petek, 11. september 2015

9/11

Spoštovani sosedje,

G. Lukin je danes, v svojem imenu (no, končno se je tudi to enkrat moralo zgoditi), napisal dopis g. Jankoviću ter ga obenem poslal tudi nekaterim drugim stanovalcem v naselju.

Ker se vsebina dopisa dotika vseh stanovalcev soseske, ga v celoti objavljamo:
https://drive.google.com/open?id=0B3F4RPixCG4RSjZlQnBFdWlQZHRxRWZlbC1mY2ltenYyTk1Z

Obenem Vas obveščamo, da je za potrebe združenega urejanja trenutne formalno pravne situacije v naselju, katera je seveda dokaj različna od tistega kar je predstavljeno tako v dopisu občine, kot v dopisu soseda Lukina, ustanovljen novi pravni subjekt Društvo za pravice občanov BS-3

Društvo bo kmalu začelo z objavami na bivšem naslovu fiktivne skupine imenovane "koordinacijski odbor BS3" katerega je g. Lukin navidezni član:
http://www.bs-3.si

lp
Uporniki

201 komentar:

  1. se je temu skisalo ali kaj? Kam je šel naš denar?
    Janković, SPL, Lukin, Jarnovič, Lazar, Požar, Čebulj, Boljka in ostali "organizatorji", kdo bo za to pizdarijo plačal? Kdo bo odgovarjal za zapiranje intervencijskih poti?

    OdgovoriIzbriši
  2. Video posnetek sestanka katerega Lukin omenja v svojem dopisu: https://www.youtube.com/watch?v=nr_d8DwxfDw

    Čovek je pošteno radio...

    OdgovoriIzbriši
  3. Stran z rampami!

    Pokvarjenost brez primere!!!

    Laki Topalović pa naj predstavi glasovanje na zborih etažnih lastnikov, ki mu dajejo pravico rampanja... saj sam pravilno ugotovi, da le to šteje...

    Sicer pa razumem stisko! Ne samo stanovalci! Vsaj upravnik bi lahko zahteval nekaj cvenka ob propadu lupljenja;-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Po dopisu sodeč je Jankovič pustil Lukina na cedilu, kljub temu da je Lukin delal po nareku Jankoviča (seveda v škodo stanovalcev). Očitno so se tudi na MOL-u začeli zavedati, da je veljavno zakonodajo potrebno spoštovati.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako se le delaš, da ne veš, da te je skupaj s SPL ves ta čas Zoki maksimalno ščitil. A res misliš, da bomo verjeli, da se ne zavedaš da obstajajo Zakoni?
    A res misliš, da bomo nasedli zgodbi "samo da so mi dovolili, da razložim Varuhu vse bi bilo vredu"? A res misliš, da ne vemo, da zelo dobro veš, da očitno verjameš, da te bo Zoki neskončno ščitil in, da zato v zameno, brez razmišljanja podpisuješ dokumente kateri pašejo tebi in tvojim "partnerjem". A res misliš, da ne bomo dojeli, da je koordinacijski le krinka?

    A res misliš, da bomo verjeli v to igro, ki se je igrate skupaj z Zokijem in SPL? Pa iz kje ti vsi ti dokumenti, ki jih v dopisu omenjaš? Kdo si ti, da bi jih prejel poročila inšpekcij? Kdo ti jih je poslal? Ulice so ne le javne ampak tudi intervencijske poti. A misliš, da se bomo ustavili na poročilu inšpektorice, katere se bazira na enem uspešnem pritisku na črko B in čakati da nas umre naslednjih 100? Bog ve kolikokrat je morala urgenca stati na zapornicah katere zaradi vašega biznisa zapirajo intervencijske poti po katerih se rešujejo življenja tisočih sosedov. Zaradi lastnega zaslužka ste bili pripravljeni narediti vse. Snemali ste nas s kameram, pošiljali nam policijo na vrata, grozili fizično in z odvetniki.

    Kako te ni sram da omenjaš 86% podpisov izsiljenih z ustrahovanjem in onemogočanjem dovoza do naših domov. OBOROŽENEGA VARNOSTNIKA STE IMELI NA VOJKOVI BANDA MAFIJSKA!!!. Ti dobro veš kakšen je bil izid glasovanja katerega si ravno ti organiziral in neskončno podaljševal. Na Puhovi je le 27% sosedov želelo zapornice. Na treh od štirih ulicah nisi imel večine. In? Kdo nas jebe! Denar si rabil in je to bilo to. Z oropanim denarjem in denarjem iz občinske blagajne, ste plačevali odvetnike, da so preganjali tiste, ki so se vam uprli. A ti misliš, da bomo pomislili, da nisi vedel, da lažeš in, da se ne zavedaš da brez javnega naročila od javnega podjetja prevzeti celoten sistem katerega ste nam prisilno prodali? A misliš, da bomo verjeli, da nisi vedel, da je pogodba med SPL stanovalci polna laži, ko si s svojim podpisom garantiral, da je vse kar je napisano res.

    A misliš, da res upamo, da bo 160000 evrov, ki so se zbrali na računu SPL kadarkoli prišlo nazaj v naše roke, ali dejansko odromalo v na LPT, kot ste "planirali"?

    A se zavedaš, da je sosed na Maroltovi je umrl zaradi vašega biznisa. Kje je sploh vaša meja?

    Resnica je samo ena. LAŽEŠ IN SE TEGA ZELO DOBRO ZAVEDAŠ! Ti si dobro vedel, da je celoten projekt laž ker bi drugače kadarkoli magari ročno preštel parkirna mesta v naselju in jih primerjal s številom izdanih kartic. Ti si dobro vedel, da mi nismo lastniki zapornic, drugače bi odvetnica že zdavnaj sprožila tožbo zoper tistim, ki so jih oškodovali. Vse to si ti zelo dobro vedel, a si še vedno rinil. Vse ste delali, da bi zakrili prave razloge svojega "dobrodelnega angažmaja". Pravi razlog vsi vemo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo, Anonimni11. september 2015 13:15.
    Vse, kar si napisal, je res, pa še več.
    Stanovalcem, ki jih je z laganjem in izsiljevanjem teral v podpis nagnusnega pravilnika, je POZABIL povedati, da se je z Jankovičem dogovoril, o upravljanju Soseske na naš raču in svoj žep.
    Gotof si, Zore Lukin. Gotof si izdajalec. Konec je ekskluzivne zaščite. Odslužil si svoje. Postal si nepotreben in nadležen. Na nekoga je treba zvaliti krivdo za vsa nezakonita in svinjska početja v naselju. Bil si poln sam sebe in prepričan v svojo nedotakljivost in pomembnost, zdaj ti je "gospodar" pokazal, kam spadaš, kje je tvoje mesto. Verjamem, da bo poskrbljeno, da boš tam tudi pristal.

    OdgovoriIzbriši
  7. 11. september 2015 13:15
    Dobro zapisano.
    Prav je, da resnica pride na dan. Prav je, da se poimensko zapiše kdo je imel slabe namene, izkoriščevalske brez vsake zavore, brez vseh osnovnih moralnih pomislekov, direktno preko trupel do cilja, z izsiljevanjem in lažmi. Baraba pokvarjena.

    OdgovoriIzbriši
  8. Dragi Zore,

    Glede KD samovolje po 310. členu KZ-1, s katerim naj bi bili oškodovani SPL in trije kljukci iz KO, je policija predala poročilo skladno z 10. členom 148. člena ZKP. To pomeni, da niso našli podlage za kazensko ovadbo.

    Glede poškodovanja tuje stvari, ki naj bi se zgodilo 30. januarja 2015, pa je policija dejansko naprej predala kazensko ovadbo po 220. členu KZ-1, ki se začne na predlog.

    Drugo kaznivo dejanje je naredila neka soseda, kateri se je sfuzlalo od vaše kraje in izsiljevanja in zdaj se bo zaradi tebe in tvoje bande vlekla po sodiščih. Veš ti dobro kaj si.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kaj, 86% prebivalstva je podpisalo pogodbo z SPL, še preden je sistem zapiranja ulic vstopil v veljavo? To je pa že kar neokusno potvarjanje dejstev. Kajti mnogi (vključno z menoj) smo pogodbo podpisali naknadno in pod pritiskom (podpise ste dobesedno izsilili, saj bi sicer ostali brez dostopa do doma).

    Vse bolj se razgrinja, koliko blata je tu zadaj. Na splošno pa je že čutiti, kako se akterji pričenjajo posuvati s pepelom. Vsak je hotel samo dobro naselju, ha, ha.

    Upam, da bo zdajšnji sistem zapornic odpravljen še pred decembrom. Takrat bo namreč SPL začel razpošiljati novo rundo položnic za njihovo vzdrževanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 11. september 2015 15:22

      Potrjujem tvoje navedbe v 1. odstavku. Tudi jaz in moja prijateljica sva bili prisiljeni podpisati pogodbo, ker je KO naročil SPL-u (informacija od SPL-a), da samo plačilo kartice ne velja!

      In zdaj se g. Zore upa še lagati?

      Izbriši

  10. Ob branju butastega pisma Zoreta Lukina ...

    V 1. točki pisma je Lukin priznal, da se je vse skupaj pričelo z Jankovićevim izsiljevanjem, nakar se je peščica stanovalcev naselja samooklicala za Koordinacijski odbor in se ponudila Jankoviću, da mu bo pomagala pri nasilnem vzpostavljanju zaporničnega sistema, s katerim bo MOL stanovalcem pobrala več sto tisoč evrov in prenehala vzdrževati in plužiti občinske ceste v naselju.

