. Začasno bo rešila riti tistim, ki so dolžni mafiji, dolgoročno bodo pa gospodje itak ta denar moralo vrniti,
Super hvala za odgovor in pojasnila. To sicer verjetno niso 100% točne številke, ampak so pa neka osnova, kje se približno nahajamo.
Še naprej pa velja poziv, da zadeve predamo v izvedbo in upravljanje našim že obstoječim upravnikom, ki naj se dogovorijo z MOL za primerno vzdržno/ureditev parkiranja in kasnejše obratovanje/vzdrževanje.
PS: Samo za stanovalce so verjetno dejanske potrebe manjše od 2 kartic na stanovanje, ampak velja tudi to preveriti.
Anonimni21. november 2014 02.31 Anonimni21. november 2014 02.17
Iz razpredelnice g. Šeliha je razvidno, da imamo v naselju 2466 enot(po Gursu). Torej potrebujemo le, da nam nekdo v merilu, najprej na zemljevid naselja, vnese parkirne prostore. Ko jih preštejemo, vidimo, kje smo in kako se dogovarjamo dalje......
........................
Datum objave pobude : 25. februar 2014 Odgovor pripravil : JP Ljubljanska parkirišča in tržnice Datum odgovora : 26. februar 2014 Odgovor : Informacija JP LPT: Spoštovani, z vprašanji glede novega upravnika, prometnega režima in solastništva opreme se obrnite na Koordinacijski odbor BS3. V letu 2011 je bilo s strani JP LPT d.o.o. izdanih 2489 plačilnih nalogov. Vplačilo kartice predstavlja 0,04% lastniški delež.
Cepci, kje so tu po dve tri kartice na stanovanje? Sam v vaših buticah!
Res se znate lepo izražati. Vaš komentar in uporaba besed nam povedo vaš intelektualni domet ...
Mimogrede ... odgovor, podan kot infomracija JP LPT, v naravi (dejansko stanje) posameznemu etažnemu lastniku ne prinaša nikakršne koristi, temveč ga zgolj zavede. Nihče namreč ni z vplačilom posatal solastnik zapornic!!!
Kdor trdi drugače, naj svoje trditve podpre z dokazilom o solastništvu.
Izbira besed nam sama po sebi veliko pove o vašem intelektualnem dometu...
Zgornji odgovor JP LPT ima kaj malo zveze z zgoraj vodeno debato. Izdani plačilni nalogi JP LPT nikakor ne predstavljajo dejanskih potreb parkirnih prostorov za nas stanovalce. Upam, da je to jasno tudi Vam. Če trdite drugače me prosim usmerite na dokumentacijo, kjer so razvidne analize, parametri in izračuni.
Enako to ne bi veljalo tudi, če bi npr. SPL sedaj poslal položnice. Upam, da se tudi glede tega strinjamo.
Hkrati je odgovor glede lastniškega deleža zavajujoč, saj nihče od etažnih lastnikov ni in tudi ne more postati solastnik zapornic, dokler je zemljišče na katerih zapornice stojijo v lastništvu trenutnih pravnih oziroma fizičnih oseb. Kdor trdi drugače naj prosim predloži tudi dokazilo o solastništvu.
Da, zelo. Zato se tudi nekoliko umirja. Boji se izolacije in tega, da ga bodo ljudje pustili na cedilu. Trenutno ne ve, ali naj še naprej igra politika in manipulira ali pa naj se zavije v molk.
SPL: "Vzpostavitev vstopno izstopnega sistema v sosesko ne posega v nikogaršnje pravice, saj lahko vsak lastnik stanovanja, če to želi, skladno s sprejetimi pravili, pridobi parkirno kartico," so pojasnili.
OdgovoriIzbrišiHa, ha, ha, skladno s sprejetimi pravili, ki pa so protizakonita.
In pogojevanje dostopa z omejujočimi pravili je po definiciji poseganje v pravice. Keri šalabajzerji ta SPL.
Komaj čakam, da SPL razglasi veljavnost pogodbe. Z lahkoto bo sesuta na sodišču. :)
Jasna stvar, da gre za omejevanje pravic. Vprašanje je samo, ali je to omejevanje zakonito ali protizakonito.
IzbrišiNajprej, zapornice niso naše (zahtevajte potrdilo o lastništvu, pa boste videli), nato pa še niso sestavni del naših stavb.
IzbrišiTorej seznam solastnikov sploh ne obstaja.
Če pa vse to pozabimo pri zapornicah gre za omejitev rabe skupnih delov (prav zapornic), za kar se zahteva 100 %. Razen tega se je rok za zbiranje podpisov, katerega opredeljuje 35. člen SZ-1, iztekel s 1. oktobrom 2014.
Vi nam najprej pokažite, da smo lastniki zapornic. Pol se lahko pogovarjamo naprej.
IzbrišiJaz bi se raje vprašal, ali so soglasja čez 75% pridobili pred 4.11.2014 ali po temu datumu!
IzbrišiNa policiji sta predstavnika SPL dne 5.11.2014 sama izjavila, da še nimajo 75 % podpisov.
IzbrišiIz članka: "Zapisali so, da od tržnega inšpektorata niso prejeli vprašanj oziroma bili inšpekcijsko obravnavani,.."
IzbrišiDo sedaj še ne. Tržni inšpektorat dela poooooooočaaaaasi, ampak temeljito!!!!
Prvi odgovor pričakujte približno mesec po vlogi, vabilo na obravnavo pa po približno pol leta.
1.
OdgovoriIzbrišinočem biti solastnik zapornic
2.
nočem, da me v kateri koli zadevi zastopajo ljudje, ki kršijo zakone in delujejo po vzoru mafije
3.
nočem v svoji bližini SPL - njihovo "delovanje" je bilo na TV in v različnih časopisnih člankih predstavljeno na nič kaj lep način.
in kaj bomo naredili..a bomo križem sedeli in gledali kako na izsiljujejo s temi rampami. Jaz jih ne maram na tak način in ne more mi nek samooklicani KO onemogočiti dostop do svoje nepremičnine z avtom po javni cesti.
OdgovoriIzbrišijavite se na bestlandija@gmail.com če ste zainteresirani tožiti ali vsaj sofinancirati tožbo
IzbrišiZa 08:59
IzbrišiRes ... nimam toliko denarja in časa, da bi se še po sodiščih dajal. Imate vso mojo moralno podporo. Protestiram vsak dan in širim resnico o nezakonitem početju.
Sosedje ne bodo plačevali položnic - enostavno ne verjamejo v dolgoročnost delovanja zapornic.
Izpostava MOL v BS3 (joj, kako mi je ta izraz všeč) na nujnem ilegalnem sestanku.
OdgovoriIzbrišiNe pozabite na pooblastila. Čakamo.
?? se dogaja kakšen sestanek?
IzbrišiKje pa ima izpostava MOL svojo depandanso?
IzbrišiA zato zadnji dve uri ni provokacij na blogu ...
IzbrišiAgentura je bilo zapisano... ker je boljši izraz kot izpostava.
