sreda, 20. maj 2015

Starejši sosedje

Na temo nekaj negativnih komentarjev, ki smo jih na blogu zasledili na temo starejših sosedov želimo napisati naslednje:

Zoper kriminalu se tukaj borijo stari in mladi in levi in desni, črni, rumeni in beli in tisti ki se imaju za čefurje in tisti, ki se imajo za avtohtone Slovence tisti ki slabo vidijo in tisti ki vidijo pefektno, sosedje v invalidskih vozičkih in tisti, ki tečejo kot gazele.

Proti kraji se ne borijo le tisti katerim se ne da, ali tisti kateri se s krajo strinjajo. Ostali so se organizirali in se bodo potrudili prisiliti sistem, da boste kaznovani za tisto kar ste naredili.

lp
Uporniki

135 komentarjev:

  1. "Ostali so se organizirali in se bodo potrudili prisiliti sistem, da boste kaznovani za tisto kar ste naredili."

    Žal moramo ugotoviti, da se sistem ne da prisiliti v nekaj, česar kritična masa sosedov ni pripravljena zavreči. Zelo preprosto povedano:
    a) Če sosedje ne bi plačevali za kartice, bi zapornic nikoli ne postavili!!!
    b) Če sosedje nehate plačevati letno med 40 - 100 Eur se bo obratovanje zapornic nehalo.
    c) Če se kritična masa sosedov odločno upre zapornicam bodo nehale obratovati že jutri

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dejstvo je, da je podpisovanje pogodbe izsiljeno in da je pogodba nična (nikoli ni pričela veljati). Zato bodo zapornice padle.

      Velikost kritične mase vpliva samo na to, kako hitro se bo to zgodilo. Ta čas merimo v mesecih, ne v letih.

      Izbriši
    2. 20. maj 2015 04:29
      Že večkrat sem, tudi pred kratkim, vprašal zaporničarje (KO) KAM GRE RAZLIKA med dejanskimi stroški in vplačili? Razlika je približno 20-kratna. Pa ne dobim odgovora. Torej kam gre razlika?
      Vsak normalen ne bi tega vplačal, če ne bi bil prisiljen-izsiljen.....
      KAM GRE RAZLIKA med cca. 5000 eu in 100.000 eu?
      Če bomo pa plačevali po 100 eu/leto bo razlika še večja. cca. 5000 eu in 250.000 eu.

      Izbriši
    3. Izsiljeno podpisovanje ali ne to je sporno vprašanje? Niče ni nikogar dejansko v nič silil in to je dejstvo. Nekdo je zgolj preprečil z zapornicami dostop do naselja preko 4 javnih cest in podal ponudbo. Naredite še vi to in poizkusite s svojo ponudbo prisiliti sosede v podpis. Postavite svoje zapornice pred njihove. Ali mislite, da boste uspeli?

      Izbriši
    4. 23:11
      To je res. Lahko bi bili orto uporniki in parkirali kje drugje. Si na ta račun poslabšali kakovost življenja za nekaj mesecev let. Zakaj? Za 100 Eur/letno.

      Izbriši
    5. Nekdo je zgolj protizakonito preprečil uporabo javnih cest v BS3. Da gre za izsiljevanje, res ni dvoma. Kdor ne plača, mu SPL protizakonito blokira anonimno uporabo teh cest.

      Ponudba SPL ni bila v duhu svobodne gospodarske pobude, ampak ravno nasprotno, saj je bil SPL na protizakonitost opozorjen, še predno je pričel aktivno izsiljevati stanovalce v podpis protizakonite pogodbe.

      Predlog, da bi uporniki storili enako kaznivo dejanje na javnih cestah in se spustili na nivo Jankovićevega KO, pa bomo zapisali v dnevnik "Milijon zaporničarskih neumnosti v BS3".

      Izbriši
    6. 02:15
      Ne vem na čem baziraš svoje trditve, saj nimaš nikakršne sodne odločbe ali sploh kakršnekoli uradne potrditve tvojega razmišljanja. Vse kar navajaš je lahko res. A vse to bodo pokazali šele dolgiiiii postopki.

      Kaj pa do takrat? Do takrat pa naj "se slikam" pred zapornicami?! Pregovor pravi: "najboljša obramba je napad". Tvoji poizkusi, da bi motiviral kritično maso sosedov za konkreten neposreden upor, so sicer zakoniti, a so za veliko večino sosedov prepočasni in ... to ti je najbrž tudi že dolgo jasno, neuspešni. Zapornice žal stojijo in nas dušijo.

      Izbriši
    7. Bom uporabil analogijo, da je KO naročnik umora, SPL pa morilec: če si priča umoru, policist pa ti pove, da ni bilo umora, saj še nihče ni bil obsojen, zaradi odgovora tega policista prav gotovo ne boš kar naenkrat začel verjeti, da je morilec nedolžen.

      Obramba upornikov proti SPL & KO je premišljena. Niso več nasedli inšpektorjem in policistom, ki so zavajali, da je v tem primeru prava pot za zaščito pravic civilni spor, ampak zahtevajo ukrepanje od uradnih organov, ki so za to pristojni.

      Do takrat se lahko zaporničarji slikajo pred zapornicami, ampak inšpekcijski postopki ne stojijo. Prav zato, ker zapornice celotno sosesko dušijo, je nastala kritična masa za učinkovit upor. Zadeva se očitno že premika v prid zagovornikov pravne države.

      Izbriši
    8. Anologija, ki jo omenjaš ni prava. Umor se sankcionira po KZ in je jasno opredeljen v njegovem 116. členu. Če bi nekdo vsakega, ki zavije z Vojkove umoril, sem prepričan, da policija to ne bi tolerirala. Kje v KZ imaš postavitev zapornic? Kakšne sankcije so za to predvidene?

      Nisem trdil, da so v KO in SPL nedolžni. Gre predvsem za to, da so postopki predlogi in naše trpljenje postaja neznosno.

      Izbriši
    9. Glej čl. 310, samovoljnost

      Izbriši
    10. Tudi v KZ je početje SPL opredeljno kot kaznivo dejanje.

      Analogijo sem uporabil zaradi dvojega: ker se policija dejansko izogiba pristojnosti, ki jo ima neposredno po Zakonu o cestah, in ker je en KO-jevec na tem blogu opravičeval početje SPL z izgovorom, da počne samo to, kar mu naroči KO.