    V 2. točki pisma je Lukin pravilno ugotovil, da Janković laže, saj okrajno sodišče leta 2012 dejansko ni ukazalo dviga zapornic, kasneje pa je sodba v celoti padla.

    V 3. točki pisma je Lukin pokazal, da je MOL stanovalcem veliko obljubljala, vendar s figo v žepu, saj je vse v zvezi z zapornicami naredila protizakonito, vključno s tem, da je Koordinacijski odbor priznala za legitimnega predstavnika stanovalcev.

    V 4. točki pisma je Lukin lepo pokazal, da so inšpekcijske službe v Sloveniji neučinkovite, skorumpirani in nevestni inšpektorji pa svoje delo opravljajo proti zakonu. Podobno velja tudi za policiste, ki večinoma sledijo protizakonitim navodilom svojih nadrejenih.

    V 5. točki pisma je Lukin lucidno ugotovil, da je glavni krivec za neurejeno zemljiškoknjižno stanje v BS 3 prav Mestna občina Ljubljana. Škoda, da kot koordinator v trinajstletnem sporu z Gipossi in Gjuro ni tega ugotovil že prej.

    Če se je Lukin trinajst let ukvarjal z ničnostjo pogodb med Gipossi in Gjuro, je absurdno, da je vmes sam največ pripomogel k temu, da je leta 2014 tudi Jankovićev SPL z etažnimi lastniki sklenil nično pogodbo, in to z brutalnim izsiljevanjem, katerega posledica so kršenje človekovih pravic več tisoč uporabnikom cest v naselju BS 3.

    Lukin se na koncu pisma moti, da so zapornice v BS 3 podobne zapornicam povsod drugje v Ljubljani. Če bi bral tale blog, bi vedel, da so zakonite zapornice v Ljubljani samo na tistih cestah oziroma poteh, ki so kategorizirane kot peš poti. Če ne bi Lukin, Jarnović in Lazarjeva poslušno izpolnjevali Jankovićeve volje z manipulacijo stanovalcev in predstavnikov nadzornih odbor, nad katerimi so uporabljali celo tudi fizične grožnje, bi vedeli, zapornice v BS 3 ne morejo biti zakonite, dokler MOL ne spremeni nekaterih členov v svojih občinskih odlokih.

    Lukin seveda ne more brez laganja. Podpisi etažnih lastnikov na protizakoniti pogodbi z SPL seveda ne odražajo večinske volje etažnih lastnikov v BS 3, saj je bilo podpisovanje te pogodbe stanovalcem brutalno vsiljeno, pri čemer je ves čas podpisovanja najbolj aktivno sodeloval prav Lukin, ki je še pritiskal na SPL, naj ne popušča.

    Sram te bodi, Lukin!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Temeljit in zelo objektiven komentar! Bravo11. september 2015 16:20! Se absolutno strinjam z vsem!

      Izbriši
  11. Kako te ni sram? Nisi vedel za dopis varuha? Evo ravno tu je vil objavljen. http://bs3parkirisca.blogspot.si/2015/07/novice.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Njegova vzvišenost tega bloga ne bere, ker ga ne zanimajo drugače misleči in tisti, ki želijo urejanje naselja po zakonih!

      Izbriši
  12. Banda!
    Kako ste nas stanovalce zavajali in nas silili v za nas škodljiva razmerja!
    "Vrati pare"! "Diži rampe"!
    Banda!

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala ekipa vztrajnih za Društvo in aktivacijo internetne strani z novo vsebino!

    OdgovoriIzbriši
  14. V Lukinovem pismu nikjer niti črke o tem, da je s postavitvijo ramp naselje ostalo tudi brez rednega vzdrževanja cest s strani občinskih služb (pluženje snega, krpanje lukenj, itd).

    OdgovoriIzbriši
  15. Zore Lukin,
    zakaj nisi novinarki Dnevnika povedal še, da ste, ker si ljudje večinsko niso želeli zapornic, le te preprosto aktivirali in jih z IZSILJEVANJEM, prisilili v podpis pogodb. Vaš moto je bil, "če ne podpišeš, ne moreš do doma, ostaneš pred zapornicami".

    Lahko bi ji tudi zaupal, da nikoli niste dobili našega mandata, za zastopanje, da ste samooklicana združba škodljivcev, ki pod krinko "za narodov blagor" deluje v lastno korist in škodo sosedov.

    Zdaj je končno obelodanjeno, kar vemo od vsega začetka, da ste le združba pokvarjencev, lažljivcev, ponarejevalcev in izsiljevalcev.

    Sram te naj bo, Zore Lukin, tebe in vse tvoje pomagače v nezakonitih poslih.
    In ti se s tem še hvališ???

    OdgovoriIzbriši
  16. Zore Lukin ima kratek spomin.
    Pozabil je povedati, da je za zaščito lastne osebe in drugih osebkov iz samooklicane združbe KO, najel oborožene varnostnike, da ga ščitijo pred razjarjenimi, nad zapornicami "zelo navdušenimi" sosedi.
    Seveda, ne na svoj račun.

    OdgovoriIzbriši
  17. Zore Lukin ima kratek spomin.
    Pozabil je povedati, da je za zaščito lastne osebe in drugih osebkov iz samooklicane združbe KO, najel oborožene varnostnike, da ga ščitijo pred razjarjenimi, nad zapornicami "zelo navdušenimi" sosedi.
    Seveda, ne na svoj račun.

    OdgovoriIzbriši
  18. Bravo g.Lukin, dopis brez podpisa , NIČ, protizaporničarji pa onanirajo ob njem za ta budalizem in žlehnobo ,bi morali odgovarjati, če ne morejo delovati v dobro skupnosti, naj vsaj jezik držijo za zobmi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimni14. september 2015 01:05: Vidiš, ker ne razumeš osnov pravne države, ki jo skušamo vzpostaviti v naselju BS3 in ker nimaš pojma glede dejanskega stanja (vsaj iz tega kar si zapisal je to tako razumeti) boš zelo težko razumel, kaj dejansko vsa ta leta zagovarja Lukin (KO) in proti čemu se dejansko borimo!

      Iz tega tudi izhaja, da tvoj poziv ne more in ne bo obrodil sadov - preveč nas bremenijo dosedanje odločitve in zadeve so se zapeljale predaleč. Poti nazaj več ni.... o tem bodo odločala sodišča!!!

      Izbriši
    2. Veš, dragi moj, ni to edini dopis, ki se je te dni pojavil. Kar na enkrat se je pojavila cela gora dopisov, kateri kažejo na spremembo načrtov občine v smisli nadaljnjega podpiranja SVOJEGA projekta.
      Kar se njih in Lukina tiče je namreč ta projekt končan. Denar je pobran. 400.000 in verjetno celo več je izginilo nekam v neznano, mi smo pa ostali "na suhem". Če bi bili tiho bi bili vsako leto ob približno takšno vsovo, tako smo vsaj del tega uspeli rešiti.
      Kar se nas tiče, se projekt šele začne. Učlanite se v društvo, delujte po zakonih! Pristopna izjava je objavljena na spletni strani!

      Izbriši
  19. Lukin,
    se ti ne zdi, da je že čas, da se nehaš predstavljati in govoriti v našem imenu?
    Čeprav 100x ponovljena, je laž še vedno laž.
    Ti nisi in nikoli ne boš naš predstavnik.
    Ti si samo eden od nepoštenih stanovalcev naselja, ki bi se rad prigrebel do "korita".

    OdgovoriIzbriši
  20. Anonimni14. september 2015 01:05

    Moraš res vsem obelodaniti, kakšen pobutelj si?

    OdgovoriIzbriši
  21. Mislim, da se nima smisla naprej ukvarjati ne z Lukinom (in njegovo ostalo kompanijo) ne z njegovim pismom.

    Videti je, da vedno več ljudi nasprotuje zapornicam. Za primer naj navedem današnji pogovor dveh priletnih gospa, ki sta stali poleg mene na postaji in se pogovarjali o zapornicah. Prva je rekla, da je slišala, da bodo zapornice odstranjene, druga pa ji je odvrnila, da je že skrajni čas.

    OdgovoriIzbriši
  22. Samo se nadaj nikad više!

    OdgovoriIzbriši
  23. Dveh priletnih gospa - nobena nima avtomobila, pa sploh ne poznata problematiko parkiranja, vprašaj ljudi, kateri se vsakodnevno vozijo v službo, njihov pogovor poslušaj, ne pa stare babe, katere nnimajo nič s parkiranjem, bedak..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. O kvalificiranju anonimne osebe z besedo bedak je pa res bedaško govorjenje ... Kaj si mislimo o tem bralci bloga verjetno ni potrebno niti tebi napisati, kajne?

      Iz prve roke ti lahko, kot psiholog, napišem, da si s tem postom krepko ustrelil mimo. O sebi si povedal veliko, o poznavanju gospa nič, blogerju s katerim debatiraš, pa si priznal svoj poraz..

      Izbriši
    2. 23.39., kaj si hotel s svojim postom povedati? Da zapornice rešujejo problem parkiranja? Bež no, bež. Glede obeh gospa pa: glede na svoja leta najbrž res več ne vozita, kar pa apriori ne pomeni, da nista seznanjeni s kompleksno problematiko zapornic.