IzbrišiAgentura kot je KO v BS 3 se razume kot organizirana skupina pripadnikov MOL, infltriranih v naselje, z nalogami popolnega obveščanja v centralo in brezkompromisno izvajanje zahtev centrale.
KOOOOOOOOOONČNO!!!! KOMAJ ČAKAM DA RAZGLASIJO ZMAGO!!!
OdgovoriIzbrišiMAT.... VAM JE.... Z VESELJEM VAS BOMO TOŽILI!!!!!!!!!!!! PA ČEPRAV BOMO RABILI LETA, VAS BOMO ŠE Z ODŠKODNINSKO TOŽBO POJEBALI, JUUUHHUUUUUUU
SPL BO ŠEL V STEČAJ, ZAPOMNITE SI TE BESED
Hehe, SPL ne bo šel v stečaj.
IzbrišiBojim se, da bodo v stečaj šli tisti, ki so zavedli SPL. Kdo to je, ugibajte sami.
http://www.sta.si/vest.php?s=r&id=2073994
OdgovoriIzbrišiJa. To je skrajšana oblika
Izbrišihttp://www.ljnovice.com/default.asp?podrocje=72&menu=72&novica=199236
V soboto je Jankovič na radiu izjavil , da so se zmenili da bo cena za zapornice 60€ po kartici.Torej kdo se je s kom zmenil- če se spominjate je bil prvotni zahtevek KO točno 60€ in ker se vsi iz NO niso strinjali z to ceno so pač zapornice dvignili. To zelo jasno kaže, da KO ni tu zato da dela v dobro stanovalcev ampak je v službi Jankoviča in njegovih satelitov.
OdgovoriIzbrišiHa, torej je generalni demantiral izpostavo BS3.
OdgovoriIzbrišiNe 40€, ampak 60€.
Kje se bo ustavilo, če se bo?
Kakšna presenečenja še sledijo?
Ne smej se Zokijevim sanjam, tisti ki ne sanja, nima veliko!
Izbriši"Vzpostavitev vstopno izstopnega sistema v sosesko ne posega v nikogaršnje pravice, saj lahko vsak lastnik stanovanja, če to želi, skladno s sprejetimi pravili, pridobi parkirno kartico," so pojasnili.
OdgovoriIzbrišiKaj pa ostali zainteresirani (lastniki garaž, podjetij, organizacij,....)? Kje so naše pravice?
"Vzpostavitev vstopno izstopnega sistema v sosesko ne posega v nikogaršnje pravice, saj lahko vsak lastnik stanovanja, če to želi, skladno s sprejetimi pravili, pridobi parkirno kartico," so pojasnili.
OdgovoriIzbriši...in kaj če se ne strinjaš s "sprejetimi pravili"?
Ali to pomeni, da ti potem lahko neko podjetje (v tem primeru SPL) prepreči dostop do tvoje garaže? Po katerem zakonu? Prosim za pojasnilo... kogarkoli!!!!
Kot je zapisal že Anonimni20. november 2014 00.15
IzbrišiArgumenti, ki bodo vzdržali na sodišču, da zapornice lahko delujejo so...:
1. ....?
2. ....?
3. ....?
...
Glej no glej... samo prazni prostorčki in vprašaji.
Kaj res nihče ne zna argumentirati zakonitosti zapornic?
Kaj res kdo misli, da bom plačal za nekaj, kar bo s sodno odločbo že v naslednjem trenutku, na sodišču, prepovedano?
Res ... nimam toliko denarja, da bi ga stran metal.
No, podporniki, se še niste zbudili? Tule zgoraj imate izziv, pa argumentirajte!
Izbriši00,28!
IzbrišiČe se ne strinjaš s "sprejetimi" pravili in si lastnik podjetja, se lahko preseliš ali pa stranke in dostavna vozila preusmeri na PH ŠRC Stožice.
Če si lastnik garaže in ti "sprejeta " pravila ne ugajajo, jo oddaj podporniku, z najemnino pa plačuj svojo najemno garažo!
To je zakon KO in podpornikov, ki pa še ni vpisan v Uradni list. V veljavo je stopil pred vpisom.
Podporniki (beri KO) so verjetno na včerajšnji izredni seji ugotovili, da še vedno nimajo niti 50% podpore in podpisov. Nekateri so svoje podpise celo preklicali/umaknili.
IzbrišiUgotovitev so predali finančnemu sektorju MOL, ki je danes že dobil nalogo, da preračuna zadnje podatke in ugotovi, ali je pri teh podatkih še mogoče računati na rentabilnost projekta, upoštevajoč tudi izplačila vsem rentnikom, ki jih pač ni malo.
Tudi na SPL informacija ni prinesla veselega vzdušja, saj je potrebno pokriti stroške dosedanjega administrativnega suporta, angažmaja Varnosti Ljubljana, testiranja zapornic,…
Situacija za zagovornike zapornic ni rožnata.
Anonimni20. november 2014 01.17
IzbrišiTudi jaz se ne strinjam s pravili, ki niso bila NIKJER in NIKOLI sprejeta in na katere NI MOŽNA pritožba/sprememba.
Še več... glede na način in dosedanji potek je zelo verjetno pričakovati še dodatne spremembe pravilnika, absolutno pričakovano na škodo nas lastnikov, .... seveda je brez SOGLASIJ, MNENJ, DIALOGA, ... in na katerega tudi NE BO MOŽNA nikakršna pritožba/sprememba.
Situacija ni rožnata, ampak oni so trdoživi in delujejo tudi v zeleno-listnati.
IzbrišiAnonimni20. november 2014 01.17 - pa ti res nisi normalen..zaradi samooklicanega KO.ja in nekih samosvojih zadev ki meni posegajo v pravice nemotenega dostopa do svoje nepremičnine, naj se preselim. Ampak res ste zgubili glavo in zdravo pamet. Se vidi, da vam teče voda v grlo, ko na dan prihajate s tako neumnimi izjavami. Imam svojo nepremičnino (garažo), katero sem kupil in sedaj naj se strinjam z nekim pravilnikom in naj na silo podpišem izjavo, da bom lahko neovirano prišel do svoje nepremičnine. Pa vi res več niste normalni. Dajte mi brezplačno kartico G, brez da podpisujem kakršnekoli izjave.
IzbrišiAnonimni20. november 2014 01.51
IzbrišiPreberi zadnji odstavek mojega komentarja, ki ga napadaš. To ni zakon upornikov, ampak podpornikov in KO! Jaz spadam med upornike.
Anonimni20. november 2014 01.51 točno tako, to sem sam prav enako pokomentiral že z nekaj sosedi v garaži. Nas lastnike prav malo brigajo neki PRAVILNIKI samooklicanega KO - mi smo že itak preplačali garaže, ampak zavestno, ker vemo, da MOL ni bil v preteklosti pripravljen pomagati pri reševanju parkirnega problema. Sedaj pa naj bi zopet nastradali še enkrat?
IzbrišiAnonimni20. november 2014 01.51
Izbriši"Dajte mi brezplačno kartico G, brez da podpisujem kakršnekoli izjave."