      Ni pa smiselno analogije (velja na splošno za retorične analogije) gnati predaleč, saj to ponavadi govori o tem, da je sogovornik ne razume.

      Izbriši
  2. Ajde prekini več jednom stalno jedno te isto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ker pravna država v Sloveniji slabo deluje, KO pa v BS 3 s pomočjo Jankovića in SPL ropa stanovalce, bo treba v boju za temeljne človekove pravice še večkrat povedati eno in isto.

      Izbriši
    2. 13:51
      Kaj sploh bereš ta blog, če ti ni všeč? Pojdi in si oglej spletne strani:
      http://www.mp.gov.si/si/o_ministrstvu/ursiks_organ_v_sestavi/zavodi_za_prestajanje_kazni_zapora_in_prevzgojni_dom/zpkz_dob/

      Tam boš našel koristne informacije zase in svoje prijatelje...

      Izbriši
  3. Res je, treba je povedati. A žal je premalo, če se pove le na tem blogu, drugje ( pri pristojnih organih, ki odločajo) pa so sama gluha ušesa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ni premalo in sploh ne drži, da so sama gluha ušesa. Si pač moramo priznati, da v Sloveniji tovrstne zadeve potekajo počasi, ampak pridejo na vrsto...

      Zato samo pogumno naprej... z glavo pokonci... ker pravica je na naši strani.

      Se strinjam s tistimi, ki so mnenja, da je potrebno takoj ustaviti pritok denarja na SPL. To bo pomenilo isto kot za rožo, ki jo nehaš zalivati - začela bo veneti in na koncu odmrla.

      Izbriši
  4. Naslednje leto plačam 40.- EUR brez, da bi trznil z očmi, tako kot lehko letos parkiram, nisem že dolgo let nazaj.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz nimam nič proti, da si ti budala ker hočeš mafiji plačati 40 EUR namesto 4 EUR. To je pač tvoj žep in v njega ne posegam.
      Problem je, da ti posegaš v mojega.

      Izbriši
    2. Naslednje leto bom zahteval vračilo vsega že plačanega denarja.

      Izbriši
  5. Vam protizaporničarjem je važen samo denar pa naj bo to 10.- ali 40.- Eur boste zganjali piz....je, vam ni nič pomembno, da se danes bolje parkira, eno in isto gonite EURi, EURi,EURi, vse ostale argumente gladko preslišite, tako delajo ljudje, kateri mislijo, da velja samo njihova resnica, pa ni tako, na vašo žalost.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa seveda je hiša lepša, ko jo na frišno pobeliš.
      Vprašanje je le ali ta namen opravičuje da boš ropal sosedov.
      Zrihtajte zadevo legalno in vas noben ne bo zajebaval. MI NIMAMO NIČ PROTI ZAPORNICAM IMAMO VELIKO PROTI KRAJI!

      Izbriši
    2. Nismo mi protizaporničarji, mi smo protikriminalci.

      Izbriši
    3. Pi...je delajo člani izmišljenega KO, ki mislijo, da so pametnejši od celotnega BS3 in da lahko s podporo MOL celotno sosesko tudi v nedogled izsiljujejo. S tem so celotnemu BS3 povzročili ogromno škodo, ne samo zaradi izgube denarja, ampak zaradi izgube zaupanja in časa.

      Pravljice o parkiranju prihranite za čas, ko bodo sanirana parkirišča. Z zapornicami, ki problema parkiranja ne rešujejo, se stanje samo slabša in slabša. Nenazadnje smo zaradi zapornic izgubili že pet let, namesto da bi reševali problem parkiranja.

      Stanje v BS3 sicer še dolgo ne bo urejeno, saj sta Janković in Gjura na račun stanovalcev sklepala kravje kupčije. Lukin pa je v dogovorih z Jankovićem in Gjuro dosegel samo to, da je celotno naselje potegnilo kratko.

      Izbriši
    4. Anonimni21. maj 2015 03:16 me veseli, da tebi denar ni pomemben. Očitno si zelo premožen. Žal mnogi pač nismo in nam je pomembnih 100 Eur.

      Pa da ti bo jasno ni samo denar je še marsikaj drugega. So tudi drugi argumenti, ki si jih pa TI gladko preslišal. Verjetno niti ne veš za vse težave s kvotami ur, ki jih imamo ali pa ko stojimo v kolonah, ko čakamo, da se zapornice odprejo. Da ne govorimo o trditvi, da se bolje parkira!!!! Pride že enkrat ob 22:00 na parkiriščein mi pokaži kje naj parkiram!!!! Provokator si en navaden provokator, ki ti ni prav nič jasno kaj pomenijo zapornice za nas aktivne državljane, ki moramo dnevno tudi do 10 in večkrat preko teh tvojih zapornic. In skoraj vsakič je ob konicah, ko se ti najbolj mudi, tam pred zapornicami nek kombi, tovornjak ali kaj podobnega, ki tam čaka, da se ga bo kdo usmilil in mu odprl.

      Koliko bo odškodnina za porabljen čas, ko moraš stati v koloni, da prideš v naselje do svojega podjetja, stanovanja, garaže ali da ujameš službo, dejavnost,...? Kolikšna bo odškodnina za zamude, ki nam jih zapornice povzročajo?

      Izbriši
  6. Ljubči, če bi se toliko angažirali v sanacijo parkirišč, bi bila ta že sanirana, tako kot s ob Reboljevi in Vojkovi,zato ne meni tralala anonimni 3,32, samo zmeniti se je potrebno, tako kot so se sosedje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za 260+120 = 380 tisoč! evrov bi posaniral vsa parkirišča in še kupil naredil nova čez cesto ob Vojkovi.
      Le da je potrebno krasti in ne kaj narediti.
      To kar ste vi naredili ni sanacija ampak dobesedno poskus metanja peska v oči sosedom.

      Izbriši
    2. 4.23
      Dogovoriti se je treba, seveda, ampak ne tako, da svojo dušo prodaš hudiču (Jankoviću, SPL in KO). Če se jim prodaš, boš na koncu izgubil vse: dušo in obljubljeno nagrado.

