petek, 12. junij 2015

Še enkrat potrjeno

Skupina predsednikov Nadzornih odborov se je zbrala in zahtevala pojasnilo od MOL glede prenehanja vzdrževanja cest v naselju.

MOL je le potrdil tisto kar je že povedal:

"Kot ste bili seznajneni so odločitev za aktiviranje zapornic sprejeli stanovalci tega naselja. MOL je dala samo načelno soglasje k odločitvi etažnih lastnikov v naselju BS3, da se zapornice aktivirajo.

S tem pa so etažni lastniki dolžni tudi sami vzdrževati ceste v naselju BS3."


Torej občina je dala "načelno" soglasje? Kaj to sploh pomeni
1. da je vredu, da se zapre javna pot
2. da ni vredu, da se zapre javna pot, vendar vam bomo mi to omogočili z onemogočanjem delovanja inšpekcijskih služb
3. da ni vredu, da to naredite vendar če se ne bo noben bunil bo cool

Meni se zdi, da gre za kombinirani scenarij 2 in 3.
Kje mi živimo...

In kaj mene zdaj tu moti? Moti me to, da je s takšnim postopanjem občine (konkretno župana!) omogočeno absolutno divje izbiranje izvajalcev (9 od 70 vhodov je glasovalo za SPL!), blazno previsoke cene itn.


https://drive.google.com/file/d/0B3F4RPixCG4RbmZRaXJYcHB3SmRXMnh3VUF6SWtoNGtUcEpN/view?usp=sharing

81 komentarjev:

  1. In kako je to sedaj pravno formalno mišljeno?
    Kdo sedaj lahko dovoli obratovalno-vzdrževalne posege?
    Lastnik(i) (občina+ostali) ali kdo drug?

    OdgovoriIzbriši
  2. Redno sem spremljala vsa obvestila o zapornicah. Dejstvo, da bomo sami vzdrževali javne ceste, je bilo stanovalcem pred odločanjem zamolčano! Naj jih sedaj vzdržujejo tisti, ki so nam to zamolčali, mi plačujemo davke, ki niso nič nižji!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja... super... kar naj jih.

      Me pa zanima kako lahko nekoga v nekaj prisiliš, kar tako,... na "lepe oči". Problem je v tem ker nimate podpisane takšne pogodbe, ampak ste podpisali nekaj, kar je absolutno v vašo škodo in to vedno in povsod?! Tako bo vse skupaj kaj hitro na naših skupnih položnicah - kar se bo nekdo v NO ali KO izmislil...

      Izbriši
    2. Na žalost, dejstvo je, da se ulice enostavno ne bodo vzdrževale in to bo to.

      Izbriši
  3. No, kar konkretno npr. g. Lukin. Prosim odgovorite.
    1. Zakaj nam niste povedali, da bomo morali javne ceste vzdrževati sami?
    2. Zakaj tega ni bilo zapisanega v pogodbi?
    Prosim odgovorite na tem blogu.
    Upam, da ne boste rekli, da niste tega vedeli.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ah, Lukin zagotovo ne bere tega bloga :)

      Izbriši
  4. Tako se dela:

    http://www.24ur.com/novice/slovenija/zapornice-na-gotski-ulici-morajo-umakniti.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Primer Gotske in več deset drugih sosesk, kjer imajo težave z Gipossom, je drugačen. Samo v BS 3 pa imamo situacijo, da so zapornice postavljene v škodo stanovalcev na občinski cesti, ne pa na zasebni površini (Gotska) ali v peš coni (Prule, Krakovsko predmestje).

      Datum prijave pobude : 28. april 2015
      Četrtna skupnost : CENTER
      Naslov pobude : Zapornice na občinskih cestah
      Vsebina pobude : Ali lahko naštejete ulice ali ceste v Ljubljani, ki so kategorizirane kot OBČINSKE CESTE (oziroma OBČINSKE POTI ali podobno) in so na njih postavljene delujoče zapornice, na način kot v BS3, torej da območje znotraj zapornic NI OPREDELJENO kot OBMOČJE ZA PEŠCE in zapornice niso postavljene na NEKATEGORIZIRANIH POVRŠINAH, ampak na OBČINSKIH CESTAH? Ali v vseh takih primerih javne službe ne vzdržujejo in ne plužijo občinskih cest?

      Datum objave pobude : 6. maj 2015
      Odgovor pripravil : Odsek za pobude meščanov
      Datum odgovora : 6. maj 2015
      Odgovor : Sistem zapornic, postavljenih na javni kategorizirani cesti, je le v BS3.