Pojdi na SPL in če ti to uspe, boš izjema. Še prej pa jih vprašaj po telefonu, če je to mogoče, da ne boš hodil zastonj. Pa javi, kaj si opravil!
Ali je možno, da prav zaradi garaž na Puhovi še niso aktivirali zapornic?
IzbrišiBaje jih kar veliko novih lastnikov - še brez kartic.
Možno, verjetneje pa je, da čakajo na pritisk stanovalcev, ki si želijo zapornice prav zaradi študentov. V njihovi zahvali bi neizmerno uživali.
IzbrišiJa verjetno se bo študent predstavil: JAZ SEM ŠTUDENT EKONOMSKE FAKULTETE, PROSIM SPUSTITE ME NOTER, KER SE MI MUDI NA PREDAVANJE!
IzbrišiTisti, ki bo želel parkirati bo parkiral še naprej - iznajdljivost študentov in kolegialnost naših sosedov je velika.
Kdor je opazoval ta torek v času pred tekmo naše sosede pri zaporicah se je na lastne oči lahko prepričal. Mnogi obiskovalci tekme so bili skozi zapornice spuščeni s strani naših sosedov....
Strategija KO, ki jo pletejo s SPL se trenutno gradi ravno na pasivnosti večine lastnikov.
OdgovoriIzbrišiPravzaprav je logično, da so sosedje pasivni. V veliki večini imejo kartice, ki jim odpirajo zapornice. Praktično se ni nič spremenilo - razen tega, da pač vsaj nekateri bentijo nad iskanjem kartice po avtomobilu in čakanju v koloni pred zapornico.
IzbrišiVerjetnost, da bi zapornice normalno delovale, se z vsakim dnem zmanjšuje. Nekomu bo prej ali slej prekipelo in bo znorel. Večji kot bo prisitsk s strani SPL, večja bo tudi napetost in stiska latnikov v naselju.
IzbrišiNočem prognozirati, ampak res me zanima kako bodo ravnali naprej na SPLu. Večinskega soglasja ni ne za njihovo "redno" upravljanje, ne za aktivacijo sistema. V ozadju pa je trenutno največja težava - zakonitost početja.
00:47
Izbriši"Večji kot bo prisitsk s strani SPL, večja bo tudi napetost in stiska latnikov v naselju."
Vzemi vsako stresno situacijo kot pes: če je ne moreš požreti ali se z njo igrati, jo pač polulaj in pojdi dalje.
Točno tako ... res moraš imeti močno podporo in zaslombo (MOL?), da si upaš početi kaj takega.
IzbrišiTukaj smo že večkrat prebrali, da se podpihuje k uporu proti zapornicam. Ob tem se pa pozablja, da je podpihovanje za zapornice še dosti večje, obsežnejše ter bolj moralno in zakonsko sporno. Mnogo se že ve (še zdaleč ne vse) in tega nihče niti ne zanika.
Transparentnosti delovanja KO in SPL ni posledično smo vsi lastniki zavajani dnevno, ko opazujemo, kako se aktivirajo enkrat ena zapornica drugič druga.
Da je pogodba za vsakega podpisnika škodljiva in nesprejemljiva je dejstvo - na tem blogu smo lahko prebrali mnenja pravnikov, da so kazenske in finančne posledice podpisa teoretično lahko "pošastne". Kdor se upa igrati s tem mora imeti v ozadju še kakšen poseben, dodaten motiv, o katerem pa lahko trenutno bolj kot ne, le ugibamo.
Da je pravilnik KO (sestavni del podpisovanja) absolutno neživljenjski in neposredno vpliva na bistveno znižanje kakovosti bivanja je bilo tudi jasno opredeljeno. Ve se kako, kdaj in v katerih primerih stanovalci ne morejo sprejeti takih pravil. Pa ni s strani KO in SPL odziva. Ne spremenijo pravilnika.
Da SPL ni bil izbran na sprejemljiv/zakonit način se tudi ve. Pa to očitno nikogar ne moti. Vsekakor ne PP Bežigrad, ki se do sedaj omejila zgolj na zbiranje informacij, predvidoma tudi na občini. Kaj in kako bo reagirala tržna inšpekcija in sodišča bomo očitno šele videli…
Da je predvidena cena za upravljanje zapornic na 4 vhodih absolutno mnogo,... res mnogo previsoka je vsem jasno, pa če bi položnico plačalo zgolj 100 sosedov.
Da je MOL dolžan ustrezno urediti/povečati število parkirnih mest za vse zainteresirane lastnike/najemnike različnih nepremičnin naselja tudi.
Da so zapornice postavljene na zemljiščih, ki sploh niso last stanovalcev, še manj KO in SPL tudi vemo že leta.
Torej ...
Odlično povzeto. Tole bi moralo prebrati čim več sosedov...
IzbrišiOpazili smo, da je nekdo (verjetno MOL) končno le asfaltiral dober kvadratni meter površine pred zapornico na vhodu v Trebinjsko.
OdgovoriIzbrišiBerejo blog, ker je bilo tu opozorjeno na to.
IzbrišiA zato je bil včeraj parkiran bagerček ob vhodu... Jaz sem pa že upal, da bodo rušili zapornice... :)
IzbrišiPo sms smo dobili cifro, kamor pokličemo, da zbirajo neko kvoto za obiske. Se pravi, ko hoče nekdo k meni, lahko pokličem samo tisto cifro in povem, katero zapornico naj jim dvignejo in jim jo bodo, ali moram dojenčka obleči in skupaj z njim hoditi do zapornice in odpirati s kartico?! Hvala za pomoč!
OdgovoriIzbrišiMislim, da bo telefon dovolj. Paziti pa moraš, da te patronažna ne obišče pogosto, ker imaš na voljo samo 40 ur za obiske. Če pa sorodniki tvojega otročka še niso videli, pa utegneš biti v zagati zaradi te kvote ur.
IzbrišiKolikor jaz razumel, tisti ki pride k tebi na obisk, najprej pokliče tebe, ti pa potem pokličeš na številko zapornice za noter oz. za ven.
IzbrišiTelefon naravnaj na vibrator, da ne zbudi dojenčka.
IzbrišiZa vse take primere je predvideno, da lepo na kolenih prosiš člane KO za odobritev dodatnega limita, ki ga zelo verjetno tudi dobiš. Če pa kdo izmed KO reče, da nekdo ni priden, mu lahko brez utemeljitve kartico kadarkoli zablokirajo. Lepa beseda lepo mesto najde. Če boš pa spraševal o zakoniti podlagi za zapornice, te bo Jarnovič fizično po nosu. Takle mamo.
IzbrišiHvala, jim bom kar povedala številko, da bodo sami poklicali in šli noter. Si res ne predstavljam v vsakem vremenu otroka ven vlačiti zato, da bom šla s kartico prijateljem odpirat. Ne rečem tisti, ki so res blizu zapornice. To je res kot v zaporu, najbolje, da se prijateljem kar odpovem. ;)
IzbrišiTisti, ki so blizu zapornice, so na slabšem. Zaradi slabega delovanja in postopka s telefoni hitro nastane dolga kolona, potem pa vsi trobijo kot na poroki. BS3 bo spet postalo balkansko selo 3.