      Izbriši
  24. 1.Tudi te gospe živita v naselju in če nimata avta jim pač ne boš naprtil vzdrževanje cest ali pač.
    2. Verjamem, da bi te kaka vedeževalka rade volje zaposlila, ker točno veš, da nobena nima avtomobila.
    3. Lepo, da si se podpisal.

    OdgovoriIzbriši
  25. 00:19 dobro si mu rekao samo te ne razumije.

    OdgovoriIzbriši
  26. Resnica o zapornicah je prišla na dan - od vsega začetka nezakonite (MOL/OGDP).
    Užaljeni Lukin je dodal še dokazno gradivo.
    Pisnih izjav "srečnih izsiljencev", pa za potrebe policijske obdelave, menda tudi ne bo težko pridobiti.:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zato pa na dopise in pritožbe niso odgovarjali (OGDP/MOL, LPT,...). Potuhnjeno so čakali, da bomo izgubili živce in odnehali. Nekateri smo po sili razmer res morali plačati kartice, ampak vse smo si zapomnili .... PAMTI, PA VRATI!

      Izbriši
    2. Jaz sem si zapomnil večkrat zapisan stavek, dobesedno:
      "Če niste za to (rampe in način obratovanja) pa spizdite iz naselja".
      Avtor nas je dobesedno izganjal iz našega lastnega doma.
      .... ... ...

      Izbriši
  27. Pa dobro 16:55 prestani več jednom što ne dižeš rampu kad si tolko jak?

    OdgovoriIzbriši
  28. Dečko pod rednim brojem 06:05... je prav fino gledat kako izgubljate živce ob tem ko se rampe malo po malo dvigujejo... najprej na papirju... da bi na koncu in to zelo kmalu bile dvignjene za zmerom... po papirnati zmagi sledi dvig ramp... oh kako finooooo...

    Vi pa začnize zbirat predloge dolgih knjig za vaše bodoče zaporniško branje;-)

    OdgovoriIzbriši
  29. Samo ti sanjaj.......

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sanjaš ti, ki misliš, da lahko zapornice ostanejo. Ne morejo ostati, ker tam, kjer so, niso zakonite. Saj ti je MOL v svojem dopisu pod točko 2. točno naštel zakone, zaradi katerih jih morajo odstraniti! Če se ne bi varuhinja človekovih pravic poglobila v problem, bi MOL še vedno zavajala, da je vse v redu, ker je bilo to v njenem interesu.

      Izbriši
  30. Z današnjim dopisom ste pokazali vašo pravo namero DENAR, DENAR, do zdaj niste bili pri koritu, pa ste si izmislili članarino 10.- tudi za dojenčke, vi ste bolj pokvarjeni kot odbor, od mene ne dobite niti ficka, pokvarjenci.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V statutu piše, kdo je lahko član, če želi, seveda. S tvojim dojenčkom smešiš samega sebe.

      Izbriši
    2. Mladoletna oseba do 7. leta, torej tudi dojenčki, ti se smešiš, ko včlanjuješ tudi mladoletne osebe do 7. let, oni vozijo avto, a?

      Izbriši
    3. Starši imajo možnost, da včlanijo tudi svoje otroke, to pravico imajo po zakonu in ustavi, zato ni razloga, da bi jim jo društvo odtegovalo. Tega društva sicer ne posebej spodbuja, zato je članarina enaka ne glede na starost.

      Izbriši
    4. Če mene vprašaš, ustava in zakon staršem ne bi smela dovoljevati, da svojega otroka kamorkoli včlanjujejo, vključno s krstom. Otrok bi to lahko počel sam šele po polnoletnosti.

      Izbriši
    5. Ti povsem verjamem, da tako misliš. :)

      Izbriši
  31. Anonimni18. september 2015 09:19 - si ti funkcionalno nepismen?

    So torej nezakonito postavljene zapornice korito, kjer se drenjajo prasci? Je materialna korist, ki si jo obetate, res tako velika, da se vam splača?
    KO in SPL, bosta v naselju kmalu zgodovina.
    Vaša imena, pa bodo v našem spominu ostala za vedno umazana.


    Daj se skuliraj, zgodba se približuje koncu.
    Janković, se vas je že odrekel, sedaj vas bo še potunkal.
    In prav je tako.




    OdgovoriIzbriši
  32. Da smo si na jasnem -
    1. Nihče nikogar ne sili v društvo (izbira popolnoma prostovoljna).
    2. Če zi zagret podpornik trenutnega režima niti ne želimo, da si član
    3. Za obratovanje zapornic smo stanovalci letos plačali 160.000,00€
    (če si funkcionalno pismen potem ti je jasno, da se nekdo dela norca iz stanovalcev)
    4. In verjetno veš, da odvetniki tudi nekaj stanejo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Rajši 40.- Eur na leto in parkiram normalno, kot pa "društvu" kateremu je zadišal denar, članarina 10.- EUR, halo?

      Izbriši
    2. 11.37
      Žal so tvoje zapornice nezakonite in zato ne bodo obstale.
      Žal ste zaporničarji naselje spremenili v geto, kar je nesprejemljivo.
      Žal ste z temi zapornicami stanovalce, ki sploh nimajo avtomobilov obremenili z vzdrževanjem cest.
      Žal ste z svojimi zapornicami v naselje vnesli konflikt med stanovalci.
      Žal ste z svojim maltretiranjem stanovalcev prekoračili vse meje dobrega okusa.
      Žal ste v naselje pripeljali upravnika, ki je znan po aferah.

      ŽAL ZA VAS , PRAVNA DRŽAVA JE ZAČELA DELOVATI !!!
      IN RES ŽAL ZA VAS, ZAPORNICE BODO ZOPET DVIGNJENE !!!

      Izbriši
    3. 11.37
      Kot velikemu podporniku, ti predlagam, da še enkrat prečitaš pogodbo, če jo imaš. Če bodo sledile odškodninske tožbe, za početje SPL lahko tvojih 40€ preraste tudi na 400€. Zato, bi na tvojem mestu raje molčal in upal, da me škodljivo podpisana pogodbo ne bo udarila po denarnici premočno.

      Izbriši
    4. Ne samo, da podporniki zaporničarskega kriminala ni zaželen v društvu, ampak taki osebki sploh ne izpolnjujejo pogojev za včlanitev. Letak je kljub temu namenjen tudi njim - ne zato, da se včlanijo v društvo, ampak da sčasoma izgubijo vero v kriminal.

      Izbriši
    5. Anonimni18. september 2015 12:23!

      Če smo nekateri hoteli imeti dostop do doma, smo morali pogodbo podpisati, ker KO ni dovolil le nakup kartice brez podpisa pogodbe. Hotela sem pripisati, da pogodbo podpisujem prisilno, pa mi je uslužbenec SPL povedal, da mi v tem primeru kartice ne bodo aktivirali. Kako bo Društvo lahko pomagalo tem ljudem to dokazati, če vemo, da KO in SPL vse podatke (datum podpisa pogodbe, datum aktivacije kartice) lahko zakrijeta? Ali bomo morali tudi prisilni podpisniki pogodb plačevati odškodninske tožbe?

      Izbriši
  33. A ti to demonstriraš svojo kratko lajtungo, ali je to pripisati prevelikemu egu in nepoznavanju materije?
    Predlagam ti, da raje napišeš kaj o stvareh, ki jih dobro obvladaš: nezakonitih, kriminalnih dejanjih.
    Aja, ni treba, jih je že Veliki Zore Lukin obelodanil v svojem užaljenem pismu "bivšemu zaščitniku".
    Preberi si, je tam malo višje, v celoti objavljeno.:))

    OdgovoriIzbriši
  34. Kakorkoli pogledamo, pravni red in poštenost morata biti na prvem mestu, sicer nam v SLO ne bo lepo. Saj vsakodnevno vidimo kam gremo. Dosedanja izsiljevalska, kradljivska, nenormalno omejevalna praksa zaporničarjev se mora končati. Člani koordinacijskega odbora KO, SPL, ... nikoli niso imeli poštenih namenov, zato morajo oditi s scene. Zapornice po mojem lahko še ostanejo, čeprav ne rešujejo skoraj ničesar, vendar brez zgoraj naštetih značilnosti. Ostanejo brez KO in SPL dokler se ne najde boljša rešitev. Ta pa je možna, če vemo koliko denarja smo stanovalci že "zmetali" skozi okno, to je v privatne žepe nenasitnih, ki so se dvignili nad zakon. Torej, najprej pravna država, nato ostalo.
    Ali se v Sloveniji res ne da ničesar več izpeljati na normalen pošten način. Ali moramo res vedno vse "zajebat"?

    OdgovoriIzbriši
  35. Nič drugega nisi 12:14 kot velik provokator in bebec.

    OdgovoriIzbriši
  36. V BS 3 dejansko prebiva nekaj osebkov, ki resno mislijo, da lahko Jarnovičev "Zakon BS 3" nadomesti zakone in ustavo Republike Slovenije. :)

    OdgovoriIzbriši
  37. Denar, denar vam diši, tako kot vam je zmeraj dišal, pa niste prišli poleg, 10.- članarina, halo, zakaj že?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Društva se v največ primerih pač financirajo iz članarine. Možni so seveda tudi drugi viri. Članarina pa ima tudi to funkcijo, da se v društvo včlanjujejo samo motivirani člani. Kadar članstvo postane neaktivno (včasih človek že pozabi, v katerih društvih je član), se preko plačevanja članarine tudi vidi, kdo je še aktiven. Z neaktivnimi člani namreč nastajajo nepotrebni stroški in tudi problem varovanja osebnih podatkov.