      Izbriši
  5. Če se ne motim, je bil v tem blogu objavljen link, kjer je Dnevnik objavil cene cestnih zapornic. Če ga kdo najde, naj ga, prosim, še enkrat prilepi, ker obveščam svoje sosede o zamolčanih dejstvih in odgovornosti KO.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. https://www.dnevnik.si/1042714129/lokalno/ljubljana/pot-do-zaprtih-parkirisc-ni-enostavna

      Izbriši
  6. Eni ste pa res zreli za zdravljenje.Vse vas moti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če sem npr. jaz zrel zdravljenje mi je to kompliment, kajti ni mi vseeno v kakšni družbi bodo živeli naši otroci. Lopovi se razraščajo, me kradejo, preprečujejo dostop do doma in izsiljujejo v podpis nore pogodbe itd. In to me naj ne bi motilo. Ja krasno razmišljanje 12. junij 2015 06:57 Nisem še otopel, da bi bil povsem brezbrižen. Hvala bogu.

      Izbriši
    2. Tebe pa nič ne moti in bi te bilo verjetno potrebno zdraviti zaradi apatije ali celo depresije.

      Izbriši
    3. 06.57, kaj si želel povedati s svojo pripombo? A po tvojem naj bi bil zdrav tisti, ki se strinja z vsemi lumparijami, ki se dogajajo okrog zapornic?

      Izbriši
  7. Datum prijave pobude : 28. april 2015
    Četrtna skupnost : CENTER
    Naslov pobude : Zapornice na občinskih cestah
    Vsebina pobude : Ali lahko naštejete ulice ali ceste v Ljubljani, ki so kategorizirane kot OBČINSKE CESTE (oziroma OBČINSKE POTI ali podobno) in so na njih postavljene delujoče zapornice, na način kot v BS3, torej da območje znotraj zapornic NI OPREDELJENO kot OBMOČJE ZA PEŠCE in zapornice niso postavljene na NEKATEGORIZIRANIH POVRŠINAH, ampak na OBČINSKIH CESTAH? Ali v vseh takih primerih javne službe ne vzdržujejo in ne plužijo občinskih cest?

    Datum objave pobude : 6. maj 2015
    Odgovor pripravil : Odsek za pobude meščanov
    Datum odgovora : 6. maj 2015
    Odgovor : Sistem zapornic, postavljenih na javni kategorizirani cesti, je le v BS3.

    Neumno je verjeti, da šerif ne bi želel podoben režim, kot ga imamo pri nas, uvesti še drugje po "najlepšem mestu na svetu", vendar nikjer drugje ni našel tako pokvarjenih in h kriminalnim dejanjem nagnjenih osebkov kot v našem naselju.
    "Domači izdajalci", ki si delujo zasluge" za delovanje zoper sosede so:
    Marjeta Lazar
    Zore Lukin
    Zoran Jarnović
    Majda Požar
    Lazar Marjeta
    Zore Lukin
    Zoran Jarnović
    Tomaž Boljka
    ter vsi predsedniki NO, ki so aktivno sodelovali in podpirali nezakonita dejanja (čeprav jim Stanovanjski zakon to izrecno prepoveduje).

    OdgovoriIzbriši
  8. Nisem iz naselja BS3, vendar redno spremljam vaše težave odkar imate nameščene zapornice in menim, da je zapornice potrebno odstraniti, saj ne rešuejejo ničesar, župan Ljubljane pa zvito namešča parkomate na mikrolokacijah-ulico za ulico, naselje zaa naseljem, da se mu ne spunta celotna Ljubljana. Prilagam Mail, ki sem ga naslovil na MOL in Svet četrtne skupnosti Šiška, odgovora seveda nisem dobil.

    1. DEL

    Tole sem poslal na MOL, odgovora pa ne pričakujem.

    Spoštovani

    SVET ČETRTNE SKUPNOSTI ŠIŠKA
    Kebetova 1

    Na internetni strani: www.delo.si/novice/l...rjajo.html sem zasledil članek: Ponekod jih sprejmejo, drugod se najprej razburjajo.

    V članku med drugim piše:

    -predsednica Sveta ČS Šiška Vesna Kos - Bleiwes pravi, da podpira postavitev parkomatov, kaj pa bodo rekli krajani, še ne ve.

    -tudi v Društvu za urbano okolje – odbor za lepšo Staro Šiško se s postavitvijo parkomatov v glavnem strinjajo, ker je, kot pravijo, trenutno stanje povsem neurejeno.

    Predsednico Sveta ČS Šiška Vesna Kos - Bleiwes in Svet Četrtne skupnosti Šiška zato pozivam, da se upre taki ureditvi prometa, kjer bodo stanovalci morali pridobiti dovolilnice proti plačilu in plačevati parkiranje svojih vozil, trenutno 100 EUR za prvi avto oziroma 200 EUR za drugi avto. Če Predsednica Sveta ČS Šiška Vesna Kos – Bleiwes, Svet Četrtne skupnosti Šiška, Odbor za lepšo Staro Šiško in ostali podpirajo postavitev parkomatov, nimam nič proti. Zaradi mene lahko vsi navdušenci plačajo tudi dva ali več kraten znesek, lahko najamejo tudi kredit, samo naše obubožane denarnice naj pustijo pri miru. Morda pa so Predsednica Sveta ČS Šiška Vesna Kos – Bleiwes, Svet Četrtne skupnosti Šiška in Odbor za lepšo Staro Šiško tako navdušeni nad parkomati, ker njim ni treba in ne bo treba nič plačati oz. bodo tako ali tako parkomate plačevali ostali-obubožani meščani. Razmišljam, zakaj ste tako navdušeni nad parkomati, ne vem in ne razumem, prav zares, razložite mi prosim svoje navdušenje, da bom še sam deležen blaženega razsvetljenstva.