Izbriši"Mislim, da bo telefon dovolj. Paziti pa moraš, da te patronažna ne obišče pogosto, ker imaš na voljo samo 40 ur za obiske. Če pa sorodniki tvojega otročka še niso videli, pa utegneš biti v zagati zaradi te kvote u"
IzbrišiKAKŠNE NEUMNOSTI SO PA TO?
ČAS KI GA NAMENJAŠ ZAVAJANJU SOSEDOV NA TEM BLOGU PORABI RAJE ZA LEGALIZACIJO ČRNE GRADNJE V SVOJEM ATRIJU.
PRIJAVO ŽE OBRAVNAVA GARDBENI INŠPEKTOR!
Anonimni20. november 2014 02.04
Izbriši"Če boš pa spraševal o zakoniti podlagi za zapornice, te bo Jarnovič fizično po nosu." Boljka pa te pošlje kar v pizdo.
Anonimni20. november 2014 02.16
Izbriši"ČAS KI GA NAMENJAŠ ZAVAJANJU SOSEDOV NA TEM BLOGU PORABI RAJE ZA LEGALIZACIJO ČRNE GRADNJE V SVOJEM ATRIJU.
PRIJAVO ŽE OBRAVNAVA GARDBENI INŠPEKTOR!"
Hm, tole bo pa pomota. Jaz nimam atrija.
Anonimni20. november 2014 02.16
IzbrišiSem pozabil pripisati : Če zavajam, lahko, prosim, ti pojasniš Anonimnemu 20. november 2014 01.45 , kako je s kvoto 40 ur mesečno? Hvala, bom z zanimanjem tudi jaz prebral.
Anonimni20. november 2014 02.31
Izbriši"PRIJAVO ŽE OBRAVNAVA GARDBENI INŠPEKTOR!"
Pa menda nimamo še enega inšpektorata več! Za GARDBENI inšpektoriat pa res še nisem slišal!
Anonimni20. november 2014 02.11
Izbriši"Hvala, jim bom kar povedala številko, da bodo sami poklicali in šli noter."
Nak, odpade! Poklicati boš morala sama, ker ti bo od tega trenutka dalje začela teči tvoja kvota ur. SPL ima tvojo številko telefona in ne obiskovalčevih!
"ČAS KI GA NAMENJAŠ ZAVAJANJU SOSEDOV NA TEM BLOGU PORABI RAJE ZA LEGALIZACIJO ČRNE GRADNJE V SVOJEM ATRIJU.
IzbrišiPRIJAVO ŽE OBRAVNAVA GARDBENI INŠPEKTOR!"
Tole je provokacija zaporničarja, da preusmeri potek debate... saj veste argumenti pa to.
Anonimni20. november 2014 02.49 zopet si se zlagal. SPL nima naših številk. Mu jih nismo posredovali. Še več za to sploh nima pravne osnove ne našega dovoljenja.
IzbrišiČe trdiš nasprotno potem obrazloži še po katerem zakonu je SPLu dovoljeno zbirati podatke o lastnikih nepremičnin v naselju BS 3?!!!!!
Takole pravi pa Zakonodaja (ZVOP-1):
Osebni podatek je katerikoli podatek, ki se nanaša na določeno ali določljivo fizično osebo, torej posameznika, na glede na obliko, v kateri je izražen. Določljiva fizična oseba pa je tista, ki se jo lahko neposredno ali posredno identificira s pomočjo njenih identifikacijskih številk (npr. EMŠO, davčna številka, številka zdravstvenega zavarovanja, telefonska številka, registrska številka vozila), ali s sklicevanjem na dejavnike, ki so značilni za njeno fizično, fiziološko, duševno, ekonomsko, kulturno ali družbeno identiteto (npr. zaposlitev, naslov, funkcijo, položaj ali status v določenem subjektu, ipd.).
Obdelava osebnih podatkov pomeni kakršnokoli delovanje ali niz delovanj, ki se izvaja v zvezi z osebnimi podatki, ki so avtomatizirano obdelani ali ki so pri ročni obdelavi del zbirke osebnih podatkov ali so namenjeni vključitvi v zbirko osebnih podatkov, zlasti zbiranje, pridobivanje, vpis, urejanje, shranjevanje, prilagajanje ali spreminjanje, priklicanje, vpogled, uporaba, razkritje s prenosom, sporočanje, širjenje ali drugo dajanje na razpolago, razvrstitev ali povezovanje, blokiranje, anonimiziranje, izbris ali uničenje; obdelava je lahko ročna ali avtomatizirana.
ZVOP-1 torej za obdelavo osebnih podatkov določa zelo širok krog ravnanja oz. delovanj upravljavcev osebnh podatkov, zato je potrebno biti pri ravnanju z osebnimi podatki zelo previden.
Osebni podatki se lahko obdelujejo le, če tako določa zakon, ali če je podana osebna privolitev posameznika, čigar podatek se obdeluje. Tudi namen obdelave mora biti določen v zakonu, v primeru obdelave na podlagi osebne privolitve posameznika pa mora ta biti predhodno seznanjen z njenim namenom.
Anonimni20. november 2014 03.00
IzbrišiJaz nisem hotel podpisati izjave, izvedel pa sem, da so ljudje dajali svoje telefonske številke (pa tudi sorodnikov, ki jih pogosto obiskujejo). Kako pa potem lahko kontrolirajo kvoto obiskov? Ne provociram, res razloži, ker se na tehniko kontrole ne spoznam.
Anonimni20. november 2014 03.00
Izbriši"Če trdiš nasprotno potem obrazloži še po katerem zakonu je SPLu dovoljeno zbirati podatke o lastnikih nepremičnin v naselju BS 3?!!!!!"
SPL-ju je, po moje, dovoljeno zbirati podatke prav po tem zakonu, ki si ga objavil. Pozorno preberi zadnji odstavek. Gre za osebno privolitev posameznika (podpiše izjavo in da svojo telefonsko številko za določanje kvot)
Ob podpisu izjave si zapisal tudi svojo številko telefona, ali stacionarnega ali mobilnega. In prav ta številka bo moje tista s katero boš odpiral/klical določeno zapornico in ti bo na tej številki tekla kvota za obiske. Z druge številke ne boš mogel odpreti zapornice. Tako jaz razumel
IzbrišiAnonimni20. november 2014 03.20 Pozorno preberi zakon:
Izbriši"Tudi namen obdelave mora biti določen v zakonu, v primeru obdelave na podlagi osebne privolitve posameznika pa mora ta biti predhodno seznanjen z njenim namenom".
Če si že slučajno podpisal (manjšina), pa gotovo predhodno nisi bil nikjer seznanjen z uporabo telefonske številke.
Po anologiji dosedanje prakse delovanja SPL sicer to ni nikaršnje presenečenje (nespoštovanje slovenske zakonodaje je bila obravnavana tudi že v medijih), ampak na to ne smemo nikakor pristati. Sicer se bodo Vaši podatki nekontrolirano uporabljali še naprej tudi za kakšne druge namene.