      Zakaj višina članarine 10 EUR, in ne več ali manj? Pri boju za vzpostavitev zakonitega stanja glede zapornic gre za kompleksno pravno področje, kjer brez odvetniških storitev ni pričakovati pravega uspeha. Na drugi strani imamo skorumpirane uslužbence na inšpektoratih in policiji, ki nočejo opravljati svojih dolžnosti po zakonu, uslužbence na MOL, ki se jim ob Jankovićevih navodilih zatresejo hlače (tudi spodnje hlače), in večje zasebno podjetje z močno pravno službo, katero se pri storitvah upravljanja velikokrat znajde v sodnih sporih z etažnimi lastniki in konkurenčnimi upravniki.

      Očitati društvu materialne interese ob tem, da je društvo neprofitna organizacija in je njegov glavni cilj, da se na občinskih cestah v BS 3 vzpostavi zakonito stanje, je groteskno in žaljivo. Še posebej ob dejstvu, da imamo nasproti visokodobičkonosno zasebno podjetje z lovkami v MOL.

      Izbriši
  38. Kako to, da nobeden od zaporničarjev ni komentiral/zanikal napisanega na drugi strani prijavnice?

    1. Pogodba s SPL o upravljanju zapornic ni veljavna.
    Pogrešam utemeljen argument, da zapisano ne drži.

    2. Edino v BS 3, so zapornice postavljene protizakonito.
    Kje so vaši argumenti, da javne, celo intervencijske poti, lahko zapre vsak in pri tem celo
    služi na račun prebivalcev.

    3. Zaradi zapornic, postavljenih na občinskih cestah, morajo te ceste stanovalci SAMI
    vzdrževati.
    Zakaj niste stanovalcem naselja (hkrati z izsiljevanjem za zapornice) povedali, o vašem
    dogovoru z Jankovičem (ki zaradi tega že od leta 2014, za vzdrževanje ne namenja niti
    ficka), da boste vse stroške vzdrževanja prenesli na VSE stanovalce.
    VSE stanovalce, tudi tiste, ki avtomobilov nimajo.

    4. ZAKAJ se kompromitiranci iz KO kar naprej vsiljujete, kot predstavniki stanovalcev?

    Če bi bili ljudje seznanjeni z vsemi vašimi zakulisnimi, pokvarjenimi igricami, mislite, da bi še mirno spali in sanjali o sosedom ukradenih evrih?



    OdgovoriIzbriši
  39. Anonimni18. september 2015 23:29

    A to je. "Denar, denar vam diši", za to ste vse skozi zavračali dobronamerne zakonite nasvete, poštenih stanovalcev naselja. Ste se bali, da bi tudi oni zahtevali kos od vaše namišljene pogače? Ste se bali, da se bo vaš del naropanega dobička zmanjšal?
    Zastonj ste se bali.
    Bojite se lahko zdaj, ko boste nezakonito pridobljena sredstva morali vračati.
    Kriminal se na dolgi rok ne izplača, to bi pa že lahko vedeli.

    Beden poizkus preusmerjanje v članarino društva (v katerega včlanitev je prostovoljna, ne izsiljena, kot to počnete sami), je samo pomilovanja vreden in kaže na vaš obupan poizkus "reševanja lastne kože".

    OdgovoriIzbriši
  40. Društvo za pravice občanov BS 3 (skrajšano Društvo BS 3) deluje zakonito. Včlanitev je prostovoljna, odvisna od volje in želje vsakega posameznika.
    Za to se nobenemu od, sedaj vreščečih in od strahu tulečih skorumpiranih osebkov ni za bati, da bo ob 10 €.

    OdgovoriIzbriši
  41. Denar, denar vam je zadišal, dolgo ste tuhtali, kako bi še vi piskerček pristavili.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 0.18

      Dolgo smo tuhtali, katera pravna sredstva sploh lahko uporabimo za to, da se znebimo protizakonitih zapornic.

      Mestni inšpektorat, Informacijski pooblaščenec, Tržna inšpekcija in Policija - vsi ti štirje uradni organi so in nam še vedno dajejo napačne pravne napotke: naj pričnemo civilno pravdo.

      Žal smo morali v boju proti skorumpiranim inšpektorjem in policistom doktorirati iz zakonov s področja javne uprave.

      Tudi z odvetniki je težko, ker je treba najti takega, ki se spozna prav na to področje. Če vzameš odvetnika z drugega področja, spet dobiš napačne nasvete (tako se je opekla Lukinova banda, ki je vzela odvetnico Platovšek). Vse to pa stane ...

      Izbriši
  42. 00.18 verjetno nisi obrnil letaka , ki si ga dobil v nabiralnik, verjetno pa te skrbi, da bo zaradi vaših izsiljevanj članstvo v društvu veliko in upor proti vam velik .
    Kajti vsak član bo pomenil večjo moč društva proti vašim nezakonitim zapornicam. Poglej malo nazaj kako ste se hvalili, kako vam nihče nič ne more, saj upor proti SPL in vam stane in nihče ne bo nabral denarja da se vam upre. Tako, da kot vidiš stvari ne gredo tebi in tvojim v prid.

    OdgovoriIzbriši
  43. Društvo za pravice občanov BS 3 (skrajšano Društvo BS 3) deluje zakonito. Včlanitev je prostovoljna, odvisna od volje in želje vsakega posameznika.
    Za to se nobenemu od, sedaj vreščečih in od strahu tulečih skorumpiranih osebkov ni za bati, da bo ob 10 €.

    OdgovoriIzbriši
  44. Ja, ja KO malo jeza in panika grabi. Pa naj povem, da nisem proti zapornicam, le na FER način mora zadeva delovat, ne pa s krajo in na silo. Hočem svoj denar nazaj.

    OdgovoriIzbriši
  45. Seveda, denar, denar, vse zaradi denarja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdaj je še bolj očitno, vedeli pa smo vsi to že prej, vključno s KO in Jankovićem (dokumentirano!), da so zapornice samo zaradi denarja, saj problema parkiranja zvečer oziroma ponoči prav nič ne rešujejo.

      Izbriši
    2. 19. september 2015 05:11

      Da, zaradi denarja in izmikanja MOL vzdrževanja naših cest!

      Izbriši
  46. Zakaj je http://www.bs-3.si še vedno brez komentarjev?

    OdgovoriIzbriši
  47. Nekomu, ki se oglaša na tem blogu, gre v nos prostovoljna članarina 10 evrov. Kdo, vraga, te pa sili k temu potencialnemu mini izdatku? Kdor želi, se bo včlanil v društvo ali morda samo kaj doniral, kdor tega ne želi, mu ni treba. Zato, prosim, se ne usajaj, saj za to nimaš najmanjšega razloga.

    OdgovoriIzbriši
  48. 05:11 imaš prav pa mi povej zakaj je pa zdaj čez dan parkirnih prostorov dovolj zato ker ni študentov in drugih prišlekov in hvala bogu da so rampe in ne zavajaj ljudi.Pridi pogledat na Maroltovo.Polovica parkinga je čez dan praznega.Prej čez dan nisi našel parkinga zaradi raznoraznih prišlekov.A bi to rad?Očitno da.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Smešiš se. Čez dan nikoli ni bilo problema s parkiranjem.

      Kakorkoli, očitke in pomisleke naslavljaš na napačen naslov. Odločitev o prometni ureditvi na občinskih cestah je izključna naloga občine.

      V vsakem primeru pa je treba vzpostaviti zakonito stanje. To pomeni, da SPL prekine z upravljanjem zapornic v BS 3 in se nogira fašistično organizacijo KO.

      Izbriši
  49. Anonimni19. september 2015 13:03 - stanujem na Maroltovi in imam dober pogled na zapornice in parkirišča. Prav zaradi tega ti lahko mirne duše rečem, da zavajaš in lažeš. Parkirnih mest je bilo pred in po zapornicah podnevi vedno dovolj. Tudi čez vikende, praznike in počitnice. Pozno popoldne in zvečer, ko so se "domači" vrnili v naselje, pa je prostora vedno primanjkovalo: prej in sedaj.
    Po vsem, vsakodnevno videnem, trdim, da od zapornic ni nikakršne koristi. je pa velika finančna škoda in nepotrebno trenje med ljudmi.
    In ker so mi zapornice praktično pred očmi, ti povem še, da je včeraj popoldne rešilec pred zapornicami stal najmanj 10 minut. Ampak tebi in tebi podobnim, tega ni mar. Še. Ko ga boš, v strahu za življenje sam čakal, boš mogoče razmišljal drugače.
    Pa ne, da je bilo to prvič. Prizori, stoječih avtomobilov pred zapornicami,se redno ponavljajo, tako kot nezapolnjena parkirišča čez dan in neznosna gneča zvečer - kljub nezakonito postavljenim zapornicam in množici prisiljeni v podpis, ki si ga niso želeli.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimni19. september 2015 13:32

      Tudi na Trebinjski je podobna situacija kot na Maroltovi! Čez dan je dovolj parkirnih mest, proti večeru se začne polniti, zvečer parkirno mesto najdeš, če imaš izredno srečo.

      Izbriši
  50. Bla, bla, bla,.... itd, vedno eno in isto od protizaporničarjev, katerim se je izpolnila želja po denarju, anonimni 13.03 imaš popolnoma prav, njim lahko pokažeš dnevno slike praznega parkirišča, pa bojo svoje tupili še naprej, brezveze.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi prej ni bilo problema s parkiranjem podnevi.

