petek, 24. oktober 2014

Izsiljevalci delajo naprej

Danes smo prejeli obvestili, da bodo izsiljevalci s "poskusnim" delovanjem zapornic poskušali izsiliti preostale podpise do namišljene kvote.


Banda, a lahko pogledate sosedom v oči?


Razen prijave na tržni inšpektorat, zaradi agresivne poslovne prakse (kazen do 40000 EUR) za  zdaj ne moremo ukrepati.


Ko jih bodo spustili bo akcija.


Vsi, ki želite pomagati v akciji LEGALNEGA onemogočanja delovanja zapornic se lahko javite na bestlandija@gmail.com


Da še enkrat ponovimo da je celoten ta "postopek" absolutno mimo Zakonov,
1. da zapornice sploh niso naše
2. da SPL niti slučajno ni bil izbran za upravnika
3. da je zbiranje 75% mimo vseh Zakonov
4. da SPL in KO nimajo pravice motiti prometa na naših cestah

215 komentarjev:

  1. Ja, to je bilo pričakovati in sicer že okrog 1. novembra, da nas "zaščitijo" pred prazničnim navalom..Sicer pa, če je samo "poskusno", morajo tiste brez kartic še spuščati!

    Ste dobili uradno obvestilo ali na "črnem trgu"? So povedali, koliko časa bo "poskusno" delovanje?

    OdgovoriIzbriši
  2. Na obvestilu, ki so ga lastno ročno dostavili v naš nabiralnik, so napisali 10 dni...Maroltova....nato sledijo še druge ulice.
    Seveda niso pozabili dodati še "možnost" dodatnega zbiranja podpisov.

    O %, ki so si jih sami izmislili, pa niti besedice.

    Zastraševanje in izsiljevanje, ki se ga poslužuje ta združba, nima meja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če boste prijavili na Tržno inšpekcijo, poudarite, naj pregledajo datume podpisov izjav, da se pri SPL ne bodo izgovarjal, da to ni nepoštena poslovna praksa. Morda bi bilo pametno kar odkorati tja, saj so zdaj v bistvu naši sosedje. Najavite se kar pri direktorici Andrejki Grlić. V intervjujih veliko obljublja, bomo videli, če tudi tako dela (če ni zlizana z MOL-om in posredno s SPL-jem).

      Izbriši
    2. Odstotek podpisov na dan 30.9.2014 (3 mesece od prvega podpisa) bo pomemben v postopku razveljavitve pogodbe, za prijavo na tržno inšpekcijo pa odstotek ni najbolj pomemben (SPL ima glede zapornic že preveč drugega masla na glavi).

      Izbriši
    3. Kje natanko je opredeljen rok 3 mesecev? Drugače je ta pogodba itak popolnoma smešna, ker gre za upravljanje s stvarjo, ki ni v naši lasti. Neglede na to me zanima kje ste našli ta rok?

      Izbriši
    4. Ta rok najdemo, če si zamislimo, da SPL zakonito zbira podpise za pogodbe, in ker se SPL sklicuje na stanovanjski zakon, je v 35. členu tega zakona določen ta rok.

      Jasno je, da zapornice v resnici nimajo veze s stanovanjskim zakonom. Hočem samo povedati, da na MOL in SPL kršijo tudi tiste predpise, na katere se sami sklicujejo in si izmišljajo protiozakonite interpretacije, pa jim kljub temu ne uspe ravnati niti v skladu s temi svojimi norimi interpretacijami.

      Izbriši
  3. Seveda niso nabrali dovolj glasov in si lahko z nabranimi glasovi obrišejo rit. Izsiljevanje se seveda nadaljuje in očitno bodo uspeli skregati naselje do konca. Morda se bomo sosedje med seboj začeli tepsti.Morda pa bo takrat ukrepala policija in to izsiljevalsko zbružbo spravila kjer ji je mesto. Bodo imeli kvote za obiske.

    OdgovoriIzbriši
  4. Majda Požar, Reboljeva
    Zore Lukin, Reboljeva
    Samo Gaberšček, Maroltova
    Marjeta Lazar, Vojkova
    Zoran Jarnovič, Vojkova

    To so ljudje, ki naselje spreminjajo v zapor

    OdgovoriIzbriši
  5. Obvestilo smo dobili tudi na Trebinjski ulici. Zanimivo, da nič ne omenjajo telefonskega odpiranja. Piše: "Zapornice se bodo v času testnega sistema dvigovale in spuščale (kot v preteklosti) s približanjem dostopne kartice." To je neizpolnjevanje pogodbe, pa čeprav samo za 10 dni! Če bi hoteli res preizkušati sistem, bi morali pogodbeno obveznost izpolnjevati tudi v času preizkušanja! Se motim? Da ne bo potem kar po starem še naprej!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako pa naj bi bilo po novem? Da ni treba več približati dostopne kartice?

      Izbriši
    2. Obljubljali so, da bomo lahko obiskom odpirali po telefonu.

      Izbriši
    3. To je zato, ker ne gre za testiranje, ampak za demonstracijo moči. Namen je zgolj eden: prisiliti prestrašene stanovalce, da bi šli množično podpisovat protizakonito pogodbo.

      Končni cilj seveda ni ureditev parkiranja. Prava cilja sta dva: 1. SPL mora LPT prenakazati znesek, ki LPT manjka v bilancah; 2. KO hoče uvesti diktat, da se lahko v naselju parkira vsepovsod, tudi na otroških igriščih.

      Izbriši
  6. Torej to pomeni, da tisti, ki smo se uprli, ne bomo mogli do svojih domov?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tako zastavljeno vprašanje je del umazane igre KO in SPL ... V testnem obdobju seveda ne potrebuješ kartice.

      Izbriši
    2. To pomeni, da vsi s kartico ali brez pustimo, da nas vlečejo za nos.
      Niti to ni jasno kako bo mogoče vstopiti brez kartic?

      Izbriši
    3. Kakšno testiranje pa je to, če Nam niso dali kartice? Kaj bodo pravzaprav sploh lahko testirali? Prag strpnosti nas lastnikov?

      Izbriši
    4. Prve dneve "testiranja" bo pri zapornicah prisotna tudi oseba SPL. Če ne drug, bo ta oseba povedala, s kakšno pravico ti SPL onemogoča dostop do stanovanja. V nasprotnem primeru bo najbolje poklicati kar policijo.

      Izbriši
    5. za Anonimni25. oktober 2014 07.22

      S seboj imej za vsak slučaj staro kartico, če jo imaš. Če je še nimaš, boš lahko vprašal osebo iz SPL (predvidevam), da ti pove, kaj v tem slučaju.

      Izbriši
    6. Kaj ni žalostno, da to SPL ni opredelil v svojem dopisu bolj jasno? Kot, da si nekdo močno želi kaos in razburjenje stanovalcev...

      Izbriši
    7. SPL je brez izkušenj, izgleda pa, da je sodelovanje med njimi in KO (z izkušnjami) tudi odpovedalo. Mislim pa, da to ni prav, saj so se sami ponujali, odstopali, spet samo oklicevali itd. Sedaj naj nosijo tudi odgovornost, če se bo pred testirano zapornico zgodilo kaj neprijetnega. Spomnimo:tudi izvajalec dejavnosti v Lipi nosi odgovornost.

      Izbriši
    8. Zanimivo bo spremljati ravnanje policije. Prijavo za neupravičeno oviranje prometa za dan 4.11. naj bi že dobili. Me prav zanima kdo bo "grešni kozel", ki bo tam stal kot predstavnik SPL za namene testiranj. Si predstavljam, da bo imel neposredno pomoč tudi v pravniku, intervencijski ekipi SPL, adinistraciji in dežurni ekipi na sedežu SPL.

      Izbriši
    9. Ali bo tisti iz SPL ob testirani rampi imel kakšno oznako, da ga bomo spoznali?