"Če si že slučajno podpisal (manjšina), pa gotovo predhodno nisi bil nikjer seznanjen z uporabo telefonske številke."
IzbrišiPredno kdor karkoli podpiše in da osebne podatke, mora tudi prebrati, kar piše, sicer lahko podpiše npr.: prostovoljno odpoved delovnega razmerja. Predvidevam, da je vsak izvedel, zakaj mora dati svojo telefonsko številko, ne vem pa, kako je to potekalo. Kot sem že omenil, nisem podpisal izjave.
Andro ne razumem te najbolje - napisal si, da nisi podpisal izjave in da ne veš kako je potekalo. Predvidevaš pa, da so soedje ravnali tako kot bi ravnal ti?!
IzbrišiŽal v realnem svetu ni tako ljudje so zavedeni, naivni, lahkoverni,... in potem... Oni pač lahko podpišejo karkoli, ne da bi prebral kaj tam piše. in nič ne boli, ne boš verjel. Vsaj njih ne. Janković za take vse zrihta.
In ja ne boš verjel nikjer ni pojasnila, da telefonsko številko potrebujejo za kvoto ur po t.i. pravilniku.
"In ja ne boš verjel nikjer ni pojasnila, da telefonsko številko potrebujejo za kvoto ur po t.i. pravilniku."
IzbrišiSem opazil, ja. Morda je razumeti le posredno, kjer omenjajo telefonsko odpiranje. Morda pa se bo oglasil kdo, ki ve, kaj mu je bilo pojasnjeno ali ponujeno v podpis ob oddaji svoje tel. št.
Zaporničarji skoraj z vsako svojo nadaljno potezo kršijo nov zakon. Njihov glavni problem postaja, kako sploh lahko še kaj naredijo ne, da bi prihajali v nadaljnje kršitve slovenske zakonodaje.
OdgovoriIzbrišiNa MOLu so že pred leti obupali.
Na SPLu obupava pravna služba sedaj, ko se pri njih oglašajo sosedje z vprašanji.
Ključno dejstva pa še zmeraj ostaja:
OdgovoriIzbrišiČetudi postavite zapornice ene ali več, se do dovolj parkirnih prostorov ne bo dalo priti, ker enostavno ni dovolj parkirnih mest!!!!
Razlika je nekaj 100 na na vsakem vhodu med številom lastnikov stanovanj in številom parkirnih mest v naselju, ki so na voljo. Kdor ne verjame, naj gre še sam prešteti.
Ja... logično. Saj vemo, da za stolpnice parkirna mesta nikoli niso bila realizirana/dokončana. Gippos je prenehal z gradnjo še preden je sploh začel z gradnjo predvidenih podzemnih garaž, ki so bile predvidene v investicijskih planih.
IzbrišiPooblaastilaaaaaaaaa, na sonce z njimi.
OdgovoriIzbrišiKako dolgo naj še čakamo?
Uporniki lajajo stanovalci pa končno parkirajo pod bloki! Zakaj iščete nekoga ki bo financiral tožbo? A nisem nekje na tem blogu prebral da je tožba praktično dobljena kljub temu da še ni vložena.
IzbrišiKončno lahko parkiramo. Ne vem kaj tile tok pametujejo
IzbrišiGlede parkiranja ponoči ni razlike, zapornice na to ne vplivajo.
IzbrišiTožba še ni vložena, ker je treba počakati, da SPL prične pošiljati položnice.
Zaporičarji res te naivni...
IzbrišiTrenutno "testiranje zapornic" pravzaprav ni v ničemer spremnilo same končne prepustnosti. Če se začne omejevati dostop nepodpisnikom pa bo to "druga pesem". To pa se lahko zgodi na več načinov... vse pa peljejo v eni smeri in to je pot na sodišče in prepoved omejevanja dostopa lastnikom do nepremičnin.
Kaj se bo zgodilo z omejevalci pa raje ne ugibam.
Vas je izpostava MOL v BS3, že obvestila, o povišani ceni delovanja zapornic?
OdgovoriIzbrišiNi še?
Iz 40€ na 60€.
Je Jankovič sam obelodanil na radiu.
Ja, tisti Jankovič, ki zatrjuje, da MOL z zapornicami nima nič.
Ti, a govoriš o tistem Jankoviću, ki je rekel, da je najboljši manager al tisti, ki je rekel, da je na projektu ŠRC Stožice "čist kot solza"?
IzbrišiPS: Baje ga imajo njegovi sodelavci že "poln kufer" - mi je zadnjič pripovedovala ena da non stop "čistijo" za njim razne neumnosti, ki jih dela in obljublja naokoli.
Morda veš, v kateri oddaji je to govoril? Ali pa vsaj na katerem programu in ob kateri uri?
IzbrišiOdlično,boljše kot 60 na mesec.
IzbrišiVseeno, 40 ali 60 evrov na leto. To je stran vržen denar, ker problem parkiranja tudi s spuščenimi zapornicami ostaja isti.
IzbrišiTe zapornice bodo imele zelo kratko življenjsko dobo, saj je vse v zvezi z njihovim delovanjem protizakonito.
Bilo je 16.11. 2014 med 9.in 10. h na Radio Evropa...
OdgovoriIzbrišiIn rekel je,da so zapornice edina prava rešitev in prav je rekel.
IzbrišiSeveda, zanj so zapornice idealne: potem bo lahko rekel, da je naredil to, kar je obljubil, nas pa prepustil še naprej v dreku z nerešenim problemom, in še denar nam bo pobral za to.
IzbrišiČe imate Jankoviču kaj za povedati je pravi naslov mestni trg. Spet politično obračunavanje na hrbtih stanovalcev BS3. Boste imeli priložnost na naslednjih volitvah ampak saj nimate nič pametnega za povedat in pokazat tako da se morate 4 ramp oklepati. Slava vam!
OdgovoriIzbrišiNo, jokanje o ubogem Jankoviću me pa res ne bo prepričalo, da bi se odpovedal boju proti kaznivim dejanjem, s katerimi nas posiljujejo v KO in SPL.
IzbrišiZoran Janković ima z MOL vse možnosti, da zakonito postavi zapornice na cestah v BS3. To je že poskusil leta 2011, vendar mu ni uspelo, ker:
Izbriši- najprej so v JP LPT po ukazu OGDP/MOL marca 2011 zapornice postavili, vendar le na podlagi županove obljube članom samooklicanega KO;
- šele nakadno, junija 2011, je Mestni svet (na predlog OGDP) prav v ta namen in še posebej za BS3 dopolnil Odlok o cestnoprometni ureditvi z 21.a členom, ki pa je napisan v zmoti in zato ni bil ustrezna podlaga za aktiviranje zapornic;
- sedanji poskus, da bi z zapornicami v BS3 upravljalo zasebno podjetje, je absolutno skregan z 21.a členom mestnega odloka.