      Izbriši
    2. Kot vedno eno in isto od zaporničarjev! Tebi, 00.02, je očitno preostal edinole še komentar "bla, bla, bla". Vsebine ti je zmanjkalo, ni res?

      Izbriši
    3. Pošten človek, odprte glave, se ne bi lotil projekta "nezakonitih zapornic", niti ga ne bi podpiral.
      Tisti, ki je bil v začetku morda zaveden, pa je do zdaj že spregledal (če je hotel).

      Izbriši
  51. Bumbar, Anonimni20. september 2015 00:02. Lahko prenehaš s pisanjem neumnosti in demonstriranjem svoje kratke pameti. Vsi smo že opazili, da si funkcionalno nepismen, da ti razumevanje prebranega dela težave, oz. da ne razumeš, kaj bereš.

    OdgovoriIzbriši
  52. Ja, 00.29 ti si pa vso pamet požrl tega sveta, bumbar na kvadrat.

    OdgovoriIzbriši
  53. Gotovo je gotovo in tako bo ostalo kot je odločila večina.Bravo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Večina nikoli ni bila za zapornice. Podpisi na protizakoniti pogodbi pa so bili izsiljeni.

      Izbriši
  54. Mislim, da tvoja informacija ne drži vode. Zakoni v tej državi pač morajo biti spoštovani in ne mora jih neka kvazi večina ne upoštevati. Sploh pa ne na način, da krši človekove pravice.
    Kaj misliš če bi tvoja tako-imenovana večina zaprla kar vse ceste v okolici naselja.

    Res je najbrž gotovo z zapornicami v BS3.

    OdgovoriIzbriši
  55. Pustite že človeka pri miru. Podali ste mu vse odgovore pa ne more dojeti ali pa noče, ker je menda celo vpleten. Škoda časa. Pač ne razume.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 20. september 2015 11:43

      Se strinjam. Ta oseba namenoma provocira in bi le uživala, če bi komu v odgovorih popustili živci.Sicer pa sam sebi z vsako neumnostjo lepi etiketo.

      Izbriši
  56. Tete in stričke zaporničarje malce po malce spravlja ob pamet dejstvo, da ne vedo kaj se pripravlja na strani zmagovalcev - to je protizaporničarjev - in bi radi z dozami nebuloz sprovocirali info o nadaljnji zmagovalni taktiki.

    Ne dajte se rušilci klike kriminalcev. Kar tako naprej!

    Mi smo z vami in deležni boste gromkega aplavza ob dokončni zmagi... pokopu zapornic in popolni razgalitvi Lakija in njegovih pajdašev!

    Živela protizaporničarska liga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če že govorimo o maratoncih, mene liki, kot so Laki, Mirko in Bili, bolj spominjajo na Lukina, Jarnoviča in Jankovića.

      Izbriši
  57. Ja, večina ni bila za zapornice in zato bodo dvignjene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Večina seveda ni bila za zapornice. Dvignjene pa bodo zato, ker KO in SPL stanovalcem kršita človekove pravice.

      Izbriši
    2. Tako je. Zadeve je potrebno pravno urediti. Lahko delujejo samo na pošten način in nikakor drugače.

      Izbriši
  58. 23:01 od kje ti ta ideja,kakor vemo je bilo okoli 87% za rampe in kaj potem filozofiraš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za je bilo po Lukinovi anketi manj kot 50 % etažnih lastnikov. Podpisi na pogodbi z SPL pa ne štejejo, ker so pridobljeni z izsiljevanjem, za drug namen in niso rezultat svobodne volje.

      Izbriši
  59. A ni bila tudi tista Lukinovega anketa ponarejena? Se je govorilo, da je ponaredil podatke. Čudno ne bi bilo, po vsem, kar smo prebrali v njegovem užaljenem, jokajočem pismu, Jankoviću.
    Treba se bo sprijazniti, da je konec vaše lopovske strahovlade. Vaš zaščitnik se vas je že odrekel. Vsi smo prebrali njegovo obvestilo: ZAPORNICE SO NEZAKONITE , od vsega začetka.
    Torej? ZAČNITE RAZMIŠLJATI, KAKO BOSTE LJUDEM VRNILI UKRADEN DENAR.

    OdgovoriIzbriši
  60. Veseli me, da je bilo ustanovlljeno društvo. Tako se bodo nasprotniki zapornic končno lahko prešteli, Vsak, ki zapornicam nasprotuje se bo brez dnoma včlanil, saj bo že prvo leto po padcu zapornic obilno privarčeval

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Društvo ni namenjeno preštevanju. Društvo tudi ne nasprotuje samim zapornicam, ampak protizakonitemu sistemu, ki sta nam ga vsilila KO in SPL. Za ukinitev tega sistema se ni potrebno včlaniti v društvo, saj bo sistem ukinjen za vse, tudi za podpornike kriminala.

      Društvo je namenjeno samo lažjemu povezovanju in skupnemu organiziranju proti kršenju človekovih pravic, ki ga več tisoč uporabnikom občinskih cest povzroča obstoječi sistem zapornic.

      Izbriši
  61. Lepo je, da so podatki o društvu javni, tako bomo lahko iz prihodkov mi neodvisni izvedeli objektivno število nasprotnikov. Da ne bodo samo podporniki operirali s svojim številom podpisov.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imate prav glede prihodkov društva, motite pa se glede objektivnega števila nasprotnikov. Vaša zavist je sicer razumljiva, saj se je v skladu zapornic pri SPL nabralo ogromno finančnih sredstev, ki pa jih KO in SPL porabljata nenamensko in brez pravega nadzora.

      Izbriši
  62. Pomembno je tudi, da je tako skupina nasprotnikov iz anonimnosti izpostavila svojega vodjo, da ne bi samo zagovorniki izpostavljali g. Lukina.
    Kot zastopnik društva je naveden g. Viktor Svikart iz Puhove 7.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem pa mislil, da je vodja zaporničarjev Lazarjeva, ki je najbolj tesno povezana z Jankovićem - ta menda Lukina ne obrajta najbolje.

      Izbriši
    2. 22. september 2015 11:18

      G. Viktor Svikart je pokončen mož, ki nikoli ni bil anonimen. Svoja stališča je jasno povedal na sestankih in v nekaterih podpisanih dopisih.

      Izbriši
  63. Super Viktor!
    Končno vem komu lahko med drugimi izrečem čestitke!
    Razsujte bando zaporniško... upam, da tudi v resnici čim prej zaporniško!
    Bandi potem na Dob posredujte vsakemu en izvod zapornic!
    Z njimi naj se tolčejo po glavi od vsega hudega!



    OdgovoriIzbriši
  64. 11:51 kaj si pa zaužil,da se ti trga?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaporničarje spet grabi panika in potem pridejo s takimi ven. :)

      Izbriši
  65. Nova taktika izdajalcev?
    Ne bo vam uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  66. 11:58 pa koga ti farbaš.Sprijazni se z dejstvom da bodo rampe ostale čeprav vem da ti je težko ampak večina je zmagala.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če bi odločala večina, tega butastega sistema zapornic (z butastimi pravili KO) nikoli ne bi imeli. To je Lukin sam pokazal v edini anketi, ki jo je izvedel KO.

      Podpisi na pogodbi z SPL pa ne štejejo kot izražanje svobodne volje, saj so bili izsiljeni s pomočjo kršenja človekovih pravic.

      Na koncu ne bo odločila niti večina niti manjšina, ampak zakoni Republike Slovenije (nasproti vsiljenim pravilom od KO in SPL).

      Izbriši
  67. Podpora dojenčkov in otrok do 7 let pa šteje, kaj?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kar drži ga! Vi ste pa ob prvi postavitvi zapornic zahtevali, da tudi tisti brez avtov za kartico plača toliko, kot tisti, ki ga ima in dnevno parkira, to je po 100€!
      Eden starček brez avta velja torej za 10 otrok.In ker nataliteta pada, vas pri vaših krajah in goljufijah Društvo ne more in noče ne dohiteti, ne prehiteti.

      Izbriši
    2. Podpornike kriminala v KO in SPL naj bo sram, ker so celotnemu naselju zapravili več kot 5 let časa s postavljanjem protizakonitih zapornic. V KO in SPL niso nič mislili na otroke v naselju, ampak samo na svoje materialne koristi.

      Izbriši
  68. Zaporničarji... ne menjajte teme.
    Ste zabluzili in delali (še vedno jih) hude nečednosti.
    Rampe gor... z dojenčki ali brez;-)

    OdgovoriIzbriši
  69. Ne klevetajte novega društva. Nihče ne pričakuje, da bi morali stanovalci včlanjevati otroke in dojenčke v društvo. Člen je namenjen temu, da bo g.Š vikart včlanil vso otročad iz sorodsstva, denar mu tako ali tako ostane. Glede na pridobitne dejavnosti navedene v aktu društva pa komaj čakam na razna srečanja pred zapornica s prodajo pijače,čevapčičev in monografij vstajnikov. V stilu pokojnega Krambergerja..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Same KO-neumnosti ... Namen društva ni nabijanje števila članstva. Postavljanje s podpisi, čeprav protizakonitimi, je v domeni KO in SPL.

      Glede čevapčičev zaenkrat konkurenca ni možna, ker je prostor okoli stadiona rezerviran za Jankovićeve prijatelje. Od teh mu najgloblje v rit lezejo tisti iz KO.