    Na MOL si s postavitvijo parkomata pred okni naših stanovanj, pred katerimi smo desetletja nemoteno parkirali najbrž predstavljate, da delate v naše dobro in korist in nas dodatno razveselite še z obiskom mestnega redarstva, ki na naše avte parkirane pod okni naših stanovanj zatikajo obvestila redarstva z darilnimi plačilnimi nalogi. Verjemite mi, to sigurno ne počnete v našo korist, niti v naše zadovoljstvo. Je pa moje vprašanje naslednje: če to ne počnete v našo korist in zadovoljsto, za korist in zadovoljstvo koga potem to počnete ? Mar MOL nismo vsi meščani-prebivalci Ljubljane?

    Da se omeji promet in parkiranje dnevnih migrantov je sicer pravilna smer, vendar ne na račun meščanov-Ljubljančanov. Parkirni avtomati so čisto u redu za dnevne migrante, ostalim uporabnikom-stanovalcem-meščanom Ljubljane, pa je potrebno izdati dovolilnice.

    Plačevanje dovolilnic za parkiranje meščanom sigurno ni edina možnost ureditev neznosnega stanja parkiranja. Če je MOL-u in morda tudi vam Svetu četrtne skupnosti toliko do ureditve parkiranja in izriniti dnevne migrante oz. nestanovalce, naj dnevni migranti plačajo parkiranje, meščani pa naj imajo pravico do parkiranja z dovolilnicami, strošek za izdajo dovolilnice, pa bi moral biti samo materialni, da MOL nima stroškov z izdajo dovolilnic-papirjem,...

    OdgovoriIzbriši
  9. Nisem iz naselja BS3, vendar redno spremljam vaše težave odkar imate nameščene zapornice in menim, da je zapornice potrebno odstraniti, saj ne rešuejejo ničesar, župan Ljubljane pa zvito namešča parkomate na mikrolokacijah-ulico za ulico, naselje zaa naseljem, da se mu ne spunta celotna Ljubljana. Prilagam Mail, ki sem ga naslovil na MOL in Svet četrtne skupnosti Šiška, odgovora seveda nisem dobil.

    2 DEL.

    Sprašujem se, zakaj bi MOL-u meščani sploh plačevali 100 EUR/leto za parkiranje ? Plačujemo davke, plačujemo cestnino, plačujemo vam tople pisarne, mobitele, telefone, računalnike, imate zaposlene strokovnjake, MOL dobiva sredstva iz proračuna za med drugim ureditev pločnikov, cest,..., torej je ureditev cest že plačana in preplačana, kaj torej poleg tega še pričajutete od nas? Kaj naj vam še plačamo? Kaj vam naj še damo ? Če temu ni tako, ali ste to morda pozabili, kdo potemtakem plačuje na primer urejanje pločnikov, zelenic in ostalih površin, ki jih je več kot cest in urejanje njih tudi stane, pa nihče dodatno ne plačuje, kot plačujemo ceste lastniki vozil. Če pa morebiti MOL sredstev, ki so namenska ne porabi za ureditev tistega za kar so namenjena, pa to ni stvar nas meščanov Ljubljane, bi pa moral nekdo odgovarjati za to, če se sredstva ne porabljajo namensko.

    Avto ni noben luksuz, sploh ne avto za nekaj sto EUR-(vsak z avtom za nekaj 100 EUR je revež), kot se nakateri na MOL trudijo prikazati oz. kot bi radi nekateri prikazali, temveč nuja v današnjih sodobnih časih. Je pa vsekakor luksuz zidanje nepotrebnih objektov, ki se jih je v zadnjem času v Ljubljani namnožilo nešteto.

    Sem za ureditev neznosnega stanja parkiranja, nisem proti zaračunavanju parkirnine nestanovalcem in dnevnim migrantom, sem pa odločno proti plačevanju parkirnine meščanov Ljubljane. Seveda MOL z uvedbo parkomatov oz. plačljivih con ne rešuje problema, temveč ga prekanalizira na druga parkirišča, še bolj obremeni druga parkirišča, kjer parkiranje postane še bolj neznosno in zgodba se ponovi. Kar pomeni, da MOL problemov s parkiranji ne rešuje, temveč jih še dodatno povzroča.