      Izbriši
  7. Lej anonimni 4.23 jaz nič ne kradem, nisem prodal duša hudiču, sem samo navadni uporabnik parkirišča in stanovalec BS3, nisem v odboru, povem pa, da mi je sedanja ureditev dobra in si za 40.- EUR ne dam luknje v koleno, tako da ne zmerjati vse po vrsti,z odborom nimam nič, samo dober dan, toda tebi je to težko razumeti, da se tudi običajni stanovalci BS oglašamo in smo zadovoljni z zapornicami.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi prodal duše hudiču??
      Poglej kaj piše v pogodbi, ki si jo podpisal? Neomejeni stroški v korist SPL. Neomejeni stroški v korist odvetnikov... Zelo slaba ideja...

      Izbriši
    2. 5.07
      Ni razloga, da ste užaljeni, če pa tukaj žalite in etiketirate. Ne, upornikom ne gre samo za denar, kakor nas napadate!

      Gre nam za pošteno in pravično ureditev, za katero je odgovorna MOL, ki jo že bogato financiramo z visokimi občinskimi prispevki. Zdaj pa je MOL preko SPL & KO protizakonito zaprla občinske ceste, na katerih smo prisiljeni plačevati protizakonito mitnino, povrhu pa MOL občinskih cest v BS3 noče več niti vzdrževati niti plužiti.

      Zapornice problema parkiranja v BS3 ne rešujejo, pa če vi osebno stokrat lažje parkirate. Večina stanovalcev BS3 zaradi zapornic nič lažje ne parkira, ampak jim povzročajo le dodatne težave. Zato gnev proti zapornicam narašča.

      Če vam zapornice ustrezajo, vas nihče ne sili k ničemer. Ste pa na tem blogu argumentirano obveščeni, da so zapornice protizakonite in bodo kot take padle. Po tem ne hodit sem jokat, da je kdo zaustavil protizakonita in škodljiva dejanja SPL in KO, saj se boste na ta način pokazali le kot zagovornik kriminalcev. Do takrat le po svoji volji uživate v svojem simptomu.

      Izbriši
    3. Enostavno... ti ne verjamem. Ker, če si navadni uporabnik parkirišča in stanovalec BS3, potem se z avtom tudi voziš. in če se voziš potem je nedvomno, da se moraš pred zapornico ustaviti. Torej ti omejujejo tvojo po ustavi zagotovljeno svobodo.

      In ni samo 40 Eur... ampak je bilo prej že 100 Eur in bo še in še v prihodnje (+vzdrževanje, obratovanje cest, obratovanje in menjava materiala za zapornice,..). Po sicer neveljavni pogodbi si lahko izmislijo skoraj kakroli. Upam, da si razmel kaj ti pišem?

      Malo razmišljaj širše in poglobljeno, pa boš morda postal to za kar se imaš. Trenutno tvoje mnenje bolj kaže na to, da si zaveden in precej naiven v svojem razmišljanju.

      Izbriši
    4. SPL temu ptičku ne omejuje po ustavi varovane svobode, ampak si jo z veseljem kar sam. In uživa v svojem simptomu. Počuti se nadvse svoboden, ko svobodo krati drugim. Od takega primerka ni smiselno pričakovati, da bo razmišljal širše in poglobljeno.

      Izbriši
    5. 05:07 Me zanima če si tako zadovoljen ali si pripravljen poleg previsokih davkov in poleg previsoke cene kartice, prispevati še neomejene stroške za popravilo javnih cest in ostale infrastrukture v naselju. Če si, potem pa te stroške plačaj še za tiste, ki morda niso v vsega tega sposobni plačati, pa si jih s svojim podpisom prisilil v to.
      Pa o svojih dejanjih v miru razmišljaj še naprej in bodi zadovoljen sam s sabo!!

      Izbriši
    6. 05.07, ali tebi je potemtakem logično tudi to, da se je MOL odrekel skrbi za vzdrževanje cest, ki so za zapornicami (recimo zimskemu pluženju cest v naselju)?

      Izbriši
  8. Ja valda se moram ustaviti, samo to ustavljanje mi vzame največ 5 sekund, če si organiziran in imaš kartico v roki, odprto okno, ne stojiš pred rampami in ne delaš gužve več kot je potrebno, drugače sem pa svoboden kot ptička na veji, meni to 5 sekundno ustavljanje ne krati svobode.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ta sistem, ki je sedaj v veljavi je popolnoma nevzdržen in ga je treba takoj odpraviti.

      Izbriši
    2. Ne delaj se neumnega no 8:38. Pišeš kot, da si z drugega planeta prišel. dejansko nas podcenjuješ in nas imaš za norce ali kaj?

      Kakšnih 5 sekund no? Stojiš v koloni za kombijem ali kamionom ali obiskovalcem, ali ... stojiš in ne moreš mimo!!! Lahko mahaš s kartico kolikor hočeš, ampak pred teboj je kolona!

      Izbriši
  9. Morda pa je človek 08: 38 pravkar spuščen iz zapora - pa ima občutek, da je svoboden.
    Najbolje, da se tja tudi vrne!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ko slišiš argumente, začneš pa žaliti, tipično za ljudi tvojega kova, kateri mislite, da imate samo vi prav.

      Izbriši
    2. Katere argumente? Da je super plačati pol milijona evrov ko te izsiljuje mafija?
      Ti kar plačaj, jaz nimam nič proti. K sreči še vedno imamo policijo in sodišča. Zapornice bodo seveda umaknjene, denar sosedov, ki ti jih je uspelo prepričati, da ti plačajo, ostal na računu SPL, ti in tvoji prijatelji ga boste razdelili.

      Izbriši
    3. Anonimni21. maj 2015 12:41
      Kakšne argumente pa? Kaj imaš v mislih? Res ne razumem katere argumente si naštel, ki govorijo v tvoj prid.

      Izbriši
  10. 02.02 tako je in se s teboj strinjam pa ne samo jaz mislim da nas je kar 90%.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz pa mislim, da se nas 99 % strinja, da naslednje leto zahtevamo ves denar nazaj.

      Izbriši
    2. 10:02 eni imate pa res očitno preveč denarja in hkrati še vedno polpreteklo (socialistično?) miselnost... Enostavno ne razumete in niti nočete razumeti, da vas kradejo, izkoriščajo, na silo omejujejo vaše osnovne pravice. Kot, da si želite, da gospodarje?!