      Glede monografije o kršenju človekovih pravic v BS 3 ste uganili: bo napisana!

      Izbriši
    2. Vi svojih pridobitnih dejavnosti sploh niste vpisali, ker statuta nimate. Lažno se predstavljate in delujete (zaenkrat) popolnoma brez kontrole, kar vam omogoča, da se nažirate čevapčičev tudi pri Dubočici.

      Izbriši
    3. Ja, ali pa jastogov v Jankovičevem hotelu.......

      Izbriši
  70. Švikart, ne Š vikart

    OdgovoriIzbriši
  71. 13:38
    Nikar se ne sklicuj na večino. Naj bo manjšina ali večina, veljati mora pravo in nič drugege. Če ne bomo (že imamo) divji zahod. Seveda verjetno to zaporničarjem ustreza, da lahko kradejo. SAMO PRAVO-ZAKONI morajo veljati in nikar ne spreminjajte tematike. Verjetno vam je hudo, ker bo slej ko prej vaše zgodbe konec.

    OdgovoriIzbriši
  72. 1:23
    Ali ti je hudo, kaj?

    OdgovoriIzbriši
  73. 23.56, ne muči se s provociranjem, saj se samo smešiš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A dojenčki in otroci do 7 let, vsi morajo po 10.-Eur nakazati protizaporničarjem, ker pri "prvotni delitvi pogače" niso zdraven prišli, pa so si sedaj izmilili društvo po 10.- EUR na člana od dojenčkov naprej.

      Izbriši
    2. 23. september 2015 07:47!
      Začni brati zgoraj in če nisi funkcionalno nepismen/a, boš našel/našla odgovore na tvoj komentar. Ponavljali ne bomo. To delajo papige.

      Izbriši
    3. Anonimni 07:47

      Tako je, vsi člani društva morajo plačati 10 EUR. Člani društva so tisti, ki se včlanijo. Glede plačila članarine se tebi ni treba nič sekirati, saj se nikoli ne boš včlanil.

      Izbriši
  74. Na http://www.bs-3.si/ beri :
    Odziv Društva BS 3 na obvestilo OGDP glede zapornic v naselju BS 3

    Bravo, Društvo BS3!

    OdgovoriIzbriši
  75. 23. september 2015 07:47
    Postavitev protizakonitih zapornic in izsiljevanje sosedov, je za tebe pogača, ki si jo kriminalci delite med seboj?

    OdgovoriIzbriši
  76. Če bi bile protizakonite bi jih ti že pospravil 08:45 po tvojem je 86% kriminalcev daj no daj...........

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 86 % je domnevni delež etažnih lastnikov (odstotku ni smiselno verjeti, saj je to podatek SPL in ga skoraj nihče ne more preveriti), ki so bili zaradi izsiljevanja KO in SPL prisiljeni podpisati pogodbo. Kriminalci so kvečjemu tisti, ki so izsiljevali, ne pa vsi tisti, ki so se uklonili in podpisali.

      Izbriši
  77. 10:36 Očitno nekaterih stvari v zgodbi ne razumeš. Zapornice niso postavljali stanovalci.
    Zapornice je postavil MOL, ki je končno po toliko letih priznal, da so postavljene nezakonito.
    Stanovalci pa smo to njihovo nezakonito "raboto" plačali 260.000,00€. Te nezakonite zapornice pa je sedaj izkoristil še SPL z izdatno pomočjo KO in stanovalcem pobral naslednjih 160.000,00€.
    Za letošnjo ceno delovanja zapornic bi v naselju lahko zaposlili 16 ljudi z minimalno plačo. Torej po tej ceni iz vsake ulice po 4.
    Za skupno vsoto cca 400.000,00€ pa bi stanovalci lahko kupili kar nekaj parkirnih mest.
    Dejstvo je, da rešitev prinaša edino dograditev parkirnih mest in so zapornice samo izguba časa in denarja. Poleg tega pa z jarnovičevim pravilnikom stanovalcem kršijo človekove pravice in jim dodatno grenijo bivanje v naselju. Dejstvo je, da so te zapornice v interesu MOL, zaradi Stožic, in da so elegantno vse stroške prevalili na stanovalce.
    Toliko v razmislek:

    OdgovoriIzbriši
  78. Samo eno vprašanje, a je ta Š vikart, tisti tip, kateri je bil v odboru in ga je zapustil, ker ga niso poslušali, pa se sedaj maščuje in ščuva ljudi iz užaljenosti, samo vprašam?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni bil v takoimenovanem "Koordinacijskem odboru". Očitno si ga pomešal s kom drugim iz odbora, morda z Jarnovičem - ta je menda zapustil "odbor".

      Izbriši
  79. 12.26 Lepo bi bilo, da se naučiš napisati priimek. Švikart se vsekakor nima nobenega namena komurkoli za karkoli maščevati. Očitno pa ima čut za ljudi okoli sebe, kar ga ta KO nima. In očitno tudi nekaj zdrave pameti, zato se ljudje, ki imajo z zapornicami težave obračajo nanj in ne na NO in KO.

    OdgovoriIzbriši
  80. 23. september 2015 12:26 - pošten človek se s pokvarjeno sodrgo, ki zavaja, laže, ponareja, se lažno predstavlja in izsiljuje, pač ne druži.
    Še vaš "ljubljeni vodja in zaščitnik" vas je nogiral. Zaradi nezakonito postavljenih zaporni ne bo potonil z vami. Saj ni nor. Jasno vam je napisal, česa še ne kaperaš.

    Vsi smo to pisanje iz MOL/OGDP brali.
    Brali smo tudi Lukinovo jokanje in prošnjo, za nadaljnje "sodelovanje"
    S svojimi dejanji se samo sramotite.

    OdgovoriIzbriši
  81. Viki, pamet imaš v glavi, srce na pravem mestu in kavo v dobrem.
    Drži se, dečko.:))

    OdgovoriIzbriši
  82. Za 12:26; V vednost še vedno sem v NO Puhove 5 in 7 in še vedno zadolžen za problematiko zapornic. Tudi na večini sestankov sem bil prisoten, in zato zgodbo dobro poznam. Resnica je ta, da mi g.Lukin ni pošiljal vabil na sestanke . V zapisnike ni vnašal sklepov, predlogov in zahtev stanovalcev Puhove ulice 5 in 7. Stanovalcem Puhove 5 in 7 je KO vsilil pravilnik, ki so ga stanovalci na zboru zavrnili.
    Ker sem v NO me pač KO ni mogel metati iz sestankov, tako da je tvoja informacija napačna. KO je metal iz sestankov nekatere stanovalce naselja, ki so se sestanka želeli udeležiti.

    Lep dan: Švikart Viktor

    OdgovoriIzbriši
  83. Vsak delavnik do devetih zvečer se z avtomobili napolnijo tudi tisti peskovniki v naselju, na katerih so bili stanovalci navajeni parkirati že pred uvedbo zapornic. To je nazoren dokaz, da zapornice niso prav nič rešile zagat s parkiranjem v BS 3 in da je bil glavni namen zapornic materialna korist za SPL ter uvedba diktature s strani KO.

    OdgovoriIzbriši
  84. Ne nakladaj 14:16!V peskovniku si se igral sedaj pa tam parkiraš svojega konjička.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Izvoli, brezvestni provokatorček, stopi ven iz stanovanja in si oglej stanje. Nekateri peskovniki so polni pločevine!

      Zakaj potemtakem KO in SPL izsiljujeta stanovalce z zapornicami, če pa so peskovniki enako zaparkirani kot prej? Očitno KO ni prav nič gledal na otroke, ki bi se radi igrali v peskovniku tako, kot smo se lahko včasih mi.

      P.s.: Mojega konjička nikoli ne boš našel parkiranega v peskovniku. Ga striktno parkiram v garaži.

      Izbriši
    2. Zakaj se pa toliko buniš protizaporničar, če imaš garažo, veš vsi nismo imeli te sreče, da bi kupili garaže, lepo bi bilo, da bi dal mir, zdaj, ko si povedal, da imaš garažo, ne taki kot si ti, to delajo iz hudobije, ne iz dobrote.

      Izbriši
    3. Anonimni 07:00

      Hvala za etiketo protizaporničar, čeprav nisem proti zapornicam. Sem pa proti temu sistemu zapornic, ki sta si ga izmislila KO in SPL. Nepridipravi v KO in SPL mi s pomočjo hudobnežev, kot si ti, vsakodnevno kršijo človekove pravice.

      Izbriši
  85. Pred uvedbo zapornic je bilo tako stanje že ob devetih dopoldne in so rampe prava stvar da nimamo več prišlekov ki so nam zapolnili celo naselje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za to, da ste podnevi preprečili dostop manjšemu številu dnevnih migrantov, ste mimo zakonov uvedli zločinski sistem, ki več tisoč stanovalcem krši človekove pravice, problema parkiranja pa ne rešuje!

      Drugače bo treba rešiti ta problem. Nasvet: upoštevajte zakone Republike Slovenije (ne verjemite Jankoviću, KO in SPL)!