    MOL z nameščanjem parkomatov v spalnih naseljih lupi stanovalce Ljubljane in odloča kdo kahko parkira in kdo ne, pod izgovorom izriniti "DNEVNE MIGRANTE" iz parkirišč oz. s izgovorom ureditve neznosnega stanja na parkiriščih meščanom zaračunava dovolilnice za parkiranje. Pri tem izkorišča nemoč meščanov, jih izsiljuje, spravlja v še težji položaj, ker nimajo lastnih parkirišč, niti dovolj denarja, saj se MOL zaveda, da druge izbire nimajo, ker parkirnih mest ni ali pa so predraga. Seveda se bo MOL temeljito potrudila prepričati meščane, kako je to koristno zanje in da je plačevanje dovolilnic ena in edina opcija.

    Ali bo nas meščane MOL kmalu začela prepričevati, das je normalno, da je npr.: dihanje mestnega zraka plačljivo ?

    Pri postavitvi parkomatov in izdaji dovolilnic za parkiranje 100 EUR/leto je 100 % zagotovljena edino pobrana pristojbina za parkiranje meščanov-stanovalcev Ljubljane in je osnovni namen MOL-a pobrati denar od že tako obubožanih meščanov, da bodo parkirali "DNEVNI MIGRANTI" in plačali parkirnino, seveda ni mogoče pričakovati. Torej je jasno, da je nameščanje parkomatov samo z namenom vsakega prebivalca Ljubljane olupiti za 100 EUR/na leto, pri tem pa še jemati pravico, kdo bo sploh lahko zaprosil za dovolilnico za parkiranje. Še bolj sprevrženo pa je zahtevati plačilo dovolilnice 200 EUR za drugo vozilo spet z nekim drugim izgovorom, kar zopet pomeni samo lupljenje že tako obubožanega prebivalstva in nič drugega.

    OdgovoriIzbriši
  10. Nisem iz naselja BS3, vendar redno spremljam vaše težave odkar imate nameščene zapornice in menim, da je zapornice potrebno odstraniti, saj ne rešuejejo ničesar, župan Ljubljane pa zvito namešča parkomate na mikrolokacijah-ulico za ulico, naselje zaa naseljem, da se mu ne spunta celotna Ljubljana. Prilagam Mail, ki sem ga naslovil na MOL in Svet četrtne skupnosti Šiška, odgovora seveda nisem dobil.

    3. DEL

    In da ne pozabim, s kupljeno dovolilnico za 100 EUR/na leto seveda dovolilnica sama ne zagotavlja, da bo imetnik dovolilnice tudi zares lahko parkiral svoje vozilo. Kar pomeni, da je 100% zagotovljeno le plačilo dovolilnice, drugega pa na ta račun ni zagotovljenega popolnoma nič, kar pomeni, da gre samo za pobiranje denarja.

    Pričakujem in najbrž vsi ostali meščani, da MOL, Svet Četrtne skupnosti Šiška, in ostale institucije delujejo v dobro in korist meščanov oz. tisto kar meščani od MOL-a pričakujamo. Konec koncev je mestna uprava zaradi prebivalcev in ne obratno

    Skrajno neprimerno in sprevrženo je, da MOL v teh kriznih časih, ko ni denarja še za najbolj osnovne življenske potrebščine, še bolj privija meščane in jim prazni že tako obubožan družinski proračun.

    Najbrž si sedaj ko tole berete mislite, kako je lahko tale meščan tako nezadovoljen, nehvaležen in predrzen, namesto da bi bil hvaležen, ker mu bo MOL pomagala iz že tako obubožanega družinskega proračuna zapraviti še 100 EUR za dovolilnico, če pa si bo drznil pod okno svojega stanovanja parkrati svoj avto, pa mu bo MOL za nagrado poslala še mestno redarstvo in še dodatno pomagala izprazniti denarnico.

    Ja res je lepo živeti v najlepšem mestu na svetu-Ljubljani, zakoličeni, zaplankani po dolgem in počez, kjer se župan s socialnim čutom in sanjska ekipa na MOL trudi za dobro počutje meščanov z zaračunavanjem parkirnine 100 EUR/leto, ali še bolje 200 EUR za drugi avto, obiskov mestnega redarstva pod okni naših stanovanj, nameščanje obvestil redarstva in izstavljanje položnic.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Se strinjam z vašimi komentarji. MOL-u se letno nabere kar precej sredstev zaradi apatičnih ljudi, ki se ne upajo upreti takemu ropanju. Razjezijo me njihovi komentarji, češ, saj je letni prispevek za parkiranje majhen.
      Malo + malo +malo = veliko
      Še malo, pa bomo res plačevali še zrak, ki ga dihamo!

      Izbriši
  11. Mislim, da je zadnji čas za ustanovitev civilne iniciative z namenom upora zoper samovoljo župana in njegovih "poslov" na škodo meščanov.

    Pismo je vredno javne objave. Samo dvomim, da vam ga bo kakšen časopis upal objaviti.

    Vse dobro vam želim.