      Res ste in hočete ostati hlapci na svoji zemlji.

      Izbriši
    3. Dr Alojz Ihan: ... Globlji razlog je samoponiževanje hlapca: češ, nezahteven sem, dragi Gospodar, poglej, kako lahko me je vzdrževati, kakršnokoli govno mi podtakneš, z vsem sem zadovoljen. Temu slinjenju strokovno pravimo slovenska skromnost.....

      Izbriši
  11. Tudi tisti, ki imajo veljavne kartice, imajo občasne težave pri prehajanju rampe zaradi zastojev, ki nastajajo ob rampah (prometne konice, pa ko komu iz teh ali onih razlogov zataji kartica, itd). Prav tako je slišati, da pogosto delajo zastoje obiskovalci, ki pred rampo čakajo, da jim kdo odpre - procedura z odpiranjem obiskovalcem je sploh nekaj posebnega in apriori ovira vsakogar, ki stoji za takim obiskovalnim avtomobilom, saj je kljub svoji kartici prisiljen čakati, da avtu pred njim nekdo od doma dvigne rampo.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kaj kuriš 05.04 še nikoli nisem imel težavo s parkiranjem pa prihajam domov od 21.00-22.00 na Maroltovo in prosim da ne mečeš vse v en koš imaš pa izgleda ti težave sam z seboj.L.P.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potem si pa res osamljen v svojem košu. Velika večina nas je namreč v košu z 5:04. Ali imaš garažo?

      Izbriši
    2. Seveda, če se voziš s kolesom.

      Izbriši
    3. Morda je pa zgolj sprehajalec...

      Izbriši
  13. Jaz pa prihajam domov po 20h in imam vedno težavo z parkiranjem, tako da 7.04 tvoje pisanje ne drži.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Res je.

      KO se bo moral sprijazniti z dejstvi, ki so dokazljivo preverljiva vsak trenutek. Zapornice bodo morale obratovati pod drugimi pogoji, ki bodo sprejemljivi.

      Izbriši
  14. V naselju BS3, je tako, kot drugod po Ljubljani. Čez dan je prostora za parkiranje dovolj, kasneje, ko pridejo zaposleni iz služb, je pa že druga pesem. Vsak, ki trdi drugače laže in zavaja z namenom preusmeriti pozornost iz nezakonito zaprtih javnih cest na problem parkiranja.

    Težave s parkiranjem so in bodo - z zapornicami, ali brez njih.
    Zaprtje javnih cest je mafijsko dejanje. Težave, ki jih zapornice povzročajo stanovalcem naselja, pa so praktično vsakodnevne: vozila medicinske pomoči, serviserji, dovoz hrane, taxi, nedelovanje kartic, telefonsko odpiranje.....ni, kar ni....in vsem je skupno eno - oviran dostop v naselje (vse zgoraj našteto videno na lastne oči).
    BS3 je spremenjen v geto, kjer skupinica kriminalcev izsiljuje sosede in jim vsiljuje svoj poseben režim bivanja in plačevanja storitev. Tistih in takšnih storitev, ki so za vse ostale prebivalce Ljubljane brezplačne.

    Ko bo mafijsko gnezdo BS3, ponovno spodobna, poštena soseska, ko bodo zapornice iz javnih cest umaknjene in bodo služe vzdrževanja, ponovno opravljale delo, za katrerega so zadolžene in plačane, ko bodo, akterji, ki so krivi za vse slabo, kar se nam sedaj dogaja, za svoje početje kaznovani, bo čas, za premislek kako naprej,v dobrobit stanovalcev in ne v korist kriminalcev, ki nas zdaj ropajo in s svojimi dejanje vsakodnevno "posiljujejo".

    Čas deratizacije soseske se nezadržno približuje.












    OdgovoriIzbriši
  15. 08:26 škoda te je da preživljaš teške trenutke z nami v Bs3 prav smiliš se mi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svoje "usmiljenje" lahko izrazite kar celotnemu naselju BS 3, saj so nam zaradi zaradi zapornic kršene temeljne človekove pravice.

      Izbriši
  16. A se ve kdo nas je zastopal na kavici pri županu? Je bil to videotekar, najpametnejši softić, podmladek mestnega odbora SDS ali dobrotnik, ki se bori za klasično družino in svobodo nedolžnih Janezov s hranilnimi vlogami v daljnih deželah?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ????

      O čem ti to? Če hočeš kraj povedati se izogni šifram...

      Izbriši
    2. Za Anonimni 0.00

      Na kavici pri županu nas ne more nihče zastopati, ampak lahko govori le v svojem imenu. Edino člani "KO" si jemljejo pravico, da se pogajajo v imenu tretjih.

      Izbriši
  17. 23. maj 2015 00:00
    V BS3 zapornice ne mešaj črno bele politike na državnem nivoju. To je problem, ki naj se ne opredeljujejo na relaciji levi-desni, rdeči-črni, itd. Gre za elementarno poštenost, ne glede na politično pripadnost. Daj razumi, radi bi živeli v državi, kjer je poštenost vrednota. Samo to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. "23. maj 2015 00:00
      V BS3 zapornice ne mešaj črno bele politike na državnem nivoju. To je problem, ki naj se ne opredeljujejo na relaciji levi-desni, rdeči-črni, itd. Gre za elementarno poštenost, ne glede na politično pripadnost. Daj razumi, radi bi živeli v državi, kjer je poštenost vrednota. Samo to.".
      WAKE UP! V pravljice že dolgo ne verjamem več. Samo to.
      Ker so v ozadju uporništva drugi interesi ni junaka za kofetkanje pri županu.

      Izbriši
    2. No, kateri interesi? Povej. Konkretno povej. Interesi zaporničarjev KO so polnenje privatnih žepov, po domače rečeno kraja. To pravim jaz. Ti pa sedaj povej KONKRETNO kakšni interesi so v ozadju protizaporničarjev? Čakam.

      Izbriši
  18. Odgovori
    1. 24. maj 2015 03:29
      Ni podatkov, ni argumentov. Tvoj odgovor je popoln.
      Hvala.

      Izbriši
  19. Samo v Ljubljani imamo stadion in dvorano v spalnem naselju ��.