Če želi Zoran Janković izpolniti obljubo mikro skupinici stanovalcev, združenih pod imenom KO BS3, to lahko še vedno stori, vendar le na zakonit način: najprej naj predlaga Mestnemu svetu spremembo Odloka o cestoprometni ureditvi, tako da pridobi pravno podlago za aktiviranje zapornic na javni cesti, potem pa samo še izpelje upravni postopek do konca. Brez tega se v BS3 ni smiselno zavzemati za zapornice, saj so predstavniki "KO BS3" in SPL izgubili zaupanje, zato bodo protizakonite zapornice preko sodišča hitro ukinjene.
ovadba,
Izbrišihvala za tvoja pojasnila, zelo jih cenim.
Sem pa laik in res ne razumem, kaj si mislil, ko si napisal, da je dopolnilo Odloka o cestnoprometni ureditvi z 21.a členom napisano v zmoti.
Hvala za tvoj čas že vnaprej.
Nalijmo si čistega vina. Ideja originalni ni bila, da bi mi postali lastniki zapornic. Ideja je bila, pobirati 100 eur na kartico naivnim stanovalcem.
IzbrišiŠele kasneje smo se začeli pogovarjati o nesmislenem "začasnem" lastništvu itn.
Da se bi sploh pogovarjali o postavitvi zapornic s strani stanovalcev naselja, najprej se moramo pogovoriti o lastništvu.
Tu pa pridemo do srca problema. Procedura nabave zapornic nikoli ni bila speljana. Torej lastniki zapornic enostavno ne moremo postati.
Edino kar Zoran lahko za Zorana naredi je, da sosedom vrne denar in zapornice ali umakne ali jih spusti na podlagi uradnega postopka. V vsakem primeru mora "pozabiti" na 360 tisočakov, ki jih nima.
Seveda, to je le košček problema.
Na kratko: 21.a člen govori o postavljanju zapornic na funkcionalnih zemljiščih, ampak v BS3 zapornice stojijo na zemljišču, ki ni last etažnih lastnikov, poleg tega ga je občina kategorizirala kot javno cesto. Dokler gre za javno cesto, ta parcela na noben način ne more postati funkcionalno zemljišče (o tem je svoje povedalo že tudi ustavno sodišče in to na MOL vedo). Torej se 21.a člen nanaša na popolnoma drugačne situacije, kot pa je v BS3, pred mestne svetnike pa je bil predložen z utemeljitvijo, da rešuje problem v BS3. :)
IzbrišiSedaj popolnoma razumem. Se moram naučiti bolj natančno brati člene.
IzbrišiHvala!
Ovadba, ti bi bil lahko profesor prava (ali pa morda si že). Na kratek in zelo razumljiv način znaš razložiti bistvo! Sedaj razumem tudi jaz.
IzbrišiOn je povedal, kar bi vam morali povedati zaporničarji....samo to.
OdgovoriIzbrišiNič ni dodano in nič izmišljeno. Tako je bilo.
Ni vsako obvestilo o tem, kar vam ne paše, politično obračunavanje.
Tu govorimo o zapornicah. O proti zakonito postavljenih zapornicah.
Če sodiš po sebi: mi ne obračunavamo, tako kot ti, z drugače mislečimi (ne zavajamo in ne lažemo...)
Saj si samo kurjač,drugače pa lepo uporabljaš zapornice kot večina nas.
OdgovoriIzbrišiNe skrbi, kmalu bodo odstranjene.
IzbrišiKaj res ne razumete, da so zapornice same sebi namen? Kaj res ne razumete, da ni dovolj parkirnih mest niti za najožji krog lastnikov stanovanj v naselju, kaj šele za vse ostale (podjetja, šole, vrtci,...), ki jim je tudi dovoljeno delovanje znotraj naselja?
IzbrišiEnostavno potrebe bistveno presegajo trenutne možnosti!
KO in privrženci zapornic ste že večkrat zapisali, da ni alternativne rešitve in nobene druge pobude. Zato še enkrat ponavljam svojo pobudo:
OdgovoriIzbriši1. DAJMO NAJPREJ VSAKEMU STANOVANJU DOLOČITI IN OZNAČITI PARKIRNO MESTO POD BLOKOM.
2. Zapornice bi lahko pomagale šele, če bi se dogovorili in vsakemu stanovanju točno določili in označili parkirno mesto nekje v bližini pod blokom.
3. Tako bi tudi hitro videli kje trenutno smo glede potreb in števila parkirnih mest...
4. V nadaljevanju bi lahko z medsebojnim dogovorom med sosedi, morda celo prišli do optimizacije uporabe parkirnih mest, ki so na voljo (verjetno bi se dalo še kaj dodatno medsebojno dogovarjati, kdaj kdo potrebuje parkirno mesto) .
Zakaj se tega ne lotimo na ta način? Prosim za argumente.
Koliko mest bi pa dobilo neko podjetje, s.p. itd ?
IzbrišiMoj predlog bi za začetek bil naslednji:
IzbrišiNaj velja enako, kot za vse ostale. Če ima podjetje sedež v stanovanju 1, če ni 0.
Obrazložitev: Naselje je v osnovi opredeljeno (še vedno) kot bivalno naselje in ne industrijska cona. Podjetja, ki delujejo v naselju naj bi bila in delovala v korist tukajšnjih stanovalcev in ne širše.
Za ostala podjetja in organizacije, ki padejo iz teh okvirjev naj njihova parkirna mesta posebej poskrbi/organizira MOL/država, ki sta jim dovolila delovanje v našem naselju, seveda pa ne na račun parkirnih mest znotraj naselja - primer brezplačno parkiranje v ŠRC Stožice, izgradnja novih parkirnih mest,...
To je nemogoče izpeljati naknadno, ko so stanovanja že prodana. Če že, bi moralo biti to narejeno pred nakupom stanovanj.
IzbrišiAli lahko tole ugotovitev malo poglobiš oz. utemeljiš? Zdaj so nastopili problemi s parkiranjm in ni jih bilo takrat.....
IzbrišiAnonimni21. november 2014 00.50
IzbrišiZakaj ne? Gre za medsebojni dogovor in ne lastniška razmerja. Ne govorimo, da si lastnik parkirnega prostora - gre za pravico/dovoljenje za parkiranje na točno določenem mestu. Potrebno se je samo odločiti in zadeve izpeljati... vse od Reboljeve do Puhove in od Vojkove do Štebalove.
V praksi bi se zadeva lahko izvedla kot dogovor, med posameznimi NO v naselju. Oni so predstavniki etažnih lastnikov stanovanj.
Dragi moj, NO je nadzorni odbor, ki nadzira delovanje upravnika in nič drugega. To kar so delali z Jarnovičem in ekipo je čisti kriminal.
IzbrišiNariši, postavi obrni okreni, začeti je treba iz osnovnega:
1. Koliko parknih mest imamo
2. Koliko parkirnih mest potrebujemo
Če je 2-1 > 0 smo cool in se lahko ukvarjamo s tvojim projektom
Če je 2-1 < 0 imamo problem in bo treba nabaviti parkirna mesta
Kako naj se lastniki dogovorijo, kdo bo dobil boljše in kdo slabše, bolj oddaljeno parkirno mesto? Z žrebanjem? To je naivno pričakovati.