    OdgovoriIzbriši
  12. Res je 1., 2. in 3. del. Samo za denar jim gre.

    OdgovoriIzbriši
  13. Pismo, ki sem ga poslal na na MOL in Svet četrtne skupnosti Šiška, je na tej strani v 3 delih, ker ga zaradi omejitve nisem uspel spraviti v 1 objavo. Upam, da ste razumeli, da gre za 1 pismo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Kdor je hotel razumeti, je razumel....

    "Najlepše mesto na svetu" - po meri kapitala in kriminala, ne ljudi.

    OdgovoriIzbriši
  15. Anonimni 8.40 kaj se pa ti oglašaš, verjetno zaradi tega, ker ne moreš več zastonj parkirati na naših parkiriščih, ko se pripelješ v službo v Ljubljano in bi verjetno rad spet ZASTONJ parkiral, takih kot si ti imamo v BS-u poln kufer, ne da nam še eden dnevni emigrant soli pamet, kateri je toliko škrt, da si ob plačani vožnji tudi parkiranja ne zagotovi v Stožicah, marš škrtavš nagravžen.

    OdgovoriIzbriši
  16. 5:08 je očitno še en od tistih, brez družine, prijateljev in znancev, ki bo svoje mesto za parkiranje varoval z vsemi sredstvi.(res ubog po duši) Torej 8.40 bog ne daj, da imaš sorodnike v getu BS3.

    OdgovoriIzbriši
  17. 05:53 Premorem razumevanje za tvoje težave. Razumem tvojo stisko ko ti najemniki tvojega stanovanja zbijajo ceno ker nisi uredil dveh kartic. Go home and fuck yourself Govno!

    OdgovoriIzbriši
  18. 11.05 zadnji stavek, pove vse o stanju tvojega duha.

    OdgovoriIzbriši
  19. 5.53 imam družino, imam prijatelje, živim v BS-u, izredno zadovoljen z postavitvijo zapornic,danes lahko parkiram, kar pred enim letom niti slučajno nisem mogel, zato vedi , parkirišča so od stanovalcev BS-a, ne pa od takih kot si ti, zastonjkar, dnevni emigrant. Me zanima, kako bi ti reagiral, če bi jaz parkiral na tvojem dvorišču?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sram bodi zaporničarje! Na javne ceste ste protizakonito in proti volji večine stanovalcev pripeljali SPL, pokradli denar, stanje na parkiriščih in cestah pa se samo slabša!

      Izbriši
    2. Bravo 5:53 strinjam se s teboj lepo si tega bebca okaral.

      Izbriši
  20. 13.24
    Jaz pa nisem zadovoljen, da imajo zapornice značaj prevarantstva in kraje. Tako kot današnja Slovenija. Ko parkiraš imaš vendarle malo grenak priokus, da te v kolikor nisi član KO, malo vlečejo za nos in se ti smejijo, ko ti kradejo iz žepa. Pa še Slovenija zaradi takšne lopovske miselnosti vse bolj tone. Mene pri zapornicah to najbolj moti. Ali tebe ne?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj tako čutimo v veliki večini. Sami sebi postavljamo dodatne ovire in stroške v življenju.... Več kot 10000 prebivalcev Ljubljane trpi, ker živimo v okolju, kjer vladajo kriminalci.

      Ljubljana je tudi edino mesto na svetu, ki ima stadion in dvorno kar v spalnem naselju. Res načrtovalci tole so vaše neumnosti, kar nihče ne more spregledati.

      Izbriši
    2. 13.24 zanima me če si tudi pripravljen financirati popravila javnih cest v naselju, če boš sam financiral in našel še kakšnega sofinancerja kar imej svoje zapornice. Jaz nisem pripravljen Jankovičevih neumnosti financirat, nisem pripravljen financirati mafijo,ker plačujem že tako previsoke davke.
      Torej napiši koliko si pripravljen plačati in se podpiši z imenom in priimkom.

      Izbriši
    3. Ne verjamem, da bo 13.24 na zastavljeno vprašanje odgovoril. On samo "naklada".

      Izbriši
  21. Ravno pripeljal domov v BS3, ura 19,30 parkirnega prostora zadosti, v Stožicah pa 15900 ljudi, že zaradi takih dogodkov se je izplačalo 40.- EUR-ov letno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaradi takih dogodkov bi zadostoval okrepljen nadzor nad prometnimi razmerami trikrat na leto po tri ure, ne pa protizakonito zapreti javne ceste in več tisoč stanovalcem kršiti temeljne človekove pravice.