      Izbriši
  7. Ha, ha, bodo postopno testirali! Nočejo zatrpane Vojkove naenkrat in fronte kar na 4-ih ulicah! Pametno! Prav pa bi bilo, da Maroltovcem, ki bodo prvi na vrsti, priskočimo na pomoč! Pokličimo medije, razdelimo jim material, da bodo vedeli, čemu se upiramo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ob prvem poizkusu zaprtja naselja, je precej ljudi, ki tokrat niso nasedli, plačalo kartice.
    Vsi ti, bodo zdaj, pod krinko preizkušanja sistema, lahko dostopali do svojih domov.
    Še en poizkus, kako prelisičiti stanovalce. Ovce, se bodo med "preizkušanjem sistema" sprijaznile in lopovi bodo dosegli svoje,

    Česa vse si še ta mafijska sprega ne bo omislila, da bi dosegla zastavljen cilj: dosmrtno bogato rento na račun butalcev.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jaz dopisa ne razmem tako... kartice bodo sprogramirali tako, da bodo odpirale le podpisnikom zadnjih pogodb...

      Izbriši
    2. Tudi jaz mislim tako, kot Anonimni24. oktober 2014 08.39 !

      Izbriši
    3. Bomo poizkusili in povedali, kdo ima prav.

      Izbriši
    4. Po boste kartice potrebovali le par ur od momenta aktivacije sistema, od momenta reakcije policije oz. dokler ne bomo montirali jeklene škatle okoli čitalcev.
      Banda navadna SPL.
      To kar se tu dogaja je absolutno neverjetno.
      Predlagam, da v podporo Maroltovi popolnoma zabijemo vojkovo (češ hočemo not v ulico).
      11.4.2014, 16:00 vsi v avte in vsi v na Vojkovo!

      Izbriši
    5. Kako lahko sploh preizkušajo sistem, če nas sploh niso obvestili, da je pogodba veljavna, ker jo je podpisalo xy % ljudi? Tržna ali policija morajo nujno prešteti podpise!

      Izbriši
    6. "kartice bodo sprogramirali tako, da bodo odpirale le podpisnikom zadnjih pogodb..."

      To je neumnost. Tudi če bi imeli to idejo, si tega ne morejo privoščiti, ker se je vmes lastništvo spreminjalo.

      Izbriši
    7. Kakšno lastništvo se je spremenilo? Podpisal je lahko le lastnik in to se je ohranili tudi ob prenosu lastništva...

      Izbriši
    8. Spreminjajo se lastništva stanovanj. Kartica pa je izdana posamezniku za določeno nepremičnino (točka 7.2 Pogojev in pravil), torej ni prenosljiva niti na novega lastnika nepremičnine niti na drugo nepremičnino!

      Novi lastniki nepremičnin torej nimajo kartic, enako kot je ne smejo imeti tisti, ki so v tem času znotraj družine avto prepisali na drugega družinskega člana. Prav tako je nimajo vsi tisti, ki so že takoj ugotovili, da JP LPT nima podlage za izstavitev računov - zaradi tega je MOL nazadnje zapornice deaktiviral.

      Skratka, bedast pravilnik do skrajnosti. Pa menda je še avtorsko zaščiten. :)

      Izbriši
  9. Še večja norost pa je, da s tem ne boš mogel niti do svoje lastne garaže, s tem razbremeniti težavno situacijo in vsaj malo olajšati problematiko pomanjkanja parkirnih prostorov.

    Ravno prihajam s pijačke...bes med sosedi je na vrhuncu... vprašanje, če bodo 4.11. zapornice še delovale .... vprašanje, če bodo sploh še cele in na svojem mestu :) mnogih veča

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj boš že s tem, ko ostaneš zunaj naselja razbremenil problematiko parkiranja!
      Pa se boš kar spijaznil, da te ne bodo pustili do tvoje garaže?

      Izbriši
    2. "Pa se boš kar spijaznil, da te ne bodo pustili do tvoje garaže?"

      Odgovor za kriminalce iz KO in SPL je negativen. Ne bomo se kar sprijaznili, da nam na tak kavbojski način blokirajo privatno lastnino.

      Izbriši
  10. Odgovori
    1. Upam, da boš dobila vsaj jurja od tistih 100 jurjev, ki nam jih poskušajo ukrasti

      Izbriši
    2. Blagor neumnim po duhu!

      Izbriši
  11. Majda Požar, Reboljeva
    Zore Lukin, Reboljeva
    Samo Gaberšček, Maroltova
    Marjeta Lazar, Vojkova
    Zoran Jarnovič, Vojkova

    To so ljudje, ki naselje spreminjajo v zapor

    OdgovoriIzbriši
  12. Tudi mi smo tako srečni, da bodo končno začele delovati rampe. Vsi tisti, ki ste pa tukaj tako pametni glede uničevanja ramp, pa najdite končno eno pametno rešitev, da lahko tudi po 17. uri normalno parkiramo, ne pa da krožimo pol ure in več, zato ker razni najemniki in študentje (ki jih je v nekaterih stanovanjih 4 ali več, in seveda ima vsak svoj avto) zasedajo parkirna mesta. Prav tako parkirajo razni prišleki, ki sploh niso stanovalci soseske.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če bi bil za prišleke parkomat, ne bi bilo nobenega problema plačati parkirnino. Jankovičev spomenik in njegova garaža pa žal nima dvigala, vsi prišleki se pa tudi niso sposobni vzpenjati po ne vem kolikih stopnicah do vrha!

      Kar pa se študentov tiče, mi povej, kje živi 5 študentov s petimi avti, pa se ti opravičim, da imaš prav.

      Izbriši
    2. Študentje, ki najemajo stanovanje imajo popolnoma enako pravico prakiranja, kot vsi lastniki, ki imajo avtomobile. Mnogi med njimi več njih.

      Izbriši
    3. Seveda jo imate, če vam jo da lastnik. Dal vam bo pa lahko samo svojo (po pravilniku). Boste žrebali, kdo jo bo koristil? Če bo eden na parkirišču, bo moral takoj ven, še prej, ko bo pripeljal naslednji, ker ga sistem ne bo spustil notri. Temu se strokovno reče mimobežnost.

      Izbriši
    4. Mimobežnost spričo lastnikov, ki nimajo avtomobilov, ne bo rešila prav ničesar. Tisti brez avtomobilov bodo svojo pravico prodali sosedom, tako da se ponoči naval ne bo prav nič zmanjšal. Mimobežnost je pravljica za naivne in prestrašene.

      Izbriši
    5. Cela ta "zgodba" je zgodba za revne, naivne in prestrašene.
      PROJEKTA NI. MI NE VEMO KOLIKO IMAMO PARKIRNIH MEST, KAJ PA DA BI VEDELI KAKO BO VPLIVALA MIMOBEŽNOST.
      Oni le vedo koliko kartic želijo prodati ker ta projekt s prometom nima nobene veze ampak le s financami.

      Izbriši
    6. 14.36 Sem proti karticam in nisem študent. Pa vseeno mislim, da imejo študentje, ki najemajo stanovanja pravico parkirati. Govorim o najemnikih ne dnevnih študentih. Kakšna je razlika med studenti, ki najemajo stanovanja in družino, ki prav tako najema stanovanje? Nobene. Oba primera plačujeta najemnino in stroške in imata uporabno pravico tako do stanovanja kot do parkirišča. Izključitev študentov, ki najemajo stanovanja je disktiminatorna. Ponavlajam. Pravico do parkiranja imajo stanovalci, ne glede na to ali so lastniki ali najemniki (pod katere spadajo tudi studentje).

      Izbriši
    7. Ja, je pa razlika, koliko študentov najame stanovanje. Lahko samo 1 z 1 avtom ali pa npr.: 6 s 6 avti! Najemnina in stroški so pri več uporabnikih stanovanja manjši in zato je KO zmanjšal tudi pravico do parkirišča.

      He he, preberi pravila, koliko kartic dobi lahko maksimalno lastnik stanovanja, ki ima npr. poleg svojega avta še 4 avtomobile svojih 4-ih odraslih otrok!

      Izbriši
    8. To sploh ni glavni problem. Glavni problem je da ni dovolj garaž. VSe avtomobile je potrebno umakniti v garažo.