    OdgovoriIzbriši
  20. Po županu Jankoviču je vrednost parkiranja ena kava na mesec - Po mojem vedenju pa je parkiranje v BS3 enako protivrednosti 2600 kav. Njegovo razmišljanje pa gre v tej smeri, da stanovalci BS 3 sploh nimamo svojih parkirišč in da je lastnik vseh parkirišč MOL. Pa prijetno kavo z njim vam želim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kravje kupčije na kavici med Jankovićem, Lukinom in Gjuro (Finance iz leta 2007: http://www.finance.si/181441/Stanovalcem-BS-3-le-tiso%C4%8D-gara%C5%BE)

      "Ljubljanski župan Zoran Janković se je pred kratkim srečal s predstavniki lastnikov stanovanj v soseski BS 3 in jim predstavil predlog za poravnavo z Bojanom Gjuro - v zameno za tisoč parkirnih mest po pet tisoč evrov bi stanovalci dovolili gradnjo 400 stanovanj, smo izvedeli neuradno."

      Izbriši
    2. Skratka, Janković je ponudil članom KO dogovor, po katerem bi Gjura postal lastnik zemljišč ob Vojkovi in na njih zgradil bloke s 400 novimi stanovanji, v zameno pa bi pod zemljo zgradil garaže s parkirnimi boksi, ki bi jih stanovalcem prodajal po 5.000 EUR.

      Izbriši
    3. Torej se je že leta 2007 nekdo lažno predstavljal Jankoviću za predstavnika stanovalcev in se z njim protizakonito pogajal v imenu tretjih.

      Izbriši
  21. Na vseh štirih javnih cestah, ki vodijo v naselje BS3 in predstavljajo edini možen dostop do naših nepremičnin, so bile samovoljno postavljene zapornice. Z izsiljevanjem, pa stanovalci prisiljeni v podpisovanje pogodb, da se z njimi in novim režimom življenja v naselju, strinjajo in v plačevanje dostopanja do bivališč.

    Osebki, ki so omogočili, izsiljevanje in ropanje stanovalcev, so naši sosedje. Ne Janković, ne SPL, ne bi mogla sama izpeljati tega nezakonitega in zavrženega dejanja. Potrebovali so "prodane duše".
    Domači izdajalci, ki si obetajo polnjenje svojih družinskih proračunov, so samooklicani člani KO@company (člani NO nekaterih ulic).
    Ne pozabite teh imen, ko boste polnili njihove vampe, zadovoljevali njihove vedno nove in nove apetite, ter plačevali še vzdrževanje javnih površin, za katere bi moral po zakonu skrbeti MOL.
    Marjeta Lazar
    Zore Lukin
    Zoran Jarnović
    Majda Požar
    Tomaž Boljka

    V svojih blokih pa se še naprej prijazno smehljajte članom tistih NO, ki jim dobrobit vas in vaših sosedov ni bila mar, ampak so aktivno sodelovali pri tem, celo agitirali in zbirali podpise po stanovanjih,namesto, da bi vas zaščitili in se uprli vdoru kriminala v naselje.


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Našteti predstavljajo res pravi presežek. Ptiči istga perja skup letajo.

      Izbriši
  22. 10.10 zdaj ti pa res ni več pomoči.......

    OdgovoriIzbriši
  23. To bo pa velik dren. Nas bo kot Kitajcev. Velika gostota prebivalstva. Tudi prometni zastoji.

    OdgovoriIzbriši
  24. 09:51 sam nisem bil izpostavljen nobenim pritiskom pač sem podpisal v dobri veri da bo končno vzpostavljen koliko toliko red ampak tole tvoje poniževanje ljudi ki nam večini hočejo dobro je skrajno neokusno in žaljivo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da gre pri zapornicah v BS 3 za izsiljevanje stanovalcev, ni nobenega dvoma. Kdor namreč ne podpiše protizakonite pogodbe z SPL, ne more več uporabljati javnih cest v BS 3.

      Izbriši
    2. 24. maj 2015 21:28
      Ti ljudje ne hočejo nam dobro. To jih ne briga. Oni hočejo samo sebi dobro, ko bodo pobirali veliko, veliko razliko med vplačili in dejanskimi stroški. Se vam opravičim vnaprej, ko trdim, da tako naivni pa le ne bodite. V Sloveniji je že tako, da je zadaj vedno računica. Žal.

      Izbriši
    3. 02:00

      "Kdor namreč ne podpiše protizakonite pogodbe z SPL, ne more več uporabljati javnih cest v BS 3."

      Točno tako, kot pišeš in prav v tem je, po mojem, bistvo spora. SPL bi moral vsem stanovalcem, ki so zaprosili za kartico, to omogočiti, pa če izjavo podpiše ali ne. Če kartice ne bi hotel plačati in (ali le) podpisati izjave, bi ga SPL lahko tožil. Če bi v pravdnem postopku lahko dokazal, da je vse zakonito, bi neplačnik ali (in) nepodpisnik pravdo izgubil, kar pa osebno ne verjamem.

      Izbriši
    4. Bistvo spora je v tem, da SPL in "KO" na javnih cestah samovoljno izvajat protizakonita dejanja, MOL pa zaradi Jankovićeve dolge roke ne reagira, prav tako se svojim dolžnostim izogiba kadrovsko pohranjena policija (v številčnem, strokovnem in etičnem smislu). Kar se nam na javnih cestah dogaja v BS 3, je možno samo zato, ker so na MOL vnaprej pripravili teren za to, da ni mogoče v normalnem roku vzpostaviti zakonitega stanja, ampak se je treba poslužiti dolge, sodne poti. SPL je v tej zgodbi plačanec, ki izvršuje umore (po analogiji, da je KO naročnik umora, SPL pa morilec). SPL dobro ve, da na javnih cestah ne sme početi prav ničesar od tega, kar počne v BS 3. Izgovori, da SPL samo izpolnjuje pogodbo, ki jo je sestavil v pogajanjih s "KO", čeprav je očitno protizakonita in nikoli veljavna, so pravljice za skorumpirane uradnike in zavedene stanovalce. Vse to SPL počne z namenom, da se majhna skupina vpletenih finančno okoristi.