      Izbriši
    2. 14. junij 2015 10:36
      Ne strinjam se. Zapornice predstavljajo protizakonitost, izsiljevanje, krajo, itd. Na poštenosti in spoštovanju prava temelji država. Dati na tehtnico na eni strani parkiranje, ki ga omenjaš, na drugo stran tehtnice pa pravno državo. Zame to drugo močno pretehta. Ne smemo gledati ozko, glejmo širše. Nepravu moramo reči povsod NE. Saj zapornice lahko ostanejo, vendar na pošteni osnovi. Če je država pravna potem državljani povsod pridobimo: na nivoju sodstva, šolstva, zdravstva itd. Zaradi tega bolje živimo. Če pa podpiramo MISELNOST, ki je vgrajena v naše zapornice pa nove lopove še spodbujamo, da še na drugih področjih izsiljujejo in kradejo. Bolj enostavno ne znam razložiti svojih stališč. Zapornice DA, vendar na pošteni osnovi. Trenutnim zaporničarjem pa reči NE HVALA KRIMINAL.

      Izbriši
  22. 10.47, imaš popolnoma prav - povečati nadzor ob občasnih posebnih dogodkih v Stožicah, ne pa tega, kar se dogaja tu že več kot pol leta!

    OdgovoriIzbriši
  23. Napaka. Ne trikrat na leto, ampak na slabih pet let enkrat takšna množica (podatek iz javnih občil).

    In če vemo, da so imeli pred, proti zakonito zaprtimi javnimi cestami, redarji ob dogodkih strogo prepovedano ukrepanje v naselju, je vse jasno.
    Danes, recimo, je bila celo ulica, ki med polji vodi do Hipodroma, zaplankana z gumami in trakovi (JP LPT).

    Pokvarjenci iz KO, vedno znova lajnajo o nemotenem parkiranju, hvalijo sami svoje umotvore na blogu in neumno verjamejo, da bo stokrat napisana laž postala resnica.

    Nič pa ne pišejo o protizakonito postavljenih zapornicah, ki so naselje spremenile v geto z gestapovskim režimom, o ogrožanju in izsiljevanju sosedov.

    Krimninal je kriminal in kriminalci so kriminalci. Noben cilj, tudi če bi imel pošten namen (kar v tem primeru ni), ne more opravičiti mafijskih dejanj kriminalne združbe KO..

    OdgovoriIzbriši
  24. 10:36 te podpiram.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Podpiraš početje SPL & KO proti zakonom in proti volji večine stanovalcev?

      Izbriši
    2. 11:46 Ne nasedaj provokacijam "gospoda vejice", člana KO, ki vedno podpira sam sebe.

      Izbriši
  25. Kako te ni sram 11.15

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 11.15 je povedal resnico. Zakaj bi ga moralo biti sram govoriti kar je res? Kaj pa praviš na 11.20?

      Izbriši
    2. Anonimni 14.09
      Naj bodo zapornice, ampak šele po tem, ko bodo zakonite. Režim zapornic v BS 3 pa je protizakonit in ga je treba ukiniti, ker zaradi njega SPL in KO več tisoč stanovalcem kršita temeljne človekove pravice.

      Izbriši
    3. Kakorkoli obrnemo zapornice v prihodnje, tam kjer stojijo danes, ne bodo stale, pa če se KO in privrženci še tako močno repenčite.

      Zgodba bo dobila v nekaj mesecih širšo dimenzijo. Zapornice kršijo namreč tudi ustavne pravice marsikomu, ki ne stanuje v naselju. Z nekaterimi sem govoril, ki že razmišljajo o novih tožbah - člani KO lahko pričakujte grenko življenje.

      Izbriši
    4. 01:47
      "Zapornice kršijo namreč tudi ustavne pravice marsikomu, ki ne stanuje v naselju." Se strinjam in sprašujem, zakaj bi morala za dostavo do bloka plačevati, če pa je vožnja po javnih cestah ustavna pravica.

      Izbriši
    5. Pa ne samo do bloka... v naselju je cel kup podjetij, ki so nastala v pogojih in pod pogoji javno dostopnih cest. Z zapornicami na vstopu v ulico jim je omejeno ali celo preprečeno normalno delovanje. Stroški in omejitve (čas) pa so neopredeljeni tudi v prihodnje.

      Izbriši
  26. Kje si našel to številko.5 še ne pomeni tisoč.Halo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Halo, gospod vejica, koliko pa je stanovalcev v BS 3? Dobro jutro!

      Izbriši
  27. Meni pa v tej zgodbi z zapornicami ne gre v glavo ta KO. Je kje kak dokument (recimo zapisnik), kje in kdaj so bili njegovi člani izbrani in kdo jih je izbral? Če pa zastopniki v KO nimajo jasno razvidnega veljavnega mandata s strani stanovalcev, kako je mogoče, da sploh lahko delujejo in formalno zastopajo naselje ter v imenu stanovalcev sprejemajo in izvajajo tako pomembne zadeve, z raznoraznimi posledicami za stanovalce? Ena od vpijočih posledic je na primer ta, da kar naenkrat ni več nihče zadolžen za redno vzdrževanje cest v naselju (recimo zimsko pluženje).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pluženje je minimalen problem. Na puhovi so na cesti luknje. Kaj pa zdaj? Bomo čakali, da cesta razpade, ali bomo sami krpali?