      Izbriši
  86. Jaz stanujem na Maroltovi in sem si rešil problem parkiranja na sledeč način:
    1. velja za bolj deževne mesece
    2. V avtu vozim ribiške škornje.
    Ko pridem domov-kadarkoli, parkiram v najgloblji luži-pardon jezeru, se preobujem v škornje in izstopim.
    3. Ko zjutraj odhajam v službo pridem v škornjih in se v avtu preobujem v čevlje.
    Parkirni prostor me tako vedno čaka, le čim več dežja mora pasti. Za v bodoče načrtujem nakup najvišjega terenca, da ne bom s sedanjim avtom nasedel na grbine, oziroma, da zaradi visokega vodostaja ne bodo tla v avtu mokra. Trenutno pa v ta namen mislim izvrtati v tla nekaj lukenj, da bo vsa voda lahko odtekla, ko bom zapustil parkirišče na Maroltovi.
    Ja KO in SPL odšli boste tako ali drugače. Kako mi npr. lahko omejujete obiske na 40 ur. Kršitev osnovnih človekovih pravic. Ne bom prosil za več ur, vas nikoli, izsiljevalski kriminalci. Nimate prihodnosti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tule najdeš še nekaj druge ribiške opreme, če bo čez tvoje luknje v avto priplavala kaka ribica :

      https://www.google.si/search?q=ribi%C5%A1ki+%C5%A1kornji&biw=1600&bih=765&site=webhp&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&sqi=2&ved=0CCMQsARqFQoTCPW6yc36kcgCFca2FAodNbQGXQ

      Izbriši
    2. Včeraj se je mamica s hčerko igrala v enem od jezer na Maroltovi. Saj v BS3 znotraj zapornic skoraj ni razlike med peskovniki in parkirišči: vse je pod vodo in polno pločevine.

      Izbriši
    3. Lukin in Lazarjeva sporočata, da račun za škornje (tudi za celo družino), povrnejo "dobrotniki" iz samooklicanega KO.
      Račun ni potreben. Verjamejo na besedo.

      Izbriši
    4. 25. september 2015 02:20!
      O kakšnem visokem vodostaju govoriš? Ali niso dobrotniki naselja udarniško zakrpali luknje?

      Izbriši
  87. 15:09 mlatiš prazno slamo in se sprenevedaš.Sem prišel iz nočne ob osmih zjutraj nisem vedel kam in kako in ti kuriš in kuriš.

    OdgovoriIzbriši
  88. Sodeč po tvojem pisanju ti verjamem, da ob osmih zjutraj še marsičesa drugega nisi vedel. Za to, da bodo zapornice padle, pa se lepo zahvali bandi KO. Ti kljukci so mislili, da je možno več tisoč stanovalcem v BS 3 kršiti človekove pravice, če imaš podporo MOL in ti pomaga SPL. Malo so se zakulkirali šalabajzerji.

    OdgovoriIzbriši
  89. 11:16
    V vsaki civilizirani družbi naj bi se medsebojni odnosi in dogovori, ipd. urejali po zakonih. Tudi postavitev zapornic. V BS3 primeru pa temu ni tako. Skupina posameznikov KO si je vzela pravico, do postavitve zapornic mimo ljudi-na silo z izsiljevanjem, zavajanjem, podpisovanjem škodljivih in zavajujočih pogodb, ustrahovanjem, vse MIMO ZAKONA, z namenom, da bi si PRIGREBLI denarno korist. Ta je nastala s cca. 20-krat preplačanimi stroški postavitve in obratovanja zapornic. KO ne zanima dobrobit stanovalcev, zanima jih le finančna korist. Zato tudi nikoli ne odgovorijo kam je šla razlika vplačanega denarja napram stroškom. Zapornice prinašajo nekaj koristi v dopoldanskem času, popoldan oziroma zvečer pa je vseeno ali so spuščene ali dvignjene. Sam nisem apriori proti zapornicam, sem pa proti takšni goljufiji ljudi kot je sedaj. Saj se nam lahko le smejijo, kakšni tepčki smo v BS3, posebej tisti, ki ne vidijo kraje. Če se ne bomo v SLO borili za spoštovanje zakonov, bomo postali navadna horda butalcev. Torej, zapornice DA, ampak na pošteni osnovi in seveda brez KO in SPL, ki sta se zelo lepo "izkazala".

    OdgovoriIzbriši
  90. "Veliki" Lukin zadnje čase deluje precej zmedeno.
    Najprej ga je "osrečilo" pisemce iz MOL, zaradi katerega je Jankoviću izlil srce in dušo na papir - v svojem imenu ne v imenu KO.
    Ker ima hudič mlade, se mu je v naselju ustanovilo še Društvo za pravice občanov v BS 3. Revež je v obupu ponovno sedel za računalnik in svoje zveste "prijatelje" obvestil, da je bilo obvestilo MOL/OGDP, ponaredek. Pozabil pa jim je povedati, da so na Četrtni skupnosti o njem že obveščeni - iz magistrata, da ne bo pomote in se hkrati pohvalil, kako so iz KO o kroženju čudnega dopisa že obvestili župana in ga še malo okregali (da ga je napisal v svojem imenu, je med tem pozabil).
    Ker skrbi, da ostane v formi, je še malce oblatil stanovalce naselja, ki nasprotujejo njegovemu nezakonitemu početju in obljubil svojim privržencem, da bo še naprej delal in se trudil v "korist"naselja ( no, ja, Jankoviću se je ponujal, da mu to dovoli).

    OdgovoriIzbriši
  91. Zakaj so nekateri pripravljeni na vse možne packarije in grdobije, samo, da njihovi sosedje ne bi spoznali delovanja Društva za zaščito občanov v BS 3?

    Morda za to, ker jih moti delovanje po zakonih in jih hromi strah, da so časi, izsiljevanja in zastraševanja mimo?
    Da prihaja konec neupravičenega zaslužkarstva na tuj račun....
    Da je konec zavajanja in laganja...

    To, kar delamo, to tudi smo.
    Naša dejanja govorijo namesto nas vseh.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 10.- Eur na člana od dojenčka naprej, tudi to je neupravičeno zasluškarstvo na tuj račun, a ne 04.01.

      Izbriši
    2. Hudobnež 07:03

      O čem ti to?
      Društvo je neprofitno, deluje zakonito, članstvo je prostovoljno.

      Nič od tega ne moreš reči za izsiljevalski sistem zapornic v upravljanju KO in SPL.

      Izbriši
    3. 07.03, ti pa kar ne nehaš natolcevati teh tvojih oslarij o dojenčkih. Res si en velik revček.

      Izbriši
  92. To, kar delaš, to si.

    Če lažeš, si lažnivec.
    Če kradeš, si tat.
    Če izsiljuješ, si izsiljevalec.
    Če ponarejaš, si ponarejevalec.

    OdgovoriIzbriši
  93. 7:03 A bi nam neukim pojasnil kam je poniknilo 160.000,00€. Daj nas lepo prosim razsvetli. Ali pa pojasni kam je poniknilo 400.000,00€ za dve leti delovanja zapornic.

    OdgovoriIzbriši
  94. 13:49 se strinjam s teboj zapornice naj ostanejo finančne malverzacije pa dokazati in naj odgovorni za taka dejanja odgovarjajo,res si dal ta pravo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. V komentarju 13:49 ti piše, da ne morejo ostati, ker so protizakonite.

      Izbriši
    2. 26. september 2015 13:56

      Prav ugotavljaš.

      Izbriši
  95. Ja pa saj niso problem zapornice ampak denar!13:56

    OdgovoriIzbriši
  96. Ne 23:25 problem je, da so na tem mestu nezakonite in kršijo človekove pravice. Kaj bi bilo, če bi vsak na svoji ulici podstavil zapornice in pobiral mitnino. Zamisli si če stanovalci Dunajske zaprejo Dunajsko cesto ali pa stanovalci Celovške zaprejo Celovško cesto. In če nadaljujem .... potem lahko ždiš doma in ne moreš nikamor.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ob tem komentarju verjamem, da bo Društvo BS3 res sledilo zakonitostim v vseh točkah. Pravo olajšanje!

      Izbriši
  97. Morda pa si bo Lukin omislil za pobrani denar še žično ograjo okoli naselja, po vzoru Madžarske.

    OdgovoriIzbriši
  98. Zapornice lahko postavijo samo 100% lastniki na svoji lastni zemlji, kjer ni podpisanih/dogovorjenih nikakršnih služnostnih pravic kogarkoli!!!

    Garaža gor ali dol zapornice delajo probleme vsem nam (potrošen čas v kolonah, obiski, stroški,...) koristi pa žal nobene (premalo parkirnih mest).

    OdgovoriIzbriši
  99. Predsednica "samorazglašene združbe" KO!
    Ste že kaj ukrenila glede psihičnega stanja najbolj izpostavljenega člana vaše druščine?
    Po njegovem hiperaktivnem in zmedenem pisanju "ljubljenemu vodji" in "ovčicam" iz naselja, je sklepati, da nujno potrebuje vašo strokovno pomoč.
    Breme nezakonitih dejanj, je bilo očitno pretežko in posledice terjajo svoj dolg.

    OdgovoriIzbriši
  100. 23:07 ti sam sebe" namakaš"z izjavo da so zapornice krive zato da je premalo parkirnih mest.Odstrani jih če misliš da boš s tem pridobil več mest.Po meni brcaš v temo.Če velja tvoja ugotovitev glede % potem je celo mesto v prekršku,daj no.......

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 11:41 Vsi vemo da je parkirnih mest premalo, vendar zapornice ne rešujejo te težave, vendar 400.000,00 pomeni 40 garaž, ali 80 parkirišč. Poleg tega pa nam vsiljujejo pravilnik, ki je naselje spremenil v geto. Ne, nismo in ne bomo zaporniki.