      Izbriši
    5. Ja, ampak zakaj se SPL in KO ne upata tožiti nepodpisnikov ali neplačnikov?
      To bi bilo edino prav, ne pa da ti onemogočijo pristop do nepremičnine.

      Izbriši
    6. Mene pa zanima kako bi KO in SPL reševal naslednji situaciji:
      1. Da se nekdo zapelje z avtom, traktorjem ali tovornjakom pred zapornice in se noče umakniti. Ali bi potem poklicali policijo, mestno redarstvo ali koga tretjega in bi poklicani morali priti ali ne?
      2. Po kakšni osnovi se sploh lahko zaračunava odškodnina za poškodbe na zapornicah, če ni sploh lastnika zapornic?

      Izbriši
    7. He, he, zanimivo 1. vprašanje. Če bi stal pred zapornico in želel v naselje, bi prišla policija ali redarji. Če pa bi stal pred zapornico znotraj ograde, bi moral ukrepati SPL ...... To lahko nekdo poizkusi. Najprej se postavi pred ogrado, potem se zapelje 2 m naprej mimo ograde in obstoji.

      2. vprašanje: lastniki so vsi, ki imajo potrdilo o vplačilu.

      Izbriši
    8. 4.05
      SPL se upa tožiti vsakogar, ne glede na to, ali bi izgubil ali ne. Razlog, da nam SPL preprečuje dostop do nepremičnin, je zgolj v izsiljevanju. Če SPL ne bi izsiljeval, danes ne bi zbral niti 10 % podpisov. Sicer pa SPL ne ovira samo stanovalcev, ampak vse anonimne uporabnike občinskih cest v BS 3.

      4.16 in 4.30
      1. Policija ima v takih primerih dolžnost ukrepanja zunaj in znotraj zapornic. Policija bi morala v primeru, da parkirano vozilo onemogoča dostop do javne ceste, ukrepati znotraj zapornic celo v primeru, če bi bilo vozilo parkirano na zasebnem zemljišču (glej sodbo Vrhovnega sodiišča: http://www.sodisce.si/znanje/sodna_praksa/vrhovno_sodisce_rs/65276/).
      2. To bodo morali pojasniti čarovniki v "KO". V nobenem primeru pa potrdilo o plačilu kartice ni potrdilo o lastništvu zapornic. To idejo je Jarnović nadzornim odborom predstavil že leta 2011. Ampak ideja je tako neumna, da bi jo lahko uporabili celo kot test IQ za osnovno šolo. :)

      Izbriši
    9. 05:04
      Vprašanje je bilo kako bi se razpletlo, če bi bila ovira na tisti strani, kjer je dostop v naselje in ne na strani kjer je izstop iz naselja...?

      Izbriši
  25. 9.51 morda ste podpisali v dobri veri, pa ste tudi prebrali kaj ste podpisali?
    Nekateri listino pred podpisom tudi preberemo in poznamo tudi ozadja in zato take listine me bomo podpisali. Zanima me tudi če ste pripravljeni tudi dodatno financirati popravila javnih cest v naselju in pa čiščenje snega na javnih cestah? Pa povprašajte še malo svoje sosede če niso bili šikanirani in žaljeni s strani članov KO pred zapornicami - Marsikateri je bil deležen njihove " vljudnosti"
    Pa lep dan še naprej!!

    OdgovoriIzbriši
  26. Osebki, ki so omogočili, izsiljevanje in ropanje stanovalcev, so naši sosedje. Ne Janković, ne SPL, ne bi mogla sama izpeljati tega nezakonitega in zavrženega dejanja. Potrebovali so "prodane duše".
    Domači izdajalci, ki si obetajo polnjenje svojih družinskih proračunov, so samooklicani člani KO@company (člani NO nekaterih ulic).
    Ne pozabite teh imen, ko boste polnili njihove vampe, zadovoljevali njihove vedno nove in nove apetite, ter plačevali še vzdrževanje javnih površin, za katere bi moral po zakonu skrbeti MOL.
    Marjeta Lazar
    Zore Lukin
    Zoran Jarnović
    Majda Požar
    Tomaž Boljka

    V svojih blokih pa se še naprej prijazno smehljajte članom tistih NO, ki jim dobrobit vas in vaših sosedov ni bila mar, ampak so aktivno sodelovali pri tem, celo agitirali in zbirali podpise po stanovanjih,namesto, da bi vas zaščitili in se uprli vdoru kriminala v naselje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kot ovce so nas lepo zaprli v ogrado BS3 ... in sedaj "brijanje i šišanje", kot pravijo. Ali bomo to dovolili?
      Saj je razumljivo razmišljanje, dam 40 EUR in imam mir, vendar prav tako razmišljanej omogoča izkoriščanje ... Temu se moramo upreti!!

      Izbriši
    2. Anonimni25. maj 2015 03:05

      Da je cena samo 40 Eur/letno je zgolj naivno razmišljanje. To je zgolj inicialni strošek, ki pa bo rasel in rasel, Ko bodo tožbe pravnomočne se bodo začeli sodni stroški deliti med vse. Pa to še ni vse....

      Izbriši
  27. Znova in znova preklinjam KO, SPL, zapornice in še koga, ko tovorim prtljago iz garaže v Puhovi ulici v stanovanje na Maroltovi in obratno, saj mi je zaradi zapornic onemogočena dostava bliže stanovanju. Ta problem je sicer načelno rešljiv pod pogojem, da SPL -u plačam zahtevano dotacijo. Do zdaj ni še nihče od formalnih "organov" logično pojasnil, zakaj bi lastniki garaž morali plačati dotacijo SPL, da se nas ne ovira pri dostavi. Ta sistem je gnil in zaudarjajoč do neba! Vse je samo v denarju!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. S "formalnimi organi" verjetno mislite KO, ZNO in FNO. Vsi trije naj bi dobili formalno podlago s pogodbo med etažnimi lastniki in SPL. Ampak ta pogodba je v celoti protizakonita in v resnici nikoli ni pričela veljati. Šesti člen Pravilnika o upravljanju večstanovanjskih stavb, torej predpisa, ki ureja način izvajanja Stanovanjskega zakona, izrecno prepoveduje, da bi člani nadzornih odborov počeli karkoli drugega, razen nalog po Stanovanjskem zakonu. To pomeni, da je delovanje KO, ZNO in FNO že v izhodišču protizakonito.