      Izbriši
    9. Študentje načeloma nimajo stalnega prebivališča zato po pravilih, ki jih poskusajo uveljaviti sploh ne bi imeli pravice parkirati. Lastnik pa bi jim lahko dal le eno kartico. Kje je tu logika. Ce so v stanovanju 4je studentje in imajo 2 avtomobila imajo enako pravico parkirati kot 4clanska druzina z 2 avtomobiloma. Govoriti da 6 studentov najame stanovanje in ima 6 avtov je absurd. Prosim najdite 1 tak primer v celem naselju...Vso krivdo za premalo parkirnih mest zvrniti na studente je zakrivanje oči..dejstvo je da je parkirnih mest premalo in da imamo ljudje preveč avtomobilov...

      Izbriši
  13. Spet eden, ki je sgregan s poštenjem in zakonitim delovanjem.

    OdgovoriIzbriši
  14. To je potrebno poklicati nekoga iz Preverjeno, da naj raziščejo i objavijo to umazano ozadje kise ga gre SPL!

    OdgovoriIzbriši
  15. Te zapornice bodo padle!

    OdgovoriIzbriši
  16. Idioti bodo testno zaklenili večino sosedov v sosesko in jih ne bodo pustili v službo?!
    Tukaj bo pizdarija...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Še hujša bo, če lačnega ne bodo spustili domov. Bo tistega pred rampo kar požrl!

      Izbriši
    2. Meni res ni jasno kako si upajo.
      A si predstavljate 50% sosedov kako stojijo pred zapornico na Maroltovi? Verjetno upajo, da bodo počasi šli parkirat na Reboljevo in Trebinjsko.
      Malo so se zajebali, nismo mi prav totalne pičkice. Postavili se bomo na Vojkovo in čakali, da nas policija enega za drugim spusti not.

      Izbriši
    3. za Anonimni24. oktober 2014 11.26

      "Postavili se bomo na Vojkovo in čakali, da nas policija enega za drugim spusti not" Po moje te bo policija usmerila na eno najbližjih odprtih cest. Potem pa tisti iz stolpnic ne bodo več našli prostorčka za svoj konjiček.

      Izbriši
  17. Majda Požar, Reboljeva
    Zore Lukin, Reboljeva
    Samo Gaberšček, Maroltova
    Marjeta Lazar, Vojkova
    Zoran Jarnovič, Vojkova

    To so ljudje, ki naselje spreminjajo v zapor.

    To so tisti, ki se na tem blogu predstavljajo, kot naši sosedje, ki podpirajo njihovo nezakoniti početje.

    To so tisti ki zavajajo, lažejo in izsiljujejo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za Anonimni24. oktober 2014 10.52

      "To so tisti, ki se na tem blogu predstavljajo, kot naši sosedje, ki podpirajo njihovo nezakoniti početje." Ali teh ne poznaš? Nekaj jih manjka!

      Izbriši
    2. Nehaj jih že naštevati, jih znam že na pamet!

      Izbriši
  18. Koncno zapornice. Vi ki ste pa proti pa imate moznost, da prijavljate kamor hocete, ne pa hujskate ljudi k unicevanju in blokadam. Imeli ste moznost, da podpisete pogodbo in normalno parkirate, pa je niste iskoristili. Zdaj pa pustite nas, da koncno normalno parkiramo pred svojim blokom.

    Bomo tudi mi, ki smo za zpornice, prisli na Maraltovo podpret zapornice in jih branit z vsemi sredstvi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jih boste branili tudi pred Policijo, odvetniki in notarji?
      A boste avte kar lastoročno premikali okoli?
      Nesnaga!

      Izbriši
    2. Si upate pokazati podpise?

      Jaz osebno bi podpisal, ampak meni ne bo nihče štel obiskov in me kaznoval, ker ni KO nobena pravna oseba!

      Izbriši
    3. za Anonimni24. oktober 2014 11.25

      Ali nisi obljubil piknik?
      jaz vsekakor pridem malo pobezat žerjavico. Pa da ne boš kako žvarovno kupil!

      Izbriši
    4. za Anonimni24. oktober 2014 11.25

      "Vi ki ste pa proti pa imate moznost, da prijavljate kamor hocete, ne pa hujskate ljudi k unicevanju in blokadam. Imeli ste moznost, da podpisete pogodbo in normalno parkirate, pa je niste iskoristili.Zdaj pa pustite nas, da koncno normalno parkiramo pred svojim blokom."

      Saj je SPL tako dober in nam še daje možnost podpisovanja . Ampak potem vi ne boste normalno parkirali pred svojim blokom, ker bo spet vse zasedeno, ha, ha.

      Izbriši
    5. Anonimni24. oktober 2014 11.35, spusti kakšen dimni signal, pridem še jaz.

      Izbriši
    6. Verjemi da bomo normalno parkirali, pa če bo potrebno bomo vsak dan, polomili rampe. Nihče nima pravice, da mi prepreči dostop z avtom do mojega doma. Torej če ne boste želeli imeti polomljenih ram jih nikar ne spuščajte.

      Izbriši
  19. Nesnaga si ti, ker hujskas ljudi, da naj unicijejo lastnino. Mislim, pa da ima Policija bolj pametno delo, kot pa zapornice blokirat, ker ti tako hoces. Branili jih bomo pred tabo in tebi podobnim.

    Zdaj pa hitro v garazno hiso in si tam prostor rezerviraj, ker od 4.11. naprej bos tam parkiral. Bo vsaj garazna hisa Stozice zazivela.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zaživel pa bo tudi Janković, saj zadnje čase nekam bled štravanca sem ter tja.

      Izbriši
    2. A SI TI NORMALEN? ZAPIRATE JAVNO POTIZ ZAHTEVATE, DA VAM LJUDJE NA SILO PLAČAJO MITNICO!
      Ne hujsam jaz ljudi, da uničujejo tujo lastnino, Jaz le mislim, da ste naredili resno pizdaijo ker silite ljudi da vas pretepejo.
      Mislim ali ste normalni? Postavili boste osebo,da stoji zraven zapornice? Pa pojedli ga bodo.
      Če bi bil na mestu te osebe bi molil, da bi policija čimprej prišla.
      Slej ko prej se bo enemu sfuzlalo.

      Izbriši
    3. "Slej ko prej se bo enemu sfuzlalo." Meni se že!

      Izbriši
  20. to je pravi odgovor proti provokatorjem,sicer jih je pa tako ali tako samo peščica,pa da vidimo,kaj bodo naredili ha,ha ha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Če smo mi provokatorji, ste vi goljufi, ki ne upate dokazati, da imate dovolj podpisov. Pogodba je šele s 75% podpisov veljavna. Vsak novinar bo hotel od vas izjavo, koliko jih je. In če boste lagali, boste pljunili v lastno skledo! Ne igrajte se s svojimi dobrimi imeni!

      Izbriši
    2. Da, ne igrajte se, ker lahko pride do zelo neljubih dogodkov!

      Izbriši
    3. Tok časa ga boste sral, da bo polcija vse nagnala vn, ker noben ne upošteva znakov . Dovoln je le za dostavo, polcijo, rešilca, gasilca. Zakva sploh rabmo rampe?

      Izbriši
    4. za Anonimni24. oktober 2014 12.57

      " Tok časa ga boste sral, da bo polcija vse nagnala vn, ker noben ne upošteva znakov . Dovoln je le za dostavo, polcijo, rešilca, gasilca. Zakva sploh rabmo rampe?"

      Tole si pa dobro povedal. Le nekaj listkov za brisalce je treba, pa bomo zaporničarji in proti zaporničarji brneli iz naselja.

      Izbriši
    5. No ti mi povej, kaj so "proti zaporničarji" nelegalnega naredili?
      Niso podpisali pogodbe?

      Izbriši
    6. Točno to! Kako si upate ignorirati tako strokovno "intelektualno lastnino"? Zaslužite kazen, da boste pregnani iz parkirišča v bližini vašega doma!

      Izbriši
    7. Kar se otroških igriršč tiče, jaz se popolnoma strinjam.
      Načeloma se celo strinjam tudi z umikom avtov iz trgcev, vendar vem, da si ne moremo prav vsi privoščiti stožice.