      Izbriši
    2. 28. september 2015 11:41
      Kje si prebral, da so zapornice krive, da je premalo parkirnih mest???
      Piše zgolj, da zapornice ne predstavljajo izboljšanja temveč še dodatno bistveno poslabšanje razmer...

      Ugotovitev glede % je točna! Problem Ljubljane in Slovenije je pravna država in spoštovanje zakonov oziroma tuje lastnine.

      In ja nekaterim bi pasalo, da bi končno nekdo (vandalsko) uničil zapornice - imeli bi vsaj majhno opravičilo in izgovor, kam je šel del vsote od 400.000 Eur, kajne?

      Izbriši
  101. Anonimni28. september 2015 11:41

    "Okrajno sodišče v Ljubljani je
    s sklepoma pod opr. št. III P3177/2011 z dne 2.3.2012 in pod opr.št. III
    P997/2013 z dne 25.3.2013 odločilo, da za postavitev zapornic ni bilo
    ustrezne pravne podlage."

    Zdaj pa še naprej , kot papagaj ponavljaj pizdarije, s katerimi te pita "tovarišija" iz KO.

    OdgovoriIzbriši
  102. G. Lukin je v imenu KO, dne 22.9.2015 obvestil lastnike etažnih enot, da so bila na oglasnih deskah nekaterih objektov pred desetimi dnevi le domnevna »Obvestila MOL«, ker so bila brez št. dokumenta, brez datuma in nepodpisana. Pri tem pa je pozabil povedati, da je imelo to obvestilo žig MOL-a in da do danes s strani MOL-a ni prišlo do demanta!!!

    file:///D:/Downloads/Obvestilo_22_9_2015.pdf (dopis g. Lukina etažnim lastnikom:22.09.2015)

    V dopisu, ki ga je g. Lukin pred tem pisal v svojem imenu g. Jankoviču sicer kritično navaja, da je oblika dopisov očitno v zadnjih letih značilna za komunikacijo OGDP s stanovalci BS3, ampak takim oblikam ne dodaja označbe »domnevne« in jih je tudi KO že uporabljal za obveščanje stanovalcev.
    G. Lukin v istem dopisu g. Jankoviču navaja, da o pritožbi na Varuha človeških pravic niso bili obveščeni in verjetno tudi ne poznajo njihov odgovor, čeprav je bilo v tem blogu objavljeno vse. Menim, da je omenjena institucija edina spoznala, da je KO samooklicana, neligitimna skupina državljanov in jih zato niso obvestili o svojih ugotovitvah in nalogah, ki so jih dali MOL-u.

    https://drive.google.com/file/d/0B3F4RPixCG4RSjZlQnBFdWlQZHRxRWZlbC1mY2ltenYyTk1Z/view?pli=1 ( dopis g. Lukina g. Jankoviču :11.9.2015)

    OdgovoriIzbriši
  103. Res nam je poiskal fantastične rešitve : SPL, JARNOVIČEV PRAVILNIK, KVOTE ZA OBISKE, SANKCIJE ZA NEPOSLUŠNE , SIMBOLIČNE CENE , NATANČNO EVIDENCO OBISKOV, ONEMOGOČEN DOSTOP OBRTNIKOM , INTERVENCIJSKIM VOZILOM ........

    Prosim ne več !!!!

    OdgovoriIzbriši
  104. 12:22 odstrani zapornice pa ne bomo zaporniki ampak odvisniki od prišlekov ki ti bodo zasedli parkirišča.Res si pameten.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Najprej zakonitost. V okviru zakonitosti in ob tem denarju, ki smo ga že zmetali skozi okno bi se lahko pogovarjali o boljših rešitvah. Brez pravne varnosti država propade. Ali je to cilj? Res si pameten.

      Izbriši
  105. saj bodo spet kmalu nove položnice

    OdgovoriIzbriši
  106. Ko sem kupoval stanovanje sem imel do njega pristop. Spremembe lastništva parcel ni bilo, spremembe namembnosti tudi ne. Torej, komu in zakaj naj plačujem?

    OdgovoriIzbriši
  107. 00:16 kakšna zakonitost?Pa kje si bil do zdaj?Položnico pa meni prinesi bom dal zate borih 40 Eur.Zakon je tak kot je,ZOKI je car,zapornice s katerimi je 86%ljudi zadovoljnih imamo in to je to!Res si pameten.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zoki se res ne zmeni za zakonitost. Ima pa problem s tem, ker mu KO in SPL lažeta o 86 % zadovoljnih stanovalcev.

      Izbriši
    2. 29. september 2015 08:41

      40€ ne bo dovolj. Plačati bi moral še tistih borih xxx€, kar bodo prinesle izgubljene tožbe, ki jih SPL (beri pogodbo) ne bo poravnaval.
      Kam prinesem položnico? Napiši naslov, če nisi le polkvalificiran gobcaš!

      Izbriši
  108. 8:41 o tebi res nima smisla izgubljati besed.

    OdgovoriIzbriši
  109. 8:41 potem pa plačaj kar za celo naselje saj je samo borih 160.000,00€

    OdgovoriIzbriši
  110. 8:41. Ampak res, prav imaš. Večina zadovoljnih bomo z veseljem plačali 40€ tem nekaj tečnežem, da imamo končno mir. Predlagam da plačamo celemu spisku članov novega društva (vključno z dojenčki). Oni pa si potem lahko najdejo nov hobi. Recimo protest proti ogroženosti Savske kobilice na območju Drave.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam. Ne vem samo kako bomo rešili tek na 200m z defibrilatorjem v primeru, da varnostnika prime srat. To vas boli kurac, da bi reševali, govna navadna.

      Izbriši
    2. Človekove pravice niso naprodaj.

      Izbriši
    3. 8:41, 9:01
      Ne gre le za denar, gre za to, da se v državi spoštujejo zakoni. Tudi, če bi se 100 % ljudi strinjalo s takšnim načinom postavitve zapornic, takšnim načinom upravljanja, itd., itd., to ne pomeni, da so zakonite. Teptanje prava vodi v propad. Zakon je kršen ne glede na to koliko ljudi je za.
      Tudi, če bi moral plačati samo 1 euro in bi pri tem šlo 0,9 eura v privatne žepe, bi se pritoževal, ker bi bila to kraja, saj bi šlo 90 % vplačil v roke kriminalcev. Bi ti kupil v trgovini 1kg kruha za npr. 30 eurov? Jaz ne, razen morda v vojnih razmerah.
      Samo spoštovanje zakonov lahko omogoči preživetje države in s tem nas.
      Razumite, če morete.

      Izbriši
    4. Anonimni29. september 2015 09:01

      Aha, zdaj ko vam teče voda v grlo, bi pa kar plačevali za vse! Zakaj pa niste razdelili brezplačnih kartic vsem "tečnežem" že ob postavitvi zapornic? Zakaj pa ste jih silili, da podpišejo pogodbe, če so hoteli imeti dostop do doma? Sedaj boste popapcali, kar ste skuhali!

      Izbriši
    5. Anonimni28. september 2015 13:36

      Nič nimam proti, če plačate, ampak podkupili nas s tem ne boste! Pridružujem se Anonimnemu 29. september 2015 09:10, ki pravi: ČLOVEKOVE PRAVICE NISO NAPRODAJ!

      Izbriši
    6. 09.01, v imenu katere večine ti čivkaš? Tvoji prispevki mi delujejo kot "bluzenje", saj ne napišeš niti enega oprijemljivega argumenta.

      Izbriši
  111. 09:04 ne sodi druge po sebi.Govno si ti!

    OdgovoriIzbriši
  112. 09:01 tako je prav imaš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vejica, napiši raje kakšen argument. Kako boste uredili problem teka na 200m z defibrilatorjem? Z Lukinovo besedo? Pa vi ste absolutno dozoreli za norišnico ali ste (kar je bistveno bolj verjetno) lopovi brez trunke morale.
      Toletela vas bo roka pravice slej ko prej.

      Izbriši
  113. 8:41

    Zaradi tako mislečih kriminalcev kot si ti in tebi enako mislečih, Slovenija nima prihodnosti.

    OdgovoriIzbriši
  114. 9:57 Raje vzemi v roke pravopis, pa kak Persen pojej, da ne bi res rabil defibrilatorja. Svetujem, da se preseliš v Švikartov blok, tam bo tek samo 50m.

    OdgovoriIzbriši
  115. 9:57 Če ne bi bilo zapornic se ti ne bo treba bat sranja varnostnika. Ob vse bolj številnih prireditvah v Stožicah ti bodo morali defibrilator dostaviti s helikopterjem

    OdgovoriIzbriši
  116. 09:57 ti si pa ven prišel ha ha

    OdgovoriIzbriši
  117. Anonimni28. september 2015 13:36

    Točno tako, tudi jaz verjamem obvestilu OGTP MOL-a in ne Lukinemu, dokler ne preberem njihovemu preklica!

    OdgovoriIzbriši
  118. Lukin, ni človek, ki bi bil verodostojen. Ko se sooči z argumenti začne brez-veze lupetat.
    V dopisu piše, da so zapornice naše in nam jih nihče ne more odtujiti. Pa do sedaj ni pokazal nobenega papirja, ki bi to njegovo trditev dokazal.

    OdgovoriIzbriši
  119. Ja res je zapornice so naše.

    OdgovoriIzbriši