      Karse formalnih zadev tiče, člani KO so tukaj bolj "bogi". Njih te "drobnarije" ne zanimajo.

      Izbriši
    2. 01:15

      Vse to zanima tudi mene. Pa tudi, če bi jih izbrali predstavniki NO, nimajo mandata, ker imajo predstavniki NO mandat samo za nadzor upravnika posameznega bloka.

      Izbriši
  28. Če status članov KO pravno-formalno ni jasen in urejen ter so v tem pogledu bolj "bogi", zakaj jim to početje sploh dovoljujemo? Ali pa se zavedajo, da je njihova moč prav v znani in že velikokrat potrjeni pasivnosti in vdanosti v usodo večinskega dela prebivalcev Slovenije, ki (razen izražanja svoje jeze in nestrinjanja z besedami) vdano požiramo vse protizakonitosti in sranja, ki se dogajajo okrog nas.

    OdgovoriIzbriši
  29. Ja,ja na Puhovi ste dosti trije za popravilo cestišča,ha,ha.........

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Katere tri imaš v mislih...? No napiši ti vsevednež.

      Če sedaj ne napišeš s čimer se hvališ, boš s tem dokazal, da samo otresaš in pojma nimaš zakaj v celotni zadevi sploh gre!!!!

      Izbriši
    2. O čem ti to, 02.18?

      Izbriši
    3. Pametnjaković 02:18 se je usral, ko je potrebno odgovarjati na konkretna vprašanja. Poznamo vseznalce, ki v osnovi ne vedo niti tega, kaj vse s položnicami plačujejo.

      Izbriši
  30. Sklicana je 8. seja Mestnega sveta MOL, dne 6. 7. 2015.

    Torej, poleti, ko bomo mi večinoma na počitnicah in odsotni, v času, ko je pozornost prebivalcev Ljubljane manjša, bodo sprejemali na MOL tudi nekaj nujnih zadev in to po hitrem postopku. Več:
    http://www.ljubljana.si/si/mol/mestni-svet/seje/2014-2018/96980/detail.html

    OdgovoriIzbriši
  31. Se strinjam z 02:18

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ???

      S čim se pa ti strinjaš?

      A že spet s samim seboj? Ha, ha, ha,...

      Izbriši
    2. Jaz se pa ne strinjam z 02:18. Samo tolk, da se ve!

      Izbriši
  32. Jap. Pravilno ugotavljaš Anonimni16. junij 2015 03:42.

    Dogaja se tole :"Janković močno širi območje parkirnin"
    http://www.zurnal24.si/zoran-jankovic-parkiranje-ljubljana-mol-cona-cone-placilo-cena-obmocje-obvoznica-clanek-251872

    OdgovoriIzbriši
  33. Oči Zoki služi s parkomati,
    sine Jurčej s stebrički,
    mi pa financiramo.

    Do kdaj še?
    Kaj bo treba, da gremo na ulice?
    Včasih so takšne osebke namakali v Ljubljnici.

    Čas je da počistimo naše mesto nesnage.
    Mariborčanom je uspelo.
    Kaj še čakamo?
    Bomo večno Zokijeve "kasice prasice"

    OdgovoriIzbriši
  34. Prebbral sem
    http://www.zurnal24.si/zoran-jankovic-parkiranje-ljubljana-mol-cona-cone-placilo-cena-obmocje-obvoznica-clanek-251872 in odgovore in ugotovil spet enako zgodbo, kako nakateri podpirajo župana. Do sedaj so parkirali zastonj, sedaj bodo pa plačevali, čeprav se razen plačevanje ne bo spremenilo čisto nič, ker je enostavno premalo parkirnih prostorov.

    Prilagam komentar enega od komentatorjev:

    Janković sem, Janković tja! Živim v zgornji Šiški na kvadratu Ob žici in Kogojeva. Na stran Špar, na stran premajhno parkirišče (slabo planiranje), velik problem so "migranti" ki se pripeljejo iz Gorenjske, pustijo avto na "našem" brezplačnem parkirišču in se vsedejo na enko na Celovški do centra. Torej, se absolutno strinjam z plačljivim parkiriščem, ne bo me pobralo tistih 100 eu na leto. Mimogrede, "imamo" tudi parkirno hišo (cca 400 parkirnih mest), privatnik je gradil, privatnik je propadel, bankam se pa kratkomalo šmirgla. Parkirna hiša sameva (je prazna), najem je (baje) mesečno 90 eur, nikjer nekega obvestila, nakup parkirnega mesta je pa neumnih 18.000 eur??!! Skratka, slovenceljska banana država, spodaj pa krakate o "zoranu jankoviću=parkininarju". Ni nam pomoči!!!

    Kakšna je volilna baza Zorana Jankoviča in kdo so pravzaprav osebki, ki ZJ kujejo v oblake?