      Izbriši
    2. Tudi ostali stanovalci nismo dobili pojasnila zakaj nas ovirajo pri dostavi in zakaj moramo na javni cesti plačevati , če želimo le neovirano dostavo (ne parkiranja!)

      Izbriši
  28. Mene pa zanima kako bi KO in SPL reševal naslednji situaciji:
    1. Da se nekdo zapelje z avtom, traktorjem ali tovornjakom pred zapornice in se noče umakniti. Ali bi potem poklicali policijo, mestno redarstvo ali koga tretjega in bi poklicani morali priti ali ne? He, he, zanimivo vprašanje. Če bi stal pred zapornico in želel v naselje, bi prišla policija ali redarji. Če pa bi stal pred zapornico znotraj ograde, bi moral ukrepati SPL ...... To lahko nekdo poizkusi. Najprej se postavi pred ogrado, potem se zapelje 2 m naprej mimo ograde in obstoji. To se je meni že zgodilo. In smo čakali... in čakali.


    2. Po kakšni osnovi se sploh lahko zaračunava odškodnina za poškodbe na zapornicah, če ni sploh lastnika zapornic? Vplačilo še ne more prinesti lastništva zapornic, saj stojijo na javni cesti?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. 1. Policija ima v takih primerih dolžnost ukrepanja zunaj in znotraj zapornic. Policija bi morala v primeru, da parkirano vozilo onemogoča dostop do javne ceste, ukrepati znotraj zapornic celo v primeru, če bi bilo vozilo parkirano na zasebnem zemljišču (glej sodbo Vrhovnega sodiišča: http://www.sodisce.si/znanje/sodna_praksa/vrhovno_sodisce_rs/65276/).

      2. To bodo morali čarovniki v "KO" še pojasniti.

      Izbriši
    2. 05:07

      Vprašanje je bilo kako bi se razpletlo, če bi bila ovira na tisti strani, kjer je dostop v naselje in ne na strani kjer je izstop iz naselja...?

      Izbriši
    3. V tem primeru bi policija sicer morala ukrepati, ker gre za občinsko cesto, vendar glede na dosedanjo prakso očitno ne bi. Če bi ovira trajala dlje časa, bi prišel Boljka ali kateri od psihopatov iz njegove skupine, te udaril na gobec, potem bi se prikazal še Miha Starič iz SPL skupaj z varnostnikom s pištolo, šele na koncu pa bi prišla tudi policija in nekomu (ali vsem) napisala nalog za kršenje javnega reda in miru - ker ste se pretepali, ne pa zaradi napačno parkiranega vozila.

      Izbriši
    4. Anonimni25. maj 2015 05:50

      A si ti po poklicu pravljičar?

      Ker tvoja zgodbica je bolj primerna za tiste, ki še verjamejo pravljicam. Je pa res, da je v BS3 kar veliko takih, ki več kot očitno verjamejo pravljicam KO in SPL, saj druge resne razlage, zakaj so šli podpisovat pogodbo ni.

      Izbriši
  29. Včeraj se je moja ostarela sorodnica, ki ima težave s hojo, pripeljala k nam na obisk s taksijem (ne vem, katere družbe, a to niti ni pomembno). Taksist jo je izkrcal pred zapornicamim (na Vojkovi), tako da je imela do nas kar zajeten kos pešačenja, kar je bila zanjo huda obremenitev. Taksista je prosila, če jo lahko odpelje do našega bloka, saj da nas lahko pokliče in bomo telefonično dvignili zapornico. A je to možnost zavrnil, rekoč, da se on teh štosov ne gre in mu še na misel ne pride, da bi si zapisoval našo telefonsko številko in nas izpred zapornic klical, naj ga spustimo ven. To je primer tega supersistema telefoničnega dviganja zapornic.
    Kakšne izkušnje imate pa drugi s taksiji in njihovim vstopanjem v naselje?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tu na Puhovi večkrat nastanejo zastoji in potem čakaš lahko kar nekaj minut. Nekomu se rampa ne odpre, za njim so avtomobili, nazaj ni mogoče iti, skratka velikokrat pride do nevarnih situacij, ker je treba voziti vzvratno na Vojkovo ...

      Izbriši
    2. 04:53

      Taksistom "pisani bogovi" po novem zopet ne odpirajo. Taksisti pa niso neumni, da bi klicali na naše številke na svoj račun in si beležili številke....
      O, saj bodo člani KO in ostali gnjevatorji tudi ostareli in na svoji koži preizkusili svojo žlehtnobo!

      Izbriši
    3. ...pa valjda ne bomo čakali, da gnjavtorji ostarijo in da sebi v prid prilagajajo pravila igre kot jim paše, al kako?

      Izbriši
    4. Ne, ne, poskrbeli bomo, da jim bo novo "izvoljeni" KO vračal milo za drago.

      Izbriši
    5. Ne vem, kako je z vami, ampak meni se resnično dvigne pritisk, ko zagledam kakega člana KO ali FNO!

      Izbriši
    6. Pazi, če imaš arterijsko hipertenzijo, znajo biti zate srečanja nevarna!

      Izbriši
  30. Vemo, da smo poslali kar nekaj dopisov na razne institucije. Je odkod že priromal kak odgovor?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odgovori prihajajo, vendar še nič pametnega. Postopki tečejo naprej.

      Izbriši
    2. Sem podpisnik pritožbe na Policijo. Le-ta jo je odstopila občinski inšpekciji. Bo inšpekcija zadevo obravnavala ali ne? Ali je že kdo od 72-tih dobil odgovor?

      Izbriši
    3. Inšpekcija glede te prijave ni še nič odgovorila, pričakujemo pa, da bo ta teden.

      Izbriši
  31. A toliko vas je?Z to številko(72) pa priznavaš večino ,kaj je zdaj to.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Eh, veliko več nas je. Tisto popoldne smo v slabi uri in pol lahko zbrali le toliko podpisov.....Pa saj nam ni bistvo kvantiteta, nam je bistvena kvaliteta dopisa.

      Izbriši
  32. Tudi jaz sem mislil da nas je več kaj to pomeni??

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To pomeni, da se bodo na MOL še nekaj časa sprenevedali in nam kršili temeljne človekove pravice, a na koncu bodo na MOL, SPL in "KO" skupaj z Jankovićem prisiljeni dati tace stran od sebe.