IzbrišiČe ne gre za lastniško razmerje, nimaš možnosti sankcij. Nekdo bo parkiral na "tvojem" parkirnem mestu in kaj boš naredil? Karkoli konkretnega boš naredil, bo to omejevanje lastninske pravice, saj sta v resnici solastnika tega parkirnega mesta oba.
Te sanje o odrešenikih v NO so že smešne ... Nadzorni odbori niso predstavniki etažnih lastnikov stanovanj! To fikcijo prodajajo člani KO nevednim sogovornikom. Nadzorni odbori lahko samo nadzirajo delo upravnika in podajajo predloge. Vse drugo je protizakonita prekoračitve pristojnosti.
IzbrišiAnonimni21. november 2014 01.30
Nekaj več maneverskega prostora je... primer glej SZ-1, 39. člen (nadzorni odbor)
(2) Če etažni lastniki ne sklenejo drugače, ima nadzorni odbor tri člane in nadzoruje delo upravnika, ki izhaja iz pogodbe o opravljanju upravniških storitev, predlaga predloge sklepov, o katerih se glasuje s podpisovanjem listine, ter daje pobude upravniku.
Kot vidiš lahko NO predlaga tudi sklepe predlogov, o katerih se glasuje s podpisovanjem listine, ter daje pobude upravniku.
Načeloma se strinjam z Anonimnim 20. november 2014 23.53. Namreč korak naprej je nekje potrebno storiti. Že zato, da ugotovi koliko parkirnih mest je dejansko navoljo, kajne Anonimni 21. november 2014 01.30.
IzbrišiTo kar ti prideš pišeš Anonimni 21. november 2014 01.32 je potem lahko (če bo potrebno) nadaljevanje zgodbe. V tem trenutku pa si s temi vprašanji prehitel saj niti ne veš:
1. Koliko je parkirnih mest na voljo in
2. Koliko je dejasnko potrebnih parkirnih mest?
Nisem jaz prehitel, jaz sem le ustavil nesmiselno razpravo.
IzbrišiMi nimamo dovolj parkirnih mest in pika.
Zapornice so tu le, da se pokrije minus, ki ga je mafija "prenapihnila" tekom prejšnjega projekta. Če je v tej državi še kaj zakonov plačali boste podpisniki, sedeli bodo tisti, ki so pogodbo parafirali.
Anonimni21. november 2014 02.17
IzbrišiIz razpredelnice g. Šeliha je razvidno, da imamo v naselju 2466 enot(po Gursu). Torej potrebujemo le, da nam nekdo v merilu, najprej na zemljevid naselja, vnese parkirne prostore. Ko jih preštejemo, vidimo, kje smo in kako se dogovarjamo dalje......
Anonimnemu 2.12
IzbrišiNO lahko podaja tudi predloge sklepov. NO opravlja zgolj točno določene naloge, ki pa niso predstavljanje etažnih lastnikov. Predloge sklepov, o katerih se glasuje s podpisovajem listine, sicer lahko poda katerikoli etažni lastnik, ne samo NO. Glej 12. člen Pravilnika o upravljanju večstanovanjskih stavb: "Postopek odločanja s podpisovanjem listine lahko vodi upravnik, nadzorni odbor, eden ali več lastnikov."
Anonimnemu 2.17
Za to, da ugotoviš, koliko parkirnih mest je na voljo, ni niti potrebno niti ustrezno, da parkirna mesta označiš. V ta na namen lahko uporabiš aplikacijo Google, ki ti za razpoložljivi prostor sama vrne zelo dobro oceno, koliko parkirnih mest je na razpolago. Lahko se tudi sprehodiš po parkirišču in prešteješ avtomobile. Če pa je tvoj namen urediti parkiranje na intervencijskih poteh in igriščih, je trud zaman. To ti z nobenim dogovorom ne bo uspelo; po izkušnji s KO in SPL pa tudi s prisilo ne.
"Če pa je tvoj namen urediti parkiranje na intervencijskih poteh in igriščih, je trud zaman. To ti z nobenim dogovorom ne bo uspelo; po izkušnji s KO in SPL pa tudi s prisilo ne. "
IzbrišiPotem imamo pa kar naenkrat vsaj še 100 ali več parkirnih mest premalo (če zapremo še interventne poti ob igriščih na Trebinjski in Puhovi)!
Anonimni21. november 2014 01.30
IzbrišiSaj se v strinjava.
Lahko te samo dopolnim: NO je nadzorni odbor, ki nadzira delovanje upravnika posamezne večstanovanjske zgradbe. In koliko imamo:
1. NO (70?)
2. Upravnikov večstanovanjskih zgradb (3?)
Predlagam, da zapeljemo zgodbo takole:
Etažni lastniki zahtevamo od NO, da že obstoječi upravniki posameznih večstanovanjskih zgradb v naselju uredijo in izvedejo vse potrebne (posamezne) korake in odgovorijo tudi na vse nerazčiščena vprašanja. KO pa se s tem takoj in dokončno razpusti in ukine.
Ker je jasno, da s posameznimi pogodbami, ki so nam jih poslali v podpisovanje, ne bomo nikamor prišli in ker je tveganje za posameznega lastnika preveliko, naj se to preloži na posamezne obstoječe upravnike (ki jih prav zato tudi imamo) in ob ustreznih pooblastilih etažnih lastnikov in v sodelovanju s posameznimi NO, naj oni prevzamejo vlogo nosilcev in z MOL dogovorijo za ureditev in kasnejše obratovanje/vzdrževanje.
Za začetek je potrebno priti do odgovorov:
1. Koliko parkirnih mest imamo na voljo
2. Koliko parkirnih mest potrebujemo
Še enkrat Anonimni21. november 2014 02.22 prehitevaš...
IzbrišiTrdiš, da nimamo dovolj parkirnih mest in pika. Načeloma je berjetno res tako. Ako te nekdo vpraša:
1. Koliko točno pa je parkirnih mest na voljo?
2. Koliko bi jih pa potrebovali stanovalci?
.... takrat pa vsi ostanemo brez odgovorov. No tukaj je potrebno narediti korak naprej pa kakorkoli že. Začeti je potrebno projekt v katerem bi se razrešile tudi vse anomalije obstoječega stanja (intervencijske poti, črne gradnje, ..)
V celoti se strinjam tudi z mnenjem komentarja 02.48. Daleč najbolj učinkovita pot (predlog) do sedaj do dejanske končne rešitve- naj se z MOL začnejo pogovarjati tisti, ki jim je to vsakodnevna dejavnost (upravljanje).
Res je Anonimni21. november 2014 02.31 točno tako in mi etažni lastniki moramo dati/lahko damo to nalogo preko naših NO, našim upravnikom.
Izbriši
IzbrišiAnonimni21. november 2014 02.22
Nobena razprava ni nesmiselna, saj je verjetnost, da pridemo do rešitve, če si izmenjujemo mnenja, bistveno večja kot pa, če smo tiho!
Upam, da se strinjava.
Anonimni21. november 2014 02.40 zopet si zapisal trditve, ki ne vzdržijo resne presoje. Namreč celovita ureditev po zakoniti poti prinese marsikaj v temeljih drugače kot je to trenutno početje KO in SPL.