      Izbriši
    8. Janković bi moral vsem lastnikom v BS3 omogočiti parkiranje skoraj zastonj, glede na to, da nam je namestil svoj spomenik pred nos s premalo parkirnimi mesti!

      Izbriši
  21. ....ja, možniost, da podpremo protizakonita dejanja, druščine, ki si jemlje pravico, da odloča o naših življenjih.....Ti jim kar dovoli, pa še plačuj jim....pa ne samo njim....seveda, če nisi eden od njih, ki bi samo kasiral....

    Le pridi, bodo vsi videli, kdo so tisti, ki v naselju podpirajo kriminalna dejanja, ki jim ni mar za zakone, in ki bi protizakonito zaprli jave poti...

    Na svečke ne pozabi.

    OdgovoriIzbriši
  22. Sestavite informativne letake z resničnimi informacijami o teh zapornicah in o tem tem blogu in ga razobesite v vsak blok. Ljudje imajo pravico vedeti te umazane podrobnosti ozadja. Tukaj se mora zgoditi Maribor( radarji). Jaz nisem molzna krava za lopove. Že tako komaj shajam, ne pa da še plačujem nepotrebne stroške!

    OdgovoriIzbriši
  23. Manjšina ljudi izsiljuje večino z temi zapornicami. NE ŽELIMO ZAPORNIC!

    OdgovoriIzbriši
  24. od kdaj pa je peščica nerodnih provokatorjev večina,joj,joj,samo jokaš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi ti se boš nehal smejat, kmalu, verjemi. Tudi ti si provokator in po stilu pisanja tudi edini tule, ki tako strastno in vztrajno podpira KO & thair company.
      Imaš preveč slovničnih napak, da te ne bi ločil od ostalih.

      Izbriši
    2. A so vas na UDBI učili tudi elektronska orodja za nagovarjanje občanov?
      A obvladate tudi firefox ali samo IE?

      Izbriši
    3. UDBA je glede izobraževanja vedno pred RKC.

      Izbriši
    4. Nisem jaz niti za UDBA niti za RKC. Le opažam besednjak: "provokator", "peščica", "večina"
      RKC ima bolj "hudiče", "antihriste" ipd.

      Izbriši
  25. Je že kaj prijav na bestlandija@gmail.com ?

    OdgovoriIzbriši
  26. Raje se vprašaj, koliko jih je že na policiji:))

    OdgovoriIzbriši
  27. Jaz pa mislim, da si SPL ne bo upal v fazi preizkusa spuščati samo tiste, ki so že podpisali izjave. Po moje bodo delovale še stare kartice. To je le psihološki pritisk, da bi pridobili še nekaj podpisnikov. Kar imejte kartice s seboj, rampice se bodo dvigovale!

    Če pa bodo s to akcijo uspeli in bo veliko lastnikov hitelo podpisovat izjave, bodo dosegli, kar so hoteli.Mirno kri, če bodo resnično vzpostavili ta sistem, bo še vedno čas za podpis, če že morate parkirati v naselju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dvomim. Osebno sploh ne verjamem, da SPL zbira 75% podpisov zaradi kakšnih formalnih razlogov. To je smešno glede na to, da gre za pogodbo o upravljanju stvari, ki ni v naši lasti.

      Izbriši
    2. Starih kartic ni treba imeti s seboj! Gre samo za navidezno testiranje, zato gre skozi rampo lahko vsak, tudi brez kartice. Namen navideznega testiranja je zgolj zastraševanje in zbiranje podpisov, ki pa jih še zdaleč nimajo dovolj.

      Izbriši
    3. ??
      Iz kje vam ta informacija?

      Izbriši
    4. Halo?? Kako ti lahko kdo 10 dni preprečuje dostop do tvojega stanovanja in garaže, ker nekaj testira?

      Izbriši
    5. ANDRO....dobro bi bilo, da tole opozorilo in obvestilo pred prevaro SPL-a se napiše posebej! Si zasluži svoj odsek....v oktobru, predvsem zato da bodo ljudje tole prebrali, in da ne bodo iskali te razlage med kopico komentarjev....če veš kaj mislim

      Izbriši
    6. Mene ne zanima kaj kdo testira in kdaj. Garažo sem kupil (in zelo drago plačal) prav zato, da nimam problemov s parkiranjem. Sedaj me pa prav malo briga, če kdo kaj želi testirati in kdaj to želi testirati. JAZ hočem nemoten dostop do svoje garaže 24 ur na dan in 366 dni v letu.
      SPL in KO: ALI VAM JE TO JASNO!!!

      Izbriši
    7. Tako je - se čisto strinjam z vami. Enako čutim tudi sam. Kakšna kakovost bivanja je to. zastraševanje, pošiljanje dopisov, pogodb, izjav, zahtev, objav na oglasnih deskah, zavajanja, goljufije,... Stanovanju pripada tudi brezplačni parkirni prostor in če se to ne spoštuje, se ve kje je odgovornost. Kdaj bodo pozvani na odgovornost pristojni osebki MOLa? Gospod Janković skrajni, ampak res skrajni čas je da se stvari uredijo skladno z zakonodajo...

      Izbriši
    8. za Anonimni24. oktober 2014 23.28

      Ne urejam jaz te strani, nimam pa nič proti.

      Izbriši
    9. za Anonimni25. oktober 2014 01.20

      "Stanovanju pripada tudi brezplačni parkirni prostor in če se to ne spoštuje, se ve kje je odgovornost. "

      Saj verjetno imaš en parkirni prostor. Po vsej verjetnosti pa ti ga zaseda tisti lastnik stanovanja, ki ima že dva ali več avtov (lastniki so odrasli otroci, ki še žive pri starših).

      Izbriši
    10. A res? Po tvojem je v naselju torej blizu 10.000? Po mojem hitrem izračunu niti pol tega ni na voljo...

      Izbriši
    11. Po evidencah GURS-a (javni vpogled) je v naselju 2466 enot, nisem pa štel, koliko parkirnih mest je na voljo. Od števila enot moramo odšteti tiste, ki imajo lastne garaže ali parkirajo v najemnih in tiste brez avtomobilov; vzemimo, da je teh skupaj 400. Torej: ali v naselju ni prostora za 2066 avtomobilov?

      Izbriši
    12. Anonimni26. oktober 2014 06.48:
      Vam marsikaj v naselju ni jasno:
      1. Povej to, da imamo na v naselju potrebo samo po 2066 položnicah na občini in na FURSu - ko pošiljajo položnice za davke za dejavnosti in nepremičnine, kot jih vidijo oni....
      2. Če že plačujem davek, potem želim to tudi imeti.
      3. Enakega mnenja so tudi lastniki garaž, pa vsi s.p.ji, d.o.o.-ji, vsi vrtci, glasbena šola,... Vsi menijo, da jim pripadajo parkirišča za njihove potrebe/dejavnosti.
      4. Definitivno se ne bo nihče od lastnikov garaž odrekel pravici do parkirnega mesta. Enako tudi tisti, ki avtomobilov nimajo - že zaradi obiskov, če drugega ne, jih potrebujejo. Mimogrede tudi davke plačujejo vsi v celoti. Lastniki garaž pa dodatno še za garažo.

      Ali si še mnenja, da tvoj izračun drži?

      Izbriši
    13. Imaš prav! Ampak, če slediš zgornjim komentarjem, je bilo vprašanje Anonimnega 25. oktober 2014 10.38 takole:
      "Stanovanju pripada tudi brezplačni parkirni prostor in če se to ne spoštuje, se ve kje je odgovornost. " Odgovarjal sem samo na prvobitno vprašanje, nisem pa upošteval vseh (kot tudi projektant ne), ki so vstopali v naselje kasneje.Verjetno so si zamišljali, da bo to spalno naselje.

      Izbriši
    14. ...saj ... pa bi človek še sprejel vse to, če nam ne bi MOL stalno širil in dvigal obratovalne in vzdrževalne stroške, nižal kvaliteto bivanja in hkrati med drugim tudi zmanjševal obstoječa parkirna mesta.