    Tudi če bi bi v program zapisal, da se bodo npr. vrtci podražili za vsaj 100%, bi volilna baza ZJ to podprla, se zbrala pred magistratom, tulila, da kakšen genij in menedžer je in padala v nezavest. Tukaj se kaže ZARUKANOST slo volilvec in mentalno zdravje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tezo o zarukani volilni bazi Jankovića bomo lahko kmalu preverili še v Fužinah. Če se tamkajšnji prebivalci ne bodo zbunili zaradi plačljivega parkiranja sredi naselja, je teza pravilna.

      Izbriši
  35. Si pa res neozdravljivo bolan 08:54!

    OdgovoriIzbriši
  36. In to napiše samooklicani osebek iz pokvarjene druščine KO.

    OdgovoriIzbriši
  37. 8.54 daj si jih v okvir in obesi na steno in se izživljaj ob pogledih na nanje, nas pa pusti pri miru, ti ljudje so naredili več dobrega v pol leta za stanovalce, kot ti v celem življenju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. res je! samovoljno prisiliti sosedje, da porabijo 380.000 eur za 4 zapornice katere ne rešujejo nič, je res velika reč. Da ne bomo pozabili neverjetno pozitivnih učinkov prisilnega sklepanja pogodb z hudičem (SPL).
      mislim kaj bi mi brez tega.

      Izbriši
    2. 02:40 Pa kdo ti kaj hoče?

      Nehaj že brati bloge, ki ti grenijo življenje. Nihče ti nič noče in te pusti pri miru. Ti stalno težiš in se repenčiš na tem blogu. Nihče te ni vabil, da karkoli prebereš ali zapišeš. Sam si to izbral in sam si to delaš.

      Pojdi v svojo nirvano in dopusti, da imamo mi, ki smo v veliki večini, povsem drugačno mnenje o zapornicah in ljudeh, ki so jih postavili.

      Izbriši
    3. 02.40, najbrž si štoser in se samo hecaš. Tvoj zapis o "dobrem" namreč vzbudi v človeku pravcati krohot.

      Izbriši
  38. Veliki večini, malo morgen.

    OdgovoriIzbriši
  39. 02:40
    Problem imaš, ker ti in podporniki KO ne razumete osnove matematike
    Če je parkirišč 1000, kandidatov za parkiranje pa 2000 oz. ti ne pomaga nobena zapornica in plačevanje, oz. gre samo za bogatenje določenih na račun stanovalcev.
    Ampak zabitih, ki ne razumejo osnovnošolske matematike ni samo v BS3, so tudi v drugih naseljih, kjer menijo, da plačevanje reši problem parkiranja.


    Sory, z vami ne gre drugače, kot da se postavim na vaš nivo, pa še vedno ne boste razumeli:

    Kako na 1000 parkirnih mest, kjer posamezno parkirno mesto ustreza gabaritom enega vozila parkiraš 2000 avtomobilov ? Ali še bolj preprosto: kako v sod ki ima prostornino 1000 litrov spraviš 2000 litrov ? Nerešljivo ane, četudi nekomu plačaš, da trdi drugače.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako ne? Evo, plačaj meni 100 eur na leto na kartico pa bo.
      Jer ja sam Zoki Kral!

      Izbriši
    2. Škoda časa, da se prepričuje osebo kot je 02:40, ki je plačana iz prihodka zapornic. Ta je namreč ali iz KOja ali iz SPLa. Je dežurni tukaj vsak dan in njegova naloga je da sporoča centrali, kaj se tukaj piše ter po potrebi kaj na hitro odpiše, da malo pokvari vsebino, ki je sicer poenotena.

      V veliki večini smo proti zapornicam!!!!!!!!!!!

      To je podobno kot je bilo v prejšnjem režimu. Saj veš UDBA pa to.

      Izbriši
  40. Daj 04:53 teb se je tud odtrgalo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja bi se dalo debatirat. Nekateri smo namreč prav nasprotnega mnenja, s tem, da so nekateri odtrgani že vsaj nekaj let (na primer KO and company)

      Izbriši
  41. 02:40 mislim da te 08:54 ni in ne more razumeti dobr si povedal.

    OdgovoriIzbriši
  42. Kdo, pri zdravi pameti, še verjame, da ni v ozadju rušenja Olimpijskega komiteja, užaljeni kandidat za predsednika, ki mu veliki met, da bi se po legalni poti zavihtel v sedlo (kljub "velikemu trudu"), ni uspel.

    Vzorčen primer delovanja oblastnikov: "Če ne gre z lepa, bo šlo z grda".
    Kako dolgo še?


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Podobno je s tožbo dua Senice-Kresal proti Bojanu Požarju. Vztrajala sta, dokler se ni eno izmed sodišč le vdalo in začelo postopka:
      https://www.dnevnik.si/tag/Bojan%20Po%C5%BEar
      https://www.dnevnik.si/1042715339/kronika/protestnike-scuval-proti-senici-in-kresalovi

      Izbriši