IzbrišiV tem primeru ima tudi policija in inšpekcija povsem drugačne "karte v rokah" kot sedaj.
Tole o 100 parkiriščih pa bo potrebno še potrditi z ustreznim projektom....
KO ni treba ukinjati, saj v resnici ne obstaja, ampak je fikcija nekaterih stanovalcev, ki se predstavljajo za njegove člane.
IzbrišiZa prihodnje bi bilo higienično, da predstavniki NO, ki so podpirali KO, sami odstopijo, saj so nas pripeljali do tega, da smo s protizakonitimi zapornicami izgubili 4 leta časa in zaradi napačno usmerjene energije vmes izgubljali še funkcionalna zemljišča.
To mi deli.
IzbrišiKončno neka plodna razprava :)
Čestitke Anonimni20. november 2014 23.53 za začetek in ideje...
Anonimnemu 2.40
IzbrišiČe se prepove parkiranje na intervencijskih poteh in igriščih, se s tem ne izgubi parkirnih mest, saj tam ni nobenega parkirnega mesta.
Na igriščih jih res ni (razen na Puhovi -eno igrišče), ob igriščih pa so parkirani avtomobili! Poglej, če ne verjameš.
IzbrišiVem, da so tam parkirani avtomobili, ampak to niso parkirna mesta.
IzbrišiNikjer med bloki niso bila predvidena parkirna mesta!
IzbrišiSo bila pa parkirna mesta predvidena v novih podzemnih garažnih hišah in asfaltiranih prakirnih mestih poleg stolpnic v obeh sklopih stolpnic... pa jih Gippos z mižanjem občine "na obe očesi" vse do danes ni zgradil.
IzbrišiParkirna mesta so bila narejena tudi za stanovalce tudi :
- pri ACH pa nam jih je MOL cca 20 že vzel.
- ob Vojkovi pa nam jih je MOL 6 za vrtec že vzel
-....
Ali videte model... kako se nam število parkirnih mest le zmanjšuje!!!
To mi deli.
OdgovoriIzbrišiKončno neka plodna razprava :)
Čestitke Anonimni20. november 2014 23.53 za začetek in ideje...
IzbrišiAvtor, ki je dal idejo, ima popolnoma drugačen pristop do nas. Pozval nas je k razmišljanju in dajanju pripomb v smislu: več glav, več ve.
IzbrišiKo je pa forsirala samo svoje glave!
http://bs3parkirisca.blogspot.com/2013/09/podpis-stempiljka-kaj-je-to.html
IzbrišiTukaj že zdavnaj imate prešteta "parkirišča" v naselju.
Poglejte komentarje.
Da ne boste preveč brskali, če vse seštejemo (tudi otroška igrišča, kar se mi gravža!) enot imamo 2460, "parkirnih mest" 1940.
IzbrišiTorej, če vse zaparkiramo in če imamo le eno kartico na stanovanje manjka še 520. In, kaj zdaj? Zapornice bodo zadevo rešile. Ja itak. Planirano je 2600 kartic (plus par sostakov "pod mizo") in to je daleč pod 2 kartici na stanovanje.
In, kaj bo prinesla mimobežnost? Glej ga zlomka, ne bo prinesla nič. Neverjetno. Ops. Nimam prav. Začasno bo rešila riti tistim, ki so dolžni mafiji, dolgoročno bodo pa gospodje itak ta denar moralo vrniti,
Super hvala za odgovor in pojasnila. To sicer verjetno niso 100% točne številke, ampak so pa neka osnova, kje se približno nahajamo.
IzbrišiŠe naprej pa velja poziv, da zadeve predamo v izvedbo in upravljanje našim že obstoječim upravnikom, ki naj se dogovorijo z MOL za primerno vzdržno/ureditev parkiranja in kasnejše obratovanje/vzdrževanje.
PS: Samo za stanovalce so verjetno dejanske potrebe manjše od 2 kartic na stanovanje, ampak velja tudi to preveriti.
Anonimni21. november 2014 02.31
OdgovoriIzbrišiAnonimni21. november 2014 02.17
Iz razpredelnice g. Šeliha je razvidno, da imamo v naselju 2466 enot(po Gursu). Torej potrebujemo le, da nam nekdo v merilu, najprej na zemljevid naselja, vnese parkirne prostore. Ko jih preštejemo, vidimo, kje smo in kako se dogovarjamo dalje......
........................
Datum objave pobude : 25. februar 2014
Odgovor pripravil : JP Ljubljanska parkirišča in tržnice
Datum odgovora : 26. februar 2014
Odgovor :
Informacija JP LPT:
Spoštovani, z vprašanji glede novega upravnika, prometnega režima in solastništva opreme se obrnite na Koordinacijski odbor BS3. V letu 2011 je bilo s strani JP LPT d.o.o. izdanih 2489 plačilnih nalogov. Vplačilo kartice predstavlja 0,04% lastniški delež.
Cepci, kje so tu po dve tri kartice na stanovanje? Sam v vaših buticah!
Cepci? Butice?
IzbrišiRes se znate lepo izražati. Vaš komentar in uporaba besed nam povedo vaš intelektualni domet ...
Mimogrede ... odgovor, podan kot infomracija JP LPT, v naravi (dejansko stanje) posameznemu etažnemu lastniku ne prinaša nikakršne koristi, temveč ga zgolj zavede. Nihče namreč ni z vplačilom posatal solastnik zapornic!!!
Kdor trdi drugače, naj svoje trditve podpre z dokazilom o solastništvu.
Cepci? Butci?
OdgovoriIzbrišiIzbira besed nam sama po sebi veliko pove o vašem intelektualnem dometu...
Zgornji odgovor JP LPT ima kaj malo zveze z zgoraj vodeno debato. Izdani plačilni nalogi JP LPT nikakor ne predstavljajo dejanskih potreb parkirnih prostorov za nas stanovalce. Upam, da je to jasno tudi Vam. Če trdite drugače me prosim usmerite na dokumentacijo, kjer so razvidne analize, parametri in izračuni.
Enako to ne bi veljalo tudi, če bi npr. SPL sedaj poslal položnice. Upam, da se tudi glede tega strinjamo.
Hkrati je odgovor glede lastniškega deleža zavajujoč, saj nihče od etažnih lastnikov ni in tudi ne more postati solastnik zapornic, dokler je zemljišče na katerih zapornice stojijo v lastništvu trenutnih pravnih oziroma fizičnih oseb. Kdor trdi drugače naj prosim predloži tudi dokazilo o solastništvu.
Ali se boji sodišča?
OdgovoriIzbrišiDa, zelo. Zato se tudi nekoliko umirja. Boji se izolacije in tega, da ga bodo ljudje pustili na cedilu. Trenutno ne ve, ali naj še naprej igra politika in manipulira ali pa naj se zavije v molk.
http://www.polet.si/dosjeji-x/zoran-jankovic-razdeljen-je-na-dva-pola
Zoran,ti si CAR!
OdgovoriIzbriši