      V naselje je bilo tako s strani MOL na silo in na račun obstoječih stanovalcev vrinjeno še celo vrsto nemogočih rešitev in dejavnosti, ki onemogočajo kvalitetno sobivanje. Tako imamo pod mojim oknom lokal, v katerem se neprestano širi hrup. Vrtci, ki so bili v zadnjih letih v naselju odprti, pa so dodatno (seveda z blagoslovom in odlokom MOLa) dodatno zmanjšali kvoto parkirnih mest nam stanovalcem. Da ne omenjam Mercatorjevih trgovin in njihove dostave... ali pa ACH parkirišča,... ali pa ŠRC Stožic,...

      Izbriši
  28. Mene ne zanima kaj kdo testira in kdaj. Garažo sem kupil (in zelo drago plačal) prav zato, da nikoli več ne bom imel problemov s parkiranjem. Me pa prav malo briga, če kdo kaj želi testirati in kdaj to želi testirati. JAZ hočem nemoten dostop do svoje garaže 24 ur na dan in 366 dni v letu.
    SPL in KO: ALI VAM JE TO JASNO!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. RES JE!!! SE POPOLNOMA STRINJAM. TO JE PODOBNO KOT BI NEKDO DAL ZAPORNICO DIREKTNO PRED VHODNA VRATA TVOJEGA STANOVANJA. SEDAJ PA PODPIŠI POGODBO IN V NADALJEVANJU ŠE PLAČAJ, ČE HOČEŠ V SVOJE STANOVANJE. TO JE V NASPROTJU Z VSEMI PRAVNIMI NORMAMI! PRIVATNA LASTNINA JE NEDOTAKLJIVA. KAJ TU NI JASNO?

      V NADALJEVANJU PA BO POTREBNO RAZMISLITI NASLEDNJE: KOMU IZSTAVITI ZA VSE SKUPAJ RAČUN? KDO BO POVRNIL STROŠKE IN ČAS NAS STANOVALCEV/LASTNIKOV, KER NAS ŽE NEKJA LET INTENZIVNO OBREMENJUJEJO S STVARMI, KI SO JIH DOLŽNI SAMI UREDITI?

      KAKŠNE POGODBE? KAKŠNA TESTIRANJA? DOVOLJ JE ZAJEBAVANJA!!!

      Izbriši
  29. Zapornice so naše. Kaj še čakamo?
    Vse pobrat in konec. Naj jim istanejo samo tiste oranžne škatle, ali pa tudi to ne.
    Zakaj dovoljujemo, da bi skupina izsiljevalcev delovala na tak način?

    OdgovoriIzbriši
  30. Kje pa parkirajo člani obora? Požarjeva baje sploh nima avta, kaj pa ostali?

    OdgovoriIzbriši
  31. Cela Ljubljana, ne samo naše naselje, ječi pod bremeni parkirne problematike. V tem pogledu nismo mi nič drugačni.

    Drugačni smo le v nečem, s čemer se zelo, zelo strinjam z zgoraj pisočim. Imamo Stožice.

    Najbolj sposoben in najboljši župan najlepšega mesta na svetu, si je pri nas postavil spomenik. Na naš račun. Na račun kvalitete našega bivanja in že tako težavno problematiko s parkiranja, za čas prireditev še poslabšal.

    Nikoli in nikdar mu ni bilo mar za nas. Kajti, če bi mu bilo, če bi nam resnično želel pomagati, bi naši stanovalci dobili možnost najema parkirnega prostora, v grozljivo praznih katakombah pod Stožicami, po simbolni ceni. Lahko bi, z minimalnimi stroški, zravnal zemljišče ob Vojkovi, ki so ga ponovno okupirali vrtičkarji (verjetno njegovi zvesti volilci), pa še bi se našlo.....

    V njegovi neizmerni potrebi po zaslužku na račun drugih ljudi, mu zvesto asistirajo "domači izdajalci", upajoč, da si bodo tudi oni, skupaj z njim napolnili svoj "lonček kuhaj".

    OdgovoriIzbriši
  32. Kaj ti z garazo bluzis???? Seveda bos lahko dostopal do garaze. Ti dobis zastonj kartico za rampo. Samo ne panicari in ne tvezi, kaj komu ni jasno. Tebi ni jasno in ce ti ni jasno vprasaj ne pa da nakladas in postavljas zahteve.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zastonj kartico, ampak s podpisom izjave se mora lastnik garaže vnaprej strinjati, da mu jo lahko nek izmišljeni KO ali protizakonito izbrani SPL kadarkoli samovoljno blokirata.

      In to na javni cesti??? Ne bo šlo!

      Izbriši
    2. Nihče nič ne blizu. Dejstva so taka, da iz dopisa ni razvidno, sa bi bil kdorkoli izvzet. Pa tudi kartice mi ni še nihče dal. To velja tudi za mojega soseda, ki je pogodbo podpisal. Torej kdo blizu. Na SPL pa se sprenevedajo češ bomo preverili, ...

      Izbriši
    3. Res je. Dobro vprašanje. Kdaj dobimo kartice?
      Če bi jaz imel garažo bi pa res znorel, če bi mi kdo delal probleme z zapornico. Si kar predstavljam kako se počutite šele vi lastniki garaž. Tôle je res skrajno nedomišljeno.

      Izbriši
    4. Kdaj dobimo kartice?

      Izbriši
    5. Anonimni 3:49:
      Kdaj dobimo lastniki garaž zastonj kartice? To pa tudi mene zelo zanima - na SPL jih ne bodo dali...vse dokler ne bo dovolj podpisov...preverjeno.

      Izbriši
    6. za Anonimni25. oktober 2014 04.17

      "Zastonj kartico, ampak s podpisom izjave se mora lastnik garaže vnaprej strinjati, da mu jo lahko nek izmišljeni KO ali protizakonito izbrani SPL kadarkoli samovoljno blokirata.

      In to na javni cesti??? Ne bo šlo! "

      Ne le to, kar ugotavljaš ti. SPL je z vsakim podpisom zastonj kartice za garaže pridobil tudi nekaj % v tistih 75%, ki odločajo, da bo pogodba veljavna.

      Izbriši
    7. Za Anonimni25. oktober 2014 01.35

      " Kje pa parkirajo člani obora?" V naselju, zato pa upajo, da bodo z zaporo laže!

      Izbriši
    8. Kdo bluzi Anonimni25. oktober 2014 03.49?
      Ali imaš morda garažo? Ali je tebi sploh jasno v kakšne težave me spravljate? Seveda, da ti ni... očitno nimaš odgovorne službe tako kot jaz, ki si ne morem privoščiti zajebavanja z nekimi testiranji ne vem česa...

      Stvari so v mnogočem nejasne. Predstavljena so bila pravila, ki so pod vsako kritiko in ne zdržijo resne presoje; razdeljene so bile pogodbe pa izjave, pa roki, sedaj še dopis,... Pa kaj je z vami. pa kdo ima toliko časa, da se bi še s tem zajebaval in tuhtal kaj ga lahko preseneti. Postavlja se veliko vprašanj. Pogodba pa ni veljavna, rečeno je bilo, da se bodo pošiljali računi pa se do sedaj niso, kartice niso bile razdeljene. A ste res omejeni ali kaj? Kdo vam bo še verjel karkoli? saj se ničesar ne držite ne vi ne SPL?!

      SEDAJ PA MI PROSIM čimprej POJASNI KAKO BOM PRIŠEL V NASELJE? KAKO NAJ PRIDEM DO SVOJE GARAŽE v ČASU TESTIRANJA? ME PA RES ZANIMAJO TVOJA POJASNILA - NA SPL-ju MI NAMREČ NE ZNAJO ODGOVORITI... V NASLEDNJIH DNEH SE BODO ŠE Z MOL IN KO DOGOVORILI KAKŠEN BO SISTEM!!!! A JE TO NAČIN????

      Izbriši
    9. Odgovore na tvoja vprašanja boš moral poiskati na SPL-ju ali jih zastavi KO-u.
      Uporniki jih žal ne vemo. Tudi mi kritiziramo vse to početje, pa žal nič ne pomaga. Tisti, ki bi morali odgovarjati, samo ukazujejo, odgovarjajo pa z ignoranco. S takim načinom dela našega samooklicanega KO se srečujemo že nekaj let. Ne prenesejo kritike, ne sprejemajo predlogov za izboljšave, delujejo hinavsko iz ozadja. Ta, na kogar si se pa razjezil, je njihov podpornik, ki si v tem blogu dviguje svojo samozavest in veljavo. Verjetno ga KO ni hotel v svojem članstvu.