      Izbriši
    2. To pomeni, da tisto dopoldne, ko so se nekateri podpisali, vsi niso bili dosegljivi.

      Izbriši
    3. Nisem med podpisniki, vendar sem proti KO in SPL ter obstoječim rampam. Število podpisnikov, s katero se operira, se še zdaleč ne pokriva s številom vseh, ki so proti zapornicam oz.tistim, ki upravljajo z njimi.

      Izbriši
    4. To pomeni, da nič ne pomeni. Bi bil dovolj namreč zgolj eden (1) in bi bilo dovolj, da bodo zapornice odstranjene....

      Izbriši
  33. MOL na Viču gradi novo cesto za stanovalce Zelenega gaja in okoliških naselij, ki bo razbremenila promet na okoliških cestah. A Zoran Janković to počne z razlastitvijo lastnikov tamkajšnjih parcel.
    Nove meje zemljišč, ki jih je določila ljubljanska občina, se opazno razlikujejo od nekdanjih. Ičanovićevi so tako izgubili 115 kvadratnih metrov zemlje. Še slabše jo je odnesla njihova prva soseda, kateri je občina vzela 230 kvadratnih metrov. Po pomoč so se obrnili tudi na sodišče, ki pa del ni ustavilo.

    Parcele ne bodo le manjše, znižala se bo tudi njihova vrednost.
    Občina za zemljo ni dala nobene konkretne ponudbe, niti ni poskušala najti skupnega jezika s stanovalci ob nastajajoči cesti. Ti naj bi doživeli le aroganco ljubljanskega župana Zorana Jankovića. Po zakonu tem družinam pripada 1,5-kratnik realne vrednosti razlaščene zemlje, pri čemer naj bi župan dele parcel, ki jih občina potrebuje za cesto, predhodno spremenil iz zazidljivih v kmetijska zemljišča. Tako da bi bila vsota, ki bi jo razlaščenci morali prejeti, še nižja.



    OdgovoriIzbriši
  34. V tej družini so na volitvah navdušeno glasovali za Jankovića ...


    Ko so nacisti prišli po komuniste,
    sem ostal tiho;
    nisem bil komunist.
    Ko so zaprli socialne demokrate,
    sem ostal tiho;
    nisem bil socialni demokrat.
    Ko so prišli po sindikaliste,
    nisem spregovoril;
    nisem bil član sindikalistov.
    Ko so prišli po jude,
    sem ostal tiho;
    nisem bil jud.
    Ko so prišli po mene,
    ni bilo nikogar več ki bi spregovoril.

    Martin Niemoeller 1976
    http://en.wikipedia.org/wiki/First_they_came_...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Živel sem v Srbiji v času miloševića.
      janković = milošević

      enako velja tudi za njihove podpornike.
      vedno podpirajo krajo v svojo korist.

      Izbriši
    2. 01:54
      Martin Niemoeller je imel prav.
      Bojazen za svojo rit, da samo veter v jadra tistim, ki jim ni mar za nikogaršnje riti, razen za svojo.

      Izbriši
  35. Kaj je zdaj to OBUPANEC??

    OdgovoriIzbriši
  36. Glavo pokonci a nismo rekli da bo 29.maja piknik?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Piknik je obljubljal neki depresivnež na tabletah iz "KO".

      Izbriši
    2. Piknika kmalu ne bo.
      Ne varuh, informacijski pooblaščenec, ne policija, ne inšpekcija si ne upajo zoperstaviti se organiziranemu kriminalu. Ni panike, gremo na sodišče in čakamo odgovore tožilstva. Ne boste se zvlekli!

      Izbriši
    3. Ali je odkod sploh prišel kak odgovor - kakršenkoli ?

      Izbriši
    4. Odgovori prihajajo, vendar še nič pametnega. Če pa organ nič ne odgovori, se njegove uslužbence, ki na delovnem mestu spijo, k odgovoru prisili preko upravnega inšpektorja (gp.ijs@gov.si).

      Izbriši
    5. Uslužbenci organov predvsem intenzivno pazijo na se ne zamerijo svojim šefom, politiki in da ohranijo svoje pridobljene bonitete. Drug drugemu držijo štango in poleg redne plače prejemajo še razne dodatke (beri podkupnine, pšrovizije,...). Saj vemo kako to gre in kje so težave. Država nam ne funkcionira - javne službe postavljajo svetovne rekorde v počasnosti...

      Izbriši
    6. Ali morajo poslati odgovore vsem sopodpisnikom ali samo prvo podpisanemu?

      Izbriši
    7. Odgovor o izvedenih ali neizvedenih ukrepih morajo poslati vsem podpisnikom, drugega pa ne.

      Izbriši
    8. Prijavo proti podjetju SPL d.d. je Policijska postaja Ljubljana Bežigrad odstopila v nadaljnjo obravnavo Občinskemu inšpektoratu Mestne občine Ljubljana že 24. 4. 2015 . Minil je torej že en mesec, pa odgovora ( bodo ali ne bodo obravnavali) jaz še nisem dobil, kljub temu, da sem jih opozoril na priporočeni rok. Je kdo dobil odgovor?

      Izbriši
    9. Glej
      http://bs3parkirisca.blogspot.com/2015/05/piknik.html

      Izbriši
  37. 13:50 obljubljali ste piknik kaj je zdaj a je vse padlo v vodo zvani protizaporničar.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ali ne prehitevaš za 1 dan?

      Izbriši
    2. Piknik je v komentarjih obljubljal neki depresivnež iz "KO".

      Izbriši
  38. Ne,ne,kar malo nazaj poglej kdo je obljubljal na današnji dan piknik,pa nič!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Anonimni 05. maj 2015 05:21 je omenil datum 29.5.:
      http://bs3parkirisca.blogspot.com/2015/05/bravo-ko-kaj-taksnega-se-nobeden-ni.html?showComment=1431004160442#c2908343617076480187

      Anonimni 26. maj 2015 08:11 je vprašal za piknik:
      http://bs3parkirisca.blogspot.com/2015/05/bravo-ko-kaj-taksnega-se-nobeden-ni.html?showComment=1432653069977#c2228948507644407648

      Izbriši