      Izbriši
    10. "Odgovore na tvoja vprašanja boš moral poiskati na SPL-ju ali jih zastavi KO-u."
      Ja super... če bom tako uspešen kot sem bil do sedaj pri iskanju odgovorov potem se mi slabo piše. Izgovarjajo se drug na drugega, čes za to je pristojen drug in ne jaz. SPL npr.: ne zna pojasniti kako mi bodo zagotovili dostop do moje garaže, kartice mi pa ne morejo dati.

      Izbriši
    11. Dobrodošel v članstvu bojevnikov proti KO & company! Bojim se, da treba klicati policijo na pomoč.
      Pa tudi informacijsko pooblaščenko bo treba aktivirati, da izda odločbo SPL-u, da nas obvesti koliko podpisov so zbrali. To je informacija javnega značaja.

      Izbriši
    12. Nisem povsem pravi za članstvo v "bojevnikih proti KO & company". Članstvo je potrebno nujno okrepiti z izkušenimi sosedi z vezami na ključnih mestih odločanja (MOLu, tožilstvo, sodstvo, inšpekcije, mediji,...).

      Žal v Sloveniji osebki KO drugače lahko vegetirajo še (pre)dolgo.

      Izbriši
    13. Pravi si, pravi! Mi se borimo predvsem s srčnostjo in poštenostjo.
      Če bi imeli veze na ključnih mestih odločanja, se s srčnostjo in poštenostjo ne bi mogli več ponašati, kot večina ne, ki prestopi njihov prag. Tam se hitro okužijo z anti virusom srčnosti in poštenosti.Ta je skoraj tako odporen kot ebola. Umira se zaradi okuženosti z njim sicer ne, se pa polnijo prostori na Dobu in še kje.

      Izbriši
  33. Bravo,Anonimni25. oktober 2014 03.45, se popolnoma strinjam!

    OdgovoriIzbriši
  34. Stanovalec iz Maroltove je lastnik garaže na Puhovi.
    V času podpisovanja, se je šel pozanimat, kako in kaj bo z njegovim dostopanjem, do lastne, pošteno kupljene garaže.

    Dostop do njegove lastnine, so pogojevali s podpisom pogodbe in posledično doseženim večjim (izmišljenim) %.

    Ker ni podpisal, zdaj čaka, kakšno lopovščino si bodo še izmislili.

    OdgovoriIzbriši
  35. Ps.: Toliko o lažeh in zavajanju tvorcev sedanje situacije v naselju.

    OdgovoriIzbriši
  36. Mene pa zanima kdo je lastnik strehe na garažni hiši na Trebinjski. So to lastniki garaž? Ali kdo drug? Kdo je dolžan skrbeti za vzdrževanje? Kdo plačuje davke za to zamljišče?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vprašajte upravnika, podjetje Practic, www.practic.si.

      Izbriši
    2. za Anonimni25. oktober 2014 05.17

      Tale lastnik garaže, ki ga opisuješ, mi ugaja. Je pokončen mož, z lastno hrbtenico, ki je ne bo dovolil ukrivljati nekim nepravnim osebam, ki se samo oklicujejo za naše predstavnike, pa tudi ne pravnim, ki ne morejo izkazati, da so bili zakonito izbrani! več bi jih moralo biti takih!

      Izbriši
    3. Saj nas je :)
      Veliko preveč, da bi SPL lahko izpeljal svojo namero.

      Izbriši
    4. Upam, da bo tudi po "poizkusnem" delovanju zapornic ostalo tako in da tisti, ki do sedaj niso podpisali izjave, ne bodo nasedli demonstraciji moči in zastraševanju o skorajšnjem začetku zaporniškega sistema in hiteli podpisovat .

      Izbriši
    5. Verjemi... nikomur, ki ima garažo ne ustreza še ena dodatna ovira na poti domov. Da ne govorimo o tem, da imajo zapornice itak že vsi "v želodcu"....

      Izbriši
    6. za Anonimni26. oktober 2014 07.46

      "Da ne govorimo o tem, da imajo zapornice itak že vsi "v želodcu"..

      Bojim se, da preveč vzneseno posplošuješ.

      Izbriši
    7. za Anonimni26. oktober 2014 07.46
      "Bojim se, da preveč vzneseno posplošuješ."

      Bojim se da živiš v vzporednem svetu ali pa nimaš avta. Vsakič, ko grem mimo se moram izogibati celotni infrastrukturi na sredi cestišča. Da ne govorim, da imajo problem moji dostavljalci robe vsak dan. Zamenjati so morali velikost dostavnih vozil, ker je velikokrat parkiran kakšen avto tako blizu te infrastrukture, da prehod mimo sploh ni mogoč

      Izbriši
    8. za Anonimni26. oktober 2014 10.39

      Verjamem, da imaš zapornice ti "v želodcu". Moja bojazen, da posplošuješ, pa se je nanašala na stavek, kjer praviš, da imajo zapornice že itak vsi "v želodcu".

      Izbriši
    9. Anonimni26. oktober 2014 11.58 - res si en čuden tič, da te veseli življenje v okolju, kjer je te goljufajo vsi po vrsti (MOL, KO, JP LPT, SPL,...) in to kljub temu, da smo ti jasno razložili vse ozadje. Si eden redkih, ki ga veseli, da bo moral zato, da ne bo imel kje parkirati še dodatno plačati, živeti v negotovosti, vsakič za odhod od doma in pri povratku skozi zapornice,...

      Jaz te ne razumem, daj me razsvetli :)

      Izbriši
    10. Ja, le kje si to vse prebral? Pa samo to sem napisal, da se bojim, da posplošuješ, ko si napisal, da imajo zapornice že VSI "v želodcu". Imaš pa dobro razvito fantazijo, presenečaš, res.

      Še nekaj: Kako pa veš, da sem tič in ne tička?

      Izbriši
  37. To je ta, ki se dere in kriči nad stanovalci, ko je opozorjen na napako, ali pa je le kaj povprašan.....

    OdgovoriIzbriši
  38. V igri je preveč denarja, da bi se mu SPL kar tako odrekel,zato bo na vsak način poizkusil izsiliti od stanovalcev podpis pogodbe. Vendar pa bodo na koncu zapornice zopet dvignjene podpisniki pogodb pa brez denarja. Torej za začetek NE podpisujte pogodbe, ki vam jo vsiljujejo. Če pa ste jo po napaki podpisali jo lahko prekličete zaradi nespoštovanja pogodbe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naštej, prosim, člene pogodbe, ki izkazujejo nespoštovanje. Jaz jih ne vidim. Če misliš na zamik datuma, se lahko izgovorijo, da še ni zadostnega števila podpisnikov. Kaj torej še?

      Izbriši
    2. Kdor podpiše pogodbo z SPL, je sklenil posel s hudičem. Ko SPL enkrat spustiš čez prag, je postopek za odpoved pogodbe dolg, mučen in drag. Lažje bo pogodbo razveljaviti iz razloga nedopustnosti.

      Izbriši
  39. Hahaha, lopovič KO-jevski, res verjameš, da ste našli luknjo, kako lahko v nedogled nategujete ljudi?
    Koliko mesecev, let še?
    Aja, dokler vam ne bo uspelo izsiliti in ponarediti tistih famoznih izmišljenih procentov.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisi odgovoril na vprašanje (Anonimni25. oktober 2014 11.05) ! Odgovori, če lahko, sicer ne zavajaj!

      Izbriši
    2. Že nespoštovanje rokov je zadosten razlog za preklic pogodbe-kje pa je še prenos lastništva.

      Izbriši
    3. V pogodbi točno piše, kdaj stopi v veljavo (75% podpisov). Če pogodba še ni v veljavi, tudi prenosa lastništva še ni, seveda pa je sploh vprašljivo, če bo lahko zaradi zakonodaje.

      Izbriši
  40. smo pa res geto,vseh nas je lahko sram....

    OdgovoriIzbriši
  41. Nič ti ni treba povedati. S tem vprašanjem si povedal kdo si in zakaj te to zanima:))

    Ta je pa dobra, pokvarjeni .zaporničarji bi se radi inštruirali na račun poštenih stanovalcev naselja

    OdgovoriIzbriši
  42. Nisem "zaporničar", sem pa za pošteno borbo. Pogodba je shranjena in tudi, če bi "zaporničarji" kaj izvedeli iz tvojega odgovora, je ne morejo spreminjati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nespoštovanja v členih pogodbe res ne vidim, drugih stvari pa kar nekaj .(zavajanja in posledično neveljavnost)!

      Izbriši
    2. Za Anonimni25. oktober 2014 12.54

      Kdor podpiše pogodbo z SPL, je sklenil posel s hudičem. Ko SPL enkrat spustiš čez prag, je postopek za odpoved pogodbe dolg, mučen in drag. Lažje bo pogodbo razveljaviti iz razloga nedopustnosti.

      Se strinjam.

      Izbriši
  43. mlatiš prazno slamu,gotof si,ha,ha,ha

    OdgovoriIzbriši
  44. Kakšno pošteno borbo? Si z lune padel, pa ne veš, kaj se že štiri leta počne z naseljem?

    Gre za, od vsega začetka, nedopustna, protizakonita dejanja, ki si jih je omislila, peščica z namenom okoriščanja,

    Ampak to tako veš, ne?

    Nihče ti ne more samovoljno zapreti dostopa, po edini javni poti do tvojega doma in ti to še zaračunavati.

    Takšne stvari počnejo samo mafijske združbe.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vse to vem, ampak šlo je za nespoštovanje pogodbe, na kar se pri preklicu podpisa ne moreš sklicevati.

      Izbriši
  45. Še malo zlobe.
    Ljudje po večini podpirajo takšne, ki so podobni njim:
    - pošteni, poštene
    - nepošteni, nepoštene

    Se je potem za čuditi, da smo, kjer smo?

    OdgovoriIzbriši
  46. Kdo (ime in priimek) je v imenu stanovalcev naselja (brez naših pooblastil), podpisal pogodbo s SPL in jo potem deponiral pri nekakšnem odvetniku?

    Ta naj odgovarja in plača vso škodo, ki se nam je naredila.

    OdgovoriIzbriši
  47. Parafirane podpisi so v pogodbi. Kakšno škodo pa imaš?

    OdgovoriIzbriši
  48. Nihče nima pravice v mojem imenu in za moj račun podpisovati nobene pogodbe.

    Če tega ne kaperaš, nisi čist dunst, ali pa si eden od teh goljufov.

    OdgovoriIzbriši
  49. V dopisu piše, da se bo od 4.11. izvajalo testiranje sistema zapornic. Ali zna kdo pojasniti kako naj bi to izgledalo? Ali bo to testiranje potekalo 24 ur/dnevno ali s prekinitvami? Kaj se bo sploh testiralo?

    Oseba/e, ki naj bi bila prisotna/e ob zapornicah vsekakor ne bo/do sposobna/e dovolj ažurno obravnavati vseh čakajočih na izstop ali vstop v naselje - to je jasno vsakomur, ki je bil prisoten v kolonah, ko bodo zapornice delovale. Kolone pa bodo, ker:
    - kartic enostavno veliko stanovalcev nikoli še ni prejelo.
    - bo kar nekaj "padalcev", ki s testiranjem ne bodo seznanjeni (študentje, obiski, delavci,...).
    - je nasprotnikov zapornic vsaj enkrat več kot tistih, ki so za zapornice,
    - ob konicah že brez zapornic nastajajo "zamški".

    SPL in KO testiranje v taki obliki definitivno odsvetujem. S tem bodo nastopili tudi pravno-formalni razlogi za dokončno prepoved obratovanja sistema zapornic, saj testiranje na večinsko privatnih zemljiščih z neveljavnimi dokumenti pač ne gre. Da ne omenjam koliko novih sovražnikov bi s takim ravnanjem nastalo.

    OdgovoriIzbriši
  50. "Testiranje" se izvaja samo zaradi zastraševanja in izsiljevanja stanovalcev, da bi podpisali njihove famozne pogodbe in s tem pridobili še kakšen procent, s katerim bi nam mahali pod nosom.
    Mafija bi si rada na široko odprla vrata v naselje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. To nam je vsem jasno. Kaj pa sedaj? Bomo samo čakali, da nam nagajajo in znižujejo kakovost življenja?

      Izbriši
    2. Za Anonimni26. oktober 2014 07.09

      "Nihče nima pravice v mojem imenu in za moj račun podpisovati nobene pogodbe.

      Če tega ne kaperaš, nisi čist dunst, ali pa si eden od teh goljufov."
      To vem, ni pa to odgovor na moje vprašanje! Preberi še enkrat moje vprašanje. Edino škodo, ki jo morda trpiš, so zaenkrat le tvoji živčki. Pomaga mlačno mleko z medom (domače zdravilo).
      Pa nehaj že enkrat zmerjati ljudi, če ne veš, kdo ti piše!

      Izbriši
    3. za Anonimni26. oktober 2014 09.36

      "Kaj pa sedaj? Bomo samo čakali, da nam nagajajo in znižujejo kakovost življenja?"

      Se strinjam. Morda ne bi bil odveč posvet s policijo. Pogodba še ni veljavna, SPL pa na javni cesti postavlja prometne zapore. Jim je bila taka dejavnost odobrena ?

      Izbriši
  51. Ne vem, se razumeva, ali ne, vendar ta samooklicana združba ni nikoli imela in tudi zdaj nima, nobene zakonske pravice, da podpisuje, kakršne koli pogodbe v mojem (našem) imenu in jih deponira pri odvetniku misleč, da je s tem pridobila legitimnost.
    Legitimnost za kaj?
    Za zapiranje edinih dovoznih poti, do naših domov? Legitimnost, da nam legitimno kradejo, mnogim celo od ust?
    Sami so se razglasili za naše predstavnike. Še vprašali niso, jih želimo, ali ne. Brez sramu nas že ŠTIRI leta izsiljujejo s podporo MOL.
    Mi lahko poveš eno samo besedo, s katero naj jih poimenujem, da ne bo žalila tvojega čuta za estetiko?
    Meni ne pade nobena na pamet, se pa še kako trudim, da ne uporabljam izrazov, ki bi bili edini primerni zanje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Predvsem gre moje razmišljanje v smeri, kako onemogočiti kakršnihkoli testiranj in "testiranj". Kaj si res lahko v tej naši državi skupinica veseljakov privošči tovrstne torture brez da bi doživeli posledice? Kaj policija res nima nikakršnih pristojnosti? Po mojem laičnem mnenju bi tovrstna uzurpacija prometa morala imeti vsaj prekrškovne, če ne tudi kazenske posledice za tovrstne veseljake. Če bi si jaz spomnil postaviti oviro na cesti za neko testiranje bi bil sigurno policijsko obravnavan ali morda kdo misli da ne?

      Izbriši
    2. Se razumeva, se, pa še kako! In - morda težko verjameš - v večini se strinjam s teboj!

      To združbo poimenuj tako, kot so se sami - preprosto: KO. Saj vemo kaj delajo in kakšna negativna čustva se sprožajo upornikom ob tej besedi.
      Ohrani svoje osebno dostojanstvo, kritiziraj le konstruktivno in argumentirano.Vsak komentar v blogu je namreč ogledalo osebe, ki ga piše. Besede besa ali celo primitivizma kažejo na nemoč posameznika.

      Da, mimika, govorica telesa , izgovorjena ali zapisana beseda so včasih zelo izdajalske za tiste, ki so opazovani.

      Izbriši
    3. SPL in KO nimajo s čem podpreti svoje delovanje.
      Čimveč ljudi mora protipravno motenje prometa na javni poti prijaviti na policijo in medije.
      Naredite to čimprej!

      Izbriši
    4. zakaj bi pa prijavljal ljudi ki nam hočejo dobro,in čestitam jim za uspeh,živeli zapornice...

      Izbriši
    5. ker "ljudi ki nam hočejo dobro" hočejo dobro svojim žepom in žepom svojim mafijskih nalogodajalcev.
      Približno 100000 eur planirajo priobiti to leto in z njimi razpolagati po svoji prosti volji. Popolnoma mi je jasno zakaj so tako odločni v izvajanju svojega izsiljevanja.

      Izbriši
    6. Anonimni26. oktober 2014 11.42, ker očtino nisi dojel .... poziv za prijavo ni bil namenjen tebi in tebi enako mislečim.

      Zate pa bolj velja poziv, da začni čimprej varčevati, da boš lahko vračal škodo, ko se bo SPL, po izgubi tožb, obrnil na tiste, ki ste ga podprli s podpisom izjav in pogodb. Upam, da se zavedte posledic, ki jo s podporo SPL in podpisom dokumentov prinašajo. Če nisi sposoben presoditi dokumentacije in posledic samostojno se obrnite na koga, ki je pravno bolj podučen...

      Izbriši
    7. za Anonimni26. oktober 2014 11.42

      Saj tebi ni treba prijaviti nikogar, če podpiraš KO in njihove kamerade. Bomo to storili mi, ki jih ne podpiramo!

      Izbriši
  52. Lepo bi bilo, da po zdravju povprašate tudi svoje predstavnike, ki so zavzeto hodili na sestanke KO in jim niso preprečili nezakonitosti. Po mojem vedenju so tistim, ki so bili proti tudi fizično grozili. Žal je bilo tistih, ki so se norostim KO upiralo zaenkrat premalo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz nisem nikogar pooblastila, da je moj predstavnik na sestankih s KO in tudi ni nihče prosil za tako pooblastilo. Če sami niso vedeli, da bi morali to storiti, bi jih morali o tem osvestiti organizatorji takih sestankov in preveriti njihove mandate preden so v zapisnike pisali rezultate raznih glasovanj. Moj "predstavnik" je torej lahko glasoval le v svojem imenu in nikakor ne v mojem. Jaz sem predstavnika v NO volila izključno zato, da nadzoruje delo upravnika bloka in tako pravi tudi stanovanjski zakon.
      Ste ostali dali pooblastila vašim predstavnikom za sestanke s KO?

      Izbriši
  53. Ljudje, samo ena testna zapornica pa toliko komentarjev! Kaj bo šele, ko bodo testirane še ostale? Saj sem se komaj prebil čez 172 prispevkov!

    Znižajte malo temperaturo, da se jeza ne prekuha. Začinili jo bomo šele 4.11. 2014!
    Ta trenutek nimam kaj dodati, vse ste zlili na papir.

    OdgovoriIzbriši
  54. Tudi piknik bo, seveda brez zaporničarjev

    OdgovoriIzbriši
  55. potem bo to bolj podobno sedmini...ne ga srat.

    OdgovoriIzbriši
  56. Pa menda niso to tisti članki, ki jih je Lukin, v imenu KO, "prodajal" medijem?

    OdgovoriIzbriši
  57. Ne vem, kdo je medijem kaj "prodajal", na vsak način pa se vleče, vleče. Zanimivo pri tem je, da dela KO iste "napake", kot jih je delal takrat, ko so zapornice zaradi sodbe dvignili. Pravzaprav so se sedaj obrnili s svojimi pravili še proti sostanovalcem, kot bi se hoteli maščevati za svoj prvotni neuspeh ( odstop).

    OdgovoriIzbriši
  58. Glede na to da se stanje ni v ničemur spremenilo od prve sodbe , bodo tudi tokrat zapornice dvignili po tožbah stanovalcev.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Prav imaš.

      Izpisujem iz http://www.delo.si/novice/ljubljana/obcina-zacasno-odstranila-zapornice-v-bs3.html :

      1. »Pri tem velja izpostaviti tudi ugotovitev sodišča, da koordinacijski odbor, ki je sodeloval z MOL in LPT pri postavitvi zapornic, ni bil pooblaščeni predstavnik zadostne večine etažnih lastnikov naselja. Teh je približno 3000.«

      JE MEDTEM POSTAL KO POOBLAŠČENI PREDSTAVNIK ZADOSTNE VEČINE ETAŽNIH LASTNIKOV? NE!

      2. »Težavo sicer predstavlja tudi sama postavitev zapornic, saj te stojijo na zemljiščih, ki niso v lasti MOL, prav tako pa tudi ne v lasti tamkajšnjih etažnih lastnikov, tako da je bila njihova montaža in nadaljnja predaja nezakonita.«

      SE JE MEDTEM SPREMENILO LASTNIŠTVO ZEMLJIŠČ? NE!

      3. »Tudi če bi etažni lastniki BS3 nekako postali lastniki zapornic, stvarnopravni zakonik opredeljuje, da je »treba za posle, ki presegajo okvire rednega upravljanja, kot so zlasti razpolaganje s celotno stvarjo, določitev načina rabe in določitev upravitelja stvari, potrebno soglasje vseh solastnikov«, to pa v tem primeru pomeni približno 3000 lastnikov nepremičnin v BS3.«

      IMA KO SEDAJ KO POTREBNO SOGLASJE VSEH SOLASTNIKOV? NE!

      4. »Sistem zapornic tako tudi ne more biti predmet sklepov sestankov Zbora lastnikov, saj ni sestavni del katere koli od stavb v BS3.

      JE MEDTEM SISTEM ZAPORNIC POSTAL SESTAVNI DEL NAŠIH STAVB? NE! TOREJ NE POSAMEZNI NO, NE ZBOR LASTNIKOV O NJEM NE MOREJO SKLEPATI!




      Izbriši
    2. Ali ni višje sodišče nekaj priznalo MOL-u glede cest ?

      Izbriši
  59. Še ovce, kot Anonimni28. oktober 2014 08.22, blejajo drugače, KO pa dela po starem!

    OdgovoriIzbriši
  60. Mafija dela naprej -vendar hrvati že zapirajo svoje župane. Tudi naši so zreli za zapor.

    OdgovoriIzbriši
  61. Kdor drugemu jamo koplje,sam vanjo pade,le glej.....ti in ....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. • Če nisi dober zgled, bodi vsaj grozno opozorilo!
      • Imeti čisto vest je znamenje slabega spomina!

      Izbriši
  62. Zatišje pred viharjem?

    OdgovoriIzbriši
  63. Podporniki zaporničarjev in nezakonitih dejanj, ne govorijo o testiranju zapornic, ampak se veselijo njihovega ponovnega delovanja. Izsiljevanja, drugače mislečih, jim ni mar in ga podpirajo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, saj je pričakovati, da bodo po testnem obdobju kar delale naprej in da je testno obdobje bolj pravljica za naivne. So pa zelo previdni in bodo zapirali postopno. S tem razbijejo moč protestnikov, ker psiha mase dela svoje......

      Podporniki naj kar podpirajo izsiljevanje, saj ga ne bodo mogli dolgo, ha, ha.

      Izbriši
    2. Pišite Miklavžu, Božičku in dedku Mrazu, naj plačajo vaše rampice, ker bodo sicer tudi račune začeli pošiljati postopno!

      Izbriši
  64. Izsiljevanje,izsiljevanje in nič drugega. Mafija želi do denarja.

    OdgovoriIzbriši
  65. BRAVO, BRAVO, zapornice ojo, sosedom pa brez slabe vesti lahko pogledam v oči.

    OdgovoriIzbriši
  66. A zapornice pa kar "ojo" ? Lahko prevedeš, prosim?

    OdgovoriIzbriši
  67. Enkrat so jih že dvignili -jih bodo pa še drugič. Samo tokrat bo bolj boleče.
    ojo

    OdgovoriIzbriši
  68. a jih boš mogoče ti dvignil,da te vidimo......

    OdgovoriIzbriši
  69. Stolpničar- vrni se v ilegalo kjer živite hinavci, lažnivci in izsljevalci

    OdgovoriIzbriši
  70. Izsljevalci lahko prevedeš, prosim?

    OdgovoriIzbriši